25 ابر قهرمان قدرتمند تمام زمان‌ها به همراه تصاویر

اگر در حال خواندن این پست هستید احتمالا طرفدار کامیک‌بوک‌ها (Comic book) می‌باشید. کامیک‌ها کتابچه‌هایی هستند که داستان‌های ابرقهرمانی را نقل می‌کنند. مارول (Marvel) و دیجیتال کامیک (DC) جزو معروف‌ترین شرکت‌هایی هستند که از زمان‌های قدیم (اوایل قرن بیستم) کامیک‌ها را منتشر می‌کرده‌اند و اکثر ابرقهرمانانی که در فیلم‌های معروف ابرقهرمانی دیده‌ایم (مانند بتمن، سوپرمن، مرد آهنی، ثور، کاپیتان امریکا، واندروومن و …)، در یکی از این دو شرکت متولد شده‌اند. البته برخی ابرقهرمان‌ها (مثل ثور، اودین و …) از داستان‌های اساطیری فرهنگ‌های مختلف جهان (از جمله شمال اسکاندیناوی) نشئت گرفته‌اند. تعداد ابرقهرمان‌ها و ابرشرورهایی که تا بحال در کامیک‌ها معرفی شده بسیار زیاد است و انتخاب قوی‌ترین آن‌ها کار دشواری است. در این مطلب 25 ابرقهرمان و ابرشرور پرطرفدار که قدرت‌های خاص دارند معرفی شده‌ند، البته اگر فقط طرفدار سینما باشید شاید همه آنها را نشناسید، زیرا تابحال تنها بخش کوچکی از ابرقهرمان‌ها به دنیای سینما راه پیدا کرده‌اند. اگر ابرقهرمان مورد نظر شما در این لیست نبود لطفا در بخش نظرات او را معرفی کنید. با پروشات همراه باشید.


25. کاپیتان مارول – Captain Marvel

کاپیتان مارول که در ابتدا خانم مارول (کارول دانورز) بود یک خلبان نیروهای هوایی، مأمور سیا و مدیر امنیتی ناسا محسوب می‌شد که پس از به دست آوردن قدرت از نیروهای فضایی به کاپیتان مارول تبدیل شد. او در قسمت چهارم فیلم انتقامجویان (Avengers 4) حضور خواهد داشت (با بازی بری لارسون) و امیدواریم که با قدرت مبارزه و انرژی‌اش، در انتقام جویان 4 بتواند از پس تانوس (Thanos) با بازی جاش برولین بربیاید.


24. فایراستورم – Firestorm

برخلاف قهرمان‌های دیگر، فایراستورم دو نفر است که باهم ترکیب شده و به قدرتی می‌رسند که می‌توانند مواد را از سطح مولکولی مجدداً با هم ترکیب کرده و یک ماده جدید بسازند. اما از آنجاییکه قدرت او به مواد غیرارگانیک محدود شده بنابراین نمی‌تواند در جایگاه اول قرار بگیرد.


23. مرد آهنی – Iron Man

اگرچه مرد آهنی هم نقاط ضعف خود را دارد اما اما قدرت او در مقابل قهرمان‌هایی مانند ثور، هالک و غیره در این لیست، ثابت شده است. همچنین او آنقدر جذاب است که بتواند در این لیست قرار بگیرد. از آنجاییکه او دائم در تکامل است بنابراین شاید در آینده قدرت‌های او افزایش پیدا کند. یکی از دلایل محبوبیت بالای این شخصیت، بازی زیبای رابرت داونی جونیور در نقش مرد آهنی در دنیای سینمایی مارول است.


22. آکوآمن – Aqua Man

آکوآمن یکی دیگر از قهرمان‌های آتلانتیس است که قدرت‌هایش همواره دست کم گرفته شد. شخصیتی که در چنین مکانی متولد شده و بتواند هر تکنولوژی انسانی را نابود کند مطمئناً باید در این لیست قرار بگیرد. در دنیای سینما، جیسون موموآ نقش آکوامن را ایفا میکند.


21. دکتر منهتن – Dr. Manhattan

زمانی که از قدرت ناب، خالص و بی نظیر صحبت می‌کنیم تنها چند نفر می‌توانند با او رقابت کنند. در حقیقت توانایی‌های او محدودیت ندارد. قرار گرفتن او در جایگاه 20 ، به دلیل بی عاطفگی اوست که یک ضعف درونی می‌باشد. اگرچه او آنقدر قدرتمند است که می‌تواند جهان را نابود کند اما چیزی برایش مهم نیست و ترجیح می‌دهد تنها باشد.


20. ققنوس – Phoenix

فینیکس یا ققنوس یکی از قدرتمندترین تله پات های جهان است که جین گری (با بازی سوفی ترنر در دنیای سینما) گاهی اوقات در کنترل قدرت ذهنی نامحدود او دچار مشکل است. پروفسور ایکس هم مجبور شد در کودکی در ذهن او یک محافظ روانی بسازد تا پیش از بلوغ و کنترل قدرت‌هایش از آن‌ها آگاه نشود.


19. کاپیتان اتم – Captain Atom

او که ترکیبی از سوپرمن و موج‌سوار نقره‌ای است گاهی اوقات مرد پولادین درجه دو محسوب می‌شود. قدرت‌های او مهیب هستند به گونه‌ای که می‌تواند میزان نامحدودی از انرژی را دستکاری کند.


18. ولورین – Wolverine

اگرچه ولورین قدرت‌های ابرقهرمانی خاصی ندارد اما قدرت شفایافتن او باعث شده که در این لیست قرار بگیرد. او کمبود قدرت خود را با خشم و پیشینه پیچیده حماسی خود جبران می‌کند و همانطور که درباره دکتر منهتن دیدیم همین ویژگی‌ها هم می‌تواند کافی باشد. قطعا او یکی از به یادماندنی‌ترین و محبوب‌ترین قهرمان‌های دنیای مارول و حتی کل جهان ابرقهرمانان است. بازی فوق‌العاده هیو جکمن که بیش از 17 سال در نقش ولورین ظاهر شد هیچگاه از ذهن طرفداران سینما پاک نخواهد شد.


17. آقای مجستیک – Mister Majestic

آقای مجسیک یکی از قدرتمندترین شخصیت‌های دنیای وایداستورم است که به سوپرمن شباهت دارد. او با وجود تمام قدرت‌هایش یک شخصیت ویژه است.


16. پروفسور ایکس – Professor X

پروفسور ایکس به عنوان قدرتمندترین تله پات این جهان نه تنها جهش یافته‌های بسیاری را تربیت کرد بلکه از آن‌ها محافظت نیز نمود.


15. زن شگفت انگیز – Wonder Woman

زن شگفت انگیز با بازی (گَل گدوت) توانست در ژانر فیلم‌های ابرقهرمانی یک فیلم ابرقهرمانی زنانه بسازد. او با وجود بهره بردن از ترکیبی از قدرت سوپرمن و مهارت‌های مبارزه بتمن به دلیل آسیب پذیری خود نتوانسته در جایگاه بالاتر قرار بگیرد. اگرچه او در برابر قدرت‌های مهیب ایمن است اما یک سلاح خطرناک می‌تواند به او آسیب برساند.


14. اسپاون – Spawn

آل سیمونز که توسط افراد خود اعدام شد زمانی برترین سرباز دولت و قدرتمندترین قاتل بود. زمانی که در جهنم بود با شیطان شرط بست که بتواند هر کاری که از دستش برمی آید را انجام دهد. در نهایت قدرتش به پایان رسیده و او دوباره به جهنم بازمی گردد.


13. مارشن من هانتر – Martian Manhunter

مارشن من هانتر با وجود قدرت‌هایش مافوق طبیعی بسیار پس از دکتر منهتن در مقام دوم قرار دارد. اما اهمیت اش در همین خلاصه نمی‌شود. او نه حواس مختلف، مهارت‌های قدرتمند تله پاتی و توانایی‌ترمیم، دارد.


12. هالک – Hulk

باوجود قدرت‌های نامحدود، توانایی‌ترمیم سریع و استقامت خستگی ناپذیرش، به سختی می‌توان در برابر او مبارزه کرد. اگرچه توانایی‌های او از همه بالاتر است اما شاید افراد قوی‌تر بتوانند در برابرش مقاومت کنند. همانگونه که در فیلم انتقامجویان: جنگ بینهایت دیدیم که تانوس به سادگی او را شکست داد که البته صدای هواداران هالک را درآورد. در دنیای سینما، مارک روفالو (Mark Ruffalo) نقش هالک را ایفا می‌کند، قبل از او نیز ادوارد نورتون این نقش را ایفا نموده است.


11. گرین لانترن – The Green Lantern

او با وجود داشتن حلقه قدرت که قدرتمندترین سلاح جهان است می‌تواند هر قدرتی که تصور می‌کند را داشته باشد. او همچنین یکی از شخصیت‌های کلیدی جهان DC است. اما نقطه ضعف او همانند گجت های دیگر این است که باید شارژ شود و معمولاً در مواقع لزوم این ضعف او به چشم می‌آید. در فیلم مخصوص این شخصیت، رایان رینولدز نقش او را ایفا نمود که البته بازخوردهای چندان مثبتی را به همراه نداشت.


10. فلش – Flash

فلش می‌تواند از نور سریع‌تر دویده، فکر کرده و عمل کند، اگرچه این ویژگی‌ها خارق العاده هستند اما توانایی‌های او به همین محدود نمی‌شوند. او می‌تواند در زمان حرکت کرده، از اجسام عبور کند و حتی دانش را با سرعت بسیار بالا خوانده و درک نماید.


9. بتمن – Batman

بتمن که در دنیای DC متولد شده تقریبا پرطرفدارترین شخصیت این شرکت می‌باشد. در فیلم لیگ عدالت (Justice League) دیدیم که وقتی فلش از او پرسید که قدرت ابرقهرمانی‌اش چیست؟ بتمن پاسخ داد که «من ثروتمند هستم!». او واقعا ثروتمند است، اما مهم‌ترین برگ برنده او قدرت تمرکز بالا و استراتژی‌های بسیار کاربردی است که در مبارزات به کارش می‌آید. او به دنیای سینما هم راه پیدا کرده است؛ حتما سه‌گانه بتمن به کارگردانی کریستوفر نولان را دیده‌اید و با بزرگ‌ترین دشمن بتمن در کامیک‌ها یعنی جوکر هم آشنا شده ‌اید! تاکنون افراد مختلفی در سینما نقش بتمن را بازی کرده اند که از جمله آنان می‌توان به مایکل کیتون، کریستین بیل و بن افلک اشاره نمود.

همچنین بخوانید: مقایسه ابرقهرمان های سینما: بتمن در برابر مرد عنکبوتی. کدام یک قویتر است؟


8. صاعقه سیاه – Black Bolt

صاعقه سیاه که رهبر گروهی از بازماندگان انسان به نام ناانسان ها را برعهده دارد حتی توسط ابرقهرمان‌های دیگر هم به عنوان قدرتمندترین موجود جهان نام گذاری می‌شود. او که می‌تواند انرژی را دستکاری کند قادر است قدرت‌های خود را تا میزان بسیار زیادی افزایش دهد. با این حال، قوی‌ترین سلاح او صدای طوفانی‌اش است. حتی یک زمزمه او استخوان‌های هالک را به لرزه انداخته و فریاد او می‌تواند کل جهان را نابود کند.


7. فرانکلین ریچاردز – Franklin Richards

فرانکلین به عنوان پسر آقای شگفت انگیز و زن نامرئی به دلیل توانایی‌هایش تا مدت‌ها قدرتمندترین جهش یافته دنیای مارول محسوب می‌شد. جایگاه او می‌تواند بالاتر هم باشد.


6. دکتر استرنج – Dr. Strange

قدرت‌های دکتر استرنج یا جادوگر عالی رتبه با قدرت‌های دکتر منهتن برابر است. اما او یک انسان عادی است که با جادو بازی می‌کند. ایفای نقش او در سینما را بندیکت کامبربچ برعهده دارد.


5. سنتری – Sentry

سنتری آنقدر قدرتمند است که گاهی اوقات خودش هم از توانایی‌هایش شگفت زده می‌شود. اما ذهن ضعیف او نقطه ضعفش محسوب می‌شود. با اینکه او یک بار موجودیت خود را از حافظه انسان‌ها و ابرقهرمان‌های جهان پاک کرد، اما مشکلات روحی روانی شخصی‌اش نقطه ضعف او محسوب می‌شوند.


