مبارزه ثور و سوپرمن؛ کدامیک در نبرد مرگ پیروز می‌شوند؟

طرفداران سالیان زیادی راجع‌به اینکه چه ابرقهرمانی می‌تواند دیگری را شکست دهد بحث می‌کنند. استاندارد طلایی قدرت ابرقهرمانی در این بحث‌های دوستانه کاراکتر سوپرمن است. با توجه به توانایی‌ها و قدرت نامحدود این ابرقهرمان دشوار است که بگوییم چه کاراکتر دیگری می‌تواند در یک چالش جدی به‌صورت عادلانه او را شکست دهد.

با‌این‌حال ثور، یکی از قدرتمندترین انتقام‌جویان مارول، ممکن است به‌ اندازه کافی قوی باشد تا این کاراکتر را شکست دهد. او با توانایی‌های ازگاردی و چکش فوق‌العاده‌اش یک خدا در عرصه مبارزه محسوب می‌شود. ثور به‌واسطه این قدرت‌ها می‌تواند دشمنان به مراتب قوی‌تر از خودش را طبق قاعده مبارزه شکست دهد.

با توجه به اینکه ثور می‌تواند قدرتمند باشد و سوپرمن نیز می‌تواند قدرتمندتر از یک لوکوموتیو و سریع‌تر از یک گلوله باشد، طی این مطلب قصد داریم پی ببریم اگر این دو ابرقهرمان در مقابل یکدیگر قرار بگیرند کدامیک پیروز شده و دیگری را شکست می‌دهد. با پروشات همراه باشید.


کدام نسخه از سوپرمن در مقابل کدام نسخه از ثور؟

با توجه به جهان‌های موازی و دوره‌های زمانی مختلف ابرقهرمانان در کمیک‌ها، دی سی و مارول نسخه‌های گوناگونی از سوپرمن و ثور را به طرفداران معرفی کرده‌اند. درنتیجه ابتدا باید مشخص کنیم کدام نسخه از این ابرقهرمانان را برای مقایسه انتخاب خواهیم کرد. در دنیای دی سی، سوپرمن قبل از خط داستانی “بحران در زمین‌های نامحدود” (Crisis on Infinite Earths) دارای قدرت زیادی بود.

طی برخی از کمیک‌ها که قبل از کمیک بحران در زمین‌های نامحدود منتشر شدند سوپرمن دارای توانایی‌های جدید و فوق‌العاده زیادی بود که بعدها در هیچ مطلب دیگری نتوانست به آن سطح از قدرت دست پیدا کند (لازم به ذکر است کمیک زمین‌های نامحدود در سال 1986 منتشر شده بود). به‌طور مثال عطسه سوپرمن به‌حدی نیرو داشت که می‌توانست نظم منظومه شمسی را برهم بزند.

در هیچ جای دیگری از تاریخ کاراکتر سوپرمن ما شاهد چنین میزان قدرتی در او نبودیم. نسخه مدرن این کاراکتر یعنی سوپرمن پس از بحران دارای محدودیت‌های گوناگونی است. حتی برخی از دشمنان او مانند دومزدی و دارک‌ساید به‌راحتی می‌توانند در عرصه قدرت با او مقابله کنند.

البته در جاهایی دیگر نیز سوپرمن دارای قدرت‌های زیادی بود. در کمیک All-Star Superman مرد پولادین قبل از لحظه مرگش قدرت بسیاری زیادی داشت و بسیار نیرومند شده بود.

اما ثور در طول تاریخ فرازونشیب کمتری داشته و از میزان قدرت نسبتا پایداری برخوردار بوده است. با‌این‌حال زمان‌هایی نیز در کمیک‌ها وجود داشت که این کاراکتر ضعیف‌تر یا قوی‌تر بود. از آنجایی‌که سوپرمن قبل از بحران با قدرت‌های عجیبش به‌راحتی می‌تواند ثور را شکست دهد، طی این مطلب قصد داریم قدرت سوپرمن بعد از بحران را با کاراکتر ثور دنیای اصلی مارول مقایسه کنیم. در واقع نسخه‌های نرمال و شناخته‌شده از این دو کاراکتر را در مقابل یکدیگر قرار خواهیم داد. مبارزه جذابی پیش رو داریم، اینطور فکر نمی‌کنید؟!


ثور قدرتمندتر است یا سوپرمن؟

هرطور محاسبه کنید سوپرمن به‌لحاظ قدرت نسبت به ثور برتری دارد. او در کمیک‌ها نظم سیارات را بهم ریخته و افراد را با قدرت وحشیانه‌اش به مدار خارج از جو پرتاب کرده. در جهان دی سی قدرت سوپرمن بی‌نظیر است. بااین‌حال ثور نیز قدرت قابل‌توجهی دارد. این کاراکتر با قدرت خالص خود توانست کل یک سیاره را طی مبارزه‌اش با بتا ری بیل نابود کند.

ثور گالاکتوس و فنیکس فورس را که از قدرت‌های کیهانی بزرگ بودند تقریبا شکست داده است. او وزن ازگارد را نگه‌داشته و در برابر جاذبه یک سیاه‌چاله مقاومت کرده. با وجود اینکه هنوز ممکن است سوپرمن کمی قدرتمندتر به‌نظر برسد، ولی این اختلاف قدرت بین سوپرمن پس از بحران با ثور چندان زیاد نیست.


کدام یک قدرت بیشتری دارد؟

به‌لحاظ قدرت‌های ابرانسانی سوپرمن پیروز می‌شود. با قدرت‌هایی چون تنفس انجمادی و دید حرارتی مرد پولادین به‌شکلی واضح مهمات بیشتری دارد. بااین‌حال ثور نیز پیوسته با غول‌های بزرگی در نبرد بوده و در مقابل نیروهای وحشتناکی چون سلستیال‌ها مقاومت کرده است. توانایی‌های سوپرمن ممکن است به ثور ضربه بزند ولی لزوما نمی‌تواند او را شکست دهد.

ثور علاوه‌بر توانایی‌های ازگاردی و نیروی فیزیکی‌اش، یک قدرت اصلی دیگر نیز دارد که کنترل صاعقه است. او به‌عنوان خدای رعد می‌تواند صاعقه را کنترل کند. قدرت صاعقه این کاراکتر فاکتوری است که می‌تواند نقشی موثر در مبارزه علیه سوپرمن داشته باشد.


سوپرمن و جادوی ثور

سوپرمن نقاط ضعفی نیز دارد. نزدیکی به یک خورشید سرخ یا کریپتونایت می‌تواند او را ضعیف کند. سوپرمن همچنین در مقابل جادو نیز ضعف دارد. این یکی از اصلی‌ترین دلایلی است که طبق آن شزم، ابرقهرمان وابسته به قدرت‌های جادویی، می‌تواند سوپرمن را شکست داده و بر او پیروز شود.

ثور با قدرت جادویی آمیخته شده است. این قدرت باعث شده ثور بتواند با سرعتی فراتر از سرعت صاعقه چکش خود را چرخانده و آن را به حرکت دربیاورد. توانایی‌های جادویی خدای رعد باعث شده تا او در هر شرایطی بتواند قدرت خود را حفظ کند. ثور با تولید صاعقه جادویی خویش می‌تواند صدماتی جبران‌ناپذیر به رقیب خود وارد کند.

درنتیجه وقتی سوپرمن با یکی از نقطه ضعف‌هایش مواجه شود دیگر مهم نیست تا چه اندازه قدرت داشته باشد. ثور در چیزی قدرت دارد که نقطه ضعف سوپرمن محسوب می‌شود. شاید مرد پولادین بتواند با قدرتش بر ثور غلبه کند؛ ولی خدای رعد با تکیه بر نیروهای جادویی‌اش می‌تواند صدماتی جدی به سوپرمن وارد کند.


کدامیک پیروز می‌شود؟

اجازه بدهید روراست باشیم؛ نمی‌توان بطور قطع گفت کدام یک در یک مبارزه تن به تن و عادلانه پیروز خواهد شد.

با وجود ضعف سوپرمن نسبت به جادو، ثور یک برتری دیگر نیز نسبت به مرد پولادین دارد. سوپرمن معمولا در مبارزه‌های دوستانه و زمانی‌که حریفش موجود شروری نباشد عقب می‌کشد. به همین دلیل است که بتمن اغلب سوپرمن را شکست می‌دهد. درنتیجه تصور اینکه سوپرمن در مبارزه با ثور مایل به عقب‌نشینی باشد سخت نیست. ولی ثور عاشق جنگیدن است و بدون شک از تک تک ثانیه‌های مبارزه‌اش با مرد پولادین لذت خواهد برد.

احتمالا سوپرمن با سرعت فوق‌العاده زیادش بتواند ثور را قبل از اینکه شانس داشته باشد صاعقه خود را ایجاد کند شکست دهد. اما سوپرمن معمولا در مبارزه‌هایش، به‌خصوص مبارزه با دوستان از حداکثر قدرت خود استفاده نمی‌کند. ولی ثور برخلاف او کاملا مبارزه را جدی گرفته و تمام سعیش را می‌کند تا در نبرد پیروز شود.

با توجه به قدرت جادویی ثور و اینکه سوپرمن در مبارزه‌اش تعلل می‌کند، ممکن است خدای رعد این شانس را داشته باشد تا به کمک جادو و صاعقه‌ مرد پولادین را شکست دهد. شاید سوپرمن مرد پولادین باشد، اما اگر تعلل کند ثور به‌ اندازه کافی قدرتمند است تا به کمک قدرت جادویی صاعقه‌اش او را شوکه کرده و شکست دهد، اما اگر سوپرمن با تمام قدرتش در این نبرد شرکت کند و از حداکثر توانایی خود استفاده کند احتمالا پیروز مبارزه خواهد بود.

نظر شما چیست؟ اگر مبارزه‌ای بین ثور و سوپرمن صورت بگیرد کدام یک پیروز خواهند شد؟ منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (4103)

بستن فرم

  1. Stan

    اسفند 8, 1401

    چرا می‌ترسی بگی کیی محتشم؟
    شمارتون بده
    وجودشو داری بیا تو گپ
    وگرنه دیگه وز وز نکن
    بچه ای که تو کمر باشه دیگه انقد بی چیز نیست

    پاسخ

    • محمد پور محتشم در پاسخ به Stan

      اسفند 10, 1401

      کی گفته تو گپ نیستم؟
      هاید کردن گروه کارساز نبود براتون

      پاسخ

      • رهام در پاسخ به محمد پور محتشم

        اسفند 13, 1401

        ببین تو یا مهدیی(که نباشی هم مهم نی)
        یام یه آشنایی که وقت مارو گرفتی د اقا بگو کیی

        پاسخ

  2. رهام

    اسفند 3, 1401

    برای جناب محتشم مینویسم
    کازمالوجی دیسی جوریه که هر لایه قبلی رو ترنسند میکنه
    مثلا اورووید‌ کره مانیتورا رو کره مانیتور ها هم کره خدایان رو و…
    اگه بخوایم حساب کنیم اسپید فورس اوتره به دلیل فراتر بودن از کانپست های افلاطونی
    هر لایه که قبلی رو ترنسند میکنه پس تمام لایه های بالا اسپید فورس اوترورسالن
    میشه
    اسپیدفورس(بیس لاین)
    کره خدایان(۱لایه)
    لیمبو(۲لایه)
    کره مانیتور ها(۳ لایه)
    نیل(۴لایه)
    سورس وال(۵لایه)
    اورووید(۶ لایه)
    سوپرمن تونسته دیوار سورس رو بشکافه که خوب مشخصا باید ای پی سوپرمن با دورابیلیتی سورس وال مساوی بوده باشه وگرنه میمرد و بدنش میترکید کلا
    که یعنی سوپرمن رو تا ۵ لایه اوترورسال میشه بالا اورد حالا از راه ورلد فورجر هم میشه رفت ولی خوب پاور اپ داشته و ایراد میگیرید
    راجب این که میگید سوپرمن با پاور اپ و گذشتن از بوم تیوب تونسته سورس وال رو بشکافه بگم که این عمر یه چیز عادیه و برای همه صدق میکنه یبار سوپرگرل بدون گذشتن از بوم تیوب رفت و اندازه کف دست شده بود
    در واقع این دیبانک رو میشه راحت ریبانکش کرد

    پاسخ

    • محمد پور محتشم در پاسخ به رهام

      اسفند 8, 1401

      این خیلی جالبه که هیچی نمیدونی!!
      فقط به حرفای کمیک خونای گروه تون گوش میدی و حر حرفی میزنن باور میکنی!
      خودت داری میگی سوپرگرل رفتش و اندازه کف دست شد و هیچ کاری نتوسنت بکنه به نظرت سوپرمن همینطوری میموند؟!؟!؟
      حتی پنلش رو هم ندیدی و نمیدونی کدوم کمیکه تو اون کمیک فقط قسمت خیلی کوچیکی از سورس والو نابود کرد که زیاد چیز شاخی نبود چه برسه با شکاف

      پاسخ

      • رهام در پاسخ به محمد پور محتشم

        اسفند 8, 1401

        هرگونه تاثیر برای هم تیر شدنش با سورس وال کافیه
        و دیگ به دیگ میگه روت سیاه تو که ختی تو گروهمون حرف هم نمیزنی میتونی بیا اونجا دیبیت کن من مودم به کمیک خونای گروهمون توی اسکیل کمک میکنم
        سر همین گفتم یه عمر عادیه که برای هر‌کرکتری نیازه و بدون اون‌کلا غیر ممکنه

        پاسخ

        • محمد پور محتشم در پاسخ به رهام

          اسفند 10, 1401

          اون پسره گفت حرف اولتو که باز کپی کردی ازش و خب چه ربطی داره بیام تو گپ پیام بدم که تک به ده باهاتون چت کنم؟ سر اسکیلا که فقط حرفای ناجور میزنی اونی که عکس پروفایلش سفید سیاه بود فکر کنم gtl قشنگ اومد داستان فیت واندروومن رو گفت و تو نمیتونستی رد کنی فقط فحش میدادی و حرف خودتو میزدی
          یه عمر عادیه؟ برا هر کرکتری نیازه؟ بدونه بوم تیوب هم رفته خودت میگی سوپرگرل اندازه کف دست شده بود پس سوپرمن هیچیش نمیشه باز میگی عادیه

          پاسخ

          • رهام در پاسخ به محمد پور محتشم

            اسفند 13, 1401

            ببسن حتی با پاور اپ هم تا وقتی وجودیتش هم سطح با اون سورس وال نباشه هیچ کاری باهاش نمیتونه بکنه
            مهدی؟من اطلاعاتم از اون بیشتره اون چون کمیک میخونه فقط فیت ها و اینا رو بیشتر میدونه فحش توی تلگرام یه چیز روال و عادیه ما به هم فحش ندیم روزمون شب نمیشه
            تو بیا یا با من چت میکنی یا با آرمین یا با مهدی یام با پارسا

            پاسخ

            • محمد پور محتشم در پاسخ به رهام

              اسفند 14, 1401

              خب دیگه اونو همون پسره گفت که البته تغییرش دادی وقتی سوپرگرل بدونه بوم تیوب رفت و امدازه کف دست شده بود بعد سوپرمن بدونه مسکل رفت نشون میده که خیلی بیشتر از بینهایت پاور آپ شده و احتمالا با اون پاور آپ یکی دو لایه اومده بالاتر چون برای رفتن به لایه بالاتر باید بینهایت بار قوی تر بشی
              حالا هرکی که هست اون حرفا ربطی به اسکیل نداشت و کمیک بود چی داری میگی
              عکس منو تو بودی یا اون یادم نمیاد داشتین منو مسخره میکردید بعد نیل و کره مانیتورا رو جدا از هم گذاشتیlol
              منظورمم از فحش اینا رو هم حتی نفهمیدی همه حرفاشو با یه فحش رد میکردی و حرف خودتو میزدی!

              پاسخ

              • رهام در پاسخ به محمد پور محتشم

                اسفند 15, 1401

                چرا نمیفهمی پاور اپ هیچ تاثیری توی ترنسند لایه نداره تا وقتی وجودیتش هم سطح با سورس وال نباشه حتی نمیتونه لمسش کنه
                🤣ما تو یه سایت دیگه یکی بود امیر هم یادشه خیلی شبیه تو بود
                بازم میگم فحش رو که کلل تو گروه ما یه چیز عادیه
                بعدم من هیچ وقت ادعام نشده که از کمیک اطلاعات دارم
                تو اگه خیلی از اسکیلینگ میفهمی میتونی بیای بگی کی و اصلا با پارسا دیبیت کنی

                پاسخ

                • Stan در پاسخ به رهام

                  اسفند 16, 1401

                  اون یارو تو وارونه منظورته؟
                  نه حاجی این خیلی از اون بهتره این فقط اوسگوله
                  اون هم اوسگول بود
                  هم فحش ناموسی میداد جوابشو میدادیم همه چیو مینداخت گردن ما
                  تو گپم فحش ممنوع قرار بود باشه ولی شما عادیش کردین پلشتا

                  پاسخ

                • Stan در پاسخ به رهام

                  اسفند 16, 1401

                  حاجی پارسا برا این خیلیه تهش با پی

                  پاسخ

                • محمد پور محتشم در پاسخ به رهام

                  اسفند 16, 1401

                  چرا خودتو به گیجی میزنی وای😂😂😂😂 وقتی بینهایت بار قویتر میشی تو اوتر یا های اوتر یه لایه میری بالاتر نه یه تیر از دوستان بپرس خودت که هیچی نمیدونی

                  پاسخ

                  • رهام در پاسخ به محمد پور محتشم

                    اسفند 21, 1401

                    چی میگی روانی
                    هیچ جوره نمیتونی حرفتو ثابت کنی
                    دیگه از آرمین بهتر که نداریم خود آرمین هم گفت تا وقتی وجودیتش هم سطح سورس وال نباشه هیچ کاری نمیتونه باهاش بکنه
                    تو که کل اطلاعاتت از من و رفیقامه چرا داری ادعا میکنی

                    پاسخ

                  • Stan در پاسخ به محمد پور محتشم

                    اسفند 23, 1401

                    حاجی تو فقط بگو کیی با هرکی خووستی بحث کن
                    اصلا بیا با سوری بحث کن تو

                    پاسخ

              • Stan در پاسخ به محمد پور محتشم

                اسفند 23, 1401

                خودت داری میگی احتمال
                پس فعلا احمیت در حد چپ

                پاسخ

                • محمد پور محتشم در پاسخ به Stan

                  اسفند 27, 1401

                  چی میگی کی گفتم احتمال اصلا میدونی بوم تیوب چیه و چکار میکنه؟؟؟؟؟😂نه نمیدونی بوم تیوب حداقل بینهایت بار ارتقا میده اونی که ازش عبور میکنه میتونی به سایت های خارجی مثل سی بی ار مراجعه کنی و بخونی که چی هستن گرچه خودم سی بی ار رو نمیخونم

                  پاسخ

                  • رهام در پاسخ به محمد پور محتشم

                    اسفند 29, 1401

                    هر چقدر هم قوی کنه بازم تا وقتی سوپرمن وجودیتش در حد سورس وال نبوده باشه هیچ کاری نمیتونست باهاش بکنه
                    بعدم سوپرمن حتی بدون این فیت هم باز میشه تا سه چهار لایه بالا اوردش
                    ثور چی؟🤣🤣🤣کل کازمالوجی مارول به زور تا دو الا سه لایه در اوتره

                    پاسخ

            • Stan در پاسخ به رهام

              اسفند 23, 1401

              حاجی احساس میکنم یا مهدیه یا خود محتشم

              پاسخ

    • hope در پاسخ به رهام

      فروردین 24, 1402

      ما بر فرض مثال سوپرمن وارد امنیورس شده اصلا از بین برده.
      تو مبارزه تن به تن اصلا از نظر بنده پشیزی ارزش نداره.
      تانوس تونست با یک حرکت به راحتی موجودیت کل کمیک های موجود مارول رو از امنیورس تا کوانتوم از بین ببره،اما از دختر سنجابی به بدترین روش ممکن شکست خورد.
      هر فیتی یه انتی فیتی داره.
      در اینکه سوپرمن چند صدم درصد از ثور قویتره جای شکی نیست
      بطور کلی پایاپای هم دیگه هستن.
      اگه شما کمیک دیسی علیه مارول رو مطالعه کنید میبینید هالک سوپرمن رو شکست میده
      اما بعدش سوپرمن ثور رو شکست میده.
      تو کمیک های کراس اور سوپرمن ترس خاصی از هالک داره اما وقتی به فیت های سوپرمن نگاه میکنید میبینید عه
      این همه کار انجام داده بعد از هالک شکست میخوره.
      اینکه دیوار سورس رو رد کرده نویسندها بیش از حد سوپرمن رو بزرگ نشون میدن و یا گاها ورژن عادی سوپرمن نیست.
      اگرنه سوپرمن اینقدر ها هم نمیتونه بزرگ باشه
      سوپرمن عادی حتی نمیتونه از یونیورس خودش خارج بشه که خب این طبیعته
      ولی نویسنده هایی هستن که بزرگ نمایی میکنند.

      پاسخ

  3. محمد پور محتشم

    اسفند 1, 1401

    من دیگه حوصله بحث راجع ثور و سوپرمن رو ندارم

    پاسخ

    • Stan در پاسخ به محمد پور محتشم

      اسفند 4, 1401

      ثور و سوپرمن نمی‌خواد فقط شمارتون بده بیاریمت از اطلاعاتت فیض ببریم

      پاسخ

  4. محمد پور محتشم

    اسفند 1, 1401

    کسی می دونه راجع قدرت های خدایان مصر مثل amon ra یا anonis ؟؟؟

    پاسخ

  5. ونوم

    بهمن 26, 1401

    هرکول و ثور هم برای مبارزه بذارید

    پاسخ

  6. Kid Thor

    بهمن 25, 1401

    ثور قوی ترین انتقامجو ولی سوپرمن نه
    ثور هم خودش خدا است و هم قدرت خدیان را دارد
    ثور بدون صلاح هایش هم می تواند بچنگد صلاح هایش برای کنترل بهتر قدرت هایش است ثور جادو دارد ولی جادوگر نیست اون بعدشم ثور قدرت های فراوانی دارد وخیلی هایش آزاد نشده اند و ثور اگر آنها را آزاد کند جهان را می تواند نابود کند و باعث نابود سیاراتو کهکشان ها میشود

    و ثور هزاران سال زندگی کرده ودر جنگ های زیادی شرکت کرده و تجربه زیادی دارد

    ثور در خیلی از تیم ها بود ه و در خیلی هاشون فرمانده تیم بوده

    پاسخ

    • اال در پاسخ به Kid Thor

      بهمن 26, 1401

      هرچیزی که گفتی انگشت خالق دارک مولتیورس ورلدفروجر که توسط سوپرمن وانشات شده هم نیست

      پاسخ

      • محمد پور محتشم در پاسخ به اال

        بهمن 26, 1401

        چیز خاصی نگفت در ضمن ورلد فورجر شیش بعدیه و اوتر هست و سوپرمن با پاور آپ زدتش که دیگه بیس نیست ثور الان یکی از فورساش فونیکسه که اواتار لایف فورسه و لایف فورس»بیاندرز که بیاندر های آیوری کینگ هم شاملش میشن که قویترینان و سه تایی لیوینگ ترایبونالو زدن بزرگترین فیت سوپرمن سورس واله که بازم بخاطر گذر از بوم تیوب پاور آپه و بیس نیست و یه مورچه یونی سایز میضه اگر بگذره از بوم تیوب حالا طبیعی باشه یا نه

        پاسخ

    • رهام در پاسخ به Kid Thor

      بهمن 26, 1401

      مرسی که همش تاثیر داره و میتونه با اینا سوپرمن رو بزنه😞

      پاسخ

  7. REZA

    بهمن 23, 1401

    کسی گپی یا چنلی در مورد پاور اسکلینگ سراغ داره بفرسته؟؟

    پاسخ

    • استون در پاسخ به REZA

      بهمن 24, 1401

      Fiction gap

      پاسخ

    • رهام در پاسخ به REZA

      بهمن 24, 1401

      زیاده
      گپ خودمون fiction gap
      گپ و چنل اسکیلینگ fiction judge
      کمیک ریجن هست و …

      پاسخ

      • Maker در پاسخ به رهام

        فروردین 24, 1402

        سلام علیکم میگم چرا وقتی تو قسمت سرچ تلگرام میزنم گپتون نمیاد بالا ؟

        پاسخ

  8. محمد پور محتشم

    بهمن 21, 1401

    تو این مدت اطلاعات زیادی بدست آوردم و خیلی فهمیدم از پاور اسکیلینگ و تو گروه خودتون هم اومدم و بیشتر فهمیدم و الان خیلی راحت ثور قویتره

    پاسخ

    • Stan در پاسخ به محمد پور محتشم

      بهمن 24, 1401

      تو که کلا تلگرام نداری با اون شماره ای که گفتی
      دلیل و مدرک بیار
      شمارتو تو تلگرام بگو

      پاسخ

  9. استون

    بهمن 14, 1401

    محتشم رفت برکت رو هم با خودش برد

    پاسخ

  10. ببخشید هر اتفاقی در کراس اور بین ثور و سوپرمن افتاده غیر معتبر هست یعنی برای طرفدار ها هست و حقیقت نیست پس باید از شاهکار ها مقایسه کنیم درسته ؟؟؟؟ ترو خدا سریع جواب بده یکی

    پاسخ

    • استون در پاسخ به محمد پور محتشم

      دی 22, 1401

      درسته ولی باز سوپرمن سر تره ثور فقط از لحاض دورابیلیتی بهتره از سوپرمن اونم میشه بحث کرد با توجه به قانون سوم نیوتون مقالشم زدیم شمارتو بده تو کانال و گروه عضوت کنم

      پاسخ

      • Stan در پاسخ به استون

        دی 22, 1401

        شماره ای که داده بود
        ۰۹۳۳۳۱۶۵۵۶

        پاسخ

  11. محمد پور محتشم

    آذر 29, 1401

    ببینم تا حاله شده گوشیتون رو ببرین مدرسه بعد دو هفته بهت ندنش

    پاسخ

  12. F

    آذر 23, 1401

    دوستان در مورد بحث پایین که کی قویترینه یه چند تا جمله بگم:
    Anti principle موناد رو به عنوان بخش کوچکی از خودش می‌بینه
    موناد همه چیز رو به جز anti principle دو بعدی میبینه
    Zenith فیکشن رو به اندازه یه مولکول میبینه و آورن ابسولوت هم قویترین توی فیکشنه.
    Anti principle یک شخصیت نیست بهتره بگیم یک فیزولوپی هست
    Anti principle= همه چی تو هیچ چی
    درکش برای انسان ممکن نیست

    پاسخ

    • hope در پاسخ به F

      آذر 24, 1401

      با این حال همشون باز تو فیکشن هستند.

