رده‌بندی تمام اعضای انتقامجویان، از قویترین تا ضعیف‌ترین

قوی ترین انتقام جو کیست؟ پاسخ این سوال را نمی دانیم اما شاید هالک و ثور قوی باشند. اما قوی ترین کیست؟ در دنیایی که همه این شخصیت ها قوی هستند، می خواهیم آن ها را براساس توانایی، مهارت و سلاح هایشان طبقه بندی کنیم.

توجه داشته باشید که هیچکدام از اعضای نگهبانان کهکشان در این فهرست نیستند زیرا آن ها متفقین هستند نه عضو این گروه. همچنین از اکران “کاپیتان مارول” (Captain Marvel) خوشحالیم و امیدواریم او نیز در آینده به فهرست ما اضافه شود. در اینجا فهرستی از شخصیت های انتقام جویان، از ضعیف ترین تا قوی ترین را به شما معرفی می کنیم. با پروشات همراه باشید.


16. بلک ویدو – Black Widow

گرچه عنکبوت سیاه یک جاسوس قدرتمند و مبارز خبره است اما زمانی که می خواهیم ابرقهرمان ها را معرفی کنیم، مسلما انسانی بدون قدرت های ابرقهرمانی در قعر قرار می گیرد. با این حال او یکی از اعضای کلیدی تیم، یک متخصص قهار در زمینه اطلاعات و یک مبارز مرگبار است، بنابراین سزاوار این است که فیلم خاص خود را داشته باشد تا بدانیم بین او و شاهین چشم در بوداپست چه رخ داد.

همچنین بخوانید: بدترین فیلم های جهان سینمایی مارول کدام ها هستند؟


15. شاهین چشم – Hawkeye

یک تیرانداز ماهر و بامهارت ترین مبارز در زمینه جنگ تن به تن به نام بارتون، که به دلیل سبک مبارزه با تیر اغلب نادیده گرفته می شود. درحالی که یکی از قابل اعتمادترین افراد شیلد (SHIELD) است، همانطور که در عملیات آزادسازی لوکی دیدیم. بارتون به دلیل ارزش گذاری برای جایگاه خانواده شهرت داشته و یکی از شخصیت های اخلاق گرای تیم است. امیدواریم در فیلم دوم در مقابل تانوس ایستادگی کند زیرا گروه به او نیاز دارد و حضورش ضروری است.

همچنین بخوانید: معرفی 10 ویلن برتر در کامیک های مارول


14. شاهین – Falcon

عضو پیشین نیروی هوایی آمریکا، که مانند کاپیتان یک سرباز بود و با زندگی معمولی مشکل داشت. دوستی با کاپیتان آمریکا به زندگی او هدف جدیدی بخشید و او به یک انتقامجو بدل شد. ویلسون یک خلبان خبره بوده و در پرواز آکروباتیک مهارت دارد که در فیلم های مختلف نشان داده شده است. او در استفاده از سلاح های تیراندازی و مبارزه تاکتیکی هم مهارت دارد. اما توانایی اصلی او پرواز است که به کمک بال هایش این کار را انجام می دهد.

همچنین بخوانید: 10 شخصیت مارول که از دی سی الهام گرفته شده اند


13. ماشین جنگ – War Machine

رودس به عنوان کلنل ارتش آمریکا برای مرد آهنی به منزله ویلسون برای کاپیتان آمریکاست. رودس از روزهای ساخت سلاح با تونی استارک دوست بود. اما یکی از لباس های مرد آهنی را پوشیده و دارای سلاح های قوی است. او که قبلا عضو ارتش آمریکا و اکنون یکی از اعضای انتقام جویان است، به دلیل داشتن لباس قدرت های ابرقهرمانی به دست آورده است. او با این لباس قدرت پرواز هم دارد. او در ارتش مقام های استراتژیست، تیرانداز، خلبان و استاد هنرهای رزمی است.

همچنین بخوانید: 25 شخصیت قدرتمند دنیای مارول از بین ابرقهرمانان و ابرشرورها


12. سرباز زمستانی – Winter Soldier

باکی که به دلیل لباس خاص و قدرت ابرقهرمانی اش شهرت دارد تنها می تواند از بخشی از قدرتش استفاده کند. او به دلیل استفاده از سرم سربازان پدرقدرت که در دست کاپیتان است، بدن قوی تر و عضلانی تری دارد. سرعت و قدرت او بالا بوده و در استفاده از خنجر، هنرهای رزمی، مبارزه، و همچنین مهارت های جنگی روسی، استاد است.

همچنین بخوانید: فیلم‌های ابرقهرمانی مارول را با چه ترتیبی ببینیم؟


11. مرد آهنی – Iron Man

تونی استارک به دلیل مهارت های هوشمندانه خود محبوب ترین عضو انتقامجویان است. یک مخترع و استراتژیست که یکی از باهوش ترین اعضای تیم است. او به عنوان یکی از این اعضا یک نابغه، خوش گذران، میلیاردر و انسان گریز است و البته مهارت های عادی انتقام جویان را نیز داراست. همچنین با لباس مخصوص مرد آهنی توانایی پرواز داشته و با قدرت و سرعت مبارزه می کند، حتی به مرور لباسش را طوری تغییر می دهد که مانند ماشین جنگی مجبور نباشد سلاح هایش را با خود حمل کند. این لباس تیر و سلاح های لازم برای جنگ را داراست.

همچنین بخوانید: نگاهی به 15 فیلم برتر جان فورد، یک وسترن ساز تمام عیار


10. کاپیتان آمریکا – Captain America

یک سرباز و اولین ابرقهرمانی که زمین به خود دید. کاپیتان نماد موفقیت یک سرباز ابرقهرمان است. او به دلیل استفاده از سرم قدرت، سرعت، و واکنش هایش ابرقهرمان است. او با سپری که از مستحکم ترین فلز روی زمین ساخته شده، مرکز اصلی این تیم است. او با مهارت جنگاوری خود می تواند در مقابل تانوس مقاومت کند، قدرت جنگاوری او به اندازه سپرش مستحکم است.

همچنین بخوانید: 25 فیلم زیبا که در آن‌ها قهرمان داستان یا شخصیت اصلی می‌میرد


9. کوئیک سیلور – Quicksilver

یک ابرقهرمان شجاع با تیرهایی برای نجات بی گناهان. او سرعت و واکنش ابرقهرمانی دارد و انقدر ابرقهرمان است که حتی می تواند سرعت خود را کنترل کرده و از سرعت نور هم سریع تر باشد. پس حتما از  این ابرقهرمان خوشتان می آید.

همچنین بخوانید: 50 فیلم ابرقهرمانی برتر تاریخ سینما تا به امروز + تصاویر


8. پلنگ سیاه – Black Panther

پادشاه واکاندا جدیدترین انتقامجو تا به امروز است. یک مرد باهوش و یک مبارز بامهارت که توسط نوعی داروی گیاهی قدرت های ابرقهرمانی به دست می آورد. این قدرت ها در کنار لباس مخصوص ضدگلوله او را به یک ابرانسان تبدیل می کند. با این حال لباس مخصوص او مانند لباس مرد آهنی سلاح های خطرناکی را به همراه دارد، بنابراین ترکیبی از انسان و تکنولوژی است.

همچنین بخوانید: تمام فیلم های ابرقهرمانی که موفق به کسب جایزه اسکار شدند


7. مرد مورچه ای  – Ant-Man

لانگ یا مرد موردچه ای در حقیقت یک سارق است، البته اگر بتوان رابین هود را یک سارق نامید. او باهوش، با مهارت و یک نقشه کش قهار است. او که به لباس مرد مورچه ای مجهز است می تواند اندازه آن را تغییر دهد. او حتی می تواند اندازه خود را به شدت بزرگ کرده و درنتیجه قدرت هایش بیشتر می شود. او علاوه بر قدرت تغییر اندازه می تواند از حشره ها و مخصوصا مورچه ها کمک بگیرد و ماموریت هایش را انجام دهد. لانگ پس از تمرین با دختر هانک در مبارزه تن به تن ماهر است. دیدن او از قلمروی کوانتوم و بازگشتش قدرت هایی به او بخشیده و او را به قهرمان تبدیل می کند.

همچنین بخوانید: 10 ابرقهرمان  زن جذاب در تاریخ سینما


6. مرد عنکبوتی – Spider-Man

یک نوجوان اهل بروکلین که قدرت ابرقهرمانی و توانایی پرتاب تارهای عنکبوتی دارد. حواس عنکبوتی او بی مانند بوده و او را حوادث مطلع می کند. او حتی بدون لباسش هم قدرت های خارق العاده ای دارد و با کمک لباسش که توسط مرد آهنی به او داده شده به یکی از اصلی ترین و قوی ترین مبارزان این تیم تبدیل می شود.

همچنین بخوانید: لیست تمام فیلم های ابرقهرمانی که در سال 2019 اکران خواهند شد


5. هالک – Hulk

شخصیتی اقتباسی از داستان دکتر جکیل و آقای هاید، که شخصیت دیگر بروس بنر است. یک هیولای خشمگین که در فیلم های مختلف شخصیت های مختلفی از یک موجود کرم مانند تا یک هیولا و حتی سارتور را به قتل رسانده است. هالک به مبارزه با تانوس شتافته و گرچه در این مسیر ثور هم به او کمک می کند اما همانگونه که تونی استارک می گوید او به اندازه یک لشکر قدرتمند است. یکی از قوی ترین انتقام جویان که گرچه باهوش نیست. با این حال بروس بنر، یکی از باهوش ترین اعضای تیم، او را خلق کرده و حتی احترام تونی استارک را برانگیخته است. بنابراین مطمئنا دوست ندارید در مقابل هالک باشید زیرا او در هر شرایطی گروه را نجات می دهد.

همچنین بخوانید: رده بندی تمام فیلم های ابرقهرمانی که در سال 2018 اکران شدند


4. ثور – Thor

خدای تندر که از افسانه ها گرفته شده زیرا مردی که بتواند در مقابل هالک ایستادگی کند یک خدا است نه یک انسان. او با کمک چکش خاص خود توانسته در نه قلمرو نظم را برقرار کند. ثور به عنوان پسر مورد علاقه اودین به دنبال عدالت، قدرت و تمام چیزی است که یک پادشاه می خواهد. حضور او در فیلم های مختلف درخشان بوده و اکنون می خواهد در مقابل تانوس ایستادگی کند. او از لحاظ قدرت فیزیکی و قدرت تندر، او قوی ترین انتقام جوی این فهرست است.

همچنین بخوانید: مقایسه ابرقهرمان های سینما: بتمن در برابر مرد عنکبوتی. کدام یک قویتر است؟


3. ویژن – Vision

عضوی از انتقام جویان که یک بدن قدرتمند و یک ذهن هوشیار دارد که همانند کامپیوتر است. کسی که بتواند چکش ثور را بلند کند باید بسیار قدرتمند باشد. ویژن علاوه بر قدرت، مقاومت، و توانایی پرواز، می تواند با دستکاری تراکم اشیا را به حرکت درآورد. از آنجاییکه مغز کامپیوتری دارد می تواند هک کند. او با کمک سنگ زمان یکی از دو انتقام جوی این لیست است که سنگ بی نهایت را داراست. بنابراین در این لیست جایگاه خوبی دارد.

