بهترین انیمیشن های سال 2019-2020 که حتما باید تماشا کنید

انیمیشن نوعی ژانر سینمایی است که کسی نمی تواند آن را دوست نداشته باشد. در گذشته مردم تصور می کردند انیمیشن مخصوص کودکان است، اما با گذشت سال ها و تولید انیمیشن های غنی که مرزهای ژانرهای مختلف را کنار زدند، دیگر کسی ژانر انیمیشن را مخصوص کودکان نمی داند. با اینکه کمپانی دیزنی دنیای انیمیشن را قبضه کرده است، اما تنها شرکت تولیدکننده انیمیشن نیست و شرکت های دیگری هم وجود دارد. حتی انیمیشن های امروزی هم تنها به روایت های پرنسس ها و شوالیه ها محدود نمی شوند. فیلم هایی چون “دوستدار تو، ونسان” (Loving Vincent) در سال 2017 ثابت می کند که انیمیشن حرف های زیادی برای گفتن دارد. اگر شما هم ژانر انیمیشن را دوست دارید، پس حتما این مقاله را دنبال کنید تا جدیدترین انیمیشن های پیش رو را مرور کنیم. با پروشات همراه باشید.

در ضمن پیشنهاد میکنیم مطلب فوق العاده بهترین فیلم های ۲۰۱۹ را که شامل توضیحات و تریلر فیلمها نیز هست از دست ندهید!


25. چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم ۳ – How to Train Your Dragon: The Hidden World – بیست و دو فوریه 2019

باوجود سریال “بازی تاج و تخت” (Games Of Thrones) اژدها را موجودی می نامیم که از دهانش آتش خارج می شود و همه جا را به آتش می کشاند. اما اگر این چندگانه را تماشا کنید نظرتان درباره اژدها عوض می شود. در این مجموعه اژدها موجودی است که با انسان دوست شده و به همین دلیل این چندگانه با موفقیت جهانی رو به رو شد. سری سوم این فیلم در مارس 2019 نمایش داده شده و امیدواریم هیکاپ و توثلس بتوانند در کنار هم دشمنان را شکست دهند.

همچنین بخوانید: بهترین فیلم های کمپانی دیزنی که در سال 2019-2020 اکران خواهند شد


24. پارک شگفت ‌انگیز – Wonder Park – پانزده مارس 2019

کودکان هم تخیل های جدی دارند که پر از جادو و موجودات بیگانه و تخیلی است. جون بیلی چنین نوجوانی است و برای خود یک پارک تفریحی ساخته تا بتواند با حیوانات حرف بزند. اما با افزایش سن تخیل خود را از دست داده و به این دنیا راهی ندارد. اما سال ها بعد دوباره به این دنیا راه یافته و متوجه می شود پارک تفریحی او ناشی از تخیلاتش نبود. اما اکنون به مشکلاتی دچار شده و جون نمی تواند به حیوانات این پارک کمک کند.


23. لینک گم شده – Missing Link – دوازده آوریل 2019

سر لیونل فراست همیشه به داستان های افسانه ای علاقه داشت. اکنون که دیگر کودک نیست بازهم معتقد است برخی هیولاها تنها به دنیای قصه ها تعلق ندارند. زمانی که درباره یک موجود افسانه ای اخباری می شنود تصمیم می گیرد آن را پیدا کند. اما دوستانش به او خندیده و انگیزه اش را کم می کنند. اما ماجراجوی دیگری هم به کمکش آمده و آن دو می خواهند آقای لینک را پیدا کنند. هیو جکمن و زک گالیفیناکیس به ترتیب در نقش فراست و آقای لینک صداپیشگی می کنند.

