25 ابر قهرمان قدرتمند تمام زمان‌ها به همراه تصاویر

اگر در حال خواندن این پست هستید احتمالا طرفدار کامیک‌بوک‌ها (Comic book) می‌باشید. کامیک‌ها کتابچه‌هایی هستند که داستان‌های ابرقهرمانی را نقل می‌کنند. مارول (Marvel) و دیجیتال کامیک (DC) جزو معروف‌ترین شرکت‌هایی هستند که از زمان‌های قدیم (اوایل قرن بیستم) کامیک‌ها را منتشر می‌کرده‌اند و اکثر ابرقهرمانانی که در فیلم‌های معروف ابرقهرمانی دیده‌ایم (مانند بتمن، سوپرمن، مرد آهنی، ثور، کاپیتان امریکا، واندروومن و …)، در یکی از این دو شرکت متولد شده‌اند. البته برخی ابرقهرمان‌ها (مثل ثور، اودین و …) از داستان‌های اساطیری فرهنگ‌های مختلف جهان (از جمله شمال اسکاندیناوی) نشئت گرفته‌اند. تعداد ابرقهرمان‌ها و ابرشرورهایی که تا بحال در کامیک‌ها معرفی شده بسیار زیاد است و انتخاب قوی‌ترین آن‌ها کار دشواری است. در این مطلب 25 ابرقهرمان و ابرشرور پرطرفدار که قدرت‌های خاص دارند معرفی شده‌ند، البته اگر فقط طرفدار سینما باشید شاید همه آنها را نشناسید، زیرا تابحال تنها بخش کوچکی از ابرقهرمان‌ها به دنیای سینما راه پیدا کرده‌اند. اگر ابرقهرمان مورد نظر شما در این لیست نبود لطفا در بخش نظرات او را معرفی کنید. با پروشات همراه باشید.


25. کاپیتان مارول – Captain Marvel

کاپیتان مارول که در ابتدا خانم مارول (کارول دانورز) بود یک خلبان نیروهای هوایی، مأمور سیا و مدیر امنیتی ناسا محسوب می‌شد که پس از به دست آوردن قدرت از نیروهای فضایی به کاپیتان مارول تبدیل شد. او در قسمت چهارم فیلم انتقامجویان (Avengers 4) حضور خواهد داشت (با بازی بری لارسون) و امیدواریم که با قدرت مبارزه و انرژی‌اش، در انتقام جویان 4 بتواند از پس تانوس (Thanos) با بازی جاش برولین بربیاید.


24. فایراستورم – Firestorm

برخلاف قهرمان‌های دیگر، فایراستورم دو نفر است که باهم ترکیب شده و به قدرتی می‌رسند که می‌توانند مواد را از سطح مولکولی مجدداً با هم ترکیب کرده و یک ماده جدید بسازند. اما از آنجاییکه قدرت او به مواد غیرارگانیک محدود شده بنابراین نمی‌تواند در جایگاه اول قرار بگیرد.


23. مرد آهنی – Iron Man

اگرچه مرد آهنی هم نقاط ضعف خود را دارد اما اما قدرت او در مقابل قهرمان‌هایی مانند ثور، هالک و غیره در این لیست، ثابت شده است. همچنین او آنقدر جذاب است که بتواند در این لیست قرار بگیرد. از آنجاییکه او دائم در تکامل است بنابراین شاید در آینده قدرت‌های او افزایش پیدا کند. یکی از دلایل محبوبیت بالای این شخصیت، بازی زیبای رابرت داونی جونیور در نقش مرد آهنی در دنیای سینمایی مارول است.


22. آکوآمن – Aqua Man

آکوآمن یکی دیگر از قهرمان‌های آتلانتیس است که قدرت‌هایش همواره دست کم گرفته شد. شخصیتی که در چنین مکانی متولد شده و بتواند هر تکنولوژی انسانی را نابود کند مطمئناً باید در این لیست قرار بگیرد. در دنیای سینما، جیسون موموآ نقش آکوامن را ایفا میکند.


21. دکتر منهتن – Dr. Manhattan

زمانی که از قدرت ناب، خالص و بی نظیر صحبت می‌کنیم تنها چند نفر می‌توانند با او رقابت کنند. در حقیقت توانایی‌های او محدودیت ندارد. قرار گرفتن او در جایگاه 20 ، به دلیل بی عاطفگی اوست که یک ضعف درونی می‌باشد. اگرچه او آنقدر قدرتمند است که می‌تواند جهان را نابود کند اما چیزی برایش مهم نیست و ترجیح می‌دهد تنها باشد.


20. ققنوس – Phoenix

فینیکس یا ققنوس یکی از قدرتمندترین تله پات های جهان است که جین گری (با بازی سوفی ترنر در دنیای سینما) گاهی اوقات در کنترل قدرت ذهنی نامحدود او دچار مشکل است. پروفسور ایکس هم مجبور شد در کودکی در ذهن او یک محافظ روانی بسازد تا پیش از بلوغ و کنترل قدرت‌هایش از آن‌ها آگاه نشود.


19. کاپیتان اتم – Captain Atom

او که ترکیبی از سوپرمن و موج‌سوار نقره‌ای است گاهی اوقات مرد پولادین درجه دو محسوب می‌شود. قدرت‌های او مهیب هستند به گونه‌ای که می‌تواند میزان نامحدودی از انرژی را دستکاری کند.


18. ولورین – Wolverine

اگرچه ولورین قدرت‌های ابرقهرمانی خاصی ندارد اما قدرت شفایافتن او باعث شده که در این لیست قرار بگیرد. او کمبود قدرت خود را با خشم و پیشینه پیچیده حماسی خود جبران می‌کند و همانطور که درباره دکتر منهتن دیدیم همین ویژگی‌ها هم می‌تواند کافی باشد. قطعا او یکی از به یادماندنی‌ترین و محبوب‌ترین قهرمان‌های دنیای مارول و حتی کل جهان ابرقهرمانان است. بازی فوق‌العاده هیو جکمن که بیش از 17 سال در نقش ولورین ظاهر شد هیچگاه از ذهن طرفداران سینما پاک نخواهد شد.


17. آقای مجستیک – Mister Majestic

آقای مجسیک یکی از قدرتمندترین شخصیت‌های دنیای وایداستورم است که به سوپرمن شباهت دارد. او با وجود تمام قدرت‌هایش یک شخصیت ویژه است.


16. پروفسور ایکس – Professor X

پروفسور ایکس به عنوان قدرتمندترین تله پات این جهان نه تنها جهش یافته‌های بسیاری را تربیت کرد بلکه از آن‌ها محافظت نیز نمود.


15. زن شگفت انگیز – Wonder Woman

زن شگفت انگیز با بازی (گَل گدوت) توانست در ژانر فیلم‌های ابرقهرمانی یک فیلم ابرقهرمانی زنانه بسازد. او با وجود بهره بردن از ترکیبی از قدرت سوپرمن و مهارت‌های مبارزه بتمن به دلیل آسیب پذیری خود نتوانسته در جایگاه بالاتر قرار بگیرد. اگرچه او در برابر قدرت‌های مهیب ایمن است اما یک سلاح خطرناک می‌تواند به او آسیب برساند.


14. اسپاون – Spawn

آل سیمونز که توسط افراد خود اعدام شد زمانی برترین سرباز دولت و قدرتمندترین قاتل بود. زمانی که در جهنم بود با شیطان شرط بست که بتواند هر کاری که از دستش برمی آید را انجام دهد. در نهایت قدرتش به پایان رسیده و او دوباره به جهنم بازمی گردد.


13. مارشن من هانتر – Martian Manhunter

مارشن من هانتر با وجود قدرت‌هایش مافوق طبیعی بسیار پس از دکتر منهتن در مقام دوم قرار دارد. اما اهمیت اش در همین خلاصه نمی‌شود. او نه حواس مختلف، مهارت‌های قدرتمند تله پاتی و توانایی‌ترمیم، دارد.


12. هالک – Hulk

باوجود قدرت‌های نامحدود، توانایی‌ترمیم سریع و استقامت خستگی ناپذیرش، به سختی می‌توان در برابر او مبارزه کرد. اگرچه توانایی‌های او از همه بالاتر است اما شاید افراد قوی‌تر بتوانند در برابرش مقاومت کنند. همانگونه که در فیلم انتقامجویان: جنگ بینهایت دیدیم که تانوس به سادگی او را شکست داد که البته صدای هواداران هالک را درآورد. در دنیای سینما، مارک روفالو (Mark Ruffalo) نقش هالک را ایفا می‌کند، قبل از او نیز ادوارد نورتون این نقش را ایفا نموده است.


11. گرین لانترن – The Green Lantern

او با وجود داشتن حلقه قدرت که قدرتمندترین سلاح جهان است می‌تواند هر قدرتی که تصور می‌کند را داشته باشد. او همچنین یکی از شخصیت‌های کلیدی جهان DC است. اما نقطه ضعف او همانند گجت های دیگر این است که باید شارژ شود و معمولاً در مواقع لزوم این ضعف او به چشم می‌آید. در فیلم مخصوص این شخصیت، رایان رینولدز نقش او را ایفا نمود که البته بازخوردهای چندان مثبتی را به همراه نداشت.


10. فلش – Flash

فلش می‌تواند از نور سریع‌تر دویده، فکر کرده و عمل کند، اگرچه این ویژگی‌ها خارق العاده هستند اما توانایی‌های او به همین محدود نمی‌شوند. او می‌تواند در زمان حرکت کرده، از اجسام عبور کند و حتی دانش را با سرعت بسیار بالا خوانده و درک نماید.


