25 ابر قهرمان قدرتمند تمام زمان‌ها به همراه تصاویر

اگر در حال خواندن این پست هستید احتمالا طرفدار کامیک‌بوک‌ها (Comic book) می‌باشید. کامیک‌ها کتابچه‌هایی هستند که داستان‌های ابرقهرمانی را نقل می‌کنند. مارول (Marvel) و دیجیتال کامیک (DC) جزو معروف‌ترین شرکت‌هایی هستند که از زمان‌های قدیم (اوایل قرن بیستم) کامیک‌ها را منتشر می‌کرده‌اند و اکثر ابرقهرمانانی که در فیلم‌های معروف ابرقهرمانی دیده‌ایم (مانند بتمن، سوپرمن، مرد آهنی، ثور، کاپیتان امریکا، واندروومن و …)، در یکی از این دو شرکت متولد شده‌اند. البته برخی ابرقهرمان‌ها (مثل ثور، اودین و …) از داستان‌های اساطیری فرهنگ‌های مختلف جهان (از جمله شمال اسکاندیناوی) نشئت گرفته‌اند. تعداد ابرقهرمان‌ها و ابرشرورهایی که تا بحال در کامیک‌ها معرفی شده بسیار زیاد است و انتخاب قوی‌ترین آن‌ها کار دشواری است. در این مطلب 25 ابرقهرمان و ابرشرور پرطرفدار که قدرت‌های خاص دارند معرفی شده‌ند، البته اگر فقط طرفدار سینما باشید شاید همه آنها را نشناسید، زیرا تابحال تنها بخش کوچکی از ابرقهرمان‌ها به دنیای سینما راه پیدا کرده‌اند. اگر ابرقهرمان مورد نظر شما در این لیست نبود لطفا در بخش نظرات او را معرفی کنید. با پروشات همراه باشید.


25. کاپیتان مارول – Captain Marvel

کاپیتان مارول که در ابتدا خانم مارول (کارول دانورز) بود یک خلبان نیروهای هوایی، مأمور سیا و مدیر امنیتی ناسا محسوب می‌شد که پس از به دست آوردن قدرت از نیروهای فضایی به کاپیتان مارول تبدیل شد. او در قسمت چهارم فیلم انتقامجویان (Avengers 4) حضور خواهد داشت (با بازی بری لارسون) و امیدواریم که با قدرت مبارزه و انرژی‌اش، در انتقام جویان 4 بتواند از پس تانوس (Thanos) با بازی جاش برولین بربیاید.


24. فایراستورم – Firestorm

برخلاف قهرمان‌های دیگر، فایراستورم دو نفر است که باهم ترکیب شده و به قدرتی می‌رسند که می‌توانند مواد را از سطح مولکولی مجدداً با هم ترکیب کرده و یک ماده جدید بسازند. اما از آنجاییکه قدرت او به مواد غیرارگانیک محدود شده بنابراین نمی‌تواند در جایگاه اول قرار بگیرد.


23. مرد آهنی – Iron Man

اگرچه مرد آهنی هم نقاط ضعف خود را دارد اما اما قدرت او در مقابل قهرمان‌هایی مانند ثور، هالک و غیره در این لیست، ثابت شده است. همچنین او آنقدر جذاب است که بتواند در این لیست قرار بگیرد. از آنجاییکه او دائم در تکامل است بنابراین شاید در آینده قدرت‌های او افزایش پیدا کند. یکی از دلایل محبوبیت بالای این شخصیت، بازی زیبای رابرت داونی جونیور در نقش مرد آهنی در دنیای سینمایی مارول است.


22. آکوآمن – Aqua Man

آکوآمن یکی دیگر از قهرمان‌های آتلانتیس است که قدرت‌هایش همواره دست کم گرفته شد. شخصیتی که در چنین مکانی متولد شده و بتواند هر تکنولوژی انسانی را نابود کند مطمئناً باید در این لیست قرار بگیرد. در دنیای سینما، جیسون موموآ نقش آکوامن را ایفا میکند.


21. دکتر منهتن – Dr. Manhattan

زمانی که از قدرت ناب، خالص و بی نظیر صحبت می‌کنیم تنها چند نفر می‌توانند با او رقابت کنند. در حقیقت توانایی‌های او محدودیت ندارد. قرار گرفتن او در جایگاه 20 ، به دلیل بی عاطفگی اوست که یک ضعف درونی می‌باشد. اگرچه او آنقدر قدرتمند است که می‌تواند جهان را نابود کند اما چیزی برایش مهم نیست و ترجیح می‌دهد تنها باشد.


