10 انیمه‌ی سینمایی زمستانی که ژاپنی ها انتظارش را می‌کشند

سال نو میلادی آغاز شده و با اومدنش فصل جدید انیمه ها هم شروع شده. اینجا لیست انیمه هایی که ژاپنیای بیشتری چشم انتظارشونن رو آوردم. با پروشات همراه باشید.


10. The Morose Mononokean II

شروع دبیرستان”هانائه آشیا” خیلی آسون نبوده؛ اون کل هفته‌ی اول رو در درمانگاه سر کرده؛ و شرایط غیر قابل توضیحش فقط بدتر شده. دلیل این مریضی یک موجود عجیب پشمالو که بهش چسبیده و این قضیه درست از روز اول مدرسه شروع شد.

با بدتر شدن حال هانائه موجود پشمالو به بزرگ شدن خودش ادامه میده. تا اینکه چشمش به تبلیغات یک تطهیر کننده میخوره که یوکای ها رو از بین میبره. هانائه به شماره زنگ میزنه که باعث میشه اون به”مونونوکن” یک اتاق چای که کاملا غیر منتظره بغل درمانگاه ظاهر میشه بره. اونجا”هاروتسوکی آبنو” به هانائه کمک میکنه. اما بعد دستمزد میخواد و چون هانائه نمیتونه پول رو پرداخت کنه، کارمند مونونوکن میشه؛و بدتر از اون رئیس جدیدش یکی از همکلاسی های هانائه است. هانائه برای دادن بدهیش مجبوره تا یوکاهای خطرناک، عجیب غریب، یا جالب رو به سمت جهان زیرزمینی هدایت کنه.


9. Doukyonin wa Hiza, Tokidoki, Atama no Ue

“سوبارو میکازوکی” رمان نویسی خجالتی است که در برقرار کردن ارتباط با دیگران مشکل دارد و”هارو” گربه ای است که بیشتر عمرش ولگرد بوده. این انیمه داستان این دو شخصیت است که اتفاقی شروع میکنن با هم زندگی کردن. انیمه داستان اتفاقات خوبی که در زندگی برایشان میافتد؛ را از نگاه هر دو شخصیت نشان میدهد


8. Boogiepop Doesn’t Laugh

داستان در یک شهر ناشناس ژاپن اتفاق میافتد.  داستان پنج دانش آموز”آکادمی شینیو” را دنبال میکند. این دانش آموزان در حال حل معمای یک ماده مخدر جدید و دانش آموزانی که ناپدید میشوند هستند.  معلم ها معتقداند دانش آموزان ناپدید شده فقط فرار کرده اند. اما زمزمه و شایعات بین دانش آموزان دختر از افسانه شهری به نام”بوگی پوپ” میگویند؛ که نام یک شینیگامی است.


7. Kaguya-sama: Love is War

“میوکی شیروگانه” رئیس شورای دانش‌آموزی “آکادمی شوچین” یک نابغه است که بالاترین نمره را در کشور داره؛ و در کنار نایب رئیس زیبا و پولدار شورا”کاگوبا شینومیا” کار میکنه. این دو اغلب به عنوان یک زوج همه چی تمام شناخته میشن. در حالی که آنها باهم هیچ رابطه رمانتیکی ندارن.

اما حقیقت این است که این دو بعد از گذراندن مدت زیادی در کنار هم نسبت به هم احساس‌هایی پیدا کرده‌اند . متاسفانه هیچکدام به خاطر غرورشان حاضر به اعتراف احساسات خودشون نیستن. برای همین دست به هرکاری میزنن تا طرف مقابلشون اول اعتراف خودش رو بگه.


6. Mob Psycho 100 II

“شیگئو موب کاگیما” دانش آموز کلاس هشتم. و دارای نیروهای خارق العاده ی ذهنی است.موب بعد از این که میبینه این نیرو میتونه خطرناک باشه تصمیم میگیره تا نیروی خودش را سرکوب کند. بعد از این تصمیمیشموب از نیرویش فقط برای تحت تاثیر قرار دادن”سوبومی” دختر رویاهایش استفاده میکنه. که سوبومی هم بعد از یک مدت کوتاه از دیدن نیروهای موب خسته میشه.

موب برای اینکه بتونه نیروی خودش را کنترل کند شاگرد”اراتاکا ریجن” یک کلاهبردار میشه؛ که ادعا داره نیروهای ذهنی داره. اراتاکا از نیروهای موب برای پر کردن جیبش استفاده میکنه. برای همین جن گیری یکی از کارهای روزمره ی موب شده. اما انرژی که موب استفاده میکنه حتی ذره ای هم در مقابل نیزوی بی اندازه ی موب نیست. اگر موب که پتانسیل زیادش جمع شده دچار احساسات زیادبشه این احساسات باعث کاتالیز یک فرایند کاملا ناشناخته میشه؛ که باعث میشه تا موب تبدیل به یک نابودگر به تمام معنا بشه.


