رده‌بندی تمام اعضای انتقامجویان، از قویترین تا ضعیف‌ترین

قوی ترین انتقام جو کیست؟ پاسخ این سوال را نمی دانیم اما شاید هالک و ثور قوی باشند. اما قوی ترین کیست؟ در دنیایی که همه این شخصیت ها قوی هستند، می خواهیم آن ها را براساس توانایی، مهارت و سلاح هایشان طبقه بندی کنیم.

توجه داشته باشید که هیچکدام از اعضای نگهبانان کهکشان در این فهرست نیستند زیرا آن ها متفقین هستند نه عضو این گروه. همچنین از اکران “کاپیتان مارول” (Captain Marvel) خوشحالیم و امیدواریم او نیز در آینده به فهرست ما اضافه شود. در اینجا فهرستی از شخصیت های انتقام جویان، از ضعیف ترین تا قوی ترین را به شما معرفی می کنیم. با پروشات همراه باشید.


16. بلک ویدو – Black Widow

گرچه عنکبوت سیاه یک جاسوس قدرتمند و مبارز خبره است اما زمانی که می خواهیم ابرقهرمان ها را معرفی کنیم، مسلما انسانی بدون قدرت های ابرقهرمانی در قعر قرار می گیرد. با این حال او یکی از اعضای کلیدی تیم، یک متخصص قهار در زمینه اطلاعات و یک مبارز مرگبار است، بنابراین سزاوار این است که فیلم خاص خود را داشته باشد تا بدانیم بین او و شاهین چشم در بوداپست چه رخ داد.

همچنین بخوانید: بدترین فیلم های جهان سینمایی مارول کدام ها هستند؟


15. شاهین چشم – Hawkeye

یک تیرانداز ماهر و بامهارت ترین مبارز در زمینه جنگ تن به تن به نام بارتون، که به دلیل سبک مبارزه با تیر اغلب نادیده گرفته می شود. درحالی که یکی از قابل اعتمادترین افراد شیلد (SHIELD) است، همانطور که در عملیات آزادسازی لوکی دیدیم. بارتون به دلیل ارزش گذاری برای جایگاه خانواده شهرت داشته و یکی از شخصیت های اخلاق گرای تیم است. امیدواریم در فیلم دوم در مقابل تانوس ایستادگی کند زیرا گروه به او نیاز دارد و حضورش ضروری است.

همچنین بخوانید: معرفی 10 ویلن برتر در کامیک های مارول


14. شاهین – Falcon

عضو پیشین نیروی هوایی آمریکا، که مانند کاپیتان یک سرباز بود و با زندگی معمولی مشکل داشت. دوستی با کاپیتان آمریکا به زندگی او هدف جدیدی بخشید و او به یک انتقامجو بدل شد. ویلسون یک خلبان خبره بوده و در پرواز آکروباتیک مهارت دارد که در فیلم های مختلف نشان داده شده است. او در استفاده از سلاح های تیراندازی و مبارزه تاکتیکی هم مهارت دارد. اما توانایی اصلی او پرواز است که به کمک بال هایش این کار را انجام می دهد.

همچنین بخوانید: 10 شخصیت مارول که از دی سی الهام گرفته شده اند


13. ماشین جنگ – War Machine

رودس به عنوان کلنل ارتش آمریکا برای مرد آهنی به منزله ویلسون برای کاپیتان آمریکاست. رودس از روزهای ساخت سلاح با تونی استارک دوست بود. اما یکی از لباس های مرد آهنی را پوشیده و دارای سلاح های قوی است. او که قبلا عضو ارتش آمریکا و اکنون یکی از اعضای انتقام جویان است، به دلیل داشتن لباس قدرت های ابرقهرمانی به دست آورده است. او با این لباس قدرت پرواز هم دارد. او در ارتش مقام های استراتژیست، تیرانداز، خلبان و استاد هنرهای رزمی است.

همچنین بخوانید: 25 شخصیت قدرتمند دنیای مارول از بین ابرقهرمانان و ابرشرورها


12. سرباز زمستانی – Winter Soldier

باکی که به دلیل لباس خاص و قدرت ابرقهرمانی اش شهرت دارد تنها می تواند از بخشی از قدرتش استفاده کند. او به دلیل استفاده از سرم سربازان پدرقدرت که در دست کاپیتان است، بدن قوی تر و عضلانی تری دارد. سرعت و قدرت او بالا بوده و در استفاده از خنجر، هنرهای رزمی، مبارزه، و همچنین مهارت های جنگی روسی، استاد است.

همچنین بخوانید: فیلم‌های ابرقهرمانی مارول را با چه ترتیبی ببینیم؟


11. مرد آهنی – Iron Man

تونی استارک به دلیل مهارت های هوشمندانه خود محبوب ترین عضو انتقامجویان است. یک مخترع و استراتژیست که یکی از باهوش ترین اعضای تیم است. او به عنوان یکی از این اعضا یک نابغه، خوش گذران، میلیاردر و انسان گریز است و البته مهارت های عادی انتقام جویان را نیز داراست. همچنین با لباس مخصوص مرد آهنی توانایی پرواز داشته و با قدرت و سرعت مبارزه می کند، حتی به مرور لباسش را طوری تغییر می دهد که مانند ماشین جنگی مجبور نباشد سلاح هایش را با خود حمل کند. این لباس تیر و سلاح های لازم برای جنگ را داراست.

همچنین بخوانید: نگاهی به 15 فیلم برتر جان فورد، یک وسترن ساز تمام عیار


10. کاپیتان آمریکا – Captain America

یک سرباز و اولین ابرقهرمانی که زمین به خود دید. کاپیتان نماد موفقیت یک سرباز ابرقهرمان است. او به دلیل استفاده از سرم قدرت، سرعت، و واکنش هایش ابرقهرمان است. او با سپری که از مستحکم ترین فلز روی زمین ساخته شده، مرکز اصلی این تیم است. او با مهارت جنگاوری خود می تواند در مقابل تانوس مقاومت کند، قدرت جنگاوری او به اندازه سپرش مستحکم است.

همچنین بخوانید: 25 فیلم زیبا که در آن‌ها قهرمان داستان یا شخصیت اصلی می‌میرد


9. کوئیک سیلور – Quicksilver

یک ابرقهرمان شجاع با تیرهایی برای نجات بی گناهان. او سرعت و واکنش ابرقهرمانی دارد و انقدر ابرقهرمان است که حتی می تواند سرعت خود را کنترل کرده و از سرعت نور هم سریع تر باشد. پس حتما از  این ابرقهرمان خوشتان می آید.

همچنین بخوانید: 50 فیلم ابرقهرمانی برتر تاریخ سینما تا به امروز + تصاویر


8. پلنگ سیاه – Black Panther

پادشاه واکاندا جدیدترین انتقامجو تا به امروز است. یک مرد باهوش و یک مبارز بامهارت که توسط نوعی داروی گیاهی قدرت های ابرقهرمانی به دست می آورد. این قدرت ها در کنار لباس مخصوص ضدگلوله او را به یک ابرانسان تبدیل می کند. با این حال لباس مخصوص او مانند لباس مرد آهنی سلاح های خطرناکی را به همراه دارد، بنابراین ترکیبی از انسان و تکنولوژی است.

