25 ابر قهرمان قدرتمند تمام زمان‌ها به همراه تصاویر

اگر در حال خواندن این پست هستید احتمالا طرفدار کامیک‌بوک‌ها (Comic book) می‌باشید. کامیک‌ها کتابچه‌هایی هستند که داستان‌های ابرقهرمانی را نقل می‌کنند. مارول (Marvel) و دیجیتال کامیک (DC) جزو معروف‌ترین شرکت‌هایی هستند که از زمان‌های قدیم (اوایل قرن بیستم) کامیک‌ها را منتشر می‌کرده‌اند و اکثر ابرقهرمانانی که در فیلم‌های معروف ابرقهرمانی دیده‌ایم (مانند بتمن، سوپرمن، مرد آهنی، ثور، کاپیتان امریکا، واندروومن و …)، در یکی از این دو شرکت متولد شده‌اند. البته برخی ابرقهرمان‌ها (مثل ثور، اودین و …) از داستان‌های اساطیری فرهنگ‌های مختلف جهان (از جمله شمال اسکاندیناوی) نشئت گرفته‌اند. تعداد ابرقهرمان‌ها و ابرشرورهایی که تا بحال در کامیک‌ها معرفی شده بسیار زیاد است و انتخاب قوی‌ترین آن‌ها کار دشواری است. در این مطلب 25 ابرقهرمان و ابرشرور پرطرفدار که قدرت‌های خاص دارند معرفی شده‌ند، البته اگر فقط طرفدار سینما باشید شاید همه آنها را نشناسید، زیرا تابحال تنها بخش کوچکی از ابرقهرمان‌ها به دنیای سینما راه پیدا کرده‌اند. اگر ابرقهرمان مورد نظر شما در این لیست نبود لطفا در بخش نظرات او را معرفی کنید. با پروشات همراه باشید.


25. کاپیتان مارول – Captain Marvel

کاپیتان مارول که در ابتدا خانم مارول (کارول دانورز) بود یک خلبان نیروهای هوایی، مأمور سیا و مدیر امنیتی ناسا محسوب می‌شد که پس از به دست آوردن قدرت از نیروهای فضایی به کاپیتان مارول تبدیل شد. او در قسمت چهارم فیلم انتقامجویان (Avengers 4) حضور خواهد داشت (با بازی بری لارسون) و امیدواریم که با قدرت مبارزه و انرژی‌اش، در انتقام جویان 4 بتواند از پس تانوس (Thanos) با بازی جاش برولین بربیاید.


24. فایراستورم – Firestorm

برخلاف قهرمان‌های دیگر، فایراستورم دو نفر است که باهم ترکیب شده و به قدرتی می‌رسند که می‌توانند مواد را از سطح مولکولی مجدداً با هم ترکیب کرده و یک ماده جدید بسازند. اما از آنجاییکه قدرت او به مواد غیرارگانیک محدود شده بنابراین نمی‌تواند در جایگاه اول قرار بگیرد.


23. مرد آهنی – Iron Man

اگرچه مرد آهنی هم نقاط ضعف خود را دارد اما اما قدرت او در مقابل قهرمان‌هایی مانند ثور، هالک و غیره در این لیست، ثابت شده است. همچنین او آنقدر جذاب است که بتواند در این لیست قرار بگیرد. از آنجاییکه او دائم در تکامل است بنابراین شاید در آینده قدرت‌های او افزایش پیدا کند. یکی از دلایل محبوبیت بالای این شخصیت، بازی زیبای رابرت داونی جونیور در نقش مرد آهنی در دنیای سینمایی مارول است.


22. آکوآمن – Aqua Man

آکوآمن یکی دیگر از قهرمان‌های آتلانتیس است که قدرت‌هایش همواره دست کم گرفته شد. شخصیتی که در چنین مکانی متولد شده و بتواند هر تکنولوژی انسانی را نابود کند مطمئناً باید در این لیست قرار بگیرد. در دنیای سینما، جیسون موموآ نقش آکوامن را ایفا میکند.


21. دکتر منهتن – Dr. Manhattan

زمانی که از قدرت ناب، خالص و بی نظیر صحبت می‌کنیم تنها چند نفر می‌توانند با او رقابت کنند. در حقیقت توانایی‌های او محدودیت ندارد. قرار گرفتن او در جایگاه 20 ، به دلیل بی عاطفگی اوست که یک ضعف درونی می‌باشد. اگرچه او آنقدر قدرتمند است که می‌تواند جهان را نابود کند اما چیزی برایش مهم نیست و ترجیح می‌دهد تنها باشد.


20. ققنوس – Phoenix

فینیکس یا ققنوس یکی از قدرتمندترین تله پات های جهان است که جین گری (با بازی سوفی ترنر در دنیای سینما) گاهی اوقات در کنترل قدرت ذهنی نامحدود او دچار مشکل است. پروفسور ایکس هم مجبور شد در کودکی در ذهن او یک محافظ روانی بسازد تا پیش از بلوغ و کنترل قدرت‌هایش از آن‌ها آگاه نشود.


19. کاپیتان اتم – Captain Atom

او که ترکیبی از سوپرمن و موج‌سوار نقره‌ای است گاهی اوقات مرد پولادین درجه دو محسوب می‌شود. قدرت‌های او مهیب هستند به گونه‌ای که می‌تواند میزان نامحدودی از انرژی را دستکاری کند.


18. ولورین – Wolverine

اگرچه ولورین قدرت‌های ابرقهرمانی خاصی ندارد اما قدرت شفایافتن او باعث شده که در این لیست قرار بگیرد. او کمبود قدرت خود را با خشم و پیشینه پیچیده حماسی خود جبران می‌کند و همانطور که درباره دکتر منهتن دیدیم همین ویژگی‌ها هم می‌تواند کافی باشد. قطعا او یکی از به یادماندنی‌ترین و محبوب‌ترین قهرمان‌های دنیای مارول و حتی کل جهان ابرقهرمانان است. بازی فوق‌العاده هیو جکمن که بیش از 17 سال در نقش ولورین ظاهر شد هیچگاه از ذهن طرفداران سینما پاک نخواهد شد.


17. آقای مجستیک – Mister Majestic

آقای مجسیک یکی از قدرتمندترین شخصیت‌های دنیای وایداستورم است که به سوپرمن شباهت دارد. او با وجود تمام قدرت‌هایش یک شخصیت ویژه است.


16. پروفسور ایکس – Professor X

پروفسور ایکس به عنوان قدرتمندترین تله پات این جهان نه تنها جهش یافته‌های بسیاری را تربیت کرد بلکه از آن‌ها محافظت نیز نمود.


