25 ابر قهرمان قدرتمند تمام زمان‌ها به همراه تصاویر

اگر در حال خواندن این پست هستید احتمالا طرفدار کامیک‌بوک‌ها (Comic book) می‌باشید. کامیک‌ها کتابچه‌هایی هستند که داستان‌های ابرقهرمانی را نقل می‌کنند. مارول (Marvel) و دیجیتال کامیک (DC) جزو معروف‌ترین شرکت‌هایی هستند که از زمان‌های قدیم (اوایل قرن بیستم) کامیک‌ها را منتشر می‌کرده‌اند و اکثر ابرقهرمانانی که در فیلم‌های معروف ابرقهرمانی دیده‌ایم (مانند بتمن، سوپرمن، مرد آهنی، ثور، کاپیتان امریکا، واندروومن و …)، در یکی از این دو شرکت متولد شده‌اند. البته برخی ابرقهرمان‌ها (مثل ثور، اودین و …) از داستان‌های اساطیری فرهنگ‌های مختلف جهان (از جمله شمال اسکاندیناوی) نشئت گرفته‌اند. تعداد ابرقهرمان‌ها و ابرشرورهایی که تا بحال در کامیک‌ها معرفی شده بسیار زیاد است و انتخاب قوی‌ترین آن‌ها کار دشواری است. در این مطلب 25 ابرقهرمان و ابرشرور پرطرفدار که قدرت‌های خاص دارند معرفی شده‌ند، البته اگر فقط طرفدار سینما باشید شاید همه آنها را نشناسید، زیرا تابحال تنها بخش کوچکی از ابرقهرمان‌ها به دنیای سینما راه پیدا کرده‌اند. اگر ابرقهرمان مورد نظر شما در این لیست نبود لطفا در بخش نظرات او را معرفی کنید. با پروشات همراه باشید.


25. کاپیتان مارول – Captain Marvel

کاپیتان مارول که در ابتدا خانم مارول (کارول دانورز) بود یک خلبان نیروهای هوایی، مأمور سیا و مدیر امنیتی ناسا محسوب می‌شد که پس از به دست آوردن قدرت از نیروهای فضایی به کاپیتان مارول تبدیل شد. او در قسمت چهارم فیلم انتقامجویان (Avengers 4) حضور خواهد داشت (با بازی بری لارسون) و امیدواریم که با قدرت مبارزه و انرژی‌اش، در انتقام جویان 4 بتواند از پس تانوس (Thanos) با بازی جاش برولین بربیاید.


24. فایراستورم – Firestorm

برخلاف قهرمان‌های دیگر، فایراستورم دو نفر است که باهم ترکیب شده و به قدرتی می‌رسند که می‌توانند مواد را از سطح مولکولی مجدداً با هم ترکیب کرده و یک ماده جدید بسازند. اما از آنجاییکه قدرت او به مواد غیرارگانیک محدود شده بنابراین نمی‌تواند در جایگاه اول قرار بگیرد.


23. مرد آهنی – Iron Man

اگرچه مرد آهنی هم نقاط ضعف خود را دارد اما اما قدرت او در مقابل قهرمان‌هایی مانند ثور، هالک و غیره در این لیست، ثابت شده است. همچنین او آنقدر جذاب است که بتواند در این لیست قرار بگیرد. از آنجاییکه او دائم در تکامل است بنابراین شاید در آینده قدرت‌های او افزایش پیدا کند. یکی از دلایل محبوبیت بالای این شخصیت، بازی زیبای رابرت داونی جونیور در نقش مرد آهنی در دنیای سینمایی مارول است.


22. آکوآمن – Aqua Man

آکوآمن یکی دیگر از قهرمان‌های آتلانتیس است که قدرت‌هایش همواره دست کم گرفته شد. شخصیتی که در چنین مکانی متولد شده و بتواند هر تکنولوژی انسانی را نابود کند مطمئناً باید در این لیست قرار بگیرد. در دنیای سینما، جیسون موموآ نقش آکوامن را ایفا میکند.


21. دکتر منهتن – Dr. Manhattan

زمانی که از قدرت ناب، خالص و بی نظیر صحبت می‌کنیم تنها چند نفر می‌توانند با او رقابت کنند. در حقیقت توانایی‌های او محدودیت ندارد. قرار گرفتن او در جایگاه 20 ، به دلیل بی عاطفگی اوست که یک ضعف درونی می‌باشد. اگرچه او آنقدر قدرتمند است که می‌تواند جهان را نابود کند اما چیزی برایش مهم نیست و ترجیح می‌دهد تنها باشد.


20. ققنوس – Phoenix

فینیکس یا ققنوس یکی از قدرتمندترین تله پات های جهان است که جین گری (با بازی سوفی ترنر در دنیای سینما) گاهی اوقات در کنترل قدرت ذهنی نامحدود او دچار مشکل است. پروفسور ایکس هم مجبور شد در کودکی در ذهن او یک محافظ روانی بسازد تا پیش از بلوغ و کنترل قدرت‌هایش از آن‌ها آگاه نشود.


19. کاپیتان اتم – Captain Atom

او که ترکیبی از سوپرمن و موج‌سوار نقره‌ای است گاهی اوقات مرد پولادین درجه دو محسوب می‌شود. قدرت‌های او مهیب هستند به گونه‌ای که می‌تواند میزان نامحدودی از انرژی را دستکاری کند.


18. ولورین – Wolverine

اگرچه ولورین قدرت‌های ابرقهرمانی خاصی ندارد اما قدرت شفایافتن او باعث شده که در این لیست قرار بگیرد. او کمبود قدرت خود را با خشم و پیشینه پیچیده حماسی خود جبران می‌کند و همانطور که درباره دکتر منهتن دیدیم همین ویژگی‌ها هم می‌تواند کافی باشد. قطعا او یکی از به یادماندنی‌ترین و محبوب‌ترین قهرمان‌های دنیای مارول و حتی کل جهان ابرقهرمانان است. بازی فوق‌العاده هیو جکمن که بیش از 17 سال در نقش ولورین ظاهر شد هیچگاه از ذهن طرفداران سینما پاک نخواهد شد.


17. آقای مجستیک – Mister Majestic

آقای مجسیک یکی از قدرتمندترین شخصیت‌های دنیای وایداستورم است که به سوپرمن شباهت دارد. او با وجود تمام قدرت‌هایش یک شخصیت ویژه است.


16. پروفسور ایکس – Professor X

پروفسور ایکس به عنوان قدرتمندترین تله پات این جهان نه تنها جهش یافته‌های بسیاری را تربیت کرد بلکه از آن‌ها محافظت نیز نمود.


15. زن شگفت انگیز – Wonder Woman

زن شگفت انگیز با بازی (گَل گدوت) توانست در ژانر فیلم‌های ابرقهرمانی یک فیلم ابرقهرمانی زنانه بسازد. او با وجود بهره بردن از ترکیبی از قدرت سوپرمن و مهارت‌های مبارزه بتمن به دلیل آسیب پذیری خود نتوانسته در جایگاه بالاتر قرار بگیرد. اگرچه او در برابر قدرت‌های مهیب ایمن است اما یک سلاح خطرناک می‌تواند به او آسیب برساند.


14. اسپاون – Spawn

آل سیمونز که توسط افراد خود اعدام شد زمانی برترین سرباز دولت و قدرتمندترین قاتل بود. زمانی که در جهنم بود با شیطان شرط بست که بتواند هر کاری که از دستش برمی آید را انجام دهد. در نهایت قدرتش به پایان رسیده و او دوباره به جهنم بازمی گردد.


13. مارشن من هانتر – Martian Manhunter

مارشن من هانتر با وجود قدرت‌هایش مافوق طبیعی بسیار پس از دکتر منهتن در مقام دوم قرار دارد. اما اهمیت اش در همین خلاصه نمی‌شود. او نه حواس مختلف، مهارت‌های قدرتمند تله پاتی و توانایی‌ترمیم، دارد.


12. هالک – Hulk

باوجود قدرت‌های نامحدود، توانایی‌ترمیم سریع و استقامت خستگی ناپذیرش، به سختی می‌توان در برابر او مبارزه کرد. اگرچه توانایی‌های او از همه بالاتر است اما شاید افراد قوی‌تر بتوانند در برابرش مقاومت کنند. همانگونه که در فیلم انتقامجویان: جنگ بینهایت دیدیم که تانوس به سادگی او را شکست داد که البته صدای هواداران هالک را درآورد. در دنیای سینما، مارک روفالو (Mark Ruffalo) نقش هالک را ایفا می‌کند، قبل از او نیز ادوارد نورتون این نقش را ایفا نموده است.


