مبارزه ثور و سوپرمن؛ کدامیک در نبرد مرگ پیروز می‌شوند؟

طرفداران سالیان زیادی راجع‌به اینکه چه ابرقهرمانی می‌تواند دیگری را شکست دهد بحث می‌کنند. استاندارد طلایی قدرت ابرقهرمانی در این بحث‌های دوستانه کاراکتر سوپرمن است. با توجه به توانایی‌ها و قدرت نامحدود این ابرقهرمان دشوار است که بگوییم چه کاراکتر دیگری می‌تواند در یک چالش جدی به‌صورت عادلانه او را شکست دهد.

با‌این‌حال ثور، یکی از قدرتمندترین انتقام‌جویان مارول، ممکن است به‌ اندازه کافی قوی باشد تا این کاراکتر را شکست دهد. او با توانایی‌های ازگاردی و چکش فوق‌العاده‌اش یک خدا در عرصه مبارزه محسوب می‌شود. ثور به‌واسطه این قدرت‌ها می‌تواند دشمنان به مراتب قوی‌تر از خودش را طبق قاعده مبارزه شکست دهد.

با توجه به اینکه ثور می‌تواند قدرتمند باشد و سوپرمن نیز می‌تواند قدرتمندتر از یک لوکوموتیو و سریع‌تر از یک گلوله باشد، طی این مطلب قصد داریم پی ببریم اگر این دو ابرقهرمان در مقابل یکدیگر قرار بگیرند کدامیک پیروز شده و دیگری را شکست می‌دهد. با پروشات همراه باشید.


کدام نسخه از سوپرمن در مقابل کدام نسخه از ثور؟

با توجه به جهان‌های موازی و دوره‌های زمانی مختلف ابرقهرمانان در کمیک‌ها، دی سی و مارول نسخه‌های گوناگونی از سوپرمن و ثور را به طرفداران معرفی کرده‌اند. درنتیجه ابتدا باید مشخص کنیم کدام نسخه از این ابرقهرمانان را برای مقایسه انتخاب خواهیم کرد. در دنیای دی سی، سوپرمن قبل از خط داستانی “بحران در زمین‌های نامحدود” (Crisis on Infinite Earths) دارای قدرت زیادی بود.

طی برخی از کمیک‌ها که قبل از کمیک بحران در زمین‌های نامحدود منتشر شدند سوپرمن دارای توانایی‌های جدید و فوق‌العاده زیادی بود که بعدها در هیچ مطلب دیگری نتوانست به آن سطح از قدرت دست پیدا کند (لازم به ذکر است کمیک زمین‌های نامحدود در سال 1986 منتشر شده بود). به‌طور مثال عطسه سوپرمن به‌حدی نیرو داشت که می‌توانست نظم منظومه شمسی را برهم بزند.

در هیچ جای دیگری از تاریخ کاراکتر سوپرمن ما شاهد چنین میزان قدرتی در او نبودیم. نسخه مدرن این کاراکتر یعنی سوپرمن پس از بحران دارای محدودیت‌های گوناگونی است. حتی برخی از دشمنان او مانند دومزدی و دارک‌ساید به‌راحتی می‌توانند در عرصه قدرت با او مقابله کنند.

البته در جاهایی دیگر نیز سوپرمن دارای قدرت‌های زیادی بود. در کمیک All-Star Superman مرد پولادین قبل از لحظه مرگش قدرت بسیاری زیادی داشت و بسیار نیرومند شده بود.

اما ثور در طول تاریخ فرازونشیب کمتری داشته و از میزان قدرت نسبتا پایداری برخوردار بوده است. با‌این‌حال زمان‌هایی نیز در کمیک‌ها وجود داشت که این کاراکتر ضعیف‌تر یا قوی‌تر بود. از آنجایی‌که سوپرمن قبل از بحران با قدرت‌های عجیبش به‌راحتی می‌تواند ثور را شکست دهد، طی این مطلب قصد داریم قدرت سوپرمن بعد از بحران را با کاراکتر ثور دنیای اصلی مارول مقایسه کنیم. در واقع نسخه‌های نرمال و شناخته‌شده از این دو کاراکتر را در مقابل یکدیگر قرار خواهیم داد. مبارزه جذابی پیش رو داریم، اینطور فکر نمی‌کنید؟!


ثور قدرتمندتر است یا سوپرمن؟

هرطور محاسبه کنید سوپرمن به‌لحاظ قدرت نسبت به ثور برتری دارد. او در کمیک‌ها نظم سیارات را بهم ریخته و افراد را با قدرت وحشیانه‌اش به مدار خارج از جو پرتاب کرده. در جهان دی سی قدرت سوپرمن بی‌نظیر است. بااین‌حال ثور نیز قدرت قابل‌توجهی دارد. این کاراکتر با قدرت خالص خود توانست کل یک سیاره را طی مبارزه‌اش با بتا ری بیل نابود کند.

ثور گالاکتوس و فنیکس فورس را که از قدرت‌های کیهانی بزرگ بودند تقریبا شکست داده است. او وزن ازگارد را نگه‌داشته و در برابر جاذبه یک سیاه‌چاله مقاومت کرده. با وجود اینکه هنوز ممکن است سوپرمن کمی قدرتمندتر به‌نظر برسد، ولی این اختلاف قدرت بین سوپرمن پس از بحران با ثور چندان زیاد نیست.


کدام یک قدرت بیشتری دارد؟

به‌لحاظ قدرت‌های ابرانسانی سوپرمن پیروز می‌شود. با قدرت‌هایی چون تنفس انجمادی و دید حرارتی مرد پولادین به‌شکلی واضح مهمات بیشتری دارد. بااین‌حال ثور نیز پیوسته با غول‌های بزرگی در نبرد بوده و در مقابل نیروهای وحشتناکی چون سلستیال‌ها مقاومت کرده است. توانایی‌های سوپرمن ممکن است به ثور ضربه بزند ولی لزوما نمی‌تواند او را شکست دهد.

ثور علاوه‌بر توانایی‌های ازگاردی و نیروی فیزیکی‌اش، یک قدرت اصلی دیگر نیز دارد که کنترل صاعقه است. او به‌عنوان خدای رعد می‌تواند صاعقه را کنترل کند. قدرت صاعقه این کاراکتر فاکتوری است که می‌تواند نقشی موثر در مبارزه علیه سوپرمن داشته باشد.


سوپرمن و جادوی ثور

سوپرمن نقاط ضعفی نیز دارد. نزدیکی به یک خورشید سرخ یا کریپتونایت می‌تواند او را ضعیف کند. سوپرمن همچنین در مقابل جادو نیز ضعف دارد. این یکی از اصلی‌ترین دلایلی است که طبق آن شزم، ابرقهرمان وابسته به قدرت‌های جادویی، می‌تواند سوپرمن را شکست داده و بر او پیروز شود.

ثور با قدرت جادویی آمیخته شده است. این قدرت باعث شده ثور بتواند با سرعتی فراتر از سرعت صاعقه چکش خود را چرخانده و آن را به حرکت دربیاورد. توانایی‌های جادویی خدای رعد باعث شده تا او در هر شرایطی بتواند قدرت خود را حفظ کند. ثور با تولید صاعقه جادویی خویش می‌تواند صدماتی جبران‌ناپذیر به رقیب خود وارد کند.

درنتیجه وقتی سوپرمن با یکی از نقطه ضعف‌هایش مواجه شود دیگر مهم نیست تا چه اندازه قدرت داشته باشد. ثور در چیزی قدرت دارد که نقطه ضعف سوپرمن محسوب می‌شود. شاید مرد پولادین بتواند با قدرتش بر ثور غلبه کند؛ ولی خدای رعد با تکیه بر نیروهای جادویی‌اش می‌تواند صدماتی جدی به سوپرمن وارد کند.


کدامیک پیروز می‌شود؟

اجازه بدهید روراست باشیم؛ نمی‌توان بطور قطع گفت کدام یک در یک مبارزه تن به تن و عادلانه پیروز خواهد شد.

با وجود ضعف سوپرمن نسبت به جادو، ثور یک برتری دیگر نیز نسبت به مرد پولادین دارد. سوپرمن معمولا در مبارزه‌های دوستانه و زمانی‌که حریفش موجود شروری نباشد عقب می‌کشد. به همین دلیل است که بتمن اغلب سوپرمن را شکست می‌دهد. درنتیجه تصور اینکه سوپرمن در مبارزه با ثور مایل به عقب‌نشینی باشد سخت نیست. ولی ثور عاشق جنگیدن است و بدون شک از تک تک ثانیه‌های مبارزه‌اش با مرد پولادین لذت خواهد برد.

احتمالا سوپرمن با سرعت فوق‌العاده زیادش بتواند ثور را قبل از اینکه شانس داشته باشد صاعقه خود را ایجاد کند شکست دهد. اما سوپرمن معمولا در مبارزه‌هایش، به‌خصوص مبارزه با دوستان از حداکثر قدرت خود استفاده نمی‌کند. ولی ثور برخلاف او کاملا مبارزه را جدی گرفته و تمام سعیش را می‌کند تا در نبرد پیروز شود.

با توجه به قدرت جادویی ثور و اینکه سوپرمن در مبارزه‌اش تعلل می‌کند، ممکن است خدای رعد این شانس را داشته باشد تا به کمک جادو و صاعقه‌ مرد پولادین را شکست دهد. شاید سوپرمن مرد پولادین باشد، اما اگر تعلل کند ثور به‌ اندازه کافی قدرتمند است تا به کمک قدرت جادویی صاعقه‌اش او را شوکه کرده و شکست دهد، اما اگر سوپرمن با تمام قدرتش در این نبرد شرکت کند و از حداکثر توانایی خود استفاده کند احتمالا پیروز مبارزه خواهد بود.

نظر شما چیست؟ اگر مبارزه‌ای بین ثور و سوپرمن صورت بگیرد کدام یک پیروز خواهند شد؟ منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (4103)

بستن فرم

  1. استون

    آبان 24, 1401

    داستانش هم اینه تا جایی که فهمیدم ثور اولین نفری میشه که اترنیتی رو پیدا میکنه و برای شکست دشمناش مثل ار کی تی به قدرت بیشتری نیاز داره و کل قدرت اترنیتی رو میگیره یه حورایی ادغام
    یه حورایی مثل سوپرمن قبل بحران هست از نظر فیت فیت خیلی خفنی پیدا نکردم ولی شکست نا پذیره

    پاسخ

  2. استون

    آبان 24, 1401

    یه کمیکی پیدا کردم از ثور که قویترین نسخه ثور هست و از کازمیک هم قویتره
    ثور ادغام شده با اترنیتی هنوز اسم کمیکشو ندارم ولی از کمیکای قدیمیه خیلیییییی قویتر از ار کی تی هست
    تا جایی که دیدم لوسیفر رو هم میزنه البته نه نو دیف مید دیف تا های دیف چون اسپید و اگیلیتی و هکس و اینا باسه لوسیفره

    پاسخ

    • Stan در پاسخ به استون

      آبان 25, 1401

      اترنیتی نهایت اسکیلش لاو اوتره چجوری حساب کردی ؟

      پاسخ

      • استون در پاسخ به Stan

        آبان 26, 1401

        دا بر اساس فیت میشه حساب کرد بعد لو اوتر نیست قدرت والای همگان رو در نظر بگیری اگر دست کسی مثل ثور باشه و کاپیتان مارول ثور خیلی بهتر استفاده میکنه تا کپ مارول کمیکشو بخون یا تو یوتوب بزن thor merged with eternity میاره
        اترنیتی قادر حاضر و دانای مطلقه

        پاسخ

        • رهام در پاسخ به استون

          آبان 27, 1401

          چیزایی گه گفتی دلیل بر قوی بودن اترنیتی نیست اترنیتی درست ترین اسکیلش لو اوتره(فیکشن جاج بپرس)
          ما حتی اواتار نویسنده داریم یونیورسال

          پاسخ

    • hope در پاسخ به استون

      آبان 25, 1401

      دادگاه زندگی قویتر از اترنیتی براورده شده.
      لوسیفر هم توانایی شکست دادگاه زندگی رو داره.
      پس ثور حتی اگر حداکثر قدرت و توانایی اترنیتی رو داشته باشد هم توانایی شکست لوسیفر رو نخواهد داشت.
      تنها نسخه ای از ثور که توانایی شکست لوسیفر رو داره فرم اصلی ثور هستش.
      گفته شده این نسخه از ثور که در agent of Asgard هم حضور داشته توانایی نابودی تمام فیکشن(Fiction) رو داره.

      پاسخ

      • Stan در پاسخ به hope

        آبان 26, 1401

        چنین چیزی نیست خود اینم گفت یه داستان بود
        فیکشن میشه تمام داستان و ورسا

        پاسخ

        • hope در پاسخ به Stan

          آبان 28, 1401

          فرم اصلی ثور که مربوط به ثور باستانی هستش.
          پس در غیر اینصورت درست است.
          او توانایی نابودی تمام داستان هارو داره.
          در کمیک ها از اون چیزی دیده نشده و تقریبا کار خاصی نکرده،فقط اینکه اون رو True Form Thor نامیدند.
          پس بله،درسته او تواناییش رو داره.

          پاسخ

          • رهام در پاسخ به hope

            آبان 29, 1401

            برای چنین کاری که شما میگی نیاز به فیتی فراتر از فیت باندلس هست که همچین چیزی برای ثوری که شما میگی غیر ممکنه
            خود کازمالجی مارول تا های اوتر اسکیل میشه کرکتری که شما میگی اصلا فیت ندارع

            پاسخ

            • hope در پاسخ به رهام

              آبان 30, 1401

              چرا برای یک شخصیت واقعی این چیز غیرممکن است؟
              یک بچه هم توانایی نابودی تمام کمیک ها و حتی داستان ها رو داره چون واقعی است.

              پاسخ

              • رهام در پاسخ به hope

                آبان 30, 1401

                چون کسانی که شما ازشون میگید روی داستان خودشون کنترل دارن نه روی داستان دیگران من و تو الان کمیک رو اتیش بزنیم هم هیچ فرقی نمیکنه اما نویسنده اصلی وقتی بگه این کمیک دیگه پاک بشه رسما پاک میشه

                پاسخ

                • hope در پاسخ به رهام

                  آذر 1, 1401

                  بنده هم منظورم فیکشن مربوط به کمیک ها است.

                  پاسخ

          • Stan در پاسخ به hope

            آبان 29, 1401

            من اکثر کتابهایی که به عنوان منبع داستان های اساطیری گفته میشن خوندم ته کارش این بوده که یوتون هایمو وان شات کرد که اینم تو یکی ازشون بود و توی بقیه چیزای دیگه ای حتی گفته شده مثل اینکه فقط یوتونارو سلاخی می‌کنه یا اینکه فقط شاهشونو کشته و یا اینکه فقط بخش های از یوتون هایم نابود شد
            اینایی که من خوندم معتبر ترین و معروف ترین کتاب ها و منابع اساطیری بودن

            پاسخ

            • hope در پاسخ به Stan

              آبان 30, 1401

              فرم اصلی ثور بیش از یک صفحه در کمیک ها حضور نداشت(مارول کمیکس) چگونه توانسته یوتن هایم را از بین ببرد؟

              پاسخ

              • اال در پاسخ به hope

                آبان 30, 1401

                فرم اصلی ثور همون ثور نورسه درون داستان های اساطیری که دارن این بهترین فیت ثور نورس بوده

                پاسخ

                • hope در پاسخ به اال

                  آبان 30, 1401

                  در نورس و باستان بله درسته.
                  بنده فکرکردم منظور ایشون در کمیک ها هستش.
                  ثور باستانی و نورس یک شخصیت واقعی است(ثابت نشده اما ما چنین فرض میکنیم).
                  چرا نمیتواند یک نقاشی را از بین ببرد؟
                  یا یک چیز تخیلی را؟

                  پاسخ

                  • Stan در پاسخ به hope

                    آذر 1, 1401

                    داستانایی هستن که وایکینگا قبول داشتن و به عنوان خدا میپرستیدن
                    تا زمانی که اثبات نشه یه داستانه فقط

                    پاسخ

                  • اال در پاسخ به hope

                    آذر 2, 1401

                    اینا هم بخشی از فیکشنن
                    اس سی پی ها هم بخشی از تخیلاتن اما تو دنیای واقعی سازمانی وجود داره که دربارشون تحقیق میکنه و زندانیشون میکنه

                    پاسخ

                    • hope در پاسخ به اال

                      آذر 2, 1401

                      زیاد آن سازمان را جدی نگیرید.
                      نه میشه گفت واقعی هستند نه ساختگی.
                      یک سازمان فوق محرمانه ای که همه راجبش میدانند و میدانند چیست و چه کارهایی در ان انجام میشود.
                      پس این را نمیشه گفت فوق محرمانه.
                      به نوعی اکثر اطلاعات راجب این سازمان الکی هستند زیرا فوق محرمانه است.
                      بنده به شخص باوری ندارم.

                      پاسخ

                • استون در پاسخ به اال

                  آذر 2, 1401

                  یکم تحقیق کردم این ترو فورم ثور فقط یه جا حضور داشته که تو واقعیت هم هست اینطوری که کمیک نشون داده و اسمش
                  God of prayed thor هست که تمام خدایان واقعی دعا کردن برای ثور اونجور که فهمیدم و احتمالا همون ترو فورم هست که تو واقعیت هم هست

                  پاسخ

                  • hope در پاسخ به استون

                    آذر 3, 1401

                    کاملا درسته.

                    پاسخ

      • استون در پاسخ به hope

        آبان 26, 1401

        نه دا کمیکشو بخون میفهمی

        پاسخ

      • رهام در پاسخ به hope

        آبان 26, 1401

        دیگه نه در این حد دا خود کازمالجی مارول تهش نه فیکشن چون حتی کرکتر های ابسولوت اینفینیتی هم قادر به نابود کردن فیکشن نیستن

        پاسخ

        • hope در پاسخ به رهام

          آبان 28, 1401

          The Brothers یا مارول و دیسی.
          این دو تجسم کمپانی مارول و دیسی هستند و توانایی نابودی داستان هارو دارن چون این دو کمپانی به داستان ها معنی میبخشن.
          The Source توانایی نابودی تمام داستان رو داره،چون برگرفته شده از یک فرد واقعی هستش.
          والای همگان(True Form) توانایی نابودی داستان ها رو داراست چون او استن لی هستش که حتی در کمیک های اسپایدرمن هم حضور داشته است.
          True Form Lucifer هم توانایی شکست داستان ها رو داره چون نویسنده رو شکست داده و نگذاشته داستنش رو بنویسند.
          True Form The Writer یا گرند موریسون
          True Form Beyonderیا جیم شوتر
          سطح افرادی مثل رایتر(عادی):۱
          این افراد:۱تریلیارد

          شما اطلاعات جالبی از دنیای دیسی و مارول ندارید و احتمالا راجب این افراد شاید بعضی هاشون نمیدونستید.

          پاسخ

          • رهام در پاسخ به hope

            آبان 29, 1401

            این کرکترایی که میگی حتی نمیتونن تو کازمالجی ورس های دیگه برن چرا؟این کرکترا برای مارول و دیسین حتی ابسولوت اینفینیتی ها هم قادر به تاثییر روی فیکشن نیستن حتی نویسندگان هم همینطور اینا رو مارول و دیسی تاثییر دارن نه روی فیکشن

            پاسخ

            • hope در پاسخ به رهام

              آبان 30, 1401

              فکرمیکنم متوجه نشدین.
              این دو تجسم کمپانی مارول و دیسی هستن و به داستان ها معنی میبخشند.
              تمام شخصیت های موجود داخل این شخصیت ها وجود دارند.

              پاسخ

              • اال در پاسخ به hope

                آبان 30, 1401

                درست متوجه نشدی این دو فقط به کمیک های مارول و دیسی زندگی میبخشن دستشون به بقیه فیکشن نمیرسه
                اگر تمام فیکشن و تخیلات افسانه های اس سی پی افسانه های نورس و دیگران بخشی از مارول و دیسی بودن حرف شما درست می‌بود اما نهایت قدرت این افراد در حد دنیای ساخته خودشون هست
                زیادن افرادی که تجسمی از دنیای واقعی باشن تو فیکشن اما کمن نهایتش ۲۰ تا باشن که بتونن به داستان های دیگه برن مثلا یه اس سی پی بیاد مارول رو نابود کنه که کمیابن

                پاسخ

                • hope در پاسخ به اال

                  آبان 30, 1401

                  شما منظور فیکشن رو درست متوجه نشدین.
                  هردنیایی فیکشن مربوط به خودش رو داره.
                  انیمه
                  کارتون
                  فیلم و سریال
                  کمیک

                  هرکدام فیکشن یا داستان های مربوط خودشون رو دارن.
                  برادران به تمام داستان های کمیک چه کمیک های انیمه چه مارول چه دیسی چه کمپانی های دیگر.
                  خیر ۲۰ تا نیست.
                  The Source : jack kirby
                  true Form The One Above All:Stan Lee
                  True Form The Fulcrum: Jack Kirby
                  True Form The Writer: Grand Morrison
                  True Form Pre Retcon Beyonder:Jim Shotter

                  لوسیفر و ثور هم هستند اما چون ثابت نشده است که در دنیای واقعی وجود دارند و افسانه نیستند.

                  دوباره تکرار میکنم.
                  هر دنیایی فیکشن مربوط به خودش را دارد و بنده منظورم فیکشن بخش کمیک است.

                  پاسخ

                  • رهام در پاسخ به hope

                    آذر 1, 1401

                    انیمه کمیک نداره
                    انیمه مانگاست که هیچ ربطی به کمیک های مارول و دیسی نداره

                    پاسخ

                    • hope در پاسخ به رهام

                      آذر 2, 1401

                      دارند.
                      دنیای کمیک فرقی نمیکند.
                      چه کمیک ایرانی چه امریکایی چه کمپانی سونی چه کمپانی مارول و دیسی چه هر کمپانی دیگر.
                      “دنیای کمیک”

                      درسته،در مارول و دیسی نیستند اما در کمیک که هستند.
                      احتمالا منظور بنده رو متوجه شده باشین.
                      “برادران بر دنیای کمیک تسلط دارند”

                      پاسخ

                    • رهام در پاسخ به hope

                      آذر 3, 1401

                      همچنان میگم کمیک نیست مانگاعه و هیچ جا هم ذکر نشده که با هم ارتباط دارن
                      بر دنیای کمیک تسلط دارند نه روی مانگا

                      پاسخ

                    • hope در پاسخ به رهام

                      آذر 4, 1401

                      بنده اطلاعاتی از مانگا ندارم و نخوندم.
                      احتمالا شروع به خوندن بکنم چون خیلی شنیدم راجب مانگا.

                      قرار نیست در جایی گفته بشود.
                      “دنیای کمیک”

                      دنیای سینمایی:
                      مارول و دیسی و… باهم ارتباطی ندارند اما در دنیای سینما هستند درسته؟

                      مانگا شما هم همچین است.
                      به هم دیگر هیچ ارتباطی ندارند اما همچنان در دنیای کمیک هستند.

                      برادران در دنیای سینمایی هیچ قدرتی نخواهند داشت و دلیلش هم کاملا مشخص است.
                      دنیایی متفاوت.

                      هم همچنان شخصیت های سینمایی را با کمیکی مقایسه میکنند و فقط توانایی و قدرت های یکدیگر را مقایسه میکنند نه جایی که هستند.

                      با در نظر گرفتن توانایی
                      برادران درحال حاضر توانا ترین و قدرتمندترین شخصیت های حال حاضر تمام فیکشن ها هستند.

                      پاسخ

                  • اال در پاسخ به hope

                    آذر 1, 1401

                    در این صورت حرفات کاملا درسته من فکر کردم منظور از فیکشن کل تخیلات انسان هارو میگفتی

                    پاسخ

              • رهام در پاسخ به hope

                آبان 30, 1401

                تمام شخصیت های موجود در کمیک*
                ما داستان های دیگه داریم
                داستان های اساطیری
                حتی رمان ها
                انیمع و مانگا و …

                پاسخ

                • hope در پاسخ به رهام

                  آذر 1, 1401

                  بله درسته.
                  بازی ها
                  فیلم و سریال ها
                  کارتون ها
                  کمیک
                  رمان و…
                  فیکشن جدایی دارند.
                  شخصیت های بازی نمیتوانند وارد کمیک شوند شخصیت های کمیک هم همینطور.

                  پاسخ

                • hope در پاسخ به رهام

                  آذر 2, 1401

                  بنده منظورم داستان کمیک ها است.

                  پاسخ

          • Stan در پاسخ به hope

            آبان 29, 1401

            اورووید تجسم تمام کاغذ های کمیکه و همه داستان توشن و تمام کمیکایی که بودن هستن و خواهد بود آور ووید حساب میشن
            حتی خود رایترم برای داستان نویسی به آور ووید نیاز داره
            و تمام داستان جزئ آور وویدن

            پاسخ

            • Stan در پاسخ به Stan

              آبان 29, 1401

              پس احتمالش کمه که بگی میتونن کل داستان هارو نابود کنن چون بازم داستان ساخته میشه

              پاسخ

            • hope در پاسخ به Stan

              آبان 30, 1401

              خود اورووید هم از The Source سرچشمه میگیرد.
              Brothers تجسم کمپانی مارول و دیسی هستند و تمام اتفاقات ممکن داخل این دو صورت میگیرد.

              پاسخ

          • Stan در پاسخ به hope

            آبان 29, 1401

            نهایتا بتونن ورس مارول یا دی سیو نابود کنن

            پاسخ

            • hope در پاسخ به Stan

              آبان 30, 1401

              داستان کل کمیک رو میتونند نابود کنند.

              پاسخ

              • Stan در پاسخ به hope

                آذر 1, 1401

                فرضم کنیم که میتونن به ورسای دیگه مثل انیمه ورس وscp versو … دسترسی ندارن
                افرادی کمی هستن که به تمام ورسا دسترسی دارن

                پاسخ

                • hope در پاسخ به Stan

                  آذر 2, 1401

                  خیر منظور بنده فقط دنیا و فیکشن مربوط کمیک است.
                  نویسندگان کمیک ها بر روی دیگر دنیاها(فیلم،کارتون،انیمه،بازی و…) ندارند.