15. زن شگفت انگیز – Wonder Woman

زن شگفت انگیز با بازی (گَل گدوت) توانست در ژانر فیلم‌های ابرقهرمانی یک فیلم ابرقهرمانی زنانه بسازد. او با وجود بهره بردن از ترکیبی از قدرت سوپرمن و مهارت‌های مبارزه بتمن به دلیل آسیب پذیری خود نتوانسته در جایگاه بالاتر قرار بگیرد. اگرچه او در برابر قدرت‌های مهیب ایمن است اما یک سلاح خطرناک می‌تواند به او آسیب برساند.


14. اسپاون – Spawn

آل سیمونز که توسط افراد خود اعدام شد زمانی برترین سرباز دولت و قدرتمندترین قاتل بود. زمانی که در جهنم بود با شیطان شرط بست که بتواند هر کاری که از دستش برمی آید را انجام دهد. در نهایت قدرتش به پایان رسیده و او دوباره به جهنم بازمی گردد.


13. مارشن من هانتر – Martian Manhunter

مارشن من هانتر با وجود قدرت‌هایش مافوق طبیعی بسیار پس از دکتر منهتن در مقام دوم قرار دارد. اما اهمیت اش در همین خلاصه نمی‌شود. او نه حواس مختلف، مهارت‌های قدرتمند تله پاتی و توانایی‌ترمیم، دارد.


12. هالک – Hulk

باوجود قدرت‌های نامحدود، توانایی‌ترمیم سریع و استقامت خستگی ناپذیرش، به سختی می‌توان در برابر او مبارزه کرد. اگرچه توانایی‌های او از همه بالاتر است اما شاید افراد قوی‌تر بتوانند در برابرش مقاومت کنند. همانگونه که در فیلم انتقامجویان: جنگ بینهایت دیدیم که تانوس به سادگی او را شکست داد که البته صدای هواداران هالک را درآورد. در دنیای سینما، مارک روفالو (Mark Ruffalo) نقش هالک را ایفا می‌کند، قبل از او نیز ادوارد نورتون این نقش را ایفا نموده است.


11. گرین لانترن – The Green Lantern

او با وجود داشتن حلقه قدرت که قدرتمندترین سلاح جهان است می‌تواند هر قدرتی که تصور می‌کند را داشته باشد. او همچنین یکی از شخصیت‌های کلیدی جهان DC است. اما نقطه ضعف او همانند گجت های دیگر این است که باید شارژ شود و معمولاً در مواقع لزوم این ضعف او به چشم می‌آید. در فیلم مخصوص این شخصیت، رایان رینولدز نقش او را ایفا نمود که البته بازخوردهای چندان مثبتی را به همراه نداشت.


10. فلش – Flash

فلش می‌تواند از نور سریع‌تر دویده، فکر کرده و عمل کند، اگرچه این ویژگی‌ها خارق العاده هستند اما توانایی‌های او به همین محدود نمی‌شوند. او می‌تواند در زمان حرکت کرده، از اجسام عبور کند و حتی دانش را با سرعت بسیار بالا خوانده و درک نماید.


9. بتمن – Batman

بتمن که در دنیای DC متولد شده تقریبا پرطرفدارترین شخصیت این شرکت می‌باشد. در فیلم لیگ عدالت (Justice League) دیدیم که وقتی فلش از او پرسید که قدرت ابرقهرمانی‌اش چیست؟ بتمن پاسخ داد که «من ثروتمند هستم!». او واقعا ثروتمند است، اما مهم‌ترین برگ برنده او قدرت تمرکز بالا و استراتژی‌های بسیار کاربردی است که در مبارزات به کارش می‌آید. او به دنیای سینما هم راه پیدا کرده است؛ حتما سه‌گانه بتمن به کارگردانی کریستوفر نولان را دیده‌اید و با بزرگ‌ترین دشمن بتمن در کامیک‌ها یعنی جوکر هم آشنا شده ‌اید! تاکنون افراد مختلفی در سینما نقش بتمن را بازی کرده اند که از جمله آنان می‌توان به مایکل کیتون، کریستین بیل و بن افلک اشاره نمود.

همچنین بخوانید: مقایسه ابرقهرمان های سینما: بتمن در برابر مرد عنکبوتی. کدام یک قویتر است؟


8. صاعقه سیاه – Black Bolt

صاعقه سیاه که رهبر گروهی از بازماندگان انسان به نام ناانسان ها را برعهده دارد حتی توسط ابرقهرمان‌های دیگر هم به عنوان قدرتمندترین موجود جهان نام گذاری می‌شود. او که می‌تواند انرژی را دستکاری کند قادر است قدرت‌های خود را تا میزان بسیار زیادی افزایش دهد. با این حال، قوی‌ترین سلاح او صدای طوفانی‌اش است. حتی یک زمزمه او استخوان‌های هالک را به لرزه انداخته و فریاد او می‌تواند کل جهان را نابود کند.


7. فرانکلین ریچاردز – Franklin Richards

فرانکلین به عنوان پسر آقای شگفت انگیز و زن نامرئی به دلیل توانایی‌هایش تا مدت‌ها قدرتمندترین جهش یافته دنیای مارول محسوب می‌شد. جایگاه او می‌تواند بالاتر هم باشد.


6. دکتر استرنج – Dr. Strange

قدرت‌های دکتر استرنج یا جادوگر عالی رتبه با قدرت‌های دکتر منهتن برابر است. اما او یک انسان عادی است که با جادو بازی می‌کند. ایفای نقش او در سینما را بندیکت کامبربچ برعهده دارد.


5. سنتری – Sentry

سنتری آنقدر قدرتمند است که گاهی اوقات خودش هم از توانایی‌هایش شگفت زده می‌شود. اما ذهن ضعیف او نقطه ضعفش محسوب می‌شود. با اینکه او یک بار موجودیت خود را از حافظه انسان‌ها و ابرقهرمان‌های جهان پاک کرد، اما مشکلات روحی روانی شخصی‌اش نقطه ضعف او محسوب می‌شوند.


4. موج سوار نقره‌ای – Silver Surfer

زمانی که از  این شخصیت حرف میزنیم باید بیشتر درباره کارهایی که او نمی‌تواند انجام دهد صحبت کنیم نه کارهایی که می‌تواند. او با وجود دسترسی به توانایی جهانی می‌تواند به قدرت نامحدود دست پیدا کند. اما عدم انسجام او باعث شده که در این جایگاه قرار بگیرد. گاهی اوقات او آنقدر خوب است که می‌تواند در جایگاه یک، دو یا سه قرار بگیرد و گاهی اوقات اصلاً مطمئن نیستیم که می‌توانیم او را در این لیست قرار دهیم یا خیر.


3. سوپرمن – Superman

سوپرمن یکی از شناخته شده ترین و قدرتمندترین قهرمان‌های دنیای DC است. او به راحتی می‌تواند در جایگاه اول باشد زیرا هیچ کس دقیقاً نمی‌داند که قدرت‌های سوپرمن تا چه اندازه است. او به عنوان یکی از محترم‌ترین ابرقهرمان‌های این جهان یک کریپتونی واقعی است. هنری کویل به خوبی توانسته نقش او را در سینما بازی کند اگرچه منتقدانی نیز دارد.


