رده‌بندی تمام اعضای انتقامجویان، از قویترین تا ضعیف‌ترین

قوی ترین انتقام جو کیست؟ پاسخ این سوال را نمی دانیم اما شاید هالک و ثور قوی باشند. اما قوی ترین کیست؟ در دنیایی که همه این شخصیت ها قوی هستند، می خواهیم آن ها را براساس توانایی، مهارت و سلاح هایشان طبقه بندی کنیم.

توجه داشته باشید که هیچکدام از اعضای نگهبانان کهکشان در این فهرست نیستند زیرا آن ها متفقین هستند نه عضو این گروه. همچنین از اکران “کاپیتان مارول” (Captain Marvel) خوشحالیم و امیدواریم او نیز در آینده به فهرست ما اضافه شود. در اینجا فهرستی از شخصیت های انتقام جویان، از ضعیف ترین تا قوی ترین را به شما معرفی می کنیم. با پروشات همراه باشید.


16. بلک ویدو – Black Widow

گرچه عنکبوت سیاه یک جاسوس قدرتمند و مبارز خبره است اما زمانی که می خواهیم ابرقهرمان ها را معرفی کنیم، مسلما انسانی بدون قدرت های ابرقهرمانی در قعر قرار می گیرد. با این حال او یکی از اعضای کلیدی تیم، یک متخصص قهار در زمینه اطلاعات و یک مبارز مرگبار است، بنابراین سزاوار این است که فیلم خاص خود را داشته باشد تا بدانیم بین او و شاهین چشم در بوداپست چه رخ داد.

همچنین بخوانید: بدترین فیلم های جهان سینمایی مارول کدام ها هستند؟


15. شاهین چشم – Hawkeye

یک تیرانداز ماهر و بامهارت ترین مبارز در زمینه جنگ تن به تن به نام بارتون، که به دلیل سبک مبارزه با تیر اغلب نادیده گرفته می شود. درحالی که یکی از قابل اعتمادترین افراد شیلد (SHIELD) است، همانطور که در عملیات آزادسازی لوکی دیدیم. بارتون به دلیل ارزش گذاری برای جایگاه خانواده شهرت داشته و یکی از شخصیت های اخلاق گرای تیم است. امیدواریم در فیلم دوم در مقابل تانوس ایستادگی کند زیرا گروه به او نیاز دارد و حضورش ضروری است.

همچنین بخوانید: معرفی 10 ویلن برتر در کامیک های مارول


14. شاهین – Falcon

عضو پیشین نیروی هوایی آمریکا، که مانند کاپیتان یک سرباز بود و با زندگی معمولی مشکل داشت. دوستی با کاپیتان آمریکا به زندگی او هدف جدیدی بخشید و او به یک انتقامجو بدل شد. ویلسون یک خلبان خبره بوده و در پرواز آکروباتیک مهارت دارد که در فیلم های مختلف نشان داده شده است. او در استفاده از سلاح های تیراندازی و مبارزه تاکتیکی هم مهارت دارد. اما توانایی اصلی او پرواز است که به کمک بال هایش این کار را انجام می دهد.

همچنین بخوانید: 10 شخصیت مارول که از دی سی الهام گرفته شده اند


13. ماشین جنگ – War Machine

رودس به عنوان کلنل ارتش آمریکا برای مرد آهنی به منزله ویلسون برای کاپیتان آمریکاست. رودس از روزهای ساخت سلاح با تونی استارک دوست بود. اما یکی از لباس های مرد آهنی را پوشیده و دارای سلاح های قوی است. او که قبلا عضو ارتش آمریکا و اکنون یکی از اعضای انتقام جویان است، به دلیل داشتن لباس قدرت های ابرقهرمانی به دست آورده است. او با این لباس قدرت پرواز هم دارد. او در ارتش مقام های استراتژیست، تیرانداز، خلبان و استاد هنرهای رزمی است.

همچنین بخوانید: 25 شخصیت قدرتمند دنیای مارول از بین ابرقهرمانان و ابرشرورها


12. سرباز زمستانی – Winter Soldier

باکی که به دلیل لباس خاص و قدرت ابرقهرمانی اش شهرت دارد تنها می تواند از بخشی از قدرتش استفاده کند. او به دلیل استفاده از سرم سربازان پدرقدرت که در دست کاپیتان است، بدن قوی تر و عضلانی تری دارد. سرعت و قدرت او بالا بوده و در استفاده از خنجر، هنرهای رزمی، مبارزه، و همچنین مهارت های جنگی روسی، استاد است.

همچنین بخوانید: فیلم‌های ابرقهرمانی مارول را با چه ترتیبی ببینیم؟


11. مرد آهنی – Iron Man

تونی استارک به دلیل مهارت های هوشمندانه خود محبوب ترین عضو انتقامجویان است. یک مخترع و استراتژیست که یکی از باهوش ترین اعضای تیم است. او به عنوان یکی از این اعضا یک نابغه، خوش گذران، میلیاردر و انسان گریز است و البته مهارت های عادی انتقام جویان را نیز داراست. همچنین با لباس مخصوص مرد آهنی توانایی پرواز داشته و با قدرت و سرعت مبارزه می کند، حتی به مرور لباسش را طوری تغییر می دهد که مانند ماشین جنگی مجبور نباشد سلاح هایش را با خود حمل کند. این لباس تیر و سلاح های لازم برای جنگ را داراست.

همچنین بخوانید: نگاهی به 15 فیلم برتر جان فورد، یک وسترن ساز تمام عیار


10. کاپیتان آمریکا – Captain America

یک سرباز و اولین ابرقهرمانی که زمین به خود دید. کاپیتان نماد موفقیت یک سرباز ابرقهرمان است. او به دلیل استفاده از سرم قدرت، سرعت، و واکنش هایش ابرقهرمان است. او با سپری که از مستحکم ترین فلز روی زمین ساخته شده، مرکز اصلی این تیم است. او با مهارت جنگاوری خود می تواند در مقابل تانوس مقاومت کند، قدرت جنگاوری او به اندازه سپرش مستحکم است.

همچنین بخوانید: 25 فیلم زیبا که در آن‌ها قهرمان داستان یا شخصیت اصلی می‌میرد


9. کوئیک سیلور – Quicksilver

یک ابرقهرمان شجاع با تیرهایی برای نجات بی گناهان. او سرعت و واکنش ابرقهرمانی دارد و انقدر ابرقهرمان است که حتی می تواند سرعت خود را کنترل کرده و از سرعت نور هم سریع تر باشد. پس حتما از  این ابرقهرمان خوشتان می آید.

همچنین بخوانید: 50 فیلم ابرقهرمانی برتر تاریخ سینما تا به امروز + تصاویر


8. پلنگ سیاه – Black Panther

پادشاه واکاندا جدیدترین انتقامجو تا به امروز است. یک مرد باهوش و یک مبارز بامهارت که توسط نوعی داروی گیاهی قدرت های ابرقهرمانی به دست می آورد. این قدرت ها در کنار لباس مخصوص ضدگلوله او را به یک ابرانسان تبدیل می کند. با این حال لباس مخصوص او مانند لباس مرد آهنی سلاح های خطرناکی را به همراه دارد، بنابراین ترکیبی از انسان و تکنولوژی است.

همچنین بخوانید: تمام فیلم های ابرقهرمانی که موفق به کسب جایزه اسکار شدند


7. مرد مورچه ای  – Ant-Man

لانگ یا مرد موردچه ای در حقیقت یک سارق است، البته اگر بتوان رابین هود را یک سارق نامید. او باهوش، با مهارت و یک نقشه کش قهار است. او که به لباس مرد مورچه ای مجهز است می تواند اندازه آن را تغییر دهد. او حتی می تواند اندازه خود را به شدت بزرگ کرده و درنتیجه قدرت هایش بیشتر می شود. او علاوه بر قدرت تغییر اندازه می تواند از حشره ها و مخصوصا مورچه ها کمک بگیرد و ماموریت هایش را انجام دهد. لانگ پس از تمرین با دختر هانک در مبارزه تن به تن ماهر است. دیدن او از قلمروی کوانتوم و بازگشتش قدرت هایی به او بخشیده و او را به قهرمان تبدیل می کند.

همچنین بخوانید: 10 ابرقهرمان  زن جذاب در تاریخ سینما


6. مرد عنکبوتی – Spider-Man

یک نوجوان اهل بروکلین که قدرت ابرقهرمانی و توانایی پرتاب تارهای عنکبوتی دارد. حواس عنکبوتی او بی مانند بوده و او را حوادث مطلع می کند. او حتی بدون لباسش هم قدرت های خارق العاده ای دارد و با کمک لباسش که توسط مرد آهنی به او داده شده به یکی از اصلی ترین و قوی ترین مبارزان این تیم تبدیل می شود.

همچنین بخوانید: لیست تمام فیلم های ابرقهرمانی که در سال 2019 اکران خواهند شد


5. هالک – Hulk

شخصیتی اقتباسی از داستان دکتر جکیل و آقای هاید، که شخصیت دیگر بروس بنر است. یک هیولای خشمگین که در فیلم های مختلف شخصیت های مختلفی از یک موجود کرم مانند تا یک هیولا و حتی سارتور را به قتل رسانده است. هالک به مبارزه با تانوس شتافته و گرچه در این مسیر ثور هم به او کمک می کند اما همانگونه که تونی استارک می گوید او به اندازه یک لشکر قدرتمند است. یکی از قوی ترین انتقام جویان که گرچه باهوش نیست. با این حال بروس بنر، یکی از باهوش ترین اعضای تیم، او را خلق کرده و حتی احترام تونی استارک را برانگیخته است. بنابراین مطمئنا دوست ندارید در مقابل هالک باشید زیرا او در هر شرایطی گروه را نجات می دهد.

همچنین بخوانید: رده بندی تمام فیلم های ابرقهرمانی که در سال 2018 اکران شدند


4. ثور – Thor

خدای تندر که از افسانه ها گرفته شده زیرا مردی که بتواند در مقابل هالک ایستادگی کند یک خدا است نه یک انسان. او با کمک چکش خاص خود توانسته در نه قلمرو نظم را برقرار کند. ثور به عنوان پسر مورد علاقه اودین به دنبال عدالت، قدرت و تمام چیزی است که یک پادشاه می خواهد. حضور او در فیلم های مختلف درخشان بوده و اکنون می خواهد در مقابل تانوس ایستادگی کند. او از لحاظ قدرت فیزیکی و قدرت تندر، او قوی ترین انتقام جوی این فهرست است.

همچنین بخوانید: مقایسه ابرقهرمان های سینما: بتمن در برابر مرد عنکبوتی. کدام یک قویتر است؟


3. ویژن – Vision

عضوی از انتقام جویان که یک بدن قدرتمند و یک ذهن هوشیار دارد که همانند کامپیوتر است. کسی که بتواند چکش ثور را بلند کند باید بسیار قدرتمند باشد. ویژن علاوه بر قدرت، مقاومت، و توانایی پرواز، می تواند با دستکاری تراکم اشیا را به حرکت درآورد. از آنجاییکه مغز کامپیوتری دارد می تواند هک کند. او با کمک سنگ زمان یکی از دو انتقام جوی این لیست است که سنگ بی نهایت را داراست. بنابراین در این لیست جایگاه خوبی دارد.

همچنین بخوانید: 8 فیلم ابرقهرمانی که در سال 2019 منتظر اکران شان هستیم


2. دکتر استرنج – Dr. Strange

با اطمینان می توانیم بگوییم که قدرت های دکتر استرنج در فیلم ها دست کم گرفته شده است. او یکی از قوی ترین جادوگران دنیای مارول است که گرچه در فیلم اول قدرت هایی داشت اما کافی نبودند. او توانایی دورآگاهی، سبک وزنی، ایجاد اشیای آسمانی و هنرهای رزمی را داراست، زیرا به کمرتاج آموزش می دهد. مبارزه اخیر او با تانوس نشان می دهد که با شمشیر هم میانه خوبی دارد زیرا به کمک آن با تایتان هم مبارزه کرد. اما از قدرت های جادویی او می توان به تغییر حقیقت، ابعاد و جهش اشاره کرد. او با کمک سنگ زمان می تواند زمان را هم دستکاری کند. اگر نبرد جدید او با تانوس پیروز باشد حتی با کمک سنگ های بی نهایت، بنابراین او یکی از قدرتمندترین شخصیت های این فیلم است که می تواند در صدر هم قرار بگیرد.

همچنین بخوانید: مقایسه ابرقهرمان های سینما: مرد آهنی در برابر مرد عنکبوتی. کدام یک قویتر است؟


1. اسکارلت ویچ – Scarlet Witch

قدرتمندترین جهش یافته دنیای مارول، که ققنوس جین گری پس از او در مقام دوم قرار می گیرد (در میان جهش یافته ها) و و گفته می شود که هرگونه رویارویی جادویی واندا و دکتر استرنج به یک گره منجر خواهد شد. قدرت های جادویی و جادوی آشوب برانگیز او آنقدر زیاد است که می تواند به عنوان میدان نیرو استفاده شود. از جمله توانایی های او عبارت است از سبک وزنی، دور آگاهی، دورجنبی و دستکاری حقیقت. توانایی آخر او مانند دکتر استرنج است. این جهش یافته به اندازه یک جادوگر قدرتمند است و در هر فرصتی این توانایی را نشان می دهد. اما یکی از چیزهایی که او را به قدرتمندترین انتقام جو تبدیل می کند نمایش قدرت هایش در فیلم جنگ بی نهایت است. جادوی او آنقدر زیاد است که می تواند سنگ بی نهایت را نابود کند و به همین دلیل از دکتر استرنج برتر است. پس با اطمینان می تواند گفت واندا ماکسیموف قوی ترین انتقام جوی دنیای مارول است.

همچنین بخوانید: راهنمای سنگ های بی نهایت مارول و نحوه پیدا شدن آن توسط تانوس


بونوس

کایپتان مارول – Captain Marvel

و اما در نهایت کاپیتان مارول نیز به دنیای ابرقهرمانانی انتقامجویان وارد شد. البته او در برخی کمیک ها نیز در میان انتقامجویان دیده میشد تا اینکه سرانجام در جهان سینمایی مارول نیز تصمیم بر این شد که او را وارد تیم انتقامجویان MCU کنند. او تا به حال در 2 فیلم به نام های “کاپیتان مارول” و “انتقامجویان: آخر بازی” حضور داشته که ایفای نقش او بر عهده “بری لارسون” (Brie Larson) بوده است. اگر این فیلم ها را تماشا کرده باشید حتما متوجه قدرت نامحدود او شده اید. کارول دنورز به لطف برخورد با اشعه هایی که منشا آنها از سنگ های ابدیت بوده است، تبدیل به کاپیتان مارول شده و قدرت های بسیار زیادی را بدست آورده که از جمله آنها میتوان به آسیب ناپذیری، تغییر واقعیت، قدرت بسیار بالا، سفر های کیهانی و … اشاره کرد. در فیلم “انتقامجویان: آخر بازی” نیز شاهد بودیم که تنها کاراکتری که از نظر قدرت بدنی توانست بر تانوس غلبه کند کاپیتان مارول بود.

در نهایت طبق برنامه ای که کمپانی مارول برای تشکیل تیمی از ابرقهرمانان زن دارد، کارول دنورز نیز وارد جهان سینمایی شد تا لقب قوی ترین انتقامجو را به دوش بکشد. البته برخی طرفداران مارول و MCU هنوز بر سر قدرتمندترین ابرقهرمان به توافق نرسیده اند و بر سر نام هایی چون ثور، واندا و کاپیتان مارول بحث و کل کل دارند! اگر طبق فیلم ها بخواهیم قضاوت کنیم احتمالا کارول دنورز از ثور و واندا قوی تر خواهد بود، اما بهتر است که قضاوت ها بر اساس کمیک بوک ها انجام شود زیرا این شخصیت ها از کانال کمیک به سینما وارد شده اند.

