محبوب‌ترین شخصیت‌های “ناروتو” (Naruto) به ترتیب محبوبیت و جذاب بودنشان

“ماساشی کیشیموتو” (Masashi Kishimoto) در انیمه محبوب و موفق “ناروتو” شخصیت‌های جذابی خلق کرده است. گرچه تمام این شخصیت‌ها به نوبه خود منحصربه فرد هستند اما برخی از آنها محبوبیت بیشتری دارند. این لیست شخصیت‌ها را براساس شخصیت، شخصیت پردازی، ارتباطشان با داستان و انگیزه و فلسفه‌هایشان طبقه بندی می‌کند. شاید این شخصیت‌ها لبخند را بر لبتان نیاورده باشند، اما از محبوب‌ترین شخصیت‌های “ناروتو” هستند که در ادامه معرفی کنیم. با پروشات همراه باشید.

هشدار اسپویل*


10. ساسکه اوچیها – Sasuke Uchiha

شخصیتی که همیشه هم محبوب طرفداران بوده و هم مورد تنفرشان. گرچه برخی ذهنیت هدفمند او را تحسین می‌کنند، برخی هم راه و روش او را برای رسیدن به هدف‌ها دوست ندارند. اما به طور کلی نمی‌توان این شخصیت را نادیده گرفت. او یک نینجای قوی است و بهترین قسمت‌های انیمه “ناروتو” را خلق کرد.

همچنین بخوانید: معرفی 20 شخصیت قدرتمند انیمه‌ها که از ناروتو قوی‌تر هستند


9. راک لی – Rock Lee

گرچه شاید “راک لی” نسبت به همراهانش ضعیف باشد اما همیشه فردی پرتلاش و مثبت اندیش بود که خود را به همه ثابت می‌کرد. گرچه شخصیت‌های دیگر در مبارزه مهارت داشتند اما مهارت‌های مبارزه “راک لی” همیشه کمتر بود. اما همین نقطه ضعف باعث شد سخت تلاش کند و به یکی از قوی‌ترین مبارزین تایجوتسو در دنیای انیمه تبدیل شود. اراده او برای بازگشت به دوران اوج، به خصوص بعد از شکست از گارا در آزمون‌های چونین، او را به شخصیتی تحسین برانگیز تبدیل کرد. او حتی انیمه خاص خود به نام Rock Lee & His Ninja Pals را دارد.


8. شیکامارو نارا – Shikamaru Nara

یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های “ناروتو” که به خاطر هوش و به تعویق انداختن کارها شناخته می‌شود و همین او را به شخصیتی محبوب تبدیل می‌کند. او برخلاف همه روستا که از اوزوماکی جوان دوری می‌کردند، از همان اولش با ناروتو همراه شد. همین مهربانی او توجه طرفداران را جلب کرد. ارتباط او با آسوما و شخصیت‌های دیگر مثل تماری او را محبوب می‌کند.


7. پین (ناگاتو) و ایروکا اومینو – Pain (Nagato) & Iruka

درحالی که بین یکی از باهوش‌ترین ویلن‌های “ناروتو” و دوست داشتنی‌ترین معلم‌های آن شباهت‌های کمی وجود دارد، اما همه آنها محبوب تماشاگران هستند. فلسفه پین نسبت به زندگی تجربه‌هایی که الهام بخش این فلسفه‌ها بوده طرفداران را مجبور می‌کند تا با نینجای مغضوب همدردی کنند. پین که در مقابل ناروتو قرار دارد، همدردی ناروتو و طرفداران را برمی انگیزد. اقدام پایانی او با انجام تکنیک سامسارا او را بالا برده و به یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌ها تبدیل کرده است.