4. موج سوار نقره‌ای – Silver Surfer

زمانی که از  این شخصیت حرف میزنیم باید بیشتر درباره کارهایی که او نمی‌تواند انجام دهد صحبت کنیم نه کارهایی که می‌تواند. او با وجود دسترسی به توانایی جهانی می‌تواند به قدرت نامحدود دست پیدا کند. اما عدم انسجام او باعث شده که در این جایگاه قرار بگیرد. گاهی اوقات او آنقدر خوب است که می‌تواند در جایگاه یک، دو یا سه قرار بگیرد و گاهی اوقات اصلاً مطمئن نیستیم که می‌توانیم او را در این لیست قرار دهیم یا خیر.


3. سوپرمن – Superman

سوپرمن یکی از شناخته شده ترین و قدرتمندترین قهرمان‌های دنیای DC است. او به راحتی می‌تواند در جایگاه اول باشد زیرا هیچ کس دقیقاً نمی‌داند که قدرت‌های سوپرمن تا چه اندازه است. او به عنوان یکی از محترم‌ترین ابرقهرمان‌های این جهان یک کریپتونی واقعی است. هنری کویل به خوبی توانسته نقش او را در سینما بازی کند اگرچه منتقدانی نیز دارد.


2. گوکو – Goku

گوکو یکی از بزرگ‌ترین ابرقهرمان‌های دنیای تخیلی است که نام او به دنیای واقعی هم راه یافته است و تصور می‌شود که هیچ چیز نمی‌تواند قدرت‌های او را محدود کند.


1. ثور – Thor

ثور به عنوان خدای رعد اسکاندیناوی یکی از ابرقهرمان‌های مارول است. او نه تنها یک ابرقهرمان به معنای واقعی، بلکه یک مبارز با مهارت رزمی بالا نیز می‌باشد. همچنین او یک چکش (به نام میولنیر یا Mjölnir) دارد که باعث می‌شود بر مکان و زمان کنترل مطلق داشته باشد. در حقیقت ثور آنقدر قدرتمند است که به سادگی نمی‌توان او را در فیلم‌های کامیک خلاصه کرد. ثور از جمله ابرقهرمان‌هایی است که به دنیای سینما راه پیدا کرده و البته طرفداران بسیار زیادی دارد. بازیگر ثور در دنیای سینما کریس همسورث است که انگار کاملا برای این نقش ساخته شده است!


امیدواریم از خواندن این مطلب لذت برده باشید. اگر ابرقهرمان مورد نظر شما در این لیست نبود لطفا در بخش نظرات برای ما بنویسید!

                               

دیدگاه‌ها (1730)

بستن فرم

  1. سبحان

    تیر 30, 1399

    سلام مقاله خوبی کاملی بود ولی به نظرم رتبه بندی درست نبود و جای خیلی ها کم بود و جای بعضی ها اصلا در لیست نبود ولی من با شخصیت های همین لیست یه رتبه بندی که به نظرم درسته مینویسم البته نمی‌دونم درسته یا نه
    ۲۵-اکوامن
    ۲۴-بتمن
    ۲۳-ایرون من
    ۲۲-کاپیتان مارول
    ۲۱-اسپوان
    ۲۰-ولورین
    ۱۹-کاپیتان اتم
    ۱۸-دکتر منهتن
    ۱۷-فرانکلین ریچاردز (دلیلم برای اینکه اون رو در این مرتبه قرار دادم اینه که بچس و خوب بلد نیست از قدرت های استفاده کنه و به نظرم چند ساله دیگه به یکی از قدرتمند ترین ابرقهرمانان دنیا تبدیل میشه)
    ۱۶-دکتر استرنج
    ۱۵-پرفسور چارلز اگزاویر
    ۱۴-زن شگفت انگیز
    ۱۳-اقای مجستیک
    ۲۱-ققنوس(دلیلم برای قرار دادن او در این رتبه نداشتن تسلط کامل بر بدن و ذهن جین گری است)
    ۱۱-زن شگفت انگیز
    ۱۰-فانوس سبز
    ۹-بلک بولت(دلیلم برای گذاشتن او در این رتبه ترس از استفاده‌ی صداش هست)
    ۸- هالک
    ۷-ثور
    ۷-موج سوار نقره ای
    ۵-فلش (دلیلم برای گذاشتن او در این رتبه توانایی سفر در زمان هست)
    ۴-سنتزی دلیم برای گذاشتن او در این رتبه ترس از استفاده از قدرت های بخاطر وجود وید هست)
    ۳-سوپرمن
    ۲-مارشن من هانتر
    ۱- گو کو

    پاسخ

    • arya در پاسخ به سبحان

      تیر 30, 1399

      رتبه بندی خوبی بود ولی ایرادهایی هم داشت اصلا گوگو نباید در رتبه بندی باشه بنظرمن اینطوری بهتره
      دکترمنتهن
      سوپرمن
      ثور با اختلاف خیلی کم با سوپرمن

      پاسخ

      • Amir ali در پاسخ به arya

        تیر 31, 1399

        چرا نباید در لیست قرار بگیرد. چون از همه قوی تر ه؟ چون یه خداست؟ چون میتونه از فلش سریعتر باشه؟چون می‌تونه از سوپرمن قوی تر باشه؟ چون می‌تونه از مرد تک مشتی مقاوم تر و خشن تر باشه؟ چون می‌تونه از فانوس سبز با اراده تر باشه؟ چون می‌تونه……….نباید در این لیست قرار بگیرد و رتبه اول را داشته باشد؟ عشقش بکشه و از تمام قدرتش استفاده کنه و خشن باشه کل لیگ عدالت را کتلت میکنه. فقط 2 نفر میتونن کاری کنن که اون یه زحمتی بکشه.۱-ثور با حد اکثر قدرت۲-دکتر منهتن با حداکثر قدرت‌. فقط این دوتا میتونن یه ذره بهش آسیب برسونن. حالا نگفتی چرا گوکو نمیتوانه در این لیست قرار بگیره؟😾

        پاسخ

        • کلارک کنت ( سوپرمن ) در پاسخ به Amir ali

          تیر 31, 1399

          سوپرمن خیلی عالیه با اختلاف اول بعد ثور شونزدهمه به نظرم بهترین رتبه برای ثور شونزدهم است . دوم فلش . سوم زن شگفت انگیز . چهارم مارشن من هانتر . ولورین آیرون من بعدش کاپیتان امریکا

          پاسخ

          • دانیال در پاسخ به کلارک کنت ( سوپرمن )

            مرداد 1, 1399

            هان؟

            پاسخ

          • Amir ali در پاسخ به کلارک کنت ( سوپرمن )

            مرداد 1, 1399

            زن شگفت انگیز 13 رتبه از ثور بالاتره. هاااااااااانننن🤯🤯🤯🤯!ثور میخوردش .مارشن من هانتر و فلش رو هم.چنان جمجمشون رو له می‌کنه که صدای له شدنشون تو کل مولتیورس می‌پیچه.

            پاسخ

            • arya در پاسخ به Amir ali

              مرداد 1, 1399

              اطلاعاتت خیلی کمه فقط حرف الی میزنی واندروومن هم خیلی قویه و خیلی ها اونو از ثور قویتر میدونن با اینکه خودم هم نظرم اینه که ثور قوی تره ولی این حرفا میخوردش جمجمه ش خورد می‌کنه تعصبت رو نشون میده واندروومن هم خدا است و سلاح های خیلی قدرتمندی داره لایق پتک ثور هم هست سرعت خیلی بالایی و دوام خیلی بالایی هم داره زود درمانی و…..
              مارشن من هانتر هم خیلی خوبه درسته آتش نقطه ضعفش هست ولی اینجوری نیست که همه بتونن شکستش بدن اون براحتی می‌تونه ذهن همه رو بخونه و تلپاتی و تله کینزی انجام بده
              فقط در مورد فلش باهات موافقم چون زیاد نمیتونه در مقابل ثور کاری بکنه

              پاسخ

            • کلارک کنت ( سوپرمن ) در پاسخ به Amir ali

              مرداد 5, 1399

              تو اصلا اطلاعات نداری . واندر وومن خداست و از ثور خیلی قوی تره . سوپرمنم اوله و شکی در اون نیست

              پاسخ

              • استیو راجرز در پاسخ به کلارک کنت ( سوپرمن )

                مرداد 5, 1399

                ایشون اطلاعات نداره و اون وقت تو داری ؟!؟!؟!؟؟!؟!!! جل الخالق . !!!
                حرفات بی اساست باعث شد یکی از خنده دارترین کامنت های عمرم رو ببینم . ههههههههههه ههههههههه
                اولا ثور هم یک خدا هست . دوما سوپرمن خدا نیست پس طبق حرفت واندروومن که یک خدا هست بسیار از سوپرمن قویتره و بس . سوما واندروومن یک الهه هست نه خدا . ! بین این دو فرقه .

                پاسخ

                • آراد در پاسخ به استیو راجرز

                  مرداد 7, 1399

                  سوپرمن باید اول باشه اگه مبارزه رو جدی بگیره ثور سوسک میشه
                  و دکترمنهتن هم از ثور بسیار قوی تره

                  پاسخ

                  • آراد در پاسخ به آراد

                    مرداد 7, 1399

                    ببخشید سوم ، بعد از دکترمنهتن و ققنوس

                    پاسخ

                    • آرش در پاسخ به آراد

                      مرداد 24, 1399

                      ققنوس سیاه خیلی ضعیفه چی می گی شما.

                      پاسخ

                    • دانیال در پاسخ به آرش

                      مرداد 29, 1399

                      قوی که هست ولی بالاتر از سوپرمن نیست

                      پاسخ

                    • امیررضا در پاسخ به آرش

                      مهر 19, 1399

                      بابا تو رو خدا اطلاعات ندارید حرف نزنید

                      پاسخ

                    • آرش در پاسخ به امیررضا

                      آبان 4, 1399

                      نه بابا باید بیایم از تو یاد بگیریم بچه

                      پاسخ

                    • Sam_supergamer در پاسخ به آرش

                      آبان 21, 1399

                      برو راجع به ققنوس بخون بعد حرف بزن

                      پاسخ

                • محمد کمیکی در پاسخ به استیو راجرز

                  مرداد 14, 1399

                  سلام جناب راجرز من به شخصه از ثور و همه چیش حال میکنم جز سلاحش که واقعا مسخره است ولی خب خیلی قویه همینم خوبه اما کلاهش و بتکش یکم بچه کانه است اگه مثل سوپر من با دست خالی میجنگید بهتر بود

                  پاسخ

              • Amir ali در پاسخ به کلارک کنت ( سوپرمن )

                مرداد 6, 1399

                تو خودت هم همچین اطلاعات بیشتر از من هم نداری. بهتره خودت برتری هاشون رو نسبت به هم با تمام جزئیات پیدا کنی.البته اگه اصلا بدونی برتری شون چیه.شباهت هاشون هم بهتره پیدا کنی بعد بگی کی اطلاعات داره و کی نداره.من طرفدار سوپرمن نیستم ولی می‌دونم که قدرت های پنهان زیادی داره.مثل تله کنسیس و ساایکو کنسیس.خوندن ذهن.تغیر شکل.سفر در زمان(برای سفر کردن به گذشته باید از سرعت نور که حدود 3۰۰۰۰۰ کیلومتر در ثانیه هست جلو بزنی تا زمان برات معکوس عمل کنه که سوپرمنم می‌تونه.)

                پاسخ

              • دانیال در پاسخ به کلارک کنت ( سوپرمن )

                مرداد 7, 1399

                خب مگه ثور خدا نیست ؟

                پاسخ

              • آراد در پاسخ به کلارک کنت ( سوپرمن )

                مرداد 7, 1399

                دقيقاً اما سوپرمن باید دوم باشه ،بعد از دکتر منهتن

                پاسخ

              • Sam_supergamer در پاسخ به کلارک کنت ( سوپرمن )

                آبان 21, 1399

                یاالله ال الله ، تو میگی واندروومن از تور قویتره!!!اون با میلنیور از استورم شکست خورد،خیلی زور بزنه با لوک کیج برابری میکنه

                پاسخ

                • تحلیل گر در پاسخ به Sam_supergamer

                  آبان 21, 1399

                  چییییی؟؟؟؟؟ حرفت خییییییییییییلللللییییییی چرت و پرت و مضخرف بود!!!!! الکی چرت نگو و او کراس آور های مسخره رو بزار دم کوزه آبشو بخور!!!!! من میتونم کمیکی رو معرفی کنم که واندروومن توش دارکساید را زده!!!! میتونم کمیکی رو معرفی کنم که توش واندروومن لیگ عدالت را تکی تکی زده!!! میتونم مقاله ای رو معرفی کنم که توش میگه واندروومن تمام المپ نشینان را تکی تکی زده!!!!تو چه مدرکی داری که واندروومن در حد لوک کیجه؟؟؟؟؟؟ هان؟؟؟؟( منظورم منبع یا مدرک معتبره!!! )اراجیف گفتنو بزار کنار و با حقیقت روبرو شو!!!!و ضمنا من واندر وومنو با ثور برابر و از سوپرمن با اختلاف خیلی کم ضعیفتر میدونمش !!!!