گذشته از تمام این بحث ها، کارول دنورز اگر قوی ترین انتقامجو هم نباشد حتما در بین 3 نفر اول قدرتمندترین انتقامجویان جای خواهد داشت.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (1155)

بستن فرم

  1. محمد

    خرداد 14, 1400

    اونایی هم که میگن ثور نقطه ضعف ثور جادو هست غلط هست دیده شده که حتی ثور جادو رو جذب هم کرده

    پاسخ

  2. محمد

    خرداد 14, 1400

    من فقط طرفدار استرنج هستم بعد خودم بیام با خودم در این که کوئیک می تونه استرنج رو شکست بده یا نه بحث کنم؟؟؟مگه مثل تو #@$%* هستم؟؟؟(داره میگه D.R strange همون محمد هست خخخخخخخخ)چند دقیقه پیش هم گفته حسین همون محمد هست)کم مونده بگه تمام این افرادی که در این سایت هستن همون محمد هست خخخخخخخ

    پاسخ

  3. محمد

    خرداد 14, 1400

    می بینی ام اف تی؟؟؟؟؟هیچ کس مقایسه بین ثور و استرنج رو قبول نکرد همه با تو مشکل دارن چون هیچ کمیکی نخوندی و همین جوری میای برای من مقایسه می کنی خخخخخخخخخخخ سرعت ثور از استرنج بیشتره؟؟؟خخخخخخ استرنج به راحتی می تونه از جایی به جای دیگه ای بره بعد تو سرعت دادی به ثور؟؟؟؟؟؟؟؟؟قدرت دشمنان رو دادی به ثور؟؟؟؟؟؟شاهکار هارو دادی به ثور؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بعد وای بابا دمت گرم تو دیگه چه گلوله یه نمکی هستی از خنده ترکیدم خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ بد جور ضایع شدی با این مقایست مشخص کردی که هیچی نمی دونی و فقط مقاله خوندی یعنی هیچ کمیکی نخونده یعنی اصلا فکر نکنم حتی کمیک ثور2020 رو هم خونده باشی

    پاسخ

  4. محمد

    خرداد 14, 1400

    MFT همونطور که گفتم جواب ام اف تی آی رو نمیگم دلایلش هم گفتم الان هم داره دروغ تو دهن من میزار میگه من گفتم استرنج از اسپکتر قوی تر هست که این واقعا خنده دار هست شیوش هم همین هست که تو دهن بقیه حرف بزن علت بد دهنیم هم همین هست داره تو دهنم دروغ می ندازه سطح اطلاعاتم هم از کسی که تازه شش پنج ماه هست که شروع به کمیک خوندن کرده خیلی بیشتر هست هیچ حرفی هم راجب کامنت آخرم نداشت آخرین کامنتم:
    بزارید یه چیزی روشن بکنم اول زمانی که بینیادر ها دادگاه رو شکست دادن دادگاه از تمام قدرتش استفاده نکرد و اون حمله غافلگیرانه بود یعنی دادگاه خبر نداشت اگه دادگاه از تمام قدرتش استفاده می کرد هرگز نابود نمی شد بنابراین کینگ ثور از دادگاه قوی تر نیست!!!!این رو همه جا میگن پس وقتی کینگ ثور چند بینیادر رو کشت دلیل بر این نمیشه که از دادگاه قوی تر باشه بزرگ ترین شاهکار ثور همین هست
    اما بزرگ ترین شاهکار های استرنج اولیش شکست دادن گلاکتوس اونم فقط با یک طلسم ،دکتر استرنج توانسته ارتباط بین جاگرنات با سیتوراک رو قطع کنه، اون تونسته یک سلستیال رو با یک طلسم شکست بده!!!، اسپکتر گقته استرنج قدرتی نزدیک به من دارد!!!!!!!!!1این حرفی نیست که من دارم میگم در چندین سایت خارجی و ایرانی گفته شد!!استرنج از خط قرمزش هیچ وقت رد نشده مثل استفاده از کتاب دارک هولد
    اصلا بزرگ ترین شاهکار استرنج شکست دادن دورمامو اونم تو بعد خوش هست می دونی یعنی چی؟؟؟دورماموتو بعد خودش قادر مطلق هست یعنی هر کاری از دستش بر میاد می تونه کینگ ثور به چالش خیلی سختی بکشه افرادی مثل دورمامو مفیستو یا کابوس تو بعد خودشون قادر مطلق هستن اما اما استرنج تونست با هوش و نیروی اعظیمش دورمامو مفیستو کابوس!!!تو بعد خودشون شکست بده اینا همشون برای قوی ترین نسخه استرنج هست اونی که همش می گفت قوی ترین نسخه استرنج انگشت کینگ ثور هم نمیشه این هارو اصلا می دونست!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!استرنج جز قوی ترین جادوگران جهان هست نیرویی نزدیک به اسپکتر می دونی یعنی چی؟؟تحمل ضربه ای که استرنج رو به چندین بعد بفرسته می دونی یعنی چی؟؟برعکس کردن زمان جهان می دونی یعنی چی؟؟؟می دونستی استرنج هیچ وقت از دارک هولد استفاده نکرده می دونستی استرنج چندین منبع داره که می تونه ازش استفاده کنه که اون رو به یه موجود شیطانی خیلی قوی تر از شوما گوراث یا دورمامو تبدیل کنه اما ازشون استفاده نکرده؟؟؟اصلا می دونستی ما داریم قوی ترین چیز استرنج رو فراموش می کنیم؟؟؟زبونش!! استرنج می تونه مفیستو دورمامو کابوس رو قانع کنه که با هم ترکیب بشن و کینگ ثور رو شکست بدن!!!!یا چرا اصلا به شکل کثیف؟می تونه همون شکلی که قبلا نظر دادگاه زندگی رو عوض کرد دوباره همین کار رو بکنه از دادگاه کمک بخواد که کینگ ثور با هم شکست بدن(ببین اصلا کاری ندارم که استرنج به تنهایی می تونه کینگ ثور رو به چالش بکشه دارم میگم از بقیه هم می تونه کمک بخواد)یا ابدیت،استرنج جون ابدیت رو نجات داد پس ابدیت حتمی با استرنج متحد میشه بازم بگم یا بس هست!!!؟؟؟؟(البته گفته باشم من هیچ وقت هیچ حرفی با ام اف تی ندارم و این حرف هارو هم اصلا به اون نزدم و هیج وقت حرفش واسم اهمیت نداره)می دونین چرا نظری نداشت؟؟چون اصلا کمیک نخونده چون اصلا نمی دونه استرنج نظر دادگاه رو عوض کرده چون اصلا نمی دونه ابدیت رو جراحی کرده و جون ابدیت رو نجات داده چون اصلا نمی دونه که خود اسپکتر گفته استرنج قدرتی نزدیک به من دارد چون اصلا نمی دونه که دورمامو رو تو بعد خودش شکست داده چوون اصلا نمی دونست یک اسلستیال فقط با یک تلسم شکست داده چون هیچ کدوم از این هارو نمی دونست وگرنه هرگز جرعت نمی کرد که بگه استرنج انگشت کوچیکه کینگ ثور هم نمیشه به هرحال این آخرین کامنتم بود لطفا اگه نطری دارید بیان کنید این آنالیز من در مورد نبر بین کینگ ثور و قوی ترین نسخه استرنج هست
    (هرچند که نظر افرادی مثل ام اف تی واسم مهم نیست)اما لطفا بقیه هم نظر بدن حتی اگه کمیک نخوندن من اون هارو با نوب گفتن نمی شورم(مثل ام اف تی نیستم که دروغ می ندازه تو دهن آدم بعد هم بهت میگه نوب بیشتر این کامنت ها هم سر این دعوا های بچگانه هست حداقل 5 نفر با ام اف تی مشکل دارن چون اصلا کمیک نخونده اطلاعاتشو(که اطلاعاتش هم خیلییییییییییییی که هست)از همین سایت ها به دست آورده وگرنه خودش یه کمیک هم نخونده) نظر بدن تا جوابشون رو بدم و متوجه اشتباهاتشون بشن

    پاسخ

    • MFT در پاسخ به محمد

      خرداد 14, 1400

      برای آنکه روی تو رو کم کنم و دستت رو شه می خوام بگم کدوم کامنت بود .
      کامنت ۱۱ خرداد بود که شما به طور غیر مستقیم ولی خیلی جدی این رو گفتید که استرنج یا واندا توانایی شکست اسپکتر رو دارند . این هم دلیل . بد جوری داری ضایع میشی مگه نه !!!! ههههههههههههههههخخهههههخخخخهههههههههههه 🤣😭🤣😂😂😐🤣😂😂🤣😂 داره دستت رو میشه مگه نه . اگه کردی برو جواب کامنت هایی که سوژتون کردم و سوتی هاتون رو گرفتم رو جواب بده .

      پاسخ

    • MFT در پاسخ به محمد

      خرداد 15, 1400

      خوب دیگه دستت بد جوری رو شده و ضایع شدی و نمی تونی جواب منطقی بدی این که معلومه 😂😂🤣🤣😂 من مثل تو نیستم که بدون دلیل تهمت بزنم . تو در تاریخ ۱۱ خرداد این کامنت رو فرستادی و به صورت غیر مستقیم ولی خیلی واضح این حرف رو زدی . خخخخخخخخخ تو هم اگه تونستی دلیل بیاری مثل من و دیگه حرفت برای ۹۷ درصد افراد سایت ارزشی نداره .

      پاسخ

      • امیر محمد در پاسخ به MFT

        خرداد 16, 1400

        هی درصد درصد داری می بری بالا که!😑

        پاسخ

        • MFT در پاسخ به امیر محمد

          خرداد 16, 1400

          بله چون دارم کم کم ضایعش می کنم .

          پاسخ

  5. MFT

    خرداد 14, 1400

    سلام . بهترین کسی که باهاش بحث کردم رهام بود چون واقعا متعصب نبود و قانع می شد و بدترین کسایی هم که باهاشون بحث کردم محمد و امیر محمد هستند که سطح اطلاعاتشون خیلی پایین هست . خیلی هم متعصب هستن . جوری که میگن دکتر استرنج یا واندا اسپکتر رو میزنه . اینقدر تعصب دارند !!!
    و بی ادب هم هستن .
    اطلاعاتشون اونقدر پایین هست که میگن نکرو ثور همون رون کینگ ثور بوده . 🤣🤣🤣🤣🤣 سطح اطلاعاتشون فوق‌العاده پایین هست .
    بنظرم با این ها بحث کردن مثل آب تو هاون کوبیدنه و مطمئنم که دیگه ۹۵ درصد افراد سایت به حرف اونها گوش نمی دهند .

    پاسخ

    • امیر محمد در پاسخ به MFT

      خرداد 16, 1400

      میخوای این درصد هات رو بس کنی، بعدشم گفتم من از توی چند تا سایت خوندم.درسته در زمینه ی تور یک کمی نوب هستم و سوتی های بدی هم دادم مثل همون نکرو تور و نقطه ضعف و اینا. ولی توی بقیه زمینه ها اطلاعاتم خیلی هم بالاست.مثلا در زمینه دکتر استرنج و اسکارلت ویچ و چند تای دیگه کلی اطلاعات دارم. و متعصب هم نیستم.شما به هر کی که میخواد با دلیل و مدرک بگه کور همیشه ی همیشه قویترین اونجر نیست این برچسب رو می زنی

      پاسخ

  6. MFT

    خرداد 13, 1400

    سلام به کاربرای کمیک فن سایت پروشات . آقا محمد می خواد من رو داخل سایت خراب کنه اون هم همش میگه متعصب و بی ادب و ………. ولی بیایم یه نگاه به کامنت های خودش کنیم .
    محمد : بدترین کسی که باهاش بحث کردم ام اف تی هست بزرگترین مشکلش این هست که اصلا کامنت یک نفر رو به دقت نمی خونه قانع نمیشه فقط و فقط هم چشماش رو بسته و میگه ثور ثور ثور

    اونوقت من شما رو مسخره می کنم و بی ادب هستم ؟

    محمد در جواب به حامی : شما چیزی میزنی ؟؟؟؟!!!!!!
    خخخخخخخخخ

    اونوقت من بی ادب هستم یا شما که اینطوری به بقیه جواب می دید ؟ 🤣🤣🤣🤣

    محمد : دوست عزیز اول اینکه شما با تعصب ترین انسان روی زمین هستی پس لطفاً اینقدر حرف تعصب رو نزن بعدش هم اگه قرار هست من رو یکی تعصب داشته باشم اون استرنج هست نه واندا بعدش هم دکتر فیت بدون کلاه سرنوشت جز یه جادوگر عادی هیچ قدرتی نداره یعنی اگه یه کلاه سرنوشت بدی به دکتر استرنج و یه کلاه به فیت استرنج به راحتی می تونه فیت رو شکست بده می دونی مثل چی می مونه ؟؟ مثلا یه مبارز ماهر با دست خالی با یک مبارز در حد متوسط مبارزه کنه ولی اون مبارز در حد متوسط به شمشیر هم داشته باشه ولی اون مبارز ماهر هیچ چیزی ندارم خوب مشخصه اون مبارزی که شمشیر داره پیروز می شده اما در مورد واندا دکتر فیت نهایت زورشو بزنه بتونه زمینو از مدار خارج کنه ولی اسکارلت می دونه زمین رو نابود کنه بعدش هم خیلی ها میگن اسپکتر گفته اگه قراره هست کسی منو بکشه اون دکتر فیت هست خب اسپکتر که استنج یا واندا رو ندیده .

    حالا من متعصب هستم یا شما که واندا یا استرنج از اسپکتر قویتریه . دست شما هم رو شده .

    پاسخ

  7. MFT

    خرداد 13, 1400

    سلام به همه ی کاربرای کمیک فن سایت پروشات . امیر محمد جان من رو میخواد جلوی شما خراب کنه . پس بیاید یه نگاهی به کامنت هاشو کنیم تا بفهمیم کی بی اطلاعات و متعصب است . 👇👇
    امیر محمد : این نظر من نیست . نظر اون سایتیه که گفتم . که البته اگر فکر کنی می فهمی پر بی راه هم نمی گه چون نکرو ثور در واقع همون رون کینگ ثوره که شمشیر تمام سیاه رو پیدا کرده و هم قدرت خود رون کینگ ثورو داره و هم قدرت خود کنال ( خدای سیمبوت ها ( سیمبوت ها مثل ونوم و کارنیج و …. ) وهم قدرت گور قصاب خدایان .
    ببینید سطح اطلاعاتو . میگه نکرو ثور همون رون کینگ ثور بوده . اونوقت به من میگه بی اطلاعات 🤣🤣🤣
    امیر محمد : اسکارلت ویچ می تونه کاری کنه که چیزی به اسم خدایان اسکاندیناوی وجود نداشته باشه .
    ببینید تعصب رو . اونوقت به من میگه متعصب 😂😂😂
    عزیزم اینها کامنت های خودتون بود و سفسطه نکنید که کامنت رو کامل نخوندی . می تونی برید نگاه کنید . همش هست .
    امیر محمد حالا شما که دستتون رو شد و دیگه حرفتون اعتباری نداره .
    ( ادمین لطفاً قبول کن چون توهین نکردم و کامنت های خودشون بوده . )

    پاسخ

    • امیر محمد در پاسخ به MFT

      خرداد 16, 1400

      برای هر دوتاش جواب دارم.
      ۱. صد بار گفتم درسته من در زمینه تور اطلاعاتم پایینه و این رو انکار نمی کنم.اون رو هم توی سایت خوندم.حالا هر چقدر می خوای روش قفلی بزن
      ۲. ببین برادر شما نظر منو درست نفهمیدی. اگه یادت باشه بعده ها گفتم که چون اسکارلت ویچ قدرت تغییر تاریخ رو داره( برو کمیک خاندان ام رو بخون تا بفهمی) میتونه کاری کنه که اسکاندیناوی وجود نداشته باشه چطور؟ ببین خودت میگی تور جلوی رگنوراک رو گرفته،منم قبول دارم.خب رگنوراک یه جورایی آخرالزمان اساطیر نورث هستش و افراد کمی از اساطیرش از رگنوراک جون سالم به در می برن.خب همونطور که تونسته پیشینه کاپیتان آمریکا رو عوض کنه که هیچوقت توی یخ گیر نکنه،یا اینکه گوئن استیسی رو زنده کنه، می تونه کاری کنه که، چه میدوم یا گلا دونالد بلیک اون چتر رو پیدا نکنه(همونی که ضد زمین بعد معلوم شد میولنیر بوده) و تور کلا توی اون گیر بی افته، یا مثلا تاریخ رو طوری عوض کنه که توش تور به هر دلیلی، نتونه جلوی رگنوراک رو بگیره.
      فقط خواهشتا انقدر رو این زمینه ی نکرو تور مانور نده خدایی خودمم شرمنده م ولی گفته م که از توی یه سایتی خونده بودم.