از سوی دیگر ایروکا گرچه در سریال کمتر دیده شده اما شخصیت مهمی در زندگی ناروتو است. عشق و توجه اوست که ناروتو را در این چهان نفرت انگیز نگه داشته. ایروکا نقطه مقابل پین است. ایروکا با وجود شخصیت پردازی ضعیفش با خیلی کارها محبوب شد، از محافظت از ناروتو از چنگال میزوکی گرفته تا رفتارش با ناروتو. بنابراین اروکا بهترین مرد ناروتو و یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های “ناروتو” است.


6. هیناتا هیوگا – Hinata Hyuga

“هیناتا هیوگا” همیشه یکی از شخصیت‌های خوب “ناروتو” بود که با وفاداری‌اش نسبت به ناروتو و همدلی‌اش توجه طرفداران را جلب کرد. تنها ضعف او اعتماد به نفس کمش است که البته هربار بر ضعف و ترس‌هایش غلبه می‌کند بیشتر موردتوجه قرار می‌گیرد. طرفداران عاشق ارتباط او و ناروتو هستند. او به خاطر شرمش با رفتارش علاقه خود را نشان می‌دهد. مثلاً مراقب ناروتو است و ناروتو هم استعدادهای او را تحسین می‌کند.

همچنین بخوانید: 10 انیمه شبیه ناروتو (Naruto) که باید تماشا کنید


5. جیرایا – Jiraiya

یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های “ناروتو” که به خاطر دانایی، زیرکی و توجه خود و البته اخلاقیاتش در قلب تماشاگر جای دارد. او یک شینوبی و معلم شخصیت‌های محبوبی مثل میناتو و ماگاتو است و البته همیشه یار و همراه ناروتو می‌باشد. او نه تنها در تشخیص حق و باطل همراه ناروتو است، بلکه در زندگی این قهرمان نقش مهمی دارد.


4. ناروتو اوزوماکی – Uzumaki

ناروتو به عنوان شخصیت اصلی انیمه حتماً باید در لیست محبوب‌ترین شخصیت‌های “ناروتو” باشد. گرچه در کودکی‌اش کل روستا از او نفرت دارند اما برای نجات کونوها هرکاری می‌کند. عزم و اراده او برای تبدیل شدن به قهرمان و کنار گذاشتن موانع ستودنی است. گرچه گاها ساده لوح است اما شخصیتی دوست داشتنی و وفادار است و دوستانش را همراهی می‌کند. تمایل او برای رویارویی با خطر و نجات عزیزانش و شخصیت بی خیالش او را محبوب می‌کند.


3. میناتو نامیکازه – Minato Namikaze

گرچه این انیمه شخصیت اصلی داستان نبود اما نمی‌توانیم علاقه طرفداران “ناروتو” به او را نادیده بگیریم. یک شخصیت محبوب که تماشاگران را ناامید نمی‌کند. طرفداران از شهرت او به عنوان یک نینجا و فداکاری او در حق روستا و پسرش خبر داشتند. اما جنگ جهانی شینوبی چهارم علاقه طرفداران به این شخصیت را صدچندان کرد.


2. ایتاچی اوچیها – Itachi Uchiha

ایتاچی گرچه یک ویلن است و کارهای بدی انجام داده، مثل کشتن عده زیادی، اما یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های “ناروتو” محسوب می‌شود. دلیلش فلسفه او برای انجام کارهایش است. او روستا و برادرش را بیش از هرچیز دوست داشت و حاضر بود هرکاری انجام دهد. حتی اگر لازم بود به شرارت دست زده و به یک ویلن تبدیل شود. این ضدقهرمان بار سنگینی بر دوش داشت که باعث شد صحنه‌های دیدنی خلق کند. به همین دلیل سزاوار آن است که در این لیست قرار بگیرد.