11. گرین لانترن – The Green Lantern

او با وجود داشتن حلقه قدرت که قدرتمندترین سلاح جهان است می‌تواند هر قدرتی که تصور می‌کند را داشته باشد. او همچنین یکی از شخصیت‌های کلیدی جهان DC است. اما نقطه ضعف او همانند گجت های دیگر این است که باید شارژ شود و معمولاً در مواقع لزوم این ضعف او به چشم می‌آید. در فیلم مخصوص این شخصیت، رایان رینولدز نقش او را ایفا نمود که البته بازخوردهای چندان مثبتی را به همراه نداشت.


10. فلش – Flash

فلش می‌تواند از نور سریع‌تر دویده، فکر کرده و عمل کند، اگرچه این ویژگی‌ها خارق العاده هستند اما توانایی‌های او به همین محدود نمی‌شوند. او می‌تواند در زمان حرکت کرده، از اجسام عبور کند و حتی دانش را با سرعت بسیار بالا خوانده و درک نماید.


9. بتمن – Batman

بتمن که در دنیای DC متولد شده تقریبا پرطرفدارترین شخصیت این شرکت می‌باشد. در فیلم لیگ عدالت (Justice League) دیدیم که وقتی فلش از او پرسید که قدرت ابرقهرمانی‌اش چیست؟ بتمن پاسخ داد که «من ثروتمند هستم!». او واقعا ثروتمند است، اما مهم‌ترین برگ برنده او قدرت تمرکز بالا و استراتژی‌های بسیار کاربردی است که در مبارزات به کارش می‌آید. او به دنیای سینما هم راه پیدا کرده است؛ حتما سه‌گانه بتمن به کارگردانی کریستوفر نولان را دیده‌اید و با بزرگ‌ترین دشمن بتمن در کامیک‌ها یعنی جوکر هم آشنا شده ‌اید! تاکنون افراد مختلفی در سینما نقش بتمن را بازی کرده اند که از جمله آنان می‌توان به مایکل کیتون، کریستین بیل و بن افلک اشاره نمود.

همچنین بخوانید: مقایسه ابرقهرمان های سینما: بتمن در برابر مرد عنکبوتی. کدام یک قویتر است؟


8. صاعقه سیاه – Black Bolt

صاعقه سیاه که رهبر گروهی از بازماندگان انسان به نام ناانسان ها را برعهده دارد حتی توسط ابرقهرمان‌های دیگر هم به عنوان قدرتمندترین موجود جهان نام گذاری می‌شود. او که می‌تواند انرژی را دستکاری کند قادر است قدرت‌های خود را تا میزان بسیار زیادی افزایش دهد. با این حال، قوی‌ترین سلاح او صدای طوفانی‌اش است. حتی یک زمزمه او استخوان‌های هالک را به لرزه انداخته و فریاد او می‌تواند کل جهان را نابود کند.


7. فرانکلین ریچاردز – Franklin Richards

فرانکلین به عنوان پسر آقای شگفت انگیز و زن نامرئی به دلیل توانایی‌هایش تا مدت‌ها قدرتمندترین جهش یافته دنیای مارول محسوب می‌شد. جایگاه او می‌تواند بالاتر هم باشد.


6. دکتر استرنج – Dr. Strange

قدرت‌های دکتر استرنج یا جادوگر عالی رتبه با قدرت‌های دکتر منهتن برابر است. اما او یک انسان عادی است که با جادو بازی می‌کند. ایفای نقش او در سینما را بندیکت کامبربچ برعهده دارد.


5. سنتری – Sentry

سنتری آنقدر قدرتمند است که گاهی اوقات خودش هم از توانایی‌هایش شگفت زده می‌شود. اما ذهن ضعیف او نقطه ضعفش محسوب می‌شود. با اینکه او یک بار موجودیت خود را از حافظه انسان‌ها و ابرقهرمان‌های جهان پاک کرد، اما مشکلات روحی روانی شخصی‌اش نقطه ضعف او محسوب می‌شوند.


4. موج سوار نقره‌ای – Silver Surfer

زمانی که از  این شخصیت حرف میزنیم باید بیشتر درباره کارهایی که او نمی‌تواند انجام دهد صحبت کنیم نه کارهایی که می‌تواند. او با وجود دسترسی به توانایی جهانی می‌تواند به قدرت نامحدود دست پیدا کند. اما عدم انسجام او باعث شده که در این جایگاه قرار بگیرد. گاهی اوقات او آنقدر خوب است که می‌تواند در جایگاه یک، دو یا سه قرار بگیرد و گاهی اوقات اصلاً مطمئن نیستیم که می‌توانیم او را در این لیست قرار دهیم یا خیر.


3. سوپرمن – Superman

سوپرمن یکی از شناخته شده ترین و قدرتمندترین قهرمان‌های دنیای DC است. او به راحتی می‌تواند در جایگاه اول باشد زیرا هیچ کس دقیقاً نمی‌داند که قدرت‌های سوپرمن تا چه اندازه است. او به عنوان یکی از محترم‌ترین ابرقهرمان‌های این جهان یک کریپتونی واقعی است. هنری کویل به خوبی توانسته نقش او را در سینما بازی کند اگرچه منتقدانی نیز دارد.


2. گوکو – Goku

گوکو یکی از بزرگ‌ترین ابرقهرمان‌های دنیای تخیلی است که نام او به دنیای واقعی هم راه یافته است و تصور می‌شود که هیچ چیز نمی‌تواند قدرت‌های او را محدود کند.


1. ثور – Thor

ثور به عنوان خدای رعد اسکاندیناوی یکی از ابرقهرمان‌های مارول است. او نه تنها یک ابرقهرمان به معنای واقعی، بلکه یک مبارز با مهارت رزمی بالا نیز می‌باشد. همچنین او یک چکش (به نام میولنیر یا Mjölnir) دارد که باعث می‌شود بر مکان و زمان کنترل مطلق داشته باشد. در حقیقت ثور آنقدر قدرتمند است که به سادگی نمی‌توان او را در فیلم‌های کامیک خلاصه کرد. ثور از جمله ابرقهرمان‌هایی است که به دنیای سینما راه پیدا کرده و البته طرفداران بسیار زیادی دارد. بازیگر ثور در دنیای سینما کریس همسورث است که انگار کاملا برای این نقش ساخته شده است!


امیدواریم از خواندن این مطلب لذت برده باشید. اگر ابرقهرمان مورد نظر شما در این لیست نبود لطفا در بخش نظرات برای ما بنویسید!

                               

دیدگاه‌ها (1730)

بستن فرم

  1. Amirtitan

    آبان 24, 1399

    افتضاح و چرت پرته نویسنده عزیز ابرقهرمان دیگه هم شناسایی کن مثل پرزنس والای همگان هل بت سوپرمن پرایم

    پاسخ

  2. ایلیا

    آبان 23, 1399

    این مقاله به شدت ضعیف بود. نمیدونم باید چطور بگم ولی بتمن حتی توی لیست ۵۰ نفر هم نباید باشه چون فقط جذابیت کمیک هاش مشهورش کردن وگرنه قدرتی نداره و حتی از شرور های معمولی هم شکست خورده. باز هم جای تاسف داره. راستی تانوس و دارک ساید کجان؟

    پاسخ

    • تحلیل گر در پاسخ به ایلیا

      آبان 23, 1399

      با ضعيف بودن مقاله باهات موافقم اما در مورد بتمن کاملا در اشتباهی!!!!! کافی بدونه که یه ابرقهرمانی مثل سوپرمن هست!!!! میره نقطه ضعف طرفو پیدا میکنه و یارو رو ناک اوتش میکنه!!!! و اگه یه نگا به اسم مقاله بندازی میفهمی که این مقاله درباره ی ابرقهرمانان هستش و دارکساید و تانوس ویلن هستن!!!

      پاسخ

      • Amir ali در پاسخ به تحلیل گر

        آبان 25, 1399

        البته اگه دشمن سرعتش خیلی کم باشه و به بتمن عزیز اجازه بده که تازه بگرده و نقطه ضعفش رو پیدا کنه.