                  پاسخ

        • آراد در پاسخ به Amir ali

          مرداد 7, 1399

          سوپرمن رو یادتون رفت آخه سوپرمن از ثور قویتره و درمورد دکترمنهتن باید بگم که گوگو و ثور و سوپرمن براش هیچی نیستن و میتونه مثل آب خوردن همشون رو شکست بده

          پاسخ

          • استیو راجرز در پاسخ به آراد

            مرداد 7, 1399

            نه سوپرمن ابدا قویتر نیست .
            اما اگه خیلی اصرار داری ، اشکالی نداره تو فکر کن که قویتره .
            تمام .

            پاسخ

            • ثور در پاسخ به استیو راجرز

              مرداد 8, 1399

              من یه بار گفتم یه بار دیگه هم می گم کسایی که به برتری ثور نسبت به سوپرمن شک دارن قطعا یه دونه کامیک هم نخوندن فقط فیلم دیدن در فیلم هم ثور رو خیلی ضعیف کردن

              پاسخ

            • آراد در پاسخ به استیو راجرز

              مرداد 8, 1399

              باید بگم تو کمیک سوپرمن با یک عطسه یک منظومه خورشیدی رو نابود کرد!! عطسه!!!!!!!!!

              پاسخ

              • امیررضا در پاسخ به آراد

                آذر 9, 1399

                اون مال قبل بحران بود الان با عطسه هیچ کاری نمیتونه بکنه( قشنگ معلومه هیچی کمیک نخوندی😏😏)

                پاسخ

        • آرش در پاسخ به Amir ali

          آبان 7, 1399

          بله بقیه همینجوری وایمیسن گوکوخان بیاد بزننشون آنقدر تعصب الکی ومزخرف نداشته باش

          پاسخ

          • اوتاکو * در پاسخ به آرش

            مهر 2, 1400

            گوکو سرعتش نور رو میترسونه تو سوپر سایان خدا که یه خدا شد و تونست زمین رو نابود کنه (نکرد ضربه ای که زمین رو باید تجزیه میکرد با کامه هامه هایی که زد برابر شد ) و بعد از ترکیبشون نابودش کرد تو حالتای مانگا از منهتن قویتره یا خیلی به هم نزدیکن با اومنی ورسال کینگ گاد و اومنی پانتت ترکیبشون میشه اومنی ورسال گاد نهایی که خیلی قویه و نیروی نویسندگی بدست میاره و با اشاره ۱۰۰ تا مولتیورس واسش چیده میشن و تو انیمشون کلا آکیرا هست که قدرتش با رایتر برابره و از ولا یا پرزنس قویتره

            پاسخ

        • امیر در پاسخ به Amir ali

          آذر 9, 1399

          داداش چی زدی سایتاما با اینکه مقداره کمی از قدرتش رو استفاده میکنه با اختلاف کم بعد از گوکو قوی ترین شخصیت انیمه هاست اگه سایتاما جدی بشه که فقط منهتن شاید اونم شاید به احتمال کم حریفش بشه

          پاسخ

          • تحلیل گر در پاسخ به امیر

            آذر 9, 1399

            سوپرمنو ثورو واندروومنم از بخش کمی از قدرتشون استفاده میکنن!!!! وااااااااای بابا تو دیگه کی هستی!!!! منهتن با یه اشاره میتونه مولتی ورسو نابود کنه!!!!! وان پانچ من از تورم ضعیف تره دیگه چه برسه به دکترمنهتن!!!!!! دکترمنهتن با یه اشاره تونسته لیگ عدالتو نابود کنه!!!!!ولی سایتاما از همون سوپرمنم ضعيف تره!!!!! اول تحقیق کن بعد بیا چرند بگو!!!!!!

            پاسخ

        • تحلیل گر در پاسخ به Amir ali

          آذر 9, 1399

          هااااا؟؟؟؟؟ از همه قویتره؟؟؟ خدا بودن دلیل بر پیروزی نیس!!!! سرعت فلش بی‌نهایته و از بینهایت بیشتر نداریم!!!!!اگه منظورت کلیه که به نظرمن با سوپرمن برابره ولی اگه فقط منظورت زوره در اشتباهی!!!! سایتاما هم از ثور کمی ضعیف تره!!!!! لیگ عدالتو کتلت میکنه؟!؟!؟! گوکو با سوپرمن در نهایت قدرت برابره!!!!! کل لیگ عدالت با تمام قدرت با هم یه مشت به گوگو بزنن کار گوکو یک سرس!!!!! کاپیتان اتم هم که عضوی از لیگ عدالته با یه سوم قدرتش میتونه مولتی ورسو نابود کنه!!!!!! کاری گوکو ابدا نمیتونه بکنه!!!! ثور با گوگو تقریبا برابره پس قطعا میتونه آسیبای جدی ای به گوکو بزنه!!!!! و اما دکترمنهتن. اون به راحتی میتونه مولتی ورسو نابود کنه و دوباره بسازتش کاری که گوکو در خوابم نمیتونه بکنه!!!!! اون قدرتش از نظرمن تقریبا با سوپرمن پرایم وان میلیون برابری میکنه اما گوکو با سوپرمن نسخه ی عادی برابری میکنه!!!!!!

          پاسخ

          • امیر در پاسخ به تحلیل گر

            آذر 10, 1399

            ثور از سایتاما خیلی ضعیف تره برین وان پانچ من ببینید بعد در باره سایتاما نظر بدین به نظر تو ثوراودینسان میتونه در مقابل حتی یک مشت سایتاما مقاومت کنه اگه هم بحث رون کینگ ثوره سایتاما تمام قدرتشو استفاده رون کینگ ثور میبازه اگه هم حرف همون ثور اودینسان هست این که بگین ثور از سایتاما قوی تره مثل اینه که بگین سوپرمن پرایم از لوسیفر قوی تره که اثلا به هرکی بگی آدمو مسخره میکنه سایتاما وقتی انرژی ای که میتونست منظومه ی شمسی رو با سیارات نزدیکش نابود کنه زمانی که این انرژی باهاش برخورد کرد هیچیش نشد درظمن گفته شده سایتاما همیشه فقط ده درصد یا میزان کم تری از انرژی شو استفاده میکنه

            پاسخ

            • تحلیل گر در پاسخ به امیر

              آذر 10, 1399

              تعصبتو بزار کنارو یه دلیله درست حسابی بیار!!!! سوپرمن میتونه منظومه ی شمسی رو یه روز با چند قطره عرق نگه داره!!!! تور میتونه سی تا سیاره رو نگه داره!!!! استقامت سوپرمن اونقدر زیاد بود که ضربات یه یونیورس ینی نبولامن که هر ضربش اندازه ی بیستا بمب اتم هس روش اثر نداش!!!! سوپرمنو تورو واندروومنو شزمو… هم از بخش کمی از قدرتشون استفاده میکنن!!!!!( مخصوصا واندروومن که از یه دهم قدرتش استفاده میکنه!!!! )حالا برو باهمون سایتامات خوش باش!!!

              پاسخ

            • امیررضا در پاسخ به امیر

              آذر 10, 1399

              سایتاما رون کینگ ثور رو میزنه؟!!؟!
              هههههههههههههه هههههههههههههههه
              توی توهم خودت بمون هرچقدر ما بگیم تو بازم قبول نمی کنی انقدر تعصب داری.
              رون کینگ ثور جلوی راگناروگ رو گرفته که دیگه اتفاق نیفته. بعد با کسی مقایسه میکنی که فوقش بتونه یه یونیورس رو نابود کنه.
              اگه رون کینگ ثور از تمام قدرتش استفاده کنه یه مولتیورس نابود میشه

              پاسخ

              • امیر در پاسخ به امیررضا

                دی 28, 1399

                خب این که رون کینگ ثور رو میزنه رو تند رفتم
                اما مانگای سایتاما vs گاد رو بخون تا ببینی قدرتش چقدره

                پاسخ

      • دانیال در پاسخ به arya

        تیر 31, 1399

        توی دفاع از سوپرمن تنها موندم . پشتم خالی شد . تو هم ثور رو اول گذاشتی ؟ 😕 من می گم سوپرمن اول

        پاسخ

        • arya در پاسخ به دانیال

          مرداد 1, 1399

          من ثور رو سوم گزاشتم
          دکترمنتهن
          سوپرمن
          نفر سوم ثور

          پاسخ

          • دانیال در پاسخ به arya

            مرداد 1, 1399

            آهان . دکتر منهتن اول ؟ به هرحال نظر شخصیته

            پاسخ

    • Amir ali در پاسخ به سبحان

      تیر 31, 1399

      من با رتبه گوکو موافقم.طوری از فلش تعریف میکنی که انگار فقط اون می‌تونه در زمان سفر کنه.فانوس سبز می‌تونه دکتر استرنج می‌تونه ققنوس میتونه ثور هم می‌تواند دکتر منهتن هم می‌تونه. من طرفدار سوپرمن نیستم ولی می‌دونم که مارشن من هانتر خیلی از سوپرمن ضعیف تره . دکتر منهتن و ققنوس در این رتبه ؟ واقعاً. ثور رتبه هفت؟😳😳. ثور اراده کنه مارشن من هانتر رو عین چیپس میخوره. اصلا واسه چی دلیل رتبه مارشن من هانتر رو مشخص نکردی. مارشن من هانتر به آتیش و حرارت خیلی آسیب پذیره.ثور به راحتی می‌تونه در رتبه دوم قرار بگیرد.

      پاسخ

      • دانیال در پاسخ به Amir ali

        تیر 31, 1399

        واقعا باهات موافقم ثور اراده کنه مارشن من هانتر که جای خود دارد کل لیگ عدالتو ( به جز سوپرمن ) شکست می ده

        پاسخ

        • Amir ali در پاسخ به دانیال

          تیر 31, 1399

          مجبورم اعتراف کنم.ثور می‌تونه طوری با سوپرمن بجنگه که سوپرمن خیلی آسیب ببینه. اما اگه یکی مثل بتمن یا شزم کمکش کنه میتونن ثور را بکشن.واقعا نمی‌دونم چرا این رو گفتم ولی طوی 60 درصد موارد سرعت خیلی بالا به قدرت فوق‌العاده بالا غلبه میکنه و این برتری سوپرمن به دوره.

          پاسخ

          • استیو راجرز در پاسخ به Amir ali

            مرداد 1, 1399

            جنگ های به اصطلاح 2 به 1 خیلی سخت و پیچیده میشه و بسته به اشخاصش نمیشه راحت قضاوتش کرد . مثلا هالک قویتره یا سوپرمن ؟! شاید خیلیا بگن سوپرمن . اگه ازشون بپرسی که ولورین رو هم بیاری وسط چی و هالک و وولورین همزمان با سوپرمن بجنگند ؟! سختر و پیچیده تر شد . اگه چنگال های آدمانتیومی ولوورین به سوپرمن آسیب جدی بزنه در این صورت کار سوپرمن در این مبارزه سخت میشه .
            در کل معمولا جنگ یک در برابر یک رو در نظر میگیرند . همین یک در برابر یک هم بعضی اوقات تحلیلش خیلی سخته دیگه چه برسه به حالات دیگر . !

            پاسخ

            • دانیال در پاسخ به استیو راجرز

              مرداد 1, 1399

              با اینکه کلا باهات مخالفم اما به طور دیوانه کننده ای با منطق حرف می زنی

              پاسخ

            • آراد در پاسخ به استیو راجرز

              مرداد 7, 1399

              بله کاملاً درست میفرمایید البته فکر نکنم چنگال های ولوورین به سوپرمن آسیب زیادی وارد کنه

              پاسخ

              • دانیال در پاسخ به آراد

                مرداد 8, 1399

                چنگال های ولورین آسیب جدی می زنن قطعا .

