مبارزه ثور و سوپرمن؛ کدامیک در نبرد مرگ پیروز می‌شوند؟

طرفداران سالیان زیادی راجع‌به اینکه چه ابرقهرمانی می‌تواند دیگری را شکست دهد بحث می‌کنند. استاندارد طلایی قدرت ابرقهرمانی در این بحث‌های دوستانه کاراکتر سوپرمن است. با توجه به توانایی‌ها و قدرت نامحدود این ابرقهرمان دشوار است که بگوییم چه کاراکتر دیگری می‌تواند در یک چالش جدی به‌صورت عادلانه او را شکست دهد.

با‌این‌حال ثور، یکی از قدرتمندترین انتقام‌جویان مارول، ممکن است به‌ اندازه کافی قوی باشد تا این کاراکتر را شکست دهد. او با توانایی‌های ازگاردی و چکش فوق‌العاده‌اش یک خدا در عرصه مبارزه محسوب می‌شود. ثور به‌واسطه این قدرت‌ها می‌تواند دشمنان به مراتب قوی‌تر از خودش را طبق قاعده مبارزه شکست دهد.

با توجه به اینکه ثور می‌تواند قدرتمند باشد و سوپرمن نیز می‌تواند قدرتمندتر از یک لوکوموتیو و سریع‌تر از یک گلوله باشد، طی این مطلب قصد داریم پی ببریم اگر این دو ابرقهرمان در مقابل یکدیگر قرار بگیرند کدامیک پیروز شده و دیگری را شکست می‌دهد. با پروشات همراه باشید.


کدام نسخه از سوپرمن در مقابل کدام نسخه از ثور؟

با توجه به جهان‌های موازی و دوره‌های زمانی مختلف ابرقهرمانان در کمیک‌ها، دی سی و مارول نسخه‌های گوناگونی از سوپرمن و ثور را به طرفداران معرفی کرده‌اند. درنتیجه ابتدا باید مشخص کنیم کدام نسخه از این ابرقهرمانان را برای مقایسه انتخاب خواهیم کرد. در دنیای دی سی، سوپرمن قبل از خط داستانی “بحران در زمین‌های نامحدود” (Crisis on Infinite Earths) دارای قدرت زیادی بود.

طی برخی از کمیک‌ها که قبل از کمیک بحران در زمین‌های نامحدود منتشر شدند سوپرمن دارای توانایی‌های جدید و فوق‌العاده زیادی بود که بعدها در هیچ مطلب دیگری نتوانست به آن سطح از قدرت دست پیدا کند (لازم به ذکر است کمیک زمین‌های نامحدود در سال 1986 منتشر شده بود). به‌طور مثال عطسه سوپرمن به‌حدی نیرو داشت که می‌توانست نظم منظومه شمسی را برهم بزند.

در هیچ جای دیگری از تاریخ کاراکتر سوپرمن ما شاهد چنین میزان قدرتی در او نبودیم. نسخه مدرن این کاراکتر یعنی سوپرمن پس از بحران دارای محدودیت‌های گوناگونی است. حتی برخی از دشمنان او مانند دومزدی و دارک‌ساید به‌راحتی می‌توانند در عرصه قدرت با او مقابله کنند.

البته در جاهایی دیگر نیز سوپرمن دارای قدرت‌های زیادی بود. در کمیک All-Star Superman مرد پولادین قبل از لحظه مرگش قدرت بسیاری زیادی داشت و بسیار نیرومند شده بود.

اما ثور در طول تاریخ فرازونشیب کمتری داشته و از میزان قدرت نسبتا پایداری برخوردار بوده است. با‌این‌حال زمان‌هایی نیز در کمیک‌ها وجود داشت که این کاراکتر ضعیف‌تر یا قوی‌تر بود. از آنجایی‌که سوپرمن قبل از بحران با قدرت‌های عجیبش به‌راحتی می‌تواند ثور را شکست دهد، طی این مطلب قصد داریم قدرت سوپرمن بعد از بحران را با کاراکتر ثور دنیای اصلی مارول مقایسه کنیم. در واقع نسخه‌های نرمال و شناخته‌شده از این دو کاراکتر را در مقابل یکدیگر قرار خواهیم داد. مبارزه جذابی پیش رو داریم، اینطور فکر نمی‌کنید؟!


ثور قدرتمندتر است یا سوپرمن؟

هرطور محاسبه کنید سوپرمن به‌لحاظ قدرت نسبت به ثور برتری دارد. او در کمیک‌ها نظم سیارات را بهم ریخته و افراد را با قدرت وحشیانه‌اش به مدار خارج از جو پرتاب کرده. در جهان دی سی قدرت سوپرمن بی‌نظیر است. بااین‌حال ثور نیز قدرت قابل‌توجهی دارد. این کاراکتر با قدرت خالص خود توانست کل یک سیاره را طی مبارزه‌اش با بتا ری بیل نابود کند.

ثور گالاکتوس و فنیکس فورس را که از قدرت‌های کیهانی بزرگ بودند تقریبا شکست داده است. او وزن ازگارد را نگه‌داشته و در برابر جاذبه یک سیاه‌چاله مقاومت کرده. با وجود اینکه هنوز ممکن است سوپرمن کمی قدرتمندتر به‌نظر برسد، ولی این اختلاف قدرت بین سوپرمن پس از بحران با ثور چندان زیاد نیست.


کدام یک قدرت بیشتری دارد؟

به‌لحاظ قدرت‌های ابرانسانی سوپرمن پیروز می‌شود. با قدرت‌هایی چون تنفس انجمادی و دید حرارتی مرد پولادین به‌شکلی واضح مهمات بیشتری دارد. بااین‌حال ثور نیز پیوسته با غول‌های بزرگی در نبرد بوده و در مقابل نیروهای وحشتناکی چون سلستیال‌ها مقاومت کرده است. توانایی‌های سوپرمن ممکن است به ثور ضربه بزند ولی لزوما نمی‌تواند او را شکست دهد.

ثور علاوه‌بر توانایی‌های ازگاردی و نیروی فیزیکی‌اش، یک قدرت اصلی دیگر نیز دارد که کنترل صاعقه است. او به‌عنوان خدای رعد می‌تواند صاعقه را کنترل کند. قدرت صاعقه این کاراکتر فاکتوری است که می‌تواند نقشی موثر در مبارزه علیه سوپرمن داشته باشد.


سوپرمن و جادوی ثور

سوپرمن نقاط ضعفی نیز دارد. نزدیکی به یک خورشید سرخ یا کریپتونایت می‌تواند او را ضعیف کند. سوپرمن همچنین در مقابل جادو نیز ضعف دارد. این یکی از اصلی‌ترین دلایلی است که طبق آن شزم، ابرقهرمان وابسته به قدرت‌های جادویی، می‌تواند سوپرمن را شکست داده و بر او پیروز شود.

ثور با قدرت جادویی آمیخته شده است. این قدرت باعث شده ثور بتواند با سرعتی فراتر از سرعت صاعقه چکش خود را چرخانده و آن را به حرکت دربیاورد. توانایی‌های جادویی خدای رعد باعث شده تا او در هر شرایطی بتواند قدرت خود را حفظ کند. ثور با تولید صاعقه جادویی خویش می‌تواند صدماتی جبران‌ناپذیر به رقیب خود وارد کند.

درنتیجه وقتی سوپرمن با یکی از نقطه ضعف‌هایش مواجه شود دیگر مهم نیست تا چه اندازه قدرت داشته باشد. ثور در چیزی قدرت دارد که نقطه ضعف سوپرمن محسوب می‌شود. شاید مرد پولادین بتواند با قدرتش بر ثور غلبه کند؛ ولی خدای رعد با تکیه بر نیروهای جادویی‌اش می‌تواند صدماتی جدی به سوپرمن وارد کند.


کدامیک پیروز می‌شود؟

اجازه بدهید روراست باشیم؛ نمی‌توان بطور قطع گفت کدام یک در یک مبارزه تن به تن و عادلانه پیروز خواهد شد.

با وجود ضعف سوپرمن نسبت به جادو، ثور یک برتری دیگر نیز نسبت به مرد پولادین دارد. سوپرمن معمولا در مبارزه‌های دوستانه و زمانی‌که حریفش موجود شروری نباشد عقب می‌کشد. به همین دلیل است که بتمن اغلب سوپرمن را شکست می‌دهد. درنتیجه تصور اینکه سوپرمن در مبارزه با ثور مایل به عقب‌نشینی باشد سخت نیست. ولی ثور عاشق جنگیدن است و بدون شک از تک تک ثانیه‌های مبارزه‌اش با مرد پولادین لذت خواهد برد.

احتمالا سوپرمن با سرعت فوق‌العاده زیادش بتواند ثور را قبل از اینکه شانس داشته باشد صاعقه خود را ایجاد کند شکست دهد. اما سوپرمن معمولا در مبارزه‌هایش، به‌خصوص مبارزه با دوستان از حداکثر قدرت خود استفاده نمی‌کند. ولی ثور برخلاف او کاملا مبارزه را جدی گرفته و تمام سعیش را می‌کند تا در نبرد پیروز شود.

با توجه به قدرت جادویی ثور و اینکه سوپرمن در مبارزه‌اش تعلل می‌کند، ممکن است خدای رعد این شانس را داشته باشد تا به کمک جادو و صاعقه‌ مرد پولادین را شکست دهد. شاید سوپرمن مرد پولادین باشد، اما اگر تعلل کند ثور به‌ اندازه کافی قدرتمند است تا به کمک قدرت جادویی صاعقه‌اش او را شوکه کرده و شکست دهد، اما اگر سوپرمن با تمام قدرتش در این نبرد شرکت کند و از حداکثر توانایی خود استفاده کند احتمالا پیروز مبارزه خواهد بود.

نظر شما چیست؟ اگر مبارزه‌ای بین ثور و سوپرمن صورت بگیرد کدام یک پیروز خواهند شد؟ منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (4103)

بستن فرم

  1. استون

    مرداد 26, 1401

    خب ثور موتور جهان رو هل داده که اگه وزن ۹ قلمرو و ایگدراسیل رو هم حساب کنیم . خب بر اساس شات های کمیک قابل ثابت شدنه که هر قلمرو برابر با یک یونیورسه و حتی خود ایگدراسیل ازگارد هم نه تروفورم بلکه ازگارد بی نهایت لایه داره . اینکه این فیت واقعا در چه حده خب با برخی اشارات به شات ها و حرفای مختلف هم میشه سطح اون رو واقعا اورد بالا و هم این فیت رو در حد یه فیت معمولی به شمار اورد با این حال با گذر از تمام این حرفا این یه فیت خوب از ثور به شمار میاد . علاوه بر این خب ثور اودین سورد رو هم بلند کرده که گفته میشه به اندازه هرچیزی بزرگه . و بالاخره بلند کردن مار میدگارد
    غلبه بر جاذبه بی نهایت و غلبه بر وزن ستاره نوترونی با جاذبه ای ۲۰۰ میلیارد برابر جاذبه زمین
    کنده کاری فلز اورو با دستانش برای ساخت چکش شکستن این فلز به صورت اتفاقی و همه دیدیم برای شکل دادن به اورو نیاز به یک ستاره نوترونی هست شکستن بدنه اگزیتار سلستیال
    ثور امواج وحشتناکی رو با میولنیر ایجاد می‌کنه برای مثال
    ثور ضربه ای به گور میزنه که امواج حاصل از اون روی سیارات و قمر ها هم تاثیر میزاره با برخورد چکش دو نسخه ضعیفتر ثور به هم امواجی ایجاد میشه که روی کازمیک تاثیر میزاره و تمام لایه های واقعیت رو به لرزه میندازه و بار ها گفته شده که واقعیت بی نهایت لایه داره . در نبردش با ایگو کازمیک به لرزه میفته نسخه جوانتر ثور با یک ضربه به گور باعث ایجاد سیاهچاله میشه
    زدن سلستیالی که اودین زئوس ویشنو حتی با ترکیب قدرت های خود نتونستن روی اون تاثیر بذارن
    زدن گلوری و مقاومت در برابر اتش کیهانی اون موجودی با قدرت ده هزار خدا و حتی جهان های اونها که در این نبرد طوفان کوانتومی ایجاد شد که منجر به پاره شدن واقعیت بشه
    مبارزه پایاپای با اودین تقویت شده با زره نابودگر و دارای اودین سورد که در اوج عصبانیت به سر میبرد هرچند در نهایت این ثور بود که شکست خورد
    با گاد بلاست خود موجودی رو زد که قدرت اودین و پانتئون های دارک گادز رو جذب کرده بود
    زدن ایگو و منگوگ
    قدرت آذرخش ثور باعث شد حتی میکابوشی شخصیتی که ۹۸% مولتیورس مارول را جذب کرده بود از درد فریاد بزند، سنتری از فرم وید خارج شود و گلوری موجودی که قدرت ده هزار خدای باستانی را داشت به زمین بیفتد. شاید اوج قدرت آذرخش ثور را بتوان در کمیک ثور ۲۰۱۹ مشاهده کرد که ساختار خلقت در کل یونیورس را تغییر داد صاعقه ثور حتی باعث باز شدن جایی شد که برای باز کردن آن نیاز به نیروی اودین بود
    گاد بلست:
    گاد بلست در واقع ترکیب انرژی درونی خود ثور با قدرت های میولنیر هست حاصل آن یک قدرت مخرب است که از طریق پتک میولنیر به مقصد هدایت میشود ثور معمولا به دو دلیل از گاد بلست استفاده نمیکنه: یک، اینکه با استفاده از آن انرژی زیادی را از دست میده و دو اینکه این قدرت میتواند حتی روی یک کهکشان تاثیر بگذارد
    خب ثور از گاد بلست برای شکستن جمجمه سیلیستیال اگزیتار و شکست دادن سورتور و یمیر در نبرد استفاده کرده گاد بلست قبلا چنان آسیبی به گالاکتوس گرسنه وارد کرده که اون رو مجبور کرد برای نجات خودش پا به فرار بزاره همچنین باعث شده جاگرنات از میدان مبارزه خارج بشه گاد بلست مجستن زلیا که نیروی اودین و پانتئون های دارک گادز را جذب کرده بود از دور خارج کرد، ایگو سیاره زنده را به حالت اغما برد
    آنتی فورس: ثور قادر است یک انفجار قدرتمند انرژی به نام آنتی فورس رو تولید کنه ساز و کار آنتی فورس تقریبا شبیه به گاد بلست هستش این انفجار میتونه حداقل میلیون ها سیاره را نابود کنه و ثور قبلا با استفاده از این نیرو مگنوگ رو شکست داده
    ترمو بلست: ترمو بلست از جمله انفجار های کمتر شناخته شده ثور محسوب میشه ساز و کار این نیرو هم تقریبا مشابه گاد بلست و آنتی فورس هست قدرت ترمو بلست اونطور که گفته شده در حدی هست که یک یونیورس رو به طور کامل نابود کنه برخورد این نیرو با ایگو باعث شد این سیاره زنده تا مرز نابودی پیش بره و باعش لرزه در تمام یونیورس شد
    ولی این نیرو ها به خاطر تخریب های زیاد و تخلیه انرژی ثور زیاد استفاده نمیشن
    جذب انرژی : خب این توانایی ثور واقعا به اون در برابر موجودات قدرتمند کمک کرده و به تعدد انرژی اونها رو جذب کرده و ده یا صد برابر اون رو به سمت خود موجود فرستاده مثل کاری که با اتش کیهانی گلوری کرد که برگرفته از تمام قدرت خود گلوری بود و اون رو به سمت گلوری فرستاد که منجر به ایجاد طوفان کوانتومی شد و بافت واقعیت رو هم پاره کرد همچنین جذب سایه شمشیر سورتور که به صورت مستقیم با شمشیر خود سورتور در ارتباطه و توان پاره کردن بافت فضا و زمان رو داره همچنین جذب انرژی پانتئون های زمینی
    توانایی باد هزاران جهان ثور حتی باعث دردکشیدن گلوری شد
    توانایی ایجاد سپر دفاعی با میولنیر سپری که با ایجاد غلضت بالا از نیروی اطراف خود مانع از رسیدن هرچیزی به سمت ثور میشه توان دفاع در برابر کازمیک فورس های قدرتمند و حتی اونهایی که به سرعت یک سیاره رو نابود میکنند و حتی توان که مقاومت در برابر بمبی که میتوانست بخشی از یونیورس رو نابود کنه
    از بین بردن نیرو های جادویی و طلسم های ایجاد شده از اون درست مثل مبارزه با جاگرنات و یا مفیستو
    در آخر هم باید بگم اینکه فایتش با گلوری واقعی هست و بزنید glory marvel به طور کامل میتونید لایت هاشون رو ببینید و در نسخه عادی هست خودمم جا خوردم وقتی اینو دیدم