        پاسخ

      • Amir ali در پاسخ به تحلیل گر

        آبان 25, 1399

        با اینکه حالم از فلش بهم میخوره ولی بتمن 10 ثانیه هم دووم نمیاره جلوش.میزنه جرش میده

        پاسخ

      • Amir ali در پاسخ به تحلیل گر

        آبان 25, 1399

        تازه چرا از سونیک حرف نمی‌زنیم؟ چون اونم خیلی غویه

        پاسخ

        • تحلیل گر در پاسخ به Amir ali

          آبان 25, 1399

          اول اینکه سوپرمن با اون سرعتش بارها از بتمن شکست خورده!!!!!فلش هم جدیدا به سرعت 13 میلیون برابر نور رسیده و میتونه بتمنو بکشه اما بتمن اگر زره فینال بتسویت رو بیاره، فلش بیشتر از 5 ثانیه جلوی اون زره دووم نمیاره!!!! سونیک هم قبل از اینکه فلش به سرعت 13 میلیون برابر نور برسه باز هم از فلش ضعیف تر بود حالا که دیگه قابل مقایسه با فلش نیست!!!!!

          پاسخ

          • Ami ali در پاسخ به تحلیل گر

            آبان 30, 1399

            ببین سونیک تو حالت معمولی بر زمان و مکان نسبت داره.با گرفتن زمرد های آشوب میزان قدرت های ۱۰۰۰ برابر میشه سرعتش هم۱۰۰۰۰۰۰ برابر.تازه سونیک موقعی که ۸ سالش بود میتوانست تو زمان سفر کنه . یعنی سرعتش از نور بیشتر بود . البته اون موقع!!!!.اگه بهش استرس وارد کنی فاز fleetway sonic میگیره که خدا میدونه چجوری میشه ارومش کرد.خیلی حرسش بدی میشه دارم سونیک بدون هیچ منبعی. فقط خشن خالص.حالت هایپر رو هم بگم که میشه خدا.سرعت میشه نامحدود.یعنی محدودیتی نداره دیگه سرعت و نیروش.یه حالت دیگه هم هست که اسمشOMNIPOTENC SONICهستش که سونیک تو این حالت میشه قادر مطلق.میشه خدا!!!!!!..با یه طلتگر میزنه جر میده جد آباد فلشو.

            پاسخ

            • تحلیل گر در پاسخ به Ami ali

              آذر 1, 1399

              ببین تمپوس فوژینات ادعا کرده که سرعت والی وست بی‌نهایته!!!!! اگه همون کمیک بحران در زمین های بینهایتو بخونی میبینی که وقتی فلش مرد موج انرژی ازاد شد که تونست موج انرژی انتی مانیتور که میتونست حتی یه یونیورسو هم نابود کنه از بین ببره!!!!!!خب اینا میتونن ثابت کنن که سرعت فلش تقریبا بینهایته!!!!! و تو هم دیگه خیلی داری سونیکو بولد میکنی!!!!!

              پاسخ

              • Amir ali در پاسخ به تحلیل گر

                آذر 1, 1399

                خب منم گفتم سرعت سونیک بینهایته.شاید تو حالت معمولی اینطوری نباشه.ولی تو حالت سوپر یا دارم قطعا هست.حد اقل سونیک لازم نیست بره برای به دست آوردن به صندلی کلی بدبختی بکشه.(صندلی موبیوسو میگم)

                پاسخ

                • تحلیل گر در پاسخ به Amir ali

                  آذر 1, 1399

                  اتفاقا باید بکشه!!!! ضمنا چون قبلش دکتر منهتن رو اون نشسته بوده الان والی وست تو دو ضربه سونیکو محو میکنه!!!!

                  پاسخ

                  • Amir ali در پاسخ به تحلیل گر

                    آذر 2, 1399

                    ببین اینکه والی با به دست آوردن اون چهار پایه فقط علم و دانش میگیره و نیرویی برابر با تخریب کهکشان ها به دست میاره و سرعتش نامحدود میشه .برای سونیک هیچ فرقی نمیکنه!!!. سونیک تو حالت سوپر یه مشتش به اندازه یه انفجار سوپر نووا قدرت داره.(انفجاری که میتوانه یک یا چند کهکشان رو به چخ بده)تو حالت هایپر هم یک تلنگرش میتوانم یه انفجار هایپر نووا به وجود بیاره(اینم مثل سوپر خواست
                    ولی ۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹برابر مخرب تر.برای نابود کردن چندین یونیورس یا حتی خود مولتیورس کافیه)حالا والی میخواد با یه چهار پایه دو تا سیاره رو به هم بچسبونه وقتی سونیک میتوانم ۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹ برابرش رو با یه بشکن به هم بچسبونه؟؟؟خودت قظاوت کن اصلا.(اگه فهمیدی)

                    پاسخ

                    • تحلیل گر در پاسخ به Amir ali

                      آذر 2, 1399

                      چی میگی مگه نمیدونی قبلش دکترمنهتن رو اون صندلی نشسته بوده!!!!! الان والی بعضی قدرتای دکتر منهتنو داره که دکتر منهتن با یه اشاره میتونه مولتی ورسو نابود کنه!!!!! پس وقتی کمی از قدرتای اونو داشته باشه قطعا میتونه یه مولتی ورسو نابود کنه!!!!! منم سونیک درحالت عادی رو میگم نه این حالتایی که تو میگی!!!!( گرچه دراین حالت ها هم از والی رو صندلی موبیوسو شکست میخوره!!!!!)

                      پاسخ

                    • Amir ali در پاسخ به تحلیل گر

                      آذر 3, 1399

                      خب والی هم در حالت عادی نمیتونه یه مولتیورسو نابود کنه.سونیکم نمیتونه. سونیک با تهدیدهایی جنگیده که خیلی مخرب بودن.مثلا با سونیک ای ایکس ای درحالی جنگیده که بافت واقعیت شکسته بود و زمان و مکان به هم ریخته بودند.تازه ای ایکس ای یه اهریمن چند میلیون ساله بوده و با حد اکثر قدرتش با سونیک جنگیده. ولی سونیک ۵درصد قدرتش.تازه ای ای ایکس ای می توانسته واقعیت را کنترل کنه. بر زمان و مکان نسبت داشته باشه و دنیا ها رو خلق کنه.بر فرز که والی دوستان و خانواده یونسکو کشت.سونیک هم به حالت دارک در می آید و تو بی رحمی از ددپول و دارکساید و تانوس هم پیشی میگیره.اگه میزان خشمش بیشتر بشه میشه افلیتوی سونیک و قدرتش خیلی بیشتر میشن.اما اگه کافی نبود تو حالت دارک افلیتوی سونیک با استفاده از زمرد های آشوب و استاد زمرد و حلقه های قدرت و حلقه های سرنوشت و زمرد های روح به قدری قوی میشه که والی یه دقیقه هم دووم نمیاره جلوش.

                      پاسخ

                    • تحلیل گر در پاسخ به Amir ali

                      آذر 3, 1399

                      در حالت عادی والی برندس چون سرعت سونیک در حالت عادی از یه میلیون برابر نور کمتره اما در حالت عادی سرعت والی چند میلیون برابر نوره!!!!! در حال حاضر هم دارکساید حریفی جلوی والی به حساب نمیاد!!!!

                      پاسخ

                    • محمد در پاسخ به Amir ali

                      دی 16, 1399

                      توبرو همون سونیکو بخون سونیک نمیشناختیم که للان شناختیم😆😆😆😆😆😆😆😆

                      پاسخ

                  • Amir ali در پاسخ به تحلیل گر

                    آذر 2, 1399

                    تازه کسانی که سونیک با پنج درصد قدرتش باهاشون جنگ دست کمی با قدرت های خدا مانند نداشتن!!مثل گایا تاریک.خورنده زمان.نازو.مفلیس.ابلیس.متالیکس.والبته سونیک ای ایکس ای(این یکی از همشون بدتره)

                    پاسخ

      • امیررضا در پاسخ به تحلیل گر

        دی 12, 1399

        ببین گفته قدرتمند ترین یعنی قدرت. و بتمن هم قدرتی نداره که توی این لیست باشه

        پاسخ

    • ناشناس در پاسخ به ایلیا

      آبان 26, 1399

      من شرط می بندم والای همگان همشون رو تو یه ثانیه شکست میده. بن تن هم قویه به نظرم حداقل می‌تونه چهارم باشه و حد اکثر اول

      پاسخ

      • تحلیل گر در پاسخ به ناشناس

        آبان 26, 1399

        بن تن؟؟؟؟؟ چهارم تو این لیست؟؟؟؟ وات؟؟؟ بن تن در نهایت حتی حریف ثورم نمیشه چه برسه به امثال دکترمنهتن و فرانکلین ریچاردز!!!!!

