بهترین فیلم های زامبی سال 2019-2020 کدام اند؟

ژانر وحشت انواع مختلفی دارد که یکی از آن ها زامبی است. ایده آرماگدون دیگر این نیست که جهان  را نابود کند، بلکه باید انسانیت را نیز نابود کرد. یک ویروس می تواند انسان را نابود کرده و آن ها را به موجودات خطرناک و آدم خوار تبدیل کند. این ایده اولیه اغلب فیلمسازهاست. و از آنجاییکه این موضوع کلیشه شده، بنابراین فیلمسازان شخصیت ها را در موقعیت های جدید قرار می دهند تا بیننده نتواند سرنوشت آن ها را حدس بزند. بنابراین داستان های متفاوت ژانر وحشت محبوب شده است. موفقیت فیلم هایی چون “شان میمیرد” (Shaun of the Dead) و “سرزمین زامبی ها” (Zombieland) ثابت کرده که این فیلم ها موضوعات مختلف را به نمایش می گذارند. تلویزیون هم در ساخت سریال های زامبی موفق بوده و سریال هایی چون “مردگان متحرک” (The Walking Dead) را ساخته است.

گرچه تمام این سریال ها و فیلم ها داستان مشابهی را نشان می دهند اما آن را به شکل های مختلف روایت می کنند تا توجه بیننده جلب شود. اگر شما هم طرفدار فیلم های زامبی هستید، شاید به این فکر می کنید که فیلم های زامبی آینده چه هستند؟ خوشبختانه پاسخ این سوال را در اختیارتان قرار می دهیم. در اینجا می خواهیم فهرست فیلم های زامبی سال 2019 را به شما معرفی کنیم. امیدواریم این فیلم به خوبی فیلم های پیشین باشد. با پروشات همراه باشید.

در ضمن پیشنهاد میکنیم مطلب فوق العاده بهترین فیلم های ۲۰۱۹ را که شامل توضیحات و تریلر فیلمها نیز هست از دست ندهید!


11. بلوندهای زامبی – Zombie Blondes – اعلام خواهد شد

یک فیلم اقتباسی از کتابی به همین نام نوشته برایان جیمز درباره نوجوانی به نام هانا که به همراه پدرش به شهر جدیدی می رود. با قدم گذاشتن به شهر حس بدی پیدا کرده و به زودی به دلیل آن پی می برد. همچنین رفته رفته به موضوعات مختلف شهر پی می برد. در روز اول مدرسه با چیرلیدرهای محبوب شهر مواجه می شود. اما راز عجیبی در میان است. این چیرلیدرها احمق نیستند بلکه دختران بلوند و رنگ پریده ای هستند که حتی از خانواده کولن بدترند. خوشبختانه هانا با پسری آشنا شده که چیرلیدرها را می شناسد و به هانا هشدار می دهد که از آن ها دور بماند.


10. توییت کردن از سیرک مردگان – Twittering from the Circus of the Dead – اعلام خواهد شد

امروز دنیای شبکه های اجتماعی است و همه به نوعی باهم مرتبط اند. تنها باید از میان فیسبوک، اینستاگرام، توییتر و اسنپ چت یکی را انتخاب کنید. یافتن فردی از نسل جدید که عضو این شبکه ها نباشد مانند یافتن یک موجود شاخدار است. این فیلم براساس داستانی به همین نام از جو هیل اقتباس شده است. یک دختر به طرز شدیدی به شبکه های اجتماعی وابسته است. زمانی که خانواده اش به یک سفر جاده ای می روند، از اینکه زمان زیادی را با آن  ها بگذراند می ترسد. برای فرار از هراس خود در طی سفر دائم توییت می گذارد. گرچه توییت های او در ابتدا مهم نیستند اما پس از اینکه پدرش تصمیم می گیرد به یک سیرک برود، محتوای توییت های او تغییر می کند. آن ها به زودی متوجه می شوند این سیرک مکان ترسناکی است. از آنجاییکه هیل فرزند نویسنده پدر ژانر وحشت است، پس انتظار می رود قلم ترسناک پدرش را به ارث برده باشد.