20. ققنوس – Phoenix

فینیکس یا ققنوس یکی از قدرتمندترین تله پات های جهان است که جین گری (با بازی سوفی ترنر در دنیای سینما) گاهی اوقات در کنترل قدرت ذهنی نامحدود او دچار مشکل است. پروفسور ایکس هم مجبور شد در کودکی در ذهن او یک محافظ روانی بسازد تا پیش از بلوغ و کنترل قدرت‌هایش از آن‌ها آگاه نشود.


19. کاپیتان اتم – Captain Atom

او که ترکیبی از سوپرمن و موج‌سوار نقره‌ای است گاهی اوقات مرد پولادین درجه دو محسوب می‌شود. قدرت‌های او مهیب هستند به گونه‌ای که می‌تواند میزان نامحدودی از انرژی را دستکاری کند.


18. ولورین – Wolverine

اگرچه ولورین قدرت‌های ابرقهرمانی خاصی ندارد اما قدرت شفایافتن او باعث شده که در این لیست قرار بگیرد. او کمبود قدرت خود را با خشم و پیشینه پیچیده حماسی خود جبران می‌کند و همانطور که درباره دکتر منهتن دیدیم همین ویژگی‌ها هم می‌تواند کافی باشد. قطعا او یکی از به یادماندنی‌ترین و محبوب‌ترین قهرمان‌های دنیای مارول و حتی کل جهان ابرقهرمانان است. بازی فوق‌العاده هیو جکمن که بیش از 17 سال در نقش ولورین ظاهر شد هیچگاه از ذهن طرفداران سینما پاک نخواهد شد.


17. آقای مجستیک – Mister Majestic

آقای مجسیک یکی از قدرتمندترین شخصیت‌های دنیای وایداستورم است که به سوپرمن شباهت دارد. او با وجود تمام قدرت‌هایش یک شخصیت ویژه است.


16. پروفسور ایکس – Professor X

پروفسور ایکس به عنوان قدرتمندترین تله پات این جهان نه تنها جهش یافته‌های بسیاری را تربیت کرد بلکه از آن‌ها محافظت نیز نمود.


15. زن شگفت انگیز – Wonder Woman

زن شگفت انگیز با بازی (گَل گدوت) توانست در ژانر فیلم‌های ابرقهرمانی یک فیلم ابرقهرمانی زنانه بسازد. او با وجود بهره بردن از ترکیبی از قدرت سوپرمن و مهارت‌های مبارزه بتمن به دلیل آسیب پذیری خود نتوانسته در جایگاه بالاتر قرار بگیرد. اگرچه او در برابر قدرت‌های مهیب ایمن است اما یک سلاح خطرناک می‌تواند به او آسیب برساند.


14. اسپاون – Spawn

آل سیمونز که توسط افراد خود اعدام شد زمانی برترین سرباز دولت و قدرتمندترین قاتل بود. زمانی که در جهنم بود با شیطان شرط بست که بتواند هر کاری که از دستش برمی آید را انجام دهد. در نهایت قدرتش به پایان رسیده و او دوباره به جهنم بازمی گردد.


13. مارشن من هانتر – Martian Manhunter

مارشن من هانتر با وجود قدرت‌هایش مافوق طبیعی بسیار پس از دکتر منهتن در مقام دوم قرار دارد. اما اهمیت اش در همین خلاصه نمی‌شود. او نه حواس مختلف، مهارت‌های قدرتمند تله پاتی و توانایی‌ترمیم، دارد.


12. هالک – Hulk

باوجود قدرت‌های نامحدود، توانایی‌ترمیم سریع و استقامت خستگی ناپذیرش، به سختی می‌توان در برابر او مبارزه کرد. اگرچه توانایی‌های او از همه بالاتر است اما شاید افراد قوی‌تر بتوانند در برابرش مقاومت کنند. همانگونه که در فیلم انتقامجویان: جنگ بینهایت دیدیم که تانوس به سادگی او را شکست داد که البته صدای هواداران هالک را درآورد. در دنیای سینما، مارک روفالو (Mark Ruffalo) نقش هالک را ایفا می‌کند، قبل از او نیز ادوارد نورتون این نقش را ایفا نموده است.


11. گرین لانترن – The Green Lantern

او با وجود داشتن حلقه قدرت که قدرتمندترین سلاح جهان است می‌تواند هر قدرتی که تصور می‌کند را داشته باشد. او همچنین یکی از شخصیت‌های کلیدی جهان DC است. اما نقطه ضعف او همانند گجت های دیگر این است که باید شارژ شود و معمولاً در مواقع لزوم این ضعف او به چشم می‌آید. در فیلم مخصوص این شخصیت، رایان رینولدز نقش او را ایفا نمود که البته بازخوردهای چندان مثبتی را به همراه نداشت.


10. فلش – Flash

فلش می‌تواند از نور سریع‌تر دویده، فکر کرده و عمل کند، اگرچه این ویژگی‌ها خارق العاده هستند اما توانایی‌های او به همین محدود نمی‌شوند. او می‌تواند در زمان حرکت کرده، از اجسام عبور کند و حتی دانش را با سرعت بسیار بالا خوانده و درک نماید.


