25 ابر قهرمان قدرتمند تمام زمان‌ها به همراه تصاویر

اگر در حال خواندن این پست هستید احتمالا طرفدار کامیک‌بوک‌ها (Comic book) می‌باشید. کامیک‌ها کتابچه‌هایی هستند که داستان‌های ابرقهرمانی را نقل می‌کنند. مارول (Marvel) و دیجیتال کامیک (DC) جزو معروف‌ترین شرکت‌هایی هستند که از زمان‌های قدیم (اوایل قرن بیستم) کامیک‌ها را منتشر می‌کرده‌اند و اکثر ابرقهرمانانی که در فیلم‌های معروف ابرقهرمانی دیده‌ایم (مانند بتمن، سوپرمن، مرد آهنی، ثور، کاپیتان امریکا، واندروومن و …)، در یکی از این دو شرکت متولد شده‌اند. البته برخی ابرقهرمان‌ها (مثل ثور، اودین و …) از داستان‌های اساطیری فرهنگ‌های مختلف جهان (از جمله شمال اسکاندیناوی) نشئت گرفته‌اند. تعداد ابرقهرمان‌ها و ابرشرورهایی که تا بحال در کامیک‌ها معرفی شده بسیار زیاد است و انتخاب قوی‌ترین آن‌ها کار دشواری است. در این مطلب 25 ابرقهرمان و ابرشرور پرطرفدار که قدرت‌های خاص دارند معرفی شده‌ند، البته اگر فقط طرفدار سینما باشید شاید همه آنها را نشناسید، زیرا تابحال تنها بخش کوچکی از ابرقهرمان‌ها به دنیای سینما راه پیدا کرده‌اند. اگر ابرقهرمان مورد نظر شما در این لیست نبود لطفا در بخش نظرات او را معرفی کنید. با پروشات همراه باشید.


25. کاپیتان مارول – Captain Marvel

کاپیتان مارول که در ابتدا خانم مارول (کارول دانورز) بود یک خلبان نیروهای هوایی، مأمور سیا و مدیر امنیتی ناسا محسوب می‌شد که پس از به دست آوردن قدرت از نیروهای فضایی به کاپیتان مارول تبدیل شد. او در قسمت چهارم فیلم انتقامجویان (Avengers 4) حضور خواهد داشت (با بازی بری لارسون) و امیدواریم که با قدرت مبارزه و انرژی‌اش، در انتقام جویان 4 بتواند از پس تانوس (Thanos) با بازی جاش برولین بربیاید.


24. فایراستورم – Firestorm

برخلاف قهرمان‌های دیگر، فایراستورم دو نفر است که باهم ترکیب شده و به قدرتی می‌رسند که می‌توانند مواد را از سطح مولکولی مجدداً با هم ترکیب کرده و یک ماده جدید بسازند. اما از آنجاییکه قدرت او به مواد غیرارگانیک محدود شده بنابراین نمی‌تواند در جایگاه اول قرار بگیرد.


23. مرد آهنی – Iron Man

اگرچه مرد آهنی هم نقاط ضعف خود را دارد اما اما قدرت او در مقابل قهرمان‌هایی مانند ثور، هالک و غیره در این لیست، ثابت شده است. همچنین او آنقدر جذاب است که بتواند در این لیست قرار بگیرد. از آنجاییکه او دائم در تکامل است بنابراین شاید در آینده قدرت‌های او افزایش پیدا کند. یکی از دلایل محبوبیت بالای این شخصیت، بازی زیبای رابرت داونی جونیور در نقش مرد آهنی در دنیای سینمایی مارول است.


22. آکوآمن – Aqua Man

آکوآمن یکی دیگر از قهرمان‌های آتلانتیس است که قدرت‌هایش همواره دست کم گرفته شد. شخصیتی که در چنین مکانی متولد شده و بتواند هر تکنولوژی انسانی را نابود کند مطمئناً باید در این لیست قرار بگیرد. در دنیای سینما، جیسون موموآ نقش آکوامن را ایفا میکند.


21. دکتر منهتن – Dr. Manhattan

زمانی که از قدرت ناب، خالص و بی نظیر صحبت می‌کنیم تنها چند نفر می‌توانند با او رقابت کنند. در حقیقت توانایی‌های او محدودیت ندارد. قرار گرفتن او در جایگاه 20 ، به دلیل بی عاطفگی اوست که یک ضعف درونی می‌باشد. اگرچه او آنقدر قدرتمند است که می‌تواند جهان را نابود کند اما چیزی برایش مهم نیست و ترجیح می‌دهد تنها باشد.


20. ققنوس – Phoenix

فینیکس یا ققنوس یکی از قدرتمندترین تله پات های جهان است که جین گری (با بازی سوفی ترنر در دنیای سینما) گاهی اوقات در کنترل قدرت ذهنی نامحدود او دچار مشکل است. پروفسور ایکس هم مجبور شد در کودکی در ذهن او یک محافظ روانی بسازد تا پیش از بلوغ و کنترل قدرت‌هایش از آن‌ها آگاه نشود.


19. کاپیتان اتم – Captain Atom

او که ترکیبی از سوپرمن و موج‌سوار نقره‌ای است گاهی اوقات مرد پولادین درجه دو محسوب می‌شود. قدرت‌های او مهیب هستند به گونه‌ای که می‌تواند میزان نامحدودی از انرژی را دستکاری کند.


18. ولورین – Wolverine

اگرچه ولورین قدرت‌های ابرقهرمانی خاصی ندارد اما قدرت شفایافتن او باعث شده که در این لیست قرار بگیرد. او کمبود قدرت خود را با خشم و پیشینه پیچیده حماسی خود جبران می‌کند و همانطور که درباره دکتر منهتن دیدیم همین ویژگی‌ها هم می‌تواند کافی باشد. قطعا او یکی از به یادماندنی‌ترین و محبوب‌ترین قهرمان‌های دنیای مارول و حتی کل جهان ابرقهرمانان است. بازی فوق‌العاده هیو جکمن که بیش از 17 سال در نقش ولورین ظاهر شد هیچگاه از ذهن طرفداران سینما پاک نخواهد شد.


17. آقای مجستیک – Mister Majestic

آقای مجسیک یکی از قدرتمندترین شخصیت‌های دنیای وایداستورم است که به سوپرمن شباهت دارد. او با وجود تمام قدرت‌هایش یک شخصیت ویژه است.


16. پروفسور ایکس – Professor X

پروفسور ایکس به عنوان قدرتمندترین تله پات این جهان نه تنها جهش یافته‌های بسیاری را تربیت کرد بلکه از آن‌ها محافظت نیز نمود.


15. زن شگفت انگیز – Wonder Woman

زن شگفت انگیز با بازی (گَل گدوت) توانست در ژانر فیلم‌های ابرقهرمانی یک فیلم ابرقهرمانی زنانه بسازد. او با وجود بهره بردن از ترکیبی از قدرت سوپرمن و مهارت‌های مبارزه بتمن به دلیل آسیب پذیری خود نتوانسته در جایگاه بالاتر قرار بگیرد. اگرچه او در برابر قدرت‌های مهیب ایمن است اما یک سلاح خطرناک می‌تواند به او آسیب برساند.


14. اسپاون – Spawn

آل سیمونز که توسط افراد خود اعدام شد زمانی برترین سرباز دولت و قدرتمندترین قاتل بود. زمانی که در جهنم بود با شیطان شرط بست که بتواند هر کاری که از دستش برمی آید را انجام دهد. در نهایت قدرتش به پایان رسیده و او دوباره به جهنم بازمی گردد.


13. مارشن من هانتر – Martian Manhunter

مارشن من هانتر با وجود قدرت‌هایش مافوق طبیعی بسیار پس از دکتر منهتن در مقام دوم قرار دارد. اما اهمیت اش در همین خلاصه نمی‌شود. او نه حواس مختلف، مهارت‌های قدرتمند تله پاتی و توانایی‌ترمیم، دارد.


12. هالک – Hulk

باوجود قدرت‌های نامحدود، توانایی‌ترمیم سریع و استقامت خستگی ناپذیرش، به سختی می‌توان در برابر او مبارزه کرد. اگرچه توانایی‌های او از همه بالاتر است اما شاید افراد قوی‌تر بتوانند در برابرش مقاومت کنند. همانگونه که در فیلم انتقامجویان: جنگ بینهایت دیدیم که تانوس به سادگی او را شکست داد که البته صدای هواداران هالک را درآورد. در دنیای سینما، مارک روفالو (Mark Ruffalo) نقش هالک را ایفا می‌کند، قبل از او نیز ادوارد نورتون این نقش را ایفا نموده است.


11. گرین لانترن – The Green Lantern

او با وجود داشتن حلقه قدرت که قدرتمندترین سلاح جهان است می‌تواند هر قدرتی که تصور می‌کند را داشته باشد. او همچنین یکی از شخصیت‌های کلیدی جهان DC است. اما نقطه ضعف او همانند گجت های دیگر این است که باید شارژ شود و معمولاً در مواقع لزوم این ضعف او به چشم می‌آید. در فیلم مخصوص این شخصیت، رایان رینولدز نقش او را ایفا نمود که البته بازخوردهای چندان مثبتی را به همراه نداشت.


10. فلش – Flash

فلش می‌تواند از نور سریع‌تر دویده، فکر کرده و عمل کند، اگرچه این ویژگی‌ها خارق العاده هستند اما توانایی‌های او به همین محدود نمی‌شوند. او می‌تواند در زمان حرکت کرده، از اجسام عبور کند و حتی دانش را با سرعت بسیار بالا خوانده و درک نماید.


9. بتمن – Batman

بتمن که در دنیای DC متولد شده تقریبا پرطرفدارترین شخصیت این شرکت می‌باشد. در فیلم لیگ عدالت (Justice League) دیدیم که وقتی فلش از او پرسید که قدرت ابرقهرمانی‌اش چیست؟ بتمن پاسخ داد که «من ثروتمند هستم!». او واقعا ثروتمند است، اما مهم‌ترین برگ برنده او قدرت تمرکز بالا و استراتژی‌های بسیار کاربردی است که در مبارزات به کارش می‌آید. او به دنیای سینما هم راه پیدا کرده است؛ حتما سه‌گانه بتمن به کارگردانی کریستوفر نولان را دیده‌اید و با بزرگ‌ترین دشمن بتمن در کامیک‌ها یعنی جوکر هم آشنا شده ‌اید! تاکنون افراد مختلفی در سینما نقش بتمن را بازی کرده اند که از جمله آنان می‌توان به مایکل کیتون، کریستین بیل و بن افلک اشاره نمود.

همچنین بخوانید: مقایسه ابرقهرمان های سینما: بتمن در برابر مرد عنکبوتی. کدام یک قویتر است؟


8. صاعقه سیاه – Black Bolt

صاعقه سیاه که رهبر گروهی از بازماندگان انسان به نام ناانسان ها را برعهده دارد حتی توسط ابرقهرمان‌های دیگر هم به عنوان قدرتمندترین موجود جهان نام گذاری می‌شود. او که می‌تواند انرژی را دستکاری کند قادر است قدرت‌های خود را تا میزان بسیار زیادی افزایش دهد. با این حال، قوی‌ترین سلاح او صدای طوفانی‌اش است. حتی یک زمزمه او استخوان‌های هالک را به لرزه انداخته و فریاد او می‌تواند کل جهان را نابود کند.


