قهرمان‌های انیمه “هفت گناه کبیره” و رتبه بندی میزان اهمیتشان

قهرمان‌ها و شخصیت‌های اصلی انیمه “هفت گناه کبیره” (Seven Deadly Sins) به خاطر توانایی‌هایشان به یادماندنی هستند. هرکدام از آنها در نبرد با شوالیه‌ها و کینگ اهریمن مسئولیتی دارند. این گناهان به حفظ نژادهای فانی کمک می‌کنند. با این حال تاثیرگذاری هرکدام فرق دارد. در اینجا رتبه بندی میزان اهمیت قهرمان‌های انیمه “هفت گناه کبیره” را به شما می گوییم. با پروشات همراه باشید.


7. دایان در حقیقت شخصیتی ضعیف بود

با این که دایان یکی از اولین شخصیت‌های گروه بود که نشان گنجینه مقدس را به دست آورد، اما کمک‌های او به گروه کم بود. او قبلاً توسط شوالیه‌ها شکست خورده بود و در نبرد با درول و گلوکسینیا هم چیره شد. با این که در داستان تاثیرات مثبتی شد (مثلاً در مقابل انسان‌ها به ماترونا کمک کرد) اما به طور کلی اهمیت اندکی داشت.

همچنین بخوانید: انیمه‌های کلیشه با پایان قابل پیشبینی که می‌توانید تماشا کنید


6. توانایی‌های گوتر زیاد هستند و او قبلاً تیم را شکست داد

گوتر یکی از معدود اعضای گروه گناهان است که قبلاً تیم خود را شکست داد. او حافظه دایان را پاک کرد و بدترین شکل ممکن رابطه او با کینگ را خراب کرد. به علاوه گناه طمع در تورنمنت درول اسکانور را شکست داد. گرچه او به اندازه هم تیمی‌هایش ظالم نیست، اما توانایی پاک کردن حافظه و برداشتن کمان‌ها مفید است. چون مانع سلاخی شدن گروه شد و وقتی مائل به بحران هویت دچار شده بود به او کمک کرد.


5. کینگ در هویت جدید بسیار مؤثر بود

کینگ با وجود ترسو بودنش به ملیوداس و همراهانش کمک کرد. او به راز هلبرام پی برد و در نبرد شکستش داد. او نه تنها جنگل را از شر شیطان نجات داد بلکه حتی در مقابل مائل هم از گروهش محافظت کرد. او در هویت جدید هم قدرت‌های مرگبار اما مهمی دارد. در مبارزه با زلدریس توانست عنوان حاکم شایسته را از گلوکسینیا دریافت کند. همچنین در نبرد برای محافظت از مرلین هم لقب اهریمن اصلی را به دست آورد.


4. مرلین با راه حل‌های رازآلود مشکلات سخت را حل می‌کند

یکی از بهترین قهرمان‌های انیمه “هفت گناه کبیره” که با هوش سرشار خود معماهای بزرگی ایجاد کرده و در ضورت نیاز هم ملیوداس فاسد را شکست می‌دهد. نامیرایی و قدرت سرشارش که از قدرت مطلق و کینگ اهریمن گرفته شد، او را به تنها قهرمانی تبدیل کرد که می‌تواند گری رود را شکست دهد. او همچنین در آخرین نبرد علیه زلدریس شرکت کرد و حتی می‌توانست از تسخیر بدن ملیوداس جلوگیری کند.

همچنین بخوانید: قوی‌ترین شخصیت‌های انیمه که نمی‌توانند قدرت‌های خود را کنترل کنند


3. اسکانور در شرایط لازم به قدرت نامحدود دست می‌یافت

اسکنانور در روز روشن قدرت نامحدودی داشت و به چنان قدرتی می‌رسید که می‌توانست با نور خورشید و یک شعله تمام دریاچه‌ها را خشک کند. قدرت او آنقدر زیاد بود که می‌توانست ده فرمان را بترساند و فراری دهد، بر استاروسا و زلدریس حکمرانی کند و در مقابل حملات لودوچیل ایستادگی کند. با این که او یکی از قهرمان‌های انیمه “هفت گناه کبیره” است، می‌تواند بعد از فساد ملیوداس او را بگیرد و بر کینگ اهریمن مسلط شود.


2. ملیوداس می‌خواست مانع فساد لایونز شود، گناهان کبیره را رهبری کند و کینگ اهریمن را شکست دهد

ملیوداس رهبر گروه بود و به موفقیت آنها کمک کرد. او نه تنها بعد از فرار اعضا آنها را دور هم جمع کرد، بلکه توانست هندریکسون را شکست دهد، نام دوستانش را پاک کند و فساد بریتانیا را کنترل کند. به علاوه او با کینگ اهریمن مبارزه کرد تا کنترل بدن او را به دست بگیرد. با این حال فساد خودش مانع تاثیرگذاری بیشترش می‌شود. مخصوصاً وقتی در نبرد آخر بدنش نیروی تازه‌ای پیدا می‌کند و به سلاح تبدیل می‌شود.


1. بان ملیوداس را نجات داد، با فرمان‌ها مبارزه کرد و با کینگ اهریمن جنگید

بان با وجود رفتار خشن و شیطانی خود مهم‌ترین شخصیت از قهرمان‌های انیمه “هفت گناه کبیره” است. او با اعضای ده فرمان از جمله گالند، ملاسکولا، استاروسا و حتی ملیوداس مبارزه کرد. او نه تنها الین و جریکو را نجات داد، و حتی با کینگ اهریمن هم جنگید. او حتی در حمله به قصر هندریکسون با ملیوداس روبرو شد، اما در لحظه آخر نابودی‌هایش را جبران کرد.

همچنین بخوانید: بهترین انیمه‌های اکشن مشابه آکامه گا کیل (Akame Ga Kill)


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (3)

بستن فرم

  1. امیر

    فروردین 17, 1403

    خطر اسپویل!
    اشتباهه برادر اطلاعات غلط نده گوثر به قدر اسکانور قوی نیست اسکانور توی فستیوال خودش گوثرو نزد و به دورول و گلوکشینیا حمله کرد
    در ضمن اون دیوه اسمش دایان نیست و دیانه

    پاسخ

  2. یک نفر

    مرداد 13, 1400

    یک سوالی از مترجم داشتم، میگم این شخصیت به قول خودتون پادشاه، اسمش هارلکوئین بود. اما به صورت مکرر، کینگ خطابش میکردن و کینگ یک جورایی لقبش نبود و اسمش بود. چرا اسم کینگ رو ترجمه کردین آخه ؟ کینگ یک اسمه، کلمه نیست. زبان سون ددلی سینز، ژاپنی بود و ر زبان ژاپنی بهش میگفتن کینگ پس کینگ اسمشه نه لقبش که بخواد ترجمه بشه.این رو تقاضا میکنم درستش کنید. چون پادشاه غلطه. نباید این کلمه ترجمه میشده که متاسفانه شده. خانم باقری شما به نظرات اهمیت میدید، پس بی زحمت این رو درستش کنید.

    پاسخ