همچنین بخوانید: 8 فیلم ابرقهرمانی که در سال 2019 منتظر اکران شان هستیم


2. دکتر استرنج – Dr. Strange

با اطمینان می توانیم بگوییم که قدرت های دکتر استرنج در فیلم ها دست کم گرفته شده است. او یکی از قوی ترین جادوگران دنیای مارول است که گرچه در فیلم اول قدرت هایی داشت اما کافی نبودند. او توانایی دورآگاهی، سبک وزنی، ایجاد اشیای آسمانی و هنرهای رزمی را داراست، زیرا به کمرتاج آموزش می دهد. مبارزه اخیر او با تانوس نشان می دهد که با شمشیر هم میانه خوبی دارد زیرا به کمک آن با تایتان هم مبارزه کرد. اما از قدرت های جادویی او می توان به تغییر حقیقت، ابعاد و جهش اشاره کرد. او با کمک سنگ زمان می تواند زمان را هم دستکاری کند. اگر نبرد جدید او با تانوس پیروز باشد حتی با کمک سنگ های بی نهایت، بنابراین او یکی از قدرتمندترین شخصیت های این فیلم است که می تواند در صدر هم قرار بگیرد.

همچنین بخوانید: مقایسه ابرقهرمان های سینما: مرد آهنی در برابر مرد عنکبوتی. کدام یک قویتر است؟


1. اسکارلت ویچ – Scarlet Witch

قدرتمندترین جهش یافته دنیای مارول، که ققنوس جین گری پس از او در مقام دوم قرار می گیرد (در میان جهش یافته ها) و و گفته می شود که هرگونه رویارویی جادویی واندا و دکتر استرنج به یک گره منجر خواهد شد. قدرت های جادویی و جادوی آشوب برانگیز او آنقدر زیاد است که می تواند به عنوان میدان نیرو استفاده شود. از جمله توانایی های او عبارت است از سبک وزنی، دور آگاهی، دورجنبی و دستکاری حقیقت. توانایی آخر او مانند دکتر استرنج است. این جهش یافته به اندازه یک جادوگر قدرتمند است و در هر فرصتی این توانایی را نشان می دهد. اما یکی از چیزهایی که او را به قدرتمندترین انتقام جو تبدیل می کند نمایش قدرت هایش در فیلم جنگ بی نهایت است. جادوی او آنقدر زیاد است که می تواند سنگ بی نهایت را نابود کند و به همین دلیل از دکتر استرنج برتر است. پس با اطمینان می تواند گفت واندا ماکسیموف قوی ترین انتقام جوی دنیای مارول است.

همچنین بخوانید: راهنمای سنگ های بی نهایت مارول و نحوه پیدا شدن آن توسط تانوس


بونوس

کایپتان مارول – Captain Marvel

و اما در نهایت کاپیتان مارول نیز به دنیای ابرقهرمانانی انتقامجویان وارد شد. البته او در برخی کمیک ها نیز در میان انتقامجویان دیده میشد تا اینکه سرانجام در جهان سینمایی مارول نیز تصمیم بر این شد که او را وارد تیم انتقامجویان MCU کنند. او تا به حال در 2 فیلم به نام های “کاپیتان مارول” و “انتقامجویان: آخر بازی” حضور داشته که ایفای نقش او بر عهده “بری لارسون” (Brie Larson) بوده است. اگر این فیلم ها را تماشا کرده باشید حتما متوجه قدرت نامحدود او شده اید. کارول دنورز به لطف برخورد با اشعه هایی که منشا آنها از سنگ های ابدیت بوده است، تبدیل به کاپیتان مارول شده و قدرت های بسیار زیادی را بدست آورده که از جمله آنها میتوان به آسیب ناپذیری، تغییر واقعیت، قدرت بسیار بالا، سفر های کیهانی و … اشاره کرد. در فیلم “انتقامجویان: آخر بازی” نیز شاهد بودیم که تنها کاراکتری که از نظر قدرت بدنی توانست بر تانوس غلبه کند کاپیتان مارول بود.

در نهایت طبق برنامه ای که کمپانی مارول برای تشکیل تیمی از ابرقهرمانان زن دارد، کارول دنورز نیز وارد جهان سینمایی شد تا لقب قوی ترین انتقامجو را به دوش بکشد. البته برخی طرفداران مارول و MCU هنوز بر سر قدرتمندترین ابرقهرمان به توافق نرسیده اند و بر سر نام هایی چون ثور، واندا و کاپیتان مارول بحث و کل کل دارند! اگر طبق فیلم ها بخواهیم قضاوت کنیم احتمالا کارول دنورز از ثور و واندا قوی تر خواهد بود، اما بهتر است که قضاوت ها بر اساس کمیک بوک ها انجام شود زیرا این شخصیت ها از کانال کمیک به سینما وارد شده اند.

گذشته از تمام این بحث ها، کارول دنورز اگر قوی ترین انتقامجو هم نباشد حتما در بین 3 نفر اول قدرتمندترین انتقامجویان جای خواهد داشت.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (1155)

بستن فرم

  1. …..

    مرداد 24, 1398

    اقای ادمین اصلا نمیفهمم چرا دیدگاه منو نمیزارین
    طبق حرف های شما نه از کلمات توهین آمیز استفاده کردم و نه تبلیغات و لینک و آیدی
    یعنی در اصل دیدگاه بنده هیچکدوم از تخلفات رو انجام نداده و شما دلیل موجهی ندارین

    پاسخ

    • عباس در پاسخ به .....

      مرداد 24, 1398

      سلام دوست عزیز،
      تمام نظرات قابل انتشار رو ما تایید میکنیم، اگر دیدگاه شما منتشر نشده قطعا ارسال نشده و بدست ما نرسیده، احتمال داره مشکل از اینترنت شما بوده یا توی اون لحظه اینترنتتون قطعی داشته،
      ممنون میشم اگر مجدد نظرتون رو ارسال کنید

      پاسخ

      • ….. در پاسخ به عباس

        مرداد 24, 1398

        متشکرم

        پاسخ

  2. Captain MF

    مرداد 24, 1398

    سلام
    مقاله جالبی بود ولی اشکالاتی هم داشت
    شاید بهتر بود توی رتبه بندی دقت بیشتری می‌شد
    یکی از رتبه های عجیبی که میبینم رتبه های کاپیتان آمریکا و مرد آهنی هست
    اگه بخوایم از روی مبارزه های فیزیکی مشت دربرابر مشت نتیجه بگیریم کاپیتان آمریکا آره رتبه بالاتری داره به دلیل داشتن مهارت های بسیار زیادی در هنرهای رزمی و استراتژی
    ولی چون مرد آهنی تکنولوژی های زیادی داره شاید بهتر بود این رتبه جابجا میشد
    کاپیتان آمریکا رهبر بزرگ و عالی برای انتقام‌جویانه و شکی در اون نیست، اگه مقاله در مورد بهترین انتقام‌جوها بود قطعا کاپیتان آمریکا در رتبه نخست قرار میگیره ولی…
    این رتبه در مورد قدرت با ویژگی های فردیه که مرد آهنی با تکنولوژی های پیشرفتش رتبه بالاتری داره
    کاپیتان آمریکا فقط با استفاده از فکر و قدرت های ساده خودش کارهای بزرگی و خفنی تاکنون در کمیک و MCU انجام داده که من بهش میگم حماسه “همونطور که اولتران به کاپیتان آمریکا لقب خطرناک‌ترین انتقام‌جو رو داده”
    و همینطور مرد آهنی با استفاده از تکنولوژی های فوق پیشرفتش کارهای خوب و عالی در کمیک و بخصوص MCU انجام داده
    ولی در کل رتبه بندی قدرت‌های فردی (بدون در نظر گرفتن قدرت‌های استراتژی) مرد آهنی رتبه بالاتری داره!!!

    پاسخ

  3. کیارش

    مرداد 23, 1398

    به نظرم ثور خیلی از ویژن قوی تره یک دلیل منطقی بیارید تا بگین ویژن چرا قوی تره ویژن ایا خدا هست ولی ثور خدا رعده ویژن تو اینفیتی وار کتک میخورد مثل سگ

    پاسخ

    • علی در پاسخ به کیارش

      مهر 19, 1398

      کیارش جان ربطی به خدا بودن نداره تور فقط لقب خدای رعد داشت اونم به خاطریکه از خودش مثلا رعد و برق تولید میکرد ولی ویژن مثلا هرکی هرچیزی بخواد بهش بزنه مثل یه روح میمونه از بدنش رد میشه شاید هم چکش تور هم نتونه بزنش .

      پاسخ

      • shayan در پاسخ به علی

        مهر 19, 1398

        جناب علی ثور و ویژن قابل مقایسه نیستن حتی اگه ثور هیچ چکشی هم نداشته باشه نباید با ی توستر مث ویژن مقایسش کرد…..ویژن که بر خلاف ثور تو جنگ ابدیت ثابت کرد از بدرد نخور ترین و ضعیف ترین انتقامجو هاست و تو سیویل وار هم اسکارلت فرستادش تو عمق زمین!
        اینم بگم خدای رعد فقط ی لقب ساده نیست!گفتی مثلا از خودش رعد و برق تولید کنه؟نه عزیز اشتباه میکنی ثور رعد و برق تولید نمیکنه….توانایی کنترل آب و هوا و رعد و برق رو داره که این کار فقط از خودش بر میاد پس لقب خدای رعد اونقدرام که فکر میکنی بی اهمیت و الکی نیست.
        راستی ویژن کجاش مثل روح میمونه؟ویژن قدرتش به طور کامل از سنگ ذهن میاد….اصلا سنگ ذهن سلاح اصلیشه ولی اگه به سنگ آسیب کوچیکی برسه(مثل همون نیزه که پسر تانوس باهاش روند تکامل ویژن رو متوقف کرد)ویژن هیچکاره میشه!
        اگه بخوایم قویترین نسخه هر شخصیت رو در نظر بگیریم همه انتقامجویان با هم نمیتونن ثور رو شکست بدن ولی حتی ضعیف ترین نسخه ثور(یانگ ثور)هم قابل قیاس با کسی نیست که تو جنگ ابدیت مث ی بچه باید ازش محافظت میکردن.