2. گوکو – Goku

گوکو یکی از بزرگ‌ترین ابرقهرمان‌های دنیای تخیلی است که نام او به دنیای واقعی هم راه یافته است و تصور می‌شود که هیچ چیز نمی‌تواند قدرت‌های او را محدود کند.


1. ثور – Thor

ثور به عنوان خدای رعد اسکاندیناوی یکی از ابرقهرمان‌های مارول است. او نه تنها یک ابرقهرمان به معنای واقعی، بلکه یک مبارز با مهارت رزمی بالا نیز می‌باشد. همچنین او یک چکش (به نام میولنیر یا Mjölnir) دارد که باعث می‌شود بر مکان و زمان کنترل مطلق داشته باشد. در حقیقت ثور آنقدر قدرتمند است که به سادگی نمی‌توان او را در فیلم‌های کامیک خلاصه کرد. ثور از جمله ابرقهرمان‌هایی است که به دنیای سینما راه پیدا کرده و البته طرفداران بسیار زیادی دارد. بازیگر ثور در دنیای سینما کریس همسورث است که انگار کاملا برای این نقش ساخته شده است!


امیدواریم از خواندن این مطلب لذت برده باشید. اگر ابرقهرمان مورد نظر شما در این لیست نبود لطفا در بخش نظرات برای ما بنویسید!

                               

دیدگاه‌ها (1730)

بستن فرم

  1. ابوالفضل

    فروردین 28, 1400

    بتمن قویترین ابرقهرمان دنیا است پ چرا تو لیست نهمینه اونایی که میگن سوپرمن یا بقیه بهتره بتمن علیه سوپرمن رو ببینید

    پاسخ

    • محمد در پاسخ به ابوالفضل

      فروردین 30, 1400

      اول این که این مقاله فکر نکنم بر اساس ترتیب باشه دوم اگه سوپرمن اراده کنه می تونه با سرعت خیلی زیاد بیاد و بتمن رو بکشه،در فیلمی که شما میگی سوپرمن نمی خواست با بتمن مبارزه کنه

      پاسخ

    • سلطان در پاسخ به ابوالفضل

      اردیبهشت 8, 1400

      بتمن هیچ قدرتی نداره بدون لباسش.در صورتی که قهرمانانی مثل سوپر من یا ثور از قدرت های زاتی استفاده میکنن.همونطور هم که در جنگ با استفان گلف در لیگ عدالت دیدیم که سوپر من بدون لباس یه تنه تموم اعضای لیگ عدالت رو حریف شد.به نظر من سوپر من حق اینو داره که اول باشه ولی گوکو هم قویه.

      پاسخ

      • رهام در پاسخ به سلطان

        خرداد 6, 1400

        قویه ولی نه در حدی که با ثورو سوپرمن مقایسه بشه باید جای گوکو سایتاما رو می ذاشتن چون با یه ضربش تو مانگا زد کل یونیورسو پاک کرد و ابعلد رو جر داد و این تنها ۱۵ درصد قدرتش بود که می تونه با همین مقدار قدرت همین بلارو سر دهها یونیورس دیگه بیاره اما گوکوچی ؟ بدون انیمه وار و قدرتای تخیلیش تو انیمه وار کلا می تونه یه کهکشانو نابود کنه

        پاسخ

  2. mani

    فروردین 22, 1400

    از نظر من
    1 سوپرمن
    2 فلش
    3استرنج
    4 مرد اهنی

    پاسخ

    • فلش در پاسخ به mani

      فروردین 23, 1400

      از نظر من
      ۱ . فلش
      ۲. سوپر من
      ۳ . ثور
      ۴ . گوکو
      ۵ . مرد آهنی
      ۶ . بتمن

      پاسخ

      • دکترمنهتن در پاسخ به فلش

        اردیبهشت 3, 1400

        این دتبه بندی ایراد های فروانی داشت به نظر بنده این شکلی هست
        1-دکترمنهتن
        ۲-فرانکلین ریچاردز
        ۳-کاپیتان اتم
        ۴-سنتری
        ۵-مارشن منهانتر
        ۶-سوپرمن
        ۷-ثور
        ۸-سیلور سرفر
        ۹-هالک
        ۱۰-واندروومن
        ۱۱-فلش
        و….

        پاسخ

        • محمد شمس در پاسخ به دکترمنهتن

          اردیبهشت 30, 1400

          عزیزم سوپرمن بدون شک اولیه گداشتی ششم اخه

          پاسخ

        • حسین در پاسخ به دکترمنهتن

          خرداد 5, 1400

          واقعاً اطلاعاتت محدوده، سوپرمن رو گذاشتی شماره ۶ 😂😂😂😂اصلاً تو میدونی سوپرمن کیه، توی این لیست فقط دکترمنهتن به چشمش میاد.

          پاسخ

          • دکتر منهتن در پاسخ به حسین

            مرداد 5, 1400

            نه احتمالا سوپرمن یکه تو که فقط از شخصیت های لیست میدونی سوپرمن کیه سنتری و امثالش از سوپرمن قویترن

            پاسخ

          • دکتر منهتن در پاسخ به حسین

            مرداد 5, 1400

            لابد سوپرمن از کپ اتم قویتره!!! کپ اتم سوپرمنو میزنه سنتری هم همینطدر هرچند طرفدار سوپرمنم و بارها ازش دفاع کردم از اینا ضعیفتره

            پاسخ

  3. مانی

    فروردین 22, 1400

    از نظر من سوپرمن بعد دکتر استرنج بعد فلش ثور اصلا قوی نیست چطور اول هست

    پاسخ

    • محمد در پاسخ به مانی

      فروردین 24, 1400

      واقعا خنده دار هست شما چطور دارین حساب می کنین که میگین سوپرمن اول هست ؟پس م.ج.دات قدرت مند کیهانی چی؟؟؟؟؟؟مثل دکتر منهتن کاپیتان اتم صاعقه سیاه فرانکلین ریچاردز(البته هنوز بچه هست اما وقتی بزرگ تر بشه جز قدرت مند ترین ها هست)من خودم طرفدار دکتر استرنج هستم ولی اینکه میگین سوپرمن خنده داره

      پاسخ

    • Abolfazl در پاسخ به مانی

      اردیبهشت 29, 1400

      من که حرفی ندارم 😐😐😐

      پاسخ

  4. فلش

    فروردین 22, 1400

    من می گم فلش چون هر ابرقهرمانی باشی بلاخره داخل بدن قلب داری فلش با ارتعاش دستش می تونه قلب را با برق یا ارتعاش پاره کنه
    واسه ابرقهرمان های ۸۰ درصد انسان ۲۰ درصد قدرت تو قفسه سینه
    و واسه کسایی که زره پوشیدن هم جلو دار فلش نیست . و فلش دارای زمان فلشه اگه فصل ۴ را دیده باشی می تونه هم چیز بی حرکت کنه