همچنین بخوانید: بهترین انیمه های اساطیری که باید آنها را تماشا کنید و لذت ببرید


1. کاکاشی هاتاکه – Kakashi Hatake

بدون شک اگر یک شخصیت باشد که هیچ طرفداری از آن بدش نیاید حتماً آن شخصیت “کاکاشی” است. شخصیت جالب و رازآلودش آن را جذاب می‌کند. گرچه گذشته تاریکی دارد و همه عزیزانش از جمله اوبیتو، رین، والدین و معلمش را از دست داده اما هنوز خوب مانده و می‌خواهد نسل بعدی کونوها را آموزش دهد. گرچه او یکی از باهوش‌ترین شخصیت‌های “ناروتو” است، اما هرگز مغرور نشد. وفاداری او نسبت به عزیزانش از جمله مایت گای، ناروتو و ساسکه، توجه طرفداران را جلب می‌کند.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید؛ منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (28)

بستن فرم

  1. Amir

    آذر 20, 1402

    گارا چی؟

    پاسخ

  2. محسن

    تیر 29, 1402

    آقا من انیمه زیاد نمی‌بینم ولی ناروتو رو سه بار از اول نگاه کردم چرا میگین کاکاشی قویترو محبوبتر از ایتاچیه ایتاچی وقتی اروچیمارو هوکاگه سوم رو کشت برگشت به دهکده تا …. به هر حال اونجا با کاکاشی یه مبارزه نیمه داشت که تو همون ثانیه اول کاکاشی شکست خورد یا موقعی که گارا رو آکاتسوکی گرفته بودن و کاکاشی و ناروتو همزمان با ایتاچی مبارزه کردن در حالیکه فقط بدل ایتاچی بود و اصلا باهاشون مبارزه هم نمیکرد با هزار بدبختی تونستن بدلو شکست بدن کاملترین سوسانو هم مال ایتاچی بود شمشیر مهر کننده وکمان افسانه ای رو همراه خود داشت ، ایزانامی، ایزاناگی،تسوکویومی گنجتسوی وحشتناک ، تایجتسوی بینظیر ،هوش بالاو….. حتی میتونست بعد از کشتن کل قبیلش چشم پدرشو با مال خودش ترکیب کنه و مانگکیو شارینگان ابدیم بدست بیاره که میتونست موش آزمایشگاهی اروچیمارو بشه و رینگانم فعال کنه آری آری میتوانست اگر میخواست با این حال او بهترین شخصیت کل انیمه ها بوده هست و خواهد بود

    پاسخ

  3. ابوالفضل

    اردیبهشت 16, 1402

    مادارا

    پاسخ

  4. محمد

    بهمن 4, 1401

    مقاله عالی بود اما درست نبود ایتاچی ویلن نیست یک بعد هم ایتاچی تو‌ ایران محبوب تره از کاکاشی دو و اینکه ساسکه رو خدایی خیلی عقب گذاشتی حقش جلو تر بود بعد تو ببین تو یوتیوب مثلا ایرانیا مخصوصا راجب شخصیت انیمه ایه بعد مثلا کامنتاش اکثرا به ایتاچی ربط دادنش و برو ببین خودت حتی از وان پیس باشه میان آخر سر باید راجب ایتاچی یه حرفی بشه

    پاسخ

  5. حامد

    دی 7, 1401

    همه برید کنار فقط ایتاچی بعد لی

    پاسخ

  6. سجاد

    شهریور 29, 1401

    عشق اول واخر ایتاچی.کاکاشی خرکیه.کاکاشی رو دارین با حضرت ایتاچی مقایسه میکنین؟ یه عده بچه سال اومدن میگن کاکاشی.ایتاچی توی انیمه وقتی مردیه طرفدارش خودکشی کرد توی دنیا.دومین شخصیت محبوب ناروتو توی سایت مای انیمه لیست هست.اول خود ناروتوعه

    پاسخ

  7. چرا؟

    تیر 5, 1401

    بنظر من اول باید جیرایا میشد ، بعد کاکاشی ، بعد یاماتو ، بعد راک لی ، بعد ایروکا ، بعد شیکامارو ، بعد گارا ، بعد ایتاچی ، بعد ناروتو ، بعد اوروچیمارو 😐👍