        فرزند تانوس خطاب به ویژن:فکر میکردم ماشین ترسناکی هستی ولی حالا داری میمیری مثل تمام مردم فانی

        پاسخ

        • محمد در پاسخ به shayan

          اردیبهشت 27, 1400

          حرفت خنده دار هست اول ویژن چون آسیب دیده بود نمی تونست مبارزه کنه اون قبل از اینکه به ویژن واقعی تبدیل بشه آسیب بهش رسید برای همین زخمی شد وگرنه هرگز با یه ضرب تبر آسیب نمی بینه بدنش از ویناور هست،بعدش هم همون کاری که اسکارلت با ویژن کرد با تور هم می تونه انجام بده.
          خدا رعد فقط یه لقب هست ثور رو خیلی دست بالا گرفتی بله ثور قوی هست ولی نه اونطوری که تو داری توجیش می کنی ویژن یه ربات کشتار هست جز با هوش ترین و قوی ترین انتقام جو تازه می تونه از چکش یا تبر ثور هم استفاده کنه و اینکه اون یه بچه نیست چون آسیب دیده بود و یکی از شش سنگ قدرت ابدیت رو داره ازش محافظت می کردن اگه ویژن آسیب ندیده بود هرگز نیاز به محافظت نداشت این حرف رو کسایی میزنن که چشم و گوشون رو بستن و فقط میگن ثور! ثور! ثور!

          پاسخ

    • #ثور_را_خیلی_قوی_ندانیم در پاسخ به کیارش

      شهریور 24, 1400

      ربط به کارگردان داره بعضی ها واقعا ثور رو خیلی قوی میدونن://
      چرا باید ویژن از ثور مث صگ کتک بخوره؟

      پاسخ

  4. محمد

    مرداد 11, 1398

    واقعا همش اشتباهه

    پاسخ

  5. استیو راجرز

    تیر 12, 1398

    سلام . یک سوال خیلی مهم داشتم : اونم اینکه هر بار سعی میکنم عضو بشوم ، برام یک پیغام میاد که (خراب کاری نکن) و خلاصه نمیتونم عضو بشم . حالا باید چطوری عضو بشوم ؟؟؟

    پاسخ

    • عباس در پاسخ به استیو راجرز

      تیر 12, 1398

      سلام استیو،
      یه مشکلی توی کدهای رجیستر بوده که در حال رفعش هستیم و به زودی مشکل عضویت حل میشه 🌹

      پاسخ

  6. استیو راجرز

    تیر 4, 1398

    ادامه کامنت قبل :
    9- شماره گذاری های این لیست هم عجیب قریبه . !

    در ادامه باید بگم که رتبه بندی هم کاملا اشتباه هست . حتی در MCU ، ویژن به هیچ وج قویتر از شخصیت ثور نیست . به هیچ وج . اما اگه بخوایم در مورد MCU حرف بزنیم شاید بشه بگی که دکتر استرنج رو قویتر نشون دادند و البته در حوزه مزخرف MCU ، احتمالا اسکارلت ویچ و کاپیتان مارول رو قویتر نشونش دادند . که به علت ارج دادن به شخصیت های زن هست .
    شاید علت رتبه نامناسب شخصیت ثور ، ضعیف نشون این شخصیت در فیلم بیخود (پایان بازی ) هست که در این صورت باید بگم که درسته که شخصیت ثور رو در فیلم ( پایان بازی) خیلی خیلی و بینهایت خیلی ضعیف نشون دادند ولی شخصیت ویژن هم در فیلم ( جنگ بینهایت) خیلی ضعیف بود و از طرفی شخصیت ثور یکی از قدرتمندترین شخصیت های فیلم (جنگ بینهایت ) بود که موفق شد تانوس رو با دستکش بینهایت حاوی 6 سنگ ابدیت شکست بده و تا آستانه کشتنش هم رفت که البته موفق نشد . کاری که هیچ کدوم از انتقام جویان دیگه حتی بهش نزدیک هم نشده بودند . بنابراین رتبه شخصیت ثور باید دست کم بهتر از ویژن میبود . اکثر منابع معتبر هم همین موضوع رو تایید میکنند . در صورتی که همون طور که گفتم منبع این مقاله حداقل در زمینه کمیک اصلا معتبر نیست .
    مورد دیگه ای الان در نظر من نیست . اگه بعدا نکته ای بود که فعلا توجه من رو جلب نکرد بعدا ذکر میکنم .
    نمیدونم میتونید این مقاله پر از ایراد و نقص و مشکل رو ویرایش کنید و در اون تغیری ایجاد کنید یا نه ولی به نظر من تا جایی که میتونین این اشکالاتی رو که ذکر کردم رو اصلاح کنید . باز هم به خودتون بستگی داره به من مربوط نیست . من فقط ذکر کردم .
    یکی دیگر از دلایلی که این نقص ها و ایرادات و مشکلات رو ذکر کردم این بود که اگه یک نفر کامنت هایم رو خوند متوجه بشه چه جاهایی از این مقاله غلطه و اطلاعات غلط تحویل نگیره .

    پاسخ

    • عباس در پاسخ به استیو راجرز

      تیر 5, 1398

      سلام استیو،
      بابت نقد این مقاله ممنون،
      البته من هم با بخشی از حرفات موافقم و با بخشیش نه، که البته طبیعیه
      این مقاله هم اونقدری که اشاره کردی ضعیف نیست ولی خب جا برای اصلاح شدن داره
      بازم مرسی که وقت گذاشتی و نقدتو نوشتی 🌹

      پاسخ

      • استیو راجرز در پاسخ به عباس

        تیر 5, 1398

        خواهش میکنم .
        من همیشه تا جایی که وقت داشته باشم سعی میکنم در اینجور مقالات نقد های صحیح و منصفانه ای داشته باشم .

        پاسخ

    • آریو در پاسخ به استیو راجرز

      تیر 5, 1398

      باز هم به mcu توهین کردی که !😁

      پاسخ

    • محمد در پاسخ به استیو راجرز

      اردیبهشت 27, 1400

      با بعضی از حرفات موافقم ولی با بعضی از حرفات بخصوص خط دهم کاملا مخالفم این حزف رو خیلی زدن که خیلی هم غلط هست تانوس بعد از گرفتن سنگ ذهن دیگه علاقه به جنگیدن نداشت چون دیگه موفق شده بود وگرنه خیلی ساده مثل آب خوردن می تونست تور رو به یه طرف پرت کنه خودش رو ترمیم کنه بعدش هم اصلا با استفاده از سنگ زمان زمان رو نگه داره یا کلی کار دیگه با سنگ ها ولی این کار رو نکرد چون از اول هم تانوس هدفش کشتن انتقام جویان نبود بلکه گرفتن سنگ ها از انتقام جویان بود

      پاسخ

  7. استیو راجرز

    تیر 4, 1398

    8- حدود 2 ماه از اکران فیلم مزخرف پایان بازی گذشته ولی هنوز این مقاله آپدیت و به‌روز نشده و کاپیتان مارول هنوز رتبه ای نداره .
    9- چندان خوب ترجمه نشده این مقاله . مثلا در شماره 2 گفتین که ((اگر نبرد جدید او با تانوس پیروز باشد حتی با کمک سنگ های بی نهایت)) . خوب این یعنی چی الان ؟؟!؟!! من که متوجه نشدم .

    یک سری ایرادت دیگه ای هم هستند که به نظر من چندان جدی و بزرگ نیستند ولی به قول معروف انصافا زنندست :
    1- در شماره 12 گفتین که باکی بارمز ( سرباز زمستان ) ، فقط میتونه از بخشی از قدرتش استفاده کنه . در صورتی که چنین چیزی کاملا غلطه . چرا باکی باید بتونه فقط از بخشی از قدرتش استفاده کنه ؟!!!!!! باکی میتونه از تمام قدرتش استفاده کنه . مگر اینکه در آینده خلافش ثابت شود .
    2- در شماره 10 گفتین که ((یک ابرقهرمان شجاع با تیرهایی برای نجات بی گناهان.)) . منظور از واژه ( تیر) چیه ؟؟! به نظر میاد که یا بد ترجمه شده یا اینکه یک جمله بیخوده .
    3- در شماره 7 گفتین که رفت و آمد انت من به قلمرو و دنبای کوانتوم ، به اون قدرت داده و اون رو به یک ابرقهرمان تبدیل کرده . خوب الان این یعنی چی ؟؟؟؟ تا جایی که من میدونم نه قدرت های انت من ربطی به دنیای کوانتوم داره و نه ابرقهرمان بودنش . درسته که در MCU انت یاداور دنیای کوانتومیه اما این جمله ای هم که گفتین غلطه و بس .
    4- در شماره 5 گفتین که هالک یک موجود کرم مانند و یک هیولا و سورتور رو به قتل رسونده . در مورد سورتور که قبلا اشاره کردم و گفتم این حرف بی پایه و کاملا غلطه . اما اینجا منظور از موجود کرم مانند چیه ؟؟؟!! شاید اون چیتاری های هیولا و دایناسور مانند . شایدم وقتی گفتین هیولا منظورتون اونها بوده . منظورتون از هیولا چی بود ؟؟!؟؟ چون هالک هیچ هیولایی رو در MCU نکشت . شاید منظورتون گرگ هلا بوده که در این صورت باید بگم که اون گرگ رو هالک نکشت بلکه به صورت اتفاقی در جنگ با هالک کشته شد و یجورایی از آزگارد سقوط کرد . اگه منظورتون اون هالک بد ( اسمشو به یاد ندارم ) بود باید بگم که اون هم نمرد و در پایان فیلم هالک زنده بود و زندانی شد . شخصیت دیگه ای رو هم که با هالک جنگیده باشه و بشه بهش گفت هیولا به یاد ندارم .
    ادامه در کامنت بعد …

    پاسخ

  8. استیو راجرز

    تیر 4, 1398

    خوب در ادامه باید بگم که اسکارت ویچ اصلا قویترین انتقام جو نیست . بیشتر از چندین و چند برابر افرادی که ادعا میکنند اسکارلت ویچ قویترین انتقام جو هست ، هستند افرادی که معتقد باشند که اصلا اینطور نیست .
    هیچ وقت نیان اینطور با قاطعیت بگین که اسکارلت ویچ قویترینه . چون این فقط چرته و پرت و مزخرفه و بس .
    5- یک جوری این مقاله رو نوشتبن که معلوم نیست منظورتون کمیک هست یا MCU . درسته که فقط در مورد شخصیت هایی که در MCU هستند نوشتین ولی اخه خیلی جاها حداقل به صورت غیر مستقیم به کمیک هم اشاره کردین . اومدین گفتین که اسکارلت ویچ قویترین انتقام جوی دنیای ماروله . !!!!!!!!!!!؟؟!!!!!!!!!! ههههههههههههههههههه ههههههههههههههههه عجب جمله مزخرفی . این جمله چرت و پرت هم MCU و هم کمیک رو شامل میشه و همون طور که گفتم کاملا چرت و پرته !!!!!
    چندین ساله در معتبرترین سایت های دنیا بودم . خیلی خیلی کم هستند افراد معتبر و مقالات معتبری که ادعا کنند اسکارلت ویچ قویترین انتقام جوی دنیای ماروله . اکثر افراد معتبر ، سایت های معتبر و مقالات معتبر ، ثور رو قدرتمندترین انتقام جو ( در کمیک ) معرفی کرده اند . این حرف من نیست حرف اکثر افراد معتبر و منابع معتبر هست .
    6 – منبع این مقاله هم که چندان معتبر نیست .
    7- اینکه همه شخصیت ها رو گفتین که در MCU قدرتشون کم شده ولی شخصیت ثور که بیشتر از همه قدرتش کم شده رو هیچ اشاره ای نکردین . بعله . بینهایت بیشتر از اونچه که قدرت دکتر استرنج کم شده باشه قدرت ثور کم شده . قدرت هالک هم خیلی کم شده که اشاره ای نکردین .
    ادامه در کانت بعد … .