      پاسخ

      • F در پاسخ به hope

        آذر 24, 1401

        دوست عزیز anti principle اصلا شخصیت نیست که جزء فیکشن باشه
        Monad هم همینطور
        Anti principle یک نظریه فیزولوپی هست
        در واقع میشه گفت علمیه
        مثل نظریه بیگ بنگ میمونه ولی این یکم پیچیده تره
        Anti principle بیاند فیکشن هست

        پاسخ

        • اال در پاسخ به F

          آذر 25, 1401

          هم هستن هم نیستن بودا موناد الله عیسی موسی همه هم هستن هم نیستن
          این موجود که اسمشم نمیتونم حفظ کنم یه پارادوکسه و ترنسدت میکنه حتی از دنیا واقعی باشی
          بازم از اینا هست مثلا mathverse

          پاسخ

        • hope در پاسخ به F

          آذر 25, 1401

          بنده نگفتم یک شخصیته.
          گفتم داستانیه.
          تئوری هم به معنی داستانه
          نظریه و تئوری یکی هستن.

          پاسخ

          • F در پاسخ به hope

            آذر 26, 1401

            کی گفته نظریه داستانه؟
            نظریه نوعی بیان خلاصه و خردمندانه و منطقی حاصل از اندیشیدن دربارهٔ یک پدیده است.
            نظریه طرح میشه تا در طی گذشت زمان با انجام آزمایش های صحیح
            اثبات بشه.
            این علمه.علم نویسنده نداره که داستان باشه.

            پاسخ

            • hope در پاسخ به F

              آذر 28, 1401

              حرف شما هم درسته ولی تئوری هم یه نوع داستانه.
              یعنی یه داستانی براش میگن که ممکنه واقعی باشه و یا حقیقی باشه ممکنه نباشه.

              پاسخ

  13. استون

    آذر 9, 1401

    یه ویدیو میدیدم برای کازمالجی مارول که یه درختی بود که رعد و برق بهش خورده بود و سیاه شده بود اول فکر کردم ایگدراسیل هست که باید نه قلمرو هم دیده بشه (جالبیش اینجاست که در اصل ده قلمرو هست و اودین بهشت رو تبعید کرده) ولی چند رنگ داشت که ابعاد رو نشون میداد و یه سری چیزای دیگه که انگار ترو ایگدراسیل یود که مارول تو ترو ایگدراسیل هست یعنی ممکنه این فیت ثور باشه؟ خودمم نمیدونم بر اساس رعد و برق میگم چون کمتر قهرمانی هست تو مارول که از رعد و برق استفاده کنه

    پاسخ

    • رهام در پاسخ به استون

      آذر 9, 1401

      مث که رون کینگ ثور واقعا ترو ایگدراسیل رو نابود کرده فیتش میشه گفت های اوترورساله تا سه چاهار لایه هم میشه بردش فکر کنم

      پاسخ

      • استون در پاسخ به رهام

        آذر 10, 1401

        پنلای بیشتری دیدم واقعا درسته نابود کرده که فیت خیلی خفنیه چون کل مارول داخله ترو ایگدراسیله

        پاسخ

        • Stan در پاسخ به استون

          آذر 11, 1401

          نکته :گفته شده بیاند از وجودیت مارول خارجه

          پاسخ

          • استون در پاسخ به Stan

            آذر 12, 1401

            اره ولی کلا یه کرکتر از مارول و بخشی از اون هست ولی درسته حرفت

            پاسخ

        • رهام در پاسخ به استون

          آذر 11, 1401

          رع

          پاسخ

  14. راستی حاج کریتوس چند خدا رو در کل کشته تا جایی که میدونم زعوس اودین هرمس هیدس پوسیدون هایمدال یک شاه ایرانی کرونوس البته کرونوس تایتان هست

    پاسخ

    • Stan در پاسخ به محمد پور محتشم

      آذر 9, 1401

      بعضیا رو نمی‌دونم خدان یا نه
      اون پسر اریس که کمک میکرد به کریتوس ولی طلسم شد تو اسنشن خواهران فیوری
      آریس
      خواهران سرنوشت
      زن هیدیسو تو چینز آف اولیمپوس کشت اسمش یادم نیست که خواهر کریتوسم بود
      اون یارو فکر کنم پسر پوسایدون بود تو دو خواهران سرنوشت آتنا
      ساناتوس تو گوست آف اسپارتا
      اون یارو تو گاد آف وار دو خدای آتش
      تو سه پوسیدون هیدیس هرمس هرکول اون یارو خدای آهنگری کرونوس اون یارو که کمانشو گرفت (شایدم انسان بود بعضیام تایتان بودن که گفتم)هلیوس ،هرا،زئوس ، گایا
      مگنی و مودی ،بالدر
      هایمدال ، اودین
      یادم نیست کس دیگه ای

      پاسخ

    • اال در پاسخ به محمد پور محتشم

      آذر 10, 1401

      ۲۵ ۲۶ و اینا ؟ اونطور که میدونم تا قبل رگناروک ۲۳ تا بودن

      پاسخ

  15. رهام

    آذر 4, 1401

    کمی بحث دور از کمیک
    امروز ایران عجب بازیی کرد جلوی ولز

    پاسخ

    • Stan در پاسخ به رهام

      آذر 5, 1401

      تیرک دروازه ولز بیشتر از ترابی موقع بازی با انگیلیس توپ نجات داد
      انگار با سردار تیرک مشکل ناموسی داشت
      اوناهم بیرانوندشون اخراج شد حسینیشون اومد دیگه رامینو روزبهم نامردی نکردن زدن
      دیروز کلا همه بازیا بیشتر به بوکس و کاراته میخورد
      دروازه بان ولز یه طوری با لگد رفت خشتکش داشت میترکید
      بازی اکوادور و هولند که دیگه واقعا گلاویز بودن کشتی میگرفتن

      پاسخ

  16. رهام

    آذر 3, 1401

    در اون بحث پایین که راجب اسکارلت کینگه بگم
    یه کرکتر دو بعدی تو کازمالجی اس سی پی مثل فیشمن قادر به سولو کردن تمام فرا ابعادی ها و کناپست لول های مارول و دیسی روی همه اونم به راحتی
    کازمالجی اس سی پی پیشرفته ترین و قدرتمند ترین تمدن در تمام فیکشنه به صورتی که ساده ترین کرکترا با نابود کردن یونیورس میتونن اوترورسال و حتی های اوترورسال بشن
    چه برسه به اسکارلت کینگ که جزو قدرتمند ترین اس سی پی هاست و میتونه‌تمام مارول و دیسی و انیمه و گیم رو روی هم سولو کنه

    پاسخ

    • F در پاسخ به رهام

      آذر 4, 1401

      شخصیتی هایی بگم که اسکارلت کینگو مثل پشه له کنن؟
      True narrator-hyperman-scp3812
      اینا اسکارلت کینگو نو دیف میزنن
      در ضمن اسکارلت کینگ نمیتونه کل انیمه رو سولو کنه چون شخصیتی به نام god fusion Goku که بیاند فیکشن هست و تو دنیای واقعی با صدها انسان ترکیب شده اسکارلت کینگو سولو می‌کنه

      پاسخ

      • Stan در پاسخ به F

        آذر 5, 1401

        هایپر من ؟ گاد فیوژن گوکو😹😹
        منطقیه

        پاسخ

        • F در پاسخ به Stan

          آذر 6, 1401

          فک کنم هایپرمن کمیک رو با hyperman که من گفتم اشتباه گرفتی

          پاسخ

          • Stan در پاسخ به F

            آذر 7, 1401

            هایپر من v and d wikiaرو میگی
            به نظرم نمیتونه

            پاسخ

      • استون در پاسخ به F

        آذر 6, 1401

        هایپرمن که درسته ولی اس سی پی 3812 و گاد فیوژن گوکو غلطه

        پاسخ

        • رهام در پاسخ به استون

          آذر 7, 1401

          ۳۸۱۲ رپ میشه قدرتمند ترین اس سی پی دونست همشونو ترنسند کرده

          پاسخ

          • استون در پاسخ به رهام

            آذر 8, 1401

            من تو یه مقاله که خوندم به این نام
            کاراکتر هایی که میتونن اس سی پی 3812 رو بزنن اسکارلت کینگ هم بود

            پاسخ

            • اال در پاسخ به استون

              آذر 9, 1401

              اشتباهه خود اسکارلت کینگ سر گیت گاردین هم براش بحث پیش میاد ا سی پی ۳۸۱۲ به معنی واقعی کلمه ای ان و سی ان اس سی پی ورس بجز خودش رو سولو میکنه

              پاسخ

            • رهام در پاسخ به استون

              آذر 9, 1401

              ۳۸۱۲ همشون رو دو بعدی میبینه دا بعد راستی تلگرام بهم پیام بده ادت کنم تو گپ جدید

              پاسخ

              • استون در پاسخ به رهام

                آذر 10, 1401

                نمیدونم چرا نمیتونم بیام حتی با فیلتر

                پاسخ

                • Stan در پاسخ به استون

                  آذر 11, 1401

                  پروکسیت خوب نیست

                  پاسخ

                • رهام در پاسخ به استون

                  آذر 11, 1401

                  اگه تونستی وصل شی چنل
                  Wind proxy
                  رو سرچ کن بهترین پروکسی هارو دارع

                  پاسخ

      • رهام در پاسخ به F

        آذر 6, 1401

        هایپر من؟؟؟بگم اینا اصلا داستانی پشتشون نی و الکی فقط قوین

        پاسخ

      • رهام در پاسخ به F

        آذر 6, 1401

        گاد فیوژن گوکو ؟؟؟این کرکتر اصلا وجود ندارع و اسکارلت کینگ نگ دیف میزنه انیمه رو
        اس سی پی ۳۸۱۲ بشدت قدرتمند تره میدونم اینو

        پاسخ

        • استون در پاسخ به رهام

          آذر 7, 1401

          نه حاجی نیست

          پاسخ

          • رهام در پاسخ به استون

            آذر 8, 1401

            هست باغ عدن رو دو یعنی میبینه

            پاسخ

            • رهام در پاسخ به رهام

              آذر 9, 1401

              اقا یکم غلط املایی زیاد دارم با یه گوشی دیگه مینوشتم 😂😂
              یعنی=بعدی

              پاسخ

        • Stan در پاسخ به رهام

          آذر 7, 1401

          بخوایم کرکتارای ویکی رو حساب کنیم اوضاع عوض میشه

          پاسخ

          • رهام در پاسخ به Stan

            آذر 8, 1401

            کارکتری که حتی داستان نداره یه چه درد میخوره حاجی

            پاسخ

            • Stan در پاسخ به رهام

              آذر 9, 1401

              خودمم بهت گفتم کرکتری که فقط تو ویکی ثبت شده و هیچ داستانی ندارن رو حساب کنیم منطقی نیست
              ولی دیدم اکثرا حساب میکنن

              پاسخ

      • hope در پاسخ به F

        آذر 7, 1401

        بنده فکرمیکنم دنیای اس سی پی از کمیک ها هم بی منطق تره یا واقعا اینطوره؟
        اخه تمام اینا توسط خود انسان ها خلق شدند اما میگید میتوانند انسان را شکست بدند.
        بنده در یوتیوب مقایسه های انها را دیدم.
        اسکارلت کینگ مقلوب رایتر شد.
        حتی با استن لی هم مقایسه شده و باخت(Negative Diff)
        به کاری که شما میکنید میگند بزرگ نمایی(هم شما هم دوست عزیز رهام جان)

        بنده نظرم اینه که زیاد درگیرش نشید اینکه انسان را میزنند و نویسنده را شکست میدهند چون تمام اینا تفکرات خود نویسنده است.
        نویسنده اینکار را میکند که داستانی جذاب را به بیننده القا کند.
        باورکنید همین شخصیتا مثل تمام شخصیت های داستانی از یه شخصی شکست یا نابود میشن که فکرش رو هم نمیکنید.
        نویسنده اینکار را میکند چون میخواهد به نویسنده بگوید فناناپذیر ها هم شکست میخورند و اشتباه میکنند.

        در فیلم نای کوتاه یوتیوب که بنده خیلی هاشو قبول ندارم هاجون را قویتر از والای همگان میدونند اما اسکارلت کینگ از والای همگان شکست میخورد.
        میلک من را قویتر از اورووید میدونند درحالی که از واندروومن به راحتی شکست خورد.

        درکل در اشتباه هستید که فکرمیکنید میتوانند نویسنده و حتی افراد واقعی را بزنند.

        پاسخ

        • Stan در پاسخ به hope

          آذر 8, 1401

          آواتار نویسنده برای ما یه کرکتره و انسان واقعی نیست و رایتر آواتار نویسندس و برای کرکترا نویسندس
          و قدرت کرکترا ربط به نویسنده بودن یا نبودن نداره
          طرف نویسنده واقعیو که نمیزنه آواتارشو تو داستان میزنه که تجسمی از اونی
          داری به نظرم چرت میگی

          پاسخ

          • hope در پاسخ به Stan

            آذر 9, 1401

            پس با حرف شما که اسکارلت کینگ اوارتار نویسنده رو زده و این همه فکرمیکنین قویه.
            تانوس اواتار نویسنده رو از بین برده.
            انیمال من اواتار نویسنده رو از بین برده.
            ددپول خود نویسنده رو شکست داده.
            لوسیفر هم همینطور و نگذاشته نویسنده(خود نویسنده خارج از کمیک) داستانش را بنویسند.
            پس ایا اینها قویترینن و تمام فیکشن های موجود در دنیا رو نابود میکنند؟

            نویسندگان دنیای اس سی پی اصلا بر روی کمیک ها تسلطی ندارند که بخوان نابودش کنن یا اصلا وارد کمیک کنن شخصیت هاشو.
            و همینطور بلعکس.
            با این حرفتون معلومه اصلا نتها از منطق بلکه تعصبی هم هستین بر روی دنیای اس سی پی.

            هرگز دنیای اس سی پی رو با کمیک مقایسه نکنین.

            بله بنده روی کمیک تعصب دارم ولی نه تعصب اشتباه و الکی.
            من با کمیک بزرگ شدم و تقریبا زندگیمه.
            اگر چیزی اشتباه باشه قبول میکنم نباشه قبول نمیکنم.

            شی هالک وارد کمپانی مارول شد و با کارگردان صحبت کرد.
            شی هالک قویترین شخصیت حال حاضر تمام فیکشن ها حساب میشه با حرف شما.

            اینکه یک شخصیت چه فیتی داشته و چون اون شاهکار رو انجام داده دیگه از اون بالاتر نیست.
            غلط ترین فاکتور برای یک شخصیت همین فیت و شاهکاره.
            اسکارلت کینک فلان کار کرده با یه ضربه میلیاردها یا تریلیاردها مولتیورس یا امنیورس رو نابود کرده اصلا مهم نیست.
            یک شخصیت رو میشناسم که خالقان اون دنیا رو شکست داده اما از یک سنگ کوچک شکست خورده.
            پس اون سنگه قویتر از اون شخصیت است.

            شما با فیت یا باندلس و کازمالجی مقایسه میکنین اما من توانایی و قدرت های خودشون نه کارهایی که تونستن انجام بدن.

            پاسخ

            • Stan در پاسخ به hope

              آذر 10, 1401

              اسکارلت کینگی که با بیدار شدنش باغ عیدن لرزیده و همین از همه کرکترای مارول و دی سی بالا تر میبرش:ok

              پاسخ

            • رهام در پاسخ به hope

              آذر 10, 1401

              لول هر نویسنده که یکی نیست ما حتی میتونیم نویسنده یونیورسال هم داشته باشیم
              من برات پایین با کازمالجی حساب کردم دوست عزیز جفت کازمالجی های دیسی و مارول باهم های اوترن اما کازمالجی اس سی پی خودش یه اس سی پی دارع که یجور کازمالجیع و های اوترورساله😂😂😂😂
              تا اونجایی که میدونم شما اطلاعات کمی نسبتا از اس سی پی ها دارید پس نمیتونید به ما بگید متعصب
              هر یونیورس تو کازمالجی اس سی پی از قبلی قوی تره
              بعد میرسه به طبقات که هر کدوم از قبلی به شدت قوی ترن و همون اولاش میرن رو باندلس
              بعد میرسه به کتاب خونه که کل کازمالجی رو میشه از داخلش تماشا کرد
              خود کتاب خونه یه ریشه از درخت داناییه
              دوتا درخت وجود داره که جفتشون توی باغ عدن هستن
              شما خودت منطقی هم در نظر بگیری راحت تا لایه 1 باندلس میرن

              پاسخ

              • Stan در پاسخ به رهام

                آذر 11, 1401

                هر یونیورسش اوتر ورس سایزه

                پاسخ

              • hope در پاسخ به رهام

                آذر 12, 1401

                تا اونجایی که اطلاعاتی از جهان اس سی پی ندارم ترجیحا نظری نمیدم.

                نویسنده یونیورس؟
                برای مثال کدوم نویسنده یونیورس هستش و کدوم بالاتر؟

                در کمیک تمام نویسندگان در داخل کمیک از سطح بالایی برخوردارند و قدرتی برای اونا محاسبه نشده و فقط کمیک مینویسند.

                یعنی استن لی سطحش نمیتونه از گرند موریسون بیشتر باشه زیرا هردو نویسنده هستند و خالق دوتا کمیک متفاوت و بسیار بزرگ.

                بنده یک سوال دارم از دنیای اس سی پی.
                ایا میتوانند افرادی واقعی مثل من و شما رو بزنن؟
                True Form The One Above All
                True Form The Fulcrum
                True Form The Writer
                True Form Pre Retcon Beyonder Or True Form Beyonder
                که همه اینها مانند من و شما واقعی هستند رو میتوانند بزنند؟

                بنده اطلاعاتی ندارم و گفتم که در حد شنیداری هستش و هرگز مرور نکردم.

                پاسخ

                • Stan در پاسخ به hope

                  آذر 12, 1401

                  واقعی نیستن تجسمی از واقعیتن

                  پاسخ

                  • hope در پاسخ به Stan

                    آذر 14, 1401

                    فرم اصلی به معنی خود شخص هستش نه اواتار.
                    Pre Retcon Beyonder اواتار جیم شوتر هستش و الان تقریبا اکثریت به جیم شوتر میگن True Form Pre Retcon Beyonder یا True Form Beyonder

                    بقیه هم همنیطور پس واقعی هستند.

                    ریشه در واقعیت دارند بله اما منظور خود شخصیت هستش نه فرم اصلیش.

                    برای مثال الله،روح القدس در دنیای اس سی پی نمیتونه کاری بر ما بکنه درحالی که فرم اصلیش توانایی چنین کاری رو داره(بعید میدونم).

                    پاسخ

                • Stan در پاسخ به hope

                  آذر 12, 1401

                  و از اون جایی که گفته شده بعضیاشون ریشه در واقعیت دارن پس آره

                  پاسخ

                • رهام در پاسخ به hope

                  آذر 12, 1401

                  این نویسنده ها آواتار در درون کمیکن اصلا منطقی نیست کرکتری توی فیکشن رو با انسان واقعی مقایسه کنی
                  بنده مثال زدم بستگی به کازمالجی داره همین رایتر بخواطر کازمالجی دیسی باندلسه
                  اگه آواتار رو مقایسه کنی بله اس سی پی ها قوی ترن قرار نیست چون یکی ابیلیتی نویسندگی داره قوی ترین باشه

                  پاسخ

                  • Stan در پاسخ به رهام

                    آذر 13, 1401

                    دقیقا

                    پاسخ

                  • hope در پاسخ به رهام

                    آذر 14, 1401

                    اگر با دقت بخونین فرم اصلی هستش نه اواتار.

                    حتی اواتار ها.

                    رایتر توانست شخصیتی به اسم The Leviathan Unwritten رو خلق کنه.
                    این شخصیت به تنهایی توانایی نابودی کل اس سی پی رو دارد(در یوتیوب تمام مقایسه های لویاتان رو با شهصیت های اس سی پی دیدم که اسکارلت کینک و اس سی پی 3813 رو هم مقایسه کردند و پیروز رو لویاتان دونستند(Negative -No Diff) )

                    اوارتار نویسنده در مارول یا همان والای همگان یا استن لی توانسته چیزی به اسم Beyond Realm رو خلق کنه که قدرت این منبع به تنهایی میلیارد ها برابر بیشتر از کل دنیای اس سی پی هستش.

                    شما چطور حساب میکنین اواتار های نویسنده قوی نیست؟

                    اواتار های نویسنده میتونن چندین شخصیت قویتر از اینها خلق کنن که البته نیازی هم نیست.

                    فکرمیکنم دلیل کافی برای اثبات اینکه دنیای اس سی پی و حتی شخصیت هاش رو دست بالا گرفتین چون دیروز تحقیقی درباره دنیای اس سی پی ها کردم که اصلا انتظارشو نداشتم.

                    پاسخ

                    • Stan در پاسخ به hope

                      آذر 14, 1401

                      بیاند رلم گفته شده تا جایی می‌دونم وان ابو ال خلق نکرده
                      و اسکیلش تا های اوتره و به باندلس نمی‌رسه
                      اونوقت میلیارد ها برابر آس س سی پی ورس؟
                      لواسان می‌تونه صفحات کمیک رو بخوره

                      پاسخ

                    • hope در پاسخ به Stan

                      آذر 15, 1401

                      تمام کمیک های موجود رو والای همگان خلق کرده(حتی ثابت هم شده)

                      بیاند رلم فراتر از کمیکه(ددپول و اورووید و رایتر رو هم فراتر از کمیک میدونن اما داستان این منبع به کلی فرق میکنه و واقعا خارج از کمیک های ماروله به نوعی.

                      از چه نظر میگین تا باندلس نمیره؟
                      به معنای واقعی خارج از کمیکه.
                      بیاندر فقط با درصدی از بیاند ریلم رو قویتر از کل فیکشن ها میدونن(میتونین همجا راجبش ببینین،بهش Full Retcon Beyonder هم میگن)

                      شما فکرکنین خودش چه چیزی هست.
                      حتی بنده هم خوندم.
                      بیاندر تبدیل به خدا میشه و کتابی برای خودش مینویسه(The Holy Beyonder Bible)
                      و کمیک جدا برای خودش مینویسه.
                      این فقط درصدی از قدرت بیاند رلم هستش.
                      به نوعی میشه گفت بیاندر کمیک جدا برای خودش خلق کرده که در تاریخ کمیک چنین چیزی دیده نشده و نخواهد شد.
                      بیاند رلم به خاطر توانایی های زیادی که داره غیرقابل شناخت و تصور هستش و قدرتی رو نتونستن نویسندگان براش تایین کنن و فقط به عنوان منبع میشناسنش اما چه منبعی معلوم نیست.

                      فکرمیکنم اطلاعات کافی از بیاند رلم ندارین اگرنه چنین چیزی هرگز نمیگفتین.