      پاسخ

      • MFT در پاسخ به امیر محمد

        خرداد 16, 1400

        سلام . عزیزم دلیل دومت اصلا خوب نیست . چرا ؟ مگه کشکه . بیاد تغییر بده . نخیر عزیزم کلی طلسم وجود داره که اسکارلت ویچ هیچوقت توانایی چنین کاری رو ندارن . ببین یک از خدایان اسکاندیناوی همین اودین که به راحتی تمام با اودین فورس جادوگر اعظم رو شکست می ده . اون هم به راحتی پس خودت ببین این کار برای اسکارلت ویچ غیر ممکنه .
        عزیزم دشمنان شرمنده . با هم که دشمن نیستیم ولی تو و محمد اول شروع کردید که من مجبور بشم شما رو بد ضایع کنم . باشه چشم ولی لطفاً کمی درست تر با هم صحبت کنیم .

        پاسخ

  8. محمد

    خرداد 13, 1400

    بزارید یه چیزی روشن بکنم اول زمانی که بینیادر ها دادگاه رو شکست دادن دادگاه از تمام قدرتش استفاده نکرد و اون حمله غافلگیرانه بود یعنی دادگاه خبر نداشت اگه دادگاه از تمام قدرتش استفاده می کرد هرگز نابود نمی شد بنابراین کینگ ثور از دادگاه قوی تر نیست!!!!این رو همه جا میگن پس وقتی کینگ ثور چند بینیادر رو کشت دلیل بر این نمیشه که از دادگاه قوی تر باشه بزرگ ترین شاهکار ثور همین هست
    اما بزرگ ترین شاهکار های استرنج اولیش شکست دادن گلاکتوس اونم فقط با یک طلسم ،دکتر استرنج توانسته ارتباط بین جاگرنات با سیتوراک رو قطع کنه، اون تونسته یک سلستیال رو با یک طلسم شکست بده!!!، اسپکتر گقته استرنج قدرتی نزدیک به من دارد!!!!!!!!!1این حرفی نیست که من دارم میگم در چندین سایت خارجی و ایرانی گفته شد!!استرنج از خط قرمزش هیچ وقت رد نشده مثل استفاده از کتاب دارک هولد
    اصلا بزرگ ترین شاهکار استرنج شکست دادن دورمامو اونم تو بعد خوش هست می دونی یعنی چی؟؟؟دورماموتو بعد خودش قادر مطلق هست یعنی هر کاری از دستش بر میاد می تونه کینگ ثور به چالش خیلی سختی بکشه افرادی مثل دورمامو مفیستو یا کابوس تو بعد خودشون قادر مطلق هستن اما اما استرنج تونست با هوش و نیروی اعظیمش دورمامو مفیستو کابوس!!!تو بعد خودشون شکست بده اینا همشون برای قوی ترین نسخه استرنج هست اونی که همش می گفت قوی ترین نسخه استرنج انگشت کینگ ثور هم نمیشه این هارو اصلا می دونست!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!استرنج جز قوی ترین جادوگران جهان هست نیرویی نزدیک به اسپکتر می دونی یعنی چی؟؟تحمل ضربه ای که استرنج رو به چندین بعد بفرسته می دونی یعنی چی؟؟برعکس کردن زمان جهان می دونی یعنی چی؟؟؟می دونستی استرنج هیچ وقت از دارک هولد استفاده نکرده می دونستی استرنج چندین منبع داره که می تونه ازش استفاده کنه که اون رو به یه موجود شیطانی خیلی قوی تر از شوما گوراث یا دورمامو تبدیل کنه اما ازشون استفاده نکرده؟؟؟اصلا می دونستی ما داریم قوی ترین چیز استرنج رو فراموش می کنیم؟؟؟زبونش!! استرنج می تونه مفیستو دورمامو کابوس رو قانع کنه که با هم ترکیب بشن و کینگ ثور رو شکست بدن!!!!یا چرا اصلا به شکل کثیف؟می تونه همون شکلی که قبلا نظر دادگاه زندگی رو عوض کرد دوباره همین کار رو بکنه از دادگاه کمک بخواد که کینگ ثور با هم شکست بدن(ببین اصلا کاری ندارم که استرنج به تنهایی می تونه کینگ ثور رو به چالش بکشه دارم میگم از بقیه هم می تونه کمک بخواد)یا ابدیت،استرنج جون ابدیت رو نجات داد پس ابدیت حتمی با استرنج متحد میشه بازم بگم یا بس هست!!!؟؟؟؟(البته گفته باشم من هیچ وقت هیچ حرفی با ام اف تی ندارم و این حرف هارو هم اصلا به اون نزدم و هیج وقت حرفش واسم اهمیت نداره)

    پاسخ

    • MFT در پاسخ به محمد

      خرداد 14, 1400

      هههههههههههههههههههههههههههههههههه هر چقدر که بخندم باز کنه . 😂😂😂🤣🤣😂 دیگه کلا با این کامنتی که فرستادی نشون دادی هیچ اطلاعاتی نداری .
      محمد جان دیگه کار خودتو تموم کردی .
      یک بیاندر چند سلسیتال رو باهم شکست داده و رون کینگ ثور هم ۷ بیاندر رو با یک ضربه شکست داده پس شاهکار استرنج پیش مال رون کینگ اندازه پشه هم نیست . ثور توی نسخه اصلی تونسته جمجمه یک سلسیتال رو بترکونه . یعنی یکی از بزرگترین شاهکارهای دکتر استرنج با یک شاهکار ثور در نسخه عادی برابر هست . 🤣🤣😂😂🤣🤣😂😂 عزیزم تو خیلی نوبی که شاهکار رون کینگ رو با استرنج مقایسه می کنی .
      خوب ثور هم تونسته در نسخه های ضعیفتر از رون کینگ گالاکتوس رو شکست بده . پس این هم شاهکار بزرگی نیست .
      استرنج شاید داخل نسخه ی کلاسیکش قدرتش با اسپکتر برابری کنه ولی در نسخه ی عادی عمرا . رون کینگ هم قویتر از اسپکتر هست . بیاندر ها دادگاه زندگی رو زدن که از اسپکتر قویتر یا برابر و بیاندر ها هم برای تفریح دادگاه زندگی رو زدن و رون کینگ هم ۷ بیاندر رو به راحتی زده . خودت قبول کردی که زده .
      خوب آخه عقل کل دورمامو هم با گالاکتوس برابر هست و رون کینگ هم به راحتی دورمامو رو میزنه . تو چقدر نوبی ؟
      بله چون این شاهکار های استرنج رو کسی مثل کینگ ثور پیر فونیکس هم انجام میداد چه برسه به RKT . پس اصلا قویترین نسخه ی استرنج با رون کینگ قابل قیاس نیست . بیاندر ها هم از دادگاه زندگی قویترین ولی متأسفانه نوب هایی مثل تو این رو نمی‌فهمن .
      این هم جوابت که همش هم دلیل داشت .‌‌ حرف تو هم اصلا ارزشی برای من نداره . مخصوصا با این کامنت که دادی .
      فقط می خواستم به افراد سایت نشون بدم که شما چقدر نوبی هستید که الان مطمئن شدم که ۹۵ درصد افراد سایت دیگه برای حرفات ارزشی قائل نیستن .
      می دونم که جواب کامنتم رو نمیدی یا شاید با اسم های مختلف جواب بدی ولی می خواستم سطح اطلاعاتت رو به افراد سایت نشون بدم . 🤣😂🤣🤣🤣😭🤣😂
      عمویی هر چقدر هم که کمیک بخونی باز چون اینقدر دیگران رو مسخره می کنی و میخوای کوچیکشون کنی مثل من هیچوقت اطلاعاتت بالا نمیره چون تعصب جلوی پیشرفتت رو گرفته که اینقدر دروغ میگی مثل این که قدرت استرنج با اسپکتر برابر است . 😑😑
      تو فکر می‌کنی می تونی هر دروغی بگی و کسی هم نفهمه ؟!!! نه عزیزم دستت رو شده و دیگه فایده ای نداره و هر کسی که این کامنت رو میخونه بفهمه که قضیه از چه قراره .
      محمد جان دیگه فکر نکنم کسی به حرفت گوش بده به جز چند تا استرنج فن متعصب مثل خودت که الان همه بعد این کامنت میریزن سر من . ولی دست تو و جناب امیر محمد رو شده و دیگه تمام افراد سایت فهمیدن که دیگه به حرف شما گوش ندهند .
      ادمین لطفاً کامنتم رو قبول کن . 🙏🙏🙏

      پاسخ

      • امیر محمد در پاسخ به MFT

        خرداد 16, 1400

        میشه انقدر پای منو وسط نکشی؟ من گفتم دو تا سوتی دادم که قبول دارم بد سوتیاییم دادم میشه انقدر منو هیت نکنی؟
        بعد لطفا اون حرف من رو انقدر تکرار نکن سرگیجه گرفتم از بس هر وری رو نگاه کردم این عبارت رو دیدم هی ۹۵ درصد ۹۶ درصد ۹۷ درصد

        پاسخ

      • حسین در پاسخ به MFT

        اردیبهشت 3, 1402

        چی میگه رون کینگ ثور از اسپکتر قویتره اسپکتر یک فرشته هست و خشم خداهه بیاد از رون کینگ شکست بخوره
        بعد گفتم رون کینگ ثور منبع سایه نشینان بالا رو زده نه خودشونه پس نمیتونی بگی از دادگاه زندگی قویتره

        پاسخ

  9. محمد

    خرداد 13, 1400

    اصلا یه چیزی بزرگ ترین دست آورد های استرنج رو کی می تونه بگه ؟؟؟؟

    پاسخ

    • محمد در پاسخ به محمد

      خرداد 13, 1400

      کسی می دونه دکتر استرنج چه کسایی رو تونسته شکست بده؟؟؟بعد سه روز جوابش رو میگم

      پاسخ

    • محمد در پاسخ به محمد

      خرداد 14, 1400

      هر وقت کسی تونست این رو جواب بده اون وقت می تونه درمورد استرنج نظر بده وگرنه ساکت بشینه سر جاش خیلی بهتر هست
      بقول یکی از دوستان اینکه زمانی که به دنیای میای یه الهی باشی(زن شگفت انگیز)یا یک خدا باشی(ثور)یا دارای قدرت های عظیمی باشی(سوپرمن)یا بعد از یک اتفاقی یک قدرت بدست بیاری(مثل مرد عنکبوتی)هنر نیست این که خودت تلاش کنی و به قدرت برسی هنر هست (بتمن،استرنج،استارک،هاکای و خیلی های دیگه) واقعا حرف درستی زد

      پاسخ

      • MFT در پاسخ به محمد

        خرداد 15, 1400

        ببین هیچ کسی جوابت رو نمی ده چون دیگه دستت رو شده . ههههههه 😂🤣🤣🤣🤣

        پاسخ

  10. MFT

    خرداد 13, 1400

    مقایسه ثور رو دکتر استرنج .
    قدرت ثور
    مقاومت ثور
    سرعت. ثور
    ابزار برابر
    هوش. دکتر استرنج
    جادو. دکتر استرنج
    قدرت ویژه دکتر استرنج
    تجربه. ثور
    سطح قدرت دشمنان. ثور
    شاهکار. ثور
    استفاده از جادو. دکتر استرنج
    مهارت مبارزه. ثور
    برنده : ثور
    نتیجه ثور ۷ _ ۴ دکتر استرنج .
    این هم یک نتیجه گیری برای قویترین انتقام جو .
    تازه اگر ثور از اودین فورس استفاده کند اصلا لازم به مقایسه نیست چون اونموقع ثور صد درصد پیروز است .

    پاسخ

    • امیر محمد در پاسخ به MFT

      خرداد 13, 1400

      ببخشید میشه بگی کدوم شاهکار تور در حد و اندازه ی برگردوندن جهنم به جای اصلی خودش و شکست دادن مفیستو هست؟ بعدشم میخوای من چند تا از دشمنای دکتر استرنج رو بگم رون کینگ تور هم نمی تونه شکستشون بده؟
      ۱. دورمامو
      چون که دورمامو در بعد خودش به معنای واقعی کلمه قادر مطلقه، چیزی که هیچ نسخه ای از تور نیست،پس دورمامو خیلی قویتر از توره،ولی از استرنج شکست خورده.
      ۲.نایتمیر
      اون هم در بعد خودش قادر مطلقه. در ضمن میتونه کاری کنه که هیچ کس نتونه حتی یه لحظه چشم رو هم بزاره. البته اگه جادوگر اعظم بیخیالش بشه، اما تا وقتی که جادوگر اعظم هست، همچین چیزی غیر ممکنه.پس اگه دکتر استرنج جلوی نایتمیر رو نگیره رسما کل زمین میشه پر از زامبی انسان نما.کدوم دشمن تور این قدرت رو داره؟
      ۳.موردو
      موردو هم یه جادوگر خیلی قدرتمنده که حسابی برای د تر استرنج بدبختی به بار آورده. و چون نقطه ضعف تور جادوئه بعید میدونم تور شانسی در برابرش داشته باشه
      ۴.اومار بی رحم
      اومار خواهر دورماموئه که چند بار اونو از تخت پادشاهی بعد خودش به زیر کشیده و خودش شده قادر مطلق،ولی بعدا دوباره دورمامو جاشو پس گرفته. پس کسی که دورمامو رو شکست داده قطعا حریف خیلی خیلی خیلی قدری برای استرنجه،اما بازم ازش شکست خورده.در صورتی که تور عملا شانسی برای مقابله باهاش نداره
      ۵.زام
      زام قبلا توی طلسمی به اسم آمورفا زندانی شده بود، اما دکتر استرنج برای این که اومار رو شکست بده مجبور شد آزادش کنه. زام هم زد دک و پ.و.ز اومار رو آورد پایین، اما بعدش خرابی های خیلی بد تری به وجود آورد، که باعث شد دکتر استرنج مجبور بشه دست به دامن دادگاه زندگی بشه! تازه همه ی این کار ها رو دکتر استرنج معمولی کرده پس اگه بخوایم عادلانه در نظر بگیریم،تور معمولی باید در مقابل زام قرار بگیره. که… شکستش حتمیه
      ۶.مفیستو
      اگه فکر می کنی نیازی به توضیح هست خیلی اطلاعاتت کمه. مفیستو از دکتر استرنج شکست خورده ولی تور به زور تونسته جلوی هلا قد علم کنه و شکستش بده.
      ۷.ساکن تاریکی یا ارباب ترس و وحشت
      ساکن تاریکی اصلا یه موجودیه که مال دنیای قبل از بیگ بنگه!(مثل گالاکتوس) خود دکتر استرنج هم به زور شکستش داده. بنابر این فکر نکنم تور چندان شانسی داشته باشه در برابرش
      ۸.بی نام و نشون(یا ناشناس)
      قبلا که انسان تازه داشت تمدن پیدا می کرد یک بتی وجود داشت که دارای دو سر بود. بعدا معلوم شد که این بت یه دروازه شت بین زمین و یه دنیای دیگه به اسم سرزمین فناناپذیران،که کم از جهنم نداشت. توی اون بعد یه پادشاهی بود به اسم بی نام و نشان(The Name Less one) که همون بت دو سره بود!منتها خیلی بزرگتر! انقدر قوی هستش، که وقتی وارد دنیای ما میشه،تضعیف میشه،ولی باز هم دکتر استرنج و هالک و نیمور و سیلور سورفر بزور شکستش دادن!پس خود دکتر استرنج هم باید از سه نفر کمک بخواد که بتونه پیروز بشه در برابر بی نام و نشان. بنا بر این تور معمولی تنهایی شانسی نداره.هیچ شانسی نداره. قانع شدی؟ شاهکار های دکتر استرنج از تور هم بیشتر و هم مهم تره.پس نتیجه میشه تور ۶-دکتر استرنج ۵
      بعدشم که دیدی دشمنای استرنج خیلی قوی تر و مهیب تر از امثال گور و لوکی و … هستن.حالا شاید دکتر استرنج از سورتور قویتر نباشه ولی از بقیه شون هست. پس دشمن ها هم میشه مال دکتر استرنج. در نتیجه
      تور 5_استرنج ۶
      برنده:دکتر استرنج

