25 ابر قهرمان قدرتمند تمام زمان‌ها به همراه تصاویر

اگر در حال خواندن این پست هستید احتمالا طرفدار کامیک‌بوک‌ها (Comic book) می‌باشید. کامیک‌ها کتابچه‌هایی هستند که داستان‌های ابرقهرمانی را نقل می‌کنند. مارول (Marvel) و دیجیتال کامیک (DC) جزو معروف‌ترین شرکت‌هایی هستند که از زمان‌های قدیم (اوایل قرن بیستم) کامیک‌ها را منتشر می‌کرده‌اند و اکثر ابرقهرمانانی که در فیلم‌های معروف ابرقهرمانی دیده‌ایم (مانند بتمن، سوپرمن، مرد آهنی، ثور، کاپیتان امریکا، واندروومن و …)، در یکی از این دو شرکت متولد شده‌اند. البته برخی ابرقهرمان‌ها (مثل ثور، اودین و …) از داستان‌های اساطیری فرهنگ‌های مختلف جهان (از جمله شمال اسکاندیناوی) نشئت گرفته‌اند. تعداد ابرقهرمان‌ها و ابرشرورهایی که تا بحال در کامیک‌ها معرفی شده بسیار زیاد است و انتخاب قوی‌ترین آن‌ها کار دشواری است. در این مطلب 25 ابرقهرمان و ابرشرور پرطرفدار که قدرت‌های خاص دارند معرفی شده‌ند، البته اگر فقط طرفدار سینما باشید شاید همه آنها را نشناسید، زیرا تابحال تنها بخش کوچکی از ابرقهرمان‌ها به دنیای سینما راه پیدا کرده‌اند. اگر ابرقهرمان مورد نظر شما در این لیست نبود لطفا در بخش نظرات او را معرفی کنید. با پروشات همراه باشید.


25. کاپیتان مارول – Captain Marvel

کاپیتان مارول که در ابتدا خانم مارول (کارول دانورز) بود یک خلبان نیروهای هوایی، مأمور سیا و مدیر امنیتی ناسا محسوب می‌شد که پس از به دست آوردن قدرت از نیروهای فضایی به کاپیتان مارول تبدیل شد. او در قسمت چهارم فیلم انتقامجویان (Avengers 4) حضور خواهد داشت (با بازی بری لارسون) و امیدواریم که با قدرت مبارزه و انرژی‌اش، در انتقام جویان 4 بتواند از پس تانوس (Thanos) با بازی جاش برولین بربیاید.


24. فایراستورم – Firestorm

برخلاف قهرمان‌های دیگر، فایراستورم دو نفر است که باهم ترکیب شده و به قدرتی می‌رسند که می‌توانند مواد را از سطح مولکولی مجدداً با هم ترکیب کرده و یک ماده جدید بسازند. اما از آنجاییکه قدرت او به مواد غیرارگانیک محدود شده بنابراین نمی‌تواند در جایگاه اول قرار بگیرد.


23. مرد آهنی – Iron Man

اگرچه مرد آهنی هم نقاط ضعف خود را دارد اما اما قدرت او در مقابل قهرمان‌هایی مانند ثور، هالک و غیره در این لیست، ثابت شده است. همچنین او آنقدر جذاب است که بتواند در این لیست قرار بگیرد. از آنجاییکه او دائم در تکامل است بنابراین شاید در آینده قدرت‌های او افزایش پیدا کند. یکی از دلایل محبوبیت بالای این شخصیت، بازی زیبای رابرت داونی جونیور در نقش مرد آهنی در دنیای سینمایی مارول است.


22. آکوآمن – Aqua Man

آکوآمن یکی دیگر از قهرمان‌های آتلانتیس است که قدرت‌هایش همواره دست کم گرفته شد. شخصیتی که در چنین مکانی متولد شده و بتواند هر تکنولوژی انسانی را نابود کند مطمئناً باید در این لیست قرار بگیرد. در دنیای سینما، جیسون موموآ نقش آکوامن را ایفا میکند.


21. دکتر منهتن – Dr. Manhattan

زمانی که از قدرت ناب، خالص و بی نظیر صحبت می‌کنیم تنها چند نفر می‌توانند با او رقابت کنند. در حقیقت توانایی‌های او محدودیت ندارد. قرار گرفتن او در جایگاه 20 ، به دلیل بی عاطفگی اوست که یک ضعف درونی می‌باشد. اگرچه او آنقدر قدرتمند است که می‌تواند جهان را نابود کند اما چیزی برایش مهم نیست و ترجیح می‌دهد تنها باشد.


20. ققنوس – Phoenix

فینیکس یا ققنوس یکی از قدرتمندترین تله پات های جهان است که جین گری (با بازی سوفی ترنر در دنیای سینما) گاهی اوقات در کنترل قدرت ذهنی نامحدود او دچار مشکل است. پروفسور ایکس هم مجبور شد در کودکی در ذهن او یک محافظ روانی بسازد تا پیش از بلوغ و کنترل قدرت‌هایش از آن‌ها آگاه نشود.


19. کاپیتان اتم – Captain Atom

او که ترکیبی از سوپرمن و موج‌سوار نقره‌ای است گاهی اوقات مرد پولادین درجه دو محسوب می‌شود. قدرت‌های او مهیب هستند به گونه‌ای که می‌تواند میزان نامحدودی از انرژی را دستکاری کند.


