لیست بهترین فیلم های سینمای هند در سال 2019

سال 2018 برای سینمای بالیوود یک سال موفق بود و گرچه فیلم های ناموفقی داشت اما با این حال بهترین آثار سینمایی خود را ارائه کرد. با این حال انتظار می رود که سال 2019 سال طلایی سینمای بالیوود باشد که در مقایسه با دهه های اخیر، مخاطبین بسیاری را به سینماها بکشاند. فیلم های سه کمپانی موفق بالیوود آثار پرستاره ارائه داده و حتی پروژه های کوچک سینمایی با بودجه های اندک نیز منتقدین و مخاطبین را مشتاق کرده اند. گویی سال های پایانی این دهه درخشان است و درنتیجه سال 2019 نیز درخشان تر خواهد بود.

با وجود اینکه درباره استانداردهای سینمایی جدید بالیوود صحبت کردیم اما دنیای بالیوود استانداردها و مشخصه هایی دارد که تغییرناپذیر هستند، مشخصه هایی مانند سینمای ملی با ستاره های ملی، علاقه به روایت داستان های تاریخی که از لحاظ تاریخی صحت ندارند و داستان های کمدی رمانتیک که بالیوود هرگز از بیان آن ها خسته نمی شود. حدود نیمی از این استانداردها کلیشه شده اند. استانداردهای دیگر دسته ای هستند که در طول سال ها و براساس آزمون و خطا به دست آمده اند. با این حال سینمای موفق همیشه موفق است. به همین دلیل در اینجا می خواهیم بهترین فیلم های سینمای هند در سال 2019 را به شما معرفی کنیم که با وجود مشخص نمودن موفقیت تجاری و هنری آن ها، منتظرشان هستیم. با پروشات همراه باشید.


20. Dolly Kitty Aur Woh Chamakte Sitare – اعلام خواهد شد

یک هجو اجتماعی با بازی بومی پدنکار و کونکونا سن شارما، مشابه فیلم “رژ لب زیر برقع من” (Lipstick Under My Burkha) محصول سال 2017 که احتمالا یک اثر طغیان کننده خواهد بود. درصورتی که فیلم با سانسور مواجه نشود فیلم بحث برانگیز سال خواهد بود.

همچنین بخوانید: لیست 70 تایی بهترین فیلم های 2019 به همراه تریلر


19. The Sky is Pink – اعلام خواهد شد

علاقه بالیوود به داستان های حقیقی الهام بخش رفته رفته افزایش می یابد، مخصوصا پس از موفقیت فیلم های ورزشی. فیلم “آسمان صورتی است” گرچه یک فیلم ورزشی نیست اما تلاش برای پیروزی و رشد شخصیت را به نمایش می گذارد. داستان درباره یک گوینده موفق به نام آیشا چادری است که با فیبروز ریه مبارزه کرده و گرچه بیماری بر او غلبه نموده اما نگرش مثبت او به زندگی باعث می شود که روحیه خود را حفظ کند. این فیلم با کارگردانی شونالی بوز یک داستان عاطفی موفق خواهد بود. این فیلم محصول سال آینده از ستارگانی مانند زایرا واسیم، که به عنوان یک بازیگر شهرت اش افزوده شده، پریانکا چوپرا و فرهان اختر، استفاده می کند.

همچنین بخوانید: 10 فیلم برتر هندی در تاریخ سینمای بالیوود


18. Sandeep aur Pinky Faraar – یک مارس 2019

یکی از دلایل هیجان ما برای این فیلم بازگشت دیباکار بانرجی به عرصه کارگردانی پس از فیلم های “کارآگاه بیومکش باکشی” (Detective Byomkesh Bakshi)  در سال 2016 و “داستان های طمع” (Lust Stories) در سال گذشته است. این فیلم سومین همکاری آرجون کاپور و پارینتی چوپرا پس از فیلم های “عاشقان شورشی” (Ishaqzaade) و “ناماسته انگلستان” (Namaste England) است، که فیلم آخر اجرای موفقی نداشت. این فیلم یک کمدی سیاه بوده که کاپور نقش یک پلیس هاریانوی و چوپرا نقش یک کارمند عالی رتبه را ایفا می کند. پس از آشنایی آن دو حوادث جالبی روی می دهد.