                پاسخ

                • آراد در پاسخ به دانیال

                  مرداد 12, 1399

                  نه دیگه به امثال سوپرمن

                  پاسخ

                  • کلارک کنت ( سوپرمن ) در پاسخ به آراد

                    مرداد 13, 1399

                    چنگال های ولورین ؟ هیچ کس به سوپرمن آسیب نمیزنه

                    پاسخ

                  • دانیال در پاسخ به آراد

                    مرداد 13, 1399

                    نه الان تنها چیزایی که به سوپرمن اسیب میزنن خورشید سرخ و کریپتنایت هستن

                    پاسخ

      • آرش در پاسخ به Amir ali

        تیر 31, 1399

        ثور به راحتی میتواند در رتبه ی اول باشد نه دوم.

        پاسخ

        • آراد در پاسخ به آرش

          مرداد 7, 1399

          فکر نکنم ثور در رتبه ی اول قرار بگیره ثور باید رتبه 4باشه بعد از دکتر منهتن ،ققنوس
          سیاه و سوپرمن

          پاسخ

          • آرش در پاسخ به آراد

            مرداد 8, 1399

            سوپرمن ودکترمنهتن شاید اما ۱۰۰ درصد ققنوس سیاه ازثور ضعیفتره.

            پاسخ

            • آراد در پاسخ به آرش

              مرداد 12, 1399

              واقعاً من فکر میکردم ققنوس سیاه قویتره اما خوشحال شدم که اینو فهمیدم
              چون از ققنوس سیاه متنفرم ،ممنونم

              پاسخ

              • دانیال در پاسخ به آراد

                مرداد 13, 1399

                ققنوس سیاه ؟؟ منظورت همون جین گری هست ؟ نه بابا ثور راحت شکستش می ده

                پاسخ

                • آراد در پاسخ به دانیال

                  مرداد 13, 1399

                  ممنون بخاطر اطلاع رسانی

                  پاسخ

            • امیررضا در پاسخ به آرش

              آبان 13, 1399

              فرانکلین ریچاردز و ققنوس سیاه قدرتی دارن که راحت می تونند سوپرمن و ثور رو راحت بزنن

              پاسخ

      • سبحان در پاسخ به Amir ali

        مرداد 26, 1399

        سلام
        اره مارشن من هانتر رو اشتباه گذاشتم چندین رتبه پایان تره ولی به نظرم قدرت مارشن من هانتر با امثال ثور و سوپرمن برابره ولی آتیش ضعف بزرگیه
        ولی در مورد بقیه باهات موافق نیستم

        پاسخ

      • سبحان در پاسخ به Amir ali

        مرداد 26, 1399

        سلام
        اره موافقم مارشن من هانتر رو اشتباه گذاشتم چند رتبه پایین تره ولی شخصا اعتقاد دارم قدرتش باکسای مثل ثور و سورپرمن برابری میکنه ولی آتیش ضعف بزرگیه و همین خیلی ضعیفش میکنه
        و در مورد فلش هم باید بگم فقط به خاطر سفر در زمان در اون رتبه نذاشتمش و دکتر استرنج معمولا سعی میکنه زیاد سفر در زمان نکنه و فانوس سبز و ثور هم تا بیان سفر در زمان کنن اون برگشته به گذاشته و فانوس سبز رو در بچگی کشته و یه راهی برای کشت ثور هم پیدا میکنه و ققنوس همهمین طور (البته باید بگم نمیدونستم اون هم سفر در زمان میکنه)
        الته من بالای کامنت هم گفتم به نظر من خیلی کس های دیگری هم میتونستن توی این رتبه بندی باشن و خیلی هاشون هم نباشن!

        و دکتر منهن هم اشتباه پذاشتم و به راحتی میتونه بین رتبه ی 4 تا 2 باشه

        پاسخ

    • Amir ali در پاسخ به سبحان

      مرداد 6, 1399

      تازه تو از بزرگترین نقطه ضعف فلش خبردار نیستی.اسپید فورس! خیلیا هم توی DC و هم توmarvel میتونن از طریق جادو و کنترل واقعیت دسترسی فلش رو به اسپید فورس قطع کنند و کاری کنم که فلش یه آدم معمولی بشه. یا حتی اگه خیلی قوی باشند میتونن کلا اسپید فورس رو نابود کنند و اینطوری دیگه هیچ فلشی نمیتونه سریع باشه.تازه اگه فلش رو با کوییک سیلور مقایسه کنی.بزرگترین برترین نسبت به فلش اینه که کوییک سیلور نیازی به اسپید فورس نداره.

      پاسخ

      • آراد در پاسخ به Amir ali

        مرداد 7, 1399

        با سلام
        کاملاً درسته اگر دسترسی فلش به اسپید فورس قطع بشه یک انسان معمولی میشه
        اما کوییک سیلور این توانایی رو نداره که دسترسی فلش رو به اسپید فورس قطع کنه
        و در حالت عادی سرعت فلش از کوییک سیلور بیشتره و فلش توانایی پرتاب صاعقه
        داره !کاری که کوییک سیلور نمیتونه انجام بده پس در نتیجه میتوان گفت که فلش در یک نبرد تن به تن میتونه کوییک سیلور رو شکست بده

        پاسخ

        • دانیال در پاسخ به آراد

          مرداد 15, 1399

          بله درسته فکر کنم فلش معکوس هم یه بار این کارو کرده باشه

          پاسخ

          • آراد در پاسخ به دانیال

            مرداد 15, 1399

            بله یکبار فلش معکوس اینکارو کرده و سرعت فلش رو گرفته

            پاسخ

      • سبحان در پاسخ به Amir ali

        مرداد 26, 1399

        بهتره توهمت نزنی
        کی گفته من با خبر نیستم؟
        اول بزرگترین ضعف فلش اسپید فورس نیست و خیلی کوچیک هست چن افراد کمی هستن که اونقدر قدرت دارن که نابودش کنن یا حتی بهش دستیابی پیداکنن
        و من در بالای کامنتمم گفتم خیلی کَس های دیگری به نظرم میتونن توی این لیست باشن و اگه اون های که در نظر من هستن هم بیاین فلش میره تو جایگاه خیلی پایین تری
        البته این نظر شخصیه منه

        پاسخ

    • دارک سونیک در پاسخ به سبحان

      دی 22, 1399

      پس سونیک کو اگه گوکو رو گذاشتی رتبه اول بس باید بدونی سونیک خیلی از گوکو قویتره

      پاسخ

  2. امیررضا

    تیر 30, 1399

    من این لیستو قبول دارم غیر از جایگاه هالک.هالک براحتی در نمره ۷ قرار میگیرد.بنت هم باید حتما باشه

    پاسخ

    • دانیال در پاسخ به امیررضا

      تیر 31, 1399

      همون ! 😂 ولورین از هالک قوی تره ؟

      پاسخ

      • امیرضا در پاسخ به دانیال

        مرداد 6, 1399

        یا خدا.ولورین از هالک قویتره؟نه عامو و میخواستم بگم بنتن هم باید باشه.درسته ساعتش زود داغ میکنه ولی جدیدن با استفاده از یه سری قدرت های خیلللی قدرتمند داغ میکنه.تازه بنتن هنوز تمام قدرتشو نمیدونه پس واقعا از حداکثر قدرت خودش استفاده نمیکنه.اسکارلت ویچ هم باید باشه و قطعا بین 5 نفر اول هست.فقط کاش یه آبدیت بدن مقاله رو.از نظر من
        1ثور
        2دکتر منهتن
        3سوپرمن
        4اسکارلت ویچ
        5موج سوار نقره ای
        6سنتری
        7هالک
        8دکتر استرنج
        9بنتن
        10بتمن

        پاسخ

        • دانیال در پاسخ به امیرضا

          مرداد 8, 1399

          بنتن کامیک نداره تا جایی که من می دونم ( شاید داشته باشه من نخونده باشم . ) و یه شخصیت کارتونیه و من وقتی ۳ سالم بود باهاش آشنا شدم ( یعنی ۱۲ سال پیش )

          پاسخ

        • آراد در پاسخ به امیرضا

          مرداد 12, 1399

          اصلاح میکنم
          1-دکترمنهتن
          2-سوپرمن
          3-ثور

          پاسخ

          • امیررضا در پاسخ به آراد

            مرداد 12, 1399

            یه منطق بیار که چرا اینجوری چیدی.راستی ببخشید که گوکو رو نزاشتم.بتمن حذف کنید گوکو سوم بقیه یه خط عقب تر(انگار فوتباله خخخ)

            پاسخ

            • آراد در پاسخ به امیررضا

              مرداد 13, 1399

              منطقم اینه که دکتر منهتن هیچجوره نابود نمیشه اگه تجزیه هم بشه میتونه اتم هاش رو سریع باز سازی کنه و تقريباً قادر مطلق هست پس بیشتر توانایی های ثور رو داراست و همچنین تقريباً حاضر مطلق هست پس درمورد رتبه دکتر منهتن شکی نیست و درمورد سوپرمن بگم که با عطسه
              یک منظومه رو نابود کرد و میتونه سیارات رو جابه جا کنه

              پاسخ

        • آراد در پاسخ به امیرضا

          مرداد 12, 1399

          دکتر منهتن رتبه 2!!!!!؟؟؟؟؟؟اون ثور رو میخوره و سوپرمنم از ثور قویتره

          پاسخ

    • امیررضا در پاسخ به امیررضا

      مرداد 12, 1399

      میگما ددپول هم باید حتماااا باشه.اگه موافقین بگین

      پاسخ

      • دانیال در پاسخ به امیررضا

        مرداد 15, 1399

        اگر اسم مقاله رو بخونی اسمش قوی ترین ابرقهرمانانه . ددپول ضد قهرمان هستش نه ابرقهرمان

        پاسخ

  3. علی قنبری

    تیر 28, 1399

    به نظرمن سوپرمن از همه‌شون قویتره.هرکی هرچی بگه نظرم عوض نمیشه.

    پاسخ

    • Amir ali در پاسخ به علی قنبری

      تیر 29, 1399

      خب خیلیا مثل خودت واقع‌بین نیستند. بهتره اعتراف کنی. سوپرمن لیاقت رتبه پنجم رو داره

      پاسخ

      • دانیال در پاسخ به Amir ali

        تیر 31, 1399

        نه سوپرمن جایگاه اول . اگر گوکو رو بزاریم گوکو دوم اگه نزاریم ثور دوم

        پاسخ

        • Amir ali در پاسخ به دانیال

          تیر 31, 1399

          یه فرمول توی خیلی از نبرد های حماسی هست که نشون میده که توی 60 درصد موارد سرعت خیلی بالا به قدرت فوق‌العاده بالا غلبه میکنه.برای همین سوپرمن می‌تونه ثور رو به یه جایی مثل فضا یا کوهستان ببره تا بتونه از سرعت بالا ش استفاده کنه و به ثور کلی آسیب بزنه.اما گوکو شاید شاید شاید فقط یک ذره قدرتش از سوپرمن کمتر باشه اما از نظر سرعت و واکنش و رفلکس و انعطاف پذیری می‌تواند از فلش هم جلو بزنه و با تکنیک هایی مثل sprit bomb یا garlic gun آسیب زیاده به سوپرمن بزنه.
          می‌تواند اشیایی که با سرعت فراتر از نور حرکت میکنند رو حتی در خلاء هم ببینه و به راحتی جاخالی بده.تازه سوپرمن ۳تا نقطه ضعف خیلی بزرگ داره.۱-جادو۲-کریپتونایت۳-هرجایی که در معرض تشعشعات نور خورشید قرمز باشه( اینطوری قدرتش خنثی میشن و مثل یه آدم معمولی میشه.نمیدونم چرا برتری سوپرمن نسبت به ثور رو گفتم؟🤔🤔

          پاسخ

          • دانیال در پاسخ به Amir ali

            تیر 31, 1399

            دوست عزیزمون با اسم آریا ( البته نام کاربریش این بود نمیدونم اسم واقعیش هست یا نه ) گفتن که جادو دیگه نقطه ضعف سوپرمن نیست و من هم نگاه کردم و راست می گفت . ولی در دو مورد دیگه باهات موافقم

            پاسخ

            • ،arya در پاسخ به دانیال

              مرداد 1, 1399

              بله اسمم واقعی هست 😂😂 چرا باید الکی بزارم .درسته جادو دیگه نقطه ضعف سوپرمن نیست

              پاسخ

              • دانیال در پاسخ به ،arya

                مرداد 1, 1399

                مثلا استیو راجرز اسم کاپیتان امریکا هست ولی دوست خوبمون این اسم رو برای خودش استفاده کرده
                بله

                پاسخ

          • استیو راجرز در پاسخ به Amir ali

            تیر 31, 1399

            به این موضوع بار ها و بار ها اشاره شده و راجب آن بسیار توضیح داده شده .
            حتی اگه آمار تو درست باشه و اینجوری باشه باز هم این وسط یک نکته خیلی مهم وجود دارد :
            « اینکه ثور بار ها و بار ها به اجسام و اشخاص به مراتب سریعتر از نور واکنش نشان داده است . » . در واقع ثور میتواند اجسام سریعتر از نور را ببیند و نسبت به آن واکنش نشان دهد . ! همین توانایی باعث میشه تا سرعت بیشتر حداقل خیلی و آنچنان به درد سوپرمن نخوره .
            من گوکو رو خیلی زیاد نمیشناسم و بنابراین راجبش اظهار نظری نمیکنم اما حدسم اینکه شما به هر دلیلی داری گوکو رو خیلی بزرگش میکنی و فکر نمیکنم به هیچ عنوان در حد شخصیت Rune King Thor و دکتر منهتن باشه . البته مطمئن نیستم اما خیلی خیلی خیلی بعید میدونم .