    پاسخ

    • رهام در پاسخ به استون

      مرداد 28, 1401

      خیلی نوشتی اما متاسفانه باید بت بگم تمام شاهکارایی که گفتی حد اکثر به هایپرورسال میرسن

      پاسخ

      • محمد پور محتشم در پاسخ به رهام

        مرداد 29, 1401

        داداش کار هم درست نشون نداده اوتورسال‌ هست هی میگی هایپرورسال از نر من کازمیک ارمور متاورسال‌ تا هایپرورسال هست هی به هر شاهکاری میرسی برای اینکه کازمیک ارمور رو بالاتر نشون بدی میگی هایپرورشال هست دادش کازمیک ارمور خودش نشون نداده اوتورسال‌ هست همه ی این حرف ها و این شاهکار ها هم اوتورسال‌ هستن پی سی فن متعصب

        پاسخ

        • رهام در پاسخ به محمد پور محتشم

          مرداد 30, 1401

          داداش شماحتی کمیک های فاینال کرایسیس رو ندیدی یه پنلشم 😐سایتاما میتونست با بستن کف دستش تمام لیمبو و مولتیورس رو باهم نابود کنه 😐این خودش یه شاهکار اوترورساله سوپر من از سورس رد شد حه تقریبا میشه گفت با این احتساب سوپر من های اوترورساله

          پاسخ

          • استون در پاسخ به رهام

            مرداد 30, 1401

            جایی که جواب کاربر محمد مهدی رو دادی من خوندمش درسته کازمیک قویه و از نظر من تقریبا از ار کی تی قویتره اگر دانش کیهانی رو در نظر نگیریم شایدم نه ولی اصلا به پای ترو فورم نمیرسه ترو فورم تونست خیلی راحت داستان های اساطیری رو خلق و نابود کنه!! و یعنی قویترین حتما این هم هایپر هست 😂😂😂

            پاسخ

            • Stan در پاسخ به استون

              مرداد 31, 1401

              اسم کمیک

              پاسخ

              • استون در پاسخ به Stan

                شهریور 1, 1401

                داش دارم میگم داستان اساطیری تو کمیک نیست تو داشتان های اساطیری هست

                پاسخ

                • Stan در پاسخ به استون

                  شهریور 3, 1401

                  بحث ما کمیکه

                  پاسخ

                  • استون در پاسخ به Stan

                    شهریور 4, 1401

                    خب درست میگی ولی حساب کنیم چون ثور هست اوضاع کلا تغییر میکنه

                    پاسخ

            • رهام در پاسخ به استون

              مرداد 31, 1401

              داش نابود کردن داستان های اساطیری غیر ممکنه کرکتر هایی تو این ورس هستن که نابود کردن دیسی و مارول براشون با فکر کردن هم امکان پذیره ماندد ازاتوث که فقط با بیدار شدنش از یه خوابی یه کازمالوجی با پاور سیستم های اوتر تا باندلس رو نابود کرده بعد شما مگه نمیگی از نسخه های ثور حساب نمیشه بعدا میرم برات اسکیلشو میارم

              پاسخ

              • استون در پاسخ به رهام

                شهریور 1, 1401

                درسته من گفتم نسخه ثور حساب نمیشه ولی همیشه گفتم تقریبا چون ثور نورس هست ولی از نظر کلی حساب میشه

                پاسخ

          • استون در پاسخ به رهام

            مرداد 30, 1401

            بعدشم سایتاما چه ربطی به فایت این دوتا داره تو حالت ریج من فکر میکنم آنتی اسپیرال هم به پاش نمیرسه که بازم به پای ترو فورم نیست حال ندارم برای هر حرفم بگم قویترین فرد اسکاندیناوی و کسی که میتونه تمام داستان های اساطیری رو نابود و خلق کنه

            پاسخ

            • رهام در پاسخ به استون

              شهریور 1, 1401

              نه اشتباه تایپ کردم 😂😂😂سایتاما که مولتی گلکسیه هیچی اصلا
              خلق و نابود؟موجوداتی در اساطیر هستن که با فکر کردن تمام موجودیت مارول و دیسی و مانگا رو نابود میکنن اینا فقط با وجود داشتن کنار ثور میتونن بکشنش هیچ جا گفته نشده ثور میتونه اساطیر رو نابود و خلق کنه چون کرکترای این داستان ها فرای کلمه ی نابودین این سطح اطلاعاتت رو میرسونه که یعنی فقط یه متعصبی و حرفات رو از خودت در میاری

              پاسخ

              • استون در پاسخ به رهام

                شهریور 1, 1401

                داش بزنی داستان های اساطیری ثور میاره از خودم در نمیارم که

                پاسخ

              • استون در پاسخ به رهام

                شهریور 1, 1401

                این دیگه بار آخره که میگم و دیگه نظر نمیدم تا بری کمیک های ثور یعنی چاوز وار و ثور سری دوم جلد 80 تا 85 رو بخونی چون خیلی نوشتم و تو انقدر متعصبی که این کار رو نمیکنی بعدشم ترو فورم ثور هم از همین کرکتر هاست تو همش فکر میکنی قدرت ثور مارول و نسخه اصلی اساطیری کی هستن ولی همچین چیزی نیست من دیگه حرفی ندارم تو انقدر متعصبی که نمیری کمیک ها و داستان هارو بخونی منم رفتم کمیک فاینال کرایسیس رو خوندم و نظرمو گفتم دیگه فعلا تا وقتی که بری کمیک هارو بخونی و تعصبی نظر ندی

                پاسخ

          • رهام در پاسخ به رهام

            مرداد 30, 1401

            چرا سایتاما تایپ شده😂😂😂سوپرمن منظورمه

            پاسخ

        • اال در پاسخ به محمد پور محتشم

          مرداد 30, 1401

          متاورسال تا هایپرورسال سلطان متاورسالا کل کمیک رو نابود میکنن هایپرورس برابر با مگا ورسه
          میتونی بری اسکیل رو نگا کنی کازمیک آرمور سوپرمن های اوتره

          پاسخ

          • رهام در پاسخ به اال

            شهریور 1, 1401

            بستگی به ساختار کازمالوجی داره حتی یه یونیورس هم میتونه ساختار مولتیورسال داشته باشه مثل یونیورس های دراگون بال

            پاسخ

            • اال در پاسخ به رهام

              شهریور 1, 1401

              که البته دی سی و مارول انقدر به نزدیکه کازمالجیشون که نیاز به بحث سر اون نیست

              پاسخ

          • Stan در پاسخ به اال

            شهریور 2, 1401

            اگه اشتباه نکنم متاورس میشه جایی که قوانین فیکشن نوشته میشه

            پاسخ

        • اال در پاسخ به محمد پور محتشم

          شهریور 1, 1401

          خنده داری متاورسال تا هایپر ورسال؟ متاورسال ها خودشون اوتر کاراکترن

          پاسخ

  2. استون

    مرداد 26, 1401

    تقریبا به مدت یک هفته روزی بالای سه ساعت تحقیق کردم و تمام شاهکار های خفن ثور در نسخه عادی رو جمع کردم لطفاً کامنت منو ریپلای کنین و بهترین شاهکار های سوپرمن رو در نسخه عادی بگین و منم بگم ببینیم کدوم قویترین هستن

    پاسخ

    • رهام در پاسخ به استون

      مرداد 28, 1401

      سوپر من ورلد فورجر و مولتیورسش رو باهم نابود کرد که یه شاهکار اوترورسال به حساب میاد
      دید چهار بعدی به دست اورد
      سرعتی غیر قابل اندازه گیری به دست اورد که بالاترین درجه سرعت در کمیکه

      پاسخ

      • محمد پور محتشم در پاسخ به رهام

        مرداد 29, 1401

        منظورت سوپرمن عصر نقره‌ای هست

        پاسخ

        • Stan در پاسخ به محمد پور محتشم

          مرداد 31, 1401

          بله

          پاسخ

          • استون در پاسخ به Stan

            شهریور 1, 1401

            خب اگر عصر نقره ای باشه که از سوپرمن عادی خیلی قویتره و شاهکار سوپرمن عادی نیست

            پاسخ

          • استون در پاسخ به Stan

            شهریور 1, 1401

            خب اگر عصر تقره ای باشه شاهکار نسخه عادی نیست چون خیلی قویتره

            پاسخ

            • Stan در پاسخ به استون

              شهریور 3, 1401

              ایشون گفت نه من

              پاسخ

      • استون در پاسخ به رهام

        مرداد 29, 1401

        جوابتو دادم تو سایت دی‌سی نوشته مولتی ورسال بعد داری میگی اوتر ورسال از کجا دیدی داری میگی

        پاسخ

        • رهام در پاسخ به استون

          مرداد 30, 1401

          داش وقتی بزنی یه مولتیورس رو نابود کنی اونم وان شات یعنی تو مولتیورسالی؟ثور ختی نمیتونه در اون حالت سوپرمن رو ببینن 😐😂😂😂😂😂😂به یک موجود چند بعدی تبدیل میشه این یعنی مولتیورساله؟؟؟؟شماها هیچی از اسکیل نمیدونید

          پاسخ

          • استون در پاسخ به رهام

            مرداد 30, 1401

            داداش ترمو بلست و آنتی فورس ثور تونسته یک مولتی ورس رو نابود کنه ثور تو نسخه عادی تونسته کسی که قدرت ده هزار مولتی ورس رو داره با یک صاعقه نابود کنه و به چاوز وار پایان بده حالا وان شات کردن یک مولتی ورس شاهکار بیشتریه یا ده هزار مولتی ورس؟؟ تو داری میگی نابود کردن یک مولتی ورس اوتر ورسال هست بعد ده هزار مولتی ورس به همراه ده هزار خدا و یک خدای بسیارررررر قدرتمند و کیهانی هایپر ورسال هست تو از اسکیل هیچی نمیدونی نه ما

            پاسخ

            • Stan در پاسخ به استون

              مرداد 31, 1401

              وان شات کردن اونجوری فردی میشه های هایپر
              اونم میشه هایپر

              پاسخ

              • استون در پاسخ به Stan

                شهریور 1, 1401

                پس چطوری رهام میگه یک مولتی ورس میشه اوتر بعدش نسخه عادی سوپرمن هم نیست عصر نقره ای هست

                پاسخ

                • Stan در پاسخ به استون

                  شهریور 2, 1401

                  وان شات کردن یکی میشه هایپر
                  وان شات ده هزار تا هر تعدادی حتی بی نهایت مولتی ورس میشه های هایپر