                      پاسخ

                    • رهام در پاسخ به hope

                      آذر 15, 1401

                      داداش😂😂😂برای رفتن به باندلس فیتی فراتر از های اوتر نیازه یعنی باید بینهایت لایه ی های اوتر رو ترنسند کنی
                      اینکه بیای داستان خلق کنی کاریه که حتی اکوتوسای با ۲ لایه فیت در های اوتر قادر به انجامشه و بینهایت داستان خلق کرده

                      پاسخ

                    • hope در پاسخ به رهام

                      آذر 16, 1401

                      هرگز این فاکتور رو درک نمیکنم و احتمالا نخواهم کرد.
                      صحبت ما توانایی های اونهاست نه کارهایی که کردند یا در چه سطحی وجود دارند.

                      پاسخ

                    • رهام در پاسخ به hope

                      آذر 17, 1401

                      با توجه به کازمالجی وجودیت اینها فرای تمامی قدرت های مارول و دیسیه😂😂

                      پاسخ

                    • hope در پاسخ به رهام

                      آذر 18, 1401

                      بنده همین الان میتونم شخصیتی رو خلق کنم که با بستن چشمش دنیای اس سی پی رو از بین ببرد.
                      داستان شهصیت های اس سی پی هم همین است.
                      فرای باندلس هم باشد وقتی رسمی و تایید شده نباشن و اصلا دیده نشده باشه مولکولی ارزش ندارد.
                      به همین خاطر زیاد جدی نمیگیرم دنیای اس سی پی را.

                      پاسخ

                    • hope در پاسخ به رهام

                      آذر 18, 1401

                      بنده همین الان میتوانم در ذهنم شخصیتی رو خلق کنم که با یک حرکت همچی رو نابود کند.

                      دنیای اس سی پی هم همینطور است
                      به هرحال نمیشه جدی گرفت.

                      پاسخ

                    • رهام در پاسخ به hope

                      آذر 19, 1401

                      ولی
                      شما میتونید کرکترتون رو رسمی کنید یا ختی به رونق بندازید؟قاعدتا خیر
                      اس سی پی دیگه یه ورس شناخته شده و معروفیه
                      قرار نیست بین کمیک و اس سی پی کراس اور بندازن که به رسمی بودنش اهمیتی بدیم

                      پاسخ

                    • hope در پاسخ به رهام

                      آذر 22, 1401

                      دقیقا بنده هم میخوام همین رو بگم.
                      اینکه من برای شخصیتم داستانی بگم و قابل قبول نباشه که پشیزی بدرد نمیخوره،حالا بنده بگم شخصیتم خدای واقعی رو از بین برد،وقتی نمیشه تایید کرد فایده ای ندارد.

                      سایت اس سی پی جایی که مردم برای خود شخصیت خلق میکنند اما شرایطی دارد.
                      داستان و شخصیت انقدر جالب باشد تا در سایت تایید بشود.

                      درسته معروفه اما رسمی نیست.

                      کراس اور؟

                      کمپانی یا شخصیتی با کراس اور رسمی نشده.
                      اس سی پی انقدر بزرگ نیست که بشه کمپانی حسابش کرد و فقط یک سایت هستش برای سرگرمی.

                      پاسخ

                    • اال در پاسخ به hope

                      آذر 29, 1401

                      وقتی کاری که بیاند با مارول ۳ ۴ لایه در های اوتر کرده رو بکنی میشی ۵ لایه ۶ لایه ته تهش ۱۰ لایه چون توا همونجا اسکیل میشه
                      باید بینهایت بار از یه های اوتر فراتر بری تا بشی لایه های بینهایت باید لایه های بینهایت رو هم فراتر بری تا باندلس بشی

                      پاسخ

                    • hope در پاسخ به اال

                      آذر 30, 1401

                      جک،رایتر،والای همگان،بیاند رلم رو همه باندلس میدونن نمیدونم چرا شما میگین های اوتر.
                      باندلس تا جایی که اونا میگن سطح شخصیته نه فیت.

                      پاسخ

                    • رهام در پاسخ به hope

                      آذر 14, 1401

                      وات😂😂😂😂😂این خنده داره چون لویاتان های اوتره 😂😂😂یوتیوب زنو رو از ناروتو ضعیف تر میدونن
                      چجوری مقایسه میکنین چه اسکیل و اسکنی مبنی بر حرفتون دارید من دوبار براتون توضیح دادم کل مارول و دیسی و ریلم و …همشون های اوترن
                      توی کازمالجی اس سی پی یه اس سی پی وجود داره که خودش کازمالجیه و از کل مارول و دیسی روی هم بیشتر اسکیل میشه
                      اس سی پی:
                      یونیورس اوترورسال سایز
                      هر یونیورس از قبلی قوی تر و بزرگ تر
                      طبقات هرکدوم از قبلی قوی ترن و به باندلس میرسن
                      کتابخونه همرو ترنسند کرده
                      و کل اینا یه ریشه از درخت دانایی هستن
                      تو باغ عدن دوتا درخت وجود داره
                      این ساختار به راحتی باندلس لایه ۱ هستش
                      هرچقدر که نویسنده شما قوی باشه با توجه به کازمالجی ورسش به اون لول رسیده خود رایتر و توا به خواطر دیسی و مارول قوین
                      خود ریلم فکر نمیکنم تا بالا ۶ لایه های اوتر اسکیل بشه خود لویاتان از پرزنس ضعیف تره 😂😂😂

                      پاسخ

                    • hope در پاسخ به رهام

                      آذر 15, 1401

                      خب ظاهرا اطلاعاتی از لویاتان ندارید.
                      The Leviathan Unwritten اسم کمیکه و ما با خود شخصیت که اسمش جک هستش کار داریم.
                      فراتر از کمیکه.
                      قادرمطلق(بطور کامل)
                      دانای مطلق(بطور کامل)
                      حاضرمطلق(بطور کامل)

                      چطور از پرزنس ضعیف نر هستش؟
                      پرزنس اگر قادرمطلق بود کشته نمیشد.
                      دانای مطلق بود از وجود همه باخبر میشد.
                      اما خب نیست.

                      دنیای اس سی پی اصلا یه جای ثابتی نیست که شما بخوای اونو با شخصیت های رسمی یک کمپانی مقایسه کنید.

                      تا وقتی که شخصیت رسمی نیست تمام قدرت های اون و حتی خود شخصیت بطور کامل کلا نقض میشه.

                      با گفتن اینکه او فلان کار کرده که نمیشه گفت شخصیت برتره درحالی که اصلا ثابت نشده.

                      اسلندرمن در خبر های رسمی حضور داشته و انسان های واقعی رو از بین برده(باز داستانه)
                      خب پس اسلندرمن به تنهایی با یک حرکت توانایی نابودی کل داستان های موجود رو داره

                      حرفاتون منطقی نیست.

                      یونیورس؟
                      اصلا مگه دنیای اس سی پی جهانی داره؟(منظور از دنیای اس سی پی همون سایت هستش)

                      هرگز زیر بار نمیتونم برم که شخصیت رسمی رو با یک شخصیتی که اصلا سر و ته معلومی نداره و توسط یک بچه(بر مثال) خلق شده رو با یک شخصیتی مقایسه کنید که به تنهایی قدمتی بیشتر از کل تاریخ اس سی پی دارد.

                      کمی فکرکنید.

                      های اوتر؟
                      بنده اصلا توجهی نمیکنم یونیورس باشه امنیورس باشه.
                      یک شخصیت پایین تر از سطح یونیورس توانسته شخصیت خارج از داستان ها رو شکست بده(واقعیت)

                      اما توسط شخصیت کمیکی دیگر از بین میرود.

                      دنیای اس سی پی چون پایه اساسی نداره حتی شما بگین فرای باندلسه هم مهم نیست چون اثبات شده نیست.
                      حتی اگه بگین فرای قدرت های مطلقه بازهم مهم نیست چون بر پایه بی اساس هستش.

                      پاسخ

                    • رهام در پاسخ به hope

                      آذر 16, 1401

                      جالبه بگم اس سی پی دیگه یه ورس کاملا شناخته شده هستش و این که داری این حرفو میزنی تعصبتو میرسونه
                      من هر فاکتوری خواستی گرفتم
                      کازمالجی
                      فیت
                      حتی استیتمنت هم اوردم
                      هرجور میخوای فکر کن
                      اما در هر صورتی حتی فیش من»۹۹درصد کمیک
                      شما هیچ کدوم از فاکتورای منو قبول ندارید در صورتی من خودم فاکتورای شمارو رد کردم و چند بار نشون دادم اس سی پی قوی تره

                      پاسخ

                    • hope در پاسخ به رهام

                      آذر 18, 1401

                      دلیلی هستش که بشه رسمی بودن این دنیا رو ثابت کنه؟

                      بنده بله تعصب دارم بر روی کمیک زیرا با کمیک بزرگ شدم و بعد از سالها هنوز هم درحال مطالعه هستم.
                      پس دلیل تعصب بنده منطقی به نظر میاد.

                      شخصیت هایی در کمیک وجود دارد که به تنهایی به اندازه تمام تاریخ اس سی پی قدمت دارد.

                      دنیای اس سی پی به تازگی رونق پیدا کرده اما به دلیل رسمی و تایید شده نبودنش سریع از ذهن ها بیرون خواهد رفت.
                      شما حرف های بنده رو متوجه نخواهی شد الان؛به مرور زمان درک میکنید.

                      من از دنیای کمیک در مقابل دیگر دنیاها تعصب خواهم داشت و به نوعی زندگی بنده هستش پس منطقی هستش.

                      پاسخ

                    • رهام در پاسخ به hope

                      آذر 19, 1401

                      😐😐😐😐منطقی؟
                      دارید تعصبی رو به نمایش میذارید که اصلا منطقی نیست
                      شما دارید یه بحث بیهوده انجام میدید بین دو تیر مختلف که حتی نزدیک هم نیستن
                      باندلس و های اوتر
                      اون وقت شما میگید منطقی؟

                      پاسخ

                    • F در پاسخ به رهام

                      آذر 21, 1401

                      به نظر بنده هر چقدر دلیل و فیت بیارین ایشون چون تعصب دارن قبول نخواهند کرد پس بهتره دیگه بحثو تموم کنیم
                      چون دیگه فایده ندارد 😂

                      پاسخ

                    • hope در پاسخ به F

                      آذر 24, 1401

                      چرا با حرف مردم اطلاعات کسب میکنید؟
                      چرا خودتون شخصا مطالعه نمیکنین؟

                      چرا خودتون نباید برین خود سایت و مطالعه کنین؟
                      فقط به گفته مردم؟
                      مگه همه مردم خالق این شخصیت ها هستند؟
                      چرا باید از خودشون داستانی بیارن(برای مثال اسکارلت کینگ باغ عدن رو دو بعدی میبینن)
                      درحالی که اصلا تو داستان خودش چنین چیزی نیست.

                      سایتاما قبلا چون تازه به اوج معروفیت رسیده بود اون رو از افراد کیهانی بالاتر میدونستن درحالی که حالا از ثور کمتر میدونن.
                      شما حالا متوجه نمیشین چون دنیای اس سی پی تو اوج معروفیت قرار داره یا بهتره بگیم شخصیت اسکارلت کینگ در اوج قرار داره.
                      خب بله بر روی کمیک تعصب دارم اما حتی اگه بجای کمیک با بازی هم مقایسه میشد من شخصیت های گیم رو بهتر میدونستم چون دنیای گیم یه چیز اثباته.

                      من فقط میخوام اطلاعات درست رو به شما بدم.
                      لطفا این جبهه گرفتن الکی رو کنار بزارین.
                      اگه شما با کمیک چند سال اشنایی دارین بنده ۱۰ سال اشنایی دارم و تقریبا از زیر بم تمام شخصیت ها باخبرم،اینکه چه قدرتی دارن و چیکار کردن.

                      خب دوست من این یه بحثه دعوا که نیست بخوایم تموم کنیم.
                      بحث اگه جالب باشه طول میکشه،بنده با یکی نزدیک ۲ سال بر روی یک چیز بحث کردم و در اخر حرفمون یکی شد.
                      میخوام بگم بحث همینه و شیرینیش همینه،اینکه اونیکی مخالف اونیکی باشه چون در غیر اینصورت بحثی اتفاق نمی افته.

                      پاسخ

                    • رهام در پاسخ به hope

                      بهمن 16, 1401

                      و همینطور من داستان در نمیارم
                      اون نسخه عادی اسکارلت کینگ نبوده اما هیچ فرقی نمیکنه همچنان باندلسه

                      پاسخ

                    • hope در پاسخ به رهام

                      آذر 22, 1401

                      بله درسته منطقی.
                      وقتی یه شخصیت زیر و بمش مشخص نباشه فرا باندلس هم باشه زیاد حساب و جدی نیست.

                      The Writer:
                      Tier 0
                      Boundless
                      Feat: Create DC Comics

                      The One Above All:
                      Tier 0
                      Boundless
                      Feat: Create Marvel Comics

                      کسی که خالق یه دنیایی هستش که جهانیه و بیشترین طرفدار در دنیا رو داره و رسمی هم هستش رو با شخصیتی مقایسه میکنید که سر و تهش معلوم نیست(نتها این شخصیت بلکه تمام شخصیت های اس سی پی)
                      حالا به نظر شما منطقی نیست؟
                      اس سی پی یه سایت مردمیه نه کمپانی که بخواد تایید شده باشه.

                      حتی سطح یونیورس شخصیت های کمیک از شخصیت های باندلس اس سی پی هم فراتره و دلیلش هم گفتم.

                      پاسخ

                    • استون در پاسخ به hope

                      آذر 27, 1401

                      My bro on smohing
                      چه ربطی داره سازنده یه دنیایی هست که خیلی پر طرفداره الان اس سی پی ورس کمتر شناخته شده نصبت به مازول دی سی انیمه اما اکثریت اس سی پی ها»»»»»»»»»»»»مارول دی سی انیمه

                      پاسخ

                    • hope در پاسخ به استون

                      آذر 30, 1401

                      هرکسی دلایلی داره.
                      سازنده با سازنده خیلی زیاد فرق داره.
                      اینکه بگیم مارول و دیسی و حتی انیمه رو از بین میبرن در اشتباه هستین چون این سه کمپانی نویسنده دارن اما اس سی پی نداره یکی داره که نویسنده نیست بلکه کارمنده چون اس سی پی اصلا چیزی به اسم نویسنده نداره تو خودش.
                      پس فکرمیکنم اشتباه میکنین.

                      پاسخ

                    • رهام در پاسخ به hope

                      بهمن 16, 1401

                      هم حرفاتون همش دیبانکه
                      اس سی پی که از مارول و دیسی و انیمه کمتر شناخته شده اما از همشون قویتره
                      مارول و دیسی باندلس ندارن و میتونم بگم مارول حتی های اوتر هم نیست
                      دو راه برای های اوتر شدن وجود داره
                      ریلیتی فیکشن
                      کاردینال غیر قابل دسترسی
                      مارول هیچکدوم رو نداره
                      اما دیسی ریلیتی فیکشن داره که باعث میشه از اوتر به های اوتر بره
                      با ترنسند عادی نمیشه از اوتر به های اوتر و از های اوتر به باندلس برسی
                      توا و رایتر هم همینطورن

                      پاسخ

                    • hope در پاسخ به رهام

                      فروردین 24, 1402

                      چجوری دیبانکه؟
                      باندلس به سطح شخصیت میگن که قادره هرکاری در هرسطح و مقایاسی انجام بده.
                      والای همگان و رایتر از قضیه مستثنا نیستن و قادرن هرکاری رو بکنن.
                      قادر مطلق کامل همون چیزیه که شما بهش میگین باندلس.
                      مثلا الان دادگاه زندگی قادر مطلقه ولی کامل نیست پس قادر مطلقه ولی باندلس نیست فهمیدین چجوری شد؟
                      ۱۰۰ درصد نیست
                      ۱ درصده
                      لوسیفر ۰.۵ درصده
                      اما رایتر و والای همگان ۱۰۰ درصد هستن که باندلس حساب میشه.
                      شخصیت چه باندلس باشه چه نباشه همیشه از کسایی شکست میخورن که انتظار نمیره.
                      رون کینگ ثور نیمه قادر مطلقه اما تونست یه قادر مطلق رو بکشه.
                      و حتی از دادگاه زندگی قویترش میدونن درحالی که اون نیمه قادره ولی این قادره.
                      بحث قدرت اس سی پی و مارول و دیسی هم همینطوره
                      نیمه قادر مطلق تونسته قادر مطلق رو از بین ببره و حتی همه قویترش میدونن درحالی که خب اونیکی واقعا خیلی قویتره.

                      پاسخ

        • رهام در پاسخ به hope

          آذر 8, 1401

          اینا تو مقاله هاشون ذکر شده حالی اگه اینارو در نظر نگیریم
          ساختار اس سی پی یونیورس یه یونیورس عوض میشه و یونیورس هاش اوترورسالن
          هر یونیورس قوی تر از قبلی یعد میرسه به طبقه ها که هر کدوم خیلی قوی تر از قبلین یه جوری که این وسطا میرسن به باندلس
          درست یادم نیست اما کازمالچی باندلسه
          از کتاب خونه میشه تمام کازمالچی رو دید و یجورایی ترنسندش کرده
          خود کتاب خونه یه ریشه از درخت دنیاس(اسمش درست یادم نی)
          و خود درخت توی باغ عدنه
          یه کارکتر مثل اس سی پی ۳۸۱۲ باغ رو دو بعدی میبینه
          فکر کنم کافی باشه که همین کل اسکیل اس سی پی هارو از کل کمیک فراتر میبره

          پاسخ

          • hope در پاسخ به رهام

            آذر 9, 1401

            بنده اینکه چیکار کردن رو اصلا حساب نمیکنم چون من رو به یه راه اشتباه میبره.
            اینکه شخصیت این مارو کرده چون اینکارو کرده پس قویه.

            هرکاری کردن توسط تفکر یک فرد واقعی بوده.
            والای همگان که با مدادی که داره قشنگ ثابت میکنه استن لی هستش.

            رایتر در تمام کمیک های منتشر شده در دیسی وجود داشته.
            به شکل یک لیوان،یک حیوان،یک رهگذر،یک قهرمان،یا یک ضد قهرمان و ویلن.
            والای همگان هم همینطور.
            الکی و تئوری نیست که او خالق تمام کمیک ها است.
            در تمام کمیک ها حضور داشته و اواتاری ندارد بلکه دگرپیکری میکند و به تمام شکل دیده میشود مثل رایتر.
            یک سر بزرگ،یک پیرمرد،یک سگ،یک مرد زرد رنگ و خود استن لی.
            اولین بار در چهارشگفت انگیز دیده شد و با مدادش شخصیت هارا طراحی کرد.
            و دیده شد که درحال نوشتن همان کمیکی است که خودش داخل ان است(اینکه کاراکتر ها چه چیزی بگن و چه کاری انجام بدن)
            پس اواتاری وجود ندارد و خودش است.
            بله او درحال حاضر از بین رفته اما کمپانی مارول او را در کمیک قرار داده پس ثابت میشود که اواتاری وجود ندارد.

            یک شخصیت هرچقدر قوی باشد،میلیاردها برابر قویتر از اسکارلت کینگ یا اس سی پی۳۸۱۲ باشد در مقابل یک شخصیت واقعی یک شخصیت خیالی است و با یک حرکت قادر به حذف ان است(با توجه به مداد او پیشبینی میشود توانایی تغییر تمام داستان های موجود را دارد)

            امیدوارم درک کرده و فهمیده باشید

            پاسخ

            • رهام در پاسخ به hope

              آذر 10, 1401

              داداش چرا قاتی میکنی
              مگه اس سی پی اصلا کمیک داره
              اونا تو کمیک همچین قدرتی دارن و اونجا نویسنده هستن
              اونا توی کاژمالجی اس سی پی یا توی گیم ها و انیمه ها نویسنده نیستن
              هیچ اختیاری روی کرکترای اس سی پی ندارن
              کرکتری مثل اس سی پی ۳۸۱۲ با در نظر گرفتن استیتمنت هاش وان ابو ال و رایتر رو ۲ بعدی میبینه

              پاسخ

              • hope در پاسخ به رهام

                آذر 12, 1401

                خیر اشتباه متوجه شدین.
                گفتم داخل کمیک نه اینکه دنیای اس سی پی کمیک دارد.

                تا اونجایی که میدونم دنیای اس سی پی داستانی ندارد البته کامل مطمئن نیستم و شنیدم فقط.

                بله درسته به دنیای اس سی پی هیچ گونه دسترسی ندارند اما با قسمت بازی مخالفم.

                اما از این طرف نویسندگان اون سمت هم به کمیک دسترسی ای ندارند و اون توانایی که در دنیای اس سی پی دارند را در کمیک نخواهند داشت،زیرا نویسنده ای قادر به قدرت بخشیدن انها نیستند.
                نمیشه به قاطع گفت ۲ بعدی میبینند.
                اینکه در دنیای اس سی پی چنین توانایی دارند دلیل بر این نیست که تمام شخصیت هارا چنین میبیند.

                به هرحال شاید شما درست میگین و به نظرتون احترام کامل قائل هستم.

                پاسخ

                • رهام در پاسخ به hope

                  آذر 12, 1401

                  این شعور و درک شمارو میرسونه ♥️🙏
                  اس سی پی ۳۸۱۲ گفته شده انسان های واقعی رو هم دو بعدی میبینه سر همین میشه گفت فکیشن رو دو بعدی میبینه
                  درسته اس سی پی ها تو سایت مقاله میزنن راجبشون

                  پاسخ

                  • hope در پاسخ به رهام

                    آذر 14, 1401

                    تحقیقی راجب دنیای اس سی پی کردم که هوش از سر خودم به شخص پرید.

                    تمام شخصیت ها چی اس سی پی خالقشان مردم هستند.
                    برای مثال بنده به ذهنم شخصیتی خطور میکنه و داستانی براش مینویسم و میفرستم سایت،سایت بررسی میکنه اگر جالب بود اون رو قرار میده.
                    بیش از چند هزار شخصیت وجود داره که ۶۰ تا ۷۰ درصد اونها قادرمطلق هستند.
                    همچنین کارهایی که کردند اتفاق نیوفتاده و مانند رمان هستش.(فقط یک داستان برایشان نوشته شده)

                    دو بعدی دیدن انسان ها هم همینطور.
                    نابودی دنیای واقعی هم باشه فقط داشتان او شخصیت هستش.

                    http://www.scpwikia.com
                    اسم سایت هستش.
                    اگر احیانا ندیدین ببینین و اگر دیده باشین باید بدونین که خیالی هستش و به نوعی نمیشه جدی گرفت شخصیت رو(منظور از خیالی یعنی اون داستانی که براش نوشتند هرگز ثابت و اتفاق نیوفتاده است)

                    اما به دور از تمام اینها طرفدار زیادی داره،از هر ده تا ویدیو یوتیوب حداقل یکی برای اس سی پی هاست البته برای بنده.

                    از کجا معلوم شاید با تحقیق زیاد من هم عاشق این دنیا شدم،اما فعلا برای من مبهمه.

                    پاسخ

                    • Stan در پاسخ به hope

                      آذر 14, 1401

                      کرکتری که توی آس سی پی ورس یونیورسال باشه در واقع اوتر ورساله

                      پاسخ

                    • hope در پاسخ به Stan

                      آذر 15, 1401

                      تمام شخصیت های اس سی پی فرای قادرمطلق هستند(مردم برای شخصیت خود اکثرا چنین قدرتی دادن)
                      اس سی پی ای دیدم که چون اسمش طولانی بود در یادم نیست،اما چنین نوشته شده بود که از دنیای خود خارج و به واقعیت اومده بود و انسان ها ازش فرار میکردن.

                      پس این شخصیت از انسان های واقعی هم قویتره با فاکتوری که شما حساب میکنین.

                      این سایت اولین سایتی هستش که من اومدم و اکثرا در سایت های خارجی مرور میکنم اما اکثرا(نه همشون اما بعضیا با فاکتوری که شما برای مقایسه انتخاب میکنین مقایسه میکنند) از سطح شخصیت مقایسه نمیکنند و فقط توانایی های شخصیت رو در نظر میگیرند.

                      من هرگز نمیتونم شخصیتی رو مقایسه کنم که چیز ثابت و رسمی ای نیستش و چیز خاصی هم برایشان نوشته نشده.

                      به هرحال طرفدار داره و احترام میزارم.

                      پاسخ

                    • رهام در پاسخ به hope

                      آذر 15, 1401

                      ما هیچکدوم فن اس سی پی نیستیم
                      اس سی پی ها بسیار معروف هستن و دیگه تایید شدن و رسمین
                      من با کازمالجی برات حساب کردم
                      با فیت هم روش حساب کردم
                      تو هرجور در نظر بگیری حتی با وجود رایتر و توا کل کمیک به لایه ۴ باندلس اونم به سختی و احتمال کم میرسه چون نه فیتشو دارن نه کازمالجی باندلس

                      پاسخ

                    • hope در پاسخ به رهام

                      آذر 16, 1401

                      معروف شدن به معنی تایید و یا رسمی بودن نیست.

                      در جایی هم ندیدم و حتی نشنیدم(برای اولین بار از شما میشنوم)

                      اگه بشه بهم توضیح بدین چطور تایید و رسمی شد.