18. ولورین – Wolverine

اگرچه ولورین قدرت‌های ابرقهرمانی خاصی ندارد اما قدرت شفایافتن او باعث شده که در این لیست قرار بگیرد. او کمبود قدرت خود را با خشم و پیشینه پیچیده حماسی خود جبران می‌کند و همانطور که درباره دکتر منهتن دیدیم همین ویژگی‌ها هم می‌تواند کافی باشد. قطعا او یکی از به یادماندنی‌ترین و محبوب‌ترین قهرمان‌های دنیای مارول و حتی کل جهان ابرقهرمانان است. بازی فوق‌العاده هیو جکمن که بیش از 17 سال در نقش ولورین ظاهر شد هیچگاه از ذهن طرفداران سینما پاک نخواهد شد.


17. آقای مجستیک – Mister Majestic

آقای مجسیک یکی از قدرتمندترین شخصیت‌های دنیای وایداستورم است که به سوپرمن شباهت دارد. او با وجود تمام قدرت‌هایش یک شخصیت ویژه است.


16. پروفسور ایکس – Professor X

پروفسور ایکس به عنوان قدرتمندترین تله پات این جهان نه تنها جهش یافته‌های بسیاری را تربیت کرد بلکه از آن‌ها محافظت نیز نمود.


15. زن شگفت انگیز – Wonder Woman

زن شگفت انگیز با بازی (گَل گدوت) توانست در ژانر فیلم‌های ابرقهرمانی یک فیلم ابرقهرمانی زنانه بسازد. او با وجود بهره بردن از ترکیبی از قدرت سوپرمن و مهارت‌های مبارزه بتمن به دلیل آسیب پذیری خود نتوانسته در جایگاه بالاتر قرار بگیرد. اگرچه او در برابر قدرت‌های مهیب ایمن است اما یک سلاح خطرناک می‌تواند به او آسیب برساند.


14. اسپاون – Spawn

آل سیمونز که توسط افراد خود اعدام شد زمانی برترین سرباز دولت و قدرتمندترین قاتل بود. زمانی که در جهنم بود با شیطان شرط بست که بتواند هر کاری که از دستش برمی آید را انجام دهد. در نهایت قدرتش به پایان رسیده و او دوباره به جهنم بازمی گردد.


13. مارشن من هانتر – Martian Manhunter

مارشن من هانتر با وجود قدرت‌هایش مافوق طبیعی بسیار پس از دکتر منهتن در مقام دوم قرار دارد. اما اهمیت اش در همین خلاصه نمی‌شود. او نه حواس مختلف، مهارت‌های قدرتمند تله پاتی و توانایی‌ترمیم، دارد.


12. هالک – Hulk

باوجود قدرت‌های نامحدود، توانایی‌ترمیم سریع و استقامت خستگی ناپذیرش، به سختی می‌توان در برابر او مبارزه کرد. اگرچه توانایی‌های او از همه بالاتر است اما شاید افراد قوی‌تر بتوانند در برابرش مقاومت کنند. همانگونه که در فیلم انتقامجویان: جنگ بینهایت دیدیم که تانوس به سادگی او را شکست داد که البته صدای هواداران هالک را درآورد. در دنیای سینما، مارک روفالو (Mark Ruffalo) نقش هالک را ایفا می‌کند، قبل از او نیز ادوارد نورتون این نقش را ایفا نموده است.


11. گرین لانترن – The Green Lantern

او با وجود داشتن حلقه قدرت که قدرتمندترین سلاح جهان است می‌تواند هر قدرتی که تصور می‌کند را داشته باشد. او همچنین یکی از شخصیت‌های کلیدی جهان DC است. اما نقطه ضعف او همانند گجت های دیگر این است که باید شارژ شود و معمولاً در مواقع لزوم این ضعف او به چشم می‌آید. در فیلم مخصوص این شخصیت، رایان رینولدز نقش او را ایفا نمود که البته بازخوردهای چندان مثبتی را به همراه نداشت.


10. فلش – Flash

فلش می‌تواند از نور سریع‌تر دویده، فکر کرده و عمل کند، اگرچه این ویژگی‌ها خارق العاده هستند اما توانایی‌های او به همین محدود نمی‌شوند. او می‌تواند در زمان حرکت کرده، از اجسام عبور کند و حتی دانش را با سرعت بسیار بالا خوانده و درک نماید.


9. بتمن – Batman

بتمن که در دنیای DC متولد شده تقریبا پرطرفدارترین شخصیت این شرکت می‌باشد. در فیلم لیگ عدالت (Justice League) دیدیم که وقتی فلش از او پرسید که قدرت ابرقهرمانی‌اش چیست؟ بتمن پاسخ داد که «من ثروتمند هستم!». او واقعا ثروتمند است، اما مهم‌ترین برگ برنده او قدرت تمرکز بالا و استراتژی‌های بسیار کاربردی است که در مبارزات به کارش می‌آید. او به دنیای سینما هم راه پیدا کرده است؛ حتما سه‌گانه بتمن به کارگردانی کریستوفر نولان را دیده‌اید و با بزرگ‌ترین دشمن بتمن در کامیک‌ها یعنی جوکر هم آشنا شده ‌اید! تاکنون افراد مختلفی در سینما نقش بتمن را بازی کرده اند که از جمله آنان می‌توان به مایکل کیتون، کریستین بیل و بن افلک اشاره نمود.

همچنین بخوانید: مقایسه ابرقهرمان های سینما: بتمن در برابر مرد عنکبوتی. کدام یک قویتر است؟


8. صاعقه سیاه – Black Bolt

صاعقه سیاه که رهبر گروهی از بازماندگان انسان به نام ناانسان ها را برعهده دارد حتی توسط ابرقهرمان‌های دیگر هم به عنوان قدرتمندترین موجود جهان نام گذاری می‌شود. او که می‌تواند انرژی را دستکاری کند قادر است قدرت‌های خود را تا میزان بسیار زیادی افزایش دهد. با این حال، قوی‌ترین سلاح او صدای طوفانی‌اش است. حتی یک زمزمه او استخوان‌های هالک را به لرزه انداخته و فریاد او می‌تواند کل جهان را نابود کند.