                  پاسخ

                  • Stan در پاسخ به Stan

                    شهریور 3, 1401

                    ولی کازمالاجی فرق میکنه

                    پاسخ

            • رهام در پاسخ به استون

              مرداد 31, 1401

              داش کسانی گه اسکیل میدن هم همچین چیزایی نمیگن کجا گفته شده هزار مولتیورس؟؟؟؟

              پاسخ

              • استون در پاسخ به رهام

                شهریور 1, 1401

                تو خود کمیک

                پاسخ

              • استون در پاسخ به رهام

                شهریور 1, 1401

                تو خود کمیک چاوز وار chaos war بعدشم ده هزار تا نه هزار

                پاسخ

        • رهام در پاسخ به استون

          مرداد 30, 1401

          اگه میخواید باور هم نکنید بهتون پیشنهاد میدم بیاید تو چنل فیکشن حودک تو تلگرام

          پاسخ

  3. محمد مهدی

    مرداد 26, 1401

    من رفتم کمیک هارو خوندم تعصبی نمی‌خوام باشم چندین بار خوندم کمیک رو و زیاد هم در مورد فیت ها دشمناشون تحقیق کردم از نظر من یه مبارزه متوسط رو به پایین یا لو دیف میشه به نفع کازمیک

    پاسخ

    • محمد پور محتشم در پاسخ به محمد مهدی

      مرداد 28, 1401

      همچنان تو‌ جهل خودت بمون حوصله ندارم هی‌ به دی‌سی فنا بگم وی به چیه کی به کی‌ هر چی فکر می‌کنی همون درسته فقط تایپ نکن تو ذهن خودت بگو عیب هم ندارم لابد خیلی فشاری شدی مشکلی نیست هر چی تو بگی درسته

      پاسخ

      • رهام در پاسخ به محمد پور محتشم

        مرداد 29, 1401

        اخه داداش ثور نه قادر مطلقه نه حاضر مطلقه نه دانای مطلقه هیچی نیست سوپر من تقریبا حاضر مطلقه بالاترین درجه سرعت رو در کمیک داره که افراد کمی به این یرعت میرسن مندرک نتونست سوپرمن رو بوخوره سوپرمن لیمبو رو انگشتش گذاشته و….

        پاسخ

  4. استون

    مرداد 25, 1401

    خیلی تعصبی هستین قوی ترین نسخه هاشون رو در نظر بگیریم ثور خیلی قوی تره تعصبی نگاه نکنین جدی واقعا الان میام من نسخه سوپرمن نیست کازمیک هم همینطور تات ربات هست نه سوپرمن ترو فورم هم همین طور نسخه ثور نیست تقریبا البته میتونین برین ببینین با در نظر گرفته اینا میشه
    ار کی تی vs وان میلیون که ثور میزنه
    نکرو ثور vs کی؟؟
    کینگ فونیکس پیر vs کی؟؟

    پاسخ

    • استون در پاسخ به استون

      مرداد 26, 1401

      لعنتی به این تایپ خودکار

      پاسخ

    • رهام در پاسخ به استون

      مرداد 27, 1401

      داداش دارن میگن کازمیک ارمور سوپر من تو کمیک هم گفتن اون وقت میگی حساب نمیشه؟؟؟؟؟؟؟اصلا هم اینطور نیست همه جا کازمیک رو قبول دارن

      پاسخ

      • استون در پاسخ به رهام

        مرداد 28, 1401

        تا اونجایی که من میدونم تات ربات بهش میگن شایدم نه من اطلاعی راجع بهش ندارم شاید تو درست میگی و تو ویکی پدیا نوشته بود کازمیک نصف اوور ووید هست که اگر درست باشه یعنی از پرزنس هم قوی تره ؟؟

        پاسخ

        • رهام در پاسخ به استون

          مرداد 28, 1401

          نه همچین چیزی نیست اندازه کازمیک ارمور کل لیمیو زو که حایگاه مولتیورس دیسی توشه رو روی یک انگشتش گذاشت …و همچین چیزیم نیست حساب میشه

          پاسخ

  5. استون

    مرداد 24, 1401

    چرا من احساس میکنم کاربر رهام و آسان یکی هستن

    پاسخ

    • محمد پور محتشم در پاسخ به استون

      مرداد 25, 1401

      احتمالش‌‌ هست

      پاسخ

    • رهام در پاسخ به استون

      مرداد 25, 1401

      نیستیم خیلی وقته همو میشناسیم و اطلاعات و گفته هامون شبیه همه چون درستش رو میگیم نمیایم رو هوا حرف بزنیم

      پاسخ

    • اال در پاسخ به استون

      مرداد 25, 1401

      نیستن شده همو بزنن

      پاسخ

    • Stan در پاسخ به استون

      مرداد 25, 1401

      چون رفیقیم

      پاسخ

  6. محمد مهدی

    مرداد 24, 1401

    میشه یه کسی به من بگه دقیق کازمیک آرمور و از کی تی در کدوم کمیک ها حضور داشتن همه کمیک ها می‌خوام ببینم واقعا کدوم قویتره

    پاسخ

    • رهام در پاسخ به محمد مهدی

      مرداد 25, 1401

      رون کینگ رو نمیدونم ولی کازمیک آرمور final crisic superman byond

      پاسخ

    • رهام در پاسخ به محمد مهدی

      مرداد 25, 1401

      کازمیک آرمور تو فاینال کرایسیس سوپرمن بیاند
      رون کینگ ثور تو جلد 80 تا 85 سری ثور 1998
      پیداشون کردم

      پاسخ

  7. محمد پور هاشمی

    مرداد 17, 1401

    من خیلی فشاریم .

    پاسخ

    • Stan در پاسخ به محمد پور هاشمی

      مرداد 21, 1401

      حرف حق جواب نداره

      پاسخ

      • استون در پاسخ به Stan

        مرداد 22, 1401

        از کجا میتونی از چی فشاری هست شاید مشکل برایش پیش اومده

        پاسخ

        • رهام در پاسخ به استون

          مرداد 24, 1401

          حرف بی ربط میزنی چرا

          پاسخ

  8. رهام

    مرداد 16, 1401

    سوپر من تو کمیک هم با فرم عادیش از ثور قوی تره
    دید چهار بعدی
    زدن ورلد فورجر
    نابود کردن مولتی ورسش
    سرعتی فرای منطق کمیک به دست اورد یعنی غیر قابل اندازه گیری
    این شاهکار ها لولشون اوتر هستش
    سوپر من در نسخه های مختلفش هم از ثور قوی تره
    کازمیک ارمور
    تقریبا قادر مطلق
    حاضر مطلق
    از سورس رد شد
    مندرک رو زد که خورنده داستان ها بود اما نتونست کازمیک رو بوخوره
    بلند کردن لیمبو که بعنی مولتیورس رو بلند کرد اونم فقط با یه انگشت 😐بعد ثور حتی از کازمالجی خودش نمیتونه فرا تر بره شما دارید میگید قادر مطلقه؟شما حتی معنی امنی ورس رو درک نکردید امنی ورس یعنی تمام فیکشن ثور از ورس خودش نمیتونه فراتر بره بعد مبگید امنی ورس رو بلند کرد؟میگید از یکی پایین تر از همه قوی تره؟یکی پایین تر از همه با والای همگان تجسم یک فردن بعنی یکی پایین تر از همه های اوتر ورسال هستش که میتونه با یه ضربه ثور رو از خلقت محو کنه 😐😐😐😐😐😐😐😐

    پاسخ

    • استون در پاسخ به رهام

      مرداد 16, 1401

      ثابت کن تو کدوم کنیم همچین کاری کرده امنی ورس هم من تو مطلب خوندم نمی‌دونم درسته یا نه الان کازمیک ارمور مندرج رو زده و مدرک می‌تونسته کنیم رو بخوره از این که بگذریم یکم دقیق تر نگاه کنیم شخصیت های مثل لوسیفر و پرزنس هم داخل کنیم هستن پس الان یعنی کازمیک از این دوتا هم قویتره؟؟؟؟؟؟؟ بعدشم من هرگز نگفتم یکی پایین تر از همه گفتم هالک نسخه یکی پایین تر از همه کمیکشم هست هالک کل قدرت توبا رو جذب نکرد فقط بخشی بعد داخل حرفام یه مشکلی بود که بعد اصلاحش کردم البته که هیچکدوم ندیدید! منظور من ترو فورم بود و یکی از هزار تا کارایی که می‌کنه رو گفتم البته هنوز مشخص نیست که نسخه ثور حساب میشه یا نه رفتی یه مقاله خوندی سوپرمن این کارا رو کرده مدرک بده کنیم رو بگو و شماره کمیک

      پاسخ

      • رهام در پاسخ به استون

        مرداد 17, 1401

        جناب اینا مقاله نیست اینا خود کمیک هستش اینجا نمیشه عکس داد وگرنه میدادم بهت بعدم کرکترایی مثل لوسیفر و پرزنس فراتر از اینجور ابیلیتی ها هستن شما حتی کمیک های سوپر من رو نخوندی یکی پایین تر از همه خیلی از ثور قوی تره ثور حتی اگه بخواد بترکونه قوی ترین شاهکارش یه اوترورسال باشع که همونم نداره در صورتی که کازمیک ارمور سوپر من فقط همین که از سورس گذشت اینقدر شاهکار بزرگیه که ثور حتی نزدیکش هم نمیتونه بشه

        پاسخ

        • استون در پاسخ به رهام

          مرداد 17, 1401

          دوست عزیز گفتم هالک نسخه یکی پایین تر از همه چرا نمیفهمی

          پاسخ

        • محمد پور محتشم در پاسخ به رهام

          مرداد 22, 1401

          داداش نسخه معمولی که تو کراس اور قشنگ‌ ثور میولنیر کرد تو سوپرمن چی میگی حالا به یک نتایجی رسیدم تو کمیک کراس اور که دو تا مساوی بودن سوپرمن با یک حرکت از ثور شکست میخوره بعد می‌ره مارشن منهانتر‌ رو میاره دو باره ثور دخل‌ کفتشون رو میاره بعد هم نمی‌دونم چطور مساوی میشن چون سوپرمن فقط راند دوم رو برد و خود سوپرمن گفت‌ برنده شدن در راند دوم خیلی سخت بود و با اینکه مساوی کردم ولی باز احتمال شکست خوردنم بالا بود یعنی ثور یک بار با سوپرمن مساوی کرده دو یا یک بار هم شکستش‌ داده.

          پاسخ

          • استون در پاسخ به محمد پور محتشم

            مرداد 23, 1401

            راند دو هم به خاطر این برد که کراس اوور ها اینطوریه که هرچقدر قهرمان طرفدار بیشتری داشته باشه شانس بیشتری داره وگرنه امکان نداشت اسپایدرمن بتونه سوپربوی رو بزنه

            پاسخ

            • nbp.hope در پاسخ به استون

              مرداد 30, 1401

              زیاد رو کراس اورها حساب باز نکنید(بنظرم)
              چون این کمیک ها که خودتون بهش اشاره کردید داستانش کاملا تعصبیه و هرکدوم بیشتر فن داشته باشه بهتره
              حتی هاوک ای هم میتونه تو این کراس اورها پرزنس رو بزنه پس زیاد نمیشه روش حساب باز کرد

              پاسخ

          • رهام در پاسخ به محمد پور محتشم

            مرداد 23, 1401

            پاور ها تو کرای اور ها یکی نیست جناب

            پاسخ

      • اال در پاسخ به استون

        مرداد 19, 1401

        اونی که بهت گفته امنی ورس اشتباه گفته ثور تروفرم که کلا توتاپ ۳ نسخه های ثور نیست بعدم
        اومنی ورس یعنی فیکشن رو بلند کرده که غیر ممکنه اوتر ورس منظوره طرفه که به فراتر از مولتیورس میگن هایپر ورس بعدش اوتر ورس که یه بخش کوچیکی از فیکشنه البته هرگز هیچ نسخه ثور اینکارو نکرده رون کینگ ثور قویترین نسخه ثور شاهکاراش نهایتا کمپلکس هایپرورسالش میکنه

        پاسخ

        • استون در پاسخ به اال

          مرداد 20, 1401

          من که ندیدم

          پاسخ

        • استون در پاسخ به اال

          مرداد 20, 1401

          دو تا ترو فورم داریم یکیش جزو تاپ سه هم نیست درسته اگر منظورت همون ترو فورم با لباس آبی کم رنگ و سفید آذرخش باشه ولی ترو فورم اصلی خیلیییییییی قوی تره از ار کی تی و دلیل اینکه داخل رتبه بندی ها نیستش اینه که نسخه ثور حساب نمیشه دو سه بار هم گفتم

          پاسخ

        • محمد پور محتشم در پاسخ به اال

          مرداد 22, 1401

          شاهکار ایگدراسیل رون کینگ ثور اون رو در حد والای همگان می‌کنه دهنم رو باز نکن الان دو ساعت باید تایپ کنم

          پاسخ

          • اال در پاسخ به محمد پور محتشم

            مرداد 24, 1401

            هان؟ داش وان ابو ال فرای فیکشنه با فکرش یه کاراکتر های اوترورسال رو میزنه طرف اینفینیتی لیرز اینتو باندلسه بالاترین رده شاهکار ایگدراسیل یه شاهکار مولتیورساله
            اونوقت فیتای رون کینگ ثور اونو حتی لاو هایپر ورسال هم نمیکنن یه کرکتر ۶ ۷ بعدی میشه نهایتا
            وان ابو ال قادر،دانا،حاضر، مطلقه ابیلیتی های بعدی روش کار نمیکنه کمیک رو حذف کنی طرف حذف نمیشه رون کینگ ثور میخواد بزنتش؟