                      منظور از باندلس چیه؟
                      خلق مولتیورس های بینهایت یا امنیورس؟

                      در هردو صورت کل کمیک رو خلق کردند.

                      امینورس مثل یونیورس میلیاردها نیست که بشه حتی ازش ۲تا خلق کرد.

                      امنیورس:در مارول فقط چندین شخصیت در امنیورس حضور دارند:
                      The One Above All
                      Pre Retcon Beyonder,Full Retcon Beyonder
                      The Fulcrum

                      ۳ تا ۴ شخصیت.

                      در دیسی فقط 2 نفر حضور دارد:
                      Jack
                      The Source

                      امنیورس جایی هستش که با دنیای بیرون(دنیایی که ما هستیم) در ارتباط است.

                      فیت؟
                      تمام شخصیت ها هرکاری که میکنند توسط اینها نوشته میشود(با اینکه ما نمیبینیم ولی در همجا هستند و قبلا توضیح دادم)

                      رایتر درحال حاضر وجود ندارد و نوشته شدن کمیک دیسی توسط جک است.(دیده شد؛تئوری نیست)

                      دقیق مطمئن نیستم منظور شما چیه.

                      پاسخ

                    • رهام در پاسخ به hope

                      آذر 17, 1401

                      قرار نیست هرسایتی که نکاه میکنید بزنه رسمی و تایید شده مگه الان ابسولوت ها رسمی و تایید شده ان ؟کی تاییدشون کردع؟
                      امنیورس به معنای تمام فیکشنه(کامل ترین معنیش اینه)اونجایی که مثلا دیسی میان میکن امنیورس منظورشون وسعت کازمالجی هستش نه امنیورس واقعی
                      کرکترایی که گفتی همه های اوترن
                      باندلس به معنای نهایت قدرت و تیر هستش
                      شمست خوردن برای این کرکتر ها بی معنیه کرکترایی که باندلسن معنای های اوتر رو ترنسدند کردن در صورتی که وان ابو ال خودش به سختی حتی فکر نمیکنم تا ۸ لایه فیت های اوتر داشته باشه

                      پاسخ

                    • hope در پاسخ به رهام

                      آذر 19, 1401

                      دوست عزیز خود سایت گفته که برای سرگرمی هستش(منظور من از سرگرمی چیز دیگه ای هستش،یعنی برای خود شخصیتی خلق کنید)

                      خود سایت چنین میگه درحالی که شما خلاف اون رو میگید.
                      به نوعی با زبون خودشون گفتند که اصلا رسمی نیستیم و فقط برای این هستیم که مردم برای خودشان شخصیت خیالی خلق کنند.

                      نمیدونم ایا اینکه شخصیت با دنیای بیرونی ارتباط داشته باشد دلیل قانع کننده ای بود یا نه.

                      چون به غیر از کمیک(حتی سینما)
                      در هیچکدام از دنیاها شخصیت با دنیای واقعی در ارتباط نیست.
                      اگر هست لطفا نام ببرید و بگید چگونه.

                      دوست عزیز مارول برای والای همگان هستش منظورتون چیه فیت بالای های اوتر نداشته؟

                      اصلا حرفتون رو درک نمیکنم.
                      کسی که کل کمیک رو در اختیار داره و فراتر از مطلقه نمیتونه شخصیتی رو شکست بده که اصلا در جایی حضور نداره که بخواد نابود یا اصلا باندلس باشه(به همین دلیل تایید شدن مهمه،دنیای اس سی پی خود سایت گفته که نیستند)

                      شخصیت های غیر رسمی حتی نمی‌توانند در حد بچه در کمیک باشند چه برسه با خدای ان کمیک مقایسه بشه.
                      اگر حرف بنده رو قبول یا متوجه نمیشید یا برید یوتیوب یا بنده کمیک های مربوط به والای همگان رو بدم تا مطالعه کنید چون معلومه اطلاعات کافی یا حداقل جالبی از والای همگان ندارید.

                      باندلس چیست؟
                      – به معنای نهایت قدرت و تایر یا تیر است.

                      حرف های شما خودتان را نقض میکند.

                      یکی که خالق یک دنیاست و به دیگران قدرت میدهد و کمیک مینویسد،انقدر امنیورس برای او بی معنی است که خودش شخصا دخالت نمیکند و شخصیت هایی رو خلق کرده است که به تنهایی پتانسیل ساخت کمیک برای خود دارند.

                      بیاند رلم یک نمونه از چندین نمونه خلق شده توسط والای همگان است.

                      بیاندر با درصد کمی از او توانست کمیک خارج از مارول خلق کند و امنیورس خود را ایجاد کند و با نویسندگان واقعی در ارتباط باشد.
                      دوست عزیز یا شما کمیکی(در این باره) نخوندید یا اطلاعات غلطی به شما داده شده چون بیاند رلم رو اصلا شخصیت کمیک نمیدونن بطوری که اون رو خود کمپانی مارول میدونن(نه تجسم مثل برادران)

                      میدونین توسط چه کسی خلق شده؟
                      والای همگان

                      اگر وقت ندارید کمیک بخونید میتونم راجب چگونگی خلق و کارهایی که
                      True Form Living Tribunal
                      و… کردند به شما توضیح بدم که قانع بشین.
                      اگر احیانا اعتمادی به حرف های بنده ندارین میتونم اسم کمیک رو بدم وقتی وقت کردین مطالعه کنید.

                      پاسخ

                    • رهام در پاسخ به hope

                      آذر 19, 1401

                      برادر من شما الان چون میبینی نمیتونی فیتی بدی داری میگی رسمی نیست
                      شما چه بخوای
                      چه نخوای اینا حساب میشن
                      هیچ وقت قرار نیست کراس اور براشون بذارن
                      برای اینکه بتونی یه کرکتر باندلس بشی نیازه که های اوتر رو به صورت کامل ترنسند کنی تا بینهایت لایه
                      وان ابو ال کل کازمالجیی که خلق کرده به زور به ۷ یا ۸ لایه میرسه که تازه کمتر
                      این خودش نشون میده وان ابو ال باندلس نیست و فیتی مبنی برش نشون نداده
                      کازمالجی اس سی پی در راحت ترین خالت ممکن باندلسه
                      پایین ترین یونیورس هاش اوترورسالن یعنی یونیورس هاش ساختاری نزدیک به مولتیورس مارول دارن !!!
                      طبقاتش که باندلسن
                      تو کتاب خونه کل کازمالجی رو میشه مشاهده کرد و ترنسندش کرده و کل اینا فقط یه ریشه از درخت دانایین(اگه اشتب نکنم دانایی باشع)
                      خود درخت توی باغ عدنه و به ساختار تیری فرای باندلس میده
                      امنیورس میشه تمام فیکشن
                      گیم
                      کارتون
                      انیمه و مانگا
                      کمیک
                      اساطیر
                      و… و…
                      اونجا که توی کمیک میگن امنیورس منظورشون وسعت کازمالجیه که امنیورس واقعی

                      پاسخ

                    • hope در پاسخ به رهام

                      آذر 22, 1401

                      کارهایی که والای همکان انجام داده:
                      ۱ خلق مارول کمیکس
                      ۲ خلق امنیورس
                      ۳ تغییر داستان ها
                      ۴ دارای مدادی به اندازه مولیتورس و اثبات اینکه استن لی هستش و اگر چنین باشه عملا شخصیتی نمیتونه شکستش بده چون با یک حرکت توانایی نابودی اون شخصیت رو داره
                      ۵ خلق یک شخصیت هم رده خودش که بتونه موجودیت رو نابود کنه(The One Below All )
                      ۶ خلق Beyond Realm شخصیتی که انقدر قدرتمند هستش که از موجودیت مارول خارجه و هم واسه ماروله هم نیست،به نوعی خارج از کمیکه و بعضیا اونو مارول میدونن.
                      ۷ خلق شخصیتی به اسم Pre Retcon Beyonder
                      که همه میشناسنش
                      ۸ خلق فالکرام،کسی که کانسبت و یا اواتاری از یک نویسنده دیگه است
                      ۹ خلق Astral regulator
                      سلاحی که تا الان قویترین سلاح کل تاریخ کمیک و فیکشنه
                      ۱۰ خلق فرم اصلی دادگاه زندگی؛این شخصیت فرا تر از امثال پرزنس هستش
                      ۱۱ تقسیم خیر و شر در کمیک
                      ۱۲ حتی با نابود شدن در آن توانایی پیداش دوباره داره(درحالی که کشتنش غیرممکنه)
                      ۱۳ نوشتن داستان های کل کمیک
                      و… که زیاد میشه

                      دقت کن که اگر نویسنده بخواهد یک شخصیت پیروز باشد پس پیروز است حتی با اینکه ضعیف تر باشد.

                      همه چیز برمیگرده به نویسنده و از اونجایی که والای همگان خوده نویسنده است و اونطرف شخصیت های اس سی پی نیستند و حتی نویسنده ای هم ندارند پس والای همگان میتواند او را کنترل کند.(تمام شخصیت های اس سی پی)

                      دوست عزیز امنیورس فقط یه دونست برای یک دنیا
                      مارول یه امنیورس داره
                      دیسی یه امنیورس دیگه

                      کسایی تو امنیورس هستند که با دنیای خارجی در ارتباطن.

                      پس اینکه دنیای اس سی پی در امنیورس و فراتر فرار دارند نقض میشه چون با دنیای بیرون در ارتباط نیستن.

                      پاسخ

                    • رهام در پاسخ به hope

                      بهمن 16, 1401

                      امنیورس یعنی تمام فیکشن
                      اونجایی که تو کمیک میان میگن اکنیورس منطورشون وسعت کازمالجی هستش
                      بعدم شما هرچقدر هم فیت بیاری
                      هرچقدر منبع بیاری
                      توا باندلس که هیچ های اوترورسال هم نمیشه همونطوری که بالاتر گفتم

                      پاسخ

                    • اال در پاسخ به hope

                      آذر 19, 1401

                      های اوتر لایه لایه هستش کل مارول رو هم ۴ ۵ لایه بیش نیست کازمالجیش ترنسد کردن این میشه ۶ لایه با دست بالا گرفتنش میشه ۸ لایه

                      پاسخ

                    • اال در پاسخ به hope

                      آذر 19, 1401

                      های اوتر لایه لایه هستش کل مارول رو هم ۴ ۵ لایه بیش نیست کازمالجیش ترنسد کردن این میشه ۶ لایه با دست بالا گرفتنش میشه ۸ لایه
                      آمنیورس کل فیکشنه و از تیرینگ سیستم بالاتره من میتونم اس سی پی هایی بگم که از تیرینگ سیستم بالاترن
                      اولا گفته شده ازاتوت تو واقعیت ریشه داره و ده ها اس سی پی میتونن شکستش بدن اسکارلت دیمن تجسمی از ترو نریتوره که خالق واقعی اس سی پی ورسه که خود کازمالجی این ورس از کل کاراکتر های مارول و دیسی اسکیل بالاتری داره ترو نریتور تو دنیای واقعی ریشه داره ۳۸۱۲ همشونو ترنسد کرده به معنی واقعی کلمه دنیای واقعی هم ترنسد کرده و دو بعدی میبینه
                      درضمن درباره یوتوب یه نفر هست فکر میکنه سایتاما گلکسی لول فیکشنو سولو میکنه با ۶۰ کا ساب افراد متعصب زیادن

                      پاسخ

                    • hope در پاسخ به اال

                      آذر 22, 1401

                      عزیز چطوری میفهمین که یه دنیا تا مثلا فلان لایه کازمالجی داره؟
                      نمیدونم امنیورس دلیل خوبی نیست؟

                      های اوتر در بین مولیتورس و امنیورس قرار داره؟
                      این سوال هارو میپرسم چون تو عمرم اصلا به سطح شخصیت توجهی نمیکردم.

                      اگه دنیای اس سی پی به دست یک نویسنده داستانش نوشته میشد حتما از یکی شکست میخورد که اصلا در یک سطح نیستند(دلیل دیگه برای تایید شده نبودن)

                      برای مثال شی هالک توانست وارنر رو شکست بده(خودمم باور نمیکردم)

                      درحالی که در مقابل هالک حرفی برای گفتن نداره.

                      حتما بگید داستان لایه لایه بودن کازمالجی چیه و چطوری میفهمین که یک دنیا مثلا ۲ لایه مازمالجی داره.
                      ممنونم

                      پاسخ

                    • اال در پاسخ به hope

                      دی 1, 1401

                      یونیورس مولتیورس هایپرورس اوترورس این شکلیه امنی ورس اینجا یعنی فراتر از کازمالجی و وسعت کازمالجی مارول طوریه که فراتر ازش بری میشه ۵ ۶ لایه های اوتر
                      دراصل برای اینکه بیشتر اطلاعات پیدا کنید بهتره به قوانین ورسس بتل سر بزنید تمام اینا داخلش نوشته شده
                      و بازم میگم الان اس سی پی ها نویسنده ندارن و حتی نمیتونن باهم ملاقات کنن مگر واسه یه مقاله نویس باشن اما اسکارلت کینگ قبل از اینکه از نویسنده جدا بشه آواتارش رو کشته و جذب کرده
                      یا ۳۸۱۲ متا فیکشن رو ترنسد کرده و فراتر رفته که باعث میشه چیزی بین فیکشن و دنیای واقعی باشه خیلی هاشونم نشون دادن در واقعیت ریشه دارن و گلا عجیب و بی منطق و زیادی قوین اما نه رسمین نه منطقی دارن پس درکل بدرد که نمیخورن فقط همينطوری قوین

                      پاسخ

                    • hope در پاسخ به اال

                      دی 2, 1401

                      اخه امنیورس معنیش با وسعت یا اندازه فرق میکنه.
                      معنی امنیورس “همه چیز” هستش.
                      و چیزی که تو کمیک ها دیدیم جاییه که خالقان اونجا خلق میکنن که خیلیا به خانه ایده ها ربطش میدن درحالی که از اسمش هم پیداست ایده ها.
                      اما خلق شدنش در جای دیگه ای هستش که به میگن امنیورس.

                      یونیورس(جهان)
                      مولتیورس(چند جهانی)
                      امنیورس(کل اون مجموعه)

                      خب چنین چیزی تو معرفی شخصیتش نوشته نشده بود اما درکل بله،اینکه رسمی نیستن زیاد نمیشه جدی گرفت و از اونجایی که نویسنده ای اینارو کنترل نمیکنه فعلا مرده به حساب میان و کنترل کردنشون خیلی زیادی راحته به طوری که شما میتونین همین الان بدون کپی رایت براش داستان بنویسین.

                      پاسخ

                    • اال در پاسخ به hope

                      دی 4, 1401

                      امنی ورسی که اینجا استفاده شده یعنی کل جهان مارول که ساخته شده یعنی یونیورس ها مولتیورسه ها و بقیه
                      تو فیکشن و قواعد امنی ورس کل فیکشن و داستان هاست

                      پاسخ

                    • hope در پاسخ به اال

                      دی 13, 1401

                      قواعد؟
                      هر دنیای امنیورس داره چون نداشته باشه اون دنیا هم وجود نخواهد داشت.
                      اینکه بگیم تو فیکشن معنی امنیورس یعنی کل داستان ها اشتباهه

                      اما بله در اینجا فقط به مارول اشاره کردیم.

                      پاسخ

                    • رهام در پاسخ به hope

                      بهمن 16, 1401

                      به هیچ کدوم
                      میتونید در سایت vsb بگردید و تیرینگ سیستم رو مطالعه کنید
                      هر کدوم به اشاراتی خاص نیاز داره
                      برای مثال اوترورسال شدن نیاز به ترنسند کردن مفاهیمی مثل مرگ و زندگی و زمان و … دارع(پلاتونیک کانپست باید باشه وگرنه میز و صندلی هم کانپست دارن)
                      وسعت و ساختار ورس هایی مثل مارول و دیسی رو کازمالجی میگن
                      برای رسیدن به تیر های اوتر نیاز به اکسس کردن کاردینال غیر قابل دسترسیه
                      و همینطور ریلیتی فیکشن
                      برای مثال دیسی ریلیتی فیکشن داره(سورس برگ کمیکه و توی دنیای واقعی باهاش در ارتباطیم)این ریلیتی فیکشن میشه که ترنسندش از نوع هایر ارکیه و از اوتر به های اوتر میره
                      و برای باندلس هم فقط اکسس کردن کار ینال غیر قابل دسترسیه
                      کاردینال های زیادی داریم مثلا ماهلو و … و …
                      مثلا ما یه کرکتر های اوتر داریم که تو بیس لاین های اوتره
                      کرکتر x این کرکتر مارو ترنسند میکنه که باعث میشه ۱ لایه بالاتر بره
                      شما با بینهایت بار ترنسند کردن های اوتر و یا اوتر نمیتونی توی این سه تیر جا به جا بشی و نیاز به اشاره مستقیم به اون دوتا مورد داری

                      پاسخ

                    • hope در پاسخ به رهام

                      فروردین 24, 1402

                      بله درسته.
                      اگه میشه ادرس سایتشو کامل بدین.
                      یا با زدن این کلمه خودش میاد؟
                      میگم یه موقع وارد سایت اشتباهی نشم.

                      پاسخ

                    • رهام در پاسخ به hope

                      آذر 14, 1401

                      از اینجور کرکترا خیلی مدل ها داریم توی ورسس بتل پره

                      پاسخ

                    • رهام در پاسخ به رهام

                      آذر 19, 1401

                      در ضمن اگه کرکتری میخواید که با فیکشن ارتباط داره
                      داستان های اساطیری همشون در واقعیت ریشه دارن
                      تو خود انیمه هم کلی از این کرکترا وجود داره نمونش موساشی

                      پاسخ

                    • hope در پاسخ به رهام

                      آذر 22, 1401

                      همین الان بزنین قویترین شخصیت های تاریخ انیمه،رتبه یک رو یک نویسنده داره.

                      با فیکشن؟
                      یعنی مثلا با سینما و… در ارتباط هستش؟

                      پاسخ

        • اال در پاسخ به hope

          آذر 8, 1401

          افراد درست ندیدی یه چنل یوتوبی که حرفش تا حدی درسته و میتونی به دیدنش اتکا کنی کمی بگم powerscaler

          پاسخ

          • hope در پاسخ به اال

            آذر 9, 1401

            حتما سر میزنم اما کسایی که بنده دیدم بالای ۱۰۰ هزار دنبال کننده دارند.
            اما بله اکثرا اشتباه میکنند.

            پاسخ

      • اال در پاسخ به F

        آذر 8, 1401

        مدل چاینس برینچ اسکارلت کینگ اسکارلت دیمن خودش یه true narrator هست
        اس سی پی ۳۸۱۲ و گیت گاردین تنها اس سی پی هایی هستن که میتونن حریف اسکارلت دیمن بشن تو اس سی پی ورس ائورن د ابسولوت هایپرمنو وانشات میکنه که اسکارلت دیمن باهاش قابل مقایسست

        پاسخ

      • اال در پاسخ به F

        آذر 10, 1401

        سطح اسکارلت کینگ خودشو میزنه؟ خود اسکارلت کینگ یه نسخه ای ان داره که خودش برای سولو کردن مارول و دیسی کافیه یه مدل سی ان داره یعنی اسکارلت دیمن یه ترو نریتور مس چطور ترو نریتوری که تو میگی قویترین ترو نریتور اس سی پی ورس رو میزنه؟

        پاسخ

        • Stan در پاسخ به اال

          آذر 10, 1401

          ترو نریتور از اسکارلت دیمن یکم بالاتره اما حرفتو تقریبا قبول دارم

          پاسخ

        • F در پاسخ به اال

          آذر 10, 1401

          داداش فرق میکنن
          اون ترو نریتوری که من میگم کل ورس اس سی پی رو خلق کرده زمین تا آسمون با چیزی که تو میگی فرق میکنن
          اون ترو نریتوری که من میگم توی دنیای واقعی ریشه داره
          و توی دنیای واقعی نیمه خداست🥶

          پاسخ

    • F در پاسخ به رهام

      آذر 4, 1401

      یکی یادم رفت اسمش anti principal هست
      این کل فیکشن -واقعیت -جهان-و غیره رو می‌تونه سولو کنه
      اسکارلت کینگ جلوش مثل میکروبه😂

      پاسخ

      • Stan در پاسخ به F

        آذر 5, 1401

        داری کل کرکترایی که وجود دارن و ندارنو میگی
        Anti principalمیشه بین رتبه یک تا سه قوی ترین کرکترا قرارش داد تقریبا هیچکس حریفش نیست

        پاسخ

        • F در پاسخ به Stan

          آذر 6, 1401

          اگه خدای واقعی (همون خدا توی دین ها) رو در نظر نگیریم anti principle میتونه همه رو بزنه
          تنها فقط monad بهش نزدیکه ولی بازم anti principle میزنه

          پاسخ

          • رهام در پاسخ به F

            آذر 7, 1401

            ابسولوت اینفینیتی ها»»»»

            پاسخ

            • Stan در پاسخ به رهام

              آذر 8, 1401

              تا جایی فهمیدم از ابسولوتا هم قوی تره

              پاسخ

              • رهام در پاسخ به Stan

                آذر 9, 1401

                غیر ممکنه

                پاسخ

                • Stan در پاسخ به رهام

                  آذر 10, 1401

                  تا جایی که من می‌دونم ممکنه

                  پاسخ

            • F در پاسخ به رهام

              آذر 8, 1401

              نه داداش
              یه سرچ کوچولو در موردش بکن میفهمی که کسی حریفش نیس
              این شخص فرای بینهایته

              پاسخ

              • رهام در پاسخ به F

                آذر 9, 1401

                فرای بینهایت چیز خاصی نیس دا

                پاسخ

                • Stan در پاسخ به رهام

                  آذر 10, 1401

                  نکته :هیچ بی نهایتی بی نهایت نیست و هیچ مطلقی مطلق نیست
                  همه محدودند

                  پاسخ

                  • رهام در پاسخ به Stan

                    آذر 11, 1401

                    اگه بینهایت بود تو درجه بندی سرعت ایمرژبل از بینهایت بالاتر نمیبود

                    پاسخ

                    • Stan در پاسخ به رهام

                      آذر 12, 1401

                      حق ووگویی صید

                      پاسخ

                    • رهام در پاسخ به Stan

                      آذر 12, 1401

                      🗿

                      پاسخ

            • اال در پاسخ به رهام

              آذر 9, 1401

              بجز موناد که مید های دیگه براش خود ابسولوتا هم نگ دیف سولو میکنه

              پاسخ

              • رهام در پاسخ به اال

                آذر 10, 1401

                چه استیتمنتی داره؟

                پاسخ

                • اال در پاسخ به رهام

                  آذر 11, 1401

                  هیچی همین موناد تو استیتمنت سولوش میکنه اما یه پارادوکسه طرف مقابلش واقعی یا فیکشنی فرق نداره هرچقدر میخوای ازش برتر باش هر هرکسی میخوای داشته باش اون تورو ترنسد میکنه مثل اس سی پی ۳۸۱۲ هست اما خیلی قوی‌تر ابسولوتا هم حریفش نیستن ابسولوتا هم بهش نمیرسن ترنسد میشن میرن

                  پاسخ

          • رهام در پاسخ به F

            آذر 8, 1401

            جالبه بهت بگم خدا اسکیل لو اوترورساله
            قوی ترینای فیکشن ابسولوت هان کسایی مثل آورن

            پاسخ

            • Stan در پاسخ به رهام

              آذر 9, 1401

              جالبه بهت بگم نسخه ویکی خدای واقعی با تیرینگ سمه dimensional wikiکه برات فرستادم از اونم گفته شده بالا تره

              پاسخ

            • Stan در پاسخ به رهام

              آذر 9, 1401

              حتی اسکیل سان ووکانگ و بودا هم تا باندلس میره

              پاسخ

            • F در پاسخ به رهام

              آذر 9, 1401

              بنظرم نمیشه به خدای واقعی اسکیل داد
              ولی نظر بنده فرای باندلسه
              همه چی توسط او خلق شده و هر قدرت و انرژی ای از او نشأت میگیره
              و فرای بینهایته
              قدرتش برای انسان غیر قابل درکه
              کلا نباید درموردش نظر داد
              چون واقعا نمیشه
              و شما که میگین لو اوتورسال هست از کجا میدونی؟
              تفکرات کمیک و واقعیت فرق می‌کنه
              در واقع ما نمیتونیم قدرت واقعی خدا رو بفهمیم پس الکی درموردش نظر ندیم بهتره

              پاسخ

              • hope در پاسخ به F

                آذر 12, 1401

                شما دارین خدایان واقعی و خارج از داستان را مقایسه میکنین یا خدایان واقعی داخل داستان ها؟

                خدایان واقعی خارج از داستان ها هیچ داستانی ندارند و خلق شده انسان هستند.
                در داستان ها هم همینطور.

                گفتم:”بینهایت هم محدود است”

                حالا هرچقدر که میخواد بینهایت باشه.
                فرا تر از بینهایت یا غیره
                محدود است.