7. فرانکلین ریچاردز – Franklin Richards

فرانکلین به عنوان پسر آقای شگفت انگیز و زن نامرئی به دلیل توانایی‌هایش تا مدت‌ها قدرتمندترین جهش یافته دنیای مارول محسوب می‌شد. جایگاه او می‌تواند بالاتر هم باشد.


6. دکتر استرنج – Dr. Strange

قدرت‌های دکتر استرنج یا جادوگر عالی رتبه با قدرت‌های دکتر منهتن برابر است. اما او یک انسان عادی است که با جادو بازی می‌کند. ایفای نقش او در سینما را بندیکت کامبربچ برعهده دارد.


5. سنتری – Sentry

سنتری آنقدر قدرتمند است که گاهی اوقات خودش هم از توانایی‌هایش شگفت زده می‌شود. اما ذهن ضعیف او نقطه ضعفش محسوب می‌شود. با اینکه او یک بار موجودیت خود را از حافظه انسان‌ها و ابرقهرمان‌های جهان پاک کرد، اما مشکلات روحی روانی شخصی‌اش نقطه ضعف او محسوب می‌شوند.


4. موج سوار نقره‌ای – Silver Surfer

زمانی که از  این شخصیت حرف میزنیم باید بیشتر درباره کارهایی که او نمی‌تواند انجام دهد صحبت کنیم نه کارهایی که می‌تواند. او با وجود دسترسی به توانایی جهانی می‌تواند به قدرت نامحدود دست پیدا کند. اما عدم انسجام او باعث شده که در این جایگاه قرار بگیرد. گاهی اوقات او آنقدر خوب است که می‌تواند در جایگاه یک، دو یا سه قرار بگیرد و گاهی اوقات اصلاً مطمئن نیستیم که می‌توانیم او را در این لیست قرار دهیم یا خیر.


3. سوپرمن – Superman

سوپرمن یکی از شناخته شده ترین و قدرتمندترین قهرمان‌های دنیای DC است. او به راحتی می‌تواند در جایگاه اول باشد زیرا هیچ کس دقیقاً نمی‌داند که قدرت‌های سوپرمن تا چه اندازه است. او به عنوان یکی از محترم‌ترین ابرقهرمان‌های این جهان یک کریپتونی واقعی است. هنری کویل به خوبی توانسته نقش او را در سینما بازی کند اگرچه منتقدانی نیز دارد.


2. گوکو – Goku

گوکو یکی از بزرگ‌ترین ابرقهرمان‌های دنیای تخیلی است که نام او به دنیای واقعی هم راه یافته است و تصور می‌شود که هیچ چیز نمی‌تواند قدرت‌های او را محدود کند.


1. ثور – Thor

ثور به عنوان خدای رعد اسکاندیناوی یکی از ابرقهرمان‌های مارول است. او نه تنها یک ابرقهرمان به معنای واقعی، بلکه یک مبارز با مهارت رزمی بالا نیز می‌باشد. همچنین او یک چکش (به نام میولنیر یا Mjölnir) دارد که باعث می‌شود بر مکان و زمان کنترل مطلق داشته باشد. در حقیقت ثور آنقدر قدرتمند است که به سادگی نمی‌توان او را در فیلم‌های کامیک خلاصه کرد. ثور از جمله ابرقهرمان‌هایی است که به دنیای سینما راه پیدا کرده و البته طرفداران بسیار زیادی دارد. بازیگر ثور در دنیای سینما کریس همسورث است که انگار کاملا برای این نقش ساخته شده است!


امیدواریم از خواندن این مطلب لذت برده باشید. اگر ابرقهرمان مورد نظر شما در این لیست نبود لطفا در بخش نظرات برای ما بنویسید!

                               

دیدگاه‌ها (1730)

بستن فرم

  1. آری,

    اسفند 23, 1397

    بعد از یه تلاش یه ساعت و نیمه این لیستو تهیه کردم : (به ترتیب نیستن)
    wonderwoman
    one above all
    beyonder
    living tribunal
    galactus
    nova
    superman
    thor
    raven
    Dr. manhattan
    odin
    JeanGrey
    scarlet witch
    shazam
    sentry
    Dr. Strange
    SilverSurfer
    MartianManhunter
    GreenLantern
    dormammu
    FranklinRichards
    CaptainMarvel
    Phoneix
    AdamWarlock
    vision
    MarcSpector
    **هیچ لیستی نیست که همه باهاش موافق باشن .**
    **اگه به نظرتون کسی وجود داره که از کسی تو این لیست قوی تره لطفا بگین .**
    **انیمه ها رو هم نذاشتم چون مطمئنا به قول دوستمون قهرمانای مارول و دیسی باید جمع میکردن میرفتن .**

    پاسخ

    • a…… در پاسخ به آری,

      فروردین 4, 1398

      Supergirl که از super man قوی تره دی سی اصلا نگاه میکنی داداش

      پاسخ

      • آرش در پاسخ به a......