7. فرانکلین ریچاردز – Franklin Richards

فرانکلین به عنوان پسر آقای شگفت انگیز و زن نامرئی به دلیل توانایی‌هایش تا مدت‌ها قدرتمندترین جهش یافته دنیای مارول محسوب می‌شد. جایگاه او می‌تواند بالاتر هم باشد.


6. دکتر استرنج – Dr. Strange

قدرت‌های دکتر استرنج یا جادوگر عالی رتبه با قدرت‌های دکتر منهتن برابر است. اما او یک انسان عادی است که با جادو بازی می‌کند. ایفای نقش او در سینما را بندیکت کامبربچ برعهده دارد.


5. سنتری – Sentry

سنتری آنقدر قدرتمند است که گاهی اوقات خودش هم از توانایی‌هایش شگفت زده می‌شود. اما ذهن ضعیف او نقطه ضعفش محسوب می‌شود. با اینکه او یک بار موجودیت خود را از حافظه انسان‌ها و ابرقهرمان‌های جهان پاک کرد، اما مشکلات روحی روانی شخصی‌اش نقطه ضعف او محسوب می‌شوند.


4. موج سوار نقره‌ای – Silver Surfer

زمانی که از  این شخصیت حرف میزنیم باید بیشتر درباره کارهایی که او نمی‌تواند انجام دهد صحبت کنیم نه کارهایی که می‌تواند. او با وجود دسترسی به توانایی جهانی می‌تواند به قدرت نامحدود دست پیدا کند. اما عدم انسجام او باعث شده که در این جایگاه قرار بگیرد. گاهی اوقات او آنقدر خوب است که می‌تواند در جایگاه یک، دو یا سه قرار بگیرد و گاهی اوقات اصلاً مطمئن نیستیم که می‌توانیم او را در این لیست قرار دهیم یا خیر.


3. سوپرمن – Superman

سوپرمن یکی از شناخته شده ترین و قدرتمندترین قهرمان‌های دنیای DC است. او به راحتی می‌تواند در جایگاه اول باشد زیرا هیچ کس دقیقاً نمی‌داند که قدرت‌های سوپرمن تا چه اندازه است. او به عنوان یکی از محترم‌ترین ابرقهرمان‌های این جهان یک کریپتونی واقعی است. هنری کویل به خوبی توانسته نقش او را در سینما بازی کند اگرچه منتقدانی نیز دارد.


2. گوکو – Goku

گوکو یکی از بزرگ‌ترین ابرقهرمان‌های دنیای تخیلی است که نام او به دنیای واقعی هم راه یافته است و تصور می‌شود که هیچ چیز نمی‌تواند قدرت‌های او را محدود کند.


1. ثور – Thor

ثور به عنوان خدای رعد اسکاندیناوی یکی از ابرقهرمان‌های مارول است. او نه تنها یک ابرقهرمان به معنای واقعی، بلکه یک مبارز با مهارت رزمی بالا نیز می‌باشد. همچنین او یک چکش (به نام میولنیر یا Mjölnir) دارد که باعث می‌شود بر مکان و زمان کنترل مطلق داشته باشد. در حقیقت ثور آنقدر قدرتمند است که به سادگی نمی‌توان او را در فیلم‌های کامیک خلاصه کرد. ثور از جمله ابرقهرمان‌هایی است که به دنیای سینما راه پیدا کرده و البته طرفداران بسیار زیادی دارد. بازیگر ثور در دنیای سینما کریس همسورث است که انگار کاملا برای این نقش ساخته شده است!


امیدواریم از خواندن این مطلب لذت برده باشید. اگر ابرقهرمان مورد نظر شما در این لیست نبود لطفا در بخش نظرات برای ما بنویسید!

                               

دیدگاه‌ها (1730)

بستن فرم

  1. امیر

    خرداد 22, 1399

    بن تن از همی این ۲۵ تا قویتر

    پاسخ

    • دانیال در پاسخ به امیر

      تیر 1, 1399

      سخت در اشتباهی بنتن ساعتش داغ میکنه آدم معمولی میشه سوپرمن با لیزر از وسط نصفش میکنه

      پاسخ

    • دانیال در پاسخ به امیر

      تیر 1, 1399

      اونی که میگه سوپرمن پتک ثور رو بلند می کنه درست میگه ولی سوپرمن هنر نکرده توی اونجرز ۲: عصرالترون ویژن پتک ثور رو بلند کرد

      پاسخ

      • Mohamad در پاسخ به دانیال

        تیر 4, 1399

        اون وقتی که سوپرمن پتک رو بلند کرد طلسم لیاقت روش نبود و راجعب آلترون همه ربات ها میتونن میولینرو بلند کنن

        پاسخ

        • سینا در پاسخ به Mohamad

          تیر 6, 1399

          کی گفت آلترون گفت ویژن که نسبت به بقیه ی ربات ها خوی زنده بودنش بالا تره

          پاسخ

      • Amirhossein در پاسخ به دانیال

        مهر 16, 1400

        مهم لیاقته

        پاسخ

    • عرشیا در پاسخ به امیر

      تیر 6, 1399

      نه بنتن ضعیفه
      سوپرمن میخوردش

      پاسخ

    • سینا در پاسخ به امیر

      تیر 6, 1399

      واقعا اینجا باید از بن تن صحبت کنی؟ اخه بن تن مال بچه هاس

      پاسخ

  2. امیر

    خرداد 22, 1399

    از همه قویتر موجود x بن تن هست و میتواند گل ۲۵ تا رو شکیت بده

    پاسخ

    • م و در پاسخ به امیر

      تیر 16, 1399

      دکتر منهتن هم به اندازه موجود X قویه

      پاسخ

  3. رادین

    خرداد 18, 1399

    لیگ عدالت از همه ابر قهرمان ها بهتره

    پاسخ

    • سینا در پاسخ به رادین

      تیر 6, 1399

      لیگ عدالت یه نفر نیست که یه گروهه اینجا در باره ی قدرت فردی صحبت میکنن

      پاسخ

  4. رادین

    خرداد 18, 1399

    من عاشق لیگ عدالتم لیگ عدالت از همه ابر قهرمان ها بهتره

    پاسخ

    • دانیال در پاسخ به رادین

      تیر 1, 1399

      هرکی نظر خودشو داره ولی من میگم انتقام جویان بهترن ثور خودش شزم و سوپرمنو حریفه کاپیتان مارولم زن شگفت انگیزو میزنه زمین کوویک سیلور حریف فلشه هالک هم گرین لنترن رو خاک میکنه بیوه سیاه و کاپیتان راجرز و شاهین شاید بتونن مارشن من هانترو شکست بدن ولی مرد آهنی و ماشین جنگ سایبورگ رو سوسک میکن دکتر فیت هم تو این لیست نیست ولی دکتر استرنج ۶ هست پس دکتر استرنج هم دکتر فیت رو شکست میده

      پاسخ

      • arya در پاسخ به دانیال

        تیر 1, 1399

        یاخدا کوئیک سیلور از فلش قوی تره 😂😂ثور کجا از سوپرمن قوی تره اگه مقاله همین سایت هم بخونی میفهمی که سوپرمن اگه جدی بجنگه در نسخه معمولی ثور رو شکست میده ولی ثور از شزم قوی تره 🙂 فکر کنم شما فقط فیلم های اونجرز رو دیده باشید و فکر نکنم اصلا کمیک خونده باشید یا اصلا مقاله های درباره ی کمیک اصلا تو میدونی مارشن من هانتر چقدر قویه همه ی حرفات اشتباه است اگه کمیک میخوندی میفمیدی که واندروومن چقدر قدرتمنده و با سوپرمن و ثور بعضی وقت ها مقایسه میشه اگه درباره ی فیلم میگی سوپرمن هم بتنهایی تمام اعضای لیگ عدالت رو شکست داد و حتی نتونستن بهش ضربه بزنن🙃درسته طرفدار مارول هستی و میتونی بگی انتقام جویان قویترین ولی بیای مقایسه الکی انجام بدی اشتباه لطفاً یکم اطلاعاتت رو ببر بالا

        پاسخ

        • دانیال در پاسخ به arya

          تیر 1, 1399

          ببخشید ولی فکر کنم بد برداشت کردی میگم رتبه زن شگفت انگیز و مارشن من هانتر پایینه نه بالا ولی انصافا اسکارلت ویچ نباید اینجا باشه و از نظر من سوپرمن قوی تره ولی من از شخصیت ثور بیشتر خوشم میاد

          پاسخ

        • دانیال در پاسخ به arya

          تیر 1, 1399

          مارشن من هانتر باید ششم باشه و دکتر فیت حداقل باید ۱۰ باشه چون دکتر استرنج رو از اون ساختن و یه مقاله بود بتمن یا اسپایدرمن اونجا خیلی ها گفتند اسپایدرمن و اونم بای ۲۵ می بودش زن شگفت انگیز قدرتمنه و رتبش بای ۷ یا ۸ باشه گوکو نباید باشه و سوپرمن اول ثور دوم شزم سوم

          پاسخ

          • سینا در پاسخ به دانیال

            تیر 6, 1399

            توی مقالات اصلی دنیای کمیک هم بخونی ثور از سوپر من قوی تره

            پاسخ

            • arya در پاسخ به سینا

              تیر 7, 1399

              یه مقاله بگو اصلی بگو که گفته شده ثور قوی تره اصلا میشه دلایلت رو بگی اگه به مقاله باشه تویک کراووس آور سوپرمن ثور شکست میده حالا طرفداران اینو قبول ندارن ولی زمانی که بحث ثور و شزم میشه میگن ثور تو کراووس آور شزم رو شکست داده پس قوی تره البته منم میگم ثور قوی تره ولی وقتی اونو منبع قرار میدید اینم باید قبول داشته باشید

              پاسخ

              • دکتر منهتن در پاسخ به arya

                مرداد 12, 1399

                کراس اوور ها ملاک نیستن ثور نذاشت که به شزم تبدیل بشه ،برای همین شانس آورد وگرنه اگه به شزم تبدیل میشد ثور رو میخورد

                پاسخ

            • دانیال در پاسخ به سینا

              تیر 13, 1399

              زودتر بگو من طرفدار ثورم خب چرا اینقدر خودتو خسته می کنی

              پاسخ

            • دانیال در پاسخ به سینا

              تیر 14, 1399

              کدوم مقاله ؟. خداروشکر من نخوندمش وگرنه بالا می آوردم. آخه تو چه مقاله ای ثور رو از سوپرمن قوی تر نشون دادن؟

              پاسخ

        • دانیال در پاسخ به arya

          تیر 1, 1399

          و اگر منظورت از فیلم اون فیلم چرند لیگ عدالته باید بگم دیدمش و از بازی هیچ کدوم خوشم نیمد همشون الکی بودند و بتمن اصلا حس بتمن بودن نمیداد من همه ی فیلم های اونجرز و کاپیتان آمریکا و سوپرمن مرد پولادین و بتمن دربرابر سوپرمنو دیدم که همشون به یک اندازه مسخره بودن

          پاسخ

          • دانیال در پاسخ به دانیال

            تیر 1, 1399

            فقط ۴ تا فیلم درست حسابی داشت سوپرمن اونم سوپرمن ۱ و ۲ و ۳ و ۴ بود

            پاسخ

          • سینا در پاسخ به دانیال

            تیر 6, 1399

            کدوم فیلم اونجرز مشکل داشته که این حرف رو میزنی همه ی این فیلما که میگی جزو بهترین فیلم های ساخته شده در سال ساخت خودشون هستن وحتی جزو پر فروش ترین ها در کل تاریخ