9. بتمن – Batman

بتمن که در دنیای DC متولد شده تقریبا پرطرفدارترین شخصیت این شرکت می‌باشد. در فیلم لیگ عدالت (Justice League) دیدیم که وقتی فلش از او پرسید که قدرت ابرقهرمانی‌اش چیست؟ بتمن پاسخ داد که «من ثروتمند هستم!». او واقعا ثروتمند است، اما مهم‌ترین برگ برنده او قدرت تمرکز بالا و استراتژی‌های بسیار کاربردی است که در مبارزات به کارش می‌آید. او به دنیای سینما هم راه پیدا کرده است؛ حتما سه‌گانه بتمن به کارگردانی کریستوفر نولان را دیده‌اید و با بزرگ‌ترین دشمن بتمن در کامیک‌ها یعنی جوکر هم آشنا شده ‌اید! تاکنون افراد مختلفی در سینما نقش بتمن را بازی کرده اند که از جمله آنان می‌توان به مایکل کیتون، کریستین بیل و بن افلک اشاره نمود.

همچنین بخوانید: مقایسه ابرقهرمان های سینما: بتمن در برابر مرد عنکبوتی. کدام یک قویتر است؟


8. صاعقه سیاه – Black Bolt

صاعقه سیاه که رهبر گروهی از بازماندگان انسان به نام ناانسان ها را برعهده دارد حتی توسط ابرقهرمان‌های دیگر هم به عنوان قدرتمندترین موجود جهان نام گذاری می‌شود. او که می‌تواند انرژی را دستکاری کند قادر است قدرت‌های خود را تا میزان بسیار زیادی افزایش دهد. با این حال، قوی‌ترین سلاح او صدای طوفانی‌اش است. حتی یک زمزمه او استخوان‌های هالک را به لرزه انداخته و فریاد او می‌تواند کل جهان را نابود کند.


7. فرانکلین ریچاردز – Franklin Richards

فرانکلین به عنوان پسر آقای شگفت انگیز و زن نامرئی به دلیل توانایی‌هایش تا مدت‌ها قدرتمندترین جهش یافته دنیای مارول محسوب می‌شد. جایگاه او می‌تواند بالاتر هم باشد.


6. دکتر استرنج – Dr. Strange

قدرت‌های دکتر استرنج یا جادوگر عالی رتبه با قدرت‌های دکتر منهتن برابر است. اما او یک انسان عادی است که با جادو بازی می‌کند. ایفای نقش او در سینما را بندیکت کامبربچ برعهده دارد.


5. سنتری – Sentry

سنتری آنقدر قدرتمند است که گاهی اوقات خودش هم از توانایی‌هایش شگفت زده می‌شود. اما ذهن ضعیف او نقطه ضعفش محسوب می‌شود. با اینکه او یک بار موجودیت خود را از حافظه انسان‌ها و ابرقهرمان‌های جهان پاک کرد، اما مشکلات روحی روانی شخصی‌اش نقطه ضعف او محسوب می‌شوند.


4. موج سوار نقره‌ای – Silver Surfer

زمانی که از  این شخصیت حرف میزنیم باید بیشتر درباره کارهایی که او نمی‌تواند انجام دهد صحبت کنیم نه کارهایی که می‌تواند. او با وجود دسترسی به توانایی جهانی می‌تواند به قدرت نامحدود دست پیدا کند. اما عدم انسجام او باعث شده که در این جایگاه قرار بگیرد. گاهی اوقات او آنقدر خوب است که می‌تواند در جایگاه یک، دو یا سه قرار بگیرد و گاهی اوقات اصلاً مطمئن نیستیم که می‌توانیم او را در این لیست قرار دهیم یا خیر.


3. سوپرمن – Superman

سوپرمن یکی از شناخته شده ترین و قدرتمندترین قهرمان‌های دنیای DC است. او به راحتی می‌تواند در جایگاه اول باشد زیرا هیچ کس دقیقاً نمی‌داند که قدرت‌های سوپرمن تا چه اندازه است. او به عنوان یکی از محترم‌ترین ابرقهرمان‌های این جهان یک کریپتونی واقعی است. هنری کویل به خوبی توانسته نقش او را در سینما بازی کند اگرچه منتقدانی نیز دارد.


2. گوکو – Goku

گوکو یکی از بزرگ‌ترین ابرقهرمان‌های دنیای تخیلی است که نام او به دنیای واقعی هم راه یافته است و تصور می‌شود که هیچ چیز نمی‌تواند قدرت‌های او را محدود کند.