                  بنده منظورم فقط کمیک است.
                  حتی کمیک های انیمه و فیلم و سریال هم شامل میشوند.

                  پاسخ

          • اال در پاسخ به hope

            آبان 29, 1401

            این داستان هایی که میگید شما فقط مربوط به مارول و دیسیه افرادی هستن تو دنیای فیکشن که به واقعیت مربوطن اما در نهایت حریف غیر واقعی ها نمیشن
            مثلا اینا همه نویسندن اسکارلت کینگ نویسندشو میخوره
            موناد دومین موجود قدرتمند فیکشن توانایی دست زدن به فیکشن نداره چه برسه به اینا (البته موناد قضیش فرق داره و یه خدا تو دنیای واقعیه و دین داره برای کسایی که دینشو قبول دارن یه چیزی مثل خدای ما مسلماناست اگه با دینش حساب بشه فیکشن و دنیای واقعی رو سولو میکنه فیکشن نگاتیو دنیای واقعی نو دیف اگه نه دومه تو فیکشن دستش به یه بچه هم نمیرسه) قضیه فقط وقتی درسته که کل تخیل جهان مارول و دیسی می‌بود

            پاسخ

            • hope در پاسخ به اال

              آبان 30, 1401

              بنده منظورم فیکشن کمیک ها است.
              همیشه شخصیت هایی هستند که شناخته نشده اند اما قویترین هستند.
              الله،شیوا،روح القدس
              یا تمام خدایان واقعی هم فیکشن هستند و هرگز ثابت نشده است که واقعی و وجود دارند.
              تمام این دین ها خالقشان انسان ها هستند.

              پاسخ

              • Stan در پاسخ به hope

                آذر 1, 1401

                افرادی مثل موناد یا بودا و سان ووکانگ و خیلی خدایان دیگه هستن ولی الان ما بحثمون داستانه پس اینا هم فعلا جزئی از داستان حساب میکنیم

                پاسخ

    • محمد پور محتشم در پاسخ به استون

      آبان 26, 1401

      داش بیاند نگ دیف لوسیفر رو میزنه

      پاسخ

      • Stan در پاسخ به محمد پور محتشم

        آبان 26, 1401

        ترو فورم لوسیفر میزنش ولی محدودشو بیاندر میزنه (پری ریتکن)

        پاسخ

      • استون در پاسخ به محمد پور محتشم

        آبان 26, 1401

        چرت نگو اترنیتی نمیتونه لوسیفرو اینطوری بزنه

        پاسخ

      • رهام در پاسخ به محمد پور محتشم

        آبان 26, 1401

        تو اصلا حرف نزن که مشخص شد هیچی نمیدونی و از خودت همه چی در میاری

        پاسخ

      • hope در پاسخ به محمد پور محتشم

        آبان 30, 1401

        بیاندر هرکز چنین توانایی رو ندارد.
        او توسط دکتر دووم،کاپیتان امریکا شکست خورده است.
        پری رتکان بیاندر بدون در نظر گرفتن بیاند ریلم کمی شانس دارد و با بیاند ریلم توانایی کشتن لوسیفر را خواهد داشت.

        بیاند ریلم(Beyond Realm) از خانه ایده ها والا تر براورده شده و خانه ایده ها هم از نظر قدرت و توانایی هردو منبع هستند پس برابرند.
        به نوعی بیاند ریلم از هردو قدرتمندتر است.
        پری رتکان بیاندر با قدرت بیاند ریلم توانایی شکست تمام شخصیت های موجود در کمیک رو خواهد داشت.

        پاسخ

        • اال در پاسخ به hope

          آبان 30, 1401

          حرفات اگر مارول و دیسی برابر بودن کاملا درست بود اما دیسی خیلی بزرگتر از ماروله که باعث میشه خانه ایده ها و اوروید زمین تا آسمون فرقشون باشه

          پاسخ

          • hope در پاسخ به اال

            آذر 1, 1401

            دیسی یک منبع ندارد.
            The Source
            The Source Type or True Form Presence
            Overvoid
            اینها تمام منبع های دیسی هستند.

            جدیدترین منبع درحال حاضر سورس جک کربی هستش.

            پاسخ

            • رهام در پاسخ به hope

              آذر 2, 1401

              جالبه بگم توی کمیک ثابت شده که پرزنس و اورووید و سورس همشون یکی هستن

              پاسخ

              • hope در پاسخ به رهام

                آذر 3, 1401

                چگونه؟
                منظور از ثابت شدن چیه؟
                خود شخصیت ها چنین چیزی گفتند یا نویسندگان؟

                این شخصیت ها در دنیاهای متفاوتی هستند و درصد اینکه یکی هستند تقریبا زیر ۱ درصد هستش.
                حتی اواتار هم دیگه هم نیستند.
                قدرت یکسانی ندارند،شکل یکسانی ندارند،در دنیای یکسانی نیستند،داستان متفاوتی دارند.
                اورووید یک شخصیت کاملا جدا هستش و یک شخصیت مجهز و رسمی هستش پس اینکه یکسان هستند غلط هستش.
                سورس عادی بله،او خالق پرزنس است(True Form Presence) اما اینکه از نظر قدرت و توانایی یکسان هستند کاملا اشتباهه.
                پرزنس چه ورتیگو چه دیسی یک مرد بی قدرت و بدون توانایی است که توسط تاریکی،لوسیفر،منداراک شکست خورده است.(به راحتی)
                لوسیفر پرزنس را در کمیک های ورتیگو شکست داده است.

                پس اورووید،پرزنس،سورس یکسان نیستند.

                پرزنس یکی از دست بالا گرفته شده ترین شخصیت ها هستش که قدرت خاصی از او ندیدیم.

                پاسخ

          • hope در پاسخ به اال

            آذر 1, 1401

            پس اورووید به تنهایی منبع دیسی نیست.
            شخصیت هایی که گفتم به تنهایی میتوانند قدرتمندتر از اورووید باشند.
            پس بله،خانه ایده ها با او برابر است.
            خانه ایده خانه والای همگان است و به تنهایی منبع مارول است که با در نظر گرفتن این فاکتوری که شما میگید خانه ایده ها میتواند قویتر باشد اما بنده نظرم برابر هستش.

            پاسخ

    • رهام در پاسخ به استون

      آبان 26, 1401

      خود اترنیتی لاو اوتره رون کینگ ثور هم اوتره چجوری حساب کردی که ادغامشون میشه های اوتره؟

      پاسخ

      • استون در پاسخ به رهام

        آبان 27, 1401

        دا لاو اوتر نیست برو کمیک هایی که حضور داشته رو ببین اسم کمیک ندارم همه شوزت ویدیو های یوتوبن اصلا تو یوتوب بزن مقایسه کازمیک و این نسخه ثور رو فیت امتیاز بزرگیه ولی نه تا اون حد مثلا سوپرمن قبل بحران فیت های خوبی نداره به نصبت بعد بحران ولی خیلی راحت میزنتش

        پاسخ

        • رهام در پاسخ به استون

          آبان 29, 1401

          برای مقایسه دو کرکتر از کازمالجی و داستان مختلف نیاز به بررسی فیت ها و تیرینگ بندی و خود کازمالجیه وگرنه به قول ورسس بتل سوپرمن سولار سیستم لوله
          فیکشن جاج راجب اترنیتی میتونس بپرسی

          پاسخ

        • Stan در پاسخ به استون

          آبان 29, 1401

          هیچ جوره اسکیل اترنیتی از لو اوتر بالاتر نمیره
          قادر مطلق حاضر مطلق دانای مطلق و… همشون درجه بندی های مختلفی دارن
          اینکه یه کرکتر کدوم سطحشو باشه بستگی داره
          سلسله مراتب مختلفی براشونم وجود داره
          یوتیوب برو هرچی میخوای بزن
          دارن رون کینگ ثورو با رایتر مقایسه میکنن
          حتی سایتامارو با وان ابو ال و رایتر مقایسه میکنن و پیروز میشن
          کلا منبع درستی نیست یوتیوب

          پاسخ

      • استون در پاسخ به رهام

        آبان 27, 1401

        لاو اوتر هم باشه بر اساس فیت گفتن وگرنه اترنیتی تو یه ثانیه ثور رو میکشه

        پاسخ

        • Stan در پاسخ به استون

          آبان 29, 1401

          چطور اسکیل میدی از لو اوتر بالاتره

          پاسخ

          • استون در پاسخ به Stan

            آذر 1, 1401

            خب اترنیتی تو تمام مارول حضور داره که میشه حاضر مطلق یا فراتر
            به شکل اینفینیتی هم در میاد که زمان رو هم کامل تو دست خودش داره و خیلی راحت میتونه به گذشته یا آینده بره و یا زمان رو نگه داره
            هرچیزی رو که بخواد میتونه انجام بده و چند تا کیمک بوده که این توانایی رو نشون داده
            یکی از دشمنای دکتر استرنج که توسط وان ابو ال زندانی شده بود آزاد شد که وان ابو آل نمیتونست شکستش بده دکتر استرنج اترنیتی رو پیدا کرد و اترنیتی بهش گفت چطوری میتونی شکستش بدی و از این رو که وان ابو ال هم نمیدونسته چطوری شکستش بده ولی اترنیتی میدونسته پس دانای مطلق هم هست قدرت هم که میتونه به شکل اینفینیتی در بیاد که قادر مطلق هم هست ولی کار خاصی نکرده پس میشه گفت در مقیاس کمی قادر مطلقه ولی با این حال اترنیتی هم خودش قادر مطلقه ولی اینفینیتی بیشتر ولی از نظر دانایی و حاضر مطلق بودن دست کمی از بی ربط نداره شایدم هست

            پاسخ

            • رهام در پاسخ به استون

              آذر 2, 1401

              هیچ کدوم ازینایی که گفتی فیت نیست

              پاسخ

              • استون در پاسخ به رهام

                آذر 4, 1401

                دا اینطوری حساب کنیم سوپرمن قبل بحران از خیلی کرکتر ها شکست میخوره
                بعدش
                اینارو باشه این گفتم که گفت درجه بندی دارن

                پاسخ

              • استون در پاسخ به رهام

                آذر 5, 1401

                من که نگفتم فیت هست میزان قادر بودن رو گفتم

                پاسخ

  3. محمد پور محتشم

    آبان 24, 1401

    رهام رون کینگ ثور توی کمیک ثور شماره ۸۰ تا ۸۵ حضور داشته که از ژانویه سال ۱۹۹۸ تا دسامپر‌ سال ۲۰۰۵ حضور داشته

    پاسخ

    • رهام در پاسخ به محمد پور محتشم

      آبان 24, 1401

      اوکی دوستانی کمیک خون برید چک کنید ببینید این کاری که میگه کرده یا خیر

      پاسخ

      • استون در پاسخ به رهام

        آبان 25, 1401

        دا ته کارش زدن بیاندرزه همش چرت پرته

        پاسخ

        • Stan در پاسخ به استون

          آبان 26, 1401

          اصلا کی ثابت شد بیاندرن؟

          پاسخ

          • استون در پاسخ به Stan

            آبان 27, 1401

            گاد اف استوری لوکی گفت که خود نویسنده هست حالا فهمیدی؟؟؟؟

            پاسخ

            • رهام در پاسخ به استون

              آبان 29, 1401

              لوکی خود نویسنده نیست حتی با اینکه کازمالجی رو دو بعدی میبینه فقط با نویسنده حرف میزنه(بنده اینجوری میدونستم اگه اشتباهه بگو)
              بعدم کی حرف لوکی مدرک و سند بوده ؟

              پاسخ

              • اال در پاسخ به رهام

                آبان 30, 1401

                گاد اف استوری لوکی نویسنده نیست که بخواد داستان جدیدی بسازه اما توانایی دستکاری خود خانه ایده هارو داره

                پاسخ

                • hope در پاسخ به اال

                  آذر 2, 1401

                  خیر نویسنده نیست.
                  پلات را داراست.
                  پلات لوکی در سطح بالایی قرار دارد.
                  او فالکرام(The Fulcrum) را از داستان حذف کرد و شخصیت ها را پیش والای همگان فرستاد.
                  پلات هم سطح مربوط به خود را دارد.
                  یعنی پلات کازمیک سوپرمن و لوکی در یک سطح نیستند.
                  لوکی قادر است داستان افرادی مثل لوسیفر،پرزنس،بیاندر،دادگاه زندگی و افرادی در این سطح را تغییر دهد.
                  اگر لوسیفر در مقابل پلات و تغییر داستان مقاوم است فالکرام هم تجسمی از نویسنده است.
                  اما لوکی ان را حذف کرد پس بر لوسیفر هم شامل میشود.
                  درحالی که کازمیک سوپرمن فقط توانایی شخصیت هایی مانند:
                  مردعنکبوتی،دارکساید،گالاکتوس،اودین و افرادی در این سطح را داستانشان را دستکاری کند.

                  پاسخ

        • رهام در پاسخ به استون

          آبان 26, 1401

          میدونم داداش میخام بهش ثابت شه

          پاسخ

  4. محمد پور محتشم

    آبان 23, 1401

    والا چیزی که من میبینم ثور بیشتر توی سینما اندرریتد هست ثور توی سینما قدرت بدنیش‌ سیاره لول هست بعد دی‌سی فنا میگن سوپرکرل قدرت بدنیش‌ بیشتر بعد ازشون می‌پرسی چرا میگن چون یک میلیون تن با فول پوتانسیل بلند کرده آقا یکی منو روشن کنه قدرت بدنی ثور دیسیو سوپرمن یا سوپرگرل کدوم بیشتره این دو کریپتونی تا جایی که میدونم تو خواب هم وزنی که ثور بلند کرد رو بلند نکرده ولی خب می‌خوام دقیق تر بفهمم

    پاسخ

    • استون در پاسخ به محمد پور محتشم

      آبان 24, 1401

      تو سینما هیچ کس قدرت بدنیش از ثور بیشتر نیست شاید دارک ساید هر کسی میگه مشکل داره با ثور پلنت لول هم نیست استار لوله

      پاسخ

      • محمد پور محتشم در پاسخ به استون

        آبان 25, 1401

        داش نیداولیر‌ و کشش قوی تر از زمین و وزن فورج رو هم دیگه میشه ده کویتیلیون تن هم وزن مریخ نه داداش پلنت لول هست با مدرک میگم

        پاسخ

        • استون در پاسخ به محمد پور محتشم

          آبان 26, 1401

          اصلا میدونی پلنت لول یعنی چی؟؟؟؟
          یعنی فیتی داشته باشی که یه سیاره رو نابود کرده باشی

          پاسخ

          • استون در پاسخ به استون

            آبان 27, 1401

            یا اینکه تواناییش رو داشته باشی

            پاسخ

  5. F

    آبان 20, 1401

    این متنی که قراره بخونین اسپویل خیلی کمی از بازی گاد اف وار 3 داره .

    چندتا فکت از بازی god of war و کتاب ها و مصاحبه سازنده ها بهتون بگم
    طبق گفته یکی از سازندگان بازی (فکر کنم کارگردان نسخه سوم بود ) کریتوس با قدرت امید انقدر قدرتمنده که تمامی stats های موجود مانند strengh و speed و durability بی نهایت هستن یعنی به معنای کامل infinite strengh infinite speed ..infinite durability ..کریتوس انقدر سریع بود که به هرمس که سریع ترین خداست برسه
    انقدر قدرتمند بود که در مقابل زور تایتان کرونوس مقاومت کنه و انقدر مقاوت بالا و قدرت بدنی بالایی داشته باشه که اذرخش های زئوس نتونن کاری از پیش ببرن
    طبق گفته یکی از سازندگان گاد ۳ اگه درست یادم باشه به این شکل بیان میکرد : اشتباه نکنید خدایان المپ اصلا ضعیف نبودن بلکه کریتوس خیلی قوی بود
    یه جمله از کارگردان گاد 3 (When kratos unlocks the full power of hope, his power is limitless indefinitely. You can put anyone in front of him, anything, and he will come out victorious)
    ترجمش میشه وقتی کریتوس قدرت کامل امید رو ازاد کرد قدرت هاش به طور نامحدودی بی حد و حصر هستن و شما میتونید هر کسی رو جلوش قرار بدید هر چیزی ..و کریتوس پیروز مندانه بیرون خواهد امد(این گفته خود کارگردانه)
    این جمله یعنی چی؟ خب بزارین بهتون بگم شخصیتی رو در نظر بگیرین که قدرت , سرعت و … بینهایتی داشته باشه در حالت عادی کریتوس شانسی برای پیروزی نداره ولی با قدرت امید کریتوس قدرت , سرعت و … اون شخصیت رو پشت سر خواهد گذاشت (توجه کنید که یه بینهایت میتونه از یه بینهایت دیگه بیشتر باشه) لب کلام اینه که با قدرت امید شما همیشه قویتر از دشمنانتان خواهید بود و فرقی نمی کنه دشمنت کی باشه (اینارو از خودم در نمیارم خود سازنده گفته) ولی در اخر بازی نسخه 3 کریتوس اون قدرت رو بین تمامی موجودات جهان تقسیم کرد و خودشو کشت این یعنی این که کریتوس احتمالا قدرت امید رو توی نسخه 4 و 5 نداره.

    پاسخ

    • استون در پاسخ به F

      آبان 21, 1401

      داش این حرف تو مثل این میمونه که بگی مثلا ثور نمیتونه وان میلیون رو بزنه ولی رون کینگ ثور میتونه

      پاسخ

      • رهام در پاسخ به استون

        آبان 23, 1401

        جفتشون میتونن وان میلیونو بزنن

        پاسخ

        • استون در پاسخ به رهام

          آبان 24, 1401

          دا کلا مثال بود
          داره میگه تو حالت عادی نمیتونه ولی با امید میتونه
          سوپرمن هم مثلا نمیتونه یه کرکتری رو بزنه ولی کازمیک میتونه

          پاسخ

          • F در پاسخ به استون

            آبان 25, 1401

            فک کنم منظورم رو اشتباه متوجه شدید
            این حرفی که من زدم همواره برای هر شخصیتی صدق می‌کنه
            با توجه به حرف سازنده :
            (کریتوس با قدرت امید هر شخصیتی و هر چیزی رو میزنه)
            حالا میخواد سوپرمن باشه یا ثور یا لوسیفر کمیک یا بیاندر یا …
            کریتوس با قدرت امید برندس .
            بخاطر همین قدرت امید خیلی اندرریتد هست و کسانی که این قدرت رو نمی‌شناسن میگن قدرت ضعیفیه!!
            درحالی که سازنده خودش میگه چیزی جلودار این قدرت نیست !

            پاسخ

            • Stan در پاسخ به F

              آبان 26, 1401

              داش قدرت امید هم تا یه حدی قدرت میده
              اصلا در حد افرادی مثل لوسیفر نیست
              سوپرمن و نسخه ناول کریتوس قابل مقایسه تا جایی فهمیدم تقریبا هستن
              ولی نه در اون حدی که تو میگی

              پاسخ

              • F در پاسخ به Stan

                آبان 28, 1401

                میگم سازنده خودش میگه کریتوس با قدرت امید هر شخصی رو شکست میده و فرقی نمیکنه کی باشه
                بعد میگی نه تا حدی قویه؟؟؟

                پاسخ

                • Stan در پاسخ به F

                  آبان 29, 1401

                  داش
                  حرف نویسنده و سازنده اسکیل نمی‌دن باید تو داستان اثبات بشه
                  نیروی امید از پس افرادی بالاتر از یه حد بر نمیاد
                  می‌تونه منظورش هر کرکتری تو گاد آف وار باشه

                  پاسخ

            • Stan در پاسخ به F

              آبان 27, 1401

              داری تعصبی حرف میزنی
              نهایتش با نیروی اومید دیگه خیلی تخفیف بدیم های کامپلکس تا هایپر اسکیلش بره
              چون کیتوس فقط با بلیدز آف کیاس تو فورم انسان از سطح افرادی مثل کرونوس بالاتره
              و کریتوسی که اونهمه سلاح داشت و قدرت خدایان به زور از زئوسو زد
              اما وقتی قدرت امیدو گرفت همه سلاحا و قدرتاشو گذاشت کنار و دست خالی زئوسو تو دو ثانیه شکست داد

              پاسخ

              • F در پاسخ به Stan

                آبان 30, 1401

                اینا حرفهای تعصبی نیستن باور کن فکت هستن
                ببین خود شخص استن لی یه جمله گفته که خیلی مشهوره .میگه که (بین دو شخصیتی که دارن میجنگن برنده اون شخصیتی هست که خود نویسنده تصمیم بگیره کدوم برندس!)
                قدرت امید صرفا قدرت نیست بلکه یه نسخه خیلی خیلی خیلی خیلی قویتر پلات ارمور هست
                یعنی کریتوس اگه قدرت امید رو داشته باشه نویسنده و سازندگان گاد پشتش هستن و نمی‌زارن توی هیچ نبردی شکست بخوره
                هر نبردی که کریتوس داشته باشه سازندگان و نویسندگان مطمئن میشن که کریتوس برندس
                ببین این بحث از فیکشن بیرونه به ورس و یا تایر ربطی نداره و خود سازنده و نویسنده توش دخالت دارن
                شخصیتی مثل لوسیفر و امثالش جلو نویسنده و سازنده چیزی نیستن.
                کریتوس با قدرت امید توی مبارزه با هر شخصیتی برندس چون نویسنده و سازنده به هیچ وجه نمی‌زارن کریتوس ببازه.
                امیدوارم منظورم رو فهمیده باشی.

                پاسخ

                • اال در پاسخ به F

                  آبان 30, 1401

                  این فقط تو دنیای گاد اف وار درسته چون نویسنده هایی که به اون کمک میکنن نمیتونن اونو علیه کاراکتری از یه دنیای دیگه قوز کنن فقط در برابر محدوده نویسندگی خودشون

                  پاسخ

                • hope در پاسخ به F

                  آبان 30, 1401

                  حتی بینهایت هم محدود است.

                  هرگز چنین چیزی نیست که نویسنده با یک شخصیت باشد.

                  اگر نویسندگان خدای جنگ از کریتوس حمایت کنند،نویسندگان مارول و دیسی هم از شخصیت های خود حمایت خواهند کرد.

                  اما بله،قدرت امید توانایی از بین بردن هر شخصیتی رو دارد.

                  پاسخ

                • استون در پاسخ به F

                  آذر 1, 1401

                  اسکارلت کینگ که نویسنده رو خورده و مستر میکسیزپیتلیک که نویسنده رو کتک زده:

                  پاسخ

                  • F در پاسخ به استون

                    آذر 2, 1401

                    خودتم می‌دونی که این چیزا واقعا توی دنیای واقعی اتفاق نیافتاده
                    و نویسنده تصمیم گرفته که از کرکتر خودش به صورت تخیلی کتک بخوره یا خورده بشه
                    الان بنظرت اسکارلت کینگ می‌تونه تورو بخوره😂 البته که نه
                    پس نمیتونه سازنده و نویسنده دیگه ای رو بخوره.

                    پاسخ

                    • استون در پاسخ به F

                      آذر 2, 1401

                      دا تو از این چیزا هیچی نمیدونی بیا فیکشن جاج تا متوجه بشی
                      اسکارلت کینگ از قدرتمند ترین باندلس ها هست
                      و کسایی مثل رایتر و والای همگان چیزی بیشتر از پشه براش نیستن

                      پاسخ

                    • اال در پاسخ به F

                      آذر 4, 1401

                      مستر میکسیز پیتلیک از پنل اومده بیرون با قدرت خودش دیواره چهارم رو شکسته و نویسنده رو زده
                      اسکارلت کینگ ابعاد ساخته شده توسط نویسندشو شکسته و خود نویسنده رو خورده و جذب کرده
                      و بگم این بشر از خواب بیدارشدنشم باندلسه چه برسه به بعدش
                      از خواب که بیدار شد یه درخت که هزاران مولتیورس داخلش بود رو نابود کرد هر مولتیورس اس سی پی ورس هم لایه های بینهایت داخل های اوتره و البته بعد خودش اون درخت دوباره ساخت
                      کشتن نویسنده چیز سختی نیست باید از ابعاد ساخته شده توسط اون بالا بزنی و اگر قدرتی در سطح اون داشته باشی اونجا یه نبرد برابره و نویسنده کنترل زیادی روت نداره

                      پاسخ

                  • hope در پاسخ به استون

                    آذر 2, 1401

                    فرم اصلی لوسیفر نویسنده رو شکست داده و نگذاشته داستانش را بنویسند.
                    ددپول بارها نویسنده رو شکست داده و از کمیک خارج شده.
                    به نوعی کاری کردند که والای همگان،رایتر هم چنین توانایی را نداشتند.
                    اسکارلت کینگ دست بالا گرفته شده و فقط به خاطر فیت اوست.
                    همیشه گفتم که فیت فاکتور خوبی نیست.
                    مستر میکسیزپیتلیک نتوانست در مقابل دارکساید ایستادکی کند اما نویسنده را شکست داده.
                    میبینید؟فاکتور جالبی نیست.

                    بیشتر او را با قدرت هایش مقایسه کنید.