9. بتمن – Batman

بتمن که در دنیای DC متولد شده تقریبا پرطرفدارترین شخصیت این شرکت می‌باشد. در فیلم لیگ عدالت (Justice League) دیدیم که وقتی فلش از او پرسید که قدرت ابرقهرمانی‌اش چیست؟ بتمن پاسخ داد که «من ثروتمند هستم!». او واقعا ثروتمند است، اما مهم‌ترین برگ برنده او قدرت تمرکز بالا و استراتژی‌های بسیار کاربردی است که در مبارزات به کارش می‌آید. او به دنیای سینما هم راه پیدا کرده است؛ حتما سه‌گانه بتمن به کارگردانی کریستوفر نولان را دیده‌اید و با بزرگ‌ترین دشمن بتمن در کامیک‌ها یعنی جوکر هم آشنا شده ‌اید! تاکنون افراد مختلفی در سینما نقش بتمن را بازی کرده اند که از جمله آنان می‌توان به مایکل کیتون، کریستین بیل و بن افلک اشاره نمود.

همچنین بخوانید: مقایسه ابرقهرمان های سینما: بتمن در برابر مرد عنکبوتی. کدام یک قویتر است؟


8. صاعقه سیاه – Black Bolt

صاعقه سیاه که رهبر گروهی از بازماندگان انسان به نام ناانسان ها را برعهده دارد حتی توسط ابرقهرمان‌های دیگر هم به عنوان قدرتمندترین موجود جهان نام گذاری می‌شود. او که می‌تواند انرژی را دستکاری کند قادر است قدرت‌های خود را تا میزان بسیار زیادی افزایش دهد. با این حال، قوی‌ترین سلاح او صدای طوفانی‌اش است. حتی یک زمزمه او استخوان‌های هالک را به لرزه انداخته و فریاد او می‌تواند کل جهان را نابود کند.


7. فرانکلین ریچاردز – Franklin Richards

فرانکلین به عنوان پسر آقای شگفت انگیز و زن نامرئی به دلیل توانایی‌هایش تا مدت‌ها قدرتمندترین جهش یافته دنیای مارول محسوب می‌شد. جایگاه او می‌تواند بالاتر هم باشد.


6. دکتر استرنج – Dr. Strange

قدرت‌های دکتر استرنج یا جادوگر عالی رتبه با قدرت‌های دکتر منهتن برابر است. اما او یک انسان عادی است که با جادو بازی می‌کند. ایفای نقش او در سینما را بندیکت کامبربچ برعهده دارد.


5. سنتری – Sentry

سنتری آنقدر قدرتمند است که گاهی اوقات خودش هم از توانایی‌هایش شگفت زده می‌شود. اما ذهن ضعیف او نقطه ضعفش محسوب می‌شود. با اینکه او یک بار موجودیت خود را از حافظه انسان‌ها و ابرقهرمان‌های جهان پاک کرد، اما مشکلات روحی روانی شخصی‌اش نقطه ضعف او محسوب می‌شوند.


4. موج سوار نقره‌ای – Silver Surfer

زمانی که از  این شخصیت حرف میزنیم باید بیشتر درباره کارهایی که او نمی‌تواند انجام دهد صحبت کنیم نه کارهایی که می‌تواند. او با وجود دسترسی به توانایی جهانی می‌تواند به قدرت نامحدود دست پیدا کند. اما عدم انسجام او باعث شده که در این جایگاه قرار بگیرد. گاهی اوقات او آنقدر خوب است که می‌تواند در جایگاه یک، دو یا سه قرار بگیرد و گاهی اوقات اصلاً مطمئن نیستیم که می‌توانیم او را در این لیست قرار دهیم یا خیر.


3. سوپرمن – Superman

سوپرمن یکی از شناخته شده ترین و قدرتمندترین قهرمان‌های دنیای DC است. او به راحتی می‌تواند در جایگاه اول باشد زیرا هیچ کس دقیقاً نمی‌داند که قدرت‌های سوپرمن تا چه اندازه است. او به عنوان یکی از محترم‌ترین ابرقهرمان‌های این جهان یک کریپتونی واقعی است. هنری کویل به خوبی توانسته نقش او را در سینما بازی کند اگرچه منتقدانی نیز دارد.


2. گوکو – Goku

گوکو یکی از بزرگ‌ترین ابرقهرمان‌های دنیای تخیلی است که نام او به دنیای واقعی هم راه یافته است و تصور می‌شود که هیچ چیز نمی‌تواند قدرت‌های او را محدود کند.


1. ثور – Thor

ثور به عنوان خدای رعد اسکاندیناوی یکی از ابرقهرمان‌های مارول است. او نه تنها یک ابرقهرمان به معنای واقعی، بلکه یک مبارز با مهارت رزمی بالا نیز می‌باشد. همچنین او یک چکش (به نام میولنیر یا Mjölnir) دارد که باعث می‌شود بر مکان و زمان کنترل مطلق داشته باشد. در حقیقت ثور آنقدر قدرتمند است که به سادگی نمی‌توان او را در فیلم‌های کامیک خلاصه کرد. ثور از جمله ابرقهرمان‌هایی است که به دنیای سینما راه پیدا کرده و البته طرفداران بسیار زیادی دارد. بازیگر ثور در دنیای سینما کریس همسورث است که انگار کاملا برای این نقش ساخته شده است!


امیدواریم از خواندن این مطلب لذت برده باشید. اگر ابرقهرمان مورد نظر شما در این لیست نبود لطفا در بخش نظرات برای ما بنویسید!

                               

دیدگاه‌ها (1730)

بستن فرم

  1. EMAD

    مرداد 31, 1398

    من هم خودم عاشق شخصیت تور هستم و اصلا هم بدم نمیاد که تور در رده ی اول باشه اما وقتی که فیلم انتقام جویان پایان بازی (۴) رو میبینم به اواخر فیلم که میرسیم یعنی دقیقا همونجایی که سه تا شخصیت محبوب و اصلی انتقام جویان یعنی مردآهنی ، کاپیتان آمریکا و تور با تانوس رو در رو میشن با این حال که تور هر دو صلاح قدرتمند خودش یعنی میولنیر و استروم بریکر رو دردست داره تازه با کمک کاپیتان آمریکا و مرد آهنی باز هم نمیتونه حریف تانوسی بشه که هیچ کدوم از سنگ های ابدیت رو نداره!
    اما اگر یکم بریم جلو تر همونجایی که کاپیتان مارول وارد صحنه میشه و به زمانی که با تانوس درگیر میشه (تانوس در این لحظه هر ۶ سنگ ابدیت رو در دست داره) کاپیتان مارول بدون هیچ صلاحی دست تانوس رو میگیره و از بشکن زدن اون جلوگیری میکنه حتی اونقدر به تانوس فشار میاره که تانوس به زانو درمیاد و بعد تانوس با استفاده از سنگ قدرت با دست دیگرش به کاپیتان مارول ضربه میزنه…
    نمیخوام که فراموش کار باشیم و به یاد اولین صحنه ی فیلم انتقام جویان جنگ ابدیت (۳) هم بیافتیم که تانوس فقط با سنگ قدرت به سفینه ی پناه جویان آزگاردی حمله کرده و همه رو قتل عام کرده و تور هم نتونسته حتی یکی از سربازان تانوس رو بکشه!
    همونطور که گفتم من هم از طرفداران شخصیت تور هستم اما باید منطقی بود و از روی تعصب بحث نکرد.

    پاسخ

    • عباس در پاسخ به EMAD

      مرداد 31, 1398

      سلام عماد جان،
      شخصیت های کمیکی توی کمیک ها بوجود میان و باید از روی کمیک ها قضاوتشون کرد نه از روی فیلم ها،
      البته شخصیتی مثل ثور صدها سال قبل ساخته شد و جزو اساطیر اسکاندیناوی هستش که مارول اونو وارد کمیک های خودش کرده. مردم ایسلند معتقدند که ثور و اودین واقعا وجود داشتن و اولین ساکنان ایسلند بودن که بعدها اونجارو ترک کردن!
      اگر قرار بود ثور MCU همون ثوری باشه که از اساطیر اسکاندیناوی الهام گرفته شده، ثانوس MCU براش مثل اسباب بازی بود.

      پاسخ

    • shayan در پاسخ به EMAD

      شهریور 1, 1398

      اولا ثور تو اند گیم اصلا آماده نبود که با تانوس بجنگه.
      دوما اون حرکت کپ مارول تو فیلم ی حرکت فمنیمسمی بود.
      سوما تو نباید بر اساس فیلم مقایسه کرد و اگر هم میخوای این کار رو بکنی برگرد iw رو ببین ثور اشعه ۶سنگ ابدیت نتونست جلوشو بگیره و تانوس هم کاری در برابر ثور نتونست انجام بده و حتی بجز تانوس دیدیم وقتی وارد واکاندا شد کل ارتش تانوس و حتی سفینه های تانوس رو نابود کرد…..عزیز من از رو تعصب نمیگم تو از رو تعصب نظر میگی خب اوایل فیلم جنگ ابدیت دقیقا بعد از رگناروک بود که ثور با هلا و ارتشش و حتی سارتور جنگیده بود و دیگه نایی براش نمونده بود نکنه انتظار داشتی همون دقیقه اول تانوسو بکشه؟؟ادامه کامنت:کامنت عباس آقا.
      آقا عباس دمت گرم بقیه حرفامو شما زدی😘😘

      پاسخ

  2. EMAD

    مرداد 31, 1398

    راستش دوستان من هم خیلی حال میکنم که درمورد بهتر بودن قهرمان ها بحث کنم ولی از اونجایی که هر کس سلیقه خودش رو داره و همه نمیتونن توی این مورد مثل هم باشند پس بهتره که ابر قهرمان های مورد علاقمون رو به دیگران تحمیل نکنیم.
    من خودم هم طرفدار MARVEL هستم هم DC ولی بیشتر MARVEL