همچنین بخوانید: رده بندی تمام فیلم های کمپانی دیزنی که در سال 2018 اکران شدند


22. زندگی پنهان حیوانات خانگی ۲ – The Secret Life of Pets 2 – هفت ژوئن 2019

یک کمدی انیمیشن سه بعدی آمریکایی تولید شرکت ایلومینیشن اینترتیمنت به کارگردانی کریس رناد و نویسندگی برایان لینچ، که سری پیشین آن در سال 2016 ساخته شد. اغلب بازیگران به نقش های خود بازمی گردند، به جز نقش لوئیس سی.کی که توسط پتن اسوالت اجرا می شود. بازیگران دیگر عبارت اند از تیفانی هدیش، نیک کرول، پت هولمز و هریسون فورد. این فیلم در ادامه سری پیشین خود زندگی حیوانات خانگی در غیاب ما را نشان می دهد، زمانی که به سر کار یا مدرسه رفته و آن ها را تنها می گذاریم. سری اول این چندگانه که در سال 2016 اکران شد در گیشه 875 میلیون دلار فروش داشت. مکس یک سگ تریر است که صاحبش یک سگ مونگرل به نام دوک را به خانه آورده و مکس به او حسودی می کند. هریسون فورد برای اولین بار در یک انیمیشن حضور دارد. گرچه دهه هفتاد عمر خود را می گذراند اما حرفه بازیگری اش دچار افول نشده است.


21. شیرشاه – The Lion King – نوزده جولای 2019

این نسخه جدید از فیلم محصول سال 1994 توسط جان فاورو کارگردانی می شود. صداپیشگان آن عبارت اند از: دونالد گلاور در نقش سیمبا، جی دی مک کرری در نقش سیمبای جوان، بیانسه در نقش نالا، شهدی رایت جوزف در نقش نالای جوان، جیمز ارل جونز در نقش مصطفی، چویتل اجیوفور در نقش اسکار، بیلی ایکنر در نقش تیمون، سث روگن در نقش پومبا، جان کانی در نقش رفیکی، جان الیور در نقش زازو، آلفر وودارد در نقش سارابی، اریک آندره در نقش ازیزی، فلورانس کاسومبا در نقش شنزی و کیگان مایکل کی در نقش کاماری. داستان درباره یک شیر جوان به نام سیمبا است که وارث امپراتوری خانوادگی سرزمین های پراید است. پس از مرگ پدرش موفاسا توسط اسکار تشنه قدرت، سیمبا دور از خانواده رشد کرده و می خواهد انتقام بگیرد. این فیلم هم مانند “کتاب جنگل” با استفاده از تکنیک های لایو اکشن، جلوه های رایانه ای و تولید مجازی، ساخته شده است. در این فیلم شخصیت انسانی وجود ندارد.

همچنین بخوانید: بهترین فیلم های فانتزی که در سال 2019-2020 اکران خواهند شد


20. پرندگان خشمگین دو – The Angry Birds Movie 2 – شانزده اوت 2019

بازی های ویدیوی یکی از منابع مهم فیلم سازی هستند. بازی پرندگان خشمگین به دلیل شخصیت های کمدی و مضامین ورزشی اش بسیار محبوب شد. این موفقیت باعث شد فیلم آن هم ساخته شود و مانند بازی با موفقیت رو به رو شود. به همین دلیل قرار شد سری دوم آن هم ساخته شود. سری دوم آن قرار است در سال بعد اکران شود و نقش های اصلی رد، چاک و بامب قرار است توسط جیسون سودیکیس، جاش گاد و دنی مک براید صداپیشگی شوند. بیل هیدر، پیتر دینکلیج، لزلی جونز و نیکی میناژ صداپیشگی نقش های فرعی را برعهده دارند.


19. منجمد دو – Frozen 2 – بیست و دو نوامبر 2019

فیلم “منجمد” برنده جایزه اسکار، از داستان های کلاسیک “ملکه برفی” هانس کریستین اندرسون اقتباس شده و یکی از پرفروش ترین انیمیشن های تاریخ است. داستان یک پرنسس خاص با قدرت های ماورایی که پس از یافتن پریان در خانه اش پنهان می شود. داستان زیبای این پرنسس می تواند ادامه داشته باشد و به همین دلیل قرار است نسخه بعدی آن ساخته شود. پس باید تا نوامبر 2019 منتظر شویم تا پرنسس آنا و السا را دوباره ببینیم.