                    پاسخ

                    • اال در پاسخ به hope

                      آذر 4, 1401

                      کاراکتری مثل دد پول یه کاراکتر گگ بحساب میاد که یعنی میتونه کاری مثل شکوندن پنل مانگا کنه در حالی که قدرت کافی رو نداره اما از منطق داستان خارجه

                      پاسخ

                    • اال در پاسخ به hope

                      آذر 5, 1401

                      ترو فرم لوسیفر از قدرتش اما مستر میکسیز پیتلیک و دد پول بخاطر خارج از منطق بودنشون یه کاراکتر پلنت لول هم میتونه اگه خارج از منطق باشه از کمیک بزنه بیرون و دستشو به نویسنده بزنه بعضیا هم با قدرتشان از ابعاد خارجن که میتونن اینکارو کنن

                      پاسخ

                    • hope در پاسخ به اال

                      آذر 26, 1401

                      درسته

                      پاسخ

    • محمد پور محتشم در پاسخ به F

      آبان 22, 1401

      ببین داش جوری که به نظر میاد یا تو هیتر ثوری یا فن کریتوسی یا جفتشونی گزینه ۴ هم وجود نداره من فول فایت ثور و کریتوس رو دیدم دوستان ثور رسما‌ داره کریتوس رو عظاب میده او یک فایت کشتش کریتوس رو بعد زندش کرد بعد‌ آنقدر تو یک فایت دیگه با کریتوس جنگید که کریتوس نفسش گرفت و ثور دو باره کریتوس رو ول کرد جوری که به نظر میرسه ثور داره با کریتوس بازی می‌کنه تو یکی از فایت های دیگشون ثور و کریتوس میولنیر رو می‌زارن وسط‌ و هر دو فشار میدن پلی کریتوس زورش نمی رسه و خب ثور میولنیر رو میگیره و باهاش کریتوس رو می‌کشه بعد دوباره کریتوس رو با رعدش زنده می‌کنه دوستانی که میگفتن کریتوس ثور رو جر میده و نمی دونم ثور جر خورد و اینا برین فول فایت هاشون رو ببینید راستی کریتوس از ثور می‌ترسه چون وقتی ثور اومد یکم بدنش لرزید و وقتی که رفت کلا ترس از ثور معلوم بود تو چهره مثل بیت می‌لرزید ولی ثور خندید و خیلی ریلکس رفت دوستان کریتوس تو گاد آف وار رگناروک مثل اینکه کشته میشه و پسرش جانشینش میشه به تمام کریتوس فنا تسلیت میگم 💔💔😞😞

      پاسخ

      • F در پاسخ به محمد پور محتشم

        آبان 22, 1401

        محمد پور محتشم = Thor fanboy
        آخر بازی کریتوس به ثور رحم کرد و نکشتش
        و دلیل اینکه تو فایت اول شکست خورد این بود که سلاح بلیدس اف چاوز رو نداشت

        پاسخ

        • محمد پور محتشم در پاسخ به F

          آبان 23, 1401

          آخر بازی که بله خودم پشمام ریخت و اینکه ثور دو بار فرصت کشتن کریتوس رو داشت این رو هم در نظر بگیر

          پاسخ

      • Stan در پاسخ به محمد پور محتشم

        آبان 22, 1401

        فایت دوومشون همون قدر یه طرفه بود به نفع کریتوس
        ولی کریتوس به ثور عزیزت رحم کرد زندش گذاشت
        ولی اودین اومد با یه حرکت ثور عزیزتو کشت
        زنده میمونه کریتوس
        اودینتم مرد
        کریتوس اون موقع اصلا نمیدونست کیه ثور اونوقت میترسید ازش؟
        ثور وقتی به کریتوس حمله کرد که نشسته بودن و به دستور اودین بود و کریتوس فقط لوایتان اکس و داشت
        تسلیت میگم به تمام ثور فنا

        پاسخ

        • محمد پور محتشم در پاسخ به Stan

          آبان 23, 1401

          داش دیدیمش آره رحم کرد اما ثور دوبار به کریتوس رحم کرد و اگر به کریتوس رحم نمی کرد گاد آف وار رگناروک خیلی زود تموم میشد

          پاسخ

          • Stan در پاسخ به محمد پور محتشم

            آبان 24, 1401

            یه بار زندش کرد
            و دفعه دووم کریتوس با مشت زدش ثور یه دندون انداخت بیرون رفت

            پاسخ

            • محمد پور محتشم در پاسخ به Stan

              آبان 25, 1401

              داش ثور به چپش هم نبود کریتوس تمام زورش رو گذاشت مشت و زد قیافه و نقص کشیدن و داد کریتوس رو که دیگه شنیدی

              پاسخ

      • Stan در پاسخ به محمد پور محتشم

        آبان 22, 1401

        آخر بازی یورو جر داد واقعا

        پاسخ

        • محمد پور محتشم در پاسخ به Stan

          آبان 23, 1401

          داش ثور حتی تو حالت واریور آف مدنز نبود چه برسه به فول پتنتالش یک طرفه هم نبود به شخصه منو بنیامین یک با دقت نگاه کردیم دیدیم کریتوس هم واقعا تو اون فایت جر خورد

          پاسخ

          • Stan در پاسخ به محمد پور محتشم

            آبان 24, 1401

            کریتوسم فول پاورش نبود
            کریتوس تو فایت دووم زیاد آسیب ندید و بیشتر داشت ثورو جر میداد

            پاسخ

      • رهام در پاسخ به محمد پور محتشم

        آبان 23, 1401

        جالبه بگم کریتوس اصلا قصد فایت دادن نداشت و جلوی حریفاش از فول پاور استفاده نمیکنه تنها دلیلی که ثور زندش کرد هم همین بود بعدم
        تو یه فایت دیگه برعکس کریتوس با ثور بازی میکرد

        پاسخ

        • محمد پور محتشم در پاسخ به رهام

          آبان 24, 1401

          داش فکر کردی ثور از فول‌ پتانسیل استفاده میکرد ثور تو هر مبارزش داشت فقط شوخی میکرد و گرنه اگر می‌رفت تو حالت یکم کمتر نصف پتانسیل که واریور آف مدنز هست کریتوس جر میخورد بنیامین گفت با اینکه دی‌سی فنم ولی ثور کریتوس رو به بازی گرفت دلیل باهاش تو نبرد آخر هم همین بود یکی دیگه از دلایلش فعال نکردن قدرت ها و ابیلیتی‌ هایی که داشت بود ولی کریتوس تقریبا هر وی داشت گذاشت وسط و ثور کم نیورد پاشد ادامه بده کریتوس تسلیم نشد گفت بسه دیگه ثور هم ادامه نداد

          پاسخ

          • رهام در پاسخ به محمد پور محتشم

            آبان 24, 1401

            ثور به این دلیل اولشم تونست کریتوسو بکشه چون سلاحش کلا وقتی به سر میخوره ادمو میکشه هرکی باشی میمیری
            وگرنه کریتوس وقتی به بدنش حمله میشد هیچیش نمیشد

            پاسخ

            • محمد پور محتشم در پاسخ به رهام

              آبان 25, 1401

              داش کریتوس هر چی داش و نداشت فرو کرد تو بدن ثور اصلا جاش تو بدن ثور نمی موند

              پاسخ

              • Stan در پاسخ به محمد پور محتشم

                آبان 26, 1401

                جا لوایتان اکس ته بازی بود
                اصلا دلیلت منطقی نیست برای گیم پلیه
                زئوس کریتوس ده بار باید آف اولیمپوسو کرد تو ک… جاش نموند
                اصلا گیم این که جای بمونه چیز مهمی نیست چون برای جذابیت گیم پلیه

                پاسخ

            • Stan در پاسخ به رهام

              آبان 25, 1401

              تو اساطیر که اینجوری بود و گاد آف وار جزئیات باور نکردنی از اساطیرو قرار داده تو بازیا
              و گفته شده تو اساطیر میولنیر تو کله ی هرکس بخوره طرف میمیره بجز لوکی

              پاسخ

        • Stan در پاسخ به رهام

          آبان 24, 1401

          کریتوس اصلا آماده فایت نبود و تبرشم گذاشته بود رو میز ثور با دستور اودین پتکشو برداشت شروع کرد به زدن کریتوس

          پاسخ

        • استون در پاسخ به رهام

          آبان 26, 1401

          دا خیلی متعصبی تو فایت اول به نفع ثور بود و کشت کریتوسو به هر طریقی و زندش کرد یعنی بهش رحم کرد تو فایت دوم به نفع کریتوس بود و دندون ثور رو شکوند چطوری برنده رو کریتوس میدونی

          پاسخ

          • Stan در پاسخ به استون

            آبان 27, 1401

            خود ثور وقتی داشت خفش میکرد گفت این خدای جنگ نیست خود واقعیتو نشون بده
            ولی صد درصد فایت اول به نفع ثور بود
            ولی اگه فایت اول 70درصد به نفع ثور بود فایت دووم 90درصد به نفع کریتوس بود

            پاسخ

            • استون در پاسخ به Stan

              آبان 29, 1401

              اصلا ربطی نداره زمانی که کریتوس وحشی بود گذشت مثلا واندروومن بیاد ثور اند گیم رو بزنه ثور رو شکست داده در هر حال با این که تو لاو اند تندر ثور نو دیف میزنه

              پاسخ

  6. F

    آبان 16, 1401

    این بحثارو فعلا ول کنین
    چون ثور قراره به دست کریتوس توی گیم gow ragnarok
    جررر بخوره 😂 قراره اودینم جر بدن 😂😂

    پاسخ

    • استون در پاسخ به F

      آبان 17, 1401

      با توجه به سنش احتمالا تو این سری بمیره کریتوس بعد اون ثور اساطیره

      پاسخ

      • F در پاسخ به استون

        آبان 18, 1401

        نه داداش نمی‌خوام اسپویل کنم ولی کریتوس نمیمیره
        در ضمن قدرت کریتوس هم مثل ثور با افزایش سنش بیشتر میشه 😂
        کریتوس فانی نیست و یک خداست و با افزایش سنش پیر نمیشه و نمیمیره
        الان تو نسخه چهارش بالای 1000 سالشه

        پاسخ

        • Stan در پاسخ به F

          آبان 18, 1401

          در واقع سیصد و خورده ای سال

          پاسخ

          • F در پاسخ به Stan

            آبان 19, 1401

            نه داداش هزار به بالاس توی هر سایتی که سرچ کردم زده هزار به بالا

            پاسخ

            • Stan در پاسخ به F

              آبان 20, 1401

              اگه اشتباه نکنم تو کمیکش گفت سیصد سال

              پاسخ

        • استون در پاسخ به F

          آبان 18, 1401

          بعدشم اونطور که رهام میگه ثور اساطیر کامپلکسه
          ثور مارول در حالت عادی اوتره و باز شکست دادن میکابوشی تا دو سه لایه های اوتر فیت داره

          پاسخ

          • استون در پاسخ به استون

            آبان 19, 1401

            جدا از بیس فورم اساطیر یه ترو فورم هم هست که زدن کریتوس بزاش از نفس کشیدن هم راحت تره

            پاسخ

            • Stan در پاسخ به استون

              آبان 20, 1401

              اینطور چیزی اصلا پیدا نکردم

              پاسخ

            • Stan در پاسخ به استون

              آبان 20, 1401

              ته کاری که ثور اساطیر کرده وان شات یوتون هایم بوده که اونم توی چند تا از منابع اساطیری به شکل دیگه ایه
              چنین چیزی که میگید ترو فورم ندیدم

              پاسخ

          • رهام در پاسخ به استون

            آبان 19, 1401

            کریتوس خودش لو تا کمپلکس مولتیورساله با اسکیلای درستش
            ثور یجا وان شاتش کرد و کشتش بعد دوباره زندش کرد که قشنگ معلوم میکنه چی به چیه

            پاسخ

            • Stan در پاسخ به رهام

              آبان 20, 1401

              راحت میشه خیلی بالاتره اسکیلش داد

              پاسخ

            • Stan در پاسخ به رهام

              آبان 20, 1401

              فایت اول یه طرفه به نفع ثور بود (که می‌تونه به این دلیلم باشه که کریتوس فقط لوایتان اکس و گاردین شیلدو داشت و حتی از ریجشم استفاده نکرد)
              ولی فایت دووم همون قدر یه طرفه به نفع کریتوس بود
              وان شات شدنشم درباره اساطیر نورس تا جایی که می‌دونم میولنیر وقتی میخوره تو سر کسی طرف جا در جا میمیره بجز لوکی که چند بار میخوره تو سرش زنده میمونه
              حالا می‌تونه توی بازیم دلیلش این باشه
              چون هر وقت با پتک زد به بقیه بدنش چیزیش نشد زیاد ولی وقتی خورد تو کلش مرد

              پاسخ

            • Stan در پاسخ به رهام

              آبان 20, 1401

              و اگه اینطوری حساب کنیم اودینم ثور وان شات کرد اما موقع فایت با اودین کریتوس چندان مشکلی نداشت(درسته آترئوس و بقیه کمکش بودن اما کار خاصی نکردن و95درصد فایتو کریتوس انجام

              پاسخ

            • استون در پاسخ به رهام

              آبان 20, 1401

              اره دیدم فایت کاملشو ده دقیقه بود

              پاسخ

              • Stan در پاسخ به استون

                آبان 21, 1401

                پنج دقیقه در واقع

                پاسخ

                • استون در پاسخ به Stan

                  آبان 22, 1401

                  نه هم جاهایی که خودت میجنگی و ویدیو گیم پلیش رو هم شد ده دقیقه و سیزده ثانیه

                  پاسخ

                  • Stan در پاسخ به استون

                    آبان 23, 1401

                    سید فکر کنم از یه بخشی به بعد اونی که میگی بازپخش میزنه

                    پاسخ

        • رهام در پاسخ به F

          آبان 18, 1401

          تو این نسخه یه گیم پلی بود از فایت ثور و کریتوس
          اسپویل
          ثور کریتوسو وان شات کرد و کشتش بعد برگشت گفت توخود واقعیتو نشون نمیدی
          بعد یهو شوک داد به کریتوس زندش کرد 😐

          پاسخ

          • Stan در پاسخ به رهام

            آبان 19, 1401

            اسپویل
            .
            .
            .
            .
            .
            .
            .
            .
            با پتک زد تو سرش
            ولی تو نبرد دوم کریتوس میتونست بکشش چون ثور تو اون لحظه نمی‌تونست هیچ کاری کنه و شکستو قبول کرده بود ولی کریتوس بهش رحم کرد

            پاسخ

            • محمد پور محتشم در پاسخ به Stan

              آبان 22, 1401

              تو چند فایتی که دادن ثور همیشه میتونست کریتوس رو بکشه کریتوس تو هیچ فاتی نمیتونست ثور رو بزنه دیگه روی صفحه ثور زده ولی این کریتوس فنا روشون کم نمیشه لامصبا

              پاسخ

              • Stan در پاسخ به محمد پور محتشم

                آبان 22, 1401

                فایت دووم یه طرفم به نفع کریتوس بود و آخرش گیرش انداخت و تورم باختو قبول کرد اما کریتوس ولش کرد
                و آپدیت اومد ثور کشت
                روت کم نمیشه
                وقتی اینطوری کتک خورد و به زور از پس کریتوس الان بر میاد
                برا کریتوس گاد آف 3هیچی نیست

                پاسخ

                • محمد پور محتشم در پاسخ به Stan

                  آبان 23, 1401

                  داش ثور وقتی پاشد میخواست بکشه کریتوس رو کریتوس خودش گفت بیشتر نه وگرنه ثور مشکلی تو کشتن کریتوس نداشت

                  پاسخ

                  • Stan در پاسخ به محمد پور محتشم

                    آبان 24, 1401

                    کریتوسیم که پدر و خواهر و عمه و برادرو عمو و پسر عمو و پدر بزرگ و اجداد و مادر پدر بزرگ و دختر عموش و مادرش و… رو سلاخی کرده صد درصد مشکلی با کشتن ثور نداشت اما نخاست دوباره بشه آدم قبلی

                    پاسخ

                • Stan در پاسخ به Stan

                  آبان 23, 1401

                  اودین اومد

                  پاسخ

              • Stan در پاسخ به محمد پور محتشم

                آبان 22, 1401

                ثور فقط یه بار کریتوسو کشت و یه بار دیگه هم فرصت داشت که کریتوس با مشت زدش
                لایت بعدیشون کاملا به نفع کریتوس بود
                و کریتوس بعد شکستش زندش گذاشت و آوردیم اومد نیزشو کرد تو …ش

                پاسخ

                • محمد پور محتشم در پاسخ به Stan

                  آبان 23, 1401

                  آره و تازه مشت کریتوس خندوندش بیشتر جنبه فان و مسخره بازی داشت ثور و گرنه بعد مشت هم می‌توانست با یک حرکت کله کریتوس رو له کنه

                  پاسخ

          • F در پاسخ به رهام

            آبان 19, 1401

            کریتوس رو نکشت فقط زخمیش کرد
            هشدار اسپویل توی اخر فایت کریتوس ثور رو شکست داد و ثور گفت کارمو تموم کن ولی کریتوس نکشتش
            در واقع کریتوس نمی‌خواد از تموم قدرتش و خشمش استفاده کنه چون نمی‌خواد دوباره به خدای جنگی که قبلاً بود تبدیل بشه خدای جنگ قبلی اصلا در استفاده از قدرتش محدودیتی برای خودش نمیزاشت و دشمنانشو تکه تکه میکرد.

            پاسخ

            • Stan در پاسخ به F

              آبان 20, 1401

              چرا کشت زندش کرد
              ولی آخر بازی تقریبا میشه گفت غایت یه طرفه به نفع کریتوس بود

              پاسخ

            • رهام در پاسخ به F

              آبان 20, 1401

              کشت بعدم گفت الان نباید بمیری تا خود واقعیتو نشون بدی

              پاسخ

            • محمد پور محتشم در پاسخ به F

              آبان 22, 1401

              داش چی میگی کشتش کریتوس رو بازی زد یو آیز دیت چی میگی ثور داره بازی میده کریتوس رو سید هیچ جا کریتوس ثور رو نزد داش کریتوس تو همه ی فایت یا کشته شد ثور بهش رحم کرد دوباره زندش کرد یا کریتوس رو تا سر حد مرگ کتک زد داش کریتوس هیچ وقت ثور رو نزد تا جایی که شنیدم اودین با هیله ثور رو می‌کشه وگرنه تو این گاد آف وار کریتوس کشته میشه چند نفر لو دادن به دست ثور کشته میشه

              پاسخ

            • محمد پور محتشم در پاسخ به F

              آبان 23, 1401

              ثور هیچ وقت نگفت کارمو تموم کن و پاشد کریتوس رو جر تو جر بده کریتوس گفت دیگه بسه حالا خوبه ثور کریتوس رو کشت و بهش رحم کرد و زندش کرد و یک بارمو فرصت داشت کله کچل کریتوس رو له کنه کریتوس هم نگفت تو اون دو مبارزه کارمو تموم کن ثور خودش به کریتوس رحم کرد

              پاسخ

              • Stan در پاسخ به محمد پور محتشم

                آبان 24, 1401

                کریتوس نیزه و بلیداشو کرد تو ثور هنو میگی ثور

                پاسخ

                • محمد پور محتشم در پاسخ به Stan

                  آبان 25, 1401

                  داش ثور میولنیر رو تو فایت های قبل کرد داخل کریتوس کریتوس تو فایت های قبلی کاری جز کتک خوردن نکرد پاره شد تو فایت های قبل تو این فایت هم کریتوس خونی شد

                  پاسخ

                  • Stan در پاسخ به محمد پور محتشم

                    آبان 26, 1401

                    تو فایت اول که نه سلاح داشت نه آماده فایت بود نه هیچی آره اما فایت دووم
                    فقط دو سه تا حرکت با پتک زد که هیچی نشد
                    کریتوس تو فایت با بالدرم خونی میشد ولی درمان میشد
                    نموندن جای زخم یا خون و … خیلی چیزا برای گیم پایه
                    در ضمن توی گاد آف وار چهار گفته شد ثور وقتی به یورمونگاند مشت زد ایگدراسیل ریش ریش شد تو فایت و یورمونگاند به گذشته اومد
                    و بالدرم با سه تا مشت یورمونگاندو بیهوش کرد و کار به فایت نرسید اصلا
                    و وقتی فقط نامیراییشو از دست داد و بقیه قدرتاشو داشت کریتوس جرش داد
                    و خود ثورم جر داد
                    فایت دووم جفتشون برای فایت اومده بودن و فایت عادلانه بود ثور هیچ ضربه کاری هم نزد حتی

                    پاسخ

              • Stan در پاسخ به محمد پور محتشم

                آبان 24, 1401

                و تو فایت دووم هیچ غلطی نکرد و فقط کتک خورد
                و وقتی کریتوس ولش کرد و ثور پاشد کریتوسم خیلی راحت میتونست جای غلاف کردن لوایتان اکس مادر کریتوسو…

                پاسخ

                • محمد پور محتشم در پاسخ به Stan

                  آبان 25, 1401

                  خوبه ثور یه غلطی کرد تو فایت آخر کریتوس که تو دو فایت قبل هیچ غلطی نکرد فقط کتک میخورد 😂😂😂

                  پاسخ

                  • Stan در پاسخ به محمد پور محتشم

                    آبان 26, 1401

                    کلا دو تا فایت داشتن😂
                    حتی فایتارم ندیدی همون دفعه اول بود دوباره داشت خفش میکرد
                    کریتوس حداقل تبرشو تو فایت اول کرد تو شکمش که تا آخر بازی بود و چت تا حرکت زد
                    ثور همونم نزد کلا دو سه بار با پتک زدش که زخمیم بهش نزد و آسیبی نزد بهش و فایت دووم حتی در حدی که کریتوس تو فایت اول به ثور آسیب زد ثور همونقدرم نزد

                    پاسخ

                  • Stan در پاسخ به محمد پور محتشم

                    آبان 27, 1401

                    خوبه کریتوس چنتا ضربه درست حسابی مثل اونی که تا آخر بازی جای تبرش موند و چنتا چیز دیگه زد
                    ثور همونم نزد و فقط داشت پاره میشد

                    پاسخ

          • hope در پاسخ به رهام

            آبان 20, 1401

            اگه اینکه بیس رو در نظر نگیریم و نگیم که بازی برای کریتوسه،من نظرم رو میدم ثور(یعنی قویتره)

            و اینکه بعضیا میگن چون اون هرکول و زئوس یا همه خدایان نورس رو کشته و شکست داده پس قویه.
            دلیلش هم واضحه:بازی متعلق به اونه

            بطور عادی کریتوس همچین هم قدرتمند نیست(بعضی ها نسخه قدرت امید کریتوس رو با لوسیفر کمیک مقایسه میکنن)

            پاسخ

            • Stan در پاسخ به hope

              آبان 20, 1401

              ثور از کریتوس فعلیم مثل چی آخر بازی شکست خورد

              پاسخ

              • hope در پاسخ به Stan

                آبان 21, 1401

                بازی متعلق به کریتوسه و این عادیه.
                بنده بدون اینکه در بازی خودش هست در نظر گرفتم.
                این نظر بنده است و شاید بنده اشتباه میکنم که ثور نورس و باستانی از کریتوس قدرتمندتر باشه اما این نظر بندست.

                پاسخ

            • F در پاسخ به hope

              آبان 20, 1401

              چه اطلاعاتی از قدرت امید داری؟؟؟؟؟
              میشه چندتاشو بگی ؟
              اگه اطلاع نداری تمامی اطلاعتشو بهت بدم که بفهمی قدرت امید چقدر قویه. اطلاعاتی که خود سازنده گفته !

              پاسخ

              • استون در پاسخ به F

                آبان 21, 1401

                داش بینهایت داریم تا بی نهایت
                توی کمیک واندر وومن اگر اشتباه نکنم های اوتره اصلا واندروومن رو وللش سوپرمن های اوتره و لوسیفر هم های اوتر ولی اختلاف فاحشی تو قدرتاشون هست دلیل نمیشه وقتی یه آدمی قدرت و استامینا و اسپید بینهایت داشته باشه کسی نتونه شکستش بده مثال
                بیل از های اوتر تا باندلس اسکیل میشه و همچیش بینهایت هست کریتوس فول پاور امید هم بینهایته ولی این مبارزه تو کمتر از یه ثانیه تمومه

                پاسخ

                • F در پاسخ به استون

                  آبان 22, 1401

                  من نه ثور فن هستم نه کریتوس فن فقط دارم فکت میگم
                  ببینید کلا قانون قدرت امید اینه که همیشه یک قدم از دشمنت جلوتری
                  اون بالا توضیح دادم
                  یه مثال دیگه میزنم این بار با اعداد
                  فکر کن برای مثال قدرت یه شخصی 100 باشه و قدرت تو 1
                  بدون قدرت امید تو شکست میخوری . ولی با قدرت امید
                  قدرت امید قدرتت رو افزایش میده و از 100 بیشتر میشی
                  و اون شخص رو شکست میدی
                  اصلا هم فرقی نمیکنه اون شخص کی باشه چقدر قوی باشه توی چه تایری قرار داشته باشه به چه اندازه قوی باشه تو با قدرت امید پیروز میدانی.
                  باتوجه به سخن خود سازنده اینو میگم.

                  پاسخ

              • hope در پاسخ به F

                آبان 21, 1401

                کی هست که ندونه قدرت امید کریتوس چیه.
                بعضی ها فکرمیکنن که قدرت کیهانی ای هستش درحالی که از روی اسمش میشه فهمید.

                قدرت امید رو هرکسی که اراده داشته باشه میتونه داشته باشه و کریتوس ارادشو داشت و تونست قدرت امید رو داشته باشه.

                پاسخ

                • Stan در پاسخ به hope

                  آبان 27, 1401

                  امید تا گاد آف وار یک تو پندورا باکس بود و بعد باز شدنش به کریتوس منتقل شد
                  و بعد خودکشی کریتوس تو جهان پخش شد
                  این که بگی هرکسی داشتش نبود

                  پاسخ

                  • hope در پاسخ به Stan

                    آبان 30, 1401

                    اگر به جای کریتوس شخصیت دیگه ای هم بود میتوانست قدرت امید را بدست اورد.
                    به نوعی قدرت امید فقط مختص کریتوس نیست.

