مبارزه ثور و سوپرمن؛ کدامیک در نبرد مرگ پیروز می‌شوند؟

طرفداران سالیان زیادی راجع‌به اینکه چه ابرقهرمانی می‌تواند دیگری را شکست دهد بحث می‌کنند. استاندارد طلایی قدرت ابرقهرمانی در این بحث‌های دوستانه کاراکتر سوپرمن است. با توجه به توانایی‌ها و قدرت نامحدود این ابرقهرمان دشوار است که بگوییم چه کاراکتر دیگری می‌تواند در یک چالش جدی به‌صورت عادلانه او را شکست دهد.

با‌این‌حال ثور، یکی از قدرتمندترین انتقام‌جویان مارول، ممکن است به‌ اندازه کافی قوی باشد تا این کاراکتر را شکست دهد. او با توانایی‌های ازگاردی و چکش فوق‌العاده‌اش یک خدا در عرصه مبارزه محسوب می‌شود. ثور به‌واسطه این قدرت‌ها می‌تواند دشمنان به مراتب قوی‌تر از خودش را طبق قاعده مبارزه شکست دهد.

با توجه به اینکه ثور می‌تواند قدرتمند باشد و سوپرمن نیز می‌تواند قدرتمندتر از یک لوکوموتیو و سریع‌تر از یک گلوله باشد، طی این مطلب قصد داریم پی ببریم اگر این دو ابرقهرمان در مقابل یکدیگر قرار بگیرند کدامیک پیروز شده و دیگری را شکست می‌دهد. با پروشات همراه باشید.


کدام نسخه از سوپرمن در مقابل کدام نسخه از ثور؟

با توجه به جهان‌های موازی و دوره‌های زمانی مختلف ابرقهرمانان در کمیک‌ها، دی سی و مارول نسخه‌های گوناگونی از سوپرمن و ثور را به طرفداران معرفی کرده‌اند. درنتیجه ابتدا باید مشخص کنیم کدام نسخه از این ابرقهرمانان را برای مقایسه انتخاب خواهیم کرد. در دنیای دی سی، سوپرمن قبل از خط داستانی “بحران در زمین‌های نامحدود” (Crisis on Infinite Earths) دارای قدرت زیادی بود.

طی برخی از کمیک‌ها که قبل از کمیک بحران در زمین‌های نامحدود منتشر شدند سوپرمن دارای توانایی‌های جدید و فوق‌العاده زیادی بود که بعدها در هیچ مطلب دیگری نتوانست به آن سطح از قدرت دست پیدا کند (لازم به ذکر است کمیک زمین‌های نامحدود در سال 1986 منتشر شده بود). به‌طور مثال عطسه سوپرمن به‌حدی نیرو داشت که می‌توانست نظم منظومه شمسی را برهم بزند.

در هیچ جای دیگری از تاریخ کاراکتر سوپرمن ما شاهد چنین میزان قدرتی در او نبودیم. نسخه مدرن این کاراکتر یعنی سوپرمن پس از بحران دارای محدودیت‌های گوناگونی است. حتی برخی از دشمنان او مانند دومزدی و دارک‌ساید به‌راحتی می‌توانند در عرصه قدرت با او مقابله کنند.

البته در جاهایی دیگر نیز سوپرمن دارای قدرت‌های زیادی بود. در کمیک All-Star Superman مرد پولادین قبل از لحظه مرگش قدرت بسیاری زیادی داشت و بسیار نیرومند شده بود.

اما ثور در طول تاریخ فرازونشیب کمتری داشته و از میزان قدرت نسبتا پایداری برخوردار بوده است. با‌این‌حال زمان‌هایی نیز در کمیک‌ها وجود داشت که این کاراکتر ضعیف‌تر یا قوی‌تر بود. از آنجایی‌که سوپرمن قبل از بحران با قدرت‌های عجیبش به‌راحتی می‌تواند ثور را شکست دهد، طی این مطلب قصد داریم قدرت سوپرمن بعد از بحران را با کاراکتر ثور دنیای اصلی مارول مقایسه کنیم. در واقع نسخه‌های نرمال و شناخته‌شده از این دو کاراکتر را در مقابل یکدیگر قرار خواهیم داد. مبارزه جذابی پیش رو داریم، اینطور فکر نمی‌کنید؟!


ثور قدرتمندتر است یا سوپرمن؟

هرطور محاسبه کنید سوپرمن به‌لحاظ قدرت نسبت به ثور برتری دارد. او در کمیک‌ها نظم سیارات را بهم ریخته و افراد را با قدرت وحشیانه‌اش به مدار خارج از جو پرتاب کرده. در جهان دی سی قدرت سوپرمن بی‌نظیر است. بااین‌حال ثور نیز قدرت قابل‌توجهی دارد. این کاراکتر با قدرت خالص خود توانست کل یک سیاره را طی مبارزه‌اش با بتا ری بیل نابود کند.

ثور گالاکتوس و فنیکس فورس را که از قدرت‌های کیهانی بزرگ بودند تقریبا شکست داده است. او وزن ازگارد را نگه‌داشته و در برابر جاذبه یک سیاه‌چاله مقاومت کرده. با وجود اینکه هنوز ممکن است سوپرمن کمی قدرتمندتر به‌نظر برسد، ولی این اختلاف قدرت بین سوپرمن پس از بحران با ثور چندان زیاد نیست.


کدام یک قدرت بیشتری دارد؟

به‌لحاظ قدرت‌های ابرانسانی سوپرمن پیروز می‌شود. با قدرت‌هایی چون تنفس انجمادی و دید حرارتی مرد پولادین به‌شکلی واضح مهمات بیشتری دارد. بااین‌حال ثور نیز پیوسته با غول‌های بزرگی در نبرد بوده و در مقابل نیروهای وحشتناکی چون سلستیال‌ها مقاومت کرده است. توانایی‌های سوپرمن ممکن است به ثور ضربه بزند ولی لزوما نمی‌تواند او را شکست دهد.

ثور علاوه‌بر توانایی‌های ازگاردی و نیروی فیزیکی‌اش، یک قدرت اصلی دیگر نیز دارد که کنترل صاعقه است. او به‌عنوان خدای رعد می‌تواند صاعقه را کنترل کند. قدرت صاعقه این کاراکتر فاکتوری است که می‌تواند نقشی موثر در مبارزه علیه سوپرمن داشته باشد.


سوپرمن و جادوی ثور

سوپرمن نقاط ضعفی نیز دارد. نزدیکی به یک خورشید سرخ یا کریپتونایت می‌تواند او را ضعیف کند. سوپرمن همچنین در مقابل جادو نیز ضعف دارد. این یکی از اصلی‌ترین دلایلی است که طبق آن شزم، ابرقهرمان وابسته به قدرت‌های جادویی، می‌تواند سوپرمن را شکست داده و بر او پیروز شود.

ثور با قدرت جادویی آمیخته شده است. این قدرت باعث شده ثور بتواند با سرعتی فراتر از سرعت صاعقه چکش خود را چرخانده و آن را به حرکت دربیاورد. توانایی‌های جادویی خدای رعد باعث شده تا او در هر شرایطی بتواند قدرت خود را حفظ کند. ثور با تولید صاعقه جادویی خویش می‌تواند صدماتی جبران‌ناپذیر به رقیب خود وارد کند.

درنتیجه وقتی سوپرمن با یکی از نقطه ضعف‌هایش مواجه شود دیگر مهم نیست تا چه اندازه قدرت داشته باشد. ثور در چیزی قدرت دارد که نقطه ضعف سوپرمن محسوب می‌شود. شاید مرد پولادین بتواند با قدرتش بر ثور غلبه کند؛ ولی خدای رعد با تکیه بر نیروهای جادویی‌اش می‌تواند صدماتی جدی به سوپرمن وارد کند.


کدامیک پیروز می‌شود؟

اجازه بدهید روراست باشیم؛ نمی‌توان بطور قطع گفت کدام یک در یک مبارزه تن به تن و عادلانه پیروز خواهد شد.

با وجود ضعف سوپرمن نسبت به جادو، ثور یک برتری دیگر نیز نسبت به مرد پولادین دارد. سوپرمن معمولا در مبارزه‌های دوستانه و زمانی‌که حریفش موجود شروری نباشد عقب می‌کشد. به همین دلیل است که بتمن اغلب سوپرمن را شکست می‌دهد. درنتیجه تصور اینکه سوپرمن در مبارزه با ثور مایل به عقب‌نشینی باشد سخت نیست. ولی ثور عاشق جنگیدن است و بدون شک از تک تک ثانیه‌های مبارزه‌اش با مرد پولادین لذت خواهد برد.

احتمالا سوپرمن با سرعت فوق‌العاده زیادش بتواند ثور را قبل از اینکه شانس داشته باشد صاعقه خود را ایجاد کند شکست دهد. اما سوپرمن معمولا در مبارزه‌هایش، به‌خصوص مبارزه با دوستان از حداکثر قدرت خود استفاده نمی‌کند. ولی ثور برخلاف او کاملا مبارزه را جدی گرفته و تمام سعیش را می‌کند تا در نبرد پیروز شود.

با توجه به قدرت جادویی ثور و اینکه سوپرمن در مبارزه‌اش تعلل می‌کند، ممکن است خدای رعد این شانس را داشته باشد تا به کمک جادو و صاعقه‌ مرد پولادین را شکست دهد. شاید سوپرمن مرد پولادین باشد، اما اگر تعلل کند ثور به‌ اندازه کافی قدرتمند است تا به کمک قدرت جادویی صاعقه‌اش او را شوکه کرده و شکست دهد، اما اگر سوپرمن با تمام قدرتش در این نبرد شرکت کند و از حداکثر توانایی خود استفاده کند احتمالا پیروز مبارزه خواهد بود.

نظر شما چیست؟ اگر مبارزه‌ای بین ثور و سوپرمن صورت بگیرد کدام یک پیروز خواهند شد؟ منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (4103)

بستن فرم

  1. Naruhinahiroemi

    شهریور 20, 1401

    آقا یه سوالی ذهن منو درگیر کرده ، بین میکابوشی و دارکست نایت کدوم قویتره؟ (darkest knight یکی از نسخه های موازی و فوق العاده قدرتمند بتمن هستش و به لحاظ ظاهری خیلی شبیه زه میکابوشی هستش)

    پاسخ

    • محمد پور محتشم در پاسخ به Naruhinahiroemi

      شهریور 20, 1401

      با اینکه من یک مارول فنم اما دارکست نایت قوی تره

      پاسخ

      • استون در پاسخ به محمد پور محتشم

        شهریور 22, 1401

        اصلا چه ربطی به فن داره مثل این میمونه که یکی بگه رایتر قوی تره یا بلک ویدو
        بعد بگی با این که مارول فنم ولی رایتر

        پاسخ

    • استون در پاسخ به Naruhinahiroemi

      شهریور 20, 1401

      اطلاع دقیقی ندارم ولی دارکست نایت های اوتره میکابوشی در حالت معمولی اوتر هست و احتمالا شکست بخوره ولی فول پاور میکابوشی که 98 درصد مولتی ورس مارول رو جذب کرده بود که ثور شکستش داد با ترمو بلست قابل بحث هست و به احتمال بیشتر میکابوشی میبره

      پاسخ

  2. محمد مهدی

    شهریور 19, 1401

    فک کنم دیگه تو سینما کاری از دست سوپرمن که هیچ دارک ساید هم بر نیاد طوری که گفته شده ثور تونسته کمی از قدرت رون مجیک رو بگیره طوری که گفته شده وقتی اودین مود ثور تو رگناروک فعال شد بخش کمی از رون مجیک که اودین داشت به ثور منتقل شد ولی نمیتونست زیاد ازش استفاده کنه تو لاو اند تندر به بخش زیادی از این جادویی که بهش داده شده مسلط شده مارول گفته که گور قدرت کامل رو تو سینما داشت مثل کمیک که تونست ثور جوان ثور معمولی و کینگ ثور رو شکست بده و کینگ ثور رو کشت که یعنی ثور گور کمیک رو کشته که جاستیس لیگ و اونجرز رو سولو میکنه

    پاسخ

  3. استون

    شهریور 18, 1401

    از این دی سی فن ها هر چیزی بر میاد 😂😂😂
    اولش که کل کمیک و سایت های معروف مثل سی بی ار و کوارا کل سایت های خارجی پیج ها برتر میدونن
    بعد میگه که سوپرمن ده تا اودین رو میزنه🫠
    جالب تر از اون میگه که بیس فورم سوپرمن »کل نسخه های ثور
    من به درک فراتر از این جهان رسیدم و تازه قدرت فن کید فورس رو درک میکنم غیر قابل مهار

    پاسخ

    • رهام در پاسخ به استون

      شهریور 19, 1401

      میتونی دیبانکم کنی؟همین اودینی که میگی از رون کینگ ثور ضعیف تره رون مینگ ثور خودش یه موجود هایپرورساله که ختی تایرش نزدیک به تایر سوپرمن هم نیست

      پاسخ

      • محمد پور محتشم در پاسخ به رهام

        شهریور 20, 1401

        های اوترورسال

        پاسخ

        • رهام در پاسخ به محمد پور محتشم

          شهریور 20, 1401

          اینو😂😂😂😂😂😂کل ورس کازمالوجی مارول کلادوسه تا های اوتر داره رون کینگ ثور حتی بینهایت بعدی هم نیست که های هایپر در نظر بگیریمش😂😂😂😂

          پاسخ

          • محمد پور محتشم در پاسخ به رهام

            شهریور 21, 1401

            کازمالوجی مارول که بزرگتر از دی سی هست طبق اطلاعات در گوگل و کلا مارول‌ بزرگتر از دی سی توی کمیک مایتی ثور هم اشاره شد به اندازه مارول و اینکه تو گوگل‌‌‌ سرچ‌‌ میکنم زدن های اوتر همه جا رو گشتم یک سایت هم نگفت ار‌ کی تی هایپر هست یکی از سایت ها گفت بهش‌ بی احترامی میشه هایپ. بدونیمش

            پاسخ

            • رهام در پاسخ به محمد پور محتشم

              شهریور 21, 1401

              داداش پنل های کازمالوجی مارول و دیسی تو خپد کمیکا وجود داره و همه جا میگفت دیسی بزرگ تر از ماروله نمیشه عکس فرستاد وگرنه پنلو پرات میفرستادم

              پاسخ

              • محمد پور محتشم در پاسخ به رهام

                شهریور 21, 1401

                والا همه بر خلاف حرف تو میگن و اینکه نه والا مارول کلا بزرگتره از دی سی هست دی سی کلش ما چند تا مولتیورس دیدم که بیشترشان رو دکتر منهتن ساخته بود اما ما بینهایت مولتیورس دیدیم که والای همگان و اترنیتی و اینفینیتی و رون‌ کینگ ثور که هر کدوم چند سر و گردن از دکتر منهتن بالاترن‌ ساختنشون‌ و قدرتمند این گروه هم رون کینگ ثور‌ هست

                پاسخ

                • Stan در پاسخ به محمد پور محتشم

                  شهریور 22, 1401

                  یونیورسایی که توی مولتی ورسای دی سین مولتی ورس سایزن و د هندز هرکدوم یک مولتی ورس ساختن پس یعنی بی نهایت مولتی ورس

                  پاسخ

                  • استون در پاسخ به Stan

                    شهریور 22, 1401

                    والا تو فقط داری میگی

                    پاسخ

                • Stan در پاسخ به محمد پور محتشم

                  شهریور 22, 1401

                  نگاه کن در کم ترین حالت پریچوا های هایپره یعنی در حد لیو ترابیلیون و دکتر منهتن چندین بار از پریچوا سر تره و تا اوتر اسکیلش میره
                  کل مارول کلا یه مولتی ورسه همه اینایی که میگی بخشی از مولتی ورسیه که وان ابو ال خلق کرده
                  بجز قلمرو بیاند همه چیز تو مارول بخشی از مولتی ورسه

                  پاسخ

                • رهام در پاسخ به محمد پور محتشم

                  شهریور 22, 1401

                  نمیشه پنلو فرستاد وگرنه میفرستادم
                  دیسی یک مولتیورس دارع
                  توی مولتیورسش بینهایت یونیورس وجود داره
                  هرکدوم از مولتیورس های دیسی مکروکازوم مولتیورسال دارن
                  تازه بعد از مولتیورس کلی لایه هست
                  لیمیو
                  کره خدایان
                  نیل
                  کره مانیتور ها
                  سورس
                  اورووید

                  پاسخ

                  • رهام در پاسخ به رهام

                    شهریور 23, 1401

                    هرکدوم از یونیورس های دیسی ساختار مولتیورسال دارن اشتب شد

                    پاسخ

                  • محمد پور محتشم در پاسخ به رهام

                    شهریور 25, 1401

                    گوش کن سلستیال ها واچر ها ابدیت بینهایت دادگاه زندگی والای همگان خانه ی تفکرات ایگدراسیل ترو ایگدراسیال‌ فراموشی مرگ و اشوب گالاکتوس نظم بین الملل یگانی فراتر (موجود والا و خالق) و کیهان شناسی نمادین و پنهانی عمیق تر کمتر شناخته شده دارد چیزی است که عناصر بزرگتر و معمولی جهان مارول را به عنوان یکی به هم متصل می کند و کلا داریم و اینکه خیلی هست که ای کاش میشد برات اسکرین بفرستم اگر اینستا داری بگو آیدی بده برات بفرستم

                    پاسخ

                • رهام در پاسخ به محمد پور محتشم

                  شهریور 22, 1401

                  دکتر منهتن اسکیلش تا اوترورسال میره و خیلی رون کینک ثور و لویینگ ترایبونال قوی تره

                  پاسخ

                  • محمد پور محتشم در پاسخ به رهام

                    شهریور 23, 1401

                    خوبه دادگاه زندگی رده لوسیفر هست تازه میگن لوسیفر‌ رو هم مجچاله می‌کنه منهتن خیلی ضعیفه البته برای رون کینگ ثور و دادگاه زندگی نمیشه تو هرچی دوست داشتی بگی بعد انتظار داشته باشی من حرفت رو قبول کنم خودتم میدونی رسماً داری جک میگی والای همگان اوتر هست دورمامو اوتر هست. دادگاه زندگی دورمامو رو وان شات می‌کنه خود اترنیتی وان شات می‌کنه دکتر منهتن رو چرا چرت و پرت میگی دادگاه زندگی سومین شخص قدرتمند مارول هایپرورساله بعد دورمامو که جزو ده تای برتر هم نیست اوتر هست بعد والای همگان که از قوی تره اوتر هست کازمیک ارمور هم های اوتر خیلی جوک میگی رهام نمی دونم حالت خوبه چون دری وری هات خیلی گنده هستن ها

                    پاسخ

                    • Stan در پاسخ به محمد پور محتشم

                      شهریور 24, 1401

                      دارکست نایت و منهتن جفتشون در یه حدن و لیو ترابلیون هیچکس با این افرادی که میگی مقایسه نمیکنه
                      لوسیفر های اوتر و منهتن اوتر با بیاندر پری ریتکن مقایسه میشن نه لیوپشمکیون

                      پاسخ

                    • محمد پور محتشم در پاسخ به Stan

                      شهریور 25, 1401

                      نه منهتن ضعیفه

                      پاسخ

                    • رهام در پاسخ به محمد پور محتشم

                      شهریور 25, 1401

                      اتفاقا خیلیم قویه

                      پاسخ

                    • استون در پاسخ به محمد پور محتشم

                      شهریور 25, 1401

                      منهتن کمیک با توجه به شاهکار های خودش و ار کی تی ثور رو میزنه در همه نسخه ها

                      پاسخ

                    • Stan در پاسخ به استون

                      شهریور 25, 1401

                      اوتره و لیو ترابیلیون و ار کی تی رو با هم میزنه

                      پاسخ

                    • Stan در پاسخ به محمد پور محتشم

                      شهریور 25, 1401

                      فقط اسم منهتنو شنیدی نمیدونی کیه یا چقد قویه اون ضعیف باشه لیو ترابیلیون بچه مورچس و منهتن یه تانک

                      پاسخ

                    • استون در پاسخ به Stan

                      شهریور 26, 1401

                      انقدرم فاصله ندارن ولی منهتن میزنه

                      پاسخ

                    • رهام در پاسخ به محمد پور محتشم

                      شهریور 25, 1401

                      پاور یه کرکتر به ورسشه الان مارول کلا چار پنج تا های اوتر داره
                      دورمامو لو اوتره و دادگاه زندگی هم لو اوتر حد اکثر دکتر منهتن فیت هاش تا اوترورسال میره حالا لوسیفر دکتر منهتن رو اصلا به حساب نمیاره مقایسه یه کرکتر های اوتر با یه اوتر یا لو اوتر خنده داره اصلا

                      پاسخ

      • استون در پاسخ به رهام

        شهریور 20, 1401

        اره میتونم دیبانکت کنم هیچ چیزیییییی از اودین نمیدونی اودین شاهکار هایی داره که اوتر یا اوتر به بالا هست انقدر قدرت منده که در نوک انگشتش انقدر قدرت داره که تونست با انشگشتش یا با ذهنش کل بشریت رو به یه بعد دیگه بفرسته
        الان میای میگی
        سوپرمن شاهکار اوتر داداشششش
        سوپرمن ورلد فورجر رو زده داداشششش
        سوپرمن با حداکثر توانایی به همراه چند نفر دیگه همچین کاری کرده
        اودین با کمترین توانایی بشریت رو به یه بعد دیگه فرستاده چند سلستیال رو شکست داده با هم

        پاسخ

        • Stan در پاسخ به استون

          شهریور 21, 1401

          اودین فول پاورش به هایپرم نمیرسه

          پاسخ

          • استون در پاسخ به Stan

            شهریور 21, 1401

            اینو
            تو فیکشن جاج گفتن در حالت عادی لو اوتره حالا فول پاورش به هایپر هم نمیرسه

            پاسخ

            • رهام در پاسخ به استون

              شهریور 22, 1401

              😂😂😂😂😂😂از کی پرسیدی؟

              پاسخ

              • استون در پاسخ به رهام

                شهریور 23, 1401

                یکی بود اونر یکی هم فکر کنم lig یا gif

                پاسخ

                • رهام در پاسخ به استون

                  شهریور 24, 1401

                  از GIL؟؟؟؟داداش به این امیدی نیست اعتماد نکن بهش 😂😂از همون کیا بپرس

                  پاسخ

                  • Stan در پاسخ به رهام

                    شهریور 24, 1401

                    ما اصلا سبارو هم قبول داریم

                    پاسخ

                    • رهام در پاسخ به Stan

                      شهریور 25, 1401

                      من در مواقع بحث با گیل حتی حمید رو هم قبول دارم

                      پاسخ

                    • Stan در پاسخ به رهام

                      شهریور 25, 1401

                      فک نمیکردم گیل خیلی سم باشه

                      پاسخ

                    • رهام در پاسخ به Stan

                      شهریور 25, 1401

                      ضحالا البته حمید سایداما درگذشت حمید اتفاقا الان اطلاعاتش خیلی از من بیشتره

                      پاسخ

                    • Stan در پاسخ به رهام

                      شهریور 26, 1401

                      ناموسا؟
                      همون حمید سایتامارو بگو نمیگی

                      پاسخ

                • Stan در پاسخ به استون

                  شهریور 24, 1401

                  Gil?