1. ثور – Thor

ثور به عنوان خدای رعد اسکاندیناوی یکی از ابرقهرمان‌های مارول است. او نه تنها یک ابرقهرمان به معنای واقعی، بلکه یک مبارز با مهارت رزمی بالا نیز می‌باشد. همچنین او یک چکش (به نام میولنیر یا Mjölnir) دارد که باعث می‌شود بر مکان و زمان کنترل مطلق داشته باشد. در حقیقت ثور آنقدر قدرتمند است که به سادگی نمی‌توان او را در فیلم‌های کامیک خلاصه کرد. ثور از جمله ابرقهرمان‌هایی است که به دنیای سینما راه پیدا کرده و البته طرفداران بسیار زیادی دارد. بازیگر ثور در دنیای سینما کریس همسورث است که انگار کاملا برای این نقش ساخته شده است!


امیدواریم از خواندن این مطلب لذت برده باشید. اگر ابرقهرمان مورد نظر شما در این لیست نبود لطفا در بخش نظرات برای ما بنویسید!

                               

دیدگاه‌ها (1730)

بستن فرم

  1. اسماعیل

    مهر 9, 1400

    این فهرست اشتباهه اول باید هالک باشه بعد سوپر من و بعدش ثور و چهارم سوپرگرل باشه

    پاسخ

    • اوتاکو * در پاسخ به اسماعیل

      مهر 13, 1400

      بله بله استاد شما چند تا کمیک خوندید ؟ تو کدوم کمیک هالک معمولی یه مولتیورس نابود کرده دکتر منهتن با اشاره هالک رو میترکونه

      پاسخ

  2. هالک

    مهر 3, 1400

    فقط هالک شما برید بخونید تو کمیک هالک قویترین انتقام جو هست

    پاسخ

  3. اوتاکو *

    شهریور 30, 1400

    این وسط ۱ کاپیتان اتم ۲ دکترمنهتن ۳ یا ققنوس یا فرانکلین نمیدونم فرانکلین تو بچگی هاش چه قدرتی داشته ۴ هم اونیه که ضعیفتره ۵ احتمالا دکتر استرنج به شرط اینکه کلاسیک باشه ۶ سوپرمن و ثور و سنتری ( برام مهم نیست هرکی نظری داره خودتون بحث کنید اصلا مهم نیست دیگه اینارو برابر میزارم دعوا نشه) ۷ هالک و گوکو هم نباید اینجا باشه اینجا کمیکه و بقیه چیزی ازشون نمیدونم اگه اشتباه گفتم بگید

    پاسخ

    • Ozymandias در پاسخ به اوتاکو *

      شهریور 30, 1400

      دوست عزیز لطفا ادامه به بحث های بی ارزش قدرت نده خواهشمندم

      پاسخ

    • ایران در پاسخ به اوتاکو *

      مهر 14, 1400

      بدک نگفتی فقط دکتر منهتن در اوج خیلی از کاپبتان اتم سرتره این ثابت شده است

      پاسخ

  4. Ozymandias

    شهریور 26, 1400

    واقعا خجالت اوره که چند نفر برای چند تا شخصیت خیالی به هم دیگه بی احترامی میکنند اونم سر چی سر قدرت که مسخره تر و چیپ تر نبوده در تاریخ کی میخواهید بفهمید برای نویسنده برای منتقد برای مخاطب این چرت و ‌پ
    رت ها مهم نیست یک روز یک‌ نویسنده میاد یک شخصیتی رو از اون یکی قویتر میکنه فرداش یک نویسنده دیگه میاد اون یکی شخصیت رو ار اون یکی قویتر میکنه حالا به دلیل خط دایتانی که در نظر گرفته
    کدوم ادم بزرگسالی میشنیه پای این که چه میدونم این یکی از این قویتره این چرت و پرت ها که اخرش به هم دیگه بی احترامی و توهین بشه
    نمی خواید این بحث. های چیپ و که به هیچ کسی اطلاعاتی اضافه نمیکنه رو تموم کنید ؟؟؟
    اه اه اه

    پاسخ

  5. Sajjad

    شهریور 19, 1400

    به نظر من رتبه بندی اشتباه رتبه نخست قطعا واسه سوپرمن. به نظر من هالک هم باید رتبش بالاتر باشه

    پاسخ

  6. آریا

    شهریور 2, 1400

    این رتبه بندی کاملا اشتباهه بدون شک رنک نخست با اختلاف به بتمن می رسه.