        پاسخ

        • ناشناس در پاسخ به تحلیل گر

          آبان 27, 1399

          ببخشید دوست عزیز منظورم چهاردم و یازدهم است سو تفاهم نشه

          پاسخ

        • Alireza در پاسخ به تحلیل گر

          آبان 27, 1399

          آره خیلی خوبم ثور و فرانکلین ریچارد رو شکست میده ولی از دکتر منتهن شکست میخوره من تمام موجوداتش رو دیدم راحت ثور و فرانکلین ریچارد رو شکست میده

          پاسخ

          • تحلیل گر در پاسخ به Alireza

            آبان 27, 1399

            ببین بن تن در نهایت بتونه یه سیاره رو نابود کنه ولی فرانکلین ریچاردز میتونه با یه اشاره مولتی ورسو نابود کنه!!!! و ثور هم با یه ضربه میتونه زمینو نابود کنه!!!! و بن تن از جفت اینا ضعيف تره!!!!!

            پاسخ

            • Alireza در پاسخ به تحلیل گر

              آبان 28, 1399

              نظرت برام مهمه ولی قویترین موجود بن تن موجود ایکس می‌تونه هرچی تو ذهنش میخواد رو به واقعیت تبدیل کنه.
              اگه انتقام جویان جنگ ابدیت رو دیده باشی ثور با آتیش زیاد کم میاره و فقط با کمک چکش می‌تونه سالم سه.

              پاسخ

              • یک بار مصرف در پاسخ به Alireza

                آبان 30, 1399

                اگه میخوایم ثور رو بدون چکش حساب کنیم باید بن تن هم بدون چکش حساب کنیم

                پاسخ

              • امیررضا در پاسخ به Alireza

                آبان 30, 1399

                اگه به قویترین هست موجود ایکس رو با رون کینگ ثور مقایسه کن. ولی بازم فرقی نمی کنه چون رون کینگ ثور راحت تر نابودش میکنه

                پاسخ

              • Amir ali در پاسخ به Alireza

                آذر 2, 1399

                داری آتیش رو با انرژی هسته یه ستاره نوترونی مقایسه میکنیییییییییییییییی!!!!!!!!کاش یکم با دقت نگاش میکردی(برایت متاسفم)🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣.اگه ده تا مشتری هم جلوی اون اشعه میموندن تو ۲ ثانیه پودر میشدم.اونوقت میگی به آتیش ضعف داره!!!

                پاسخ

            • Amir ali در پاسخ به تحلیل گر

              آذر 2, 1399

              یه سیاره یکی مثل مریخ یا یکی مثل مشتری.بینشون کلی اختلاف سایزه!!

              پاسخ

          • امیررضا در پاسخ به Alireza

            آبان 30, 1399

            بهت پیشنهاد میدم وقتی چیزی نمی دونی حرف نزن فرانکلین ریچاردز راحت می تونه بن تن تو رو پودر کنه قدرت در مقیاس گالاگتوس داره ( شایدم خیلی بیشتر) یا ققنوس سیاه که راحت می تونند سلستیال بکشند پس بن تن تو حرفشون نمیشه

            پاسخ

        • ناشناس در پاسخ به تحلیل گر

          آبان 30, 1399

          بن تن فقط از دکتر منتهن ضعیف تره بقیه رو مثل کتلت میجویه همه رو له می‌کنه انتقام جویان و اونجرز رو با هم نابود می‌کنه حتی شاید دکتر منتهن هم شکست بده ثور که براش هیچی نیس
          کاپیتان آمریکا که فقط کافیه فوت کنه از حال بره هالک هم براش مورچه هست.

          پاسخ

          • یک بار مصرف در پاسخ به ناشناس

            آبان 30, 1399

            این حرفت خنده دار ترین حرف توی جهان بود
            بن تن حتی نمیتونه چکش ثور رو بلند کنه
            دارم خواب میبینم؟!!!
            بن تن حتی نمیتونه هالک رو بزنه
            بن تن یه آدمی زاد با یه ساعت علمی تخیلی و بچگونه هست فقط همین
            تو چند سالته اصلا؟

            پاسخ

            • ناشناس در پاسخ به یک بار مصرف

              آذر 1, 1399

              تو فکر کردی انتقام جویان و اونجرز واقعیه خدایا خودت میدونی چیکار کنی. فقط برو یا یک فیلم از فیلم هاش رو نگاه کن یا برو موجوداتش با توانایی هایش از تو سایت بخون
              مرد نیرومند بن تن خیییییلی بزرگه یعنی هالک انگشتش هم نمیشه. و کافیه با همین موجودکش ثور رو بشکنه بعد با هست بلاست ثور رو نابود کنه

              پاسخ

              • rUHOLLAH در پاسخ به ناشناس

                آذر 1, 1399

                داش اصن بر فرض اینکه بتونه به این موجود تبدیل شه اگه ریبوتو نیگا کرده باشی یه چی تو مایه های اپگرید میاد دهنشو سرویس میکنه بعد تو عقل تو اصلا میگنجه هالک اسیب ببینه؟ چه برسه به ثور . ثور یه چکش بندازه نیرومند از تو فضا برات دست تکون میده

                پاسخ

            • ناشناس در پاسخ به یک بار مصرف

              آذر 1, 1399

              بن تن ثور رو نابود می‌کنه چرا؟؟!! چون ثور فقط قدرت رعد و برق داره ولی بن تن قدرت آتش ،آب، یخ برق و کلی قدرت دیگه داره هالک رو که مرد نیرومند بن تن پودر خاک شیر می کنه کاپیتان آمریکا رو که فوت می‌کنه براتون و باک ویدیو اصلا قدرتی ندارن و با موجود مرد نیرومند چکش ثور رو نابود میکنه بعد ثور رو زیر پاهاش له میکنه.
              ویژن فقط کافیه سنگ ابدیت سرش رو برداره تمومه کارش

              پاسخ

              • امیررضا در پاسخ به ناشناس

                آذر 1, 1399

                شماهم اگه یکم درباره ی هالک و ثور تحقیق کنی می فهمی چیکار کردند و راحت هر موجودی به هر اندازه ای رو نابود می کنند. موجود نیرومند چکش ثور رو نابود میکنه؟؟؟؟ ههههههههه ههههههههه خیلی بامزه ای . ثور چکشش رو بندازه رو موجود نیرومند تو دیگه تکون نمیخوره ثور راحت میتونه بن تن تو رو تله پورت کنه توی خورشید. هالک زورش بینهایته راحت می تونه ده برابر موجود نیرومند رو له کنه هالک با یه مشت یه سیاره رو نابود کرد. فقط پاش رو کوبید زمین یه ایالت نابود شد. بعد میای میگی هالک رو پودر میکنه
                !!؟؟ هالک یه شهاب سنگ رو روی هوا خورد کرد. جلو یه سلستیال رو گرفت و کلی کار دیگه که بن تن تو توی عمرش انجام نداده.

                پاسخ

                • ناشناس در پاسخ به امیررضا

                  آذر 1, 1399

                  من دیگه قانع شدم حالا به نظرت می‌تونه تو این لیست باشه؟ یا واقعا اینقدر ضعیفه
                  من هالک رو بر اساس جثه اش با موجود نیرومند مقایسه کردم
                  و اینکه می‌تونه کاپیتان آمریکا، بتمن و پلنگ سیاه رو شکست بده؟

                  پاسخ

                  • امیررضا در پاسخ به ناشناس

                    آذر 1, 1399

                    می تونست باشه ولی نه خیلی بالا و میتونه کاپیتان آمریکا یا پلنگ سیاه شکست بده ولی درباره ی بتمن احتمالش کمه چون باهوشترینه مثلا با یک کبریت جلوی یه ارتش رو گرفت.

                    پاسخ

                    • ناشناس در پاسخ به امیررضا

                      آذر 1, 1399

                      به نظرت می‌تونه جزو دهم تا پانزدهم باشه چون نیروهایش اینقدر هم ضعیف نیست که تو این لیست نباشن و بن تن به دکتر منتهن نمی‌رسه قبول دارم

                      پاسخ

                  • تحلیل گر در پاسخ به ناشناس

                    آذر 1, 1399

                    ببینید دوستان موجود ایکس تقریبا با ثور برابر و تا حدودی ضعيف تره!!!!!! بعضیا دیگه بن تنو در حد دکتر منهتن میدونن که این طرز فکر کاملا اشتباهه!!!!

                    پاسخ

                    • ناشناس در پاسخ به تحلیل گر

                      آذر 8, 1399

                      من توانایی موجود بوپ بنتن رو تازه فهمیدم میشه یه چیزی مثل یه ماده لزج اینکه میگی رویین تن ندارد دروغه این موجودش زیاد آسیب نمی‌بینه اما به ثور نمیرسه

                      پاسخ

                    • علی در پاسخ به تحلیل گر

                      بهمن 16, 1399

                      موجود ایکس ثور رو برای ناهار میخوره یه پارچ آب هم از روش.