همچنین بخوانید: 25 انیمیشن کوتاه برتر کمپانی پیکسار


18. داستان اسباب بازی چهار – Toy Story 4 – بیست و یک ژوئن 2019

همکاری شریف وودی و باز لایتیر همیشه درخشان بوده است و آن دو در کنار دوستانشان ماجراجویی های مختلفی را در معرض نمایش گذاشته اند. چندگانه داستان اسباب بازی اهمیت وجود دوستان در زندگی را نشان می دهد. این فیلم نه تنها کودکان بلکه بزرگسالان را نیز سرگرم می کند. از آنجاییکه سه فیلم این چندگانه تولید شده اند، فیلم چهارم برای اکران در ژوئن 2019 آماده است. بنابراین برای دیدن وودی، باز و اسباب بازی هایشان در جستجوی بو پیپ، یک عروسک پرسلان، که عشق مخفی وودی است، هیجان زده هستیم.


17. زشت – Abominable – بیست و هفت سپتامبر 2019

داستان گروهی از مردم که تصمیم می گیرند بلندترین کوه جهان را اندازه بگیرند و با چیزی مواجه می شوند که تنها در داستان ها شنیده بودند. کلویی بنت صداپیشگی شخصیت یی را برعهده دارد، دختری که در میان عده ای شرور گیر کرده است. آن ها ماجراجویی خود را از شانگهای آغاز کرده و به کوه های هیمالیا می رسند. در بین راه با یک مرد برفی رو به رو می شوند که در بین کوه ها گم شده است. بنابراین این انسان ها باید مرد برفی را به خانه اش برسانند.

همچنین بخوانید: 12 فیلم انیمیشن پیکسار که تأثیر روان‌شناسانه عمیق داشتند


16. جاسوسان نامحسوس – Spies in Disguise – سیزده سپتامبر 2019

در فیلم های مختلف شاهد حضور جاسوس ها و گجت هایشان هستیم که کارهای عجیب انجام می دهند. جیمز باند و ایتان هانت الگوی جاسوس ها هستند زیرا کارهای عجیب و غیرممکنی انجام می دهند. این فیلم هم یک اثر جاسوسی اما پیچیده است که براساس فیلم کوتاه Pigeon: Impossible ساخته شده است. لانس استرلینگ خبره ترین جاسوس جهان است که به کمک گجت هایش به مبارزه افراد شرور می شتابد. او هم مانند کیو و بنجی در فیلم های جیمز باند و “ماموریت غیرممکن” (Mission: Impossible) یک همراه خجالتی به نام والتر بکت خواهد داشت. ویل اسمیت و تام هالند صداپیشگی استرلینگ و بکت را برعهده دارد درحالی که کارن گیلان، رشیدا جونز و دی جی خالد، صداپیشگی شخصیت های دیگر را برعهده دارند.


15. فیلم لگو ۲: بخش دوم – The Lego Movie 2: The Second Part – هشت فوریه 2019

هر کودک دوست دارد با لگو بازی کرده و دنیا و داستان خود را خلق کند. با وجود موفقیت این اسباب بازی یک فیلم درباره آن ساخته شد. فیلم لگو درباره شخصیت امت بود، یک کارگر که همیشه قوانین را دنبال می کرد اما از پتانسیل خود اگاه نبود.  در کنار او یک سازنده دیگر هم قرار داشت که تجربه های مختلفی را پشت سر گذاشته بود. فیلم های دیگری چون “فیلم بتمن لگویی” (The Lego Batman Movie) و “فیلم لگو نینجاگو” (The Lego Ninjago Movie) دنیای لگو را بزرگتر کردند. این بار شاهد داستان امت و لوسی هستیم که باید با دشمنی که می خواهد دنیایشان را بزرگتر کند مبارزه کنند.