      پاسخ

      • MFT در پاسخ به امیر محمد

        خرداد 14, 1400

        چی نقطه ضعف ثور جادو هست . 😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 ههخخخخخخخخخخخ الان این یعنی چی ؟ . !!!؟؟!! ها ؟!؟؟؟!! میگه نقطه ضعف ثور جادو هست .
        عزیزم شرط می‌بندم که تو ۱۲ سال که هیچی یک سال هم نیست که کمیک می خونی .
        تو خیلی بی اطلاعاتی . 🤣🤣😂😂😂🤣 تو چقدر نوبی .
        نوب کبیر ثور خودش جادو داره و نقطه ضعف به جادو رو سوپرمن داشت که بر طرف شد نوب ‌‌‌. برای چی اطلاعات غلط به کاربرای سایت میدی ؟؟!!!!!؟؟ دیگه حرف تو نه تنها برای من بلکه برای کل افراد سایت هیچ ارزشی نداره . دست شما هم رو شده .

        پاسخ

        • امیر محمد در پاسخ به MFT

          خرداد 15, 1400

          اشتباه شد اون مال تور اساطیر اسکاندیناوی بود نه کمیک. البته سوپرمن هم هست آره. ولی همونطور که گفتم من زیاد کمیک های تور رو نمی خونم. در ضمن اون به کنار بازم کم میاره اگه استرنج بخواد از کل جادوش استفاده کنه.پیشنهاد میکنم دو تا ران کمیک بوکی ((دکتر استرنج لعنت)) و ((دکتر استرنج سوگند)) رو بخونی. اون قضیه هم به کنار باشه سوتی دادم. قاطی شد. ولی نرفای من رو بر نگردون به خودم. چون حرفای من برای خیلیا ارزش داره. من یه سوتی ای میدم، قبول میکنم و می پذیرمش ولی تو چی؟ها؟ حرف همه رو خوار و بی ارزش می کنی. بعدشم گفتم که کمیک تور رو زیاد نخوندم چون هیچوقت از خوشم نیومده . بعدشم تو از کجا میدونی من یه سال هم نیست که می خونم؟ اتفاقا من از دوازده سالگی داشتم کمیک می خوندم و خیلی هم اطلاعات دارم، فقط توی زمینه ی تور یه کمی قبول دارم که نوب هستم چون خیلی بهش علاقه ای نداشتم که کمیک هاشو بخونم.

          پاسخ

        • امیر محمد در پاسخ به MFT

          خرداد 16, 1400

          بله قبول دارم.من در زمینه تور نوب هستم. نوب بزرگی نیستم،ولی قبول دارم که نوب هستم. بعد انقدر حرف من رو لطفا تکرار نکن سرم درد گرفتتت. ولی به غیر از اون سوتی به بقیه حرف هام هم توجه کن. دشمنای تور پس معلوم شد که در حد و اندازه دشمنای استرنج نیستن پس اختلاف مقایسه ت به یک میرسه،

          پاسخ

        • امیر محمد در پاسخ به MFT

          خرداد 16, 1400

          ببخشید دستم خورد روی ارسال، سند شد. داشتم میگفتم شاهکار های دکتر استرنج هم این که جون ابدیت رو نجات داده، و حتی مفیستو رو هم شکست داده. تا اونجایی که من میدونم(گفتم که قبول دارم در زمینه تور نوب هستم.) تور شاهکاری در این حد و اندازه نداشته. باز اگه داشته چون قبول دارم که تو اطلاعاتت درابهر تور از من بیشتره، میشه نام ببری که کدوم شاهکار هاش در حد و اندازه این دو تا بوده؟
          پی نوشت یک:تور معمولی ها، چون من دارم استرنج معمولی رو میگم. نیای بگی رون کینگ تور فلان کینگ تور فلان.
          پی نوشت دو:جمله م کنایی نبود واقعا می خوام بدونم تور شاهکاری داشته که در حد این دو تا باشه یا نه.
          پی نوشت سه:میشه انقدر این عبارت حرف شما واسه فلان درصد ارزش نداره؟به هر کی رسیدی داری میگی سر درد گرفتم بسه دیگه!

          پاسخ

          • MFT در پاسخ به امیر محمد

            خرداد 16, 1400

            عزیزم شاهکارهای ثور بیشتره .
            مقاومت در برابر انرژی یک ستاره نوترونی ، زدن مفسیتو اونم دو بار که یکی از ماربر ها داخل سایت اشاره کرد ، خلع صلح کردن منگوگ ، نگه داشتن بیست سیاره با یک دست ، شکست دادن یک سلسیتال که از تمام شاهکار های استرنج در نسخه معمولی بیشتره و کلی دیگه که استرنج تو خواب هم نمی دونه اون کار رو انجام بده مثل شکست نابودگر که همین گالاکتوس مثل سگ از دست نابودگر فراری بود و گالاکتوس هم قدرتمند تر از دورمامو البته کمی بیشتر . تمام . حالا راضی شدی که شاهکار های ثور بیشتر هست . اگه نه که بازم بگم .

            پاسخ

            • امیر محمد در پاسخ به MFT

              خرداد 17, 1400

              در کل آره ولی فکر نکنم نابودگر گالاکتوس رو گرخونده باشه ها… طرف سیاره خواره! نابودگر هم یه جور ربات/زره هستش. حالا باز من اطلاعاتم کمتره در زمینه تور. ولی جدی فکر نکنم گالاکتوس از دست نابودگر فراری باشه

              پاسخ

    • D.R strange در پاسخ به MFT

      خرداد 13, 1400

      یا پیغمبر😂
      قدرت ثور ؟؟؟؟ قدرت چی ؟ قدرت بازو یا قدرت کلی ؟؟
      مقاومت ثور ؟؟؟ 😑
      سرعت ثور ؟؟؟
      معلومه استرنج میتونه تو 1 ثانیه سریع از جای به جای دیگه بره. تو راگناروک استرنج خوب حال ثور رو جا اورد و اذیتش کرد. طوری که اخرش ثور به لوکی گفت لوکی در برابر این مرد ، جادوگر درجه 3 هم نیستی🤣 لوکی کلی حقه بلده و ثور از کودکی با لوکی بوده. ولی کلا استرنج و ثور با هم یه 5 دقیقه پیش هم بودن و ثور فهمیدم لوکی در برابرش ناچیزه.
      تازه تو راگناروک استرنج از نقطه ای سریع میرفت یه جا دیگه طوری که ثور از اون چیزی که داشت میخورد حالش به هم خورد و عصبانی شد.

      ابزار برابر ؟ 🤣
      داداش گلم فقط اینو بدون استرنج جدا از جادو یه سری ابزار های افسانه ای داره که برا خودشون خدا هستن. ثور فوقش میخواد 10 یا 15تا شمشیر و پتک داشته باشه. اما استرنج با جادو بی نهایت اسلحه و سلاح میتونه بسازه.
      مهم ترین نکته اینجاس استرنج میتونه از همه اون ابزار ها تو جنگ استفاده کنه.
      ولی ثور فوقش یکی یا دوتاشون.

      سطح قدرت دشمنان ثور ؟؟؟؟؟ کی مثلا ؟؟؟ گالاکتوس ؟؟؟
      دادش عزیزم بی نام و نشون اینقدر بزرگه که هالک اندازه کف دستشه و تو کمیک ها که استرنج با اونجرز میرن بکشنش اما بی نام و نشون پاشو میکوبونه زمین بعد هالک صدها متر پرت میشه اون ور !! فقط پاشو کوبوند. شوما گوراث هم یه ابر هیولایی هست که گالاکتوس اندازه یه پاهاش هم نیست ( شوما گوروث یه جور خدا چندین پا هست و یه چشم داره ) دورمامو هم که دیگه اخر قدرت مطلق هست و از انرژی درست شده. یا حتی کابوس…
      استرنج از پس کابوس براومد! کمتر کسی میتونه از پس کابوس بر بیاد. چون میتونه به مغز نفوذ کنه و کابوس هاتو جلو چشمت بیاره و خودت عزاب میکشی.
      استرنج بار ها کابوس رو شکست داد.

      تجربه ثور ؟؟؟؟ تجربه در چی ؟؟؟ چون طول عمرش بالاس ؟
      الان لاکپشت هم حدود 150 سال عمر میکنه ولی ایا تجربش از انسان بیشتره؟
      طول عمر که دلیلی بر تجربه نیست. الان ثور بیش از 3 هزار سال بیشتره.
      اما دلیلی بر تجربه داشتن هست ؟

      شاهکار ثور ؟؟؟؟ 😑😑 شاهکار چی ؟؟
      ثور ماشینی به نام پورشه 911 توربو اس رو ساخته که میگی شاهکار ؟😂

      تازه ثور اودین فورس استفاده کنه ؟؟؟

      میخواهی دکتر استرنج کلاسیک دهه 70 الی 80رو برات بیارم ؟؟ قوی ترین نسخه استرنج اسمش استرنج کلاسیک هست که قدرت های زیادی داره بعد اون کمیک ها استرنج یه 5 سالی در کمیک های مارول حضور نداشت ! چون طراحان ایده هاشون برای دکتر ته کشیده بود😂

      درضمن اینجا بحث سر mcu هست نه کمیک !
      در mcu هم 2 نفر از کله گنده ها به استرنج تبریک گفتن!!

      ایبونی ماو : قدرت های جالبی داری جادوگر ، احتمالا پیش دوستات خیلی عزیزی.

      ایبونی ماو رو دست کم نگیر. قدرت دور آگاهی ایبانی ماو سبب میشه عین جدای های جنگ ستارگان مثل ارباب شرارت و خبیث ترین شرور تاریخ سینما یعنی لورد ویدر با تکون دادن دستش همه چیز رو به عین ور و آن ور پرت کنه. میتونه عین لورد ویدر ذهنتو بخونه یا گلو تو خفه کنه. این از قدرت های ایبانی ماو که شبیه لورد ویدر هست.

      ایبونی ماو قدرت زیادی داره. وقتی اون از استرنج تعریف میکنه یعنی یه چیزی میدونه

      یا حتی خود تانوس.
      تانوس: اسلحه ها و حقه های جالبی داره جادوگر ، ولی هیچ وقت از بزرگترین حقه خودت استفاده نمیکنی.

      در جهان کمیک شاید استرنج رتبه 4 یا 5 رو داشته باشه
      ولی در جهان mcu قوی ترین انتقام جو هستش. و یا رتبه اول یا دوم رو داره.

      در فیلم دکتر استرنج 2 میفهمی چرا میگیم استرنج قوی ترین انتقام جو هستش
      همچنین تو فیلم مرد عنکبوتی راهی به خانه نیستش دکتر حضور داره و مربی پیتر هست و چون جهان موازی هستش قطعا یه نبرد خفن بین دکتر استرنج و الکترو و
      دکتر اختاپوس به وجود میاد

      حتی استرنج توانایی احضار رعد و برق هم هستش شنل وفا دارش هم چیز جالبی هست. حتی استرنج تو کمیک های جنگ داخلی با اونجرز درگیر شده و اونارو دست به سر کرده.

      دوست من اقای mft شما خیلی تعصبی هستی. یه کم رعایت کن.
      ثور هرچه قدر هم قوی باشه ولی باز به پای بعضی ها نمیرسه. همیشه که قدرت و خدا بودن و مقاومت بالا دلیلی بر قوی بودن نیست.

      مجموعا نظر شما قابل احترامه ولی با ارائه سند و مدرک و همچنین محترمانه کامنت دهید.

      ادمین کامنتم طولانی هست. تایید کن لطفا.

      پاسخ

      • MFT در پاسخ به D.R strange

        خرداد 14, 1400

        دارم کم کم قانع میشم که تو همون محمد هستی . الان این یعنی چی ( قدرت ثور ؟؟؟؟) نکنه قدرت استرنج از ثور بیشتره؟؟ ههههه 🤣😂😂🤣
        نکنه مقاومت هم مال استرنج هست . ههههههه 😂🤣🤣😂🤣 نوب جان مقاومت ثور خیییللللللییییی بیشتر هست نب کبیر اینو یه بچه دو ساله هم می دونه .
        نوب استرنج به اون میگن تلپورت نه سرعت . 🤣😂🤣🤣 بازم بگم . یا بس بود فکر کنم اینها کفایت کنه که شما چقدر متعصب و نوب هستید و از امروز به بعد فهمیدم که شما یک جلد کمیک هم نخوندید . اگر هم خونده باشید هیچی نفهمیدید .
        دست شما هم رو شده و کسانی که این کامنت رو خوندند دیگه حرف شما برای اونها هیچ ارزشی نداره .
        ادمین لطفاً کامنت رو قبول کن چون بی احترامی نکردم و با لحن خودشون جوابشونو دادم .

        پاسخ

      • Ozymandias در پاسخ به D.R strange

        خرداد 15, 1400

        عزیز ثور بعد از زدن سایه نشینان به مدت ۴ سال در کمیک ها نبود شاهکار ؟
        زدن سرتور زلیا و منگوگ هر کدومشون از اودین قدرتمندتر هستند
        و اودین کی هست ؟
        کسی که کهکشان ها رو خرد کرده

        پاسخ

    • حسین در پاسخ به MFT

      خرداد 13, 1400

      چه مقایسه ای انجام دادی، حتا خود استن لی هم اینجور درست از آب در نمیاره😃😃😃😂😂😂این رو باید به ثور فن های متعصب افراطی نشون بدی، تا سطح اطلاعاتشون بره بالا😉خوب شما که زحمت کشیدی دکتراسترنج رو با ثور به این خوبی مقایسه کردی😅😅میشه یه مقایسه بین ثور و میکائیل انجام بدید😄😄😃(تعصب شما روی ثور بینهایته).❤

      پاسخ

      • MFT در پاسخ به حسین

        خرداد 14, 1400

        محمد جان شمایی که با اسم های مختلف کامنت می دید . عزیزم الان اشتباه من کجایه ؟؟ ها !؟؟!! همینه دیگه دلیل نداری و فقط الکی سفسطه می کنی .