    پاسخ

    • محمد در پاسخ به فلش

      فروردین 24, 1400

      هرفت صحیح هست دکتر منهتن حتی نمیزاره فلش تکون بخره و اگه حتی فلش بتون دکترمنهتن بکشه بازم می تونه خودش رو زنده کنه

      پاسخ

    • محمد شمس در پاسخ به فلش

      اردیبهشت 30, 1400

      عزیزم فلش یکی از قدرت های سوپرمنه سرعت سوپر و فلش یکی هست

      پاسخ

  5. امیررضا

    فروردین 17, 1400

    فقط میخوام بگم چرا از واندا ماکسیموف یا همون سکارلت ویچ اسم برده نشده اون هم مثل کاپیتان مارول قدرت داره هم مثل دکتر استرنج جادو میکنه با سریال جدیدی ام که ازش منتشر شده قدرتش خیلی زیاد به نظر میاد

    پاسخ

    • محمد در پاسخ به امیررضا

      فروردین 30, 1400

      جای واندا و این جا خالی هست واندا هم به اندازه جین قدرت داره

      پاسخ

  6. دیسی فنم

    فروردین 13, 1400

    یکی از دلایلی که از خودم این مقاله خیلی تعجب کردم اینه دکتر فیت نیست اما استرنج جزو 10 نفر برتر هست!!!!
    دکتر فیت با کلاهخودش راحت از استرنج قویتره

    پاسخ

    • محمد در پاسخ به دیسی فنم

      فروردین 24, 1400

      سلام دوست عزیز ظاهرن بر اساس قدرت نیست چون اگه براساس قدرت باشه کلا جدول بهم میریزه

      پاسخ

  7. amir

    اسفند 14, 1399

    وای بتمن چقدر قویه اونوقت نمینونه بدون اون وسایلش زنده بمونه و نکته بعدی چجوری بتمن 9 ام هست و قدرت بلند کردن مورچه نداره ولی آیرون من که یک سفینه رو بلند کرده 23 ام حداقل تحقیق میکردی بعد میگفتی 🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️

    پاسخ

    • محمد در پاسخ به amir

      اسفند 22, 1399

      خیر ایرون من همیح ۲۳ براش زیاده شما داری بتمن رو با اون مقایسه میکنی بتمن که فانوس سفید شده بتمن که خدای دانش شده قویترین نسخش خدای مولتی ورس تاریکه بتمن که قویترین زره کهکشانی رو داره بتمن که زره X رو داره
      بتمن که قویخرین ابرقهرمان دی سیه بتمن که یه هرتش ساید کیک داره بتمن که یه عالمه متحد داره بتمن قویترین هوش مصنوعی دی سی رو داره بتمن که میتونه با یه نقطه ضعف همه رو بزنه بتمن که برای کشتار هر کس و ناکسی نقشه داره و ۱۰۰در ۱۰۰ جواب میده بتمن که بهترین کار اگاه جهانه بتمن که
      خسته شدم بسه تموم کن این بهزی کثیفو

      پاسخ

      • Maker در پاسخ به محمد

        اسفند 22, 1399

        بتمن قویترین قهرمان دی سی نیست بلکه. مایکل قویترین هست
        روز خوش

        پاسخ

      • بنیامین در پاسخ به محمد

        فروردین 24, 1400

        جنگشونو دیدی

        پاسخ

      • محمد در پاسخ به محمد

        فروردین 24, 1400

        تویی که هی داری بتمن بتمن می کنی هر کسی قویترین نسخه داری می دونستی مرد آهنی لباسی داره به نام الهی کش البته اسمش رو دقیق نمی دونم ولی ازش برای مقابله با نیروی ققنوس استفاده کرد تو اصلا می دونی نیروی ققنوس چی هست قویتر از 100تا گلاکتوس و دورمامو رو میزاره تو جیبش شما هایی که اعطلاع ندارین چرا حرف می زنین چرا با دقت نمی خونین که اصلا این جدول بر اساس قدرت نیست اگه بود می گفت

        پاسخ

  8. فلان کس

    اسفند 8, 1399

    اگر بخوایم موجودات قدرتمند رو رتبه بندی کینم
    رایتر
    پرزنس
    الین بلک
    والای همگان
    میتزیس پتلیک
    میکاعیل
    بارباراتوس به قول دوستان
    دادگاه زندگی
    مرگ
    رون کینگ ثور
    منهتن البته خیلی بالاتره
    نیرو های فراتر از یه چیزی هم نیمدونم کجا بزارم

    پاسخ

    • ایران در پاسخ به فلان کس

      اسفند 8, 1399

      اشتباه میکنی اطلاعات کامل نیست ۱ رایتر ۲ پرایمال مانیتور که نیروهای فراتر از زمان و مکان هم بهش میگن و خالق پرژنس هست ۳ پرالایا که تجسم باطل هست و قبل از پرژنس وجود داشته و هر وقت بخواد میتونه حتی پرژنس هم بکشه ۴ پرژنس و والای همگان ۵ شیطان وحشی عظیم و یکی زیر همه که نسخه تاریک پرژنس و والای همگان هستن و کازمیک آرمور سوپرمن که مثل پرژنس پلات بینهایت داره و فالکرام که هم اندازه والای همگان قویه ۶ بیاندر که فقط از والای همگان تو مارول ضعیف تره و لوسیفر و میکاعیل پسران پرژنس به همراه الین بلک و شخصیت های زیادی دیگه ای هم هستن که از بارباتوس و منهتن قوی ترن مثل دادگاه زندگی و داکس نوو که گفته میشه پرژنس هم کشته

      پاسخ

      • فلان کس در پاسخ به ایران

        اسفند 10, 1399

        چی میگی بارباراتوس خدای مولتی ورس تاریکه قدرت هاش از دادگاه بیشتره منهتن هم که قدرت مطلق

        پاسخ

      • اوتاکو * در پاسخ به ایران

        مهر 18, 1400

        سوپرمن میلکمن آواتار پرزنس رو خورده (منظورم اینه که با تفاوت فوق‌العاده زیاد شکست داده )با قدرتی فوق‌العاده توسط پرایمال مانیتور ساخته شده و قدرت نویسندگی داره که نسبتا از پلات قویتره

        پاسخ

    • محمد در پاسخ به فلان کس

      فروردین 24, 1400

      ممنونم که یکم اطلاعات داری البته نمیشه خیلی خوب نیرو های کیهانی رو طبقه بندی کرد ولی از نظر من
      پرزنس
      ولای همگان
      دادگاه زندگی
      ققنوس بقیه رو که دیگه اصلا نمی تونم