            پاسخ

            • دانیال در پاسخ به سینا

              تیر 13, 1399

              اونجرز پر فروشه قبول دارم ولی واقعا شخصیت ها رو بد نشون داده و من فقط بازی رابرت جونیور تو نقش ایرون من رو دوست داشتم همین و بس

              پاسخ

        • دانیال در پاسخ به arya

          تیر 1, 1399

          نظر شما رو نمی دونم ولی این لیست بیشتر محبوبیته مارشن من هانتر از بتمن خیلی خیلی قوی تره

          پاسخ

          • arya در پاسخ به دانیال

            تیر 1, 1399

            درسته مارشن من هانتر از بتمن قویتره کاری ندارم فیلم مسخره بود یا نه فرقی در اصل موضوع نمیکنه اینکه میخواستن بگم سوپرمن بعد از مرگ قویتر شده و تمام اعضای لیگ عدالت رو شکست میده
            درسته گوگو نباید تو لیست باشه و بنظر من سوپرمن از ثور قویتر است و البته دلیل هم دارم که میتونی کامنت هایی که در مقاله هایی گزاشتم میتونی ببینی البته بعضی جاها اسمم … است

            پاسخ

            • دانیال در پاسخ به arya

              تیر 2, 1399

              من قبل از اینکه بگم مسخره بود گفتم الکی بود
              آخه مگه میشه سوپرمن مثل مجسمه اونجا وایساده باشه همشونو بزنه فقط یه ضربه با سر از زن شگفت انگیز خورد
              دیگه بعد از مرگ چقدر می تونسته قوی باشه که تو مرد پولادین اونطوری از ژنرال زاد کتک خورد
              درسته بعدش شکستش داد ولی واقعا داغون شد

              پاسخ

              • arya در پاسخ به دانیال

                تیر 3, 1399

                در برابر ژنرال بلد نبود از قدرت هاش استفاده کنه بعدش ژنرال زاد هم خیلی قویه تقریبا قدرت هاش مثل سوپرمن هستش

                پاسخ

                • دانیال در پاسخ به arya

                  تیر 3, 1399

                  درست می گی ( در جواب اینکه بلد نبود از قدرتش استفاده کنه) ولی می گی کل لیگ عدالت با ژنرال زاد برابری نمی کنن؟ از نظر من این اشتباهه

                  پاسخ

                  • arya در پاسخ به دانیال

                    تیر 4, 1399

                    من کجا گفتم کل لیگ عدالت با ژنرال زاد برابری نمیکنن 🙄🙄

                    پاسخ

                  • سینا در پاسخ به دانیال

                    تیر 6, 1399

                    همونچوری که همشون از سوپر من کتک میخورن همشون هم از ژنرال زاد کتک میخورن

                    پاسخ

              • سینا در پاسخ به دانیال

                تیر 6, 1399

                ژنرال زاد هم با تجربه تر بوده هم جزو فرماندهان لشکر کریپتونها بوده واز بچگی هم برای همین کار بزرگ شده وبدنیا اومده
                ولی سوپر من اون موقع هنوز کامل یاد نگرفته بود که حتی پرواز کنه

                پاسخ

                • دانیال در پاسخ به سینا

                  تیر 14, 1399

                  ببین درست می گی ولی اگه سوپرمن می باخت که دیگه نمی تونستن بتمن و سوپرمن رو بسازن ( به خاطر این می گم می باخت چون ژنرال می خواست بکشتش ) و بخاطر همینه که می گم کامیک بخون فیلم نبین چون کارگردانا بخاطر فیلم های بعدیشون همیشه شخصیت محبوب و درست رو برنده می کنن🙄

                  پاسخ

            • دانیال در پاسخ به arya

              تیر 2, 1399

              و سوپرمن اونجا قدرتش زیاد نشد فکر کنم چون چیزی یادش نمی یومد از همه ی قدرتش استفاده کرد

              پاسخ

              • arya در پاسخ به دانیال

                تیر 2, 1399

                سوپرمن هنوز در هیچ جایی نه در کمیک و نه در سینما از آخرین حد قدرتش استفاده نکرده داداش

                پاسخ

                • دانیال در پاسخ به arya

                  تیر 3, 1399

                  یعنی میگی بعد از اینکه مرد دوباره زندش کردن نیرو گرفت ؟ راستش نمی دونم ولی استپن ولف رو با خاک یکسان کرد😂

                  پاسخ

                  • سینا در پاسخ به دانیال

                    تیر 6, 1399

                    بلند کردنش هنر نیست استفاده کردن ازش سخته که نزدیک بود سوپر گرل رو تا حد دیوانگی یا حتی مرگ ببره

                    پاسخ

                • دانیال در پاسخ به arya

                  تیر 3, 1399

                  سوپرمن یک کتاب بینهایت رو بلند کرده پس زورش حد نداره

                  پاسخ

                  • سینا در پاسخ به دانیال

                    تیر 6, 1399

                    خب فلش هم کتاب بینهایت رو بلند کرده

                    پاسخ

                    • arya در پاسخ به سینا

                      تیر 7, 1399

                      داداش کلا اشتباه میزنی تنها کسی که تونسته بینهایت رو بلند کنه سوپرمنه کجا فلش بینهایت رو بلند کرده فلش یه ماشین رو بلند کنه هنر کرده میدونی بلند کردن بینهایت یعنی چی یعنی کل کیهان رو بلند کرده آخه فلشش اونی که میگی سوپرگل هم باندش کرده اون بندش نکرده اصلا اون بینهایت نبود اون کتاب سرنوشت بود که همچی داخلش نوشته شده هم آینده و حال و گذشته برای همین سوپرگل تا مرز دیوانگی رفت البته کسایی هم تونستن این همه دانایی رو کنترل کنن فکر کردم باید اینارو بدونی

                      پاسخ

                    • دانیال در پاسخ به سینا

                      تیر 14, 1399

                      فلش کتاب بینهایت بلند کرده؟ نه فلش کتاب بینهایت بلند کرده ؟ واقعا چی میگی؟ فلش من و توهم بلند نمی کنه

                      پاسخ

                • سینا در پاسخ به arya

                  تیر 6, 1399

                  سو پر من در خیلی اتز کمیک ها و بیشتر در نسخه های دیگه خودش از تمام قدرت وانرژی خودش استفاده کرده تا اونجایی که حتی به دلیل استفاده زیاد از نیروی خودش مرده

                  پاسخ

                • استیو راجرز در پاسخ به arya

                  تیر 18, 1399

                  این حرف هم که دیگه تعصبش مشخصه . کاملا اغراق شده هست . 😂

                  پاسخ

          • arya در پاسخ به دانیال

            تیر 1, 1399

            گفتم مقایسه هابی که انجام دادی اشتباه است نه رتبه بندی

            پاسخ

            • دانیال در پاسخ به arya

              تیر 2, 1399

              قبول دارم مقایسم مسخره بود ولی این لیست از مقایسه ی منم مسخره تره به غیر از چیزایی که بالا گفتم ویژن اینجا نیست
              آخه ولورین هست بعد ویژن نیست ؟
              اسکارلت ویچ تو هر لیستی که می رم حداقل ششم هست ولی اینجا اصلا نیست!
              شزم کجای این لیسته من نمیبینمش؟
              کاپیتان مارول دولپی آیرون من رو می خوره ولی رتبش پایین تره
              دکتر استرنج رو از دکتر فیت ساختن بعد دکتر استرنج ششمه دکتر فیت نیست اینا تازه بعضی اشکالات لیست بودن و خب اگه همه جور ابر قهرمانی میشه گذاشت علاوه بر گوکو بنتن و رستم و سهراب رو هم اضافه کنید . آخه واقعاً گوکو چیه ؟

              پاسخ

        • دانیال در پاسخ به arya

          تیر 1, 1399

          و من کامیک خوندم و اطلاعات دارم داداش و کوویک سیلور و فلش قابل مقایسه نیستن من خیلی انتقام جویانو بیشتر دوست دارم چون واقعی تران اما شخصیت های دیسی فانتزی و غیر معمولی ان

          پاسخ

          • arya در پاسخ به دانیال

            تیر 2, 1399

            اگه کمیک خونده باشی اینم باید بدونی فلش سریع ترین آدم زنده دنیا هستش و حتی در یک کراووس آور کوئیک سیلور رو شکست داده 🙄

            پاسخ

            • دانیال در پاسخ به arya

              تیر 3, 1399

              اتفاقا به این اشاره کردم ولی کامنتم دیر تایید شد

              پاسخ

          • سینا در پاسخ به دانیال

            تیر 6, 1399

            فانتزی و غیر معمولی و قویترن

            پاسخ

            • دانیال در پاسخ به سینا

              تیر 14, 1399

              ابرقهرمان بودن فقط به زور نیست . اخلاق ، واقعی بودن در حدی که بشه درکشون کرد ، و کلی چیز دیگه که خودت اگه کامیک خونده باشی می دونی ( مثلا هوش یا پول )

              پاسخ

        • دانیال در پاسخ به arya

          تیر 2, 1399

          راستی یه چیزی جا موند
          کوویک سیلورو از فلش ساختن مثل ۱۰ ها شخصیت دیگری که از دیسی ساختن البته بیشتر شخصیت ها قدرتهای مشترک دارن نه قیافه و زور مشترک ولی فلش از کوویک سیلور سریع تره و این اثبات شده
          در یک مسابقه فلش همه ی تندرو های مارول رو
          برد. ولی فلش معمولا مشت نمی زنه و جنگ فلش با کوویک سیلور جنگ خشنی نیست و فلش کوویک سیلورو می بره ( به راحتی ) من گفتم حریفه نگفتم می بره اینا کمی با هم فرق دارن . ولی اینکه شخصیت های مارول از دیسی الهام گرفته شدند چیز عجیبی نیست درسته که دیسی مال ۱۹۳۴ و مارول مال ۱۹۳۹ هستش ( منظورم اینه که ۵ سال تفاوت دارن ) ولی مارول در دهه ی ۱۹۶۰ در اوج بود و دیسی در دهه ی ۱۹۴۰ ( به غیر از سوپرمن و بتمن که سال های ۱۹۳۸ و ۱۹۳۹ بودن ) در اوج بود

          پاسخ

        • سینا در پاسخ به arya

          تیر 6, 1399

          سوپر من یه فضایی وسن زیادی هم نداره و جنگ هاش هم نسبت به تور کم تره و سو پر من سلاح هم نداره فقط میتونه از لیزر و سرما استفاده کنه که دربرابر قدرت اذرخش تور هیچی به حساب نمیاد از هز نظر حساب بشه تور هم با تجبه تره هم قوی تره هم سلاح داره

          پاسخ

          • arya در پاسخ به سینا

            تیر 7, 1399

            داداش کی گفته سوپرمن سلاح ندارن سوپرمن شمشیر و زره های قدرتمندی داره که میتونه از اونا هم استفاده کنه

            پاسخ

            • استیو راجرز در پاسخ به arya

              تیر 8, 1399

              منظور ایشون این بود که سوپرمن زیاد از سلاح استفاده نمیکنه . خیلی به ندرت از سلاح استفاده میکنه .
              لازم هست که بگم ثور هم علاوه بر میولنیر ، سلاح ها و امتیازات قدرتمند زیادی دارد که میتواند از آنها استفاده کند . مثل « نیروی اودین » ، « ارتش ازگارد » و … . اما معمولا از این امتیازات استفاده نمیکند .
              تماممم .