                پاسخ

                • F در پاسخ به hope

                  آذر 12, 1401

                  قدرت خدا رو نمیشه با کلمات بیان کرد
                  چون خارج از محدوده تفکرات انسانهاست
                  در واقع هیچ انسانی حتی نمیتونه قدرت خدا رو تصور کنه

                  پاسخ

                  • hope در پاسخ به F

                    آذر 28, 1401

                    خب به نوعی میشه گفت اینو علما به ما میگن تا قدرت خدایان رو نشون بدن.
                    دلیل وجود ادیان اینه که مردم و حتی در دولت ها حرج و مرج پیش نیاد.
                    برای مثال در قرون های وسط دین کامل جا نیوفتاده بود و مردم همیدیگه رو از بین میبردن و بین قوم و امپراطوری ها همیشه جنگ رخ میداد.
                    پس به نظر بنده باید دید بدون تعصب برای همچی داشته باشیم تا درک کنیم.
                    پس به ما میگن دنیای بعدی کسانی که کار خوب نکنند در دوزخ خواهد بود برای همین است.

                    پاسخ

      • F در پاسخ به F

        آذر 5, 1401

        اشتباه تایپی : anti principle

        پاسخ

      • رهام در پاسخ به F

        آذر 6, 1401

        مگه من گقتم قوی ترینه برادر

        پاسخ

        • F در پاسخ به رهام

          آذر 7, 1401

          می‌دونم
          فقط خواستم یه بحث دیگه راه بندازم ببینم کدوم کرکتر می‌تونه همه رو بزنه
          میتونیم درموردشون بحث کنیم و اشکالاتمون رو برطرف کنیم
          یه چیزه دیگه هایپرمن و true narrator
          خیلی شبیه همن و خیلیا میگن اونا یکی هستن
          ولی true narrator یا همون true God
          در واقع خیلی خیلی قویتره
          اینو بگم که هردو از ورس اس سی پی هستن
          true narrator خالق واقعی ورس اس سی پی هست.

          پاسخ

          • Stan در پاسخ به F

            آذر 8, 1401

            قابل مقایسه نیستن
            میشه گفت اگه اشتباه نکنم هایپر من بخشی از داستانه
            ولی ترو نریتور حتی گفته میشه در واقعیت ریشه داره و واقعیه

            پاسخ

          • اال در پاسخ به F

            آذر 9, 1401

            چندین ترو نارریتور وجود داره و اینکه هایپرمن واسه اس سی پی نیست واسه یه داستان جداست که سومین فرد قدرتمند داستانشه تنها موجود قابل مقایسه با اون دوتا بود با اینکه اونا ازش قویترن

            پاسخ

            • Stan در پاسخ به اال

              آذر 10, 1401

              کرکترای vers and dimension wikiaهستن
              چیزایی که تو توضیحاتشون اومده
              The creatorحدفش خلق چیزای جدید توی اومنی ورس (توی توضیحاتش نوشته خلق چیزای جدید توی اومنی ورس حالا منظورش از اومنی ورس چیه)
              The destroyerحدفش نابودی چیزایی که توی اومنی ورسه
              Hyper man یه فانی بوده قبلاً و قدرت گرفته و وظیفش اینه تعادل بین the destroyerوthe creatorایجاد کنه تا نزنن همه چیو به فنا بدن و دعواشون بشه
              Qoحدفش اینه امنی ورسو کاملا بدون تغییر نگه داره
              نه چیزی نابود بشه نه چیزی خلق

              پاسخ

    • hope در پاسخ به رهام

      آذر 4, 1401

      شخصیت های انیمه و دنیای اس سی پی اکر وارد کمیک شوند یک شخصیت بی قدرت خواهند بود.
      هر شخصیتی در دنیای خودش قدرتمند است.
      مانند هلا در ازگارد.

      اسکارلت کینگ از دیگر دنیاها اصلا خبری نداره که بخواد نابودشان کند.

      پس این حرف شما بدون منطق است.

      پاسخ

      • اال در پاسخ به hope

        آذر 5, 1401

        در اشتباهی موجودات فرا باندلس مثل اسکارلت کینگ توانایی دسترسی به کل فیکشن رو دارن چیزی که کمتر کسی داره و البته f گاد فیوژن گوکو با انسان های واقعی داخل دراگون بال که مثل توری بات هستن ترکیب شده و هنوزم داخل فیکشنه و البته فن میده و فن مید عضوی از صنعت نیست

        پاسخ

        • hope در پاسخ به اال

          آذر 6, 1401

          احتمالا شما درست میگید چون بنده آنچنان از دنیای اس سی پی خبری ندارم و فقط شنیدم.
          فکرنمیکنم چنین باشد چون منطقی نیست و نویسندگان هرگز چنین اجازه ای رو نخواهند داد و شخصیت هایی مثل والای همگان،پری رتگان بیاندر با قدرت بیاند ریلم،رایتر و رایتر فرم اصلی،والای همگان فرم اصلی،فالکرام و فالکرام فرم اصلی،فرم اصلی لوسیفر،سورس جک کربی به تنهایی قویتر از اسکارلت کینگ هستند و حتی اگر تمام توانایی خود را در کمیک داشته باشد هم در مقابل این شخصیت ها تقریبا هیچ هستند نه تنها اسکارلت کینگ؛بلکه تمام شخصیت های اس سی پی.
          چون تمام فرم اصلی این شخصیت ها(بجز لوسیفر) واقعی هستند و نتها در کمیک بلکه در سینماها هم قدرتمند هستند.

          اشخاص کمیکی و اس سی پی و انیمه در سینما هیچ قدرتی ندارند.

          اما بازهم میگم،احتمالا بنده اشتباه میکنم.

          پاسخ

          • رهام در پاسخ به hope

            آذر 7, 1401

            اس سی پی با اینکه چرتع اما به شدت قوی تر از چیزیه که شما فکر میکنی
            اس سی پی قدرتمند ترین و پیشرفته ترین تمدن کازمالجی رو در تمام فیکشن داره
            کرکتری مثل ۳۸۱۲ حتی خود انسان هارو دو بعدی میبینه
            کرکتر هایی توی ورس اس سی پی هستن که حتی نویسنده هاشون رو میکشن یا میخورن

            پاسخ

            • hope در پاسخ به رهام

              آذر 9, 1401

              تمام انها یا کارهایی که میکنن تفکر یک انسان است.
              از دنیای اس سی پی نه تنفر دارم نه خوشم میاد.
              این دنیا در غیرمنطقی بودن هم غیرمنطقی هستند.

              پاسخ

              • Stan در پاسخ به hope

                آذر 10, 1401

                گفته شده است سی پی ها در واقعیت خیلیاشون ریشه دارن و به داستان محدود نیستن

                پاسخ

              • رهام در پاسخ به hope

                آذر 10, 1401

                بله نویسندگان خودش نه رایتر و توا

                پاسخ

          • Stan در پاسخ به hope

            آذر 8, 1401

            نگاه کن بعضی از کرکترا هستن که به عنوان خدایان واقعی طبقه بندی میشن

            پاسخ

            • hope در پاسخ به Stan

              آذر 9, 1401

              مانند اس سی پی شماره۳۸۴
              احتمالا در دو عدد بعدی اشتباه میکنم.
              او را الله و روح القدس میدانند.
              اینها مانند گرند موزیسون هستند که وارد کمیک شدند.

              یعنی گرند موریسون واقعی است اما در کمیک هم حضور دارد.
              این هم همچنین است.
              عکس ان اس سی پی را میتوانید در یوتیوب پیدا کنید.
              Allah VS Jesus را سرچ کنید میتوانید ببینید.

              به نوعی او را بعضا الله میشناسند و بعضا روح القدس
              اس سی پی کلا واقعی نیستند.
              درسته بعضیا برگرفته شده از افراد واقعی است.

              همه انها داستانی هستند نه واقعی و تفکر نویسندگانند و به نوعی انسان ها نبودند انها هم نبودند.
              یک بچه به تنهایی قویتر از تمام فیکشن های موجود جهان است چه برسد به استن لی و گرند موریسون که یک نویسنده و بالغ هستند.

              پاسخ

              • اال در پاسخ به hope

                آذر 10, 1401

                به اینا میگن تجسم کسی که وارد دنیا و مقر فیکشنی میشه قدرت کاهش میابه انسان دنیای واقعی فیکشن رو سولو میکنه اما گرند موریسون و استن لی وقتی تجسم میشن و وارد فیکشن میشن تا به این کاراکتر ها تبدیل بشن به هیچ وجه هم‌سطح با این افراد نمیباشند

                پاسخ

                • hope در پاسخ به اال

                  آذر 12, 1401

                  خب بعضی از حرفای شما هم اشتباه است هم درست.

                  گرند موریسون خودش را در کمیک ها از بین برد.
                  با نویسندگی خودش.
                  پس هیچوقت نمیاد خودش را ضعیف تر از شخصیتی بکند.
                  آن شخصیت دو بعدی میبیند؟
                  پس گرند موریسون توانایی دارد به خودش در داستان ها قدرت فرا تر از این ببخشد.
                  یک شخصیت با یک ضربه میلیاردها دنیا از بین میبرد؟
                  گرند موریسون میتواند به شخصیت خودش داخل کمیک قدرت ببخشد و با یک اشاره تمام کمیک های نوشته شده و نشده را از بین ببرد که تعداد مولتیورس هایش قابل تشخیص با اعداد نیستند.

                  به همین خاطر میگم که تجسم نویسندگان قویترین هستند زیرا زیر نظر نویسندگان هستند بعضا خودشان بعضا نویسندگان دیگر.

                  یک شخصیت ریشه واقعی دارد درحالی که رایتر خود واقعیت است.

                  نظر کلی بنده اینه که نویسنده قادره به خودش یا هر شخصیت دیگه ای قدرتی ببخشه که قابل قیاس با کسی نباشد.

                  پاسخ

                  • Stan در پاسخ به hope

                    آذر 12, 1401

                    وقتی حتی خود آواتار نویسنده در حدی نیست که بتونه اونجور کاری انجام بده با داستان
                    آواتار نویسنده حتی ممکنه پلنت لولم باشه

                    پاسخ

                    • hope در پاسخ به Stan

                      آذر 14, 1401

                      کامل در اشتباه هستین.

                      برای مثال رایتر در کمیک لوسیفر#Vertigo#2
                      دیده شده و به عنوان خدمت کار کار میکرد و زیر سینی خود درحال نوشتن بود.
                      رایتر شخصیتی به اسم The Leviathan Unwritten رو خلق کرد،حتی از خودش هم قویتر میدونن.

                      پس چطور میشه گفت نمیتونه کار انچنانی انجام بده؟

                      والای همگان شخصیتی به اسم Living Tribunal And True Form Living Tribunal رو خلق کرد.
                      فرم اصلی دادگاه زندگی در خانه ایده ها و Beyond Realm وجود دارد.
                      در Beyond Realm فقط ۴ نفر وجود دارند.
                      The One Above All
                      Pre Retcon Beyonder
                      True Form Living Tribunal
                      Fulcrum

                      فالکرام فقط اواتار والای همگان است اما در Beyond Realm وجود دارد.

                      Beyond Realm فرای کمیک است شما میتونین سطح بندیش کنید.

                      والای همگان اواتار نویسنده است اما اینها را خلق کرده است.
                      حرف شما به کامل نقض میشود.
                      اواتارهای نویسندگان هیچکدام در سطح سیاره نیستند در کمیک.
                      در کمیک فقط چند نفر نویسنده یا به گفته شما اواتار نویسنده هستند.
                      The Source Type 1
                      The One Above All
                      The Writer
                      The Fulcrum
                      همه هم کسانی رو خلق کردند که حرف شما که میگید در حد سیاره هستند رو نقض میکند.

                      پاسخ

                    • رهام در پاسخ به hope

                      آذر 14, 1401

                      بنده مقصدم کل فیکشنه نه مارول و دیسی هیچ جا نیومده که لویاتان از رایتر قوی تره لویاتان حتی از پرزنس هم ضعیف تره

                      پاسخ

                    • hope در پاسخ به رهام

                      آذر 15, 1401

                      در جایی گفته شده لوسیفر قویتر از بیاندر هستش؟
                      در جایی گفته شده رایتر قویتر از لویاتان هستش؟
                      در جایی گفته شده لویاتان از پرزنس ضعیف تره؟
                      نه
                      در جایی گفته نمیشه بلکه باید با توانایی های شخصیت فهمید.

                      در بالا هم حتی گفتم.

                      با این جوابتون فهمیدم که هیچ اطلاعی از جک ندارین.

                      به نظرم شما در یوتیوب بزنین و تحقیق کنین،بهتون معرفی میکنن.

                      پاسخ

                    • رهام در پاسخ به hope

                      آذر 16, 1401

                      چرا اینقدر سعی دارید از یوت یوب منبع بدید یوت یوب مایع خنده بنده هستش
                      بعدم از نظر توانایی هم لویاتان از رایتر میخوره 😂😂به هر حال رایتر سازندشه خوب برادر

                      پاسخ

                    • hope در پاسخ به رهام

                      آذر 19, 1401

                      چون بهترین حا برای مطالعه و تحقیق یوتیوب هستش.
                      افراد بالای چند صد هزار دنبال کننده که خب تقریبا معتبر هستند.

                      شما فکرمیکنید مقایسه ها رو عرض میکنم درحالی که خیر چنین نیست.

                      در ویدیو های کوتاه مقایسه سوپرمن(کازمیک) رو قویتر از فیکشن میدونند پس به انها هرگز بسند نمیکنم و نخواهم کرد.

                      در توانایی یکسان هستند و شایدم قویتر.
                      درحال حاضر جک کمیک های دیسی رو مینویسه پس اثبات میکنه از نظر توانایی یکسان هستند.

                      دقت کنید توانایی،یعنی هردو میتوانند کمیک بنویسند.

                      نمیدونم چطور توضیح بدم.
                      رایتر توانایی کنترل جک رو داشت چون خودش خلق کرده بود اما شخصیت از خودش والاتر رفت.
                      همانطور که تانوس از یک شخصیت که حتی اونو از یاد برده بودند رسید به امنیورس(یک لحظه) و خالق خود و کمیک رو از بین برد.

                      داستان رایتر و لویاتان یا خود شخصیت جک هم همینطور هست.

                      خلق شونده از خالق قویتره اما خالق توانایی کنترل اون رو داره.
                      نمیدونم تونستم بفهمونم یا خیر چون کمی پیچیده شد.

                      پاسخ

                    • رهام در پاسخ به hope

                      آذر 19, 1401

                      کاملا برعکس
                      من هم کسی رو دیدم که چند صد کا ساب داشته و ویدئو گذاشته برای اینکه آلین ایکس امنیورساله😂😂😂

                      پاسخ

                    • hope در پاسخ به رهام

                      آذر 22, 1401

                      الگوریتم یوتیوب شما احتمالا با بنده متفاوته چون برای من اصلا شخصیت ها رو مقایسه نمیکنه.
                      درسته هرکسی هم معتبر نیست،گوگل هم زیاد معتبر نیست.
                      تنها کاری که باید بکنید خودتون مطالعه کنید ولی اما اگه در دسترس نباشه بنده یوتیوب رو به گوگل ترجیح میدم چون بیشتر اطلاعات گوگل هم از روی یوتیوب هستش

                      پاسخ

                    • F در پاسخ به hope

                      آذر 21, 1401

                      یوتیوب منبع خیلی معتبری نیست
                      یوتیوبری به نام jp بیش از چهل هزار دنبال کننده داره و ویدیویی گذاشته که سایتاما وان ابو الو میزنه 😂
                      فقط وان ابو ال نه اون حتی گفته سایتاما کمیکو سولو می‌کنه😂😂

                      پاسخ

                    • اال در پاسخ به F

                      آذر 21, 1401

                      عه جی پی دلقک اونو همه مسخره میکنن یکی اون یکی faxual

                      پاسخ

                    • اال در پاسخ به hope

                      آذر 23, 1401

                      بله همینه اما همه چیز نویسنده نیست وقتی تو دیوار چهارم رو بشکنی و از داستان بیرون بیای نویسنده روت کنترلی نداره کاری که دد پول برای کشتن نویسنده کرد حتی نویسنده هم محدودیت داره

                      پاسخ

                    • hope در پاسخ به اال

                      آذر 24, 1401

                      متوجه هستین که این رو هم نویسنده میخواست یا واقعا جدی میگین؟

                      چون شی هالک وارنر رو وادار به تغییر داستانش کرد و به نوعی میشه گفت شکستش داد(یا متقاعد شد)

                      اما اونو باز گارگران تصمیم گرفت.
                      با این حساب باید گفت شی حالت درحال حاضر قویترین شخصیت کل سینماست.

                      پاسخ

              • رهام در پاسخ به hope

                آذر 10, 1401

                تنها دلیلی که اون ازشون قوی تره اینه که دو بعدی میبینتشون
                نه کاری میتونه باهاش بکنه
                نه اونا کاری میتونن باهاش بکنن
                غیر از نویسنده اصلی هر داستان هیچ کسی کاری نمیتونه با کرکترا بکنه

                پاسخ

                • hope در پاسخ به رهام

                  آذر 12, 1401

                  اینکه میتواند ۲بعدی ببیند ثابت نشده و مطمئن نمیشه گفت چون اونها فرم اصلی دارند.

                  اما با بخش زیادی از حرف شما موافقم.

                  پاسخ

      • F در پاسخ به hope

        آذر 5, 1401

        نه عزیز ورس اس سی پی فرق می‌کنه
        واقعا توی ورس اس سی پی شخصیت های هستن که بیش از حد قوی اند
        رده بالا ها که هیچ مثل monad یا anti principle
        حتی بعضی پایین رده ها هم کمیک رو سولو میکنن

        پاسخ

        • hope در پاسخ به F

          آذر 6, 1401

          اخه منطقی به نظر نمیاد که بتوانند افراد واقعی را شکست دهند.
          کمی فکرکنید ببینید ممکن است؟
          یک شخصیت نویسنده را میکشد اما او هم جزوی از تفکرات همان نویسنده است.
          اسکارلت کینگ را دست بالا نگیرید فیت فاکتور خوبی نیست اینکه تیریلیارد ها مولیتورس را از بین برده یا نویسنده را کشته یا شکست داده.
          تانوس میلیاردها کهکشان را از بین برده بطوری که تمام نویسندگان کمیک را جذب میکند.
          لوکی خود نویسنده را از کمیک حذف میکند
          اما اینها تفکرات نویسنده است پس اسکارلت کینگ در مقابل فرم اصلی والای همگان و رایتر و فالکرام و بیاندر تقریبا هیچ است و یک شخصیت خیالی برای انها است.

          پاسخ

          • F در پاسخ به hope

            آذر 7, 1401

            اس سی پی ورس شخصیت هایی داره که تجسم خدا هستن
            تئوری هایی داره که میگه شخصیت هایی توی دنیای واقعی فرای بینهایت هستن
            مثل SCP 343 این تجسم یا همان آواتار خداست
            بنظرت غیر منطقیه که خدا بتونه مارو بزنه؟😂

            پاسخ

            • hope در پاسخ به F

              آذر 9, 1401

              انسان ها الله یا روح القدس را وارد داستان ها کردند و بله نمیتوانند.
              چون در داستان ها هستند و توسط انسان ها اینور آنور میروند.

              خود خدا که نیست هست؟
              اگر هم باشند که نیستند داستانشان توسط یک انسان نوشته میشود و پس هنوز هم میگم بله نمیتوانند.

              پاسخ

              • F در پاسخ به hope

                آذر 10, 1401

                نه دیگه اینو نگو
                حرفت مثل این میمونه که اسم خدا توی قرآن اومده و اونو یه انسان نوشته پس نمیتونه مارو بزنه
                درحالی که او مارو خلق کرده😂
                خودت قبول داری که خدا مارو خلق کرده و به راحتی هم می‌تونه نابودمون کنه؟
                پس چه فرقی می‌کنه اسمش توی کدوم کتاب یا داستانی نوشته بشه
                همشون منظورشون خدای واقعیه
                و بله خدا به راحتی می‌تونه نابودمون کنه.

                پاسخ

                • hope در پاسخ به F

                  آذر 12, 1401

                  با حرفتون موافق نیستم.

                  “خالق ما پدرانمان هستند”

                  خدایی که در قران است و خدایی که در فیکشن زمین تا اسمان فرق دارند.

                  خدایی که در فیکشن هستند داستانشان توسط انسان ها نوشته میشود و حتی شکل و شمایلشان توسط انسان ها صورت گرفته‌.

                  بنده ائتیست نیستم اما وجود خدایان ثابت نشده،حتی وجود نداشتنشان هم ثابت نشده.

                  مانند آرش کمانگیر یک افسانه هستند(البته به نظر بنده).

                  بنده از نظر دینی حرفای زیادی برای گفتن دارم.

                  قرانی که در امریکا یافت شده و فقط چند صفحه دارد،با قرانی که ما داریم و بیش از ۴۰۰ صفحه است تناقض دارد.

                  حضرت موسی فقط چند تخته سنگ را تراشید و قانون نوشت.
                  درحال حاضر بیش از صد ها صفحه شده است.

                  به این تغییرات تحریف میگن.

                  پس باز هم بر نظرم مصمم هستم و میگم خیر خدایان(در داستان ها) حتی اگر از واقعیت سرچشمه بگیرند باز هم داستانی هستند.

                  پاسخ

                  • Stan در پاسخ به hope

                    آذر 12, 1401

                    چون انسان نمیدونه خدا چطوریه یه تجسم که خودش میخواد ازش میسازه
                    اصلا هزار سال پیش کسی به آمریکا نرفته بوده و کشف نشده بوده که قرآن توش باشه و کلا حدود تا جایی میدونم از پیدایش آمریکا سیصد سال میگذره
                    اما به نظرم قرآن واقعیو حکومت ها به نفع خودشون تغییر دادن
                    مثل الان که دارن تازه بعد هزار سال یه چیزایی میگن نمیدونم بعد هزار و پونصد سال میگن پیامبرو زناش کشتن و شایعه هایی که حکومت ها میسازن
                    در باره تورات درسته
                    ده فرمان الهی کلا وجود دارن

                    پاسخ

                    • hope در پاسخ به Stan

                      آذر 14, 1401

                      اما با این حال در انجا کشف شده و در همانجا هم درحال نگهداری است.

                      پاسخ

                  • F در پاسخ به hope

                    آذر 12, 1401

                    به نظرم دارین تعصبی حرف میزنین
                    قرآن تا به الان تحریف نشده
                    اگه یه قرآن مال پنجاه سال صد سال پیش رو بیاری با قرآن امروزی مو به مو نمیزنه
                    حتی یه (و) هم تغییر نکرده
                    الان میلیون ها نسخه قرآن وجود
                    داره و همشون مثل همن و اگه با نسخه های قدیمی مقایسه کنی میبینی که هیچ تغییری نکرده
                    به جرات میتونم بگم قرآن محکم ترین دلیل اثبات وجود خداست
                    صد سال پیش کی میدونست مدار وجود داره؟
                    مداری که سیاره ها روش ایستادن؟
                    این توی قرآن اومده بنده به هیچ داستانی یا چیزی کاری ندارم
                    ولی به وجود خدا اعتقاد دارم
                    خیلیا میگن جهان با بیگ بنگ به وجود اومده خب به بگیش فکر نمیکنن
                    قبل بیگ بنگ چطور به وجود اومده؟
                    اگه خدایی وجود نداره پس از مرگ کجا میریم؟
                    اگه روح داشته باشیم لازمه که خدا وجود داشته باشه
                    اگه با مرگمون همه چی تموم میشه پس کجا باید حقمون که ضایع شده رو بگیریم؟
                    یکی ینفرو میکشه و کسی هم نمیفهمه
                    چطور جزای کارش رو میگیره؟
                    چطور اولین انسان به وجود اومده؟
                    اصلا ژن چطور به وجود اومده؟اولین عناصر چطور از هیچ به وجود اومدن؟
                    این جهان به یه خدا نیاز داره امکان نداره این همه خلقت و نظم جهان تصادفی به وجود اومده باشن
                    اگه بازم میگی وجود نداره این دیگه نظر شخصیته.

                    پاسخ

                    • hope در پاسخ به F

                      آذر 14, 1401

                      قران اصلی فقط چند صفحه دارد و این قران هایی که ما مشاهده میکنیم بیش از صد ها صفحه،حرف شما درباره اینکه تغییری نکرده به کامل نقض میشه.
                      قران به گفته دین اسلام و بزرگان هزار سال پیش نوشته شده.
                      دلیل اینکه تغییری نکرده در صد سال به دلیل اینه که جا افتاده و دیگه قدرت تغییرش رو ندارند بزرگان.
                      یک بار تحریف شد و الان غیرقابل بازگشت است چون میلیون ها نفر این رو قبول دارند.

                      صدها سال اینکه کیهان چگونه بوده.
                      اولا توسط دانشمندان ایرانی کشف شد،دانشمندان ایرانی هم اکثرا مسلمان بودند،پس نقض میشه و ثابت میکنه که قران تحریف شده چون دانشمندان نیازی به کشف نداشتند و قران گفته است.