      پاسخ

    • محمد در پاسخ به فلان کس

      فروردین 24, 1400

      یه سوال شما چرا تانوس استرال رو تو لیست قرار نمیدین؟؟؟؟ نمیگم قویترین هست اما تقریبا قدرت تمام موجودات مارول رو گرفته از جمله ولای همگان و دادگاه زندگی بعدش هم نمی دونم گروه هم حساب میشه یا نه ولی تو یه کمیک دیدم که بنیادر ها دادگاه زنگی رو شکست دادن و نیروی ققنوس هم باید تو لیست قرار بدین

      پاسخ

  9. توماس شلبی

    اسفند 4, 1399

    رایتر
    نیروهای کیهانی فراتر از زمان و مکان
    پرزنس
    الین بلک
    دارک مانیتور
    والای همگان
    کازمیک ارمور سوپرمن
    شیطان وحشی عظیم
    لوسیفر
    میکائیل
    پروتژ
    فالکرام
    تانوس ریگلاتور
    رون کینگ تور
    بیاندر
    دادگاه زندگی
    اودین
    نرون
    مفیستو
    بانوی مرگ
    فرانکلین ریچاردز
    نکرو تور
    فونیکس
    دکتر منهتن
    گلکتوس

    پاسخ

    • Maker در پاسخ به توماس شلبی

      اسفند 4, 1399

      دکتر منهتن در سطح دادگاه زندگی هست دوست عزیز
      بانوی مرگ هم بسیار قدرتمند
      خیلی از شخصیت های انتزاعی مارول و دی سی رو نگفتید
      مفسیتو هم از نسخه عادی ثور شکست خورده چه برسه از فرانکلین ریچاردز قویتر باشه
      اودین هم توی ۶۰ تا قدرتمند. هم نیست حتی

      پاسخ

    • محمد در پاسخ به توماس شلبی

      فروردین 27, 1400

      تقریبا موافقم فقط دورمامو هم باید تو لیست بزاری و دکتر منهتن رو باید خیلی بکشی بالا

      پاسخ

  10. توماس شلبی

    اسفند 4, 1399

    اشتباه نکنین نصف کمیک از والای همگان قویترند

    رایتر که همون نویسندست با فکر کرذن والا همگانو میزنه

    پرزنس مسلما شخصیت هایی خلق کرده که خیلی از والای همگان قویترند

    وارک مانیتور پرزنس رو کشته

    الین بلک

    تانوس رگلاتور

    پاسخ

    • Maker در پاسخ به توماس شلبی

      اسفند 4, 1399

      چرا آلین بلک ؟
      والای همگان همون تجسم جک کربی هست فکر کنم یا استنلی ولی قطعا تجسم نویسنده هست

      پاسخ

      • دکتر منهتن در پاسخ به Maker

        اسفند 4, 1399

        کاربر میکر محترم والای همگان تجسم نویسنده نیست ابدا تجسم نویسنده رایتر هست ،والای همگان با پرزنس برابره

        پاسخ

        • شرلوک هلمز در پاسخ به دکتر منهتن

          اسفند 10, 1399

          موجوداتی که پرزنس خق کرده ب6 مراتب قویتره والای همگانه

          پاسخ

          • اوتاکو * در پاسخ به شرلوک هلمز

            مهر 28, 1400

            چی شد ؟ ولای همگان همه خلقاش باهم بیان شکست میخورن و پرزنس ورتیگو باهاش برابره

            پاسخ

  11. DR MIKE

    اسفند 1, 1399

    فکر کن گوکو توی این لیست باشه ولی سایتاما نباشه. درضمن بعضیا تو نظرات میگن که پرزنس و والای همگان، به تیتر مقاله نگاه کنین گفته ابرقهران ها نه همه موجودات.

    پاسخ

  12. ایران

    اسفند 1, 1399

    آقا امیر اشتباه میکنی ۱ رایتر تجسم نوسینده و کمیکو مینویسه ۲ پرایمال مانیتور خالق پرژنس هست ۳ پرژنس و والای همگان ۴ اشتباه و قابل رتبه بندی نیست کازمیک آرمور سوپرمن که پلات بینهایت داره مثل پرژنس شیطان وحشی عظیم که نیمه تاریک پرژنس و قدرتش تقریبا با پرژنس برابر یکی زیر همه نسخه تاریک والای همگان هست بیاندر قبل از ریتکان که به اندازه والای همگان قویه لوسیفر و میکاعیل پسران پرژنس الین بلک که الان پرژنس جدیده پروتژ که میگفت والای همگان جدید هست میگفت و قادر مطلقه و شخصیت های دیگه ای که زیاد میشه نام ببرم رون کینگ ثور هم قویترین نسخه ثور هست و از نکرو قویتره قصد توهین نداشتم فقط میخواستم به شما کمک کنم آقا امیر که اطلاعات شما در باره کمیک بیشتر بشه

    پاسخ

  13. امیر

    اسفند 1, 1399

    ۱ پرزنس
    ۲ والای همگان
    ۳بتمن بارباراتوس
    ۴نکرو ثور
    ۵ منهتن

    پاسخ

    • Maker در پاسخ به امیر

      اسفند 1, 1399

      😂😂😂😂😂😂😂😂😂
      نکرو ثور 😂😂😂😂😂😂
      پرزنس 😂😂😂😂
      بتمن بارباراتوس 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

      پاسخ

      • pok در پاسخ به Maker

        اسفند 1, 1399

        بتمن بارباراتوس خنده داره

        پاسخ

        • Maker در پاسخ به pok

          اسفند 2, 1399

          بارباراتوس که اصلا قهرمان نیست

          پاسخ

      • N در پاسخ به Maker

        اسفند 24, 1399

        به نظرم اسمتو عوض کن بذار مارول فن متعصب
        یه جوری رفتار میکنی انگار مارولو از طلا ساختن دیسی فقط سوپرمنو داره.فک کنم تا حالا کمیک نخوندی و تا حالا اسم بارباتوسم به گوشت نخورده.و مثل اینکه واقعا هیچکس نمیدونه بتمنی که میخندد از از همه اینا قوی تره؟مادر تمام خدایان دیسی رو شکست داده.به نظرم اگر بحث بین ابرشرورای مارول و دیسی بود بتمنی که میخندد حتما اول بود.فقط میخوام بدونم شرور بالاتر کیه

        پاسخ

    • شرلوک هلمز در پاسخ به امیر

      اسفند 1, 1399

      داداش اشتباه نکن
      نیرو های کهیانی فراتر از زمان و مکان
      پرزنس
      دارک مانیتور
      الین بلیک
      کازمیک ارمور سوپرمن و والای همگان
      فالکرام
      پروتژ
      تانوس رگلاتور
      بیاندر
      رون کینگ تور
      اودین
      بانوی مرگ
      نکرو تور
      فرانکلین ریچاردز
      دکتر منهتن