              پاسخ

              • دانیال در پاسخ به استیو راجرز

                تیر 15, 1399

                ببین همه میدونن سوپرمن از ثور قوی تره و ثور بدون چکشش حریف سوپرمن بدون شمشیر نمیشه ( اینم یه مقایسه دیگه که سوپرمن برندشه )

                پاسخ

                • امیرحسین در پاسخ به دانیال

                  تیر 15, 1399

                  ببین اگه تو فیلم ثور رگناروک دیده باشی ثور بدون چکشش ساعقه داره پس یعنی ثور از سوپرمن قوی تره

                  پاسخ

                  • دانیال در پاسخ به امیرحسین

                    تیر 16, 1399

                    😐 مگه من گفتم خود تور صاعقه نداره ؟ گفتم ثور بدون چکش حریف سوپرمن بدون شمشیر نمیشه . ( وگرنه ثور هم بدون چکش ضعیف نیست )

                    پاسخ

                • استیو راجرز در پاسخ به دانیال

                  تیر 16, 1399

                  عجب مقایسه مزخرفی . 😂😂😉😉 همه میدونن ؟!؟!؟!؟!؟!؟! 😳 مظورت از واژه ( همه ) دقیقا کیه ؟! نکنه خودتو ( همه ) حساب میکنی ؟!؟!؟!؟!؟ نظر سنجی سایت superhero database ، که بیشتر از 1200 نفر رای داده اند به خوبی این ( همه ) را بهت نشان میدهد .
                  البته شایدم واژه ( همه ) در فرهنگ لغت تو معنی دیگه ای داره که من نمیدونم . چون معنی ای که من در مدرسه از این واژه یاد گرفتم ، اینی که میگی نبود . 😂

                  پاسخ

                  • دانیال در پاسخ به استیو راجرز

                    تیر 16, 1399

                    این نظر سنجی که گفتی . اونا که به ثور رای دادن می دونن که سوپرمن قویتره فقط ثور رو بیشتر دوست دارن تو هم اینو خوب می دونی که ثور هیچوقت سوپرمنو شکست نمی ده منتها نمی خوای کم بیاری

                    پاسخ

                    • استیو راجرز در پاسخ به دانیال

                      تیر 16, 1399

                      الان به یه افراطی متعصبی مثل تو باید چی گفت واقعا ؟!؟!؟!؟!؟؟!؟؟! حدود 600 نفر که رای داده اند ررا میگی تعصب و واقعا نمیدانم چی باید بگم . هر جور دوست داری فکر کن . من دیگه حرفی ندارم .

                      پاسخ

                • سبحان در پاسخ به دانیال

                  مرداد 29, 1399

                  اصلا من نمیدونم برای چی تو مقایست شمشیر سوپرمن رو آوردی اون یه صلاح الکی قوی بود و فقط توی چند تا کمیک بود و بعد خوده نویسنده فهمید چه اشتباه مسخره ای کرده و از کمیک ها برشداشت

                  پاسخ

          • Xrd در پاسخ به سینا

            تیر 8, 1399

            وقتی طرفدار مارول هستی چرا همش زور میزنی که تور قویتره، من خودم طرفدار مارول هستم ولی میگم که سوپرمن قدرتش از همه بیشتره و با فاصله کم بعدش توره

            پاسخ

      • من در پاسخ به دانیال

        تیر 8, 1399

        حاجی تور قویه درست ولی دیگه وجدانن ابرومون رو نبر، تور به تنهایی سوپرمن و شزم رو حریفه😐کوئیک سیلور حریف فلش😐تنها مقایسه درستت مرد اهنی سایبورگ رو شکست میده.

        پاسخ

        • دانیال در پاسخ به من

          تیر 14, 1399

          آبروی تو نمی ره و ثور در صورت استفاده از تمام قدرتش شزم رو شکست میده ولی سوپرمنو نه و اینکه من اشتباهی اونو نوشتم

          پاسخ

      • سلام در پاسخ به دانیال

        تیر 8, 1399

        1_سوپرمن
        2_تور(قدرت تور و سوپرمن مثل هنه فقط چون سوپرمن محبوب و یک درصد قویتره گزاشتمش اول)
        3_شزم
        4_کاپیتان مارول
        5_مارشن من هانتر
        به نظر من اینجوری خوبه

        پاسخ

      • م و در پاسخ به دانیال

        تیر 16, 1399

        تو کمیک مارول علیه دی سی نویسنده خود کمیک گفت که حدفش از مبارزه تور و شزم این بود که بگه قدرتاشون برابره
        برد تور از شزم هم دارای چاشنی شانس بود این که دکتر فیت نیست اشتباه سایت خود دکتر استرنج دنبال کلاه دکتر فیت
        سرعت کویک سیلوی نصف فلش و یک چهارم قدرتهای فلش و داره،شزم هم کاپیتان مارول و میزنه تازه اعزای لیگ عدالت بیش از ۵۰ نفرن که شماها نهایت ۲۶ نفرشونو می شناسید
        سامپ تینگ،آتریگان، زتانا،جان کنستانتین،و…هم هستن در لیگ عدالت که بعضی هاشون حتی از سوپرمنم قوی ترند

        پاسخ

        • دانیال در پاسخ به م و

          تیر 16, 1399

          اگه منظورت از زتنا زاتانا هست باید بگم می شناسمش و اینکه من نظر شخصیمو گفتم وگرنه طرفدار سوپرمنم ( و مثل امثال استیو راجرز متعصب نیستم )

          پاسخ

          • استیو راجرز در پاسخ به دانیال

            تیر 17, 1399

            ( و مثل امثال استیو راجرز متعصب نیستم . ) !!!!! عجب .
            به خدا شعور و ادب هم بد چیزی نیست که یک نفر داشته باشه .

            پاسخ

        • استیو راجرز در پاسخ به م و

          تیر 16, 1399

          جناب شمام دی سی فن بودنت مثل روز روشنه دیگه . نویسنده هرچی گفته رو ولللش . شزم یه بچه مدرسه ای تازه به دوران رسیدست بعدش تو اومدی اونو با شخصی مثل ثور ( که در نسخه و حالت عادی و معمولی ذاتا یک خدای تقریبا 5000 ساله هست . ) مقایسه میکنی ؟؟!؟!؟!؟؟!؟ شزم باید بره کلاسای آنلاینش رو شرکت کنه که مردود نشه . ! اونو چه به این حرفا ؟!؟!! به نظرم حتی هالک و واندروومن هم راحت این بچه مدرسه ای رو شکست میدهند .

          پاسخ

          • م و در پاسخ به استیو راجرز

            تیر 17, 1399

            استیو جان یکم تند رفتی ، من نگفتم که شزم قوی تره بلکه گفتم مساویند (در حالت عادی)
            واندر وومن امرا از پس شزم بر نمیاد
            قدرت های فیزیکی شزم:رعد زعوس،شهامت آشیل،مقاومت اطلس ،زور هرکول،، و دو تای دیگه که یادم نیست
            همون طور که می بینی شزم مخلوطی از خدایان قدرتمند یونان
            من متعصب نیستم روی شزم اما شزم با سوپرمن در یکی از کمیک ها برابری کرد
            یعنی چی حرف نویسنده رو ولللش؛قبول تو ترفتار ثور ولی دیگه توهین نکن(تازه به دوران رسیده)
            درزمن شزم اگه کلمه شزم را نگه تا ابد زنده می مونه
            من دی سی فن هستم اما یابه گو نیستم
            وقتی تو حرف خود نویسنده کمیک و قبول نداری من بهت چی بگم (با احترام)
            یکم داری تعصبی از تور حمایت میکنی واطلاعاتت راجب شزم نزدیک ۰ هست ((هالک و واندر وومن شکستش میدن😅😅🤣😂))

            پاسخ

            • استیو راجرز در پاسخ به م و

              تیر 18, 1399

              شزم یه بچه مدرسه ای . این بچه مدرسه ای رو الکی گندش نکنید . چون یه بار با سوپرمن مساوی کرد ، نتیجه میگیری که با ثور برابر هست ؟!؟؟!!؟؟؟ آره ؟؟؟!!؟؟؟ یا چون یه بار واندروومن نتونست شکستش بده ؟؟!!؟؟ راستی نکنه اینو هم در یه فکت خوندی ؟!؟؟! مثل اون که میگفتی سنتری ، واندروومن و سوپرمن رو رو هوا همزمان زده ؟!؟؟!؟؟؟ حالا یابه گو کیه ؟!؟؟ کیه ؟؟!!؟؟ من ؟؟؟!!؟؟؟ بزار بقیه قضاوت کنند کی یابه گو هست . راستی بگو ببینم اون فکت دقیقا کجا بود میخوام ببینمش چون بوی دروغ رو میشه به راحتی حس کرد ؟؟!!؟؟ 😉😂
              جناب اینقدر تعصبی که لقب خودت هست رو به بقیه نسبت نده . راستی هنوز هم میگم که هالک و واندروومن راحت شزم رو شکست میدهند . راستی اینو در هیچ فکتی نخوندم و فقط استدلال خودم هست . 😂 نه جدی میتوانند شکستش بدهند . 👍
              حالا تو دوست داری شزم رو از کل مارول قویتر بدون . راحت باش . بعدشم شزم اگه کلمه شزم رو نگه تا ابد زنده میمونه رو از یه فکت دیدی یا یه جای دیگه ؟!؟؟ منبع معتبری هست که این حرفتو تایید کنه ؟!؟؟
              راستی واقعا از قصد اشتباه مینویسی یا املات اینجوریه ؟!؟؟ چون ندیدم که کسی اینقدر غلط املایی در دو تا جمله داشته باشه . در یه جمله مثلا 30 کلمه ای ، 60 تا غلط املایی داری . 😂 قضیش چیه جدا ؟!