    پاسخ

  3. EMAD

    مرداد 31, 1398

    به نظر من واقعا نهایت نامردی در حق کاپیتان مارول و آیرون من هست که در رده ی ۲۵ و ۲۳ باشند اما گوکو و فرانکلین ریچاردز در رده های ۷ و ۲ قرار بگیرند! من هیچ توهینی نسبت به طرفداران کمیک های DC نمیکنم ولی واقعا نیروی مردآهنی از بتمن که قدرت ویژه ی هردوی آنها پولدار بودن است بیشتره. چون مردآهنی از زره های فوق پیشرفته و با ترکیب تکنولوژی استفاده میکنه ولی بتمن هنوز هم از لباس های پارچه ای و آسیب پذیر استفاده میکنه!
    و موضوع مهم تر از همه اینکه چرا اسم شخصیت مهمی مثل کاپیتان آمریکا نباید توی این لیست باشه! شخصیت کاپیتان آمریکا در فیلم انتقام جویان ۴ از توانایی بلند کردن چکش تور بهره مند میشه و یعنی قدرت او در حد اندازه ی تور هست.لازم به ذکر هست که خود تور در فیلم تور ۱ لیاقت بلند کردن چکش خودش را از دست میدهد اما استیو راجرز که یک انسان هست لیاقت بلند کردن چکش را دارد در ضمن خود کاپیتان آمریکا هم نیروی زیادی دارد که توانست مرد آهنی را در فیلم جنگ داخلی شکست دهد!
    این مطلب درمورد بتمن هم صدق میکند که باید در رده ای بالا تری از سوپرمن باشد چون که در فیلم بتمن علیه سوپرمن ، او توانست سوپرمن را شکست دهد و حتی تا کشتن او هم پیش رفت!

    پاسخ

    • کیارش در پاسخ به EMAD

      شهریور 1, 1398

      عزیزم ما اومدیم اینجا قدرت درونی هر قهرمانی رو مقایسه کنیم ما کاری نداریم که این اومده چکش ثور رو بلند کرده و باید بهت بگم کپ هم ایرون من رو شکست نداد اگه اون صحنه رو میگی که همه قهرمانا باهم جنگیدن اونجا هم کپ فرار کرد . و در صحنه اخر که اصلا معلوم نشد کی برنده شد دیدی هر دو مثل کره رو زمین اب میشدن و تازه اونجا باکی کمکش کرد (استیو راجرزو )
      پسر جان ما اومدیم از نظر کمیک مقایسه کنیم نه MCU و دوست گرامی بتمن کیریپتونایت داشت و گرنه با هر کوفتی میومد سوپرمنو بزنه نمیتونست شکستش بده
      و همون طور که گفتم ما قدرت درونی رو در نظر میگیریم پس قدرت درونی سوپرمن بیشتر از این حرف هاست و بتمن قدرت درونیش تکنولوژی و زور بازو هست البته توی یه کمیک مزخرف بتمن بدون کیریپتونایت سوپرمن رو شکست داده
      پس معلومه شما کمیک های اورجینالو نمیخونی و نشستی پای فیلم های ابر قهرمانه

      پاسخ

    • shayan در پاسخ به EMAD

      شهریور 1, 1398

      اولا همونطور که قبلا گفتم رتبه ۲۵ هم واس کپ مارول زیاده و مرد آهنی هم که خیلیا با وجودش تو لیست شدیدا مخالفن.
      دوما چکش ثور ربطی به قدرت نداره و فقط کسی که لیاقت داشته باشه میتونه بلندش کنه.درضمن کی گفته وقتی کپ چکش رو بلند کرد توانایی هاش در حد ثور شدن؟نکنه باید ثور رو معرفی کنم؟چکش ثور در حالت عادی حتی نباید توانایی احضار رعد و برق رو داشته باشه که داره ولی بازم فرقی نداره کپ هنوز ی انسانه و مقایسش با ی خدا درست نیست و این حرف که کپ با بلند کردن میولنیر در حد ثور قوی شده رو جای دیگه نگو.
      بعدشم نکنه یادت رفته کپ چجوری تونی رو تو جنگ داخلی شکست داد؟تونی تنها بود در صورتی که کپ سرباز زمستان رو هم داشت و حتی در اون حالت هم داشت به آیرون من میباخت که باکی نامردی کرد و تعادل تونی رو بهم زد تا کپ بتونه تونی رو بزنه.قابل ذکره بگم اگه سرباز زمستان نبود کپ کشته میشد و برعکس اگه استیو نبود هم سرباز زمستان مرده بود پس کپ تونی رو عادلانه شکست نداد.

      پاسخ

      • کیارش در پاسخ به shayan

        شهریور 2, 1398

        منم همینو گفتم اقا شایان من کلا از جنگ داخلی خوشم نبود اگه باکی می مرد باحال تر بود ولی کمی که فکر کردم فهمیدم پس اگه یه دفعه استیو راجرز مرد کی کپ بعدی بشه واقعا کی بشه ولی البته کپ مارول واقعا ضعیفه مرد اهنی میتونه کلی نقطه ضعف ازش در یاره من فیلم کپ مارول رو فقط به خاطر فیوری دوست داشتم وگرنه حالم ازش بهم میخوره از 200 متری قطار پرید روش میمون نمیتونه انقدر بلند بپره

        پاسخ

        • shayan در پاسخ به کیارش

          شهریور 3, 1398

          داداش اتفاقا باکی نباید میمرد چون نه فقط من بلکه خیلی از مارول فنا اونو بعد سولجر وینتر خیلی دوس دارن(منکه حتی از کپ هم بیشتر ازش خوشم میومد)ولی کلا از اول معلوم بود قرار نیست ی شخصیت مهم تو ی فیلم انفرادی بمیره.من فقط به نامردی سیویل وار اشاره کردم چون بعضیا همینجوری میگفتن کپ از تونی قویتره.
          درباره کپ مارول بگم فقط شخصیت سازیش خراب نبود بلکه حتی خود فیلم هم ی افتضاح ب تمام معنا بود.من فیلم دنیای تاریک رو تا آخر دیدم ولی زیاد بهم نچسبید مرد آهنی۲ و ۳ هم همینطور ولی کپ مارول و آواتار اولین فیلمایی بودن که کم مونده بود وقتی میبینمشون خوابم ببره و هی بزنم جلو تا ببینم کی به آخرش میرسه.(حالا باز آواتار خیلی بهتر بود)
          در هر حال امیدوارم در آخر قسمت احتمالی سوم کپ مارول یا انتقامجویان بعدی اگه قراره بمیره ی چیزی مث استورم بریکر یا تبر لوایتن از وسط نصفش کنه.

          پاسخ

          • آریو در پاسخ به shayan

            شهریور 3, 1398

            به نظرم کاپیتان مارول هر مشکلی که داشت حوصله سر بر نبود!
            ولی واقعا کاراکترش (کلمه ای بدتر از افتضاح) بود… هرچی زور زدن که دراماتیکش کنن چند دقیقه بعد یه حرکت شاخ انجام میداد یادمون میرفت…
            فیلمنامه‌ش اصلا حرفی برای گفتن نداشت.
            هنوزم به اون تیکه ی آخر جنگ میرسم که اون kree رو میفرسته به کهکشان خودش و بهش اون جملات شاخ رو میگه دلم میخواد لپتاپو با استورم بریکر نصف کنم…
            شنیدم کارگردانش فمینیست بود؛ ولی فیلمنامه نویسش یه چیزی بیشتر از فمینیست بود واقعا…
            راستی چرا اینقدر از کپ بدت میاد؟😶

            پاسخ

            • shayan در پاسخ به آریو

              شهریور 3, 1398

              چه قبول کنی چه نه کپ مارول واقعا حوصله سر بر بود…اگه به نظرت حوصله سربر نبوده دلیلش وجود شخصیتایی مث نیک فیوری تو فیلم بود.
              در مورد سوالت باید بگم به همون علتی ازش بدم میاد که از سوپرمن بدم میاد:بزرگنمایی تو فیلم و انجام یسری کار خیلی مسخره.
              من بیش از حد ثور رو دوس دارم و طرفدارشم واس همین یکم روش تعصب دارم و نمیتونم تحمل کنم جواب کسی که میکوبدش رو ندم ولی شاید اگه تو mcu ثور بیش از حد تصور قوی بشه(کمیک یا اساطیر)از ثور هم متنفر شم.

              پاسخ

              • آریو در پاسخ به shayan

                شهریور 4, 1398

                اونکه صد درصد من هم بنظرم ضعیف کردن کاراکتر ثور تو عمق پیدا کردنش تاثیر داشت…
                حالا شما حوصلت سر رفت ولی به نظرم ریتم نسبتا خوبی داشت…
                خب میشه یسری کار خیلی مسخره ی کپ رو بگی؟

                پاسخ

                • shayan در پاسخ به آریو

                  شهریور 6, 1398

                  خب آریو شرمنده کامنتتو دیر دیدم گفتی چند تا کار مسخره کپ رو بگم؟
                  ۱_وقتی اون یارو کری رو فرستاد سیاره خودش با ی دست
                  ۲_موشکای تانوس هیچ اثری روش نداشتن
                  ۳_قوی ترین موجود عالم با کله زدش ولی حتی پلک هم نزد
                  ۴_نابودی کل سفینه تانوس
                  ۵_یجوری نشونش دادن آدم میمونه دقیقا چجوری شخصیتش قراره به پایان برسه
                  ۶_این بزرگ ترین عیبشه که انرژیشو از تسارکت میگیره ولی در عمل تو فیلم از دستکشی که ۶سنگ روش قرار دارن قویتر نشونش دادن.
                  اینایی که گفتم یسری از کارای احمقانه کپ مارول تو فیلم بودن که البته یجورایی ثور هم تو iw همه این کارها رو کرد ولی ن به این شکل ضایع.
                  حالا هم نمیدونم چی شده به کپ مارول علاقه مند شدی…..کل حرف من اینه:وجود اون توی اند گیم اشتباه بود چون پایان فاز سوم بود و باید روی کارکترای قدیمی تمرکز میکردن(چقدرم رو ثور تمرکز کردن)و کل میدانو نباید به یه تازه وارد میدادن.کارایی رو که کارول انجام داد رو به کلی نمیشه تحمل کرد حتی اگه یکی دیگه انجامش میداد ولی اگر هم قرار بوده ی همچین کارایی رو تو اند گیم انجام بدن باید(ثور و کپ و تونی)انجام میدادن.هرچند همونطور که گفتم کلا قابل قبول نیست ولی بهرحال باید رو این ۳تا تمرکز میکردن.
                  اسپم:ویلین فاز چهارم به نظرتون میتونه گالاکتوس یا دورمامو باشه؟

                  پاسخ

                  • آریو در پاسخ به shayan

                    شهریور 6, 1398

                    خب منظورم استیو راجرز بود…
                    خودت میدونی من چقد از کاپیتان مارول بدم میاد!!!

