10 ابرقهرمان زن جذاب در تاریخ سینما

در این مقاله می خواهیم 10 ابرقهرمان زن جذاب دنیای کامیک را به شما معرفی کنیم. در این فهرست تمام زنان جذاب به چشم می خورند، از زن شگفت انگیز گرفته تا زن گربه ایی. اگر با انتخاب این شخصیت ها موافق نیستید می توانید نظرات خود را با ما درمیان گذاشته و فهرست خود را خلق کنید. با پروشات همراه باشید تا با 10 ابرقهرمان زن جذاب کامیک مارول آشنا شوید.


10. جنیفر گارنر به عنوان الکترا

جنیفر گارنر، بازیگر و تهیه کننده آمریکایی، با حضور در سریال تلویزیونی درام و تریلر “آلیاس” (Alias) در نقش سیدنی بریستو به شهرت رسید. او در سال 2005 نقش ابرقهرمان مارول یعنی الکترا در فیلمی به همین نام را برعهده گرفت و نقش یک پرنسس مبارز را ایفا نمود. گرچه الکترا شخصیتی میان خیر و شر است اما فوت و فن نینجوتسو را نیز به نمایش می گذارد. الکترا یک مبارز بین المللی است که سلاح او سای است.


9. هلی بری به عنوان زن گربه ای

یکی دیگر از ابرقهرمان های کامیک. هلی بری نقش پیشنس فیلیپس را ایفا می کند که به قتل رسیده و به عنوان زن گربه ای بازمی گردد. او توانایی های گربه مانند داشته و به دنبال قاتلان خود است. بری در سال 2005 جایزه تمشک طلایی بدترین بازیگر زن را برای این نقش دریافت کرد و جز معدود افرادی بود که شخصا این جایزه را دریافت نمود.


8. آلیسیا سیلورستون به عنوان بت گرل

آلیسیا سیلورستون یک بازیگر سینما، تلویزیون، تهیه کننده، نویسنده، طرفداران حقوق حیوانات و محیط زیست، آمریکایی است که در فیلم “بتمن و رابین” (Batman and Robin) نقش بت گرل را ایفا نمود. گرچه برای این بازیگر بامزه ایفای نقش یک زن اغواگر چندان آسان نبود اما از پس آن برامد. او با لباس چسبان و بوت بلند خود با موتور سیکلت دیده می شود.


7. لیندا کارتر به عنوان زن شگفت انگیز

لیندا کاتر یک بازیگر و خواننده آمریکایی است که بانوی جهان سال 1972 و ستاره سریال تلویزیونی  The New Original Wonder Woman (1975-77) و The New Adventures of Wonder Woman (1977-1979) بود. او با کمربند و کمند خود که همانند سلاح است مبارزه می کند و در سریال The New Adventures of Wonder Woman بازوبندی دارد که می تواند جلوی گلوله را بگیرد.


6. سارا میشل گلر به عنوان بافی

سارا میشل گلر که برای یک نسل نقش بافی را ایفا کرد، یک رقصنده دبیرستان است (در “بافی قاتل خون‌آشام‌ها” (Buffy the Vampire Slayer)) که دارای قدرتی است و می توان با اهریمن و خون آشام ها مبارزه کند. او برای این نقش شش جایزه منتخب نوجوانان، و جایزه بهترین بازیگر تلویزیونی ساترن را به دست آورد و نامزد بهترین بازیگر زن سریال درام شد.


5. میشل فایفر به عنوان زن گربه ای

فایفر در فیلم “بازگشت بتمن” (Batman Returns) تیم برتون نقش زن گربه ای را در مقابل مایکل کیتون و دنی دویتو ایفا نمود. او برای این نقش هنرهای رزمی و کیک بوکسینگ را فرا گرفت. فایفر در این لباس بسیار جذاب شد و به همین دلیل در جایگاه پنجم جذاب ترین ابرقهرمان زن قرار گرفت.


4. آن هتوی به عنوان زن گربه ای

هتوی در “شوالیه تاریکی برمی‌خیزد” (The Dark Knight Rises) آخرین نسخه سه گانه بتمن کریستوفر نولان، نقش سلینا کایل یا زن گربه ای را ایفا می کند. او اعتراف می کند  که این نقش فیزیکی ترین نقش ایفا شده او بود و با وجود متناسب بودن هیکل اش بازهم برای آماده شدن برای این نقش باید به باشگاه می رفت. هاتوی برای این نقش هنرهای رزمی را فرا گرفت و از هدی لمر، که الهام بخش این نقش بود، الگو گرفت.