    پاسخ

    • آریو در پاسخ به استیو راجرز

      تیر 4, 1398

      البته فکر کنم این مقاله واسه دنیای سینماییه .
      واسه دنیای کمیک یه مقاله دیگه داشت که خودت میدونی توش ثور اول بود .

      پاسخ

      • Mehdi در پاسخ به آریو

        مرداد 23, 1398

        اونوقت واقعا نمیدونم من دارم توهین میکنم یا ایشون اقا چرا زور میگی من خوده هم میگم اسکارلت ویچ قویترین کاراکرته و به خودم مربوطه و هر کی میگه ثور قوی ترینه چرت و پرت و مزخرف میگه.
        هههههههههههه هههععههعهههههه. چه جمله مسخره ای ثور قوی ترینه. منم میتونم نظراتمو بکنم تو حلق بقیه. هنرت همینه حافظ فیلم های MCU که فقط میگی MCU بیخوده . عزیزم اول تکلیفتو با خودت مشخص کن.😂😂

        پاسخ

        • آریو در پاسخ به Mehdi

          مرداد 23, 1398

          صد درصد تو کمیک ثور از اسکارلت ویچ قدرتمندتره.

          پاسخ

        • shayan در پاسخ به Mehdi

          شهریور 10, 1398

          مهدی هر کی میگه ثور قویترینه اشتباه مزخرف گفته؟تو mcu مسخره شاید اسکارلت ویچ از ثور قویتر باشه(اونم فقط توی اند گیم) ولی هیچوقت به گرد پای کمیک و یا اساطیر ثور نمیرسه…..خب من الان میتونم ی کامنت جداگونه درباره قدرتای ثور و کارایی که کرده بنویسم و ثابت کنم ثور از قهرمانای فمنیسمیmcu قویتره ولی تو چطور؟؟؟؟میتونی ثابت کنی واندا یا کپ مارول توی کمیک از ثور قویتر هستن؟ حرفای تو واس من از جک خنده دار تر.چرا؟ به دلیل این جمله:(چه جمله مسخره ای ثور قویترینه)
          خب ناراحت شدی؟به من ثابت کن اسکارلت ویچ کمیک از کسی که خدایان خدایان رو کشته قویتره.
          ثابت کن کسی که تانوس و اون سلاح های تیغه مانندش در iw رو فرستاد هوا از کسی که یورمندرگاند رو بلند کرد قویتره.
          ثابت اسکارلت ویچ از کسی که از اودین قویتره و موجودات قویتری رو کشته قویتره..
          ثابت کن اسکارلت ویچ از کسی که تو حالت دیوانگیش موج سوار نقره ای،استرنج و هالک با هم نتونستن جلوشو بگیرن و مجبور شدن برای متوقف کردنش از تانوس کمک بگیرن قویتره.
          اگه تونستی درست و حسابی بهم ثابت کنی sw از ثور قویترینه من از تو معذرت خواهی میکنم.

          پاسخ

        • استیو راجرز در پاسخ به Mehdi

          شهریور 12, 1398

          انگار با خودت مشکل داری و یا در حال عادی خودت نیستی .
          10 دلیل بیار بعد بگو اسکارلت ویچ قویترینه . بعد من به ازای هر یک دلیل تو 5 تا دلیل میارم . دارم میگم 5 تا .
          اولا من نظرمو میچپونم تو حلق بقیه یا تو ؟؟؟؟؟؟!!!!؟؟ هان ؟!!!؟!!!؟؟!!؟؟!!!!؟ اینقدر از این واژه استفاده نکن . دارم بهت میگم به ازاری هر یک دلیل منطقی تو من 5 تا ، دقیقا 5 تا دلیل منطقی تر میارم . بعد معلوم میشه کی نظرشو میچپونه تو حلق بقیه .
          دوما MCU رو ول کن و از نظر کمیکی حساب کن . دلیل هات مربوط به کمیک باشن . چون اصل و مبدا کمیکه . وگرنه من خودم راجب MCU به اندازه کلفی صحبت کردم و توضیح دادم که قضیه چطوره .
          حرفات و دلایلت رو بگو تا منم به ازاری هر کدومش 5 تا دلیل منطقی تر بیارم . اگه دلیلی نداری دیگه نیا اینجا از الفاظ مسخره و بیخودت استفاده کن و برو کنار و اگه دلیلی داری قشنگ و منطقی بیا ببینم دلایلت چیا هست که میگی اسکارلت ویچ قویترینه . هرچند معلومه که همینجوی هرتکی و بیخودی و چرت و پرتی این حرف ها رو میزنی . مگه اینکه خلافش رو ثابت کنی .
          پس دوباره نیا حرفای قبلت رو تکرار کن و اگه حرف جدیدی داری بیا وسط تا همه حقیقتو بفهمند و متوجه بشن . بیا تا ببینیم کی میخواد نظرش رو بچپونه . راستی یک تغیری هم در الفاظت ایجاد کن چون خیلی زنندست .

          پاسخ

    • shayan در پاسخ به استیو راجرز

      تیر 25, 1398

      استیو حرفات درسته ولی ی نکته رو غلط گفتی : (قدرت ثور کم شده.هالک هم خیلی کم شده)
      درسته که قدرت ثور کم شد ولی احتمالا دلیل داشته(حضور توی ی فیلم دیگه که احتمالا مختص به خودشه) ولی هالک به طور کامل نابود شده و رسما سازنده ها گند زدن به شخصیتش توی فیلم به طوری که دیگه امیدوارم توی هیچ فیلمی ی هالک مهربون و مسخره رو که مهمترین کارش توی اند گیم بعد از بشکن زدن،سلفی گرفتن با بچه ها بود رو نبینیم.
      اشتباهت همینجاست داداش قدرت هالک کم نشده بلکه به طور کلی نابود شده.
      در مورد نظرت از فیلم اند گیم هم باید بگم حرفی ندارم چون تقریبا باهات موافقم.
      در مورد قویترین انتقامجو:ثور ضعیف شده،آیرون من مرده،کاپیتان پیر شده و هالک ی شخصیت جدید و مسخره پیدا کرد.در حال حاضر در بهترین حالت همون دوتا مسخره(کپ مارول و واندا) میتونن قویترین باشن(فعلا) واس همینه همه فکر میکنن اونا قوی ترین هستن بدون توجهی به کمیک

      پاسخ

      • آریو در پاسخ به shayan

        تیر 25, 1398

        اینکه هالک مهربون شده رو به هیچ وجه نمیشه ایراد در نظر گرفت !
        تو کمیک کاراکتر پروفسور هالک هم کاملا کاراکتر مهربونی بوده و طرفدارای زیادی هم داشته .
        و اینکه شما مثل اینکه میخوای با شخصیتای زن مشکل داشته باشی.
        کاپیتان مارول شخصیت مزخرفی داشت ؛ قبول .
        مشکلت با اسکارلت ویچ چیه ؟! انصافا کاراکترش توی اینفینیتی وار خیلی رشد کرد ! میتونم بگم یکی از نقاط قوت اینفینیتی وار بود . ( البته نقاط قوت اینفینیتی وار خیلی زیاد بود )
        من هم قبول دارم که اندگیم اون چیزی که باید میشد نشد ولی همچنان تو ده تا فیلم برتر ام سی یو هست !

        پاسخ

        • shayan در پاسخ به آریو

          تیر 26, 1398

          سلام آریو جان
          من با اسکارلت ویچ مشکلی ندارم و دلیل اینکه تو کامنت قبل بهش اشاره کردم این بود که استیو گیر داده بود که قوی ترین نیست و راستش الان که میبینم نباید اسمشو کنار کپ مارول مینوشتم.
          در مورد هالک باهات مخالفم داداش شما فکر میکنی اگه هالک از اول پروفسور هالک بود اینقدر طرفدار پیدا کرده بود؟هرجا که اسم هالک رو بیاری (اگه طرف تو کار اینجور فیلما باشه)توی ذهنش ی موجود سبز که در نهایت خشم همه چیز رو نابود میکنه و در عین حال دوست داشتنیه توی ذهنش میاد نه ی موجود که کار خاصی ازش برنمیاده. شما برو از اول فیلم اند گیم رو ببین وقتی که انتقامجویان به نیویورک بر میگردن هالک رو میبینن که ی ماشین رو چند بار روی ی موجود از ارتش چیتاری میکوبونه و بعدشم میبینید که هالک کنونی از این کار خجالت زده میشه و وقتی مثلا میخواد ادای هالک واقعی رو در بیاره دیگه بهتره نگم……..
          داداش به نظر من اند گیم فیلم خوبی بود ولی وقتی که با اینفینیتی وار مقایسش میکنم میبینم بله همونطور که گفتید نتونسته چیزی که باید باشه وگرنه من ی مارول فن هستم که هنوز دوس دارم این فیلم رکوردجهانی فروش رو بزنه(حدود۶ میل)

          پاسخ

          • آریو در پاسخ به shayan

            تیر 26, 1398

            در مورد پروفسور هالک هم بله قطعا شخصیت هالک یاغی و وحشی بسیار محبوبتره و اصلا قابل مقایسه نیستن با هم .
            ولی اینکه اونو نقطه ضعف فیلم بدونیم واقعا به نظرم بی انصافیه . درسته که از هالک معمولی شخصیت بهتری نیست ولی حتما دلیلی داشته که از پروفسور هالک استفاده کردن و قطعا بعدا دلیلشو میگن .
            اما موافقم که شخصیت پروفسور هالک شخصیت بی استفاده ای بود ؛ ولی نمیشد که همه ی ابرقهرمانا بیان یه بار ثانوسو کتک بزنن یه بار میولنیر رو بلند کنن یه بار فداکاری کنن و غیره ! الان مگه هاکای و انت من و شخصیتای محبوب مارول که پودر شدن کار خاصی تو فیلم انجام دادن ؟!