                      شما به وجود خدا اعتقاد داری بنده هم احترام کامل رو به نظر شما قائل هستم و میگم همینجوری به اعتقادتون ادامه بدین چون حالتون اینجوری خوبه.

                      بنده نمیخوام بگم وجود نداره چون ثابت نشده.

                      قبل بیگ بنگ چیزی وجود نداشت.
                      انفجار از هیچی اتفاق افتاد؛گفتنش کمی سخته.
                      از هیچی چیزی درست شد.

                      پس اینکه خدا خلق کرده دلیل اول که نقض میشه.

                      درحال حاضر هزاران خدا وجود دارد که هرکی به هرخدایی اعتقاد دارد میگوید خدایش هستی رو خلق کرده و دیگر خدایان الکی هستند و یا فرزند خدایانش هستند،ما هم چنین فکر میکنیم و میگیم خدای ما خدای اصلی هستش.

                      دلیل دوم برای نقض اینکه هستی رو خدا افرید چون ما در دین خود چنین فکر میکنیم.

                      انرژی از بین نمیرود بلکه از جایی به جایی منتقل میشود؛روح ما هم انرژی است،ممکنه به گیاه،انسلن دیگر،حیوان(بلانسبت)و… شویم؛تا جایی هم اثبات شده(به یاد نمی اوریم)

                      ما تکامل یافته هستیم و قبلا چنین شکلی نداشتیم،موجودیت مانند هستی از هیچی خلق شد،اینکه میگند جنس ما از خاک هست هم همین است(تئوری ای هستش که ما یا موجودیت از اتم های خاک به وجود امدیم)

                      عناصر دقیق همانگونه به وجود اومدن که هستی به وجود امد.
                      اهن،طلا و… از سیارات دیگری به زمین امدند.
                      برای مثال ما سیاره ای داریم که حنسش از الماس است(زحل)
                      یا سیاره ای که حنسش از گاز است(نپتون و یا اورانوس)
                      سیاره ای که جنسش از سنگ است(مریخ)
                      و ستاره ای که مرکز ان یه نوع یخ وجود دارد(خورشید)
                      و میلیاردها چنین سیاره و ستاره ها که عنصری جدا هستند.
                      با بیگ بنگ عنصر ها هم به وجود امدند.

                      در ثانیه تیریلیاردها کیهان خلق و نابود میشن و این دلیلی کافی برای اینکه هستی خود به خود خلق میشه و نابود میشه.

                      پاسخ

                    • F در پاسخ به hope

                      آذر 15, 1401

                      بنده به نظر شما کامل احترام میزارم
                      ولی چند تا تناقض وجود داره
                      اول اینکه اثبات نشده اون قرآن واقعیه و دوم اینکه یا اون قران واقعی نیست یا ناقصه
                      سن قران بیشتر از هزار ساله
                      سن کل امریکا سیصد و خورده ای ساله
                      کلا امریکا کشف نشده بود که قران نوشته شد
                      بنده درمورد قران اطلاعات خیلی خیلی زیادی ندارم ولی
                      میتونم بگم قران تحریف نمیشه و دلایل مختلفی داره:
                      قرآن مثل یک موزیکه که انواعی وزن داره و اون وزن باید با صدای خواننده در تعادل باشه
                      ولی وزن قرآن منحصر به فرده تا الآن خیلی از دانشمندان تلاش کردن که یه آیه از قرآن حذف کنن که وزنش به هم نریزه ولی نتونستن
                      هیچ کس تا حالا نتونسته یه کلمه به قرآن اضافه کنه که وزن قرآن به هم نخوره!
                      وزن اهنگش که هیچ ..وزن کلماتش رو میگم یعنی اگه یه کلمه ای از قرآن حذف یا به قرآن افزوده بشه حتی یه کلمه خیلی کوچک تناقضات بزرگی ایجاد میشه و مفهوم قرآن عوض میشه
                      ولی دانشمندان به راحتی تونستن از یه کتاب دیگر کلماتی رو حذف یا اضافه کنن که وزنش به هم نخوره و مفهومش هم عوض نشه
                      قرآن بیش از هزار سال پیش نوشته شده و اون موقع هیچ کس نمیدونست مدار چیه
                      کسی نمیدونست لقاح گیاهان یعنی چه ..اینا توی قران اومده و بهشون پرداخته شده.
                      اکثر کتاب ها طی سال های کم تحریف شدن ولی قرآن تا بحال نشده!!
                      اون کتابی هم که شما میگین یا ناقصه یا اصلا قران نیست

                      پاسخ

                    • hope در پاسخ به F

                      آذر 17, 1401

                      دانشمندان گفتند که قران اصلی هستش و اینکه چگونه در انجاست زیاد معلوم نیست.

                      مدار رو دانشمندان ایرانی کشف کردند.
                      دانشمندان سال ها بعد از پیامبر بودند.
                      اگر در قران نوشته شده بود کشف مدار رو به نام حضرت محمد میزدند پس نقض میشه و دلیلی بر تحریف شدن قران هستش.

                      اگر اون قران ثابت نشده واقعی هستش این قران هم ثابت نشده.

                      انسانیت و برده داری نکردن رو ایرانیان به وجود اوردند اما زده شد به نام اسلام درحالی که هزاران سال قبل از قران و حضرت محمد این قانون به نام ما ثبت شده بود.

                      قران رو حتی حضرت محمد هم ننوشته است.
                      عثمان نوشته است.

                      عثمان با حضرت محمد دشمن بود،کلا با دین اسلام مخالف بود اما این کتاب رو نوشت(بر روی چرم چون در ۱۴۰۰ سال پیش چیزی به اسم کاغذ وجود نداشت)

                      برای نوشتن روی چرم اون هم به اندازه ۴۰۰ صفحه یا بیشتر چرم زیادی رو خواستار بود.

                      احتمال اینکه اسلام قران رو به نام خود ثبت کرده باشه هم هست.(چون توسط دشمن حضرت محمد و مخالف اسلام نوشته شده است)

                      دلیل بعدی برای اینکه قران اصلا برای دین اسلام نبود انسانیت اونها بود.

                      حضرت محمد نامه ای برای پادشاه ایران(خسرو پرویز) زد برای دعوت به اسلام و او قبول نکرد.

                      بعدها توسط امام ها به ایران حمله شد و هزاران ایرانی به دست انها از بین رفت.

                      دلایل زیادی هستش.
                      با خوندن تاریخ مغز ادم سوت میکشه چون میبینه خیلی چیزا تحریف شده.

                      ورزش زورخونه ای به نام اذربایجان زده شد؛سال ها بعد(البته اگر وجود داشته باشند) کسی باور نخواهد کرد که برای ایران بود.

                      ما هم باور نخواهیم کرد که قران برای اسلام باشد(البته اینکه حضرت محمد نوشته)

                      باید تحقیق بشه نه اینکه احساسی تصمیم گرفته بشه.

                      زرتشت قدیمی ترین تمدن و حتی کتاب رو داشت درحالی که قران چیز دیگری میگوید.

                      اینکه یک کتاب ۱۴۰۰ سال تحریف نشه تقریبا غیرممکنه.

                      مانند کتاب های درسی هستش،بعضی چیزا اضافی میشه اما ما قبول میکنیم،قران هم به همانگونه.

                      پاسخ

          • رهام در پاسخ به hope

            آذر 7, 1401

            ورس اس سی پی کلا بر پایه بی منطقی به وجود اومده کرکترای اس سی پی نویسندگان رو میکشن یا حتی میخورن و این تو مقاله هاشون وجود داره
            اگه توی خود فسکشن در نظر بگیریم با توجه به کازمالجی و تمام چیز ها اسکارلت کینگ به راحتی مارول و دیسی رو سولو میکنه
            نویسندگان اون ها هم فقط روی فیکشن خودشون دسترسی دارن و همین به اسکارلت کینک به شدت برتری میده

            پاسخ

            • hope در پاسخ به رهام

              آذر 9, 1401

              شخصیت های اس سی پی هم توسط یک نویسنده میگردند و زنده هستند.
              نویسندگان کمیک بر روی دیگر داستان ها تسلط ندارد(برای جک کربی و استن لی صدق نمیکند)
              همینطور هم نویسندگان اس سی پی هم بر روی کمیک تسلط ندارند.

              اسکارلت کینگ در کمیک ها تقریبا یک حیوانی بیش نمیتواند باشد همینطور شخصیت های کمیک هم در دنیای اس سی پی هیچ هستند البته اگه استن لی نباشد.

              استن لی در سینما،کمیک،کارتون،بازی و… وجود داشته و حتی خودش نوشته پس تسلط کامل بر روی تمام داستان ها دارد.

              پاسخ

              • F در پاسخ به hope

                آذر 10, 1401

                استن لی مرده داداش😂

                پاسخ

                • hope در پاسخ به F

                  آذر 12, 1401

                  درحال حاضر در داستان ها حضور دارد.

                  پاسخ

              • Stan در پاسخ به hope

                آذر 10, 1401

                کرکتری که فقط بیدار شدنشو تا باندلس میشه اسکیل کرد حیوانی بیش نیست
                مجموعه آموزه های استاد پرپکان

                روی مارول که داستانای خودشن فقط تسلط داره

                پاسخ

                • hope در پاسخ به Stan

                  آذر 12, 1401

                  همین بر اس سی پی ها هم صدق میکند.

                  مطلع نیستم اما احتمالا حق با شماست و اسکارلت کینگ بهترین شخصیت موجود باشد.

                  اما یادت نرود که تجسم نویسنده قادر است قدرتش را بیشتر از فرد رو به رو کند.

                  پاسخ

                  • Stan در پاسخ به hope

                    آذر 12, 1401

                    قدرت کرکتری که از یه ورس دیگه باشه میتونه از توان آواتار نویسنده بیشتر باشه و آواتار نویسنده نمیتونه داستانشو ارتقاع بده

                    پاسخ

                  • Stan در پاسخ به hope

                    آذر 12, 1401

                    قدرت کرکتری که از یه ورس دیگه باشه میتونه از توان آواتار نویسنده بیشتر باشه و آواتار نویسنده نمیتونه داستانشو ارتقاع بده اون حد

                    پاسخ

                    • hope در پاسخ به Stan

                      آذر 14, 1401

                      اینو ما نمیتونیم بگیم اواتار نویسنده کاری نمیتونه بکنه.
                      اما ثابت شده که میتونه هرکاری بکنه.
                      بنده میتونم چند شخصیت نام ببرم که به تنهایی از تمام دنیای اس سی پی قدرتمندتر هستند که توسط همین اواتار های نویسنده خلق شدند.

                      پاسخ

                    • رهام در پاسخ به hope

                      آذر 14, 1401

                      اگه میتونید نام ببرید (خارج از کمیک)چون هیچ کرکتری در کمیک‌ وجود نداره که قادر به شکست کسی مثل اسکارلت کینگ باشه

                      پاسخ

                    • hope در پاسخ به رهام

                      آذر 15, 1401

                      Full Retcon Beyonder

                      The Leviathan Unwritten

                      True Form Living Tribunal

                      True Form Lucifer

                      Beyond Realm

                      Yahweh

                      The Source

                      The Dream (Marvel)

                      Loki God Of Stories

                      House Of Ideas

                      Overvoid

                      Milkman Superman (Out Of Comics)

                      Deadpool (Out Of Comics)

                      True Form Thor(Comics)

                      Kronos

                      برای اینکه طولانی نشه بیشتر نام نمیبرم.

                      قبل از اینکه جواب بنده رو بدین اول بر روی توانایی های این شخصیت ها تحقیق کنید.

                      اسکارلت کینگ دست بالا گرفته شده(خیلی زیاد)

                      پاسخ

                    • استون در پاسخ به hope

                      آذر 16, 1401

                      فقط به احتمال کم شاید بیاندر با فول بیاند بتونه شکستش بده شاید خیلی احتمالش کمه بجز این هیچ شانسی ندارن
                      ترو فورم ثور یا گاد اف پریرز میتونه دد پول شاید
                      میلک من هم نمیتونه
                      عملا از کمیک کسی نمیتونه جز یکی دوتا کرکتر

                      پاسخ

                    • hope در پاسخ به استون

                      آذر 19, 1401

                      دقت کنید زده شد خارج از کمیک.
                      ددپول در کمیک هیچ شانسی ندارد.(البته دنیای اس سی پی هم همینطور)

                      فول رتکان بیاندر یا همان Pre Retcon Beyonder فقط با درصدی از بیاند رلم هستش.

                      بیاند رلم توسط والای همگان خلق شده.

                      فرم اصلی دادگاه زندگی در کنار بیاند رلم و فالکرام و والای همگان در بیاند رلم هستند.
                      خانه ایده ها جایی هستش که ایده های کمیک در انجا نوشته میشوند و یا خلق میشوند.
                      اورووید بدون او کمیک دیسی ای نوشته نخواهد شد.

                      فرم اصلی ثور متعلق به واقعیت است.

                      فرم اصلی لوسیفر نگذاشته نویسنده داستان اون رو بنویسند(خود نویسنده رو شکست داده نه اواتار،چون اواتاری در ورتیگو وجود ندارد)

                      کرونوس هم در رتبه یک دست کم گرفته شده ترین شخصیت های عمرم قرار داره درحالی که نویسندگان برای قدرت دادن به شخصیت ها از اون کمک میگیرن درحالی که منبع نیست.

                      میلک من خارج از کمیک؛از روی اسمش هم میشه حدس زد،اون خارج از کمیک هستش؛در کمیک از زن شگفت انگیز به راحت ترین شکل ممکن شکست خورد.

                      لوکی خدای داستان ها شخصیت ها رو پیش والای همگان برد،فالکرام رو از کمیک خود حذف کرد و خانه ایده هارو شکست داد.

                      دریم یا The Dream یا نایتمار به راحتی انتیتی های مارول رو از بین برد(با یک اشاره)
                      قابل توجه شما پری رتکان بیاندر یا فول رتکان بیاندر هم بود و شکست خورد.

                      یهوه یا شریک تقسیم خیر در مارول کمیکس که به والای همگان برای تقسیم خیر کمک میکند.

                      لویاتان یا جک درحال حاضر نویسندگی دیسی کمیکس رو برعهده داره و درحال حاضر هرچی کمیک نوشته و منتشر میشه توسط این شخص نوشته میشه.(بعد از کشته شدن یا حذف رایتر جک نویسندگی رو برعهده گرفت و نویسندگی به نام او خواهد خورد).

                      تمام این شخصیت ها بالای ۹۹ درصد شانس پیروزی بر کل دنیای اس سی پی رو دارد(البته تایید شده نیست و حتی لکس لوثر هم میتواند دنیای اس سی پی رو نابود کند زیرا رسمی نیست و قدرت ها و کارهایی که کردن نقض میشه)

                      پاسخ

                    • رهام در پاسخ به hope

                      آذر 19, 1401

                      شما تنها چیزی که میگید نوبسنده و نویسندگیه کرکتر واقعی باشع و فلانه
                      اما اینا ملاک نیست دوست من
                      اس سی پی ها نویسنده کشتن
                      نویسنده خوردن
                      بعصیاشونم نویسنده ان
                      اینا کازمالجیشون باندلسه نویسندشون اینا رو ترنسند کرده
                      به نظرت دیسی و نویسنده هاش الان قوی تره یا این

                      پاسخ

                    • hope در پاسخ به رهام

                      آذر 22, 1401

                      بله چون قویترن.

                      شخصیت خارج از نویسندگی رو هم گفتم.

                      اخه اصلا به خود سایت نمیرین که متوجه بشین بنده چی میگم.

                      اس سی پی یک سایته و دنیایی نداره به علاوه نویسنده ای هم نداره که بخواد بخوره یا شکست بده.
                      چیزی به اسم باندلس هم تو معرفی شخصیت و داستانشون نوشته نشده(اصلا از سطحی که هستن نوشته نشده دلیلش هم واضحه)

                      نمیدونم چرا انقدر باید برای اس سی پی جبهه بگیرین.

                      پاسخ

                    • F در پاسخ به hope

                      آذر 16, 1401

                      داداش با اطلاعاتی که دارم میتونم بگم اسکارلت کینگ نسخه LN همشونو نگ دیف سولو می‌کنه
                      چه از نظر فیت و چه از نظر تایر از همشون بالاتره.
                      هیچ کرکتری از کمیک یا گیم یا انیمه نمیتونه اسکارلت کینگو بزنه.
                      ولی برعکس توی ورس اس سی پی کرکتر هایی وجود دارن که اسکارلتو میتونن سولو کنن.
                      ولی یه چیزی بگم : اس سی پی قویترین ورس نیست!!

                      پاسخ

                    • اال در پاسخ به F

                      آذر 17, 1401

                      قویترینه هیچ ورسی با تعداد کاراکتر قدرتمند اس سی پی وجود نداره ورس هایی وجود دارن که یکی دو حرفشون بتون ورس اس سی پی رو سولو کنن اما در کمیت که بهتر بودن کازمالجی رو مشخص میکنه کم میارن

                      پاسخ

                    • hope در پاسخ به F

                      آذر 19, 1401

                      اطلاعات؟
                      دقیقا از کجا؟

                      خالق خود اسکارلت کینگ (کنجکاو شدم و درحال حاضر دارم بر روی کل شخصیت های اس سی پی تحقیق میکنم) چیزی به اسم باندلس نیاورده پس حرف شما توسط خالق خود شخصیت نقض میشه.

                      نگ دیف منظورتون منفی هستش؟
                      اخه همه ابن شخصیت ها غیرقابل نابودی هستند چون شخصیت های زیادی کمیک رو تا اتم از بین بردن اما اینا هنوز هم حضور داشتن.
                      له نظر شما مطمئن هستید که منفی و یا بدون مشکل اینهاذو شکست خواهند داد؟
                      زیرا اصلا بدون در نظر گرفتن تایید شده بودن و… حتی نمیتونن لمس یا ببینند این شخصیت ها رو.

                      اس سی پی مگه اصلا ورس داره؟

                      پاسخ

                    • رهام در پاسخ به hope

                      آذر 19, 1401

                      داداش نویسنده نمیاد بگه کرکتر باندلسع
                      کار و شغل نویسنده اینه که یه داستان جذاب خلق کنه و مخاطب جذب کنه
                      هیچ نویسنده ای حرف از قدرت نمیزنه چون حتی اگه بزنه تا توی تایم لاین به وقوع نپیونده حساب نمیشه
                      بله دارع یه ساختاری فرای باندلس
                      این کرکتر های اس سی پی وجودیتشون از ساختار مارول و دیسی بالاتره
                      کرکتر های باندلس غیر قابل شکست دادنن نه های اوتر اگه غیر قابل شکست خوردن بودن تانوس وان ابو ال رو شکست نمیداد یا رایتر نمیمرد

                      پاسخ

                    • hope در پاسخ به رهام

                      آذر 22, 1401

                      پس چطور میگین باندلسه؟

                      شخصیت های کمیک کاملا واضح میگن که در چه سطحی قرار دارن.

                      افرین دقیقا دارین به حرف بنده میرسین.
                      تا وقتی اتفاق نیوفته ثابت نمیشه.
                      دنیای اس سی مثل داستان های حسن کچله

                      قابل توجهتون هردو خودشون میخواستن چنین بشه.

                      رایتر میخواست از کمیک خارج بشه پس کنترل انیمال من رو گرفت دستش و خودش رو توسط انیمال من از بین برد.
                      والای همگان هم شبیه به چنین داستانی داشت.بازگشت به دنیای قبلی(زمین۶۱۶ چهار شگفت انگیز)
                      و اینکه دلیل دیگه ای که قدرتمندا از ضعیف تر ها شکست میخورن به گفته نویسنده فقط میخواد مفهومی رو برسونه که قدرتمند ها هم شکست میخوردند و صرفا فنا ناپذیر نیستند.

                      اگر امنیورس نبودند شخصیتی رو نمیتونستند خلق کنند که برای خود کمیک جدا داشته باشند و امنیورس خودشان را خلق کنند.

                      لویاتان درحال حاضر دنیای دیگری برای خود دارد و از وجودیت هم خارج است هم وجود دارد،مانند بیاند رلم و بیاندر(Full Retcon)

                      پاسخ

                    • رهام در پاسخ به hope

                      آذر 22, 1401

                      نویسنده مگه کارش اسکیله؟
                      وظیفه نویسنده خلق داستانه
                      این اسکیلران که اسکیل میدن
                      الان بیاندر اومده بگه من های اوترورسالم؟؟؟؟
                      امنیورس نبودن؟؟؟؟میشه ترجمه کنید بی زحمت؟
                      ربطی نداره
                      الان اکوتوسای هم های اوترورساله و بینهایت خدای های اوترورسال برای بینهایت داستان خلق کرده
                      امنیورس یعنی تمام فیکشن بخش جدایی وجود ندارع اینکه مثلا تو دیسی میگن امنیورس برای مشخص کردن وسعت ورسع

                      پاسخ

                    • hope در پاسخ به رهام

                      آذر 24, 1401

                      نویسنده کارش تمام چیزیه که اتفاق میوفته نه فقط اسکیل.

                      بله.
                      گفته که او یک خداست(در کمیک خودش)

                      پروتژ گفته من حالا والای همگانم و خدای مارول هستم،پری رتکان بیاندر رو هم شکست داد.

                      تانوس گفت که دنیای خارج رو دیده،مارول رو از بین برده و فراتر از مولتیورسه(شما مولتیورس رو کوچیک میدونین درحالی که اندازه اتم های موجود در کل جهان مولتیورس وجود داره و در مولتیورس به اندازه شن های صحرا کل دنیا حهان وجود داره)

                      بیاندر حتی یک بار هم گفته من خارج از این دنیام.

                      رایتر گفته:” برای اینکه منو شکست بدی باید بیای به دنیای واقعی اما تو چنین توانایی ای نداری”

                      پس حرف شما از دم کلا نقض میشه(از صفر تا صد فقط با حرف رایتر)

                      دقیقا بخش جدایی داره
                      چون امنیورس همون معنی ورس رو میده.
                      مثلا بنده دنیای خودمو میسازم،دنیای من امنیورس داره چون یه ورسه.
                      پس جداست.

                      اوکوتوسای شما منظورت همون نویسنده معروف انیمست؟
                      اگه اون باشه دوست عزیز یک شخصیت واقعیه یعنی چی های اوترورسال؟
                      حتی باندلس هم بود باز ممکن نبود چون شخصیت داستانی نیست.

                      اصلا شما از کجا میدونین در چه سطحی قرار داره؟

                      بنده میدونم شخصیت های کمیکی در چه سطحی قرار دارن چون خودشون بهش اشاره کردن(همشون بطور کامل و مستقیم نگفتن اما بعضیا بطور مستقیم گفتن)

                      شما میگین های اوترن.
                      درحالی که هر دنیا امنیورس داره و امنیورس هم متعلق به خالقان اون دنیاست.
                      یعنی اینکه شما میگین والای همگان،رایتر،جک،بیاند رلم مابین مولتیورس و امنیورس قرار دارن پس شما میگین کمپانی دروغ گفته که اینا خالق کمیک نیستن؟

                      پاسخ

                    • رهام در پاسخ به hope

                      آذر 16, 1401

                      داداش گفتم خارج از کمیک 😂😂😂تازه بگم هیچ کدومشون نمیتونن شکستش بدن چون اسکارلت کینگ باندلسه اما همه کسایی که نام بردید های اوتر

                      پاسخ

                    • hope در پاسخ به رهام

                      آذر 19, 1401

                      بدون در نظر گرفتن رسمی بودن اس سی پی

                      دنیای بازی:هیچ شخصیتی

                      دنیای کمیک:بیش از ده ها شخصیت

                      انیمه:هیچ شخصیتی(با وجود الله یا روح القدس)

                      کارتون:هیچ شخصیتی

                      سینما و سریال:استن لی(شخصیتی دیگری به ذهنم نمیاد بتواند دنیای اس سی پی رو نابود کند)

                      های اوتر؟
                      خالق کمیک هستند،اینکه در کمیک بالاتر از سطحی که هستند وجود داشته باشد کل کمیک از دم نقض میشود.

                      هرکدام از این شخصیت ها توانایی خلق کمیک خارج از کمپانی رو دارند و بعضیا انجام هم دادند.

                      پاسخ

                    • رهام در پاسخ به hope

                      آذر 19, 1401

                      استن لی؟😐😐😐😐ودف
                      بله های اوتر کل مارول و دیسی و ریلم و … همشون های اوترن
                      چون فیتی فرای های اوتر نشون ندادن چون برای باندلس شدن فیت نیازه مثلا های اوتر رو رسما ترنسند کنی که هیچ کرکتری در کمیک این حرکتو انجام نداده
                      نکته(ترنسند کردن یه کرکتر های اوتر تورو به لایه بعدی از های اوتر میبره

                      پاسخ

                    • hope در پاسخ به رهام

                      آذر 22, 1401

                      بله استن لی در فیلم های:
                      کاپیتان مارول
                      ثور
                      انتقام جویان بارها حضور داشته(شاید باور نکنید ولی دلیلش نوشتن داستان هاشونه چون وارنر گفته هرچی خلق بشه به اسم ایشونه)

                      پس امنیورس مارول و دیسی رو چه کسی خلق کرده؟(همگی میدونیم که هردو امنیورس دارن)

                      اگه بگین ممنون میشم.