همچنین بخوانید: 25 فیلم ترسناک برتر درباره زامبی


9. طلوع مردگان زنده – Rise of the Living Dead – اعلام خواهد شد

“شب مردگان زنده” (Night of the Living Dead) جرج رومرو ژانر زامبی را آغاز کرد. یک اتفاق انسان ها را به مردگان آدم خوار تبدیل نمود. پسر رومرو مدت ها درحال نوشتن فیلمنامه مرتبط با فیلم پدرش یود. این فیلم درباره حوادث چند سال پیش از “شب مردگان زنده” است و جریان منتهی شده به آن را بیان می کند. گرچه فیلمنامه به پایان رسیده اما تولید آن آغاز نشده است. بنابراین کامرون رومرو نیز داستان ترسناک خود را بیان کرده و احتمالا این داستان هم ترسناک خواهد بود.

همچنین بخوانید: معرفی 20 فیلم ترسناک مورد انتظار که در آینده نزدیک اکران خواهند شد


8. جاده مردگان جرج ای. رومرو – George A. Romero’s Road of the Dead – اعلام خواهد شد

شاید تصور کنید ژانر زامبی یک ژانر جدید است، مخصوصا با وجود فیلم های زامبی جدید، اما اشتباه می کنید. فیلم “شب مردگان زنده” جرج ای. رومرو بود که در سال 1968 ژانر زامبی را آغاز کرد و مضمون آن هنوز در فیلم های زامبی استفاده می شود. گفته می شود که رومرو یک فیلم زامبی جدید به نام “جاده مردگان زنده” را در دست تولید دارد. در این فیلم زامبی ها برای سرگرمی انسان در یک مکان کولوسئوم مانند با ماشین مسابقه می دهند. یک فیلم جالب و متفاوت.

همچنین بخوانید: لیست 30 فیلم برتر آخرالزمانی در تاریخ سینما که باید ببینید


7. راهنمای بقا در میان زامبی ها – The Zombie Survival Guide – اعلام خواهد شد

با وجود تعداد زیادی فیلم و سریال های زامبی، تصور می کنید باید خود را برای طلوع زامبی ها آماده کنید. در حقیقت با کمی جستجو در اینترنت متوجه می شود که این آمادگی آغاز شده است. مکس بروکس کتاب های راهنمای بقا در میان زامبی ها را نوشته است. اما به نظر می رسد که در حال حاضر به این کتاب راهنما نیاز نداریم، بنابرین فیلمسازان تصمیم گرفتند نسخه سینمایی آن را تولید کنند. این فیلم توسط کمپانی تولید “جنگ جهانی زد”، یعنی پارامونت استودیوس تولید خواهد شد. شاید برد پیت هم در این فیلم حضور داشته باشد.

همچنین بخوانید: لیست بهترین فیلم های خون آشامی که در سال 2018 اکران شدند


6. مکث: سوگواری یک زامبی – Breathers: A Zombie’s Lament – اعلام خواهد شد

اگر درباره داستان های عاشقانه در دنیای زامبی صحبت کنیم مطمئنا باور خواهید کرد زیرا در فیلم هایی چون “بدن های گرم” (Warm Bodies) با بازی ترزا پالمر و نیکلاس هالت شاهد آن بوده اید. و اگر تخیل تان نمی تواند زامبی ها را چیزی بیشتر موجودات تکه و پاره تصور کند، اشتباه کرده اید. اگر می خواهید درباره زندگی زامبی ها بیشتر بدانید باید با اس.جی.براون صحبت کنید. یا اینکه کتاب ” مکث: سوگواری یک زامبی” را بخوانید که فیلم آن نیز درحال ساخت است. شخصیت اصلی داستان اندی وارنر است که یک تصادف زندگی اش را تغییر داد. درنتیجه به یک زامبی تبدیل شده و انسان ها را به عنوان یک طعمه میبیند. به زودی به یک موجود منزوی و تنها تبدیل شده که در زیرزمین خانه والدین اش زندگی می کند. در جلسه مردگان گمنام با عشق زامبی اش، ریتا آشنا می شود. سرانجام تصمیم می گیرد باورهای خود را کنار گذاشته و از انسان ها تغذیه کند.

همچنین بخوانید: لیست بهترین فیلم های ترسناک که در سال 2018 اکران شدند


5. جنگ جهانی زد دو – World War Z 2 – اعلام خواهد شد

قرار است سری دوم جذاب ترین فیلم زامبی چند سال اخیر ساخته شود اما گویا فیلمنامه آن هنوز آماده نیست. از آنجاییکه دیوید فینچر کارگردانی آن را برعهده دارد پس یک اثر موفق خواهد بود. این فیلم با بازی برد پیت سری دوم “جنگ جهانی زد” است. در این فیلم هم شاهد آخرالزمان زامبی ها خواهیم بود که پر از صحنه های اکشن و مرگ است. یک فیلم مهیج که منتظر اکران آن هستیم.

همچنین بخوانید: اگر به فیلم های اره (Saw) علاقه دارید این 12 فیلم را از دست ندهید


4. قطار بوسان دو – Train to Busan 2- اعلام خواهد شد

زمانی که یک پدر الکلی که نمی تواند با دخترش وقت بگذراند می خواهد او را با قطار بوسان به نزد مادرش ببرد، یک اخرالزمان زامبی رخ می دهد. یک زن وحشت زده با ورود به قطار همه را زامبی کرده و پاره ای از حوادث را آغاز می کند. این فیلم زامبی از کره جنوبی با موفیت جهانی رو به رو شد و چندین جایزه دریافت کرد. به همین دلیل قرار است سری دوم آن ساخته شود. سانگ هو-یئون، کارگردان فیلم نخست در این فیلم هم حضور دارد و با جو-سوک پارک نویسنده همکاری خواهد داشت.

همچنین بخوانید: 25 فیلم برتر کره‌ای تاریخ سینما


3. مرده نمی ‌میرد – The Dead Don’t Die – اعلام خواهد شد

در طی سال ها فیلم های زامبی بخشی از ژانر وحشت بوده اند که به دلیل موفقیت ژانرهای فرعی خود را به دست آورده اند. فیلمسازان مضامین مختلف را با ژانر زامبی ترکیب کرده اند و در این فیلم شاهد یک فیلم کمدی زامبی خواهیم بود. “شان میمیرد” و “سرزمین زامبی ها” تنها نمونه ای از ژانر زامبی کمدی بوده اند. اکنون “مرده نمی میرد” نیز چنین مضمونی خواهد داشت. درباره داستان این فیلم چیزی نمی دانیم که نمی دانیم که ستارگان بزرگ هالیوودی، مانند سلنا گومز، ادم درایور و آستین باتلر، در نقش های اصلی حضور دارند. بیل مورای هم جز بازیگران مکمل فیلم است. مورای در فیلم مشابه “سرزمین زامبی ها” نیز حضور داشت. امیدواریم این فیلم از فیلم های پیشین موفق تر باشد. کلویی سونی، تیلدا سوئینتن، استیو بوشمی و دنی گلاور هم جز فیلم هستند.

همچنین بخوانید: لیست بهترین فیلم های ترسناک سال 2018


2. سرزمین زامبی های دو – Zombieland Too – یازده اکتبر 2019

داستان مردمی که در دنیای زامبی ها زنده می مانند تقریبا شبیه است. در بدترین حالت توسط زامبی ها خورده شده و خودشان هم به زامبی تبدیل می شوند. در بهترین حالت پیش از خورده شدن کشته می شوند. یا اینکه از گرسنگی و تشنگی مرده یا تنها بمانند. حتی اگر با انسان های دیگر هم آشنا شوند معلوم نیست زنده بمانند. در چنین دنیای چگونه می توان زنده ماند؟ به سادگی! می توان قوانینی وضع کرد و به کمک آن ها زنده ماند. کلمبس به همین شیوه زنده ماند. او می دانست به چه چیزی نیاز دارد و به آن ها پایبند ماند. سپس با تالاهسی و خواهران ویچیتا و لیتل راک آشنا شد. آن ها سوار یک خودرو شده و تحت بدترین شرایط زنده می ماندند. شاید تصور کنید این داستان به خوبی و خوشی پایان می یابد اما این دنیای دیزنی نیست و این شخصیت ها نیز پرنس و پرنسس نیستند. طرفداران منتظر سری دوم بود تا ماجراجویی های این شخصیت ها ادامه یابد. گویا در این دنیای اخرالزمانی قرار است قوانین دیگری اضافه شود تا این شخصیت ها زنده بمانند.