همچنین بخوانید: تمام فیلم های ابرقهرمانی که موفق به کسب جایزه اسکار شدند


7. مرد مورچه ای  – Ant-Man

لانگ یا مرد موردچه ای در حقیقت یک سارق است، البته اگر بتوان رابین هود را یک سارق نامید. او باهوش، با مهارت و یک نقشه کش قهار است. او که به لباس مرد مورچه ای مجهز است می تواند اندازه آن را تغییر دهد. او حتی می تواند اندازه خود را به شدت بزرگ کرده و درنتیجه قدرت هایش بیشتر می شود. او علاوه بر قدرت تغییر اندازه می تواند از حشره ها و مخصوصا مورچه ها کمک بگیرد و ماموریت هایش را انجام دهد. لانگ پس از تمرین با دختر هانک در مبارزه تن به تن ماهر است. دیدن او از قلمروی کوانتوم و بازگشتش قدرت هایی به او بخشیده و او را به قهرمان تبدیل می کند.

همچنین بخوانید: 10 ابرقهرمان  زن جذاب در تاریخ سینما


6. مرد عنکبوتی – Spider-Man

یک نوجوان اهل بروکلین که قدرت ابرقهرمانی و توانایی پرتاب تارهای عنکبوتی دارد. حواس عنکبوتی او بی مانند بوده و او را حوادث مطلع می کند. او حتی بدون لباسش هم قدرت های خارق العاده ای دارد و با کمک لباسش که توسط مرد آهنی به او داده شده به یکی از اصلی ترین و قوی ترین مبارزان این تیم تبدیل می شود.

همچنین بخوانید: لیست تمام فیلم های ابرقهرمانی که در سال 2019 اکران خواهند شد


5. هالک – Hulk

شخصیتی اقتباسی از داستان دکتر جکیل و آقای هاید، که شخصیت دیگر بروس بنر است. یک هیولای خشمگین که در فیلم های مختلف شخصیت های مختلفی از یک موجود کرم مانند تا یک هیولا و حتی سارتور را به قتل رسانده است. هالک به مبارزه با تانوس شتافته و گرچه در این مسیر ثور هم به او کمک می کند اما همانگونه که تونی استارک می گوید او به اندازه یک لشکر قدرتمند است. یکی از قوی ترین انتقام جویان که گرچه باهوش نیست. با این حال بروس بنر، یکی از باهوش ترین اعضای تیم، او را خلق کرده و حتی احترام تونی استارک را برانگیخته است. بنابراین مطمئنا دوست ندارید در مقابل هالک باشید زیرا او در هر شرایطی گروه را نجات می دهد.

همچنین بخوانید: رده بندی تمام فیلم های ابرقهرمانی که در سال 2018 اکران شدند


4. ثور – Thor

خدای تندر که از افسانه ها گرفته شده زیرا مردی که بتواند در مقابل هالک ایستادگی کند یک خدا است نه یک انسان. او با کمک چکش خاص خود توانسته در نه قلمرو نظم را برقرار کند. ثور به عنوان پسر مورد علاقه اودین به دنبال عدالت، قدرت و تمام چیزی است که یک پادشاه می خواهد. حضور او در فیلم های مختلف درخشان بوده و اکنون می خواهد در مقابل تانوس ایستادگی کند. او از لحاظ قدرت فیزیکی و قدرت تندر، او قوی ترین انتقام جوی این فهرست است.

همچنین بخوانید: مقایسه ابرقهرمان های سینما: بتمن در برابر مرد عنکبوتی. کدام یک قویتر است؟


3. ویژن – Vision

عضوی از انتقام جویان که یک بدن قدرتمند و یک ذهن هوشیار دارد که همانند کامپیوتر است. کسی که بتواند چکش ثور را بلند کند باید بسیار قدرتمند باشد. ویژن علاوه بر قدرت، مقاومت، و توانایی پرواز، می تواند با دستکاری تراکم اشیا را به حرکت درآورد. از آنجاییکه مغز کامپیوتری دارد می تواند هک کند. او با کمک سنگ زمان یکی از دو انتقام جوی این لیست است که سنگ بی نهایت را داراست. بنابراین در این لیست جایگاه خوبی دارد.

همچنین بخوانید: 8 فیلم ابرقهرمانی که در سال 2019 منتظر اکران شان هستیم


2. دکتر استرنج – Dr. Strange

با اطمینان می توانیم بگوییم که قدرت های دکتر استرنج در فیلم ها دست کم گرفته شده است. او یکی از قوی ترین جادوگران دنیای مارول است که گرچه در فیلم اول قدرت هایی داشت اما کافی نبودند. او توانایی دورآگاهی، سبک وزنی، ایجاد اشیای آسمانی و هنرهای رزمی را داراست، زیرا به کمرتاج آموزش می دهد. مبارزه اخیر او با تانوس نشان می دهد که با شمشیر هم میانه خوبی دارد زیرا به کمک آن با تایتان هم مبارزه کرد. اما از قدرت های جادویی او می توان به تغییر حقیقت، ابعاد و جهش اشاره کرد. او با کمک سنگ زمان می تواند زمان را هم دستکاری کند. اگر نبرد جدید او با تانوس پیروز باشد حتی با کمک سنگ های بی نهایت، بنابراین او یکی از قدرتمندترین شخصیت های این فیلم است که می تواند در صدر هم قرار بگیرد.

همچنین بخوانید: مقایسه ابرقهرمان های سینما: مرد آهنی در برابر مرد عنکبوتی. کدام یک قویتر است؟


1. اسکارلت ویچ – Scarlet Witch

قدرتمندترین جهش یافته دنیای مارول، که ققنوس جین گری پس از او در مقام دوم قرار می گیرد (در میان جهش یافته ها) و و گفته می شود که هرگونه رویارویی جادویی واندا و دکتر استرنج به یک گره منجر خواهد شد. قدرت های جادویی و جادوی آشوب برانگیز او آنقدر زیاد است که می تواند به عنوان میدان نیرو استفاده شود. از جمله توانایی های او عبارت است از سبک وزنی، دور آگاهی، دورجنبی و دستکاری حقیقت. توانایی آخر او مانند دکتر استرنج است. این جهش یافته به اندازه یک جادوگر قدرتمند است و در هر فرصتی این توانایی را نشان می دهد. اما یکی از چیزهایی که او را به قدرتمندترین انتقام جو تبدیل می کند نمایش قدرت هایش در فیلم جنگ بی نهایت است. جادوی او آنقدر زیاد است که می تواند سنگ بی نهایت را نابود کند و به همین دلیل از دکتر استرنج برتر است. پس با اطمینان می تواند گفت واندا ماکسیموف قوی ترین انتقام جوی دنیای مارول است.