            پاسخ

            • محمد پور محتشم در پاسخ به اال

              مرداد 25, 1401

              رون کینگ ثور‌ فیکشن‌ رو تو کمیک ثور شماره ۶۲۲ نابود کرد

              پاسخ

              • رهام در پاسخ به محمد پور محتشم

                مرداد 27, 1401

                اگه پاک کرد چرا هنوز دارن ساخته میشن؟فیکشن یعنی تمام داستان ها داداش

                پاسخ

                • محمد پور محتشم در پاسخ به رهام

                  مرداد 28, 1401

                  خودم میدونم و اینکه هر کمیک‌ با کمیک دیگه فرق داره

                  پاسخ

                  • رهام در پاسخ به محمد پور محتشم

                    مرداد 28, 1401

                    داداش قواعد فیکشن و منطق چند جهانی رو زیر سوال داری میبری

                    پاسخ

                  • اال در پاسخ به محمد پور محتشم

                    مرداد 30, 1401

                    یه کمیک فیکشن نیست که کمیک انیمه نماد اس سی پی لاو کرفت و همه کل فیکشنن غیر ممکنه پاک کرده باشه

                    پاسخ

                  • اال در پاسخ به محمد پور محتشم

                    مرداد 31, 1401

                    این حتی نمیدونه فیکشن یعنی چی فیکشن یه کمیک نیست کل کمیک ۱ درصد از فیکشنم نیست

                    پاسخ

                  • Stan در پاسخ به محمد پور محتشم

                    مرداد 31, 1401

                    فیکشن یعنی تمام کمیک و ناول و اساطیر و …

                    پاسخ

            • محمد پور محتشم در پاسخ به اال

              مرداد 25, 1401

              رون کینگ ثور امنی ورسال هست یعنی کار والای همگان برای زدن رون کینگ ثور سخت بابا ثور پشه نیستش آنقدر دست کمش گرفتید ها ناسلامتی آیرو زده نه کهکشان رو نابود کرده نه بینهایت رو نابود کرد عه سوپرمن‌ رو با هم قدش‌ مقایسه کنید نه کسی که دو برابر‌ ازش قوی تره من همیشه این رو گفتم و باز هم میگم سوپرمن قوی اما در حد gods یا خدایان قوی نیست و ازشون ضعیف تره تمامممممم.

              پاسخ

              • رهام در پاسخ به محمد پور محتشم

                مرداد 27, 1401

                داداش چرت و پرت نگو تو اصلا از امنی ورس اطلاعات نداری امنی ورس فقط مال مارول نیست مال تمام کمیک ها و مانگا و انیمه و داستان هاست هیچ کرکتری نمیتونه امنی ورسال باشه حتی رایتر هم امنی ورسال نیست چرا؟چون نمیتونه داستان های اساطیری یا مانگا رو کنترل کننه حالا چه برسه به ثور که خودش توسط یه نویسنده دیگه خلق شده😂

                پاسخ

                • استون در پاسخ به رهام

                  مرداد 29, 1401

                  ترو فورم چی هم تو مارول هم اساطیر هست

                  پاسخ

                  • رهام در پاسخ به استون

                    مرداد 30, 1401

                    این یعنی کرکتری که شما مبگید یعنی حتی از خالق خودش قوی تره که همچین چیزی غیر ممکنه و این به راحتی دیبانک و تعصبتونو نشون میده

                    پاسخ

                    • استون در پاسخ به رهام

                      مرداد 30, 1401

                      ثور مارول توسط کس دیگه ای خلق شده نه اساطیری ربطی هم نداره پایان دهنده نهایی توسط گالاکتوس خلق شد ولی از خودش قوی تره تانوس هم توست والای همگان خلق شده ولی تونست والای همگان رو جذب کنه !! حرفات منطقی نیست

                      پاسخ

                  • Stan در پاسخ به استون

                    مرداد 30, 1401

                    بگو تو کدوم کمیک

                    پاسخ

                    • استون در پاسخ به Stan

                      مرداد 31, 1401

                      کمیکشو نمیدونم ولی بزنی قوی ترین نسخه های تانوس میاره استرال تانوس که تونسته با جذب تنظیم کننده ها این کار رو بکنه و بزنی قوی ترین سلاح های کمیک مارول یا معرفی گالاکتوس هم میاره که خود گالاکتوس گفته از این سلاح میترسه حالاچی؟؟؟

                      پاسخ

                    • اال در پاسخ به استون

                      شهریور 1, 1401

                      اون وان ابو اودره یه اوارتار

                      پاسخ

                    • اال در پاسخ به استون

                      شهریور 1, 1401

                      اون وان ابو اودر یه اواتاره حتی اوبلیون ترو فرم هم استرال رگولاتور تانوس رو نو دیف میزنه

                      پاسخ

                    • Stan در پاسخ به اال

                      شهریور 3, 1401

                      درسته
                      ترو فورم ابلیون خیلی بویه معلومه تو یه ثانیه جرش میده

                      پاسخ

                    • Stan در پاسخ به استون

                      شهریور 2, 1401

                      در باره اون نپرسیدن میگم ترو لازم تو کدوم کامیک بوده

                      پاسخ

                  • Stan در پاسخ به استون

                    مرداد 31, 1401

                    تمام فیکشن یعنی هر چیز تخیلی و داستانی

                    پاسخ

                    • استون در پاسخ به Stan

                      شهریور 1, 1401

                      اشتب ریپلی زدی سوتون

                      پاسخ

              • اال در پاسخ به محمد پور محتشم

                مرداد 27, 1401

                هرکاری کرده امنی ورس رو نابود نکرده امنی ورس واسه کمیک نیست کل فیکشنه
                نهایتش یه اوترورس رو نابود کرده که میشه اوترورسال تایر ۱ بی
                های اوترورسال کاراکتر با فکر وان ابو ال نابود میشه رون کینگ ثور شانسی نداره واسه کسی که ساختتش

                پاسخ

                • Stan در پاسخ به اال

                  مرداد 28, 1401

                  خیلی های بال درنظر بگیریم میشه های هایپر

                  پاسخ

          • nbp.hope در پاسخ به محمد پور محتشم

            مرداد 30, 1401

            رون کینگ ثور حتی در حد سوپرمن پرایم هم نیست شما چطور اون رو با والای همگان مقایسه میکنید؟

            والای همگان امنی پوتنت یا قادر مطلقه و تقریبا با رایتر برابری میکنه و افرادی مثل پرزنس و لوسیفر براش فقط یه نفاشین

            پاسخ

            • استون در پاسخ به nbp.hope

              شهریور 1, 1401

              متعصب ترین فرد تاریخ داری میگی سوپرمن پرایم میزنه ار کی تی رو

              پاسخ

        • محمد پور محتشم در پاسخ به اال

          مرداد 24, 1401

          ترو فارم ثور همون فرم‌ واقعی ثور هست یعنی همون نورس ثور ولی نسخه مارولیش یعنی لوسیفر‌ عین پشه میمونه برای ترو فارم ثور قرار همین خیلی زیاد ارزیابی میشه چون قویه

          پاسخ

          • استون در پاسخ به محمد پور محتشم

            مرداد 25, 1401

            اره منم منظورم از قدرت هزار ار کی تی همینه چقدر قدرت نسخه معمولی ثور با نورس فرق داره روند کینگ ثور فقط نسخه نورس البته تقریبا و طی چیزایی که جدیدا فهمیدم داخل پتک ترو فورم کهکشان ها قرار داره یا تمام ستاره ها

            پاسخ

            • اال در پاسخ به استون

              مرداد 27, 1401

              سلطان هزار چیزی نیست هزار اوترورسال نزدیک به های اوترورسال نیست

              پاسخ

          • رهام در پاسخ به محمد پور محتشم

            مرداد 25, 1401

            تو که داری گنده میکنیش یه شاهکار ازش بگو لوسیفر تو اورووید پرواز میکنه و اصلا حسش هم نمیکنه یه مولتیورس رو نامه کرده این از تمامی شاهکاردهای ثور بزرگ تره

            پاسخ

            • محمد پور محتشم در پاسخ به رهام

              مرداد 26, 1401

              درون پتکش کیهان قرار داره فقط در قسمت ‌کوچکی از پتکش که اندازه انگشتش هم نیست البته به گفته گاد آف آستوریز‌ لوکی

              پاسخ

              • رهام در پاسخ به محمد پور محتشم

                مرداد 28, 1401

                که چی؟

                پاسخ

              • Stan در پاسخ به محمد پور محتشم

                مرداد 28, 1401

                اورووید ورقه کمیکه این که گفتی مثل مقایسه وزن مورچه نوزاد با وزن یه نهنگه

                پاسخ

                • محمد پور محتشم در پاسخ به Stan

                  مرداد 31, 1401

                  داش یعنی همه چیز تو پتکش هست حتی والای همگان و هوس آف ایدیه

                  پاسخ

                  • اال در پاسخ به محمد پور محتشم

                    شهریور 1, 1401

                    کیهان میشه یه یونیورس اوتر ورس بینهایت در بینهایت برابر مولتیورسه که مولتیورس هم بینهایت برابر یه یونیورسه وان ابو ال بیرون اوترورس منتظرشه
                    وان ابو ال خود استن لیه بخاطر وان ابو ال اصلا همچین چیزی شده ثور

                    پاسخ

            • استون در پاسخ به رهام

              مرداد 26, 1401

              چرا اینطوری میکنی مبارزه ثور و لوسیفر که نیست البته که لوسیفر برای ترو فورم مثله حیوون خونگی میمونه

              پاسخ

              • رهام در پاسخ به استون

                مرداد 28, 1401

                بابا ناموسا ترول نکنید لوسیفر تو اورووید پرواز میکنه یعنی همین شاهکارش فرای تمام شاهکار های ثوره

                پاسخ

                • nbp.hope در پاسخ به رهام

                  مرداد 30, 1401

                  اطلاعات غلط
                  پرواز نمیکنه بلکه اورووید خوده لوسیفره(قویترین نسخه)
                  وگرنه که پرزنس هم توانایی مقابله با اورووید رو نداره
                  با تشکر از کمیک و منطقش که سوپرمن تونست ازش بیرون بیاد
                  ولی پرزنس نمیتونه

                  پاسخ

              • اال در پاسخ به استون

                مرداد 31, 1401

                لوسیفر کازمیک رو های اکستریم دیفیکالتی میزنه یعنی ثور باید بتونه یه ف درحد یکی از فیتای لوسیفر نشون بده حداقل

                پاسخ

          • اال در پاسخ به محمد پور محتشم

            مرداد 25, 1401

            ثور نورس که کمیک نیست اصلا و حساب نیست

            پاسخ

            • محمد پور محتشم در پاسخ به اال

              مرداد 26, 1401

              مرد حسابی من دارم میگم مارول نورس ثور رو از نورس به دنیای مارول آورده اما با اسم متفاوت و یکی از نسخه‌ های ثور تلقی میشه.‌

              پاسخ

              • رهام در پاسخ به محمد پور محتشم

                مرداد 28, 1401

                پس اینجوری میلک منم حسابه شوخوش

                پاسخ

                • استون در پاسخ به رهام

                  مرداد 29, 1401

                  خب باشه میلک من ترو فورم تونسته تمام داستان های اساطیری رو نابود و خلق‌ کنه از خودم در نمیارم بعد میلک من هم خیلی قویه خودم میدونم مداد کمیک هست ولی به ترو فورم نمی‌رسه بحث سره چهارمین فرد قدرت مند کمیک با قویترین فرد داستان های اساطیری هست تو کمیک که اول اووروید بعدش والای همگان بعدش پرزنس بعد یکی پایین تر از همه بعدش میلک من که اشتباه گفتم میشه پنجمین بعد ترو فورم قوی ترین فرد اسکاندیناوی و داستان های اساطیری هست که منتقل شده به کمیک های مارول

                  پاسخ

                  • رهام در پاسخ به استون

                    مرداد 30, 1401

                    تو داستان های اساطیری کرکترا و ورلد هایی هستن که عملا غیر نابودین کرکتر های باندلس دارن این کرکترا کلا نابود نمیشن و میتونن با فکر کردن تمام نارول و دیسی رو پاک کنن اینجوری که تو از ثور میگی یعنی حتی از نویسنده هم قوی تره

                    پاسخ

                    • استون در پاسخ به رهام

                      مرداد 30, 1401

                      میتونی تحقیق کنی و ببینی از مستند آباد خشتکیان در نیاوردم که 😂😂😂😂😂 دروغ دارم بگم برو ببین ترو فورم تونست تمام داستان های اساطیری رو نابود و خلق کنه

                      پاسخ

                  • nbp.hope در پاسخ به استون

                    مرداد 30, 1401

                    کاملا اشتباهه که اورووید باید اول باشه
                    ۱ فرم اصلی توآ(استن لی)
                    ۲ فرم اصلی فالکرام(جک کربی)
                    ۳ فرم اصلی رایتر(گرند موریسون)
                    فرم اصلی پری ریتکن بیاندر(جیم شوتر)
                    ۴ رایتر
                    ۵ لوکی کاد اف استوریس
                    ۶ میلک من
                    ۷ اورووید لوسیفر
                    ۸ والای همگان
                    ۹ الین بلوک با قدرت پرزنس
                    ۱۰ پرزنس