    پاسخ

  8. اوتاکو

    خرداد 12, 1401

    ساکورا چرا نیست؟؟

    پاسخ

    • R Y U M A در پاسخ به اوتاکو

      بهمن 15, 1401

      بگم ساکورا منفور ترین کرکتر ناروتوعه ناراحت میشی؟

      پاسخ

    • هیتر نیستم در پاسخ به اوتاکو

      فروردین 19, 1403

      راست میگه ساکورا منفورترین شخصیت ناروتوعه😂
      من خودم به شخصه خیلی ساکورا رو دوست دارم ولی خب از نظر خیلیا منفوره😂🤧

      پاسخ

  9. ریحانه

    اسفند 22, 1400

    احیانا ناروتو نباید اول باشه ؟
    مطمئنا ناروتو از کاکاشی محبوب تره .

    پاسخ

  10. پوریا

    اسفند 1, 1400

    داداشا ناروتو شخصیت اصلیه این آقای اهاراست میگه ناروتو باید اول باشه چون از اول زندگیش با ما بوده تا 16سالگیش بعد وقتی ناروتو شیپودن تمام شد باز هم داخل بوروتو باما بوده بعد میاین میگین کاکاشی عالیه به جز ساسوکه شما 9ماهگی کاکاشی رودیدید نه ناروتو چی آره همه دیدن داخل ناروتو شیپودن😐😐🙄🙄

    پاسخ

  11. S

    بهمن 14, 1400

    چرا گارا توی لیست نبود!☹

    کاکاشی عالیهههههه

    پاسخ

  12. اها

    آذر 3, 1400

    چرا کاکاشی اوله به چه دلیل
    ناروتو باید اول باشه ساسوکه حقشه همون ده
    ولی ایتاچی و ناروتو باید اول باشن

    پاسخ

    • امیرحسین در پاسخ به اها

      دی 23, 1400

      چون کاکاشی طرفداراش خیلییییی بیشتره حالا فهمیدی؟

      پاسخ

  13. اوتاکو *

    شهریور 19, 1400

    ایتاچی تو بین همه انیمه ها چند سال هست داره اول میشه بعد از کاکاشی تو انیمه خودش پایین تره ؟

    پاسخ

    • یک نفر در پاسخ به اوتاکو *

      شهریور 20, 1400

      بیخیال انصاف داشته باش، ایتاچی اگر دلسوزی براش رو کنار بگذایم( به هر حال هزار هزار آدم کشته. کاری ندارم به قبیله خودش باقی کسایی که به خاطر آکاتسوکی کشت چی ؟) به غیر از یک شخصیت با گذشنه غم آلوده و تلخ، یک آدم مهربون ستم دیده روزگخر، واقعا چیز دیگه ای نیست. اما کاکاشی چرا. کاکاشی از ابتدا آدم باحالی بود و توی هر قسمت بهتر میشد. من به شخصه هر وقت توی هر قسمتی نمیدیدمش، خیلی ناراحت میشدم. انصافا رتبه بندی خوبیه. فقط میناتو و ناروتو یک مقدار جاشون باید عوض بشه.

      پاسخ

      • کسری در پاسخ به یک نفر

        اردیبهشت 27, 1401

        .همه چی ایتاچی رو گذاشتی کناربعدگفتی بازچی داره.خنگی.همه چیزکاکاشی هم بزارکناربعدببین این چی داره.کل شخصیتای ناروتو جمع بشن باز زندگی و دردشون به ایتاچی نمیرسه.ایتاچی راحت کاکاشی رو له میکنه.ازنظرمردمی دومین شخصیت قشنگ ناروتوهست.کاکاشی دوازدهمه.بیا پایین.ایتاچی عشقهههههه