همچنین بخوانید: لیست تمام فیلم های ابرقهرمانی که در سال 2019 اکران خواهند شد


14. اژدهای آرزوها – Wish Dragon – بیست و شش 2019

اغلب دوست داریم کسی یا چیزی را داشته باشیم که آرزوهایمان را به حقیقت تبدیل کرده و یا آن ها را براورده کند. دقیقا مانند داستان علاءالدین. اما پیش از آنکه شاهد اکران نسخه لایواکشن این فیلم باشیم، فیلم مشابه دیگری در شرف اکران است. “اژدهای آرزوها” عصر معاصر چین را نشان می دهد که پسری اژدهایی را پیدا می کند که آرزوها را برآورده خواهد کرد. بازیگرانی چون جکی چان، کنستانس وو و جان چو در این فیلم که درباره محدودیت های اخلاقی برآورده کردن آرزوهاست، صداپیشگی می کنند.


13. فیلم باب اسفنجی: یک اسفنج خارق العاده – The SpongeBob Movie: It’s a Wonderful Sponge – بیست و دو جولای 2020

یک فیلم براساس کارتون موفق و محبوب باب اسفنجی که سومین سری فیلم های چندگانه باب اسفنجی محسوب می شود. در این فیلم هم مانند فیلم دوم از جلوه های کامپیوتری و انیمیشن دو بعدی استفاده شده است. گرچه بازیگران آن هنوز مشخص نیست، اما احتمالا از بازیگران سری دوم استفاده شود. احتمالا تام کنی در نقش باب اسفنجی، گری در نقش اسنیل، بیل فیجرباک در نقش پاتریک استار، راجر بامپس در نقش اختاپوس هشت‌پا، کلنسی براون در نقش آقای کربز، آقای لارنس در نقش شلدون پلانکتون، جیل تالی در نقش کارن پلانکتون، کارولین لارنس در نقش سندی چیکز، مری جو کتلت در نقش خانم پافو لوری الن در نقش پیرل کربز، حضور دارند. در این فیلم  هم شاهد ماجراجویی های باب اسفجی و دوستانش در شهر بیکینی باتوم هستیم. البته شخصیت های دیگری نیز قرار است در آن حضور داشته باشند، شخصیت هایی چون گو لوگان عضله ای، لری خرچنگ، فلایینگ داچمن دزد دریایی و مرد دریایی ابرقهرمان بازنشسته و برناکل بوی، که بت باب اسفنجی و پاتریک.

همچنین بخوانید: لیست بهترین انیمیشن هایی که در سال 2018 اکران شدند


12. خانواده آدامز – The Addams Family – هجده اکتبر 2019

زمانی که چارلز آدامز کارتونیست قصه خانواده تخیلی متفاوتی را که شبیه خانواده های دیگر نیست، بازگو کرد اصلا تصور نمی کرد که این خانواده اینچنین محبوب شوند. شخصیت های این داستان هرکدام رفتارهای خود را دارند و این خانواده دهه بیستی نیز به مسائل گوتیک و ترسناک علاقه دارد. عنصر اصلی داستان کنایه و هجو مورد استفاده شده توسط مورتیشیاست. پس از سریال های تلویزیونی و فیلم های لایو اکشن مختلف از خانواده آدامز، اکنون شاهد نسخه انیمیشن آن هستیم. اسکار آیزاک و شارلیز ترون صداپیشگی شخصیت های گومز و مورتیشیا آدامز را برعهده دارند. الیسون جنی نقش میزبان برنامه ای را برعهده دارد که داستان خانواده آدامز را به نمایش می گذارد.