                    ثور نورس اصلا کمیک حساب نمیشه و اون تو بخش میتولوژیه

                    پاسخ

                  • Stan در پاسخ به استون

                    مرداد 31, 1401

                    اسم کمیکو بگو چون تو هیچ سایتی در بارش چیزی نبود

                    پاسخ

                    • استون در پاسخ به Stan

                      شهریور 1, 1401

                      داستان اساطیری هست نه کمیک

                      پاسخ

    • محمد پور محتشم در پاسخ به رهام

      مرداد 24, 1401

      بابا تا چه حد میتونی تعصبی باشی رون کینگ ثور> بینهایت میدونی یعنی چی

      پاسخ

      • رهام در پاسخ به محمد پور محتشم

        مرداد 25, 1401

        متعصب تویی تو حتی برادحرفات ذلیل هم نمیاری تو به شاهکار از ثور برا من بگو و یه تیر براش مشخص کن من برات به راحتی دیبانکش میکنم تو به من میگی متعصب بعد ثور رو با یه کرکتر های اوترورسال کاملا مطلق مقایسه میکنی و میگی قویترم هست؟

        پاسخ

        • محمد پور محتشم در پاسخ به رهام

          مرداد 26, 1401

          هل دادن ایگدراسیل بلند کردن کتاب بینهایت در بچگی غلبه بر دو وزن بینهایت تطبیق قدرت بدنیش با ورلد بریکر هالک برای‌ یک ساعت

          پاسخ

          • رهام در پاسخ به محمد پور محتشم

            مرداد 28, 1401

            همین که سوپر من کتاب بی نهایت رو بلند کرده و ورلد فورجر و مولتیورسش رو نابود کرده حتی از شاهکار های رون کینگ هم بزرگ تره

            پاسخ

          • Stan در پاسخ به محمد پور محتشم

            مرداد 28, 1401

            هرشاهکاری تا الان گفتی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی ها بال میشه های هایپر

            پاسخ

      • اال در پاسخ به محمد پور محتشم

        مرداد 25, 1401

        بالاترین رده باندلس مثل وان ابو ال >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>های اوترورسال>>>>>>>اوترورسال>>>>>>>>>بینهایت

        پاسخ

        • Stan در پاسخ به اال

          مرداد 31, 1401

          وان ابو آل های اوتره

          پاسخ

          • رهام در پاسخ به Stan

            شهریور 1, 1401

            بعد از اینام میرسیم به باندلس که فکر کنم به ۳۰ یا ۴۰ تا شایدم کمتر میرسن کسانی مثل رایتر

            پاسخ

            • اال در پاسخ به رهام

              شهریور 1, 1401

              اونطور که فهمیدم انیمه هم یه کاراکتر به اسم هاجون داره که پرایمش باندلسه و کیهان شناسی ورسش درحد ماروله

              پاسخ

              • Stan در پاسخ به اال

                شهریور 3, 1401

                تایر زیرو بود ولی دینابک شد آکوتو هم ازش بالاتره بود پنج شیش تا دیگه هم هستن ولی بعضیاشونو دینابک شدن یا نمیشناسم

                پاسخ

    • محمد پور محتشم در پاسخ به رهام

      مرداد 24, 1401

      این ها تو کمیک‌‌ نیست از خودت در نیار چطور این ها رو میگی هیچ کمیکی‌ این حرف هارو ثابت نکرده کسی حرفی رو باور نکنه چون حرف دلش خودش رو زد اگر عاقل‌ باشید میفهمید

      پاسخ

      • رهام در پاسخ به محمد پور محتشم

        مرداد 25, 1401

        اسم کمیک رو گفتم بهتون هم برو کمیک های کازمیکو بخون همم اینی که بهت گفتمو او اینقدر متعصبی که حتی نمیخوای بری بخونی کمیکارو تا بفهمی

        پاسخ

        • محمد پور محتشم در پاسخ به رهام

          مرداد 31, 1401

          داش سوپرمن‌ از ثور ضعیف تره حداقل زعوس رو میاوردی خوب بود

          پاسخ

      • رهام در پاسخ به محمد پور محتشم

        مرداد 25, 1401

        عاقل؟تو ثور رو که شاهکار هاش ختی هایپرورسال هم نیست با خالق خودش مقایسه میکنی😂😂😂

        پاسخ

  9. the writer

    مرداد 10, 1401

    کاری نکنید به the writer بگم والای همگانتون رو با ثورتون هردو رو از کمیک پاک کنه 😑

    پاسخ

    • رهام در پاسخ به the writer

      مرداد 11, 1401

      باید بهت بگم رایتر قادر نیست والای همگان رو از کمیک حذف کنه چون والای همگان خودش تجسم نویسندست

      پاسخ

    • استون در پاسخ به the writer

      مرداد 11, 1401

      به رایتر بگی استن لی رو پاک کنه 😂😂

      پاسخ

    • دیسی در پاسخ به the writer

      مرداد 13, 1401

      برادر رایتر و والای همگان باهم برابرن جفتشون تجسم نویسنده و بالاترین ورسسشونن

      پاسخ

    • اال در پاسخ به the writer

      مرداد 19, 1401

      اشتباه شد وان ابو ال دیبانک شد رایتر قویتره

      پاسخ

  10. DC FAN

    مرداد 10, 1401

    سلام بیاین یه بار برای همیشه به این بحث خاتمه بدیم
    قدرت های سوپرمن کازمیک
    تقریباً قادر مطلق
    تقریباً دانای مطلق
    حضور مطلق آمنیورس
    قدرت‌های الهی
    دستکاری داستان
    دانش بالاترازدیوار چهارم وشکستن دیوار چهارم
    واکنش تکاملی
    سازگاری فوری
    جذب هرنوع انرژی
    دارای هرنوع قدرت بینایی
    بکارگیری انرژی
    دستکاری کوانتوم
    قدرت، سرعت و استقامت بیکران وپایان ناپذیر
    تغییر ابعاد
    تغییر واقعیت
    دستکاری زمان
    پرواز
    آسیب‌ناپذیری
    پرتو گرما
    وجود پاک کردن
    خلق کردن
    دستکاری فضا
    دستکاری مفهوم وعلیت واطلاعات
    بازسازی خداگونه
    قدرت برزرکر
    دستکاری ذرات
    دستکاری ضد ماده
    دستکاری روح وذهن
    جاودانگی
    مقاومت در برابر دستکاری داستان
    نداشتن هیچ نقطه ضعفی

    قدرت های رون کینگ ثور
    قدرت، سرعت، استقامت ابرانسانی
    قدرتهای کیهانی
    جاودانگی
    آگاهی کیهانی
    دانش کیهانی وبسیار زیاد
    کنترل ذهن
    دورآگاهی
    دورجنبی
    تغییر واقعیت
    اودین فورس
    حواص پیشرفته
    دستکاری انرژی
    دستکاری ذرات
    دستکاری فضا-زمان
    دستکاری روح
    جادوی رونز

    و دیگر هیچ حرفی باقی نمیماند

    پاسخ

    • رهام در پاسخ به DC FAN

      مرداد 11, 1401

      Cosmic armor wins

      پاسخ

    • استون در پاسخ به DC FAN

      مرداد 11, 1401

      همه اینایی که گفتی برای رون مجیک ثور هست و توانایی هایی که از رون کینگ ثور نام بردی برای نسخه عادیش هستش بجز اودین فورس و رون مجیک ار کی تی تونسته امنی ورسال رو بلند کنه میدونی اصلا یعنی چی جمجمه منگوگ رو خورد کنه میدونی یعنی چی توبا هالک یا همون هالک یکی پایین تر از همه ازش ضعیف تره میدونی یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بعد داری این حرفا رو میزنی رسما جوکه

      پاسخ

      • محمد پور محتشم در پاسخ به استون

        مرداد 12, 1401

        من ثور فنم ولی تعصبی نباش درسته رون‌ کینگ ثور از دادگاه زندگی قدرتمند تره ولی توبا هالک قدرتمند تر از رون کینگ ثور هست دیگه توبا هالک شوخی نیست

        پاسخ

        • استون در پاسخ به محمد پور محتشم

          مرداد 14, 1401

          نه منظورم ترو فورم بود که از توبا هالک قوی تره

          پاسخ

        • استون در پاسخ به محمد پور محتشم

          مرداد 14, 1401

          اشتباه گفتم منظورم ار کی تی نبود ترو فورم بود و در جواب حرف های بالایی من اینارو خودم نمیدونم و فقط از مطلب های دیگه فهمیدم و راجب ترو فورم ثور هم نظری ندارم چون که داخل کمیک نیست دقیقا و یه موجودی مثل میلک من هست و دقیق داخل کمیک نیست و از نسخه ثور حساب نمیشه

          پاسخ

        • nbp.hope در پاسخ به محمد پور محتشم

          مرداد 30, 1401

          رون کینگ ثور هیچوقت قویتر از دادگاه زندگی قویتر نیست
          اینکه اونو از بسن برده دلیل بر قویتر بودنش نیست

          استرال رگلاتور تانوس تونست در عرض ۱ ثانیه والای همگانو جذب کنه اما این دلیل بر قویتر بودنشه؟نه

          پاسخ

      • محمد پور محتشم در پاسخ به استون

        مرداد 12, 1401

        ام داداش جمجمه منگوک رو خرد نکرد فقط با یک دست منگوک رو نگه داشت و با فکر کردن از صحنه‌ی روزگار محوش کرد

        پاسخ

      • محمد پور محتشم در پاسخ به استون

        مرداد 12, 1401

        جایی نیامده رون کینگ ثور امنی روس رو بلند کرده میشه بگی تو کدوم کمیک این کار رو کرده.

        پاسخ

        • رهام در پاسخ به محمد پور محتشم

          مرداد 16, 1401

          جناب بلند کردن امنی ورس غیر ممکنه ثور از ساختار کازمالوجی خودش نمیتونه بره
          سوپر من دید چهار بعدی داشت
          وزنی معادل مولتی ورس رو بلند کرد
          ورلد فورجر رو زد و مولتی ورسش رو نابود کرد
          این شاهکار ها اوترورسالن و همشون تو فرم عادین
          ثور فرم عادی حتی شاهکاری نزدیک به اوترورسال ندارن…

          پاسخ

          • استون در پاسخ به رهام

            مرداد 16, 1401

            کدوم کمیک ثابت کن

            پاسخ

            • رهام در پاسخ به استون

              مرداد 17, 1401

              کمیک Year of the Villain شماره های یک و دو برو نگاه کن بعد حرف بزن

              پاسخ

              • استون در پاسخ به رهام

                مرداد 19, 1401

                من نتونستم دانلود کنم و توی تصاویر هم فقط جوکر بود مطمینی همینه؟؟

                پاسخ

                • رهام در پاسخ به استون

                  مرداد 21, 1401

                  از جای اوکی دانلود نکردی وگرنه اره همینه

                  پاسخ

            • محمد پور محتشم در پاسخ به استون

              مرداد 22, 1401

              استون داداش این دی سی فنا دو ول کن الان سوپرمن رو سطح اتورسال‌ کردن اجازه بدی سوپرمن عادی رو میکنن هم قد والای همگان. جو نگیرشون

              پاسخ

              • Stan در پاسخ به محمد پور محتشم

                مرداد 23, 1401

                تو هنوز اسم اوتر ورسو درست نمیگی
                بعدشم کازمیک اوتره قدرت مندرکم داره تونسته رایتروهم لمس کنه پس دیگه حرف نزن

                پاسخ

                • رهام در پاسخ به Stan

                  مرداد 24, 1401

                  همین که تونسته از سورس رد بشه از تمام شاهکار های ثور بزرگ تره

                  پاسخ

                  • استون در پاسخ به رهام

                    مرداد 25, 1401

                    چی داری میگی از ایگدراسیل هیچیییییییی نمیدونی درخت جهان از سورس شاهکار خیلیییی بالاتری هست همین که ثور چند وقت خودشو ازش آویزون کرد و شد روند کینگ ثور خودش نشون میده چقدر قطع کردنش شاهکار بزرگیه

                    پاسخ

                    • رهام در پاسخ به استون

                      مرداد 27, 1401

                      داش اصلا نمیدونی سورس چی هست😂😂😂سورس یه دیواره که بعدش به اورووید میرسی یعنی هیچی سوپرمن برای شکست دادن مندرک از سورس رد شد 😐 اون وقت شاهکار مولتیورسال ثور رو مقایسه میکنی با یه حرکت اوترورسال؟

                      پاسخ

                    • nbp.hope در پاسخ به رهام

                      مرداد 31, 1401

                      این شاهکار شاخی واسه کارمیک سوپرمن به حساب نمیاد
                      قبلا دارکساید هم از این دیوار رد شده
                      اما اره تونسته از اورووید هم جون سالم به در ببره که پرزنس هم نمیتونه

                      پاسخ

                    • اال در پاسخ به استون

                      مرداد 27, 1401

                      اسمش روشه ایگدراسیل درخت جهان شاهکار نابودی این درخت مولتیورسال تا هایپرورساله

                      پاسخ

                    • Stan در پاسخ به استون

                      مرداد 31, 1401

                      ایگدراسیل از سورس شاهکار بزرگ تریه ؟
                      دریل بابا منم ابعادو سوراخ میکنه

                      پاسخ

                    • رهام در پاسخ به Stan

                      شهریور 1, 1401

                      😂😂😂😂😂😂😂

                      پاسخ

                  • ممد در پاسخ به رهام

                    مرداد 31, 1401

                    سید گرنت موریسون برتره ها حقیقتا گرنت موریسون خیلی کارای بزرگتر بیشتری نسبت به استن لی کرده و آره رایتر والای همگانو میتونه به راحتی پاک کنه چون تجسم گرنت موریسونه و گرنت موریسون>>>>>استن لی