همچنین بخوانید: بهترین فیلم های فانتزی که در سال 2019-2020 اکران خواهند شد


17. Gully Boy – چهارده فوریه 2019

همه ما از شخصیت های زیرزمینی خوشمان می آید و این فیلم، “پسر خیابان”، با بازی رانویر سینگ و آلیا بات، درباره داستان واقعی نازی، یک رپر که از دنیای زیرزمینی به شهرت رسید، چنین فیلمی است. این فیلم به همکاری او با دیواین و آهنگ موفق Mere Gully Mein می پردازد. گرچه شاید انتخاب چنین موضوعی برای زویا اختر عجیب باشد اما او با استعداد و مهارت خود می تواند از عهده آن برآید، مخصوصا پس از کارگردانی موفق در “داستان های طمع”. پس منتظریم ببینیم حاصل همکاری اختر با انرژی تمام نشدنی سینگ چه خواهد شد.

همچنین بخوانید: بهترین فیلم های عاشقانه سال 2019 که نباید از دست بدهید


16. Bombairiya – یازده ژانویه 2019

فیلم های کمدی معمولا موفق اند با این حال این فیلم ها در بالیوود معمولا به جایی نرسیده و پایان خوشی ندارند. یکی از فیلم های موفق این ژانر Delhi Belly که البته کمتر فیلمی توانست موفقیت آن را تکرار کند. اما فیلم Bombairiya با وجود ستارگانی چون رادیکا آپت، آکشی اوبروی، عادل حسین، سیدانت کاپور، روی کیشان و شیلپا شوکلا، یک اثر موفق خواهد بود. آپت شخصیت مگنا را ایفا می کند که گوشی اش دزدیده شده و با افرادی از قبیل افسران پلیس، بازیگران، سیاست مداران تا قاتلین، مواجه میشود. یک کمدی سیاه که نمای تازه شهر بمبئی، شهری که هرگز نمی خوابد را نشان می دهد.

همچنین بخوانید: بهترین فیلم های کمدی سال 2019 که باید تماشا کنید و فقط لذت ببرید


15. Mission Mangal – پانزده اوت 2019

اولین فیلم فضایی موفق سینمای هند، درباره ارسال موشک فضایی به مریخ، با بازی آکشی کومار در نقش اصلی، و بازی کرتی کولهاری، تاپسی پانو، سوناکشی سینها، ویدیا بالان، شارمان جوشی و نیتیا منون، در نقش های فرعی. از آنجاییکه این فیلم در نیمه پایانی سال 2019 اکران می شود، امیدواریم که اکران آن به تاخیر نیفتد.

همچنین بخوانید: بهترین فیلم های زامبی سال 2019-2020 کدام اند؟


14. Badla – هشت مارس 2019

فیلم بعدی سوجوی گوش که پس از موفقیت فیلم Kahaani نه تنها ما را ناامید نمی کند بلکه گویی از لحاظ موفقیت سری دوم Kahaani خواهد بود و به همین دلیل منتظرش هستیم. آمیتا باچان و تاپسی پانو، زوج موفق درام کارتونی “صورتی” (Pink)، بازسازی کلاسیک ایتالیایی Contratiempo، در این فیلم حضور خواهند داشت. با وجود کیفیت تریلرهای بالیوود، امیدواریم این فیلم فیلم موفقی از آب دربیاید.

همچنین بخوانید: بهترین انیمیشن های سال 2019-2020 که حتما باید تماشا کنید


13. The Zoya Factor – اعلام خواهد شد

دولکوئر سلمان با حضور در فیلم Karwaan در سال گذشته چندان موفق نبود و ازآنجاییکه حاصل فیلم OK Kanmani هم مشخص نیست، امیدواریم این فیلم او موفق باشد. او در این فیلم اقتباسی از یک رمان پرفروش به همین نام،  در کنار سونام کاپور، در نقش زویا، که در نقش یک مهره شانس تیم کریکت هند ظاهر می شود، درحالی که سلمان نقش بازیکن دیگری را برعهده دارد که به این خرافات باور ندارد. کریکت و کمدی رمانتیک همیشه تلفیق جالبی بودند و بنابراین به موفقیت این فیلم امیدواریم.