                      پاسخ

                • Amir ali در پاسخ به امیررضا

                  آذر 2, 1399

                  باهات موافقم.موجودات بنان زد گلوله هم نیستن(به غیر از بعضی هاتون)اون وقت می‌خوان با ثور بجنگند!

                  پاسخ

                  • ناشناس در پاسخ به Amir ali

                    آذر 8, 1399

                    دوست عزیز یه سوال داشتم چرا دکتر منتهن با اون قدرتش تو اون رتبه قرار داره من کلی در موردش تحقیق کردم می‌تونه ثور و هالک و سوپرمن رو نابود کنه باید اول یا حد اکثر دوم باشه بعد یه سوال دیگه گالاکتوس قویتره یا دکتر منتهن چون خیلی صحبتشون رو شنیدم ولی موندم کدوم قویتره

                    پاسخ

            • هادی در پاسخ به یک بار مصرف

              آذر 4, 1399

              آقا چی میگی اگه به شخصیت کارتونی باشه دینو دایناسور کوچولو همرو کتلت می‌کنه تازه تازه به دنیا اومده فکرشو بکن بزرگ بشه

              پاسخ

              • Amir ali در پاسخ به هادی

                آذر 5, 1399

                اینکه اون تونسته یه مشت خرس و سوسک و پشه رو به کنه.دلیل نمیشه که با کسانی که میتوان زمیونو نابود کنند بجنگه.من کارتونشو وقتی کلاس اول دبستان بودم می‌دیدم.چند تا خرس و گوزن رو زده بعد میگی میتوانم همه رو شکست بده.خیلی خنده داره🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                پاسخ

              • محمد در پاسخ به هادی

                دی 16, 1399

                خخخخ راست میگه😆😆😆😆😆😆

                پاسخ

            • هادی در پاسخ به یک بار مصرف

              آذر 4, 1399

              آقا چرا دعوا میکنین بین اونایی که هنوز به سینما راه پیدا نکردن کاری ندارم فقط اونایی که راه پیدا کردن چندتا از همه قوی تر رو میگم البته اینم نسبت به توانایی تو فیلم میگم نه کارتون و … از همه قوی تر سوپرمن و کاپیتان مارول ویژن خواهر ثور و ثور هالک و…

              پاسخ

          • rUHOLLAH در پاسخ به ناشناس

            آذر 1, 1399

            داش من فکر کردم دارید شوخی میکنید ولی الان دارم ریسه میرم از خنده بن تن که حتی نمیدونه میخواد به چه موجودی تبدیل شه و این همه وقت از دست اون یارو ویلگکس که هیچی نبود فقط یه قدرتایی مثل هالک داشت نمیتونست کاری انجام بده حالا میخای بیاد جلوی ثور وایسه با ساعتش ور بره برو ریبوتشو نیگا کن اینجا کامنت نده در حدت نیس

            پاسخ

            • ناشناس در پاسخ به rUHOLLAH

              آذر 2, 1399

              اولا احترامت رو نگه دار ثانیا من یه اشتباه کردم هالک و ثور رو از دنیای سینما مقایسه کردم تو دنیای سینما خیلی ضعیف ترن جوری که تو جنگ ابدیت هالک حتی ده دقیقه جلوی تانوس دووم نیاورد.
              سوما وقتی چیزی نمیدونی هیچی نگو اگه بن تن نیروی آمنیتریکس و بن تن در مقابل کهکشان رو دیده باشی آپگرید ویلگکس رو به خاک سیاه نشوند ولی چون تو ذاتش نیست نمیکشه. و اینکه موجود ایکس می‌تونه با ثور رقابت خوبی داشته باشه ولی به اندازه ثور قوی نیست. و در نتیجه شکست میخوره.

              پاسخ

          • اوتاکو * در پاسخ به ناشناس

            شهریور 30, 1400

            مستر کاپیتان اتم خودش دکترمنهتن رو به راحتی تجزیه کرده و اون بعدا خودشو ساخته فرانکلین بزرگ بشه میتونه با سرعتی هزاران برابر نور حرکت میکنه و گالاکتوس شد نوکرش که اونم چهارتا سیاره بخوره تقریبا یونیورس رو نابود میکنه

            پاسخ

            • اوتاکو * در پاسخ به اوتاکو *

              آبان 12, 1400

              این زمان اشتباه میکردم کافیه دکتر منهتن به مردن تمام شخصیتای لیست فکر کنه تا اونا تو ثانیه از ذهن همه پاک بشن و بمیرن بتمن هو لفز با گرفتن قدرت دکتر منهتن پدر پرپچوارو در آورد که نشون میده هیچ مگاورسالی حریف منهتن نیست منهتن اومنی ورساله و از امثال دادگاه زندگی هم قویتر بحساب میاد دکتر منهتن که میتونه با اشاره هایپر تایم رو نابود بکنه ( این از مگاورس بزرگتره )رون کینگ ثوری که میگین خیلی ضعیفه در برابر منهتن بعد پرزنس منهتن قویترین تو دیسیه (کاراکترهایی مثل لوسیفر و سوپرمن کازمیک آرمر و اینا که واسه ورتیگو هستن حساب نکردم )

              پاسخ

  3. Sam_supergamer

    آبان 21, 1399

    این مقاله اصلا خوب نبود، لطفا اطلاعاتتون رو بیشتر کنین، بتمن چطور از هالک و ققنوس قویتره، شزم کجاست ؟ واقعا واندروومن رتبه ۱۵😡

    پاسخ

  4. MOHAMMAD

    آبان 19, 1399

    اینا مه یه طرف پانیشر یه طرف پانیشر همه اونجرز هارو میکشه بنظرم کم کم تو پنجتا میشد باشه

    پاسخ

    • آرش در پاسخ به MOHAMMAD

      آبان 21, 1399

      چه میگیی پانیشر از بتمنم ضعیفتره.

      پاسخ

    • تحلیل گر در پاسخ به MOHAMMAD

      آبان 21, 1399

      چییی؟؟؟؟پانیشر؟؟؟؟ حریف اسپایدرمنم نمیشه جلو اونجرز که تو ثانیه ی اول پودر میشه!!!!!

      پاسخ

  5. mk

    آبان 13, 1399

    بنظر من رتبه بندی اشتباه بود دکتر منهتن میتونه با یه اشاره شخصیت هایی مثل ثور،هالک،سوپرمن و مرد آهنی رو پودر کنه

    پاسخ

    • تحلیل گر در پاسخ به mk

      آبان 23, 1399

      👌👌حرفت درسته

      پاسخ

    • علی در پاسخ به mk

      بهمن 16, 1399

      ۱۰۰ درصد موافقم.

      پاسخ

  6. Ultimator 20

    آبان 5, 1399

    ببینید واقعا مقاله ی خوبی نبود خیلی از قهرمانای کمیک بوکی تو این لیست نبودن که میتونستن باشن! و رتبه بندی هم کاملا اشتباه بود گوکو خیلی از ثور قوی تره گوکو حتی ثابت کرده که میتونه کل یونیورس رو نابود کنه ! و مهم ترین کاراکتری که تو این لیست نبود وان پانچ منه! اون در حدی قویه که اگه جدی بشه میتونه با یه حرکت مولتی ورس رو به فنا بده و میشه گفت کل یونیورس مارول و دیسی همره با هم نمیتونن حریفش بشن!

    پاسخ

    • آرش در پاسخ به Ultimator 20

      آبان 7, 1399

      دکتر منهتن خیلی از وان پانچ من قویتره چی میگی تمام شخصیت های مارولو دیسی نمیتونن حریفش بشن.

      پاسخ

      • تحلیل گر در پاسخ به آرش

        آبان 23, 1399

        خیلی اطلاعاتت کمه!! مثلا پرزنس یا لوسیفر یا میکاییل با یه اشاره میتونن منهتنو پودر کنن!!!!

        پاسخ

        • آرش در پاسخ به تحلیل گر

          آبان 28, 1399

          دوست عزیز منظورم ابرقهرمانان بود اون بخش مارول و دیسی هم تک به تک بود نه همه باهم.