            پاسخ

            • دانیال در پاسخ به استیو راجرز

              مرداد 1, 1399

              اگه اشتباه نکنم ( که معمولا هم نمی کنم ) رون کینگ ثور قوی ترین نسخه از شخصیت ثوره . پس باید با سوپرمن پرایم وام میلیون مقایسه بشه . که باید قبول کنی سوپرمن پرایم سرعت بیشتری از رون کینگ ثور داره . و خب سوپرمن سرعت تقریبا مساوی با فلش داره ( تازه فلش بخاطر سرعت شناخته می شه ) بنابراین می تونیم بگیم سوپرمن در سرعت اختلاف نه چندان زیادی با ثور داره

              پاسخ

              • arya در پاسخ به دانیال

                مرداد 1, 1399

                داداش قدرتمندترین نسخه سوپرمن کازمیک ارمور هست درباره ش خیلی توضیح دادم در همین مقاله برو پایین ببین الان حوصله ندارم توضیح بدم ولی یچیز رو بدون کازمیک ارمور توسط مانیتور بوجود اومده در مولتیورس زندگی نمیکنه فراتر از مولتیورس. نیروی پلات رو داره که یعنی هرچه حرفیش قویتر باشه اونم قویتر میشه نیروی پلات نیرویی که پرزنس توسطه اون بوجود اومده و لوسیفر و میکاییل و خود پرزنس از اون استفاده میکنند کازمیک ارمور در اوج قدرت با لوسیفر برابری. می‌کنه

                پاسخ

              • استیو راجرز در پاسخ به دانیال

                مرداد 1, 1399

                در در کامنت قبلی راجب نسخه ها و حالت های اصلی و معمولی صحبت کردم .
                اگر قدرتمندترین نسخه ها و حالت ها در نظر گرفته بشود ، سرعت برای شخصیت Rune King Thor ، هیچ معنایی ندارد . چون شخصیت RKT ، به راحتی میتواند جنبش های در سطح ریسمان را در هر کجای کیهان ببیند . !! ( علمی کیهانی که کوانتومی تر از کوانتوم هم هست و دانشمندان میگویند که میتواند تمام راز آفرینش و زندگی را نشان بدهد . !! ) . بنابراین سرعت سوپرمن پرایم هرچقدر هم که باشه اصلا به دردش نمیخوره . ضمن اینکه شخصیت RKT ، توانایی تلپورت خود و دیگرا را در سطح فوق گسترده دارد و یعنی تقریبا حاضر مطلق محسوب میشود .
                هنوز مطمئن نیستم که قویترین نسخه سوپرمن کدوم هست . یعنی کازمیک آرمور سوپرمن ( که شخصا زیاد نمیشناسمش ) و یا سوپرمن پرایم ؟! . منابع خارجی اکثرا با اختلاف کازمیک رو نفر اول میدونند اما منابع ایرانی اکثرا سوپرمن پرایم را با اندکی اختلاف اول میدانند .

                پاسخ

                • دانیال در پاسخ به استیو راجرز

                  مرداد 1, 1399

                  من کاری ندارم به چیزای دیگه که سرعت به درد سوپرمن نمی خوره و ….. من داشتم درباره سرعت بحث می کردم که سوپرمن سریع تره

                  پاسخ

              • امیر در پاسخ به دانیال

                آذر 10, 1399

                داداش درباره ی قدرتمند ترین نسخه ی ثور خیلی از طرفدارای ثور دعواشونه یکی میگه نکروثور یکی میگه رون کینگ ثور ولی به نظر من رون کینگ ثور قوی تره

                پاسخ

          • اوتاکو * در پاسخ به Amir ali

            مهر 18, 1400

            باید بگم به سرعت باشه گوکو تقریبا در حد فلش یعنی همون اندازه سوپرمن ولی قدرتی که یه یونیورس رو ساده نابود میکنه (نگاه وقتی منظومه شمسی رو بزنه اگه سالم موند میره یونیورس بغلی و اینکه جادو دیگه نقطه ضعف اون نیست باعث میشه که از ثور قویتر بشه سوپرمن و از گوکو کمی ضعیفتر میشه سوپرمن کمی در حد نابودی ۱ منظومه با قبل بحران فاصله داره بنظرم نمیدونم والا اون حالت هم الکی گفتن بهم قدرت گوکو از منهتن بیشتر نشده ولی اولترا قویتر شد و سوپرمن رو شکست میده ولی قویتر از قبل شاید یه شخصیت مولتیورسال باشه خب ضعیفه نسبت به بیشترشون ولی خب باز مولتیورسو نابود میکنه

            پاسخ

  4. Amir ali

    تیر 27, 1399

    گوکو از همشون قوی تره. بنظرم بحث شخصیت های انیمه ای دیگر هم بیاورید وست مثل سایتاما و ناروتو.

    پاسخ

    • آرش در پاسخ به Amir ali

      تیر 31, 1399

      گوکو باید در رتبه ی سوم باشه

      پاسخ

    • آراد در پاسخ به Amir ali

      مرداد 12, 1399

      از دکتر منهتن قویتر نیست ،شاید باهاش برابر باشه

      پاسخ

    • امیر در پاسخ به Amir ali

      آذر 10, 1399

      به نظرم ناروتو باید توی رتبه ی سیزده باشه گوکو سوم و سایتاما دوم نفر اولم دکتر منهتن دلیل این که سایتامارو بالا تر از گوکو قرار دادم اینه که سایتاما همیشه میزان خیلی کمی از قدرتشو استفاده میکنه ولی با این حال با اختلاف خیلی کم بعد از گوکو قوی ترین شخصیت انیمه ای هست یعنی اگه همه ی قدرتشو استفاده کنه توی این لیست فقط منهتن حریفش میشه

      پاسخ

      • mb در پاسخ به امیر

        آذر 10, 1399

        سایتاما ابر قهرمان نیست!!!

        پاسخ

      • امیررضا در پاسخ به امیر

        آذر 10, 1399

        هزاران شخصیت دیگه مثل فرانکلین ریچاردز، مرد مولکولی، ققنوس سیاه و هزاران شخصیت دیگه که خیلی قویترن

        پاسخ

  5. Harry

    تیر 21, 1399

    باید این شکلی دسته بندی می شد
    ۱_کاپیتان آمریکا
    ۲_سوپر گرل
    ۳_تور
    ۴_مرد عنکبوتی

    پاسخ

    • امیررضا در پاسخ به Harry

      تیر 24, 1399

      وااااات.کاپتان از ثور،سوپرمن،سنتری،گوکو،موج سوار نقره ای،هالک،بتمن،واندر وومن ووووووو بهتره؟خدایا.چرااااا.کلن نظر نمیدادی بهتر بود

      پاسخ

    • Amir ali در پاسخ به Harry

      تیر 29, 1399

      سوپر گرل یه مشت به کاپیتان آمریکا بزنه می‌ره صد بار دور مولتیورس می‌چرخه.

      پاسخ

  6. Harry

    تیر 21, 1399

    آقا پس کاپتان آمریکا با مرد عنکبوتی کو

    پاسخ

  7. طاها

    تیر 20, 1399

    به نظرم هر ابر قهرمانی میتونه با یه چیزی به خوبی بجنگه مثلا ثور میتونه سوپر من رو شکست بده ولی از فلش میبازی چون پوتک یا همون چکش ثور اگه پرتابی کنه از فلش رد میشه و میره بعد فلش با یه حرکت قلب ثور رو پاره میکنه.با لرزش سریع دستش دست رو میبره تو سینه ثور و قلبش رو میترکونه.ولی فلش به سوپر من میبازه چون سوپر من فقط کمی س رعتش از فلش کمه.حالا رتبه بندیم رو بزنم
    1_فلش به خاطر توانایی های خیلی زیادش که عبارتند از:دویدن با سرعت صوت_رد شدن از اجسام_خواندن سریع_پرتاب صاعقه_تکان دادن سریع دست و فرو کردنش تو قلب که قلب رو نابود میکنه.واقعا سوپر من هم که گفتم میبره فلش رو مگه شانس بیاره.
    2_سوپر من
    3_ثور
    4_بتمن به خاطر این گذاشتمش چهارم چون هم پول داره و همه نوع ماشین جنگی داره و هم در پیش بینی و نقشه کشی عالیه و مهارت های جنگی عالی داره و اینا قدرت ماورایی نداشتنش رو میپوشونه.
    5_واندار وومن چون قدرت و مهارت جنگی بالایی داره و دو تا دست بند باحال داره و یه شمشیر خیلی باحال.
    اینا نظر منه

    پاسخ

    • Amir ali در پاسخ به طاها

      تیر 23, 1399

      بنظرم گوکو لیاقت بودن در رتبه اول رو داره. چون فقط یک نغطه ضعف داره که اونم کم آوردن انرژیی حته اگه فلش به قول خودت دستش بکنه (تازه اگرم بتونه )تو سینش دوباره زخماشو باز سازی میکنه. از لحاظ سرعت هم با سوپرمن برابری می‌کنه اگرم انرژی کم آورد می‌تونه از خود عناصر اطرافش مثل زمین _آب _گیاهان_ و حتی انرژی های مثبت و خشم انرژی بگیره و خودشو شارژ ‌کنه.به نظر من گو کو باید رتبه اول باشه.

      پاسخ

      • آرش در پاسخ به Amir ali

        تیر 31, 1399

        خب اگه اینجوریه که ثور اصلاً نقطه ضعف نداره.

        پاسخ

    • دیسی در پاسخ به طاها

      تیر 23, 1399

      فلش از کل اونجرز قویتره

      پاسخ

      • Amir ali در پاسخ به دیسی

        تیر 29, 1399

        کلمه آخر جمله ات را با (قویتر نیست و نخواهد بود) عوض کن تا باور کنم

        پاسخ

    • دیسی در پاسخ به طاها

      تیر 23, 1399

      سرعت صوت؟
      فلش سیزده میلیون برابر نور سرعت داره
      لیست از نظر من
      1_پرزنس دیسی قادر مطلق و کمی قادر تر از والای همگان
      2_والای همگان مارول قادر مطلق ولی کمتر از پرزنس
      3_شیطان وحشی عظیم دیسی نیمه تاریک پرزنس
      میکائیل دیسی قادر مطلق تقریبی.
      لوسیفر قادر تقریبی
      دادگاه زندگی
      فلش(میتونه سفر در زمان کنه و اونجرزو لیگ عدالتو تو بچگی بکشه)سرعت سیزده میلیون برابر نور،توانایی رد شدن از اجسام له کردن قلب با دست.
      دارک ساید
      برینیاک
      انتی مانیتور
      رون کینگ ثور
      سوپرمن پرایم
      کازمیک سوپرمن
      نکرون ثور.
      موافقید؟

      پاسخ

      • arya در پاسخ به دیسی

        تیر 24, 1399

        خیرر

        پاسخ

      • Amir ali در پاسخ به دیسی

        تیر 29, 1399

        کدوم آدم اقلی گفته فلش از دارکساید و سوپرمن پرایم و روین کینگ ثور قوی تره؟ هرکس گفته مخش تاب داره. ثور اگه به حالت روین کینگ ثور دربیاد. دیگه شاید بیاندر یا دادگاه زندگی بتونه ارومش کنه. کلا نظر نمی‌دادی بهتر بود.