همچنین بخوانید: بهترین فیلم های کمپانی دیزنی که در سال 2019-2020 اکران خواهند شد


12. Ek Ladki ko Dekha to Aisa Laga – یک فوریه 2019

جامعه هند از جمله جوامعی است که هنوز انجمن همجنسبازان را به رسمیت نمی شناسد و از آنجاییکه سینما می تواند واسطه مناسبی برای معرفی پیام های اجتماعی باشد، متاسفانه در سال های اخیر کمتر فیلمسازانی این موضوع حساس را انتخاب کرده اند. احتمالا دلیلش ترس از شکست تجاری، ترد شدن و یا واکنش منفی منتقدین و ابرمردان است. با این حال در این زمینه فیلم های معدودی ساخته می شود و آنیل کاپور یکی از چهره های شاخص در این عرصه است. سونام کاپور هم در گذشته با بازی در فیلم Neerja استعداد خود در این ژانر را نشان داده است. در این فیلم شاهد حضور تماشایی آنیل کاپور و جوهی چاولا و همچنین حضور راجکومار رائو هستیم. هشتک معروف این فیلم #letlovebe است که نشان می دهد این فیلم در مسیر درست قرار دارد.

همچنین بخوانید: 8 فیلم ابرقهرمانی که در سال 2019 منتظر اکران شان هستیم


11. Kabir Singh – بیست و یک ژوئن 2019

امروز ه بالیوود و بازسازی آثار پرفروش هند جنوبی بخش جدانشدنی این سینما هستند و این فیلم هم در این طبقه بندی قرار دارد. فیلم هندی زبان بازسازی شده از فیلم Arjun Reddy با حضور شاهد کاپور در نقش یک جراح معتاد که کیارا ادوانی نقش معشوقه پیشین او را بازی می کند که جدا شده و این پزشک که به فروپاشی عصبی، مواد مخدر و الکل اعتیاد یافته سرانجام درمان می شود. این فیلم به کارگردانی ساندیپ وانگا، کارگردان نسخه اصلی “کبیر سینگ” در بیست و یک ژوئن 2019 اکران می شود.

همچنین بخوانید: لیست تمام فیلم های ابرقهرمانی که در سال 2019 اکران خواهند شد


10. Kesari – بیست و یک مارس 2019

برخی از کمپانی های فیلمسازی و ستاره های بزرگ در یک فیلم که به نبرد باشکوه ساراگارهی، که ارتش 21 نفره سیکها در برابر 10،000 افغان مبارزه کردند، حضور خواهند داشت. گویی چندین فیلم با این مضمون در حال تولید هستند اما فیلم Kesari نزدیک ترین فیلم در این زمینه است که آکشی کومار، در نقش ایشار سینق، یکی از 21 سربازانی که در راه دفاع جان خود را فدا کرد، و پارینتی چوپرا، از جمله بازیگران آن هستند. آنوراگ سینگ کارگردانی این فیلم را برعهده داشته و با وجود موفقیت فیلم “پنجاب 1984” (Punjab 1984) احتمالا باید شاهد موفقیت این فیلم باشیم.

همچنین بخوانید: فصل پایانی سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) تا سال 2019


9. Manikarnika: The Queen of Jhansi – بیست و پنج ژانویه 2019

در تعجبیم که چرا پیش از این مستندی درباره زندگی رانی جانسی ساخته نشد. تاکنون دو تریلر از این فیلم پخش شده که دومی توانسته جایگاه ملکه در میدان نبرد، دربار، سلطنت و خانواده را نشان دهد و بنابراین انتظار داریم این داستان تاریخی موفق باشد. یکی از نقاط مثبت دیگری که در تریلرها دیدیم این است که این فیلم در نمایش خشونت محدودیت به خرج نمی دهد و گرچه شاید این موضوع برای تماشاگر عام جالب نباشد اما طرفداران حقیقی سینما را راضی می کند.

همچنین بخوانید: معرفی 22 فیلم برتر درباره سفر در زمان که باید ببینید


8. Mental Hai Kya – بیست و دو فوریه 2019

حضور کانگانا رانوت و راجکومار رائو در یک کمدی بزرگسالانه عجیب است. با این حال پس از فیلم “ملکه” (Queen) مجددا در کنار هم قرار گرفته اند. آمیرا دستور و جیمی شرگیل از دیگر بازیگران این تریلر هستند.

همچنین بخوانید: معرفی20 فیلم برتر سینما که ذهن بیننده را به چالش می کشند


7. Super 30 – اعلام خواهد شد

یکی از فیلم های هندی که گرچه تاریخ اکران آن مشخص نیست اما به دلیل غیبت هرتیک روشن از فیلم Kaabil در سال 2017 بی صبرانه منتظر آن هستیم. با وجود شایعات جنسی پیرامون کارگردان فیلم، ویکاس باهل، و عدم توانایی کمپانی فانتوم در توجیه آن، مسلما سرنوشت فیلم تحت تاثیر قرار می گیرد. گفته می شود این فیلم در 25 ژانویه اکران خواهد شد و داستان درباره عناند کومار و تیمی متشکل از 30 فرد نابغه است برروی JEE تحقیق می کنند و گویی آخرین تلاش این کمپانی پس عدم موفقیت سال گذشته است.