همچنین بخوانید: راهنمای سنگ های بی نهایت مارول و نحوه پیدا شدن آن توسط تانوس


بونوس

کایپتان مارول – Captain Marvel

و اما در نهایت کاپیتان مارول نیز به دنیای ابرقهرمانانی انتقامجویان وارد شد. البته او در برخی کمیک ها نیز در میان انتقامجویان دیده میشد تا اینکه سرانجام در جهان سینمایی مارول نیز تصمیم بر این شد که او را وارد تیم انتقامجویان MCU کنند. او تا به حال در 2 فیلم به نام های “کاپیتان مارول” و “انتقامجویان: آخر بازی” حضور داشته که ایفای نقش او بر عهده “بری لارسون” (Brie Larson) بوده است. اگر این فیلم ها را تماشا کرده باشید حتما متوجه قدرت نامحدود او شده اید. کارول دنورز به لطف برخورد با اشعه هایی که منشا آنها از سنگ های ابدیت بوده است، تبدیل به کاپیتان مارول شده و قدرت های بسیار زیادی را بدست آورده که از جمله آنها میتوان به آسیب ناپذیری، تغییر واقعیت، قدرت بسیار بالا، سفر های کیهانی و … اشاره کرد. در فیلم “انتقامجویان: آخر بازی” نیز شاهد بودیم که تنها کاراکتری که از نظر قدرت بدنی توانست بر تانوس غلبه کند کاپیتان مارول بود.

در نهایت طبق برنامه ای که کمپانی مارول برای تشکیل تیمی از ابرقهرمانان زن دارد، کارول دنورز نیز وارد جهان سینمایی شد تا لقب قوی ترین انتقامجو را به دوش بکشد. البته برخی طرفداران مارول و MCU هنوز بر سر قدرتمندترین ابرقهرمان به توافق نرسیده اند و بر سر نام هایی چون ثور، واندا و کاپیتان مارول بحث و کل کل دارند! اگر طبق فیلم ها بخواهیم قضاوت کنیم احتمالا کارول دنورز از ثور و واندا قوی تر خواهد بود، اما بهتر است که قضاوت ها بر اساس کمیک بوک ها انجام شود زیرا این شخصیت ها از کانال کمیک به سینما وارد شده اند.

گذشته از تمام این بحث ها، کارول دنورز اگر قوی ترین انتقامجو هم نباشد حتما در بین 3 نفر اول قدرتمندترین انتقامجویان جای خواهد داشت.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (1155)

بستن فرم

  1. رتبه بندی یکم اشتباهه چون دکتر استرنج از واندا قویتره و کاپیتان آمریکا هم بعد از لایق شدن به برداشتن میولنیر طبق گفته اودین تمام قدرت های تور رو داره واز اون قوی تره تو کمیک خیلی فرق داره اما تو mcu اینجوری میشه
    دکتر استرنج
    اسکارلت ویچ
    کاپیتان مارول
    ویژن
    کاپیتان آمریکا
    تور
    هالک
    مرد آهنی
    پلنگ سیاه
    و…

    پاسخ

  2. invoker

    خرداد 20, 1401

    هالک از ویژن قویتره

    پاسخ

  3. کوروش

    خرداد 7, 1401

    کاپیتان آمریکا قویترین میدونید چرا چون اون اولین انتقام جو و رئیس سازمان AVENGERS هستش

    پاسخ

  4. Mohammad

    اردیبهشت 19, 1401

    فقط مرد آهنی

    پاسخ

  5. Mohammad

    اردیبهشت 19, 1401

    رده بندی افتضاح هست از نظر من که بیش از ۱۰۰ بار به صورته تخصصی به ترتیب سال ساخت فیلم های مارول رو دیدم مرد آهنی حریفی در دنیای سینمای مارول نداره تنی اونقدر باهوش هست که بدون لباسشم خودشو نجات بده و با اون دستکش جتش که هر وقت بخواد میاد روی دستش میتونه در برابر حمله های سریع هم بجنگه علاوه بر اون با لباس نانو ای که در جنگ ابدیت ازش رونمایی شد دیگه اصلا همتا نداره . سلاح و موشک ها و تجهیزات ماهواره‌ای که اون داره …. خلاصه اون کاپیتان آمریکا رو شکست داد سرباز زمستان رو هم همینطور اون در اونجرز یک در اواسط فیلم دیدیم که اون با ثور جنگید اما ثور نتونست تنی رو شکست بده بلکه تنی داشت اون و شکست میداد .
    در اونجرز ۲ با لباس پیشرفته هالکی با هالک جنگید و اون رو هم شکست داد اون در قسمت یک انتقام جویان بود که موشک رو از شهر دور کرد و فدا کاری کرد اون بود که در قسمت ۲ قویترین و به قول خود آلترون رو اعصاب ترین مرد انتقام جویان تویی.
    در قسمت ۳ که هیچ کس نتونست رو در رو با تانوس بجنگ اون پا پیش گذاشت و با تانوس جنگید من اقراق نمیکنم که ثور نجنگید اما فقط مرد آهنی و ثور با اون رودر رو جنگیدند و وقتی ثور تبر جدیدش رو گرفت مرد آهنیم پیشرفت کرد و فناوری نانو را ساخت . در قسمت ۴ تانوس همرو زد حتی کاپتان مارول و ثور … اما مرد آهنی با لباس نابود شدش جلوی اون دوام آورد و سنگ های ابدیت رو گرفت اون با اون سنگ ها بشکن زد و به این کارش خیلی چیزا میگن .فدا کاری.قدرت مقاومت…و اینکه هیچ کس نمیتونست با اون دستکش بشکن بزنه ولی اون در حین ناتوانی بشکن رو زد
    و از بقیه افراد هم قوی تر هست.
    اگه بخوام واضح تر بگم به اندازه یه کتاب میشه ولی خلاصشو گفتم .و سازمان مارول گفت که هدف ما از ساخت اونجرز مرد اهنی است.
    اگه من بخوام رتبه بندی کنم.
    مرد آهنی
    کاپیتان مارول
    ثور
    واندا
    هالک
    کاپیتان آمریکا
    دکتر استرنج
    مرد مورچه ای
    مرد عنکبوتی
    ماشین جنگ
    پلنگ سیاه
    سرباز زمستان
    شاهین
    چشم عقاب
    بیوه سیاه
    خداییش خوب گفتم.

    پاسخ

  6. Mohammad

    اردیبهشت 19, 1401

    رده بندی افتضاح هست از نظر من که بیش از ۱۰۰ بار به صورته تخصصی به ترتیب سال ساخت فیلم های مارول رو دیدم مرد آهنی حریفی در دنیای سینمای مارول نداره تنی اونقدر باهوش هست که بدون لباسشم خودشو نجات بده و با اون دستکش جتش که هر وقت بخواد میاد روی دستش میتونه جلوی حمله های سریع هم

    پاسخ

  7. مهدی

    فروردین 14, 1401

    ۱_اسکارلت ویچ
    ۲_تور
    ۳_دکتر استرنج
    ۴_کاپیتان مارول
    ۵_هالک
    ۶_کاپیتان آمریکا
    ۷_مردمورچه ای
    ۸_ویژن
    ۹_مردعنکبوتی

    هرکی موافقت لایک کنه

    پاسخ

    • mohammad در پاسخ به مهدی

      اردیبهشت 6, 1401

      طبق گفته خود کویین فایگی دکتر استرنج و واندا قوی ترین هستن توی این چند ماه اخیر هم اعلام کرد داخل فیلم دکتر استرنج۲ مشخص میشه کدوم قوی ترین هست

      پاسخ

  8. محمد پور محتشم

    فروردین 8, 1401

    تور می‌تونه یک میلیون تن رو بلند کنه فرقی هم نمیکنه تو فضا یا تو زمین یک میلیون تن می‌تونه بلند کنه و درضمن سرعتش دو برابر کاپیتان مارول هست قدرت صد هزار برابر از کاپیتان مارول بیشتر هست