                    پاسخ

              • محمد پور محتشم در پاسخ به F

                آبان 22, 1401

                داش چی میگی میگم اودین ثور رو کشت چرا نمی فهمی بعد کریتوس با اودین بحثش میشه اگر هم ثور رو زده باشه ثور تو شرایط خوبی نبوده برادر من کریتوس قدرت امید رو داره ثور هم واریور آف مدنز رو داره کریتوس خود واقعیش رو نشون داد ولی ثور هیچوقت نشون نمی ده

                پاسخ

                • Stan در پاسخ به محمد پور محتشم

                  آبان 22, 1401

                  اودین کشتش
                  اما بعد پاره شدنش توسط کریتوس
                  بجز دو سه تا ضربه تو فایت آخر ثور هیچ کاری نکرد و اصلا در حد شکست کریتوس نبود

                  پاسخ

                  • محمد پور محتشم در پاسخ به Stan

                    آبان 23, 1401

                    میگم بابا کریتوس اودین رو راحت کشت ثور هم اودین رو نکشت چون اودین پدرش بود بعد اودین یهو به ثور حمله کرد وگرنه ثور پوست اودین رو مثل پرتغال میکند

                    پاسخ

                    • Stan در پاسخ به محمد پور محتشم

                      آبان 24, 1401

                      اودین اگه فریا نبود اول فایت کریتوسو هم میکشت
                      فریا و آترئوس کمک کریتوس بودن اما بازم بیشتر کارو کریتوس کرد

                      پاسخ

                    • رهام در پاسخ به محمد پور محتشم

                      آبان 24, 1401

                      دیگه واقعا مشخص شد خیلی متعصبی

                      پاسخ

                    • Stan در پاسخ به محمد پور محتشم

                      آبان 25, 1401

                      اول فایت اودین آترئوسو زد کریتوسو هم با یه طلسم گیر انداخت و کریتوس رو کامل متوقف کرد
                      ولی فریا از یه نفرین استفاده کرد و اودینو گیر انداخت یعنی اگه نفرین فریا نبود اودین کریتوسو هم میکشت

                      پاسخ

                  • محمد پور محتشم در پاسخ به Stan

                    آبان 24, 1401

                    داش خو کریتوس انتقام اون دو بار پاره شدنش توسط ثور رو گرفت ثور جر داد کریتوس رو

                    پاسخ

                    • Stan در پاسخ به محمد پور محتشم

                      آبان 24, 1401

                      اینکه ثور مثل چی جلو کریتوسی که الان یک هزارم قدرت گاد آف سه رو هم نداره پاره شد و حتی حرکتی نزد که کریتوس آسیب زیادی ببینه (فایت دووم )نمیشه چشم پوشی کرد

                      پاسخ

            • رهام در پاسخ به hope

              آبان 21, 1401

              کریتوس تو ناول فکر کنم اوترورسال بود اسکیل و استیتمنتاش هست اما در سطح لپسیفر نیست
              دیگه پلاته دیگه پلات در اخرین لحظه ک کرکترا امید خپدشونو از دست میدن و ویلن میرع برا وین یهو از نامگا یه سوپر پاور میاد سراغ هیروی داستان نمونش فیلم ثور رگناروک هلا داشت ثورو میکشت ک ثور با اودین حرف زد و یهو گودرتمند شد پ زد هلا و ارتششو ترکوند

              پاسخ

              • Stan در پاسخ به رهام

                آبان 21, 1401

                خطم رو هلا ننداخت
                سورتور همه کارو کرد

                پاسخ

                • استون در پاسخ به Stan

                  آبان 22, 1401

                  اگر بخوایم از دیدگاه تو ببینیم به ثور چندین بار بهش نکرو سورد برخورد کرد و وارد بدنش شد ولی سریع به مبارزه برگشت که نکرو سورد شمشیر خدا کشه و برای ثور مثل کریپتونایت میمونه ولی تقریبا سوپرمن تو سینما با کریپتونایت داشت کشته میشد و این باز هم اختلاف قدرت زیاد ثور و سوپرمن رو نشون میده تو سینما

                  پاسخ

                  • Stan در پاسخ به استون

                    آبان 26, 1401

                    الان که راحت میزنه منظورم ثور3 بود

                    پاسخ

              • hope در پاسخ به رهام

                آبان 21, 1401

                اینکه شخصیت در چه سطحی باشه ربطی نداره.

                رایتر رو امنی ورس میدونن(omniverse) درحالی که انیمال من یک شخصیت نیمه فانی هستش.
                هردو فانی هستند فقط رایتر یک نویسنده هستش.
                انیمال رایتر رو به راحتی کشت و از بین برد.

                لوسیفر از اورووید جون سالم به در برد.

                دختر سنجابی تانوس رو شکست داد.
                تانوس شخصیتی است که خالق مارول جلوش کم اورده،تانوس تقریبا در اکثر کمیک های مارول حضور داشته و اکثر شخصیت های مارول رو شکست داده و کشته،چه کیهانی چه فانی.

                اینکه یه شخصیت امنی ورس باشه یا یونیورس فرقی نمیکنه.

                شما هرشخصیتی رو روی فیت و سطح اون مقایسه میکنین که اشتباه ترین فاکتور مقایسه است.

                پاسخ

                • Stan در پاسخ به hope

                  آبان 22, 1401

                  اومنی ورسال؟
                  یه کرکتر اومنی و سالم تو مارول و دی سی نیست

                  پاسخ

                • رهام در پاسخ به hope

                  آبان 23, 1401

                  اتفاقا من فقط از روی فیتش مقایسع نمیکنم
                  ما اصلا امنیورسال تو تیرینگ سیستم نداریم
                  یه کرکتر حتی میتونه با نابود کردن یه یونیورس های اوترورسال بشه من خودم بارها بحثش پیش اومده و از کازمالجی حرف زدم

                  پاسخ

      • محمد پور محتشم در پاسخ به استون

        آبان 24, 1401

        چرا احساس میکنم آستن و آف کریتوس فن هستن

        پاسخ

        • Stan در پاسخ به محمد پور محتشم

          آبان 24, 1401

          همونقدر که تو رو ثور تعصب داری منم رو کریتوس
          اما حرفمو حداقل با منطق میزنم
          چون کریتوس وقتی سلاحاش دم دستش بود و آمادگی داشت واسه فایت زد ثورو مث چی جر داد
          اون وقت تو میری از ثور مارول حرف میزنی
          اینطوریه پس ماهم نسخه های خارج گیمو حساب میکنیم

          پاسخ

    • رهام در پاسخ به F

      آبان 17, 1401

      داداش اون ثورو با ثور مارول مقایسع نکن اون کمپلکسه

      پاسخ

    • hope در پاسخ به F

      آبان 20, 1401

      بازی متعلق به کریتوسه و اینکه تو بازی بتونه هرکسی رو شکست یا بکشه جای تعجب نداره

      پاسخ

  7. استون

    آبان 14, 1401

    فکر میکردم اشتباهه ولی محتشم کلا یه حرف درست زد که این بود
    ثور کتاب بینهایت رو بلند کرده تو دوازده سالگی و سوپرمن تو اوج تونسته بلند کنه (منظورم از اوج اینه موقعی که یه قهرمان کامل بوده) و اگر از این رو حساب کنی قدرت بدنی ثور نصبت به دورازده سالگی فوق العاده بیشتره و آزگاردی ها هم هر چقدر سنشون بیشتر میشه قویتر میشن
    در این صورت ثور قوی تر از سوپرمنه

    پاسخ

    • Stan در پاسخ به استون

      آبان 15, 1401

      یه بی نهایت میتونه از یه بی نهایت دیگه بیشتر باشه
      و به چند بعدی بودن و … اون بی نهایتم بستگی داره

      پاسخ

    • رهام در پاسخ به استون

      آبان 15, 1401

      قبلا هم گفتم یه بینهایت میتونه از یه بینهایت دیگه کوچیکتر یا بزرگ تر باشه ممکنه بینهایتی که سوپرمن بلند کردع بزرگ تر از مال ثور باشع

      پاسخ

    • محمد پور محتشم در پاسخ به استون

      آبان 16, 1401

      داش اینم یه فکت که تونستی قبول کنی و این فکت باز میگه ثور قدرت بدنی امی سورابل داره

      پاسخ

    • hope در پاسخ به استون

      آبان 20, 1401

      ثور در بعضی جاها وزن هم اندازه ماشین رو کم اورده.
      هرگز نمیشه گفت که قدرت بدنی کدام بیشتره.

      سوپرمن قدرت بدنی ثابتی داشته و فیت های زیادی داره.
      از نظر بنده این پوینت برای سوپرمن هستش.

      پاسخ

      • محمد پور محتشم در پاسخ به hope

        آبان 22, 1401

        خیلی معذرت می‌خوام شما اطلاعاتت از کمیک کافی نیست که این پوینت رو برای سوپرمن میدونی ثور بیس قدرت بدنیش‌ هم اندازه کازمیک ارمور سوپرمن امی سورابل هست که بالاتر از هر بینهایتی هست

        پاسخ

        • Stan در پاسخ به محمد پور محتشم

          آبان 22, 1401

          منطقیه

          پاسخ

        • استون در پاسخ به محمد پور محتشم

          آبان 22, 1401

          رهام عکس کامنت محتشمو فقط بزار فیکشن جاج پین کنن

          پاسخ

          • محمد پور محتشم در پاسخ به استون

            آبان 24, 1401

            حقیقته اودین سورد وزنش امی سورابل هست قدرت بدنی امی سورابل برای نابود شدن یا بلند کردنش نیازه ثور بلندش کرد و پرتش کرد سمت اریشم

            پاسخ

            • رهام در پاسخ به محمد پور محتشم

              آبان 24, 1401

              اصلا دیگه بحث باهات خنده داره

              پاسخ

              • محمد پور محتشم در پاسخ به رهام

                آبان 25, 1401

                خو توی کمیک اومده آره بگو بحث با کمیک بی فایده هست حالا خوبه تو کمیک اومده دیگه حرف قدرت بدنی سوپرمن رو نزن که من قدرت بدنی سوپرمن رو تو کمیک پخی هم نمی دونم

                پاسخ

                • Stan در پاسخ به محمد پور محتشم

                  آبان 26, 1401

                  با دیالوگ اسکیل نمی‌دن
                  هیچ پخی نمی‌بینی ؟😂😐
                  بلند کردن بهشت به تنهایی از تمام شاهکار های که گفتی بالاتره

                  پاسخ

                • رهام در پاسخ به محمد پور محتشم

                  آبان 26, 1401

                  وای چی میگی ببین بذار بهت بگم
                  ثور با تمام فیت هاش اوتره و تنها فیتی که های اوتر دارع زدن میکابوشیه که اونم اوت لایره پس اوتر
                  اما سوپرمن های اوتره سورس رو سوراخ کرده جلوی بلید مقاومت کرده ورلد فورجر رو زده
                  همین نشون میده ثور اصلا نمیتونه سوپرمن رو شکست بده تو هیچ جوره نمیتونی ثابت کنی ثور های اوتره چون فیتی نداره

                  پاسخ

                  • استون در پاسخ به رهام

                    آبان 27, 1401

                    داش بر چه اساسی داری میگی اوت لایره وقتی تونسته فونیکسو وان شات کنه میتونه یه کرکتر های اوتر رو بزنه حتی تو سایت های بزرگ خارجی و حتی ویکی پدیا هم نوشته میکابوشی ساخته شده تا دشمن ثور و هرکول باشه یعنی از دشمنای اصلی ثور هست و شکست دادنش اوت لایر نیست
                    فقط بگو بر چه اساسی داری میگی

                    پاسخ

                    • رهام در پاسخ به استون

                      آبان 29, 1401

                      اینو دیگه میتونی تو فیکشن جاج بپرسی
                      وان شات کردن فونیکس هم فیت اوتره نه های اوتر

                      پاسخ

                    • استون در پاسخ به رهام

                      آذر 2, 1401

                      اصلا مگه من گفتم های اوتر گفتم وقتی یه کسی مثل فونیکسو وان شات کرده میتونه با یه مبارزه یه کرکتر های اوتر رو بزنه
                      سوپرمن ورلد فورجر رو وان شات کرد
                      ثور هم فونیکسو

                      پاسخ

                    • رهام در پاسخ به استون

                      آذر 3, 1401

                      ربطی نداره ثور تا وقتی یه اوترورسال رو ترنسند نکنه فیت های اوتر ندادع حتی با وان شات کردن فونیکس
                      سوپرمن هم این فیتش اوتر در نظر گرفته میشه نه های اوتر

                      پاسخ

                    • استون در پاسخ به رهام

                      آذر 5, 1401

                      مگه من گفتم فیت سوپرمن های اوتره؟

                      پاسخ

            • اال در پاسخ به محمد پور محتشم

              آبان 25, 1401

              پس اودین سورد از مولتیورس مارول که نصف واسه دیسی سنگین تره

              پاسخ

        • hope در پاسخ به محمد پور محتشم

          آبان 22, 1401

          شاید شما از من بیشتر میدونین و بنده اشتباه میکنم.
          سوپرمن به قدرتش معروفه و این بر کسی پوشیده نیست.
          طبق چیزی که گفتم ثور در بعضی جاها وزن هم اندازه ماشین رو کم اورده.
          سوپرمن یک قدرت ثابتی رو بهمون نشون داده.
          ۵ بار مقابل هم قرار گرفتن که ۳ بار سوپرمن پیروز بوده و ۲ بار ثور.
          از نظر قدرت بدنی سوپرمن کمی قدرتمندتر است
          سوپرمن:۱۰
          ثور:۸
          اینکه شما میگین ثور قدرت بیشتری داره یک نظر افراطی ای هستش و به احتمال زیاد کسی جز طرفداران ثور قبول نخواهد کرد.
          بنده کمیک هارو از سایت های غیر ایرانی تهیه میکنم و نظرات ها رو هم میبینم.
          Marvel VS DC
          این کمیک رو شما میتونین از سایت های غیر ایرانی تهیه کنین و حتما هم نظرات رو بخونین.

          پاسخ

          • محمد پور محتشم در پاسخ به hope

            آبان 24, 1401

            باهات موافقم ام ببین دوست من بوده که سوپرمن از یک موتور یا بکس بهش برخورد کرده ناک اوت شده یا مثلاً نتوانسته حتی یک راکت رو بلند کنه من هیچ جا از کمیک های مارول ندیدم ثور وزن ماشین کم بیاره چون تو جنگش با هرکول کلا کم مونده بود خود شهر نیویورک رو پرت کنن سمت هم ببین دوست من ثور دو خدا هست هم خدای قدرت بدنی هم خدای آذرخش من تحقیق کردم به این نتیجه رسیدم که خدای قدرت بدنی لقبی هست که خود ثور روی خودش گذاشته و برای این این لقب رو روی خودش گذاشته چون متوجه شده قدرت بدنیش از هرکول بیشتره برای همین این لقب رو روی خودش گذاشته ولی کسی به این لقب نمیشناسش فقط سیف تو یک کمیک به این لقب صداش کرد ثور هم به قدرت بدنی خودش معروف هست ببین عزیزم این دلیل نمیشه که همه میگن سوپرمن قدرت بدنیش‌ بیشتره شما قبول کنی لی اینکه چون که به این لقب معروف هست قوی تر بدونیش شما ببین ثور یک خدای آذرخش هم هست و چون خدای آذرخش لقب اصلیش هست خب طبق معلوم باید قدرت بدنیش از قدرت بدنی هرکول کمتر باشه ولی توی کمیک و پنل ها و شواهد و شاهکار ها و مدارک قدرت بدنی ثور با اختلاف زیاد از هرکول بیشتره شما برو فیت ها رو ببین و درک کن بعد بیا بگو که سوپرمن قوی تره یا ثور

            پاسخ

            • رهام در پاسخ به محمد پور محتشم

              آبان 24, 1401

              مگه اصلا به خدا بودنه چی میگی
              اونجایی که سوپرمن از کلی شکست خورد سر کریپتونایت بود
              خیلی جاها ثور کم اورده خیلی جاها سوپرمن همین کریتوس وزن کازمالجیشونو یجا تحمل کرد یجا نمیتونست سنگو تکون بده
              حتی کسانی که تو پاور اسکیل هیچ کاری ندارن میدونن قدرت بدنی سوپرمن از ثور بیشتره
              فکر کن سوپرمن که وزن بهشت رو روی دوشش گذاشته رو با ثور که با زحه میولنیرو از تو سیاه چاله کشیده بیرون مقایسه کنی

              پاسخ

              • محمد پور محتشم در پاسخ به رهام

                آبان 25, 1401

                ببین من با تو حرف ندارم هیچ کمیکی ثور کم نیورده اتفاقا سوپرمن خیلی جا ها بدون کریپتونایت کم آورده میگم دیگه حرف قدرت بدنی سوپرمن رو نزن جات بودم بحث رو می‌بردم سمت سرعت دیگه فیت از باند کردن و پرتاپ کردن وزن امی سورابل بالاتر؟؟؟؟

                پاسخ

                • Stan در پاسخ به محمد پور محتشم

                  آبان 26, 1401

                  کم نیاوردی چون هیچی از پاور اسکیل نمیدونی نصف حرفاتو هم از خودت در میاری
                  وزن خود مولتی ورس مارولم امی سورابل نیست شعر نگو
                  بلند کردن بهشت به تنهایی از تمام چیزایی که گفتی بالاتره

                  پاسخ

                  • استون در پاسخ به Stan

                    آبان 27, 1401

                    داش ثور ایگدراسیل رو هل داده اونجوری که استاد محتشم میگویید: بی نهایت هست و امی سورابله
                    جالبیش اینجاست افرادی که تو کمیک هستن از تیر بندی سر در میارن و اودین گفته ثور قدرت بدنیش امی سورابله و امنیورسال تا مگاورسال هست☠️

                    پاسخ

                    • رهام در پاسخ به استون

                      آبان 29, 1401

                      سالاد الویه شدم

                      پاسخ

                    • Stan در پاسخ به استون

                      آبان 29, 1401

                      مگا ورس که میشه همون هایپر ورس
                      پس احتمالا منظورشون از اومنی ورسالم اوتره
                      اصلا چیزی به اسم اومنی ورسال تو تایرینگ سیستم نیست

                      پاسخ

                    • Stan در پاسخ به استون

                      آبان 29, 1401

                      تازه کامنتتو درست خوندم 😂🗿✊🙌

                      پاسخ

                    • اال در پاسخ به استون

                      آبان 30, 1401

                      تازه این اساتید گفتن کازمیک آرمور نهایتش های متاورسال تا مگا ورسالند💀💀

                      پاسخ

                • رهام در پاسخ به محمد پور محتشم

                  آبان 26, 1401

                  بلند کردن بهشت و سوراخ کردن سورس
                  بله هست

                  پاسخ

            • hope در پاسخ به محمد پور محتشم

              آبان 25, 1401

              اودین بار ها قدرت رو از ثور گرفته و به نوعی ثور تبدیل به یک انسان فانی میشه.
              درحالی که سوپرمن به جز ضعف خودش یعنی کریپتونایت در جایی مغلوب وزن سنگین نشده.
              همه میگن چون ثابت شده است.
              احتمالا شما راجب رون کینگ ثور حرف میزنین اما بنده از نسخه های عادی این دو شخصیت حرف میزنم.
              رون کینک ثور یک شخصیت دست بالاگرفته شده است که طبق تحقیقات و بررسی های سایتا و حتی چیزی که خودمون دیدیم،این شخصیت از اودین قویتر است به نوعی دو برابر اودین است.
              ایا توانایی ۲ اودین برای نابودی یک قادرمطلق کافی است؟
              به فیت و شاهکار اگه باشه اودین فیت های زیاد تر و بزرگ تری نسبت به رون کینگ ثور داره.
              تنها نسخه ای که از ثور توانایی نه تنها شکست کازمیک سوپرمن بلکه کشتن میلک من سوپرمن هم رو هم داره فرم اصلی ثور در کمیک ها است(True Form Thor)

              خدای اهن یا Iron God
              این شخصیت توانای شکست رون کینگ ثور رو داره اما آیا واقعا خداست؟
              خیر و فقط یک لقب است.
              خدای اذرخش
              خدای اهن
              خدا در اینجا فقط یک لقب است.
              خدای قدرت بدنی منظور از این نیست که قادرمطلق است،به منظور این است که دارای قدرت بدنی بسیاری است.

              سوپرمن بارها نظم منظومه شمسی رو با قدرتش به هم ریخته و حتی از بین برده.
              بارها مقابل دارکساید ایستادگی کرده

              از طرفی ثور مقابل سلسیال ها و گالاکتوس و حتی اودین ایستادگی کرده و این واقعا قدرت بدنی قوی اون رو میرسونه اما ثابت نیست.
              اگر این قدرت بدنی ثابت بود بی شک امتیاز به اینگونه بود
              ثور:۱۰ میلیون
              سوپرمن:۱۰
              اما این قدرت بدنی ثابت نیست.
              ما به همین دلیل میگیم که سوپرمن قدرت بدنی بهتری داره چون ثابته.

              پاسخ

              • محمد پور محتشم در پاسخ به hope

                آبان 25, 1401

                من راجب ثور بیس حرف میزنم نگاه کن ثور بیس آنقدر قویه مردم با ران کینگ ثور اشتباه می‌گیرنش

                پاسخ

              • Stan در پاسخ به hope

                آبان 25, 1401

                درسته به خاطر جذابیت گیم ،کمیک و… اینطور چیزا هست
                مثلا کریتوس یجا به زور یه سنگ بلند میکنه یه جا هم یه هکاتونکریدو یه دستی بلند میکنه

                پاسخ

              • Stan در پاسخ به hope

                آبان 25, 1401

                با بخش زیادی از حرفات موافقم و واقعا رون کینگو خیلی دست بالا گرفتن
                ترو فارمم اصلا تو کمیک نیست
                ولی آیرون گاد به نظرم اگه با کازمیک فایت بده میزان قابل توجهی احتمال برد آیرون گاد بیشتره
                و سوپر من فیتایی داره که به راحتی میشه از چیزایی که گفتی بیشتر اسکیلش کرد

                پاسخ

                • hope در پاسخ به Stan

                  آبان 28, 1401

                  فرم اصلی ثور در حد یک صفحه در کمیک Agent Of Asgard#616 حضور داشته که اون رو ثور باستانی(ثور واقعی) میدونن و میشناسن.

                  پاسخ

          • استون در پاسخ به hope

            آبان 26, 1401

            دا ربطی به این نداره که به چی معروفه سوپرمن به استقامت معروفه ولی بینهایت کرکتر داریم که قدرت بدنیشون بالاتره

            پاسخ

        • رهام در پاسخ به محمد پور محتشم

          آبان 23, 1401

          واااای اینو 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂فک کن کسی که قادره کل لیمبو رو روی انگشتس بذاره از کسی مثل ثور قدرت بدنی پایین تری داشته باشه وای

          پاسخ

          • محمد پور محتشم در پاسخ به رهام

            آبان 24, 1401

            برادر من ثور اودین سورد رو بلند کرده اودین گفته وزن اودین سورد امی سورابل هست خو به من چه ربطی داره قدرت بدنی کازمیک ارمور از ثور پایین تره برو یقه دی‌سی رو بگیر خب 🤣🤣🤣😂😂😂😂

            پاسخ

            • Stan در پاسخ به محمد پور محتشم

              آبان 24, 1401

              گفته امی سورابله😂؟منقیه
              پس زره نابود گرم امی سورابله

              پاسخ

              • محمد پور محتشم در پاسخ به Stan

                آبان 25, 1401

                اودین کنترلش کرد برای همین اودین سورد رو بلند کرد

                پاسخ

                • Stan در پاسخ به محمد پور محتشم

                  آبان 27, 1401

                  اودین خودش برای اینکه نمیتونست بلندش کنه از زره نابود گر استفاده کرد

                  پاسخ

            • رهام در پاسخ به محمد پور محتشم

              آبان 24, 1401

              داداش حرفات خنده داره تو پنلای دیسی اومده امنیورس یعنی الان دیسی امنیورس دارع؟
              تو میتونی اسکن معتبری بدی در این رابطه؟
              اصلا قابل مقایسه نیستن کسی که سورس رو سوراخ کرده و لیمبو رو روی انگشتش میذاره قدت بدنیش از ثور که با زجه از سیاه چاله میاد بیرون مقایسه میکنی؟اصلا دیگه دیبیت باها خنده داره

              پاسخ

              • محمد پور محتشم در پاسخ به رهام

                آبان 25, 1401

                ببین حرف پنل ها رو قبول نداری دیگه مشکل خودته برو خودت رو گول بزن که من چرت میگم و وزن اون شمشیر آنی سورابل نیست درضمن کی بود گفت پس دسترویر هم امی سورابل قدرت بدنی داره دارم میگم اودین کنترلش کرد پس لیاقت اودین رو داشت بوده ثور داشته دسترویر رو کنترل می‌کرده دسترویر تونسته میولنیر رو بلند کنه بعدشم لیاقت روی ربات ها کار ساز نیست

                پاسخ

                • رهام در پاسخ به محمد پور محتشم

                  آبان 26, 1401

                  قطعا بلند کردن بهشت و سوراخ کردن سورس فیت های به شدت قدرتمند تری هستن جناب
                  بهشت هم سطح با کره مانیتوراست که تو کره مانیتور ها مولتیورس و لیمبو از ناخون کوچیک ترن

                  پاسخ

                  • Stan در پاسخ به رهام

                    آبان 27, 1401

                    که خود مولتیورسو لیمیو تا های اوتر اسکیل میشن تا جایی که فهمیدم (نمیدونم تا چه لایه ای ولی تا جایی فهمیدم تا های اوتر میرن)

                    پاسخ

                  • رهام در پاسخ به رهام

                    آبان 29, 1401

                    امیر ببخشید باگ خورد تو کامنت خودت ج بدم
                    حتی خود مولتیورس هم تا های اوتر اسکیل میشه چه برسه به لیمیو

                    پاسخ

                • Stan در پاسخ به محمد پور محتشم

                  آبان 27, 1401

                  با دیالوگ اسکیل نمیدن دوست عزیز

                  پاسخ

            • اال در پاسخ به محمد پور محتشم

              آبان 25, 1401

              سوپرمن که بهشت رو بلند کرده :اوکی

              پاسخ

              • محمد پور محتشم در پاسخ به اال

                آبان 25, 1401

                داش بهشت چیه 😂😂😂😂 دارم میگن اودین سورد وزنش امی سورابل هست تو پنل ها اومده اودین گفته 😂😂بهشت کیلو چنده

                پاسخ

                • Stan در پاسخ به محمد پور محتشم

                  آبان 26, 1401

                  کیلویی های اوتر

                  پاسخ

                • رهام در پاسخ به محمد پور محتشم

                  آبان 26, 1401

                  بهشت هم سطح با کره مانیتوراست که توش لیمبو از ناخون کوچیک تره
                  هرچقدر میخوای میتونی انکار کنی اما همچنان ثور هیچ فیتی در این سطح ندارع

                  پاسخ

  8. استون

    آبان 14, 1401

    داشتم کامنتای قدیمی رو میخوندم که دیدم رهام نوشته تو تابستون برای تفریح دو بار نارتو رو دیدم که 720 قسمته
    نمیخوام پز بدم ولی من روزی 40 قسمت میدیدم و تو کمتر از 20 روز تموم شد

    پاسخ

    • Stan در پاسخ به استون

      آبان 15, 1401

      و منی که تو سه هفته مانگارو خوندم کامل

      پاسخ

      • استون در پاسخ به Stan

        آبان 16, 1401

        رهام نشد رو تو ریپلی بزنم من چهارده ساعت تو روزو ناروتو میدیدم از چهار بعد از ظهر که بیدار میشدم تا شیش هفت صبح

        پاسخ

      • استون در پاسخ به Stan

        آبان 16, 1401

        دمت گرم فقط چطوری

        پاسخ

        • Stan در پاسخ به استون

          آبان 17, 1401

          دانلود کردم از مانهوا سایت خوندم
          بلیچو تا وساطاشم حال ادامشو ندارم

          پاسخ

    • رهام در پاسخ به استون

      آبان 15, 1401

      داش جالبه بگم من اولا ترول میکردم قبلا خیلی مشنگ میزدم😂😂😂بعدم داداش هر ساعت میشع سه تا اپیزود دید حتی اگه ۱۲ساعت هم بشینی ببینی میشه ۳۶ قسمت که تو قطعا نمیتونی ۱۲ ساعت بشینی بکوب ببینی

      پاسخ

    • اال در پاسخ به استون

      آبان 16, 1401

      وان پیس دو یا سه هفته

      پاسخ

      • استون در پاسخ به اال

        آبان 17, 1401

        دیگه چرت داری میگی

        پاسخ

        • Stan در پاسخ به استون

          آبان 18, 1401

          وان پیس خیلی از زندگی و چشمات بگذری تو یه ماه بشه پونصد قسمت پره پرش دید

          پاسخ

          • اال در پاسخ به Stan

            آبان 19, 1401

            اوپنینگ و اندینگو اسکیپ میکردم میشه ۵ دقیقه از ۲۲ دقیقه راحت

            پاسخ

            • Stan در پاسخ به اال

              آبان 20, 1401

              وان پیس و نمیشه
              ناروتو یا بلیچ میگفتی قابل باور تر بود

              پاسخ

              • اال در پاسخ به Stan

                آبان 24, 1401

                وان پیس بهم حال میداد حتی مطمئن نیستم چقدر شده همینطوری میگم ۳ هفته

                پاسخ

  9. F

    آبان 13, 1401

    (قویترین نسخه سوپرمن میلک منه نه کازمیک ارمور سوپرمن)
    میلک من مداد رایتر رو ازش دزدیده و داستانشو خودش نوشته فیت بالاتر از این میخوای که قبول کنی سوپر من قویتر از ثور هست ؟(با پورمحتشم هستم )
    این بحث چرا تمومی نداره اخه؟
    ما نمیتونیم نتیجه مبارزه ای که اتفاق نیافتاده بین کازمیک ارمور و رون کینگ رو بگیم چون نویسنده تصمیم میگیره کدوم برنده میشه!
    ولی در مورد میلک من میشه نظر داد چون خودش نویسنده هست والسلام.