                    پاسخ

              • رهام در پاسخ به محمد پور محتشم

                مرداد 23, 1401

                اتورسال؟تو حتی از تیر بندی هم چیزی نمیدونی اگه میدونی به من بگو مکروکازوم چیه؟

                پاسخ

                • محمد پور محتشم در پاسخ به رهام

                  مرداد 25, 1401

                  تو بلد نیستی اوتورسال‌ رو بنویسی اگر راست میگی گودر یعنی چی

                  پاسخ

                  • رهام در پاسخ به محمد پور محتشم

                    مرداد 27, 1401

                    اقا درسته من نمیدونم یعنی چی یام تو اشتباه نوشتی در هر صورت تو ام جواب منو بده ببینم مکروکازوم یعنی چی

                    پاسخ

                  • اال در پاسخ به محمد پور محتشم

                    مرداد 27, 1401

                    Outerversal
                    اوتور کجاشه؟

                    پاسخ

                    • محمد پور محتشم در پاسخ به اال

                      مرداد 28, 1401

                      آقای معلم گوشی تایپ خودکار داره هر چی می‌نویسی این تایپ خودکار خرابش می‌کنه اوتورسال‌ ولم کن

                      پاسخ

                    • استون در پاسخ به اال

                      مرداد 28, 1401

                      آقا منظور در هر حالت میرسه چرا بی فایده بحث میکنین

                      پاسخ

      • استون در پاسخ به استون

        مرداد 14, 1401

        ترو فورم بود منظورم اشتباه گفتم

        پاسخ

      • اال در پاسخ به استون

        مرداد 15, 1401

        جوک رو که تو داری میگی اصلا چیزی به اسم رون مجیک ثور وجود خارجی نداره رون کینگ ثور هم فیتاش کلا مولتیورسال رده بالاست ولی کازمیک سوپرمن یه های اوترورساله

        پاسخ

        • استون در پاسخ به اال

          مرداد 16, 1401

          اصلا بامزه نبود یکی از پوینت های از کی تی برای مبارزه روند مجیک هست چی داری میگی

          پاسخ

          • رهام در پاسخ به استون

            مرداد 25, 1401

            توضیح بده این رون مجیکی که اینقدر متعصبید روش چی هست اصلا 😂اقا من نمیدونم توضیح بدید ببینم

            پاسخ

            • محمد پور محتشم در پاسخ به رهام

              مرداد 26, 1401

              قدرت چهارده اودین‌‌ فورس رو داره به علاوه ی تمام‌ جادوی مولتیورس که می‌تونه به همراه این جادو قدرت بدنی رون ‌کینگ‌ ثور رو به جایی برسونه که با ناخون کوچیکش مولتیورس رو از صحنه‌ی روزگار محو کنه

              پاسخ

            • استون در پاسخ به رهام

              مرداد 26, 1401

              باعث میشه داناییش در سطح کیهانی بشه مثلا بتمن رو در نظر بگیر پرپ تایم یعنی موقعی که با سوپرمن تو فیلم دان آف جاستیس بود و بتمن سوپرمن رو شکست داد چون با استفاده از آی کیو مبارزه رو برد و نمیشه انکارش کرد حالا همین آی کیو در سطح کیهانی!!!
              و باعث میشه جنبه های واقعیت رو از سطح کوانتوم تا کیهان ببینه

              پاسخ

      • رهام در پاسخ به استون

        مرداد 16, 1401

        داری جوک میگی؟یکی پایین تر از همه همون توجسمی از والای همگانه بعد شماها اصلا معنی امنیورس رو نفهمیدید هنوز امنی ورس یعنی کل فیکشن تمام داستان ها ثور تو خوابش هم نمیتونه همچین کاری کنه

        پاسخ

        • استون در پاسخ به رهام

          مرداد 16, 1401

          یک باید بگم که جوک نمی‌گم ویدیو مقایسه هاش تو یوتوب هست حالا درسته یا نه نمی‌دونم دو توبا هالک تمام قدرت یکی پایین تر از همه رو نداره مثل کازمیک گارو که بخشی از قدرت خدا رو داره دو امنی پرس رو من فقط توی مطلب خوندم و شایدم نکرده باشه من نمیدونم

          پاسخ

          • رهام در پاسخ به استون

            مرداد 17, 1401

            امنی ورس اصلا بحثش جداست کل فیکشنه متعلق به یه داستان نیست واسه همه داستان هاست
            یوت یوب هم مقایسه هاش درست نیست و از منبع موثقی نیومده بعد حتی اگه یکی پایین تر از همه کمی از قدرت توا رو هم داشته باشه واسه ده تا رون کینگ ثور کافیه

            پاسخ

            • محمد پور محتشم در پاسخ به رهام

              مرداد 26, 1401

              خدا رو شکر دی سی اعلام کرده که کمیک کازمیک ارمور استعاره هست و سوپرمن صفحه‌ی تکنوتیکی رو بلند نکرده پیام ها و پست های اینستا گرام هم هست

              پاسخ

            • محمد پور محتشم در پاسخ به رهام

              مرداد 26, 1401

              اوه پس واسه صد‌ تا کازمیک ارمور کافیه خوبه خودتم قبول داری
              😂😂😂😂😂

              پاسخ

        • اال در پاسخ به رهام

          مرداد 19, 1401

          اگر همچین چیزی رو هم بلند کرده باشه یه اوتر ورس بلند کرده نه یه امنی ورس وگرنه فراتر از فیکشن میشد تایر زیرو

          پاسخ

          • رهام در پاسخ به اال

            مرداد 21, 1401

            ثور حتی از کازمالوجی مارول هم قادر نیست بره بیرون چه برسه بخواد امنی ورس رو بلند کنه این داداشمون هنوز حتی فرق بین مولتیورس و امنی ورس رو نمیدونه بعد اومده میگه ثور کازمیکو میزنه

            پاسخ

            • استون در پاسخ به رهام

              مرداد 22, 1401

              دوست عزیز نمی‌فهمی چند بارررررررررر گفتم داخل مطلب خوندم من از کجا میدونستم که اینکار رو کرده یا نه چرا یه طرفه میری بدونه اینکه بگه کدوم کمیک من از کجا میدونستم درسته یا نه

              پاسخ

              • Stan در پاسخ به استون

                مرداد 23, 1401

                اونو ته ته تهش میشه یه اوتر ورس در نظر گرفت که نیست

                پاسخ

      • DC FAN در پاسخ به استون

        مرداد 17, 1401

        کی گفته تور این کارا کردع ؟😂
        تور کجا سایه نشینان بالا رو زده ؟😂
        اصلا کی گفته سایه نشینان بالا بیاندر 😂
        الکی شایع پراکنی نکنید لطفا

        پاسخ

        • استون در پاسخ به DC FAN

          مرداد 17, 1401

          چرا چرت میگی برو کمیک رگناروک رو بخون یا این بود یا ثور سری دوم

          پاسخ

          • رهام در پاسخ به استون

            مرداد 18, 1401

            ثور فقط تونست ارتباط سایه نشینان رو قطع کنه حتی نزدشون

            پاسخ

            • استون در پاسخ به رهام

              مرداد 19, 1401

              خیر با قطع ارتباط درخت جهان نابود شدن

              پاسخ

        • محمد پور محتشم در پاسخ به DC FAN

          مرداد 26, 1401

          بابا مارول تایید کرد که اون ها بیاندر‌ هستن که از پادشاهان عاج هم قوی ترن. خوب برو کمیک ‌بخون من عکسش رو دارم کل کمیک‌ ‌رو.

          پاسخ

      • nbp.hope در پاسخ به استون

        مرداد 30, 1401

        میتونم بگم ۱۰۱ درصد اشتباهه
        توبا هالک که حتی از لوسیفر هم قدرتمندتره رو داری با رون کینگ ثوری که حتی در حد سوپر بوی پرایمم نیست مقایسه میکنی؟

        پاسخ

    • محمد پور محتشم در پاسخ به DC FAN

      مرداد 12, 1401

      TUN KING THOR WINS MID HIGH DIFF

      پاسخ

    • محمد پور محتشم در پاسخ به DC FAN

      مرداد 12, 1401

      داداش چند تا قدرت رو که مال رون کینگ ثور هستن رو دادی کازمیک ارمور قادر مطلق رون کینگ ثور هست و کازمیک ارمور اصلا باهوش نیست هوش آنچنانی از خودش نشون نداده حاضر مطلق رون کینگ ثور هست دانای کل و دانای مطلق رون کینگ ثور هست قادر مطلق رون کینگ ثور هست چندتا توانایی رون کینگ ثور رو دادی کازمیک ارمور الکی پوینت از رون کینگ‌ ثور ندزد رون کینگ متوسط رو به بالا پا می‌زند

      پاسخ

      • رهام در پاسخ به محمد پور محتشم

        مرداد 16, 1401

        تو اصلا نمیفهمی قادر مطلق یعنی چی رون کینگ تو خوابش هم قادر مطلق نیست حتی کازمیک ارمور هم نیمه قادر مطلقه 😐ثور یه خدا به حساب میاد که سرعتش غیر قابل اندازه گیری نیست سرعت سوپر من به قدری بالا بود که تونست در یک ثانیه تمام مولتیورس رو بچرخه 😐 کازمیک ارمور حتی مندرک رو زد که میتونست داستان هارو بوخوره اما سوپر من از سورس گذشت و مندرک رو نیست و نابود کرد ثور حتی در خیالش هم نمیتونن از کازمالجی ورس فراتر بره حرفات ریما جوکههههه

        پاسخ

        • محمد پور محتشم در پاسخ به رهام

          مرداد 26, 1401

          حالا خودت میفهمی. مارول گفته‌ رون‌کینگ‌ ثور قادر مطلق هست و در لیست قادر های مطلق‌ مارول هم حضور‌‌ داره.

          پاسخ

      • قاطل تعصبی ها 🌝 در پاسخ به محمد پور محتشم

        مرداد 17, 1401

        من از خود درنیاورده ام جناب
        اینایی گفتم کاملا درسته 🧑‍🦯

        پاسخ

    • محمد پور محتشم در پاسخ به DC FAN

      مرداد 12, 1401

      دستکاری داستان‌ استعاره هست اگر بخواهیم طبق استعاره پیشبریم‌ رون کینگ ثور می‌تونه خود کمیک رو که به زررش هست حذف کنه

      پاسخ

      • رهام در پاسخ به محمد پور محتشم

        مرداد 16, 1401

        داداش تو خیلی متعصبی 😐حتی پرزنس نمیتونه این کارو کنه ثور حتی نمیتونه از کازمالجی ورسش فراتر بره بعد کل کامیک رو نابود کنه؟کل کامیک و فیکشن مبشه امنی ورس و اینقدری قوی تر از ثور توش هست که اصلا ثور حساب نیست

        پاسخ

  11. SUPERMAN

    مرداد 10, 1401

    سلام
    کامل ترین توضیح برای سوپرمن در مقابل ثور اینه ثور سینما میتونه سوپرمن رو شکست بده سوپرمن دی سی رو البته اونم ثور ۴ که جدید اومده معلوم میتونه سوپرمن دی سی رو راحت بکشه ولی توی کمیک باید بدونین هیچ شانسی در مقایل سوپرمن پرایم یا کازمیک نداره .

    پاسخ

    • استون در پاسخ به SUPERMAN

      مرداد 11, 1401

      ثور عادی شانسی نداره ولی رون کینگ ثور میتونه پرایم رو بزنه و کازمیک رو ترو فورم ثور هم که دیگه هزار تا از اینا رو میزنه فکرشو بکن قدرت هزار ار کی تی و قدرت تمام کهکشان ها رو استخراج و تغذیه میکنه برای تقویت قدرت بعد میگی ثور هیچ شانسی نداره؟؟

      پاسخ

      • اال در پاسخ به استون

        مرداد 20, 1401

        قدرت هزار آر کی تی؟ ترو فرم همچین چیزی نداره داشته باشه هم برای تبدیل شدن از مولتیورسال که ارکی تی هست به اوترورسال باید بینهایت قوی‌تر از قبلت بشی

        پاسخ

        • استون در پاسخ به اال

          مرداد 21, 1401

          دوست عزیز موقعی که کامنت منو خوندی بزن تو گوگل true form thor ببین درست میگم یا نه بعدشم الان داری میگی کازمیک آرمور هزار آره کی تی رو میزنه؟؟ چون کاربر رهام همش میگه سوپرمن اوترورساله

          پاسخ

          • Stan در پاسخ به استون

            مرداد 23, 1401

            همین که قدرتای مندرکو الان داره کافیه برا صد میلیون rkt

            پاسخ

          • رهام در پاسخ به استون

            مرداد 23, 1401

            داش سوپر من عادی شاهکار اوترورسال دیگه
            زدن ورلد فورجر و نابود کردن مولتیورسش
            دید چهار بعدی
            سرعتی غیر قابل اندازه گیری
            حالا این نسخه عادیشه سوپر من کازمیک ارمور در واقع های اوتر هستش همین که تونسته از دیوار سورس رد بشه از تمام شاهکار های ثور بززگتره

            پاسخ

          • اال در پاسخ به استون

            مرداد 24, 1401

            کاری به رهام ندارم کازمیک ارمور اوترورسال هست تایر وانه از تایر بندی سر در میاری اصلا؟
            باید بینهایت یه های مولتیورسال قوی‌تر بشه تا بشه های هایپرورسال تا های اوتر هم یه بینهایت دیگه هزارتا رون کینگ ثور مولتیورسال اصلا کافی نیست