                    پاسخ

                  • آریو در پاسخ به shayan

                    شهریور 6, 1398

                    فکر نکنم… مارول همیشه آهسته و پیوسته کارهاش رو انجام داد و یکهو نمیاد که یه باس فایت رو برای فاز چهارم بیاره…

                    پاسخ

                    • shayan در پاسخ به آریو

                      شهریور 6, 1398

                      خب منم فقط گفتم امکان داره یکی از این دوتا بجای تانوس ویلین فاز بعدی معرفی شه؟
                      گفتی باس فایت یاد دارک سولز افتادم😂😂😂

                      پاسخ

                    • آریو در پاسخ به shayan

                      شهریور 7, 1398

                      در حد معرفی آره ولی در حد ویلین فیلم بودن فکر کنم باید دو سه فازی صبر کنیم 😫😫😫

                      پاسخ

          • کیارش در پاسخ به shayan

            شهریور 4, 1398

            درسته باکی شخصیت مهمی بود و دیدی که گفتم کمی که فکر کردم فهمیدم نه نه اون نباید بمیره . جرف دلمو زدی من داشتم پفک میخوردم نگاه میکردم انقدر بدم اومد دادم داداشم بخوره کوفتم شد ولی به هر حال بازیگر کپ خوشگل بود چه ربطی داشت
            قبلا هم گقتم فقط برا فیوری دوستش داشتم وگرنه محاله من از این فیلم خوشم بیاد

            پاسخ

            • shayan در پاسخ به کیارش

              شهریور 6, 1398

              خب مستر کیارش اگه به خوشگلیه که من کریس همسورث و بازیگر سرباز زمستان رو از کپ مارول خوشگلتر میدونم😂😂😂😂
              ولی از شوخی بگذریم اره بری لارسون خیلی خوشگله ولی از نظر من به اسکارلت جوهانسون نمیرسه و ناتالی پورتمن هم ازش خوشگلتره به نظرم.

              پاسخ

              • کیارش در پاسخ به shayan

                شهریور 20, 1398

                من به شوخی گفتم ولی خب هرچی باشه کپ مارول در حد یکی از بهترین فیلم های دی سی بود مثل شزم بعدم شما گفتی استورم بریکر نصف کنه کپ مارول این مرگ برای یک زن به نظرت زیادی خشن نیست نه .
                مستر شایان کریس همسورث مثل انتر برقیه که کجاش خوشگله . این جمله برا شوخی بود
                ولی خدایی کپ مارول قشنگ بود نبود فیلمنامه اش خوب بود ولی بعضی اشکال های بزرگی داشت که خودت گفتی ولی روند داستانش و رفیق شدن کپ با فیوری باحال بود . اونقدرا بد نبود که میگی (عالی نبود) متوسط بود شایدم پایین تر فیلم های خوب دیسی چجوری بود در حد اونا بود ولی خیلی کپو شاخ نشون دادن

                پاسخ

                • آریو در پاسخ به کیارش

                  شهریور 20, 1398

                  کریس همسورث به اون خوشگلی 😂😂😂
                  به نظرم شزم از کپ مارول به مراتب بهتر بود.

                  پاسخ

                • shayan در پاسخ به کیارش

                  شهریور 20, 1398

                  درسته در مقایسه با فیلمای دی سی فیلم خوبی بود کپ مارول ولی من اونو با فیلمای خود مارول که مقایسه میکنم میبینم اگ بدترین نباشه جزء بدترین هاست.
                  آخه خدایی چطور به همسوث میگی قیافش شبیه انتر برقی بود😂😂خدایی کریس از نظر قیافه راحت جزء تاپ فایو هالیووده شما نگا کن همه فکر میکردن وقتی موهای کریس کوتاه شه دیگه جذاب نیست ولی تو رگناروک دیدیم حتی بهتر هم شده و یا تو خود اند گیم تو نبرد پایانی وقتی ریش و موهاش مرتب شدن خیلی خوب شده بود حتی تو اون حالت ینی هر مدلی به این لعنتی میاد.این فقط ی مثال بود خب شاید تو کلا از کریس بدت بیاد ولی از خیلیا بهتره.

                  پاسخ

                  • کیارش در پاسخ به shayan

                    شهریور 21, 1398

                    خب در مقایسه در فیلم های دی سی میشد گفت از این فیلما بهتر بود
                    بتمن vs سوپرمن :به احتمال زیاد این فیلم برای مردم جهان حوصله سر بر بود ولی کپ مارول بد نبود
                    لیگ عدالت : چی بگم خودتون میدونید چقدر مزخرف بود فیلمنامه افتضاح هدف ویلین افتضاح حداقل مارول 2 3 فازی ویلین رو به مردم معرفی می کرد بعد میاوردش برا نبرد اصلی ولی دی سی چی یه دفعه ای دیدیم یه یارو شاخ دار اومد وسط گفت بععععع ما مثل منگلا نشستیم پای این فیلم ولی کپ مارول در مقایسه با این فیلم میشد گفت محشر بوده (شاهکار نبوده)
                    واندرومن : خوب میتونه با این فیلم برابری کنه (کپ مارول) این هم دقیقا شبیه به کپ مارول بود (شاخ نشون دادن شخصیت ها در این 2فیلم باهم برابری میکرد )
                    اکوامن :نمیشه گفت عالی تر بود از کپ مارول ولی میشه گفت بهتر بود نبود حالا بود بود نبود نبود.
                    سریال فلش: از قسمت 4 فهمیدم این یه فیلم مسخرست واقعا شاخ خیلی فلشو نشون دادن .
                    بقیه فیلم ها هم افتضاح بود خودتون میدونید
                    ولی تو اومدی در فیلم های مارول مقایسه کردی خوب پس لیست منو یه نگاهی بنداز
                    3 از بدترین فیلم های مارول از نظر من: هالک 2 در رتبه 3 -کپ مارول در رتبه 2- ایرون من 3 در رتبه 1-
                    متوسط ها : ایرون من 2 -رگناروک- هالک 3 — کاپیتان امریکا 1 – سریال دردویل فصل 2 – مرد عنکبوتی بازگشت به خانه – تور دنیای تاریک – اونجرز 2- اینا بودن متوسط ها پایان بازی هم از نظر من بین خوب و عالی هاست .
                    خوب ها -سرباز زمستان -جنگ داخلی – تور 1- سریال دردویل فصل1 – سریال جسیکا جونز همه فصل ها سریال محافظین کلا همه سریال های مارول در این رتبه هستند – دکتر استرینج-هالک 1
                    پایان بازی : بین خوب و عالی
                    عالی ها : جنگ ابدیت- ایرون من 1- محافظین کهکشان 1 و 2- پلنگ سیاه –
                    شما هم یک لیست درست کنید اگر فیلمی هم جا انداختم به بزرگی خودتون ببخشید اگرم نظرم طولانی شد هم بگید

                    پاسخ

                    • آریو در پاسخ به کیارش

                      شهریور 21, 1398

                      بله ولی از شزم بهتر نبود…
                      اینم از لیست من :

                      شاهکار : اینفینیتی وار

                      عالی : اندگیم، اونجرز1، سیویل وار، بلک پنتر، وینتر سولدیر، نگهبانان کهکشان، آیرون من، هوم کامینگ، فار فرام هوم، دکتر استرنج، رگناروک

                      خوب : نگهبانان کهکشان، عصر اولتران، انت من 2، انت من

                      متوسط رو به بالا : نخستین انتقامجو

                      متوسط :ثور1

                      متوسط رو به پایین : آیرون من 3، ثور2

                      ضعیف :هالک شگفت انگیز، آیرون من2، کاپیتان مارول
                      سریال ها رو حال نداشتم 🙂

                      پاسخ

                    • کیارش در پاسخ به آریو

                      شهریور 21, 1398

                      انت من و واسپ اپ و انت منو یادم رفت واسپ اپ خوب بود انت من عالی نبود خوبم نبود

                      پاسخ

                • shayan در پاسخ به کیارش

                  شهریور 21, 1398

                  راستی کیارش ی سوال:اونی که تو سایت marvelverse سر قدرت ثور گیر دادی به اون یارو ادمین ****ش تو بودی؟تو مقاله ۶۰ شخصیت برتر مارول بود.
                  نمیدونم تو بودی یا نه ولی اگ تو بودی بگم:این آدمیای احمق ارزش بحث کردنو ندارن خودتو خراب نکن واس بحث کردن با اینا.
                  فکرشو بکن ادمین پروشات هر کامنتی رو با احترام و جمله فلانی جان شروع میکنه بعد اونجا ادمینش اومده تو جواب میگه فلانی پشم فلانی هم نیست و cbr ر.ی.د.ه با رتبه هاش و……
                  واقعا بعضی سایتای ایرانی اسم ایرانو لکه دار میکنن.