      پاسخ

      • دکتر منهتن در پاسخ به شرلوک هلمز

        اسفند 4, 1399

        دکترمنهتن صد درصد از نکرو ثور و فرانکلین قویتره و با رون کینگ ثور و دا

        پاسخ

      • اوتاکو * در پاسخ به شرلوک هلمز

        شهریور 25, 1400

        چی شد کازمیک آرمور با والای همگان برابره ؟ چی میگ و اینکه اصلا چرا سوپرمن میلکمن تو لیستت نیست ها ؟ اون آواتار پرزنس رو به آسانی به فنا داد

        پاسخ

        • بنده خدا در پاسخ به اوتاکو *

          شهریور 25, 1400

          والای همگان؟
          وات!!!
          چطور قویترین شخصیت مارول رو با کازمیک آرمور مقایسه میکنید؟
          صد در صد والای همگان قویتره

          پاسخ

          • اوتاکو * در پاسخ به بنده خدا

            مهر 28, 1400

            اون گفته من گفتم نمیشه مقایسشون کرد و والای همگان قویتره

            پاسخ

    • gon در پاسخ به امیر

      اسفند 1, 1399

      اشتباهه
      نیروی کیهانی فراتر از..
      پرزنس
      والای همگان
      دادگاه زندگی
      الین بلک
      بتمن بارباراتوس هم قوی هست فک کنم بتونه جای دادگاه زندگی رو بگیره

      پاسخ

    • بی نام در پاسخ به امیر

      اسفند 1, 1399

      اشتباه
      نیروی فراتر از …
      پرزنس
      والی همگان
      میکاعیل
      دادگاه زندگی
      مرگ
      رون کینگ ثور
      بتمن بارباراتوس هم خیلی قوی هست فکنم با میکاعیل برابره
      قدرت های بتمن بارباراتوس
      اولده کردن به تاریکی و تحت کنترل گرفتن هر موجودی
      جاودانگی
      کنترل فضا مکان

      پاسخ

      • Maker در پاسخ به بی نام

        اسفند 2, 1399

        اطلاعات ندارید که میگید میکاییل با بتمن بارباراتوس برابره

        پاسخ

        • pok در پاسخ به Maker

          اسفند 2, 1399

          قدرت های میکاعیل چی هست؟؟؟

          پاسخ

          • Maker در پاسخ به pok

            اسفند 2, 1399

            همین که فرزند پرزنس هست همچیز رو نشون میده

            پاسخ

        • بی نام در پاسخ به Maker

          اسفند 2, 1399

          تازه اون قدرت هایی که گفتمن یک هزارم قدرت هاش هم نمیشن

          پاسخ

          • Maker در پاسخ به بی نام

            اسفند 2, 1399

            شما داری فرزند پرزنس رو با بابارتوس خدای مالتیورس تاریک و نوکر پرپچوا مقایسه میکنی
            یک لحظه بهش فکر کن آخه

            پاسخ

            • بی نام در پاسخ به Maker

              اسفند 6, 1399

              گفتی پسر پرزنس هست اقا من اصلا نمیدونستم ممنون که گفتید و اصلا من اشتباه فکر کردم

              پاسخ

      • دکتر منهتن در پاسخ به بی نام

        اسفند 4, 1399

        منهتن از بارباتوس قادرتر و بسیار قویتره ،از مرگ هم همینطور اما با دادگاه برابره

        پاسخ

    • بی نام در پاسخ به امیر

      اسفند 1, 1399

      نیروی فراتر از …
      پرنس
      والا
      دادگاه زندگی
      میکاعیل
      بتمن بارباراتوس هم خیلی خیلی قوی هست از دادگاه زندگی که قطعا قوی هست

      پاسخ

      • ایران در پاسخ به بی نام

        اسفند 2, 1399

        اشتباهه بالاتر هم گفتم اینا قهرمان نیستن ولی اگه قویترین حساب کنین ۱ رایتر تجسم نویسنده ۲ پرایمال مانیتور ( نیروی های فراتر از زمان و مکان ) خالق پرژنس هست اینا قویترینن بعد بقیه بارباتوس هم اصلا نباید حساب کنی چون قهرمان نیست

        پاسخ

      • Maker در پاسخ به بی نام

        اسفند 2, 1399

        اون ها که اصلا قهرمان نیستند 🤦🤦

        پاسخ

  14. BATMAN

    بهمن 23, 1399

    بتمن با زره X خدا حساب میشه نویسنده بتمن معمولی رو حساب کرده که خودش نوشته قدرتمند تاریخ با هل بت هم خیلی قوی هست

    پاسخ

  15. BATMAN

    بهمن 22, 1399

    خب من زیاد قبول نداشتم چون خب بعضی ها تو لاین تایم اصلی مردن سوپرمن نباید ۳ بود بتمن باید خیلی بالاتر می بود گوکو اصلا نباید وارد ماجرا میشد صاعقه سیاه اصلا باید جایکاپتان مارول بود

    پاسخ

  16. علی

    بهمن 19, 1399

    ببینید دوستان توهین نباشه ولی واقعا اگه هر کسی که این مقاله را قبول داره یه٬ تختش کمه.
    دکترمنهتن٬فرانکلین ریچادرز٬ سوپرمن٬گوکو٬ققنوس٬مارشن منهانتر٬کاپیتان اتم و چند شخصیت دیگه که از ثور قویتر هستند.
    ثور حتا در حالت رون کینگ ثور هم شک دارم بتونه با دکترمنهتن رقابت کنه. هر بنی بشری که حتا یه خط کمیک خونده باشه راحت میفهمه .

    پاسخ

    • Thor در پاسخ به علی

      بهمن 23, 1399

      ببین یه نسخه بالاتر از ثور هست به اسم نکروه ثور اون نسخه انقدر قویه که بتونه دکتر منهتن رو شکست بده اگه ثور عصبانی بشه هیچی جلودارش نیست ثور گور گالاکاتوس زمستان سیاه مار میدگارد و خیلیهایه دیگه رو شکست داده

      پاسخ

      • A.g در پاسخ به Thor

        بهمن 23, 1399

        رون کینگ ثور خیلی از نکرو ثور قوی تره منهتن هم همینطر نکرو ثور براش هیچی نیست

        پاسخ

      • Maker در پاسخ به Thor

        بهمن 23, 1399

        قشنگ نشون دادی هیچی نمیدونی همین نکرو ثور چی کار کرده که از منهتن قویتره آها گور رو بدون نکرو سورد شکست داده