3. ربکا رومین به عنوان میستیک

این بازیگر و مدل پیشین برای نقش میستیک در فیلم های مردان ایکس و نقش الکسیس مید در سریال تلویزیونی Ugly Betty شناخته می شود. او در فیلم های مردان ایکس سال 200 برای اولین حضورش در نقش میستیک جلوی دوربین رفت؛ در سال 2003 در مردان ایکس 2 حضور یافت و در سال 2006 در “مردان ایکس: آخرین ایستادگی” (X-Men: The Last Stand). او باید در این نقش ها گریم سنگین می داشت و بر بدن برهنه اش پروتز قرار می گرفت. او در مردان ایکس 2 یک بار با ظاهر خودش در بار حضور می یابد و در “مردان ایکس: آخرین ایستادگی” در نقش میستیک بدون قدرت و با موهای سیاه ظاهر می شود.


2. جسیکا آلبا به عنوان زن نامرئی

جسیکا آلبا همیشه نماد جذابیت بوده، در فهرست 100 زن جذاب ماکسیم قرار گرفته، یکی از زنان فهرست “99 زن خواستنی جهان” در سال 2006 به انتخاب سایت AskMen.com بوده و در سال 2007 به انتخاب مجله مردانه FHM به عنوان جذاب ترین زن سال معرفی شد. او در فیلم “چهار شگفت انگیز” (Fantastic Four) دنیای مارول نقش سو استورم یا زن نامرئی را ایفا نمود. سپس در همان سال در فیلم “در میان آبی” (Into the Blue) و “موفق باشی چاک” (Good Luck Chuck) حضور یافت. او در لباس چسبان آبی اش بسیار جذاب به نظر می رسد.


1.اسکارلت جوهانسون به عنوان بیوه سیاه

اسکارلت جوهانسون به عنوان یکی از جذاب ترین و همچنین زیباترین زنان جهان به شمار می رود. او در فیلم “مرد آهنی 2” (Iron Man 2) از تونی استارک نقش ناتالی راشمن را ایفا می کند، با لباس چسبان سیاه و تفنگ و سلاح که ظاهرش را صدچندان زیبا می سازد. او همچنین در فیلم های “انتقام جویان” (The Avengers) نقش عنکبوت سیاه یا ناتاشا رومانوف را ایفا کرده و در “کاپیتان آمریکا:سرباز زمستانی” (Captain America: The Winter Soldier – 2014) نیز مجددا این نقش را برعهده گرفت.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (13)

بستن فرم

  1. Joker

    بهمن 6, 1400

    جای مارگو رابی تو نقش هارلی کویین تو فیلم Birds of pray و Suicide Squad خالیه

    پاسخ

  2. زهرا

    فروردین 3, 1400

    جای الیزابت اولسن در نقش اسکارلت پیچ هم خیلی خالیه

    پاسخ

    • پپر پاتز در پاسخ به زهرا

      تیر 8, 1400

      جاش خیلی خالیه خیییللییی

      پاسخ

    • Pepper potts در پاسخ به زهرا

      تیر 8, 1400

      زویی سالدانا در نقش گامورا_کارن گیلان در نقش نبیولا_الیزابت اولسن در نقش واندا ماکسیموف_

      پاسخ

  3. Gotham

    دی 1, 1399

    جای سوپرگرل تو سریال سوپرگرل و فیش مونی و کمرن بیکندووا در سریال گاتهام خالی بود

    پاسخ

  4. Gotham

    آذر 23, 1399

    خیلی ها نبودند

    پاسخ

  5. مبین

    شهریور 22, 1399

    اسکارلت کجاش قشنگه؟؟؟؟؟

    پاسخ

  6. امیر

    خرداد 19, 1399

    گل گدوت چی پس؟

    پاسخ

  7. کیارش

    مرداد 19, 1398

    خیلی ها نبودند

    پاسخ

  8. sia

    آبان 30, 1397

    حس میکنم جای underworld خالیه

    پاسخ

  9. اسکارلت عالی هست و زن شکفت انگیز دی سی زن گربه ای هم عالی هست ….در شوالیه تاریکی

    پاسخ