        اردیبهشت 23, 1399

        حالت خرابه

        پاسخ

    • م و در پاسخ به آری,

      تیر 18, 1399

      بن افلک

      پاسخ

  2. Abolfazl

    اسفند 22, 1397

    سلام ؛
    بادقت و حوصله بخونین لطفا…
    من همه کامنتهارو خوندم

    بهتره بگم اینا که ساخته‌ی ذهن یک نفر نیستن !!!!!
    بنابراین هرکدوم که درحال ساخته شدن بودن سازنده شخصیت سعی کرده نقطه ضعفشو بپوشونه جوری که اگه همه‌شونو بندازیم تویه میدون جنگ آخرش کل دنیا نابود میشن و همه و همه حتی خودشون میمیرن…!!!!
    مساله بعدی اینه که اینا باید چند دسته بشن…
    یه سریا شون تو دنیای خیالی زندگی میکنن…
    یه سریا شون مثلا تو دنیای ما زندگی میکنن…
    بعضیاشون که کارتونی بودن از اول پس کلا بیخیالشون…
    بنظرم بیشتر از سه دسته اونم نسبت به کارهایی که میتونن بکنن تقسیم میشن پس باید تو هر دسته نسبت به کارهایی که کردن ؛ نه نسبت به کارهایی که میتونن بکنن درجه میگیرن و جایگاهشون از نظر بیننده ثبت میشه…
    خودمم طرفدار مرد عنکبوتی بودم ولی نولان و کریستین بیل نطرمو عوض کردن و حالا هوادار بتمن هستم…❤
    ممنون از توجه گرانبهاتون.

    پاسخ

    • ابولفضل در پاسخ به Abolfazl

      فروردین 2, 1398

      آخه تو که هیچی از هیچ ابر قهرمانی نمیدونی وحتی جایگاه مارول در برابر دی سی .پس الکی حرف نزن چون ابر قهرمان های دیسی اصلا نمی تونن تو این لیست باشند واین لیست به نظر من برهیچ اساسی طبقه بندی نشده به جز سلیقه های شخصی

      پاسخ

      • HERO در پاسخ به ابولفضل

        تیر 15, 1398

        آقای ابولفضل به نظر میرسه شما دارید بسیار متعصبانه حرف میزنید اگه ابرقهرمان دی سی نبود الان مارول اسم یه کمپانی گمنام بود!

        پاسخ

        • shayan در پاسخ به HERO

          مرداد 30, 1398

          مارول فقط چند تا از شخصیتاش به دی سی شباهت دارن و در حدی نیست که این جمله مسخره رو بگی بعدشم فعلا که دی سی زیر سایه مارول بی نام و نشان شده.

          پاسخ

          • آریو در پاسخ به shayan

            مرداد 30, 1398

            نه نه مردعنکبوتی از بتمن تقلید کرده چون هردوتاشون والدینشونو از دست دادن.
            هاکای از گرین ارو تقلید کرد چون هردوتا کماندارن و اینکه آرش کمانگیر هم کمان داشته مهم نیست
            (به موسسه ی ترک اعتیاد میرود)

            پاسخ

            • shayan در پاسخ به آریو

              شهریور 1, 1398

              فک نکنم اسپایدی به بتمن شباهتی داشته باشه!!!!!هرکس که والدینشو از دست داده که بتمن نمیشه…..به نظرم آیرون من به بتمن شباهت داره(تجهیزات پیشرفته و میلیاردر و والدینشو هم از دست داده و هردوشون تو فیلم با ی خدا جنگیدن(ثور و سوپرمن)

              پاسخ

              • آریو در پاسخ به shayan

                شهریور 2, 1398

                شوخی کردم جدی گرفتی چراD:

                پاسخ

                • م و در پاسخ به آریو

                  تیر 18, 1399

                  منظورتان از این که دی سی زیر سایه مارول چیه؟
                  من کاری ندارم که کی کپی کرده اما شما در هدی نیستی که بگی دی سی زیر مارول

                  پاسخ

  3. vergil

    اسفند 9, 1397

    جای کریتوس کبیر خالی واقعا

    پاسخ

  4. مهدی

    اسفند 7, 1397

    بنظر من بتمن باید توی این لیست باشه ۱. پول زیادی داره ۲.تکنولوژی بالا ۳. هوش عالی با همین ها تونست سوپرمن رو شکست بده و تا دم مرگ ببرتش و با تکنولوژی که داشت تونست اون سنگ رو بدست بیاره و به عنوان سلاح استفاده کنه و اون هیولا رو که نه سوپرمن ونه زن شگفت انگیز میتونستن شکستش بدن رو از بین ببره

    پاسخ

    • آریو در پاسخ به مهدی

      اسفند 10, 1397

      قدرت با هوش وثروت خیلی فرق میکنه .

      پاسخ

      • Reza در پاسخ به آریو

        خرداد 6, 1398

        یک هوش و فکر بالا میتونه قدرتمندترین آدم رو از پا در بیاره هوش خیلی مهمه

        پاسخ

        • آریو در پاسخ به Reza

          خرداد 6, 1398

          از نظر من سوپرمن از بتمن قدرتمند تره . دلیل شکست خوردنش هم هوش بالای بتمن بود و عنوان مقاله ۲۵ قهرمان قدرتمنده …
          بذار یه مثال بزنم ، اینکه بارسلونا از والنسیا باخت دلیل میشه که والنسیا قویتره ؟ نه ، دلیل شکست بارسا انگیزه ی کمش بود .

          پاسخ

          • I*M BATMAN در پاسخ به آریو

            تیر 15, 1398

            نظر شما قابل احترامه اما تو چنتا کمیک بتمن بدون کیرپتون سوپرمنو شکست داد مثل اینکه سوپرمن هم عصبانی و پر انگیزه بود!

            پاسخ

            • آریو در پاسخ به I*M BATMAN

              تیر 15, 1398

              بله عرض کردم قدرتای سوپرمن از بتمن بیشتره و نمیدونم که بتمن چجوری سوپرمن رو شکست داد

              پاسخ

          • من بتمنم در پاسخ به آریو

            تیر 15, 1398

            البته نظر شما قابل احترامه!

            پاسخ

      • کمیکیس در پاسخ به آریو

        تیر 15, 1398

        فک کردی بتمن قدرت نداره؟ پس چطوری لیگ عدالتو تنهایی به گٌتر داد؟

        پاسخ

        • آریو در پاسخ به کمیکیس

          تیر 15, 1398

          چجوری ؟
          من نمیدونم شما بگو .