              پاسخ

              • م و در پاسخ به استیو راجرز

                تیر 19, 1399

                من دارم مراعاتت رو میکنم در اولین فرصت سنتری را سرچ کن تا خودت اون تصویری که پس زمینش سیاه هست و زیرش توضیحاتی دارررو ببینی
                بالا هم گفتم که منظورم از یا به گو تو نبودی
                از عباس جان هم خواهش میکنم که این جور کامنت هارو قبول نکنند
                تو فقط تور را می شناسی
                منع هات کمیک ولی هرگز هازر نشدی که باخت تور از سوپرمن رو که در کمیک به تور واضح اتفاق افتادرو بپذیری

                پاسخ

              • دکتر منهتن در پاسخ به استیو راجرز

                مرداد 12, 1399

                ببین تو نمیدونی نظر نده دشمنش بلک آدام قدرت های خود شزمو داره و 5000سال زندگی کرده پس شزم هم میتونه

                پاسخ

              • دکتر منهتن در پاسخ به استیو راجرز

                مرداد 15, 1399

                اتفاقاً تو مثل خیلی از مارول فن ها شزمو دست کم میگیری پس بی دلیل کسیو تحقیر نکن

                پاسخ

              • سبحان در پاسخ به استیو راجرز

                مرداد 29, 1399

                من حرف های شا رو کاملا قبول دارم ولی انصافا خیلی داری شزم رو دست کم میگیری درست من قبول دارم بچست و خیلی ضعیفه ولی دیگه اینجوری نباید دربارش حرف زد به نظرم قدرتش در حد همون هالک و زن شگفت انگیزه و به نظرم ثور و سوپرمن قدرتشون برابره

                پاسخ

            • matin در پاسخ به م و

              تیر 20, 1399

              سوپرمن از ثور قوی تره دلی وافعا شزم صد

              پاسخ

          • دانیال در پاسخ به استیو راجرز

            تیر 17, 1399

            هالک و واندوومن ؟ چی میگی بابا . تو از بین ابرقهرمانا فقط ثور رو میشناسی ؟ اصلا می دونی شزم چقدر قویه ؟

            پاسخ

  5. Ms

    خرداد 13, 1399

    اینکه به لیست انتقاد دارم به کنار ، ولی خطاب به آدم هایی که مقایسه میکنند معیار بهتر بودن بین مارول و دی سی قوی تر بودن کاراکتر ها نیست چون شخصیت پردازی خیلی جنبه های دیگه ای به جز قدرت داره ، من خودم مارول رو بهتر میدونم چون راستش قهرمانای دی سی خیلی بیشتر فانتزین و مارول واقعا منطق ساختگی بهتری داره

    پاسخ

    • سینا در پاسخ به Ms

      تیر 6, 1399

      قبول دارم

      پاسخ

      • م و در پاسخ به سینا

        تیر 17, 1399

        اما من ندارم اگه کمیک های دی سی فانتزی بود که فروشش ۴ برابر مارول نبود

        پاسخ

  6. رضا محمدی

    خرداد 12, 1399

    من نه طرفدار مارولم و نه دی سی
    اول اینکه من هرچی می‌سنجم میبینم سوپرمن نه تنها قویترین قهرمان دی سی بلکه در تمام زمان ها اون قویترینه
    تازشم کوگو کیه؟؟؟؟
    اگر کوگو توی لیسته پس بن تن هم بزارین
    فکر کنم این فقط نظر من نیست

    پاسخ

    • Daryoush در پاسخ به رضا محمدی

      خرداد 21, 1399

      اول شزم بعد ثور بعد مارول بعد سوپر من چون ضعیفه که نقطه ضعف بزرگی داره کیریپتونایته اونم و زنش بعد هم کو گو

      پاسخ

      • آرش در پاسخ به Daryoush

        خرداد 28, 1399

        ۱۰۰٪شزم ازثور ضعیفتره چی میگی تو قدرت های شزم یک لول ازسوپرمنم پایین تره.

        پاسخ

        • دانیال در پاسخ به آرش

          تیر 2, 1399

          بله . شزم تو این لیست باید سوم باشه
          ۱. سوپرمن
          ۲. ثور
          ۳. شزم
          ۴. مج سوار نقره ای
          ۵. اسکارلت ویچ
          ۶. مارشن من هانتر
          ۷. واندروومن
          ۸. دکتر استرنج
          ۹. دکتر فیت
          ۱۰. گرین لنترن
          ۱۱. فلش
          ۱۲. ویژن

          پاسخ

          • امیررضا در پاسخ به دانیال

            تیر 16, 1399

            من توی یکی از مقالات خوندم نقطه ضعف سوپرمن کریپتونایت و جادو هست پس یعنی دکتر استرنج سوپرمن رو میزنه؟؟

            پاسخ

      • دکتر منهتن در پاسخ به Daryoush

        مرداد 13, 1399

        دقيقاً شزم از ثور قویتره اما سوپرمن از هر دو قویتره

        پاسخ

    • سینا در پاسخ به رضا محمدی

      تیر 6, 1399

      کوگو شاید خیلی ناشناس و بچگانه بنظر بیاد ولی اگه برید وتحقیق کنید متوجه میشید که ممکنه حتی ازسوپر من تور هم قویتر باشه

      پاسخ

  7. Aydin

    خرداد 7, 1399

    با سلام
    من درمورد بقیه رتبه بندی ها نظر نمیدم و معتقدم که غلطه اما ثور باید در رتبه بندی اول قرار بگیره چون شزم با قدرت جادویی که داره حتی یک بار سوپرمن رو شکست داد چون سوپرمن یکی از نقطه ضعفهاش قدرت جادویی و شزم قدرت جادویی داره و ثور هم شزم رو شکست داده پس با این جساب سوپر من از ثور قویتر نیست و باید ثور تو رتبه اول قرار میگرفت

    پاسخ

    • اوتاکو * در پاسخ به Aydin

      آبان 6, 1400

      دیگه نقطه ضعفش نیست بی اطلاعات صحبت نکن

      پاسخ

  8. اردیبهشت 31, 1399

    من اصلا این رتبه بندی رو قبول ندارم اول اینکه سوپرمن در نسخه معمولی از ثور نسخه معمولی قویتر است این ثابت شده هست دوم اگر قدرتمند ترین نسخه ها بین کازمیک ارمور سوپرمن و رون کینگ ثور خیلی بحث است و هنوز بطور قطع معلوم نیست کدوم پیروز میشه شما خودتون یه مقاله گزاشتین که سوپرمن اگه جدی مبارزه کنه ثور رو شکست میده و حالا سوپرمن رو سوم قرار دادین در نسخه سینمایی هم سوپرمن خیلی از ثور سینمایی قوی تره میتونین برید نگاه کنید طبق فیلم هابی آخری که حضور داشتن چون سوپرمن بعد از دوباره زنده شدن خیلی قوی تر شده و گوگو هم نباید تو این رتبه بندی باشه

    پاسخ

    • Mohamad در پاسخ به ...

      خرداد 12, 1399

      دقیقا بر تری سوپرمن کجا ثابت شده که فقط تو میدونی؟؟

      پاسخ

      • arya یا … در پاسخ به Mohamad

        خرداد 13, 1399

        اولا اینکه قبل هرچیز باید بودنی که جادو دیگه نقطه ضعف سوپرمن نیست . دوم اینکه سرعت سوپرمن خیلی از ثور بیشتره درسته که ثور می‌تونه واکنش نشون میده ولی بازم سرعت سوپرمن بدردرش میخوره در بحث قدرت سوپرمن قدرت های ذاتی بیشتری نسبت به ثور داره سلاح میولینر درسته سلاح خیلی قوی است اما با اینکه سرعت سوپرمن چند برابر نور است احتمالش خیلی کمه که به سوپرمن برخورد کنه و سوپرمن هم سلاح هابی داره که میتونن به کمکش بیان اگه پتک ثور هم به سوپرمن برخورد کنه سوپرمن فقط دردش میگیره شزم در کمیک با آخرین قدرت خود به سوپرمن حمله می‌کنه و اینکه جادو شزم مستقیم از ویزارد کینگ نشات میگیره جزو خالص ترین جادو ها هست در همین سایت که مقاله سی بی ار رو ترجمه کرده گفته شده اگه سوپرمن نبرد رو از اول جدی بگیره شانس او برای پیروز شدن بیشتره در کمیک هم این دو با هم مبارزه کردن که سوپرمن ثور رو شکست میده در کمیک jla vs avengers2003 در سایت کورا هم سوپرمن رو پیروز دونسته مقاومت هم سوپرمن پنج روز وزن زمین رو بدون تابش خورشید تحمل کرده و ثور مار میدگارد رو با تمام توان تحمل کرده یک روز بطور ساده کاری که سوپرمن پنج روز بدون خستگی انجام داد ثور با تمام توان یک روز این کارو انجام داد

        پاسخ

        • Mohamad در پاسخ به arya یا ...

          خرداد 18, 1399

          خیلی خوب جواب میدم:
          اول سرعت سوپرمن باثور برابر نباشه بیشتر نیست چون نمیدونم میدونی یانه اما ثور کوئیک سیلور رو شکست داده و به اجسامی باسرعت بیش از نور واکنش نشون داده بعد تو واقعا کدوم سلاح سوپرمنو با سللح های آسگاردی برابر میدونی؟؟؟؟شمشیر سوپرمن هرچقدرهم که قدرتمند باشه به پای شمشیر اودین نمیرسه که کافیه از قلافش در بیاد تا کل کیهانو نابودکنه!!!!!!!!
          راجعب میولینر که گفتی سوپرمن فقط دردش میگیره خیلی بچه ای یا خیلی بی اطلاعی که اینو میگی چو ن میولینر سرراهش کوه رو خرد میکنه و جالبه بدونی ساخته شدن میولینر باعث انقراض نسل دایناسورها شد حالا سوپرمن فقط دردش بگیره؟؟؟؟؟؟واقعا؟؟؟؟؟؟!به قول استیو راجرز:هههههههههه هههههههه😂😂وبعدش تو کلا دوتا مقاله پیداکردیا انگار دادت رفته که cbrحتی آکوامن و واندروومن رو از ثور قوی تر میدونه و کلا از ثور متنفره!!!!!پس cbrکه کنسله یعنی عملا تو فقط یه مقاله هم نظر پیدا کردی!!!بعد تو میگی جادوی شزم خالصه ببخشید یعنی تو میدونی جادوی ثور چیه یا رفتی گشتی توش ناخالصی پیداکردی😂😂😂😂😂
          راجعب مار میدگارد در چند تامقاله و سایت دیگه توضیح دادم اما توضیحشو توی کامنت بعدیم میدم👲

          پاسخ

          • arya در پاسخ به Mohamad

            خرداد 22, 1399

            داداش تو که اطلاعی از دنیای دیسی نداری چرا درباره ی شخصیت هایش اظهار نظر میکنی اصلا میدونی ویزارد کینگ کیه بدن سوپرمن نفوذ ناپذیر و فقط کریپتونایت می‌تونه بهش نفوذ کنه بعد تو اونو با کوه مقایسه میکنی حالا کی بچه س حالا از اینا بگذریم قدرت های سوپرمن پس از بحران. رو در سایت دیسی ویکی فندوم نگاه کردی یکی از دلایل استیو راجرز این بود که ثور تلپاتی داره و نامرئی میشه حالا میتونی بری ببینی که سوپرمن هم می‌تونه تلپات کنه و نامرئی هم میشه بعداً بیشتر توضیح میدم بعد بنظرت چه چیزی مشخص می‌کنه که. کدوم قویترن یک نظرسنجی بین مردم و دو اتفاق هایی که درکمیک افتاده خب در کمیک که سوپرمن ثور رو شکست داده شما اونو قبول ندارید پتک رو بلند کرده قبول ندارید حالا از اونجایی که کپ و واندروومن لایق پتک ثور بودن سوپرمن هم به احتمال نود درصد لایق باشه نظر سنجی هم قبول ندارید میگید از روی تعصب بنظرت همه ی کسایی که به ثور رای دادن بدون تعصب هستن میشه بگی شما چه چیزی رو قبول دارید تا درباره ی اون بحث کنیم لطفاً در کامنت هات کمتر مسخره بکن که حرف های خودت خیلی خنده دار ترن 😘😍

            پاسخ

            • سینا در پاسخ به arya

              تیر 6, 1399

              سلاح اکوامن در خیلی از کمیک ها به سو پر من آسیب جدی وارد کرده وحتی اون رو کشته

              پاسخ

              • arya در پاسخ به سینا

                تیر 7, 1399

                اسم اون کمیکی اکوامن سوپرمن رو کشته بگو 😂😂😂 و اون کمیکی که سوپرمن بخاطر استفاده زیاد از قدرتش مرده هم بگو تا ماهم از این کمیک های فضایی توهم لذت ببریم

                پاسخ

          • م و در پاسخ به Mohamad

            تیر 17, 1399

            مارول فن های عزیز شما میدانید قدرت شمشیر سوپرمن چیه؟
            راستش منم نمیدونم چون مثل صاحبش تمام قدرتاشو رو نکرده
            در همین حد بگم که توست خدایان جهان دی سی ساخته شده و قدرت کیهان را داره