11. پیتر خرگوشه دو – Peter Rabbit 2 – هفت فوریه 2020

یک کمدی انیمیشن لایواکشن به کارگردانی ویل گلوک و نویسندگی راب لیبر و گلاک، براساس داستان های پیتر خرگوشه که توسط بئاتریکس پاتر خلق شد. از آنجاییکه نویسنده و کارگردان فیلم نخست در سری دوم نیز فعالیت دارند، احتمالا این فیلم به داستان فیلم اول بپردازد. گرچه فیلم اول از لحاظ تجاری موفق بود، اما به دلیل موفقیت فیلم “پدینگتون دو” (Paddington 2) در نظر منتقدین، احتمالا فیلمنامه این فیلم تقویت شود. فیلم قبلی داستان پیتر خرگوشه بود: در لیک دیستریکت انگلستان، پیتر خرگوشه، پسرعمویش بنجامین بانی، خواهران سه قلویش فلاپسی، ماپسی و کاتونتیل بیشتر اوقات خود را در زمین آقای جو مک گروگر سپری کرده و سبزیجات باغچه او را می دزدند. آن ها با زنی به نام بئا که در آنجا زندگی می کند و از آن ها نقاشی می کشد دوست هستند. مرگ والدین خرگوش ها توسط مک گروگر باعث می شود که بین آن ها و بئا رابطه مادر و فرزندی ایجاد شود. احتمالا نسخه جدید نقص نسخه پیشین را رفع کند.

همچنین بخوانید: 7 انیمه‌ی سریالی برتر سال 2018 به انتخاب پروشات


10. نیمونا – Nimona – چهارده فوریه 2020

یک فیلم انیمیشن اقتباسی از یک وب کامیک فانتزی نوشته نوئل استیونسون، نویسنده و هنرمند که توسط انیمیشن قرن بیستم فاکس و بلو اسکای استودیوس تولید شد. پاتریک آزبورن، کارگردان فیلم کوتاه برنده جایزه اسکار “ضیافت” (Feast) کارگردانی این فیلم نوشته مارک هایمز را برعهده دارد. این داستان که براساس یک رمان گرافیکی به همین نام نوشته نوئل استیونسون ساخته شده، نیمونا را در کنار لرد بالیستر بلکهارت شرور نشان می دهد. آن ها در کنار هم در مقابل دشمن بلکهارت، سر آمبروسز گلدنلوین مبارزه می کنند. این اولین باری است که پاتریک آزبورن کارگردانی یک فیلم بلند انیمیشن را برعهده دارد. او با وجود موفقیت فیلم برنده جایزه اسکار “ضیافت” برای دیزنی، فیلم موفقی خواهد ساخت. تماشای این فیلم اقتباسی از یک وب کامیک محبوب بدون شک دیدنی خواهد بود.


9. پیش به سوی جلو – Onward – شش مارس 2020

پیکسار در ساخت فیلم های انیمیشن باکیفیت استاد است. در بین تمامی فیلم های موفق آماده اکران در سال بعد، این فیلم هم آماده شده است. داستان در جهانی رخ می دهد که هیچ انسانی وجود ندارد. به جای آن موجودات جادویی مانند ترول ها، تک شاخ ها و الف ها وجود دارند. دو الف برای کشف رابطه خود با پدر ماجراجویی جدید را آغاز می کنند. کریس پرت، تام هالند، اکتاویا اسپنسر و جولیا لوئیس دریفوس، صداپیشگی شخصیت های اصلی را برعهده دارند. انیمیشن “کوکو” (Coco) در سال گذشته بسیار موفق بود و با وجود اینکه دان اسکنلون، نویسنده و کارگردان آن در این فیلم هم حضور دارند، باید منتظر یک فیلم موفق باشیم.