        پاسخ

        • OZYMANDIAS در پاسخ به MFT

          خرداد 15, 1400

          این از کاربران قدیمی هست
          جواب نداری تهمت میزنی
          هر چی هم مه من میگم یاد میگیری به بقیه میکی مثل همین سفسطه و سوژه
          پسر گل الان کامنت های چند نفر توی یک کانالی که چند صد تا ویو میخوره سوژه شده نه به حرفایی که تو میزنی و میگی سوژه

          پاسخ

  11. Ozymandias

    خرداد 13, 1400

    MFT
    با ۱۴ ۱۵ سال سن اینقدر بی ادبانه با بزرگترت صحبت کردی از کلمات نادرست استقاده کردی حرفاتم کاملا بچه گانه هست بعد هم همه حرفات یکیه و اصلا از حال روز جامعه کمیک چیزی نمیدونی بهت چیزی نگفتیم
    با ۴ ۵ ماه ادعای کمیک خوندن که تازه همونم نخوندی انگار برای کسی که از زمان مافیا کمیک کمیک رو دنبال میکرده اینطور نوب میگی و تازه هیچ کمیکی هم نخوندی مثل قصیه سوپرمن که من با مدرک کامل توضیح دادم اونم کمیک جدیدی بود و تو رفتی به دروغ گفتی اون یک نسخه دیگر از سوپرمنه چیزی نگفتیم ,تازه تو اتفاقی که السورد بود رو هم حساب کردی
    تمام فکر و ذکرت شده قدرت راستی تو که کمیک می خونی بگو چند تا ران از مارول و دی سی بخونیم استاد اصلا تو میدونی ران چیه ؟ ایشو چی ؟ بازم چیزی نگفتیم
    وبی حداقل mcu ,رو با کمیک قاطی نکن

    پاسخ

    • امیر محمد در پاسخ به Ozymandias

      خرداد 13, 1400

      همین حرفع رو منم زدم ولی این جور آدما باید طومار و امضا جمع کنی تا حرفتو به زووور قبول کنن

      پاسخ

      • MFT در پاسخ به امیر محمد

        خرداد 15, 1400

        عزیزم من که شما رو بد ضایع کردم . من اگه بخوام می تونم کاری کنم که سوژه کمیک فن ها بشی .

        پاسخ

        • امیر محمد در پاسخ به MFT

          خرداد 16, 1400

          گفته م قبول دارم در این زمینه نوب هستم دیگه.9در زمینه تور)

          پاسخ

        • امیر محمد در پاسخ به MFT

          خرداد 16, 1400

          گفتم قبول دارم در زمینه تور نوب هستم. ولی تو خودت فعلا سوژه هستی. نه چون سوتی میدی، نه.چون برای خودت دشمن تراشی می کنی.چجوری؟ میشینی تک تک سوتی های طرف رو در میاری، بعد رو همونا قفلی میزنی به بقیه حرفاش واکنشی نشوون نمیدی

          پاسخ

  12. اوتاکو⁦✌️⁩

    خرداد 12, 1400

    من تا حالا هیچ کمکی نخوندم،تنها چیزی که از کمیک میدونم اینه که دو تا دنیای دی‌سی و مارول و یه تعداد قهرمانی داره.
    از کدوم کمیک باید شروع کنم،از چه سایتی بخونم؟اگه سایت فارسی باشه راحت ترم اما انگلیسی هم بد نیست.

    پاسخ

    • رهام در پاسخ به اوتاکو⁦✌️⁩

      خرداد 12, 1400

      یسری اطلاعات کم دارم مانهوا کامیک خای ترجمه شده میذاره ولی پیشنهاد میشه که زبان اصلی هاشو از سایتای خارجی دانلود کنی و جای خاصی برای شروع نداره از هرجا بخوای می تونی شروع کنی

      پاسخ

    • MFT در پاسخ به اوتاکو⁦✌️⁩

      خرداد 12, 1400

      می تونی از سایت کامیکان کمیک ها را دانلود کنید .

      پاسخ

    • محمد در پاسخ به اوتاکو⁦✌️⁩

      خرداد 12, 1400

      سلام دوست عزیز سایت های خیلی زیادی هست من خودم معمولا از سایت کامیکان می خونم اول بهتر هست فیلم ها و کمیک های مارول و دیسی رو بخونی تا بفهمی از کدوم شرکت ببشتر خوشت میاد بعد قهرمان مورد علاقت رو مشخص کن(قرار هم نیست که قوی ترین رو مشخص کنید قهرمانی که خودت خوشت میاد رو انتخاب کن مثلا تو دنیای دی سی بیشتر از بتمن خوششون میاد در حالی که بتمن قوی ترین نیست من از دکتر استرنج خوشم میاد چون خیلی باهوش و با خلاقیت هست واسم مهم نیست که قوی ترین جادوگر اسپکتر هست این واسم مهم هست که خودم دوستش دارم اگه قرار هست قوی ترین رو انتخاب کنم که رایتر هست(رایتر قوی ترین موجود جهان هست و هیچ کس از اون قوی تر نیست)) بعد که قهرمان مورد علاقت رو مشخص کردی کامیک هاش رو بخون و لذت ببر اما برای این که اطلاعاتت بیشتر بشه سعی کن همه کمیک هارو بخونی ببشتر هم سعی کن کمیک های معروف رو بخونی اگه می خوای از پایه شروع کنی بهتر هست اولین کمیک یا فیلم هر ابرقهرمان رو ببینی اسم کمیک مورد علاقت رو بزنی راستش من خودم هم اولین کمیک رو نخوندم من حدود پنج سال هست که دارم کمیک می خونم فقط هم بیشتر هم راجب انتقام. جویان و استرنج هست
      یه چیزی هم راجب ولای همگان بگم ولای همگان در واقع همون نویسنده مارول هست یعنی رایتر هم نویسندس ولی خب چون شخصیت هایی که رایتر خلق کرد از شخصیت های ولای همگان قوی تر هست رایتر رو قوی ترین می دونن یه چیز دیگه اگه هم می خوای یکم پیشرفت کنی از اطلاعات سایت های معتبر استفاده کن

      پاسخ

    • D.R strange در پاسخ به اوتاکو⁦✌️⁩

      خرداد 12, 1400

      سلام اقای اوتاکو. شما میخواهی تازه وارد خواندن کمیک بشید. پس بزارید یه سری اطلاعات کلی بگم.

      در جهان انقدر کمیک وجود داره که اگه بخواهیم همه رو بخونیم احتمالا بیش از 5 یا 6 دهه خوندشون طول بکشه !!!! مثلا همین مرد عنکبوتی قسمت مرد عنکبوتی شگف انگیز 868 قسمت هست !!!! هر کمیک هم 20 الی 25 صفحه.
      حالا جدا از این بازم کلی کمیک از مرد عنکبوتی هست که انتها نداره ! تازه خود استن لی هم نمیدونست آیا این کمیک هارو نوشته یا نه !! تازه فقط این مرد عنکبوتی بود!!!!! صدها شخصیت دیگه هم هست !

      اول از همه باید دید شخصیت مورد علاقه شما چیه. خب خودمو مثال میزنم.
      شخصیت مورد علاقم دکتر استرنج هست. خب من رفتم از همون اولش شروع به خوندن به صورت دیجیتال کردم. سایت ا س پ ا یدی رو پینشنهاد میکنم مخصوصا اگر فن مرد عنکبوتی هستی. اگر مثل من فن استرنج هستی سایت
      ک م یک _ اس ت ر یپ رو پینشهاد میکنم. کمیک استرنج زیاد داره جدید هاش هم هست.

      پینشنهاد میکنم داستان های مهم رو بخونی از شخصیت مورد علاقت هم بخون.
      اگه همینجوری کمیک میخونی و شخصیت برات مهم نیست ک م ی کا ن هم خوبه. سایت خارجی هم get comics خوبه. در واقع عالیه ! چون برای دانلود دیگه ف ی ل ت ر شکن نمیخواد و همچنین آنلاین هم میشه خوند ولی انگلیسی هست. فقط یه کم سایتش گُنگ هسش. یعنی محیطش خیلی تو هم تو هم هست. comics all هم سایت خوبیه.

      داخلی هم S…p….i…..d….e….y و c…o…m…i …c…o…n
      و c…o…m…i…c _ s…t…r…i…p

      به نظرم اول شخصیت مورد علاقتو مشخص کن. بعد برو تحقیق کن و ببین کمیکاش چیه. اونارو بخون. بعد برو سراغ رویداد ها.

      پاسخ

  13. محمد

    خرداد 11, 1400

    بهترین کسی هم که من باهاش چت کردم آقایD.R strangeچون اطلاعاتش از من بیشتر هست واسه هر حرفش هم کلی دلیل و سند میاره و بد ترین شخص هم ام اف تی هست بزرگ ترین مشکلش این هست که اصلا کامنت یک نفر رو با دقت نمی خونه قانع نمیشه فقط و فقط هم چشماش رو بسته و میکه ثور ثور ثور

    پاسخ

  14. محمد

    خرداد 11, 1400

    سلام به همه می خواستم بگم من دیگه هیچ وقت هیچ وقت جوابMFT رو نمیدم می خواستم بدونین،علت این رو هم که جواب نمیدم این هست که متعصب ترین آدم روی زمین هست هیچ وقت کامنت هارو با دقت نمی خونه یه بچه 14 ساله بیشتر نیست تو کل عمرش فقط یه کمیک خونده اونم ثور2020 هست همیشه هم دوست داره به بقیه بگه نوب و این رو بگه که فقط من می دونم و هیچ کس بیشتر از من بلد نیست همون طوری هم که قبلا گقتم اگه مرحوم استن لی از قبر بیاد بگه فلانی قوی ترین انتقام جو هست بازم این آقا قبول نمی کنه

    پاسخ

    • امیر محمد در پاسخ به محمد

      خرداد 12, 1400

      من هم این بحثم که باهاش تموم بشه همین رویه رو در پیش می گیرم.

      پاسخ

      • Ozymandias در پاسخ به امیر محمد

        خرداد 12, 1400

        کاملا تصمیم درست گرفتید این جناب ففط از روی حرف کاربران نظر نیده وگرنه کمیک نمی خونه اصلا

        پاسخ

    • MFT در پاسخ به محمد

      خرداد 12, 1400

      هههههه من متعصب ترینم یا شما که واندا و استرنج رو قویتر از اسپکتر می دونی . برو یه نگاهی به خودت بنداز . عزیزم تو بودی یا امیر محمد بود که اینقدر دلیل هاتون مسخره بود فکر می کردم با یه بچه دو ساله صحبت می کنم . کاری نکن که دلیل های مسخرتون ، سوتی هایی که دادید رو داخل سایت بنویسم و سوژتون بکنم . من هم حرفی با شما ندارم که واندا رو با اسپکتر مقایسه می کنه . امیر محمد کدوم بحثور میگی که یه نتیجه بگیریم و حاجی حاجی مکه .

      پاسخ

      • امیر محمد در پاسخ به MFT

        خرداد 13, 1400

        چند تا از اون دلایل رو بگو لااقل چون تو همه نظرات رو ه گونه میدونی بگو کدومو میگی. والای همگان کمیک!

        پاسخ

        • MFT در پاسخ به امیر محمد

          خرداد 14, 1400

          دکتر فیت با کلاه سرنوشت از دکتر استرنج با کلاه سرنوشت شکست می خوره . 😂😂😂🤣🤣 این یکی از اون دلیل هات بود . من هی می‌خوام داخل سایت سوژت نکنم ولی نمی‌ذاری 😂😂😂😂

          پاسخ

          • امیر محمد در پاسخ به MFT

            خرداد 15, 1400

            داداش من کی گفتم اونو؟ من اصلا حرفی از دیسی زدم؟دکتر فیت من کی گفتم؟ من نبودم یکی دیگه بود

            پاسخ

            • MFT در پاسخ به امیر محمد

              خرداد 15, 1400

              تو اصلا نفمیدی قضیه از چه قراره . خخخخخخخخخ آقا محمد اینو گفته که من می خواستم آقا محمد رو ضایع کنم . و ضایع کردم اونم خیلی بد . کامنت های بالایی رو میگم برو بخون که دیگه محمد جرئت نمی کنه حتی جواب کامنت هامو بده .

              پاسخ

              • امیر محمد در پاسخ به MFT

                خرداد 16, 1400

                میدونم،خوندم کامنت ها رو خودم. منظورم اینه که میای جواب کامنت من رو میدی بعد این رو میگی:
                دکتر فیت با کلاه سرنوشت از استرنج با کلاه سرنوشت شکست می خوره. این یکی از اون دلیل هات بود.
                …………….
                الان انتظار داری چی فکر کنم. اومدی جواب کامنت من رو دادی بعد هم گفته یکی از اون دلیل هات بوده. خب حتما فکر می کنم، که قاطی کردی پیاما رو. لا اقل بگو این یکی از اون دلیل های کاربر محمد بود. نگو دلیل هات. چون من اونو نگفتم که!

                پاسخ

  15. محمد

    خرداد 11, 1400

    احتمال داره در دکتر استرنج2 کوئیک حضور داشته باشه و به دنیای ام سی یو برگرده چون واندا قدرت آفرینش بی چون و چرا رو داره که اگه یادم بگیره چه جوری باید ازش استفاده کنه می تونه ویژن بچه هاش و یا پترو رو هم برگردونه

    پاسخ

  16. محمد

    خرداد 11, 1400

    آقای D.R strange واسم جالب بود اینقدر که بحث سر ثور و هالک و اینا شد اصلا سریع ترین انتقام جو رو فراموش کردیم ولی یه چیز هم باید دقت کنیم اونم این هست که پترو یکم بازیگوش هم هست یعنی در مبارزه نمیاد مستقیم یکی رو مشت بزنه میاد مثلا رو دیوار ها راه میره حالا چند بار دور اون شخص می چرخه و از این کار ها مثلا در انتقام جویان دو دیدیم وقتی ثور چکشش رو به سمت پترو پرت می کنه بجای اینکه پترو به ثور مشت بزنه رفت و چکش رو گرفت(می دونم می خواست با چکش ثور رو بزنه یا این که نمی دونست اون یه چکش عادی نیست ولی راحت می تونست بجای این کار ها به ثور با دستش مشت بزنه) و پرت شد عقب نکته دوم این هست که اگه کوئیک آسیب کوچکی ببینه دیگه نمی تونه سریع بره و همه چی به حالت عادی بر میگرده مثلا زمانی که کوئیک چکش رو رو گرفت سریع پرت شد عقب دیگه نتونست که چکش رو ول کنه و در واقع ثور اون مبارزه رو برنده شد یا در فیلم ققنوس زمانی که کوئیک می خواست جین رو بزنه و جین زیر پاش رو خالی کرد دیگه پترو نتونست رو پاش فرود بیاد انگار دیگه اون لحظه اصلا قدرتش رو از دست داد پس همین چیز ها باعث میشه که پترو شکست بخوره

    پاسخ

  17. MFT

    خرداد 9, 1400

    سلام دوستان . ما داریم اینجا دوستانه صحبت می کنیم و من راستش خوشم نمیاد پز بدم ولی شما با کامنت هایی که می گذارید باعث از هم رنجیدن می شه پس لطفاً بس کنید و فقط درباره کمیک صحبت کنیم . اگر هم کسی رو ناراحت کردم قصد بدی نداشتم و شما ببخشید . با تشکر .