            پاسخ

        • Stan در پاسخ به اال

          مرداد 23, 1401

          با اونم میشه های هایپر نه اوتر

          پاسخ

        • محمد پور محتشم در پاسخ به اال

          مرداد 28, 1401

          داش‌ خود رون‌کینگ‌ ثور‌‌ اوتورسال‌‌ قدرت هزار ار‌ کی تی یعنی قدرت پانصد تا پری‌ ریتکان بیاندر‌ کیهان تو پتکش هست به گفته گاد آف آستوریز‌ لوکی‌‌

          پاسخ

          • اال در پاسخ به محمد پور محتشم

            مرداد 30, 1401

            کیهان = یونیورس
            بینهایت یونیورس= مولتیورس
            ارکی تی= زیاده زیاد لاو هایپرورساله ۱۰۰۰ برابرش های هایپر هم بعیده

            پاسخ

          • اال در پاسخ به محمد پور محتشم

            مرداد 30, 1401

            گیریم که اوترورسال باشه لاو اوترورسال از ضعیفترین اوترورسال های فیکشن میشه طرف که همینم نیست
            ۱۰۰۰ برابرش توسط های هایپر سوپرمن کازمیک آرمور مصرف میشه

            پاسخ

      • محمد پور محتشم در پاسخ به استون

        مرداد 26, 1401

        بابا استون الان یه چیزی بهت میگم بابا تو کراس اوور‌ مارول دی سی ثور معمولی با میولنیر قشنگ‌ سوپرمن رو له کرد چرا نمیفهمی

        پاسخ

    • استون در پاسخ به SUPERMAN

      مرداد 16, 1401

      تو خوابت البته نسخه های قدرت مند ثور که از تولد کینگ ثور شروع میشن تمام سوپرمنا رو میزنن تعصبی نگاه نکن مثلاً میخوای بگی از کی تی از وان میلیون میخوره؟
      ترو فورم از کازمیک؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      کینگ فونیکس از اینجاستیس؟؟
      تولد کینگ ثور از سینما؟؟؟

      پاسخ

      • قاطل تعصبی ها 🌝 در پاسخ به استون

        مرداد 17, 1401

        متاسفانه گفته هایم کاملا صحیح بود 🥲

        پاسخ

      • رهام در پاسخ به استون

        مرداد 24, 1401

        شاید نخوای قیول کنی اما سوپر من کازمیک ارمور ثور رو لاو دیف میزنه 😂😂😂اونم در تمام نسخه ها

        پاسخ

  12. محمد پور محتشم

    تیر 26, 1401

    سلام یه خبر دیگه من متوجه شدم قدرت رون کینگ ثور‌ از امنی ورسال هم بیشتره و قوی تره و گفته شده قدرتش از بیاندر پری ریتکان هم بیشتره من خیلی تحقیق کردم متوجه شدم رون کینگ ثور آنقدر قویه که می‌تونه لوسیفر‌ رو هم‌ شکست بده نه دقیقا و خیلی راحت ولی‌ شکستش میده دوستان کازمیک ارمور هر چقدر قوی باشه بازم به سطح قدرت امنی ورسال نمی ریه اما رون کینگ ثور قدرتش از امنی ورسال هم بیشتره دی‌سی فنا فکر کردید اصلا چرا مارول به رون کینگ ثور لقب قادر مطلق و حاضر مطلق و دانای مطلق رون کینگ ثور هوشش از والای همگان هم بیشتره هیچ کس منکر این نمی سه فقط دی‌سی آنها نکن سره از روش پرید هزار تا مدرک وجود داره که هوش رون کینگ ثور از والای همگان بیشتره دوستان قدرت بدنی رون کینگ غیر قابل گفتن دوستان تا جایی که میدونم امنی ورسال رو بلند کرده که دیگه بحث قدرت بدنی بین رون کینگ ثور و سوپرمن کازمیک ارمور باقی نمی مونه قدرت بدنی بینهایت بار از بینهایت بینهایت بینهایت بیشتر سرعت رون کینگ‌ ثور 300 هزار بار از سرعت صوت بیشتره دوامش با دوام والای همگان برابری می‌کنه طبق شواهد من نمیگم شواهد میگه‌ من موندم دی‌سی فنا به چیه کازمیک ارمور. مینازن میدونم چرا ساخته شده که قدیمی ترین و قدرتمند ترین پرایمال مانیتور دنیای دی سی رو بکشه و این کارو کرده ولی خوب پرایمال مانیتور هر چقدر قوی و قدرتمند باشه در حد پری ریتکان بیاندر و لوسیفر و دادگاه زندگی قوی و قدرتمند نیست.
    و در آخر رون کینگ ثور سوپرمن کازمیک ارمور رو شکست میده خیلی راحت که نه ولی شده high diff یا extreme diff ولی شکست میده و کازمیک ارمور حریف درست حسابی برای رون کینگ ثور هست اما نه آنقدر که شکستش بده.
    تمام.
    دی‌سی فنا منتظر جواب مطمئنا به جا تون هستم.
    تمام.

    پاسخ

    • استون در پاسخ به محمد پور محتشم

      مرداد 1, 1401

      منم اول شک داشتم ولی متوجه شدم که رون کینگ ثور از توبا هالک یا همون هالک ورژن یکی پایین تر از همه قویتره!!!

      پاسخ

      • محمد پور محتشم در پاسخ به استون

        مرداد 4, 1401

        من به بمب بست خوردم یکی از ورژن های ثور به نام herald none thor گفته شده از رون کینگ ثور قدرت بدنی بیشتری‌ داره و قدرتمند تر هم هست یک چیزی فکر من رو مشغول کرده این که قدرت بدنی run king thor بیشتره یا chose war hercules یا herald none thor لطفا جواب بدید همه که میگن herald none thor قدرت بدنیش از رود کینگ‌ ثور بیشتره بعد میگن چور وار هرکول شاهکار قدرت بدنی نداره‌ که نشون بده قدرت بدنیش از رون کینگ ثور یا هرالد نون ثور بیشتره یا نه همه ‌میگن هرالد نون ثور می‌خوام ببینم شما چی میگین

        پاسخ

    • Stan در پاسخ به محمد پور محتشم

      مرداد 23, 1401

      حاصل تحقیق از مستندات آباد خشتکیان

      پاسخ

      • رهام در پاسخ به Stan

        مرداد 24, 1401

        وای حاجی 😂😂😂😂منطق در گفته های جناب اقای محتشم موج میزنه

        پاسخ

  13. mahdi

    تیر 18, 1401

    خب خب خب من ثور چهار رو دیدم دوستم آلمان هست برای من و دوستام فرستاد نمیخوام اسپویل کنم فقط باور کنید سوپرمن دیگه هیچ جوره به ثور نمیرسه دی سی فنا از نظر من دیگه مقایسه سوپرمن مقابل ثور در سینما رو انجام ندن این نصیحت من برای شماست

    پاسخ

    • Stan در پاسخ به mahdi

      تیر 20, 1401

      منم دیدم تو سینما ثور میزنه الان به راحتی

      پاسخ

    • SUPERMAN در پاسخ به mahdi

      مرداد 17, 1401

      دقیقا منم میگم سینما الان نمیتونه سوپرمن دیگع
      ولی کمیک میتونه به راحتی رون کینگ تور رو بخوره کازمیک سوپرمن ، هرچقدر رون کینگ قوی تر باشه به نفع سوپرمنه

      پاسخ

      • محمد پور محتشم در پاسخ به SUPERMAN

        مرداد 26, 1401

        آها اون قابلیت اون قابلیت کازمیک توسط ماندراک ‌ا‌زسش‌ گرفته‌ شد‌

        پاسخ

        • اال در پاسخ به محمد پور محتشم

          مرداد 30, 1401

          کی؟ کازمیک پلات آرمور داره ثورم داره اصلا میدونی پلات آرمور چیه تو ؟؟؟؟؟

          پاسخ

        • اال در پاسخ به محمد پور محتشم

          مرداد 31, 1401

          اون یه ابیلیتی نیست که ازش بگیری فقط سازنده خودش پرایمال مانیتور و رایتر میتونن ازش بگیرنش
          هر کاراکتر اصلی پلات آرمور داره که باعث میشه حریفی با یه حدی از خودشون قوی‌تر رو به هر روشی شکست بدن ولی واسه کازمیک تقریبا بینهایته

          پاسخ

  14. موربیوس

    تیر 18, 1401

    نام کامل
    کال-اِل
    کلارک کنت
    گونه
    کریپتونی
    جهان زادگاه
    زمین پرایم
    وابستگی به تیم
    سپاه سینسترو
    لژیون ابرتبهکاران
    سپاه رد لنترن
    سپاه بلک لنترن
    نام‌(های) مستعار
    سوپرمن پرایم، سوپربوی، تایم ترپر، سوپرمن X
    توانایی‌ها
    توانایی‌های کریپتونی‌ها
    قدرت بیکران ابرانسانی
    سرعت، استقامت، واکنش، و طول عمر و حواص ابرانسانی
    آسیب‌ناپذیری
    پرواز
    قدرت دید ماوراء طبیعی، میکروسکوپی، پرتو ایکس و گرما
    مقاوم در مقابل جادو و قویترشدن با جذب جادو
    مقاوم در برابر کریپتونایت
    مقاوم در برابر تقلید شدن
    جذب هرنوع انرژی
    تغییر واقعیت
    سفربین ابعاد
    ایجاد موج شوک
    قادر به سفر سال نوری در کسری از ثانیه و سفر در زمان
    مهارت در مبارزات تن به تن
    مجهز به زره خورشید

    پاسخ

    • استون در پاسخ به موربیوس

      تیر 18, 1401

      سپاه رد لنتر؟؟
      قویتر شدن با جذب جادو؟؟؟؟؟؟؟
      تغییر واقعیت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      سفر در زمان در کسری از ثانیه؟
      مجهز به زره خورشید؟
      جذب هر نوع انرژی؟؟؟
      لشکر ابر تبهکاران؟؟؟
      آسیب ناپذیری؟؟؟
      با پرزنس اشتب گرفتی سوپرمنو فکر کنم

      پاسخ

  15. محمد پور محتشم

    تیر 14, 1401

    دوستان خبر آوردم از دنیای کمیک اونم چه خبری جدیدا متوجه شدم سوپرمن کتاب بینهایت رو بلند نکرده و دنیا رو بلند نکرده به گفته نویسنده های این دو کمیک بلند کردن کتاب بینهایت و بلند کردن دنیا توسط سوپرمن یک استعاره هست و ثور همون کتاب بینهایت رو در بچگی بلند کرد که وزن بینهایتی داشت کاری که اودین و بور موفق به انجامش نشدن و یک و هم وجود داره ثور بر گرانش بینهایت در کمیک غلبه کرده که معادله همون وزن بینهایت میشه یعنی میشه گفت اونجا هم ثور وزن بینهایتی رو بلند کرد و این دفعه میولنیر هم وزن بینهایت داشت اما ثور اون رو بلند کرد و پرتابش کرد این از این ثور موتور جهانی که اون هم تقریبا وزن بینهایت داره رو هل داد یک بار هم بلندش کرد درخت ایگدراسیل رو بلند کرده که وزنش بینهایت در حالی که سوپرمن چند شاهکار قدرت بدنی بینهایت داره که اون به گفته نویسنده کمیک ها فقط استعاره هست و سوپرمن اون ها رو بلند نکرده و به گفته خود نویسنده ها توانایی این رو نداره و حالا در مورد سینما سوپرمن در سینما هیچ وقت صفحه ی تکنوتیکی یا صفحه ی قاره ای رو بلند نکرده و این در اخبار خود فیلم زک اسنایدر تایید شد که سوپرمن صفحه ی تکنوتیکی رو بلند نکرده و در یک کمیک دیگه سوپرمن و واندروومن با هم اسپکتر رو گرفتن که وزن ابدی داره ولی صبر کنید گرین‌ لنترن به اون ها کمک کرد تازه اون ها باز نتونستن اسپکتر رو بگیرن و اسپکتر همین جور داشت سقوط میکرد تمام امیدوارم کمک کرده باشم و در آخر می‌خوام بگم ثور هست که قدرت بدنی بینهایت داره نه سوپرمن.
    پایان.