                  پاسخ

                  • کیارش در پاسخ به shayan

                    شهریور 21, 1398

                    یادم نمیاد من تو سایت های زیادی بودم و بحث های زیادی کردم نگاه میندازم توهم لیست درست کن

                    پاسخ

                    • shayan در پاسخ به کیارش

                      شهریور 22, 1398

                      من والا حال لیست درست کردنو ندارم دروع چرا…در این حد بگم رگناروک تو لیستت جایگاه اشتباهی داره و به نظرم لیست آریو مناسب تره.
                      فیلمای برتر مارول از نظر من اینا هستن:
                      ۱.iw
                      ۲.رگناروک
                      ۳.سرباز زمستان
                      کل فیلمای مارول رو هم دیدم(بجز مورچه)و از همشون هم لذت بردم حتی کپ مارول با اینکه میگم فیلم خوبی نبود.ولی با این ۳تا خیلی حال کردم و به نظرم بهترین فیلمای مارول اینا بودن.

                      پاسخ

                    • کیارش در پاسخ به shayan

                      شهریور 27, 1398

                      میدونی این لیست شخصی هر کسیه. منم گفتم از نظر من اگه میخواستم از نظر فروش و هزار بحث دیگه مقایسه کنم بله جای رگناروک باید عوض بشه.
                      ولی از نظر بعضی ها رگناروک فیلم دل چسبی نبود مثل من ولی میگیم حداقل از خیلی فیلما بهتر بود آریو هم نظر خودشو داده قضاوت شما هم اینجوری بوده که لیست اون بهتره من مشکلی ندارم اگه دی سی فن بودی بحث یه جور دیگه بود میدونی انت منم فیلم قشنگیه بهت پیشنهاد میکنم دان کنی .
                      وقتش که برسه منم لیستمو تغیر میدم .
                      حالا تو لیستم درست نکردی نکردی من بهت پیشنهاد دادم .

                      پاسخ

                  • kiarash در پاسخ به shayan

                    شهریور 27, 1398

                    به نظرم اون ش رو حذف میکردی بهتر بود

                    پاسخ

  4. شاهین

    مرداد 30, 1398

    باو شما چقد بیسوادین هوادار هر کدوم باشین دلی دلی اونو اول میزارین دهومو چهارمو پنجمو چندم تو کامیک 😂 و جای خدا بیامرز استن لی تصمیم میگیرین اگ زنده بود از این متخصصان ما حتما خود کشی میکرد دنیا میدونه ابر اقهرمان معروف کامیک مرد عنکبوتیه بعد ثورو اول گزاشتی بازم ی امیدی ب شما هست جای دگ خوندم بت من ۱۲ هم بود دقیقا جایگاه مرد آهنی باو شما دگ کین ی ذره تحقیق کنین

    پاسخ

    • shayan در پاسخ به شاهین

      مرداد 30, 1398

      تو که با سوادی ندیدی نوشته ۲۵ابر قهرمان قدرتمند؟اسپایدر من شاید معروف باشه ولی ی قهرمان ضعیفه و در مقابل هیچ کدوم از این ۲۵ قهرمان که تو مقاله اومده نمیتونه ایستادگی کنه.
      درضمن اگه ملاک رتبه بندی به معروف بودنه که ثور بعد از رگناروک و iw تقریبا از همه ابر قهرمانای مارول معروف تر شده چه بسا ی فیلم دیگه هم داره و مرد آهنی هم همون بشکن کافی بود تا معروفش کنه(اگه از قبل معروف نبوده باشه)
      و سوپرمن و بتمن هم معروف ترینای دی سی هستن.
      و تمامی اسمایی که گفتم از اسپایدی معروف تر شدن

      پاسخ

      • آریو در پاسخ به shayan

        شهریور 1, 1398

        نه دیگه!
        بی شک از نظر معروف بودن بتمن و اسپایدرمن و سوپرمن اول هستن!
        البته به معروف بودن نیست.

        پاسخ

        • shayan در پاسخ به آریو

          شهریور 1, 1398

          من گفتم معروف ترین قهرمان مارول نه معروف ترین قهرمانای جهان(که البته توی اون هم به احتمال زیاد ثور و تونی تو تاپ فایو یا تاپ تن هستن)
          سوپرمن و بتمن معروف ترینای دی سی هستن و اسپایدرمن هم مال مارول نیست.

          پاسخ

  5. محمد حسین

    مرداد 28, 1398

    اگه بخوایم کلی حرف بزنیم کاپیتان مارول از همه قوی تره ولی یه اشتباهی شده که تانوس بین اینا نیس😐
    اولش استرس گرفتم ثور نبود آهری بود😂

    پاسخ

    • shayan در پاسخ به محمد حسین

      شهریور 21, 1398

      کاپیتان مارول اصلا از همه قویتر نیست حتی تو mcu هم از نسخه جنگ ابدیت ثور قویتر نیست ‌و به واندا هم نمیرسه صد درصد.
      درضمن تانوس ابرقهرمان نیست دوست من.

      پاسخ

    • kiarash در پاسخ به محمد حسین

      شهریور 27, 1398

      داداش کپ اصلا در حد قهرمان های انیجا نیست.
      من همون کیارش قدیمیم چون با یه ایمیل دیگه اومدم و اسممو اینگیلیسی نوشتم فکر نکنید یکی دیگم (نمیدونم چرا گفتم)

      پاسخ

  6. joker

    مرداد 27, 1398

    یا خدا دکتر منهتن رده 20 تور اول آخه این چه وضعشه دکتر منهتن که میتونه با یک اشاره تور پودر کنه نباید اول باشه رتبه کاپیتان مارول هم خیلی بد بنظرم باید توی 10 تا اول باشه نه آخرین نفر درکل بگم تور نباید اول باشه بنظرم ابرشرور ها هم بذاشتید توی لیست خوب بود چون اونا خیلی از قهرمان ها قوی تر هستن نمونش تانوس سوپرمن پرایم و… سوپرمن پرایم از دکتر منهتن هم قوی تر هست تور که پشمک هم براش نیست

    پاسخ

    • آریو در پاسخ به joker

      مرداد 27, 1398

      دکتر منهتن ضد قهرمان نیست؟

      پاسخ

    • shayan در پاسخ به joker

      مرداد 28, 1398

      اولا دلیل رتبه کم دکتر منهتن توی متن اومده.
      دوما حتی رتبه ۲۵ هم واسه اون ابر قهرمان مسخره زیاده.
      سوما این لیست مخصوص ابر قهرماناست نه ابر شرور ها.
      چهارما سوپرمن پرایم قوی ترین نسخه سوپرمنه که درست نیست اونو با ثور mcu مقایسه کنیم ولی اگه میخوای اینجوری حساب کنی باید بگم ثور هم در قوی ترین نسخش(rune king thor)قدرت بی نهایت بدست آورده.اون برای بدست آوردن این قدرت دوتا چشم خودشو فدا کرد و حتی خودشو از ایگدراسیل(درخت جهان) دار زد و مرد!!!!!بعد از اون به RKT تبدیل شد و بسیار نیرومند تر از اودین به طوری بر فضا و زمان تسلط پیدا کرد و تونست منگوگ،موجودی که حاصل نفرت میلیارد میلیارد موجود از یک نژاد نسبت به آزگارده و حتی اودین رو هم فراری داده رو فقط با ی دست متوقف کنه و بدون جنگیدن و فقط با یک اراده ساده اونو نابود کنه و موجودات مرموزی که روی ایگدراسیل زندگی میکنن و اسم مشخصی هم ندارن(بهشون میگن آنهایی که بالا در میان سایه ها مینشینند)ونیرویی به مراتب بیشتر از اودین دارن و ازشون به عنوان خدای خدایان هم یاد میشه رو به همراه ایگدراسیل با ی ضربه نابود کرده چونکه چرخه رگناروک رو بوجود میارن و از انرژی رگناروک تغذیه میکنن.
      اون حتی بر دنیای مردگان هم تسلط داشته به طوری که سر لوکی رو به سادگی از بدنش جدا میکنه ولی اجازه مردن بهش نمیده تا لوکی ببینه از ثور چه کارایی بر میاد و پایان چرخه رگناروک رو ببینه.
      حالا به نظر من سوپرمن پرایم پشم RKT هم نیست(با لحن خودت این جمله رو گفتم).

