مبارزه ثور و سوپرمن؛ کدامیک در نبرد مرگ پیروز می‌شوند؟

طرفداران سالیان زیادی راجع‌به اینکه چه ابرقهرمانی می‌تواند دیگری را شکست دهد بحث می‌کنند. استاندارد طلایی قدرت ابرقهرمانی در این بحث‌های دوستانه کاراکتر سوپرمن است. با توجه به توانایی‌ها و قدرت نامحدود این ابرقهرمان دشوار است که بگوییم چه کاراکتر دیگری می‌تواند در یک چالش جدی به‌صورت عادلانه او را شکست دهد.

با‌این‌حال ثور، یکی از قدرتمندترین انتقام‌جویان مارول، ممکن است به‌ اندازه کافی قوی باشد تا این کاراکتر را شکست دهد. او با توانایی‌های ازگاردی و چکش فوق‌العاده‌اش یک خدا در عرصه مبارزه محسوب می‌شود. ثور به‌واسطه این قدرت‌ها می‌تواند دشمنان به مراتب قوی‌تر از خودش را طبق قاعده مبارزه شکست دهد.

با توجه به اینکه ثور می‌تواند قدرتمند باشد و سوپرمن نیز می‌تواند قدرتمندتر از یک لوکوموتیو و سریع‌تر از یک گلوله باشد، طی این مطلب قصد داریم پی ببریم اگر این دو ابرقهرمان در مقابل یکدیگر قرار بگیرند کدامیک پیروز شده و دیگری را شکست می‌دهد. با پروشات همراه باشید.


کدام نسخه از سوپرمن در مقابل کدام نسخه از ثور؟

با توجه به جهان‌های موازی و دوره‌های زمانی مختلف ابرقهرمانان در کمیک‌ها، دی سی و مارول نسخه‌های گوناگونی از سوپرمن و ثور را به طرفداران معرفی کرده‌اند. درنتیجه ابتدا باید مشخص کنیم کدام نسخه از این ابرقهرمانان را برای مقایسه انتخاب خواهیم کرد. در دنیای دی سی، سوپرمن قبل از خط داستانی “بحران در زمین‌های نامحدود” (Crisis on Infinite Earths) دارای قدرت زیادی بود.

طی برخی از کمیک‌ها که قبل از کمیک بحران در زمین‌های نامحدود منتشر شدند سوپرمن دارای توانایی‌های جدید و فوق‌العاده زیادی بود که بعدها در هیچ مطلب دیگری نتوانست به آن سطح از قدرت دست پیدا کند (لازم به ذکر است کمیک زمین‌های نامحدود در سال 1986 منتشر شده بود). به‌طور مثال عطسه سوپرمن به‌حدی نیرو داشت که می‌توانست نظم منظومه شمسی را برهم بزند.

در هیچ جای دیگری از تاریخ کاراکتر سوپرمن ما شاهد چنین میزان قدرتی در او نبودیم. نسخه مدرن این کاراکتر یعنی سوپرمن پس از بحران دارای محدودیت‌های گوناگونی است. حتی برخی از دشمنان او مانند دومزدی و دارک‌ساید به‌راحتی می‌توانند در عرصه قدرت با او مقابله کنند.

البته در جاهایی دیگر نیز سوپرمن دارای قدرت‌های زیادی بود. در کمیک All-Star Superman مرد پولادین قبل از لحظه مرگش قدرت بسیاری زیادی داشت و بسیار نیرومند شده بود.

اما ثور در طول تاریخ فرازونشیب کمتری داشته و از میزان قدرت نسبتا پایداری برخوردار بوده است. با‌این‌حال زمان‌هایی نیز در کمیک‌ها وجود داشت که این کاراکتر ضعیف‌تر یا قوی‌تر بود. از آنجایی‌که سوپرمن قبل از بحران با قدرت‌های عجیبش به‌راحتی می‌تواند ثور را شکست دهد، طی این مطلب قصد داریم قدرت سوپرمن بعد از بحران را با کاراکتر ثور دنیای اصلی مارول مقایسه کنیم. در واقع نسخه‌های نرمال و شناخته‌شده از این دو کاراکتر را در مقابل یکدیگر قرار خواهیم داد. مبارزه جذابی پیش رو داریم، اینطور فکر نمی‌کنید؟!