    پاسخ

    • Thorfan در پاسخ به محمد پور محتشم

      فروردین 19, 1401

      ثور خیلی بیشتر از یک میلیون میتونه بلند کنه توی فیلم آنقدر کم

      پاسخ

    • mohammad در پاسخ به محمد پور محتشم

      اردیبهشت 6, 1401

      تو کمیک کاپیتان مارول آخرین انتقام جو از کاپیتان مارول شکست خورد

      پاسخ

    • invoker در پاسخ به محمد پور محتشم

      خرداد 20, 1401

      صد هزار برابر کاپیتان مارول!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! زرشک خخخخخح

      پاسخ

  9. محمد پور محتشم

    فروردین 8, 1401

    از نظر این رده بندی درسته.
    ۱_تور
    ۲_هالک
    ۳_کاپیتان مارول
    ۴_دکتر استرنج
    ۵_واندا
    ۶_کاپیتان آمریکا
    ۷_مرد آهنی یا ایرون من

    پاسخ

  10. Æmīř

    اسفند 28, 1400

    سلام به همگی . من رتبه بندی خودم رو میگم کلا طبق توجه به mcu و کمیک . توجه داشته باشید که من طرفداری هیچ ابر قهرمانی نمیکنم در رتبه بندی که مثلا هالک و ضعیفتر از اسپایدرمن بدونم یا مرد آهنی رو اول بگم . طبق قدرت های شخصیت ها در کمیک و mcu که کدوم تا به حال بهتر عمل کردن
    رتبه بندی رو میگم .
    ۱۷ – بلک ویدئو
    ۱۶ – هاوکای
    ۱۵ – سرباز زمستانی
    ۱۴ – فالکون
    ۱۳ – وار ماشین یا همان ماشین جنگ
    ۱۲ – کاپیتان آمریکا
    ۱۱- بلک پیتر
    ۱۰ – کوئیک سیلور
    ۹ – مرد مورچه یا همان انت من
    ۸- اسپایدرمن
    ۷- آیرون من
    ۶- ویژن
    ۵- هالک
    ۴- ثور
    ۳- کاپیتان مارول
    ۲ – دکتر استرنج
    ۱ – واندا
    هر سوالی بود بگویید گه بگم

    پاسخ

    • amir در پاسخ به Æmīř

      اردیبهشت 5, 1401

      سلام بنظر من ثور اول هست چون بیوخ سیاه اصلان نمیتونه اول باشه چون قدرتی مداره هالک و ثور خیلی قوی هستن

      پاسخ

  11. Goku

    بهمن 29, 1400

    زکی😂!!!!
    ویژن رتبه ۳ خخخخخ!!
    شک دارم رتبه بندی باشه! توی اینفینیتی وار که مثل یه عروسک توسط تانوس به چوخ رفت بعد رتبه ۳.

    پاسخ

    • محمد در پاسخ به Goku

      اسفند 12, 1400

      چه قدر بی فکری تو وات ایف رو دیدی؟ اگه میدیدی این حرف رو نمی زدی

      پاسخ

    • محمد در پاسخ به Goku

      اسفند 12, 1400

      یک کلام و دیگه تمام کوین فایگی گفت تو ام سی یو واندا و استرنج قوی ترین هستن تمام

      پاسخ

      • Yasin ghaffari در پاسخ به محمد

        فروردین 3, 1401

        توی مبارزه با تانوس دیدیم کدوم قویتره

        پاسخ

        • mohammad در پاسخ به Yasin ghaffari

          اردیبهشت 6, 1401

          فقط تو جا با هم مبارزه کردن یبار اونجرز یبار وات ایف
          در ضمن یجا که ثور ویژن رو مسقره کردن ویژن یه ضربه ضد از بالا ثور محکم خورد به زمین و حدود 1 متر رفت پایین بعدش اعضای اونجرز این دو نفر رو از هم جدا کردن اگه مبارزه کنن ثور میبره ولی نشون دهنده این هست که ویژن دست و پا بسته نیست

          پاسخ

      • Yasin ghaffari در پاسخ به محمد

        فروردین 3, 1401

        اولا که ریچی پالمر گفت
        دوما سال ۲۰۱۹ هم خوده کوین فایگی گفت کاپتان مارول قوی‌ترینه
        ولی هر دوشون یچی می‌پرونن ثور قویترین اونجره

        پاسخ

    • محمدرضا میرزایی در پاسخ به Goku

      اسفند 29, 1400

      کاملا موافقم همون موقع ثور با تبرش به تانوس ضربه زد و چیزی نموند که نابودش کنه

      پاسخ

  12. پرهام حسامپور

    بهمن 22, 1400

    سلام دوستان یک سری چیز ها غلطه مثلا ویژن از هالک و ثور ضعیف تر استو اسکارلت ویچ از کاپیتان مارول قویتره( شاید بگین غیر ممکنه اما کاپیتان مارول در پایان فیلم پایان بازی نتوانست تانوس رو شکست بده اما واندا اگر بخاطر شلیک های سفینه نبود الان تانوس اتیش گرفته بود)کاپیتان امریکا باید از پیتر قویتر باشه چون در جنگ داخلی استیو پیتر رو شکست داد

    پاسخ

    • محمد پور محتشم در پاسخ به پرهام حسامپور

      فروردین 8, 1401

      عقل کل اون موقع که واندا داشت تانوس رو نابود میکرد سنگ های ابدیت دست تانوس نبودن اما وقتی تور بهش حمله کرد شیش سنگ ابدیت دستش بود اما از تور کم آورد تور از واندا و کاپیتان مارول و دکتر استرنج قوی تره

      پاسخ

  13. Parsa

    بهمن 9, 1400

    سلام ، این رتبه بندی اشتباهه !!!
    مرد اهنی رو گذاشتید رتبه ۱۱ !!
    اون فیلم جنگ داخلی ایرون من ( مرد اهنی ) زد کاپیتان امریکا رو له کرد اگر سرباز حواسشو پرت نمیکرد میخوام با اون اشعه لیزر پالسی انرژی کاپیتان امریکا رو پودر کنه و کاپیتان امریکا با سپر ویبرانیومیش ایرون من رو اسیب زد و دوستان در فیلم انتقام جویان ۳ جنگ ابدیت مرد اهنی زره ای داشت که از فناوری نانو تهیه شده بود و دیدم چقدر پیشرفته بود و یک قطره خون تانوس رو که نه هالک و کاپیتان مارول در نیاوردند مرد اهنی در اورد و حالا میخوام فناوری نانو رو براتون توصیف کنم : فناوری نانو یعنی کار با ذرات در مقایس اتمی و ریز اتمی و یعنی این که مرد اهنی هر نوع سلاحی که دلش بخواد میتونه با زره بسازه مثلا یک سلاح با قدرت پتک ثور که میتونه انتقام جویان رو زیر و رو کنه یا میتونه دوام زره ش را ببره بالا پس از و در ضمن مرد اهنی از الیاژ طلا و تیتانیوم ساخته شده که ۲۰۰ برابر فولاد دوامش بالاتره و تقریبا با ویبرانیوم برابره و در کل با یک زره مارک ۵۰ یا مارک ۸۵ از ۱۷ تا رتبه ۶ رو پودر میکنه و حالا هالک رو هم با هالک باستر میزنه و هالک میره کنار . حالا دوستان مرد اهنی یک نوع موشک فرا هسته ای با خودش حمل میکنه که توان نابود سازی الترون که از ادامانیتیوم ساخته شده و ادامانیتیوم از ویبرانیوم مستحکم تره رو داره
    و مرد اهنی با سرعت فرا صوت حرکت میکنه و تقریبا ۱۲ برابر صوت سرعت داره و این سرعت رو هرگز نمیشه دید حالا میتونه قبل از اینکه اسکارلت ویچ ( واندا ماکسیموف ) با خودش فکر کنه و بعد تصمیم نابود کردن ایرون من رو بگیره ، ایرون با موشک فرا هسته ای که داره از کیهان محوش کنه همچنین دکتر استرنج رو . اما کاپیتان مارول و ثور رو نمیتونه بزنه پس میشه گفت
    ۱ ثور : در نسخه ایفینتی وار انتقام جویان جنگ ابدیت
    ۲ کاپیتان مارول
    ۳ : ایرون من با زره مارک ۸۵ انتقام جویان پایان بازی که یک سپر انرژی داشت در در برابر بمب اتمی هم مقاوم میسخواتش
    ۴ واندا ماکسیموف
    ۵ دکتر استرنج
    ۶ هالک
    ۷ ویژن …..