همچنین بخوانید: 10 فیلم پیشنهادی از ژانر های مختلف که می توانید آخر هفته تماشا کنید + تریلر


8. خانوادهٔ کرودها دو – The Croods 2 – هجده سپتامبر 2020

خانواده کرودها اولین مردم روی زمین بودند و همه چیز را نامگذاری کردند. یک داستان زیبا از دوران ماقبل تاریخ درباره خانواده ای که پس از خروج از غار سرزمین های جدید و حیوانات جدید را کشف می کنند. یک فیلم زیبا با صداپیشگی درخشان نیکلاس کیج، اما استون و رایان رینولدز. گرچه برای ساخت این فیلم مجبور بودیم چند سالی انتظار بکشیم اما امیدواریم ارزشش را داشته باشد.


7. مینیون های دو – Minions 2 – سه جولای 2020

مینیون ها به زبان ترکیبی هندی، چینی، اسپانیایی، فرانسوی و روسی صحبت می کنند و با این وجود زبان شان بسیار جالب است. موجودات زردرنگ زیبایی که به دنبال یافتن ابرقهرمان ها به تی رکس ها برخورده و و سرانجام به اسکارلت اورکیل برمی خورند. سری دوم مینیون ها قرار است در سال 2020 اکران شود، پس منتظر آن خواهیم بود.

همچنین بخوانید: 8 فیلم ابرقهرمانی که در سال 2019 منتظر اکران شان هستیم


6. ران اشتباه می کند – Ron’s Gone Wrong – شش نوامبر 2020

رفته رفته نقش تکنولوژی در زندگی مان پررنگ تر شده و کارها آسان و آسان تر می شوند. تنها کافی است دستور دهید تا همه چیز انجام شود. گرچه در جهان ما تکنولوژی در حال گسترش است اما در دنیای این فیلم به اوج خود می رسد. در این داستان هر کودک ربات خود را دارد که در کارها به او کمک می کند. درنتیجه ربات ها به بخش مهمی از زندگی افراد تبدیل شده اند و نبودشان مشکل آفرین است. زمانی که ربات یک پسر یازده ساله خراب می شود، زندگی او به مشکل برمی خورد. او تصمیم می گیرد به این ربات آموزش دهد و درنتیجه به ماجراجویی هایی وارد می شود که مسائل مهم تر زندگی را به او می آموزد.


5. فیلم بدون عنوان راگرتز – Rugrats – سیزده نوامبر 2020

در گذشته کانال های کودکانه اندکی وجود داشت و نیکلدون یکی از آن ها بود. این کانال هنوز هم وجود داشته و برنامه ها و فیلم های جالبی پخش می کند. در سال 1991 برنامه ای پخش شد که از دیدگاه یک کودک بود و توجه همه را به خود جلب کرد. تامی پیکلز و دوستانش داستان کودکانی را نشان می دهند که به زبان کودکانه ای باهم ارتباط برقرار کرده و گرچه به زبان انگلیسی صحبت می کنند، کسی متوجه زبان آن ها نمی شود. این برنامه بسیار سرگرم کننده و جالب بود و فیلم های مختلفی از آن ساخته شد که موفق هم بودند. گرچه این سریال بازسازی شده و سریال تلویزیونی آن هم نمایش داده می شود، اما خبر خوش این است که قرار است فیلم لایو اکشن آن تولید شود. پس منتظر آن هستیم.

همچنین بخوانید: 10 انیمه‌ی سینمایی زمستانی که ژاپنی ها انتظارش را می‌کشند


4. میچل ها و ماشین ها – The Mitchells vs the Machines – ده ژانویه 2020

میچل ها یک خانواده فروپاشیده هستند که با وجود تفاوت هایشان نمی توانند به توافق برسند. به همین دلیل تصمیم می گیرند با یک سفر جاده ای به هم نزدیک شوند. اغلب مشکلات شان به دلیل تکنولوژی است که به بخش جدانشدنی زندگی شان تبدیل شده است. بنابراین زمانی که این تکنولوژی علیه آن هاست باید با وجود تفاوت هایشان جهان را نجات دهند. از آنجاییکه دو ماشین هم مانند آن ها متفاوت هستند، بنابراین میچل ها و سگ شان می خواهند به کمک هم ماشین ها را شکست داده و انسان را نجات دهند.