    پاسخ

    • امیر محمد در پاسخ به MFT

      خرداد 12, 1400

      فکر نمی کنی واسه این حرفا خیلی دیر شده؟ این رو باید قبل این که به کل خاندان من توهین کنی اینو می گفتی. راستی اون کامنتی رو که توش بهت راجع به این که خونواده من به کی میرسه رو خوندی؟اگه نخوندی بدون.من به عطار نیشابوری می رسم. یعنی توی بحث آبا و اجداد من از تو خیلی سر ترم. بعدشم فکر نکنم هیچکی غیر از تو ابونصر رو بیشتر از علامه حلی قبول داشته باشه. علامه حلی برترین مدرسه پسرانه کشوره. از هر کی بپرسی همینو میگه.بعدشم من و مادرم و پدرم و داییم و عمه مو و خاله م و پسر داییم همه مون علامه حلی رفتیم. یعنی خونواده من انقدر قدمت داره که اگه سن کل خونواده درجه یکت (یعنی پدر و مادر و برادر و…)به اندازه نصف قدمت خونواده منم نمیشه.راستش حرفاتون خیلیم سرراست و رک و عمدی بود و کاملا قصد داشتید از حرفاتون. خیلی واسه این حرفا دیر شده جناب. فقط بدون دیگه ۹۰% کاربر ها و اعضای پروشات حرفای شما رو حتی بهش گوشم نمی دن. کاملا آبروی خودتون بردید. تبریک میگم.

      پاسخ

      • MFT در پاسخ به امیر محمد

        خرداد 13, 1400

        محض اطلاع پدر بزرگ من ۶۳ جیریب وسط شهر زمین داره و اصلا خانواده تو با من قابل قیاس نیست . عزیزم اولش هم خودت شروع کردی که گفتی سواد نداری . واقعا تو شروع کردی . می دونم تو و چند نفر از کاربرای سایت دارید من رو خراب میکنید . شما بی ادبی کردی من هم بی ادبی کردم . البته متاسفانه مثل اینکه شما نتوانستید جوابه کامنت های من رو درست و با مدرک بدید و کل مدارکتون ناپدید شدن و حرف یه آدم فضایی و …… کلی مدارک مسخرس . راستش می خواستم بگم که بحث رو تموم کنیم ولی مثل اینکه شما تمایلی ندارید . خوب باشه ولی هر کسی این کامنت رو میخونه 👇👇
        ( من چرب زبونی بلد نیستم و خیلی رک حرفم رو میزنم . کسایی مثل محمد هم که می خوان من رو بد جلوه بدن با خوش زبونی و خیلی آرام و با ادبانه میگن که حرف تو هیچ ارزشی نداره . من هم خیلی رک به شما می گم که حرف محمد اصلا اعتباری نداره . اصلا برید کامنت هاشو بخونید تا بفهمید .

        پاسخ

        • امیر محمد در پاسخ به MFT

          خرداد 15, 1400

          داداش چرا حرفا رو قاطی می کنی. بعدشم اگه به پوله قبول. ولی تو گفتی تو خانواده تو هیچ کس نتونسته مدرسه خوب بره. ولی منم فکر نکنم هیچکدوم از اجداد تو منطق الطیر رو نوشته باشن. بحث رو هم تموم می کنم چشم. از امروز حرف های شمار و جواب نخواهم داد ولی بدون که اول بحث سواد بود الان بحث رو کشوندی به پول. بعدشم تو که گفتی پول داری، الان مطمئن شدم که جایگاهت رو هم توی اون مدرسه خریدی. در ضمن اون دلایل من نبود دلایل جناب محمد بود. تو دلایل ما رو بر میداری هر کدوم عجیب تر یا مسخره تر بود رو ور میداری، به همه مون می چسبونیش!

          پاسخ

        • امیر محمد در پاسخ به MFT

          خرداد 16, 1400

          اولا من نگفتم که تو سواد نداری(البته شایدم منظورت اینه که گفتم خودم سواد ندارم که مطمئنم این رو نگفتم ولی اینم احتمالیه) گفتم هیچکس ابونصر رو با این که مدرسه خوبیه بیشتر از علامه حلی قبول نداره. بعدشم یه سوال شما چته؟ اول میای میگی هیچکدوم از اجداد تو نتوستن به این مقام برسن که بهت گفتم. من از نواده های عطار نیشابوریم(چون که فکر می کردی ما همه مون تو مدرسه دولتی که به درد لای جرز هم نمی خوره درس خوندیم.) بعد الان اومدی بحث پول رو باز کردی؟

          پاسخ

  18. D.R strange

    خرداد 8, 1400

    بله اقای محمد منم میگم استرنج قوی ترین انتقام جو هستش و دلایل خیلی زیادی وجود داره. مهم تر از همه استیون استرنج یه انسان هستش که توانایی جادو داره و جادو رو اموخته . نه جهش یافتس.
    نه فرازمینی.

    اما درباره کویک سیلور.
    نه دوست عزیز کویک سیلور از پس هرکسی برمیاد داریم درباره سرعت 280 کیلومتر بر ثانیه صحبت میکنم. بزار مثال بزنم
    این یعنی حتی اگه تانوس بیاد دستش رو مشت کنه که حدود 0.9 ثانیه
    ( 9 دهم ثانیه) زمان میبره کویک سیلور میتونه حدود 250 کیلومتر بدوه این یعنی اگه با یه محاصبه ساده میفهیم کویک میتونه تانوس رو نابود کنه! سرعت پردازش مغز انسان 0.5 ثانیه (نیم ثانیه) سرعت واکنش انسان 0.8 ثانیه (هشت دهم ثانیه) هست. این یعنی مجموعا 1.3 ثانیه یک انسان عادی میتونه پردازش کنه و حرکت کنه. اما همونطور که استن لی گفته کویک سیلور سرعت پردازش و واکنشش 15 برابر انسان عادی هست یعنی کویک میتونه حدود 0.1 ثانیه پردازش کنه.

    این یعنی از زمان 0.9 ثانیه مشت تانوس فقط 0.1 زمان میبره تا کویک پردازش کنه و شروع به حرکت کنه و این یعنی کویک میتونه 0.8 ثانیه بدوه و تانوس رو بزنه. این یعنی کویک میتونه حدود 200 کیلومتر دور تانوس بچرخه و با هر بار چرخشش 1 مشت به بدن تانوس بزنه. این یعنی حدود 30 هزار مشت به بدن تانوس اونم در زمانی که دستش رو مشت کنه

    نه در کمیک و نه در سینما هیچ جایی کویک سیلور زیاد حضور نداره چون در صورت حضورش همه رو نابود میکرد. کافیه فقط یه شمشیر مقاوم به کویک بدی و با سرعت هم 280 کیلومتر بر ثانیه…
    هرکسی رو از جلوش برمیداره

    گفتی هالک مشت میزنه. خب قوی ترین مشت هالک فوقش میخواد 0.5 ثانیه زمان ببره. پس اگه منهای پردازش کویک کنیم یعنی کویک 0.4 ثانیه وقت داره فرار کنه. حدودا میتونه 105 کیلومتر از هالک دور بشه !!!!

    گفتی ثور 😂😂 ثور تا بخواد طوفان عظیم و رعد و برق راه بی اندازه حدود 1.5 ثانیه زمان میبره ( یک و نیم ثانیه ) این یعنی منهای زمان پردازش کویک سیلور یعنی کویک میتونه 180 کیلومتر از ثور فاصله بگیره بعدش بره اسلحه فروشی بعدش یه اسلحه برداره. دوباره 180 کیلومتر برگرده پیش ثور بعدش ماشه رو بزنه… اما چون زمان اروم حرکت میکنه گلوله ارام میره سمت ثور

    بعدش کویک خودشو عادی میکنه و بعدش بوم… نه فقط ثور بلکه حتی استرنج هم چنین چیزی ممکنه. البته استرنج میتونه سریع از نقطه ای به نقطه ای دیگه منتقل بشه همونطور که تو ثور راگناروک اومد موی ثور رو گند بعدش سریع تو راهپله بود. ولی کویک سیلور خیلی سریعتره.
    اگه دقت کنید وقتی میخوان کویک سیلور رو نشون بدن انگار همه چی استوپ میشه. دیگه وقتی همه چی استوپ هست دیگه چه جوری میخوان بهش آسیب بزنن و شکستشن بدن؟؟ درواقع استوپ نیست اینقدر سریع حرت میکنه که همه چی براش ارام میگزره.

    نه فلش… نه کویک سیلور… خلاصه هیچ یک از شخصیت ها سریع دنیای دی سی و مارول زیاد تو کمیک ها و فیلم ها حضور نداشته اند. چون خوب سرعت همیشه در هرجای هستی حرف اول رو میزنه.

    ولی جد از این موضوع. استرنج واقعا لایق نام قوی ترین انتقام جو هستش.

    پاسخ

    • محمد در پاسخ به D.R strange

      خرداد 9, 1400

      سه تا سوال اول شما این اطلاعات رو از کجا آوردی(که کوئیک می تونه اینقدر سریع بره و ….
      بعدش حق با شما هست که مارول یه سری افراد رو برای انتقام جویان 3 و4 حذف کرد مثلا خود کوئیک رو در انتقام جویان 3 حذف کرد چون اگه بود به راحتی می تونست دسکش رو از دست تانوس در بیاره
      یا اگه در انتقام جویان 4 استرنج مشغول نگه داشتن آب نمی شد می تونست با تانوس مبارزه کنه یا اون لحظه ای که دسکش رو زمین بود یه پرتال باز کنه و اون رو بردار
      دوم چرا در انتقام جویان 2 کوئیک بجای این که اون بچه و هاکای رو بردار امد ماشین رو گذاشت جلوشون؟؟؟؟
      سومین سوالم این هست که شما الان دقیقا طرفدار کدومی؟؟کوئیک یا دکتر؟؟

      پاسخ

      • D.R strange در پاسخ به محمد

        خرداد 9, 1400

        سلام اقای محمد.
        اول اینکه هر ابر قهرمانی یه سری ویژگی داره که نویسنده ها خودشون میگن
        استن لی هم گفته سرعت کوئیک سیلور حدود 280 کیلومتر بر ثانیه هستش.

        اگه تو اینترنت بزنی how much speed of quick silver براتون میاره.
        من کمیک زیاد خوندم ولی حتی تو کمیک ها هم کویک زیاد حضور نداره
        حتی تو کمیک های جنگ داخلی هم کوئیک فوقش فقط 1 صفحه یا 2 صفحه هست. همینطور فلش هم زیاد تو کمیک های دی سی حضور نداره .

        بله حرف شما درست است در اونجرز 4 واقعا در حق استرنج کم لطفی کردن و نزاشتن با تانوس رودرو بشه.

        درباره حرف چرا ماشین گذاشت جلوشون راستش دقیق یادم نیست
        واقعا نمیدونم اون سکانس کجا بود گفتید تو عصر اولتران فراموش کردم.

        و اما سخن پایانی. کوئیک سیلور نه از ظاهرش خوشم میاد نه از تیپ و قیافش فقط سرعتش رو دوست دارم ، اما نمیشه تواناییش رو نادیده گرفت اما استرنج چه در کمیک ها و چه در سینما رو بسیار دوست دارم مخصوصا بازیگرش اقای بندیکت🌹

        پاسخ

        • محمد در پاسخ به D.R strange

          خرداد 10, 1400

          بله چیزی که شما گفتید سرچ کن رو سرچ کردم و حرف شما درست بوددوتا سوال برام پیش امد اولی این هست که یعنی فلش به تنهایی می تونه کل انتقام جویان رو شکست بده؟؟چون اون نوشته بود که سرعت پترو از نور کمتر هست ولی سرعت فلش از نور هم اندازه سرعت نور هست (دقیق یادم نمیاد که با سرعت نور یکی بود یا بیشتر بود) بعدش هم فلش توانایی سفر در زمان رو هم داره یعنی از نظر شما اگر استرنج با کوئیک مبارزه کنه کدوم برنده میشه؟؟اگه استرنج بتونه105 ثانه مقاومت کنه و پترو برای استراحت به یک جای دور بره دکتر می تونه پیداش کنه همون شکلی که تونی رو پیدا کرد پترو رو هم می تونه پیدا کنهاطلاعاتتون جالب بود ممنون🙏🙏🌹🌹

          پاسخ

          • D.R strange در پاسخ به محمد

            خرداد 10, 1400

            درود اقای محمد.
            استفان استرنج با استفاده از دیگ کیهانی بر هرچیزی تسلط داره و از موجودیت هرچیزی در هستی خبر داره. اگر کویک سیلور زنده میبود
            استرنج قطعا از توانایی هاش باخبر میشد. تاجایی که من میدونم یک زنبور در 1 ثانیه حدود 200 بار بال میزنه!! قسمتی که کویک میره مردم رو نجات میده که فیلمش هم تو آپارات هست میبنم نشون میده زنبور متوقف میشه !! یعنی حتی آرام هم بال نمیزنه !! متوقف میشه !
            نمیدونم چه طوری سرعت بالا رو توضیح بدم ولی 280 کیلومتر بر ثانیه چیز شوخی نیست. استرنج به نظرم به سختی میتونه کاری کنه
            استرنج باید بتونه سرعت پردازش اطلاعات پیرامونش رو سریعتر از کویک کنه تا بتونه سریعتر از کویک پردازش کنه و در نتیجه سریعتر از کویک واکنش نشون بده. اما من بعید میدونم استرنج بتونه.

            حتی تو فیلم انتقام جویان 2 که عصر اولتران بود دیدم کویک با کاپیتان ایرون من و هاکای دعوا میکنه و دیدم در کمتر از 1 ثانیه همه شون شوت شدن هوا !!

            حتی میلیونر سرعتش خیلی بالا هست و خیلی سریع حرکت میکنه شاید سرعت حرکت میلیونر به 200 یا 300 کیلومتر بر ساعت هنگامی که ثور پرتابش میکنه برسه ! اما وقتی میلیونر به سمت کویک اومد انگار استوپ شد ! چون کویک خیلی سریع حرکت میکرد و انگار میلیونر ایستاده بود. هرچند وقتی کویک میلونر رو گرفت پرت شد عقب.
            ولی اون تیکه داشت سرعت کویک رو نمایش میداد.

            استرنج به سختی توانایی شکست کویک رو داره. شاید باید از همه حقه هاش استفاده کنه. ولی هیچ چیز غیر ممکن نیست

            راستی استن لی گفته بود : هیج گاه کویک سیلور به حداکثر سرعت خودش نرسیده! من هم نمیدانم حدکثر سرعتش چه قدره !!!

            این یعن ممکنه سرعتش بیش از 280 کیلومتر بر ثانیه باشه !
            البتع 280 کیلومتر بر ثاینه میشه حدود 1 میلیون کیلومتر بر ساعت !
            که سرعت خیلی سریعی هست. همین هم سریع هست. حداکثرش بماند…😊😊

            و در بحث پایانی ایا فلش میتونی اونجرز رو به تنهایی شکست بده… خب سوال جالبی هست. اگر دست فلش یک عدد بیل ! بدهند خب کارش راحت تر هست و در عرض کمترین زمان ممکن به علت سرعت بالا کل اونجرز شوت میشه ابن ور و آن ور !!! اما با دست خالی خب کمی سختره. ولی به نظرم میتونه.

            در جهان واقعی هم 2 چیز در هستی و فضا حرف اول رو میزنه
            اول سرعت. دوم جاذبه. کلا سرعت چیز جالبی هست😊

            پاسخ

            • MFT در پاسخ به D.R strange

              خرداد 10, 1400

              ببخشید دخالت می کنم ولی فلش نمیتونه اونجرز رو شکست بده . ثور می تونه اجسامی را که با سرعت نور حرکت می کند را ببیند و به اونها واکنش نشان دهد . پس سرعت فلش زیاد در برابر ثور کار آمد نیست .