    پاسخ

    • اال در پاسخ به F

      آبان 14, 1401

      کازمیک هم توانایی هایی مثل پلات آرمور و پلات منی پولیشن داره که یعنی میتونه داستان رو تغییر بده و البته نیمه قادر مطلقه که تا خودت همچین هکس هایی نداشته باشی نمیتونی شکستش بدی یعنی اونم میبره چون عین یه نویسنده میتونه داستان رو تغییر بده

      پاسخ

      • F در پاسخ به اال

        آبان 14, 1401

        99 درصد شخصیت اصلی های داستان پلات ارمور رو دارن.
        یعنی تو ورس خودشون تحت نظر رایتر هستن و ممکن نیست در طول داستان کشته بشن
        اینکه میگی پلات ارمور داره بازم به رایتر ربط داره

        پاسخ

        • اال در پاسخ به F

          آبان 16, 1401

          درسته پلات چیزیه که باعث میشه تو نبرد ها بهشون کشته بشه حریف های کمی قوی‌تر از خودشون رو بکشن ولی کازمیک پلات خیلی تو لول بالاییه تا یه چیزی مثل لوسیفر و اینا نباشی نمیتونی شکستش بدی فقط قویتر میشه و شکستت میده

          پاسخ

      • Stan در پاسخ به اال

        آبان 14, 1401

        گفته شده میلک قدرت تمام سوپرمنارو داره
        ولی نسخه سوپرمن نیست

        پاسخ

      • F در پاسخ به اال

        آبان 14, 1401

        درباره پلات منی پولیشن اره راست میگی کازمیک ارمور چنین توانایی داره
        ولی میلک من کجا و این کجا😂
        بازم میگم شانس برنده شدن میلک من جلوی هر نسخه از ثور (البته نسخه های اصلی نه فن مید) صد در صد هست
        و شانس برنده شدن کازمیک آرمور بالای 90 درصد.

        پاسخ

        • Stan در پاسخ به F

          آبان 15, 1401

          میلک نسخه سوپر من نیست

          پاسخ

    • Stan در پاسخ به F

      آبان 14, 1401

      میلک من فقط قیافش شبیه سوپر منه و گفته شده قدرت تمام نسخه هاشو داره
      ولی گفته نشده یا اشاره نشده سوپرمنه
      و در حال حاضر نسخه سوپر من به حساب نمیاد

      پاسخ

    • رهام در پاسخ به F

      آبان 14, 1401

      جالبه بدونی هم دیبانک شده هم اصلا نسخه سوپرمن نیست

      پاسخ

      • F در پاسخ به رهام

        آبان 16, 1401

        گفته شده یکی از کپی های سوپر منه ولی من نشنیدم گفته بشه دیبانک شده یا شاید من نمیدونستم
        از کی دیبانک شده؟

        پاسخ

        • رهام در پاسخ به F

          آبان 17, 1401

          چرا نمیشه پنلشو داد وگرنه میدادم

          پاسخ

  10. F

    آبان 13, 1401

    تو انیمه به جز رایتر فک کنم قویتر از hajun نداریم درسته؟
    Kami tenchi که تقریبا بدون فیت هست نمی‌تونیم در موردش نظر بدیم
    از فدراین هم قویتره نه؟

    پاسخ

    • اال در پاسخ به F

      آبان 14, 1401

      کامی هایپرورساله
      هاجونم که کلا ماساداورس رو هرکی واسه خودش رنک میکنه یکی میگه اوتره یکی میگه های اوتره یکی میگه اینفینیتی لیرز اینتو باندلسه

      پاسخ

      • F در پاسخ به اال

        آبان 14, 1401

        ولی انصافاً فیتاش اونقدر خوبه که به جرات میتونم بگم قویترین توی انیمه هست
        هاجون چهار پنج تا خدای باندلس رو نو دیف سولو کرده حتی با استفاده از درصد کمی از قدرتش همشونو نو دیف زده🥶🥶🥶

        پاسخ

        • رهام در پاسخ به F

          آبان 15, 1401

          داداش کجا و کی گفته اونا باندلس بودن اونا اتفاقا اوترورسال بودن و کلا ورس حاجون سه بار دیبانک خورده و الان رو اوترورسال میچرخه

          پاسخ

          • Stan در پاسخ به رهام

            آبان 29, 1401

            تو اوج قبل این قضایا کلا سه تا خدای حادو بودن که باندلس به حساب میومدن تا جایی فهمیدم

            پاسخ

        • اال در پاسخ به F

          آبان 16, 1401

          همه اونام دیبانکن مثل خود هاجون

          پاسخ

      • Stan در پاسخ به اال

        آبان 14, 1401

        تا جایی فهمیدم به های اوتر دینابک شده و قبلا باندلس بوده

        پاسخ

      • رهام در پاسخ به اال

        آبان 14, 1401

        دیبانک شده داش رو اوترن الان

        پاسخ

    • Stan در پاسخ به F

      آبان 14, 1401

      حاجون و خدایان هادو دینابک شدن
      کامیم فکر کنم دینابک شده
      حاجون تا جایی فهمیدم دیگه های اوتره و قدرتمندای انیمه و اینا الان ونگ لینگ و آکوتوعن (اوناهم های اوتر میشه گفت)
      ونگ لینگو بعضیا میگن دینابک شده تو تلگرام پرسیدم بعضیا میگن نشده خودمم داستانشو نخوندم

      پاسخ

      • رهام در پاسخ به Stan

        آبان 15, 1401

        داداش دیبانک نبود؟

        پاسخ

      • رهام در پاسخ به Stan

        آبان 15, 1401

        دیبانک نشده مث ک تو یه پنل مانگا از مانگا پریده بیرون نویسندرو کتک زده😂😂😂

        پاسخ

    • رهام در پاسخ به F

      آبان 14, 1401

      داداش اولا رایتر انیمع نیست بعدم حاجون دیبانک شده و الان اکوتو سای باندلس قوی ترینه

      پاسخ

      • F در پاسخ به رهام

        آبان 15, 1401

        منظورم از رایتر تجسم نویسنده بود

        پاسخ

    • رهام در پاسخ به F

      آبان 14, 1401

      فدرین ک اسکیلش ۱ لایه های اوتره اگه اشتباه نکنم درست مشخص نی
      کامی تنچی هم تنها فیتش وان شات کردن یه کرکتر هایپرورساله

      پاسخ

      • Stan در پاسخ به رهام

        آبان 15, 1401

        فدراین فکر کنم اوتره یا همون ۱لایه های اوتر
        کامی تنچی خودم تنچی مویو نخوندم ولی خیلیا میگن پرسیدم ازشون این فیت مال یه کلون کامیه

        پاسخ

        • رهام در پاسخ به Stan

          آبان 17, 1401

          من اینطور شنیده بودم که تنها فیتش همینه
          تو داستانای باتلر و ماریا که میتونستن کریتور بشن اینا اوترورسال بودن و فدرین همشونو ترنسند کرده و رسما ۲ بعدی میبینه که فیت های اوتره

          پاسخ

  11. محمد پور محتشم

    آبان 12, 1401

    رهام تو چطور میتونی بگی شاهکار لیمبوی کازمیک ارمور بالاتر از شاهکار ترو ایگدراسیل ران کینگ ثور هست اون ایگدراسیل پایه هست که سطح مولتیورسال پلاس داره نه ترو ایگدراسیل ترو ایگدراسیل شامل تمام دنیاهای بینهایت میشه نه مثل ایگدراسیل که شامل 9 realms میشه ترو ایگدراسیل شامل infinite realms میشه تمام مارول درون ترو ایگدراسیل قرار داره حتی خود قلمرو والای همگان در ترو ایگدراسیل قرار داره توی پنل های مارول هم هست میتونی بری سرو کنی ببینی

    پاسخ

    • Stan در پاسخ به محمد پور محتشم

      آبان 14, 1401

      هر رلم مولتی سایز پس در نتیجه =هاپره
      که از شاهر لیمبو پایین تره
      وان ابو ال تا جایی فهمیدم تو خانه ایده ها زندگی میکنه

      پاسخ

      • استون در پاسخ به Stan

        آبان 15, 1401

        نه والای همگان نیست فک کنم دادگاه هست

        پاسخ

    • رهام در پاسخ به محمد پور محتشم

      آبان 14, 1401

      خوب الان ثور چه کاری با این ترو ایگدراسیلت کرده؟ترنسند؟

      پاسخ

      • محمد پور محتشم در پاسخ به رهام

        آبان 16, 1401

        ران کینگ ثور با یک ضربه نابودش کرده بعد با قدرتش دوباره خلقش کرده اصلا من چرا دارم میگم تو که آنقدر اذعان میشه برو سرچ کن و برو پنل ها رو ببین

        پاسخ

        • رهام در پاسخ به محمد پور محتشم

          آبان 17, 1401

          وای میشه بگی تو کدوم کمیک؟دوستان عزیز کمیک خون کمیکی که میگه رو چک کنید

          پاسخ

          • محمد پور محتشم در پاسخ به رهام

            آبان 19, 1401

            من اسم کمیک‌ رو نمی دونم ولی کمیک ماله سال ۱۹۹۸

            پاسخ

            • Stan در پاسخ به محمد پور محتشم

              آبان 19, 1401

              اسمشو پیدا کن بگو
              نمیشه هرچی کمیک مارول مال1998بریم بخونیم

              پاسخ

            • رهام در پاسخ به محمد پور محتشم

              آبان 19, 1401

              داداش اصلا اسم کمیکو نمیدونی واقعا خوندیش؟؟؟؟؟؟؟؟

              پاسخ

  12. استون

    آبان 2, 1401

    آقا بیاین یه بار برای همیشه تمومش کنیم چون من خودم از اول این مقاله و چهار نفری تقریبا یه ساله داریم بحث میکنیم
    بیاین تو نسخه های قدرتمند
    قبل بحران
    بعد بحران
    حالت پرایم
    با فیت های اوت لایر و بدونه اوت لایر
    بیس فورم
    و سینما مقایسه کنیم تا یه بار برای همیشه تمومش کنیم

    پاسخ

    • رهام در پاسخ به استون

      آبان 3, 1401

      قوی ترین نسخه ها
      سوپرمن کازمیک ارمور/رون کینگ ثور
      این که بحث نداره قبلا حرفشو زدیم شاهکار های سوپرمن بشدت بزرگ ترن
      لیمبو رو روی انگشتش گذاشت
      سورس رو شکافته
      تا اورووید اسکیل میشه
      سرعت بی ربط داره(تو ورسس بتل میتونید چک کنید)
      که همینای برای سولو کردن ازگارد کافیه
      بیس فورم ها بزرگ ترین شاهکاراشون بدون در نظر گرفتن اوت لایر ثور
      شکست دادن میکابوشی(همراه با چند نفر دیگه)که تا های اوتر میهش اسکیلشو برد
      سوپرمن هم سوراخ کردن سورس اونم چندین لایست
      از اونجایی که سورس تا صبح بالاتر از میکابوشی اسکیل میشه قطعا فیت سوپرمن قوی تره
      بقیشونم در نظر بگیریم مثل وان شات کردن فونیکس
      سوپرمن هم جلوی بلید مقاومت کرده و همینطور ورلد فورجر رو زده که جفتشون تا اوتر میشه اسکیلشو برد و حتی بالاتر از لایه فیت ثور
      سوپرمن بعد از بحران فیت های بهتری نسبت به قبل بحران داره اما قبل بحران رو رسما میشه شکست ناپذیر و بدون نقطه ضعف دونست
      سینما هم که هیچی ثور جفت مارول و دیسی رو سولو میکنه

      پاسخ

      • استون در پاسخ به رهام

        آبان 4, 1401

        میکابوشی معمولی اوتر پلاسه و با جذب تقریبا کل مولتی ورس مارول 98 درصد های اوتره رده بالا میشه یعنی از بیس لاین بالاتر و در حد سورس هست شایدم بالاتر

        پاسخ

        • رهام در پاسخ به استون

          آبان 5, 1401

          های اوتر لایه لایه حساب میشع کسی مث لوسیفر تا ۶ لایه های اوتر فیت داره مثلا یه های اوتر دو لایه رو ترنسند کنی تازه میشی سه لایه
          در واقع فکر نمیکنم میکابوشی بیشتر از سه لایه های اوتر اسکیل بشه

          پاسخ

      • محمد پور محتشم در پاسخ به رهام

        آبان 4, 1401

        بحث اول بیا نه لیمبو رو بلند نکرد گفت لیمبو کجاست یک سر به دراکو بزن نسخه های بالا کازمیک ارمور سوپرمن شکست میخوره

        پاسخ

        • رهام در پاسخ به محمد پور محتشم

          آبان 5, 1401

          از نصف به بعد نفهمیدم چی میگی

          پاسخ

          • استون در پاسخ به رهام

            آبان 6, 1401

            ++++

            پاسخ

          • محمد پور محتشم در پاسخ به رهام

            آبان 8, 1401

            نه نفهمی 😂😂😐

            پاسخ

            • رهام در پاسخ به محمد پور محتشم

              آبان 9, 1401

              هیچکی نفهمیده

              پاسخ

              • محمد پور محتشم در پاسخ به رهام

                آبان 11, 1401

                تو همیشه از طرف دیگران حرف میزنی تو نمی‌فهمی دلیل نمیشه دیگران هم نفهمن

                پاسخ

                • استون در پاسخ به محمد پور محتشم

                  آبان 12, 1401

                  فقط اون نیست که نمیفهمه از 100درصد حرفات 90درصدشو از خودت در میاری 9 درصدش هم معلوم نیست چی مینویسی اون یه درصد هم کلمه هایی مثل
                  که و است و… هستن

                  پاسخ

                  • رهام در پاسخ به استون

                    آبان 14, 1401

                    پرت شدم

                    پاسخ

                  • Stan در پاسخ به استون

                    آبان 15, 1401

                    90 درصد تخیلات
                    9درصد سی بی ار
                    ۱ درصد کمیک

                    پاسخ

                    • محمد پور محتشم در پاسخ به Stan

                      آبان 16, 1401

                      از رهام و استون تو که بهتر میدونم به نظر خودم

                      پاسخ

                    • Stan در پاسخ به محمد پور محتشم

                      آبان 17, 1401

                      درباره کازمالاجی نمیدونی و میگی تاثیر نداره(که تو پاور اسکیل یکی از چیزای مهم کازمالاجی ورس اون فرده)میگی به بعدم ربطی نداره و هر بی نهایتی بی نهایته و فرقی با هم نداره
                      حتی طبقه بندی سرعت و تایرینگ سیستمو نمیدونی
                      از حرفات میشه فهمید
                      ای پی و دی سیم نمیدونی چیه
                      اونوقت میگی اطلاعاتت بالاس؟
                      خواهر و مادر اعتماد به سقفو غزا دار کردی

                      پاسخ

                    • استون در پاسخ به محمد پور محتشم

                      آبان 17, 1401

                      نظر خودت راجب خودت اصلا مهم نیست
                      نصف حرفات رو خودت میگی نصف نصفه باقی مونده هم معلوم نیست چی مینویسی بقیش شاید درست باشه
                      رهام که اسکیل رو میدونه
                      اال هم هم اسکیل هم کمیک
                      منم هم اسکیل هم کمیک ولی نه تا اندازه رهام و اال
                      تو یه ذره فقط کمیک بقیش سایت

                      پاسخ

                    • رهام در پاسخ به استون

                      آبان 20, 1401

                      داداش من خودم جلو کسی مثل کیا به راحتی کم میارم این میگه اونی که ویس میداد چرت و پرت میگفت😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                      پاسخ

                    • رهام در پاسخ به محمد پور محتشم

                      آبان 17, 1401

                      به نظر خودت*
                      ولی از نظر حدودا 100 نفر داری چرت میگی

                      پاسخ

    • استون در پاسخ به استون

      آبان 4, 1401

      اول از همه نسخه های قدرت مند
      ار کی تی و کازمیک که کازمیک میزنه صد در صد
      نکرو ثور و وان میلیون بدونه دخالت پرزنس ثور میزنه اکستریم دیف یا های دیف با دخالت پرزنس نو دیف سوپرمن میزنه
      کینگ فونیکس پیر با منهتن که نمیدونم ولی کل قدرت فونیکسو داره ولی فک کنم بازم منهتن
      قبل بهران شنیدم تو کمیک د نکست با کف دستی واقعیت رو پاره کرده سوپرمن و تقریبا نو دیف میزنه
      بعد بهران سخت میشه بخوایم ریز باشیم
      زور سوپرمن
      استقامت برابر تا حدودی سوپرمن
      پاور ثور
      اسپید سوپرمن
      مهارت ثور
      ای کیو سوپرمن
      بتل آی کیو ثور
      تجربه ثور
      مهارت مبارزه ثور
      فیت برابر تا حدودی سوپرمن
      ابیلیتی ثور
      اگیلیتی سوپرمن
      هکس سوپرمن
      کمبت اسپید سوپرمن
      کمبت ثور
      کمبت اسکیل ثور
      که برابر هست تقریبا ولی ثور میزنه یکی از دلایل من مهارت مبارزه هست که با اون میتونی به قولی قدرت و استقامت کمتر رو جبران کنی
      ولی قدرتی سوپرمن جلو هست 55به45
      حالت پرایم یا اوج
      با در نظر گرفتن وان شات کردن فونیکس و ورلد فورجر و زدن میکابوشی فول پاور و سوراخ کردن سورس من برابر میدونم
      بدونه فیتای اوت لایر سوپرمن میزنه
      با فیتای اوت لایر به احتمال قوی ثور بزنه شاید با ترمو بلست سوپرمن وان شات بشه که برای نسخه عادی هست
      بیس فورم ها که موقع بعد بحران گفتم
      سینما هم که ثور کلا قویترینه بخوایم دقیق باشیم
      قدرت ثور
      استقامت ثور
      سرعت سوپرمن
      پاور ثور
      مهارت ثور
      ابیلیتی ثور
      هکس ثور
      تجربه ثور
      آی کیو سوپرمن
      مهارت مبارزه ثور
      ترول اسپید ثور بخاطر بای فراست
      اگیلیتی سوپرمن
      کمبت اسپید سوپرمن
      ای کیو سوپرمن
      بتل آی کیو ثور

      پاسخ

      • hope در پاسخ به استون

        آبان 16, 1401

        طبق تجربیات و حتی گفته ها پرزنس حتی مولتیورس هم نیست
        قادر مطلق نیست
        دانای مطلق نیست
        حاضر مطلق نیست
        حتی نیمه قادر مطلق هم نیست
        تاریکی پرزنس رو به راحتی کشت جوری که پرزنس نفهمید از کجا خورده،لوسیفر قولش زده و از نظر سرعتم که هیچ چیز خاصی ازش ندیدیم
        طبق گفته ها سن پرزنس و تجربش حتی از دریم مارول هم خیلی کمتره
        برای مثال
        دریم:۱۰
        پرزنس:۱

        پس پرزنس حتی نمیتونه کار خاصی بکنه
        و حتی خالق دیسی هم نیست به هیچ وجه

        رون کینگ ثور زیادی دست بالا گرفته شده درحالی که کمی از اودین قدرتمندتره
        تغییر واقعیت کازمیک سوپرمن انقدری قوی نیست که بخواد روی افرادی مثل رون کینگ ثور اصلا کار بکنه
        برای مثال
        سطح تغییر واقعیت کازمیک سوپرمن:۵
        لوسیفر:۱ میلیارد

        برای اینکه کامنت طولانی نشه فعلا ادامه نمیدم

        پاسخ

        • Stan در پاسخ به hope

          آبان 17, 1401

          اون بدون در نظر گرفتن کازمالاجیه
          و تا جایی فهمیدم انگار مشخص شده سورس همون پرزنسه
          پلاتو برعکس گفتی
          رون کینگ اصلا در حد فایت با کازمیکم نیست
          و اینکه پلات کازمیکم تا جایی می‌دونم بی نهایته اما پلاته لوسیفر محدوده(خودم فن لوسیفرم ولی تا جایی می‌دونم اینطوریه)

          پاسخ

          • رهام در پاسخ به Stan

            آبان 18, 1401

            سورس=اورووید=پرزنس
            همشون یکین

            پاسخ

            • Stan در پاسخ به رهام

              آبان 19, 1401

              شحیح است

              پاسخ

              • رهام در پاسخ به Stan

                آبان 21, 1401

                بلی دوست عزیز داش سر دلقک بازی منم فیکشن جاج بن خوردم 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂اسممو عوض کردم RoH گذاشتم الان

                پاسخ

            • hope در پاسخ به رهام

              آبان 20, 1401

              منظور شما از سورس کدام سور هستش
              سورس اصلی یا جک کربی
              یا سورس عادی.

              سورس(جک کربی) جدیدترین منبع قدرت دنیای دیسی کمیکس معرفی شده.(بعضیا میگن اورووید هم از این شخصیت سرچشمه میگیره).

              پرزنس دست بالاگرفته شده و اصلا قابل قیاس با اورووید و سورس چه عادی چه جک کربی نیست.

              پاسخ

              • Stan در پاسخ به hope

                آبان 21, 1401

                گفته شده سورس و پرزنس یکین

                پاسخ

                • hope در پاسخ به Stan

                  آبان 22, 1401

                  منظور شما سورس نوع یک هستش.
                  فرم اصلی پرزنس یاTrue From The Presence
                  شخصیت قدرتمندی هستش.
                  اما ایا بازم شما فکرمیکنین با اورووید یکسانه؟
                  بنده نظرم نه هستش(به هیچ عنوان)

                  در سری کمیک های گرین لنترن سورس جدیدی به نام جک کربی معرفی شد…چهره اون تمام چیزهارو به شما نشان خواهد داد.
                  کسی که اورووید از اون سرچشمه میگیره قابل قیاس با پرزنس نیست.

                  پاسخ

              • رهام در پاسخ به hope

                آبان 21, 1401

                پرزنس دیسی بله
                اما پرزنس ورتیگو بشدت قدرتمند تره
                منظور بنده سورس وال هستش
                سورس وال و اورووید و پرزنس همگی یکی هستن دوست عزیز

                پاسخ

            • اال در پاسخ به رهام

              آبان 21, 1401

              خانه ایده ها همون اورویده

              پاسخ

          • hope در پاسخ به Stan

            آبان 20, 1401

            دلیل قدرتمند بودن کازمیک سوپرمن پلات اون هستش.

            اما تغییر واقعیت اون گفتم که؛انقدر قدرتمند نیست که بتونه واقعیت افراد کیهانی رو تغییر بده.

            شخصیت لوسیفر نیازی به پلات بینهایت نداره و از طرفی سلاحی داره که واقعیتو پاره میکنه.

            پاسخ

            • Stan در پاسخ به hope

              آبان 21, 1401

              درسته لوسیفر در هر صورت به راحتی میزنه

              پاسخ

        • رهام در پاسخ به hope

          آبان 18, 1401

          داداش پرزنس دیسی یه کرکتر حقیره و پرزنس اصلی مال ورتیگوعه که به شدت قدرتمند تره و ختی میشه گفت وان ابو ال رو کی او میکنه

          پاسخ

          • hope در پاسخ به رهام

            آبان 20, 1401

            پرزنس دیسی کامیکس و ورتیگو زیاد فرقی نمیکنه
            اکثر شخصیت های ورتیگو و دیسی انچنان در قدرت فرقی نمیکنن.

            بنده زیاد از پرزنس ورتیگو هم چیز خاصی ندیدم.