                      پس چطور بیاندر برای خود یک امنیورس خلق کرد؟(دلیل اینکه برای خود کمیک خارج از مارول خلق کرده)
                      اون هم فقط با درصدی از قدرت بیاند رلم.

                      اصلا حرفاتون به هم نمیخوره.
                      امنیورس در مارول و دیسی وجود داره و خالقاشون در های اوتر قرار دارن.
                      چقدر بی معنی.

                      پاسخ

                    • Stan در پاسخ به hope

                      آذر 22, 1401

                      ولی اونی که میگی بهش میگن کازمالاجی نه اومنی ورس
                      از اصطلاح اومنی ورس برای کازمالاجی استفاده خیلیا میکنن اما اشتباهه
                      و اومنی ورس معنیش میشه تمام ورس ها
                      از انیمه ورس گرفته تا کمیک ورس و حتی
                      real world(دنیای واقعی)و…
                      هر ورس کازمالاجی داره که می‌تونه متفاوت باشه
                      و اینکه scp001اگه اشتباه نکنم با یه قلم در حال نوشتن هم به تصویر کشیده شده که یعنی تجسمی از تمام نویسنده های اس سی پیه
                      نویسندگی یه ابیلیتیه نه نه چیزی که بگی طرف چون نویسندس از همه قوی تره
                      و اینکه فکر کنم خود scp001همtru narrator خلق شده که خود اینا قویترین اس سی پیا نیستن
                      و اینکه اس سی پی صاحبان سایت بین کرکترایی که براشون فرستادن بهترینو از نظر شخصیت و داستان و… انتخاب میکنن میزارن تو سایت
                      و الان به عنوان یه ورس تایید شده شناخته میشه

                      پاسخ

                    • hope در پاسخ به Stan

                      آذر 24, 1401

                      خب هرکسی یچیزی میگه
                      مثلا شما اوتر و های اوتر دارین تو مقایستون ما نداریم و واسه ما یونیورس،مولتیورس،امنیورس هستش

                      امنیورس به معنای همه چیز اون دنیا هستش.
                      و فقط خالقان اونجا قرار دارن و معنی چندین ورس نیست.

                      خب بله من از این اس سی پی شناخت دارم و شخصیتی نیست که مردم ساختنش بلکه مربوط میشه به کارمند خود سایت اس سی پی و دلیل یک بودنش هم همینه و هیچ داستانی هم نداره.
                      چون یک فرد واقعیه پس نمیشه گفت قویتر از این هست.

                      چون این اس سی پی رو من خیلی وقت پیش دیده بودم اما وقتی میزنی تو خود سایت جز عکس و یکم توضیحات هیچی نیست،یعنی داستانی نداره برعکس بقیه شخصیت هاش که بنده یه تئوری میدم که کل شخصیت ها زیر دست ایشونه.

                      فکرمیکنم ما تو رسمی بودن و نبودنش خیلی مشکلات خواهیم داشت باهم دیگه که خب شیرینی بحث به همینه.
                      سایت هیچوقت نمیتونه تایید و رسمی بشه چون کمپانی نیست.
                      شاید اگه کمپانی بود رسمی میشد.
                      دلیل دیگه اینکه تایید شده نیست شخصیت های بی در و پیکرشه،یجورایی مثل ویکی پدیا هستش،معتبر اما نه رسمی.
                      که اشتباه خیلیا اینه که اس سی پی مثل کمیک و سینما یه دنیایی داره که بخش بخش شخصیت هاشو به نمایش میزاره و داستانشو ادامه میده.
                      پس فکرکنم ثابت کنه رسمی نیست درسته؟

                      پاسخ

                    • استون در پاسخ به hope

                      آذر 25, 1401

                      داداشمون از یه سیاره دیگه هست و کامل همچیزشون با ما فرق داره و ساز کار اینا با مامتفاوت هست داش گلو اینا تو مقایسه ما هم هست بعد اصلا امنی ورس یعنی همچیز نه همچیز اون دنیا بعد اصلا چطوری میگی پری ریتکان و توآ و چنتای دیگه تو امنی ورس هستن؟ اصلا همچین چیزی امکان نداره بعدش وقتی میزنی تو خود سایت؟ بقیه کرکترا هم سرچ کنی همینه و تو ویکی پدیا و بقیه یه عکس و قدرتاشو با یکم توضیحات میگه و باید با کمیک و مانگا خوندن داستانشونو دنبال کنی

                      پاسخ

                    • hope در پاسخ به استون

                      آذر 26, 1401

                      متاسفانه من ندیدم.
                      چون فقط میگین اوتر و های اوتر و لاو اوتر همین.

                      درحالی که ما(تو یک سایت خارجی)‌‌ چنین چیزی نداشتیم.
                      به همین خاطر.

                      خب امنیورس جاییه که همه چیز اون دنیا رو کنترل میکنه.
                      پری رتکان بیاندر امنیورس؟
                      نه در امنیورس نیست شاید شما بیاند رلم رو با این اشتباه گرفتین.

                      والای همکان به دلیل اینکه یه خالقه در امنیورس قرار داره.
                      بعد اینکه چطور امکان نداره؟
                      خالق دنیاییه که از نظر وسعت چند ده برابر هستی و نیستی ماست.
                      و ایشون اون سر قرار داره که به سر اون دنیا میگن امنیورس.

                      من اصلا منظورم ویکی پدیا نیست،من خود سایت رو میگم.
                      http://www.scpwikia.com

                      بعد اینکه کمیک و مانگا؟

                      بعید نیست داشته باشن چون طرفداراش زیاده ولی همین قدر بدونید که من دراوردیه.
                      مثل این میمونه که من میام کمیک اسپایدرمن مینویسم.

                      پاسخ

                    • رهام در پاسخ به hope

                      آذر 22, 1401

                      در های اوتر قرار دارن؟من کی همچین چیزی گفتم
                      های اوتر یه تیریه قدرته
                      امنیورسی مه تو دیسی و مارول میگن برای مشخص کردن وسعت ورسه وگرنه امنیورس به معنای تمام فیکشنه
                      اون فیلم ها برای خود مارولن
                      یعنی چی با درصدی از بیاند ریلم بیاند ریلم در واقع قلمروی بیاندره اصلا معنی نمیده که با درصدی و فلان
                      دیسی و مارول دوتا کازمالجی های اوترورسال دارن نه امنیورس

                      پاسخ

                    • hope در پاسخ به رهام

                      آذر 24, 1401

                      اگر به نظرات قبلی نگاه کنین گفتین والای همگان و رایتر های اوتر هستن.

                      یعنی چی وسعت ورس؟
                      همجا امنیورس داره چون نداشته باشه اون دنیا مثل خونه بدونه ستونه.
                      چون دنیا از امنیورس خودش نشعت میگیره و اول تو امنیورس اتفاق میوفته بعدا میره دنیای اصلی،به نوعی خارج از دنیای خودشه.
                      یعنی دیسی امنیورس داره و تو امنیورساش مثلا رایتر قرار داره،اول رایتر اونجا مینویسه که اگه درست بود وارد کمیک میکنه(به همین خاطر میگم خالقان فقط اونجا قرار دارن)

                      بیاند رلم جاییه که بیاندر ها خلق میشن و هم یه منبعه هم نیست.
                      فول رتکان بیاندر یا گاد بیاندر با کمتر از ۵ درصد قدرت بیاند رلم تونست یه کمیک خلق کنه.
                      تقریبا مثل خانه ایده ها است ولی منبع نیست و بینهایت برابر بزرگ تر و قویتر از خانه ایده ها.
                      اینجور بگیم،خارج از موجودیت مارول.

                      پاسخ

                    • F در پاسخ به hope

                      آذر 23, 1401

                      الان منظورتون اینه که بیش از ده ها شخصیت تو کمیک میتونن ورس اس سی پی رو نابود کنن؟؟؟؟
                      میشه بگین چطور؟؟؟
                      توی بحث تایر چیزی هست به نام تایر صفر یعنی به معنای واقعی باندلس تقریبا یک سوم شخصیت های ورس اس سی پی تایر صفر هستن
                      توی کمیک که فک کنم شخصیت با تایر صفر تعداد انگشت شمار باشه
                      رتبه بندی ورس اس سی پی خیلی بالاتر از کمیک هست لطفاً تعصب رو بزارین کنار و یکم منطقی به قضیه نگاه کنین.

                      پاسخ

                    • hope در پاسخ به F

                      آذر 24, 1401

                      بله درسته.
                      ددپول:(چون از کمیک خارج شده و بارها نویسنده داستان خودشو کشته و اگه نسخه خارج از کمیکش در نظر گرفته بشه تقریبا اس سی پی براش مثل نقاشی میشه)

                      میلک من سوپرمن:(دقیقا مثل ددپول،اگه نسخه خارج از کمیک در نظر گرفته بشه نقاشیه فقط براش اما داخل کمیک از زن شگفت انگیز به راحتی شکست خورد)

                      رایتر:(چون در امنیورس قراره داره یا داشت چون الان حضور نداره؛تغییر واقعیت البته در مقیاس امنیورس،دگرپیکری؛دلیلی که میتونه وارد فیکشن های دیگه ای بشه…دگر پیکری رو فقط والای همگان و جک،فاکرام،فرم اصلی دادگاه زندگی،بیاندر(تمام توانایی بیاند رلم،با فول رتکان فرق میکنه) و منبع یا سورس نوع جک کربی دارن فکرکنم اینا کافی باشه)

                      والای همگان:(همون توانایی های رایتر در نظر بگیرین)

                      جک(لویاتان آنرایتن):(ایشون هم همون توانایی رایتر و والای همگان در نظر بگیرین چون فرقی ندارن)

                      سورس جک کربی:(این هم توانایی والای همگان و جک و رایتر با توجه به نویسنده بودنش و خلق امنیورس دیسی)

                      فول رتکان بیاندر:(خلق کمیک،خلق امنیورس،خلق کتاب اسمانی که این کتاب انرژیش فقط میتونه یه ورس رو حیرون کنه چون داخل خود کتاب نوشته شده،داشتن قدرت بیاند رلم)

                      فرم اصلی لوسیفر:(نگذاشته نویسنده داستانش رو بنویسه،یعنی کمیک مربوط به این نسخه از لوسیفر نیمه کاره موند،وقتی تونسته فرد واقعی رو شکست بده پس فکرنمیکنم از بین بردن یه فیکشن چیز سختی براش باشه)

                      فالکرام:(همون قدرت والای همگان و رایتر)

                      بیاند رلم:(خارج بودن از کمیک یا داستان و… که میشه کاری که بیاندر هم کرد رو اینجا اضافه کرد اما در مقیاس بینهایت)

                      فرم اصلی دادگاه زندگی:(حضور در امنیورس،حضور در بیاند رلم،با چیزی که ما از دادگاه زندگی دیدیم فرق میکنه و اون فقط اواتاره)

                      کرونوس:(کمک گرفتن نویسنده ها برای قدرت بخشیدن به شخصیت ها که خب افراد کیهانی بی شماری هستن و ایشون یجور منبعی بوده در نوع خودش،طبیعتا قادر مطلق کامل،حاضرمطلق،دانای مطلق)

                      اورووید:(ورقه کمیک های دیسی هستش و بدون اورووید رایتر جایی رو نداشت که بنویسه پس میشه گفت فراتر از چیزیه که تصور میکنیم)

                      خانه ایده ها:منبع کل مارول کمیکس که ایده و اتفاقاتی که تو کمیک های مارول میبینیم تول اینکه اتفاق میوفته و در امنیورس قرار داره(نه به عنوان شخصیت بلکه به عنوان یک منبع)

                      لوکی خدای داستان ها:(حذف فالکرام از کمیک،شکست خانه ایده ها،حضور چند لحظه ای در امنیورس،نویسندگی در مقیاس فرا مولتیورس،یعنی میتونه داستان افرادی مثل خود کازمیک سوپرمن و پرزنس و… رو تغییر بده)

                      تانوس با سلاح استرال رگلاتور:(چون قویترین سلاح فیکشن رو داره و چند لحظه تو امنیورس بوده و اینکه والای همگان رو هم جذب کرده که خب قابل انتظار نبود چ،یکی از دست کم گرفته شده ترین شخصیت ها که لوسیفر رو بالاتر از ایشون میدونن درحالی که توانایی نابودی یک ورس رو داره چون مارول کمیکس رو نابود کرده)

                      تایر صفر؟
                      مهمه ایا؟
                      چون شخصیت های تایر صفر از یک شخصیت مولتیورس به پایین شکست خورده و فکرکنم حدس بزنین کدوم شخصیت ها هستند که چنین کاری کردند.

                      کسایی که در امنیورس قرار دارن تایر صفر هستند.
                      یعنی والای همگان,فالکرام,جک،فرم اصلی دادگاه زندگی،فول رتکان بیاندر،سورس تایر صفر هستند.

                      پاسخ

                    • F در پاسخ به hope

                      آذر 24, 1401

                      شخصیت های زیادی توی ورس اس سی پی وجود دارن که مثل شخصیت هایی شما گفتین نویسنده خودشونو شکست دادن یا حتی کشتن
                      حتی شخصیت هایی وجود دارن که کوچک ترین حرکتشون رو می‌توان تا باندلس اسکیل داد
                      پس منطقی نیست بگیم
                      شخصیت های کمیک میتونن ورس اس سی پی رو نابود کنن

                      پاسخ

                    • hope در پاسخ به F

                      آذر 26, 1401

                      اخه نویسنده ای وجود نداره که بخواد کشته یا شکست بخوره.
                      به همین خاطر قبول کردنش سخته.

                      یعنی الان ددپول باندلسه؟
                      چون بارها و بارها نویسنده رو شکست داده و با خواننده حرف زده.

                      شخصیت های کمیک نه همشون،فقط ۱ درصد شخصیت های کمیک.

                      برای مثال کمیک نمیتونه ۱۰۰ درصد انیمه رو نابود کنه چون یه دونه تجسم نویسنده داره(البته کمیک چون تجسم بیشتری داره و مقیاس کیهانی بیشتر و قویتری داره برتره اما ۱۰۰ درصد نمیتونه نابود کنه)

                      دنیای اس سی پی هم همینطور.

                      سینما

                      اینا هرگز نمیشه ۱۰۰ درصد از بین برن به خاطر وجود تجسم نویسنده(البته اس سی پی نویسنده نداره و فقط کارمنده اما برتری کمیک به خاطر وجود تجسم های زیاد تر بهتر و قویتره)

                      به همین خاطر سنگ نویسنده رو میزنیم به سینمون.
                      نویسنده همجا قدرتمندترینه.

                      پاسخ

                    • F در پاسخ به hope

                      آذر 26, 1401

                      اینکه کمیک نویسنده داره دلیل نمیشه بگیم می‌تونه کل اس سی پی رو نابود کنه
                      اس سی پی هم نویسنده داره .نویسنده های خیلی زیادی هم داره
                      حتی یه کرکتری توی اس سی پی هست که یک دست در حال کشیدن رو نشون میده که گفته شده تجسم تمام نویسندگان هست.
                      فک کنم SCP 001 هست

                      پاسخ

                    • hope در پاسخ به F

                      آذر 28, 1401

                      خب قبلا گفتم فکرکنم پایین تر.
                      نمیشه ۱۰۰ درصد اس سی پی رو نابود مرد به دلیل وجود یک تجسم.
                      همچنین انیمه هم همینطور به خاطر وجود یک تجسم.
                      کمیک هم همینطور اما برتری کمیک چیه؟
                      وجود بیش از چندین تجسم که قادرند.

                      پاسخ

                    • F در پاسخ به hope

                      آذر 28, 1401

                      اگه بستگی به تعداد نویسنده داشته باشه
                      بازم اس سی پی جلوتره
                      تعداد نویسندگان اس سی پی خیلی زیادتره

                      پاسخ

                    • hope در پاسخ به F

                      آذر 30, 1401

                      چطور جلوتره؟
                      یکی هستش که اونم نویسنده نیست بلکه تجسم یک کارمنده.

                      تنها برتریش همینه
                      تعداد نویسندگان خیلی بیشتر چه تجسم چه خود نویسنده.
                      هرگز نمیتونن مارول و دیسی رو از بین ببرن.
                      شخصیت های اس سی پی چون کسی روشون کنترلی نداره احتمالش بالا میره که نویسنده های مارول و دیسی روشون کنترل پیدا کنن.
                      چون اس سی پی ها به نوعی شخصیت های اواره ای هستن.

                      پاسخ

                    • اال در پاسخ به hope

                      آذر 27, 1401

                      نگاه کن نویسنده قدرتش به ساختشه مارول و دیسی های اوترن رایتر و توا میشن باندلس بیس لاین
                      دراگون بال مولتیورساله توری بات میشه تو مایه های کمپلکس مولتیورسال
                      کلمه امنی ورس در کمیک منظورشون وسعت کازمالجی بوده و وقتی میگن فقط این در امنی ورس وجود داره یعنی فقط این فرد از کازمالجی و ابعاد نویسنده فراتر رفته
                      اس سی پی ها مقاله هایی هستن که جمع شدن دور هم و اسم اس سی پی گرفتن اسکارلت کینگ با بیدار شدن چیزی رو نابود کرده که از کل ساخته توا و رایتر ضربدر ۱۰۰ فراتر و بزرگتره و البته تا جایی که میدونم تجسم نویسنده مقاله خودش رو نه اونی که شما میگین وجود نداره خورده و جذب کرده و چون مقاله ای هستن هیچوقت اس سی پی ۰۰۱ گیت گاردین با اس سی پی ۰۰۱ اسکارلت کینگ برخورد نمیکنه با اینکه اس سی پی هایی هستن که اگر در یک دنیا بودن حتما هرطور شده باید نبرد میکردن
                      درباره مارول هم قویترین ها ترو فرم ابلیوین که فقط وان ابو ال میتونه بهش آسیب بزنه و جاب بروک هستن

                      پاسخ

                    • hope در پاسخ به اال

                      آذر 28, 1401

                      Shambhalla Strange هم هستش.

                      ابلیوین یا Oblivion یا True Form Oblivion خب قدرت زیادی داره بله اما اینکه بگیم بجز والای همگان کسی قادر به شکستش نیست دروغ گفتیم.

                      البته چون رایتر درخال خاضر نیست بهتره بگیم جک.
                      خب بزرگی دنیای مارول و دیسی خودشون مولتیورس هستش و بالاتر نیست.
                      خوشحالم که بلاخره درک کردین.
                      چرا شخصیت ها فرا تر از خود دنیاهان؟
                      دلیل اول خالق بودنشون
                      دلیل دوم خارج از دنیا بودنشون
                      که بهش میگن امنیورس جایی که اول خالقان اونجا میسازند و بعد وارد خود دنیا میکنن پس اینکه بگیم منظور وسعت دنیا هستش اشتباهه چون امنیورس معنی دیگه ای میده.
                      و تا به حال در کمیک فقط چند نفر(بجز خالقان) در امنیورس فقط و فقط یک لحظه قرار داشتن.
                      Cosmic Armor Superman

                      Astral Regulator Thanos

                      Deadpool

                      True Form Living Tribunal

                      The God Beyonder (Full Retcon Beyonder)

                      البته خدا بیاندر و فرم اصلی دادگاه زندگی درحال حاضر هم در امنیورس هستند.

                      فرم اصلی لوسیفر هم در حد چند لحظه در امنیورس و فراتر قرار داشت اما حالا نابود شده بدونینش چون نویسنده ها دیگه سمتش نمیرن و تاحالا ادامه کمیک نوشته نشده.

                      لوسیفر عادی قادر مطلق هست اما در امنیورس حضور نداره
                      و…

                      در مارول قویترین اگه از نظر قدرت باشه بیاندر یه سرو گردن از والای همگان هم پیش تره

                      توانایی:بی شک والای همگان و فالکرام

                      فرم اصلی ابلیوین در هیچی وجود داشته و دارکنس مارول به حساب میاد.
                      جاب بروک از وجودیت مارول خارجه اما نه به خاطر توانایی هاش بلکه نویسنده چنین خواسته.

                      پاسخ

                    • اال در پاسخ به hope

                      آذر 28, 1401

                      در اصل دنیای اس سی پی نویسنده ای نداره هر اس سی پی نویسنده ای داره و اون نویسنده ها به اس سی پی ورس ربطی ندارن
                      پس الان ندارن اما یه زمان داشتن وقتی تو ویکی یا جایی اومده یعنی غلطه اما وقتی مقاله ذکر کرده تجسم نویسنده رو کشته و جذب کرده یعنی نویسنده مقاله یه تجسمی داشته که توسط اسکارلت کینگ جذب شده که باعث میشه موجودی در سطح توا و رایتر و نویسنده های دیگه بشه و چون کازمالجی اس سی پی بزرگتره میشه گفت برتر به حساب میاد اما هیچکدوم نمیتونن به هم آسیب بزنن از دنیاهای متفاوتی هستن
                      دلیل اینکه وقتی وارد همچین سطحی میشیم از کازمالجی استفاده میکنن هم همینه چون نمیتونن آسیب بزنن و اونی که نشون داده بهتری داشته باشه برتره که کازمالجی خیلی مهمه

                      پاسخ

                    • hope در پاسخ به اال

                      آذر 30, 1401

                      اگه خالقاشونو یه نویسنده حساب کنیم اره.
                      اما حالا؟

                      صحبت ما حال هستش.
                      خب شخصیت های اس سی پی بدون کنترل کسی هستن و میشه گفت موقتی مرده به حساب میان چون داستانی براشون نوشته نمیشه و بقیه داستانا فقط طرفدارا نوشتن و خود خالق ننوشته.
                      کنترل شخصیت های اس سی پی برای مارول و دیسی به حدی زیاده که حتی میتونن برای خودشون کنن.
                      گفتم که بی سر و تهن بی در و پیکرن.
                      رسمی بودن و تایید شده بودن مشکلاتش به ایناست.
                      سایت اس سی پی هم نمیتونی نقض کپی رایت و… کنه چون برای خودشون به حساب نمیان.
                      هم میاد هم نمیاد متوجه میشین که؟

                      از نظر وسعت دنیا اس سی پی یه ویزی در حد چندتا نوشتست اما کمیک فرا تره و انیمه بالاتر از کمیک و در اخر سینما.

                      سطح دنیاها کمیک بی شک اوله و دلیلشم وجود شخصیت و مکان های کیهانی بی شمار.

                      و در اخر قدرت دنیاها که بازم کمیک برتری شاخص و وحشتناکی داره.
                      تقریبا ۹۰ درصد و حتی بیشتر افراد کیهانی کمیک قادر مطلق هستند.
                      ۵۰ درصد بیشتر حاضر مطلق و ۱۰ درصد کمتر دانای مطلق.

                      مطلق بودن بستگی داره.
                      رایتر هم مطلق هستش لوسیفر هم اما در یک سطح نیست.

                      اما اس سی پی
                      بیشتر از ۹۵ درصد قادر مطلقن و ۹۰ درصد و حتی بیشتر حاضر مطلق و فقط کمتر از ۵ درصد دانای مطلق.
                      این درصد ها رو از تعداد شخصیت ها میگم.
                      اکثر شخصیت های اس سی پی قادرمطلقن اما گفتم که،مطلق بودن بستگی داره در چه سطحی باشه.

                      پاسخ

                    • اال در پاسخ به hope

                      آذر 30, 1401

                      مهم بزرگی ساختاره
                      تمام شخصیت های اس سی پی کیهانی قدرت های دارن که باعث شده نشه با چیزایی مثل قادر مطلق بودن کنترلشون
                      اس سی پی متوسطی داریم که بین دنیا ها سفر کرده که بخاطر بزرگی اونا میشه گفت داره بین چیزی بزرگتر از کل ساختار مارول حرکت میکنه و تو ثانیه یه مارول رو رد میکنه و به یه مارول دیگه میرسه(از لحاظ اندازه )
                      و irrelevant قدرت داره که یعنی از کانسپت قدرت بالاتره و اس سی پی ها شدیدا بی در و پی کرن و بدون منطقه قدرتشون اما نمیتونن صد در صد کمیک رو نابود کنن بخاطر نویسنده ها البته این درباره ۹۹ هست
                      اسکارلت کینگ هنوزم که هنوزه قدرت نویسنده رو داره و نویسنده های دیگه نمیتونن شکستش بدن در یه حدن و بخاطر حریف های قوی‌تر و ساختار بزرگ میشه گفت اسکارلت کینگ برتر نشون داده شده
                      اما بازم میگن نمیتونن به هم آسیب بزنن از دنیا های متفاوتی هستن فقط افراد کمی میتونن به دنیا های دیگه آسیب بزنن که حضور مطلق در فیکشن دارن مثل omniversal traveler و ابوسولوت اینفینیتی هستن برای مثال خیلی هاشون واسه world of darkness هستن

                      پاسخ

                    • hope در پاسخ به اال

                      دی 2, 1401

                      از نظر وسعت(ساختاری)
                      اس سی پی خیلی خیلی زیاد بزرگه،بیش از حد زیاد که خب مارول در مقابلش میتونه اندازه انسان نسبت به سیاره مشتری باشه اما همون انسان توانایی اینو داره که مشتری رو از بین ببره.
                      داشتن وسعت نمیتونه ملاک باشه البته برای بعضیا هست.
                      قدرت دنیاست که قوی نشونش میده.