ثور قدرتمندتر است یا سوپرمن؟

هرطور محاسبه کنید سوپرمن به‌لحاظ قدرت نسبت به ثور برتری دارد. او در کمیک‌ها نظم سیارات را بهم ریخته و افراد را با قدرت وحشیانه‌اش به مدار خارج از جو پرتاب کرده. در جهان دی سی قدرت سوپرمن بی‌نظیر است. بااین‌حال ثور نیز قدرت قابل‌توجهی دارد. این کاراکتر با قدرت خالص خود توانست کل یک سیاره را طی مبارزه‌اش با بتا ری بیل نابود کند.

ثور گالاکتوس و فنیکس فورس را که از قدرت‌های کیهانی بزرگ بودند تقریبا شکست داده است. او وزن ازگارد را نگه‌داشته و در برابر جاذبه یک سیاه‌چاله مقاومت کرده. با وجود اینکه هنوز ممکن است سوپرمن کمی قدرتمندتر به‌نظر برسد، ولی این اختلاف قدرت بین سوپرمن پس از بحران با ثور چندان زیاد نیست.


کدام یک قدرت بیشتری دارد؟

به‌لحاظ قدرت‌های ابرانسانی سوپرمن پیروز می‌شود. با قدرت‌هایی چون تنفس انجمادی و دید حرارتی مرد پولادین به‌شکلی واضح مهمات بیشتری دارد. بااین‌حال ثور نیز پیوسته با غول‌های بزرگی در نبرد بوده و در مقابل نیروهای وحشتناکی چون سلستیال‌ها مقاومت کرده است. توانایی‌های سوپرمن ممکن است به ثور ضربه بزند ولی لزوما نمی‌تواند او را شکست دهد.

ثور علاوه‌بر توانایی‌های ازگاردی و نیروی فیزیکی‌اش، یک قدرت اصلی دیگر نیز دارد که کنترل صاعقه است. او به‌عنوان خدای رعد می‌تواند صاعقه را کنترل کند. قدرت صاعقه این کاراکتر فاکتوری است که می‌تواند نقشی موثر در مبارزه علیه سوپرمن داشته باشد.


سوپرمن و جادوی ثور

سوپرمن نقاط ضعفی نیز دارد. نزدیکی به یک خورشید سرخ یا کریپتونایت می‌تواند او را ضعیف کند. سوپرمن همچنین در مقابل جادو نیز ضعف دارد. این یکی از اصلی‌ترین دلایلی است که طبق آن شزم، ابرقهرمان وابسته به قدرت‌های جادویی، می‌تواند سوپرمن را شکست داده و بر او پیروز شود.

ثور با قدرت جادویی آمیخته شده است. این قدرت باعث شده ثور بتواند با سرعتی فراتر از سرعت صاعقه چکش خود را چرخانده و آن را به حرکت دربیاورد. توانایی‌های جادویی خدای رعد باعث شده تا او در هر شرایطی بتواند قدرت خود را حفظ کند. ثور با تولید صاعقه جادویی خویش می‌تواند صدماتی جبران‌ناپذیر به رقیب خود وارد کند.

درنتیجه وقتی سوپرمن با یکی از نقطه ضعف‌هایش مواجه شود دیگر مهم نیست تا چه اندازه قدرت داشته باشد. ثور در چیزی قدرت دارد که نقطه ضعف سوپرمن محسوب می‌شود. شاید مرد پولادین بتواند با قدرتش بر ثور غلبه کند؛ ولی خدای رعد با تکیه بر نیروهای جادویی‌اش می‌تواند صدماتی جدی به سوپرمن وارد کند.


کدامیک پیروز می‌شود؟

اجازه بدهید روراست باشیم؛ نمی‌توان بطور قطع گفت کدام یک در یک مبارزه تن به تن و عادلانه پیروز خواهد شد.