        پاسخ

        • امیرحسین در پاسخ به کسری

          خرداد 25, 1401

          ایتاچی بخواد کاکاشی رو له میکنه

          خوبی داش

          کاکاشی هم از نظر محبوبیت و هم از نظر قدرت از ایتاچی بهتره

          پاسخ

          • فاطمه در پاسخ به امیرحسین

            تیر 4, 1401

            بذار بهت بگم که کیشیموتو تو یکی از مصاحبه هاش گفت ایتاچی رو به این خاطر کشته چون ایتاچی به راحتی قادر بود مادارا و کا‌گویا رو شکست بده پس کاکاشی از نظر قدرت به پاش نمیرسه الکی هم نگید کاکاشی قوی تره چون کیشیموتو که سازندش و مانگاکاش هست گفته

            پاسخ

            • رهام در پاسخ به فاطمه

              تیر 5, 1401

              این مصاحبه دروغیه و اصلا تایید نشده و ملت از خودشون در اوردن

              پاسخ

            • Stan در پاسخ به فاطمه

              تیر 5, 1401

              کیشیموتو گفته ده دم یونیورساله الان من باید قبول کنم؟؟؟؟؟
              مانگاکا ها برا جو دادن به داستان بعضی وقتا اینجور چیزایی میگن
              بعدشم ایتاچی دوتا سوکویومی میزد چاکراش خالی میشد
              ساسانوشم کامل نبود مریضم بود مانگکیوشم قدرت شاخی نداره کاکاشی و اوبیتو قوی ترین مانگکیو رو داشتن ساسانوشم کامل بود چاکراشم بیشتر بود
              کاکاشی درسته برا ساسانوشم محدودیت داشت ولی مال ایتاچیم داشت ایتاچی ساسانو زد ترکید اصلا
              سلاح ساسانوی کاکاشیم شاخ تر بود
              مادارا احتمال بردش با رینگان بیشتره حالت شیش طریقتم که هم چاکرای ده دمو هم رینگان هم رینه شارینگان هم ساسانو کامل داره و خیلی از ایتاچی فرا تره کاگویا هم که همین که بگم استار لوله ولی ایتاچی یه کشورم نمی تونست نابود کنه کافیه

              پاسخ

              • . در پاسخ به Stan

                دی 13, 1402

                مسخرس، توی ناروتو کلاسیک که ایتاچی برای اولین بار اومد خیلی راحت کاکاشی رو شکست داد. فقط هم با گنجوتسو.
                کاکاشی کاراکتر خیلی خوبیه قوی هم هست ولی اصلا حریف ایتاچی نمیشه.

                پاسخ

          • رهام در پاسخ به امیرحسین

            تیر 5, 1401

            رسما دارید جوک میگید کاکاشی دی ام اس با کاگویاش فایت داد

            پاسخ

      • hanji در پاسخ به یک نفر

        تیر 6, 1401

        عجب😐بحرحال کامل ترین شخصیت ناروتو ایتاچیه از نظذ کیشیمونو کامل ترین شخصیته. حالا هرچقد میخاین دعوا کنین😐💔

        پاسخ

    • امیرحسین در پاسخ به اوتاکو *

      دی 23, 1400

      طرفدارای کاکاشی خیلیییی بیشتره

      از اول انیمه تا آخر انیمه همیشه جز ۳ شخصیت اول بوده از نظر طرفداری و محبوبیت

      پاسخ

  14. نیما

    اردیبهشت 17, 1400

    من که میدونید یک ناروتو و بوروتو فن تمام این لیست افتضاح
    باید اینطور باشه
    ناروتو
    ایتاچی
    اوبیتو
    میناتو
    ساسکه
    کاکاشی
    کاگویا
    ایشیکی
    موموشیکی.
    این شخصیت در بین ناروتو فن ها بیشترین فن دارن اینو خودم که توی هر چنلی که از ناروتو وجود داره هستم میگم

    پاسخ

  15. کاراکتر

    اردیبهشت 16, 1400

    وای چه لیست خوبی بود واقعا رتبه بندی هاشم که معرکه 😁
    کاکاشی که بینظیر ایتاجی که حرف نداره فقط ناروتو سوم میبود بهتر بود 👌

    پاسخ