همچنین بخوانید: معرفی 10 فیلم برتر برادران کوئن که نباید از دست بدهید


6. Cheat India – بیست و پنج ژانویه 2019

عمران هاشمی در این فیلم به نقص سیستم آموزشی هند می پردازد که به جای توجه به آموزش صحیح تنها به نفع مالی توجه می کند و به همین دلیل در پرورش افراد متخصص ناتوان است. گرچه در گذشته هم فیلم هایی در این زمینه فعالیت کردند اما این فیلم نگاه انتقادی بیشتری داشته و آموزشگاه ها و مراکز عالی رتبه در رشته های مهندسی و پزشکی را هدف قرار می دهد. همچنین والدین را نیز به اندازه مسئولین مقصر می داند. دیدن هاشمی در نقش یک منتقد اجتماعی می تواند جالب باشد.

همچنین بخوانید: 12 فیلم برتر لهستانی در تاریخ فیلم سازی این کشور


5. Kalank – نوزده آوریل 2019

سال 2019 از لحاظ به چالش کشیدن استانداردهای فیلمسازی که به آن عادت کرده بودیم، سال پر سروصدایی بوده است. یکی از موضوعات داغ هند آیین دارما است و با وجود موفقیت فیلم های کمدی رمانتیک، فیلم متفاوت “کاپور و پسران” (Kapoor and Sons) در سال 2016 گواه این موضوع است. یکی از بهترین فیلم های سال 2019 و دومین اثر آبیشک ورمان پس از فیلم 2 States، که بازیگران آن عبارت اند از: آلیا بات، وارون داوان، مادهوری دیکشیت، سانجی دات، آدیتیا روی کاپور، سوناکشی سینها، کیارا ادوانی و کریتی سانون. گرچه این موارد برای موفقیت فیلم کافی هستند اما کیفیت بالای این درام در نمایش دوران پیش از استقلال هند نیز از دلایل درخشش آن هستند.

همچنین بخوانید: معرفی 8 فیلم برتر که از داستان های استیون کینگ اقتباس شده اند


4. Thackeray – بیست و پنج ژانویه 2019

با وجود تمام انتقادات منفی پیرامون بال ثکری، حزب او و عقایدش، شکی وجود ندارد که این رهبر کاریزماتیک یک شخصیت خداگونه داشت. نوازالدین صدیقی پا در کفش او کرده و همانطور که در تریلرها پیداست نقش او را به زیبایی ایفا می کند. اگر تاثیر مثبت تریلر و بازی زیبا صدیقی حقیقی باشد، باید شاهد اکران یک فیلم دیدنی باشیم.

همچنین بخوانید: معرفی 12 فیلم برتر سینما با موضوع هک و امنیت سایبری


3. Uri: The Surgical Strike – یازده ژانویه 2019

ویکی کاشال پس از اکران فیلم موفق Masaan راه طولانی پیموده و در سال 2018 شاهد موفقیت او بودیم. این بازیگر به معرفی نیاز ندارد و این فیلم هم یکی از اولین فیلم های اکران شده سال 2019 خواهد بود. تریلر این فیلم باعث شده که نسبت به محتوای آن درباره حمله ارتش پاکستان به اوری، اجرای کاشال و یامی گاتام و پارش راوال، خوشبین باشیم. با این حال موضوع حساس فیلم درباره مقابله و نبرد دو کشور یک موضوع پیچیده است که امیدواریم خوب از آب دربیاید. اما اگر موفق شود شاهد یک فیلم زیبا خواهیم بود.

همچنین بخوانید: 10 فیلم برتر آکیرا کوروساوا که باید تماشا کنید


2. Sonchiraiya – نه فوریه 2019

اگر آبیشک چابی مانند فیلم های Ishqiya, Dedh Ishqiya ,Udta Punjab به مسیر موفقیت خود ادامه دهد، با اطمینان می توان گفت که این فیلم یکی از بهترین فیلم های سال 2019 خواهد بود. زیرا شاهد یک داستان زیبا درباره طبقه روستایی هند هستیم. یک داستان زیبا از یکی از خونین ترین حوادث تاریخ هند با بازیگرانی چون مانوج باجپایی، سوشانت سینگ راجپوت، بومی پدنکار، رنویر شوری و آشوتاش رانا. با تماشای تریلر فیلم به دلیل موفقیت آن پی می برید.