با وجود ضعف سوپرمن نسبت به جادو، ثور یک برتری دیگر نیز نسبت به مرد پولادین دارد. سوپرمن معمولا در مبارزه‌های دوستانه و زمانی‌که حریفش موجود شروری نباشد عقب می‌کشد. به همین دلیل است که بتمن اغلب سوپرمن را شکست می‌دهد. درنتیجه تصور اینکه سوپرمن در مبارزه با ثور مایل به عقب‌نشینی باشد سخت نیست. ولی ثور عاشق جنگیدن است و بدون شک از تک تک ثانیه‌های مبارزه‌اش با مرد پولادین لذت خواهد برد.

احتمالا سوپرمن با سرعت فوق‌العاده زیادش بتواند ثور را قبل از اینکه شانس داشته باشد صاعقه خود را ایجاد کند شکست دهد. اما سوپرمن معمولا در مبارزه‌هایش، به‌خصوص مبارزه با دوستان از حداکثر قدرت خود استفاده نمی‌کند. ولی ثور برخلاف او کاملا مبارزه را جدی گرفته و تمام سعیش را می‌کند تا در نبرد پیروز شود.

با توجه به قدرت جادویی ثور و اینکه سوپرمن در مبارزه‌اش تعلل می‌کند، ممکن است خدای رعد این شانس را داشته باشد تا به کمک جادو و صاعقه‌ مرد پولادین را شکست دهد. شاید سوپرمن مرد پولادین باشد، اما اگر تعلل کند ثور به‌ اندازه کافی قدرتمند است تا به کمک قدرت جادویی صاعقه‌اش او را شوکه کرده و شکست دهد، اما اگر سوپرمن با تمام قدرتش در این نبرد شرکت کند و از حداکثر توانایی خود استفاده کند احتمالا پیروز مبارزه خواهد بود.

نظر شما چیست؟ اگر مبارزه‌ای بین ثور و سوپرمن صورت بگیرد کدام یک پیروز خواهند شد؟ منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (4103)

بستن فرم

  1. خ

    اردیبهشت 28, 1401

    دیسی فنا فقط بدون هیچ دلیلی دارن میگن سوپر من میزنه

    پاسخ

    • رهام در پاسخ به خ

      اردیبهشت 28, 1401

      شما دلیلتون چیه؟

      پاسخ

      • محمد پور محتشم در پاسخ به رهام

        تیر 8, 1401

        بلند کردن برگه های بینهایت که هر کدوم اندازه کتاب بینهایت وزن دارن
        شکست دادن گالاکتوس تو حالت ضعیف
        شکست دادن هرکول
        بلند کردن مار‌ میدگارد تیلیارد ها تنی
        شکست دادن سنتری و کشتن سنتری
        شکست دادن شزم با یک حرکت
        این ها تو کمیک بود
        حالا تو ام سی یو یا همون سینما
        بلند کردن وزن 400000000000000000000000000 تن تو اینفینیتی وار
        شکست دادن هالک
        توانایی شکست دادن کل اونجرز
        شکست دادن ایرون من
        شکست دادن کاپیتان آمریکا
        نابود کردن کل سوکویا با یک ضربه
        نابود کردن یک جنگل عظیم تو جنگش
        کشیدن وزن یک میلیون تن
        شکست دادن تانوس در چند ثانیه
        مقاومت کردن در برابر ستاره نوترونی و مقاومت کردن در برابر سنگ قدرت و مقاومت کردن در برابر تمام سنگ های ابدیت‌
        کافیه یا بازم بگم نوب عزیز

        پاسخ

        • رهام در پاسخ به محمد پور محتشم

          تیر 13, 1401

          داش اگه منظورت اون پایین از اینکه گفتی جوابتو دادم اینه باید بگم اینایی همه گقتی همش برای کسی مثل پرزنس و وان ابو ال یه جوکه