            پاسخ

            • استیو راجرز در پاسخ به م و

              تیر 17, 1399

              نمیدونم کجا بود که راجب میدان مبارزه حرف زده بودی اما همینجا پاسخ میدهم .
              اولا ، ثور توانایی تلپورت دارد و میتواند سریعا سوپرمن را به هر نقطه ای از کیهان تلپورت کند . یعنی مثلا به جایی که هیچ ستاره زردی در اطراف نباشد که در این صورت مهم نیست سوپرمن نور رو 2 برابر جذب کنه یا 200 برابر . ! چون هیچ نوری وجود نداره که بخواد جذب کنه . دوما سوپرمن وقتی در کمتر از یک لحظه تلپورت میشه چطور میخواد لباس عوض کنه ؟!؟!؟!؟؟!؟!؟ فکر کنم یا یه جین لباس بپوشه یا در جیبش بزاره . ! هههههههههه ( هم شوخی و هم جدی ! ) .
              سوما آخرش نفهمیدم سوپرمن چه لباسی میپوشه ؟!؟!؟!؟!؟ تو که هرچی میشه میگی سوپرمن برای این شرایط هم لباس داره !؟؟!؟!؟!؟ ( فکر کنم که لازمه سوپرمن حداقل یه 10 تا چمدونی رو در مبارزه بیاره . ! هههههههههههههه والا به خدا . دیگه بعضیا واقعا شورشو شیرین کردند . یایدم شیرینشو شور کردند . حالا هرچی اصلا . )
              چهارما هنوزم میبینم که افراطی های سوپرمن دارن روی اون کراس اوور مسخره مانور میدن . اگه مدرکتون فقط همون کراس اوور بی ارزش مسخره هست که من دیگه واقعا هیچ حرفی ندارم . ثور در زمین هم بسیار قدرتمندتر از سوپرمن هست . ثور توانایی کنترل زمین در مقیاس گسترده را دارد . در حدی که حتی میتواند گرانش زمین را تغیر دهد . ( بعععلله . اینجوریاست . ! ) . ثور در زمین بخش زیادی از قدرتش را استفاده نمیکند تا به محیط اطراف و موجودات اطراف آسیبی وارد نشود . ! بعدش تو میگی سوپرمن در زمین قویتره !؟!؟!؟؟!؟!؟
              تمامم .

              پاسخ

              • arya در پاسخ به استیو راجرز

                تیر 17, 1399

                سلام استیو مدرک هم دادم بهت که سوپرمن قابلیت تلپاتی داره و هم قدرت نامرئی های خوب اگه خواستی بازم بهت میدم لینک رو سوپرمن هم در زمین از تمام قدرتش استفاده نمیکنه تا به اطرافش صدمه نزنه و قدرت خورشید آبی قدرتهای سوپرمن رو تقویت می‌کنه و سوپرمن هم می‌تونه ثور رو به یک خورشید زرد یا آبی تلپورت کنه درباره ی لباس هم نظری ندارم

                پاسخ

                • استیو راجرز در پاسخ به arya

                  تیر 18, 1399

                  نه مدرکت قبول جناب آریا . اما دیگه تلپورت رو ندیده و نشنیدم که سوپرمن داشته باشه .
                  در ضمن در پاسخ به کاربر م . و ، نوشتم که ثور در برابر توانایی تلپاتی اما فراست ، پرپفسور ایکس ، دکتر استرنج و آدام والارک با سنگ بینهایت روح مقاومت کرده . اون وقت تلپاتی سوپرمن برای ثور مشکل ساز بشه ؟!؟!؟!؟!؟!؟! نه خدایش این منطقیه ؟!؟!؟!
                  در ضمن من همون موقع بهتون گفتم که توانایی نامرئی شدن اگه باشه هم مطمئنا جز قدرت های مقطعی و لحظه ای سوپرمن بوده نه قدرت های همیشگیش . ثور هم میتواند با استفاده از میولنیر نامرئی شود و در ضمن ثور با استفاده از میولنیر توانایی لمس ناپذیری را هم دارد . ضمن اینکه ثور قبلا توانایی سفر در زمان را هم داشته است . ! پس زیاد لازم نیست قدرت های مقطعی رو وسط بکشید .
                  بعدشم سوپرمن توانایی تلپورت نداره . هیچ منبعی هم نیست که اینو تایید کنه . شما یک منبع معتبر بده که حرفتو تایید کنه . انصافا سوپرمن توانایی تلپورت نداره و این بار ها در کمیک ثابت شده . بعضی وقت ها سرعتش خیلی زیاد بوده که گویی تلپورت کرده اما در واقع تلپورت نبود .
                  تمام .

                  پاسخ

              • م و در پاسخ به استیو راجرز

                تیر 18, 1399

                اول می خواستم جوابتو بدم (خیلی طولانی و مفسل)ولی دیدم ارزشش رو نداره و هرچی بگم قبول نمی کنی
                معلوم هست که کامنت ها رو راجب سوپرمن نخواندی سوپرمنم قدرت تلپرت داره،
                در زمن من گفتم لباس سوپرمن نور خورشید تو یک چرخه نگه میداره(علاوه بر این که جذب نور ۲ برابر می کنه ) بعدشم من قبلا گفتم که سوپرمن تا ساعت ها می تونه بدونه نور و هوا مبارزه کنه بدونه کسر قدرت
                کنترل جاذبه داره تور🤣🤣🤣🤣نه بابا 😁که چی؟!!هاوک من کل نیروی گرانش زمین و جمع کرد و فقط موفق به بیهوش کردن سوپرمن شد
                تو و امسال تو (طرفداری بیش از حد متعصب)هستین که اون کراس اوور قبول ندارین
                حتی اگه خود استندلی هم بیاد به تو بگه سوپرمن از تور قوی تره تو قبول نمی کنی.
                ثور بیش از ۵۰۰۰ سال عمر داره و در این ۵۰۰۰ سال تنها چی زی که در مبارزاتش به دست آور قرور ، اون بارها بخاطر همین قرورش بار ها از برادرش زربه خورده
                بخاطر همین قرورش هیچ وفقط کلاس های جنگ آوری را کامل تمو م نکرد

                پاسخ

              • م و در پاسخ به استیو راجرز

                تیر 18, 1399

                ادامه مطلب
                تازه تور نیز مانند سوپرمن به جادو نقته ضعف نشون داده پس فکر کردی برادرش چه توری بهش زر به می زده (اینو گفتم که از جادو گری تور و ضعف سوپرمن به جادو چی زی نگی)
                تور یکی از بی استعداد ترین جادو گرای کل تاریخ کمیک البته به کسی که اصلا جادو بلد نیست روکه نمی شه گفت جادو گر اون بیش از ۸ بار در سال اول جادو گری که اتفاقا استادشون مادرش بود رفوزه شد و در نهایت کلا جادوگری گذاشت کنار

                لهنم یکم تند شد چون دیدم لهنه تو هم داره تند میشه

                پاسخ

                • arya در پاسخ به م و

                  تیر 18, 1399

                  سوپرمن دیگه در مقابل جادو نقطه ضعف نداره

                  پاسخ

                  • م و در پاسخ به arya

                    تیر 18, 1399

                    من شنیدم که دیگه سوپرمن به جادو نقطه ضعف نشون نمیده
                    بهتره بگیم مقاوم تر شده چون حتی خود خدایان هم نسبت به جادو ضعف نشون میدن این در مورد هر دو دنیا سقف میکنه اما کم و زیاد داره

                    پاسخ

                • استیو راجرز در پاسخ به م و

                  تیر 18, 1399

                  جناب یکم آروم باش . نفس عمیق بکش . فشارت حسابی رفته بالا و ضربان قلبت تند شده . حواست باشه سکته مکته نزنی . حواستم نبود ، نبوده . مهم نیست . بگذریم .
                  جناب حالت خیلی خیلی ناخوشه انگار . به یه دکتر مراجعه کنی بد نیست . ولللشش .
                  از اینکه شروع به توهین کردی ارزش حرفات رو نشون دادی . نشون دادی که چقدر روی سوپرمن تعصب بینهایت افراطی داری . نشون دادی که چقدرت توهم میزنی . کابوس دیدی یا رویاشو نمیدونم اما دستت رو شد .
                  میخواستم جوابتو ندم اما دیدم خیلی زیاده روی کردی و دیگه داری … ، بیخیال . جوابتو میدهم که بقیه فریب حرفاتو نخورند . فقط به همین دلیل .
                  ثور کلاس های جنگاوری رو تموم نکرده ؟!؟!؟!؟!؟! ثور در جادوگری مردود شد ؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟! ببین به حرف باشه که منم بلدم تمام توهین های تاریخ رو نثار سوپرمن بکنم اما یک اینکه نمیخوام اینکار رو بکنم . دو اینکه شعور و ادبم بیشتر از اینه . سه اینکه روی اعصاب سمپاتیک و پاراسنپاتیکم کنترل زیادی دارم و چهار اینکه مشکلی با سوپرمن ندارم هیچ مشکلی .
                  در ضمن اگه میخوای حرف بزنی با دلیل و مدرک بزن . بگو که در این کمیک این اتفاق افتاد . چیزی که این دوره زمونه زیاده حرفه . بگو که دقیقا در این کمیک این اتفاق ها افتاد .
                  بعدش اینکه اودین خودش شخصا ثور را به عنوان ماهرترین جنگجوی ازگارد انتخاب کرده بود . در ضمن ثور در برابر جادو مقاومتی حتی بیشتر از هالک دارد . دکتر استرنج بار ها اعتراف کرده است که قدرتمندترین جادو هایش تاثیر خاصی بر روی ثور ندارد . ! ( اگر لازم باشه مشخصات کمیک مربوطه را بیان میکنم . ) . اما فراست و پروفسور ایکس نتونستند ثور را از نظر ذهنی کنترل کنند . ! آدام والارک با سنگ بینهایت روح نتوانست به ذهن ثور نفوذ کند . !! بعد سوپرمن کی باشه که بخواد از این طریق به ثور صدمه بزنه ؟!؟!؟!؟!؟!؟؟ نه میشه یک نفر اینو توضیح بدهد ؟!؟!؟!؟!؟!؟!!
                  تانوس در مبارزه با ثور ، شخصا اعتراف کرده است که ثور مهارت جنگ بیشتری دارد و جنگجوی ماهرتری است . آدام والارک ثور را یکی از ماهرترین جنگجویان کل دنیای مارول نامیده است . ( در مورد تک تک جملاتم میتوانم مشخصات کمیک مربوطه را بیان کنم . ) .
                  بعد اینکه لوکی ثور را فریب داده است ، 2 تا دلیل مهم دارد :
                  1 – اینکه لوکی شخصیت باهوش و زیرکی هست و تا به حال چند با کل انتقامجویان را با هم فریب داده است .
                  2 – اینکه ثور شخص به شدت مغروری است و به خاطر همین غرور ار لوکی ضربه خورد .
                  در ضمن تا از این بحث عبور نکردم بگم که جادو های لوکی تا به حال در حالت عادی هیچ و هیچ تاثیر خاصی بر ثور نداشته است . هیچ وقت . هر وقت هم که به ثور با جادو صدمه زده است از یک سلاح قدرتمند استفاده کرده است . لوکی با قدرت ذاتی خودش هیچ وقت نتوانسته است به ثور صدمه بزند . اتفاقا ثور جز شخصیت هایی است که مقاومت بالایی نسبت به جادو دارند .
                  در پایان در کنار اون قضیه دکتر ، یک کلاس املا بری بد نیست . زر به چیه دقیقا ؟!؟! لحن نه لهن . !! ضمن نه زمن . ! امسال !!؟!؟ منظورت این سال هست ؟!؟! یا میخوای بگی امثال ؟!؟! قرور ؟!؟ وقط ؟!؟!؟! ههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههه به خدا یه بچه مدرسه نرفته اینقدر غلط املایی نداره در دوتا جمله . هههههههههههههههههههههههههه
                  قشنگ معلومه چقدر در حین نوشتن کامنت داغ کردی . هههههه
                  سر درد گرفتم از این کامنت . املای کلمات یه طرف و معنی جملات یه طرف دیگه . ههههههه