همچنین بخوانید: لیست بهترین فیلم‌های ترسناک قرن 21 به همراه تریلر و خلاصه داستان


1. سه گانه مردگان متحرک – The Walking Dead trilogy – اعلام خواهد شد

بدون شک سریال “مردگان متحرک” یکی از بهترین نمونه های ژانر زامبی است که از فصل یک تغییرات بسیاری را متحمل شده و داستان شخصیت های مختلف را نشان می دهد. این سریال اقتباسی از یک داستان کامیک به همین نام براساس داستان های کشت و کشتار زامبی ساخته شده است. این سریال نشان داد در دنیای زامبی ها نیز می توان به دنبال تعادل بود. این سریال با وجود شخصیت های منسجم و روایت زیبا شایسته این موفقیت است. بخشی از موفقیت آن به دلیل بازی زیبای اندرو لینکلن است که در نقش کلانتر ریک گریمز یکی از بهترین اجراهای خود را داشته و یک قهرمان پیچیده را به نمایش می گذارد. زمانی که لینکلن تصمیم گرفت بازی در این سریال را متوقف کند همه تصور می کردند این اتفاق به منزله پایان شخصیت ریک خواهد بود، اما برخلاف تصورمان فیلمسازان تصمیم گرفتند او را زنده نگه دارند و اکنون دلیل آن را می دانیم. زیرا داستان گریمز به انتها نرسیده و اخیرا متوجه شدیم نه تنها فیلم این سریال بلکه سه گانه آن در حال تولید است. و جز اندرو لینکلن کسی بازی در نقش او را به عهده نمیگیرد.

همچنین بخوانید: معرفی 15 سریال خارجی شبیه خاطرات خون آشام (The Vampire Diaries)


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (12)

بستن فرم

  1. mahsa

    خرداد 29, 1400

    وای مردگان متحرک ک کلن نگم عشقمه زندگیمه خ خ خوبه بعدشم منتظر جنگ جهانی زد 2 هستم اونم خوبو خ خفنه

    پاسخ

  2. ERFAN

    فروردین 27, 1400

    به نظر من از همش قشنگ تر و هیجانی تر مردگان متحرک واقعا عالی اونایی که ندیدن نصف عمرتون بر باد رفته

    پاسخ

  3. نیگن

    بهمن 4, 1399

    سلام فیلم مردگان متحرک واقعا عالیه بااینکه ۱۰فصله ولی هنوز جذابیتایه زیادی داره وقراره قسمت جدیدش ۲۵روز دیگه بیاد

    پاسخ

  4. عارف

    دی 26, 1399

    بینه اینا بهترینش قطاره بوسانه واقعا ادمو میخکوب میکنه پیشنهاد میکنم حتما ببینید..البته این فیلم قسمتی دو هم داره که بخاطر محبوبیته خیلی خیلیزیاده نسخه یک ساخته شد اما واقعا میشه گفت مزخرف بود و داده همرو دراورد

    پاسخ

  5. علی

    آذر 12, 1399

    من منتظر این فیلم ها هستم به خصوص جنگ جهانی زد

    پاسخ

  6. فوکولی

    مهر 26, 1399

    بهترین فیلم از نظر من فیلم سنگسار هستش که هیچ وقت نزاشتن تا پخش بشه و این فیلم از رو واقعیت ساختن همه نگاه کنید تا بیشتر با این مملکت …… آشنا بشید

    پاسخ

    • مبین در پاسخ به فوکولی

      دی 5, 1399

      الان فیلمه رو درست کردن از کدوم سایت نگاه کردی میخوام منم نگاه کنم

      پاسخ

    • مارال در پاسخ به فوکولی

      فروردین 22, 1400

      شما فقط فیلم ها رو نگاه می کنید بدون اینکه بفهمید برای همین رسانه ها مختون رو پوک کردن، نمونه اش همین فیلم ضعیف و مسخره ای که اسم بردی، حالا از روی کدوم واقعیت بوده، خود کارگردان هم نمی دونه.

      پاسخ

    • ماهان در پاسخ به فوکولی

      خرداد 1, 1400

      منم دیدمش سنگسارو آدم های خیلی وحشی بودن

      پاسخ

  7. محمد

    شهریور 13, 1398

    عالیییییییییی

    پاسخ

  8. سلام عباس اقا فیلم جنگ جهانی زد از اویل ماه اسفند جلوی دوربین میره

    پاسخ