    پاسخ

    • عماد در پاسخ به Parsa

      بهمن 10, 1400

      دوست عزیز
      کاپیتان آمریکا ه لایق چکش و تبر ثور شد ( در واقع از انتقامجویان عصر آلتران بود ) توی انتقامجویان پایان بازی دیدیم که تونست چکش و تبر رو به دست بگیره و قبول که زره مردآهنی جاذب الکتریسیته هستش ولی دیدیم که تبر ثور تونست از لای اشعه تمامی 6 سنگ عبور کنه و به تانوس بخوره

      پاسخ

      • هادی در پاسخ به عماد

        بهمن 18, 1400

        نخیر ثور ما غافل زد وگرنه رد نمیشد فک کن

        پاسخ

    • ثورر در پاسخ به Parsa

      بهمن 17, 1400

      دوستان باید بگم مقاله کامل اشتباه است ثور قوی ترین انتقام جو است .توی فیلم ثور رگناروگ هالک رو زد .میمونه اسکارلت ویچ،کاپیتان مارول،استرنج و ویژن،توی فیلم جنگ ابدیت هیچ کدوم از اعضای انتقام جویان جز کاپیتان مارول که تو فیلم حضور نداشت نتونستن تانوس رو بزنن اما ثور در اواخر فیلم با استورم بریکر یا همون توفان شکن تانوس رو تا مرز مرگ برد .میمونه کاپیتان مارول که تو پایان بازی با همون قدرتی که تانوس تو جنگ ابدیت داشت مقابل تانوس شکست خورد پس ثور قوی ترین اونجرزه

      پاسخ

      • محمد در پاسخ به ثورر

        بهمن 28, 1400

        ببین آقای ثور، مارول گذاشت ثور تانوس رو شکست بده و حالا دیگه شما دارین خیلی زیاده روی می کنین تانوس با شش سنگ تبدیت به اندازه شخصیت ابدیت که بعید می دونم بشناسیش قدرت مند میشه کسی که هیچ زمینی و آزگاردی ای نمی تونه شکستش بده وقتی ثور تبر رو پرت می کنه ساده ترین کاری که تانوس می تونست بکنه این بود که جاخالی بود به همین راحتی یا ثور و تبرش رو با استفاده از سنگ واقعیت به سنگ تبدیل کنه یا هزار تا کار دیگه اما تانوس ریسک کرد در ضمن ثور هرگز موفق به شکست تانوس نشد اون نزدیک بود تانوس رو شکست بده زمانی که تانوس فرار کرد می تونست بدنش رو با سنگ واقعیت ترمیم کنه و برگرده و ثور رو له کنه ولی ثور اصلا برای تانوس هیچ ارزشی نداشت برای همین راحت بکشن زد و فرار کرد دیگه هم برنگشت وگرنه ثور که هیچی نابودی کل زمین بعد از گرفتن شش سنگ برای تانوس کاری نداشت

        پاسخ

      • Parsa در پاسخ به ثورر

        اسفند 1, 1400

        دوستان مرد اهنی مغز متفکر اونجرزه
        بدون انتقام جویان از الترون ، تانوس ، …..
        شکست میخوردن
        در ضمن در انتقام جویان ۲۰۱۲ لوکی کاپیتان امریکا رو داشت له میکرد که ایرون من زد ترکوندش لوکی رو
        مرد اهنی جارویس رو داره که انقدره هوشمنده کلید سفر در زمان رو دراورد و به استارک کمک کرد برای ساخت ماشین زمان جارویس میتونه نقطه ضعف انتقام جویان رو به استارک بده و یا میتونه راه حل شکست اونجرز رو محاسبه کنه
        در ضمن ایرون من از لحاظ قدرت فیزیکی جز قویترین اونجرزه چون در قدرت بدنی با زره ش چه در کمیک و چه در سینما هالک رو زده
        ایرون میتونه حداقل ۵۰۰ تن رو بلند کنه
        ایرون صاعقه ثور رو جذب میکنه و قویتر میشه
        در در ضمن آیرون من از همه باهوش تر است
        هوش استارک در سطح یک فوق ابر نابغه جوری که در سن ۶ سالگی یک موتور ساخت
        و در ضمن مرد توانایی پرواز با سرعت سوپرسونیک رو داره و میتونه تقریباً به کوییک سیلور برسه

        ایرون من ۳ ومین انتقام جوی قدرتمنده

        ۱ ثور
        ۲ کپ مارول
        ۳ ایرون من با اختلافی در مقیاس اتمی یعنی خیلی کم

        پاسخ

        • کاپیتان آمریکا در پاسخ به Parsa

          تیر 6, 1401

          تو ۲۰۱۲ لوکی خودش میخواست گیر بیفته تا اونجرزو به جون هم بندازه واگرنه جادو های لوکی قوی تر مردآهنی

          پاسخ

      • ببین کویین فایگی اعلام کرد واندا از همه قویتره

        پاسخ

    • ثورر در پاسخ به Parsa

      بهمن 17, 1400

      داداش فازت چیه مرد اهنی با زره اش موقع ای به هالک ضربه اخر رو زد که هالک هواسش نبود.بعد مرد اهنی تا بیاد بمبش رو بزنه استرنج یه پورتال باز می‌کنه بمب بخوره به خودش اسکارلت ویچ هم با قدرتش بمب رو نگه میداره ویژن رو بعید می‌دونم بتونه با وجود گوهر ذهن ویژن می‌تونه موقع ای که بمب پرتاب میشه و میاد سمتش لمس ناپذیر بشه دیگه بقیه اش حله همشون میتونن مرد اهنی رو بزنن اما خدا وکیلی رتبه اش اونقدر بد نیست