              پاسخ

              • محمد در پاسخ به MFT

                خرداد 11, 1400

                ببخشید شما اطلاعاتتون در مورد ثور از من بیشتر هست ولی این یکم غیر عادی هست چون اگه قرار اینطوری باشه پس خود ثور هم که می تونه سریع حرکت کنه یا سریع ضربه بزنه یعنی فقط زمانی که یکی سریع میره ثور هم سریع میشه؟؟؟خخخ فکر نکنم این درست باشه اگر هم می خوای ثابت کنی لطفا شبیه آقایD.R strange اسم اون کمیک یا هرچیزی رو به ما هم بده تا مطمئن بشیم خواهشن هم سعی کنیم قانع بشیم بخصوص شما آقای ام اف تی من الان قانع شدم که کوئیک در مقابل هرکدوم از انتقام جویان می تونه شانس های زیادی داشته باشه البته نه پیروزی حتمی به دلیلی که قبلا هم اشاره کردم من فقط در 50 تا کامنت گفتم قوی ترین نسخه رو نباید حساب کنیم بعد شما تازه فهمیدی،انگار اصلا کامنت رو نمی خونی و فقط میای میگی کینگ ثور از همه قوی تر هست 🙏🙏☺☺

                پاسخ

                • MFT در پاسخ به محمد

                  خرداد 11, 1400

                  می تونی بری سرچ کنی قدرت های ثور رو ببینی که می فهمی یکی از قدرت هاش دیدن اجسام با سرعت نور ‌‌‌. اصلا اون رو ولش کن خود ثور می دونه در عرض چند دقیقه از زمین تا خورشید را طی کند اونم بدون تلپورت . اینو داخل سایتها می گن . تو فقط فیلمهای مارول رو نبین که مثلا کوئیک سیلور خیلی سریع بود و فلان . داخل کمیک سرعت ثور خیلی بیشتر از این حرف هاست . یعنی همون شاید ۳۰۰ کیلومتر بر ساعت یا بیشتر . اونطوری که حتی سرعتش رو از امثال واندروومن برتر می دونن . حتی حرفت هم خیلی خنده دار بود . فلش کل انتقام جویان رو میزنه . ههههههه سنتری سرعتش اونقدر زیاد هست ، ثور سرعتش اونقدر زیاد هست که فلش به راحتی شکست بخوره . خودت داری میگی کل انتقام جویان . همانطور که گفتم فلش به هیچ وجه قادر به شکست اونجرز نیست . دلیل هم آوردم .

                  پاسخ

                  • محمد در پاسخ به MFT

                    خرداد 11, 1400

                    سنتری چون سریع هست می تونه فلش رو بزنه اما افرادی که در این لیست قرار گرفت هرگز البته که از نظر تو ثور مثل آب خوردن می تونه فلش رو شکست بده

                    پاسخ

                    • MFT در پاسخ به محمد

                      خرداد 12, 1400

                      آره از شمایی که واندا و استرنج رو از دکتر فیت و اسپکتر قویتر می دونی هیچی بعید نیست .

                      پاسخ

                    • امیر محمد در پاسخ به MFT

                      خرداد 12, 1400

                      خیلی آدم متعصبی هستی. خوب فکر کن اگه تور میتونست واکنش نشون بده که همیشه سرعتش خیلی بالا بود. بعدشم توی کدوم کمیک دیدی که تور این کارو کرده؟ بعد تصلا چه معنی میده؟یعنی حتما یکی باید خیلی سریع جلوی تور حرکت کنه که تورم خیلی سریع حرکت کنه؟ تو یا انقدر متعصبی که چشمت رو به همه چی بستی یا واقعا هیچی نمی فهمی.

                      پاسخ

                  • D.R strange در پاسخ به MFT

                    خرداد 12, 1400

                    دوست من mft

                    والا من هرچی سرچ میکنم سرعت ثور اونم به انگلیسی همیشه میگن یا 5 یا 6 هزار کیلومتر بر ساعت هست.
                    ( 5 الی 6 ماخ )

                    اما سرعت کویک 280 کیلومتر بر ثانیه هست ! ریاضی بلدی ؟ این یعنی کویک میتونه تو 1 دقیقه 12000 کیلومتر بره. به عبارت ساده تر سرعتش 1 میلیون کیلومتر بر ساعت هست که خیلی خیلی خیلی سریعتر از ثور هست. ثور بدون میلیونر در جهان mcu هیچی نیست.
                    من دارم در دنیایی mcu صحبت میکنم. در کمیک بحثش جداس. ولی در جهان mcu سرعت ثور اندازه نور نیستش. شما که متعصب هستی حداقل کمی فکر کن. سرعت کویک سیلور 1 میلیون کیلومتر بر ساعت یا به عبارت قابل حضم تر 280 کیلومتر در ثانیه هست.

                    280 کیلومتر بر ساعت یعنی تهران تا مشهد تو 4 ثانیه.

                    میگن فلش سرعتش سریعتره. خب پس وا ویلا

                    کافیه به فلش یک عدد بیل ! یا یک عدد کلنگ بدی !
                    تنها در کمتر از نیم ثانیه به علت سرعت فوق فوق بالاش کل اونجرز نابود میشه. حتی ثور هم نمیتونه کاری کنه.
                    وقتی فلش بدون اینکه کسی ازش با خبر باشه یهو با سرعت بالا بیاد خب تمومه کار.

                    اگه فلش و ثور روبروی هم باشن خب شاید ثور بتونه کاری کنه. ( ولی ثور باز هم هیچ کاری نیمتونه کنه )

                    اما اگه فلش بی هوا و از پشت سر ثور بیاد و در کمتر از 1 ثانیه هزاران تا مشت به ثور بزنه… بنظرت ثور میخواد چی کار کنه؟؟؟

                    من عاشق دکتر استرنج هستم ولی اینو قبول کردم کویک میتونه از پس دکتر بر میاد.

                    شما خیلی متعصبی. فراموش کردی سرعت در بیشتر هستی حرف اول رو میزنه؟

                    وقتی شما طوری حرکت کنی که انگار همه چی استوپ هست حریف چه طوری میخواد بهت آسیب بزنه؟؟؟؟؟؟؟

                    نه واقعا وقتی اینقدر تند بری انگار همه چی استوپ هست دشمن چه طوری میخواد بهت آسیب بزنه ؟؟

                    پاسخ

                    • MFT در پاسخ به D.R strange

                      خرداد 12, 1400

                      یک سوال از شما داشتم . واندروومن در برابر فلش ؟ کدوم برنده می شه . به نظرم واندروومن . چون سرعت واکنش بالایی داره . ثور هم این قدرت رو داره ولی من تا الان ندیدم از اون استفاده کنه ولی استفاده کرده . پس فلش شانسی در برابر ثوری نداره که به کمک همین میولنیر منگوگ رو خلع صلاح کرد . برو سرچ کن منگوگ تا بفهمی که همین منگوگ رو خود سوپرمنم نمیتونه شکست بده چه برسه به فلش که بخواد ثور رو بزنه . بزن معرفی ثور خدای رعد و برق زومجی که اونجا به سرعت ثور اشاره می‌کنه ، به ناپدید شدن و لمس ناپذیری ، ضد نیرو که منگوگ رو خلع صلاح کرد که اصلا با کسی مثل دومزدی که همین سوپرمن شما هم با کمک واندروومن و بتمن و کریپتونات تونستن بزنتش تازه سوپرمن هم مرد . پس ببین این ثور چی هست که منگوگ رو خلع صلاح کرده که خیلی قویتر از دومزدی است . بازم بگم دلیل . عزیزم ثور این قدرت ها و …… رو داره ولی از همشون که استفاده نمیکنه اونم نه داخل ام سی یو . ثور می تونه اجسامی رو که با سرعت نور از لبهی کهکشان ها که حرکت می کنه بوی بدن هالک رو از سیاره ای به سیاره ی دیگه حس میکنه و چه بخوای چه نخوای ثور می تونن اجسام رو با سرعت نور ببینه و واکنش نشون بده . فلش توانایی شکست امثال ثور رو نداره . دیگه چه برسه به اونجرز .ف فکر کنم به اندازه کافی دلیل آوردم که حرفی پیش نیاید .

                      پاسخ

              • Ozymandias در پاسخ به MFT

                خرداد 11, 1400

                پسر گل دیدم که باز داری به بقیه اطلاعات غلط میدی بیا بپردازیم گل
                ثور به انجلا واکنش نشون نداد
                اون به دشمن بلک پنتر واکنش نشون نداد یعنی به یک انسان
                به کاپیتان آمریکا واکنش نشون نداد
                به انت من واکنش نشون

                پاسخ

                • محمد در پاسخ به Ozymandias

                  خرداد 13, 1400

                  ایشون کل اطلاعاتشون غلط هست این اولی نیست از اول تا آخر حرف ام اف تی دروغ می باره

                  پاسخ

            • محمد در پاسخ به D.R strange

              خرداد 11, 1400

              حالا یه چیزی راجب زنبور وقتی برای کوئیک متوقف میشه برای فلش دیگه فکر کنم حرکت روبه عقب انجام میده خخخخخخ

              پاسخ

              • حسین در پاسخ به محمد

                اردیبهشت 3, 1402

                ببین مثلاً ثور از هر صد ضربه حریف میبینی یک ضربه رومیگیره خیلی از طرفداران ثور میگن قدرت واکنش دادن به اجسام سریع تر از نور رو داره می‌تونه به همشون واکنش بده

                پاسخ

        • محمد در پاسخ به D.R strange

          خرداد 10, 1400

          کوئیک هیچ وقت یه کمیک مخصوص خودش نداشته معمولا هرجا واندا یا مگنیتو هستن کوئیک هم هست

          پاسخ

        • امیر محمد در پاسخ به D.R strange

          خرداد 12, 1400

          راستش من امروز داشتم کمیک های قدیمی که داشتمو دوباره می خوندم. رسیدم به کمیک اوث(یا همون سوگند) یه جاییش رسید،که وست به اون یارو قاتله می گفت:بریگاند،تو خیلی بیشتر از یه دزد عادی هستی.ولی هیچ احتمالی وجود نداره که بتونی قویترین جادوگر جهان رو بکشی.
          بعد من یه سوالی برام پیش اومد،منظورش اینه که استرنج قوی ترین جادوگر زمینه یا کل جهان،چون اگه بخوایم جهان رو در نظر بگیریم،هر کسی که با جادو در ارتباط باشه جادوگر به حساب میاد،مثلا مفیستو یا دادگاه زندگی یا شوما گوراث یا ساحره(توی کمیک های تور). یعنی دکتر استرنج از همه قویتره؟یا فقط روی زمین؟روی طمین منطقی تره هر چند که واندا هم قدرت هاش خیلی خیلی زیاده. میشه اگه می دونید بگید که کدومشون درست تره؟ من فکر کنم درست تر روی زمین باشه ولی به هر حال…
          چون کاربر محمد خیلی تعریف شما رو کردن می پرسم. خودمم نظراتتون رو که خوندم دیدم خیلی راجع به جادو و دنیای جادوگری مارول اطلاعات دارید.خیلی ممنون میششم اگه به این یوال جواب بدید. راستش تعجب می کنم چرا قبلا این سوالو از خودم نپرسیدم.

          پاسخ

      • ابوالفضل در پاسخ به محمد

        خرداد 10, 1400

        خوب معلومه دکتر استرنج در امت قامجویان۴ اگه دیده باشید یک دریچه درست میکنه و میتونه به هر جایی که میخواد سری بره در همان وقتی که دکتر استرنج در انتقامجویان۴ داشت در فضا با تانوس می جنگید دیدیم که مرعنکبوتی به وسیله قدرت های دکتر استرنج وارد دریچه میشد و از یک دریچه دیگه بیرون می آمد و در این دیگر شکی نیست.
        بعد شما میگید چرا دکتر استرنج در انتقامجویان۵ جلوی آب را گرفت و چرا نرفت با تانوس بجنگه خوب معلومه چون اگه دکتر استرنج ججلوی آب را نمیگرفت یاران واکندا و انتفامجویان و افراد دیگر غرق میشدند و قطعا شکست می خوردند این کاری که دکتر استرنج کرد از هر کاری مهم تر بود حتی از جنگیدن با تانوس هم مهم تر بود

        پاسخ

        • محمد در پاسخ به ابوالفضل

          خرداد 10, 1400

          دوتا چیز اول این که اون های داخل واکاندا نبودن بعدش هم نگفتم که چرا استرنج نرفت با تانوس در بیوفته

          پاسخ

          • رهام در پاسخ به محمد

            خرداد 11, 1400

            چون مباید نزم سرنوشتو بهم بریزه استرنج قادره زمانو مکانو ابعاد رو کنترل کنه بعنی اگه می خواست یه دروازه باز می کرد به زمانی که تانوس هیچ قدرتی نداشت و نوزاد بود و اونو از هستی مهو می کرد ولی نباید اینکارو بکنه و تو سینماییشم که یکم با زمان بازی کرد و کلا نظم زمان بهم ریخت

            پاسخ

    • تحلیل گر در پاسخ به D.R strange

      خرداد 10, 1400

      اول اینکه تو فیلم درسته که استرنج شاید قویترین انتقام جو باشه اما تو کمیک اینطور نیست!! بعدشم در مورد کوییک سیلور باید بگم که نهایتا تو همون چنتا ضربه ی اول دستش میشکنه و همچنین فلش تو کمیک های بسیار زیادی حضور داشته و خب خیلی وقتا از دارکساید یا سوپرمن براحتی شکست خورده و همچنین تو فیلم هم میتونی جاستیس لیگ رو نگاه کنی تا بفهمی سوپرمن چقدر راحت زدش!!!

      پاسخ

  19. AMIR

    خرداد 8, 1400

    در کمیک اگر بخوایم حساب کنیم ثور قوی ترین این هاست، ثور‌از نظر قدرت با سوپرمن مقایسه میشه حالا کاری ندارم کدوم قوی تره و برنده این دو تنها بدست نویسنده کمیک معلوم میشه چون هردو پتانسیل اینو دارند ک همدیگه رو شکست بدن.هالک هم قوی هست اما نه در حد این دو البته نسخه جنگ جهانی هالکو اصلا نباید در نظر بگیریم چون اون کلا یه ورژن قدرتمند دیگه از هالکه

    پاسخ

  20. D.R strange

    خرداد 7, 1400

    دعوا سر چی میکنید خدایی ؟؟ سر قدرت ؟؟ من و شما که این شخصیت هارو خلق نکردیم.
    استن لی و نویسندگان بزرگ مارول خلقشون کردن. پس فقط فقط کیمک باید ملاک باشه.
    البته اینجا mcu هستش ولی همین mcu از کیمک مارول استفاده میکنه. پس ریشه بر میگرده به کمیک ها.
    comic-strip.ir/%da%a9%d9%85%db%8c%da%a9-%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%af%d8%a7%d8%af-%d9%84%d8%b9%d9%86%d8%aa-%d8%aa%d9%85%d8%a7%d9%85-%d8%b4%d9%85%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d9%87%d8%a7
    کمیک دکتر استرنج لعنت ☝
    comicon.ir/comics/farsi-comic/planet-hulk
    کمیک سیاره هالک☝
    comicon.ir/comics/farsi-comic/thor-2020
    کمیک ثور 2020 ☝

    پینشهاد میکنم اینارو بخونید. اون وقا میفهمید کدوم قوی ترین انتقامجو هست.

    .
    البته قوی ترین انتقام جو نسبی هست ولی به نظرم کویک سیلور اگه زنده میبود هم قوی ترین انتقام جو میشد. سرعت کویک سیلور 280 کیلومتر بر ثانیه هست و کل کره زمین رو در 90 ثانیه میره
    ولی بیشتر از 105 ثانیه نمیتونه بدوه. هرچند همین 105 ثانیه قدری هست که همه رو نابود کنه.
    هم در کمیک هم در ام سی یو ، در هر دوتاش زیاد کویک سیلور حضور نداره.. چرا…. چون قوی ترین هست !!! میدونید 280 کیلومتر بر ثانیه یعنی چی ؟؟ یعنی تهران تا شیراز هم رفت یه چرخ زدن دور شیراز و برگشتن رو میتونه تو 6.5 ثانیه انجام بده !!! یعنی… 1001….1002….1003….1004…..1005….1006…1007… تمام !! از تهران رفت شیراز یه دور زد برگشت !