3. آواز دو – Sing 2 – بیست و پنج دسامبر 2020

در سال 2016 یک موزیکال اکران شد که به داستان حیوانات خواننده که نمی توانستند موفق شوند می پرداخت. یکی از آنها یک کوآلا به نام باستر مون بود که می خواست در تئاتر موفق باشد. حیوانات مختلف، از جنس و نژادهای مختلف برای تست آمده و درحالی که نیمی از آن ها کنار می روند، تصور می کنند این رقابت پول زیادی برایشان به ارمغان می آورد. پس از فراز و فرودهای مختلف این حیوانات موفق شده و کوآلا نیز به تئاتر راه می یابد. آیا می تواند به موفقیت برسد؟ بر سر شرکت کنندگان دیگر چه خواهد آمد؟ در این فیلم پاسخ تمام سوالات را دریافت کرده و به موسیقی هم گوش خواهیم داد.

همچنین بخوانید: معرفی 12 انیمه ورزشی برتر تمام زمان ها


2. تور جهانی ترول ها – Trolls World Tour – ده آوریل 2020

ترول ها موجودات شاد و خوشحالی هستند که هیچکاه غمگین نشده و همیشه به رقص و آواز می پردازند. اما موجودی به نام برگنز بر شادی آن ها سایه افکنده است. آن ها تنها پس از خوردن یک ترول شاد می شوند و به همین دلیل ناراحت هستند. آنا کندریک و جاستین تیمبرلیک در نقش این شخصیت ها آواز خوانده و این فیلم با نامزد شدن در بهترین آهنگ اسکار به موفقیت رسید. اما داستان ترول ها در آنجا به پایان نرسید. بازیگران قدیمی در کنار بازیگران جدید بازگشته و شاهد یک اثر زیبا خواهیم بود.


1. بچه رئیس دو – The Boss Baby 2 – بیست و شش مارس 2021

فیلم بچه رئیس سال 2017 داستان متفاوتی داشت، یک نوزاد به خانواده تمپلتون رفت تا درباره دلیل اینکه محبوبیت سگ ها از انسان ها بیشتر است، اطلاعات جمع آوری کند. این فیلم با واکنش های مختلف مواجه شد اما به دلیل داستان متفاوت و صداپیشگی حرفه ای مورد تحسین قرار گرفت. با این حال به نظر می رسید کودکان از آن استقبال نکردند. امیدواریم فیلم جدید مورد علاقه کودکان باشد.

همچنین بخوانید: 12 انیمه برتر سامورایی که باید تماشا کنید


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (44)

بستن فرم

  1. دراگون باگ

    فروردین 29, 1400

    میراکلس هم در سال 2020 جزو ده انیمیشن برتر معرفی شد

    پاسخ

  2. Alireza

    فروردین 29, 1400

    از نظر من این انیمیشن ها تو سال ۲۰۱۹ ، ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ خوبن
    ناژا . جیانگ زیا . روح . به پیش . باب اسفنجی . میراکلس در نیویورک و شانگهای . داستان اسباب بازی . اژدها سواران

    پاسخ

  3. Sao

    اسفند 20, 1399

    داداش اشتباه زدی…توی انیمیشن نسل بعدی یا ران اشتباه میکند طرف دختره نه پسر (•-•)…در ضمن خیلییییییی قشنگه
    نبینی رفته من که از فیلم های رباتی خیلی خوشم میاد
    جاسوسان نامحسوس هم یکی از بهترین هاست

    پاسخ

  4. Shayan.j

    اسفند 10, 1399

    من اکثرشون رو دیدم ولی یکی مث بچه رئیس 2هنوز اکران نشده .ولی تریلرش با اخرای بچه رئیس 1فرق داره. چرا اخه این جوری میکنین.درکل خوب بود.تمام…

    پاسخ