      پاسخ

    • ثورر در پاسخ به Parsa

      بهمن 17, 1400

      داداش فازت چیه مرد اهنی با زره اش موقع ای به هالک ضربه اخر رو زد که هالک هواسش نبود.بعد مرد اهنی تا بیاد بمبش رو بزنه استرنج یه پورتال باز می‌کنه بمب بخوره به خودش اسکارلت ویچ هم با قدرتش بمب رو نگه میداره ویژن رو بعید می‌دونم بتونه با وجود گوهر ذهن ویژن می‌تونه موقع ای که بمب پرتاب میشه و میاد سمتش لمس ناپذیر بشه دیگه بقیه اش حله همشون میتونن مرد اهنی رو بزنن اما خدا وکیلی رتبه اش اونقدر بد نیست یعنی نباید اون قدر پایین باشه یک رتبه باید بیاد جلوتر

      پاسخ

    • هادی در پاسخ به Parsa

      بهمن 18, 1400

      پسرم اول که دکتر استرنجه خواهی دید که توی دکتر استرنج و چند جهانی دیوانه وار چی میشه در ضمن ای رو من فقط زره داره خود فیلم داره میاد میگه ویبرانیم از همه ی فلز ها قوی تره بعد تو میگی نه زره ایرون من قویه؟

      پاسخ

    • محمد در پاسخ به Parsa

      بهمن 28, 1400

      عِ اینطوری هست؟؟؟؟ اگه قرار هست آیرون من با تمام نیرو حمله کنه محض اطلاع استرنج هم می تونه از تمام نیروش استفاده کنه، استرنج یه کتاب داره به نام دارک هولد که قبلا در موردش توضیح دادم بعدشم بمب اتم روی استرنج هیچ تاثیری نداره یا خودش رو تلپورت می کنه یا موشک رو بعدشم استرنج فقط کافیه اراده بکنه تا یک انسان عادی که جادو بلد نیست رو شکست بده راحت ترین روش برد می دونی چیه؟؟ استرنج میره به سانکتوم ساکنتورم بعد با استفاده از حلقه روح روح خودش رو از بدنش جدا می کنه وارد بدن تونی میشه و اونو از درون نابود می کنه به همین راحتی(از این روش برای شکست هالک هم استفاده کرد اما هالک رو نکشت و به هالک گفت من جادوگراعظم هستم اگه اراده کنم می تونم زندگیت رو بگیرم بعد هالک رو آروم کرد وقتی استرنج خودش از حالت لمش ناپذیری در آورد و با هالک حرف زد یهو هالک امد و دست استرنج رو له کرد در واقع بطور ناجوان مردانه استرنج شکست خورد اما این به همه ثابت شد که اگه استرنج اراده بکنه می تونه به راحتی افرادی که داخل زمین زندگی می کنن و جادو بلد نیستن حتی هالک رو به راحتی شکست بده)، شاید با خودتون میگید خب چرا این کار رو با ثور نمی کنه تا به راحتی بشه قوی ترین انتقام جو، با ثور نمی تونه این کارو بکنه چون ثور اونقدر روحش قوی هست که حتی با سنگ روح هم هیچ آسیبی نمیشه بهش وارد کرد، تازه از این گذشتم که استرنج یه عصا داره به نام عصای واتومب که قدرت شخص رو خیلی خیلی خیلی افزایش میده

      پاسخ

      • Parsa در پاسخ به محمد

        اسفند 1, 1400

        دارم میگم سرعت ایرون من فراصوته حداقل چندین هزار برابر سرعت استرنج چون ایرون من با سرعت سوپرسونیک حرکت میگنه
        بعدشم استرنج با ترقه هم اسیب میبینه بعد میگه بمب هسته ای !!!
        تو داری کمیک رو میاری وسط اگر اینجوری مرد اهنی هم در کمیک یک زره داره بنام زره اللهه کش که قادر حداقل ۱۰۰۰ گوگل پلکس پلاس ( ۱۰ به توان ۱۰۰ ) استرنج رو له کنه این زره خیلی خیلی خیلی قوی
        یا زره ققنوس باستر که قادره استرنج رو بعوان وعده غذایی بخوره
        بعدشم استارک با ماشین زمان میتونه در زمان سفر با ماشین زمانی که ساخت این یک امتیاز بزرگه چون میتونه بره به ۲۰۱۲ قبل اینکه استرنج تبدیل به جادوگر بشه با بمب پادماده ای که داره ۰۰۰۰۰۰۰۰

        بعدشم اقای نویسنده تو کاپیتان امریکا ا . ح . م. ق رو از ایرون من قویتر دونستی ؟؟؟؟
        اون فقط یک د ل ق ک بیشتر نیست که فقط یک پرچم چسبونده به سنش فکر داره مردمو نجات میده اخه من نمیدونم به خاطر اینکه کاربرا حرسشون در بیاد کامنت بنویسن که سایتت شلوغ بشه سود کنی این کارو میکنی یا چیزه دیگه
        لطفا تایید کنید چون به شخصیت توهین کردم چیزه بدیم نگفتم

        پاسخ

        • محمد در پاسخ به Parsa

          اسفند 1, 1400

          آقای پارسا محض اطلاع همونطور که قبلا گفتم، کاپیتان مارول یبار تک تک انتقام جویان رو (استرنج و واندا رو نه نمیدونم کجا بودن) شکست داد از جمله همین آیرون من عزیزت و ثور

          پاسخ

          • محمد پور محتشم در پاسخ به محمد

            فروردین 7, 1401

            داداش خودت فهمیدی چی گفتی کاپیتان مارول اصلا در حد تور نیست الان رسانه های خارجی و با تجربه دارن تور رو با سوپرمن مقایسه می‌کنن و حتی بیشتر شون میگن تور قوی تره و می‌تونه سوپرمن رو نابود کنه و تنها کاراکتر هست که تو دنیای مارول می‌تونه جلوی سوپرمن بایسته و تور از شزم و بلک ادام خیلی قوی تره برو ببین من نمیگم که از بلک ادام و شزم و سوپرمن قوی تره رسانه های باتجربه خارجی میگن

            پاسخ

            • حسین در پاسخ به محمد پور محتشم

              اردیبهشت 6, 1402

              الکی حرف نزن سوپرمن در برابر تبر استون ولف دووم آورد و به غیر از. کریپتونایت و بمب اتم چیزی نمیتونه بهش آسیب بزنه استورم بریکر تأثیری رو سوپرمن نداره

              پاسخ

      • محمد در پاسخ به محمد

        اسفند 1, 1400

        داداش یکم فکر کنی اصلا فهمیدی چی گفتم؟؟؟ اول اینکه گفتم استرنج بمب هستی رو تلپورت می کنه این یک دوم تو برو قوی ترین زره آیرون من رو بیار استرنج از درون میاد تونی رو نابود می کنه در ضمن تو خیلی تعصبی هست و حرفات خیلی غیر منطقی هستن آیرون من فقط زمانی که پرواز می کنه اینقدر سریع میشه مثل کپ که استرنج هر دوشون رو با همون حلقه روح له می کنه تمام

        پاسخ

    • اویس در پاسخ به Parsa

      بهمن 30, 1400

      نه
      ۱ثور
      ۲کاپیتان مارول
      ۳ دکتر استرنج
      ۴اسکارلت ویچ
      ۵ هالک
      ۶ویژن
      ۷آیرون من
      اسکارلت ویچ زدم از هالک قوی تره چون جادوگره پیش رفته هست ولی هالک عصبانی شه اسکارلت ویچ هیچه ولی خب اینجوری نوشتم ثور که خدا هست از همه قوی تره تو اونجرز جنگ ابدیت تانوس رو شکست داد ولی تانوس در رفت🤣🤣🤣🤣🤣🤣