      پاسخ

    • shayan در پاسخ به joker

      مرداد 29, 1398

      آخ جوکر خدایی شرمنده جمله آخرتو سر سری خوندم فک کردم نوشتی پ.شمشم نیست تازه اومدم میبینم نوشته پشمک😂😂😂😂نمیدونم فقط من جمله آخر هر متن رو نمیخونم یا همه اینجورین😂😂

      پاسخ

  7. متین

    مرداد 25, 1398

    اینا به کنار وان پانچ من از همه قوی تره 😂

    پاسخ

    • رسول در پاسخ به متین

      مرداد 26, 1398

      اون که از همه قوی تره بابا یه مشت به ثور بزنه خدامیدونه سر ثور چه بلایی میاد😐
      ولی اصافا قهرمان ناشناخته ایه و اگه تو آینده بیشتر سریالش معروف بشه اونوقت بنظرم رتبه 2 رو میگیره😎

      پاسخ

  8. مهدی

    مرداد 25, 1398

    اگه بخوایم از قوی ترین یاد کنیم سوپرمن به راحتی قدرتمند ترین قهرمان چون ما حداقل تو یکی از کمیکای هر قهرمان حداکثر قدرتشو چه از لحاظ جسمی چه از لحاظ ذهنی دیدیم ولی حداکثر قدرت سوپرمن هرگز دیده نشده بزارین براتون یک مثال بزنم تو یکی از کمیک ها سوپرمن با دستگاه های فضاییش یک وزنه که ده برابر وزن زمینه رو بلند میکنه و پنج روز همونطور بدون استراحت نگه میداره جالب اینه فقط یک قطره عرق میکنه! و واقعا نمیشه تو این لیست نفر دومی مشخص کرد اما میشه یک جفت هم رده نام برد و اونا کسی نیستن جز آیرون من و بتمن هر دو خانوادشون رو از دست دادن هر دو بسیار خر پول و هامی تیمشونن هر دو سلاح های متنوع و بخصوصی دارن ولی شاید تنها برتری بتمن نسبت به آیرون من مهارت های رزمی بتمن باشه و نظر من اینه که این دو قهرمان باید با هم در رده دوم قرار بگیرن چون با هوش و سلاح های زیادشون فکر می کنم بالاخره میتونن یک راه برای شکست دشمناشون پیدا کنن در کل من هم دی سی فن هستم و هم مارول فن ولی اگه از لحاظ محبوبیت بگیم بتمن و اسپایدرمن در رده ی اول قرار میگیرن

    پاسخ

    • آریو در پاسخ به مهدی

      مرداد 25, 1398

      آیرون من و بتمن از خیلی از کاراکترا ضعیف تر هستن.

      پاسخ

    • shayan در پاسخ به مهدی

      مرداد 28, 1398

      ببین حال ندارم کل کامنت قبلیمو دوباره بنویسم و اگه ببینی به چند تا از ویژگی های RKT اشاره کردم ولی اینو یادم رفت که بگم این فقط بخشی از قدرت های اونه و در حقیقت حد و مرزی ندارن قدرتهاش.ولی در این حد بگم حتی قدرتای ضعیف ترین نسخه ثور رو هم در mcu به نمایش نزاشتن.
      درضمن بهت بگم ثور در نسخه معمولیش یورمنگاندر رو که ی مار غول پیکره و چند دور دور زمین چرخیده رو بلند کرده و به فضا برده.

      پاسخ

  9. کیارش

    مرداد 24, 1398

    درمورد کپ مارول او حتما از ایرون من قوی تر است او اخر چی دارد که از کپ ضعیف تر باشد

    پاسخ

  10. امیر

    مرداد 21, 1398

    مارولی بودم ولی از وقتی بتمن رو شناختم و سه گانه ش رو دیدم عاشقش شدم . حتی عاشق دی سی

    پاسخ

    • shayan در پاسخ به امیر

      مرداد 28, 1398

      چاخان نکن داداش رگ میزارم مارولی هم نبودی.یجوری میگین ۳گانه بتمن انگار چی هست اصلا!!سه گانه بتمن فقط ۳تا از فیلمای دی سی هستن که از نظر کیفیت با بعضی فیلمای مارول برابری میکنن(بعضی فیلما ن همشون انتظار نداشته باشید سطح بتمن به iw یا رگناروک یا سرباز زمستان برسه) واس همینم دی سی فنا انقدر گندش کردن.درضمن بجز بتمن دی سی کدوم فیلمش خوب بوده که بهش روی آووردی؟دی سی حالا حالاها مونده ی فیلم در حد سرباز زمستان بسازه iw که هیچ.از نظر فروش هم همین اند گیم اندازه کل تاریخچه دیسی فروخته…

      پاسخ

      • آریو در پاسخ به shayan

        مرداد 28, 1398

        نگو سرباز زمستان بگو کپ آمریکا ۱
        سرباز زمستان که شاهکار بوده 😃

        پاسخ

        • shayan در پاسخ به آریو

          مرداد 29, 1398

          من تو کامنت گفتم iw،رگناروک و سرباز زمستان که ۳فیلم مورد علاقه منه و گفتم دی سی نمیتونه فیلم بسازه که به این ۳تا برسه

          پاسخ

          • آریو در پاسخ به shayan

            مرداد 29, 1398

            من هم گفتم که صد درصد فیلمای دیسی به این سه تا نمیرسن و بدیهیه!

            پاسخ

      • کیارش در پاسخ به shayan

        مرداد 29, 1398

        به نظرت شوالیه تاریکی واقعا شاهکار نبود

        پاسخ

        • آریو در پاسخ به کیارش

          مرداد 29, 1398

          دارک نایت عالی بود (بی‌نقص نبود)
          ولی بقیه ی فیلمای سگانه ی بتمن اصلا در حدی نبودن که بزرگشون کردن.

          پاسخ

          • کیارش در پاسخ به آریو

            مرداد 29, 1398

            دارک نایتم به خاطر هیث لجر بود راستی کمیک مارول بر علیه دیسیو خوندم خیلی کمیک پوچ و بی خودی بود گفتم حالا قهرمانا باهم میجنگن خوبه ولی
            خودت میدونی چی شد

            شوالیه تاریکی بر میخیزد هم خوب بود

            پاسخ

            • آریو در پاسخ به کیارش

              مرداد 29, 1398

              کمیکش از چه نظر پوچ بود؟ شاهکار نبود ولی پوچ هم نبود اصلا.
              فیلم سوم نولان هم تقریبا ده تا سوال مطرح کرد که بی پاسخ موندن. حفره های این فیلم حفره های پنیر سوییسی بیشتر بوده.

              پاسخ

              • کیارش در پاسخ به آریو

                مرداد 30, 1398

                گفتی پنیر هوس کردم
                نولان میخواست قسمت 4 این فیلم رو هم بسازه که به سوال هایی که ازش داریم برسیم ولی یکم از برنامه عقب افتادند و قرار داد ها منتفی شد و این جور چیزا
                بله ده سوال
                بتمن بعدی کیه
                بروس وین مرد
                و هزار سوال دیگه
                ولی اگه اینارو حساب نکنیم در کل فیلم خوبی بوده

                پاسخ

                • آریو در پاسخ به کیارش

                  مرداد 30, 1398

                  بله فیلم خوبی میشد ولی نه اونقدر که بگیم سه‌گانه ی بتمن شاهکار بود!

                  پاسخ

              • کیارش در پاسخ به آریو

                مرداد 30, 1398

                نه واقعا واندرومن انقدر اسون شکست خودر سوپربوی از مرد عنکبوتی شکست خورد سیلور هم که و.اقعا مسخره از فلش شکست خورد

                پاسخ

                • آریو در پاسخ به کیارش

                  مرداد 30, 1398

                  خب شما کمیکی سراغ دارین که توش فلش و کوییک سیلور با هم مبارزه کرده باشن توش؟

                  پاسخ

                  • کیارش در پاسخ به آریو

                    مرداد 31, 1398

                    ندارم ولی به نظر سیلور با چهار تا مشت شکست میخوره

                    پاسخ

              • کیارش در پاسخ به آریو

                شهریور 2, 1398

                فرانسوی ،محلی، مشهدی ، کرمانی چیزی چرا سوییسی

                پاسخ

                • آریو در پاسخ به کیارش

                  شهریور 27, 1398

                  پنیر سوییسی از اون پنیراس که تو تام و جری بود…
                  برای اینکه از بقیه ی پنیرا بیشتر سوراخ داره گفتم:)

                  پاسخ

          • کیارش در پاسخ به آریو

            شهریور 2, 1398

            بی نقص نبود واقعا

            پاسخ

        • emad در پاسخ به کیارش

          شهریور 27, 1398

          بله

          پاسخ

      • Alibandzar در پاسخ به shayan

        مرداد 30, 1398

        قبول دارم رو دست مارول نیومده ولی من خودم عاشق فلش شدم همه سریالشو تو ی هفته دیدمو هر ۴ شنبه منتظر قسمت جدیدشم

        پاسخ

  11. Dvrpnh

    مرداد 19, 1398

    بابا شما ها دیگه کی هستین که میشینین سر اینکه که قوی تره کی زورش بیشتره کی باهوشتره کی ….. یعنی واقعا انقد این چیزا مهمه !! حالا خوبه اینا همش فیلمه! اگه واقعی بودن میخواسین چیکار کنین که مطمئنم اون موقع دیگه سایت شرط بندی راه مینداختین به جا این حرفا بشینین فیلمتونو نگاه کنین و حالشو ببرین و فقط تنها چیزی که میشه میگفت اینه که هر کس شخصیت مورد علاقه خودشو داره دیگه با هم بحث نکنین

    پاسخ

    • آریو در پاسخ به Dvrpnh

      مرداد 19, 1398

      کسی شما رو مجبور به خوندن این مقاله و دیدن فیلم ابرقهرمانی نکرد؛ پس شما برین درستون رو بخونید یا درباره ی فلسفه زندگی تفکر کنین.