                  پاسخ

        • رهام در پاسخ به استون

          شهریور 21, 1401

          کل بشریت رو جا به جا کرده میشه اوتر؟میگم هیچی نمیدونی نگو نه اودین هایپرورساله و هیچ شاهکار اوترورسالی نداره حتی یه کرکتر بینهایت بعدی هم نیست انتقال دادن بشریت رو که کاگویا هم میتونی انجام بده😂😂😂😂😂

          پاسخ

          • محمد پور محتشم در پاسخ به رهام

            شهریور 21, 1401

            داره من اسکرین دارم هیف نمیشه فرستاد شاهکار اوتر‌‌‌ اودین رو

            پاسخ

          • استون در پاسخ به رهام

            شهریور 21, 1401

            دا مگه من گفتم اوتره این کار اودین؟؟؟ از خودت در نیار من گفتم با کمترین میزان قدرت همچین کاری کرده
            نه مثل سوپرمن تو دوران اوجش با پاور آپ و کمک چند نفر دیگه
            کلا دی سی فنا و به شخصه محتشم خیلی متعصبین
            تا قبل این که من چیزی بدونم از تایر بندی و کازمالوجی و این چیزا همش میگفتی شاهکار اوتر داره و اینا بعد که معلوم شد ثور کرکتر های اوتر رو زده میگی که پاور آپ داشته مثل سوپرمن

            پاسخ

            • رهام در پاسخ به استون

              شهریور 22, 1401

              جناب اوت لایر حساب میشه از (کیا) بپرسی تو همون فیکشن جاح برات با دلیل و مدرک توضیح میده

              پاسخ

              • استون در پاسخ به رهام

                شهریور 23, 1401

                مثل کتاب بینهایت و ورلد فورجر

                پاسخ

                • رهام در پاسخ به استون

                  شهریور 24, 1401

                  نه اینا اوت لایر نیستن سوپرمن تو نابودی مولتیورس ورلد فورجر پاور اپ داشته اما تو کتاب بینهایت خیر بعدم ثور کلا اوت لایر حساب میاد یعنی چیزی که در حدش نبوده یا کلا غیر منتغی بوده

                  پاسخ

      • استون در پاسخ به رهام

        شهریور 21, 1401

        دا چه ربطی داره اودین به ار کی تی اودین با کم ترین میزان قدرت بشریت رو به یه بعد دیگه فرستاد تکی با سلستیال ها جنگید بعد درسته که ار کی تی زیاد شاهکار خوبی نداره ولی جدی به نظرت سوپرمن عادی میتونه ار کی تی رو بزنه
        بعد دلیل نمیشه که فیت خوب نداره ضعیف باشه ثور معمولی شاهکار اوتر پلاس تا های اوتر داره

        پاسخ

        • رهام در پاسخ به استون

          شهریور 22, 1401

          ثور هیچ شاهکار اوتری نداره اون زدن میکابوشی یه شاهکار اوت لایر حساب میشه که تو فیکشن جاج بپرسی بهت توضیح میدن ترجیحا از (کیا)بپرس
          بعدم فرستادن به یه بعد دیگه کار شاخی نیست حتی کاگویا هم میتونه بعد سوییچ کنه

          پاسخ

          • استون در پاسخ به رهام

            شهریور 23, 1401

            مهم اینه که داره میتونی از مارول شکایت کنی 😂😂

            پاسخ

            • Stan در پاسخ به استون

              شهریور 24, 1401

              نداره تو خوابت میتونی بهمون ثابت کنی

              پاسخ

              • استون در پاسخ به Stan

                شهریور 25, 1401

                میتونی کمیک رو بخونی تو کل سایت ها نوشتن دوران اوج ثور همون موقع بوده

                پاسخ

                • Stan در پاسخ به استون

                  شهریور 25, 1401

                  ثور فقط پرایمش شاهکار لو اوتر داره
                  بقیه نسخه هاش هایپر به پایینن

                  پاسخ

              • Stan در پاسخ به Stan

                شهریور 25, 1401

                اشتب ریپلی زده بودم

                پاسخ

          • استون در پاسخ به رهام

            شهریور 23, 1401

            همونطور که سوپرمن قبل بهران انقدر قوی بود چرا پرایم ثور نباشه

            پاسخ

            • رهام در پاسخ به استون

              شهریور 24, 1401

              اصلا شبیه هم نیستن برادرمن

              پاسخ

      • استون در پاسخ به رهام

        شهریور 22, 1401

        بعد دا منطقی باشیم ثور معمولی میکابوشی فول پاور رو زده حالا با پاور آپ یا بدونه پاور آپ که یه موجود های اوتر هست
        بعد ار کی تی که قوی ترین نسخه ثور هست اسکیلش تا هایپر میره

        پاسخ

        • Stan در پاسخ به استون

          شهریور 25, 1401

          پرایم ثوره که از خیلی از نسخه ها بالاتره
          رون کینگ ثور تخفیف بدیم های هایپر تا لاو اوتر ته ته ته ته تهش

          پاسخ

  4. استون

    شهریور 18, 1401

    رهام میشه شمارتو بدی من فیکشن جاج رو پیدا نمیکنم یا اینکه دقیق بگو چی هست و پروفایل

    پاسخ

    • Stan در پاسخ به استون

      شهریور 19, 1401

      Fiction judge

      پاسخ

  5. استون

    شهریور 15, 1401

    بیاند امگا چه رده تایری هست

    پاسخ

    • رهام در پاسخ به استون

      شهریور 16, 1401

      اونو نمیدونم اما بیاندر پری رتکان اوتر+ تا های اوتر

      پاسخ

      • استون در پاسخ به رهام

        شهریور 16, 1401

        بیاند اصلا میشه فراتر

        پاسخ

      • محمدصادق در پاسخ به رهام

        شهریور 17, 1401

        سلاطین کمیک😂🔥👨‍🦯

        پاسخ

        • محمد پور محتشم در پاسخ به محمدصادق

          شهریور 21, 1401

          کی رهام خدا خیرت بده این چیزی جز کازمالوجی ‌و اوتر ‌و هایپر نمی دونه

          پاسخ

          • رهام در پاسخ به محمد پور محتشم

            شهریور 21, 1401

            😐😂😂😂😂😂😂
            از تک بعدی دا فرا بعدی و کانپست ده ها تبر داریم الان مگه سوپرمن سولار سیستم لوله که بخوام ایمشو بیارم؟
            سیتی لول
            کشور لول
            قاره لول
            اسمال مون لول
            مون لول
            لارج مون لول
            اسمال پلنت لول
            پلنت لول
            لارج پلنت لول
            ایمال استار لول
            استار لول
            لارج استار لول
            سولار سیستم لول
            های سولار سیستم لول
            گلکسی لول
            مولتی گلکسی لول
            لو یونیورسال
            یونیورسال
            یونیورسال+
            لو مولتیورسال
            مولتیورسال
            های مولتیورسال
            کامپلکس مولتیورسال
            های کامپلکس مولتیورسال
            هایپرورسال
            های هایپرورسال
            لو اوترورسال
            اوترورسال
            های اوتر ورسال
            باندلس
            تازه یسریام قبلش بودن که نگفتم

            پاسخ

            • محمد پور محتشم در پاسخ به رهام

              شهریور 21, 1401

              نال کیه کشنده سلستیال ها کیه داستان سیاره سلستیال ها چیه ابیلیتی‌ شی هالک چیه توبا هالک داستانش چیه و کلا داستان هالک و امثالش چیه وان بیلو ال کجا زندگی‌ می‌کنه حمتای والای همگان در دی سی کیه کازمیک ارمور سوپرمن چیه و در نهایت ثور شاهکار هاش رو بگو سوپرمن هم بگو همه حالا چی

              پاسخ

              • Stan در پاسخ به محمد پور محتشم

                شهریور 22, 1401

                تموم نشی انقد تایپ کردی

                پاسخ

              • استون در پاسخ به محمد پور محتشم

                شهریور 22, 1401

                نال خدای سیمبیوت ها هست تو سال 2018 معرفی شد و تو کمیک کینگ این بلک رویداد اصلیش بود که از ونوم که با کپ یونیورس ترکیب شده بود شکست خورد
                سلستیال ها هم موجودات کیهانی هستن که طبق کمیک اولین حیات رو داشتن البته قبل تر از اونا هم بوده از میلیون ها سال قبل بودن
                فکر کنم 13 تا هستن قوی ترینشون ایگو هست
                رهبرشون والای همگان
                برای اولین بار یه سلستیال حیات رو داخل زمین با کشته شدنش با بیماری و ترکیب شدن ژنش با هسته زمین تشکیل داد که بعدا بین سلستیال ها مخالفت رخ داد که سلستیال هایی که میخواستن خودشون حیات رو تشکیل بدن پیروز شدن که داخل مولتی ورسی که از کشته شدن سلستیال درست شده بود زندگی کردن و نقش اصلیشون در کمیک ها تشکیل اترنالز و دیونت ها بود
                ابیلیتی شی هالک اینه که میدونه در کمیک هست و دیوار چهارم رو میشکنه و فکر کنم یه نویسنده رو هم کشته
                و از اهدای خون هالک به وجود اومده
                یکی پایین تر از همه فکر کنم تو house of idea هست
                حال نداشتم بنویسم کپی کردم
                کازمیک آرمور سوپرمن قادراست دست خودرا از کامیک بیرون بیاورد وبه دنیای واقعی بیاید ودیوار چهارم روشکست.

                • کازمیک آرمور سوپرمن در برابر قدرت ابدیت/بینهایت و قدرت ترکیبی ۵۲جهان(مولتیورس کامل که دارای ابعاد بینهایت است) و ۱۰میلیاردخورشید، که هر۳ آنها باهم ترکیب و حتی روبه رشد بودند مقاومت کرد وقویتر شد.

                • نبرد کازمیک آرمور سوپرمن و مندرک دکس نوو باعث نابود شدن کره مانیتورها شد، کره مانیتور ها بالاترین و اساسی ترین سطح در دنیای دیسی است وپراز افکار و مفاهیم ناب است وخارج از مولتیورس است، کره مانیتور ها حتی از لیمبو و کره خدایان بالاتر است(کره خدایان محل زندگی پرزنس دربهشت و لوسیفر درجهنم و دیگر خدایان است)

                کره مانیتورها : بالاترین واساسی ترین سطح در دیسی است وپراز افکارو مفاهیم ناب است، محل سکونت نژاد قدرتمند – زمانی که تعداد آنها بی شمار بود، 52 مانیتوری که پس از وقوع بحران باقی مانده بودند، هر کدام ازآنها وظایف حفظ و مطالعه یک جهان را در بر میگرفتند. این سطح در نبرد کازمیک آرمور سوپرمن و مندرک دکس نوو نابود شد.

                • کازمیک آرمور سوپرمن توانسته لیمبو را نوک انگشت خود نگه دارد، لیمبو بالاتر از کره خدایان است، او همچنین بلید را که اساسا شکل متمرکزی ازجریان حیات درمولتیورس است رو نگه داشت.

                لیمبو : خانه آخرین و فراموش شده اورری. لیمبو دورترین لبه جهانهای آشکار دیسی است. اینجاست که ماده و حافظه ازهم می پاشند/خراب میشوند، این سطح در بین کره مانیتور ها و کره خدایان قرار دارد، ینی پایین کره مانیتور ها و بالای کره خدایان، و کازمیک آرمور سوپرمن لیمبو را نوک انگشت خود نگه داشت.

                • کازمیک آرمور سوپرمن باتغییر داستانهای دکس نوو جنگید و خودش نیز آنها(داستان)را تغییر داد، اودائما خودش روبا روایت های روبه رشد دکس نوو تطبیق و سازگار داد.

                • کازمیک آرمور سوپرمن بخش/نیمی از مانیتور ذهن اور ووید است و ازش متولد شده.

                • کازمیک آرمور سوپرمن باایده های تسلیحاتی دکس نوو درفضای مفهومی وباتحدید های دکس نوو درمورد نابود شدن ومفهومش مبارزه کرد وتغییر داد.

                • مانیتور ذهن اور ووید دربرابر کازمیک آرمورسوپرمن و داستان سوپرمن بی دفاع است.

                • درآخر کازمیک آرمورسوپرمن توانست مندرک دکس نوو راکه قدرت وقصد نابود کردن تمام خلقت دنیای دیسی(دارای بینهایت ابعاد) و خوردن تمام داستانهای خلقت راداشت رو شکست داد(گفته شده که مندرک دکس نوو توانسته پرزنس رو بکشه، درسایر کامیک های مربوط و مرتبط به بحران نهایی اشارات زیادی به این موضوع شده)
                در بحران در زمین های بینهایت شماره ۱۲، سوپرمن با یک مشت آنتی مانیتور رو شکست میده که یک اتفاق بزرگ در نوع خودش محسوب میشه
                در سری کامیک های فاینال کرایسیس سوپرمن با قرائت کردن فرکانس ارکسترا دارکساید اصلی رو شکست داد، درباره این فیت ابهاماتی هست که آیا سوپرمن اصلی بوده یا کازمیک آرمور؟ در جواب باید بگیم سوپرمن اصلی چون حتی خود دارکساید هم اونو سوپرمن خطاب میکنه و کاستومش هم با کازمیک آرمور فرق داره
                این مورد سایت ایرونی سنتر که بهترینش بود

                پاسخ

                • محمد پور محتشم در پاسخ به استون

                  شهریور 23, 1401

                  برای سلستیال ها نه والای همگان سلستیال رهبر شون نیست فالکرام رهبرشون هست قوی ترین اریشم هست نه پایین تر از همه تو پایین ترین لایه ی جهنمه فکر کردی اصلا چرا خودش به سراغ مولتیورس های مارول نمیاد چون نمیتونه بیاد برای همین آواتار هاش از روی قدرت و نیروی گاما هستن اصلا فکر کردی هالک چرا همه چی رو خراب می‌کنه چون که کسی که کنترلش می‌کنه عقل نداره و کارش نابود کردن و بر طبق غریزه عمل می‌کنه هالک هم همین طور پایین تر از همگان آواتار های خودش رو از طریق نیروی گاما انتخاب می‌کنه در یک کمیک پدر بروس بنر که داره روی پروژه پرتوهای گاما کار می‌کنه تو خواب و بیداری میبینه یکی دنبالش می‌کنه برای همین سری آزمایش ها رو متوقف می‌کنه درسته اون پایین تر از همگان بوده وقتی پدر بروس میمیره بروس از همه جا بی خبر تحقیقات پدرش رو ادامه میده . میشه آواتار پس ترین همگان یا همون پایین تر از همگان شی هالک توبا هالک هالک رد هالک ورلد بریکر هالک این و ایمرتال هالک و هر نوع هالکی که تا به حال دیدی آواتار های پس ترین همگان هستن ( همون پایین تر از همگان ) در کمیک هالک سال ۲۰۰۸ هالک از پس ترین همگان میخواد که چهره ی واقعی خودش رو نشون بده و همون جا می‌فهمه که پس ترین همگان بخشی از قدرت واحد مارول بوده همه چیز مارول خالق تمام دنیا های بینهایت ته قدرت همه چیز در مارول اون کسی نیست جز والای همگان بله هالک با والای همگان مواجه میشه و از اون می‌پرسه که چرا من همه چیز رو نابود. میکنم ( شاید فکر کنید بروس بنر برای وجود هالک در حال زجر کشیدن هست ولی خود هالک هم بخاطر خودش در حال زجر. کشیدنه ) بعد والای همگان برای هالک توضیح میده که آواتار پس ترین همگان هست و کارش مثل پس ترین همگان نابودی تا چیز های جدیدی جاش خلق بشه ولی والای همگان میگه تو میخوای به خلقت کمک کنی و هالک هم قبول می‌کنه پایین تر از همگان روی هالک تسلط کامل نداشته البته خواسته مثل خدایان دیگه این کنترل رو بدست بگیره اما نتونسته و هالک به جای نابود کننده کمک به خلقت شده فکر کردی چرا سی هالک دیوار چهارم رو شکوند کسی نفهمید ولی وقتی جلوی بروس این کار رو انجام داد بروس متوجه میشه چون این یکی از ابیلیتی‌ های های پایین تر از همگان هست اصلا میدونی چرا اسمش اینه ؟؟؟ خوب چون موجود پستی هست و در طبقه آخر همه چیز در جهنم زندگی می‌کنه

                  پاسخ

                  • استون در پاسخ به محمد پور محتشم

                    شهریور 23, 1401

                    دا برو از سی بی ار و ایرونی سنتر شکایت کن
                    که از نظر تو اشتباهات غلط میدن
                    همه اطلاعاتت برای چند سال پیشه

                    پاسخ

              • رهام در پاسخ به محمد پور محتشم

                شهریور 22, 1401

                اقا
                بر فرض اینا رو ندونم 😂😂😂تو یدونه سوال منو جواب بده میدونی ap چیه؟😂😂😂

                پاسخ

                • محمد پور محتشم در پاسخ به رهام

                  شهریور 23, 1401

                  آقا بر فرض که من نمی دونم تو بگو reflexes یعنی چی 😂😂😂😂🗿🚬

                  پاسخ

                  • رهام در پاسخ به محمد پور محتشم

                    شهریور 24, 1401

                    اگه اشتباه نکنم به معنی بازسازی و ترمیمه
                    حالا بگو ap چیه؟

                    پاسخ

                  • رهام در پاسخ به محمد پور محتشم

                    شهریور 24, 1401

                    اقا اشتباه شد مث که واکنش میشه😂😂😂اشتباه شد

                    پاسخ

                  • استون در پاسخ به محمد پور محتشم

                    شهریور 24, 1401

                    دا از اسمیش معلومه یعنی چی جوابشو بده

                    پاسخ

                    • رهام در پاسخ به استون

                      شهریور 25, 1401

                      نه اتفاقا از اسمش معلوم نیست 😂😂😂اشتباه گفتم اول اصلا

                      پاسخ

                    • رهام در پاسخ به استون

                      شهریور 25, 1401

                      در ضمن منم قرار نیست همه چیزو بدونم

                      پاسخ

                  • Stan در پاسخ به محمد پور محتشم

                    شهریور 25, 1401

                    میشه عکس العمل

                    پاسخ

            • استون در پاسخ به رهام

              شهریور 21, 1401

              دا با این که ثور فنم ولی محتشم جدی هیچی نمیدونه و فقط از خودش در میاره

              پاسخ

            • Stan در پاسخ به رهام

              شهریور 22, 1401

              قضیه چیه یه دفعه زبانت تغییر میکنه؟🤣

              پاسخ

              • استون در پاسخ به Stan

                شهریور 22, 1401

                از ایرانی رفت فینگیلیش 😂😂

                پاسخ

              • رهام در پاسخ به Stan

                شهریور 22, 1401

                ترجمه پلیز 😂😂😂

                پاسخ

  6. Naruhinahiroemi

    شهریور 14, 1401

    خطاب به کاربر محمد پور مهتشم: سید یه چند تا از شاهکار های رون کینگ ثور رو میتونی بهم بگی و اینکه بین نکرو ثور و رون کینگ ثور کدوم قویتره چون بعضی ها میگن نکرو ثور قدرتمندترین ورژن ثور هست

    پاسخ

    • رهام در پاسخ به Naruhinahiroemi

      شهریور 14, 1401

      رون کبنگ ثور قوی ترین نسخه ثوره

      پاسخ

    • Stan در پاسخ به Naruhinahiroemi

      شهریور 14, 1401

      چیز خواصی نیست نابودی نه جهان و نابودی منبع قدرت سایه نشینان
      ولی تو یه ثانیه نکرو ثورو میزنه

      پاسخ

    • محمد پور محتشم در پاسخ به Naruhinahiroemi

      شهریور 14, 1401

      ببین سید درباره شاهکار های رون کینگ ثور باید بگم که اون ایگدراسیل رو نابود کرده که دارای جهان های بینهایت و قلمرو ترو فارم دادگاه زندگی و والای همگان هست رون کینگ ثور اون قلمرو که مال والای همگان‌ هست رو لرزونده که این یک‌ شاهکار اوتر‌‌‌ تا های اوتر هستش در باره شاهکار های دیگه اون از لحاظ بدنی از کازمیک ارمور سره اون بدون اینکه اصلا زور بزنه با دستش ببین سید تو وقتی کاری نمیکنی خوب زور هم نمیزنی و دست افتاده که انگار جون نداره رون کینگ ثور هم دستش اون طور بود نه اینکه دستش خراب باشه یا آسیب دیده باشه نه حالت معمولی دستش بود که همون حالت معمولی دستش جلوی قدرت بدنی منگوک‌ ایستاد منگوک در کمیک که هایپریون هم در اون حظور‌ داشت چندین کهکشان رو با یک دست بلند کرده یعنی قدرت بدنی منگوک‌ مولتیورسال تا های متاورسال‌ هست اون چیزی که من شنیدم این قدرت بدنی یعنی هیچ و هزار برابر زیر هیچ و صفر قدرت بدنی رون کینگ ثور و دیگه پنج بیاندر رو زده که تواستیس که قوی ترینشون‌ باشه نمیتونست‌ به ار کی تی حمله کنه و کلا همه میترسیدن وارد جنگ قدرت بدنی با هاش بشن چون قدرت بدنی نصفش اندازه تمام قدرت بدنی دومین فرد قدرتمند شون قبل از تواستیس بود و نصف‌ قدرت بدنیش با اختلاف زیاد از نصف قدرت بدنی تواستیس بیشتره و همشون رو توی های اوتر‌‌‌ کشت‌ که این هم یک شاهکار دیگه و این که توی قلمروی خودشون بود که توی قوی ترین حالت خودشون بودن این از این که از های اوتر هم این شاهکار رو بالاتر می‌بره . اینکه لوکی زمانی که قدرت منگوک‌‌ رو داشت رو کشت اون وقت لوکی که تمام قدرت و قدرت بدنی نگوک و حتی چند برابر بیشتر رو داشت داشت التماس از کی تی میکرد که منو نکش ولی رون کینگ ثور مثل‌ موشی سرش رو کند.
      و اینکه در برابر نکرو ثور از لحاظ فنی بله از رون کینگ ثور قدرتمند تره چرا چون اودین فورس به همراه نکروسورد رو داره که خوب خیلی قدرتمندش می‌کنه اما ار کی تی فقط قدرت رونز مجیک و اودین فورس رو داره بر طبق شاهکار ها و مدارک موجود رون کینگ ثور با اختلاف بینهایت این جور بگم دیگه از نکرو ثور قدرتمند تره حالا بینهایت یکم اغراق شده هست اما خوب می‌خوام بگم خیلی قدرتمند تر و قوی تره و واقعا بله اندازه بینهایت از نکرو ثور قوی تر و قدرتمند تره از لحاظ فنی نکرو ثور با اختلاف کم قدرت مند تره اما کلی هر نسخه ای از ثور رو بزاری جلوی رون کینگ ثور رون کینگ ثور با اختلاف بینهایت ازش قدرت مند تر و قوی تره.
      تمام.