        پاسخ

        • دانیال در پاسخ به Amir ali

          تیر 31, 1399

          سوپرمن پرایم اول
          کازمیک آرمر سوپرمن دوم
          رون کینگ ثور سوم
          دارکساید چهارم
          نکرو ثور پنجم
          ثور اودینسان ششم

          پاسخ

          • آرش در پاسخ به دانیال

            مرداد 9, 1399

            اشتباه می کنی دوست عزیز رتبه بندی باید اینطوری باشه.
            رون کینگ ثور اول
            سوپرمن پرایم وان میلیون دوم
            کازمیک آرمر سوپرمن سوم
            نکرو ثور چهارم
            ثور اودینسان پنجم
            دارکساید ششم.

            پاسخ

            • آراد در پاسخ به آرش

              مرداد 12, 1399

              خیر اصلاح میکنم
              کازمیک آرمر سوپرمن
              سوپرپرایم
              رون کینگ ثور

              پاسخ

            • دانیال در پاسخ به آرش

              مرداد 13, 1399

              بیا با هم به توافق برسیم اودینسان از دارک ساید قوی تره ؟

              پاسخ

              • آرش در پاسخ به دانیال

                مرداد 22, 1399

                شک ندارم.

                پاسخ

                • دکتر منهتن در پاسخ به آرش

                  دی 23, 1399

                  خوب تعصب بینهایتت روی ثور رو نشون دادی دارکساید راحت ثور رو میزنه

                  پاسخ

          • دکتر منهتن در پاسخ به دانیال

            مرداد 12, 1399

            دقيقاً

            پاسخ

        • دکتر منهتن در پاسخ به Amir ali

          مرداد 12, 1399

          حتی از شزم ، سوپرمن و ثور معمولی هم ضعیف تره چه برسه به اونا

          پاسخ

      • آرش در پاسخ به دیسی

        مرداد 9, 1399

        خیلی خیلی خیلی باهات مخالفم.

        پاسخ

      • آراد در پاسخ به دیسی

        مرداد 12, 1399

        اولا نه قلب هر کسی مثلا شزم خودش به اندازهٔ فلش سریع هست و اما استقامت اطلسو داره پس واقعاً قویتره ،چه برسه به اینایی که تو گفتی اینا با یک تلنگر فلشو پودر میکنن

        پاسخ

      • دکتر منهتن در پاسخ به دیسی

        مرداد 12, 1399

        سیزده میلیون برابر سرعت نور!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
        ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟نهایت سرعت فلش 50برابر
        سرعت صوت هست

        پاسخ

        • دانیال در پاسخ به دکتر منهتن

          مرداد 13, 1399

          هم اون اشتباه می کنه هم تو . ۱۳ هزار برابر سرعت نور

          پاسخ

          • استیو راجرز در پاسخ به دانیال

            مرداد 13, 1399

            شما دارید اشتباه میکنید . من تقریبا مطمئنم که سرعت نسخه اصلی و معمولی سوپرمن بعد از بحران اصلا و ابدا در این حدی که میگین نیست . مگر آنکه بتونید این گفته خودتون رو ثابت کنید و دقیق بگید که بر اساس دقیقا کدوم کمیک حرف میزنید .

            پاسخ

    • Amir ali در پاسخ به طاها

      تیر 28, 1399

      بگزار اصلاح کنم ۱-ثور فقط شاید یک دهم قدرتش تو پتکش باشه. و ثوری که توی MCU بود فقط یک میلیاردم قدرت و سرعت مقاومت و شجاعت و ارادهش رو نسبت به نسخه کمیکیش داشت.۲-ثور می‌تونه اشیایی که با سرعت فراتر از نور حرکت میکنند رو به راحتی ببینه و واکنش و رفلکس هایش هم به سرعت نوره.۳-برای شکست دادن فلش نه نیازی به میولنیر داره نه توفان شکن نه هر کوفته دیگه ای.۴-تازه اگرم فلش دستشو بکنه توی قلبش و پارش کنه دوباره زخماشو باز سازی می‌کنه.۵- ثور بدون نیاز به پتک یا تبرش می‌تونه لیزر هوایی از دستش شلیک کنه که قدرتی برابر با تخریب ستاره ها یا حتی کهکشان ها داره پس شکست دادن فلش براش کاری نداره.۶- می‌تونه با احزار یک ساعقه کل زمین رو به هرجای هستی که بخواد تلپورت کنه.۷-تازه فلش تو دوران نو جوانی قدرت هایش را به دست آورد ولی ثور قدرت هایش مادر زاده . خودت ثور هم می‌تواند در زمان بدون هیج سلاحی سفر کنه و فلش رو در دوران قبل از نوجوانی مثل تف بچسبونه به زمین.8- و در آخر ثور بایک تلنگر کوچک بدون هیچ تلاشی چنان مغز و دل و روده فلش رو عین ماکارونی می‌ریزه روی زمین که صدایه له شدن جمجمش در کل مولتیورس دی سی و مارول می‌پیچه.۹- با اینکه کلی از این خدای آذرخش حرف زدم ولی بهتر بود که رتبه اش رتبه دوم بود .چون گوکو از همشون قوی تره.۱- گوکو. ۲- ثور ۳-دکتر منهتن ۴-. ققنوس ۵-سوپرمن ۶. سنتری ۷- موج سوار نقره ای ۸-فرانکلین ریچاردرز. امیدوارم رازی باشید.تمامممممممممم😋😋😋😋😋😋

      پاسخ

      • دانیال در پاسخ به Amir ali

        تیر 29, 1399

        هان ؟؟!! سوپرمن پنجم ؟ نه سوپرمن پنجم ؟ سوپرمن پنجم ؟ 😐😐 راضی ( از این به بعد این شکلی بنویس چون رازی اشتباهه ) نیستیم

        پاسخ

        • استیو راجرز در پاسخ به دانیال

          تیر 29, 1399

          من نمیدونم چرا غلط های املایی خودت و اون دی سی فن های افراطی و فن های افراطی سوپرمن رو نمیگیری . این یک . !
          دو اینکه نظر شخصیش هست دیگه . ! شاید یک نفر سوپرمن رو جز 50 تا هم ندونه . مشکلت چیه ؟! با نظر شخصی بقیه هم مشکل داری ؟!؟

          پاسخ

          • Amir ali در پاسخ به استیو راجرز

            تیر 29, 1399

            ممنون ولی من نظر شخصی ندادم من خیلی واقعبینانه نظرمو گفتم . در واقع به این هم پایبندم که برای طرفداری کردن یه قهرمان لازم نیست که اون از همه قوی تر باشه. خیلیا یه قهرمان را بخاطر درونش و شخصیتش دوستش دارن. مثلاً مرد عنکبوتی الکی نشده محبوب ترین شخصیت تمام مارول. چون درونش پاکه. من خودم مرد عنکبوتی رو از همه قهرمان ها بیشتر دوست دارم.

            پاسخ

          • دانیال در پاسخ به استیو راجرز

            تیر 29, 1399

            بازم تو ؟ میشه یه بحث باشه تو توش نباشی ؟ معمولا دیسی فن ها بی سواد نیستن بخاطر همین غلط املایی نمی گیرم

            پاسخ

            • Amir ali در پاسخ به دانیال

              تیر 29, 1399

              من بی سواد نیستم و یک مارول فنم. تازه عشقم کشید اینطوری بنویسم. طوری هم میگی که انگار سایت مال خودته معلم فارسی عزیز.تو فقط از اینکه سوپرمن هم یه قهرمان فرانسه و به خیلی چیزا آسیب پذیره بقیه رو سرزنش می‌کنی.منم دوران ابتدایی رو گذراندم و با الفبا هم آشنا هستم.اقا معلم.حداقل کسایی که رتبشون از سوپرمن بالا تره این قدر نقطه ضعف ندارن.

              پاسخ

              • دانیال در پاسخ به Amir ali

                تیر 30, 1399

                واقعا واسه پروشات متاسفم که کلماتی مثل افراطی و مزخرف رو تایید می کنن و کامنت من تایید نشد . خب اشکالی نداره. تو کلا از قدرت های سوپرمن که حد ندارن بی خبری و یه چیزی گفتی و من حوصله بحث کردن با یکی مثل تورو ندارم

                پاسخ

                • عباس در پاسخ به دانیال

                  تیر 31, 1399

                  سلام دانیال جان،
                  قوانین باید رعایت بشه، خیلی به ندرت شده چنین نظراتی تایید شدن که به خاطر شرایط خاص بحث بین کاربرا بوده.
                  البته نظر اخیر شما هم تایید شده و فقط یکی از نظراتتون تایید نشد که حاوی توهین مستقیم بود

                  پاسخ

        • Amir ali در پاسخ به دانیال

          تیر 29, 1399

          همه که مثل من واقع‌بین نیستند.نمونش خودت.رازی هم نیستی نباش. تو هم باید اعتراف کنی که سوپرمن رتبه اش درسته

          پاسخ

          • دانیال در پاسخ به Amir ali

            تیر 29, 1399

            تو واقع بین نیستی متعصبی ( بازم راضی رو رازی نوشتی )

            پاسخ

            • آرش در پاسخ به دانیال

              مرداد 22, 1399

              واقعاً این غلط املایی گرفتنت اعصاب همه رو خورد کرده

              پاسخ

      • آراد در پاسخ به Amir ali

        مرداد 12, 1399

        دکتر منهتن رتبه 2!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟اراده کنه ثور پودر میشه

        پاسخ

    • Helen در پاسخ به طاها

      تیر 30, 1399

      من هم همنظر شما هستم البته تقریبا

      پاسخ

  8. م و

    تیر 17, 1399

    من یک دی سی فن هستم و اگه میخواستم قهرمانان بالا را دسته بندی کنم ۴ تا ی اول عبارت بودند از
    ۱=دکتر منهتن
    ۲=سنتری
    ۳،۴=سوپرمن و تور(باهم)
    ۵،۶=موج سوار نقره ای و کاپیتان اتم(باهم)

    پاسخ

    • م و در پاسخ به م و

      تیر 18, 1399

      اصلاح میکنم ترتیب اینه
      ۱=دکتر منهتن
      ۲=سنتری
      ۳=سوپرمن
      ۴=ثور

      سر این که دکتر منهتن برترین حرفی نیست
      دی سی فن های عزیزی که می گن چرا سنتری از سوپرمن بالا تره ،باید بگم سنتری سوپرمن و واندر وومن در فضا باهم شکست داده و در جواب مارول فن های عزیزی که میگن چرا سوپرمن از تور بالا تره باید بگم:
      سوپرمن نیز ثور را شکست داده در زمین مدارکش نیز موجود(در کامنت تی که بینهایت در پایین گذاشته لینکش مو جود هست)

      پاسخ

      • arya در پاسخ به م و

        تیر 18, 1399

        میشه بگی کدام کمیک سنتری سوپرمن و واندروومن رو شکست داده یک مقاله ترجمه شده در ایرونی سنتر با معذرت از پروشات درباره ی سوپرمن و سنتری و خیلی خوب توضیح داده چرا سوپرمن قوی تره من رتبه بندی ام اینطوری هست
        ۱_دکتر منتهن
        دو سوپرمن
        سه ثور با اختلاف کم نسبت به سوپرمن
        چهار سنتری و هالک
        پنج دکتر استرنج
        شش مارشن منهانتر
        تا رتبه چهار مطمئن هستم ولی بقیه شاید بعضی شخصیت ها رو فراموش کرده باشم

        پاسخ

        • م و در پاسخ به arya

          تیر 18, 1399

          راستشو بخوای من خودم این موضوع رو توی یه فکت از سنتری خوندم
          پیداش کردم همین جا می زارمش

          پاسخ

          • arya در پاسخ به م و

            تیر 18, 1399

            حتما یه اشتباهی شده یا اون مقاله اشتباه بوده چون یک کراووس آور مشترک که در اون سوپرمن و سنتری مبارزه کرده باشه من ندیدم و نیست

            پاسخ

        • دانیال در پاسخ به arya

          تیر 18, 1399

          آره سنتری کجا سوپرمنو شکست داده ؟ من درباره منهتن اطلاعات کافی ندارم و اظهار نظر نمی کنم

          پاسخ

        • Amir ali در پاسخ به arya

          تیر 23, 1399

          بزرگ ترین ضعف سوپرمن که جادو و مبارزه های طولانی است رو فراموش کردید. اصلا دلیل اینکه به دومز دی تو فیلم بتمن علیه سوپرمن مرد همین مبارزه طولانی بود

          پاسخ

          • arya در پاسخ به Amir ali

            تیر 23, 1399

            امیرعلی اگه کامنت های من و بعضی دیگر رو بخونی متوجه میشی که جادو در کمیک های جدید سوپرمن از نقطه ضعف‌های سوپرمن حذف شده فکر کنم بیست بار نوشتم و فقط کریپتونایت نقطه ضعف اون است

            پاسخ

        • arya در پاسخ به arya

          تیر 23, 1399

          حتماااااا 😂😂😂😭😭😭🙄🙄🙄🙄

          پاسخ

        • آراد در پاسخ به arya

          مرداد 12, 1399

          دقيقاً

          پاسخ

      • استیو راجرز در پاسخ به م و

        تیر 18, 1399

        تو کلا هرچی رو هر جا دیدی باور میکنی ؟!؟؟؟ درک اینکه سنتری هرگر با سوپرمن و واندروومن در کمیک نجنگیده اینقدر سخته ؟!؟؟؟!!
        ههههههههههه ههههههههه بعدشم به من میگه یابه گو . 😂😉 آره . خدا روزیت رو یه جای دیگه بده .
        در ضمن لینک اون فکت رو بزار ببینم کجا بود . آدرسش رو بگو ببینم . خودتم میدونی که اینو هم داری دروغ میگی . حالا یابه گو کیه ؟!!؟؟؟ هان ؟؟؟!!؟؟ ای مردم شما قضاوت کنید .