      پاسخ

  12. کیارش

    مرداد 18, 1398

    2قهرمان هست که بودنشون در لیست موافق نیستم .
    1 -مرد اهنی 10 ساله باهاش بودیم و دیدیم چقدر شخصیت باحال و جذابی بود او نابغه ای را از پدرش به ارث برده و با استفاده از مغز خود ربات هایی ساخته که کمی قدرت های خشن و قوی دارند ولی او خدا نیست
    کسانی که تو این لیست بودن یا خدا بودند یا قدرت های خیلی تخیلی داشتند پس اگه مغز تونی استارکو در نظر نگیریم قدرتی ندارد که او را جز بهترین ها حسابش کرد او با لباس هایش قوی و کمی پر زور است ولی به پای بقیه مثل ولورین کپ مارول ثور استریج نمیرسد و او انقدر قوی نیست که در این لیست باشد (30% این قهرمانارو تونی میتونه شکست بده ولی 70% نه پس هیچی)
    2- بتمن از قدیم بود و هرچه جدید تر شد مسخره تر شد پس میشه گفت او هم مثل استارک باهوش و میلیونر است و با ثروتی که دارد تکنولوژی هم برای خود دست پا کرده ولی با تکنولوژی و علم نانو نمیشود با قدرت های فیزکی در افتاد پس او هم نباید باشد چون او هیچ قدرتی ندارد شاید قدرت بدنی تکنولوژی و علم زیادی داشته باشد ولی به پای بقیه نمیرسد
    با اینکه بتمن همه اعضای جاستیس لیگ رو شکست داده ولی خیلی از کسانی که توی این لیست هستند هیچ نقطه ضعفی ندارد بجز بعضیا (او میتواند 35 % ادم های این لیستو شکست بدهد ولی بقیه رو نه)
    مقاله سازی خیلی سخت است که بتوان با یک مطالعه کامل یه تحقیق کامل درست کرد .
    در مورد ثور او میتواند در اول قرار بگیرد چون او خدای رعد است نه خدای سرعت خدای ثروت تکنولوژی زمان قدرت شه شجاعت سرعت قدرت بدنی ووو…
    او خدای رعد است رعد یک چیز شکست ناپذیر است . بگذارید الان فرصت ندارم بعدا توضیح میدم.

    پاسخ

    • pppchagoul در پاسخ به کیارش

      مرداد 18, 1398

      گفتی آیرون من از۳۰ درصد قهرمانای لیست (که گیشه هف‌هشت نفر) قویتره .
      میشه اون هف هشت تا رو بگین?

      پاسخ

      • کیارش در پاسخ به pppchagoul

        مرداد 19, 1398

        حالا 30% نه اشتباه از من بود کلا شاید پرفسور و بتمنو شاید شاید بتونه شکست بده

        پاسخ

        • کیارش در پاسخ به کیارش

          مرداد 19, 1398

          هالکو تا باحال تو کمیک هاش شکست داده بتمنم شاید بتونه پرفسورم اره در انتقام جویان 1 توانست در برابر ثور مقابله کند این یعنی 30 در صد اقا

          پاسخ

          • shayan در پاسخ به کیارش

            مرداد 28, 1398

            کیارش اگه ی کلاه مث مگنتو نداشته باشه هیچوقت نمیتونه پروفسورx رو شکست بده.درضمن مقاومت کردن یچیزه شکست دادن یچیز دیگه دیدیم که آخر دعوا کل زره آیرون من داغون شده بود و بعدشم ثور با میولنیر ی ضربه زد پرتش کرد اونور بعد دوست شدن پس نمیشه گفت آیرون من برده.

            پاسخ

            • کیارش در پاسخ به shayan

              مرداد 29, 1398

              ایکس اره شک دارم ولی ثور بالاخره او تونست جلوش مقاومت کنه

              پاسخ

    • م و در پاسخ به کیارش

      تیر 18, 1399

      قبول ولی پس شزم هم باید باشد هرچی نباشه اونم خدا رعد دی سی هست
      بعدهم بتمن زره هل بت را دارد که نفوز ناپذیر است سرعت بالای دارد و اون را قوی میکند و …
      بتمن قطعا در این لیست جای دارد

      پاسخ

  13. کیارش

    مرداد 12, 1398

    چرا بتمن اومد یهو تو لیست کاپیتان مارول که هیچی ولی بتمن بتمن بتمن از کاپیتان مارول قوی تره این چه وعضشه بتمن اخه چرا این اومد این در حد ضعیف ترین هاست
    اومده تو لیست بتمن ! وای چقدر قویه!!!!
    این حتی از کاپیتان امریکا به نظر من ضعیف تره
    واقعا

    پاسخ

    • shayan در پاسخ به کیارش

      مرداد 12, 1398

      منظورتو نفهمیدم کیارش!الان تو میگی بتمن قویه یا میگی ضعیفه؟؟اگه اشتباه نکنم گفتی کپ مارول ضعیفه آره؟تو mcu که کپ مارول نیازی به تفسیر من نداره ولی تو کمیک هم قویتر از بتمنه…..بتمن در هر حال هیچی نیس فقط تکنولوژیه

      پاسخ

      • امیرمهدی در پاسخ به shayan

        مرداد 13, 1398

        بتمن میتونه سوپرمن هم شکست بده تو هم معلومه مارول فنی

        پاسخ

        • shayan در پاسخ به امیرمهدی

          مرداد 28, 1398

          معلومه که مارول فن هستم(تقریبا فن هر دو ولی خیلی بیشتر مارول)ولی این دلیل نمیشه فیلمای دی سی رو نبینم.شما بگو چجوری بتمن میتونه سوپرمن رو شکست بده اگه کریپتونایت نداشته باشه؟خدایی هنوز صحنه های کتک خوردن بتمن از سوپرمن جلو چشمه.

          پاسخ

          • م و در پاسخ به shayan

            تیر 18, 1399

            فکر کنم شما راجب زره هل بت یا گاد کیلر چیزی نمی دانید
            درست زره گاد کیلر تونی از تور باخت ولی باز انقدر قوی هست که تو یه لیست باشه
            زره هل بت هم که دارک ساید رو در سیاره خودش شکست داد
            دارک ساید به هیچ وجه ضعیف نیست

            پاسخ

  14. رضا

    تیر 18, 1398

    از نظر من سوپرمن از تور خیلی قویتره

    پاسخ

    • آریو در پاسخ به رضا

      تیر 19, 1398

      توی کامنتای پایینتر یکی به طور کاملا منطقی توضیح داده که چرا ثور از سوپرمن قدرتمندتره .

      پاسخ

    • محمد در پاسخ به رضا

      مرداد 11, 1398

      واقعا خیلی خندیدم ………….

      پاسخ

  15. بروس وین

    تیر 18, 1398

    سلام مسئول تایید کی هست؟من یه نظری دادم ولی تایید نشد و طبق مقررات نوشتم ولی تایید نشد؟

    پاسخ

    • زهرا اکیما در پاسخ به بروس وین

      تیر 18, 1398

      سلام،
      نظرتون تایید شد.
      ما سعی می‌کنیم نظرات جدید رو در اولین فرصت تایید کنیم، با اینحال ممکنه که تا چند ساعت طول بکشه انتشار نظرات جدید

      پاسخ

      • بروس وین در پاسخ به زهرا اکیما

        تیر 18, 1398

        خیلی ممنون میدونم خیلی سرتون شلوغ هست فکر کردم طبق مقررات ننوشتم و برای همین سوال کردم خیلی ممنون!

        پاسخ

  16. ابر قهرمان

    تیر 18, 1398

    تو این که بیشتر قهرمانا نبودن نمونش کاپیتان آمریکا بتمن شزم اسپایدر من واندا ویژن انت من بلک ویدو و………..

    پاسخ

    • آریو در پاسخ به ابر قهرمان

      تیر 18, 1398

      من هم زمانی که بیست و پنج تا شخصیت میشناختم بلک ویدو رو جزو ابرقهرمانای قوی میدونستم .

      پاسخ

    • بروس وین در پاسخ به ابر قهرمان

      تیر 18, 1398

      داداش مطمئنی بتمن توش نبود؟

      پاسخ

    • بروس وین در پاسخ به ابر قهرمان

      تیر 18, 1398

      دوستان لطفا اینقدر نگین که بتمن نباید باشه گوکو نباید باشه به نظر من باید این لیست اینجوری باشه و…
      جمع بندی کاملا درسته ولی دروغ چرا من با جایگاه بتمن مخالفم چون تونسته در خط داستانی(justice league: tower of babel) لیگ عدالت رو نابود کنه، کاری کرد که آکوامن از آب بترسه-گرین لنترن رو کور کنه-از آتش علیه مارشال من هانتر استفاده کرد-از نیتروژن مایع برای کنترل کردن پلاستیک من استفاده کرد-واقعیت مجازی رو بر علیه واندروومن استفاده کرد و راهی برای تشنج فلش پیداکرد. سوپرمن هم چندبار به وسیله کریپتون شکست داد و بتمن میتونه سوپرمن رو بدون کیریپتون شکست بده:بتن میتونه از پرتوهای یونیزانی استفاده کنه که توی کمیک شوالیه تاریکی باز یگردد هم بتمن اینجوری سوپرمن روو شکست داد…

      پاسخ

  17. مارولی

    تیر 14, 1398

    کاپیتان مارول حقش نبود آخر شه : – (

    پاسخ

    • مارولی در پاسخ به مارولی

      تیر 14, 1398

      راستی چرا بهترین ابرقهرمان دنیا توش نیست (اسپایدرمن؟)

      پاسخ

      • آریو در پاسخ به مارولی

        تیر 15, 1398

        چون تو این لیست از همه ضعیف تره .

        پاسخ

        • مارولی در پاسخ به آریو

          تیر 15, 1398

          اسپایدی از کدومشون ضعیفتره؟از آکوامن یا بتمن؟

          پاسخ

          • bd در پاسخ به مارولی

            تیر 15, 1398

            بله اسپایدرمن قوی هست اما اگه بخوای با بتمن مقایسش کنی میفهمی که بتمن قوی تر باهوش تر و… نسبت به پیتر هست البته اسپایدی حس عنکبوتی داره که بروس راحت میتونه اونو گول بزنه چطوری اینطوری که یکی یا یک اشیائی از پشت مردعکبوتی پرت کنه و حس اسپایدی درگیر شه و بعد به همین راحتی بتمن اورو شکست بده اما تو ویدئویی اسپایدی بتمن رو شکست داد که این سرنوشت رو طرفدارا رقم زدن نه قدرت و هوش و… درمورد آکوآمن هم باید بگم که راحت میتونه اسپایدی رو توی یه محیط آب گیر بندازه و خیسش کنه تا بشه یه عنکبوت خیس که هیچ کاری نمیتونه انجام بده یا خفش کنه!