          پاسخ

      • Ultimator 20 در پاسخ به آرش

        آذر 5, 1399

        دکتر منهتننننن؟؟؟؟؟ حرفی ندارم فقط چپتر های جدیدش رو بخون تا جوابت رو بگیری /:

        پاسخ

      • اوتاکو * در پاسخ به آرش

        مهر 5, 1400

        بیچاره گفت یونیورس یعنی تمام یونیورسالا نمیتونن حریفش بشن

        پاسخ

    • تحلیل گر در پاسخ به Ultimator 20

      آبان 23, 1399

      گوکو میتونه یه یونیورسو نابود کنه؟؟؟وان پانچ من با یه حرکت مولتی ورسو نابود میکنه؟؟ حداقل میگفتی سیاره آدم بتونه باور کنه!!!!

      پاسخ

      • Ultimator 20 در پاسخ به تحلیل گر

        آذر 5, 1399

        نبرد گوکو و بیرس اگه ادامه پیدا میکرد دنیا نابود میشد و تازه اونجا گوکو از حالت غریزه ی ماورایی استفاده نمیکرد. در مورد وان پانچ من هم….سیاره؟ قدرت کاملش رو تو چپتر های جدید مانگا نشون دادن خودتون بخونید میفهمید چی میگم…وان پانچ من با یه حرکت ساده میتونه مولتی ورس رو به نابودی بکشه!!!

        پاسخ

        • دکتر منهتن در پاسخ به Ultimator 20

          دی 23, 1399

          وان پانچ من از دکترمنهتن ضعیفه و جو پرزنس هیچی نیست

          پاسخ

    • mb در پاسخ به Ultimator 20

      آبان 28, 1399

      وان پانچ من ابر قهرمان نبود
      فقط برای تفریح این کار هارو میکرد

      پاسخ

    • امیر در پاسخ به Ultimator 20

      آذر 9, 1399

      قبول دارم توی لیست فقط دکتر منهتن میتونه سایتاما(همون وان پانچ من)رو شکست بده ولی بازم مبارزه ی سختی میشه

      پاسخ

  7. فرزان

    آبان 3, 1399

    از همه قویتر وان پانچ من هستش برو انیمیشن رو نگاه کن میفهمی چی می گم

    پاسخ

    • Ultimator 20 در پاسخ به فرزان

      آبان 5, 1399

      کاملا درسته. کل یونیورس مارول و دیسی با هم حریفش نمیشن

      پاسخ

    • آرس در پاسخ به فرزان

      آبان 7, 1399

      برو نبرد سایتاما با دکترمنهتنو ببین بعد بیا بگو وان پانچ من از همه قویتره

      پاسخ

      • Ultimator 20 در پاسخ به آرس

        آذر 5, 1399

        دیدم . فن میده و نمیشه باهاش قضاوت کرد… فقط مانگای وان پانچ من رو بخونید تا ببینید وان پانچ من کیه!!!!

        پاسخ

        • امیررضا در پاسخ به Ultimator 20

          آذر 8, 1399

          شما هم یکم تحقیق کنی قدرت دکتر منهتن رو میفهمی . راحت میتونه وان پانج من رو پودر کنه!!! قدرت های وان پانج من رو ندیدم ولی قدرت های دکتر منهتن رو میدونم که وان پانچ من انگشت کوچیکش هم نیست.

          پاسخ

          • Amir ali در پاسخ به امیررضا

            آذر 9, 1399

            آره وان پانچ منم نقطه ضعفهای خودشو داره.مثلا جلوی کسانی که بر زمان و مکان و واقعیت نسبت دارن کم میاره. یا کسی که سرعتش از نور هم بیشتره.همچنین بر اثر گذر عمر میمیره.تجربه کمی داره و بر اثر آسیب فیزیکی خیلی زیاد که تو بدنش نفوذ کنه میمیره.تازه پروازم نمیتونه بکنه و تو فضا و آب نمیتونه نفس بکشه.کافیه خیلی راحت پرتش کنی به فضا.میمیره!!!!! یا مثلاً اگه بتوانی زمان را کنترل کنی زمان رو نگه می‌داری و یه عالمه ضربه بخش بزنی.یا اگه بر زمان نسبت داریمیوتوانی پیرش کنی

            پاسخ

            • امیررضا در پاسخ به Amir ali

              آذر 9, 1399

              با این نقطه ضعف هایی که گفتی جلو ثور سوسکه🤣🤣🤣🤣

              پاسخ

            • امیر در پاسخ به Amir ali

              آذر 10, 1399

              داداش وان پانچ من ببین بعد در باره سایتاما حرف بزن مبارزه کردن با ثور و تانوس یا سوپرمن و دارک ساید براش مثل بازی کردن با اسباب بازی بعد مقاومتش رو ندیدی سوپر من یا اینجور شخصیت هایی نمیتونن بهش آسیب بزنن بعدشم موقع مبارزه با لورد بوروس لورد گفت این کار من میتونه باعث نابودی منظومه شمسی و سیارات نزدیکش بشه ولی وقتی همین قدرت رو برای نابودی سایتاما به سمتش فرستاد سایتاما هیچیش نشد درظمن تو همین مبازه لورد بوروس سایتاما رو به ماه فرستاد اما سایتاما خیلی راحت با یه پرش به زمین برگشت درظمن لورد بوروس میتونست بدنش رو با تمرکز خیلی سریع دوباره باز سازی کنه یا حتی اگه از هم پاشید دوباره سرهم شه اما سایتاما با اینکه میزان کمی از قدرتشو استفاده کرد تونست لورد بوروس رو بکشه.

              پاسخ

              • امیررضا در پاسخ به امیر

                آذر 10, 1399

                همه این کارا که گفتی دکتر منهتن راحت میتونه بکنه. راحت میتونه کل ابرقهرمان ها رو پودر کنه. دکتر منهتن هم جاودانه است. سایتاما با دارک ساید!؟!؟😐😐 دارک ساید اصلی راحت میتونه با لوسیفر بجنگه انقدر قدتمند

                پاسخ

                • امیررضا در پاسخ به امیررضا

                  آذر 10, 1399

                  ببخشید دستم خورد نصفه اومد.
                  دارکساید اصلی اون قدر قوی هست که خود پرزنس دستگیرش کرد. بعد با سایتاما؟؟!😐😐😐 دارک ساید اصلی حالت فرشتگان داره( یعنی شکلش)

                  پاسخ

                  • امیر در پاسخ به امیررضا

                    دی 28, 1399

                    داداش من منظورم دارکساید کلون نه دارکساید اصلی که خدای بعد تاریکیه

                    پاسخ

              • Amir ali در پاسخ به امیر

                آذر 13, 1399

                همچین بوروس بوروس می‌کنی که انگار پرزنسه.واقعا مناصبی.با یه پرس از ماه به زمین پرید؟اینکارو اسپایدرمنم میتوانه بکنه.تتزه من کل ۲۵ قسمت وان پانچ منو دیدم.به مسخره کی گرفته قرمانیو.واسه تفریحی؟حد اقل سونیک یه دلیل درست و پیمودن داره واسه قهرمان بودن.سونیک هم تو حالت الترا راحت می نه جد آباد بوروس کوروس.رو میمونه اتم.خود اون حسن کچل هم همینطور.۱۰۰تا دراز نشست و بشین پاشو ۱۰ کیلومتر دویدن هر روز و مثل گدا زندگی کردن؟.اگه اینطور باشه گوکو تو دوره تمرینیش در دقیقه ۱۰۰ تریلیون تا دراز نشست میزد.اگه این دلیلی که اون کچل میگفت.گوکو الا از پرزنس هم قوی تر شده بود!!!.ولی هیچ کدومشون حریف سونیک نمیشن.سونیک خیلی راحت زمان رو نگه میداره و تو یک ثانیه برای خودش ۹۹۹۹۹۹۹۹ سیکستیلیون تا مشت و گلوله بهش می نه.برای مقدمه تازه . بعد بعد خودش می‌ره سایتاما و عین مورچه تو وقتی داشت شیر میخورد له می‌کنه.و برای آخر هم از کل خط تاریخ پاکش می‌کنه.اگر هم به احتمال۰/۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۱ درصد نتونست.با جادوی کیاس به شکلی دلش بخواد در میاره سایتاما و.یا خیلی راحت تو حالت معمولیش سایتاما و شوت می‌کنه تو فضا تا خفه شده.تازه سونیک یه حالت داره به اسم OMNIPOTENT SONIC که سونیک تو این حالت میشه قادر مطلق.مثل پرزنس.شایدم قویتر.حالا فهمیدی.همهی اواملو در مصر گرفتم.تازه سایتاما وقت نیروی فیزیکی زیاد داره.حتی بر فرز که زد یونسکو کشت.سونیک مدام در فضا و زمان در حرکت و میتوانم از گذشته و آینده بر گرده.حالا فحمیدی؟ دیگه فکر نکن چیزی رو جا گذاشته باشم.ها؟