        پاسخ

        • م و در پاسخ به استیو راجرز

          تیر 19, 1399

          من کی به تو گفتم یا به گو 😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳
          من گفتم من دی سی فن هستم اما یا به گو نیستم چه ربطی به تو داره
          من خاصتم بگم که دروع نمی گم
          برو بزن تو گوگل سنتری در قسمت تصاویر، تصویر هست که پس زمینش سیاه و زیرش توضیحاتی نوشته شده

          پاسخ

        • م و در پاسخ به استیو راجرز

          تیر 19, 1399

          من دی شب ۳ بار کامنت گذاشتم و توهین هم نکردم اما تاید نشد
          می خوام بدونم مشکلش چی بود لطفا؟

          پاسخ

          • عباس در پاسخ به م و

            تیر 19, 1399

            سلام کاربر عزیز،
            نظرات شما تایید شدن

            پاسخ

        • م و در پاسخ به استیو راجرز

          تیر 19, 1399

          چرا من باید دروغ بگم چه سودی برای من داره
          تو خودت بارها منو طرفدار متعصب سوپرمن معرفی کردی ؛ اگه اینطوریه پس چرا من باید از خودم حرف در بیارم که سوپرمن از سنتری ضعیف تره
          من به هیچ وجه طرفدار سنتری نیستم و تعداد معدودی در دنیا به سنتری علاقه دارند (نسبت به تور یا سوپرمن)
          بازم میگم
          ۱=برو توی گوگل سنتری را سرچ کن
          ۲=در قسمت تصاویر برو
          ۳=تصویری که سنتری در آن در پس زمینه ای مشکی قرار دارد را پیدا کن
          ۴=بر روی آن کلیک کن تا بزرگ تر شود
          ۵=بعد زیرش را مطالعه کن

          اگه پیداش نکردی به من بگو چه جوری باید لینک اون تصویر رو در اینجا قرار بدم تا خودم اون فکت رو برات بفرستم

          پاسخ

        • م و در پاسخ به استیو راجرز

          تیر 19, 1399

          https://images.app.goo.gl/2qg164LqGUqcPmX29
          هر کاری کردم اعداش انگلیسی نشد
          این آدرس همون فکت از سنتری هست که گفته سنتری واندر وومن و سوپرمن و شکست داده

          پاسخ

          • arya در پاسخ به م و

            تیر 19, 1399

            داداش اون فکت حتما بوسیله یک سنتری فن ساخته شده و مطمئن باش اصلا واقعیت ندارن چون کراووس آور مشترکی که در آن سوپرمن و واندروومن و سنتری جنگیده باشن وجود ندارن

            پاسخ

          • سبحان در پاسخ به م و

            مرداد 26, 1399

            باید بگم سخت دراشتباهی
            سنتری از سورپمن هم قویتره
            این سایتی که تو لینکش رو گذاشتی هر کاری کرذم باز نشد تو گوگلم زدم اون عکسی که گفتی رو پیدا نکردم ولی هرجا بوده مطمءنن اشتباه کرده سنتری خیلی قدرتمند تر از این حرفاست ولی قدرتش رو رونمیکنه چون از وید میترسه به نظرمن ما هنوز نصف قدرت سنتری رو دیدم و خیلی قویتر از این حرفاست

            پاسخ

        • م و در پاسخ به استیو راجرز

          تیر 19, 1399

          https://images.app.goo.gl/2qg164LqGUqcPmX29
          این آدرس همون فکت هست
          من هیچ وفقط به تو نگفتم یا به گو فکر کنم منظورم را اشتباه دریافت کردی
          منظور من از((من دی سی فن هستم اما یا به گو نیستم ))با کس خاصی نبود و فقت می خواستم بگم من دروغ گو نیستم
          نظر هرکی متفاوت ، درست گاهی وقتا من با نظرت مخالفم ولی هیچ وقت به نظراتت توهین نکردم
          من میگم سوپرمن در زمین از تور قوی تره منبع من هم کمیک هست
          راجب نسخه های پایانی و قدرتمند تور و مقایسه آنها با نسخه های پایانی سوپرمن هم حرفی نمی زنم چون اطلاعی راجبشون ندارم (البته به اندازه شما )
          من نسخه معمولی سوپرمن را بدونه گجتاش در زمین از تور معمولی با پتکش و بدونه دیگر گجتاش برتر میدونم همین
          قبول اون موقع طلسم اودین رو میوملر نبود ولی به نظر من سوپرمن لایق چون واقعا آدم خوبی فکر کنم شما هم اینو قبول دارید آخه در یکی از کامنت ها تون گفتند که سوپرمن به احتمال زیاد لایق هست (شایدم یکی دیگه بود ولی فکر کنم خودت بودی)
          قضاوت این مردم هم برام اهمیتی نداره چون نه من این مردمی که میگی می شناسم و نه این مردم منو میشناسن
          درزمن اون موقعی هم که گفتم آروم باش برای خرد کردن اعصابت نبود بلکه واقعا می خواستم آروم بشی چون با بحس با(فکر کنم بینهایت)احساس کردم که اعصابت خرد شده و اون جمله را نوشتم تا کامنت منو با خشم نخوانی

          پاسخ

          • علی قنبری در پاسخ به م و

            تیر 28, 1399

            تودروغ گو نیستی،پدرم یه بار گفت:(هرچی رو که تو اینترنت دیدی نباید باور کنی)تو می تونی هم نظرتو عوض نکنی هم بکنی اینش با تو ببخشید شما!

            پاسخ

        • دکتر منهتن در پاسخ به استیو راجرز

          مرداد 12, 1399

          چه عجب یکبار طرف دی سی حرف زدی

          پاسخ

      • آرش در پاسخ به م و

        مرداد 22, 1399

        امکان نداره سنتری از پس سوپرمن و ثور بربیاد.

        پاسخ

  9. م و

    تیر 16, 1399

    اگه به ترتیب نوشتن پس اشتباه نوشتن
    جای بعضی ها مانند دکتر فیت ، اودین،نسخه های پایانی ریون(دی سی)،سامپ تینگ،شزم و… خالی بود

    پاسخ

  10. resident volturiz

    تیر 13, 1399

    وجدانن یک کلمه از حرفاتون نفهمیدم😅🤣🤣🤣

    پاسخ

  11. فردا صبح

    تیر 13, 1399

    اونجرز قوی بود ولیبه طرز عجیبی ضعیف شد! کوئیک سیلور تو اولتران مرد، ویژن هم تو جنگ ابدیت مرد، تور توی اخرین بازی افتضاح شد، و کاپتان راجرز هم پیر شد. ولی دی‌سی سوپرمن رو زنده کرد. از نظر من اونجرز برای بچه های زیر 13 سال خوبه و یکم بچگانه‌س، ولی دی‌سی برای 13 سال به بالا خوبه.

    در مورد سوپرمن و تور هم باید بگم سوپرمن راحت میتونه تانوس رو شکست بده اما تور نتونست، تور هم راحت میتونست توی فیلم بتمن علیه سوپرمن اون غوله که سوپرمن رو کشت رو شکست بده، هر کسی واسه یه نبرد خوبه و متفاوتن

    پاسخ

    • Rs در پاسخ به فردا صبح

      تیر 13, 1399

      چون کاراکتراش میمیرن بچه گانس؟ 😂
      متاسفانه بچه ها هیچی از منطق ساختگی مارول نمیفمهن چون سطح مطالب علمیش بالاست در عوض میتونن خیلی راحت سوپر منو قبول کنن ، من کار به قوی ضعیف ندارم ولی به شدت به برتری فیلم های مارول اعتقاد دارم با اینکه خیلی از end game خوشم نیومد اما حداقل مثل دی سی کالکشن تمشک زرین ندارن

      پاسخ

    • AnnA 9۸ در پاسخ به فردا صبح

      تیر 13, 1399

      دی سی هنر نکرد سوپرمن و زنده کرد همه مبدونن عاقا بعد این بتمن علیه سوپرمن سوپرمن زنده میشه
      سوپرمن دیگه خیلییی الکی قوی ه و توی لیگ عدالت هیچ کدوم کار خاصی نکردن فقط کتک خوردن تا وقتی که سوپرمن اومد و یه فوت کرد داداشمون و تمام. کار تیمی اونجرز -الا فقط منظورم دنیای سینمایی هردو کمپانی ه – فوق العاده س درحالی که لیگ عدالت خودشون کوچک ترین تلاشی نمیکنن تا به یه تیم تبدیل بشن و بتمن خیلی راحت ادم میکشه :////// و سوپرمن همه دنیا رو به خاطر مامانش و لوییس نجات میده و خیلی بی احساسه سوپرمن باید شباهت های اخلاقی به کپ داشته باشه ولی گویا برادران وارنر این سوپرمن و با اون یکی سوپرنن اشتباه گرفتن چون فقط این که برداری هنری کویل و بزاری تو فیلم کافی نیست

      پاسخ

      • دانیال در پاسخ به AnnA 9۸

        تیر 14, 1399

        خیلی باهات موافقم دیسی واقعا بد ساخت لیگ عدالتو و اونجرز هم اند گیم رو بد نساخت ولی من دوسش نداشتم . ( آخه هم ویژن مرد . هم مرد آهنی مرد و تازه من تو یک کامنت دیگه گفتم که فقط بازی جونیور رو دوست داشتم ) ولی واقعا بهتر از لیگ عدالت بود

        پاسخ

      • م و در پاسخ به AnnA 9۸

        تیر 16, 1399

        قبول دارم دی سی فیلماش خوب از آب درنیومدن اما کمیک از مارول بهتره(فروش کمیک های دی سی ۴ برابر مارول)

        پاسخ

        • دانیال در پاسخ به م و

          تیر 25, 1399

          می دونم ولی داشتیم درباره فیلم صحبت می کردیم

          پاسخ

        • آریو در پاسخ به م و

          تیر 25, 1399

          چی میگی منبعت چیه دوست عزیز فروش کمیکای دیسی نیم قرنه که از مارول کمتره

          پاسخ

    • آریو در پاسخ به فردا صبح

      تیر 25, 1399

      خدایی خندیدم
      یعنی منطقت از سه تا استندآپ کمدی خنده دار تره :)))
      چون اونجرز ضعیف شدن پس فیلماشون بچه گانه هستن؟ فیلم جاستیس لیگ لابد برای بزرگ سالاست؟
      اگه منظورت داخل فیلمه اصلا باهات بحث نمیکنم چون متعصب ترین دیسی فن هم به حرفت میخنده فقط ازت میخوام دو سال بعد که یکم بزرگتر شدی بری جاستیس لیگ رو ببینی. میفهمی که این فیلم داره خودشو میکشه خفن به نظر بیاد ولی بازم یه فیلم کلیشه ای تکراری هستش

      پاسخ

  12. ۴۴

    تیر 11, 1399

    از نظر من میتونست مرد عنکبوتی و ثور هم حضور داشته باشه در لیست

    پاسخ

  13. AnnA 9۸

    تیر 11, 1399

    فونیس جایگاه 20
    سوپرمن جایگاه3
    ناموسا؟؟

    پاسخ

  14. دانیال

    تیر 10, 1399

    خیلی هم درسته .
    درسته که تو فیلم اونجرز 4 این شخصیت رو به طور خیلی وقیحانه ای ضعیفش کردن ولی بازم هیچ کس خدای آذرخش نیست. فقط توره .در ضمن کاپتان آمریکای ضعیف هم که تونست پتک رو برداره فقط با پتک یه رعد زد ولی خود کاچتان هیچ نیرویی نداره . ثور از همه قویتره از همه همه .