          پاسخ

    • aj در پاسخ به مهدی

      فروردین 5, 1398

      بتمن اصلا ابرقهرمان خوبی نیست تو اون یه تیکه از لیگ عدالت که سوپرمنو زنده کردن سوپرمن بتمنو قورت داده بود سوپر من خیلی قویه ولی به نظر من تور قدرتمندترین ابر قهرمانه دکتر استرنج با سنگ زمان میتونه هر کاری کنه تو یه نگا به فیلماش بندازی قشنگ میفهمیچی میگم

      پاسخ

      • Reza در پاسخ به aj

        خرداد 6, 1398

        پسر خوب بتمن بدون هیچ قدرتی تونسته سوپرمن رو شکست بده کاپبتان آمریکایی رو شکست بده خود سوپر من هم میگه من از کسی نمیترسم ولی از تاریکی بتمن خیلی میترسم

        پاسخ

    • aj در پاسخ به مهدی

      فروردین 5, 1398

      ابر قهرمان فقط روحانی :)))))))))))))))))))

      پاسخ

      • م و در پاسخ به aj

        تیر 18, 1399

        من کار ندارم بتمن قوی هست یا نه ولی به جرات می تونم بگم محبوب ترین قهرمان دنیاست
        و قدرت در محبوبیت تاثیر کمی داره
        هی چکی از خوندن کمیکای قهرمان های قادر مطلق و شکست ناپذیر خوشش نمیاد
        همه از اینکه قهرمانشون در هچل گیر کنه خوششان میاد و این که کمیک جذاب میکنه
        بتمن بیشترین می زان هزور در کمیک را داشته و همچنین رکورد فروش کمیک دست بتمن

        پاسخ

  5. علی

    بهمن 17, 1397

    من گوروتم D-:

    پاسخ

  6. Arash voso

    بهمن 14, 1397

    قوی ترین موجودات این ها هستن
    1 one-above-all
    2 beyonder
    3 Living Tribunal
    4 Galactus
    شخصیت اول که آفریننده‌ی کل مارول یونیورس هستش و حکم خدا رو داره که دانش و بینایی‌ش همه چیز رو زیر سلطه‌ی خودش داره
    بیاندر میتونه واقعیت رو تغیر بده بدون فهم کسی جز شخصیت برتر یعنی one-above-all
    لیوینگ تریبونال می‌تونه تانوس رو بدوت هیچ گونه ضحمتی با کل سنگ ها‌ی ابدیت شکست بده
    گالاک توس هم که نابود کننده‌ی جهان هاست

    پاسخ

  7. یوسف

    بهمن 8, 1397

    پس نوا(nova) شاید تو فیلم ها نباشه ولی قویه

    پاسخ

  8. نیما

    بهمن 5, 1397

    سوپرمن اول بخاطر:اشعه لیزری که خیلی قدرتمند_سرعتی هم اندازه ی فلش که هرکسی رو از پای در میاره_قدرتی فراتراز هالک_جا به جایی اجسام با ذهن_طوفان یخی_پرواز کردن در همه جای دنیا_در زیر آب ماندن تا سال های سال_هیپنوتیزم بسیار قوی_مقاومت در برابر بمب اتم هسته ای_خشمی که هیچکس نمیتواند جلوی آن را بگیرد_و مهمترین آن ها که هیچکس نمیتواند مقاومت کند:رنگین کمانی که دستش به بیرون میاد و به هزاران سوپرمن تبدیل شدن همشون قدرت سوپرمن رو دارن_تازه خیلی مونده این برای اثبات قدرت سوپرمن بس نیست_هیچ چیز جز کریپتونایت که خیلی کم یاد و در کره ی زمین نیست نمیتونه اونو نابود کنه

    پاسخ

    • حسام در پاسخ به نیما

      بهمن 7, 1397

      رتبه اول برای تور هست درباره سرعت هم باید بگم سلاح جدید تور (در انتقام جویان 3 )توانایی احضار بایفراست رو داره که اگه تو جایی باشه که صد سال نوری با زمین فاصله داشته باشه در کمتر از یک دقیقه بهزمین می رسه توانایی پرواز رو هم که داره ارباب آذرخش که هست بدون سلاحش هم خیلی قدرتمنده.راستی سوپر من میتونه تبر جدید تور یا میونیر(چکش قبلی تور) رو بلند کنه؟

      پاسخ

      • آرش در پاسخ به حسام

        اردیبهشت 23, 1399

        البته که می تونه

        پاسخ

      • استیو راجرز در پاسخ به حسام

        اردیبهشت 23, 1399

        پاسخ این سوال خیلی دقیق مشخص نیست . یک بار سوپرمن در کراس اوور های مارول عیله دی سی ، پتک میولنیر را بلند کرد که البته بعدش مشخص شد که در آن زمان طلسم لیاقت از روی میولنیر توسط اودین برداشته شده بود . بنابراین مشخص نیست که سوپرمن لایق هست یا خیر . اما با توجه به شخصیتش به نظر شخصی من احتمال لایق بودنش وجود داره .
        راجب تبر ثور هم اگه منظورتون استورم بریکر در MCU هست که باید بگم از آنجایی که این سلاح توسط اودین با طلسم شایستگی پیوند نخورده ، بنابراین به دست گرفتن این سلاح ربطی به لیاقت نداره . فقط ثور اشاره کرد که موجودات فانی و میرا قدرت استفاده از این تبر را ندارند چون بعد از مدت کوتاهی مغزشون فاسد میشه و بدنشون از بین میره . اما خوب سوپرمن میتونه این سلاح را به دست بگیرد و ازش استفاده کند .