            پاسخ

    • Mehdi در پاسخ به استیو راجرز

      تیر 26, 1398

      واقعا نمیدونم فهمیدنش انقد سخته که اسکارلت ویچ قوی ترین انتقام جوعه؟؟؟ بابا برو فیلما MCU رو ببین بعد بیا اینجا حرف بزن شما زورت میاد الکی نظرتو نچپون تو حلق بقیه. اره ایراداتی داره این مقاله از لحاظ رتبه بندی ولی ۱۰۰ درصد اسکارلت ویچ تو جای درستی وایساده البته کاپتان مارول رو در نظر نگرفتم. شما اگه پایان بازی رو بری عین ادم ببینی میفهمی که اسکارلت ویچ چه بلایی سر ثانوس اورد. یا وقتی که تو اینفینیتی وار ثانوس با ۵ تا سنگ نتونست هیچ کاری جلو اسکارلت ویچی بکنه که حواسش به ویژن بود. خیلی بدم میاد از کسایی که میان متعصبانه نظراتشونو میچپونن به بقیه واقعا بده.

      پاسخ

      • آریو در پاسخ به Mehdi

        تیر 26, 1398

        اولا که خواهشا اینقدر توهین نکنین .
        بعدش که ایشون منظورشون کمیک بوده چون چندبار گفته که تو فیلما اسکارلت ویچ و کاپیتان مارول از همه قویترن .

        پاسخ

      • استیو راجرز در پاسخ به Mehdi

        تیر 26, 1398

        شرم آوره که افرادی مثل تو میان و هرچی از دهنشون در میاد رو … .
        من برام مهم نیست که کسانی مثل تو چقدر بهم توهین کنند چون ارزش خودم رو بیشتر از حدی میدونم که به ایجور افراد اهمیت بدهم . این از نکته اول .
        نکته دوم اینکه من از مدیر و تمام مدیران و تمام نظارت کنندگان سایت خوب پروشات درخواست میکنم که اینجور کامنت ها که 99/99999 % توهین حساب میاد تا نظر رو تایید نکنند . لطفا توجه کنید به این مورد . طرف اومده هرچی رسیده گفته شما هم تایید کردین و اگه خوب فکر کنید میبینید که نظرش واقعا توهین بوده نه یک پاسخ منطقی . حالا بماند که برای من مهم نیست امثال این جور افراد چی میگن ولی در کل شکل گیری چنین فضاهایی و چنین نظراتی مناسب یک سایت استاندارد و خوب نیست .
        بازم میگم که لطفا به این موارد توجه کنید .

        پاسخ

        • عباس در پاسخ به استیو راجرز

          تیر 27, 1398

          سلام استیو جان،
          حرف شما درسته منتها مشکل اینه که وقتی بحث زیر یه پست داغ میشه خودبخود کمی چاشنی تند هم به حرفا اضافه میشه که البته طبیعت بحث های چالشیه. به همین خاطر ما تو تاپیک هایی که کاربرا دارن بحث میکنن کمی سخت گیری رو میذاریم کنار تا جایی که از کلمات توهین آمیز استفاده نشه. اگه دقت کنی تو همین کامنت خودت هم کمی چاشنی تند دیده میشه 🙂
          اینم بگم که تو همین مقاله و مقاله های مشابه خیلی از نظرات تایید نمیشن چون محتوای توهین آمیز دارن.
          در کل برای اینکه کاربرا بتونن از نظرات هم آگاه بشن تا جاییکه توهین مستقیم به افراد نشه و بحث چالشی بمونه ما نظرات رو تایید میکنیم و بازم میگم که شاید بیشتر از 100 تا کامنت فقط برای این پست حذف شدن و منتشر نشدن

          پاسخ

        • Mehdi در پاسخ به استیو راجرز

          مرداد 23, 1398

          اقای استیو راجرز من با لحن خودتون باهاتون صحبت کردم برید پیامایی که فرستاتید یک بار دیگه مرور کنید بعد بیاید از توهین پیش من حرف بزنید.ثانیا خب اقا من بد لحن من بی تربیت جوابمو ندادی ولی . وقتی میای نظرتو میچپونی به بقیه نظرتو به بقیه تحمیل میکنی اماده ی جواب سنگین باش چدن همه مثل هم نیستن

          پاسخ

          • آریو در پاسخ به Mehdi

            مرداد 23, 1398

            پاسختون رو داده ایشون.

            پاسخ

        • حانی در پاسخ به استیو راجرز

          تیر 23, 1399

          به نظرم تو برو دین داری کن تا با فمنیست و زن سالاری دق نکردی 🙂

          پاسخ

      • استیو راجرز در پاسخ به Mehdi

        تیر 26, 1398

        و اما پاسختون رو فقط به این دلیل میدهم که اشخاصی که نظرات رو میخونند متوجه حقیقت بشوند .
        اولا که تو نمیخواد به من بگی برو فیلم های MCU رو ببین چون خودم همشو دیدم . من خودم به معنای واقعی کلمه تمام دیالوگ های 3 گانه مرد آهنی ، 3 گانه ثور ، 3 گانه کاپیتان آمریکا و 3 فیلم اول انتقام جویان رو حفظم . تمام صحنه های این فیلم ها تک تکش و ثانیه به ثانیش در ذهنم هک شده . از فیلم انتقام جویان 4 هم اونقدر بدم اومد که یک بار بیشتر نتونستم ببینم . بد از فیلم انتقام جویان 4 از MCU متنفر شدم .
        دوما اگه نظراتم رو درست و با دقت میخوندی متوجه میشدی که من اصلا نظرم رو تحمیل نکردم و فقط با دلیل و مردک نظرم رو بیان کردم . درست بر عکس تو .
        در نظراتم گفتم که در کمیک شخصیت ثور ، به معنای واقعی کلمه قدرتمندتر از امثال اسکارلت ویچ و کاپیتان مارول به حساب میاد . ولی گفتم که در MCU چون با نظر شخصی این یارو فایگی و یارو ها روسو ها و امثال اونها میچرخه و در هالیوود و MCU قضیه ارج دادن به شخصیت های زن یه پشت پرده طولانی و البته کثیف داره قضیه با کمیک متفاوته . در نظراتم به خوبی و مفصل توضیح دادم .
        صد بار گفتم که شخصیت ثور رو در MCU به مرور ضعیف و ضعیف نشان دادند و شخصیتی مثل اسکارلت ویچ رو به مرور قوی و قویتر . صد بار گفتم که بعله در MCU کاپیتان مارول و اسکارلت ویچ قویترنند البته در MCU و البته فعلا . بعد تو اومدی و هر چرت و پرت و مزخرفی که خواستی از دهنت دادی بیرون .
        راستی یک مثال هم زدی و گفتی که تانوس در جنگ بینهایت نتونست هیچ کاری جلوی اسکارلت ویچ بکنه باید بگم که پس کی بود جلوی چشم اسکارلت ویچ ویژن رو به اون روز نشوند و سنگ ذهن رو برداشت ؟؟؟!!؟؟؟! هان کی بود ؟؟؟!؟؟!!؟ اسکارلت ویچ اون موقع کجا بود و چیکار کرد ؟؟!؟؟؟!!
        هههههههه درست لحظاتی بعد از این صحنه شخصیت ثور در عرض چند ثانیه تانوس رو با 6 سنگ ابدیت به حد مرگ برد که البته به خاطر غرورش موفق نشد تانوس رو بکشه .
        هر چرت و پرت و مزخرفی رو همه جا نزن . باز هم میگم که اشخاصی که بر کامنت ها نظارت میکنند باید بیشتر دقت کنند .

        پاسخ

      • shayan در پاسخ به Mehdi

        تیر 29, 1398

        مهدی اسکارلت ویچ و قویترین انتقامجو؟ اولا منبع کمیکه ن اون فیلمای چرت که شخصیتای مونث برعکس کمیک ظاهر شدن بعدشم اینکه تانوس از ی شخصیت مث واندا کتک خورد ضعف فیلمه ن خودش وگرنه تانوس با سنگای ابدیت قویترین موجود جهانه که هیچ نیرویی حریفش نیس (از خودم نمیگم هم توی نگهبانان کهکشانی ۱ دستیار رونان گفت هم خود انتقامجویان).بعدشم ۶ سنگ ابدیت ن ۵ تا!!!!!
        البته واندا میتونه قویترین انتقامجو باشه ولی در صورتی که ثور و هالک(هالک واقعی) رو انتقامجو حساب نکنید
        خودتون دیدید ثور چه بلایی سر تانوس آوورد توی iw.نیازی به تعریف نداره ۶سنگ ابدیت با هم نتونستن جلوشو بگیرن(برعکس واندا که تانوس در مقابلش فقط از سنگ فضا استفاده کرد نه همه سنگا اینم ی اشتباه دیگه) حالا به نظرت اگه استورم بریکر رو سمت واندا پرت کنن میتونه جلوشو بگیره؟
        درضمن جدیدا شایعه شده ثور ۴ قراره ساخته بشه و کارگردان رگناروک رو برگردونون به نظرتون امکان داره؟

        پاسخ

        • استیو راجرز در پاسخ به shayan

          تیر 29, 1398

          سلام اقا شایان .
          سخنان شما به نظر من کاملا دقیق و صحیح بود .
          در مورد فیلم چهارم شخصیت ثور ، باید بگم که منم شنیدم قراره ساخته بشه و هم کارگردان و هم نویسنده اش همان کارگردان فیلم راگنورک خواهد بود . اگه اشتباه نکنم این یعنی اینکه تقریبا ساخت فیلم چهارم شخصیت ثور به احتمال زیادی قطعی و تایید شده هست .
          اما راستش من حس خوبی ندارم . شخصیت ثور رو در MCU به گونه ای که باید نشون ندادند و حالا هم که مثل یک شخصیت چاق ، دائم الخمر ، می مصرف ، بیخیال همه چیز ، ضعیف و فان بی مزه نشونش دادند . در واقع میتونم به جرئت بگم که این شخصیت اصلا ثور نیست و هیچ ویژگی از ثور رو نداره . با این روالی که MCU لعنتی مزخرف و بی خاصیت در پیش گرفته و داره ارج شخصیت بزرگ ثور ، روز به روز به روز کمتر و کمتر نشون میده ، خیلی خیلی و بینهایت خیلی بعیده که بشه به خوب نشان دادن شخصیت ثور در فیلم چهارم خودش امید داشت .
          من البته مطمئنم که MCU مزخرف لعنتی شخصیت ثور رو از این هم بدتر و ضعیف تر نشان خواهد داد .
          امیدوارم که MCU هرچه زودتر تموم شه بره پی کارش .

          پاسخ

          • آریو در پاسخ به استیو راجرز

            تیر 29, 1398

            امکان اینکه mcu به این زودیا تموم بشه به نظرم غیرممکنه چون تعداد طرفدارانی که مثل شما فقط به خاطر اینکه ثور تو فیلما فانه ازش بدشون میاد خیلی کمه !
            اینم به نظرم بی انصافیه که بگیم ثور تو MCU کاراکتر مزخرفیه فقط به خاطر اینکه تو MCU فانه . به نظرم فان بودنش اتفاقا پیشرفت بوده چون فاز ثور تو کمیکاش با خودش مشخص نیست . نه دارکه نه لایت! باید یه تمی داشته باشه دیگه!
            و یک نکته ای که برام عجیب بود این بود که چرا شما اصلا به این که ثور تو فیلمای اولیه چندان کاراکتر مسئولیت پذیری نبوده!