            پاسخ

            • شاهین در پاسخ به bd

              مرداد 30, 1398

              شما تو یوتیوب ی سرچ کن اسپایدر با کسانی جنگیده ک بت من هیچ شانسی در مقابلش نداره گرین گابلین دکتر اختاپوس مرد شنی الکترو ونوم و کارنیج ک حرفشم نزن دشمن بت من چهار تا شرو ور بوده ک گندشون جوکره بلک ماسکو اینان بت من هیچ قدرت ابر انسانی نداره فقط سلاحه مرد عنکبوتی ی چیزی هست جایگاه ۱ تو کامیک رو داره شما تو یوتیوب مباره بت من با البرت وسکرو حتما ببین شخصیت منفی رزیدنت اویل

              پاسخ

              • آریو در پاسخ به شاهین

                مرداد 30, 1398

                بتمن هم خیلی کاراکترای شاخی‌و شکست داده. خیلی شاخ تر از جوکر

                پاسخ

          • آریو در پاسخ به مارولی

            تیر 15, 1398

            از آکوامن ضعیف تره .
            با وجود بتمن تو لیست هم موافق نیستم .

            پاسخ

            • bd در پاسخ به آریو

              تیر 16, 1398

              من طرفدارپروپو قرص بتمنم ولی الان و اینجا از روی تعصب بی جا سوال نمیکنم چرا؟لطفا قانع کننده باشه!

              پاسخ

              • آریو در پاسخ به bd

                تیر 17, 1398

                ببینین شاید بتمن کاراکترای قدرتمندی رو شکست داده باشه ولی پایینتر یه مثال در این مورد زدم : اگه تیم قدرتمندی از تیم ضعیفی ببازه نشون دهنده ی ضعف فنی تیم قوی تر نیست . میتونه نشونه ی هزار چیز دیگه باشه !
                حالا من نمیدونم چجوری بتمن جاستیس لیگو پاشوند یا غیره .
                قدرتای بتمن از قدرتای کدوم کاراکتر زیر بیشتره ؟!
                wonderwoman
                one above all
                beyonder
                living tribunal
                galactus
                nova
                superman
                thor
                raven
                Dr. manhattan
                odin
                JeanGrey
                scarlet witch
                shazam
                sentry
                Dr. Strange
                SilverSurfer
                MartianManhunter
                GreenLantern
                dormammu
                FranklinRichards
                CaptainMarvel
                Phoneix
                AdamWarlock
                vision
                MarcSpector

                پاسخ

            • امیرمهدی در پاسخ به آریو

              تیر 28, 1398

              تو کلا میخوای سر به تن بتمن نباشه

              پاسخ

            • کیارش در پاسخ به آریو

              مرداد 12, 1398

              من هم همین طور بتمن !

              پاسخ

        • امیرمهدی در پاسخ به آریو

          مرداد 2, 1398

          شما کلا از بتمن بدت میاد

          پاسخ

          • آریو در پاسخ به امیرمهدی

            مرداد 2, 1398

            چرا ؟! چون که معتقدم بتمن از اکثر موارد زیر ضعیف تره و قویترین ابرقهرمان نیست؟!

            wonderwoman
            one above all
            beyonder
            living tribunal
            galactus
            nova
            superman
            thor
            raven
            Dr. manhattan
            odin
            JeanGrey
            scarlet witch
            shazam
            sentry
            Dr. Strange
            SilverSurfer
            MartianManhunter
            GreenLantern
            dormammu
            FranklinRichards
            CaptainMarvel
            Phoneix
            AdamWarlock
            vision

            پاسخ

            • کیارش در پاسخ به آریو

              مرداد 12, 1398

              کاش قهرمان میساختن گلدون بتمنو تبدیل به کشک میکرد

              پاسخ

            • شاهین در پاسخ به آریو

              مرداد 30, 1398

              Spider man یادت رفت

              پاسخ

  18. علی

    تیر 7, 1398

    بابا شما خیلی بیکارید به خدا
    ایناهمش کشکه
    برای چاپیدن جیب مردم دنیا
    فیلم های واقعی ببینید

    پاسخ

    • آریو در پاسخ به علی

      تیر 7, 1398

      اینکار کاملا برای اوقات فراغت مفیده … اینکه طرز فکر شما با ما فرق داره دلیل نمیشه که شما بهش توهین کنی !
      الان شما جیبت با خوندن این مقاله ، خوندن کمیک یا دیدن فیلم خالی شده ؟
      داداش این یه طرز فکره که شما داری…
      طرز فکر ما اینطوریه که آدم چرا باید برای دیدن فیلم های واقعی که هرروز اتفاق میفتن از وقتش استفاده کنه ؟ فیلمای علمی تخیلی تو دنیای واقعی اتفاق نمیفتن ، برای همین تنوع دارن ، جالبن !

      پاسخ

  19. پرهام

    تیر 7, 1398

    بنظرمن سوپرمن واقعا از بین ابرقهرمان ها قدرتمندترین و شماره یک هست .و یک تنه همه رو حریفه.از طرفی برتری اون نسبت به بقیه ابرقهرمان ها ثابت شدست.و ماجرا های مهیج تری رو هم پشت سر میزاره. اگر قرار باشه از بین ابرقهرمان ها یکی رو انتخاب کنم اونو انتخاب میکنم.چون واقعا بقیه ابرقهرمان ها دربرابر اون هیچن.

    پاسخ

    • !IM BATMAN در پاسخ به پرهام

      تیر 14, 1398

      البته که همه اما به جز !BATMAN

      پاسخ

    • کیارش در پاسخ به پرهام

      مرداد 12, 1398

      اگه قوی بود چرا بتمن شکستش داد این لیست با کلی تحقیق در باره کمیک و فیلم هاست و کاملا واقعیه و درسته همه تونستن سوپرمنو شکست بدن منم یه مداد میکنم تو چشش شکستش میدم

      پاسخ

  20. Avengers for ever

    خرداد 28, 1398

    واقعا تور قدرتمندترین ابر قهرمان و به نظر من ابر قهرمان های مارول یه تنه همه ی قهرمان ها رو حریفن . مخصوصا تور با استورم برکر.

    پاسخ

    • محمد در پاسخ به Avengers for ever

      خرداد 31, 1398

      داش این مقاله کاملا اشتباه برو یوتیوب و کانال screwatrackیاهمونdeathbattleنگا کن اون درسته و همینطور کانال batinthesun
      اول دکترمنهتن دوم سوپرمن سوم گوکو

      پاسخ

      • آریو در پاسخ به محمد

        تیر 1, 1398

        از کجا میدونین که اونا معیارن ، ولی کمیک نه !؟
        اونا به احتمال بالا فن مید هستن

        پاسخ

        • نام در پاسخ به آریو

          تیر 14, 1398

          سلام آریو 100 ابرقهرمان برتر دی سی رو کسی ننوشته؟

          پاسخ

          • آریو در پاسخ به نام

            تیر 15, 1398

            نگرفتم منظورتو

            پاسخ

            • v در پاسخ به آریو

              تیر 15, 1398

              اسپایدی 100 ابرقهرمان برتر مارول رو ننوشته اما برای دی سی رو ننوشته میگم به جز اسپایدی هیچ سایت دیگه ای 100 ابرقهرمان برتر دی سی رو نوشته؟

              پاسخ

      • عباس در پاسخ به محمد

        تیر 1, 1398

        سلام محمد جان،
        Death Battle های یوتیوب همگی فن مید هستن و طبق سلیقه صاحب کانال ساخته شدن،
        اگه نظرات همون Death Battle های یوتیوب رو هم بخونی میبینی که کلی بحث راجب درست و غلط بودنش هست
        درست مثل نظرات این تاپیک

        پاسخ

      • استیو راجرز در پاسخ به محمد

        تیر 1, 1398

        همون طور که بعضی از اعضای محترم اشاره کردند ، این ویدئو هایی رو که اشاره کردین فن مید هستند و طبق نظر شخصی یک شخص خاص نوشته شدند که ممکنه حتی اطلاعاتشون از خیلی از اعضایی که اینجا نظر دادند هم کمتر باشه !!! . خلاصه اینکه چندان معتبر نیستند .
        در ضمن این نکته رو اضافه کنم که همین death battle ها و خیلی دیگه از ویدئو های از این قبیل یوتویوب ، اکثرا من دقت کردم که در مبارزه بین ثور و سوپرمن ( البته از نظر کمیک . من از نظر سینماییش رو ندیدم . ) ، ثور رو پیروز اعلام کردند . اکثرا مدتشون هم بین 3 الی 20 دقیقه هست که البته در این بین بیشتر ویدئو ها مدتی بین 5 تا 10 دقیقه دارند و تعداد ویدئو هایی از این قبیل که مدتشون بین 5 الی 10 دقیقه هست بیشتره . حالا من دکتر منهتن و گوکو رو ندیدم ولی انصافا اکثر این ویدئو ها ، شخصیت ثور رو قدرتمند تر از شخصیت هایی مثل سوپرمن ، هالک ، واندروومن ، کاپیتان مارول ( کارول دانورز ) و شزم ، معرفی کرده . البته این رو بگم که من ویدئو های رتبه بندیش رو ندیدم و این هایی که میگم فقط برسی یک جنگ و شخصیت پیروز اون جنگ مربوطه هست .

        پاسخ

      • کیارش در پاسخ به محمد

        مرداد 12, 1398

        من رفتم الکی بود، این مقاله خیلی بهتره

        پاسخ