      پاسخ

      • Goku در پاسخ به اویس

        بهمن 30, 1400

        مردآهنی از ویژن قویتره

        پاسخ

    • مرد آهنی در پاسخ به Parsa

      اسفند 9, 1400

      من تا حدودی با این نظر موافقم ولی از نظر من 1-کاپیتان مارول و مرد آهنی 2- ثور بقیش هم درسته و از نظر من اشکالی نداره

      پاسخ

  14. نیما

    دی 27, 1400

    از این ۳ تایی که گفتید نمیشه گفتم کدوم سر تره چون هر کدوم تو چیزای خاصی مهارت دارن مثلا واندا از لحاظ قدرت ذهنی برتره و کاپیتان مارول هم از نظر قدرت تخریب همتا نداره ولی ثور از لحاظ قدرت بدنی بهترینه چون تنها کسی که تونست تو کل جهان قدرت یه ستاره رو کنترل کنه ثور بوده

    پاسخ

  15. نامرئی

    دی 20, 1400

    سلام
    بین اون سه نفری که گفتی،یعنی
    ثور، واندا و کاپیتان مارول
    باید بگم واندا از همه قوی تره چرا، چون دکتر استرنج از ثور قوی تره و واندا هم از دکتر استرنج
    حالا میمونه مارول و واندا که نمیشه گفت کدوم قوی تره چون از یه طرف مارول خیلی زورش زیاده از یه طرف واندا هم سنگ بینهایت رو ترکوند
    ولی بازم از نظر من واندا بهتره🙄😁

    پاسخ

    • رهام در پاسخ به نامرئی

      دی 20, 1400

      داش باید بگم تو مارول مکانی وجود داره که توش با سنگ های بی نهایت بازی میکنن 😂😂😂تو لوکی اومده بود چون کمیک نمیخونم اطلاعات ندارم
      اما سید اگه بخوایم قوی ترین حالت حساب کنیم تبغ شنیده های من اگع اشتب نکنم ثور تو کمیک گالاکتوسوهم زده واندا ک سحله

      پاسخ

      • اسکارلت در پاسخ به رهام

        بهمن 17, 1400

        با اینکه میگی واندا از همه قوی تره موافقم چون داخل اند گیم کاپیتان آمریکا و ثور و مرد آهنی سه نفری نتونستن جلوی تانوس رو بگیرن تا دستش به سنگها نرسه ولی واندا به تنهایی داشت تانوس رو متلاشی میکرد و اگر تانوس تمام سلاحاش رو به سمت واندا نشونه نمی‌گرفت واندا میکشتش
        یه دلیل دیگه هم دارم
        همه اینو قبول دارید که هیچ چیزی از سنگ ابدیت ها قوی تر نیست دیگه
        خب پس باید بگم به جز سنگهای ابدیت هیچ چیز نمیتونه واندا رو شکست بده چون بخشی از قدرت واندا با سنگ ذهنه و اینکه بعد از پخش سریال وانداویژن، واندا حتی قوی تر هم شده چون اول فهمیده که اسکارلت ویچ هست و قدرتش رو برای اولین بار آزاد کرد دوم قدرت اون ساحره که بهش حمله کرده بود رو هم جذب کرد سوم آخر فیلم داشت کتاب دارک هولد رو هم که برای ساحره ها هست رو میخوند و تمامی طلسم ها رو داشت یاد می‌گرفت
        در ضمن باید بگم که شاید قبلاً ثور از واندا قوی تر بود ولی الان نه چون داخل اند گیم ثور خیلی ضعیف شد و داخل وانداویژن، واندا خیلی قوی شد و الان واندا از ثور قوی تره

        و اینکه طبق کمیک ها نباید بگیم کی قوی تره
        درسته که شخصیت های فیلم از کمیک گرفته شده ولی داستان که مثل کمیک نمیسازن وگرنه همه ی فیلم قابل پیش بینی میشد پس به کمیک زیاد دل نبندین💜

        پاسخ

        • محمد در پاسخ به اسکارلت

          بهمن 28, 1400

          دنیای کمیک و ام سی یو جدا هست دوست من، بله واندا تو ام سی یو به نهایت قدرتش رسیده ولی تو کمیک خیر اینطور نیست در ضمن اگه استرنج هم بخواد کتاب دارک هولد رو بخونه خب خیلی قوی میشه مثل استرنج برتر(همونی که تو وات ایف بود) دارک هولد قدرتمند ترین کتاب مارول هست

          پاسخ

        • مرد آهنی در پاسخ به اسکارلت

          اسفند 9, 1400

          عقل کل وقتی که واندا داشت پدر تانوس رو در می آورد دستکش ابدیت دست تانوس نبود اگه اینجوری که تو داری میگی باشه پس چرا واندا تو فیلم جنگ ابدیت پدر تانوس رو در نیاورد؟ اون موقع که تانوس 5تا سنگ ابدیت داشت نه شش تا از نظر من 1-مرد آهنی و کاپیتان مارول اول مشترک هستند وثور هم دوم هست و ا.ح.م.ق سپر به دست (استیو راجرز)هم در رتبه های پنجم و ششم هست

          پاسخ

          • محمد پور محتشم در پاسخ به مرد آهنی

            فروردین 23, 1401

            استیو راجرز مرد آهنی رو توی فیلم انتقام جویان جنگ داخلی شکست داد و میخواست مرد آهنی رو بکشه.

            پاسخ

          • کاپیتان آمریکا در پاسخ به مرد آهنی

            تیر 13, 1401

            داداش اون مرد آهنی که تو میگی تو شرایط برابر واسه کپ هیچی نیست تو شرایط قویترم تو mcu اگه مرد آهنی با اون زره اینفینیتی وارش بیاد کاپیتانم با پتک ثور باز کپ میبره

            پاسخ

        • محمد پور محتشم در پاسخ به اسکارلت

          فروردین 23, 1401

          تور هم با وجود شش سنگ ابدیت (بینهایت) در دست تانوس نزدیک بود تا بکشتش اگر تانوس فرار نمی‌کرد تور همون جا تانوس رو قبرش میکرد در ضمن تور تو اونجرز اندگیم تو ضعیف ترین حالت خودش قرار داره واندا هم با این که تانوس با پنج سنگ ابدیت به واندا حمله کرد واندا کم آورد و نتونست رو به روی پنج سنگ بینهایت یا ابدیت مقاومت کنه اما تور شش سنگ ابدیت رو شکست داد و از پس شش سنگ ابدیت بر اومد و به همه سابت و اسپات کرد که از شش سنگ ابدیت قوی تره اما واندا نشون داد از پنج سنگ ابدیت ضعیف تره چه برسه به شش سنگ ابدیت منم باهات موافقم که گفتی تور از واندا یا اسکارلت پیچ قوی تره.