            پاسخ

        • استیو راجرز در پاسخ به shayan

          تیر 30, 1398

          بعله تایید شد . افتضاحی دیگر از مارول تایید شد .
          MCU لعنتی مزخرف ساخت فیلم چهارم شخصیت ثور را تایید کرد . اما همانگونه که قبلا گفتم و حدس میزدم قراره در این فیلم ارج شخصیت ثور رو از این هم پایین تر نشون بدهند و خلاصه ارجش رو کمتر و کمتر نشان بدهند . لعنت به MCU لعنتی مزخرف بیخود . این فیلم فیلم ثور موئنث با بازی جین فاستر خواهد بود .
          لعنت به MCU مزخرف بیخود .

          پاسخ

          • آریو در پاسخ به استیو راجرز

            تیر 30, 1398

            شما مثل اینکه کلا با کاراکترای زن مشکل دارین! هنوز تایید نشده که داستان حول تبدیل شدن جین فاستر به ثور هست یا نه و فکر نمیکنم به این زودیا هم خبری بشه! یه کم تحمل داشته باشین و اینو در نظر داشته باشین که کاراکترای مونث هم اگه مثل کاپیتان مارول نباشن خیلی موفق میشن!
            انگار به صورت پیشفرض میخواین یه مشکلی با فیلمای مارول داشته باشین!
            و من متاسفانه هنوز نفهمیدم که شما چرا اون ثور بی مسئولیت اول MCU رو به این ثوری که حداقل برعکس کمیکا فازش با خودش مشخصه ترجیح میدین!
            اینقدر هم لعنت نکنین MCU رو و اگه مشکلی باهاش دارین و میخواین یه فیلمی ببینین که همون کمیک باشه برین کمیک بخونین!

            پاسخ

      • thor در پاسخ به Mehdi

        مرداد 1, 1398

        ثور تانوسو با ٥تا سنگ كشت اسكارت ويچ چيكار كرد؟

        پاسخ

      • کمیک فن در پاسخ به Mehdi

        شهریور 8, 1399

        توبرو فیلم دکتر استرنج رو ببین بعد
        دورمامو که گنده تر ازش تو mcu نیومده رو خورد

        پاسخ

      • کاربر در پاسخ به Mehdi

        مرداد 11, 1400

        چرا انقدر سطح هوشتون پایینه ؟؟؟ تانوس اصلا از 5 سنگ ابدیت برای شکست اسکارلت ویچ استفاده نکرد ، شما که به اقای راجرز میگی برو فیلم رو مثل ادم ببین چرا خودتون مثل ادم نگاه نمیکنید ؟؟ تانوس داشت از جادوی اسکارلت ویچ رد میشد بدون سنگ ابدیت لطفا بفهمید! تانوس میتونست با سنگ واقعیت اسکارلت ویچ رو تبدیل به مکعب روبیک بکنه !!
        اگر انرژی 6 سنگ ابدیت رو اسکارلت ویچ ازاد بشه تقریبا به ابدیت پیوند میخوره . ( لطفا کامنتم رو تایید کنید چون خوده ایشون و چند نفر دیگه از همین واژه ها استفاده کرده بودن ولی شما کامنتشون رو تایید کرده بودین ، ممنون از سایت خوبتون 🌸)

        پاسخ

        • کاربر در پاسخ به کاربر

          مرداد 11, 1400

          کاربر : Mehdi دوباره تکرار میکنم لطفا بفهمید . (لطفا تایید کنید ، چون بقیه هم از همین واژه ها و بدتر از این واژه ها استفاده کردن ) ممنون از سایت خوبتون 🌸

          پاسخ

    • MEHDI در پاسخ به استیو راجرز

      تیر 26, 1398

      سلام یه سوال دارم از سازنده ی این مقاله. اونم اینکه اصلا جنگ داخلی رو نگا کرده ؟؟؟ اخه چطور ممکنه که ایرن من پایین تره کپ امریکا باشه یه نگا اکه کنی میفهمی که ایرن من ۲ به ۱ ( کپ و باکی) میزنه درسته اخرش شکست میخوره ولی اونجا راحت میتونست کپ رو بکشه بندازتش پایین اگه باکی نبود. در واقع ۲ به ۱ انقد خوب جنگید اگه ۱ به ۱ باشه چی میشه. نمیدونم چطور میگین ضعیف ترشه و بعدش اینکه تمام کسایی که میگن اسکارلت ویچ باعث و بانی جنگ داخلی بود باید بگم شمایی که بیشترتون طرفدار کپ امریکا هستید اگه همین اسکارلت ویچ نبود الان کپ مرده بود( اون تروریسته که خودشو منفجر میکنه) .

      پاسخ

      • آریو در پاسخ به MEHDI

        تیر 26, 1398

        من در مورد اینکه کپ قوی تره یا تونی نظری ندارم ولی حرف شما هم چندان درست نیست چون وقتی آخر سیویل وار کپ و تونی مبارزه میکردن آخراش باکی داشت مبارزه رو تماشا میکرد .

        پاسخ

        • shayan در پاسخ به آریو

          تیر 30, 1398

          آریو داداش شما برو سیویل وار رو دوباره ببین بعد میفهمی هرازگاهی تونی یکی از این دوتا رو زمینگیر میکنی ولی کم نمیارن و در کمال نامردی دوتایی به تونی حمله میکنن(راستش بیشتر دلیلی که از کپ حالم بهم میخوره همینه)اونجایی هم که میگی تماشا نمیکرد تونی دست آهنیشو قطع کرده بود و پرتش کرده بود ی گوشه و تقریبا از هوش رفته بود و وقتی که کپ رو هم زد و اومد که سرباز زمستان رو بکشه کپ حواسشو پرت کرد و اکه اشتباه نکنم باکی ی ظربه بهش زد و حواسشو پرت کرد که باعث شد کپ شکستش بده….بهرحال این فیلم بود باید دید تو کمیک کدوم قویتره

          پاسخ

          • آریو در پاسخ به shayan

            تیر 30, 1398

            بله پس آیرون من قدرتمندتره.
            ولی شما از کپ «حالتون به هم میخوره» فقط به خاطر اینکه نمیخواست زیر نظر بقیه کار کنن ؟! شما به ریشه ی دعواشون فکر کن نه به این که دو نفری داشتن با تونی مبارزه میکردن!

            پاسخ

            • Mehdi در پاسخ به آریو

              مرداد 23, 1398

              الان من کاملا یه چیز دیگه دارم میگم درباره ی قدرتشون قطعا تونی قوی تره ولی از لحاظ اینکه کی درست میگفت خب بخش اولش که حق با کپ بود چون خوده تونی هم بهش اشاره میکنه ولی وقتی ماجرای مامان و باباشو میفهمه و میبینی که کار باکی بوده اون خشمی که از قبل داشته با خشم حال جمع میشه و یجا خالی میشه.

              پاسخ

            • shayan در پاسخ به آریو

              شهریور 12, 1398

              خب دوست من بازم کامنتتو دیر دیدم..‌‌..اتفاقا اینکه کپ زیر حرف بقیه نرفت بهترین کار ممکن بود و احتمالا به این خاطر ثور و هالک تو فیلم نبودن چونکه مطمئنا طرف کپ رو میگرفتن و در این صورت نابودی یاران تونی توی فرودگاه حتمی بود….ولی من با کپ حال نمیکنم چونکه به رفیقاش(کسایی که تو mcu بهشون عادت کردیم)پشت کرد اونم فقط بخاطر ی شخصیت که فکر نکنم زیاد جالب بوده باشه‌.باکی پدر تونی رو کشت(میدونم دست خودش نبوده)ولی تونی کاملا حق داشت بخواد انتقام پدرشو بگیره و کپ نباید توی این دعوا خودشو قاطی میکرد.
              الانم بهتره پشت سر مرده غیبت نکنیم خوب نیست😂😂
              یجای دیگه هم دیدم گفتی شما از کارکترای زن خوشتون نمیاد…..باید بگم داداش اگ از حدشون تجاوز نکنن واس کسی منفور نمیشن(مث کپ مارول)
              استیو هم از مایتی ثور بدش میاد به همون دلیلی که من بدم میومد و اونم اینه که فکر میکنه ارج ثور قراره دوباره پایین بیاد و مایتی ثور جانشینش باشه….خب خدایی اگه قرار باشه ثور بدبخت تر شه تو فیلم بعدیش دیگه حق بده استیو یا من رد بدیم.

              پاسخ

              • آریو در پاسخ به shayan

                شهریور 12, 1398

                خب شما هم به کپ حق بده که بخواد از باکی دفاع کنه! من هم جای استیو بودم از باکی دفاع میکردم…
                یه دیالوگ تاثیرگذار تو وینتر سولدیر بود که استیو توش میگفت وقتی هیچی نداشتم باکی رو داشتم…
                در مورد غیبت هم که 😂😂😂
                دوست‌ عزیز نگفتم شما از کاراکترهای زن خوشت نمیاد گفتم که اگه کاراکتر زن رو مثل کپ مارول در نیارن اصلا اشکال نداره!

                پاسخ

                • shayan در پاسخ به آریو

                  شهریور 13, 1398

                  اره اون دیالوگ وینتر سولجر دیالوگ منطقی بود ولی تاثیر گذارترین دیالوگ از نظر من اینه:
                  کپ:نمیتونم اجازه بدم،اون دوسته
                  تونی:منم دوستت بودم………….

                  پاسخ

                  • آریو در پاسخ به shayan

                    شهریور 13, 1398

                    فرض کن شما برادرت شستشوی مغزی میشه بعد میاد پدر و مادر دوستت رو میکشه… شما طرف کی رو میگیری؟

                    پاسخ

                    • shayan در پاسخ به آریو

                      شهریور 13, 1398

                      طرف دوستمو میگیرم😐😐😐😐

                      پاسخ

                    • آریو در پاسخ به shayan

                      شهریور 13, 1398

                      خب فکر نمیکنم افراد زیادی مثل شما فکر کنن😀

                      پاسخ

        • Mehdi در پاسخ به آریو

          مرداد 23, 1398

          والا اگه باکی اون یه تیکه نبود الان کپ شکست خورده بود نمیدونم چطور میگی اخرش باکی داشت نگاه میکرد فقط اره اون ۵ ثانیه اخر که کپ سپرشو زد به لباش تونی اره اونجا داشت نگا میکرد چون تونی بد جور زده بودش اخه خودت بگو همینکه ۲ به رو ۱ دووم اورده و تازه میتونست اونجا کپ رو بندازه پایین و حتی بکشه ولی نکرد کدوم قوی تره؟؟؟!!!