    پاسخ

  7. Shahab ghazi

    مرداد 18, 1400

    عالی بود. ولی من میگم بتمن بهتره و باید در رتبه اول باشه.
    چون:
    دارا بودن از ثروت 100000000000 دلاری و آی کیو 197 و آمادگی جسمانی در کلاس 3 ( میتواند تا 3 تن را تحمل کند )
    برترین مبارز زمین ( مسلط به 15 سبک رزمی و دفاعی، استاد شمشیرزنی و تیرندازی)، بزرگترین کاراگاه دنیا و لقب وحشت خدایان ( یعنی ثور هم ازش مییییترسه! 🤣🥺 )
    برای هرکسی که فکرشو بکنید، برنامه و نقشه های متفاوت و گوناگونی داره که به طرز مرگبار و ترسناکی، حریف رو توی دام میندازه و دخلش رو میاره. مثلا در حالت عادی، قدرتمندترین فرد این لیست که با یک اشاره، درکوچیکترین زمان ممکن، همرو پودر میکنه برای همیشه از همه جا (!) دکتر منهتن هستش. یک خدای (تقریبا) مطلق که در اثر یک اشتباه آزمایشگاهی ( فیلم زک اسنایدر واچ من 2009 رو ببینید ) تبدیل به این خدای آبی رنگ افسرده شد. شما شاید فکر کنید که یک خدا نقطه ضعفی نداره که با اون بتوان شکستش داد اما سخت در اشتباهید. واندروومن نقطه ضعفش، گلوله است، ثور نقطه ضعفش اسلحه های فوق فرا پیشرفته، سوپرمن کریپتونایت، و بلاخره دکتر منهتن هم، همون دستگاهی که اون رو تبدیل به یک خدا کرد. این دستگاه یک چیزی شبیه به دستگاه معجزه سوپرمن هستش که از یک آلیاژ نشکن و مقاوم ساخته شده. این دستگاه هرکاری رو بگید انجام میده! ( مثل پرایمال مانیتور) بنابراین چون دکتر منهتن از نظر همه چیز تقریبا حساب میشه قدرتش، بنابراین شاید بشه با این دستگاه دوباره پودرشون کرد. پس اگه بتمن از این دستگاه استفاده کنه، یا خودش پودر میشه به وسیله دکتر منهتن یا خود دکتر منهتن پودر میشه (البته برای مدت زمان کوتاهی 😂 ) . پس دیدید که بتمن باید در جایگاه اول باشه. ممنون از خاطره خانم عزیز بابت این مقاله عالی. راستی، کاشکی شزم، ددپول و سایبورگ رو هم میزاشتید. ممنون

    پاسخ

    • محمد در پاسخ به Shahab ghazi

      مرداد 18, 1400

      تعصبت زیاده،حرفت تقریبا درست هست این که برای هرکی نقشه داره اول این که چون اسمش وحشت خدایان هست دلیل بر این نمیشه که ثور ازش بترسه بعدشم بتمن هرگز در حد منهتن نیست چرا؟چون اصلا زمانی که بتمن بخواد برای شکست دادن منهتن ذره ای فکر کنه منهتن متوجه میشه و بتمن رو نابود می کنه

      پاسخ

    • بنده خدا در پاسخ به Shahab ghazi

      مرداد 25, 1400

      چقد متعبانه نظر دادی.آخه بتمن کجا تونسته ۳تن رو بلند کنه،دلیل یا مدرک بیاد.دوما اثن میخواد ۱۰۰۰تا هنر رزمی بلد باشه مگه این همه ابرقهرمان یا ابر شرور با چهار تا لگد از پا در میان.کلا تو این سایت بعضیا تعصب خاصی رو بتمن دارن

      پاسخ

    • بنده خدا در پاسخ به Shahab ghazi

      مرداد 25, 1400

      چقد متعبانه نظر دادی.آخه بتمن کجا تونسته ۳تن رو بلند کنه،فوقش ۳۵۰کیلو، یا مدرک بیاد.دوما اثن میخواد ۱۰۰۰تا هنر رزمی بلد باشه مگه این همه ابرقهرمان یا ابر شرور با چهار تا لگد از پا در میان.کلا تو این سایت بعضیا تعصب خاصی رو بتمن دارن

      پاسخ

  8. طاها

    مرداد 17, 1400

    شما اطلاعات کامل اسپاون رو ننوشتید،بعد از مدتی شیطان میخواست فتح زمین و بهشت رو آغاز کنه،اسپاون و فرشته ای از بهشت به نام آنجلا رفتن تا جلوی شیطان رو بگیرن،در این حین آنجلا یک آسیب خیلی بزرگ به شیطان وارد می‌کنه و خودش هم توی این راه کشته میشه،اسپاون از موقعیت استفاده میکنه و سر شیطان رو میزنه،در همون حین پیشنهاد پادشاهی جهنم به اسپاون داده میشه،البته که همون موقع درخواست و رد می‌کنه اما بعداً برمیگرده تا جهنم رو تبدیل به جایی بهتر کنه،اما توی همین حین توسط یکی از رفیق های اسپاون که تاج و تخت جهنم رو میخواست،خیانت شد،خودتون میتونید سرچ کنید ببینید بشدت منتظرم که یک فیلم جدید برای این شخصیت ساخته بشه