        پاسخ

  9. سروش

    دی 30, 1397

    از لحاظ فنی بخوایم در نظر بگیریم دکتر منهتن از همشون قویتره و به نظرم بتمن و ولورین تو این فیلم جایی ندارن و باید شخصیتایی مثل ونوم سایبورگ یا ریون رو میزاشتین

    پاسخ

    • امیرمهدی در پاسخ به سروش

      بهمن 16, 1397

      بروبابا بتمن بایدتواین لیست باشه نه اون اهن گرازه سایبورگ

      پاسخ

  10. سروش

    دی 27, 1397

    دکتر منهتن بنظرم قویترینه ولی هیشکی حتی بهش اشاره هم نکرده

    پاسخ

  11. امید

    دی 20, 1397

    ببخشید دفعه قبل اسم بعضی شخصیت هارو وارد نکردم وبعضی رو هم به اشتباه قدرتمند تر از اون یکی نوشتم اما قوی ترین شخصیت های مارول و دی سی کامیس به ترتیب قدرت عبارتنداز:
    ۱_سورت هیولای آتیش آزگارد
    ۲_اودین
    ۳_هلا
    ۴_زئوس
    ۵_کال بوریسان( برادر اودین)
    ۶_ثور
    ۷_بالدر(برادر ناتنی ثور)
    ۸_کوگو
    ۹_ثانوس(بادست کش)
    ۱۰_آپولیس کیس
    ۱۱_جین گری
    ۱۲_اسکارلت ویچ
    ۱۳_ریون
    ۱۴_شزم
    ۱۵_دراک اساید
    ۱۶_رد هالک(هالک قرمز زیاد حضور نداشته برعکس سبزش اما برطبق قدرت اون توی این رده قرار میگیره)
    ۱۷_سوپرمن وسنتری (دوتاشون دارای قدرت برابرن حتی سنتری از سوپر من الهام گرفته)

    پاسخ

    • Milad در پاسخ به امید

      دی 22, 1397

      ببینم اینارو از کجا آوردی تو از ادمین هم غلط تر میگی که

      پاسخ

      • آریو در پاسخ به Milad

        اسفند 7, 1397

        لیست خیلی خوبیه تو با چیش مشکل داری ؟

        پاسخ

        • م و در پاسخ به آریو

          تیر 18, 1399

          با این که شزم بالا تر از دارک ساید
          الان یعنی تور از دارک ساید قوی تره
          ۱۵ دارکسایده
          منظورت از ریون کدوم نسخه هست نسخه خورشید عدالت ریون به اندازه اودین قوی
          ۱۰ تای اول مال مارول در حق دی سی اجهاف شده
          ثور ۶ ولی سوپرمن۱۷ اگه تور را با گجت هاش تو این لیست گذاشتی پس سوپرمنم با گجتاش حساب کن
          شزم از ریون قوی تره محلی که شزم از اون محافضت می کنه محل تولد جادو در دنیای دی سی و شزم قدرت مند ترین جادو را در اختیار دارد و …
          امید جان لیست مشکل اساسی داره

          پاسخ

  12. فربد

    دی 20, 1397

    دوستان خوب من این لیست دلخواه است ولی اگر بخواهیم واقعا بگیم قویترین حالت گوکو از قویترین حالت ثور قویتره اینجوری بگم قدرتهای گوکو نامحدود هی ارتقا پیدا میکنه لولش بیشتر میشه میتونید تو سایتای خارجی ببینید و در کل قهرمانانی هستند که از تمام این افراد قویترن مانند toaa با pr beyonder یا tori bot میتونیید تحقیق کنید این شخصیت ها اینقدر قوی هستند که نمیشود به این راحتی از اینها فیلم ساخت من همه مطالبم را با تحقیق میگویم تو سایتای خارجی و یوتوب حتما ببینیذ.

    پاسخ

  13. امید

    دی 18, 1397

    قوی ترین شخصیت های دنیای مارول و دی سی کامیس طبق چیزی هست نه صرفا ابر قهرمانان به ترتیب قدرت عبارتند از:
    ۱_سورت هیولای آتیش آزگارد
    ۲_اودین
    ۳_زئوس
    ۴_هلا
    ۵_ثور
    ۶_کوگو
    ۷_آپولیس کیس
    ۸_ثانوس(با دست کش)
    ۹_اسکارلت ویچ
    ۱۰_شزم
    ۱۱_دراک اساید
    ۱۲_رد هالک(هالک قرمز زیاد حضور نداشته اما برطبق قدرت)
    ۱۳_جین کری
    ۱۴_سوپر من
    ۱۵_سنتری
    ویه چیزی خیلی از این ایرون من بدم میاد همه فیلما اومده همه خراب کرده

    پاسخ

    • Shams در پاسخ به امید

      فروردین 13, 1398

      شما خیلی دیگه طرفدار ازگاردیای
      One above all
      Beyonder
      Dr manhattan
      الان هیولای اتشین ازگارد مگه بارها از اودین شکست نخورده ؟

      پاسخ

  14. Amir

    دی 16, 1397

    باید تریگون و ریون به ترتیب تو رده اول و دوم این لیست قرار میگرفتن چون اونا به نوعی قدرت های بیشتری دارن و از تور تانوس و سوپرمن و بقیه قویترن