        پاسخ

        • Thor در پاسخ به Maker

          بهمن 26, 1399

          خودم میدونستم چرا حرص میخوری هرچقدر زور بزنی باز ثور از همه قویتره

          پاسخ

          • علی در پاسخ به Thor

            بهمن 28, 1399

            تو بهتره با اون اسمت درباره ثور نظر ندی.
            از اسم کاربریت هم معلومه روی ثور تعصب داری.
            ببین نمیشه به هر مقاله اعتماد کرد،برای مثال الان(اسپایدی)اومده یه مقاله داده درباره قویترین شخصیت های کمیک که رتبه ثور ۲۰ بود و دکترمنهتن بعد والای همگان در رتبه۲ قرار داشت.
            خوب الان باید اون مقاله را قبول کنیم یا این رو کدوم درسته،هیچکدوم درست نیست.
            یه لحظه بشین فکر کن بعد میفهمی که ثور لیاقت رتبه ۷ این لیست هم نداره چه برسه به ۱ البته همون طور که گفتم روی ثور تعصب داری و کاریشم نمیشه کرد.
            تمام

            پاسخ

            • ThOR در پاسخ به علی

              بهمن 29, 1399

              ببین درستش اینه دکتر منهتن سوپرمن ثور سنتری و بقیه و بقیه
              بعدشم از حرفات معلومه طرفردار دی سی هستی

              پاسخ

              • Batman در پاسخ به ThOR

                بهمن 29, 1399

                نه درستش اینه:
                دکتر منهتن
                فرانکلین ریچاردز
                جین گری با نیروی فونیکس
                کاپیتان اتم
                بعد هم بقیه.

                پاسخ

                • Maker در پاسخ به Batman

                  بهمن 29, 1399

                  نه درستش اینه :
                  کازمیک آمور سوپرمن
                  میکاییل
                  واندروومن نجات دهنده
                  ثور فونیکس
                  و ……

                  پاسخ

                  • Batman در پاسخ به Maker

                    اسفند 2, 1399

                    آهان نسخه فول پاور هم هسنن.
                    پس لیست شما درسته.

                    پاسخ

                    • Maker در پاسخ به Batman

                      اسفند 2, 1399

                      البته نسخه فرانکلین ریچاردز فونیکس رو حساب نکردم

                      پاسخ

                  • دکتر منهتن در پاسخ به Maker

                    اسفند 4, 1399

                    منهتن از واندروومن نجات دهنده قویتره

                    پاسخ

              • علی در پاسخ به ThOR

                بهمن 30, 1399

                ببین این که من طرفدار دی سی یا مارول باشم،به تو هیچ ربطی نداره،من از هر ۲ تا شون خوشم میاد و دوسشون دارم مارول و دی سی برام فرقی نداره.
                ببین این مقاله رتبه بندی هاش همش غلطه و اشتباه رتبه بندی شدن،همون طور که گفتم اگه یکم فکر کنی میبینی اصلا ثور جایگاه ۷ این لیست هم جا نداره.

                پاسخ

          • دکتر منهتن در پاسخ به Thor

            اسفند 4, 1399

            ثور معمولی جلو منهتن پشه هم نیست حتی rkt با منهتن برابره یکم ضعیفتر از منهتنه

            پاسخ

    • شرلوک هلمز در پاسخ به علی

      اسفند 1, 1399

      قدرت تور انقدر زیاده که اگر تبدیل بشه به رون کینگ تور نفر پنجم کمیک میشه پس از این شخصیتا خیلیییی قویتره

      پاسخ

    • توماس شلبی در پاسخ به علی

      اسفند 1, 1399

      رتبه زندی درستش اینه

      نیروهای کیهانی فراتر از زمان و مکان
      پرزنس
      الین بلک
      دارک مانیتور
      والای همگان کازمیک ارمور سوپرمن
      تانوس رگلاتور
      پروتژ
      شیطان وحشی عظیم
      فالکرام
      لوسیفر
      میکائیل دمیورگس
      رون کینگ تور
      بیاندر
      اودین
      مستر میکسپیتزیلیک
      کینگ تور پیر
      دادگاه زندگی
      نرون
      سوپرمن پرایم وان میلیون
      اسپکتر
      کاپیتان یونیورس
      های فادر و دارکساید اصلی
      کاپیتان اتم
      دکتر منهتن
      بانوی مرگ
      نکرو تور
      گلکتوس
      انتی مانیتور
      مفیستو
      دورمامو
      دکتر فیت
      ادام وارلاک
      دارکساید کلون
      تانوس با شش سنگ
      قفنوس
      اسکارلت ویچ
      دکتر استرنج
      دکتر دووم

      حقیقته خداییش

      پاسخ

      • ایران در پاسخ به توماس شلبی

        اسفند 2, 1399

        رایتر از نیروهای فراتر از زمان و مکان که پرایمال مانیتور اسمشه قویتره اینو همه میدونن رایتر تجسم نویسنده کمیک ها است و همه چیز برای اون یک کاغذ که میتونه پاره کنه باید اونو اول میذاشتید

        پاسخ

      • Maker در پاسخ به توماس شلبی

        اسفند 2, 1399

        😐😐😐 دارک مانیتور از بارباراتوس هم شکست خورده چه برسه به اینکه والای همگان رو بزنه
        کازمیک هم خیلی گندش کردید از لوسیفر هم در خیلی از نظرات ضعیف تر هست
        والای همگان هم همون جک کربی هست و می‌تونه از پرزنس قوی تر باشه
        شیطان وحشی عظیم هم از لوسیفر ضعیف تره
        کلا لوسیفر رو دست کم گرفتید
        تانوس ریگلاتور هم جایگهاش از والای همگان بالاتر هست
        آلین بلک هم از والای همگان ضعیف تر هست در همون سطح فالکرام
        رون کینگ ثور به هیچ وجه از بیاندر قدرتمند تر نیست بیاندر به اندازه والای همگان قوی هست
        مستر میکسیزپلتیک هم در سطح اینجا نیست
        اودین از سرتور هم شکست خورده بعد از دادگاه زندگی قویتر هست ؟ 😂😂😂
        کینگ ثور پیر از گور کتک خورده
        تانوس با شش سنگ از مفسیتو و نکرو ثور ضعیف تره ؟
        با احترام خیلیییییی لیست بدی بود یعنی افتضاح بود
        چرا مانیتور ها نیستند ؟ بارباراتوس کجاست ؟
        پرپچوا کجاست
        هفت آواتار عواطف
        نکرون
        هکتات
        Entity
        Nen-Buh-Loh
        Lord of Chaos
        اربابان و نمایندگان نظم
        فانتوم استرنجر
        اولتیمیتور
        کسمت
        بی پایان ها
        اکلیپسو
        دکوراتور
        رادیانت
        کلمه
        فرشتگان مقرب
        ابراکسس
        آماتسو-میکابوشی
        بلک وینتر
        مولکول من
        فراموشی
        بی نهایت
        کرونوس
        پروتژ
        اینا چرا نیستند ؟

        پاسخ

        • دکتر منهتن در پاسخ به Maker

          اسفند 4, 1399

          خیر والای همگان و پرزنس برابرن قطعا

          پاسخ

      • دکتر منهتن در پاسخ به توماس شلبی

        اسفند 4, 1399

        خیر جایگاه منهتن اشتباهه و از میکسیزپیتلیک و سوپرپرایم قادرتره

        پاسخ

  17. King

    بهمن 18, 1399

    هالک از گرین لنترن ه فلش و بتمن قوی تره. و منهتن و فونیکس حداقل باید 3 و 4 باشند هالک هم باید 9 حداقل می شد با ثور راضی هستم از نظر من هم ثور از همه قوی تره

    پاسخ

    • Maker در پاسخ به King

      بهمن 18, 1399

      نه بابا

      پاسخ

    • batman در پاسخ به King

      بهمن 18, 1399

      لیست شما که از لیست سایت هم بدتر شد.