          پاسخ

          • استون در پاسخ به رهام

            تیر 17, 1401

            چرا ربطش میدی به اینا موضوع مبارزه ثور و سوپرمنه نه ثور و پرزنس یا وان آل ابو

            پاسخ

            • محمد پور محتشم در پاسخ به استون

              تیر 18, 1401

              نه کم آورده فهمیده سوپرمن جونش همه جوره شکست میخوره ناراحت شده اخیش 🤣🤣🤣🤣🤣

              پاسخ

              • رهام در پاسخ به محمد پور محتشم

                تیر 21, 1401

                من کمیک نمیخونم
                ولی اره اقا سوپر من ساده میخوره

                پاسخ

              • رهام در پاسخ به محمد پور محتشم

                تیر 22, 1401

                داش کمی تحقیق کردم و یسری شاهکار اوردم برات 😂
                کتاب بینهایت رو بلند کرد(شزم بعد از یمدت کم اورد)که وزنی معادل مولتیورس دارع
                دید چهار بعدی به دست اورد
                سرعتی فرای منطق کمیک به دست اورد
                زدن ورلدفورجر و نابود کردن موبتیورسش😐

                پاسخ

                • محمد پور محتشم در پاسخ به رهام

                  تیر 23, 1401

                  بابا به چه زبونی بگم سوپرمن داشت کتاب بینهایت رو درک میکرد چرا دروغ میگی تازه اگر هم بلند کرده باشه ثور تو بچه گیش این کارو کرده و زمانی که چند سال بیشتر نداشت بلندش کرد پس اگر سوپرمن کتاب بینهایت رو بلند کرده باشه همچین شاهکاری هم نکرده چون باز هم از ثور ضعیف تره برو بیشتر و با دقت بیشتر تحقیق کن بعد بیا مناظره چند بار بگم.

                  پاسخ

                  • رهام در پاسخ به محمد پور محتشم

                    تیر 26, 1401

                    ناموسا تعصبو بذار کنار تو داری میگی ثور فرم عادی اوتره😑 مگه الکیه اوتر لول افرادی فرا ابعادی و عملا مطلق میگن ثور نه مطلقه نه بیتهایت نه فرا ابعادی

                    پاسخ

                • محمد پور محتشم در پاسخ به رهام

                  تیر 26, 1401

                  شکست دادن گالاکتوس سرعت ده برابر بیشتره یک میلیون ماخ‌ قابلیت ارتعاش 😐😐

                  پاسخ

          • محمد پور محتشم در پاسخ به رهام

            تیر 18, 1401

            من دارم از ثور معمولی میگم این وان اباو ال و پرزنس رو میاره وسط. کی از والای همگان و پرزنس حرف‌ زد؟ من شاهکار های ثور رو گفتم چرا پای خدایان مارول و دی سی رو میاری وسط راستی پرایمال مانیتور < فالکرام جک کربی .بگو کم آوردم سوپرمن تو خوابش هم همچین شاهکار هایی رو نتونسته انجام بده بگو دیگه پای قدرت های واحد رو وسط نکش.

            پاسخ

            • Amir در پاسخ به محمد پور محتشم

              تیر 20, 1401

              داش می‌خواسته ریپلای کنه رو اون یکی کامنتت که پایینه

              پاسخ

            • رهام در پاسخ به محمد پور محتشم

              تیر 21, 1401

              سوپر من عادی درسته از ثور عادی میخوره ولی تو کمیک و نسخه های متفاوت خیر
              من فکر کردم منظورتون از اون شاهکارای ثور واسه اون نسخه هست که بالا تر گفتن وگرنه واردشون نمیکردم
              فالکرام هنوز مشخص نیست که جک کربی هست یا خیر یعد حتی اکه بر فرض که باشه هم باز کم نیستن کرکتر های دیسی فقط خود لویاتان و رایتر از این دو قویترن

              پاسخ

              • محمد پور محتشم در پاسخ به رهام

                تیر 23, 1401

                بابا جک کربی با استن لی مساویه چی میگی فالکرام جک کربی کل دی سی رو سولو می‌کنه

                پاسخ

                • Amir در پاسخ به محمد پور محتشم

                  تیر 24, 1401

                  رایتر تجسم جک کربیه و وان ابو ال تجسم استنلی
                  موقعی جک کربی هنوز از مارول جدا نشده بود گفته میشد یا تجسم جک کربیه یا استنلی
                  فالکرامم نمیشه گفت با قاطعیت