                  پاسخ

                • استیو راجرز در پاسخ به م و

                  تیر 18, 1399

                  در ضمن در ادامه یک نکته ای رو یادم رفت . سوپرمن توانایی تلپورت داره ؟!؟!؟!؟!!؟؟؟!؟؟!! نه سوپرمن توانایی تلپورت داره ؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟ اون دوره که یکی بیاد و هر دروغی خواست رو بگه و بقیه رو فریب بده دیگه تموم شده . سوپرمن هیچ وقت توانایی تلپورت نداشته . حداقل نسخه و حالت عادی و معمولیش نداشته . هیچ وقت هیچ وقت . تو هم بهتره با دلیل و مدرک حرف بزنی . یه منبع معتبر بده که حرفاتو تایید کنه . تلپورت سوپرمن رو دقیقا کدوم منبع معتبر و نامعتبری تایید کرده که تو میگی ؟!؟!؟!
                  اینکه سوپرمن میتونه تا ساعت ها بدون جذب نور در هوا مبارزه کنه درسته اما بدون کسر قدرتش کاملا اشتباهه چون قدرتش به مرور کم و کمتر میشه . در ضمن در هوا میتونه اما در فضا نه . ! فضای خلا سوپرمن رو به شدت و سریع ضعیف میکنه . مخصوصا اگه در اطراف هیچ ستاره زردی نباشه . در ضمن سوپرمن در اطراف یک ستاره قرمز سریعا و به شدت ضعیف میشه . یعنی توانایی تلپورت کافیه برای شکست دادن سوپرمن .
                  اگه به دلیل و مدرک باشه که من بینهایت برابر تو دلیل و مدرک ذکر میکنم . البته دلیل و مدرک منطقی .
                  در ضمن مفسل نه . درستش مفصله . یه سوال . چجوری درس املاتو پاس کردی ؟!؟!
                  تمامم .

                  پاسخ

                  • arya در پاسخ به استیو راجرز

                    تیر 18, 1399

                    اینجا برو ببین میفهمی که تلپات داره و خورشید آبی قدرت های اون رو افزایش میده از این معتبر تر من ندیدم دیسی ویکی فندوم
                    https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://vsbattles.fandom.com/wiki/Superman_(Post-Crisis)&ved=2ahUKEwj5xuzBj77qAhUkyoUKHRbKDvkQFjAAegQIARAB&usg=AOvVaw0pup7E9UydqGd4vslRimti&cshid=1594227825385

                    پاسخ

                    • استیو راجرز در پاسخ به arya

                      تیر 18, 1399

                      اگه به کامنتم دقت میکردی میدیدی که من راجب تلپورت صحبت کردم و تلپاتی رو که قبول کردم و البته راجبش هم توضیح دادم . در کل انگار اصلا کامنت من را نخواندی .

                      پاسخ

                  • م و در پاسخ به استیو راجرز

                    تیر 19, 1399

                    دفعه پیش من برای رفع کدورت ها ازت عذر خواهی کردم ولی این دفعه نه
                    در جواب دیکتم باید بگم تبلتم سواد نداره و خودش کلمات و درست میکنه می خواستم راجب تلپورت سوپرمن حرف بزنم اما آریا گفت
                    تور و سوپرمن شخصیت کمیک هستن و منبع من هم کمیک و در کمیک سوپرمن تور را داغون کرد این که تو قبول داری یا نه هیچ اهمیتی نداره
                    من به خودم گفتم یا به گو ولی تو چرا به خودت گرفتی ؟ تو یا به گویی؟
                    حیف که زود تر کامنتاتو ندیدم
                    خیلی سیع کردم اون فکت سنتری رو برات بفرستم اما دروغ چرا بلد نیستم
                    اگه بهم بگی چه جوری برات میفرستم اما لازم نیست برای بار سوم میگم برو تو گوگل سنتری سرچ کن تو قسمت تصاویر برو و تصویری از سنتری که پس زمینش سیاه و زیرش توضیحاتی داده شده رو نگاه کن (دیگران هم برن که ببینی من یا به گو نیستم)منظور با تو نیست استیو دوباره به خودت نگیری! عباس جان لطفا اینو در سایت قرار بدین

                    پاسخ

                    • استیو راجرز در پاسخ به م و

                      تیر 19, 1399

                      خوب دیگه تو بشین اینجا تا میتونی توهین کن . چون فقط توهین کردن بلدی . شزم و واندروومن و خیلی از ابرقهرمانان دیگه هم بار ها سوپرمن رو به قول تو داغون کردند . این چیزی رو اثبات میکنه ؟!؟!؟!؟!
                      بیخیال راجب اون کراس اوور مسخره بی ارزش به اندازه کافی توضیح دادم . تو هرچی میخوای فکر کن .

                      پاسخ

                  • م و در پاسخ به استیو راجرز

                    تیر 19, 1399

                    برای بار هزارم میگم من روی سوپرمن تعصب ندارم
                    اگه داشتم نمی آمدم بگم سنتری از سوپرمن قوی تره
                    چرا باید دروغ بگم چه سودی برای من داره
                    سنتری اصلا در ایران طرفداری داره که من بخوام یکی از اون ها باشم
                    قبلا هم گفتم ۱=بتمن۲=هالک۳=گرین لنترن۴=فلش۵=دکتر فیت ۶=آتریگان را به ترتیب به عنوان قهرمان مورد علاقم دوست دارم
                    من از سوپرمن طرفداری میکنم چون حقش ولی تو حاضر نیستی بپذیری
                    قبلا هم گفتم حتی اگه خود استندلی بیاد بگه سوپرمن از تور قوی تره تو بازم نمی پذیری!!؟؟؟!!!؟
                    😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐یعنی پذیرشش انقدر مشکله!،؟؟؟

                    پاسخ

                    • استیو راجرز در پاسخ به م و

                      تیر 19, 1399

                      در ضمن پیغمبر هم که بیاد بگه سوپرمن ضعیفتره تو قبول نمیکنی .

                      پاسخ

                    • دانیال در پاسخ به استیو راجرز

                      تیر 22, 1399

                      بابا چرا دست از تعصب بازی و متعصب بودن و دست و پا زدن بر نمی داری ؟ سوپرمن سیاره هارو به راحتی جابجا کرده و کتاب بینهایت بلند کرده ! بی نهایت یعنی پایان نداره یعنی بدون پایانه پس سوپرمن از شزم ، گوکو ، ثور به شدت قویتره توهم دست از متعصب بودن بکش 😢😢 پدرمو دراوردی

                      پاسخ

      • arya در پاسخ به Mohamad

        خرداد 13, 1399

        در نظر سنجی های اخیر از طرف کازمیک بوک نیوز در فیسبوک حدود 4000 رای 58 درصد به سوپرمن رای دادن

        پاسخ

        • Mohamad در پاسخ به arya

          خرداد 22, 1399

          این بخواطر شخصیتشه که طرفداران زیادی داره خیلیا اصلا نمیدونن نظرسنجی مال چیه فقط به کاراکتر مورد علاقشون رأی میدن

          پاسخ

        • دانیال در پاسخ به arya

          تیر 14, 1399

          ببین من همه ی نظرات رو خیلی قبول دارم چون بامنطق می گی و معلومه کامیک می خونی ولی اون رای گیری که گفتی به محبوبیت بیشتر از قدرت ربط داره

          پاسخ

          • aryaیا … در پاسخ به دانیال

            تیر 17, 1399

            سلام خب خیلی ها از نظرسنجی صحبت کردن منم بهشون نظرسنجی دادم

            پاسخ

            • دانیال در پاسخ به aryaیا ...

              تیر 17, 1399

              آهان خب پس خوبه که کاری کردی مارول فن ها بشینن سر جاشون ( استیو راجرز مثلا )

              پاسخ

    • سینا در پاسخ به ...

      تیر 6, 1399

      تو دیگه حالت خوب نیست اصلا

      پاسخ

      • arya در پاسخ به سینا

        تیر 7, 1399

        داداش تو اونقدر اطلاعاتت کمه که میگی فلش و سوپرگل بینهایت رو بلند کردن و میگی اکوامن سوپرمن رو کشته و سوپرمن بخاطر استفاده زیاد از قدرتش مرده واقعا که حالت تو خوب نیست اصلا نمیشه و نباید با تو بحث کرد چون اطلاعاتش رو نداری

        پاسخ

      • دانیال در پاسخ به سینا

        تیر 16, 1399

        اون کامیکی که آکوامن سوپرمنو کشت رو تو نوشتی فکر کنم

        پاسخ

  9. amir

    اردیبهشت 30, 1399

    سلام ببخشید به نظر خودت کاپیتان امریکا رو جا نزاشتی تازه اون قدرت ثور هم داره دیگه چه برسه به قدرت خودش اصلاحش کنین بجایه ثور و ثور رو با گوگو و گوگو رو حذف کنین

    پاسخ

  10. yashan

    اردیبهشت 27, 1399

    واقعا ثور خیلی قدرتمنده اولی حقشه ولی سوپرمن هم باید دوم میشد

    پاسخ

  11. تارا

    اردیبهشت 26, 1399

    اولا گوکو جز ابر قهرمان ها نیست اگر هم باشه قطعا هیییچ ربطی به ابر قهرمان های کامیک بوک ندارد دوم اینکه خیلی از ابر قهرمان های قدرتمند رو فراموش کردی مثل شزم و اینکه من این رتبه بندی رو قبول ندارم

    پاسخ

    • علی قنبری در پاسخ به تارا

      مرداد 14, 1399

      به نظرم باید اینطوری می بود
      سوپرمن
      گوکو
      سنتری
      تور
      هالک
      واندر وومن
      مارشن منهانتر
      شزم
      مردعنکبوتی
      کاپیتان آمریکا
      بیوه سیاه
      تمام

      پاسخ

  12. DC Universal

    اردیبهشت 26, 1399

    موقعی که بحث سر این میشه که کی قوی تره هوادارای مارول میان گوشمون کر می کنن ثور قوی ترینه موقعی بحث سر اینه که دی سی شخصیت هاش خدا مانند و نمی دونم justice league همشون به جز بتمن ابر انسانن می گن avengers واقعی تره

    پاسخ

    • آرش در پاسخ به DC Universal

      اردیبهشت 28, 1399

      آفرین

      پاسخ

    • سینا در پاسخ به DC Universal

      تیر 6, 1399

      فبلا هم گفتم تور یک خداس و چندین هزار سال سن داره و نسخه های کمیک خیلی زیادی هست که برتری تور رو نسبت به سوپر من و خیلی از ابر قهرمان های دی سی ومارول نشون میده