          پاسخ

    • کیارش در پاسخ به استیو راجرز

      مرداد 23, 1398

      سلام اقای استیو در ادامه حرف شما بگم اگر دقت کرده باشی اسکارت ویچ ت انتقام جویان قلب التران رو در اورد او در ان فیلم قوی ترین بود انجا هیچ شخصیت قدرتمندی نبود که به اندازه اسکارت قوی باشه ولی ثور او توی فیلم فعالیت بیشتری داشت
      و مارول میتونست اسکارت رو بهتر جلوه بده تو اینفیتی و همون جور که گفتی این مقاله مال mcu هستش ولی اگه مطلبو درک کنی میفهمی کمیک قاتیش شده و به قول تو هههههههههههههههه ههههههههههه عجب جمله مزخرفی ما هم نگفتیم او قوی ترین انتقام جو است گفتیم او فعالیتش در این فیلم زیاد بود

      (اونجرز 2 ) او با کار ها و فن ها و کار هایی که کرد باعث شد او هم جزو 4 انتقام جو قوی باشد ولی من خودم هم با بودن اسکارت ویچ در رتبه اول موافق نیستم اصلا او باید نفر 4 باشد پس شما هم اگر فکر میکنی او باید قوی ترین نباشد به جاش کمیک بخون و ببین این دختر چه شاهکاری کرده

      پاسخ

      • shayan در پاسخ به کیارش

        شهریور 12, 1398

        کیارش رفیق کلا چیزی از فیلم عصر اولتران نفهمیدی‌…..
        اونی که جناب واندا قلبشو شکافت اولتران بود ولی دقت نکردی اولتران میتونست خودشو جا بجا کنه؟به عبارتی کل اون رباتا اولتران بودن(نمیدونم کلشون یا نه ولی میدونم چندتا اولتران داشتیم)
        اون در اصل ی آواتار از اولتران بوده.

        پاسخ

    • محمد در پاسخ به استیو راجرز

      اردیبهشت 27, 1400

      فقط و فقط در یک جمله:هرگز نمی تونه تور رو با یک جادوگر بخصوص استرنج و واندا مقایسه کنی

      پاسخ

  9. استیو راجرز

    تیر 4, 1398

    من تازه امروز این لیست رو دیدم .واقعا لیستی پر از اشتباه و اشتباه . قصد بدی ندارم ولی اصلا لیست خوبی نیست .
    یک سری مواردی هست که میخوام اشاره کنم و البته باید اشاره کنم :
    1- اخرش محبوب ترین انتقام جو کیه ؟؟!!!؟!؟ ههههههه در شماره 11 گفتین که تونی استراک محبوب ترینه ، و در شماره 8 هم گفتین بلک پنتر ( پنگ سیاه ) محبوب ترینه . هههههههه تازه مورد دیگه اینکه هیچ وقت نمیتونین اینجوری با قاطعیت بگین که محبوب ترین انتقام جو کیه چون به هیچ وج مشخص نمیشه چون امار دقیقی در این مورد موجود نمیباشد . حالا ممکنه یکی ادعا کنه که کاپیتان امریکا محبوب ترینه ، یکی بگه مرد عنکبوتی ، یکی بگه … . اگه هم منظورتون این بود که بگین خیلی محبوبه ، باید میگفتین یکی از محبوب ترین هاست ، نه اینکه محبوب ترینه .
    2- در شماره 5 ، نوشتین که هالک ، سورتور رو کشته !!!!!!!!!!! ههههههههههه یعنی چی ؟؟؟؟ والا ما که تا حالا در سینما و کارتون و سریال و کمیک و خلاصه هیچی ندیدیم هالک ، سورتور رو بکشه . آخه قدرت سورتون که تقریبا همتراز شخصیت هایی مثل اودین هست کجا و قدرت هالک کجا ؟؟!؟!! اون وقت هالک سورتور رو کشته ؟؟!!؟!؟؟؟!!؟ احتمالا مارول یک چیز مخفی رو فقط به شما نشون داده . اگه میشه ویدئو این قسمتش رو قرار بدین تا من هم ببینم . !!!!!!!!! هههههههههه باید مینوشتین با سورتور جنگیده .
    3- در شماره 3 هم نوشتین که ویژن سنگ زمان رو داره . ! ویژن سنگ ذهن رو داره نه سنگ زمان رو . البته بهتره بگم سنگ ذهنو داشت .
    4- در شماره 1 ، خیلی چیز های اشتباه به قول معروف چرت و پرت و مزخرف نوشتین . مثلا اینکه اسکارلت ویچ قدرتمندترین جهش یافته هست و بعد از اون جین گیری با نیروی فونیکس قرار دارد . خیلی چرته این جمله . اخه نیروی فونیکس کجا و قدرت اسکارلت ویچ کجا . نیروی فونیکس یک نیروی خیلی باستانی که قدرتش به معنای واقعی بی حد و حصره ( حتی گفته میشه که این نیرو از « نیروی اودین ( Odin Force ) » هم قویتره ) و اصلا اصلا اصلا قابل قیاس با قدرت کسی مثل اسکارلت ویچ نیست . هیچ وقت نمیتونین با این اطمینان بگین که اسکارلت ویچ قویترین جهش یافته و انتقامجو . هیچ وقت هیچ وقت هیچ وقت . شما با یک اطمینانی گفتی که انگار دیگه در این موضوع شکی نیست . در صورتی که اکثر طرفداران مخالف این موضوع اند .
    برای اینکه مطلب طولانی نشه
    ادامه در کامنت بعد … .

    پاسخ

    • حانی در پاسخ به استیو راجرز

      تیر 23, 1399

      اگه یکم کمیک خونده باشی میدونی ک ایرون من از نظر طرفداران محبوب ترین و بلک مانند در خود کمیک ها

      پاسخ

      • استیو راجرز در پاسخ به حانی

        تیر 23, 1399

        عجب . !!
        تو که اینقدر حرف از کمیک میزنی میدونی که اسکارلت ویچ در کمیک طبق اکثر مقالات معتبر و نظرات اصلا جز 5 انتقامجوی قدرتمند هم نیست !؟؟!؟!؟!؟ میدونی اسکارلت ویچ به مراتب از شخصیتی مثل هالک هم ضعیفتر به حساب میاد در کمیک ؟!؟!؟!؟!؟!

        پاسخ

      • امیررضا در پاسخ به حانی

        دی 3, 1399

        باشه تو خوندی.

        پاسخ

  10. ایلیا

    تیر 2, 1398

    انصافن تور باید قوی تر از واندا میشد چون تو فیلم تور رگنراک فهمید بدون چکش هم میتونه از رعد و برق استفاده کنه الان هم یکی از قوی ترین سلاح ها را در دنیای مارول دارد یعنی استورم بریکر

    پاسخ

  11. Fatemeh

    خرداد 14, 1398

    اصلا خوب نیست ثور خیلی قوی جای استرنج و مرد مورچه ای هم مناسب نیست کاپیتال مارولم ک اصلا نیس در حالی ک خیلی قدرتمند

    پاسخ

    • آریو در پاسخ به Fatemeh

      خرداد 14, 1398

      جایگاه ثور با توجه به اینکه منبع مقاله کمیک نیست درسته

      پاسخ

  12. musioo

    خرداد 2, 1398

    کاملا مسخره گفتین مرد اهنی در نبرد با هالک و کاپیتان و سرباز زمستان پیروز شده ویژن رو خودش ساخت و اسپایدر من هم زیر دست خودشه و تازه مرد مورچه ایی از پلنگ سیاه قوی تره؟

    پاسخ

    • آریو در پاسخ به musioo

      خرداد 3, 1398

      فکر کنم انت من از بلک پنتر قویتر باشه

      آیا این که آیرون من خودش ویژنو ساخت دلیل میشه که از ویژن قویتره ؟ اصلا مگه منشا قدرت ویژنو آیرون من درست کرد ؟

      پاسخ

    • pppchagoul در پاسخ به musioo

      تیر 29, 1398

      نمیدونم منشا حرفت چیه ، ولی با توجه به فیلم جنگ داخلی ، فکرکنم آخر مرد آهنی شکست خورد . میتونی یه نگاه بندازی .

      پاسخ

    • Ali Aslani در پاسخ به musioo

      مهر 30, 1399

      شرمنده ولی میشه بگی کی دربرابر کاپتان امریکا پیروز شد ؟!اگ پیروز شده بود الان سرباز زمستان مرده بود ب قول شما و همه هم میدونن ک کاپتان اوایل مبارزه اصلا حمله نمیکرد و فقط میخاس اونو متقاعد کنه و دید ک چاره ای نیس زد و قلب تونی رو از کار انداخت ب این میگن شکست……
      و دوباره ک بدونین الان چکش ثور و صائقه دست کیه و همون ی ضربه کافیه واس کسی مثل ایرون من و اسپایدر من و بلک پنتر و ……..

      پاسخ

  13. آریو

    اردیبهشت 30, 1398

    ببخشید ترتیب اشکال داره :

    ۱۳
    ۱۲
    ۱۱
    ۱۱
    ۱۰
    ۸
    ۷
    رتبه بندی نُه نداره وای دو تا یازده داره

    پاسخ

  14. آریو

    اردیبهشت 28, 1398

    در مورد اینکه قدرت ثور تو فیلم ها از اسکارلت ویچ بیشتره یا نه شک دارم ، ولی مطمئنم که از دکتر استرنج قوی تره 😶

    پاسخ

    • هادی در پاسخ به آریو

      تیر 2, 1398

      دکتر استرنج قابلیت جابه جایی زمان را دارد و در فیلم ثور رکنوراک هنگامی که ثور پیش دکتر استرنج بود دکتر استرنج او را به راحتی جابه جا می کرد. دکتر استرنج می تواند ثور را به درون بعد آیینه ببرد و خود از آنجا برود و ثور را برای همیشه در همان جا رها کند . یا همان جا با تغییر شکل ماده کل میدان نبرد را به نفع خود تغییر دهد . آیا با این حال ثور از دکتر استرنج قوی تره . تازه اگر هم ثور به طرف اون پتکش را پرتاب کند اون می تواند به راحتی با باز کردن دریچه ای پتکش را به هر نقطه از جهان هستی که به خواهد به فرستت و برای خود زمان بخرد.