    پاسخ

  15. حمید

    دی 14, 1397

    باید شزم رو هم قرار میدادید قدرت سوپر من در مقابل شزم هیچه

    پاسخ

    • Milad در پاسخ به حمید

      دی 22, 1397

      افرین😒😐😐

      پاسخ

    • ارتین در پاسخ به حمید

      مهر 7, 1399

      اشتباه میکنی دادا

      پاسخ

  16. امید

    دی 13, 1397

    اگه تمامی شخصیت های مارول ودی سی کامیس یا کلا قهرمانان وشرورهای خیالی رو بزاریم ثور در جایگاه ۷قرار میگیره وسوپرمن ۱۲ وهالک اصلا هالک هیچ جایگاهی نداره اگه همه رو بزاریم سورت وکرنوس جایگاه اول واودین وزئوس جایگاه دومو بدست میارن اما در مقایسه ثور با سوپرمن منبع قدرتش ستاره های زرده چون اهالی کریپتون زیر ستاره سرخ زندگی میکنن پس زیر ستاره زرد قدرتمندن وگرنه مثل انسانه از لحاظ قدرت بدنی اما ثور منبع قدرتش خودشه وتازه توی کمیک وفیلم وقتی ویژن( اونم مثل سوپرمنه )به اون حمله میکنه با یک دست پرتش میده تازه اون دیدیم که در مقابل توی جنگ ابدیت مقابل یک ستاره قوی تره از خورشید قرار گرفت وفقط از هوش رفت تازه اینا همه بدون چکشه در مبارزه ثور با سوپر من حتی زیر ستاره زرد بازم ثور برنده است ثور وقتی عصبی ترم بشه هیچی با صایقش میتونه کل کریپتونو نابود کنه وقتی توی مبارزه با آیرن من شکست خورد شرایطش فرق میکرد تازه مادیدیم که هالکم راحت میتونه نابود کنه از لحاظ ذهنی وهوش از سوپرمن خیلی برتره هرچند به پای لوکی برادرش نمیرسه توی این لیست اسم خیلیا اومده که هیچ قدرت خاصی ندارن ونباید میومدن مثل بتمن کاپیتان مارول وحتی ولورین این مقایساتی که انجام دادم کاملا بدون تعصب بود وگرنه من طرفدار کاپیتان امریکام واینا همش الکی وخیالین ودر ضمن شما جوری بحث میکنین انگار واقعین برید سر کار وزندگیتون

    پاسخ

  17. امید

    دی 13, 1397

    البته اگه تمام شخصیت های دنیای مارول وکمیک وکلا ابر قهرمانی روکه هست قرار بدیم زئوس واودین از همه قوی ترن وثور در رتبه۷ قرار میگیره ولی در واقع اگر لیست تمام شخصیت ها رو قرار بدیم هالک توش هیچ جایگاهی نداره ودر ضمن سوپر در رتبه ۱۰قرار میگیره سوپرمن وکلا اهالی کریپتون چون زیر یک ستاره سرخ زندگی میکنن میتونن جلوی ستاره های زرد قدرتمند بشن وگرنه مثل یک آدم معمولین اما کسایی مثل ثور منبع قدرتشون خودشه وهمه میدونن بدون چکشش مقایسه کردیم و توی کمیک وفیلم دیدیم که ویژن که اونم مثل سوپرمنه رو ثور با یک دست پرت کرد قطعا ثور از سوپر خیلی قوی تره واین لیستم خیلی ها مثل بتمن قدرت خاصی ندارن ونباید قرار میگرفتن حساب کنین با چکشش با سوپرمن روبرو شه دیگه هیچ یا هلا اصلا هلا خواهرش که از ثورم خیلی قوی تره توی جنگ ابدیت دیدیم که ثور مستقیما مقابل یک ستاره مثل خورشید قرار گرفت وفقط بیهوش شد در حالی که سوپر من از حد خاصی نمیتونه نزدیک خورشید قرار بگیره اینایی که میگم کاملا منطقیه وخارج از تعصبه وگرنه من طرفدار کاپتان راجرزم ویه چیز دیگه همه شرورن شما وایسادین سرشون بحث میکنین برید به کار زندگیتون برسید

    پاسخ

    • دكتر قاسمي در پاسخ به امید

      خرداد 24, 1398

      زئوس اگه قوي بود كشته نميشد
      قوي ترين شخصيت دكتر منهتنه كه قدرتش حتي از تور هم بيشتره

      پاسخ

  18. رستم دستان

    دی 11, 1397

    نظرات رو خوندم از خنده مردم اگر روح استن این نظرات رو بخونه از خنده زنده میشه

    پاسخ

  19. علی

    دی 10, 1397

    بتمن اوله بعدشم سوپر من و مرد عنکبوتی

    پاسخ

    • میلاد در پاسخ به علی

      دی 22, 1397

      برادر من چون بتمنو دوس داری دلیل نمیشه اول باشه

      پاسخ

    • ابوالفضل در پاسخ به علی

      بهمن 20, 1397

      بتمن چطور لوله خدایی😓

      پاسخ

    • آریو در پاسخ به علی

      اسفند 7, 1397

      یعنی میگی بتمن و مرد عنکبوتی میتونن گوکو و اودین و تور و سوپرمن و … قوی ترن ؟ اینا نمیتونن پانیشرو و ددپول و ونوم و استن لی (!) رو شکست بدن که !!! دوستان فکرمیکنن که اگه بگی بتمن از تور ضعیفتره داری به بتمن توهین میکنی !!!
      هرکی بتمنو دوست داره میگه بتمن قویترین شخصیته !!! جمع کنین بابا !