                پاسخ

                • دکتر منهتن در پاسخ به Amir ali

                  دی 23, 1399

                  سونیک قطعا از منهتن خیلی ضعیفتره

                  پاسخ

                • دکتر منهتن در پاسخ به Amir ali

                  دی 23, 1399

                  متعصب سونیک قطعا از منهتن شکست میخوره! بعد بیاد با پرزنس برابر باشه

                  پاسخ

                • امیر در پاسخ به Amir ali

                  بهمن 2, 1399

                  بعدشم سونیک از پرزنس قوی تره؟؟؟ معلومه تو طول عمرت غیر از سونیک نه کمیک خوندی نه انیمیشن دیدی نه فیلم نه انیمه نه مانگا

                  پاسخ

            • امیر در پاسخ به Amir ali

              دی 28, 1399

              داداش اصلا مانگای سایتاما vs گاد رو خوندی؟؟؟؟؟؟؟

              پاسخ

  8. targol

    آبان 1, 1399

    به نظر من سوپر گرل در این لیست جا داشت چون قدرت هاش برابر با سوپر من هست و توی یک قسمت تونست شکستنش بده

    پاسخ

  9. ستاره بنفش

    شهریور 26, 1399

    پس لیدی باگ چی؟ چرا اون تو لیست نیست؟ کت نوار چی؟

    پاسخ

    • دیسی در پاسخ به ستاره بنفش

      مهر 23, 1399

      چی؟؟؟؟؟؟؟؟این دو تا رو(این چی چی باگ و کت چی چی)اسپایدی و بتمن بیان فوت کنن دو دور دور زمین میچرخن

      پاسخ

    • دیسی در پاسخ به ستاره بنفش

      مهر 23, 1399

      کلاس چگونه نوب نباشیم

      پاسخ

    • Ultimator 20 در پاسخ به ستاره بنفش

      آبان 5, 1399

      گرفتی ما رو ؟ لیدی باگ و کت نوار ضعیف ترین شخصیت های تاریخ هستن و فقط نسبت به هاک ماف برتری دارن و حتی تو یه فایت تن به تن عادی هم نمیتونن پیروز شن. چه برسه به یه جنگ در حد مولتی ورس!

      پاسخ

    • AMN در پاسخ به ستاره بنفش

      آبان 17, 1399

      به نظرم بیل سایفر از همه قوی تره

      پاسخ

    • AMN در پاسخ به ستاره بنفش

      آبان 17, 1399

      سنس هم خیلی قویه

      پاسخ

  10. تحلیل گر

    شهریور 18, 1399

    سلام مقاله خوبی نبود خیلی ها مثل دکتر فیت، زاتانا، جان کنستانتین شزم ،نوا، هایپریون، اسکارلت ویچ ،مگنتو،اتریگان و… میتونستن توی این لیست باشن!!!! رتبه بندی هم واقعا بد بود دکتر منهتن فونیکس و فرانکلین ریچاردز به راحتی می توانستند از اول تا سوم این لیست میتونستن باشن و در قسمت دکتر استرنج نوشته بودید با دکتر منهتن برابری می کند در حالیکه یک انگشت امثال دکتر منهتن هم نمی‌شود!!!!!!

    پاسخ

    • Soroush در پاسخ به تحلیل گر

      مهر 11, 1399

      دکتر فیت قطعا قوی ترین عضو جاستیس لیگه چون قدرت هاش هیچ محدودیتی ندارن پس با اختلاف قدرت مند ترین شخصیت دی سی و حتی دنیای کمیک میشه

      پاسخ

      • تحلیل گر در پاسخ به Soroush

        مهر 11, 1399

        به شدت باهات مخالفم!!!!کی گفته قدرت دکتر فیت هیچ محدودیتی نداره!!!! قویترین شخصیت دی سی هم مایند مانیتور هست ، نه دکتر فیت!!!

        پاسخ

      • Mahdi در پاسخ به Soroush

        مهر 14, 1399

        دکتر فیت از گرین ارو و بلک کنیری شکست خورد . توی سریال لیگ عدالت نامحدود هم از هاوک گرل شکست خورد چه برسه بقیه عضو لیگ عدالت.

        پاسخ

      • محمد در پاسخ به Soroush

        مهر 24, 1399

        چیییی؟پس دکتر منهتن چی؟

        پاسخ

  11. Scorpion

    شهریور 10, 1399

    دکترمنهتن وققنوس سیاه ازبتمن قویترن😐😐😐😐😐😐😐

    پاسخ

    • علی در پاسخ به Scorpion

      آبان 2, 1399

      بتمن قویتره

      پاسخ

  12. AMIR ali

    مرداد 19, 1399

    البته محض اطلاعت بگم که در کمیک های جدید فرانکلین دیگه بچه نیست و سن 19 سالگی هم رد کرده و یه جهش یافته ای فراتر از سطح امگا هستش و میونه کل مولتیورس
    تنها با یه اشاره نابود کنه یا بکنه توی جیبش. و برای این کار لازم نیست حتی یه قطره عرق بریزه

    پاسخ

    • Scorpion در پاسخ به AMIR ali

      شهریور 10, 1399

      اسم کمیکش چیه؟

      پاسخ

    • امیر در پاسخ به AMIR ali

      دی 28, 1399

      من یه کمیک ازش خوندم که دیگه یه بچه هم داره

      پاسخ

  13. علی

    مرداد 19, 1399

    سلام بنظر من شما فقد قدرت رو دیدید ولی نقطه ضعفو نگاه نکردید
    ما دیدیم ک بتمن هم تونست سوپرمنو از پا دربیاره و نقطه ضعفش سلاح کریپتونیه ولی ثور نقطه ضعفی نداره واقن منطقیه ک ثور بالاتر از بتمن باشه و فرانکلین ریچاردز هم چون بچس فلن نمیتونه جایگاه خوبی داشته باشه فلش و مرد عنکبوتی هم اخرای لیست باید باشن و پایینتر از بتمن درسته قدرت بیشتر دارن ولی مطمعنن بتمن یه راهی برای شکست اونا پیدا میکنه با تشکر

    پاسخ

  14. علی قنبری

    مرداد 16, 1399

    من بودم اینطوری می کردم:
    سوپرمن
    گوکو
    جین گری
    سنتری
    تور
    هالک
    کاپیتان مارول
    زن شگفت انگیز
    مردعنکبوتی
    کاپیتان آمریکا

    پاسخ

    • دانیال در پاسخ به علی قنبری

      مرداد 17, 1399

      یه منطق بیار چه طوری کاپیتان آمریکا از مارشن من هانتر – فرانکلین ریچارد – دکتر منهتن – فلش – فانوس سبز – دکتر استرنج – مج سوار نقره ای – اسپاون و فایراستورم قوی تره ؟

      پاسخ

  15. Dr.fate

    مرداد 13, 1399

    دکتر فیت نمیتونست تو این لیست باشه؟دکتر استرنج هست ولی دکتر فیت نیست؟دکتر استرنج تو یه کمیک به صراحت خودشو جلو دکتر فیت تسلیم کرد..مدیران جواب بدند؟

    پاسخ

    • Soroush در پاسخ به Dr.fate

      مهر 11, 1399

      دکتر فیت هیچ محدودیتی قدرت هاش ندارن و نقطه ضعف هم نداره پس قطعا قوی ترین شخصیت کمیکه

      پاسخ

      • امیررضا در پاسخ به Soroush

        آذر 10, 1399

        چرا الکی حرف میزنی !! حریف ثور هم نیست چه برسه به قوی ترین شخصیت کمیک.

        پاسخ

  16. saghy

    مرداد 13, 1399

    راستی تو سریال لیگ عدالت اسم اون رباطی که دکتر آیو او درست کرد اسمش چی بود امیزو رو نمیگم یه رباطیه که در فصل سوم قسمت ۸ دکتر فیت با خودش بردش اونیکه تمام لیگ عدالتو شکست داد

    پاسخ

  17. ثور

    مرداد 7, 1399

    کسایی که به برتری ثور نسبت به سوپرمن شک دارن قطعا فقط فیلم می بینن که در فیلم هم ثور از راکت هم ضعیف تره پس بس کنین دیگه

    پاسخ

    • علی در پاسخ به ثور

      بهمن 16, 1399

      از اسمت هم معلومه روی ثور تعصب داری٬ بعد اتفاقا ما برتری سوپرمن به ثور را در کمیک میدونیم و در کمیک مقایسه میکنیم که بازهم سوپرمن از ثور قویتر و برتره.