    پاسخ

  9. باربد

    مرداد 17, 1400

    به نظرم قویترین قهرمان (از بین کاراکتر های این سایت) دکتر منهتن بود ، دکتر منهتن بشکن بزنه از داخل منفجر میشی، انگار داخلت یک بمب هیدروژنی (یک نوع بمب که ده برابر قویتر از بمب اتمی هست) بوده ، بعد من نمیدانم این سایت با چه منطقی به این نتیجه رسیده که فونیکس (جین گری) و کوانتوم سوپرمن (همون کاپیتان اتم) از بتمن و ولورین ضعیف ترن و انگار موج سوار نقره ای هم که گالاکتوسو یک بار شکست داده از گوکو و سوپرمن و تور ضعیف تره !!!!!!!

    پاسخ

    • محمد در پاسخ به باربد

      مرداد 19, 1400

      فقط معرفی بود رده بندی نیست

      پاسخ

    • ilia در پاسخ به باربد

      شهریور 2, 1400

      ثورم گالاکتوسو شکست داده خب چه ربطی داره

      پاسخ

      • blackalfa در پاسخ به ilia

        مهر 15, 1400

        نه ثور شکست نداده اون قویترین نسخه ثور بود

        پاسخ

  10. انتقام جو

    مرداد 7, 1400

    ۱هالک۲سوپرمن و تور ۳ مرد اهنی بقیه کشک

    پاسخ

  11. حسین

    تیر 31, 1400

    ۱هالک
    ۲سوپرمن
    بقیه مهم نیست

    پاسخ

    • قوی ترین انتقام جو در پاسخ به حسین

      مرداد 3, 1400

      اقای حسین ثور قوی تر از هالک و سوپرمن

      پاسخ

    • m در پاسخ به حسین

      شهریور 26, 1400

      تور یک بار هالکو شکست داده. هالکم قدرت قبلش نداره اگه فیلم های مارول دیدی میفهمی

      پاسخ

      • blackalfa در پاسخ به m

        مهر 15, 1400

        اخه چرا وقتی هیچی نمیدونی نظر میدی توی این لیست دکتر منهتن از همه قویتره بعد ققنوس

        پاسخ

  12. نظر من
    1 رون کینگ ثور
    2 دکتر منتهن
    3 سوپرمن
    4 جین گری ( با نیروی فینیکس )
    5 موج سوار نقره ای
    6 فرانکین ریچاردز
    7 سنتری
    8 واندرومن
    9 کاپیتان مارول
    مارشن ممنهانتر

    پاسخ

    • اوتاکو * در پاسخ به قوی ترین انتقام جو

      آبان 2, 1400

      پس فرانکلین ریچاردز که گالاکتوس را در جیبش قرار داد از زیر دست او سیلور سرفر ضعیفتره ها ؟ (به طور حتم ۱ انگشت گالاکتوس نیست این سیلور سرفر که بخواد از فرانکلین چه بچه چه بزرگسال قویتر باشه )

      پاسخ

  13. مم

    خرداد 11, 1400

    داداش همه میدونن اسپایدر من و فلش قوی ترینان

    فلش تبدیل به خدای مرگ شد
    اسپایدر من هم که کل مردان ایکس رو شکست داد

    پاسخ

    • رهام در پاسخ به مم

      خرداد 11, 1400

      مرسی که مطالب طنز زیاد میزارید 😹

      پاسخ

  14. MFT

    خرداد 6, 1400

    مقاله فوق العاده عالی بود . با نتیجه هم موافقم . با تشکر . 🌺🌺🌺

    پاسخ

    • حسین در پاسخ به MFT

      خرداد 8, 1400

      یه بچه ۱۰ ساله هم میتونه بفهمه این مقاله اشتباه است😂😂😂😂😂😂دکترمنهتن رتبه۲۱و بتمن رتبه۹ خوب یعنی الان بتمن از دکترمنهتن و ققنوس قویتره😃😃😉و همه هم میدونن که سوپرمن خیلی قویتر از ثوره، این مقاله رتبه بندی نیست، فقط معرفی شدن.

      پاسخ

      • محمد در پاسخ به حسین

        خرداد 11, 1400

        آقای حسین شما این رو ول کن فقط امد ببینه تو این سایت ثور اول هست یا نه دیگه اصلا نیومد که ببینه دکتر منهتن کجاست ایشون رو ثور خیلی تعصب داره واقعا کار هاش خنده دار هست میگه ثور کسایی رو که با سرعت نور حرکت می کنن رو می تونه ببینه خخخخخخخخ

        پاسخ

        • MFT در پاسخ به محمد

          خرداد 12, 1400

          تو داری میگی تعصب بعد خودت اومدی میگی به طور غیر مستقیم واندا و استرنج می تونن اسپکتر رو بزنن . ههههههههههههههه 🤣😂😂😂😂🤣🤣😭😂🤣🤣 واقعا چیزی میزنی . یا میگی دکتر فیت از واندا و استرنج شکست می خوره . عزیزم شما از تعصب حرف نزن که خودت از مرزش عبور کردی . هر کسی هم این کامنت رو میخونه بره به صفحه رده بندی انتقام جویان از …… اونجا کامنتش هست . ببین تعصب تا کجا . حتی قویتر تونستن واندا از دکتر فیت هم تعصب بی حد و مرز می خواد .