همچنین بخوانید: 7 فیلم برتر جیمز کامرون که نباید از دست بدهید


1. Brahmastra – دسامبر 2019

زمانی که کمپانی دارما تصمیم می گیرد با بودجه 250 کرور یک فیلم معاصر با مضامین ماورایی بسازد، حتی بدبین ترین منتقدین هم راضی خواهند شد. زوج آلیا بات و رنبیر کاپور برای اولین بار، آمیتا باچان، کارگردانی آیان موکرجی، نشان دهنده موفقیت این اثر است. دیمپل کاپادیا، ناگارجونا، دیویندو شارما، مونی روی و کریتی سانون، از جمله بازیگران دیگر این فیلم هستند. پس بی صبرانه منتظر اکران این فیلم هستیم.

همچنین بخوانید: 25 فیلم برتر سینما درباره اختلال چند شخصیتی


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (25)

بستن فرم

  1. لیلا

    خرداد 12, 1400

    به نظر من فیلم پی کی, ملکه, لندن, وقتی همدیگر را دیدیم , فشن, عالین حتما ببینید

    پاسخ

  2. Mt

    شهریور 10, 1399

    فیلم Ek Ladki ko Dekha to Aisa Laga توضیحاتش اشتباهه فیلم درمورد زندگی همجنس گراهاس نه همجنس باز.درضم از ۲۰۱۸ به بعد خیلی فیلم در این رابطه دارن میسازد.یکیش وصال خوش یمن محتاطانه که ایوشمان کرونام بازی کرده گی عه

    پاسخ

    • fishy در پاسخ به Mt

      شهریور 30, 1399

      سلام دوستان فیلم هندی تو زمینه همجنسگرایان معرفی کنید لطفا

      پاسخ

  3. رضا

    دی 9, 1398

    فیلم Geeta & gevindov و رفیق عزیز رو من به همه پیشنهاد میکنم ببینن از بازیگرهای نسل جدید بالیوود ساخته شده و اینکه فیلم سینگهام که دوستان میگن فیلم تخیلی هستش فیلن باید واقعیت ها رو بگه این دو فیلمی که من نام بردم تا حدودی میتونه انتظاراتتونو براورده کنه با تشکر

    پاسخ

    • Mehdi در پاسخ به رضا

      دی 18, 1398

      سینگهام بهترین و معروف ترین فیلم هنده با بازیگری عالیییییی اجای دوگاننننننن که فیلماش خیلی عالیههههه.فیلم تخیلی فقط روبوت 2 از اکشای کومار

      پاسخ

      • محبت در پاسخ به Mehdi

        فروردین 20, 1403

        کاملا باخرف موافقم

        پاسخ

  4. Mehdi

    مرداد 25, 1398

    سلام.فیلم تاناجی از آجای دوگان یادتون رفت بنویسید به نظر من بهترین فیلمها متعلق به آجای دوگان هستند همه فیلماش عالی هستننننن

    پاسخ

    • Mohammad در پاسخ به Mehdi

      شهریور 27, 1398

      ازفیلمای اجی دوگان فقط سینگامsingham

      پاسخ

      • Mehdi در پاسخ به Mohammad

        مهر 8, 1398

        Mohammad شما برو فیلمای رانویر سینگ با آکشای کومار مسخره رو تماشا کن

        پاسخ

    • محمد در پاسخ به Mehdi

      مهر 9, 1398

      از آجی دیوگان فقط فیلم دریشیام 2015
      شاهکاره شاهکار

      پاسخ

    • محمد در پاسخ به Mehdi

      مهر 9, 1398

      چند تایی از اینا رو دیدم از این لیست فیلم badla فوق العاده بود

      پاسخ

  5. Hana

    مرداد 5, 1398

    سلام دوستان
    ببخشید نمیدونم دقیقا یه سریال بود یا فیلم سینمایی
    که دختره تو عروسیه عشقش بود
    ممنون میشم اگه اسمشو بگین

    پاسخ

  6. ALFA

    مرداد 3, 1398

    اگر هیچ علاقه ایی به فیلم های هندی ندارید
    شکی نیست که با دیدن این فیلم ها>>>
    1گجینی
    2پی کی
    3شاهدا
    4سه احمق
    5وانتد (هندی)
    6داماد عاشق عروسش را می برد
    قطعا نظرت تان عوض خواهد شد شک نکنید..