    پاسخ

  16. ثور قوی تره

    پاسخ

  17. S

    خرداد 27, 1401

    به نظرم ثور قویتره
    چون یه خداس و تقریبا نقطه ضعفی نداره و استقامتش هم بیشتره(جلوی سنگ قدرت که تانوس به سرش زد و اون ستاره دووم آورد)
    بعدشم سلاحاش خیلی قوین
    مثلا همین استورم بریکر که ۶ سنگ ابدیت هم حریفش
    نشدن
    سوپرمن هم خیییلی قویه ولی حریف ثور نیس🤣
    (دیسی فنا از پرش خودداری کنید 😂😂)

    پاسخ

    • دیسی در پاسخ به S

      مرداد 14, 1401

      اصلا کمیک خوندی؟ سوپرمن با عطسش نظم منظومه شمسی رو بهم زده

      پاسخ

      • محمد پور محتشم در پاسخ به دیسی

        مرداد 28, 1401

        آره منظورت سوپرمن‌ عصر نقره‌ای‌ هست که در حد وان میلیون پرایم قوی هست ؟

        پاسخ

        • دیسی در پاسخ به محمد پور محتشم

          مرداد 31, 1401

          اون خوده سوپرمنه پرایم سوپرمنه اون قیل بحران سوپرمن این شاهکار رو داشته و نسخه نیست اوج خود سوپرمن بیسه

          پاسخ

  18. دونالد بلیک

    خرداد 6, 1401

    سلام من فکر کنم شماها چند تا از ورژن های ثور رو جا انداختین که خیلی قوی هستن که یکیشون تقریبا چند صد برابر از کازمیک ارمور و رون کینگ ثور قویتره و حتی بیشتر از لوسیفر داخل کمیک!!!
    این ورژنی که میگم thor truo form هستش که شاید اهل کمیک ها بیشتر با گوست رایدر true form آشنا باشن که تو کراس اووری که بین تمام نسخه های گوست رایدر اتفاق افتاد cosmic ghost rider رو خیلی راحت شکست داد که تقریبا قدرت کازمیک گوست رایدر در نبرد هاش 256میلیون بود و ترو فورم 1300 میلیون همینقدر کافیه تا از میزان قدرت true form ثور آگاهی داشته باشین
    چیز دیگه ای که راجب به true form thor هستش اینه که قدرت جادویی ثور رو حتی از اسکارلت ویچ house of m و دکتر استرنج time and space هم بیشتر میکنه به مراتب و در قویترین حالت جادوییش میتونه زمان رو به عقب تر برگردونه تا ببینه قدرت حریف مقابلش چقدره تا میزان قدرت خودش رو به اندازه حریف خودش بکنه و یا اگر بیشتر بود که امکان نداره چون حتی در این نسخه اش والای همگان هم هیچی براش نیست قدرتش رو بیشتر بکنه شاید خیلی حاتون که از همچین نسخه ثور آگاهی نداشتین برید و دنبال این نسخه از ثور باشید ولی با اولین سرچ و صفحه اول همچین اطلاعاتی رو به شما نمیده و باید خیلی بگردید تا پیداش بکنید
    در سری کمیک های خودش هم ضربه نکرو سورد هم که قویترین سلاحه مارول هست حتی یک خراش به اندازه یک اتم هم روی بدن ثور ایجاد نکرد و مثل پرتاب چنگال از طرف یک بچه به طرف اودین بود
    قدرت دیگه true form ثور این هست که میتونه به وضوح حرکات حریف تا چند وقت آینده رو ببینه و تقریبا میشه به اختیار گرفتن کامل حریف
    قدرت آخری هم که من تونستم پیدا کنم از ترو فورم ثور این هست که یه چیزی مانند پلات بینهایت کازمیک آرمور سوپرمن هست که به اندازه حریفش به ثور قدرت میده که اصلا ثور به این قدرت نیازی نداره چون کسی توی مارول و دیسی در بالاترین و قدرت مند ترین نسخه خودشون کسی قوی تر از ثور نیست البته این نسخه از ثور یعنی true form

    پاسخ

    • رهام در پاسخ به دونالد بلیک

      خرداد 21, 1401

      با وجود چیزایی کا شما داری میگی حتی قادر مطلق هم نمیشه دونستش چه برسا که بخواد لوسیفر رو بزنه لوسیفر تمام مولتیورس رو نامه کرد و گذاشت جیبش 😆😆😆😆😆بعد همه سایت ها قابل اعتماد نیستن و اطلاعات اشتباا هم میذارن کسانی مثل وان ابو ال و پرزنس ورتیگو که قادر مطلق هستن فرا ابعادی خوانده میشن این افراد دانایی بی نهایت از قبل و بعد و کل تایم لاین دارن قادر به کنترل هر ماهیتی هستن توانایی کامل در خلق و نابودی دارن و بعد این افراد در قدرتمند ترین طبقه موجودات قرار نمیگیرن اون وقت شما حرف از پلات می زنید که اصلا جایی دیده نشده و میگین ثور از همه قدرتمند تره؟؟؟؟

      پاسخ

      • Stan در پاسخ به رهام

        خرداد 21, 1401

        در قویتر بودنش از ثور و و اینا شکی نیست ولی گفته نشده که کازمیک پلاتش بی نهایته و نمیشه در حد لوسیفر در نظرش گرفت و لوسیفر قوی تره

        پاسخ

        • رهام در پاسخ به Stan

          خرداد 22, 1401

          درسته منم باهم مقایسشون نکردم حتی خود پرزنس هم تابه حال از پلات استفاده نکرده و اصلا حتی نمیشه تاییدش کرد

          پاسخ

        • دیسی در پاسخ به Stan

          مرداد 13, 1401

          درباره پلات باید بگم که کاراکتری مثل بتمن و سوپرمن هم دارن که باعث میشه با یه راهی یا یه دلیلی یه حریف قوی‌تر از خودشون رو شکست بدن ولی خوب طرف باید یکم از خودشون قوی‌تر باشه بتمن لوسیفر رو که نمیتونه بزنه هرکاری کنه چون پلاتش محدودیت داره و یه حریف کمی قوی‌تر تو داستان خودشو شکست میده اگه پلات بینهایت باشه به جز کاراکترای امنی ورسال (نه اوترورسال مثل لوسیفر مثل پرزنس امنی ورسال )که از فیکشن فراترن از همه قویتر میشه پس بستگی داره محدودیت پلات کازمیک آرمور سوپرمن چقدر باشه

          پاسخ

      • Mahdi در پاسخ به رهام

        خرداد 22, 1401

        تو که فقط کمیک دیسی رو خوندی برو کمیک ثور و اونجرز رو هم بخون ببین چی درسته

        پاسخ

        • رهام در پاسخ به Mahdi

          خرداد 25, 1401

          من کلا کمیک نمیخونم اما اطلاعات کافی دارم حد اقل بیشتر از تو

          پاسخ

      • کاپیتان در پاسخ به رهام

        خرداد 30, 1401

        اشتباه نکن این نسخه از دکتر استرنج ک گفتش برای موقعی هست ک والای همگان قدرتشو به دکتر استرنج داد و بعدش پسش گرفت و رون مجیک هم قویتر از جادوی دکتر استرنج راهبه سیاه هست حالا به نظرت قادر مطلق نیست؟؟؟؟

        پاسخ

      • دونالد بلیک در پاسخ به رهام

        تیر 10, 1401

        چی داری میگی جادوی رون که برای ترو فورم خیلییی بیشتر هست رو فکر کردی کشکه جادوی دکتر استرنج راهبه سیاه خیلی زیاده و قدرتش از کلمات هست و با گفتن کلمه های ساده ای چندین مولتیورس رو نابود و میسازه ک از رون مجیک کمتره چه برسه به جادوی ترو فورم!

        پاسخ

        • رهام در پاسخ به دونالد بلیک

          تیر 13, 1401

          داش چی میگی دارم میگم طرف فرا ابعادیه و واقعیت رو کنترل میکنه جوک میگی واسه من؟

          پاسخ

          • دونالد بلیک در پاسخ به رهام

            تیر 17, 1401

            این فقط جادوش هست و قاعدتن ثور جادوگر نیست مثل دکتر استرنج و بقیه قدرت ترو فورم هزاران برابر جادوشه

            پاسخ

    • پاتریک در پاسخ به دونالد بلیک

      خرداد 25, 1401

      اوکی این نسخه از ثور که میگی قویه من پیداش نکردم ولی حرفم اینه که تو گفتی دو تا نسخه از ثور هست نکنه اون یکی برای ثور اونجرز هست که با خوردن میوه ی توی یوتانهایم قدرتشون خیلی رفت بالا و با سلستیال ها جنگیدن و مرد آهنی گاد کیلر شد و قدرت مند ترین نسخه اش و شی هالک هم طبق گفته های استرنج از تمام هالک ها قویتر البته فکر نکنم از توبا هالک هم قویتر چونکه خیلی قویه و در مقایسه های گروهی با وان ال ابو و پرزنس و نویسنده جمع میشه و ثور هم یکم بیشتر از بینهایت قدرت مند شد ولی شی هالک و ثور تا جایی که میدونم این نسخشون حساب نمیشه

      پاسخ

      • nbp.hope در پاسخ به پاتریک

        خرداد 29, 1401

        این نسخه از ثور وجود داره ولی اصلا در حدو اندازه نکرو ثور هم نیست چه برسه رون کینگ یا کازمیک سوپرمن

        پاسخ

    • nbp.hope در پاسخ به دونالد بلیک

      خرداد 29, 1401

      با اینکه چند سال کمیک خوندم هم مارول هم دیسی ترو فورم ثور حتی نمیتونه در حد نکرو ثور باشه چه برسه رون کینگ یا کازمیک سوپرمن که البته لوسیفر جای خودشو داره

      پاسخ

      • استون در پاسخ به nbp.hope

        خرداد 30, 1401

        چی داری میگی ترو فورم ثور فقط با قدرت ذهنیش بینهایت رو از بین برد!!!!

        پاسخ

  19. Mahdi

    خرداد 6, 1401

    میتونید داخل یوتوب سرچ کنید تا میلیون ها ویدیو بیاد که واضح نشون بده کدوم قویتره اگرم پیدا نکردید ریپلای کنید کامنت منو براتون لینک بفرستم واقعا خنده داره تمام مقایسه ها یا بر اساس سینما هست یا ورژن معمولی

    پاسخ

    • رهام در پاسخ به Mahdi

      خرداد 21, 1401

      اطلاعات یوت یوب نادرسته و از منبع موثقی نیومده

      پاسخ

      • Mahdi در پاسخ به رهام

        خرداد 22, 1401

        کلا از نظر دیسی فنا هر سایتی کرقدرت واقعی ثور رو نشون بده نادرسته و از منبع درستی نیومده واقعا خنده داره بعد فیلم ثور لاو اند تندر از دارکساید و سوپرمن هم بالاتر قرار گرفت و گور هم بالاتر از کل اونجرز و جاستیس لیگ

        پاسخ

        • رهام در پاسخ به Mahdi

          خرداد 23, 1401

          من یوت یوب گفتم بعد الان سایت سی بی ار به نظرت کفته هاش درسته که بعد از زنو قوی ترین کرکتر انیمه ای رو هاگورومو میدونه؟بعد من مگه راجب فیلم حرف زدم چیمیگی؟

          پاسخ

  20. مبین غضنفری

    خرداد 4, 1401

    اینو میدونین که چکش ثور رو هیچ موجودی نمیتونه بردارع البته اگه شایسته باشه ، پس فقط کافیه ثور سوپرمن رو زمین بزنه و چکشش رو بزاره رو سینش اونوقت سوپر من هیچ کاری نمیتونه بکنه

    پاسخ

    • NIMAWOLF در پاسخ به مبین غضنفری

      خرداد 19, 1401

      من تو این مبارزه قطعا رأیم ثوره و هیچ،شاید توی سینما بدن ثور اسیب پذیر تر از سوپرمنه ولی کامیک خونا میدونن ثور میتونه سوپرمن رو نابود کنه،درضمن اینو میخواسم بت بگم ک اگ ی زره میشستی سرچ میزدی بعد نظر میدادی میدیدی ک توی ی کامیک سوپرمن چکش ثور رو بلند میکنه اونم در کنار خودش،اون اندازه کاپیتان امریکا لایقه،این هیچ ولی مبارزه اون قدری ک تو تعریف کردی مسخره نیست که سریع تموم بشه،سوپرمن رقیب فلش توی سرعت بود،هر چند بهش نمیرسه ولی خب اون قدری سرعت داره ک ثور نتونه به راحتی بکوبدش زمین.

      پاسخ

    • invoker در پاسخ به مبین غضنفری

      خرداد 20, 1401

      به نظر من که سوپرمن میتونه چکش رو برداره. وقتی ثور لایقه چرا سوپرمن نباشه.
      تازه سوپرمن قرار نیست وایسته تا ثور پتک رو بزاره رو سینش.

      پاسخ

    • Mahdi در پاسخ به مبین غضنفری

      خرداد 23, 1401

      خب یه جورایی آره یه جورایی هم نه خب دومی نیست ولی توی انیمه ناروتو قویترین هست یا اینکه میخوای بحث کنی سوسانو هاگومورو از جیوبی ده دم قویتره بعدشم سی بی ار با یوتوب فرق میکنه هر کسی که گوشی داره یوتوب هم داره یعنی سایت رسمی نیست و حرف هاش الکیه؟

      پاسخ

      • رهام در پاسخ به Mahdi

        خرداد 24, 1401

        احساس میکنم میخواستی رو من ریپلی بزنی
        اولا که تر کسی میاد تو سی بی ار مقاله میزنه دوما بله هر کی از راه رسیده یه چنل تو یود یوب زده و واسه خودش مقایسه میذاره صد ها مقایسه دیدم که هر کدوم از نظر خود طرف بوده تنها جایی که میشه بهش اعتماد کرد پیج خود نویسنده تو اینستا و اینور و اونور یکی هم خود مانگا انیمع یا کمیک

        پاسخ

        • mahdi در پاسخ به رهام

          خرداد 25, 1401

          این ویدیو ها همهشون بالای 40 کا لایک خوردن و نظر سنجی ها هم بالای 100کا ووت

          پاسخ

          • رهام در پاسخ به mahdi

            خرداد 26, 1401

            مگه ویو و نظر مهمه 😐 وقتی از خود منبع نیومده یعنی نویسنده تایید نکرده یا حتی از تو خود منبع اصلی هم اطلاعات کافی نیومده باشه یعنی اشتباهه

            پاسخ

            • mahdi در پاسخ به رهام

              خرداد 30, 1401

              باشه بحث کردن با تو خیلی آزار دهنده هست

              پاسخ

            • ماهان در پاسخ به رهام

              خرداد 30, 1401

              هرکسی نظر خودشو داره از نظر من هم ثور برنده هست و این نظر شخصی منه و کسی نباید بگه که فلانی شکستش میده چون این نظر شخصی منه شاید هم اشتباه باشه خوشحال میشم که کسی راجب بزرگ ترین کار های سوپرمن بهم بگه چون تا حالا کمیک سوپرمن رو نخوندم

              پاسخ