            فکرنمیکنم پرزنس بتونه والای همگان رو بزنه و اینکه پرزنس با اون مقایسه میشه خیلی اشتباهه.

            پاسخ

            • Stan در پاسخ به hope

              آبان 21, 1401

              اتفاقا خیلی تفاوت قدرت دارن

              پاسخ

            • رهام در پاسخ به hope

              آبان 21, 1401

              اتفاقا برعکس شاهکار های پرژنس اون رو از وان ابو ال قدرتمند تر میکنه به راحتی
              اتفاقا خیلیم فرق میکنن و کرکتر های ورتیگو بشدت قدرتمند ترن

              پاسخ

              • hope در پاسخ به رهام

                آبان 22, 1401

                تنها کسی که نسخه ورتیگو چ دیسی اون فرق میکنه لوسیفر هستش(منظور فرم اصلی اون نیست.فرم اصلی این شخصیت در ورتیگو نویسنده رو شکست داده و نگذاشته که داستانش توسط نویسنده نوشته بشه و فقط یک بار حضور پیدا کرده در کمیک ها)

                کمیک های ورتیگو معروف هستن
                به خصوص کمیک های ۲۰۰۴ و ۲۰۰۰
                هیچ چیزی ندیدم و فکرنمیکنم بتونه با کسی که تجسم تمام نویسندگان مارول هستش مقابله کنه.
                والای همگان رسما یک نویسنده هستش و چون بعضی نویسندگان مارول در دیسی هم بودند(جک کربی،استن لی)
                والای همگان احتمالا بتونه روی دیسی هم کنترل داشته باشه(فقط یک تئوری هستش،نه دیده شده نه ثابت اما همچنان تئوری جالبیه)

                هرگز پرزنس ورتیگو یا دیسی رو با والای همگان مقایسه نکنین.

                پاسخ

                • رهام در پاسخ به hope

                  آبان 23, 1401

                  دوست عزیز نویسنده بودن پان ابو ال خیلی ساله که توسط خود شخص استنلی دیبانک شده ک گفته بود من وان ابو ال نیستم و این قضیه خیلی وقته رد شده
                  بدون احتساب این نوینسدگی وان ابو ال کرکتری های اوتر با احتمالا هفت یا هشت لایه فیت های اوتر باشه شایدم کمتر که در این صورت از پرزنس شکست میخوره
                  وقتی پرزنس دیسی از لوسیفر دیسی قوی تره
                  بنده کمیک نمیخونم سر همین نمیتونم فیت زیاد نام ببرم اما در هر صورت با اسکیل های درست پرزنس »وان ابو اب

                  پاسخ

                  • Stan در پاسخ به رهام

                    آبان 24, 1401

                    نویسنده باشه هم بازم باندلس نیست
                    چون کازمالاجی مارول فرا تر از های اوتر نیست

                    پاسخ

                    • hope در پاسخ به Stan

                      آبان 25, 1401

                      اینکه اوتر باشد یا غیر اوتر زیاد اهمیتی نداره.
                      هزاران بار یک شخصیت که در حد انسان بوده،یک شخصیت کیهانی رو شکست داده.
                      بازهم میگم،بدترین فاکتور مقایسه همین سطح بندی کردن شخصیت ها است.

                      پاسخ

                    • رهام در پاسخ به hope

                      آبان 26, 1401

                      شکست دادن دلیل قوی تر بودن نیست
                      برای مقایسه دوتا کرکتر از ورس مختلف قطعا به این تیرینگ بندی و کازمالجی نیازه
                      مثلا کرکتر های ناروتو رو میشه بدون این دو مورد حساب کرد و مقایسع کرد اما قطعا نمیشه انوس و ریمورو

                      پاسخ

                    • hope در پاسخ به رهام

                      آبان 28, 1401

                      بله درسته به هیچ عنوان.
                      چون کمیک ها با انیمه و… زمین تا اسمان متفاوته و دنیای متفاوتی داره.
                      ددپول یک شخصیت واقعی رو شکست داده جهت اطلاع شما دوست عزیز.
                      یک شخصیت خالق تمام یک کمیک رو به راحتی از بین میبره.
                      میلک من توسط زن شگفت انگیز شکست میخوره بدون اینکه اذیتی بشه.
                      درحالی که چنین چیزی رو در انیمه یا کارتون و فیلم ها هرگز نمیبینیم و نخواهیم دید.

                      دنیای انیمه را هرگز با کمیک مقایسه نکنید چون در کمیک ها حتی اگر یک شخصیت واقعی هم باشید توسط شخصیت کمیکی شکست میخورید.

                      پاسخ

                    • Stan در پاسخ به hope

                      آبان 29, 1401

                      منظور اینه وقتی دوتا ورس مختلف مقایسه میشن باید با در نظر گرفتن کازمالاجی اون دو ورس تایرینگ سیستم و…با هم مقایسه میکنیم اون افرادو
                      چون ورسا کازمالاجی و قوانین یکسانی ندارن و برای اینکه بگیم کدوم قوی تره باید اسکیل درستی ازشون داشته باشیم

                      پاسخ

                  • hope در پاسخ به رهام

                    آبان 25, 1401

                    شما دوباره با استفاده از فیت های شخصیت ها باهم دیگه مقایسه میکنین.
                    پرزنس توسط خود شخص لوسیفر که طبق گفته های شما پرزنس ورتیگو قدرتمندتر است شکست میخوره.
                    به همین خاطر میگم که دیسی و ورتیگو شخصیت پرزنس تفاوت انچنانی ندارن
                    بعد ها دوباره توسط تاریکی بطور خیلی وحشتناکی کشته میشه.(تاریکی از افرادی مثل دارکساید ضعیف تر است،بدون در نظر گرفتن قدرت های پرزنس)

                    پرزنس حتی نیمه قادرمطلق هم نیست و به نوعی چون فقط پدر لوسیفر هستش فکرمیکنند از همه قویتر است درحالی که شخصیت قدرتمندی نیست.

                    استن لی هرگز،حداقل بنده ندیدم که راجب شخصیت والای همگان صحبتی بکنه.
                    چهره والای همگان گویای همه چیز است.(خود شخص استن لی)
                    و دارای قدرت تمام نویسندگان ما ول کامیکس.

                    اگر شخصیتی به دلیل اینکه از کمیک های خود خارج شده باشد قدرتمند باشد(میلک من) پس ددپولی که هم نویسنده را شکست داده هم از کمیک خارج شده باید قدرتمندتر از میلک من سوپرمن باشد.
                    اگر انها از کمیک خارج میشوند،والای همگان خالق همان کمیک است.
                    اگر شخصیتی قادرمطلق،دانای مطلق،حاضرمطلق است،والای همگان خالق تمام ان توانایی هاست.
                    اگر درحال حاضر کمیکی درحال ساخت است تمام انها به دلیل وجود والای همگان است.(وجود تمام نویسندگان)

                    والای همگان صرفا قدرت کیهانی ندارد بلکه خالق تمام قدرت های کیهانی و مطلق کامل ها است.

                    در این موضوع با صحبت شما
                    در غیر اینصورت پرزنس از رایتر هم قدرتمندتر است.

                    پاسخ

                    • Stan در پاسخ به hope

                      آبان 25, 1401

                      آواتار نویسنده بودن دلیل بر قدرت فرد نیست
                      و رایترو هم برای این که کازمالاجی دیسی که های اوتره و کرکترای های اوتر و … زیادی خلق کرده و خودش ازشون بالاتره میشه باندلس در نظر گرفت
                      برای این که بگیم آواتار نویسنده چقدر قویه به کازمالاجی که خلق کرده و کرکترایی که خلق کرده نگاه کنیم
                      مثلا حتی مولتی ورس دی سی که تا های اوتر میشه اسکیل داد(نمیدونم دقیق تا چه لایه های اوتری)که بخش کوچیکی از کازمالاجی دی سیه
                      ولی وان ابو ال کازمالاجیه مارولو نمیشه اونقدر اسکیل داد که بشه باندلس وان ابو الو در نظر گرفت

                      پاسخ

                    • hope در پاسخ به Stan

                      آبان 28, 1401

                      تنها شخصیتی که رایتر خلق کرده انیمال من هستش که بعدها توسط همان شخص کشته میشود.

                      والای همگان خالق تمام کمیک های مارول هستش که این رو به دوست شماهم گفتم.
                      به نوعی هرچیزی که در مارول وجود دارد توسط والای همگان خلق شده است(به دلیل موجود تمام نویسندگان در والای همگان)

                      هرگز نمیتوانم اوتر یا غیر اوتر و کازمالجی یا غیر کازمالجی در نظر گرفتن شما را درک کنم.

                      پاسخ

                    • رهام در پاسخ به hope

                      آبان 25, 1401

                      خوب مشخصا به شدت کمیک خونید
                      ولی بگم چرا استنلی چندین سال پیش توی یه مصاحبه که ازش سوال کردن برگشت گفت من والای همگان نیستم پ از اونجایی که والای همگان به صورت استنلی شناخته میشد رسما دیبانک شد
                      وان ابو ال فیتی نداره که اون رو بیشتر از هفت الا هشت لایه های اوتر برسونه که شاید حتی از این کم تر هم باشه
                      با اینکه شما میگید همین پرزنس دیسی لوسیفر رو خلق کرده همین ژور میکائیل
                      لوسیفر دیسی تا شش لایه های اوتر فیت داره و حتی میتونه از این هم بیشتر بره
                      پرزنس با همین یه فیت نسون میده چقدر میتونه قدرتمند باشه
                      حالا شما حساب کن که پرزنس ورتیگو به شدت قدرتمند تر از پرزنس دیسیه و اصلا قابل قیاس نیستن

                      پاسخ

                    • hope در پاسخ به رهام

                      آبان 28, 1401

                      من زیاد با اینکه فاکتور شما چرا اوتر یا کازمالجی هستش متوجه نمیشم و درک نمیکنم.

                      گفتم و بازهم میگم
                      پرزنس در کمیک های سال ۲۰۰۴ توسط پرزنس و تاریکی شکست میخوره(ورتیگو)
                      بعد ها دوباره توسط تاریکی شکست میخوره.
                      اینکه افراد قدرتمندی رو خلق کرده دلیل بر توانایی های اون نیست.
                      لوسیفر توسط الین بلاک شکست میخوره به راحتی هرچه تمام.(قدرت پرزنس رو دارا نبود،پرزنس قدرت زیادی هم ندارد که دارا باشد حتی،پس زیاد فرقی نمیکند)

                      فیت والای همگان خلق تمام کمیک های مارول است.
                      یعنی هرچه کمیک به تازگی ساخته بشه این به نام شخصیت والای همگان زده میشه(قدرت تمام نویسندگان)
                      ایا از این بهتر؟

                      اما توسط تانوس شکست خورد.
                      دلیلش هم این است که والای همگان روی رگلاتور ضعف دارد.
                      به نوعی حتی اگر بیوه سیاه هم این سلاح رو داشت میتونست والای همگان را از بین ببرد.

                      مهم فیت نیست دوست عزیز.
                      اینکه بک شخصیت چه کاری کرده و چه کاری میتونه بکنه.
                      میلک من رو از رایتر هم قدرتمندتر میدونن،چون خارج از کمیک رفته و داستانش را خودش تغییر داده.
                      پس باید ددپول را هم اینطور در نظر بگیریم.
                      ددپول از دیوار چهارم خارج شده(از کمیک خارج شده) و نویسنده رو شکست داده.(چندین بار)
                      ایا ددپول قدرتمندترین شخصیت کمیک است؟

                      اقای استن لی هرگز در مورد والای همگان صحبتی نکرده.

                      پاسخ

  13. استون

    مهر 28, 1401

    منتغ محتشم
    ThOr Is GoD
    LuCiFeR iS DeViL
    GoD»DeViL

    پاسخ

    • رهام در پاسخ به استون

      مهر 29, 1401

      ++++

      پاسخ

    • محمد پور محتشم در پاسخ به استون

      مهر 29, 1401

      من کی این رو گفتم منتغ تو و رهام اینه منتغ فن بیسی تون رو به من نچسبونید

      پاسخ

      • استون در پاسخ به محمد پور محتشم

        مهر 30, 1401

        از کسی که میگه ثور امنی ورس وان شات کرده و از انفجار امنی ورس جون سالم بدر برده در حالی که برای کشتن خدایان یونیورس بوده به میولنیر میگه وزن بینهایت در حالی که باید لایق باشی همچین حرفایی بعید نیست

        پاسخ

        • محمد پور محتشم در پاسخ به استون

          آبان 1, 1401

          اون ار‌ کی تی بود دو اینجوری میگن تو سایت و نه برای کشتن خدایان امنی ورس اینجور دارن میگن بعد بنظرت‌ وقتی جاذبه بینهایت داره یک چیز رو می‌کشه اون چیز وزن بینهایت نداره ؟؟؟؟

          پاسخ

          • استون در پاسخ به محمد پور محتشم

            آبان 2, 1401

            داداش اسکارلت کینگ فول دارک هولد اومگا رایتر نمیتونن همچین کاری کنن بعد میگی ار کی تی میتونه منتغ

            پاسخ

          • استون در پاسخ به محمد پور محتشم

            آبان 2, 1401

            وقتی باید لیاقت داشته باشی بینهایت نیست اصلا اگر ثور بی لیاقت بلند میکرد باز یه چیزی

            پاسخ

            • محمد پور محتشم در پاسخ به استون

              آبان 4, 1401

              داش فیت بینهایت نمی دونی تو اصلا هیچی نمی دونی فقط از کازمالوجی یکم میدونی رهام تو فکشن جاج چی کارت کرده. میگم جاذبه بینهایت داره میولنیر رو می‌کشه اصلا درس خوندی؟ اون موقع لیاقت ثور یعنی تمام ازگاردی ها و کریپتونی ها. هی خودت رو به در و دیوار میزنی که حرفت رو بی منطق به کرسی بنشونی. دیگه رسماً فشاریم کردی. چی رهام بهت گفته من رفتم فکشن جاج اصلا بی حساب حرف میزدن یکی بود ویس میداد فکر کنم رهام بود اصلا رسما جوک تعریف میکرد. ببین استون اون بالانوشتی بیاید این بحث رو تموم کنیم ولی تا وقتی دی‌سی فن هایی مثل تو که خودشون رو مارول فن جا میزنن هستن به هیچ جا نمی رسیم تعصب دی‌سی فنا غیر قابل اندازه گیریه به قول خودشون بی ربط. سوپرمن از همه ی لیگ عدالت و اونجرز بالاتره ولی از ثور پایین تره در همه جا مهم نیست چه نسخه چه زمانی چه مکانی سوپرمن رده پایین و زیر ثور هست و دیگه باید پزیرای این باشید چون فکت هست و چیزی که هست رو نمیشه و نمی‌تونید عوضش کنید سوپرمن از همه بالاتره ولی از ثور و سنتری کم میاره دیگه به این دو نمی‌رسه سنتری کی گفته کپی سوپرمن هست سنتری قدرت بدنی فوق بیشتری نسبت به سوپرمن داره سرعت بسیار بیشتری نسبت به سوپرمن داره هوش بیشتری داره منبع قدرتش بیشتره و فرق می‌کنه و حتی تاریخ چه برعکسی نسبت به سوپرمن داره و کلا تفاوت داره خدا به کی بگم سوپرمن از ثور و سنتری ضعیف تره ثور دست بالاتره سوپرمنه این رو بپذیرید یوتیوبر ها پذیرفتن الا دی‌سی فنا تعداد دی‌سی فنا ده برابر مارول فنا هست در فضای مجازی برید تحقیق کنید میفهمید البته اگر بتونید بفهمید که من بعید می‌دونم یکی مثل استون و اال و رهام چیزی بفهما چون نمی خوان بفهما دوست های من دوره سوپرمن سر اومده دیگه سوپرمن تموم شد رفت ثور و سنتری حلواش رو هم خوردن بسه دیگه قبل بحران میدونی چیه ؟؟؟؟ یک سوپرمنه که با یک عطسه معروف شده میدونی ثور کیه کسیه که برای نابودی سیارات معروف شده میدونی سوپرمن به چی معرف شده به فن بیس هاش میدونی ثور به چی معروف شده به قدرتش.

              پاسخ

              • رهام در پاسخ به محمد پور محتشم

                آبان 5, 1401

                تنها کسی که تو چنل ویس میده کیاست که تو رو ناک اوت میکنه داخل دیبیت
                یه بینهایت میتونه از یه بینهایت دیگه کوچیک تر باشه بینهایت کوچیک داریم بزرگم داریم
                چی داری میگی کسی که نمیدونه میگه ثور از سوپرمن قوی تره
                کسی که سورس رو سوراخ کرده رسما کل ازگارد رو سولو میکنه ثور حتی یدونه شاهکار نزدیک به اسکیل سورس هم نداره

                پاسخ

                • محمد پور محتشم در پاسخ به رهام

                  آبان 6, 1401

                  میدونم و ربطی نداره بینهایت بزرگ و کوچیک چیه چی برای خودت میگی تو هیچ کس رو برای اثبات حرف هات نداری

                  پاسخ

                  • رهام در پاسخ به محمد پور محتشم

                    آبان 7, 1401

                    ندارم؟والا تا الان هرچی دلیل بوده اوردم واست دیگه نمیدونم چی بهت بگم تویی که از فیت های DC محور برای اسکیل استفاده میکنی واقعا نمیشه بهت حرفی زد

                    پاسخ

                    • محمد پور محتشم در پاسخ به رهام

                      آبان 8, 1401

                      منبعت‌ رو بگو ؟؟

                      پاسخ

                    • اال در پاسخ به محمد پور محتشم

                      آبان 9, 1401

                      میتونی بری قواعد اسکیل رو بخونی بینهایت به عددی که انقدر بالاست که نمیشه اندازه گیری کرد گفته میشه یکی میتونه دو برابر حدی که بینهایته باشه یکی میتونه ۵۰ برابر باشه اندازشون فرق داره

                      پاسخ

                    • محمد پور محتشم در پاسخ به اال

                      آبان 16, 1401

                      کاری ندارم منبعش رو می‌خوام

                      پاسخ

                    • رهام در پاسخ به محمد پور محتشم

                      آبان 17, 1401

                      داش من منبعم بدم نمیری چک کنی تو اگه میرفتی تا الان قوانین اسکیلو میخوندی دیگه این حرفاتو نمیزدی تو حتی نمیدونی یه کرکتر چجوری میتونه اوترورسال بشه

                      پاسخ

                    • رهام در پاسخ به محمد پور محتشم

                      آبان 17, 1401

                      با توجه به قوانین ورسس بتل

                      پاسخ

                • استون در پاسخ به رهام

                  آبان 6, 1401

                  میکابوشی میرسه داوش با 98 درصد مولتی ورس

                  پاسخ

                  • رهام در پاسخ به استون

                    آبان 7, 1401

                    داوش مولتیورسه کازمالجی نیست مولتیورس مارول فکر کنم به زور تا های اوتر اسکیل شه که در این صورت اسکیل میکابوشی میره ۲ لایه الا سه لایه های اوتر

                    پاسخ

              • اال در پاسخ به محمد پور محتشم

                آبان 5, 1401

                کل یوتوب =😂😂😂
                معروفترین میم پاوراسکیل کیهان ثور فنبوی فورسه اونوقت سوپرمن به فن بو هاش معروفه؟

                پاسخ

                • محمد پور محتشم در پاسخ به اال

                  آبان 6, 1401

                  اول که بله به فن بیس هاش و قدیمی بودنش معروفه دوم داش الان تو یوتیوب همه قبول دارن این حرف رو دیگه کسی تو یوتیوب نیست که بگه سوپرمن ثور رو میزنه

                  پاسخ

                  • رهام در پاسخ به محمد پور محتشم

                    آبان 7, 1401

                    احتمالا میری‌مقایسه سینما میبینی ارع؟داداش سینما کلا چرت و پرت شده
                    تو کمیک که همه میگن سوپرمن قوی تره والا

                    پاسخ

                    • استون در پاسخ به رهام

                      آبان 8, 1401

                      داوش نمیشه بگی که این خوبه این بده تو سینما ثور قویه تو کمیک سوپرمن دلیل نمیشه بگی چرته فیلمای مارول بهترینای جهانن

                      پاسخ

                    • رهام در پاسخ به استون

                      آبان 9, 1401

                      بهترین که نیستن ولی من از دیسی گفتم دیسی واقعا خراب‌کرده سینما

                      پاسخ

                    • محمد پور محتشم در پاسخ به رهام

                      آبان 8, 1401

                      همه ی یوتیوبرا نمی دونم چی شده رفتن کمیک دیدن هی پشت سر هم ویدیو با مدرک و فیت کمیک بیس می‌زارن سینما نه سینما که خودم میدونم ثور یک بگس سوپرمن رو تو سینما بزنه سوپرمن جرواجر شده رفته

                      پاسخ

                • محمد پور محتشم در پاسخ به اال

                  آبان 6, 1401

                  داش دی‌سی فن ها میدونی چی میگن میگن ثور رو له کنیم بعد هیچ کدوم از فن بیس هاش حرف نزنه ولی کافیه یک نفر بگه ثور میزنه همه میریزن سرش بنظرت‌ منطقی هست واندروومن ثور رو لو دیف بزنه ؟؟؟ ببین فن بیس های مارول خیلی از دی‌سی بیشتره ولی توی دنیای مجازی این فن بیس های سوپرمن و دی‌سی هستن که ده برابر فن بیس های مارول تعداد دارن بله طبق تحقیقات من تو گوگل سوپرمن بیشترین فن بیس و بزرگ ترین فن بیس حال حاضر دنیا رو داره

                  پاسخ

                  • رهام در پاسخ به محمد پور محتشم

                    آبان 7, 1401

                    دیسی فنا متعصبن اینو قبلا هم گفتم
                    بعد نا دیکه نیومدیم ثور رو له کنیم ثور حتی با فیت زدن میکابوشی هم در حد سوپرمن بیس فورم نیست اسکیلاشون اصلا قابل مقایسه نیست

                    پاسخ

                    • محمد پور محتشم در پاسخ به رهام

                      آبان 8, 1401

                      داش میکابوشی کیه وقتی موجودی هم سطح با اترنیتی و دادگاه زندگی‌ رو زده

                      پاسخ

                    • رهام در پاسخ به محمد پور محتشم

                      آبان 9, 1401

                      داداش چی میگی تو از تیرینگ هیچی نمیدونی تو اصلا میتونی به من بگی فونیکس چرا اوتره؟

                      پاسخ

                  • استون در پاسخ به محمد پور محتشم

                    آبان 20, 1401

                    یه آدم بی اطلاع همچین چیزی گفت که تو ویدیو های خودش ببینی استپن وولف اونجرز رو سولو میکنه
                    از استرنجر ادیت و گاد سویز تا اودین ال فادر و یوتوبرای ضعیف تر بستن بهش با ویدیو ها

                    پاسخ

                • استون در پاسخ به اال

                  آبان 6, 1401

                  کامنتا رو نگاه کنی کم از اسکارلت ویچ و سوپرمن نمی‌بینی اسکارلت ویچ خیلیییی بد تر از ثور هست مثلا وات ساویتار یا وات ثور

                  پاسخ

                  • اال در پاسخ به استون

                    آبان 7, 1401

                    بین فنبویا ثور از همه بدتره سیمپای اسکارلت کینگ تو یه لول دیگن

                    پاسخ

              • استون در پاسخ به محمد پور محتشم

                آبان 5, 1401

                داوش چند تا چیز باید بگم من تا حالا جز کمیک هایی که تو اینجا گفته شده برای فیت ها از دی سی نخوندم فقط مارول چیزایی هم که از دی سی میدونم فقط سایتاس
                بعدش چه ربطی داره سنتری قوی تر از سوپرمنه سوپرمن کپی سنتری هست وقتی سی چهل سال سوپرمن قدیمی تر هست
                بعدش من اسمم Gtl هست تو فیکشن جاج کامنتامو ببینی همش از ثور هست دی سی فن هم نیستم بالاتر هم گفتم چی به چیه
                من اولاش تو فیکشن جاج بودم از همین رهام هم بپرسی میدونه من فعالیتی ندارم چون اصلا فیلتر شکن ندارم که بتونم بیام تلگرام
                بعد اونی که میگی وویس میداد ده تای منو میکنه تو جیبش با اطلاعاتش از حرفای آخرت هم خودت فن بیسیتو ثابت کردی میخوای بیا همه جوره با اطلاعاتمون بحث کنیم ببینیم کی بیشتر اطلاعات داره

                پاسخ

              • hope در پاسخ به محمد پور محتشم

                آبان 16, 1401

                تو کمیک همچی ممکنه
                برای مثال تانوس والای همگان رو میزنه(یکی والا تر از دیگران همون والای همگانه) یا بهتره بگیم جذب میکنه و از بین میبره

                انیمال من که حتی در حد ددپول هم نیست رایتر رو میکشه

                پرزنس توسط دو نفر کشته میشه

                پری رتکان بیاندر از کاپیتان امریکا شکست میخوره(نسخه عادی بیاندر از دکتر دووم هم شکست خورده)
                اما ایا قویترن؟نه

                سوپرمن و ثور چند بار رو در رو شدن که خب سوپرمن بیشتر پیروز شده
                مثلا:
                قدرت ثور
                سرعت ثور
                ای کیو ثور
                تمام پوینتارو بدی ثور بازم از کمیک چیزی بعید نیست و اینا فقط روی کاغذه و باید توی مبارزه ببینیم که سوپرمن بیشتر پیروز بوده

                نظر منم همینه که سوپرمن واقعا کمی قویتره و اکثرا هم فکرمیکنم موافقم باشن
                strength:سوپرمن(فیت های زیاد تری نسبت به ثور داشته؛اینکه ثور کتاب بینهایت رو بلند کرده دلیل بر قویتر بودنش نیست و تو جاهایی حتی وزن هم اندازه ماشین رو کم اورده)
                power:بی شک سوپرمن نیازی به توضیح نیست
                powerful:بازم سوپرمن
                iq:سوپرمن(ثور تو خیلی جاها عقلش حتی از هالک هم کمتر بوده)
                battle iq:ثور
                experience:ثور(۱۵۰۰سال سن)
                stamina:سوپرمن(حتی از فلش هم بیشتره و خب توضیحی نمیخواست)
                durability:سوپرمن(مقابل انفجار های هسته ای و کهکشانی جون سالم به در برده)