          پاسخ

        • MFT در پاسخ به محمد

          خرداد 12, 1400

          شما لطفاً از تعصب حرف نزن . البته از کسی که واندا و استرنج رو قویتر از اسپکتر می دونه هیچی بعید نیست . تعصب تو کارش از جا گذشته . بله یکی از قدرت های ثور هست . برو سرچ کن . کار سختی نیست ثور حتی می تونه ناپدید و لمس ناپذیر بشه . ضد نانرژی هم که دیگه نگم . گاد بلست هم ولش کن . و ……………… بله متاسفانه شما هیچی از ثور نمی‌دونید . برو یکم کمیک بخون تا اینطوری سوژت نکنم . 🤣🤣🤣🤣🤣 اون میگگگگگگگگگههههههه واندا و استرنج از اسپکتر قویترین .

          پاسخ

      • MFT در پاسخ به حسین

        خرداد 12, 1400

        بله من و نویسنده این مقاله ثور رو قویتر از سوپرمن میدونیم .

        پاسخ

        • رهام در پاسخ به MFT

          خرداد 12, 1400

          رطبه بندی نی اشناییه

          پاسخ

          • MFT در پاسخ به رهام

            خرداد 12, 1400

            خوب دیگه . آشنایی بود .

            پاسخ

      • سلطان در پاسخ به حسین

        تیر 23, 1400

        ببین حرف حساب حالیت نی مجبورم فش بدن ببین اسکل گوه نخور ثور بخواد با برزگترین رعدش سومر منو پاره میکنه شاید ۵ درصد نتونه ولی دلیلی به تعصب نداره قهرمان مورد علاقه من مرد عنکبوتیه ولی داری زر میزنی گفتم جواب بدم ددهنتو ببندی

        پاسخ

        • دکترمنهتن در پاسخ به سلطان

          تیر 30, 1400

          ببین حرف الکی نزن وقتی نه سوپرمن و نه دیسیو میشناسی

          پاسخ

      • ناتاشا در پاسخ به حسین

        تیر 29, 1400

        سوپر من خدا نیست در حالی که ثور یه خدا و یک پادشا هست اون نمیتونه پتک رو بلند یا از بین ببره ولی من موندم واندا کجاست

        پاسخ

        • دکترمنهتن در پاسخ به ناتاشا

          تیر 30, 1400

          ببخشید که چی؟!دکترمنهتن هم خدا نیست اما ثور رو با یه اشاره نابود میکنه البته به نظر من سوپرمن به نوعی یک خداست

          پاسخ

          • قوی ترین انتقام جو در پاسخ به دکترمنهتن

            مرداد 12, 1400

            سوپرمن خدا نیست خدا یعنی یگانه ولی سوپرمن یک سیاره از نژادش هست ولی ولی ثور یگانه ازرخش است صاعقه زئوس هم صاعقه اش به ثور نمی رسه

            پاسخ

            • دکترمنهتن در پاسخ به قوی ترین انتقام جو

              مرداد 13, 1400

              نباشه هم باز قویتر از ثوره ولی حداقل یک شبه خدا هست دو صاعقه ثور اصلا درحد زئوس نیست لطفا تایید کنید

              پاسخ

            • محمد در پاسخ به قوی ترین انتقام جو

              مرداد 13, 1400

              چون حالا خدا هست یعنی خیلی قوی هست؟؟؟یعنی سایتاما چون خدا نیست از ثور ضعیف تره؟؟؟حرف بی پایه و اساسی میزنی

              پاسخ

              • مبین در پاسخ به محمد

                مرداد 24, 1400

                شما انگار هیچی در باره خدایان نمیدونی
                خدایان میتونن بدون هیچ حرکتی و فقط با قدرت ذهن دشمنانشان را نابود کنند

                پاسخ

                • دکتر منهتن در پاسخ به مبین

                  مرداد 24, 1400

                  در کمیک همشون اونقدر قوی نیستن

                  پاسخ

                • رهام در پاسخ به مبین

                  مرداد 25, 1400

                  نه مثل ابنکه شما نمی دونی هیچی در واقع اونی که شما میگی قادر مطلقه نه خدا خدارو که تود سایتاما کشت😐قادر مطلق خیلی با خدا فرق داره و تازه اوتاهم همچین قابلیتی ندارن😐اگه داشتن پرزنس الکی با شیطان وحشی عظیم وارد جنگ نمیشد و در جا پاکش میکرد حرفت کاملا بی اساسه