                      امنیورسال تراور به معنی سفر در هیچ چیز و همه چیز هستش که بستگی داره منظورش از امنیورسال چی باشه.
                      امنیورسال فیکشن ها یا امنیورسال دنیای خودش که خب جمع نبسته و مطمئن نمیشه گفت.

                      هیچ نویسنده ای اجازه نداره وارد دنیای دیگه ای بشه مگر اینکه کراس اور باشه.
                      برای مثال دادگاه زندگی وارد دیسی شد و اسپکتر وارد مارول.
                      در غیر اینصورت ممکن نیست و اینکار از دست نویسنده بر نمیاد.

                      تنها نویسنده ای که تونسته بدون کراس اور وارد دنیاها بشه جک کربی یا فالکرام هستش که به شکل منبع وارد دیسی شد.
                      تنها شخصیت فیکشنه که این توانایی رو داشت و دلیلش هم این بود که هم زمان هم برای مارول کار میکرد هم دیسی.

                      درکل شخصیت های داستانی فرقی نمیکنه چه کمیک چه اس سی پی و… بدون نویسنده زنده نیستن.
                      اینکه به هم نمیتونن اسیب بزنن هم درسته
                      چون نمیتونن وارد دنیای هم دیگه بشن.
                      تا حدودی حرفاتون درسته.

                      پاسخ

                    • اال در پاسخ به hope

                      دی 5, 1401

                      بعضی از افراد که لقب و سطحی دارن به نام ابسولوت اینفینیتی توانایی این کار رو دارن که به داستان های دیگه برن اما بازم نمیتونن آسیب بزنن بخاطر فراتر از نویسنده ها بودنشونه که میتونن به کل فیکشن سفر کنن (یکی دوتاشون مثل موناد یا آنتی پرینسیپل یا mathverse white light که فرق دارن و تو هم داخل فیکشنن و هم داخل دنیای واقعی میتونن به دنیا های دیگه آسیب هم بزنن )
                      از لحاظ قواعد وجود در دنیا و کازمالجی بالاتر یکی از برتری هاست
                      طبق گفته های قبلیم اسکارلت کینگ نشون داده قدرت هایی برابر با نویسنده و خالقش داره و خب بزرگترین ملاک وقتی اینطوری میشن اینه که کدوم سریعتر عمل کنه و حریف رو پاک کنه یا اینکه یکیشون ساختار بزرگتری داشته باشه و بهتر
                      حدود ۵۰ درصد اس سی پی ها از لحاظ توانایی از مارول و دیسی بدونه نویسنده ها بالاترن که اس سی پی هارو بالاتر نشون میده
                      و از قدرت نویسنده ها یدونه نویسنده هست به اسم supreme author/the true narrator که در واقعیت هم وجود داره (نه یه چی مثل وان آب ال که تجسمی از واقعیته خودش داخل واقعیته این فرد) و اسکارلت دیمن(نسخه اصلی سی ان اسکارلت کینگ) تا حدودی درحد این فرده
                      اس سی پی پیشرفته ترین و قویترین ورس بعد از ورلد اف دارکنس هستش (ورلد اف دارکنس موجوداتی مثل بودا شیوا و خیلی از این هارو درون خودش داره)

                      پاسخ

                    • hope در پاسخ به اال

                      دی 13, 1401

                      هرگز به هیچ عنوان هیچ شخصیتی قادر نیست وارد دنیای دیگه ای بشه.
                      دلیل های زیادی وجود داره.
                      کمپانی های کمیک این اجازه رو نمیدن که شخصیت های ناشناخته و خارج از کمیک خودشون وارد کمیک بشن و وارد شدن شخصیت های اس سی پی و دنیای تاریکی هرچقدر هم واقعی باشن که از نظر منطق حور در نمیاد باز نمیتونن وارد کمپانی دیگه ای بشن مکه اینکه خود کمپانی اجازشو بده.
                      حتی اگه یه انسان واقعی هم در نظر بگیریم اون شخصیت ها رو به هیچ عنوان قادر نیستن وارد کمیک،سینما و… بشن.

                      اما از طرفی اونا میتونن و دلیلش هم نبود نویسنده هستش تو دنیای اس سی پی.

                      بله از True Narrator اطلاع دارم.
                      اما نویسنده نیست
                      معنی اسمش هم میتونه اثبات کنه.
                      به نوعی همون واچر کمیک میشه.

                      در واقعیت وجود داره؟
                      لطفا در این مورد بیشتر توضیح بدین چون فقط یه تئوری هستش.

                      اما اینکه بتونن وارد دنیاهای دیگه ای بشن احتمالش صفر هستش.

                      پاسخ

                    • اال در پاسخ به hope

                      آذر 29, 1401

                      به بزرگی و قدرت اس سی پی ورس برتره و وقتی موجوداتی هستن که درحد سازنده خودشون بودن فرقی با نویسنده ندارن در نهایت هیچکدوم نمیتونن آسیب بزنن اس سی پی ها فقط تو دنیای خودشون برتر نشون دادن و دنیای بزرگتری دارن در همین حد

                      پاسخ

                    • hope در پاسخ به اال

                      دی 2, 1401

                      از نظر وسعت مارول چیزی به اسم امنیورس داره(هردو دارن ولی تو امنیورس اس سی پی کسی حضور نداره حتی اگه باندلس باشه،امنیورس فراتر از چیزیه که ما فکرمیکنیم)
                      اما در مارول چند نفر حضور دارن و حتی دیسی.
                      قدرت:وجود چندین قادر نویسنده و چندین منبع در طرفی وجود نداشتن هیچ نویسنده و منبعی.
                      ملاک های بنده اینا بود و بستگی داره که ملاک شما چی باشه که احترام میزارم به نظر شما.

                      و یک موضوعی.
                      اس سی پی نویسنده نداره که،چطور هم اندازه اوناست؟
                      اگه منظورتون خالقه که چنین چیزی ممکن نیست.
                      و اینکه کجا گفته شده نویسنده خودشون رو خوردن و شکست دادن؟
                      ممنون میشم بگین.

                      و بله از نظر بزرگی دنیا اس سی پی انقدر بزرگه که هر شخصیتی حداقل هزاران مولتیورس از بین برده.

                      پاسخ

                    • اال در پاسخ به hope

                      دی 3, 1401

                      طبق مقاله های اس سی پی اسکارلت کینگ قدرت های خالق خودش رو بدست آورده و تجسم اونو کشته و جذب کرده
                      مهم ترین ملاک اندازست و امنیورس برای اندازه به حساب نمیاد چون بخشی از ورس نیست فراتر از ورسه که نویسنده استفادش میکنه

                      پاسخ

                    • hope در پاسخ به اال

                      دی 4, 1401

                      بله درسته از نظر وسعت(ساختاری) هرگز مارول در مقابل اس سی پی یک سلول به نظر میاد.
                      اما خب توانایی نسبتا زیاد تری داره.

                      بنده خوندم و چنین چیزی نوشته نشده بود(اینکه نویسنده خورده یا قدرتش رو جذب کرده)
                      دلیل دیگه ای که نقضش میکنه اینه که جز یک داستان داستان دیگه ای نداره که ثابت میکنه قدرت نویسندگی نداره.
                      خیلیا ازاتوت یا ازاتوس(Azathoth) برتر میدونن نسبت به اسکارلت کینگ.
                      ازاتوس هم باندلس نیست.

                      کاملا درسته امنیورس در داخل دنیای کمیک نیست پس نمیشه گفت جزوی از کمیک حساب میشه و میشه وسعت در نظر گرفت.

                      پاسخ

                    • اال در پاسخ به hope

                      آذر 15, 1401

                      یه حرکت و چیزی وجود داره به اسم ترنسد
                      وقتی تو یه چیزی رو ترنسد کنی یه جورایی مثل خالقش میشی از برتر میشی دو بعدی میبینیش و حتی اگه نویسنده هم باشه چه تجسم چه اصلی ساخته خودت توانایی ترنسد تورو داره هرکاری کن مگر قبل از اینکه به قدرت تو برسه نابودش کنی
                      برایاینکه بهتر بفهمی بهتره اگه بری قواعد اسکیل و سطح قدرت داخل فیکشن رو بخونی جای اینکه مقاله های اس سی پی و فیت و توانایی هارو ببینی چون یه نویسنده میتونه یه دنیایی بسازه که کلا یه سیارست تا لول سیاره ای بشه میتونه یه یونیورس بسازه که راحت اسکیل باندلس داشته باشه

                      پاسخ

                    • hope در پاسخ به اال

                      آذر 15, 1401

                      دنیای اس سی پی اصلا چیزی به اسم نویسنده ندارد که بخواهد قویتر باشد.
                      بله شخصیت هایی هستند که از خالقانشان قویتر هستند اما فرد واقعی…خیر به هیچ عنوان.

                      پاسخ

              • رهام در پاسخ به hope

                آذر 10, 1401

                این برای همه نویسندگان صدق میکنه
                مگه استنلی و جک کربی مقاله های اس سی پی رو مینویسن برادر من
                میتونم بدونم بر چه حسبی میگی که همه جا وجود داشته؟خوب اینجوری باشه پس استنلی میشه قدرتمند ترین کرکتر فیکشن من هیچ وقت همچین چیزی نشنیدم

                پاسخ

                • hope در پاسخ به رهام

                  آذر 12, 1401

                  دقیقا موافق هستم.

                  خیر نمینویسند.

                  بنده فقط از لحاظ توانایی گفتم.
                  از لحاظ توانایی تجسم های نویسندگان قویترین های داستان ها هستند.
                  چون میتوانند قدرتشان را هرچقدر که میخواهند افزایش بدهند.
                  تجسم نویسنده قادر به خلق ارتشی از لوسیفر یا بیاندر بسازند(منظور از ارتش میتواند میلیون ها یا میلیاردها باشد)

                  باز هم میگم تجسمات نویسنده قویترین هستند.
                  البته تجسم کمپانی ها هم از یاد نبریم.

                  پاسخ

                  • Stan در پاسخ به hope

                    آذر 12, 1401

                    آواتار نویسنده خودش به خیلی چیزا محدوده همونطور که گفتم در کامنت قبلی
                    و اینکه نویسنده حتی بدون کاغذ و یا حتی مداد توان نوشتن نداره
                    یعنی اگه اور ووید که تجسم تمام کاغذ های کمیک دی سیه نباشه رایتر توانایی نوشتن داستان نداره

                    پاسخ

                    • hope در پاسخ به Stan

                      آذر 14, 1401

                      بله.البته اگر نباشند.
                      اورووید و خانه ایده ها غیرقابل نابودی هستند.
                      شخصیت هایی هستند که کل کمیک رو نابود کردند اما بازهم کمیک نوشته شد.
                      پس حتی اگر کمیک به اتم تبدیل بشه اورووید و خانه ایده ها هستند هنوز.
                      پس فکرمیکنم مشکلی نیست در این باره.

                      پاسخ

              • F در پاسخ به hope

                آذر 12, 1401

                بازم دارین تعصبی حرف میزنین
                اول میگین نویسنده هر داستان به روی داستان خودش تسلط داره بعد میاین میگین استن لی به تمام فیکشن دسترسی داره
                استن لی ایا اس سی پی رو ساخته؟
                توی اس سی پی حضور داشته؟
                خیر

                پاسخ

                • hope در پاسخ به F

                  آذر 14, 1401

                  والای همگان،سورس،رایتر و فالکرام تنها تجسم نویسنده نیستند،بلکه در تمام فیکشن ها حداقل یکی تجسم نویسنده حضور دارد.

                  دنیای اس سی پی فقط یک سایت هستش.
                  استن لی و… هرگز یک سایت رو نساختند.

                  دلیل دیگه بنده این هستش:
                  اگر لوسیفر وارد فیکشن های دیگه شود(تقریبا غیرممکن اما بر فرض مثال) میتواند شخصیت های بر مثال اس سی پی را نابود کند؛اما ان شخصیت توسط چه کسی خلق شده؟
                  رایتر
                  به همین دلیل تجسم های نویسنده(فقط متعلق به دنیای کمیک نیست) قویترین های کل داستان ها هستند بله.
                  فکرمیکنم منظورم رو متوجه بشین احتمالا.

                  پاسخ

                  • رهام در پاسخ به hope

                    آذر 14, 1401

                    همچنان نظرتون اشتباهه قرار نیست هرکی ابیلیتی نویسندگی داره قویترین باشه

                    پاسخ

                    • hope در پاسخ به رهام

                      آذر 15, 1401

                      شما میتوانید اواتار نویسنده ای رو نام ببرید که قویترین نیست؟
                      دقت کنید اواتار نویسنده.

                      کازمیک سوپرمن هم توانایی نویسندگی دارد اما پر مقابل بیاندر و شخصیت های در این سطح حرفی برای گفتن ندارد.

                      پاسخ

                    • رهام در پاسخ به hope

                      آذر 16, 1401

                      باگز بانی😂😂😂😂

                      پاسخ

                    • hope در پاسخ به رهام

                      آذر 19, 1401

                      🤤
                      تجسم کدوم نویسنده یا فرد دیگری است؟

                      چقدر کنجکاو شدم.🙂😄

                      پاسخ

                    • رهام در پاسخ به hope

                      آذر 19, 1401

                      تجسم نیست
                      قدرت نویسندگی و تغییر داستان داره
                      که تو اپیزوداش چندین بار ثابت شده

                      پاسخ

                    • hope در پاسخ به رهام

                      آذر 22, 1401

                      خب پس نظرم رو با دقت نخوندین چون گفتم تجسم نه قدرت نویسندگی
                      چون سوپرمن کازمیک هم قدرت نویسندگی دارد.
                      به هرحال به نظر بنده از این بحث دور شیم چون فکرنمیکنم اطلاعاتی به هم دیگه اضافه کنیم.

                      بابت اون استیکر هم عذر میخوام چون دستم خورد.🌹

                      پاسخ

                    • رهام در پاسخ به hope

                      آذر 22, 1401

                      متوجه شدم اونو

                      پاسخ

                    • Stan در پاسخ به رهام

                      آذر 22, 1401

                      مثال قشنگی داش

                      پاسخ

  17. استون

    آبان 29, 1401

    mahdi:
    ثور چنتا حالت داره تو نسخه عادی که سوپرمن رو جر میدن
    ثور هیچوقت از تمام قدرتش استفاده نمیکنه و ثابت شده تو کمیک incredible hulk جلد 440 و بمب اتم هم کاریش نتونست بکنه
    حالت واریور اف مدنس که قدرتش ده برابر میشه یا فراتر که تقریبا میتونه تو هر ضربه از گاد بلست و ترمو بلست استفاده کنه ثور راحت با گاد بلست تونست شیش سنگ تانوسو شکست بده
    ترمو بلست هم که گلوری رو وان شات کرد که قدرت ده هزار یونیورس رو داشت با خدایانش
    در حالی که سوپرمن فقط تونسته با یکیش مبارزه کنه
    سرعت هم که تو اکثر کمیکا به ثور کم لطفی شده وگرنه سیلور سارفر براش صحنه آهسته بود و سیلور سارفر گفت که تو سریع تر از منی این کمیک رو پنلشو دیدم اسمشو نمیدونم هر موقع پیدا کردم میگم حالا هی بیاین بگین بهشتو نگه داشته و اینا صد در صد اوت لایر هست یعنی فیت لایه شیش که میشه با لوسیفر یکی اصلا سوپرمن در حد لوسیفر نیست
    بعدشم چطوری میگی فیت میکابوشی اوت لایره وقتی فونیکسو وان شات کرده

    پاسخ

    • رهام در پاسخ به استون

      آبان 30, 1401

      وایسا وایسا چرا قاتی شد اقا 😂😂

      پاسخ

    • اال در پاسخ به استون

      آذر 3, 1401

      مهدی کیه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      پاسخ

  18. Stan

    آبان 26, 1401

    محتشم خود ثور وقتی داشت کریتوسو خفه میکرد گفت این گاد آف واره واقعی نیست خود واقعیتو نشون بده
    که یعنی کریتوس از پاور لولش استفاده نمی‌کرد که اینطوری کتک خورد
    ولی آخر بازی خود واقعیشو نشون داد و ثورو مورد تجاوز سنگینی قرار داد

    پاسخ

  19. محمد پور محتشم

    آبان 26, 1401

    جدیدا یک حرفهایی داره بین مارول فن ها میپیچه اینم اینه که میگن رون کینگ ثور آواتار والای همگان و پس ترین همگان هست برای همین تونست مارول رو وان شات و نابود کنه بعد از اول خلقش کنه دقیق کاری که والای همگان و پس ترین همگان انجام میدن درضمن دیگه داره تو یوتیوب این که ران کینگ ثور کازمیک ارمور رو شکست میده قبول میشه تقریبا همه دیگه این رو قبول ندارن بعضی ها میگن نو دیف به نظر خودم هم با در نظر گرفتن فیت ها قابل قبوله ببینید آوروید از والای همگان ضعیف تره ولی رایتر با والای همگان برابری می‌کنه دیگه همه این رو قبول دارن دو نسخه جدید دیده نشده ثور هم هست ثور د مرگد وایت اترنیتی که از والای همگان هم قوی تره یکی ثور د اسپکت پاورز آف وان اباو آل هر دو شون والای همگان رو میزنن مرگد وایت اترنیتی اکستریم دیف اسپکت آف توا مید های دیف

    پاسخ

    • استون در پاسخ به محمد پور محتشم

      آبان 26, 1401

      داش اون مرجد ویث اترنیتی هست که میشه ادغام شده با اترنیتی که فک کنم کامنت منو دیدی بعدش چطوری ممکنه اترنیتی از والای همگان قویتر باشه رایتر برابر نیست قویتره اون دومی هم که گفتی فن میده هیچ‌کس هم تو یوتوب نگفته ار کی تی میزنه

      پاسخ

      • hope در پاسخ به استون

        آبان 28, 1401

        رایتر دارای توانایی یک نویسنده است درحالی که والای همگان دارای توانایی تمام نویسندگان مارول است.
        فکرنمیکنم رایتر قدرتمندتر باشد.

        پاسخ

        • رهام در پاسخ به hope

          آبان 29, 1401

          والای همگان دیبانک شده برادرمن دیگه آواتار نویسنده نیست

          پاسخ

          • hope در پاسخ به رهام

            آبان 30, 1401

            بنده ویدیو یا مقاله ای راجب اینکه استن لی گفته باشه ندیدم.
            اگر امکان داره لینک ویدیو یا مقاله رو بفرستین.
            احتمالا بنده اشتباه میکنم اما در معرفی شخصیت او هم چنین امده و حتی در داخل کمیک هم با مداد خود که اندازه مداد او هم اندازه مولتیورس است شخصیت ها را طراحی کرد.

            پاسخ

            • رهام در پاسخ به hope

              آبان 30, 1401

              اگه بتونم برات پیداش میکنم 🍻

              پاسخ

          • hope در پاسخ به رهام

            آذر 1, 1401

            رایتر فقط بر روی دیسی کنترل دارد و نمیتواند داستان شخصیت های مارول را تغییر دهد.
            رایتر در مقابل شخصیت های مارول یک انسان فانی هستش.
            البته گفتنی است که در دیسی هم از بین رفته و درحال حاضر وجود ندارد

            پاسخ

            • رهام در پاسخ به hope

              آذر 7, 1401

              این برای وان ابو ال هم صدق میکنه چون اون اگه نویسنده هم باشه(که نیست و کاملا دیبانک شده)فقط بر روی مارول کنترل دارع

              پاسخ

              • hope در پاسخ به رهام

                آذر 9, 1401

                دیباکی در کار نیست.
                جک کربی در دیسی بوده و حتی شخصیت های زیادی که معروفشون دارکساید هستش رو خلق کرده.
                پس والای همگان که قدرت تمام نویسندگان رو داراست بر روی دیگر فیکشن ها هم تسلط دارد.

                دلیل اینکه دیبانک شدن را نقض میکند رو بالاتر گفتم.
                استن لی هرگز راجب والای همگان صحبتی نکرده.(استن لی فرد مورد علاقه من است و از هیچی اون از قبلا گذر نکردم و هیچوقت ندیدم که راجب والای همگان صحبتی کند)

                پاسخ

                • رهام در پاسخ به hope

                  آذر 10, 1401

                  من نتونستم اون دیبانک رو پیدا کنم اما خیلی جاها دیدم و شنیدمش
                  میگم هر داستانی بخش خودشو داره نمیتونی کمیک و گیم و انیمع و … رو قاتی هم بکنی
                  من هیچ وقت ندیدم استن لی در ساخت یه گیم یا یه انیمع ای چیزی نقش داشته باشه با توجه به حرف بالات

                  پاسخ

                  • hope در پاسخ به رهام

                    آذر 12, 1401

                    اینکه هر چیزی دنیای خودش رو داراست بنده مطلع هستم.

                    کمیک مربوط به انیمه نیست و هرگز تسلطی نخواهند داشت نویسندگان(البته اگر کار نکرده باشند)
                    یا دنیا های دیگه

                    برادران وارنر خودشان گفتند استن لی در قلب و وجود مارول وجود دارد و با اینکه نیستش اما باز هم به اسم اون کار میکنیم،پس با حرف ایشون استن لی در دنیای بازی هم وجود دارد(مارول بازی های زیادی دارد و پس استن لی در دنیای بازی هم وجود دارد با اینکه دیده نشده است)

                    شما این مصاحبه رو میتونین با سرچ کردن:
                    سخنان برادران وارنر در مورد استن لی
                    ببینین.

                    یک دلیل اینکه دیبانک رو نقض میکنه مداد اون هستش.
                    مدادی که کمیک ها رو مینویسد.

                    جالبه که حتی صورت والای همگان هم دیبانک شدن رو نقض میکند.

                    پاسخ

                    • Stan در پاسخ به hope

                      آذر 12, 1401

                      به ورس بازی ها و فیلم ها و کمیک های مارول
                      نه ورس های دیگه

                      پاسخ

                • Stan در پاسخ به hope

                  آذر 11, 1401

                  تمام نویسندگان مارول پس اگه حساب کنیم دینابکم نشده باشه بازم فقط رو تمام داستانای مارول تسلط داره

                  پاسخ

                  • hope در پاسخ به Stan

                    آذر 15, 1401

                    به غیر از جک کربی بله بر روی دنیاهای دیگه تسلطی ندارند(فقط در نویسندگی؛توانایی خلق شخصیت هایی رو دارند که بتواند مارشان را انجام دهد)

                    پاسخ

        • استون در پاسخ به hope

          آبان 29, 1401

          دا میدونیم همه ولی دیبانک شد و استنلی گفت من نیستم

          پاسخ

        • Stan در پاسخ به hope

          آبان 29, 1401

          گفتم کازمالاجی که آواتار نویسنده خلق کرده مهمه

          پاسخ

      • محمد پور محتشم در پاسخ به استون

        آبان 28, 1401

        اون ثور ثور معمولی نبود که با اترنیتی ادغام شد ویدیو تو یوتیوب هست این ورژن ثور رو از والای همگان هم قویتر می‌دونن‌ خودم هم برام سواله

        پاسخ

    • Stan در پاسخ به محمد پور محتشم

      آبان 26, 1401

      رون کینگ اصلا چنین کاری نکرد ته کارش ایگدراسیل و سایه نشینان بودن
      تو یوتیوب این که سایتاما فیکشنو سولو می‌کنه هم قبول شده
      تو کمیک اصلا شاهکارهای که میگی نیست
      کازمیک دستشو از کمیک آورده بیرون و رایترو لمس کرده
      ولی تو این چیزایی که میگی از خودته
      کجا مارولو نابود کرد ؟
      کجا فیکشنو سولو کرد؟

      پاسخ

    • رهام در پاسخ به محمد پور محتشم

      آبان 26, 1401

      بابا چرا شعر میگی خداییش چی میگی😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐

      پاسخ

    • hope در پاسخ به محمد پور محتشم

      آذر 1, 1401

      حتی شایعه هم نشده است.
      The Fulcrum
      The Protege
      Yahweh
      تنها اواتار های رسمی والای همگان هستند.
      حتی اگر شایعه هم شود که بنده ندیدم ثور حتی نمیداند والای همگان کیست.

      پاسخ

  20. محمد پور محتشم

    آبان 25, 1401

    ببخشید مشت هایی که ثور به هالک زد نتیجه قدرت مشت ثور بود یا نتیجه رعد بلاست چون من دیدم ثور مشت رو که زد هالک رفت رو هوا بعد بلاست رعد از دست ثور در اومد

    پاسخ