                من اصلی هارو گفتم چون نظرم طولانی میشد

                پاسخ

          • رهام در پاسخ به محمد پور محتشم

            آبان 2, 1401

            وات ده فاک چرت گفته وزن اون کشش بینهایته
            وقتی تو هیچ پنلی ازش حرف نزده باشن و اصلا تو تورینگ سیستم وجود نداره سر چی داری بحث میکنی

            پاسخ

        • استون در پاسخ به استون

          آبان 1, 1401

          مارول تو پتک ثور هست و سرعت ثور»سوپرمن با خیلی های دیگه که یادم نمیاد

          پاسخ

          • محمد پور محتشم در پاسخ به استون

            آبان 16, 1401

            این حرف تو بود که گفتی مارول تو پتک ترو فارم ثور هست من با مدرک گفتم سرعت ثور بیشتره

            پاسخ

            • Stan در پاسخ به محمد پور محتشم

              آبان 17, 1401

              تو گفتی کیهان گوشه پتک ثوره پس یعنی کل مارول و وان ابو ال و … گوشه پتکشن

              پاسخ

            • استون در پاسخ به محمد پور محتشم

              آبان 17, 1401

              من درست گفتم تو چکش اساطیره نه مارول

              پاسخ

      • رهام در پاسخ به محمد پور محتشم

        مهر 30, 1401

        خوب اون وقت من چجوری میگم سوپرمن»وان ابو ال؟

        پاسخ

  14. استون

    مهر 27, 1401

    چنتاشون اشتباه بودن ولی خیلیییی کرکتر هست که میزنه ناروتو رو

    پاسخ

    • استون در پاسخ به استون

      مهر 28, 1401

      چرا اینجا اومده ☠️☠️☠️

      پاسخ

      • رهام در پاسخ به استون

        مهر 29, 1401

        اشتباهه زیاد پیش میاد

        پاسخ

  15. محمد پور محتشم

    مهر 23, 1401

    حرف رهام = سوپرمن > والای همگان و دادگاه زندگی و پرزنس و لوسیفر‌ و اترنیتی و اینفینیتی و ترو فورم ابیلیون و مرگ و دکتر منهتن و تمام مارول دی‌سی ببینید سوپرمن تو کمیک ها معمولا یونیورسال لول یا لاو مولتیورسال یا مولتیورسال هست ولی ثور های مولتیورسال شاید بالاتر سوپرمن اوتر هست خدا شکرت بیاید برید جمع کنید اون وقت به من میگن ثور فن

    پاسخ

  16. محمد پور محتشم

    مهر 22, 1401

    سلام به همگی من متوجه یک فن بیسی بزرگ تو رهام شدم رهام معتقد هست یا دست کم معتقد بود که والای همگان اوتر هست من حقیقت ثور رو توی کمیک ها چند وجهی تا به بالا میدونم و رهام میگه سوپرمن های اوتر هست وقتی میگم حرف رهام رو قبول ندارم و فن بیس به تمام عیاری هست یعنی همین فقط سوپرمن فن فورس ها‌ میتونن همچین فکری بکنن یا همچین حرفی بزنن دیگه من حرفی با رهام ندارم خواهشاً رهام نظر اضافی نده که دیگه هیچ کدوم از حرف هات رو قبول ندارم اوف به شک افتادم باید برم تحقیق کنم ببینم واقعا سورس رو سوراخ کرده سوپرمن و اینکه واقعا بهشت رو بلند کرده اون که آره همون هم توسط خود نویسنده تو پست اینستا دیبانک شده ولی سورس و دیگر فیت های سوپرمن فکر کنم رهام دروغ میگه باید تحقیق کنم اوف سوپرمن از والای همگان بالاتره رهام تو هیچ وقت این حرف رو نزدی ولی غیر مستقیم ندونسته نظر فن بیسی خودت رو رو مردی دیگه تموم شدی رفتی

    پاسخ

    • اال در پاسخ به محمد پور محتشم

      مهر 23, 1401

      سورس رو که خیلی ها میگن دروغ نمیگه

      پاسخ

    • رهام در پاسخ به محمد پور محتشم

      مهر 24, 1401

      اقا من دیروز سر یه بحثی بودم که واقعا مشخص شد ثور اوترورسالع و فیتاش رو داره
      اما از نظر سرعتی همچنان به گرد پای سوپرمن نمیرسه

      پاسخ

    • رهام در پاسخ به محمد پور محتشم

      مهر 24, 1401

      والای همگان داخل ورسس بتل زده بود اوترورساله که مثل اینکه بعداددرستش کردن و های اوتر زده و بگم تو این سایت اشتباه اسگیل زیاده مثلا خود سوپرمنو زده سولار سیستم لول😑کجا بلند کردن بهشت دیبانک شده؟
      تو حتی اگه سوراخ کردن سورس رو قبول نداری خوب سوپرمن جلوی بلید هم مقاومت کرده که از اوتر تا های اوتر میشه اسکیل دادش

      پاسخ

      • استون در پاسخ به رهام

        مهر 24, 1401

        بلید خودش اجازه میده که تو داستان ها باشه یا نه به همین دلیل میشه گفت از تمام قدرت استفاده نمی کرده چون خیلی راحت میتونسته سوپرمن رو بزنه

        پاسخ

        • رهام در پاسخ به استون

          مهر 26, 1401

          همچنان فیت سطح بالاییع

          پاسخ

      • محمد پور محتشم در پاسخ به رهام

        مهر 24, 1401

        داش خو حرف تو حداقل اینه که سوپرمن بیس فورم از دادگاه زندگی هم قدرتمندتره میگمت‌ ثور جلوی بمبی مقاومت کرد که میشه تا امنی ورسال اسکیلش کرد

        پاسخ

        • اال در پاسخ به محمد پور محتشم

          مهر 26, 1401

          چیزی به اسم امنی ورسال تو تیرینگ وجود خارجی نداره

          پاسخ

        • استون در پاسخ به محمد پور محتشم

          مهر 26, 1401

          چرت نگو اون طوری باید مارول نابود میشد خدایانش چرا دادگاه زندگی اترنیتی وان ابو آل و بیاندر هیچیشون نشد

          پاسخ

          • محمد پور محتشم در پاسخ به استون

            مهر 28, 1401

            سلام منم محمد پور محتشم فقط دارم از یک گوشی دیگه جوابتو میدم با من لج افتادی معلوم نیست دردت چیه خو ثور سورویود کرد بمب وگرنه اره حتی بیاندر هم در امان نبود.

            پاسخ

        • رهام در پاسخ به محمد پور محتشم

          مهر 26, 1401

          تو کلا از اسکیل هیچی نمیدونی تو حتی معنی امنیورس رو هم نمیدونی
          اگه میدونی چجوری اسکیل میدن بگو ببینم الان شینرا چجوری اوترورسالع؟
          یا خود فونیکس چرا اوترورسالع اصلا؟(میدونم هست چجوریشو میخوام بدونم)

          پاسخ

      • محمد پور محتشم در پاسخ به رهام

        آبان 4, 1401

        از نظر دوام و زور بدنی آره سولار سیستم لول هست شاید پایین تر

        پاسخ

        • رهام در پاسخ به محمد پور محتشم

          آبان 5, 1401

          وای اینو 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂این حرفی که زدی تاریخیه

          پاسخ

          • محمد پور محتشم در پاسخ به رهام

            آبان 10, 1401

            ببین من زور بدن رو گفتم منظورم این بود بدون هیچ تلاشی می‌تونه سولار سیستم رو هم بلند کنه هم نابود کنه ثور هم همینطور حالا ثور چون فیتای زور بدنی بیشتری داره راحتر این کار رو می‌کنه توجه کن ( بدون اینکه زور بزنن )

            پاسخ

            • رهام در پاسخ به محمد پور محتشم

              آبان 10, 1401

              فیت بیشتر=فیت بهتر
              فیتای سوپرمن خیلی بهتره
              مقاومت جلوی بلید
              تحمل وزن بهشت
              فایت با یه یونیورس زنده

              پاسخ

            • رهام در پاسخ به محمد پور محتشم

              آبان 10, 1401

              داداش سولار سیستم لول گفتنش هم برای اینا خنده داره جفتشون اوتر و های اوترن

              پاسخ

        • اال در پاسخ به محمد پور محتشم

          آبان 6, 1401

          کی؟ یادم نمیاد تو این بحث یه فرد سولار سیستم داشته باشیم حالا مولتیورس دیسی شد اندازه کاغذ یه کتاب عادی تو زمین مارول ؟

          پاسخ

          • رهام در پاسخ به اال

            آبان 7, 1401

            تو حساب کن
            مولتیورس دیسی رو خودش تا های اوتر میشع اسکیل داد
            کره خدایان فرای مولتیورسه
            لیمبو همشونو تو خودش جا داده
            تو کره مانیتورا لیمبو اندازه ناخونه
            حالا همه ی اینا تو از سورس پایین ترن خود سورس هم تو اوروویده

            پاسخ

          • محمد پور محتشم در پاسخ به اال

            آبان 12, 1401

            من همچین چیزی نگفتم حرف‌‌ تو دهن من نزار

            پاسخ

  17. محمد پور محتشم

    مهر 17, 1401

    ببخشید شما منظورتون از سوپرمن قبل بحران سوپرمن عصر نقره ای نیست اگر اونه چقدر خوب چون دو حریف داره این نسخه از بیس فورم های ثور یکی اولتیمات ثور و دیگری وار ثور از نظر خودم وار ثور یا برابری می‌کنه یا شکست میخوره ولی اولتیمات ثور صد در صد می‌بره شما اون رو هم حساب میکنید سوپرمن قبل بحران رو میگم خدا خیرتون بده ولی خوبه که ثور دو نسخه داره که از این قوی ترن

    پاسخ

    • اال در پاسخ به محمد پور محتشم

      مهر 18, 1401

      همین مقاله توضیح داده سوپرمن قدرتش یه زمان بیشتر بوده و الان ضعیفتره مثلا یه زمان به جادو نقطه ضعف نداشته و عطسش منظومه شمسی رو نابود کرده

      پاسخ

      • محمد پور محتشم در پاسخ به اال

        مهر 19, 1401

        نکته نمیتونسته با یک عطسه نابود کنه فقط میتونسته نظمش رو کمی بهم بریزه اگر شاهکار در این سطح میخوای اولتیمات ثور با یک اشاره کهکشان رو نابود کرد

        پاسخ

    • رهام در پاسخ به محمد پور محتشم

      مهر 18, 1401

      سوپرمن قبل از بهران یه کرکتیه که به هیچی نقطه ضعف نداره و کلا شکست ناپذیره ولی جالبه بدونی شاهکار های بهتر مال سوپرمن مدرنه قبل بحران همین سوپرمن عادیه

      پاسخ

      • محمد پور محتشم در پاسخ به رهام

        مهر 19, 1401

        دارم میگم اولتیمات ثور روی یک کهکشان اشاره کرد کهکشان جلوی چشم تمام ازگاردی ها نابود شد یک اشاره

        پاسخ

        • رهام در پاسخ به محمد پور محتشم

          مهر 21, 1401

          سوپرمن قبل بحران کوچک ترین حرکاتش باعث نابودی میشد

          پاسخ

          • محمد پور محتشم در پاسخ به رهام

            مهر 22, 1401

            اودینفورس‌ ثور هم همینطور مخصوصا تو حالت واریور آف مدنز

            پاسخ

            • رهام در پاسخ به محمد پور محتشم

              مهر 24, 1401

              داداش سوپرمن قبل بحران نسخه عادی سوپرمنه

              پاسخ

              • محمد پور محتشم در پاسخ به رهام

                مهر 24, 1401

                اودین فورس ثور هم بیس فورمه نگو نسخه قدرتی هست که اون الد کینگ ثور نه اودین فورس ثور

                پاسخ

  18. اال

    مهر 17, 1401

    قدرت=سوپرمن
    سرعت =سوپرمن immune speed
    دوام=برابر با ای پی سوپرمن
    استامینا=سوپرمن جنگیدن با یه یونیورس زنده
    ای پی= برابر با دوام
    ابیلیتی های بیشتر=فکر کنم ثور
    ابیلیتی های بهتر= سوپرمن
    هکس=سوپرمن
    دی سی =نمیدونم

    پاسخ

    • محمد پور محتشم در پاسخ به اال

      مهر 18, 1401

      کاملا فن بیسی بود
      قدرت بدنی ثور : ها دادن ایگدراسیل و بلند کردن کتاب بینهایت در بچگی
      سرعت : ثور irrlevent speed
      دوام : ثور بمبی رو تحمل کرد که برای کشتن خدایان امنی ورسال ساخته شده بود
      ابیلیتی‌ ها: ثور
      ابیلیتی‌ های قدرتمند تر و بهتر : ثور
      هکس‌ : سوپرمن
      هوش : ثور و سوپرمن برابر سوپرمن اندازه یک دکتر هوش داره و ثور یک فیزیک دان
      و در ضمن اال سوپرمن گفتم سرعتش اندازه گیری داره داره تو ده بیست همین یک دو سال پیش اندازه گیری شد

      پاسخ

      • رهام در پاسخ به محمد پور محتشم

        مهر 19, 1401

        داش سوپرمن سرعتش غیر قابل اندازه گیریه که بالاترین درجه اسپیدع و کلا بالاتر از این نداریم که ثور تو این رده نیست
        قدرت بدنی :سوپرمن جنگیدن با یه یونیورس زنده
        بلند کردن بهشت و چندین روز گذاشتنش رو دوشش
        دوام سوپرمن
        ابیلیتی:ثور
        هکس:سوپرمن
        آیکیو:سوپرمن
        بتل آی کیو:ثور

        پاسخ

        • محمد پور محتشم در پاسخ به رهام

          مهر 21, 1401

          بیا برو بابا ناموسا قدرت بدنی دیگه بهت میخندن بهت‌ جنگیدن با یک یونیورس زنده منظورت همون یونیورس هست که بلند کرد چون احتمالا این شاهکار فن مید هست چون هیچ جا ندیدم این رو بگن قدرت بدنی که ماله ثور هست بحثی نمی مونه بابا مگه نگفتم سرعتش دو الی سه کواردیلیون بیشتر از نور کجا دیدی بگن بدون اندازه گیری والا به پری کریسیس هم نمی گن اینفینیتی اسپید چرا چرت میگی ولی ثور هلدینگ بک خب سوپرمن پری کریسیس رو شکست میده چون این نسخه حالت ده الی بیست برابر بیشتر از ثور پایه و سوپرمن پایه روی هم هست و اصلا ضربات گور و نال با نکرو سورد هم بهش خورد و ککش هم نگزید

          پاسخ

          • رهام در پاسخ به محمد پور محتشم

            مهر 21, 1401

            فن مید؟کمیک رسمیه بلند کرده؟اون بهشت بود که بلند کرده با یه یونیورس دیگه جنگیده
            داداش فلش سرعتش ایمرژبله
            سوپرمن و فلش مسابقه دادن و سوپرمن برد
            که البته بگم که بعدش فلش یه حرکت زد که نشون داد سریع تره اما درکل همین فیت میره برا ایمرژبل
            ثور حتی نمیتونه وزن بهشت یک بعد بینهایت رو رو دوشش تحمل کنه

            پاسخ

            • محمد پور محتشم در پاسخ به رهام

              مهر 22, 1401

              مگه نگفتی فن مید ها کمیک میسازن ؟؟ پس فن میده چون هیچ جا نشنیدم کسی بگه

              پاسخ

              • رهام در پاسخ به محمد پور محتشم

                مهر 24, 1401

                قرار نیست همه چیز رو همه کس بدونن تو الان میدونی سورس وال چجوری ساخته شده؟اینا فن مید نیست

                پاسخ

            • اال در پاسخ به رهام

              مهر 23, 1401

              بستگی داره فلش بری الن تا جایی که میدونم اینفینیتی اسپید
              غیر قابل اندازه گیری والی وسته والی با صندلی مبویس بالاترین رده سرعت که هیچکس بجز خودش تو دیسی نداره یعنی نامربوطه

              پاسخ

              • محمد پور محتشم در پاسخ به اال

                مهر 24, 1401

                سرعت ثور از بری آلن فلش بیشتره تو کمیک ولی والی وست نه

                پاسخ

                • استون در پاسخ به محمد پور محتشم

                  مهر 26, 1401

                  اصلا بگیم که تو درست میگی ثور اصلا کمبت اسپید نداره ولی سوپرمن خیلی داره

                  پاسخ

              • رهام در پاسخ به اال

                مهر 25, 1401

                یدونه لیست دادع بود دیسی چند سال پیش که فلش جزو سریع ترین هاش بود اولیا همه غیر قابل اندازه گیری بودن

                پاسخ

                • محمد پور محتشم در پاسخ به رهام

                  مهر 26, 1401

                  ببین من کاری ندارم همه جا میگن ثور از فلش بری آلن سریعتره اما والی وست داری شوخی میکنی فکر کنم ثور توی زمان سرعت والی وست یخ بزنه

                  پاسخ

                  • رهام در پاسخ به محمد پور محتشم

                    مهر 27, 1401

                    چی داری میگی برا خودت تو یه منبع واقعی و درست و حسابی به من بده که با دلیل مدرک نشون بده ثور از فلش سریع تره تو دست های منطق رو از پشت بستی خدایی

                    پاسخ

                    • محمد پور محتشم در پاسخ به رهام

                      آبان 8, 1401

                      اول که فشار نخور. تو داری بی دلیل و منطق حرف میزنی ثور ایرلونت اسپید داره فلش بینهایت داره و تمام یوتیوب از این حرف ها پر شده

                      پاسخ

                    • رهام در پاسخ به محمد پور محتشم

                      آبان 9, 1401

                      داداش چی میگی ثور چه اسکیلی برای ایرلونت اسپید داره؟تو خودت میتونی اسکیل بدی؟منبعت کجاست ؟

                      پاسخ

                    • اال در پاسخ به محمد پور محتشم

                      آبان 14, 1401

                      پس ثور از والای همگان سریعتره نمیدونستم تو کل مارول و دیسی بجز والی رو بیاری روهم از لحاظ سرعتی نصف ایرلونت هم نیستن

                      پاسخ

                    • Stan در پاسخ به محمد پور محتشم

                      آبان 15, 1401

                      یوتیوب ؟
                      حله هفتا ویدئو پارسال دیدم میگفت سایتاما کازمیکو میزنه پس
                      سایتاما>>>>>>>>>>>>کازمیک

                      پاسخ

            • محمد پور محتشم در پاسخ به رهام

              آبان 10, 1401

              داش تو از کجا میدونی ثور نمیتونه وزن بهشت رو تحمل کنه فیتای زور بدنی ثور خیلی بیشتر و بهتر از فیت‌ های سوپرمن هستن دوام ثور که گاد بمب‌ رو تحمل کرده فکر نکنم سوپرمن بتونه جلوی گاد بمب دوام بیاره اگر جای ثور بود فکر کنم پودر میشد

              پاسخ

              • رهام در پاسخ به محمد پور محتشم

                آبان 10, 1401

                داداش اون بمب برا کشتن خدایانه
                سوپرمن فیت هایی فرای دسترسی خدایان داره
                کجا فیتای ثور بهتره؟
                سوپرمن بهشت رو تحمل کرده که هم سطح با کره مانیتور هاست یعنی کل لیمبو یه ناخونه توش
                ثور نمیتونه چون اصلا فیتی در این سطح ندارع مثلا زدن منگوگ رو میخوای بگی؟😂😂😂

                پاسخ

                • محمد پور محتشم در پاسخ به رهام

                  آبان 12, 1401

                  داش اون بمب برای کشتن خدایی مثل والای همگان بود و سوپرمن اون رو بلند کرد تحمل نکرد ( بهشت رو میگم ) هیچ آدمه عاقلی اون شاهکار بهشت سوپرمن رو دوام حساب نمیکنه همه زور بدن حسابش میکنن

                  پاسخ

                  • Stan در پاسخ به محمد پور محتشم

                    آبان 15, 1401

                    پس مندرکم رایترو میخورد
                    فیکشنم پشت گوش کازمیکه
                    آرچورسم گوشه پتک ثوره
                    با منطق تو
                    یه فرد اومنی و سال تو کل مارول و دی سی گیر نمیاد
                    رایترم به خاطر اینکه نویسندس
                    نمیگیم باندلسه به خاطر اینه که از کازمالاجی دی سی فرا تره و یعنی از های اوتر بالاتره
                    که میشه تایر0
                    که وان ابو ال نویسنده هم باشه (که نیست)بازم های اوتره

                    پاسخ

              • استون در پاسخ به محمد پور محتشم

                آبان 11, 1401

                داوش برای کشتن خدایان بود مگه سوپرمن خداست

                پاسخ

        • محمد پور محتشم در پاسخ به رهام

          مهر 21, 1401

          داش سوپرمن دوام کمتری نسبت به ثور داره کلا سرعت و قدرت بدنی رو انکار کنی این رو دیگه نمی تونی

          پاسخ

          • رهام در پاسخ به محمد پور محتشم

            مهر 21, 1401

            بلند کردن بهشت یک بعد بینهایت

            پاسخ

            • محمد پور محتشم در پاسخ به رهام

              مهر 22, 1401

              ثابت کن بهشت یک بعد بینهایت چون نویسنده آید کمیک این شاهکار رو دیبانک کرده

              پاسخ

              • رهام در پاسخ به محمد پور محتشم

                مهر 24, 1401

                تو پنلای کمیک گفته شده

                پاسخ

                • محمد پور محتشم در پاسخ به رهام

                  مهر 24, 1401

                  نه خیر وزن داره من خودم باید ببینیم تو سایت ها وزن بهشت دی‌سی رو اندازه گیری کردن همون هم دیبانک کرده کمیک نویس تو پست اینستا من عکس پست رو دارم

                  پاسخ

                  • رهام در پاسخ به محمد پور محتشم

                    مهر 27, 1401

                    دیگه مدرک بهتر از خود کمیک نمیتونم بهت بدم اگه با منتغ تو پیش بریم پس کتاب بینهایت واقعا بینهایت نبست

                    پاسخ

                    • محمد پور محتشم در پاسخ به رهام

                      مهر 28, 1401

                      داش نیست خو‌ چه دلیلی‌ داره دروغ بگم جدیدا میگن قدرت بدنیه‌ سوپرمن سینما از ثور سینما بیشتره!! چرا چون مادر باکس رو جدا کرده.
                      ثور که فورج‌ رو‌‌ باز کرده که یک حبه قند در فورج‌ یا در ستاره نوترونی اندازه میلیارد ها تن‌ وزن داره و ثور بالای ۱۰۰۰ تریلیون تن بلند کرده در حالی که ضعیف بود و داشت گرانش تریلیون تنی‌تحمل‌ میکرد و گرمای فول‌ فورس ستاره‌ نوترونی هم بود: داری شوخی میکنی‌ زعوس‌ یک رعد زد مادر باکس جدا شد یعنی رعد زعوس سیاره نابود می‌کنه ؟؟؟!!! خو نه پس حرفی باقی نمی‌ مونه

                      پاسخ

                    • رهام در پاسخ به محمد پور محتشم

                      مهر 29, 1401

                      من اصلا با سینما کاری ندارم چون دیسی خیلی خراب کرده و ثور هم اونجرز و هم جاسدیس لیگ رو سولو میکنه تو سینما
                      اما کمیک اینطوری نی بیس فورما جاسدیس لیگ تو کمی شاهکار اوترورسال دارن

                      پاسخ

                  • رهام در پاسخ به محمد پور محتشم

                    مهر 27, 1401

                    اگه تبغ منتغ تو پیش بریم هیچ بینهایتی بینهایت نیست داداش بینهایت رو چجوری میخوای وزن کنی

                    پاسخ

              • اال در پاسخ به محمد پور محتشم

                مهر 29, 1401

                بهشت از کره مانیتورا بزرگتره تو کره مانیتورا لیمبو اندازه انگشته لیمبو چند برابر مولتیورس ماروله که به راحتی از شاهکار ایگدراسیل ثور سوپرمنو بالاتر میاره

                پاسخ

                • محمد پور محتشم در پاسخ به اال

                  آبان 12, 1401

                  اگر طبق منطق شما پیش بریم
                  کازمیک ارمور سوپرمن <<< سوپرمن بیس

                  پاسخ

        • اال در پاسخ به رهام

          مهر 21, 1401

          غیر قابل اندازه گیری دومین درجه بالاست اولیش بی ربطه که از حاضر مطلق بودن هم فراتر سرعتش و افرادی مثل والی با صندلی موبیوس این سرعتو دارن

          پاسخ

          • رهام در پاسخ به اال

            مهر 22, 1401

            واقعا نمیدونستم

            پاسخ

      • اال در پاسخ به محمد پور محتشم

        مهر 20, 1401

        ثور هم اندازه با والی باشه سرعتش؟ خدایان امنی ورسال ؟ یعنی داری میگی ثور بمبی طراحی کرده که باهاش میشه موجوداتی مثل اسکارلت کینگ و گیت گاردین رو کشت !؟

        پاسخ

        • محمد پور محتشم در پاسخ به اال

          مهر 21, 1401

          آره شاید قوی تر بزار اسماشون رو بگم

          پاسخ

          • رهام در پاسخ به محمد پور محتشم

            مهر 21, 1401

            داداش چی میگی تو حتی تعریف امنیورس رو نمیدونی

            پاسخ

            • محمد پور محتشم در پاسخ به رهام

              مهر 22, 1401

              چه ربطی داره خود گور تو کمیک گفت هیچ خدایی در مارول از این بمب در امان نیست من این بمب رو برای کشتن خدایان مولتیورسال تا امنی ورسال ساختم ثور هم های اوتر بود ولی تونست بمب رو تحمل کنه

              پاسخ

    • رهام در پاسخ به اال

      مهر 18, 1401

      دی سی هم شاهکارای سوپرمن بیشتر و بهتره

      پاسخ

      • محمد پور محتشم در پاسخ به رهام

        مهر 19, 1401

        نه هم کمتره هم ضعیف تر

        پاسخ

        • رهام در پاسخ به محمد پور محتشم

          مهر 21, 1401

          کمتر؟ضعیف تر؟سوراخ کردن سورس:اوکی

          پاسخ

          • محمد پور محتشم در پاسخ به رهام

            مهر 22, 1401

            نابودی و فراتر رفتن از ابعاد دنیای زندگی والای همگان: تو راست میگی

            پاسخ

            • رهام در پاسخ به محمد پور محتشم

              مهر 24, 1401

              دنیای زندگی؟اینو
              ثور وجودیتش فراتر از ابعاده که لو اوترورسه این اما فیتایی که داره اسکیلشو تا اوترورسال میبره
              بعد چه ربطی به وان ابو ال داشت اصلا

              پاسخ

              • محمد پور محتشم در پاسخ به رهام

                مهر 24, 1401

                بیا برو ناموسا میدونم از درک فهم همه در مارول بالاتر رفته ( غیر والای همگان )

                پاسخ

                • Stan در پاسخ به محمد پور محتشم

                  آبان 15, 1401

                  والای همگان خودش های اوتره تا قلمروش بری با سورس برابره؟

                  پاسخ

                  • استون در پاسخ به Stan

                    آبان 16, 1401

                    داش های اوتر داریم تا های اوتر سوپرمن های اوتره ولی لوسیفر هم های اوتره

                    پاسخ

              • محمد پور محتشم در پاسخ به رهام

                مهر 25, 1401

                خو داری چرت میگی یعنی چی که این اواخر اون های اوتر خو جوری که تو میگی سوپرمن = والای همگان
                خو این حرف رو فقط فن بیس ها میزنن رهام شرمنده دیگه نمیتونم بهت اعتماد کنم و سورس هم تو جایی پیداش نکردم احتمالا هم فن میده هم تو دروغ گفتی چون حتی آوروید لوسیفر هم فن میده و خب من رفتم تو گوگل سرچ کردم بیشترین فن بیس در تمام دنیا و شماره یک سوپرمن هست یعنی زد رو دست مرد عنکبوتی میگم سوپرمن هیچی نیست همه ی شاهکارهایی هم که داره دیبانک شده جالبه همه هم توسط خود کمیک نویس تو پست های اینستا دیبانک شدن اون‌ از بهشت بلند کردنش که من عکسش رو دارم که دیبانک کرده اونم از کتاب بینهایت که تو فیس بوک دیبانک کردن عکسش تو کوارا هست و بر اساس علم چیزی که مادی نیست و در جهان کوانتوم هست رو نمیشه بلند کرد ( حرف دانشمند پشت سر شزم تو اون کمیک ) و کتابی که ثور بلند کرد سنگین ترین وزن موجود در مارول بود کتاب هلف ها اگر چیزی ازش بدونید هر کوانتومش وزن بینهایت داره دیبانک نشده این که میگن کافر همه را به کیش خود پندارد همینه پیشی فنا هی میگن این یا اون تو مارول دیبانک شده اون وقت کل دی‌سی کمیک دیبانک شده مخصوصا سوپرمن و سرعت و قدرت بدنیش‌.