    شاید الان استرنج قوی تریم انتقام جو باشه. شاید هالک کنترل ناپذیر باشه شاید ثور خدای رعد و برق باشه شاید اسکارلت ویچ واقعیت رو تغییر بده. ولی وقتی سرعت داشته باشی. اونم فوق سریع…

    ولی خب کویک سیلور مرده… کمیک های زیادی هم نداره. ولی اگه زنده میبوده قوی ترین انتقام جو بود ‌اونم با اختلاف.

    .
    اما مجموعا قوی ترین انقام جو استرنج هست. دلایلش زیاد هست. اما کافیه دشمنان استرنج رو ببیند تا بفهیمد استرنج چرا قوی هست… ساکن تاریکی… بی نام نشان…. شوما گوراث… دورمامو… تازه استرنج کلی دشمن گمنام و عجیب و هیولایی داره… اونا بماند….

    ادمین جان تایید کن.

    پاسخ

    • محمد در پاسخ به D.R strange

      خرداد 8, 1400

      سلام کوئیک شاید سریع باشه ولی دلیل به قوی ترین نیست مثلا زمانی که داره به هالک نزدیک میشه هالک با تمام قدرت دستاش رو به هم بکوبه یا زمانه که داره به ثور نزدیک میشه ثور یه طوفان راه بندازه یا زمانی که داره به استرنج نزدیک میشه یه کاری بود می کرد استرنج اسم تمام ورد هاش رو حفظ هستم ولی اسم این یکی رو فراموش کردم یه کاری می کرد مثلا زمین یا ساختمان هارو کج می کرد تو فیلم دکتر استرنج دیده بودیم اولاش،البته اگه اون کار رو هم نتونه بکونه می تونه که ذهنش رو کنتلر کنه
      بعدش هم تو داری کوئیک رو خیلی قوی نشون میدی اونطوری که تو داری توصیفش می کنی بعد جین گری اون قوی ترین عضو ایکس من هست اگه کوئیک این هست پس دیگه فلش چی هست حتمی فلش کل انتقام جویان رو تو یه دستش می چرخونه خخخخخخخخ
      در مورد خط های آخرت هم باید بگم از نظر من هم استرنج قوی ترین انتقام جو هست(چه کوئیک باشه چه نباشه)یکی از مهم ترین دلایلش هم خودت گفتی استرنج معمولا عادت داره با قوی تر از خودش در بیوفته،استرنج یکی از باهوش ترین و قوی ترین انتقام جو ها هست از نظر من جادوگر ها قوی ترین ها هستن چرا؟؟چون قدرت های زیادی دارن و استرنج هم می دونه از کدوم قدرتش در کجا باید استفاده کنه بر عکس افراد احمقی مثل هالک و ثور،بحث سر جادوگر شد پس چرا اسکارلت رو قوی ترین نمی دونی؟؟چشم آگاماتو او قرار بود به واندا برسه ولی چون دید که واندا مثل جین گری تسلطی بر قدرت هاش نداره به استرنج رسید استرنج از واندا قوی تر هست تا زمانی که واندا نتونه قدرت هاش رو کنتلر کنه وگرنه اسکارلت قوی ترین انتقام جو میشه اگه واندا قدرت هاش رو کنتلر کنه از دکتر فیت هم قوی تر میشه

      پاسخ

      • MFT در پاسخ به محمد

        خرداد 10, 1400

        چی شد واندا از دکتر فیت قویتره ؟؟؟.!!! ولی وقتی میگم تعصب نگید نه . واندا اگر قدرت هاش هم کنترل کنه هیچوقت به کشی مثل دکتر فیت نمی‌رسه و نهایتا چند دقیقه جلوی دکتر فیت دووم بیاره . مخصوصا اگر با کلاه باشه که واندا یک دقیقه هم جلوش دووم نمیاره . پس اینقدر تعصب نداشته باش مخصوصا اگر داخل کمیک باشد .

        پاسخ

        • محمد در پاسخ به MFT

          خرداد 11, 1400

          دوست عزیز اول این که شما با تعصب ترین انسان روی زمین هستی پس لطفا اینقدر حرف تعصب رو نزن بعدش هم اگه قرار هست من رو یکی تعصب داشته باشم اون استرنج هست نه واندا بعدش هم دکتر فیت بدون کلاه سرنوشت جز یه جادوکر عادی هیچ قدرتی نداره یعنی اگه یه کلاه سرنوشت بدی به استرنج و یه کلاه سرنوشت به فیت استرنج به راحتی می تونه فیت رو شکست بده می دونی مثل چی می مونه؟؟مثلا یه مبارز ماهر با دست خالی با یک مبارز در حد متوسط مبارزه کنه ولی اون مبارز در حد متوسط یه شمشیر همم داشته باشه ولی اون مبارز ماهره هیچ چیزی نداره خاب مشخصه اون مبارزی که شمشیر داره پیروز میشه اما در مورد واندا دکتر فیت نهایتش بتونه زمین رو از مدار خارج کنه ولی اسکارلت می تونه زمین رو نابود کنه بعدش هم خیلی ها میان میگن اسپکتر گفته اگه قرار هست کسی منو شکست بده اون دکتر فیت هست خب اسپکتر که استرنج یا واندا رو ندیده

          پاسخ

          • MFT در پاسخ به محمد

            خرداد 11, 1400

            چی شد .؟؟؟؟!!!؟؟ یعنی تو داری میگی واندا یا دکتر استرنج از اسپکتز قویتر هستند . اونوقت به من میگی متعصب . جناب شما اصلا اسپکتر رو می شناسید . معمولا با دادگاه زندگی مارول مقایسه می شه . یعنی دکتر استرنج یا واندا از دادگاه زندگی قویتره .؟؟!!؟؟؟ واقعا نمی دونم بهت چی بگم که اونقدر تعصبت زیاد هست فردا میای میگی واندا والای همگان رو میزنه . از این کامنتت متوجه شدم که دیگه کلا نمیشه با تو بحث کرد . یعنی نمیشه با کسی بحث کرد که واندا و دکتر استرنج رو قویتر از اسپکتر می دونه . خدایا خودت کمکش کن . بای 👋👋👋😭😂😂😂😂😂🤣🤣🤣

            پاسخ

            • محمد در پاسخ به MFT

              خرداد 11, 1400

              میگم شما بجز انگشت نما کردن و درست نخوندن کامنت ها هیچی بلد نیستین اول اسپکتر از لحاظ رفتار با دادگاه مقایسه میشه نه قدرت دوم من گفت اگه اگه قرار هست کسی من رو شکست بده اون دکتر فیت هست که بعد من گفتم خب اسپکتر که دکتر یا واندا رو ندیده بعدش هم من نیاز به شفا ندارم اون شما هستی که بدون اطلاعات حرف می زنی تو کل عمرت فقط یه کمیک خوندی اونم فقط ثور 2020 هست تو داری اسپکتر و از لحاظ قدرت با دادگاه مقایسه می کنی؟؟؟!!خخخخخخخخخخخخ در ضمن من نیاز به شفا ندارم اون تو هستی که نیاز به شفا داری تازه سواد برای خوندن هم نداری .میگه ثور می تونه کسی رو که با سرعت نور حرکت می کنه ببینه خخخخخخ دیگه ته دروغگویی هست

              پاسخ

              • MFT در پاسخ به محمد

                خرداد 12, 1400

                عزیزم من انگشت نما هستم یا شما که واندا رو که بلد نبود انرژی شو کنترل کنه و زد به مردم آسیب زد رو با امثال دکتر فیت مقایسه می کنی که خود اسپکتر به اون عظمت همچین چیزی رو گفته . نخیر من کامنت رو کامل خواندم ولی یک جورایی می خواستی بگی که واندا و استرنج اینقدر قوی هستن ‌. بله دادگاه رو با اسپکتر مقایسه می کنن و تازه قدرت اسپکتر محدود شده تا جهان نشکنه . فکر کردی من میگم . عزیزم خوب برو سرچ کن . همه ی قدرت های ثور که نباید داخل کمیک استفاده بشه که حتما بخوام مثال بزنم . مثلا ثور می تونه لمس ناپذیر و ناپدید بشه ولی داخل کمیک اون رو به کار نبرده . البته از دیدن اجسامی با سرعت نور داخل کمیک اتفاق افتاده ولی من تا الان اون کمیک رو نخوندم . بله ثور می دونه اجسام رو با سرعت نور ببینه و به اونها واکنش نشون بده و هم می دونه به کمک میولنیر ناپدید و لمس ناپذیر بشه . ببین عزیزم اونی که سواد نداره تویی که کل عمرش رو کمیک خونده ولی من درس خواندم و کلی زحمت کشیدم تا بتونم داخل همچین مدرسه ای درس بخونم . اگه می خوای اسمش رو بگم . خواستی بگو تا اسمش رو بگم بری سرچ کنی 😭😂😂🤣🤣 .
                الان حرف حساب تو چیه . اینو بگو تا یک نتیجه گیری بکنیم .

                پاسخ

                • امیر محمد در پاسخ به MFT

                  خرداد 13, 1400

                  داداش اصلا فهمیدی چی گفت؟ نظرات رو کامل بخون بعد بیا حاضر جوابی کن! گفت تو همه رو انگشت نما می کنی، نگفت خودت انگشت نمایی! بعدشم، تور شخصیت کمیکه! اگه توی کمیک این کارو نکرده دو تا حالت بیشتر نداره:یا اونی که توی گوگل خوندی راجع به تور اساطیر اسکاندیناوی بوده(یعنی اونی که از تور کمیک جدا هستش)
                  یا اینکه رفتی یه سایت طرفداری تور رو پیدا کردی. آخه تور کلا یا توی اون فیلم و سریال های مسخره قرن بیستم بوده،یا توی ام سی یو، یا توی یکی دو تا زا سریالای انیمیشنی، یا توی کمیک!سریالای قرن بیستم و ام سی یو که هیچی، توی انیمیشن هم بعید میدونم، ولی خودت میگی توی کمیک هم نیست حتی پس یعنی اصلا دروغه این توانایی هایی ته گفتی.
                  بعدشم منظورت با منه که کل عمرم رو کمیک خوندم یا محمد؟ اصلا هر کدوم هم که گفته باشی، ما هم کنار درسمون کمیک خوندیم نه این که کنار کمیک یه ذره درس بخونیم. بعدشم ما اول میخوایم راجع به یه موضوعی بحث کنیم، میریم ته و توی اون ماجرا رو در میاریم که بتونیم درست نظر بدیم، نه این که مثل تو فقط یه کمیک بخونیم بعد خودمونو خدای کمیک بدونیم. اصلا تو از سواد ما چی میدونی، هیشکی غیر از تو ابونصر رو بیشتر از علامه حلی قبول نداره. بعدشم من هر دو دوره رو توی علامه حلی بودم، الانم توی امیر کبیر درس می خونم. هر وقتم که سرم شلوغ نباشه و کاری نداشته باشم میشینم کمیک می خونم. احتمال نود و نه درصد (نه این که اونم حتما توی همین مدرسه و دانشگاه بوده باشه ها،نه) آقای محمد و جناب اوزیمندیاس(یا یه همچین چیزی)و کاربر دکتر استرنج هم همین طوری بودن، بعدشم لااقل ما راجع به یه یچزی کلی تحقیق می کنیم بعد میایم راجع بهش نظر میدیم. تو که هر چی داری یا دوستش داری(مثلا همین ابونصر که میری و تور که فنش هستی) رو بدون ذره ای تحقیق از همه بهتر میدونی، لطف کن چند تا کمیک بخون، بعدش بیا بگو کدوما رو خوندی، در کل همونطور که اوزیمندیاس گفت به احتمال خیلی زیاد به جز تور ۲۰۲۰ چیز دیگه ای نخوندی. من کلا نه آدم انیمه ای هستم نه سریال و فیلم بین حرفه ای.(در کل به غیر از یه کم توضیحات از اینور و اونور چیز زیادی راجع به انیمه نمی دونم،ولی یه کمی اطلاعات دارم درباره ش.)بعضی وقتا همینجوری میرم نظرات رو میخونم راجع به انیمه ها، شما هم مثل اون افرادی هستی که زیر اون پست هی می گفتن انیمه ی اتک خدای انیمه هاست و فلان و … بعدشم یه سوال، حرف حساب خودت چیه؟ نه جدی تو به غیر از این که ما همه مون داریم ج.ف.ن.گ می گیم و تور از همه ۱۰۰۰۰ پله بالاتره، چیز دیگه ای گفتی؟ همین هم که گفتی چندان حرف حساب نیست. بعدشم اگه نمی دونستی بدون یکی از بزرگترین نقاط ضعف تور جادوئه، برای همین ساحره(یکی از دشمناش، که بعید میدونم بشناسیش چون فقط تور ۲۰۲۰ رو خوندی) انقدر حریف رو اعصابیه براش. پس اگه دکتر استرنج و اسکارلت ویچ بخوان از تمام قدرتشون استفاده کنن، تور شانسش زیر ۳ درصده که بخواد (پیروز هم نه حتی)زنده بمونه!

                  پاسخ

                  • MFT در پاسخ به امیر محمد

                    خرداد 14, 1400

                    ببین عزیزم تو گفتی نکرو ثور همون رون کینگ ثور بوده 🤣🤣😂🤣🤣😂😂🤣🤣😂😂🤣🤣😂😂🤣😂😂😂🤣😂😂🤣🤣😂😂😭😂😂😂😭😭😭😭😭😭😂😂🤣 اونوقت من بی اطلاعاتم نوب جان . بله خیلی تو و محمد نوب هستید . برو کامنت بالا رو بخون تا بفهمی . نوب میگه نکرو ثور همون رون کینگ ثور بوده . 😭🤣🤣😂😂😎😂😂🤣🤣😂😭😭 عزیزم من خیلللیییییییییی بیشتر از کمیک ثور ۲۰۲۰ کمیک خواندم . پس لطفاً اینقدر تهمت نزن .

                    پاسخ

                  • امیر محمد در پاسخ به امیر محمد

                    خرداد 15, 1400

                    الان نیای بگی سوتی دادم دوباره. باشه از نقاط ضعف تور کمیک جادو نیست اوکی

                    پاسخ

                    • MFT در پاسخ به امیر محمد

                      خرداد 15, 1400

                      عزیزم دیر شده دیگه !!!!!! بهت اخطار دادم که درباره من بد نگو و گر نه سوژت می کنم . این سوتی بهترین سوتی کمیک فن ها می شه .

                      پاسخ

                    • امیر محمد در پاسخ به MFT

                      خرداد 16, 1400

                      گفتم تو کلا خاصیتت دشمن تراشیه. گفتم نوبم قبول دارم. بعدشم تو که نمی تونی بیای اخلاق های بدت رو پشت سوتی های بقیه قایم کنی. بعدشم فعلا که خودت سوژه ای. اول خودت رو از این وضعیت در بیار بعد هر چقدر خواستی ما رو سوژه کن

                      پاسخ

                    • امیر محمد در پاسخ به MFT

                      خرداد 17, 1400

                      برادر اولا شما فعلا به خاطر دشمن تراشی هات در مرکز توجهات هستی(اما نه از نوع خوبش) بعدشم به غیر از من محمد و اوزیمندیاس و دکتر استرنج و تو فعلا کس دیگه ای توی این بحث شرکت نمی کنه. برای کی می خوای منو سوژه کنی؟ همه مونو زیر سوال بردی بعد انتظار داری ازت طرفداری هم بکنیم؟؟؟؟ اول وایسا ده بیست نفر اضافه شن به بحث، اون موقع قبل از اینکه دشمن تراشی کنی بیا ما رو سوژه کن

                      پاسخ