      پاسخ

  15. امیر

    اردیبهشت 28, 1398

    بی شک مرداهنی بهترین شخصیت اونجا یه اون نابغه و در واقع پایه گذار اونجا یه که قدرت در برابر هالک و… ثابت شده است.اون بهترینه

    پاسخ

    • pppchagoul در پاسخ به امیر

      تیر 29, 1398

      عزیز من با توجه به اینکه مرد آهنی لباس هاشو تعویض میکنه و هر لباسش قدرت خاصی دارن لباسشو قدرتش حساب نکن

      پاسخ

  16. امیر

    اردیبهشت 13, 1398

    سلام داداش به نظر من ثور قوی ترین دنیای ماروله

    پاسخ

  17. اناتا شاه مارونوف محبوب ترین انتقام جو در لیست نیست مارونوف قدرت رزمی بالای دارد دست کم نگیر ….عباس اقا یکی از شخصیت ها محبوب انتقام جویان هستش مارونوف انتاشاه با قدرت رزمی کاریش خیلی را حریف هستش توی انتقام جویان 2012 و 2015 نگاه کن …چطوری نیرو های ابر شروی را زمین گیر میکنه درب داغون میکنه ….جاهش توی لیست واقعا خالی هستش

    پاسخ

    • سلام احمد جان،
      ناتاشا رومانف همون بیوه سیاه هستش که تو لیست اومده 😉

      پاسخ

    • جسارتا ناتاشا رومانوف درستشه . از طرفی هم اگه یه ابرقهرمانی مثل ناتاشا رومانوف هرچی قوی باشه جلو قدرتایی مثل تور و اسکارلت ویچ و هالک و ( شاید آیرون من و کاپیتان آمریکا ) کم میاره
      البته رومانوف همون مورد 16 هستش …

      پاسخ

    • وانده هم بیشتر از اون انجام داده 🙂

      پاسخ

      • استیو راجرز در پاسخ به حانی

        تیر 23, 1399

        میشه اون بیشترا رو بگی تا منم بدونم ؟!؟؟!؟!؟!؟!؟
        در MCU اسکارلت ویچ شاهکاری بزگتر از گرفتن انرژی کامل نیروی یک ستاره نوترونی دارد ؟!؟؟!؟!؟!؟؟!؟!؟؟ شاهکاری بزرگتر از شکست دادن تانوس با 6 سنگ ابدیت در کمتر از 1 دقیقه دارد ؟؟!؟!؟؟!؟!؟؟!؟؟!؟؟ دارد ؟!؟؟!؟!؟!؟؟!؟! میشه این شاهکار ها رو بگی که فقط در کل دنیا تو ازشون اطلاع داری ؟!؟!؟!؟!؟!؟؟! انگار حالتون واقعا خوب نیست .
        در کمیک چی ؟؟!؟!؟؟!؟ اسکارلت ویچ شاهکاری به بزرگی شکست دادن « سایه نشینان بالا » ، دارد که تعدادشان 5 یا 6 تا است و تعوری بیاندر بودنشان مطرح هست ؟!؟؟!؟!؟!؟! شاهکاری به بزرگی شکست دادن دکتر دووم در یکی از قدرتمندترین حالاتش ( که تمام قهرمانان قبلی را نابود کرده بود و حتی وولورین با نیروی فونیکس هم نتواست جلویش را بگیرد . ! ) دارد ؟!؟!!؟؟!؟!؟ شاهکاری به بزرگی شاهکار های هالک چی ؟!؟!؟!؟!؟؟ دارد !؟؟!؟!؟!؟؟ نهایتش یه رویداد HOM هست که اونم اصلا قابل مقایسه با موارد گفته شده نیست . پس اگه میشه نیا حرف از کمیک بزن .
        این موارد را گفتم که بقیه فریب حرفاتون را نخورند .

        پاسخ

  18. اسکارلت ویچ و ثور نیروهای ماورا طبیعی دارنند نیروی کدومشون قوی تر هستش و دکتر استریج ….اینا همشون نیرو های جهش یا فته ای دارنند ….

    پاسخ

  19. جواد

    بهمن 10, 1397

    سلام و خسته نباشید…آقا این کاپیتان مارولو عکسشو زدین ولی تو رتبه بندی نیس چرا؟؟؟ خیلی هم قویه نسبت به بقیه….و آنت من و واسپو هم اصلا نیاوردین…تا بیست تا جا داشت

    پاسخ

    • عباس در پاسخ به جواد

      بهمن 10, 1397

      سلام جواد جان،
      بله درسته، مقاله به زودی آپدیت میشه و چند تا شخصیت اضافه میشن.
      ولی انت من تو لیست هستا

      پاسخ

  20. هامان

    بهمن 9, 1397

    اسم سرباز زمستان و شاهین جابه جا نوشته شده…رتبه بندیتون هم دقیق نیست مثلا دکتر استرنج قویتر از اسکارلت ویچه

    پاسخ

    • هامان در پاسخ به هامان

      بهمن 9, 1397

      ببخشید….عکساشون جابجاست شاهین و سرباز زمستان

      پاسخ

      • عباس در پاسخ به هامان

        بهمن 9, 1397

        سلام هامان جان،
        بله درسته اصلاح شد، ممنون
        ولی در مورد قدرت ها، اسکارلت ویچ قدرت های خیلی زیادی داره که توی فیلم ها فقط به تعداد خیلی محدودیشون اشاره شده. اکثریت کمیک خوان ها معتقدن که اسکارلت قویترین عضو اونجرزه

        پاسخ

        • علی در پاسخ به عباس

          خرداد 30, 1398

          یک سوال از 1 تا 16 قوی تا ضعیف هستش
          اگر هم نباشه واقعا اینجوریه

          پاسخ

          • عباس در پاسخ به علی

            خرداد 30, 1398

            سلام علی جان،
            بله از 1 تا 16 به ترتیب قوی به ضعیف هست
            البته این ترتیب به سلیقه نویسنده هست و ممکنه خیلی ها اعتقاد داشته باشن که میتونس تر تیب دیگه ای هم داشته باشه

            پاسخ

            • حانی در پاسخ به عباس

              تیر 23, 1399

              از کی تا حالا سلیقه شده mcu 🙂

              پاسخ

            • کمیک فن در پاسخ به عباس

              شهریور 22, 1399

              چرا سایت بروز نمیشه الن ۱ سال از فیلم ک مارول میگذره ولی هنوز مشخص نشده
              دکتر سترنج هم سنگ زمان روازدست داد
              و کلی اتفاق افتاده که به جدول حال و هوای جدیدی میده

              پاسخ

        • حانی در پاسخ به عباس

          تیر 23, 1399

          دقیقا ماکسیموف دختر مگنیتو از همه ثور تره:)

          پاسخ

          • استیو راجرز در پاسخ به حانی

            تیر 23, 1399

            من اصلا با نظر شخصی هیچ شخصی مشکل ندارم اما اگه یه به نظرم قبل جملت قرار میدادی بهتر بود . چون الان این جملت کاملا غلط و کاملا بی اساس و بی پایه هست و تقریبا بیشتر از حداقل 90 درصد طرفداران حرفه ای و با تجربه کمیک اصلا حرفت رو قبول ندارند . شواهد و مدارک عینی کمیک هم کاملا حرفت رو از پایه و اساس نقض میکنه .

            پاسخ

    • هادی در پاسخ به هامان

      تیر 2, 1398

      از نظر من هم دکتر استرنج با داشتن سنگ زمان قویترینه ولی قدرت های اسکارت ویچ هم خیلی زیاده منم بین این دوتا شک دارم .

      پاسخ

    • Mehdi در پاسخ به هامان

      مرداد 23, 1398

      خیلی ببخشید جفت پا و پا برهنه میپرم وسط نظرتون ولی از رو چه مدارکی اینو میگید؟؟ اها لابد میخواید بگید دکتر استرنج سنگ ابدیت داشت که تازه داااشت دیگه نداره. خب وقتی واندا فقط قدرت تخریب سنگ ذهن رو داره اونیکی هم کاری نداره براش.

      پاسخ

      • علیرضا در پاسخ به Mehdi

        مهر 7, 1398

        سلام این بی انصافی هستش هالک از همه قوی تره

        پاسخ

      • shayan در پاسخ به Mehdi

        مهر 8, 1398

        عزیز با حرفت راجب استرنج و سنگ زمان موافقم ولی واندا توانایی نابودی بقیه سنگ های ابدیت رو نداره و فقط میتونه سنگ ذهن رو نابود کنه و دلیلش هم اینه که قدرت واندا از سنگ ذهن سرچشمه میگیره و میتونه نظم ملکولای سنگ ذهن رو بهم بریزه(تو جنگ ابدیت شوری یچیزی تو این مایه ها گفت).

        پاسخ

        • کمیک فن در پاسخ به shayan

          اردیبهشت 26, 1399

          من مرد آهنی و تور رو دوست دارم با هالک اگه این اا نبودن انتقام جویان بچه بازی بود

          و سنگ ویژن ساختارش مثل قدرت اون زنه بود چه ربطی داره که میتونه بقیه سنگ ها رو هم نابود کنه
          و دکتر استرنج هم در سینما مارول خیلی ضعیفه اون در نبرد باهمه دشمناش تو انتقام جویان ( نه فیلم انحصاری خودش) رسما از سنگ زمان استفاده نکرد با استفاده از اون دکتر استرنج قدرتی معادل یه خدا داره ولی در فیلم ترجیه دادن که فردی مثل کاپیتان مارول بیاد و قوی ترین باشه

          پاسخ

      • کمیک فن در پاسخ به Mehdi

        اردیبهشت 26, 1399

        تونست سنگ ذهن رو نابود کنه چون قدرتش شبیه ساختار سنگ ذهن بود

        پاسخ

        • Best در پاسخ به کمیک فن

          خرداد 2, 1399

          با سلام من باید رتبه بندی هارو بدم این رتبه بندی طبق سینماست و با کمیک فرق می کنه برا همین بعضی ها به مشکل می خورن من الآن مشکلتونو حل می کنم ببینید در سینما رتبه بندی اینجوریه 👇🏻👇🏻
          ۱ ثور البته در فیلم انتقام جویان جنگ ابدیت
          ۲ کاپیتان مارول
          ۳ اسکارت ویچ
          ۴ دکتر استرنج
          ۵ ویژن
          ۶ مرد آهنی البته لباس جدیدش
          ۷ کاپیتان آمریکا با پتک ثور
          ۸ پلنگ سیاه
          ۹ کوئیک سیلور
          ۱۰ مرد مورچه ای
          ۱۱ مرد عنکبوتی
          ۱۲ هالک
          ۱۳ ماشین جنگ
          ۱۴ شاهین
          ۱۵ سرباز زمستانی
          ۱۶ ناتاشا (بیوه سیاه)
          ۱۷ شاهین چشم

          پاسخ

          • کمیک فن در پاسخ به Best

            تیر 1, 1399

            نه خدا وکیلی مرد عنکبوتی از هالک قوی تره ؟؟؟

            ویژن که تو سینما قدرت خاصی نداشت از چه نظر میگی ؟؟

            پاسخ

          • کمیک فن در پاسخ به Best

            مرداد 26, 1399

            در بعضی موارد دیگه یه نظر اونقدر مزخرف میشه نیاز به جواب نداره
            هالک بازم باید تو ۵ تا باشهاسترنج اول

            پاسخ

            • محمد در پاسخ به کمیک فن

              آذر 14, 1399

              چی میگی اسکارلت از همشون قوی تره انگشتش نیستن هیچکدوم

              پاسخ