5. Kemono Friends 2

پارک” جاپاری” یک بهشت وحشی است که در آنجا تعداد زیادی حیوان شبیه انسان که به نام”فرندز” شناخته میشوند زندگی میکنند.


4.  Kakegurui xx 2nd Chapter

برخلاف بسیاری از مدارس، شرکت کردن در آکادمی خصوصی”هیاکو”، دانش آموزان را برای زندگی واقعی آماده میکنه. بیشتر دانش آموزان آکادمی فرزندان افراد پولدار دنیا هستند. در طول روز مدرسه یک مدرسه معمولیست؛  اما در شب آنجا تبدیل به یک قمار خانه می‌شود. و به دانش آموزان هنر معامله با پول و کنترل کردن مردم را آموزش داده میشه. در این مدرسه پول قدرته و کسانی که در این بازی بهتر هستن در راس مدرسه قرار دارن.

“یومکو جابامی” که دانش آموز ساده لوح و زیبایی به نظر میرسد تازه به این مدرسه انتقال پیدا کرده.  او برای برنده شدن بازی نمیکنه و تنها دلیلی که او قمار میکنه هیجان بازیست.


3. Dororo

یک ارباب سامورایی برای پیروزی توی جنگ اندام های پسر تازه متولد شده ی خودش رو با ۴۸ شیطان معامله میکنه.  اما نوزاد رها شده به لطف پزشکی که اون رو به پروتزهای کشنده ابتدایی، مجهز میکنه زنده میمونه. که به کمک اونها پسر بچه به شکار شیطان‌ها میره، تا قبل از اینکه برای مقابله با پدرش بره، اجزای بدنش رو از شیاطین پس بگیره. در حین سفر با یک پسر یتیم آشنا میشه که ادعا میکنه بهترین دزد ژاپن است.


2. The Promised Neverland

در یتیم‌خانه”گریس فیلد” زندگی یتیمان بهتر از این نمیشه. با اینه اونها پدر و مادر ندارن، اما همراه با بچه‌های دیگه و یک مامای مهربان که مراقبت از آنها را بر عهده داره؛ آنها تشکیل یک خانواده بزرگ خوشحال را میدن. هیچکدام از کودکان نادیده گرفته نمیشن؛ و همه ی آنها در سن ۱۲ سالگی به فرزندی پذیرفته میشن. زندگی روزانه آنها با آزمون‌های سخت و دقیق میگذره، اما  آنها اجازه دارن بازی کنند.
فقط یک قانون وجود داره که باید رعایت کنند. یتیم‌خانه را ترک نکنند. اما یک روز دوتا ازدانش‌آموزان برتر یتیم خانه”اما” و”نورمن” از دروازه عبور  میکنن و با واقعیت زشت و وحشتناکی روبرو میشن: «آنها همه برای این پرورش داده میشن تا به نژاد خاصی از شیاطین خورانده بشن»

ماه‌های کمی مونده تا آنها بتونن یک نقشه فرار تهیه کنن. شاید که بتونن آینده از پیش تعیین شدشون را تغییر بدن.


1. Forest of Piano season 2

“آمامیا شوهی” به خاطر بیماری مادربزرگش از توکیو به روستا میاد. پدر آمامیا یک پیانیست مشهوره.  و شوهی ازدوران کودکی به شدت درس پیانو میگرفته؛ تا بتونه جا پای پدرش بزاره. در مدرسه توسط همکلاسی هاش مسخره میشه و بچه‌ها اون رو مجبور میکنن تا به جنگل بره و پیانویی که میگن نفرین شده‌است رو بزنه. و چون پیانو نفرین شده‌است اگر بزنیش هیچ صدایی در نمیاد. بعد از مدرسه”ایچینوسه کای” که یکی از همکلاسی‌های شوهی است. شوهی رو به جنگل می‌بره. وقتی شوهی پیانو رو امتحان میکنه هیچ صدایی از پیانو در نمیاد. ولی کای با همون پیانو شروع به زدن یک موسیقی فوق‌العاده میکنه.
و این‌ آغاز دوستیشونه. که همراه با هم مهارتهای موسیقی خودشون رو افزایش میدن.

اگه بخوایم رای پسرا و دخترا رو جدا بگیم با ۹۹۹۳ رای Kakegurui  بیشترین انیمه‌ای که پسرا انتظار دیدنش رو میکشن و Forest of Piano با ۹۰۶۹ رای در بالاترین جایگاه لیست انیمه‌های مورد انتظار دخترا قرار داره.

منتظر شنیدن نظرات شما هستیم!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم