25 ابر قهرمان قدرتمند تمام زمان‌ها به همراه تصاویر

اگر در حال خواندن این پست هستید احتمالا طرفدار کامیک‌بوک‌ها (Comic book) می‌باشید. کامیک‌ها کتابچه‌هایی هستند که داستان‌های ابرقهرمانی را نقل می‌کنند. مارول (Marvel) و دیجیتال کامیک (DC) جزو معروف‌ترین شرکت‌هایی هستند که از زمان‌های قدیم (اوایل قرن بیستم) کامیک‌ها را منتشر می‌کرده‌اند و اکثر ابرقهرمانانی که در فیلم‌های معروف ابرقهرمانی دیده‌ایم (مانند بتمن، سوپرمن، مرد آهنی، ثور، کاپیتان امریکا، واندروومن و …)، در یکی از این دو شرکت متولد شده‌اند. البته برخی ابرقهرمان‌ها (مثل ثور، اودین و …) از داستان‌های اساطیری فرهنگ‌های مختلف جهان (از جمله شمال اسکاندیناوی) نشئت گرفته‌اند. تعداد ابرقهرمان‌ها و ابرشرورهایی که تا بحال در کامیک‌ها معرفی شده بسیار زیاد است و انتخاب قوی‌ترین آن‌ها کار دشواری است. در این مطلب 25 ابرقهرمان و ابرشرور پرطرفدار که قدرت‌های خاص دارند معرفی شده‌ند، البته اگر فقط طرفدار سینما باشید شاید همه آنها را نشناسید، زیرا تابحال تنها بخش کوچکی از ابرقهرمان‌ها به دنیای سینما راه پیدا کرده‌اند. اگر ابرقهرمان مورد نظر شما در این لیست نبود لطفا در بخش نظرات او را معرفی کنید. با پروشات همراه باشید.


25. کاپیتان مارول – Captain Marvel

کاپیتان مارول که در ابتدا خانم مارول (کارول دانورز) بود یک خلبان نیروهای هوایی، مأمور سیا و مدیر امنیتی ناسا محسوب می‌شد که پس از به دست آوردن قدرت از نیروهای فضایی به کاپیتان مارول تبدیل شد. او در قسمت چهارم فیلم انتقامجویان (Avengers 4) حضور خواهد داشت (با بازی بری لارسون) و امیدواریم که با قدرت مبارزه و انرژی‌اش، در انتقام جویان 4 بتواند از پس تانوس (Thanos) با بازی جاش برولین بربیاید.


24. فایراستورم – Firestorm

برخلاف قهرمان‌های دیگر، فایراستورم دو نفر است که باهم ترکیب شده و به قدرتی می‌رسند که می‌توانند مواد را از سطح مولکولی مجدداً با هم ترکیب کرده و یک ماده جدید بسازند. اما از آنجاییکه قدرت او به مواد غیرارگانیک محدود شده بنابراین نمی‌تواند در جایگاه اول قرار بگیرد.


23. مرد آهنی – Iron Man

اگرچه مرد آهنی هم نقاط ضعف خود را دارد اما اما قدرت او در مقابل قهرمان‌هایی مانند ثور، هالک و غیره در این لیست، ثابت شده است. همچنین او آنقدر جذاب است که بتواند در این لیست قرار بگیرد. از آنجاییکه او دائم در تکامل است بنابراین شاید در آینده قدرت‌های او افزایش پیدا کند. یکی از دلایل محبوبیت بالای این شخصیت، بازی زیبای رابرت داونی جونیور در نقش مرد آهنی در دنیای سینمایی مارول است.


22. آکوآمن – Aqua Man

آکوآمن یکی دیگر از قهرمان‌های آتلانتیس است که قدرت‌هایش همواره دست کم گرفته شد. شخصیتی که در چنین مکانی متولد شده و بتواند هر تکنولوژی انسانی را نابود کند مطمئناً باید در این لیست قرار بگیرد. در دنیای سینما، جیسون موموآ نقش آکوامن را ایفا میکند.


21. دکتر منهتن – Dr. Manhattan

زمانی که از قدرت ناب، خالص و بی نظیر صحبت می‌کنیم تنها چند نفر می‌توانند با او رقابت کنند. در حقیقت توانایی‌های او محدودیت ندارد. قرار گرفتن او در جایگاه 20 ، به دلیل بی عاطفگی اوست که یک ضعف درونی می‌باشد. اگرچه او آنقدر قدرتمند است که می‌تواند جهان را نابود کند اما چیزی برایش مهم نیست و ترجیح می‌دهد تنها باشد.


20. ققنوس – Phoenix

فینیکس یا ققنوس یکی از قدرتمندترین تله پات های جهان است که جین گری (با بازی سوفی ترنر در دنیای سینما) گاهی اوقات در کنترل قدرت ذهنی نامحدود او دچار مشکل است. پروفسور ایکس هم مجبور شد در کودکی در ذهن او یک محافظ روانی بسازد تا پیش از بلوغ و کنترل قدرت‌هایش از آن‌ها آگاه نشود.


19. کاپیتان اتم – Captain Atom

او که ترکیبی از سوپرمن و موج‌سوار نقره‌ای است گاهی اوقات مرد پولادین درجه دو محسوب می‌شود. قدرت‌های او مهیب هستند به گونه‌ای که می‌تواند میزان نامحدودی از انرژی را دستکاری کند.


18. ولورین – Wolverine

اگرچه ولورین قدرت‌های ابرقهرمانی خاصی ندارد اما قدرت شفایافتن او باعث شده که در این لیست قرار بگیرد. او کمبود قدرت خود را با خشم و پیشینه پیچیده حماسی خود جبران می‌کند و همانطور که درباره دکتر منهتن دیدیم همین ویژگی‌ها هم می‌تواند کافی باشد. قطعا او یکی از به یادماندنی‌ترین و محبوب‌ترین قهرمان‌های دنیای مارول و حتی کل جهان ابرقهرمانان است. بازی فوق‌العاده هیو جکمن که بیش از 17 سال در نقش ولورین ظاهر شد هیچگاه از ذهن طرفداران سینما پاک نخواهد شد.


17. آقای مجستیک – Mister Majestic

آقای مجسیک یکی از قدرتمندترین شخصیت‌های دنیای وایداستورم است که به سوپرمن شباهت دارد. او با وجود تمام قدرت‌هایش یک شخصیت ویژه است.


16. پروفسور ایکس – Professor X

پروفسور ایکس به عنوان قدرتمندترین تله پات این جهان نه تنها جهش یافته‌های بسیاری را تربیت کرد بلکه از آن‌ها محافظت نیز نمود.


15. زن شگفت انگیز – Wonder Woman

زن شگفت انگیز با بازی (گَل گدوت) توانست در ژانر فیلم‌های ابرقهرمانی یک فیلم ابرقهرمانی زنانه بسازد. او با وجود بهره بردن از ترکیبی از قدرت سوپرمن و مهارت‌های مبارزه بتمن به دلیل آسیب پذیری خود نتوانسته در جایگاه بالاتر قرار بگیرد. اگرچه او در برابر قدرت‌های مهیب ایمن است اما یک سلاح خطرناک می‌تواند به او آسیب برساند.


14. اسپاون – Spawn

آل سیمونز که توسط افراد خود اعدام شد زمانی برترین سرباز دولت و قدرتمندترین قاتل بود. زمانی که در جهنم بود با شیطان شرط بست که بتواند هر کاری که از دستش برمی آید را انجام دهد. در نهایت قدرتش به پایان رسیده و او دوباره به جهنم بازمی گردد.


13. مارشن من هانتر – Martian Manhunter

مارشن من هانتر با وجود قدرت‌هایش مافوق طبیعی بسیار پس از دکتر منهتن در مقام دوم قرار دارد. اما اهمیت اش در همین خلاصه نمی‌شود. او نه حواس مختلف، مهارت‌های قدرتمند تله پاتی و توانایی‌ترمیم، دارد.


12. هالک – Hulk

باوجود قدرت‌های نامحدود، توانایی‌ترمیم سریع و استقامت خستگی ناپذیرش، به سختی می‌توان در برابر او مبارزه کرد. اگرچه توانایی‌های او از همه بالاتر است اما شاید افراد قوی‌تر بتوانند در برابرش مقاومت کنند. همانگونه که در فیلم انتقامجویان: جنگ بینهایت دیدیم که تانوس به سادگی او را شکست داد که البته صدای هواداران هالک را درآورد. در دنیای سینما، مارک روفالو (Mark Ruffalo) نقش هالک را ایفا می‌کند، قبل از او نیز ادوارد نورتون این نقش را ایفا نموده است.


11. گرین لانترن – The Green Lantern

او با وجود داشتن حلقه قدرت که قدرتمندترین سلاح جهان است می‌تواند هر قدرتی که تصور می‌کند را داشته باشد. او همچنین یکی از شخصیت‌های کلیدی جهان DC است. اما نقطه ضعف او همانند گجت های دیگر این است که باید شارژ شود و معمولاً در مواقع لزوم این ضعف او به چشم می‌آید. در فیلم مخصوص این شخصیت، رایان رینولدز نقش او را ایفا نمود که البته بازخوردهای چندان مثبتی را به همراه نداشت.


10. فلش – Flash

فلش می‌تواند از نور سریع‌تر دویده، فکر کرده و عمل کند، اگرچه این ویژگی‌ها خارق العاده هستند اما توانایی‌های او به همین محدود نمی‌شوند. او می‌تواند در زمان حرکت کرده، از اجسام عبور کند و حتی دانش را با سرعت بسیار بالا خوانده و درک نماید.


9. بتمن – Batman

بتمن که در دنیای DC متولد شده تقریبا پرطرفدارترین شخصیت این شرکت می‌باشد. در فیلم لیگ عدالت (Justice League) دیدیم که وقتی فلش از او پرسید که قدرت ابرقهرمانی‌اش چیست؟ بتمن پاسخ داد که «من ثروتمند هستم!». او واقعا ثروتمند است، اما مهم‌ترین برگ برنده او قدرت تمرکز بالا و استراتژی‌های بسیار کاربردی است که در مبارزات به کارش می‌آید. او به دنیای سینما هم راه پیدا کرده است؛ حتما سه‌گانه بتمن به کارگردانی کریستوفر نولان را دیده‌اید و با بزرگ‌ترین دشمن بتمن در کامیک‌ها یعنی جوکر هم آشنا شده ‌اید! تاکنون افراد مختلفی در سینما نقش بتمن را بازی کرده اند که از جمله آنان می‌توان به مایکل کیتون، کریستین بیل و بن افلک اشاره نمود.

همچنین بخوانید: مقایسه ابرقهرمان های سینما: بتمن در برابر مرد عنکبوتی. کدام یک قویتر است؟


8. صاعقه سیاه – Black Bolt

صاعقه سیاه که رهبر گروهی از بازماندگان انسان به نام ناانسان ها را برعهده دارد حتی توسط ابرقهرمان‌های دیگر هم به عنوان قدرتمندترین موجود جهان نام گذاری می‌شود. او که می‌تواند انرژی را دستکاری کند قادر است قدرت‌های خود را تا میزان بسیار زیادی افزایش دهد. با این حال، قوی‌ترین سلاح او صدای طوفانی‌اش است. حتی یک زمزمه او استخوان‌های هالک را به لرزه انداخته و فریاد او می‌تواند کل جهان را نابود کند.


7. فرانکلین ریچاردز – Franklin Richards

فرانکلین به عنوان پسر آقای شگفت انگیز و زن نامرئی به دلیل توانایی‌هایش تا مدت‌ها قدرتمندترین جهش یافته دنیای مارول محسوب می‌شد. جایگاه او می‌تواند بالاتر هم باشد.


6. دکتر استرنج – Dr. Strange

قدرت‌های دکتر استرنج یا جادوگر عالی رتبه با قدرت‌های دکتر منهتن برابر است. اما او یک انسان عادی است که با جادو بازی می‌کند. ایفای نقش او در سینما را بندیکت کامبربچ برعهده دارد.


5. سنتری – Sentry

سنتری آنقدر قدرتمند است که گاهی اوقات خودش هم از توانایی‌هایش شگفت زده می‌شود. اما ذهن ضعیف او نقطه ضعفش محسوب می‌شود. با اینکه او یک بار موجودیت خود را از حافظه انسان‌ها و ابرقهرمان‌های جهان پاک کرد، اما مشکلات روحی روانی شخصی‌اش نقطه ضعف او محسوب می‌شوند.


4. موج سوار نقره‌ای – Silver Surfer

زمانی که از  این شخصیت حرف میزنیم باید بیشتر درباره کارهایی که او نمی‌تواند انجام دهد صحبت کنیم نه کارهایی که می‌تواند. او با وجود دسترسی به توانایی جهانی می‌تواند به قدرت نامحدود دست پیدا کند. اما عدم انسجام او باعث شده که در این جایگاه قرار بگیرد. گاهی اوقات او آنقدر خوب است که می‌تواند در جایگاه یک، دو یا سه قرار بگیرد و گاهی اوقات اصلاً مطمئن نیستیم که می‌توانیم او را در این لیست قرار دهیم یا خیر.


3. سوپرمن – Superman

سوپرمن یکی از شناخته شده ترین و قدرتمندترین قهرمان‌های دنیای DC است. او به راحتی می‌تواند در جایگاه اول باشد زیرا هیچ کس دقیقاً نمی‌داند که قدرت‌های سوپرمن تا چه اندازه است. او به عنوان یکی از محترم‌ترین ابرقهرمان‌های این جهان یک کریپتونی واقعی است. هنری کویل به خوبی توانسته نقش او را در سینما بازی کند اگرچه منتقدانی نیز دارد.


2. گوکو – Goku

گوکو یکی از بزرگ‌ترین ابرقهرمان‌های دنیای تخیلی است که نام او به دنیای واقعی هم راه یافته است و تصور می‌شود که هیچ چیز نمی‌تواند قدرت‌های او را محدود کند.


1. ثور – Thor

ثور به عنوان خدای رعد اسکاندیناوی یکی از ابرقهرمان‌های مارول است. او نه تنها یک ابرقهرمان به معنای واقعی، بلکه یک مبارز با مهارت رزمی بالا نیز می‌باشد. همچنین او یک چکش (به نام میولنیر یا Mjölnir) دارد که باعث می‌شود بر مکان و زمان کنترل مطلق داشته باشد. در حقیقت ثور آنقدر قدرتمند است که به سادگی نمی‌توان او را در فیلم‌های کامیک خلاصه کرد. ثور از جمله ابرقهرمان‌هایی است که به دنیای سینما راه پیدا کرده و البته طرفداران بسیار زیادی دارد. بازیگر ثور در دنیای سینما کریس همسورث است که انگار کاملا برای این نقش ساخته شده است!


امیدواریم از خواندن این مطلب لذت برده باشید. اگر ابرقهرمان مورد نظر شما در این لیست نبود لطفا در بخش نظرات برای ما بنویسید!

                               

دیدگاه‌ها (1730)

بستن فرم

  1. BATMAN

    بهمن 16, 1399

    بتمن باید اول بود

    پاسخ

    • batman در پاسخ به BATMAN

      بهمن 16, 1399

      البته بتمن فقط با زره فاینال بتسوییت میتونه اول باشه!
      شما دیگه داری یکم تعصب به خرج میدید. من خودم هم طرفدار بتمن هستم.
      رتبه بندی باید اینطوری میبود.
      1 دکتر منهتن
      2 فرانکلین ریچاردز
      3 جین گری با نیروی ققنوس
      4 کاپیتان اتم

      پاسخ

      • امیررضا در پاسخ به batman

        بهمن 17, 1399

        پنج هم میتونستی ملکول من رو بزاری خب اون کل قدرتش رو از بیاندرز ها میگیره

        پاسخ

      • شرلوک هلمز در پاسخ به batman

        بهمن 17, 1399

        فرانکلین بزرگسال از منهتن قویتره

        پاسخ

        • Maker در پاسخ به شرلوک هلمز

          بهمن 17, 1399

          خیر نیست فرانکلین ریچاردز بزرگسال از سه سلستیال شکست خورده و منهتن هم می‌تونه ۱۰۰ ها سلستیال رو نابود کنه
          گالاکتوس و چهار شگفت انگیز هم کمک زیادی نمی تونن به فرانکلین بکنن

          پاسخ

        • batman در پاسخ به شرلوک هلمز

          بهمن 17, 1399

          خیر با توجه به رویداد متال و دث متال دکتر منهتن خیلی قویتره.

          پاسخ

  2. BATMAN

    بهمن 16, 1399

    بتمن کل لیگ عدالت رو کشت چرا رتبه ۹ باید اول باشه

    پاسخ

  3. Aireza

    بهمن 13, 1399

    خیلی متشکرم از مقاله‌ی خوبه‌تون واقعا فوق العاده بود همون چیزی که تصورشو میکردم رخ داد
    ثور رتبه ی اول.

    پاسخ

    • علی در پاسخ به Aireza

      بهمن 16, 1399

      سایت شما خیلی خوبه ولی این جور مقاله ها ارزش سایت رو پایین میاره.

      برای مثال ثور اگه خودشو جر بده به زور رتبه ۷ جا بگیره . دکترمنهتن٬فرانکلین ریچادرز٬ گوکو٬ سوپرمن٬ققنوس و …… چند شخصیت دیگه از ثور قویتر هستند و به راحتی ثور رو شکست میدن .
      فکر کنم این مقاله رتبه بندی نبوده چون تمام رتبه هایی که برای این شخصیت ها گذاشتید از پایه و اساس اشتباهه.
      نمونش بتمن که رتبه۹ که این درست نیست میشه بگید این رتبه بندیه یا نه. ممنون

      پاسخ

  4. LAST

    بهمن 13, 1399

    از نظر من و تمام کیمکی ها شما نویسنده یک فرد بی دانش ابرقهرمانی هستید ثور اول اخه گوکو دوم! بتمن باید اول بود اصلا وایستید کلا این دوتا( ثور و گوکو )این وست چی میگن وقعا که

    پاسخ

    • BATMAN در پاسخ به LAST

      بهمن 16, 1399

      واقعا حرفت ارزشش از این مقاله بیشتر بود

      پاسخ

    • امیررضا در پاسخ به LAST

      بهمن 17, 1399

      واقعا ممنون که این اطلاعات رو به من دادید با این حرفتون مسیر زندگیم عوض شد😑😑😑😐

      پاسخ

  5. امیر

    بهمن 12, 1399

    من میخوام یه حرف منطقی بزنم
    راجب گوکو توی مانگای دراگون بال یه خدا به اسم زنو هستش که توی تمام رتبه بندی ها گفته شده قدرتش یا با پرزنس مساویه یا قدرت زنو بیشتر هستش . توی چند تا مانگای جدید دراگون بال قدرت گوکو تقریبا سه برابر قدرت زنو شد پس یعنی از پرزنس هم قوی تره و توی این لیست حتی منهتن و فونیکس هم حریفش نمیشن . سایتاما هم سرعتش 753756برابر سرعت صوت هستش و توی یه مانگا با یه ضربه رشته ی زمان و مکان رو پاره کرد و زمانی که با خدایان دنیای خودش میجنگید اونا رو هم شکست داد . توی همین مانگا یکی از خدایان دنیای سایتاما کل یونیورسی که سایتاما توش بود رو نابود کرد اما با اینکه کل انرژی انفجار روی سایتاما بود روی سایتاما یه خراش هم نیوفتاد . پس فکر کنید چقدر استقامتش بالاست بعدشم چرا انقدر رتبه ی منهتن و فونیکس و فرانکلین ریچاردز پایین هستش و رتبه ی ثور انقدر بالا

    پاسخ

    • Maker در پاسخ به امیر

      بهمن 12, 1399

      پرزنس کوگو منهتن زنو
      خدایااااااا بسه دیگه
      این وضعیت زشته کثیفه مستهجنههههههه
      آقا زنو کیه اصلا کی گفته از پرزنس قوی تره
      دیگه این زندگی نمی ارزه آخه کوگو از پرزنس قویتر باشه اصلا می‌دونی قدرت هاشو

      پاسخ

      • امیر در پاسخ به Maker

        بهمن 12, 1399

        نمیدونی زنو کیه نگو کی گفته از پرزنس قوی تره زنو خدایی هستش که میلیاردها یونیورس رو نابود کرده توی تمام رتبه بندی ها گفته شده زنو با پرزنس یا برابر یا از پرزنس قوی تره (بیشتر گفته شده برابرن)

        پاسخ

        • Maker در پاسخ به امیر

          بهمن 12, 1399

          😑😑😑😑😑😑😑 باشه میلیارد ها یونیورس پرزنس
          پرزنس خدای کل دی سی هست که از بی نهایت مالتیورس تشکیل شده
          محض اطلاع پرزنس پلات بینهایت داره

          پاسخ

          • امیر در پاسخ به Maker

            فروردین 2, 1400

            داداش زنو و گوکو و و ویجیتا قدرت چندین نویسنده رو جذب کردن و نویسنده داستانن و بعد آکیرا قوی ترین نویسندن و یعنی مثل والای همگان اصلی و رایتر میتونن داستان بنویسن
            توی دنیای دراگون بال هم قدرتی مثل پلات و قوی تر از پلات وجود داره که میشه مثل پلات باهاش داستان رو تغییر داد و از شخصیتی که داشته باشش در برابر تغیر داستان محافظت میکنه و قدرت فرد رو حتی اگه بی نهایت باشه بی نهایت برابر میکنه و زنو غیر نویسنده بودن اون رو هم داره
            و همینتور زنو قدرتی داره که باهاش میتونه قدرت خودشو چندین میلیارد برابر حریف کنه

            پاسخ

        • Maker در پاسخ به امیر

          بهمن 12, 1399

          آنتی مانیتور هم میلیارد ها یونیورس رو نابود کرده ولی توی ۳۰ تای خود دی سی هم نیست اول برو در مورد کمیک دی سی تحقیق کن بعد چرت بگو

          پاسخ

        • Batman در پاسخ به امیر

          بهمن 13, 1399

          با توجه به رویداد دث متال پرزنس امنی ورس خلق کرده.
          با این حساب زنو باید بره اونور تا توسط پرزنس نابود نشه.

          پاسخ

        • دکتر منهتن در پاسخ به امیر

          بهمن 13, 1399

          جناب زنو تقریبا با منهتن برابره پرزنس ؟؟!! اصلا پرزنسو نمیشناسی اگه زنو میلیارد ها یونیورسو پوکونده ،پرزنس میلیون ها مالتی ورسو خلق کرده زنو جلو پرزنس هیچی نیست

          پاسخ

        • امیررضا در پاسخ به امیر

          بهمن 13, 1399

          وقتی اطلاعات نداری برای چی حرف میزنی آخه!!! زنو تو حریف خالق هزاران مولتیورس هم نمیشه. کسی که راحت میتونه دنیا رو نابود کنه بعد بسازه با زنو مقایسه میکنی آخه. داداش پرزنس پلات داره یعنی خودشو اندازه هر کسی دلش بخواهد قوی کنه

          پاسخ

          • امیر در پاسخ به امیررضا

            بهمن 13, 1399

            همین که شما اطلاعات داری کافیه اگه زنو با منهتن برابره پس والای همگان با سوپرمن پرایم برابره چون به طور کامل ثابت شده زنو از والای همگان قوی تره و با پرزنس برابره

            پاسخ

            • دکتر منهتن در پاسخ به امیر

              بهمن 15, 1399

              زنو ابدااا قویتر از والای همگان و یا پرزنس نیست ابدااا جناب معلومه رو زنو تعصب دارین زنو شاید با منهتن برابر باشه و منهتن از سوپرپرایم قویتره

              پاسخ

              • امیر در پاسخ به دکتر منهتن

                بهمن 15, 1399

                زنو توی ضعیف ترین حالتش با استفاده از یک درصد قدرتش تونسته تریلیاردها یونیورس بترکونه اونوقت با آنتی مانیتور یا منهتن مقایسش میکنید منهتن فوق فوقش با پنج درصد قدرت زنو توی حالت عادی برابر باشه ولی توی حالت (final form) برای زنو هیچی نیست

                پاسخ

                • تحلیل گر در پاسخ به امیر

                  بهمن 15, 1399

                  دیگه زدی جاده خاکیو داری چرند میگی!!! بجای چرند گفتن منبعتو مشخص کن!!!

                  پاسخ

                • Maker در پاسخ به امیر

                  بهمن 15, 1399

                  برو کمیک بخون بعد بیا بحث کن

                  پاسخ

                • دکتر منهتن در پاسخ به امیر

                  بهمن 16, 1399

                  جناب متوجه شدم منهتنو نمیشناسید اصلا نمیشناسید منهتن هم میتونه بایه اشاره مولتی ورسو نابود کنه راحت جدول زمانی رو نابود کنه منهتن راحت آنتی مانیتور رو میزنه اصلا اینا تو یه سطح نیستن و بله منهتن و زنو برابرن منهتن به راحتی کل اعضای لیگ عدالتو زده له کرده و اگه پرزنس رو میشناختین میدونستین با اختلاف بسیار بالا از زنو قویتره

                  پاسخ

                  • امیر در پاسخ به دکتر منهتن

                    بهمن 16, 1399

                    حداقل میگفتین با کلمه یا اسکپتر برابره حداقل قابل باور بود

                    پاسخ

                    • batman در پاسخ به امیر

                      بهمن 16, 1399

                      دکتر منهتن عامل به وجود اومدن رویداد نیو 52 دیسی هست. اطلاعات شما از دکتر منهتن بسیار سطحی است.
                      دکتر منهتن با زنو برابر است.
                      کلمه زیادی برای زنو زیاد.

                      پاسخ

                    • دکتر منهتن در پاسخ به امیر

                      بهمن 17, 1399

                      ببینید منهتن از اسپکتر قویتر نباشه ضعیفتر نیست

                      پاسخ

                    • Maker در پاسخ به دکتر منهتن

                      بهمن 17, 1399

                      قطعا ضعیف تر هست

                      پاسخ

                    • batman در پاسخ به Maker

                      بهمن 17, 1399

                      خیر دکتر منهتن قویتر از اسپکتر.
                      اسپکتر وقتی نامحدود بشه فقط میتونه از دکتر منهتن قویتر باشه.
                      چون اسپکتر به میزبان محدود میشه نمیتونه از تمام قدرت خودش استفاده بکنه.

                      پاسخ

                    • امیر در پاسخ به batman

                      بهمن 18, 1399

                      با اینکه نصفتون میگین من هیچی از کمیک نمیدونم حتی من هم میدونم اسکپتر از منهتن قوی تره اگه دلتون میخواد دیگه بگین از لوسیفر و میکاعیل قوی تره
                      البته با گفتن منهتن از اسکپتر قویتره اونم توی اول بحث فکر کنم تا ده روز دیگه بگین از خود پرزنسم قوی تره

                      پاسخ

                    • batman در پاسخ به امیر

                      بهمن 18, 1399

                      اصلا میدونی داستان اسپکتر چیه؟ اسپکتر یک فرشته بود که از میکاییل شکست خورد و میکاییل اونو به یک میزبان محدود کرد. حتی کلون دارک ساید هم اسپکتر شکست داده بعد دکتر منهتن نتونه؟

                      پاسخ

                    • اوتاکو * در پاسخ به امیر

                      آبان 8, 1400

                      نگاه کن بتمن با گرفتن قدرت دکترمنهتن با پرپچوا برابر شد یعنی از دارکساید اصلی که اسپکتر و فانتوم استرنجر رو شکست داده هم قویتره

                      پاسخ

                    • امیر در پاسخ به batman

                      بهمن 18, 1399

                      نمیدونم چرا بعضیا تون ضعیف ترین حالت یه شخصیت رو با قوی ترین یکی دیگه مقایسه میکنید مثلا فلش رو تو حالت عادی با دارک سونیک یا مثلا رو کینگ ثور رو با سوپرمن عادی اگه حرف قوی ترین نسخه ست پس قوی ترین حالتا ی هردو رو مقایسه کنید
                      سوپرمن رو توی حالت سوپرمن پرایم
                      ثور رو تو حالت رون کینگ ثور
                      واندر وومن با حالت الهه جنگ
                      بتمن رو با حالت بارباراتوس
                      حالک رو توی حالت مجازات کننده
                      گوکو رو توی حالت (ssjr) (توی این حالت قدرت گوکو سه تا پنج برابر قدرت زنو هستش و خودتون هم دیگه گفتین زنو با منهتن برابره)
                      فرانکلین ریچاردز بزرگسال
                      رتبه بندی در اون صورت اینطوری
                      ۱-رون کینگ ثور وگوکو (دلیل قدرت گوکو رو بهتون گفتم ثور هم توی حالت رو کینگ ثور از دادگاه زندگی هم قوی تره و نمیتونستم بگم کدوم قوی تره)
                      ۲-منهتن (نیازی به دلیل نیست)
                      ۳_سوپرمن پرایم(اگه شک داین که باید بالا تر یا پایینتر باشه حرفتون کاملا اشتباهه نیازی هم نیست بگم راحت میتونه مولتی ورس نابود کنه و دست راست پرزنسه)
                      ۴_فرانکلین ریچاردز بزرگسال
                      ۵_بتمن باحالت بارباراتوس
                      ۶_فلش (اسم قوی ترین حالتش رو یادم نیست)
                      ۷_هالک مجازات گر (واچر ها رو کشته که هر کدوم از گالاکتوس هم قوی تر بودن)
                      ۸_واندر وومن الهه جنگ
                      فکر کنم میکاعیل هم قهرمان محسوب بشه پس میتونه رتبه یک باشه

                      پاسخ

                    • دکتر منهتن در پاسخ به امیر

                      بهمن 18, 1399

                      جناب منهتن از گوگو خیلی قویتره و رون کینگ ثور هم همینطور گوگو از منهتن قویتر نبوده ،نیست و نخواهد بود

                      پاسخ

                    • batman در پاسخ به امیر

                      بهمن 18, 1399

                      قویترین نسخه سوپرمن کازمیک آرمور سوپرمن که تمام این شخصیت ها راحت میخوره.
                      بتمن باید با زره فاینال بتسوییت مقایسه بشه که بازم حداقل رتبه3 داره.
                      قویترین نسخه واندروومن واندروومن محسور شده است.
                      دکتر منهتن هم از رون کینگ ثور قویتره.
                      رتبه بندی درست.
                      1 میکاییل
                      2 سوپرمن کازمیک آرمور
                      3 دکتر منهتن
                      4 بتمن با فاینال بتسوییت
                      5 رون کینگ ثور
                      6 فرانکلین ریچاردز
                      7 جین گری با نیروی فونیکس

                      پاسخ

                    • Maker در پاسخ به امیر

                      بهمن 18, 1399

                      میشه بری همون انیمت رو ببینی مارو ول کنی به حال خودمون

                      پاسخ

                    • امیر در پاسخ به Maker

                      بهمن 18, 1399

                      مگه نمیگین زنو با منهتن برابره پس یعنی گوکو از منهتن قوی تره دادگاه زندگی هم از منهتن قوی تره و رون کینگ ثور از دادگاه زندگی قوی تره پس از منهتن قوی تره منهتن لوسیفر یا میکائیل نیست که بتونه رون کینگ ثور رو شکست بده

                      پاسخ

                    • batman در پاسخ به امیر

                      بهمن 18, 1399

                      دکتر منهتن غیر قابل نابودی و از دادگاه زندگی و رون کینگ ثور قویتره.

                      پاسخ

                    • دکتر منهتن در پاسخ به batman

                      بهمن 19, 1399

                      تقریبا منهتن با اینا هم سطحه

                      پاسخ

                    • Maker در پاسخ به امیر

                      بهمن 18, 1399

                      همین زنو که گفتی در چندین سایت رفتم و فهمیدم قادر مطلق نیست
                      بزرگترین شاهکارش هم پاک کردن یک خط زمانی کامل بوده و خم کردن فضا و زمان
                      منحرف کردن یک سیاهچاله
                      نابود کردن یک ستاره با عطسه و جنگیدن با ۱۲ خدا
                      و نابودکردن یک یونیورس
                      بعد این رو میگی در حد پرزنس هست
                      خدایا به فریادمان برس
                      رون کینگ ثور هم از منهتن قدرتمند تر هست به نظر من

                      پاسخ

                    • دکتر منهتن در پاسخ به Maker

                      بهمن 19, 1399

                      جناب نیست منهتن فقط اندکی به اندازه یک بند انگشت از رون کینگ ثور قویتره

                      پاسخ

                    • Maker در پاسخ به دکتر منهتن

                      بهمن 20, 1399

                      اگه بیاندرز رو زده باشه می‌تونه به اندازه منهتن قدرتمند باشه ولی قویترین قهرمان کمیک که از پرزنس هم قویتر هست کازمیک آمور سوپرمن هست

                      پاسخ

                    • دکتر منهتن در پاسخ به Maker

                      بهمن 21, 1399

                      بنده هم منظورم این بود که برابرن منهتن یکم قویتر خیلی کم بله اون داستان بیاندز رو میدونم ولی واقعا معلوم نیست هستن یانه

                      پاسخ

                    • A.g در پاسخ به Maker

                      بهمن 21, 1399

                      سلام آره کازمیک آرمر خیلی قویه یکی از دلایلی که با پرزنس برابره اینه که میتونه به اندازه ی هرکسی خودشو قوی کنه و با هر ضربه حریف قوی تر میشه

                      پاسخ

                    • Maker در پاسخ به A.g

                      بهمن 29, 1399

                      همچین چیزی رو ندارن دوست عزیز

                      پاسخ

                    • دکتر منهتن در پاسخ به امیر

                      بهمن 19, 1399

                      جناب گوگو جلو منهتن پوخی نیست

                      پاسخ

                    • Amir ali در پاسخ به امیر

                      اسفند 19, 1399

                      دارک سونیک قویترین حالت سونیک نیست.. پرفکت الترا قویترین حالتشه که از منهتن هم قویتره)برای بار 999 ام میگم که منظورم سونیک دنیای کمیکه نه اون سونیکی که تو اتاری بازی میکردیم).گوکو هم قویترین حالتش غریزه ماورایی پرفکته که نصف زنو هم نیست..تازه خود دارک سونیک هم طوزی میگی که انگار ضعیفه.انرژی تاریکی خالسه که برای ترکوندن یه کهکشان کافیه.بعد اگه از فلش منظورت والی باشه که تو حالت عادیش نمیتونه یه سیاره رو هم نابود کنه.!

                      پاسخ

                    • تحلیل گر در پاسخ به Amir ali

                      اسفند 19, 1399

                      ببین قویترین نسخه ی سونیک حریف دکترمنهتن نمیشه حالا باز شاید بتونه اون نسخه از والی وست رو بزنه ولی باز حریف دکترمنهتنی که کمی از لیوینگ ترایبیونال ضعیفتره نمیشه و مشخصه که داری نتنها سونیکو بلکه نسخه های سونیکم میکشی بالا!!!

                      پاسخ

                    • Maker در پاسخ به Amir ali

                      اسفند 19, 1399

                      😂😂😂😂😂😂
                      یک کهکشان رو نابود کنه ؟ 👌👌👌
                      از منهتن قویتره 😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                      پاسخ

                    • A.g در پاسخ به Amir ali

                      اسفند 19, 1399

                      سلطان منهتن یه مولتی ورسو میتونه نابود کنه سونیک براش یه مگسه که دست و پا و بال نداره
                      و راجب گوکو هم اطلاعات چندانی ندارم اما توی یه مقاله ی دیگه همین کاربر امیر گفت قوی ترین حالت گوکو اومنی ورسال گاده
                      و یه توضیحاتی هم درباره زنو داد و گفت چند تا حالت داره که اسم قوی ترین حالتشو یادم نیست

                      پاسخ

                    • Amir ali در پاسخ به امیر

                      اسفند 19, 1399

                      قویترین حالت فلش هم والی با صندلی موبیوسه که دکی منهتن رو قبلا نشسته.بازم نمیتونه سونیک رو شکست بده

                      پاسخ

            • Maker در پاسخ به امیر

              بهمن 15, 1399

              تو که از کمیک چیزی نمیدونی چرا نظر میدی ؟؟

              پاسخ

            • امیررضا در پاسخ به امیر

              بهمن 18, 1399

              اخه نوب کدوم$&/”*$گفته که منهتن با زنو برابره؟؟؟ آخه نوب توی سایت یا حتا یه نفر پیدا کن که بگه وان میلیون با والای همگان برابره.
              تو برو همون انیمت رو ببین شاد باش توی این بحث ها هم نیا👎👎👎👎

              پاسخ

        • Maker در پاسخ به امیر

          بهمن 13, 1399

          از خودت حرف در نیار

          پاسخ

    • اوتاکو * در پاسخ به امیر

      مهر 9, 1400

      مطمئنی منظورت کریتور و کامی تنچی قادر مطلق یا نویسنده آکیرا که کلا ثابت شد قدرتش با رایتر برابره نیست زنو تو حالت نهاییش که یه قادر مطلقه و نویسندس تازه میتونه شکست بده و گوکو هنوز آز اون حالت قویتر نشده

      پاسخ

  6. BATMAN

    بهمن 11, 1399

    سلام من یک کمیک خوان هستم تو دنیای دی سی شخصیت خفنتر و باحالتر و پولساز تری از بتمن پیدا نمیشه بخاطر همین صدای طرفداران سوپرمن بلند شد و گفتند سوپرمن بهتر و قویتر از بتمن هست اما حقیقت دی سی در مورد سوپرمن هرگز حقیقت رو نگفت اولش میگفتند کال ال تنها باز مانده از کریپتون که مارو به شدتت خالی بستن(سوپرگرل چی پس) نشان سوپرمن رودخونه ی امید هست یا اول امید یا نماد خاندانش هیچوقت نگفتن همه شون یکی هستن وقتی به زمین فرستاده شد بلاخره ماموران فدارال اومدن وخانواده ی کنت به اونها دروغ گفتن ؟؟؟ یا اصلا نیومدن در یک کیمک بوک معلوم شد ترکیب چند ماده ی کهکشانی برای کریپتونی ها مثل کرپتونایت هست ایا قویتر از کرپتونایت هست ؟ گفتن خیر همچین ماده ای وجود نداره پس چرا تو همون کمیک سوپرمن بخاطر اون ماده مرد؟؟؟ وقتی وجود نداره چرا تو کمیک به اون مهمی میاریش صددرصد دی سی از این که این ماده باعث زنگ ردن مرد پولادین بشه ترسیده این ماده میتونست سرنوشت سوپرمن رو تغییر بده وقتی دی سی در مورد سوپرمن رو راست نیست پس طرفداران سوپرمن چه کنند واقیعت را خواهند خواست و اون موقع شخصیت جدیدی به وجود میاد که از همون اول باید به وجود می یومد شاید دی سی به انکار ها و دروغ هاش در مورد سوپرمن ادامه بده و ما سوپرمن اصلی را نینیم خب من پیشنهاد میدم طرفدار کسی باشید کا میشناسیدش اگر از شما بپرسن طرفدار کی هستید مثلا میگین اکبر میگن اکبر کیه و چه قدرت هایی داره و بیوگرافیش چی هست وقتی یه مشت دروغ بهتون گفتن شما هم مجبور میشید د

    پاسخ

  7. امیرحسین

    بهمن 7, 1399

    پس مرد عنکبوتی شزمم کجان

    پاسخ

  8. InDesTrucT

    بهمن 6, 1399

    من یکیو بگم میاد اود مرد تک مشتی برید انیمشو ببینید قدرتش از ثور و سوپرمن و کوگو بیشتره

    پاسخ

    • Maker در پاسخ به InDesTrucT

      بهمن 7, 1399

      برو بابا مگه من بی کارم این چرت و پرت ها رو ببینم ثور و سوپرمن می خورنش
      منهتن هم پودرش می‌کنه

      پاسخ

    • سانجی پاسیاه در پاسخ به InDesTrucT

      بهمن 7, 1399

      من مانگای OPM رو خوندم می تونم بگم فقط از سوپرمن قویتره

      پاسخ

  9. کمیک خون

    دی 28, 1399

    عجیبه منتهن و فونیکس از همه پایین ترن میکائیل دمیورگس راحت با اشاره می‌تونه دکتر منتهن رو شکست بده می‌تونه با فکر کردن کل مولتی ورس دی‌سی رو نابود کنه شخصیت منفی هم نیست پس ابر قهرمانه نمی‌دونم واقعا سونیک از کجا این همه قدرت آورده تو کمیک اگه این همه قدرت داره پس قطعا خداست و سرعتش از فلش و کوئیک سیلور بیشتره اسپکتر هم میتونست باشه چون بهترین جادوگر هستی هست کسایی مثل دکی اسی(دکتر استرنج)
    یا دکی فیت براش ضعیفن چرا دقیقا کاپیتان اتم نبود کاپیتان اتم از سوپرمن قویتره مقاله در کل خوبه ولی ایراد های هم داره

    پاسخ

  10. 🤳🏽😅✌️

    دی 26, 1399

    پس اسکورپیرن کو؟

    پاسخ

    • Maker در پاسخ به 🤳🏽😅✌️

      دی 26, 1399

      حدودا ۴۰ تا قهرمان قویتر ازش داریم

      پاسخ

  11. پوریا

    دی 26, 1399

    سلام خواستم بگم که بعضی ها میگن که چون سوپرمن قدرت های زیادی داره بهترین ابرقهرمانه اما ابر قهرمان بودن به قدرت نیس به فداکاری و اراده است بتمن خودش رو مقابل کسانی ونیروهایی قرار گرفت که حتی فکر کردن به اونها هر کسی و هر ابرقهرمانی رو به لرزه میندازه و همینطور میگن که سوپرمن از بتمن قویتر هست اما وجود کرپتونایت این رو تغییر میده و میدونیم که بتمن خیلی زیاد کرپتو نایت داره پس سوپرمن باید بی عقل باشه که بابتمن در بیوفته بتمن همیشه بهترین هست و از همه دو قدم جلو هست اونم هروقتی از اکوامن واندرومن سایبورگ فلش و هرکی دیگه حلا اکوامن هر چقدر میتونه زیر اب بمونه و تلپاتیش رو قوی کنه یا وادرومن قدرتش رو زیاد کنه و شمشیر های تیز برداره و فلش هم هرچقدر میتونه ملوکول بلرزونه وبا سرعت قدم برداره و سایبروگ هم هرچقدر میخواد رو خودش دم و دستگاه نصب کنه بتمن از همه جلو هست و همشونو شناسایی و پیدا کرد حتی اتلانتیس ر که اولین غیر اتلانتیسی بود که اونجارو میدید بتمن بهترین ابرقرمان دنیاست🦇🦇

    پاسخ

    • 😐🤦🏻‍♂️ در پاسخ به پوریا

      دی 29, 1399

      بتمن بدون کرپتو نایت چیه در برابر سوپرمن؟؟؟

      پاسخ

      • تحلیل گر در پاسخ به 😐🤦🏻‍♂️

        دی 29, 1399

        میتونه از طریق نور خورشید قرمز شکستش بده!!! نور خورشید قرمزم نداشته باشه با استفاده از لوئیس لین شکستش میده!!

        پاسخ

      • Maker در پاسخ به 😐🤦🏻‍♂️

        دی 29, 1399

        بتمن دارکساید کلون رو زده حالا میخوای بگم چیه

        پاسخ

  12. مرتضی

    دی 22, 1399

    تازه .پو نامیراست است و اصلا مرگ نداره. اگه فیلم پاندای کونگ‌فوکار 3 رو دیده باشین.اخر فیلم رفت دنیای مردگان و برگشت یعنی دشمنش رو حتی پس از مرگ هم راحت نمیزاره

    پاسخ

  13. مرتضی

    دی 22, 1399

    پاندای کونگ‌فوکار هم خیلی قویه ها.

    پاسخ

  14. حسن

    دی 22, 1399

    داداش پس قارچ خور تو چه جایگاهی قرار میگیره؟ سوپر ماریو

    پاسخ

    • Amir ali در پاسخ به حسن

      دی 23, 1399

      داداش.خوبی؟ماریو بهش فوت کنی میشه پنج اینچ

      پاسخ

  15. مهدی

    دی 20, 1399

    ثور کی زمان و مکان رو کنترل کرده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ

  16. hoseyn

    دی 19, 1399

    سلام دوست عزیز شما چرا گوکو رو وارد ماجرا کردی گوکو شخصیت انیمه ای هست در ضمن تو شخصیت های انیمه ای از گوکو قوی تر خیلی ها داریم.

    پاسخ

    • Ichigo در پاسخ به hoseyn

      دی 22, 1399

      بین شخصیت های اصلی انیمه گوکو قویترینه

      پاسخ

      • hoseyn در پاسخ به Ichigo

        دی 23, 1399

        نه عزیز شما مثل اینکه saitama vs goku رو ندیدی اول ببین بعد خودت میفهمی کودومش قوی تره سایتاما یا گوکو.

        پاسخ

  17. جواتی

    دی 16, 1399

    خوشم میاد با همدیگه بحثم میکنن که قدرت فلان ابر قهرمان از اونیکی بیشتره 😁
    بابا ساده ها ، همش فیلم و الکیه

    پاسخ

    • Maker در پاسخ به جواتی

      دی 17, 1399

      ممنون که منو از این توهم بیدار کردی فک کردم که اینا واقعی هستن دیگه هم از این حق ها نگو که ممکنه حقت کل سایت و برداره ببره

      پاسخ

  18. رهام

    دی 14, 1399

    ببینید من کمیک خوان نیستم و همین طوری اومدم اینجا فقط یه سوال دارم مولتیوس چیه 🤔 اگه میشه بهم بگید

    پاسخ

    • امیرعلی در پاسخ به رهام

      دی 14, 1399

      داداش اگه منظورت مولتیورس یا همون چندجهانی هست
      داستانای دنیای دیسی و دنیای مارول توی بیشتر از یه دنیا اتفاق میافتن (واسه اینکه داستانای خاصشون با هم تلاقی نکنن)
      یعنی مارول بیشتر از یه دنیا و بیشتر از یه مرد عنکبوتی داره
      دیسی هم بیشتر از یه دنیا و یه سوپرمن داره
      الان این توضیح خیلی سادش بود

      پاسخ

    • Amir ali در پاسخ به رهام

      دی 15, 1399

      مولتیورس شامل بی نهایت تا هستی با قوانین متفاوت.

      پاسخ

  19. امیرعلی

    دی 12, 1399

    مرگ من این رو بگو
    همینو بگو من از دنیا لفت میدم
    دکتر منهتن 21 ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    بعد بتمنو سوپرمن3و 9؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
    بعد ولورین 18 ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟//
    چطور میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

    پاسخ

    • علی در پاسخ به امیرعلی

      بهمن 16, 1399

      این ها رتبه بندی نیست حتا اگه یه نفر از کمیک هم هیچی ندونه میفهمه که کاملا رتبه بندی ها اشتباه است.
      دکترمنهتن انقدر قویه که میتونه به راحتی جایگاه اول باشه .
      همه میدونن سوپرمن و گوکو از ثور خیلی قویترن.

      پاسخ

  20. رهام

    دی 12, 1399

    از نظر من باید به جای گوکو زنو رو می گذاشتن که میلیارد ها دنیا رو نابود کرده

    پاسخ