      پاسخ

  18. آراد

    مرداد 7, 1399

    ثور رتبه ی 1؟؟؟؟؟!!!!!!!!پس دکترمنهتن، سوپرمن ، قوقنوس سیاه چی میشه اینها از ثور قویترن مخصوصاً دکتر منهتن

    پاسخ

    • آراد در پاسخ به آراد

      مرداد 7, 1399

      منظورم ققنوس سیاه بود

      پاسخ

    • Amir ali در پاسخ به آراد

      مرداد 8, 1399

      کسایی مثل فرانکلین ریچاردرز هم از ثور قویترین و میتونن با دکتر منهتن برابری کنم. فرانکلین ریچاردرز خودش به تنهایی کل مولتیورس را باز سازی کرد و هستی رو کرد توی جیبش. در حالی که سوپرمن با حد اکثر قدرتش فقط می تواند کهکشان ها را نابود کند.به طور کلی هم فرانکلین نامیراست و گالاکاتوس و دارکساید براش یه خیار هم نیستن.پس شکست دادن سوپرمن براش دو دقیقه هم طول نمی کشه.نیروی کیهانی مطلق.

      پاسخ

      • آراد در پاسخ به Amir ali

        مرداد 9, 1399

        پس اگه اینطوری باشه واقعا باید در رتبه 1یا2قراربگیره

        پاسخ

      • دانیال در پاسخ به Amir ali

        مرداد 9, 1399

        سوپرمن با تمام قدرتش سیاره هارو نابود نکرد. با یه عطسه این کارو کرد !

        پاسخ

        • Amir ali در پاسخ به دانیال

          مرداد 13, 1399

          سوپرمن در حالت پرایم شاید بتونه کل هستی رو بازسازی کنه.ولی نمیتونه کل مولتیورس که شامل تریلیارد ها تریلیارد هستی هست رو باز سازی کنه کاری که فرانکلین کرد.

          پاسخ

          • دانیال در پاسخ به Amir ali

            مرداد 15, 1399

            می دونید چرا بیشتر عزیزانی که نظر دادن درباره گوکو ، سوپرمن و ثور حرف می زدند و خیلی کاری به دکتر منهتن نداشتن ؟ جواب اینه : بحث سوپرمن از فرانکلین ریچاردز جداست . کسی سوپرمنو بخاطر بازسازی هستی نمیشناسه ‌. بحث همشون از هم جداست . بعضی ها در سرعت برتری دارن ( مثل فلش ) بعضی ها در قدرت ( مثل سوپرمن و ثور نمی گم کدوم قویتره چون نظر هرکس با اون یکی فرق داره ) بعضی ها هم تقریبا خدا هستن ( مثل دکتر منهتن و فرانکلین ریچاردز درباره مج سوار نقره ای مطمئن نیستم ولی فکر کنم اونم باشه ) به هر حال کسی که همه ی اینارو داشته باشه اوله که به نظر من سوپرمن و منهتن بهترین گزینه ها برای اول شدن هستن
            ۱. دکتر منهتن
            ۲. سوپرمن
            ۳. فرانکلین ریچارد
            ۴. ثور

            پاسخ

            • ستاره بنفش در پاسخ به دانیال

              شهریور 26, 1399

              یعنی به همین راحتی اون دکتر فلان رو با خدا مقایسه میکنی؟

              پاسخ

      • امیر در پاسخ به Amir ali

        دی 28, 1399

        دارکساید اصلی از منهتنم قوی تره اونوقت تو میگی دارکساید برای فرانکلین ریچاردز خیار هم نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

        پاسخ

  19. دانیال

    مرداد 1, 1399

    من چیز دیگه ای که برام عجیبه ۲۱ بودن دکترمنهتنه . دکترمنهتن به راحتی می تونه ۳ یا در بدترین حالت ۶ باشه . ۲۱ عجیبه

    پاسخ

    • علی در پاسخ به دانیال

      بهمن 16, 1399

      دکترمنهتن خیلی راحت جایگاه اول را میتونه داشته باشه٬ تمام‌ این شخصیت ها با هم حریف دکترمنهتن نمیشن.
      ثور در حالت رون کینگ ثور هم شک دارم بتونه دکترمنهتن را بزنه.

      پاسخ

      • Maker در پاسخ به علی

        بهمن 16, 1399

        کازمیک آمور سوپرمن
        سوپرمن وان میلیون
        کازمیک کینگ ثور
        ثور فونیکس
        رون کینگ ثور
        کوانتم سوپرمن
        ترینتی سوپرمن
        بتمن با فاینال بت سوییت
        واندروومن نجات دهنده
        واندروومن محصور شده
        گالاکتوس لایف برینگر
        آلین بلک
        مایکل و لوسیفر
        فرانکلین ریچاردز بزرگسال که فکر کنم قدرت مولکول من رو ازش گرفت
        فانتوم استرنجر
        اسپکتر
        دکتر استرنج در اوج
        مولکول من
        استار برند
        ورلد فروگر
        ایمورتال هالک
        هالک کاپیتان یونیورس
        فلش و بلک ریسر
        دکتر فیت
        فانوس سفید

        پاسخ

  20. mohammad mahdi

    تیر 31, 1399

    مردعنکبوتی کو دکتر فیت کو کاپیتان امریکا کو ونوم کو

    پاسخ

    • آراد در پاسخ به mohammad mahdi

      مرداد 7, 1399

      دکتر منهتن رتبه ی 21؟!!!!!!! دکتر منهتن حتی گالاکتوس هم براش هیچی نیست! از تمام این 25نفرقوی تره چون اون
      تقريباً قادر مطلق ،تقريباً دانایی مطلق،حضورمطلق تقریبی ، یعنی تقريباً میتونه هرکاری انجام بده و بیشتر مکان ها حضور داره ،و لازمه به این نکته اشاره کنم که اگه بدنش تجزیه بشه میتونه کمتر از یک دقیقه اتم هاش رو بازسازی کنه (در یک مقاله نوشته بود) پس اصلاً نمیشه نابودش کرد

      پاسخ

      • دانیال در پاسخ به آراد

        مرداد 7, 1399

        تند رفتی . قادر مطلق به امثال پرزنس ، والای همگان ، دادگاه جهانی ( یا همون دادگاه زندگی ) می گن . درباره گالاکتوس هم چرا باید بگم براش دشمن سختیه و اینطوری که تو میگی انگار خیلی متعصب هستی

        پاسخ

        • آراد در پاسخ به دانیال

          مرداد 8, 1399

          من عرض کردم تقريباً قادر مطلق

          پاسخ

        • آراد در پاسخ به دانیال

          مرداد 8, 1399

          ولی حداقل قبول داری که دکترمنهتن تو این لیست از بقیه قویتره

          پاسخ

          • دانیال در پاسخ به آراد

            مرداد 8, 1399

            آره قبول دارم . ۲۱ اصلا درست نیست . منهتن به راحتی در رتبه ۳ قرار می گیره در بدترین حالت باید ۶ بشه ولی به نظرم درست ترین رتبه برای منهتن اوله

            پاسخ

        • آراد در پاسخ به دانیال

          مرداد 12, 1399

          فکر میکنی ثور قویتره یا شزم

          پاسخ

          • دانیال در پاسخ به آراد

            مرداد 13, 1399

            ثور با اختلاف

            پاسخ

            • آراد در پاسخ به دانیال

              مرداد 13, 1399

              منظورم دنیای سینمایی بود نه کمیک

              پاسخ

              • دانیال در پاسخ به آراد

                مرداد 14, 1399

                در دنیای سینما ثور با اختلاف کم . شما اگر ثور : رگنارگ رو دیده باشی می بینی ثور در سینما هم چندان ضعیف نیست

                پاسخ

                • آراد در پاسخ به دانیال

                  مرداد 14, 1399

                  واقعاً ممنونم

                  پاسخ

                • آراد در پاسخ به دانیال

                  مرداد 18, 1399

                  بله فیلمشو دیدم واقعاً عالی بود

                  پاسخ

                • rUHOLLAH در پاسخ به دانیال

                  آذر 1, 1399

                  ابهت ثور نابود شد با فیلم رگنوراک و جنگ ابدیت خیل ابهت داشت خواستن خرابش کنن نامردا وگرنه ثور 1 و 2 رو نیگا کن

                  پاسخ

          • Amir ali در پاسخ به آراد

            مرداد 13, 1399

            خب معلومه ثور

            پاسخ

      • aydin در پاسخ به آراد

        شهریور 30, 1399

        داداش همش که تقربیه میشه بگی کدومو دقیقا هست در ضمن رو کینگ ثور هم همینارو هست

        پاسخ