      پاسخ

      • DNA در پاسخ به آریو

        تیر 17, 1398

        پس چرا هر کی که ددپول رو دوست داره هروقت میبینه که میگن ددپول از دث استروک تقلید (نسبتا ضعیف) کرده به طرفداران ددپول بر میخوره یا هروقت اون شکست ددپول از بتمن رو میبینند فحش میدن؟ ما پهن نکردیم که بخواهیم جمیع کنیم!
        بتمن میتونه پانیشر و ددپول و ونوم رو شکست بده استن لی مرحوم هم میزارم به حساب بیل فینگر مرحوم.
        خود اون ویدیویی که بتمن ددپول رو شکست داد رو که دیدی! خب بتمن ددپول رو این جوری نابود میکنه از اون جایی که بتمن استاد تمام مهارت های رزمی هست و مخفی کاره و کلی تکنولوژی و قدرتو هوشو زکاوت داره راحت میتونه پانیشر رو شکست بده و ونوم رو هم میتونه با دستگاه صوتی که برای خبر کردن خفاش ها داره استفاده کنه و یا لباس آتشینی که برای مقابله با مسترفریز استفاده میکنه (توی بتمن آرکام اریجین هست) در مقابل ونوم هم استفاده کنه.
        ببخشید اگه غلط املایی داشتم

        پاسخ

        • آریو در پاسخ به DNA

          تیر 17, 1398

          همچین ویدیویی رو ندیدم ولی تقریبا مطمئنم که فن مید هست .
          من خودم تو کامنتم اغراق کردم چون کاربری که پاسخشو دادم خیلی اغراق کرده بود ! گفت بتمن اوله !
          در مورد تقلید ددپول و دث استروک نمیدونم که چه ربطی به این مقاله داشت ولی تو همین سایت یه مقاله درباره ی تقلیدهای مارول از دیسی هست که تو کامنتاش کلی بحث شده و من هم از بحث با شما استقبال میکنم .

          پاسخ

          • DNA در پاسخ به آریو

            تیر 17, 1398

            درمورد ویدئو باید بگم که میتونید توی گوگل بزنید (بتمن علیه ددپول) تا بیاره
            من مقاله 10 ابرقهرمان مارول که از دی سی الهام گرفته اند رو خوندم و همچنین بحث هارو… شباهت های ددپول و دث استروک بعضی هاشون رو اعتقاد دارم که شبیه هم نیستند!(کی گفت بتمن اوله با این که من طرفدار بتمنم ولی نمیگم بتمن اوله)
            والا من سرم شلوغ هست و بحث های شما و اون آدمه که درمورد شباهت های شخصیت مارول و دی سی بود رو خوندم دیدم واقعا شما بیش از حد به او بی احترامی کردید و او حتی آخر از شما تشکر کرد.
            اگه سرم شلوغ نباشه چرا که نه؟.

            پاسخ

            • آریو در پاسخ به DNA

              تیر 18, 1398

              در مورد اون بحث اینکه نمیدونم کجا بی احترامی کردم و به نظرم بهتره که تو کامنتای همون مقاله با هم بحث کنیم !
              و اینکه کسیکه کامنتشو جواب دادم گفت بتمن اوله و بعدشم مرد عنکبوتی !!!
              مطمئنا هیچ انسان با اطلاعاتی همچین حرفی نمیزنه !

              پاسخ

              • DNA در پاسخ به آریو

                تیر 18, 1398

                سلام آریو ! اینکه کجا بحث کنیم مهم نیست مهم اینه که بعد از بحث چی به نفع مون بشه!
                شما خیلی بی احترامی کردی که البته اون هم بی احترامی نکرد ولی چون گفتی من کی بی احترامی کردم چشم بهت میگم:
                شما بعد از اینکه دیدی دیگه کامنتی نمیزاره و میخواد خودشو زودتر از شما سنگین و رنگین تر نشون بده یک کامنت پر از توهین براش نوشتی! ولی او سعی کرد جواب یک کامنت دیگت رو که نسبت به اون بهتره با کمی مهربانی جواب بده و همچنین شما هم با کمی مهربانی برای او کامنت دادید و او از شما تشکر کرد!
                حالا اون کامنتی که براش دادی رو خودم برات برسی میکنم:
                من نمیدونم مبالغه چه ربطی به زبان عربی داره و اون فقط مبالغه شما رو مسخره کرد
                شما حرف هارو سه بار تکرار میکردید ولی این از درک پایین این حکیم بزرگ نبود! از این بود که شما فقط حرفتون رو تکرار میکردید به صحت داشتن حرفتون کاری نداشتید و واقعا بعد از اینکه براتون درمورد سکوت مثال زد شما هم تصمیم گرفتید که بهش بگید منم قبل از این که تو بگی میخواستم سکوت کنم.آریو حرف های عجیب رو کیا میزنن؟دیوونه ها و شیرین عقل ها! یعنی بهش گفتی دیوونه.
                چون من از قبل کامنت ها رو خوندم دیدم که طرف گفته اصلا درمورد کامنت دادن به دوستم هیچی نگفتم و خودش نظر داد.
                بهش گفتی برای من و (هر انسان عاقلی) مورد اول باور پذیر تره! چرا دور انسان های عاقل خط کشیدی؟و اسم خودت رو کنار انسان های عاقل اوردی؟چرا اسم طرف رو نیاوردی؟
                شما درمورد دوست DC خودتون رو میزنید به اون راه و دارید الکی و الکی تحقیرش میکنی! من که باور کردم اون دوست DC هست چون موقع اسباب کشی و خط نداشتن DC داره پیام میده و خودت هم جواب اون رو دادی!
                گفتی آقا عرعر من عرعر باور عرعر کردم! دیگه این رو خودت باید بفهمی!
                توی بعضی چیز هاهم بتمن اوله یا اسپایدرمن اول مهم اینکه مکمل هم باشن…

                پاسخ

                • DNA در پاسخ به DNA

                  تیر 18, 1398

                  البته آریو توی کامنتم برداشت بد نکنی اگرم کردی ببخشید.

                  پاسخ

                • DNA در پاسخ به DNA

                  تیر 18, 1398

                  البته قصد بی احترامی ندارم آریو جان برداشت بد نکنی اگرم کردی ببخشید.

                  پاسخ

  20. X MEN

    دی 6, 1397

    ابر قهرمان انیمه ها رو نزارید😑
    اگه اینجوری باشه که بقیه قهرمان ها باید جم کنن برن

    پاسخ