      پاسخ

      • اوتاکو * در پاسخ به سینا

        آبان 6, 1400

        نسخه های کمیک سوپرمن قویترن جناپ شما میلکمن رو میشناسی؟ اون از پرزنس هم قویتره

        پاسخ

    • دانیال در پاسخ به DC Universal

      تیر 22, 1399

      بالاخره یکی با منطق حرف زد . باهات موافقم

      پاسخ

    • استیو راجرز در پاسخ به DC Universal

      تیر 22, 1399

      برای اینکه از این اعضای اصلی انتقامجویان فقط ثور هست که قدرت ها خدایان را دارد . هالک هم البته به قوی بودن معروفه اما دیگه تونی استارک یک انسان معمولیه و کاپیتان آمریکا هم خیلی ابر انسان نیست . ناتاشا رومانوف ( بلک ویدو ) و هاکای هم انسان های معمولی هستند .
      در بین اعضای اصلی لیگ عدالت اما قضیه فرق داره چون بر عکس مارول اونجا فقط بتمن هست که یک انسان کاملا عادی و معمولیه . سوپرمن قدرت های خداگونه داره . واندروومن یک الهه هست . آکوامن دریا ها رو تحت کنترل داره . شزم که یه بچه مدرسه ای اما قدرت های خدایان یونانی رو داره . گرین لنترل هم قدرت های خداگونه داره . فلش اونقدر سریعه که زمان رو دور میزنه . سایبورگ انسانی بود که با یه منبع قدرتمند پیوند خورده و حالا دیگه ابر انسان و ابر ربات شده . بازم بگم یا بسه ؟!؟!؟!؟!؟!؟ بگم یا بسه ؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟؟ در اینکه کلا دی سی تخیلی میزنه شکی نیست . فقط همون بتمن هست که تا حدودی قابل درکه .

      پاسخ

    • امیررضا در پاسخ به DC Universal

      آذر 9, 1399

      اولا که تو که صدا نمی شنوی فقط میخونی🤣🤣🤣‌
      کی به کی میگه همون افراطی فن سوپرمن که تا کسی میگه ثور قویتره همگی حمله ور میشین سمتش.
      بهتره شما متعصب سوپرمن حرف نزنی😏😏😏

      پاسخ

  13. Superman and WonderWoman

    اردیبهشت 20, 1399

    من آخر نفهمیدم که چرا معمولا وقتی امثال این مصطفی و ارکام بتمن پیداشون میشه دست کم که 100 نفری پشت سرش میان و از سوپرمن طرفداری میکنن . !!! واقعا یعنی این اتفاقیه ؟!؟! ای ملت ذات بعضی از این DC فن ها رو ببینید . ( دارم میگم بعضی نه همه . من با دیسی فن ها مشکلی ندارم . ) . اینا همگی اینجوری هستند .
    البته ذات واقعی امثال مصطفی و ارکام بتمن و اینکه دست به چه کارایی میزنن خیلی وقته که رو شده . فقط خواستم اینو اعلام کنم .

    پاسخ

    • آرش در پاسخ به Superman and WonderWoman

      اردیبهشت 21, 1399

      منظورت منم

      پاسخ

      • Mohamad در پاسخ به آرش

        خرداد 12, 1399

        تو مصتفی هستی یا بتمن آرکام که به خودت میگیری

        پاسخ

        • arya در پاسخ به Mohamad

          خرداد 13, 1399

          تو سوپرمن و واندروومن هستی که جواب میدی 🙃🙃

          پاسخ

          • Mohamad در پاسخ به arya

            خرداد 18, 1399

            داداش اون به خودش گرفت گفتم سؤتفاهم نشه چرامنو میزنی حالا😂😂😂

            پاسخ

  14. مهدی

    اردیبهشت 20, 1399

    سوپرمن از همشون قوی تره؟
    حالا اون به کنار من فهمیدم تمام ابر قهرمان ها از نظر اندازه و وزن از انسان ها بزرگترن برای مثال قد بتمن و سوپرمن در انیمیشنش 2.5 متر بود بقیه شون هم تو همین مایه ها بودن ولی تو فیلم های سینمایی قد اون ها به اندازه انسان های عادی بود میخواستم بدونم چرا؟

    پاسخ

  15. آرش

    اردیبهشت 11, 1399

    یعنی گوکو ازسوپرمن قویتره؟؟؟

    پاسخ

    • تارا در پاسخ به آرش

      اردیبهشت 26, 1399

      من این رتبه بندی رو قبول ندارم

      پاسخ

  16. Arash

    اردیبهشت 11, 1399

    گوکواصلانبایدتواین لیست باشه

    پاسخ

    • تارا در پاسخ به Arash

      اردیبهشت 26, 1399

      دقیقا اون نباید جز ابرقهرمان ها باشه

      پاسخ

  17. آدش

    اردیبهشت 11, 1399

    گوکوکیه که بخواد جلوی سوپرمنوبگیره

    پاسخ

    • اوتاکو * در پاسخ به آدش

      مهر 9, 1400

      گوکو شخصیه که با اولترا قدرتش در حد نابودی یونیورسه و از سوپرمن عدی قویتره بقیه رو کار ندارم

      پاسخ

  18. taha

    اردیبهشت 5, 1399

    واقعا بین ابرقهرمان ها زور زیاد مهم نی مثلا دکتر منهتن که بهش میگن خدای آبی انقد یوپسه هیشکی خوشش نمیاد بلکه شخصیت پردازی و کمیک و فیلم خوبه که یه شخصیتو بالا می بره

    پاسخ

  19. آرمین فیش بوی

    اردیبهشت 4, 1399

    یعنی ثور از سوپر من قوی تره؟!!!

    پاسخ

    • Mohamad در پاسخ به آرمین فیش بوی

      خرداد 12, 1399

      آره!

      پاسخ

      • hamed در پاسخ به Mohamad

        خرداد 13, 1399

        بله از اتاق فرمان اعلام میکنن بلک ویدو هم از سوپرمن قوی تره. اصلا سوپرمن کسی نیست که.بجز کریپتونایت و رد سان و کمی جادو جلوی هرچیزی مقاومه و بجز اینا که میتونن بهش آسیب بزنن هیچ نقطه ضعفی نداره. تو سایت موردعلاقه همه مارول فن ها هم بتازگی یه مقاله با همین عنوان منتشر شده که سوپرمن پرایم (قویترین سوپرمن که نقاط ضعف بالا رو نداره) در رتبه 4 و ثور اودینسان (قوی ترین ثور) رتبه مشترک بیستم با واندر وومن و حتی پایین تر از لوکی. لطفا از مقاله ش ایراد نگیرین که برای مارول فن ها گناهه از اون سایت مقدس ایراد گرفتن. ثور بدون میولنر یه مبارز قویه. اگه منبع قویترین بودن ثور از نظر شما کمیکه باید بگم بتنهایی نتونسته یه سلستیال رو شکست بده و اکثرا از لوکی شکست میخوره. اگه منبعتون سینماست که قطعا نیست هم که نمیتونست سربازهای محافظ میولنیر رو بزنه پس قضیه منتفیه. در یکی از کراس اور های مارول و دیسی سوپرمن میولنیر رو هم بند کرده. سایت سی بی ار که منبع سایت موردعلاقه تون هست و ازش بعنوان بزرگترین سایت کمیک بوکی یاد میشه تو یه مقاله کامل حالات مختلف نبرد سوپرمن و ثور رو بررسی کرده. حدس بزن کی میبره.سوپرمن. حالا یه دلیل (منطقی برای آره بیار لطفا). صد تا دلیل غیرمنطقی نیار لطفا که تو همین پست بین کامنتای دوستات پره

        پاسخ

        • آریو در پاسخ به hamed

          خرداد 13, 1399

          یا خدا قویترین نسخه ثور رون کینگ ثوره که اینو هر بی اطلاعاتی میدونه
          ثور در حالت عادی هم از واندرومن قویتره چه برسه به قویترین نسخه‌ـش!

          پاسخ

          • استیو راجرز در پاسخ به آریو

            خرداد 13, 1399

            سلام آریو .
            خواستم جوابشو مفصل بدهم اما بعد که فکر کردم به این نتیجه رسیدم که ارزشش رو نداشت . همین قدر که شما گفتین کفایت میکنه .

            پاسخ

            • hamed در پاسخ به استیو راجرز

              خرداد 13, 1399

              دقیقا ارزششو نداره خودتونو کوچیک کنین با حرفاتن. منم خودمو کوچیک نمیکنم بخاطر بحث با بچه ها. جواب آریو جونمون هم بدم پرونده بسته شه. رون (هههه منظورت ریونه دیگه؟) کینگ ثور اودینسان جهان 616 که چشماشو فدا کرد که قدرتش بیشتر شه. مثل اودین . اینو هر بی اطلاعی میدونه. پس ریون کینگ ثور همون اودینسانه. جمله آخرت هم من نگفتم استادتون گفته 🙂

              پاسخ

              • دانیال در پاسخ به hamed

                تیر 24, 1399

                رون کینگ ثور همون اودینسانه ‌؟ من دیگه حرفی ندارم تو اطلاعات نداری که بخوای بحث کنی

                پاسخ

        • سینا در پاسخ به hamed

          تیر 6, 1399

          یه جوری میگی هیچی جلوشو نمیگیره انگار تو عمرت هیچی در مود کمیک هایی که نبرد بین تور وسوپر من یا حتی تور واکوامن رو روایت میکنن نخوندی

          پاسخ

        • Fulcrum در پاسخ به hamed

          تیر 14, 1399

          ثور اودین سان یعنی ثور پسر اودین و اسم نسخه خاصی از ثور نیست آقای باهوش و اگ بخوایم اونو ی نسخه فرض کنیم معمولا معمولی ترین و ضعیف ترین نسخه ثور رو با این اسم میشناسن و اون دلیلی هم که توی کامنت پایین آووردی بنظرم فقط میخواستی یجوری جمعش کنی خب اگ اینجوریه که اسم همه نسخه های ثور لابد ثور اودین سانه اسم همه نسخه‌های سوپرمن هم سوپرمنه خب سوپرمن پرایم همون سوپرمن معمولیه که چند هزار سال توی خورشید بوده پس سوپرمن پرایم صداش نکن اونو هم صدا کن سوپرمن معمولی

          پاسخ

      • دانیال در پاسخ به Mohamad

        تیر 24, 1399

        شوخیت خنده دار نبود

        پاسخ

    • سینا در پاسخ به آرمین فیش بوی

      تیر 6, 1399

      بله

      پاسخ

    • دانیال در پاسخ به آرمین فیش بوی

      تیر 17, 1399

      نه بابا ! قدرت و سرعت ابر انسانی ، لیزر چشم ، تنفس منجمد، قدرت جابجا کردن سیاره ها و سیاه چاله ها.
      قدرت بلند کردن کتاب بینهایت ، نابود کردن کهکشان با یه عطسه ، خاموش کردن یه ستاره بایه فوت . آب کردن قطب جنوب با لیزر چشم . دیگه چی میخوای ؟ بعد ثور یه چکش می گیره دستش و می کوبتش زمین و همه میمیرن این چیه ؟ نقطه ضعف های سوپرمن کریپتونایت و تمام ( البته بعضی جاها جادو هم نقطه ضعفشه .) 🙂

      پاسخ

  20. ابوالفضل

    فروردین 26, 1399

    سوپر من باید رتبه اول باشد و ثور و کوگو در رتبه دوم

    پاسخ