    پاسخ

    • . در پاسخ به دانیال

      تیر 11, 1399

      ببین تو که خودت طرفدار تور هستی نیا از پشتیش در بیا، ببین نظر بقیه چیه بعد بیا محترمانه بگو نظر من اینه که تور قویتره، نه اینکه بیای یه جوری بگی که انگار نظرسنجی جهانی گرفتی.

      پاسخ

      • استیو راجرز در پاسخ به .

        تیر 14, 1399

        شخصا در نظر ایشون هیچ بی احترامی ای ندیدم که بهش میگی محترامه نظرت رو بگو . ایشون محترمانه نظرش رو گفت . حالا یکی بیاد بگه سوپرمن قویترین شخصیت کمیکه میشه محترمانه و اینجور نظرات میشه غیر محترمانه ؟!؟!؟!؟!؟!!
        شما هم بهتره صبر و تحملت رو ببری بالا که بتونی نظر همه رو بشنوی یا ببینی . اگه هم نمیتونی خوب نظرات رو نخونی بهتره .

        پاسخ

        • arya یا… در پاسخ به استیو راجرز

          تیر 14, 1399

          استیو اشتباهی نگیری ایشون یه کاربر دیگه برای این میگن چون قبلا نام کاربری من … بود

          پاسخ

    • دانیال در پاسخ به دانیال

      تیر 14, 1399

      نام کاربریت مثل منه ولی نظرت با من فرق داره فکر کنم تو اصلا کامیک نمیخونی و فقط فیلم میبینی سوپرمن چکش ثور رو بلند کرده و کاملا اون رو شکست داده یا تو فقط فیلم اونجرز می بینی یا کلا ۹ سالته

      پاسخ

      • استیو راجرز در پاسخ به دانیال

        تیر 14, 1399

        حالا ایشون 9 سالشه اما شما که بزرگی و 900 سالته . !! درسته ؟!؟!؟!؟؟!
        نمیدونم چرا طرفداران سوپرمن همیشه به اون کراس اوور مسخره و بی ارزش اشاره میکنند . تازه همیشه گفتم که اون موقع طلسم لیاقت از روی پتک میولنیر برداشته شده بود . حالا بزرگ 900 ساله برو با کراس اوورت خوش باش .

        پاسخ

        • دانیال در پاسخ به استیو راجرز

          تیر 14, 1399

          تو که ۹۰۰۰ سالته بگو طرفدار ثور هستی نگو من طرفدار سوپرمنم و باید بگم ثور بدون چکشش هیچی نیست و شاید از هالک شکست بخوره پس تو برو با چکشت خوش باش

          پاسخ

          • استیو راجرز در پاسخ به دانیال

            تیر 17, 1399

            جوابتو فرستادم اما انگار تایید نشد . اشکال نداره خلاصش میکنم .
            تو حرف زدن بلد نیستی که عینا و دقیقا صحبت ها و اصطلاحات من را تکرار میکنی !؟؟!؟!؟!؟؟ اول برو حرف زدن یاد بگیر بعد بیا بحث کن .

            پاسخ

            • زهرا اکیما در پاسخ به استیو راجرز

              تیر 17, 1399

              جناب استیو راجرز شما از کاربران قدیمی ما هستین، ازتون خواهش می‌کنم با استفاده از الفاظ تند توی صحبت‌هاتون کار مارو توی تایید کامنت‌ها سخت نکنید. مرسی

              پاسخ

            • دانیال در پاسخ به استیو راجرز

              تیر 18, 1399

              نزار یه چیزی بگم تایید نشه و تو با سواد تو خوب ولی اینجا درباره ابرقهرمانا بحث می کنن ( ولی اگه بخوای درباره چیز دیگه ای حرف بزنی من ساکت نمیمونم

              پاسخ

          • آریو در پاسخ به دانیال

            تیر 25, 1399

            ثور بدون پتکش هیچی نیست؟ خودم میگم کاراکتر نباید از رو قدرش قضاوت بشه؛ برای همین اصلا کورکورانه نمیگم کاراکتر محبوبم قویه؛ ولی شما هم مطالعه زیادی از کمیک ندارین؛ ثور بدون پتکش هم از قویترین کاراکتر های کمیکه.

            پاسخ

    • م و در پاسخ به دانیال

      تیر 16, 1399

      فبول دارم که تور خیلی قوی اما از دکتر منهتن که نیست
      یکم جمله ثور از همه قوی تره جمله جسورانه و کمی خیال پردازانست
      فکر کنم شما ترفتار متعصب تور هستین و این حرفو از روی تعصب میزنید

      پاسخ

    • matin در پاسخ به دانیال

      تیر 20, 1399

      سوپرمن از ثور قوی تره اگه قبول ندارید بریدتو گوگل بزنید دی سی علیه مارول ویکی پدیا و بد برو تو بخش اونجرز علیه لیگ عدالت تو انجا چند تا جنگ هست که مربوط کراس اوور هستند تو یکیش سوپرمن با ثور میجنگه و سوپرمن اخراش چکش ثور را میگیره و ثور حیرت زده میشه و در اخر سوپرمن ثور را میکشه ویکی پدیا تازه منبع هم گذاشته

      پاسخ

      • امیررضا در پاسخ به matin

        تیر 24, 1399

        متین.دوست خوب و بی نظیرمون با نام مستعاره استیو راجرز صد بار توضیح دادن.یکم بگردی دیگه حرفی برات نمیمونه

        پاسخ

  15. Batman

    تیر 8, 1399

    من طرفدار سوپرمن نیستم ولی میگم سوپرمن میتونه تور رو شکست اگه نتونه با شمشیرش میتونه این لیست همش اشتباست یه کسای باید توی لیست باشن ولی نیست کسای هستن که نباید باشن رتبه بعضی ها پاینه و بعضی ها بالا من از اینکه دیدم رتبه دکتر منهتن بیست و یکه تعجب کردم دکتر منهتن میتونه جایگاه اول رو داشته

    پاسخ

    • مسعود در پاسخ به Batman

      تیر 9, 1399

      بله معلومه طرفدار سوپر من نیستی

      پاسخ

  16. عرشیا

    تیر 6, 1399

    سوپرمن سوم😶
    من که دیگه حرفی ندارم ولی دکتر فیت کو
    اصن این آقای دومی که گزاشتی کوگو دیگه کیه
    اما در کل اشتباهاتش زیاده
    دکتر فیت خیلی قویه ولی بین اینا نیس

    پاسخ

    • SONGOKU2020 در پاسخ به عرشیا

      تیر 21, 1399

      آهای کسی که نمیدونه گوکو کیه برو انیمه دراگون بال سوپر را نگاه کن میفهمی گوکو یک خداست که بعضی از قدرت های دکتر منهتن را داره و به قدری قویه که میتونه عالم را نابود کنه با قدرت غریزه ماورایی که حتی خدایان هم ان را بدست نیاوردند چون به تمرین و حس نیاز داره در این حالت گوکو میتونه هر حمله ای که بهش میشه را جاخالی بده و نمیتونه در این حالت زیاد بمونه چون قدرت فیزیکی زیادی میخواد امثال ثور و هالک و سوپرمن باید در نسخه قدرتمند خود باشند تا بتوانند با او مقابله کنند با من بحث نکنید چون بعضی از شما درباره ی او هیچی نمیدانید فقط کسایی که فیلمش را دیدند یا مانگاش را خوندند با من بحث کنند

      پاسخ

      • Amir Ali در پاسخ به SONGOKU2020

        تیر 27, 1399

        بالاخره یکی از گوکو طعریف کرد.بگزار اشتباهات را اصلاح کنم. گوکو می‌تونه کل کل هستی رو پودر کنه اما چون قلب مهربانی داره و همیشه ام فقط برای حفاظت از دنیا و کسایی که دوستش داره از قدرتش استفاده می‌کنه هیچ وقت این کار را نمیکنه.هیچ وقت هم از حداکثر نیروش استفاده نمیکنه تابه محیط اطرافش آسیب نرسد. اگه بخواد می‌تونه 20 برابر سوپرمن قدرت و 10 برابر فلش سرعت و 30 برابر فانوس سبز (هال جوردن) اراده و 40 برابر دارکساید مقاومت داشته باشد.موافق هستی؟(قصد کوچک شمردن قهرمان مورد علاقه کاربران اینجا را هم ندارم)ولی واقعیت را درباره گوکو گفتم 😂😂😂😹😹😹😹.

        پاسخ

  17. دانیال

    تیر 1, 1399

    نویسنده عزیز تنها رتبه ای که قبول دارم رتبه ی ثوره
    سوپرمن دومه دکتر فیت حداقل باید ۱۰ باشه
    ویژن اینجا نیست
    اسکارلت ویچ اینجا نیست
    کاپتان راجرز اینجا نیست
    نیمور اینجا نیست
    آخه واقعا ولورین هست بعد اسکارلت ویچ نیست 😂 مسخرست

    پاسخ

  18. دانیال

    تیر 1, 1399

    زن شگفت انگیز پونزدهمه؟ گوکو دیگه چیه ؟ کاپیتان راجرز تو لیست نیست؟ همش اشتباهه

    پاسخ

  19. دانیال

    تیر 1, 1399

    من میگم سوپرمن بهترینه ولی این لیست اشتباه نیست چون لوئیس لین و کریپتنایت نقطه ضعف های سوپرمن هستند اما ثور نقطه ضعف نداره

    پاسخ

    • In niz bogzarad در پاسخ به دانیال

      تیر 8, 1399

      ثور هم نقطه ضعفش چکشش هست

      پاسخ

      • دانیال در پاسخ به In niz bogzarad

        تیر 10, 1399

        برعکس نقطه قوت ثور چکشش و تبرشه البته که بدون اونا هم خیلی قدرتمنده

        پاسخ

      • AnnA 9۸ در پاسخ به In niz bogzarad

        تیر 11, 1399

        چکش تنها برای متمرکز کردن قدرتشه وگرنه به اون نیاز ی نداره هرچند نمیدونم چرا شخصی مثل کپ وقتی ازش استفاده میکنه بازم میتونه ساعقه تولید کنه:/

        پاسخ

        • م و در پاسخ به AnnA 9۸

          تیر 16, 1399

          نیمی از قدرت ثور تو چکشش اینکه بگی چکش فقط قدرتاشو متمرکز میکنه حرفه بی اصاص در فیلم ثور رگناروگ
          پتک ثور باتوجه به سطح بندی قدرت ثور را به به دیگران هم میده

          پاسخ

          • استیو راجرز در پاسخ به م و

            تیر 16, 1399

            به نظرم نیمی خیلی زیاده . خیلی خیلی خیلی هم زیاده . من نمیدگم که ثور اصلا به پتک میولنیر احتیاج ندارد اما خیلی از کسایی که با ثور ، بد و لج هستند ( حالا یا فن های افراطی هالک یا سوپرمن و یا خیلیای دیگه ) میگن که ثور به پتک میولنیر متکیه که این کالا اشباهه و یک حرفی بی اساس ( املای درستش اینجوریه ! ) و بی پایه است .
            ثور در کمیک بدون پتک میولنیر توانایی پرواز ، کنترل آب و هوا و کنترل صاعقه را داشته است . توانی کنترل زمین در مقیاس گسترده هم هست . کلا این ایده که ثور بدون پتک میولنیر از هالک و سوپرمن شکست میخورد را اصلا قبول ندارم . مخصوصا در مورد هالک .
            تمامم .

            پاسخ

          • دانیال در پاسخ به م و

            تیر 18, 1399

            درست نیست . ( من طرفدار دیسی ام و مثل اون یکی دانیال مارول فن نیستم با احترام به مارول فن عزیز ) اما قبول دارم نصف قدرت ثور تو چکشش نیست شاید حتی یک سوم قدرتاشم تو پتک نیست ولی بدون پتک یه قدرت زیادی ازش کم میشه

            پاسخ

          • دکتر منهتن در پاسخ به م و

            مرداد 12, 1399

            وجداناً نیمی زیاده

            پاسخ

  20. ماریا

    خرداد 26, 1399

    تمام ابرقهرمانان قدرت های متفاوتی دارند و به پای هم دیگه نمیرسه شاید یکی از دیگری قویتر باشه.
    من از قدرت فلش خوشم میاد

    پاسخ

    • دانیال در پاسخ به ماریا

      تیر 1, 1399

      درست می گی ولی این لیست واقعا بده مارشن من هانتر سیزدهمه ؟ کی باورش میشه کاپیتان مارول ۲ لپی فایر استورم رو میخوره

      پاسخ