      پاسخ

      • اال در پاسخ به محمد پور محتشم

        شهریور 15, 1401

        چند تا کهکشان که باهم یه یونیورس نمیشن رو بلند کنی میشی مولتیورسال اوکی منطقیه

        پاسخ

      • رهام در پاسخ به محمد پور محتشم

        شهریور 15, 1401

        داداش چرا واسه خودت رده قدرت مشخص میکنی😂😂😂😂😂😂😂😂منگوک با بلند کردن چارتا کهکشان مولتیورسال؟😂😂😂😂😂😂رون مینگ چون تونسته سرزمین وان ابو ال رو بلروزنه های اوتره؟؟؟؟اصلا ربطی نداره خود وان ابو ال به اوترورسال دیبانک شده قلمروش های اوتره؟؟؟؟بیاندرز هیچکدومشون قدرتشون برابر نیست بعد کی گفته سایه نشینان بالا و بیاندرز یکین؟بعد خود سایه نشینان یسری موجود هایپرورسالن 😂😂😂😂😂😂تو از کازمالوجی
        تیر بندی
        شاهکار
        هیچی نمیدونی

        پاسخ

        • استون در پاسخ به رهام

          شهریور 16, 1401

          دا تعصبی نمیگم خودتم بپرسی یا بخونی میفهمی که یکین

          پاسخ

          • رهام در پاسخ به استون

            شهریور 18, 1401

            ربطی نداره خیلی جاها دیبانک هم شدن و که نیستن

            پاسخ

            • استون در پاسخ به رهام

              شهریور 18, 1401

              خیلی جاها گفته شده ولی خود کمیک سی بی ار سایت های خارجی که اینو نمیگن

              پاسخ

              • رهام در پاسخ به استون

                شهریور 20, 1401

                سایت؟حتی نویسنده ها هم اشتباه میکنن همین وی اس بتل که بهترین سایت اسکیلینگه میشه گفت و اکثر قواعد اسکیل ازش ورداشتن زده وان ابو ال اوتره کریتور باندلس 😂😂😂😂

                پاسخ

                • Stan در پاسخ به رهام

                  شهریور 21, 1401

                  کریتورو برداشت وقتی دینابک شد اما اون موقع هم به نظرم زیرو نبود

                  پاسخ

                  • رهام در پاسخ به Stan

                    شهریور 21, 1401

                    هاجون هم زده بود باندلس الان کامی تنچی هم توش باندلس زده

                    پاسخ

                    • Stan در پاسخ به رهام

                      شهریور 22, 1401

                      همه اینارو vs battle برداشته مدت زیادیه

                      پاسخ

                    • رهام در پاسخ به Stan

                      شهریور 22, 1401

                      کامی تنچی که تازه دیدم زده بود باندلس سید شاتشم هست

                      پاسخ

                    • Stan در پاسخ به رهام

                      شهریور 23, 1401

                      احتمالا منظورت اومنی ورسال بتل وی کیه

                      پاسخ

                • استون در پاسخ به رهام

                  شهریور 21, 1401

                  دا این کامنتمو کلا میخواستم یه جای دیگه بنویسم الان فهمیدم اینجا هست یا شایدم تو منظور منو بد فهمیدی من منظورم با بیاندرز بود که سایه نشینان هستن وان ابو ال رو میدونم

                  پاسخ

    • محمد پور محتشم در پاسخ به Naruhinahiroemi

      شهریور 15, 1401

      رون کینگ ثور قوی ترینه

      پاسخ

      • رهام در پاسخ به محمد پور محتشم

        شهریور 15, 1401

        تو نسخه های خودش بله اما تو یحوری میگی انگار قوی ترین در کمیکه 😂😂😂😂خود وان ابو ال به اوترورسال دیبانک شده دیگه چه برسه به رون کینگ ثور که بزرگ ترین شاهکارش زدن چندتا بیاندرز مولتی کماپلکس تا هایپرورسال بودن

        پاسخ

        • Naruhinahiroemi در پاسخ به رهام

          شهریور 16, 1401

          سید چرا چیزی که تو خود کمیک اومده رو تکذیب میکنی؟ والای همگان فرای فیکشن هستش از اسمش مشخصه باز خدا رو شکر که تو ویژگی های شخصیتیش نوشته بود که تنها هدفش فقط خلق کردنه نه نابودی و اگه میخواست میتونست هر کس و هر چیزی رو از بین ببره

          پاسخ

          • رهام در پاسخ به Naruhinahiroemi

            شهریور 17, 1401

            داداش یارو خودش برگشته گفته من وان ابو ال نیستم 😐😐😐😐

            پاسخ

        • Stan در پاسخ به رهام

          شهریور 16, 1401

          وان ابو ال های اوتره

          پاسخ

          • رهام در پاسخ به Stan

            شهریور 16, 1401

            تو فیکشن جاح هم گفتن دیبانک شد اوتر لایت گاد گفت

            پاسخ

            • Stan در پاسخ به رهام

              شهریور 17, 1401

              اسکیلش تا های اوتر میره

              پاسخ

          • استون در پاسخ به Stan

            شهریور 16, 1401

            جدی نمیدونم چرا انقدر رهام میارتش پایین

            پاسخ

            • رهام در پاسخ به استون

              شهریور 17, 1401

              داش میتونی بری وی اس بتل رو چک کنی زده اوترورسال

              پاسخ

              • Stan در پاسخ به رهام

                شهریور 18, 1401

                برا تایر بندی کرکترا وی اس بتل درست نیست تایر بعضیارو بالاتر از اونی که باید و بعضیارم پایین تر از اونی که باید زده

                پاسخ

                • رهام در پاسخ به Stan

                  شهریور 19, 1401

                  تیرا بالاتره یا پایین تره اما اکثر قواعد اسکیلینگ رو از همین وی اس بتل میدونن ملت

                  پاسخ

              • استون در پاسخ به رهام

                شهریور 18, 1401

                دا من خودم بالای شیش هفت ساعت از اینا میبینم های اوتر هست

                پاسخ

            • Stan در پاسخ به استون

              شهریور 17, 1401

              های اوتره نه کمتر نه بیشتر

              پاسخ

      • رهام در پاسخ به محمد پور محتشم

        شهریور 15, 1401

        تو هیچی از کازمالوجی
        تیرینگ سیستم
        شاهکار و اینا نمیدونی
        خود وان ابو ال به اوترورسال دیبانک شده ثور های اوتر؟هیچ شاهکاری از ثور های اوتر نیست زدن بیاندرز یه شاهکار هایپرورساله
        کی گفته منگوگ مولتیورسال تا های متاورساله؟😂😂😂😂😂😂لرزوندن قلمرو وان ابو ال به نظرت های اوتره؟اگه اینطوری باشه که گوکو چون تونسته کل یونیورس دراگون بال رو بلرزونن کامپلکس مولتیورسالع😂😂😂قوی ترین؟؟؟؟رون مینگ ثور جزو ده کرکتر برتر مارول هم نیست 😂😂😂😂😂

        پاسخ

        • Naruhinahiroemi در پاسخ به رهام

          شهریور 16, 1401

          جان؟؟!!! دیگه رسماً دست منطق و دانش رو از پشت بستی داداش ، اصلاً حالا که اینطوره باشه همه مارول فن ها ، کمیک های مارول ، سایت های معتبر و تخصصی کمیک بوکی مثل سی بی آر که در سطح جهانی شهرت دارن همشون چرت و پرت میگن و فقط شما دیسی فن ها راست میگین و همه مدرک هایی که گفتیم دروغه و حرف های شما راسته (لابد تا چند وقت دیگه میگین که اصلا وان ابو آل انقدر ضعیفه که از جوکر هم شکست میخوره 😂😂😂)

          پاسخ

          • رهام در پاسخ به Naruhinahiroemi

            شهریور 16, 1401

            ترول نکردم جناب واقعا همینطوره حالا من نمیدونم اما بحثش بود که اوتر شده

            پاسخ

          • رهام در پاسخ به Naruhinahiroemi

            شهریور 17, 1401

            برو وی ای بتل رو چک کنه زده اوترورسال

            پاسخ

        • Naruhinahiroemi در پاسخ به رهام

          شهریور 16, 1401

          چرا هست سید من تو رده بندی قدرتی مارول دیده بودم که ثور تو مقام چهارم بود اما الان فرق کرده و رده بندی قویترین شخصیت های مارول اینطوریه
          ۱- والای همگان
          ۲-آسترال ریگولاتور تانوس
          ۳-فالکرام
          ۴- یکی پایین تر از همگان (نسخه عکس والای همگان)
          ۵- بیاندر پری ریتکان
          ۶-رون کینگ ثور
          البته بعضی ها میگن که رون کینگ ثور به خاطر شکست دادن سایه نشینان (که از نسل بیاندر بودن و تو خود کمیک تایید شده و مارول هم تایید کرده) از بیاندر قویتره من خودم فن ثور هستم اما اگه منطقی باشیم بیاندر پری ریتکان یه چیزی در حد لوسیفر هستش (حالا یا یکم ضعیف تر یا یکم قویتر) پس از به نظرم از رون کینگ ثور قویتره اما اگه ثور به قدرت ترو فورم ثور دست پیدا کنه احتمالاً از بیاندر هم قویتر میشه

          پاسخ

          • رهام در پاسخ به Naruhinahiroemi

            شهریور 16, 1401

            داش کرکتری که هایپ ورسال باشه چطوری میتونه از یسری کرکتر فرا بعدی و لو اوتر و اوترورسال مارول قوی تر باشه؟که رتبه شیشم باشه؟

            پاسخ

          • استون در پاسخ به Naruhinahiroemi

            شهریور 16, 1401

            خب میدونی خیلی تخصصی بخوای ببینی کرکتر های بیشتری مثل میکابوشی و غیره هستن ولی ثور تو نسخه عادی میکابوشی فول پاور رو زده که 98 درصد مولتی ورس مارول رو جذب کرده بود که های اوتر هست با کمک هرکول شکستش داده ولی ثور دست بالاتر رو داشت

            پاسخ

            • رهام در پاسخ به استون

              شهریور 17, 1401

              بهت توضیح دادم اوت لایر به خساب میاد ثور تو اون کمیک و سوپرمن هم تو نابودی مولتیورس ورلد فورجر کمی پاور اپ داشته مث که

              پاسخ

              • استون در پاسخ به رهام

                شهریور 18, 1401

                دا ربطی نداره تو کمیک بوده زور نزن دوپینگ نکرده که حالا که ثور شاهکار بالاتر داره داری اینطوری میکنی😂😂😂

                پاسخ

                • رهام در پاسخ به استون

                  شهریور 19, 1401

                  تو همون چنلی که بهت گفتم میتونی بیای بپرسی میگن بهت توضیح میدن

                  پاسخ

                  • استون در پاسخ به رهام

                    شهریور 21, 1401

                    دقیقا مثل ورلد فورجر و مولتی ورسش 😂😂

                    پاسخ

                    • رهام در پاسخ به استون

                      شهریور 22, 1401

                      سوپرمن هم توی نابودی مولتیورس ورلد فورجر پاور اپ داشته اما مهم اینه که ختی بدون این شاهکار هم اوتر حساب میشه حالا نمیگم های اوتر(چند لایه از سورس رو سوراخ کرده که های اوتره )ما اوتر بر فرض میگیریم

                      پاسخ

                    • استون در پاسخ به رهام

                      شهریور 23, 1401

                      دا چرا کازمیک رو با نسخه عادی یکی میکنی

                      پاسخ

                    • رهام در پاسخ به استون

                      شهریور 24, 1401

                      کازمیک؟نخیر این شاهکار رو سوپرمن ساده هم داره که چندین لایه از سورس رو سوراخ کرده

                      پاسخ

        • محمد پور محتشم در پاسخ به رهام

          شهریور 16, 1401

          بیاندرز نه بیاندر از کی تا حالا بیاندر از اوتر تا های اوتر پایین تر اومده مخصوصا دوتا اون پنج نفر رده قدرتشون‌ از بیاندر هم بیشتر‌‌‌ بود پری ریتکان رو میگم برو یک‌ سر‌ به پایگاه ابر قهرمان ها بزن

          پاسخ

          • رهام در پاسخ به محمد پور محتشم

            شهریور 16, 1401

            پری رتکان از اوتر+ تا های اوتر درنظر گرفته میشه نکنه میخوای بگی باندلسه؟

            پاسخ

          • اال در پاسخ به محمد پور محتشم

            شهریور 17, 1401

            پری ریاکتن بیاندر کلا یدونه بوده

            پاسخ

        • محمد پور محتشم در پاسخ به رهام

          شهریور 16, 1401

          بیچاره رون مجیک از قدرت لیفبر گالاکتوس و دادگاه زندگی و اودین فورس و والای همگان سلستیال با هم قوی تره وی میگی کازمیک ارمور اصلا نمیتونه با لیفبر گالاکتوس مبارزه کنه در جا میمیره اون وقت میخواد بیا ار کی تی رو بزنه رسماً داری جوک میگی 😂😂😂😂

          پاسخ

          • رهام در پاسخ به محمد پور محتشم

            شهریور 16, 1401

            تو دیگه خیلی متعصبی 😂😂😂😂رون مجیک از وان ابو ال قوی تر؟یا داری ترول میکنی یا واقعا چیزی نمیدونی یه کرکتر اوترورسال تا های اوترورسال چطور میخواد از کرکتر که به کانپست هاش دسترسی نداره بوخوره؟😂😂😂😂😂😂گالاکتوس اصلا به کانپست های کازمیک دسترسی نداره چطوری میخواد بزنتش؟

            پاسخ

            • استون در پاسخ به رهام

              شهریور 17, 1401

              خب ما فقط پنج جلد از ار کی تی دیدیم که نصفش در حال قدرت گرفتن بود و شاهکار های جالبی ندیدیم ازش به عنوان قوی ترین نسخه ثور شایدم منظورش بعد دیبانک و ضعیف ترین حالت باشه وگرنه خیلی متعصبه

              پاسخ

              • محمد پور محتشم در پاسخ به استون

                شهریور 19, 1401

                متعصب نیستم فشاری شدم سید خو نگاه چطور ار کی تی رو دست کم میگیرن بعد سید من اطلاعاتم دو برابر تو هست من تو واتساپ دهن یک دی سی فن. رو بستم که دیگه حرف ثور در برابر سوپرمن رو نمیزنه

                پاسخ

                • استون در پاسخ به محمد پور محتشم

                  شهریور 20, 1401

                  من که فکر نمیکنم اطلاعاتت از من بیشتر باشه تو بیشتر داری از خودت در میاری

                  پاسخ

                  • رهام در پاسخ به استون

                    شهریور 21, 1401

                    رون کینگ ثور کلا تو چند تا جلد کمیک بوده که مث ک تو هیچ کدوم اصلا کاری وان ابو ال نداشته این میگه قلمرو وان ال رو لرزونده مگه اصلا وان ابو ال قلمرو دارع

                    پاسخ

                    • استون در پاسخ به رهام

                      شهریور 21, 1401

                      شاید منظورش house of idea باشه که همچین کاری نکرده

                      پاسخ

                  • Stan در پاسخ به استون

                    شهریور 21, 1401

                    میخواد هرجور شده بگه ثور قوی تره و مارول بهتره
                    ما از کازمیک شاهکار های اوتر میدیم اون میگه کازمیک هایپره رون کینگ ثور های اوتر یعنی فازش معلوم نیست
                    پیکش حلال خوره

                    پاسخ

                    • استون در پاسخ به Stan

                      شهریور 21, 1401

                      اره باو من خودمم گفتم کازمیک خیلی قوی تر از ار کی تی هست

                      پاسخ

                  • محمد پور محتشم در پاسخ به استون

                    شهریور 21, 1401

                    این رو به هم بگو ثور در برابر ایرون من در کمیک ۲۰۲۰ جلد هشت کمیک با نام شکار چی گفت ؟؟؟ بعد سید تو اومدی گفتی ار کی تی از توبا هالک قوی تره خو از خودت در آوردی یکی از ابیلیتی‌ های شی هالک رو هیچ کس نمی دونه بگو بعد لگو سریعترین در مارول کیه بعد هم تمام شاهکار های بدنی ثور رو بگو بینم در چه حدی بعد بگو دکتر استرنج توسط کی جادوش تقویت شده و به طور معمول با کی مبارزه می‌کنه و از سرعت ثور هم بگو بعد هم خطاب به رهام سید گاد اسپید ها هم سرعتشون اندازه داره سوپرمن مگه اصلا خدا هست ؟ حالا میگن از نوادگان خدای خورشید راعو هست و اینکه از طرف مادری در کمیک دیدم داستان هست ولی نه خدا نیست

                    پاسخ

                    • رهام در پاسخ به محمد پور محتشم

                      شهریور 21, 1401

                      مگه گفتم خداست؟

                      پاسخ

                    • استون در پاسخ به محمد پور محتشم

                      شهریور 21, 1401

                      اول از همه تو جلد هشت میولنیر رو به یه آدم دیگه داد و آخراش خورد زمین و اصلا با ایرون من فایت نداد
                      بعدش من گفتم قوی تره آره گفتم چون توبا هالک کل قدرت یکی پایین تر از همه رو نداشت
                      بعد ابیلیتی شی هالک که کسی نمیدونه رو نمیدونم چون کسی نمیدونه نمیدونم تو از کجا میدونی 😂😂
                      سریع ترین آدم مارول رانر هست که تو مسابقه سریع ترین ها که مارول بعد از مسابقه سوپرمن و فلش انجام داد رانر از ماکاری شکست خورد ولی بازم سریع ترینه
                      شاهکار های بدنیش رو هم بالای صد خط نوشتم برو ببین پایین تر کل شاهکاراشه حالا جز یکی دوتا
                      [ دشمنی که از همه بیشتر باهاش میجنگه موردو در سطح پایین دورمامو در سطح بالاتر ولی کلا موردو
                      بعد جادوش فکر کنم توسط سیتوراک بود
                      تو نسخه معمولی هم تونسته چندین برابر سرعت نور بره ولی تو نسخه های بالاتر بیشتر

                      پاسخ

                    • محمد پور محتشم در پاسخ به استون

                      شهریور 22, 1401

                      میخواست فیت بده قدرت نصف پایین همگان رو داره که برای صد رون کینگ ثور کافیه شکستن بعد چهارم از سری دوم کمیکش تا سینماش شاهکار های ثور هل دادن ایگدراسیل در حالت ضعیف بلند کردن بیست سایره در حالت ضعیف که این شاهکار ۶۰۰ برابر قوی تر از شاهکار دویست کویلیتیون‌ سوپرمن هست ریشه کن کردن تمام سلستیال ها شکست دادن گالاکتوس چهار مرتبه و تانک کردن ضرباتی که مولتیورس های مارول رو نابود میکردن شکست دادن هرکول در فایت قدرت بدنی شکست دادن ورلد بریکر هالک و نابودی بیست سیاره در جنگش شکست دادن زعوس نابودی الیمپوس در نه ماه جنگش با زعوس بلند کردن کتاب بینهایت در بچگی شکست دادن کوییک سیلور از نظر سرعت برابری با سیلور سورفر از نظر سرعت کشتن ایگو خارج کردن سیاره از مدارس در جنگ کشتی بازو با هرکول شکست دادن هالک با یک مشت پاره کردن میلیون ها تن پوسته ی زمین نابود کردن یک سیاره در جنگش با بتا ری بیل کشتن تانوس در چند ثانیه شکست دادن کازمیک هلا در کمیک نه سینما کشتن سنتری دو مرتبه شکست دادن حالت وید سنتری یک الی دو مرتبه دیدن والای همگان و دوام در قلمرو اون و صحبت کردن با والای همگان و لمس کردن اون حب باید بگم که تو هیچی نمی دونی و اینکه اشتباه گفتی بعضی هارو حالا میدونم خیلی ها مسخره میکنن و شاید باور نکن که این شاهکار ها مال ثور هست اوووووووف حالا که از دست رهام و stan نجاتمون بده 🤣🤣🤣🤣

                      پاسخ

                    • استون در پاسخ به محمد پور محتشم

                      شهریور 23, 1401

                      دا فک میکنی نسخه های دیگه رو هم میگی خیلی شاخی؟

                      پاسخ

                    • محمد پور محتشم در پاسخ به استون

                      شهریور 24, 1401

                      آره شاخم چون بهتر از همتون کمیک میدونم و خوندم

                      پاسخ

                    • رهام در پاسخ به استون

                      شهریور 25, 1401

                      خطاب به محتشم
                      شاید اون بالا اتشباه گفته باشم اما هنوز نگفتی ap /dc چیه

                      پاسخ

                    • استون در پاسخ به محمد پور محتشم

                      شهریور 23, 1401

                      اینطوری باشه عصر نقره سوپرمن هم با رفتن در فضا زمان و مکان بی نهایت رو پاره کرده
                      با یه جمله دارک ساید اصلی رو نابود کرده نمیخواستم بگم چون به نفع خودم نبود ولی میتونی بری ببینی پست دیروز سی بی ار

                      پاسخ

                    • رهام در پاسخ به استون

                      شهریور 24, 1401

                      اینو نشنیده بودم…اما اکه اینطوری باشه بگم دارک ساید یبار اتفاقی پاش لیز خورد و افتاد و یه مولتیورس نابود شد…

                      پاسخ

                    • محمد پور محتشم در پاسخ به استون

                      شهریور 24, 1401

                      کازمیک کینگ ثور هم تمام مولتیورس ها رو نابود کرد که مولتیورس خودش نابود نشه میتونی بری از کوارا ببینی پوست شش ساعت پیش هست

                      پاسخ

                    • استون در پاسخ به محمد پور محتشم

                      شهریور 23, 1401

                      بعدش من جواب همرو دادم جز فیت ها که پایین تر نوشته بودم میخوای میتونم دوباره بفرستم

                      پاسخ

                • رهام در پاسخ به محمد پور محتشم

                  شهریور 21, 1401

                  باز این داداشمون حداقل چارتا دلیل و مدرک درست و حسابی میاره و از تو خیلی بیشتر میفهمه تو که هیچی اصلا

                  پاسخ

        • استون در پاسخ به رهام

          شهریور 16, 1401

          شاید محتشم ندونه ولی من که خوندم راجبشون میدونم ثور تو نسخه عادی شاهکار های اوتر داره شایدم اوتر چون کرکتر های اوتر رو شکست داده میکابوشی اونم تو اوج قدرت به همراه هرکول زدتش ولی از هرکول قوی تر بود و تو همون رویداد هم هرکول رو زد و دست بالاتر رو داشت از منطق هم خارج نیست چون نویسنده تاییدش کرده

          پاسخ

          • رهام در پاسخ به استون

            شهریور 17, 1401

            منبع بده که نویسنده تاییدش کرده بعد اینجا ثور اوت لایر به حساب میاد
            سوپرمن هم نابودی مولتیورس ورلد فورجر کمی پاور اپ داشته

            پاسخ

            • استون در پاسخ به رهام

              شهریور 18, 1401

              کمیک thor chaos war فکر کنم یک ماه هست دارم میگم

              پاسخ

      • Naruhinahiroemi در پاسخ به محمد پور محتشم

        شهریور 16, 1401

        که اینطور خیلی ممنون 🙏🙏🙏🤝🤝
        بعد یه سوال دیگه به نظرت بین والای همگان و د رایتر کدوم قویتره؟

        پاسخ

        • رهام در پاسخ به Naruhinahiroemi

          شهریور 16, 1401

          رایتر نویسندست ولی وان ابو ال یه کرکتر اوترورسال تو فیکشن رابتر ۱۰۰ به هیچ میزنه

          پاسخ

        • رهام در پاسخ به Naruhinahiroemi

          شهریور 16, 1401

          رابتر به راحتی بینهایت بار از وان ابو ال قوی تره

          پاسخ

        • Stan در پاسخ به Naruhinahiroemi

          شهریور 16, 1401

          بری از کسایی که خیلی اطلاعات بالایی دارن بپرسی میبینی همه میگن وان ابو ال آواتار نویسنده نیست و دینابک شده و در حد رایتر نیست

          پاسخ

          • Naruhinahiroemi در پاسخ به Stan

            شهریور 16, 1401

            سید من خودم از منابع و سایت های معتبر کمیک بوکی فهمیدم که والای همگان قویتره از سایتایی مثل دیجی کالا مگ که هیچ تخصصی در زمینه کمیک بوک نداره نرفتم ندیدم که 😂😂

            پاسخ

            • اال در پاسخ به Naruhinahiroemi

              شهریور 18, 1401

              بالاترین سایت های کمیک بوکی از بالاترین سایت های اسکیلینگ پایین ترن
              این سایت های کمیک بوکی توشون هست که رون کینگ ثور از لوسیفر بالاتره

              پاسخ

              • Naruhinahiroemi در پاسخ به اال

                شهریور 18, 1401

                نه اتفاقا تو بعضی هاشون لوسیفر هم از رون کینگ ثور و هم از بیاندر قویتر بود بعد من رفتم قویترین خدایان و موجودات کیهانی مارول و دیسی رو دیدم که گفته بودن وان ابو آل مقام اوله و تجسمی از استنلی و خدای یگانه هستش( البته به این معنی نیست که والای همگان خود استنلی هست ، نه ؛ در واقع هر نویسنده و طراح تصور خودش از والای همگان رو به تصویر کشیده و باز چیزی از قدرت هاش کم نمیکنه چه تجسمی از نویسنده باشه ، چه نباشه در هر صورت قادر مطلقه بر خلاف د رایتر ؛ قدرت هاش محدود به یک داستان یا خود دنیای دیسی نیست این چیزی بود که میگفتن

                پاسخ

          • Naruhinahiroemi در پاسخ به Stan

            شهریور 16, 1401

            سید من خودم از منابع و سایت های معتبر کمیک بوکی رفتم و دیدم که والای همگان قویتره (از سایتایی مثل دیجی کالا مگ که هیچ تخصصی در زمینه کمیک بوکی نداره نرفتم که😂😂)

            پاسخ

            • رهام در پاسخ به Naruhinahiroemi

              شهریور 17, 1401

              خود استنلی برگشته گفته من وان ابو ال نیستم و همبن طور اگه بخوای‌های اوترورسال هم نظرش بگیری که البته ( تو وی اس بتل زده اوترورسال) همچنان با توجه به شاهکارش از پرزنس ضعیف تره

              پاسخ

        • محمد پور محتشم در پاسخ به Naruhinahiroemi

          شهریور 16, 1401

          والای همگان تجسم آستن لی و دو نویسنده فراتر فکشن هست

          پاسخ

          • رهام در پاسخ به محمد پور محتشم

            شهریور 16, 1401

            اره دا فکشن حله
            وان ابو ال توسط خود استنلی دیبانک شده و گفته شده تجسم نویسنده نیست و تا اوترورسال هم تبغ شنیده های من دیبانک شده

            پاسخ

        • استون در پاسخ به Naruhinahiroemi

          شهریور 16, 1401

          قبل دیبانک والای همگان بعد دیبانک رایتر

          پاسخ

          • Stan در پاسخ به استون

            شهریور 17, 1401

            قبل دینابک؟
            یعنی اونو هم حساب میکنین ؟

            پاسخ

            • استون در پاسخ به Stan

              شهریور 18, 1401

              دا فقط گفتم چطوری هست چرا جوش میاری 😂

              پاسخ

  7. حسین

    شهریور 13, 1401

    راستش مبارزه ثور و سوپرمن خیلی بهم نزدیکه و به احتمال زیاد برابر میشن تنها برتری قاطع سوپرمن نسبت به ثور سرعتشه و تنها برتری قاطع ثور نسبت به سوپرمن هنر های رزمیشه من خودم ثور فنم ولی به احتمال زیاد مساوی بشن

    پاسخ

  8. محمد مهدی

    شهریور 11, 1401

    نظر من در مبارزه سوپرمن و ثور اینطوریه
    نبرد این دو در سینما که 70 به 30 یا 75 به 25 به نفع ثور هست که از شاهکار هاش معلومه اشعه چشم سوپرمن شاید اسیب جزعی باشه برای ثور چون ثور مقابل ستاره نوترونی قرار گرفته چند دقیقه و حالا تو ثور چهار فوق العاده هم قدرت و هم استقامتش بالا رفته و همچین اسیبی رو نمیبینه میولنیر تونست نکرو سورد رو نابود کنه که قویترین سلاح ماروله و از تاریکی مطلق ساخته شده و هر خدایی رو که میکشه قدرتشو جذب میکنه و معلوم نیست تو فیلم چند خدا رو کشته سنگ قدرت یه سیاره رو راحت نابود میکنه ولی ثور راحت جلوش دووم اورد و همینطور دستکش بینهایت که اینا برای اینفینیتی وار بود که نصبت به قبل خیلی قوی تر شده
    حالا کمیک
    کا سه تا مقایسه داریم ثور فقط با میولنیر مقابل سوپرمن ثور با تمام سلاح ها مقابل سوپرمن و ثور با اودین فورس مقابل سوپرمن
    ثور فقط با میولنیر با سوپرمن نبرد نصبتا سختی داره و 60 به 40 تقریبی به نفع سوپرمنه حالا یکم بالا یا پایین تر
    ثور با تمام سلاح ها مثل زره پا بند کلاه همه این ها خیلی قدرت دارن من اسمشون رو یادم نمیاد زره نابودگر که میشه گفت 55 به 45 ثور هست البته تقریبی چون همه سلاح ها جادویی هستن و خیلی سلاح های دیگه
    و ثور با اودین فورس مقابل سوپرمن
    در این مقایسه سوپرمن زیاد شانس نداره اودین فورس که یه نیروی فوق العاده قوی هست و به طور معمولی ثور رو خیلی قوی میکنه و میتونه سوپرمن رو شکست بده هم قدرتمن میکنه هم یک نیروی جادویی خیلی قدرتمند هست و ثور میتونه با اودین فورس از تمام قدرتش استفاده کنه مثل انتی فورس گاد بلست و ترمو بلست بدونه تخلیه انرژی دستکاری مولکولی که مرد جذب کننده رو تبدیل به هلیم کرد میولنیر میتونه یک جنگجوی فوق قدرتمند باشه و ثور تونست با اودین فورس شکستش بده و بعد کنترلش رو بدست اورد کمیک ثور 2020 فکر کنم جلد 25 یا 26 بود با در نظر گرفتن اینها واقعا کاری از دست سوپرمن بر نمیاد و 15 به 85 به نفع ثور هست
    قوی ترین نسخه ها ار کی تی و کازمیک خب خیلی سخت نیست و کازمیک ار کی تی رو میزنه و منابع اسکیل میگن و در کمیک هم مشخصه
    نسخه های متفاوت
    خب در اینجا ثور نسخه های به مراتب قوی تری داره مثل تکرو ثور کینگ فونیکس و…
    سوپرمن هم نسخه های قدرتمندی داره ولی نه در حد ثور

    پاسخ

    • رهام در پاسخ به محمد مهدی

      شهریور 12, 1401

      حرفات راجب سینما رو قبول دارم به کنار
      اما تو کمیک باید با توجه به شاهکار ها مقایسه کرد
      شاهکار های سوپرمن:
      جنگیدن با یک یونیورس کامل
      نابود‌ کردن ورلد فورجر و مولتیورسش!
      به دست اوردن دید ۴ چهار بعدی
      بلند کردن کتاب بینهایت
      به دست اوردن سرعت غیر قابل انتازه گیری که بالاترین درجه سرعته
      این شاهکار ها به مراتب حتی از شاهکار های ار کی تی هم بزرگ تره

      پاسخ

      • استون در پاسخ به رهام

        شهریور 12, 1401

        فیت هارو کنار بزاریم البته که فیت ها خیلی مهم هستن تو کمیک خودمم گفتم که به نفع سوپرمن هست شایدم بالاتر بعد با همه سلاح های جادوی که کار سوپرمن خیلی سخت میشه و یک نبر سخت داره و تقریبا برابر ولی با لودین فورس کلا فرق داره اودین فورس فوق العاده قویه شاید ازش چیزی نمیدونی این سه نیرویی که گفتم فوق العاده قوین مثلا ترمو بلست یک یونیورس رو نابود کرده که آسیب فوق العاده به سوپرمن میزنه حالا ثور با اودین فورس میتونه پشت سر هم به سوپرمن آسیب بزنه و بعد از چند ضربه کار سوپرمن تمومه بعد با اودین فورس من تو خیلی از سایت های خارجی شنیدم که سرعت فوق العاده زیادی بدست میاره و از سوپرمن هم فراتر که سوپرمن شانس زیادی نداره از منابع اسکیل بپرس که ثور میتونه با اودین فورس سوپرمن رو بزنه یا نه بعد قوی ترین ها هم گفتم که کازمیک میزنه

        پاسخ

        • رهام در پاسخ به استون

          شهریور 12, 1401

          داش فکر نکن متعصبم اما ثور نمیتونه سوپرمن رو ببینه سوپرمن سرعت غیر قابل اندازه گیری داره رسما جلوی ضربات یه یونیورس استاده … خیلیههههههه

          پاسخ

          • استون در پاسخ به رهام

            شهریور 13, 1401

            برو راجع به اودین فورس بخون میفهمی اودین فورس قدرت سرعت و هوش بی اندازه به کسی که دارتش میده تو مقایسه های ثور و سوپرمن با اودین فورس سرعت ثور از سوپرمن بالاتره از منابع اسکیل هم میتونی بپرسی

            پاسخ

            • رهام در پاسخ به استون

              شهریور 14, 1401

              داداش هر منبعی که بگردی حتی خود کمیک رو هم بخونی میفهمی که از نظر مقایسه سرعت مقایسه کردن سوپرمن و ثور کلا کار اشتباهیه شما اول راجب قواعد اسکیل و تیرینگ سیستم برو مطالعه کن بعد بیا راجب سریع تر بود ثور نظر بده کسی که سرعت غیر قابل اندازه گیری داشته باشه بالاترین تیر سرعت رو داره

              پاسخ

              • استون در پاسخ به رهام

                شهریور 15, 1401

                دارم میگم با اودین فورس فازت چیه

                پاسخ

              • استون در پاسخ به رهام

                شهریور 15, 1401

                من راجع به اسکیل خوندم ولی تو حتی نمیدونی قدرتای اودین فورس چیه

                پاسخ

                • رهام در پاسخ به استون

                  شهریور 16, 1401

                  حوصلم نمیکشه بخونم چون این بحث هیچ اهمیتی نداره

                  پاسخ

                  • استون در پاسخ به رهام

                    شهریور 16, 1401

                    چون نشون میده ثور با اودین فورس سوپرمن رو نابود میکنه اصلا هیچی از اودین فورس نمیدونی مثل این میمونه نزدیک به ده تا اودین نمیتونن سوپرمن رو بزنن

                    پاسخ

                    • رهام در پاسخ به استون

                      شهریور 17, 1401

                      داش نمیتونن
                      بیس فورم سوپرمن»آل ثورز

                      پاسخ

                    • استون در پاسخ به رهام

                      شهریور 18, 1401

                      تو اصلا دیگه نمیدونی چی بگی اودین تو کمیک با زئوس و دورمامو مقایسه میشه با فکر کردن کل مردم جهان رو به یه بعد دیگه فرستاده اودین فورس چندین برابر بهش قدرت میده بعد میگی ده تا اودین نمیتونن سوپرمن رو بزنن 😂😂 واقعا از این دی سی فن ها هر چیزی بر میاد یکم دیگه میان میگن سوپرگرل مارول رو سولو میکنه تعصبی ترین در تاریخی اودین تکی سوپرمن رو لو مید دیف یا پایین تر میزنه میتونی چک کنی از شاهکار های اودین بخوام بگم یه مقاله میشه

                      پاسخ

                    • رهام در پاسخ به استون

                      شهریور 19, 1401

                      😂😂😂😂😂هرگز نخواهم گفت سوپرگرل میزنه مارولو
                      همین دورمامویی که میگی اوترورسال حساب میشه شایدم پایین تر نمیدونم درست
                      جناب اودین چه شاهکار آنچنانی داره که بخوای بگی حتی به لو اوترورسال میرسه؟توضیخ بده دیبانکت کنم 😂😂😂

                      پاسخ

                    • استون در پاسخ به رهام

                      شهریور 21, 1401

                      دا بزنی شاهکار های اودین یا مقایسه ها میاره بعد من اصلا از همون اول منظورم اودین فورس بود

                      پاسخ

          • محمد پور محتشم در پاسخ به رهام

            شهریور 14, 1401

            ثور جلوی ضرباته مولتیورس این بالاتره در کمیک ثور شماره بیست و دو سال دو هزار و پانزده

            پاسخ

        • استون در پاسخ به استون

          شهریور 13, 1401

          محمد مهدی خودمم تو صفحات اول هم با همین اسم بودم ولی اون محمد مهدی پایینی من نیستم

          پاسخ

          • محمد پور محتشم در پاسخ به استون

            شهریور 25, 1401

            استون داش من یکم کمیک خوندم سید پشمات می‌ریزه ثور چیکار کرده آنقدر بگم با سرعت کلا کیهان رو خم کرده با اریشم جنگیده و شکستش داده تون وقت قدرت اودین و زعوس و یکی دیگه از خدایان که پدر آسمانی هست مثل اودین و زعوس کلا هر سه تا شون قدرت خودشون رو روی اریشم خالی کردن ولی اریشم قلقلکش هم نیومد ولی ثور با قدرتش اریشم رو کشت.

            پاسخ

        • محمد پور محتشم در پاسخ به استون

          شهریور 14, 1401

          از کوارا و سی بی ار بالا تر میخوای هم تو کمیک و هم تو سینما و هم تو نسخه های از کی تی و کازمیک ارمور سوپرمن به ثور رای میدن حتی تو سوپر هریو دتبات‌ که پایگاه ابر قهرمان ها به فارسیش میشه نه کلی ثور از سوپرمن برتر تازه من فهمیدم تو کمیک ثور چندین میلیون برابر سرعت کوییک سیلور و نور و رعد و برق سرعت داره که کار من رو برای اینکه سوپرمن سریعتره یا ثور سخت کرده

          پاسخ

          • استون در پاسخ به محمد پور محتشم

            شهریور 15, 1401

            هر جوری حساب کنی کازمیک پلات داره که ثور نمیتونه شکستش بده ولی تو سینما میزنه

            پاسخ

          • رهام در پاسخ به محمد پور محتشم

            شهریور 15, 1401

            بین مقایسه کازمیک ارمور پ ثور که همه میگن کازمیک ارمور 😂😂😂😂تو خود کمیک هم شاهکار های سوپرمن خیلی بزرگ تر از ثوره
            تو مقایسه هایی که تو میگی ملت ثور رو از لوسیفر قوی تر میدونن😂😂😂😂دارم میگم یارو سرعتش غیر قابل اندازه گیریه اصلا میفهمی یعنی چی؟

            پاسخ

          • استون در پاسخ به محمد پور محتشم

            شهریور 15, 1401

            داداش مسئله فقط قدرت بدنی و سرعت و قدرت نیست
            پاور هست ابیلیتی هست هوش هست با خیلی چیزای دیگه

            پاسخ

            • محمد پور محتشم در پاسخ به استون

              شهریور 16, 1401

              پاور که تور هست ابیلیتی‌ هم که میل.میر سی تا بیشتر داره که همه به ثور انتقال شدن هوش که هوش خدا دوام که نابودی کهکشان آسیب نمی‌بینه دیگه چی میخوای سرعت‌ که از سوپرمن و کوییک سیلور هم سریعتر در حد فلش دیگه چی

              پاسخ

              • استون در پاسخ به محمد پور محتشم

                شهریور 16, 1401

                داش برای ثور رو گفتی برای کازمیک رو که نمیدونی تا جایی که من شنیدم کازمیک نصف اوور ووید هست دانش بالاتر از دیوار چهارم ابیلیتی نزدیک به بینهایت دوام رو نمیدونم سرعتش هم که از دث فلش بالاتره بعد میگی فلش

                پاسخ

                • اال در پاسخ به استون

                  شهریور 18, 1401

                  دوام هم که یه قانون داریم تو فیکشن
                  ای پی تو = دوام تو

                  پاسخ

              • رهام در پاسخ به محمد پور محتشم

                شهریور 16, 1401

                😐😐😐😐😐😐😐سرعت سوپرمن غیر قابل اندازه گیریه یارو کل مولتیورس دیسی رو در یک لحظه طی کرده یارو ریما اخرین درجه سرعت رو در کمیک داره
                ابیلیتی های سوپرمن هم کم نیست دبد چهار بعدی ابیلیتی بزرگیه
                استقامت که سوپرمن جلوی یه یونیورس ایستاده و باهاش فایت داده…
                دی سی و درابیلیتی قطعا سوپرمن وان شات کردن یه مولتیورس با ساختار اوترورسال
                ای پی هم سوپرمن
                آی کیو ساده سوپرمن اما بتل آی کیو ثور

                پاسخ

                • محمد پور محتشم در پاسخ به رهام

                  شهریور 23, 1401

                  نه پاره شد شصت روز طول کشید کل مولتیورس دی سی رو بره تچثور با اینکه مارول بزرگتره در عرض ده دقیقه الی دوازده دقیقه این کار رو کرده

                  پاسخ

                  • Stan در پاسخ به محمد پور محتشم

                    شهریور 24, 1401

                    بیاند و مولتی ورس مارول رو هم اندازه مولتی ورسه دی سی نیستن

                    پاسخ

                    • محمد پور محتشم در پاسخ به Stan

                      شهریور 24, 1401

                      هست و نه ثور ده دقیقه ای رفت و مولتیورس مارول چند برابر مولتیورس دی سی هست

                      پاسخ

                    • اال در پاسخ به محمد پور محتشم

                      شهریور 25, 1401

                      مولتیورس مارول یه کم از واسه دیسی بزرگتره جاش دیسی مولتیورسای زیادی داره مارول یدونه
                      یونیورسا و کازمالوجی در کل باز دیسی بزرگتره

                      پاسخ

                    • رهام در پاسخ به محمد پور محتشم

                      شهریور 25, 1401

                      چند برابر؟بارها ثابت شده دیسی هیلی از مارول بزرگ ترن
                      ه

                      پاسخ

  9. Naruhinahiroemi

    شهریور 9, 1401

    دوستان کسی رنکینگ قدرتی از قویترین شخصیت های کمیک بوکی میدونه؟ تا جایی که من میدونم پنج تای لرتر اینان
    ۱-وان ابو آل(والای همگان)
    ۲- آسترال ریگولاتور تانوس
    ۳- د رایتر
    ۴_اور ووید
    ۵-پرزنس
    بقیه رو دقیق نمیدونم ولی اینا رو مطمعنم اگه کسی میدونه قویترین ها بعد از این پنج تا کیان ممنون میشم بهم بگه🙏🙏🙏

    پاسخ

    • رهام در پاسخ به Naruhinahiroemi

      شهریور 12, 1401

      مارول که کلا دیبانک شده و سه چاهار تا کرکتر های اوتر داره بدون توا لویاتان تمام مارول رو سولو میکنه بدون تعصب
      ۱_رایتر
      ۲_مانیتور مایند
      ۳_پرزنس که با اورووید یکیه
      ۴_توا
      ۵_لویاتان
      و…

      پاسخ

      • Naruhinahiroemi در پاسخ به رهام

        شهریور 13, 1401

        سید باز این حرف رو جای دیگه نرن والای همگان فرای فیکشن هستش (چون هم تجسمی از استنلی ((نویسنده و پدر دنیای کمیک)) و هم تجسمی از خدا هستش(( خدایی که همه میپرستن) و اینکه بگی کسی مثل رایتر که از اسمش معلومه نوسینده هست و فقط تو کمیک های دیسی یا داستان هایی که حضور داشته قدرتمند بوده و تو دنیای واقعی یا کمیک های مارول فقط یه آدم معمولی هست میتونه والای همگان رو شکست بده مثل این میمونه که بگی یه آدم عادی از خدا بالاتره(استغفرالله البته) و این فقط حرف من نیست از تمام سایت های کمیک بوکی چه ایرانی چه خارجی ، چه معتبر یا غیر معتبر از ویدیو های یوتیوب گرفته تا فن های مارول و دیسی اکثریت میگن میگن والای همگان قویترینه

        پاسخ

        • Stan در پاسخ به Naruhinahiroemi

          شهریور 13, 1401

          سی چهل سال پیش بود ولی دینابک شد و دیگه در حد همون پرزنسه یا پایین تر

          پاسخ

          • Naruhinahiroemi در پاسخ به Stan

            شهریور 14, 1401

            نه سید هستش از اسپایدی گرفته تا سی بی آر و کلی سایت کمیک بوکی میگن هست من رو این حساب این حرف رو زدم

            پاسخ

            • رهام در پاسخ به Naruhinahiroemi

              شهریور 14, 1401

              داداش دیبانک شده خپد استنلی برگشته گفته من وان ابو ال نیستم 😐الان وان ابو ال حتی از پری رتکان بیاندر هم صعیف تره پ به اوترورسال دیبانک شده

              پاسخ

              • Naruhinahiroemi در پاسخ به رهام

                شهریور 16, 1401

                سید 😐😐😐
                .
                .
                .
                خب ببین الان توی دیسی هیچ کسی از رایتر قویتر نیست چون رایتر به نوعی خالق دنیای دیسی هستش و مخلوقاتش نمیتونن ازش قویتر بشن ، این قضیه در مورد وان ابو آل هم صدق میکنه حتی تانوس (تو فرم آسترال ریگولاتور تانوس) بعد از اینکه قدرت والای همگان رو جذب کرد همه چی به حالت عادی برگشت چون نمیتونست اون حجم از قدرت رو برای همیشه نگه داره و کل مورلتیورس مارول از هم میپاشید پس بنابراین امکان نداره کسی بتونه توی مارول از والای همگان پیشی بگیره حتی آسترال ریگولاتور تانوس که دومین شخصیت قدرتمند مارول هست و میتونه قدرت هر کس و هر چیزی چه داخل فیکشن چه فرای فیکشن رو جذب کنه هم از والای همگان ضعیف تره ؛ درسته که بیاندر پری ریتکان یکی از پنج شخصیت قدرتمند ماروله ولی هیچ جوره امکان نداره از والای همگان قویتر باشه حتی از فالکرام یا یکی پایین تر از همگان که نسخه عکس والای همگان هست هم از بیاندر قویتره

                پاسخ

                • رهام در پاسخ به Naruhinahiroemi

                  شهریور 17, 1401

                  توبا هالک که صعیف تر از بیاندره
                  بیاندر موجودیه که خارج از کازمالوجی مارول اومده
                  رگلاتور تانوس جلوی والای همگان هیچی نیست و در ضمن اینکه مثل اینکه جذب وان ابو ال توسط تانوس دیبانک شده و اگه بگی نویسنده ها تایید کردن مارول کارکنان و نویسنده های زیادی داره و شده بارها حرف نویسنده دیبانک شده
                  بیاندر توسط وان ابو ال خلق نشده و میتونه ازش پیشی بگیره تو همین مقایسه هایی که میگید بیاندر رو از پالای همگان قوی تر میدونن(پری رتکان)

                  پاسخ

                • Stan در پاسخ به Naruhinahiroemi

                  شهریور 17, 1401

                  وان ابو آدرز بود نه وان ابو ال
                  یه چیزی بود در حد لیو ترابیلیون تو کنترل مولتیورس باهاش همکاری میکرد

                  پاسخ

                • Stan در پاسخ به Naruhinahiroemi

                  شهریور 17, 1401

                  بین پنج شیش تاس

                  پاسخ

                • Stan در پاسخ به Naruhinahiroemi

                  شهریور 17, 1401

                  چیزی در باره فایت مولکول من و بیاندر میدونی؟

                  پاسخ

                  • استون در پاسخ به Stan

                    شهریور 19, 1401

                    فایتشون رو من نمیدونم ولی اگر مولکول من زده باشه فک کنم نسخه عادی نبوده یا قوی تر نشونش دادن چون سنتری هم مولکول من رو شکست داده

                    پاسخ

          • محمد پور محتشم در پاسخ به Stan

            شهریور 14, 1401

            والای همگان ناخونش هم از کل قدرت پرزنس بالاتره وی میگی برو تحقیق کن بعد بیا استغفرالله تحقیق کن بعد حرف بزن

            پاسخ

            • رهام در پاسخ به محمد پور محتشم

              شهریور 15, 1401

              😂😂😂😂😂😂😂وان ابو ال به اوترورسال دیبانک شده تو چرا اینقدر متعصبی خود استنلی برگشت گفت من وان ابو ال نیستم که این یه افت از باندلس به اوترورسالع 😂

              پاسخ

              • استون در پاسخ به رهام

                شهریور 16, 1401

                به های اوتر دیبانک شده از خودت در نیار

                پاسخ

        • رهام در پاسخ به Naruhinahiroemi

          شهریور 13, 1401

          داداش چرا فیکشن و واقعیتو یکی میکنی😐اصلا ربطی نداشتن به هم بعد وان ابو ال خیلی سال پیش دیبانک شد و دیگه تجسم نویسنده نیست مگه نویسنده خداست؟الان من خودمم داستان نوشتم قبلا یعنی من خدام؟

          پاسخ

          • Naruhinahiroemi در پاسخ به رهام

            شهریور 14, 1401

            نگرفتی منظورم رو سید شایدم من بد گفتم

            پاسخ

      • Naruhinahiroemi در پاسخ به رهام

        شهریور 13, 1401

        اورووید هم که از بعضی ها شنیدم میگن ورق (صفحه) کمیک هستش یا همون فیکشن که وان ابو آل هم فراتر از فیکشن هست و تو مقایسه با پرزنس میگن والاب همگان low diff پرزنس رو میزنه تو چند تا سایت داخلی و خارجی هم دیدم که همین رو میگفتن

        پاسخ

        • Stan در پاسخ به Naruhinahiroemi

          شهریور 13, 1401

          وان ابو ال سال هاست که دیگه آواتار نویسنده نیست

          پاسخ

          • Naruhinahiroemi در پاسخ به Stan

            شهریور 14, 1401

            ببخشید سید من درست متوجه نشدم منظورت رو ؛ آخه تو خود کمیک هم نشون دادن و مارول هم تأیید کرده پس چجوری نیستش؟

            پاسخ

            • اال در پاسخ به Naruhinahiroemi

              شهریور 14, 1401

              دیبانک شده

              پاسخ

            • Stan در پاسخ به Naruhinahiroemi

              شهریور 14, 1401

              یه زمانی بود ولی از داستان حذف شد و دیگه نیست

              پاسخ

          • محمد پور محتشم در پاسخ به Stan

            شهریور 14, 1401

            لابد تا چند وقت دیگه میخوایید مارول رو از سوپرمن پایین تر بکنید مولتیورس مارول چندین برابر مولتیورس دی سی بزرگتره و والای همگان تجسمه دو نویسنده و آستن لی هست

            پاسخ

            • Stan در پاسخ به محمد پور محتشم

              شهریور 15, 1401

              دینابک شده
              کازمالاجی دی سی بزرگ تره
              وان ابو الت در حد همون پرزنسه بیا پایین باو

              پاسخ

              • محمد پور محتشم در پاسخ به Stan

                شهریور 16, 1401

                نه خیر هم مارول بزرگتره چهار قدرت پرزنس نمیتونه پری ریتکان بیاندر رو بزنه بیا والای همگان رو بزنه نه داداش پرزنس خیلی از سطح والای همگان پایین تره و از وری ریتکان هم پایین تره بازم خیلی خیال کردی چرا دی سی رایت. و آوروید رو آورده دیگه برای همین بوده

                پاسخ

                • رهام در پاسخ به محمد پور محتشم

                  شهریور 16, 1401

                  داش کازمالوجی دیسی خیلی بزرگ تر از ماروله
                  یونیورس هاش که ساختار مولتیورسال دارن مثل دراگون بال
                  مولتیورسش که ساختار های اوترورسال داره
                  کره خدایان
                  کره مانیتور ها
                  سورس
                  اورووید
                  و… که من خیلیاشون نگفتم
                  وان ابو ال دیگه تجسم نویسنده نیست و دیبانک شده توسط خود استنلی
                  بعد پری رتکان بیاندر رو اصلا وان ابو ال خلق نکرده بیاندر یه موجود خارج از کازمالوجی مارول بوده که بعد ها اومده و برا خودش یونیورس ساخته و قهرمان ها رو در اون برای جنگی ابدی به جون هم انداخته
                  تبغ چیزی که من میدونم البت
                  پری رتکان بیاندر در حال حاضر با دیبانک وان ابو ال از خود وان ابو ال هم قوی تره

                  پاسخ

                  • استون در پاسخ به رهام

                    شهریور 17, 1401

                    دا تو فقط داری برای دی سی رو میگی از مارول هیچی نمیدونی

                    پاسخ

                    • رهام در پاسخ به استون

                      شهریور 18, 1401

                      😐چه ربطی داره خیلی قبل تر ثابت شده که کازمالوجی دیسی خیلی بزرگ تر از ماروله و ساختار قدرتمند تری داره

                      پاسخ

                • اال در پاسخ به محمد پور محتشم

                  شهریور 17, 1401

                  کازمالجی دیسی بزرگتره به راحتی
                  مارول فقط تو اندازه مولتیورس بالاتر از دیسی (کازمالجیش)

                  پاسخ

                  • محمد پور محتشم در پاسخ به اال

                    شهریور 23, 1401

                    بین طبق تحقیقات من مارول کلا از دی سی بزرگترها برو درباره مارول تحقیق کن بعد بیا

                    پاسخ

                    • رهام در پاسخ به محمد پور محتشم

                      شهریور 24, 1401

                      همچین چیزی نیست دیسی تو اندازه کلی کازمالجی خیلی بزرگ تره

                      پاسخ

                    • محمد پور محتشم در پاسخ به رهام

                      شهریور 25, 1401

                      هست مارول بزرگتره

                      پاسخ

                    • Stan در پاسخ به محمد پور محتشم

                      شهریور 24, 1401

                      یونیورسای دی سی مولتی ورس سایزن و تعدادشون بی نهایته
                      کره خدایان و خیلی چیزای دیگه داخلشن

                      پاسخ

                    • Stan در پاسخ به محمد پور محتشم

                      شهریور 24, 1401

                      منظورم این بود داخل مولتی ورسشن

                      پاسخ

        • رهام در پاسخ به Naruhinahiroemi

          شهریور 13, 1401

          در حال حاضر وان ابو ال اینقدر دیبانک شده که از پرزنس میخوره

          پاسخ

          • Naruhinahiroemi در پاسخ به رهام

            شهریور 14, 1401

            توسط کی دیبانک شده؟

            پاسخ

            • رهام در پاسخ به Naruhinahiroemi

              شهریور 16, 1401

              خود استنلی وقتی برگشت گفت من وان ابو ال نیستم وان ابو ال رو مث چی دیبانک کرده که تبغ شنیده های من به اوترورسال رسیده

              پاسخ

          • Naruhinahiroemi در پاسخ به رهام

            شهریور 14, 1401

            من خودم حرف هایی که از سایت های کمیک بوکی داخلی و خارجی دیدم و شنیدم رو اینجا گفتم ؛ والای همگان تو همه شون مقام اول تو لیست قویترین ها بوده در حالی که تو خیلی هاشون رایتر حتی جز ۵ تای برتر هم نبوده تو بعضی ها هم که اصلاً تو لیست نبودش رو همین حساب گفتم

            پاسخ

            • رهام در پاسخ به Naruhinahiroemi

              شهریور 14, 1401

              دادا خود استنلی برگشت گفت من وان ابو ال نیستم رایتر خود نویسندست

              پاسخ

          • محمد پور محتشم در پاسخ به رهام

            شهریور 14, 1401

            رهام پرزنس کیه پرزنس که میگن ده تا پرزنس رو بزاری جلوی وری ریتکان بیاندر پری ریتکان بیاندر له می‌کنه ده پرزنس رو حالا کی پری ریتکان رو ساخته والای همگان پسر والای همگان کیه فالکرام فالکرام کیه کشنده پرزنس رو مخ نرو تو و ستن. هی مارول رو پایین میارید
            دی سی خطاب به رهام و ستن: بچه بیا پایین سرمون درد گرفت
            مارول: خواستم من اینو بگم ولی چون نخوندم نگفتم 🗿🤝

            پاسخ

            • Stan در پاسخ به محمد پور محتشم

              شهریور 15, 1401

              پری ریتکانو مشخص نیست کی ساخته اون موقع قوی ترین کرکتر بیاندر بود اصلا والای همگان اون موقع نبود
              قدرت پری ریتکن از وان ابو ال بالاتره

              پاسخ

            • اال در پاسخ به محمد پور محتشم

              شهریور 15, 1401

              تاکسیک فن بازی درنیار انقدر پری ری اکتن بیاندر در حد خود لوسیفره ۱۰ تا پرزنس رو بزنه ؟
              وان ابو ال دیبانک شده

              پاسخ

              • رهام در پاسخ به اال

                شهریور 16, 1401

                تازه از لوسیفرم میخوره 😂😂😂

                پاسخ

                • استون در پاسخ به رهام

                  شهریور 16, 1401

                  شایدم تکی بخوره ولی کل نژادشون سولو میکنه 🫠

                  پاسخ

                  • Stan در پاسخ به استون

                    شهریور 17, 1401

                    لوسیفر ترکیب شده با اوور ووید = کل مارول

                    پاسخ

                    • استون در پاسخ به Stan

                      شهریور 19, 1401

                      House of idea زده شده بالاتره دی سی رو سولو میکنه

                      پاسخ

                    • Stan در پاسخ به استون

                      شهریور 24, 1401

                      کرکتر نیست

                      پاسخ

                • محمد پور محتشم در پاسخ به رهام

                  شهریور 23, 1401

                  بیاندر پایه لوسیفر پایه رو له می‌کنه

                  پاسخ

                  • Stan در پاسخ به محمد پور محتشم

                    شهریور 24, 1401

                    لوسیفر ترکیب شده با اورووید >>>>>پری ریتکن

                    پاسخ

                  • اال در پاسخ به محمد پور محتشم

                    شهریور 25, 1401

                    لوسیفر عادی از بیاندر مید های دیف (نهایتش) قویتره
                    لوسیفر اوروید بیاندر پری ریاکتن و کل بیاندرز رو باهم نو لاو دیف میزنه

                    پاسخ

            • رهام در پاسخ به محمد پور محتشم

              شهریور 15, 1401

              😂😂😂😂😂😂😂😂😂واااااای
              پری رتکان بیاندر یه کرکتر اوتر+ تا های اوتر ورساله که در حال حاضر با دیبانک وان ابو ال از خود وان ابو ال هم قوی تره
              وان ابو ال و فالکرام هم که دیبانک شدن به اوترورسال 😂😂😂😂😂😂😂پرزنس اینقدر قدرتمند بوده که از هیچی یه کازمالوجی با ساختاری بسیار وسیع تر و قدرتمند تر از مارول ساخته پرزنس کرکتری ساخته (لوسیفر)که بتونه کل مارول رو سولو کنه کی فگته اصلا فالکرام در سطح پرزنسه؟

              پاسخ

              • استون در پاسخ به رهام

                شهریور 16, 1401

                کل نژادشون رو نابود کرده بعدشم به های اوتر دیبانک شده نه اوتر

                پاسخ

            • Naruhinahiroemi در پاسخ به محمد پور محتشم

              شهریور 17, 1401

              سید دهنتو ؛ ایول 😂😂😂👏👏🗿🗿🗿

              پاسخ

    • Stan در پاسخ به Naruhinahiroemi

      شهریور 12, 1401

      واتتتتتتت وان ابو ال آواتار نویسنده نیست تانوسم وان ابو آدرزو کشته که تقریبا در حد همون لیو ترابیلیونه
      رایتر آواتار نویسندس

      پاسخ

      • استون در پاسخ به Stan

        شهریور 12, 1401

        گفت تا جایی که من میدونم و بعد گفت کسی میدونه یا نه چرا جوش میاری

        پاسخ

      • Naruhinahiroemi در پاسخ به Stan

        شهریور 13, 1401

        چرا هست سید مثل فالکرام که میگن تجسمی از جک کربی هست وان ابو آل هم تجسمی از استنلی و خدای یگانه هستش( میگن حتی به بار والای همگان به شکل استن لی در اومده حتی عکسش هم هست)

        پاسخ

        • Stan در پاسخ به Naruhinahiroemi

          شهریور 13, 1401

          قبلا بود ولی حالا دیگه های اوتره

          پاسخ

        • اال در پاسخ به Naruhinahiroemi

          شهریور 13, 1401

          جفتشون بودن ولی هم فالکرام هم توا دیبانک شدن متاسفانه

          پاسخ

          • محمد پور محتشم در پاسخ به اال

            شهریور 23, 1401

            هیچ می دیبانک نشده از خودت در نیار کل مارول هایپر شد همه دیبانک شدن یا ابلفضل پس فردا مارول دیگه وجود نداره دوستان دی سی فن ها همه جا هستن رهایی ازشون نداریم 😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣

            پاسخ

            • رهام در پاسخ به محمد پور محتشم

              شهریور 25, 1401

              تو حتی حرف خود یارو رو هم قبول نداری ژرف برگشته گفته من وان ابو ال نیستم

              پاسخ

  10. استون

    شهریور 7, 1401

    سوپرمن عصر نقره ای ورلد فورجر و میلتیورسشو نابود کرده که نسخه عادی نیست نکنه اینم دروغه

    پاسخ

    • رهام در پاسخ به استون

      شهریور 12, 1401

      نسخه عادیه سوتونم 😐

      پاسخ

    • دیسی در پاسخ به استون

      شهریور 12, 1401

      میدونی اسم دیگش چیه؟
      سوپرمن پرایم
      اوج نسخه عادی سوپرمنه
      بعد از بحران توسط ثور خورده میشه قبل از بحران احتمالا میزنه

      پاسخ

      • رهام در پاسخ به دیسی

        شهریور 12, 1401

        قبل از بهران با یه عطسه کل منطومه شمسی رو نابود میکرد

        پاسخ

      • استون در پاسخ به دیسی

        شهریور 12, 1401

        خودت داری میگی سوپرمن پرایم کجا گفته که اوج سوپرمن عادی هست حرف نداری بگی از خودت در میاری یه سایت معتبر رو بگو که گفته باشه اوج سوپرمن عادیه

        پاسخ

        • دیسی در پاسخ به استون

          شهریور 14, 1401

          معنی پرایم رو میدونی؟
          پرایم به اوج یک نفر میگن سوپرمن قبل بحران سوپرمن پرایمه سوپرمن بعد بحران از ثور میخوره

          پاسخ

          • استون در پاسخ به دیسی

            شهریور 15, 1401

            فکر کردم وان میلیون رو میگی

            پاسخ

  11. استون

    شهریور 5, 1401

    زور ابرانسانی، سرعت بالا، آسیب‌ناپذیری، جاودانگی، قدرت‌های جادویی شیطانی، دگرپیکری، پرواز، ایجاد نمونه‌هایی از خود، کنترل اجسام و افراد، ایجاد دروازه بین دنیاها، به عنوان پادشاه هرج و مرج ( تقریبا قادر مطلق) این چیزی بود که از میکابوشی توی ویکی پدیا نوشته بدون جذب 98 درصد مولتی ورس مارول بدون جذب مولتی ورس تقریبا قادر مطلق هست ولی با جذب مولتی ورس خیلی به قادر مطلق نزدیک میشه و فکر کنم میشه همون قادر مطلق البته حدس منه که زیاد هم دروغ نیست میشه اسکیل بدین

    پاسخ

    • رهام در پاسخ به استون

      شهریور 6, 1401

      ویکی پدیا سایتیه انچنان معتبری نیست اگه بخوای از میکابوشی اسکیل میگیرم از کسانی که کمیکشو خوندن

      پاسخ

      • استون در پاسخ به رهام

        شهریور 6, 1401

        اره بگیر هم فبل جذب هم بعدش

        پاسخ

        • رهام در پاسخ به استون

          شهریور 9, 1401

          ببین مثل اینکه میکابوشی های اوتره تقریبا و ثور تو اون فایت تنها نبوده چند نفر مثل هرکول و گالاکتوس باهاش بودن و اینجور پاور ها رو باید اوت لایر در نظر گرفت که یعنی کرکتر کارایی میکنه که از منطق و حدش خارجه

          پاسخ

          • استون در پاسخ به رهام

            شهریور 12, 1401

            گالاکتوسو نمیدونم ولی هرکول بودش با یه نفر دیگه که ثور هرکول رو هم تو فایت چاوز وار بیهوش کرد که میشه شکستش داد

            پاسخ

          • استون در پاسخ به رهام

            شهریور 12, 1401

            من اطلاعی ندارم ولی سوپرمن تونسته تا اوتر پیش بره ثور هم حتما تونسته چون هرکول رو هم تو فایت شکست داد راحت و بی هوشش کرد

            پاسخ

            • رهام در پاسخ به استون

              شهریور 12, 1401

              یجوری میگی انگار هرکول های اوتره برادر من

              پاسخ

              • استون در پاسخ به رهام

                شهریور 13, 1401

                نه نه نه تو منظور منو بد متوجه شدی منظور من اینه که دو نفری با میکابوشی فایت دادن ثور دست بالاتر رو داشت

                پاسخ

              • استون در پاسخ به رهام

                شهریور 13, 1401

                و اینکه بیشتر فایت با میکابوشی رو ثور انجام داد

                پاسخ

                • رهام در پاسخ به استون

                  شهریور 14, 1401

                  ببین نگی متعصبم اما اینجور جاها پاور کرمتر اوت لایر به حساب میاد یعنی طرف کاری میکنه که از حدش خارجه و غیر منطقیه سوپرمن هم احتمالا داشته اما تو فایت با میکابوشی ثور اوت لایر به حساب میاد

                  پاسخ

                  • استون در پاسخ به رهام

                    شهریور 15, 1401

                    شاید شایدم نه

                    پاسخ

                  • استون در پاسخ به رهام

                    شهریور 15, 1401

                    ولی بازم چون کمیک هست و نویسنده تاییدش کرده حساب میشه چون نویسنده تایید کرده و خب دیگه حرفی نمیمونه

                    پاسخ

                    • رهام در پاسخ به استون

                      شهریور 17, 1401

                      بار ها شده حرف نویسنده ها دیبانک شده دوست عزیز

                      پاسخ

                    • استون در پاسخ به رهام

                      شهریور 19, 1401

                      ولی کسی دیبانک کرده؟؟؟؟
                      از خودت در نیار

                      پاسخ

  12. استون

    شهریور 3, 1401

    سوپرمن شاهکار اوتر نداره تو نسخه عادی یه مولتی ورس رو نابود کرده که صد در صد اوتر نیست فقط رهام داره میگه نه سایت های خارجی میگن اوتر نه منابع یوتوب بعدش کتاب بینهایت رو بلند نکرده تکی به کمک شزم خدای خدایان بلند کرده که میشه دومین نسخه قدرتمند شزم و بود و نبود سوپرمن تاثیری نداشته کمیکش رو نخوندم ولی تو سی بی ار چنل های خارجی اینو نوشته کمیکشم برای این نخوندم چون نتونستم دانلود کنم

    پاسخ

    • رهام در پاسخ به استون

      شهریور 4, 1401

      شزن بعد از مدتی کم اورد اما سوپرمن همچنان تکی نگهش داشته بود
      میتونی به چنل فیکشن جاج تو تلگرام بیای بهت ثابت میکنیم
      بستگی به ساختار مولتیورس داره برات توضیح دادم میشه مثل مولتیورس دراگون بال ساختار کامپلکس تا مولتی+ داشته باشه یا میتونه مث مارول ساختار های اوتر داشته باشه

      پاسخ

    • اال در پاسخ به استون

      شهریور 4, 1401

      جوابتو دادم که چرا

      پاسخ

  13. Naruhinahiroemi

    شهریور 3, 1401

    خطاب به کاربر استون : داداش میدونی تو کدوم کمیک ثور به قدرت ترو فرم ثور میرسه؟ من سرچ کردم و تو سایت اسکرین رنت(فکر کنم اسم سایتش همین بود اگه اشتباه نکنم) دیدم که تایید شده ثور یه قدرتی در درونش داره به اسم ترو فرم ثور ولی هنوز به اون سطح قدرت نرسیده و احتمالا زمان میبره تا به اون سطح قدرت برسه و میگن خییییلی از سطح رون کینگ ثور قویتره حالا اطلاعی داری که توی کدوم کمیک به این سطح قدرت میرسه یا نه ؟

    پاسخ

    • استون در پاسخ به Naruhinahiroemi

      شهریور 4, 1401

      سوتون من تو داستان های اساطیری پیدا کردم و اینکه گفتی خیلی قویتره درسته واقعا خیلی قویتر هست حالا این سایتی که میگی رو من ندیدم ولی میرم چک میکنم خیلی از احتمالا هست که داخل اونجرز سکرت وار بیاد البته هنوز شایعه هست که ممکنه ار کی تی بیاد چون خیلی اشاره به خدایان کیهانی شده مثل لیوینگ ترایبونال داخل ثور چهار دکتر استرنج و واچر داخل ثور و دکتر استرنج و اترنیتی

      پاسخ

      • Naruhinahiroemi در پاسخ به استون

        شهریور 5, 1401

        آره توی ثور عشق و تندر شخصیت ثور نسبت به قبل خیلی قویتر شد( مخصوصاً نسبت به اند گیم) ولی حتی اگه توی سینما هم به رون کینگ ثور تبدیل بشه فکر نکنم بتونن همه قدرتش رو نشون بدن حتی توی کمیک هم بعید میدونم تونسته باشن تمام قدرت های رون کینگ ثور رو به تصویر بکشن ولی در مورد ترو فرم ثور توی سایتش نوشته بود «که قدرت فرم واقعی ثور بسیار قوی تر از آن چیزی است که طرفداران مارول تصور میکنند» حالا حساب کن رون کینگ ثور که انقدر قویه پس ترو فرم ثور چقدر قوی باشه باشه

        پاسخ

        • رهام در پاسخ به Naruhinahiroemi

          شهریور 5, 1401

          اقا این ترو فورم اصلا نیست به قرآن من پیداش نمیکنم 😐بعدم رون کینگ ثور هایپرورسال بع ژوره یعنی حتی انوس از انیمه هم میتونه شکستش بده سید

          پاسخ

          • Naruhinahiroemi در پاسخ به رهام

            شهریور 6, 1401

            چرا سید داره البته هنوز بهش دست نیافته به انگلیسی سرچ کن true form Thor بعد توی سایت screenrant میادش من خودم از اونجا فهمیدم

            پاسخ

          • اال در پاسخ به رهام

            شهریور 6, 1401

            آنوس ۱۰۲ بعدیه یجوری میگی انگار چیزی نیست

            پاسخ

            • رهام در پاسخ به اال

              شهریور 6, 1401

              چیزی نیست دا 😂😂😂انوس حتی تو ۱۰ تای برتر انیمع هم نیست کسی مثل بتلر انوس رو وان شات میکنه

              پاسخ

              • استون در پاسخ به رهام

                شهریور 6, 1401

                خب مثلا الان کازمیک تو ده تای برتر هست؟

                پاسخ

                • رهام در پاسخ به استون

                  شهریور 7, 1401

                  احتمال اینکه باشه کمه کم نیستن قویای دیسی
                  اورووید
                  پرزنس
                  لوسیفر
                  میکائیل
                  لویاتان
                  رایتر
                  آلین بلک
                  مانیتورمایند
                  رایتر
                  اون ژن نقره ایه اسمش یادم نمیاد 😂
                  شاید چند نفر دیگه باشن ا

                  پاسخ

                • اال در پاسخ به استون

                  شهریور 9, 1401

                  نمیدونستم ارکیتی هست

                  پاسخ

                  • استون در پاسخ به اال

                    شهریور 12, 1401

                    خب نیست مگه من گفتم هست

                    پاسخ

              • اال در پاسخ به رهام

                شهریور 7, 1401

                اونا اسکیلشون بالاتره از لحاظ چند بعدی بودن ۱۰۳ بعدیه که خیلی خاصش میشه

                پاسخ

              • Stan در پاسخ به رهام

                شهریور 8, 1401

                تو ناول بین پنجاه تا شاید باشه

                پاسخ

              • Stan در پاسخ به رهام

                شهریور 9, 1401

                بین سی چهل تا هم نیست
                خیلیا هم بتلرو وان شات میکنن

                پاسخ

                • رهام در پاسخ به Stan

                  شهریور 12, 1401

                  انیمه اوتر و های اوتراش ناشناخته ان خیلیاشون

                  پاسخ

                  • اال در پاسخ به رهام

                    شهریور 12, 1401

                    انیمه باندلس هم دارن!؟؟
                    جز هاجون کسی نشنیدم که گفته بشه باندلسه هیچوقت
                    هاجون هم پرایمش

                    پاسخ

                    • رهام در پاسخ به اال

                      شهریور 12, 1401

                      هاجون دیبانک شده به اوتر+تقریبا برابر با بیاندره یا قوی در
                      انیمه هیچ باندلسی نداره و تو وی اس بتل هم زده بود هاجون و کامی تنچی باندلسن که دیبانک شدن

                      پاسخ

                    • Stan در پاسخ به رهام

                      شهریور 13, 1401

                      هست بازم چند تا ولی دینابک شدن
                      بحز یکی دو تا

                      پاسخ

                    • Stan در پاسخ به اال

                      شهریور 13, 1401

                      تو ناول هست حاجون دینابک شده ولی یکی دو تا خدای هادوی دیگه هم تایر زیرو بودن دینابک شدن کامی تنچیم تایر زیرو بود دینابک شد
                      الان آکوتو هست چون جای آواتار نویسنده رو گرفت و کرکترای اوتر و های اوتر زیادی خلق کرد
                      توی همون داستان خودش که آخرشو نوشت بدون حساب خودش دو تا های اوتر و دوتا اوتر بودن که بعد از خلق داستانای بیشتر خیلی کرکتر در اون حد خلق کرد
                      ونگ لینگم فکر کنم باشه دقیق نمیدونم

                      پاسخ

                    • رهام در پاسخ به Stan

                      شهریور 13, 1401

                      اکوتو سای هم های اوتر در نظر گرفته میشه چون همچنان با شاهکار هاش به کانپست های باندلس نرسیده سید قبل از دیبانک هاجون و خدایان تو ناولش میگفتن فدرین و اکوتو رو نگتیو دیف میزنه اما الان اکوتو قوی تره

                      پاسخ

                    • Stan در پاسخ به رهام

                      شهریور 14, 1401

                      آکوتو دیگه آواتار نویسندس و کرکترای های اوتر زیادی خلق کرد الان دیگه تایرش زیروعه

                      پاسخ

                    • رهام در پاسخ به Stan

                      شهریور 14, 1401

                      تو فیکشن حاح هنوز های اوتر میگن بعد پاور تو ناولا خیلی بیشتره ناروتو سولار سیستم لوله تو ناول

                      پاسخ

                    • Stan در پاسخ به رهام

                      شهریور 14, 1401

                      وقتیم ناولشو نخوندی چیزی نگو

                      پاسخ

                    • اال در پاسخ به Stan

                      شهریور 14, 1401

                      وانگ لینگم نمیدونم ولی یه کی که میگفت تو چپتر ۱۳۲۱ یا یه همچین چیزی یه تکنیک خاصی رو استفاده کرده باهاش انیماتور خودشو زده

                      پاسخ

                    • Stan در پاسخ به اال

                      شهریور 14, 1401

                      منم فقط در بارش شنیدم

                      پاسخ

                    • اال در پاسخ به Stan

                      شهریور 16, 1401

                      دو دسته هستن رفتم تحقیق کردم یه دسته هستن میگن وانگ لینک حتی اکوتو رو اکستریم دیف میزنه بعضیام میگن دیبانک شده به قویترین تو تایر ۲ بی بعد ریمورو

                      پاسخ

                    • رهام در پاسخ به اال

                      شهریور 17, 1401

                      دیبانک نشده و با شاهکار هاش که زدن نویسندشه و یه چن تا دیگه تا های اپتر اسکیل داده میشه همچنان انیمه باندلس نداره

                      پاسخ

                    • Stan در پاسخ به رهام

                      شهریور 18, 1401

                      سید ناموسا فازت
                      تابلو نکن

                      پاسخ

          • استون در پاسخ به رهام

            شهریور 6, 1401

            همچنان تو فکر و خیالت باش با این که هم اسم دو سایت و داستان های اساطیری رو گفتیم باز نمیری تحقیق کنی و همش میگی چند نفر میگن نیستکه فکر نمیکنم راست بگی از خودت در میاری

            پاسخ

            • رهام در پاسخ به استون

              شهریور 7, 1401

              داش بیا چنل فیکشن جاج تلگرام اونجا از هرکی میخوای بپرس

              پاسخ

          • استون در پاسخ به رهام

            شهریور 6, 1401

            کمیک اترنال جلد ده البته فقط میگه که ترو فورم وجود داره و خیلییییییییی قویه

            پاسخ

          • استون در پاسخ به رهام

            شهریور 6, 1401

            شاهکار خاصی نکرده توی کمیک ولی همین که با فکر کردن منگوگ رو کشت نشون میکگده چقدر قدرتش گسترده هست

            پاسخ

        • استون در پاسخ به Naruhinahiroemi

          شهریور 5, 1401

          اره توی ثور چهار خیلی قویتر شد فکر میکنم بتونه حتی گوست رایدر کمیک هم بزنه که خیلی قویه ولی من احتمال میدم ولی شانسش هست که رون کینگ بیاد چون کرکتر هایی مثل دکتر دووم و بیاندر هستن و اگر بخوان با بیاندر فایت کنن صد در صد به کرکتر های فوق العاده قدرت مندی نیاز هست چون که بیاندر از لوسیفر هم قوی تره هم در نسخه عادی هم در آخرین نسخه که با نام PRB میشناسنش و ترو فورم لوسیفر حالا کاری به مقایسه اینا ندارم منظور من اینه که احتمال اضافه شدن کرکتر های فوق قدرت مند هست البته اگر بخوان فابت بدن با بیاندر کمیکش رو نمیخوام لو بدم حالا و تا جایی که من میدونم فقط ثور کمی از چشمه میمیر رو نوشید و دسترسی کامل به این چشمه داره که با خوردن کل چشمه فکر نمیکنم کسی جلو دارش بشه چون وقتی با دو کف دست آب چشمه رو خورد این همه قدرت گرفت و درشته ترو فورم خیلی قویتر از ار کی تی میتونه باشه

          پاسخ

          • Naruhinahiroemi در پاسخ به استون

            شهریور 6, 1401

            که اینطور ممنون این قضیه چشمه میمیر رو نمیدونستم دستت درد نکنه🙏🙏🤝🤝

            پاسخ

  14. Stan

    شهریور 2, 1401

    اسم کمیک بگین
    رون مجیک کینگ ثور تو کدوم کمیک بوده؟
    ترو فازم تو کدوم کمیک بوده

    پاسخ

    • استون در پاسخ به Stan

      شهریور 2, 1401

      جدی خوشحال شدم که بر خلاف رهام تعصبی خواستی کمیک هارو بخونی
      ار کی تی ثور سری دوم جلد 80 تا 85
      ترو فورم هم داستان های اساطیری باید بگردی پیدا کنی
      فایت با گلوری هم چاوز وار تو پنل هاش هست که سیاره هارو خیلی راحت با دست خورد میکنه البته من نمیدونم چه سطحی هست

      پاسخ

      • Stan در پاسخ به استون

        شهریور 3, 1401

        داستانهای اساطیری چنین چیزی ندیدم ته کاری که دیدم ثور اساطیر کرد نابودی یوتون هایم مثل پشمک بود ولی بازم نگا میندازم

        پاسخ

  15. Naruhinahiroemi

    شهریور 1, 1401

    به نظر من قطعا ثور قویتره چون من تو کراس اور لیگ عدالت و اونجرز دیدم تو اولین دیدارشون ثور با یه ضربه سوپرمن رو شکست داد و دومین مبارزشون (که خیلی هم فایت سنگینی بود) سوپرمن ثور رو میزنه و واسه چند ثانیه ثور بیهوش میشه و نبرد ناتمام میمونه و در اوج قدرتشون هم به نظر من باهم برابرن چون هم رون کینگ ثور و هم کازمیک آرمور سوپرمن در حد مولتیورسال یا حتی ممکنه قویتر هم باشن و نمیشه اندازه دقیقی برای سطح قدرتشون تخمین زد( ولی اینو میدونم که از امثال لوسیفر و یکی پایین تر از همگان ضعیف ترن)

    پاسخ

    • رهام در پاسخ به Naruhinahiroemi

      شهریور 2, 1401

      کازمیک ارمور رو از اوتر تا های اوتر میشه در نظر گرفت و رون کینگ ثور رو از کامپلکس تا هایپر که یعنی دو یا سه لول اژ کازمیک ارمور پایین تره

      پاسخ

      • Naruhinahiroemi در پاسخ به رهام

        شهریور 3, 1401

        که اینطور ممنون🤝🙏🙏

        پاسخ

        • محمد پور محتشم در پاسخ به Naruhinahiroemi

          شهریور 6, 1401

          نه داداش این کاربر رهام طرفدار سوپرمن هست ندیدی دو ساعت با مدرک باهاش حرف زدیم من و استون هی حرف‌ خودش رو میزد سید‌ اینجوریه که کازمیک ار‌مور از لوسیفر و رون‌کینگ‌‌ پایین‌ تره رون کینگ ثور هم چون های اوتر‌‌‌ هست یکم از لوسیفر‌ پایین‌ تره وگرنه نه کازمیک ارمور شاهکار درست حسابی نداره‌ که با ار‌ کی‌‌ تی در بیفته‌ کازمیک ارمور از از کی تی و لوسیفر‌ پایین‌ تره

          پاسخ

          • رهام در پاسخ به محمد پور محتشم

            شهریور 7, 1401

            😐😐😐😐😐داش تیر بندی اصلا هیچی نمیدونی
            ثور های اوتر؟؟؟؟؟ار کی تی قوی ترین و بزرگترین شاهکارش هایپرورسال بوده ولی کازمیک ارمور فقط با بستن کف دستش میتونست لیمبو رو نابود کنه مندارک کسی بود که میتونست هر داستانی رو بوخوره حتی لوسیفر رو اما نمیتونست کازمیک ارمور رو بوخوره این خودش فیته 😐سوپرمن سورس رو شکست که یعنی میتونست از کازمالوجی تا حدی فراتر هم بره لوسیفر تمام اورووید رو جذب کرده و توش پرواز میکنه واسه خودش مولتیورس ساخته و تبدیل به یه نامه کردتش هروقت ثور همچین شاهکاری داشت بیا با من بحث کن

            پاسخ

          • اال در پاسخ به محمد پور محتشم

            شهریور 7, 1401

            شاهکار آر کی تی چیه ها؟؟
            ۶ تا بیاندرز زده یه ایگدراسیل نابود کرده منگوگ رو با فکر کردن کشته خیلی شاخه؟؟
            کازمالوجی که دیسی بزرگتره چند بعدی بودن که کازمیک ارمور از سورس رد شده اسکیل که کازمیک آرمور های اوتره به راحتی ولی رون کینگ شاهکار اوترورسال نداره

            پاسخ

          • استون در پاسخ به محمد پور محتشم

            شهریور 7, 1401

            به نظر من ار کی تی پاور زیادی داره نه استرینگ مثال خوبیی بخوام بزنم مثل اسکارلت ویچ و دکتر استرنج و پاور ار کی تی میتونه اونو تا اوتر ارتقا بده ولی های اوتر خیلی زیاده

            پاسخ

            • رهام در پاسخ به استون

              شهریور 12, 1401

              😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐وااااات؟مگه الکیه؟؟؟؟؟؟تو توی یه طبقه از تیرینگ سیستم حتی میلیون ها بار هم که قوی بشی تا وقتی از یه لولی نتونی فراتر بری و به کانپست های طبقه بعدی نرسی هیچ فرقی به حالت نمیکنه و رنکت عوض نمیشه

              پاسخ

              • استون در پاسخ به رهام

                شهریور 12, 1401

                من فقط مثال زدم و گفتم پاورش قویه و قدرت بدنیش زیاد نیست به اندازه پاور که شاید بشه اوتر و اول گفتم از نظر من چرا تند میری

                پاسخ

                • رهام در پاسخ به استون

                  شهریور 12, 1401

                  داش توضیح دادم هرچقدر خودتو در یک تایر پیشرفت کنی تا به کانپست های تایر بعدی نرسی نمیتونی تایرتو عوض کنی

                  پاسخ

          • Stan در پاسخ به محمد پور محتشم

            شهریور 8, 1401

            مدرکات همه هایپرن
            رون کینگ ثور های اوتر ؟
            بزور میشه تا های هایپر اسکیلش داد
            وان شات کردن مولتیورسی با کازمالاجی بزرگ تر از مولتیه مارول و به اندازه بی نهایت مولتی ورس شاهکار درست حسابی نیست اونوقت نابود کردن منبع قدرت سایه نشینان شاهکار اوتره؟😂
            کازمیک شاهکار درست نداشته باشه رون کینگ هیچی نداره
            بر اساس تئوریم پیش بریم رون کینگو تا لاو اوتر
            و کازمیکو تا های اوتر اسکیل میشه داد ولی ما با تئوری حرف نمیزنیم

            پاسخ

            • محمد پور محتشم در پاسخ به Stan

              شهریور 15, 1401

              تو جهل خودت بمون والا شما کل شخصیت های قادر مطلق مارول رو هایپر کردین که فقط کازمیک ارمور رو بالا ببرید به قرآن که همه تون فن تعصبی هستین میتونی. شماره هاتون رو بهم بدید مدرک نشونتون بده از واتساپ اگر مشکلی ندارین.