      پاسخ

    • امیررضا در پاسخ به King

      بهمن 18, 1399

      اشتباه فکر نکن

      پاسخ

    • دکتر منهتن در پاسخ به King

      بهمن 18, 1399

      جناب منهتن به ثور نگاه کنه ثور نابوده

      پاسخ

    • BATMAN در پاسخ به King

      بهمن 18, 1399

      مقاله اشتباهه ایرون من اصلا جایی نداره بتمن باید ۵ بود منهتن اول

      پاسخ

    • BATMAN در پاسخ به King

      بهمن 18, 1399

      ایرون من اصلا جایی ندار چون بدبخت تو لاین تایم اصلی مارول مهاجرت کرد اون دنیا

      پاسخ

    • علی در پاسخ به King

      بهمن 19, 1399

      گوکو به راحتی ثور را شکست میده.
      تمام این شخصیت ها با هم حریف دکترمنهتن نمیشن.
      ثور خودشو بکشه جایگاه ۷ هم جا نمیگیره.

      پاسخ

    • BATMAN در پاسخ به King

      بهمن 22, 1399

      بتمن هالک رو زده

      پاسخ

      • Maker در پاسخ به BATMAN

        بهمن 22, 1399

        جانننن بابا شما دیگه کی هستید

        پاسخ

        • پوریا در پاسخ به Maker

          بهمن 23, 1399

          خب داداش بدبخت راست میگه با گاز مخصوص خودش زدش

          پاسخ

          • Maker در پاسخ به پوریا

            بهمن 23, 1399

            کی‌ ؟ کجا ؟ چگونه ؟

            پاسخ

            • پوربا در پاسخ به Maker

              بهمن 25, 1399

              در کمیک بتمن مقابل هالک بایک گاز بهش حمله کرد اما هالک نفسش رو حبس کرد تا گاز روش اثر نکنه اما بتمن زد تو شکم بی صاحب هالک گاز رو تنفس کرد بعدش پوکید

              پاسخ

              • Maker در پاسخ به پوربا

                بهمن 29, 1399

                کراس اور ها بسیار مزخرف هستند و فقط برای محبوبیت کاراکتر هستند

                پاسخ

  18. دیسی فنم

    بهمن 17, 1399

    من آخرش نفهمیدم این بیگ بنگ چیه؟ ممنون میشم بهم بگین در ضمن مقاله کلی ایراد داره!!چرا منهتن ، کاپیتان اتم ، فونیکس از ثور پایینتر هستن این دیگه خیلی نا مردیه آخه چقدر تعصب روی ثور ثور اگه خودشو جررر بده بکشه جزو پنج قهرمان برتر کمیک هم نمیشه بعدشم چرا کوکو هست ، سایتاما نیست چرا بن تن نیست شزم کجاست گلادیاتور هم خیلی خوبه اسپکتر هم از همه جادوگران قویتره دکتر فیت با کلاهخود از دکتر استرنج قویتره میکائیل راحت تو این مقاله باید اول بشه کل این شخصیت ها در برابر کسی مثل میکائیل هیچی نیستن

    پاسخ

    • امیر در پاسخ به دیسی فنم

      بهمن 18, 1399

      اولا گوکو توی قوی ترین حالت خیلی از سایتاما قوی تره اما اگه حالت های عادی رو حساب کنیم سایتاما رتبش از ششم تا چهارمه
      بعدشم فکر کنم نویسنده ثور رو تو حالت رون کینگ ثور حساب کرده بقیه رو تو حالت عادی بن تن هم به هیچ عنوان رتبه ش از ۲۰ بالا تر نیست شزمم شاید رتبش بشه ۱۵
      میکاعیل هم اگه بود صد در صد اول بود

      پاسخ

      • دیسی فنم در پاسخ به امیر

        بهمن 26, 1399

        ممنون میشه بگی بیگ بنگ چیه؟

        پاسخ

        • رهام در پاسخ به دیسی فنم

          مهر 9, 1400

          بیگ بنگ فرضیه ایه که میگه دنیا بر اثر برخورد دو اتم شکل گرفته که انفجاری میسازه و بهش میگن بیگ بنگ تمامی ابعاد واقعیت ها و دنیاهای مواضی توسط بسگ بنگ تشکیل شدن

          پاسخ

      • رهام در پاسخ به امیر

        مهر 9, 1400

        داش اون حرفا واسه گذشتس الان سابتاما گوکورو می زنه البته به سختی ولی قدرت سایتاما بی نهایته و هرچقدر گوکو قوی باشه سایتاما می تونه از اون قوی تر بشه چون محدودیتی برای رد کردن نداره

        پاسخ

  19. علی

    بهمن 17, 1399

    این مقاله رتبه بندی نیست چون هر کس که ۲ خط کمیک خونده باشه راحت میفهمه.

    دکترمنهتن٬فرانکلین ریچادرز٬کاپیتان اتم٬ققنوس٬سوپرمن٬گوکو٬مارشن منهانتر از اول تا رتبه هفت باید باشن.

    پاسخ

  20. طاها

    بهمن 16, 1399

    مرد اهنی باید 23 باشه؟ اگه فیلم انتقام جویان 4 رو دیده باشید میبینید که مرد اهنی کل جهان هستی رو نجات داد.پس بتمن و سوپر من و گوکو و ….در مقابلش هیچن.

    پاسخ

    • امیر در پاسخ به طاها

      بهمن 18, 1399

      چی اتفاقا مرد آهنی همین رتبه که بیست و سه هستش براش زیاده چون از کاپتان مارول بالا تره بعدشم چون سنگای تانوس رو دزدید و کشتش دلیل نمیشه از همه قوی تر باشه معلومه یه خط هم کمیک نخوندی درظمن مرد آهنی نه برای ثور نه هالک نه گوکو نه سوپر نه منهتن نه فرانکلین ریچاردز نه استرج نه کاپتان مارول و خیلیای دیگه هیچه

      پاسخ

      • اوتاکو * در پاسخ به امیر

        مهر 28, 1400

        کاپیتان مارول حتی با اینکه تو کمیک از کوچیکای ماروله از لباس اصلی آیرون من به طور حتم قویتره

        پاسخ