                  پاسخ

            • یک نفر در پاسخ به قوی ترین انتقام جو

              مرداد 25, 1400

              آهای دوست عزیز، زئوس از ثور ضعیف تره ؟ انگار فراموش کردی زئوس خدای خدایان رومیه، ثور یک خدای فرعی اسکاندیناوی،. بماند زئوس در یکی از این کراس آور های مارول دی سی، اودین خان رو شکست داد. فراموش کردی ثور قدرت هاش از اودین کمتره؟

              پاسخ

  15. دادمهر

    اردیبهشت 25, 1400

    مگه موج سوار نقره ای ابر قهرمانه؟ اگه هم منظورتون از ابر قهرمان تمام شخصیت هاست باید شخصیت هایی مثل والای همگان، پرزنس و گالاکتوس هم تو این لیست میبودند

    پاسخ

    • رهام در پاسخ به دادمهر

      خرداد 6, 1400

      داوش اصلا گالاکتوس اصلا ادم خوبی نی
      دوما اونایی که میگی خدان نه هیرو

      پاسخ

  16. ناشناس

    اردیبهشت 24, 1400

    شما ولورین و مینوسید بعد اسپایدرمن و نمینویسید
    اگه کمیک خونده باشد میفهمید اسپایدرمن مردان ایکس رو شکست داده و موج سوار نقره ای و فایر استورمم شکست داده

    پاسخ

  17. ممد

    فروردین 31, 1400

    حاجی وان پانچ من نیستت خوووووو

    پاسخ

    • رهام در پاسخ به ممد

      خرداد 6, 1400

      واقعا قبول دارم باید سایتامارو به حای گوکو می ذاشتن با احتساب مانگای وی اس گاد

      پاسخ

      • هاجیمه ایسایاما در پاسخ به رهام

        خرداد 8, 1400

        ارن خیلی قویتر از سایتامائه

        پاسخ

        • رهام در پاسخ به هاجیمه ایسایاما

          خرداد 9, 1400

          مطالب طنز نذار بشر ارن خودشم ثابت کرده که فقط زمینو با تایتانا نی تونه نابود کنه بعد سایتاما برای تفریح با یه مشت از ۱۵ درصد قدرتش زد یونیورسو جر داد ابعاد ذو هم پاره کرد و زمانو مکانو به هم ریخت و یه فرشترو کشت ارن تو موابشم قادر نیست ابن کارو بکنه
          انقدر بدم میاد میگید فلانه بعد دلیلم ندارید و جوابم نمیدید

          پاسخ

          • هاجیمه ایسایاما در پاسخ به رهام

            خرداد 9, 1400

            نظرات تو کاملا غیر منطقیه ارن خیلی راحت سایتاما رو شکست میده

            پاسخ

            • رهام در پاسخ به هاجیمه ایسایاما

              خرداد 9, 1400

              د بگو چجپری شکستش میده ؟ سایتامایی که می تونه در برابر نابود شدن یه هستی مقاومت کنرو ارن چجوری می خواد روش خش یندازه نظر توعه که غیر منطقیه نه من

              پاسخ

            • اوتاکو⁦✌️⁩ در پاسخ به هاجیمه ایسایاما

              خرداد 12, 1400

              بحث با تو یکی که کاملا بی فایده هست

              پاسخ

        • پوکر من در پاسخ به هاجیمه ایسایاما

          مرداد 13, 1400

          ایول باز این مطالب طنزش رو گذاشت

          پاسخ

      • mb در پاسخ به رهام

        خرداد 9, 1400

        سایتاما ابر قهرمان نبود
        فقط برای تفریح اینکارهارو میکرد و برای اینکه یه حریف واس خودش پیدا کنه

        پاسخ

        • رهام در پاسخ به mb

          خرداد 9, 1400

          نه دیگه خدایی قهرمانه حتی رفت تو سازمانشم ثبت نام کرد دیگه چه کنه 😹

          پاسخ

  18. علیرضا

    فروردین 31, 1400

    از نظر من
    ۱ مرد آهنی قوی بودنش توی انتقام جویان معلوم شد

    پاسخ

    • تحلیل گر در پاسخ به علیرضا

      فروردین 31, 1400

      خب کسی نمیگه قوی نیس ولی جلو سوپرمن یا ثور حریفی نیست!!!!

      پاسخ

    • مارول در پاسخ به علیرضا

      اردیبهشت 23, 1400

      صحیح

      پاسخ

  19. خشایار

    فروردین 28, 1400

    آرتای خودمون از همه قویتره

    پاسخ

  20. خشایار

    فروردین 28, 1400

    به نظرم همین آرتای خودمون از همشون قویتره

    پاسخ