              پاسخ

              • Stan در پاسخ به محمد پور محتشم

                شهریور 17, 1401

                معنی های اوترو میدونی ؟
                من کازمیکو بالا نمیبرم تو داری فشار میخوری و از واقعیت فرار میکنی من سوپر من فن نیستم
                رون کینگ قادر نابودیم نیست
                گوشی خودم فعلا دادم دکمه پاورشو درست کنن
                میدم یه مدت دیگه شماره

                پاسخ

      • Naruhinahiroemi در پاسخ به رهام

        شهریور 3, 1401

        فقط یه سوال میتونی کلی و مختصر معنی دقیق هایپر ورسال و اوتورسال رو توضیح بدی؟

        پاسخ

        • رهام در پاسخ به Naruhinahiroemi

          شهریور 4, 1401

          سیستم تایر بندی هستش
          از پایین تا بالا اینطوریه
          گلکسی
          مولتی گلکسی
          لو یونیورسال
          یونیورسال
          های یونیورسال
          لومولتیورسال
          مولتیورسال
          مولتیورسال+
          کامپلکس مولتیورسال
          های کامپلکس مولتیورسال
          هایپرورسال
          های هایپرورسال
          لو اوترورسال
          اوترورسال
          های اوترورسال
          باندلس

          پاسخ

          • Naruhinahiroemi در پاسخ به رهام

            شهریور 4, 1401

            دستت درد نکنه خیلی ممنون🙏🤝

            پاسخ

          • Stan در پاسخ به رهام

            شهریور 5, 1401

            چرا از گلکسی شروع کردی؟
            خیلیارو نگفتی مثلا یونی پلاس

            پاسخ

            • رهام در پاسخ به Stan

              شهریور 6, 1401

              میگم یا یسری چیزا حا انداختم یا ننوشتم کار داشتم نمیتونستم زیاد بمونم

              پاسخ

        • رهام در پاسخ به Naruhinahiroemi

          شهریور 4, 1401

          شایدم یکی دوتا چیز جا انداخته بودم نمیدونم😅

          پاسخ

    • اال در پاسخ به Naruhinahiroemi

      شهریور 2, 1401

      یک کراس آور ها حساب نیستن و برای طرفداران ساخته میشن
      بعدم کازمیک آرمور از سورس رد میشه و لیمبو رو میزاره رو انگشتش بعد مولتیورساله؟ خیلی به لوسیفر قدرتش نزدیکه

      پاسخ

      • Naruhinahiroemi در پاسخ به اال

        شهریور 3, 1401

        ببخشید منظور من از مولتیورسال به بالا بود نه پائین تر از اون بعد هم تو چجوری میتونی بگی کراس آور ها حساب نمیشن؟ مارول و دیسی مشترکن کمیک میدن بیرون بعد میگی کارشون حساب نیست ولی حرف تو حسابه؟😑🤔🤨

        پاسخ

        • اال در پاسخ به Naruhinahiroemi

          شهریور 4, 1401

          همه میگن کراس آور ها فقط برای طرفداران ساخته میشن
          تو یه کراس آور ممکنه بتمن بیاد دکترمنهتن رو بزنه چون طرفدارا خواستن

          پاسخ

          • Naruhinahiroemi در پاسخ به اال

            شهریور 5, 1401

            نه دیگه داداش اینجوری هم نیست چون اگه باشه پس وقتی سوپرمن تونست هالک رو شکست بده یعنی اونم حساب نمیشه؟ اگر هم به خاطر طرفدار ها باشه پس چرا الان که چندین ساله طرفدار های مارول و دیسی میخوان یه کراس آور دیگه ببینن ولی هیچ خبری نیست

            پاسخ

            • اال در پاسخ به Naruhinahiroemi

              شهریور 6, 1401

              هرچیزی باشه حساب نیست مگه نمیبینی یه راند کراس آور ثور پاره کرد اون یکی سوپرمن زد انگار هیچ منطقی نداشت

              پاسخ

            • Stan در پاسخ به Naruhinahiroemi

              شهریور 6, 1401

              کراس اور فقط برای سرگرمیه

              پاسخ

        • استون در پاسخ به Naruhinahiroemi

          شهریور 4, 1401

          برای طرفدارا هستن چون امکان نداشت اسپایدر من با شوک الکتریکی سوپر بوی رو بزنه

          پاسخ

          • Naruhinahiroemi در پاسخ به استون

            شهریور 5, 1401

            داداش اون کلون سوپربوی بودش که از نظر خیلی ها ضعیف ترین نسخه بین تمام سوپرمن ها و سوپر بوی های کمیک دیسی حساب میشه ، کلون اسپایدرمن هم دید نمیتونه حریفش بشه از عقلش استفاده کرد و شکستش داد

            پاسخ

      • Naruhinahiroemi در پاسخ به اال

        شهریور 3, 1401

        من قبلاً از چند نفر شنیدم و تو پاور لول هاشون دیدم و به نظرم قدرت لوسیفر از مجموع قدرت کازمیک آرمور سوپرمن و رون کینگ ثور هم بیشتره!!!

        پاسخ

        • اال در پاسخ به Naruhinahiroemi

          شهریور 14, 1401

          یه کم کازمیکو اورریت کردم
          صد در صد کازمیک رو لاو مید دیفیکالتی میزنه
          ثور هم چون پایین تره تایرش نگاتیو نو دیف میزنه جفتشون باهم نهایتش بتونن های دیف کن

          پاسخ

          • Stan در پاسخ به اال

            شهریور 14, 1401

            پاور لولاشون قابل مقایسه نیست لوسیفر خیلی قوی تره

            پاسخ

        • Stan در پاسخ به Naruhinahiroemi

          شهریور 14, 1401

          خیلی بیشتره

          پاسخ

        • رهام در پاسخ به Naruhinahiroemi

          شهریور 14, 1401

          کازمیک ارمور از کازمالجژ دیسی نمیتونن خارج شه بعد لوسیفر تو اورووید داشت شنا میکرد و واسه خودش خارج از کازمالجی پرزنس یه مولتیورس خلق کرده حه همین دوتا از تمام شاهکار های سوپرمن و ثور در تمام نسخه های باهم ببشتره

          پاسخ

          • Stan در پاسخ به رهام

            شهریور 17, 1401

            درسته با پرزنس باید مقایسه بشه

            پاسخ

      • Stan در پاسخ به اال

        شهریور 3, 1401

        نه دیگه ناموسا

        پاسخ

  16. استون

    مرداد 31, 1401

    کاربر رهام تعصبی ترین داره میگه وان شات کردن یک مولتی ورس اوتر ورسال بعد ده هزار مولتی ورس هایپر ورسال بعد ثور میکابوشی رو هم زد که 313 تریلیون مولتی ورس مارول رو جذب کرده بود که میشه های اوتر ورس نکنه شکست دادن 313 تریلیون مولتی ورس هایپر هست

    پاسخ

    • رهام در پاسخ به استون

      شهریور 1, 1401

      داش تو حتی از کازمالوجی مارول اطلاعات نداری مارول کلا یدونه مولتیورس داره و اکه اشتباه نکنم ۷ یا ۸ نابود شده بود و دوباره برگشته بود بعد ۳۱۳ تریلیون؟؟؟؟اینچیزایی که میگی هیچ جا اصلا نیست 😐😂کسانی که خود کمیک رو خوندن و داستان های اساطیری رو از حفظن میگن همچین چیزی نیست

      پاسخ

      • استون در پاسخ به رهام

        شهریور 1, 1401

        داش مولتی ورس مارول 320 تریلیون هست بعد میگی یه مولتی ورس داره

        پاسخ

        • رهام در پاسخ به استون

          شهریور 2, 1401

          تو از کازمالوجی هیچی نمیدونی مارول کلا یدونه مولتیورس داره بعد اونیم که تو میگی یونیورسه نه مولتیورس

          پاسخ

        • اال در پاسخ به استون

          شهریور 2, 1401

          نگا کن اشتباه فهمیدی حتما منظور اینه که ۳۲۰ تریلیون مولتیورس دنیای واقعی میشن واسه ماورل که یه مولتیورس داره کلا
          دیسی هم کیهان شناسیش همینقدره یا حتی بالاتر از مال مارول وانشات کردن یه مولتیورس دیسی هم باز هایپرورساله نابودی مولتیورس مارول هم هایپرورساله
          اوکی؟
          کیهان شناسی رو به رخ نکش که واسه دیسی بالاتره هست

          پاسخ

          • محمد پور محتشم در پاسخ به اال

            شهریور 6, 1401

            نه سید تحقیق کن کیهان شناسی مارول بابت. از دی‌سی هست

            پاسخ

            • اال در پاسخ به محمد پور محتشم

              شهریور 10, 1401

              کیهان شناسی دیسی بزرگتره ولی بستگی هایی داریم اینجا یونیورسای دیسی بزرگتره ولی مارول یه مولتیورس بزرگتر از واسه دیسی داره اما در کل کیهان شناسی دیسی بزرگتره

              پاسخ

        • اال در پاسخ به استون

          شهریور 2, 1401

          مارول یدونه مولتیورس داره کلا که اندازه ۳۲۰تریلیون مولتیورس واقعیته
          خوب واسه دیسی هم همونقدر یا بزرگتره به این میگن کیهان شناسی

          پاسخ

          • رهام در پاسخ به اال

            شهریور 3, 1401

            کازمالوجی دیسی از مارول بزرگ تره

            پاسخ

    • اال در پاسخ به استون

      شهریور 1, 1401

      فکر کنم کامنتم تایید نشد دوباره میگم
      وانشات کردن مولتیورس با پاور فیزیکی یه چیزهایی هایپره رو به بالاست
      نابودی ۱۰۰۰۰ تا با انرژی یه چیزه ولی برای هایپر شدن باید حداقل بینهایت مولتیورس نابود کنی با انرژیت

      پاسخ

    • Stan در پاسخ به استون

      شهریور 1, 1401

      چی میگی
      وان شات یه مولتی میشه لاو هایپر
      بی نهایت هایپر ورس تازه میشه لاو اوتر

      پاسخ

    • Stan در پاسخ به استون

      شهریور 1, 1401

      میکابوشی هم پاور اولش ته ته ته تهش لاو اوتره

      پاسخ

    • دیسی در پاسخ به استون

      شهریور 3, 1401

      مارول یه مولتیورس داره که بزرگتر از حد عادیه شاید حالاهمین ۳۲۰ تریلیون برابر باشه یعنی طرف یه مولتیورس مارول رو انرژیش گرفته
      سوپرمن هم یه مولتیورس دیسی رو وانشات کرده که اندازش همونقدر و اگر حرف از ۱۰۰۰۰ میزنی منطقی نیست یا یونیورس بوده یا ۱۰۰۰۰ تا مولتیورس واقعی که بخش ریزی از مولتیورسی که سوپرمن نابود کرده

      پاسخ

  17. استون

    مرداد 30, 1401

    باورم نمیشه ثور تو همین کمیک چاوز وار میکابوشی در حالتی که نود و هشت درصد مولتی ورس مارول رو جذب کرده بود رو شکست داده که مولتی ورس مارول 320 تریلیون مولتی ورس هست که یعنی ثور کسی که 313 تریلیون مولتی ورس مارول رو جذب کرده بود شکست داد این دیگه های اوتر ورسه خودمم جا خوردم تا دیدم چون میکابوشی همینطوریش خیلی قویه حالا به همراه قدرت 313 تریلیون مولتی ورس!!! خودمم جا خوردم ولی تو پنل های آخر میتونین ببینین
    کاربر رهام همچنین : 313 تریلیون مولتی ورس که هایپر ورسال هست سوپرمن تو نسخه عادیش شاهکار اوتر ورس داره یه مولتی ورس رو نابود کرده😂😂😂😂😂

    پاسخ

    • رهام در پاسخ به استون

      شهریور 1, 1401

      داش تو اصلا هیچی از کازمالوجی نمیدونی
      مارول ۸ یا ۷ بار نابود شده و دوباره برگشته بعد تو داری میگی ۳۱۳ تریلیون؟؟حرفای جدید از خودتون در نیارید همچین ویزی نیست اصلا کسانی که خودشون ثور فنن و تمام کمیکای ثور خوندن هم میگن همچین چیزی نیست

      پاسخ

      • استون در پاسخ به رهام

        شهریور 1, 1401

        مولتی ورس مارول 320 تریلیون هست برو ببین بعدش گلوری چی چرا جواب اون حرف منو نمیدی تو داری میگی وان شات کردن ده هزار مولتی ورس هایپر ورسال هست بعد یه مولتی ورس اوتر ورسال انقدر که متعصبی

        پاسخ

        • رهام در پاسخ به استون

          شهریور 2, 1401

          بستگی به ساختار کازمالوجی داره جناب اونی که شما میگی یونیورسه نه مولتیورس تو یه مولتیورس تعداد بینهایتی یونیورس وجود داره ساختار کازمالوجی مارول های اوتر هستش کسی که بتونه نابود و وان شاتش کنه های اوترورسال هستش در صورتی که نابود کردن یه کازمالوجی با ساختار مولتیورسال تورو به کامپلکس مولتیورسال میرسونه

          پاسخ

        • اال در پاسخ به استون

          شهریور 2, 1401

          یعنی چی مولتیورس مارول ۳۲۰ تریلیون هست یه مولتی ورس داره مارول شاید منظورت اندازه که یعنی ۳۱۳ ۹۸ درصد از مولتیورس مارول قدرت مولتیورس رو بهش اضافه کنیم های هایپر اصلا اوتر نیست ولی

          پاسخ

      • استون در پاسخ به رهام

        شهریور 2, 1401

        بعدشم من نگفتم نابودش کرده گفتم متوقفش کرده همچین اندازه ای برای ار کی تی هم زیاده

        پاسخ

    • اال در پاسخ به استون

      شهریور 1, 1401

      ۳۱۳ تریلیون مولتیورس؟
      حالا اگه خود اماتسو میکابوشی هم های مولتی تا کمپلکس مولتی باشه (درباره میکابوشی نمیدونم)
      تازه لاو هایپر بینهایت یعنی حداقل بیشتر از ۹۹۹ تردسیلیون

      پاسخ

      • استون در پاسخ به اال

        شهریور 2, 1401

        داش یعنی 98 درصد مولتی ورس مارول اوتر نیست و کلش هم اینطوری که تو میگی نیستش بازم میگم من اطلاعی ندارم راجع به تایر بندی قرار هم نبود نظر بدم دیگه تا موقعی که رهام بره کمیک هارو بخونه ولی خواستم بگم

        پاسخ

        • رهام در پاسخ به استون

          شهریور 3, 1401

          من کمیک نخوندم ولی تمام گفته هاتو دیبانک میکنم داش

          پاسخ

          • استون در پاسخ به رهام

            شهریور 4, 1401

            داش من با تو مشکلی ندارم بحث من اینه که تو نمیری کمیک هارو بخونی بخاطر همین بحث طولانی داشتیم اگر هم نمیتونی پیدا کنی داخل یوتوب بزنی میاد پنل های کمیک

            پاسخ

            • رهام در پاسخ به استون

              شهریور 5, 1401

              داداش بیست تا آدمب که خوندن دارن گفته هاتو رد میکنن من میدونم تو داری از یک نفر این اطلاعات رو میگیری که بهتره بهت بگم داره ترولت میکنه

              پاسخ

              • استون در پاسخ به رهام

                شهریور 7, 1401

                اطلاعا رو من از کسی نمیگیرم و کمیک هم میگم چون خوندم و حتی شماره کمیک رو مثل ترو فورم جلد ده اترنال ار کی تی چاوز وار و….. تو داری اطلاعاتت رو از کسای دیگه میگیری و فقط میگی چند نفر گفته هاتو دیبانک میکنن و نمیری کمیک ها رو بخونی با این که هم شماره کمیک هم خود کمیکشو میگم

                پاسخ

              • استون در پاسخ به رهام

                شهریور 7, 1401

                اگرم پیدا نمیکنی شمارتو بده لینکاشونو یا اسکرین بهت بدم

                پاسخ

  18. استون

    مرداد 30, 1401

    جدی کاربر رهام خیلی تنذه داره میگه وان شات کردن یک مولتی ورس اوتر ورسال هست بعد ده هزار مولتی ورس هایپرورسال هست دیگه به بچه هم بگی فرق یک با ده هزار رو میفهمه تو خیلی نعصبی هستی ثور کسی که قدرت ده هزار مولتی ورس و ده هزار خدا و یک خدای باستانی بشدت قوی رو با صاعقه وان شات کرده تو نسخه معمولی بعد داری میگی هایپر ورسال!!!!!!! ده هزار مولتی ورس کجا یک مولتی ورس کجا

    پاسخ

    • رهام در پاسخ به استون

      شهریور 1, 1401

      داش اونایی که میگی احتمالا گلکسی یا یونیورس بودن چون مارول کلا ۷ بار نابود شده 😂😂😂کسایی که کمیکای ثور حفظن دارن میگن همچین چیزی نیست

      پاسخ

      • استون در پاسخ به رهام

        شهریور 1, 1401

        من خودم کمیک های ثور رو حفظم چرا چرت میگی ده هزار مولتی ورس بوده نه یونیورس تو خود کمیک هم میگه مولتی ورس بعد کی گفته گلکسی یا یونیورس تو انقدر متعصبی با این حال که من اسم کمیک رو گفتم هم نرفتی بخونی

        پاسخ

        • رهام در پاسخ به استون

          شهریور 2, 1401

          داداش این تعصبت رو میرسونه حتی کسانی که خود کمیک رو خوندن نه فقط یک نفر بیش از ده یا پونزده نفر دارن تکذیب میکنن گفته هانو

          پاسخ

        • اال در پاسخ به استون

          شهریور 2, 1401

          مشکل اینه که مارول یه مولتیورس بیشتر نداره و بس
          ۳۲۰ تریلیون که میگی حتما کیهان شناسیه که هر مولتیورس مارول ۳۲۰ تریلیون برابر عادیاست شاید
          اونوقت اماتسو هایپرورس با اون میشه لاو اوتر
          یه مولتیورس مارول اندازه اینه که دیسی همونقدره کیهان شناسیش
          یعنی سوپرمن یه مولتیورس بزرگ دیسی رو وانشات کرده که هایپرش میکنه
          درحالی که اون ۱۰۰۰۰ مولتیورس حتما ۱۰۰۰ تا مولتیورس دنیای واقعی و بخشی از مولتیورس مارول بوده

          پاسخ

      • استون در پاسخ به رهام

        شهریور 1, 1401

        تو برو کمیک رو بخون بعد حرف بزن انقدر تعصبی هستی که این کار رو نمیکنی کمیک چاوز وار chaos war

        پاسخ

        • رهام در پاسخ به استون

          شهریور 2, 1401

          کسانی که خوندن دارن میگن همچین چیزی نست جناب داری تعصبی حرف میزنی ۱۵ تا آدم که همشون کمیک خونن دارن میگن نیست همچین چیزی 😂😂😂

          پاسخ

          • استون در پاسخ به رهام

            شهریور 3, 1401

            کمیکشو نخوندی حرف نزن

            پاسخ

            • رهام در پاسخ به استون

              شهریور 5, 1401

              کسی که خونده داره میگه نیست 😐😂

              پاسخ

              • استون در پاسخ به رهام

                شهریور 7, 1401

                کی داره میگه منم دیدم کسی که کمیک میخوند میگفت گروت ثور رو میزنه تا وقتی خودت نخونی همه حرف ها بی معنیه

                پاسخ

    • اال در پاسخ به استون

      شهریور 1, 1401

      نابودی ده هزارتا با انرژیت هایپرم نیست
      وان شات کردن یک مولتیورس با قدرت فیزیکی کمپلکس مولتی تا هایپره

      پاسخ

      • استون در پاسخ به اال

        شهریور 2, 1401

        پس چرا کاربر رهام همش میگه اوتر

        پاسخ

        • رهام در پاسخ به استون

          شهریور 3, 1401

          بستگی به ساختار مولتیورس داره 😑یه مولتیورس مثل دراگون بال میتونه ساختار مولتیورسال+ تا کامپلکس داره ولی یه مولتیورس مثل دیسی ساختار های اوتر داره

          پاسخ

        • Stan در پاسخ به استون

          شهریور 3, 1401

          به دلیل کازمالوجی دی سی

          پاسخ

        • اال در پاسخ به استون

          شهریور 3, 1401

          چون درباره تایر بیس سوپرمن یه خورده اشتباه میکنه

          پاسخ

          • رهام در پاسخ به اال

            شهریور 4, 1401

            داش قرار نیست چون بینهایت مولتیورس میشه هایپرورس حرف من اشتباه در بیاد مهم ساختار کازمالوجی و مکروکازومه

            پاسخ

            • استون در پاسخ به رهام

              شهریور 5, 1401

              خب من از ساختار ها چیزی نمیدونم ولی میکابوشی در حالت عادی از قویترین هاست حالا در رویداد چاوز وارد که 98 درصد مولتی ورس رو جذب کرده بود که خیلی قویتر میشه فکر نمیکنم پایین تر باشه ساختار کازمالوجی و باید خیلی بالاتر باشه مثل اوتر چلی من نمیدونم چیزی از کازمالوجی

              پاسخ

              • رهام در پاسخ به استون

                شهریور 6, 1401

                بیا تو چنل فیکشن جاج تلگرام هر سوالی داری بپرس

                پاسخ

              • رهام در پاسخ به استون

                شهریور 6, 1401

                بعدم دا اینطوری بهت توضیح بدم که
                کرکتر A از کرکتر B قوی تره و کرکتر B هم از کرکتر C قوی تره اما این دلیل نمیشه کرکتر A از کرکتر C هم قوی تر باشه

                پاسخ

              • اال در پاسخ به استون

                شهریور 10, 1401

                با چیزایی که توضیح دادی میتونم بگم سوپرمن قبل بحران های اکستریم دیفیکالتی میزنه ولی بعد بحران لاو مید دیفیکالتی میبازه
                سوپرمن شاهکار وانشات مولتیورس داره که با کازمالوجی میشه اوتر ثور هم میکابوشی به علاوه یه مولتیورس رو متوقف کرده که بازم اوتر بخوایم ای پی و دیسی درنظر بگیریم سوپرمنه سرعت و قدرت قابل بحثه ابیلیتی های بیشتر و هکس باز سوپرمنه

                پاسخ

  19. استون

    مرداد 29, 1401

    😂😂😂😂😂 وقتی سرچ کنی true form Thor همون اول سایت میادش آیا ترو فورم ثور می‌تونه دی سی رو تکی بزنه و اولین مقایسه با کازمیک هست که زده negative diff که یعنی منفی!!! گوشم از اینا پره مثلا نمیتونه پرزنس رو بزنه میلک من هست اوور ووید لوسیفر ثور رو له می‌کنه نه همچین چیزی نیست 😂😂😂
    تو همون جا حرف منو تایید کرده که گفتم ترو فورم تونسته داستان های اساطیری رو نابود و خلق‌ کنه نمی‌دونم کامنتم اومده یا نه به خودتون فشار نیارین میلک من هم نمیتونه ترو فورم رو بزنه هیچ اوور ووید هم نمیتونه به قولی ورق کمیک یا کسی که توانایی نابود و خلق‌ کردن داستان های اساطیری رو داره!!!! و حالا به مارول اومده
    کاربر رهام : از منبع موثقی نیومده 🥱
    اگر بگی سوپرمن کازمیک یا میلک من میتونن ترو فورم رو شکست بدن خیلی متعصبی

    پاسخ

    • رهام در پاسخ به استون

      مرداد 30, 1401

      داداش همچین چیزی غیر ممکنه این یعنی طرف باندلسه و از خالج خودش قوی تره😂😂😂😂😂بعد شما سایت ایرانی رو موثق میدونی؟