    پاسخ

    • محمد در پاسخ به ALFA

      مرداد 6, 1398

      گجینی جزو 10 فیلم برتر امیرخان هم حساب نمیشه چجوری تو گذاشتیش به عنوان بهترین فیلم هندی
      اگه به امیرخان علاقه داری حداقل فیلم دنگال رو مینوشتی بهترین

      پاسخ

      • مهدی سعیدی در پاسخ به محمد

        شهریور 27, 1399

        دانگل زیباترین فیلم هندی بود که من دیدم و بینظیره و به نظرم بهترین فیلم امیرخان هم هست در ضمن این نکته بگم که دانگل پر فروشترین فیلم تاریخ هنده

        پاسخ

    • DA در پاسخ به ALFA

      آذر 12, 1399

      و این چند تا فیلمی که میگم هم بهترینهاست برای فیلم های هندی
      1.good newws
      2.hippi
      3.zero
      4.و همه فیلم هایی که توش شاهرخ خان. کاجول و.. بازی کرده باشن.
      اینارو هم پیشنهاد میکنم ببینید.

      پاسخ

  7. جعفر

    تیر 19, 1398

    Ratsasan 2018 شیطان
    بهترین فیلم جنایی که تو عمرم دیدم

    پاسخ

    • حسین در پاسخ به جعفر

      اسفند 29, 1398

      ممنون بخاطر پیشنهادتون
      نگاه کردم
      خیلی جالب بود
      سپاس

      پاسخ

  8. محمدجواد

    تیر 16, 1398

    فیلم سال نو مبارک رو هم ببینید عالیه

    پاسخ

  9. mhd

    تیر 3, 1398

    چند فیلم هندی با داستانی فوق العاده زیبا

    1- غول ظاهر را مخور 2015

    2- 3g killer connection 2013 (زیرنویس سایت سابتایتل هماهنگه بقیه بیخیال)

    3- راست یا دروغ شاهکاری از بالیوود در 2010 دوبله دو زبانه ببینید

    4- یک چهارشنبه 2008 (این فیلم نسخه آمریکای هم داره common man 2013)

    5- سه نخاله 2000 یک کمدی جالب جزء 250 فیلم برتر میتونین زیرنویس ببینید.

    6- pk 2014 داستان در مورد ادیان و خدا هست

    7 – kabhi alveda naa kehna 2006 این خانوادکی برای متاهلین عالیه

    8- natsamart 2016 این فیلم رو ببینید باغبان رو از ذهنتون پاک می کنید.

    9 – خاکی 2004 دوبله ببینید

    10 – سنگام 1964

    پاسخ

  10. محمد جواد

    خرداد 2, 1398

    سلام .من فیلم پی کی رو دیدم خوبه ولی یه فیلم معرفی میکنم به اسم دلداده 2015 هندی اگه نبینی عمرت بر باد دادی بهترین فیلم هندی که تو عمرم دیدم 1080 دانلود کن کامل فیلم دوبله فارسی .عشقو عاشقیه .هیجانی .کمدی .یه گریه نکردی به من فوش بده فقط اینو نگاه کن
    دلداده 2015 هندی

    پاسخ

    • امیر در پاسخ به محمد جواد

      خرداد 25, 1398

      سلام بنده فیلیمی که شما گفتین قبلا نگاه کردم واقعا عالیه ولی من به دو زبان دارمش

      پاسخ

    • مریم در پاسخ به محمد جواد

      آذر 14, 1401

      سلام ببخشید یه فیلم هست پسر از طریق اینترنت یه دهتر روستایی رچویدا میکنه میاد که باهاش ازدواح که در همین حین برادر پسره هم عاشق خواهز دخترع میشع اسمشو نمیدنید چیت😢😢

      پاسخ

  11. محمد

    اردیبهشت 16, 1398

    اگر فیلم pk را دوست داشته باشیم شما چی پیشنهاد میدی ادمین
    یه فیلم دیدم به اسم padman یه خورده شبیه بود لطفا اگه فیلم مشابه pk میشناسی معرفی کن

    پاسخ

    • زهرا اکیما در پاسخ به محمد

      اردیبهشت 16, 1398

      سلام، ببینید فیلم pk خیلی فیلم خاصی هست و حتی میشه گفت تکرار نشدنیه مخصوصا تو سینمای هند. ولی به نظر من فیلم Bajrangi Bhaijaan شباهت زیادی داره به این فیلم که می تونید ببینید. فیلم های Queen و Jab Harry Met Sejal هم تقریبا همون محتوا رو دارن.

      پاسخ