          پاسخ

      • محمد در پاسخ به رهام

        بهمن 28, 1400

        والا هرکی از راه میرسه گلاکتوس رو نابود می کنه ثور، استرنج، هالک و حتی استار لرد موفق به شکست گلاکتوس شدن توی کمیک هیج شخصیتی در حد استرنج و ثور نیستن توی کمیک هالک جنگ جهانی که قدرت استرنج رو دیدم که به چه راحتی می تونست هالک رو شکست بده، داخل یه کمیک دیگه استرنج بعد از شکست دکتر دووم ثابت می کنه قوی ترین جادوگر روی زمین هست(دکتر دووم واندا رو شکست داد) اما ثور نمی تونم بگم کدوم قوی ترینه چون جفتشون خیلی قدرت مند هستن یه نبرد با هم داشتن که نتیجه نبرد مساوی شد من کمیک دیگه ای راجب نبرد این دو تا نخوندم امید وارم در یک کمیک جدید شاهد نبرد خدای آذرخش و خدای جادو باشیم

        پاسخ

      • Thorfan در پاسخ به رهام

        فروردین 19, 1401

        توی فیلما ثور و دکتر استرنج و اینا قویترینان توی کمیک والای همگان که خالق کل ماروله

        پاسخ

    • محمد پور محتشم در پاسخ به نامرئی

      فروردین 23, 1401

      الان یک فش سنگین بارت میکنم دکتر استرنج کجاش از تور قوی تره تور از دکتر استرنج و واندا قوی تره واندا که حریف پنج سنگ ابدیت نشد دکتر استرنج حریف سه چهارتاشون نشد تور از شش سنگ ابدیت بر اومد تور قوی تره تور قدرتش از شش سنگ ابدیت بیشتره و تانوس رو هم شکست داد تانوس از دست تور فرار کرد وگرنه تور تو واکاندا قبرش میکرد این از این کاپیتان مارول هم که قدرتش رو از یک سنگ ابدیت میگیره تور نشون داد که قدرتش از شش سنگ ابدیت بیشتره و این حقیقته چه برسه به یک سنگ ابدیت که قدرت کاپیتان مارول هالک هم که هرچقدر عصبانی شه تور هم عصاب داره تور هم با هاش عصبانی میشه تا به آخر قدرتش برسه اونوقت هالک هرچقدر قوی بشه تور ازش چند برابر قوی تره و دیگه مهلت نفس کشیدن به هالک نمیده.

      پاسخ

  16. aaa

    آذر 20, 1400

    دوست عزیز فکر کنم شما اشتباه نوشتید
    1 مرد عنکبوتی اهل کویینز هست نه بوروکلین
    2 از کی تا حالا مرد عنکبوتی از مرد آهنی قوی تر شده
    3 فکر نکنم سرباز زمستان عضو انتقام جویان شده؟!

    پاسخ

  17. مانی

    آذر 14, 1400

    داداش هالک تونسته خط زمانی سوراخ کنه گالاکتوس شکست بده خون هالک مرده ها زنده میکنه و لشگری موجودات گامهایی می‌سازه که از هالک فرمان میبرن خون هالک سیاره ای چند برابر خورشید که هیچ گیاه و موجود زندی نیست زنده کنه هالک در برابر انرژي میلیون ها ستاره دوم آورده اما ثور درباره یک ستاره دربرابر انرژی یک سیاه چاله مقاومت کرده تونسته سیارات از مدار خارج کنه حتا خورشید پس کم کم رتبه 2 براش خوب بود چون هیچ ابر قهرمان بغیر اسکارلت ویچ نتونست ذهن هالک کنترل کنه و تو انیمیشن هالک دکتر استرنج شکست داده

    پاسخ

    • Thorfan در پاسخ به مانی

      فروردین 19, 1401

      بنازم ثور هالک رو زده هم تو کمیک هم تو فیلم

      پاسخ

  18. محمد پارسا

    آبان 23, 1400

    ببخشید مرد عنکبوتی نمیتونه تار بزنه یه دستگاه داره که اون تار می زنه خودش به خاطر اینکه عنکبوت گاز زدتش می توه به دیوار بچسبه و قدرتش بیشتر شده

    پاسخ

  19. ارشیا

    مهر 16, 1400

    اگه وت ایف رو دیده باشین قویترین ویلن حال حاضر التران و قویترین شخیت مثبت دکتر استرنج اگه بخواد و ویزن با قدرت سنگ های ابدیت هستش

    پاسخ

  20. رضا

    شهریور 12, 1400

    اوم سلام خسته نباشید ممنون ولی با این لیست موافق نیستم رتبه تور و مرد اهنی غیر منطقی و اسکارلت ویچ و ویژن هیچ وقت نمیتونن رتبه 1 بگیرن خب این تو سینما مارول هم معلومه

    پاسخ

    • Mahdu در پاسخ به رضا

      مهر 14, 1400

      درست میگید مثلا کاپتان مارول تو کمیک کلهم خیلی تلاش کنه میتونه 100 تن بلند کنه تازه تو زمین فقط 3 ماخ سرعت داره تو فضا قد نور بعد اینا گندش کردن

      پاسخ

      • اسکارلت در پاسخ به Mahdu

        بهمن 17, 1400

        اگه قرار بود طبق کمیک داستان رو بسازن که دیگه فیلم بدرد نمی‌خورد چون همه میدونستن که بعدش قراره چه اتفاقی بیفته و اینجوری فیلماشون خریداری نداشت
        اصلا تو خودت حاضری واسه فیلمی هزینه کنی که توش میدونی قراره چه اتفاقی بیفته

        پاسخ

      • محمد در پاسخ به Mahdu

        بهمن 28, 1400

        محض اطلاع ،من فن کاپیتان مارول نیستم ولی تو کمیک کاپیتان مارول آخرین انتقام جو کاپیتان مارول به دلایل و اتفاقاتی تمام انتقام جویان از جمله ثور و هالک رو شکست میده(واندا و استرنج نبودن)

        پاسخ

        • محمد پور محتشم در پاسخ به محمد

          فروردین 7, 1401

          کاملا با هات مخالفم تور کاپیتان مارول رو شکست میده تو خیلی رو کاپیتان مارول تعصب داری

          پاسخ

        • محمد پور محتشم در پاسخ به محمد

          فروردین 23, 1401

          تور قوی تره این اسپات شده هست تور از شش سنگ ابدیت بر اومد و نشون داد که از شش سنگ ابدیت قوی تره اما کاپیتان مارول تمام قدرت هاش رو از یک سنگ ابدیت میگیره تور از شش سنگ مارول قوی تره چه برسه به یک سنگ مارول که کاپیتان مارول قدرتش از یک سنگ مارول گرفته پس تور از کاپیتان مارول قوی تره

          پاسخ

        • محمد پور محتشم در پاسخ به محمد

          فروردین 23, 1401

          تور قوی تره این اسپات شده هست تور از شش سنگ ابدیت بر اومد و نشون داد که از شش سنگ ابدیت قوی تره اما کاپیتان مارول تمام قدرت هاش رو از یک سنگ ابدیت میگیره تور از شش سنگ مارول قوی تره چه برسه به یک سنگ مارول که کاپیتان مارول قدرتش از یک سنگ مارول گرفته پس تور از کاپیتان مارول قوی تره.

          پاسخ

      • محمد پور محتشم در پاسخ به Mahdu

        فروردین 7, 1401

        تور هم تو کمیک با تلاش آخر روی زمین و توی فضا فرقی نمیکنه می‌تونه یک تن رو بلند کنه و سرعتش قد نور هست روی زمین و تو فضا دوبرابر میشه ‌سرعتش وقدرتش صد هزار برابر هالک

        پاسخ