                پاسخ

                • اال در پاسخ به محمد پور محتشم

                  مهر 26, 1401

                  همچنین گوگل=سایتهما قویترین شخصیت انمیست کلا گوگل هر چیزیش قابل اعتماد نیست میتونی بری بپرسی تو کل جهان الان ثور فن بوی فورس مشهور ترین میم پاوراسکیله

                  پاسخ

                • رهام در پاسخ به محمد پور محتشم

                  مهر 27, 1401

                  اتفاقا سوپرمن خیلیم کم دیبانک خوب خورده فکر میکنی الکیه؟تو حتی بزرگ ترین شاهکار سوپرمن رو پنلشو ندیدی
                  خود سوپرمن میگه سورس دیگه نمیدونم بهتر از این چی میخوای
                  گوکو هم مولتیورسالع
                  بیرس هم مولتیورسالع
                  ویس هم مولتیورسال
                  اما با سطح های مختلف ممکنه ۱۰۰ نفر اوترورسال داشته باشیم اما همشون با هم احتلاف قدرتی داشته باشن های اوتر بینهایت لایه داره یعنی بینهایت سطح
                  اورووید لوسیفر که نمیدونم داستانش چی به چیه اما فن مید نیست کمیک رسمی دارع
                  تو اگه میتونی خودت دیبانک کن فکر میکنی الکیه باید کلی مدرک بیاری و حساب کنی با منتغ تو پیش بریم سرعت لوفی اف تی اله
                  تو یدونه دیبانک و رسمی و قوی به من نشون بده من سریعا از بحث لفت میدن

                  پاسخ

                  • اال در پاسخ به رهام

                    مهر 28, 1401

                    اور لوسیفر همون فن میده داستانش اینه که یه فن میده که لوسیفر اور ویدیو جذب میکنه و از پرزنس که هیچ از لویاتان و رایتر هم قویتر میشه یا حداقل اونطور که من شنیدم

                    پاسخ

                    • رهام در پاسخ به اال

                      مهر 29, 1401

                      از رایتر که غیر ممکنه رایتر دیسی رو ترنسند کرده
                      اما اگه ایطوری باشه از لویاتان پرزنس خیلی قویتر میشه

                      پاسخ

                    • Stan در پاسخ به رهام

                      آبان 15, 1401

                      نگاه کن تمام ورقه های کمیک اور وویدن
                      و داستان توی این ورقه هاس
                      و رایتر به اور ووید برای نوشتن داستان احتیاج داره
                      پس نمیشه گفت دقیق کدوم بالاتره

                      پاسخ

                  • محمد پور محتشم در پاسخ به رهام

                    آبان 5, 1401

                    داش میگم عکس شاهکار های دیبانک شده اش رو دارم

                    پاسخ

                    • رهام در پاسخ به محمد پور محتشم

                      آبان 5, 1401

                      داداش کی دیبانک کرده لینک بده خوب باید اسکن کامل داشته باشی و کامل حساب شده باشه تازه دیبانک ها هم ممکنه به راحتی رد بشن

                      پاسخ

                    • محمد پور محتشم در پاسخ به رهام

                      آبان 8, 1401

                      میگم عکس دارم میگی لینک بده استغفرالله

                      پاسخ

                    • رهام در پاسخ به محمد پور محتشم

                      آبان 9, 1401

                      ۰۹۳۰۲۹۴۴۶۹۳ بده ببینم

                      پاسخ

                • اال در پاسخ به محمد پور محتشم

                  آبان 3, 1401

                  حرف تو ثور >>>مارول بجز والای همگان

                  پاسخ

                  • استون در پاسخ به اال

                    آبان 3, 1401

                    تازه میگه به نسخه ای از ثور هست به اسم گاد آف پری یرز ثور که نو دیف رایتر رو میزنه

                    پاسخ

                    • رهام در پاسخ به استون

                      آبان 5, 1401

                      رایتر که فیکشن رو دو بعدی میبینه :ok broh

                      پاسخ

                    • محمد پور محتشم در پاسخ به رهام

                      آبان 11, 1401

                      بیا برو ناموسا تو اصلا میدونی فیت چیه فقط چرت میگی رهام میشه اصلا تو حرف نزنی چون خیلی دری وری میگی حالا نه خودت خیلی از تیر بندی میدونی

                      پاسخ

                    • Stan در پاسخ به محمد پور محتشم

                      آبان 12, 1401

                      تایرینگ سیستم و توضیح بده 20نمره

                      پاسخ

                    • رهام در پاسخ به محمد پور محتشم

                      آبان 13, 1401

                      والا بیشتر از تو میدونم
                      ببین تو به من جواب بده
                      چجوری میشه یه کرکتر اوترورسال شد اینو به من توضیح بده من کلا از بحث خارج میشم

                      پاسخ

                    • اال در پاسخ به محمد پور محتشم

                      آبان 13, 1401

                      هرچی الان گفت کل سیستم تیرینگ بود

                      پاسخ

  19. محمد پور محتشم

    مهر 14, 1401

    رهام در جوابت چرا دروغ من طبقه بندی سرعت رو نمی‌دونم ولی سرعت پرواز رو میدونم

    پاسخ

  20. ببخشید کسی گاد آف پری یرز ثور رو میشناسه ؟؟!! همه دارد با میلک من مقایسش میکنن یا والای همگان یا لوسیفر یا آوروید میگن همه این ها رو هم نو دیف میزنه من اطلاعاتی راجع این نسخه از ثور ندارم لطفا چیزی میدونید بگید.

    پاسخ

    • دیسی در پاسخ به محمد پور محتشم

      مهر 9, 1401

      شاید فن میده تا به حال نشنیدم دربارش

      پاسخ

      • محمد پور محتشم در پاسخ به دیسی

        مهر 11, 1401

        آخه من تو کوارا هم لتجبش شنیدم از دی‌سی فن ها نه فن کید نیست

        پاسخ

        • محمد پور محتشم در پاسخ به محمد پور محتشم

          مهر 12, 1401

          فن مید نیست

          پاسخ

          • رهام در پاسخ به محمد پور محتشم

            مهر 13, 1401

            داداش فن میده

            پاسخ

            • محمد پور محتشم در پاسخ به رهام

              مهر 14, 1401

              نه نیست کمیک داره میگم از یوتیوبر ها و گوگل هم پرسیدم و سرچ کردم

              پاسخ

              • رهام در پاسخ به محمد پور محتشم

                مهر 15, 1401

                فن مید ها هم براشون کمیک میسازن

                پاسخ

                • محمد پور محتشم در پاسخ به رهام

                  مهر 17, 1401

                  دی‌سی فنا رسماً دست منطق رو از پشت بستن خدا رحم کنه به بنیامین نشون دادم ثور به چگالی بینهایت که همون وزن بینهایت هست قلبه می‌کنه و بلندش می‌کنه گفت تور انداختن روی ثور اون چگالی بینهایت نیست به قرآن قسم که دیگه نمی دونم به دی‌سی فنا چی بگم هی میگه کمیک خوندم هیچی سرش نمیشه ازش سوال پرسیدم یک کلمه جواب نداد هیچ به مارول فن ها هم توهین کرد ( همه‌ی مارول فنا ) دی‌سی فنا کلا فشارین فکت هم قبول نمیکنن ثور ایرلونت اسپید داره سرعت سوپرمن دو الی سه کوادیلیون بیشتر از نوره و infinite speed <<<< irrlevent speed ثور از بینهایت هم بیشتر سرعت داره سیلور سورفر در عرض یک نانوثانیه بزرگترین کهکشان دنیای مارول رو طی کرد بعد وقتی با ثور فایت داد از نظر سرعت گفت تو 900 الی ۱۰۰۰ برابر کن سریعتری و سیلور سورفر فکر کنم دیگه همه قبول دارن حتی از فلش بری آلن هم سریعتره ( ولی با عقل جور در نمیاد اصلا پس نه کند تره اما یکم ) دیگه خودتون حساب کنید ثور چقدر سریع و رهام سرعت سوپرمن در ده ی بیست اندازه گیری شده سرعتش دو الی سه کواردیلیون سریعتر از نوره اوه راستی یادمه بنیامین می‌گفت سوپرمن وزن بیشتری نسبت به ثور با یک دست بلند کرده ( ثور با یک دست ۱۰۵ سکستیلیون بلند کرده و سوپرمن دویست کویلیتیون‌ تن بلند کرده شاهکار ثور ۶۰۰ برابر سنگین تره ) می‌گفت من رشته ام ریاضی هست و دویست کویلیتیون‌ تن عدد آخر ریاضی هست رفتیم سرچ کردیم دیدیم توی پایین ترین و سبک ترین وزن ها قرار داره سکستیلیون جزو سنگین ها بود میخواست منو خل کنه بهش گفتم بحث رو عوض نکن آخر هم قبول نکرد دیگه شاهکار ها همه بر علیه دی‌سی فنا هست و قبول نمیکنن

                  پاسخ

                  • اال در پاسخ به محمد پور محتشم

                    مهر 18, 1401

                    ثور ایرونت اسپید نخندون منو ثور نهایتش غیر قابل اندازه گیری باشه نه سرعتی هم سطح با والی وست

                    پاسخ

                    • محمد پور محتشم در پاسخ به اال

                      مهر 19, 1401

                      شنیدم ایرلونت اسپید داره در ضمن احتمالا از فلش بری سریعتر باشه اما از فلش والی وست نه با اینکه سرعتش آنقدر هست نه خیلییییییی از والی وست کند تره

                      پاسخ

                    • اال در پاسخ به محمد پور محتشم

                      مهر 29, 1401

                      جز والی با صندلی هیچکس دیگه ای حتی وان ابو ال و رایتر یا لوایاتانم ایرلونت نیستن تو مارول و دیسی

                      پاسخ

                    • رهام در پاسخ به اال

                      مهر 19, 1401

                      ایمرژبل هم نیست تش اینفینیتی

                      پاسخ

                    • محمد پور محتشم در پاسخ به رهام

                      مهر 23, 1401

                      داش سوپرمن سرعتش اینفینیتی هم نیست ثور سرعتش ایرلونت اسپید اصلا سوپرمن تو این رده سرعت نیست ثور اودین‌ سورد رو بلند کرد که وزنش امی سورابل بود و وزن امی سورابل >>>> اینفینیتی وزن

                      پاسخ

                    • رهام در پاسخ به محمد پور محتشم

                      مهر 24, 1401

                      هذچیزی که هرجایی میگن درست نیست باید یه اسکیل واقعی و غیر قابل دیبانک بیاری اینکه بری از یه سایت بیاری که قبول نیست حتی ورسی بتل که من و خیلیا قبولش دارن هم اشتباه داره

                      پاسخ

                    • محمد پور محتشم در پاسخ به رهام

                      مهر 24, 1401

                      من از کوارا میارم یک بیت حرف میزنن عکس کمیک می‌زارن من اون رو قبول دارم با اسکیل ترین سایت دنیا از نظر من اینه

                      پاسخ

                    • رهام در پاسخ به رهام

                      مهر 26, 1401

                      خوب متاسفانه همبن سابت کوارا هم چرت و پرت کم نذاشته

                      پاسخ

                    • اال در پاسخ به محمد پور محتشم

                      آبان 3, 1401

                      خودت میگی ۲ ۳ کوادریلیون همین بینهایته چون از ام اف تی ال پلاس که تا تریلیون برابر نور میره بالاتره درضمن سوپرمن فلش رو تو مسابقه سرعت برده و دربرابر والی فایت داده که جفتش شاهکار غیر قابل اندازه گیری

                      پاسخ

                    • استون در پاسخ به اال

                      آبان 3, 1401

                      تو یه پنل خیلی سریع والی شکستش داد تازه سوپرمنی که با دارک مولتیورس ترکیب شده بود

                      پاسخ

                  • رهام در پاسخ به محمد پور محتشم

                    مهر 18, 1401

                    سرعت سوپرمن غیر قابل اندازه گیریه برادر😂😂😂😂😂ایمرژبل اخرین سطح سرعت تمام دیسی رو در کثری از ثانیه میتونه طی کنه
                    سوپرمن هم بهشت رو بلند کرده و روی دوشش گذاشته برای چندین روز
                    دیسی فنا متعصب
                    و مارول فن ها احمقن (توهین نباشه)
                    فکت هایی که تو میاری خیلیاش دیبانک شده یام اوت لایرع
                    یه بینهایت میتونه از بینهایت دیگه کوچیک تر باشه
                    تا تریلیون ها برابر نور میشه ام اف تی ال پلاس بعدش میشه اینفینیتی بعدش ایمرژبل اسپید

                    پاسخ

                    • محمد پور محتشم در پاسخ به رهام

                      مهر 19, 1401

                      نه خیر هم بیا میگم فن بیس همین هی استیکر خنده می‌فرسته ولی معلومه داری میسوزی میگم سال دو هزار و بیست و یک اعلام کردن سرعت دو الی سه کواردیلیون بیشتر نور اصلا برای پیری کریسیس میگن انفینیت اسپید نه سوپرمن پایه نه تو کمیک بر خلاف حرف تو هست تو شصت روز این کارو کرده اول که هیچ دیبانک نشده کافر همه را به کیش خود پندارد ( اشتباه برداشت نکنی ) شاید برای سوپرمن دیبانک شده ولی ثور همه درسته یعنی جوری که میگید سوپرمن از والی وست سریعتره ها ؟؟؟ و اینکه داش سوپرمن فقط چند دقیقه برای اطلس این کارو کرد و اینکه خب هرکول هم این کارو کرده ولی همه از ثور پایین تر می‌دوننش 😐😂🤣به نظر من مبارزه ثور و سوپرمن بی احترامی به ثور هست اگه میدونید سوپرمن رو با هدف سطح خودش مقایسه کنیم نه فوق العاده بالاتره خودش سنتری یا هایپریون خوبه و برای اینکه بفهمیم کدوم قوی تره باید ببینیم شاهکار بینهایت کدوم بیشتره و اال و رهام بینهایت بینهایت هست تو هزار تا بینهایت بیاری باز یک بینهایت حساب میشه پس دری وری نگو

                      پاسخ

                    • رهام در پاسخ به محمد پور محتشم

                      مهر 21, 1401

                      وقتی معنی دیبانک و اوت لایر و حتی بینهایت رو نمیدونی:
                      بینهایت تو فیکشن میتونه از بینهایت دیگه کوچیک تر باشه
                      ما تو فیکشن چیزایی فراتر از بینهایت داریم
                      سوپرمن با فلش مسابقه داد و ازش سریع تر بود که بگیریم یعنی سرعتش غیر قابل اندازه گیریه
                      سوپرمن رو تا های اوتر اسکیل میکنن در صورتی که ثور تا هایپر به زور اسکیل میشه اونم رون کینگ ثورش تو هرچقدرم بخوای بگی فکر نمیکنم حتی بدونی یه کرکتر مثل شینرا چطوری اوترورساله

                      پاسخ

                    • استون در پاسخ به رهام

                      مهر 23, 1401

                      تو فیکشن جاج تا این لحظه ثور عادی اوتر هست و رون کینگ هم اوتر که البته ثور عادی شاهکار های های اوتر هم داره ولی مثل اینکه اوت لایره

                      پاسخ

                    • رهام در پاسخ به استون

                      مهر 25, 1401

                      قشنگ خوشحال شدیا اونجا 😂😂

                      پاسخ

                  • اال در پاسخ به محمد پور محتشم

                    مهر 18, 1401

                    داش ۱۰۵ سکستیلیون حدودا در حد وزن زمین باید باشه تا جایی که میدونم

                    پاسخ

                    • محمد پور محتشم در پاسخ به اال

                      مهر 19, 1401

                      نه معادله وزن خورشید باید باشه احتمالا چون مریخ ده کویلیتیون‌ وزن داره و شاهکار ثور فکر کنم میلیون برابر این عدد باشه

                      پاسخ

                    • اال در پاسخ به محمد پور محتشم

                      مهر 21, 1401

                      یه چیزی در حد مشتریه

                      پاسخ

                    • محمد پور محتشم در پاسخ به اال

                      مهر 23, 1401

                      نه خیلی بیشتر

                      پاسخ

      • محمد پور محتشم در پاسخ به دیسی

        مهر 12, 1401

        نه فن مید نیست

        پاسخ

    • رهام در پاسخ به محمد پور محتشم

      مهر 10, 1401

      احتمالا فن میده

      پاسخ

      • محمد پور محتشم در پاسخ به رهام

        مهر 11, 1401

        از نظر من احتمالش خیلی کمه فن کید باشه

        پاسخ

        • رهام در پاسخ به محمد پور محتشم

          مهر 12, 1401

          تا دلت بخواد نسخه فن مید از کرکترا داریم

          پاسخ

        • استون در پاسخ به محمد پور محتشم

          مهر 12, 1401

          داش فن مید یعنی ساخته شده توسط طرفدارا
          فن کید به کسی مثل تو میگن

          پاسخ

          • محمد پور محتشم در پاسخ به استون

            مهر 13, 1401

            اول که تویی نه من تو رفتی فکشن حاج اطلاعات کافی نداشتی قانع شدی دی‌سی بزرگتره و چمیدونم سوپرمن ثور رو پاره می‌کنه فن کید تویی خودم میدونم فن مید یعنی چی تو یوتیوب بحث کردم راجب همین گاد آف پریرز ثور و اینکه مشکل تایپی هست هر چی می‌نویسم این عوضش می‌کنه منم از هیچ جا خبر ندارم ارسال رو میزنم

            پاسخ

            • رهام در پاسخ به محمد پور محتشم

              مهر 14, 1401

              اتفاقا اومد فیکشن جاج به اطلاعاتش اضافه شد تو چون نمیخوای قبول کنی نمیای
              گاد اف نمیدونم چی چی ثور هم فن میده

              پاسخ

            • استون در پاسخ به محمد پور محتشم

              مهر 14, 1401

              خب فن کید تویی تو کدوم کمیک ثور امنیورس رو وان شات کرده؟؟؟؟؟؟؟؟ سرعتش چطوری از سوپرمن بیشتره؟ من رفتم فیکشن جاج که راحت تر حرف بزنم با بقیه تو همون جا هم گفتم ابنجا هم میگم
              تو سینما ثور قبل بحران سوپرمن بعد بهران مساوی
              همچین نسخه ای تا حالا کسی ندیده همین الان هم بنویسی تو همینجا من فن کید هستم یا تو همه میگن تو میخواای بنویس

              پاسخ

              • رهام در پاسخ به استون

                مهر 15, 1401

                سوپرمن بعد بحران اتفاقا شاهکار های خوبش هست

                پاسخ

              • محمد پور محتشم در پاسخ به استون

                مهر 16, 1401

                تو کمیک‌‌ 1998 در ضمن اون رون‌ کینگ ثور بود تو کلا با من مشکل داری

                پاسخ

                • استون در پاسخ به محمد پور محتشم

                  مهر 17, 1401

                  یک اینکه کمیک ثور 1998 نداریم ثور سری دوم هست بعدشم یکی مثل آنتی اسپیرال نتونسته همچین کاری بکنه در حدش هم نیست اصلا
                  بعدش چرا نمیای فیکشن جاج عکسشو بفرستی؟

                  پاسخ

                  • استون در پاسخ به استون

                    مهر 18, 1401

                    بعدش یک عالمه کرکتر داریم قوی تر از آنتی اسپیرال بیل نگاتیو دیف میزنتش

                    پاسخ

                  • محمد پور محتشم در پاسخ به استون

                    مهر 18, 1401

                    برو خدا شفات بده نمی دونی رون‌کینگ‌ ثور تو کمیک ۱۹۹۸ بوده ای خدا شکرت

                    پاسخ

                    • استون در پاسخ به محمد پور محتشم

                      مهر 19, 1401

                      داداش فهمیدی چی گفتم اصلا؟
                      گفتم اسم کمیکش این نیست نه اینکه وجود نداشته باشه

                      پاسخ

                    • استون در پاسخ به محمد پور محتشم

                      مهر 19, 1401

                      دو تا کامنت گذاشتم یکیش نیومده کمیک ثور 1998 نداریم ثور سری دومه

                      پاسخ

              • محمد پور محتشم در پاسخ به استون

                مهر 16, 1401

                ببین من کاری با سوپرمن ندارم میگم ثور یک عالم در چند ثانیه طب کرد خودت حساب کن دیگه سوپرمن شصت روز طول کشید همچین کاری بکنه

                پاسخ

                • اال در پاسخ به محمد پور محتشم

                  آبان 3, 1401

                  والی که از دست افرادی فرار کرده که میتونستن یه اوترورس رو تو ثانیه طی کنن و سوپرمنی که به صورت برابر باهاش نبرد کرده =باشه باشه

                  پاسخ

              • محمد پور محتشم در پاسخ به استون

                مهر 16, 1401

                تو فن کیدی

                پاسخ

          • محمد پور محتشم در پاسخ به استون

            مهر 14, 1401

            میشه بگی تو دقیقا مشکلت چیه با من هی تو کامنت ها متلک می‌ندازی

            پاسخ

            • استون در پاسخ به محمد پور محتشم

              مهر 15, 1401

              بخاطر اینکه نصف حرفاتو از خودت در میاری یه طرفه میری فکر میکنی ثور قوی ترینه

              پاسخ

              • محمد پور محتشم در پاسخ به استون

                مهر 17, 1401

                بگو همه ی حرف هات درسته و چون اطلاعاتت‌ از من بیشتره باهات لج میکنم به شخصه دلیل اینطور حرف زدنت رو همین میدونم

                پاسخ

                • استون در پاسخ به محمد پور محتشم

                  مهر 18, 1401

                  چرا نمیای فیکشن جاجججججج

                  پاسخ

                • استون در پاسخ به محمد پور محتشم

                  مهر 18, 1401

                  کسی که قبول کنه اطلاعات تو بیشتر از منه کند زهنه

                  پاسخ

                • رهام در پاسخ به محمد پور محتشم

                  مهر 18, 1401

                  همه تو فیکشن جاج مسخرت میکنن بعد تو میگی اطلاعاتم زیادع؟کسی که سالهاست داره کمیک میخونه و اسکیل میده کرکترا رو این حرفایی که تو میزنی نمیزنه

                  پاسخ

                  • محمد پور محتشم در پاسخ به رهام

                    مهر 22, 1401

                    خو وقتی خودم میدونم زیاده چه نیازی دارم به تو ثابت کنم مارول فن ها اصلا برای دی‌سی فنا ارزشی قائل نیستن چون دی‌سی فنا همه شیش میزنن ( بلا نسبت تو رفیقات )

                    پاسخ

                • استون در پاسخ به محمد پور محتشم

                  مهر 18, 1401

                  حرفات هبچ کدومشون درست نیست خیلی خودتو بالا میدونی بیا فیکشن جاج عکس بده
                  یا اینکه نداری اصلا؟

                  پاسخ

                  • محمد پور محتشم در پاسخ به استون

                    مهر 19, 1401

                    جون میام ولی کار داره نمی‌دونم چطور تلگرام رو راه بندازم مگر کمکم کنید من سه هزار و صد و سه عکس و فیلم از شاهکار های ثور دارم

                    پاسخ

                    • رهام در پاسخ به محمد پور محتشم

                      مهر 21, 1401

                      مشکل اینجاست حه ما میتونیم با یه پنل تمام شاهکاراتو بترکونیم

                      پاسخ

                  • رهام در پاسخ به استون

                    مهر 24, 1401

                    حالا میگم بی احترامی نباشع چون دیسی فن نفهم هم داریم

                    پاسخ