      پاسخ

      • استون در پاسخ به رهام

        مرداد 30, 1401

        چی میگی داداش ایرانی؟؟؟؟؟؟ اصلا رفتی ببینی نماد هاشو دیدی سایت رو وقتی تو حتی نرفتی ببینی چی میگی یا شایدم دیدی نتونستی دووم بیاری از شدت فشار ترو فورم قویییییییییترین فرد داستان های اساطیری هست که توانایی نابود و خلق کردنش رو داره بعد اینطوری میگی

        پاسخ

        • Stan در پاسخ به استون

          مرداد 31, 1401

          اصلا اینجور سایتی نیومد
          یا اسم سایتو بده یا اسم کمیک

          پاسخ

        • رهام در پاسخ به استون

          شهریور 1, 1401

          همچین سایتی وجود نداره اصلا از خودت داری در میاری هرچی میزنم نمیاد داش برو یه سرچ راجب باندلس بزن تو بتل وی اس بخونش 😂😂😂😂کسی مثل ویور حتی وجود داشتنش هم میتونه باعث نابودی ثور بشه😂😂

          پاسخ

          • محمد پور محتشم در پاسخ به رهام

            شهریور 6, 1401

            من پیدا کردم دلیل نمیشه که پیدا نکردی بگی واقعی نیست

            پاسخ

    • Stan در پاسخ به استون

      مرداد 30, 1401

      اسم کمیک بگو چون تو هیچ جای گوگل نه اطلاعاتی ازش پیدا کردم نه اسم کمیکشو

      پاسخ

      • استون در پاسخ به Stan

        شهریور 1, 1401

        سوتون سایتشو گفتم ولی این کمیک نیست داستان اساطیری هست

        پاسخ

      • استون در پاسخ به Stan

        شهریور 2, 1401

        پیامم نیومده سایت quara

        پاسخ

    • اال در پاسخ به استون

      شهریور 2, 1401

      این رو فارسی زدم هیچی نشد به انگلیسی سرچ کردم
      آورد از ضعیفترین تا قویترین کاراکترهایی که ثور رو میزنن
      از سوپرمن تا لوسیفر

      پاسخ

  20. استون

    مرداد 27, 1401

    الان فهمیدم که ثور گلوری رو شکست داده تو فورم عادی کسی که قدرت ده هزار خدا و مولتیورسشون رو داره 😂😂😂😂 اونم با یه ضربه
    توانایی باد هزاران جهان
    جذب انرژی در مبارزه با گلوری که ضربه آتش مطلق گلوری رو هزار برابر قویتر رو به سمت خودش برگردوند
    گاد بلست که تونست مجستن زایا که قدرت اودین و پانتئون های دارک گادز رو جذب کرده بود رو نابود کنه
    آنتی فورس که میتونن میلیون ها سیاره رو نابود کنه
    و در آخر ترمو بلست نیرویی که با ضربش می‌تونه یک مولتیورس رو نابود کنه
    توانایی درست کردن سپر با غلضت بالا با میولنیر که ضربه هر کسی رو دفع می‌کنه مثل مفیستو که این کار رو هم کرد
    منتظرم ببینم که شاهکار معمولی در نظر میگیرند یا اصلا شاهکار حسابش نمی‌کنین 😂😂😂

    پاسخ

    • رهام در پاسخ به استون

      مرداد 28, 1401

      اسم کمیکشو بگو بریم ببینیم

      پاسخ

      • استون در پاسخ به رهام

        مرداد 29, 1401

        کمیک چاوز وار داخل فکر کنم با هرکول چاوز وار هم لایت داد

        پاسخ

    • رهام در پاسخ به استون

      مرداد 28, 1401

      گلوری که هایپرورساله و اصلا تو داکتر هو هستش بعدم تمام شاهکارایی که گفتی میرسن به هایپرورسال یا های هایپرورسال که شاهکار عای سوپرمن اوترورسالع 😂😂😂اینهمه نوشتی بازم دیبانک خوردی

      پاسخ

      • محمد پور محتشم در پاسخ به رهام

        مرداد 29, 1401

        تا می‌تونه این و اونه هایپرورسال نشون بده تا کازمیک ارمور برتر کنی اما گلوری اوتورسال‌ هست

        پاسخ

        • رهام در پاسخ به محمد پور محتشم

          مرداد 30, 1401

          داش کسانی که کمیک خوندن و منبع اسکیل هستن دارن موگن هایپرورساله😐

          پاسخ

          • محمد پور محتشم در پاسخ به رهام

            شهریور 7, 1401

            برو اونور‌ کی گفته اسم بده چرا دروغ میگی خودت داری این ها رو میگی نه کس دیگه

            پاسخ

          • محمد پور محتشم در پاسخ به رهام

            شهریور 7, 1401

            کجا منبع دادن تو داری میگی لیفبر گالاکتوس نتونسته توی قلمروی سایه نشینان دووم بیار رون کینگ باز میگم کشتشون به گفته اودین‌ گاد آف آستوریز‌ لوکی‌‌‌ اون ها بیاندر‌ هستن حتی‌ خدای خدایان برای امثال اودین‌ و گاد آف آستوریز‌ لوکی‌‌‌ رون‌ کینگ ثور دانای مطلق هست به گفته ترو فارم دادگاه زندگی‌ که در huse of idea زندگی می‌کنه که قدرت ده تا overvoid رو داره رون کینگ ثور در قدیم اول و در حالت معمولی مولتیورس به بالا هست والای همگان در خارج از خانه ی تفکرات گفت که پتانسیل رون کینگ ثور دقیق نیست و نمیشه دونست تا کجا میتونم پیش بره ولی گفت‌‌ که تا اونجایی پیش می‌ره که حتی با من رقابت کنه پرزنس خالق میلک من هست این دلیل نمیشه که شکست بخوره دی سی فن هم این رو قبول دارن این برای رون کینگ ثور صدق‌ می‌کنه رون‌ کینگ‌ ثور به گفته ی خودش وقتی بعد از نابودی جهان های بینهایت و اوتورس‌ های بینهایت چه اتفاقی برای house of idea افتاده تصمیم به دوباره بازنویسی دنیای آفرینش گرفت‌‌ که کاری که به گفته ی خود موجود تاریکی توبا هالک قادر به انجام اون نبود وان بلو ال نمیتونست این کار رو بکنه چون قدرتش رو نداشت پایه های house of idea سست شد و ترو فارم‌ دادگه‌ زندگی و‌‌ والای همگان مجبور به قدرت دادن به اون شدند نابودی همه چیز آفرینش همه چیز در مارول به دست والای همگان ترو فارم دادگاه زندگی و از کی تی هست این رو به خاطر داشته باش کیهان شناسی و هشت کهکشان قدرت ار‌ کی تی رو نمایان میکنن‌ این رو به خاطر نداشتن بسپور دی سی فن متعصب رون‌ کینگ ثور خالق دوباره و نابودی همه چیز در ما ول‌ هست‌ حالا برو بازیکن رو بکن

            پاسخ

            • اال در پاسخ به محمد پور محتشم

              شهریور 15, 1401

              پرزنس میلک منو نساخته
              پرزنس ساخته پرایمال مانیتوره
              میلکمنم ساخته همونه و قوی‌تر از پرزنسه
              پرزنس باز های اوتره و ابیلیتی هاش به کازمالجیش محدود میشه ولی میلک من میتونه کازمالجی دیسی رو مچاله کنه تو دستش پرت کنه یه ور دیگه و تو کل فیکشن این قدرتو داره

              پاسخ

        • استون در پاسخ به محمد پور محتشم

          مرداد 30, 1401

          دقیقااا من میخواستم همینو بگم مثلا چند پقت دیگه ثور اومد تو نسخه معمولی والای همگان رو زد تاکید میکنم مثلا نیاین بگین داری میگی ثور میتونه والای همگان رو تو نسخه عادی بزنه رهام میاد میگه این اوتر ورسال هم نیست هایپر هست

          پاسخ

          • رهام در پاسخ به استون

            شهریور 1, 1401

            کجا ثور والای همگان رو زده اخه 😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐بابا از خودتون در نیارید همچین چیزی نیست

            پاسخ

            • استون در پاسخ به رهام

              شهریور 1, 1401

              داداش من دارم میگم مثلا دو بار هم گفتم چرا انقدر متعصبی برو دوباره بخون چرا اینطوری میکنی

              پاسخ

              • رهام در پاسخ به استون

                شهریور 2, 1401

                اخه دیگه حرفات معنی نداره رو هوا جواب میدم 😂😂احساس میکنم داری این اطلاعات رو از یک نفر میگیری که بهتره بهت بگم اکه همچین چیزیه اون فردی که ازش اطلاعات میگیری داره ترولت میکنه

                پاسخ

            • محمد پور محتشم در پاسخ به رهام

              شهریور 7, 1401

              چرا بحث رو عوض میکنی عجب اعجوبه ای هستی بابا چرا شکست سوپرمن رو قبول نمیکنی

              پاسخ

        • Stan در پاسخ به محمد پور محتشم

          شهریور 1, 1401

          بینهایت مولتی=هایپر
          بی نهایت هایپر =لاو اوتر

          پاسخ

      • استون در پاسخ به رهام

        مرداد 29, 1401

        رفتم خیلی تحقیق کردم هم داخل اینستا هم دی‌سی دات کام هم یوتوب نوشته بود سوپرمن در سطحی مختلف مولتی ورسال!! بعدشم بری ببینی هم مارول دات کام هم یوتوب هم اینستا نوشته لایت ثور با ده هزار خدا لوتر ورسال بعد داری به من میگی دیبانک شدی!!!!! واقعا طنزی

        پاسخ

        • رهام در پاسخ به استون

          مرداد 30, 1401

          داداش وقتی تو خود کمیک شاهکارای طرف هایپرورساله واقعا درکتون نمیکنم 😐😂

          پاسخ

          • استون در پاسخ به رهام

            مرداد 30, 1401

            تو الان داری میگی دی سی و مارول اشتباه میکنن من درست میگم حالا تو تعصبی هستی یا من؟؟؟ من نمیدونم والا شکست دادن یه خدا با قدرت ده هزار خدا و ده هزار مولتی ورس!!!!!! هایپر ورساله تو همهههههه چنلای خارجی نوشته اوتر ورسال حالا داری خودتو از کل چنلای کمیکی برتر میدونی

            پاسخ

            • اال در پاسخ به استون

              مرداد 31, 1401

              یک میلیون مولتیورس تازه میشه یک هایپر ورس

              پاسخ

              • استون در پاسخ به اال

                شهریور 1, 1401

                بعد چطوری رهام میگه یک مولتی ورس میشه اوتر؟؟؟؟

                پاسخ

                • رهام در پاسخ به استون

                  شهریور 2, 1401

                  بستگی به ساختار داره یه کازمالوجی میتونه مولتیورس داشته باشه اما کرکتراش یونیورسال باشن ولی یه کازمالوجی میتونه ساختار های اوترورسال داشته باشه نابود کردن همچین کازمالوجی تورو به های اوتر ارتقاع میده

                  پاسخ

                • اال در پاسخ به استون

                  شهریور 2, 1401

                  اشتباه میکنه اون هایپرورسه و چون با قدرت فیزیکی تو یه تلنگر اینکارو کرده یک دو مولتیورس های دیسی خیلی بزرگن
                  یادته گفتی مارول ۳۲۰ تریلیون مولتیورسه؟ نه یک مولتیورسه که اندازه ۳۲۰ تریلیون مولتیورس دنیای واقعیه واسه دیسی حتی بزرگتره
                  واسه همین هایپره چون کیهان شناسی دیسی بالاست

                  پاسخ

                  • رهام در پاسخ به اال

                    شهریور 5, 1401

                    بستگی به ساختار ورس داره کازمالوجی دیسی به دلیل بزرگ بودن به این درحه میرسه مولتیورسی که سوپرمن نابود میکنه یه مولتیورس با ساختار اوترورساله

                    پاسخ

                • اال در پاسخ به استون

                  شهریور 2, 1401

                  چرا؟ چون مولتیورس های دیسی و مارول خیلی بزرگن یه مولتیورسشون ساختاری شبیه هایپرورس داره

                  پاسخ

            • اال در پاسخ به استون

              مرداد 31, 1401

              بینهایت مولتیورس یه هایپرورسه

              پاسخ

              • استون در پاسخ به اال

                شهریور 2, 1401

                خیلی خوشحال شدم که چند بار گفتی چون من از تایر بندی چیزی نمیدونم این کاربر رهام که کل مدت داشت دروغ میگفت نمیدونم با این کارش به چی میرسید اینکه نابود کردن یک مولتی ورس میشه اوتر

                پاسخ

                • Stan در پاسخ به استون

                  شهریور 3, 1401

                  دروغ نگفته چون کازمالاجی اون مولتی ورس به اندازه ای بزرگ بود که وان شات کردنش تا لاو اوتر می‌تونه بره

                  پاسخ

                  • استون در پاسخ به Stan

                    شهریور 4, 1401

                    خب بازم نمیشه اوتر

                    پاسخ

                    • رهام در پاسخ به استون

                      شهریور 5, 1401

                      داداش نابود کردن یه مولتیورس با ساختار اوترورسال نمیشه شاهکار اوترورسال ؟😐من دروغ نگفتم واسه تمام حرف هام هم میتونم برات دلیل بیارم

                      پاسخ

                • اال در پاسخ به استون

                  شهریور 5, 1401

                  هرچی گفتم تو دنیای واقعی بود حالا درباره دیسی و مارول به قدری مولتیورس دیسی و مارول بزرگه که هر کدوم نزدیک به یه اوترورسه
                  دیسی بزرگتره حتی
                  مارول یک مولتی داره حتما یونیورس بوده که با کیهان شناسی مارول میشه درحد مولتیورس سوپرمن یه مولتیورس دیسی زده شاهکار لو اوتر
                  و سوپرمن عصر نقره ای که وین صده و اوج سوپرمن بیسه بعد از بحران احتمالا ثور میزنه

                  پاسخ

            • Stan در پاسخ به استون

              مرداد 31, 1401

              بینهایت مولتی ورس تازه میشه هایپر ورس
              بی نهایت هایپر ورسم میشه یه اوتر ورس

              پاسخ

            • Stan در پاسخ به استون

              مرداد 31, 1401

              تا زمانی که حرف نویسنده تو کمیک اثبات نشه بی اهمیته و تا زمانی که خود نویسنده یه اثر یه چیزو از داستان دینابک نکنه اتفاقی که تو کمیک افتاده حساب میشه

              پاسخ

              • استون در پاسخ به Stan

                شهریور 1, 1401

                داش برو کمیک چاوز وار رو بخون میفهمی تعصبی نمیگم که تو خود کمیک میگه قدرت ده هزار مولتی ورس رو داره درسته من از تایر بندی چیزی نمیدونم ولی حداقل فرق یک مولتی ورس با ده هزار مولتی ورس رو میدونم کاربر رهام داره میگه وان شات یک مولتی ورس اوتر هست بعد ده هزار تا اوتر کتاب بینهایت هم به کمک شرم خدای خدایان بلند کرده که میشه دومین نسخه شزم لطفا جواب کل حرف های منو بدین

                پاسخ

                • رهام در پاسخ به استون

                  شهریور 2, 1401

                  همچنان راجب کازمالوجی تحقیق کن تا بفهمی چطوری حتی یه یونیورس میتونه ساختار مولتیورسال داشته باشن

                  پاسخ

                  • استون در پاسخ به رهام

                    شهریور 4, 1401

                    من دقیق نمیدونم چی بزنم تا بیاد خیلی گشتم ولی نمیاره هم خارجی هم ایرانی دقیق باید چی سرچ کنم

                    پاسخ

                    • رهام در پاسخ به استون

                      شهریور 5, 1401

                      بیا تلگرام تو چنل فیکشن جاج جوین شو تمام چیزایی که بپرسی حواب میدن

                      پاسخ

                • اال در پاسخ به استون

                  شهریور 2, 1401

                  مارول یه مولتیورسه دیسی هم همینطور
                  اندازه مولتیورس مارول بزرگتر از حالت عادیهواسه دیسی بزرگتره
                  یه مولتیورس بزرگ رو نابود کرده چون برای همینم هایپرورساله
                  ولی اگه میگی ۱۰هزارتا یعتی حتما ۱۰۰۰۰ تای دنیای واقعی بوده یه بخشی از مولتیورس ماروله اوکی؟ اون کلشو زده این یه بخشیشو

                  پاسخ

                • اال در پاسخ به استون

                  شهریور 2, 1401

                  سوپرمن یه مولتیورس خیلی بزرگ دیسی رو نابود کرده که ساختاری نزدیک به هایپرورس داره
                  مارولم یدونه بیشتر نداره
                  اگه ۱۰۰۰۰ تا داره حتما یا یونیورس بوده یا ۱۰۰۰۰ هزارتا مولتیورس واقعی که بخش کوچیکی از واسه ماروله

                  پاسخ

            • رهام در پاسخ به استون

              شهریور 1, 1401

              اونایی که تو میگی اصلا مولتیورس نیست 😂😂😂😂😂

              پاسخ

              • استون در پاسخ به رهام

                شهریور 1, 1401

                تو خود کمیک داره میگه مولتی ورس

                پاسخ

                • رهام در پاسخ به استون

                  شهریور 2, 1401

                  احساس میکنم اصلا کمیک هارو نمیخونی و یکی داره بهت اینارو میگه

                  پاسخ

                  • استون در پاسخ به رهام

                    شهریور 3, 1401

                    هزار بار کمیکشو گفتم نمیتونی پیدا کنی تو یوتوب بزن میاره chaos war شما دیسی فنا نمیخواین حتی کمیک ثور رو بخونین

                    پاسخ

          • استون در پاسخ به رهام

            مرداد 30, 1401

            بعضیاش هایپر هست والا سوپرمنم تو نسخه عادی یه اوت. داره دیگه مثل ثور

            پاسخ

          • محمد پور محتشم در پاسخ به رهام

            مرداد 31, 1401

            اوتورسال‌ هست شاهکار خاش حتی بالاتر تو و دی سی فنا هایپرورسال میبینیدش برو تو کوارا سرو کن رون کینگ ثور فرا تر از درک و ابعاد مارول و دادگاه زندگی هست

            پاسخ

            • رهام در پاسخ به محمد پور محتشم

              شهریور 1, 1401

              رو کینگ ثور حتی سایه نشینان بالا رو هم نزده این چیزا رو از خودتون در نیارید یک سری ثور فن متعصبید که ثور رو قوی ترین در فیکشن میبینید در حالی که کسی مثل ازاتوث حتی وجود داشتنش میتونه باعث نابودی ثور بشه ثور حتی از کازمالوجی مارول فراتر نمیتونه بره که این یعنی حتی به اوتر نمیرسه هیچ به لو اوتر هم نمیرسه هیچ جا همچین چیزی نزده فقط متعصبا میرن همچین چیزی سرچ میکنن یا واقعا متعصبی یا داری ترول میکنی

              پاسخ

              • استون در پاسخ به رهام

                شهریور 1, 1401

                نزده ولی از راه دور نابودشون کرده کمیکشم نخوندی داری از این حرفا میزنی

                پاسخ

              • استون در پاسخ به رهام

                شهریور 1, 1401

                داش من میگم ترو فورم تو اساطیری هست بزنی داستان های اساطیری ثور میاره بعدشم ثور سایه نشینان رو نابود کرده کمیک ثور سری دوم جلد 80 تا 85 تو انقدر متعصبی که نه کمیک چاوز وار که گفتم رو نخوندی نه کمیک ثور سری دوم که ار کی تی هست ولی تو که گفتی کمیک فاینال کرایسیس من رفتم سریع خوندم تا مطلع بشم

                پاسخ

                • رهام در پاسخ به استون

                  شهریور 2, 1401

                  کسانی که خوندن دیبانکت میکنن داش همه کمیک خونا دارن به حرفاتون میخندن

                  پاسخ

                  • استون در پاسخ به رهام

                    شهریور 4, 1401

                    داش تو نمیری کمیک رو بخونی چون متعصبی حتی وقتی که اسم کمیک رو داری حالا من دارم از یکی دیگه اطلاعات میگیرم یا تو وقتی کمیک رو نخوندی ثور سری دوم جلد 80 تا 85

                    پاسخ

                    • رهام در پاسخ به استون

                      شهریور 5, 1401

                      داش من نمیخونم کمیکو از کسی که خونده سوال میکنم اونی که ازش میپرسم خودش یه ثور فن متعصبه که داره میگه حرفات اشتباس

                      پاسخ

            • اال در پاسخ به محمد پور محتشم

              شهریور 1, 1401

              دادگاه زندگی خودش مولتی ورسال تا هایپرورساله

              پاسخ

              • استون در پاسخ به اال

                شهریور 2, 1401

                درسته از تایر بندی چیزی نمیدونم ولی لیوینگ ترایبونال هم سطح لوسیفره تقریبا 55/45

                پاسخ

                • Stan در پاسخ به استون

                  شهریور 3, 1401

                  لیو ترابیلیون در سطح پیریچواست
                  تهش میشه تا های هایپر اسکیلش داد بیاندر بعد ریتکنو هم لاو اوتر پری ریتکنو های اوتر

                  پاسخ

        • Stan در پاسخ به استون

          مرداد 30, 1401

          تا زمانی که حرف نویسنده در داستان اتفاق نیفتد فاقد ارزش می‌باشد

          پاسخ

          • استون در پاسخ به Stan

            مرداد 31, 1401

            داداش تو کمیک هست چرا داری میگی نویسنده تایید نکرده تو کمیک هست فنا نساختن که

            پاسخ

            • رهام در پاسخ به استون

              شهریور 1, 1401

              خوب داداش تو خود کمیکم نیست اینایی که میگی 😂😂😂😂😂

              پاسخ

              • استون در پاسخ به رهام

                شهریور 1, 1401

                شمارت رو بده عکس کمیک رو بفرستم یا خودت برو کمیک چاوز وار رو بخون

                پاسخ

        • اال در پاسخ به استون

          شهریور 1, 1401

          سوپرمن بعد از بحران بخاطر کازمالجی ورسش مولتیورساله نهایتش لاو هایپر ولی قبل از بحران رهام شاهکاراشو گفته

          پاسخ