                  پاسخ

                • رهام در پاسخ به محمد پور محتشم

                  تیر 26, 1401

                  دا تو دیسی هم رایتر رو داریم هم لویاتان هم مانیتور که از فالکرام قوی ترن خود رایتر با استنلی وان ابو ال برابری میکنه

                  پاسخ

                • ممد در پاسخ به محمد پور محتشم

                  مرداد 31, 1401

                  سید با گرنت موریسون آشنایی یا نه؟

                  پاسخ

          • محمد پور محتشم در پاسخ به رهام

            تیر 28, 1401

            داش‌ اگر رون کینگ ثور رو میگی که با یک دست منگوک رو نگه داشته و با فکر کردن کشتش بر خلاف چیزی بقیه فکر میکنن از نظر من رون کینگ ثور از سوپرمن کازمیک ارمور شراره چون بر اساس شواهد و مدارک رون کینگ ثور سایه‌ نشینانی رو شکست داده که برای اودین‌ پدر آسمانی ما و خدای خدایان ما خدا به حساب میومدن یعنی خدای خدایان اودین بودن ولی رون کینگ ثور میکشتشون این سند تایید می‌کنه که رون کینگ‌ ثور پنج تا بیاندر بیاندر نه بیاندرز بیاندر رو با هم بزنه و بکشه و حالا زدن پنج موجود که فقط یکیشون از living tribunal یا دادگاه زندگی با اون همه اوبوهت قوی تره دیگه نمی‌دونم کازمیک ارمور چطور میخواد همون یکی رو بزنه بقیه سعله‌ رون کینگ ثور لوکی رو کشت که با انرژی منگوک قدرتمند شده بود و قدرت منگوک رو داشت و حتی اودین هم در برابر منگوک درمانده بود ولی رون کینگ‌ ثور قشنگ با یک دست رفت جلو کله لوکی رو کند اون وقت لوکی دست و پا میزد فقط ببینید دوستان آخرین نسخه گالاکتوس با این موجودات رو به رو شده ولی حتی این موجودات آخرین و قوی ترین نسخه گالاکتوس رو به چشم نیوردن من میدونم که کازمیک ارمور به خاطر. شکست دادن قوی ترین و قدیمی ترین پرایمال مانیتور جهان ساخته شده اما اون از لحاظ قدرت بدنی و دوام و تا حدودی سرعت‌ از رون کینگ ثور‌ کم میاره پس مجبوره به قدرت های دیگه متکی بشه که رون کینگ ثور توانایی هایش بینهایت در ضمن کازمیک ارمور سوپرمن دلیل و مدرکی برای استفاده از عوض کردن روایت کمیک رو ندارن شرمنده الان حضور ذهن ندارم دوستان این موجودات در برابر آخرین و قویترین نسخه گالاکتوس مثل والای همگان بودن میفهمید یعنی چی رون کینگ ثور سطح خارج از امنی ورسال هست پس نیاید بگید سوپرمن کازمیک ارمور مولتیورس رو تو یک انگشت تکون‌ داد که رون کینگ ثور امنی ورسال رو با یک انگشت تکون‌ میده و میچرخونه در آخر این رو بگم.
            Guys run king thor or RKT stomps CAS no diff thanks for watch my chat

            پاسخ

            • اال در پاسخ به محمد پور محتشم

              مرداد 24, 1401

              اونا از نژاد بیاندرزن بیاندر پری ریاکتن کلا یدونه بوده و بس

              پاسخ

            • اال در پاسخ به محمد پور محتشم

              مرداد 31, 1401

              امنی ورسال ؟
              ثور اساطیر هم نمیتونه قیکشنو نابود کنه کلا یه مقدار خیلی محدودی کاراکتر یه ۸ ۹ تا اس سی پی چند تا لاو کرفت چند تا از ورسای دیگه باندلس بودن هم به فیکشن نابود کردن نمیرسه حتی اگه بالاترین رده باندلس باشی

              پاسخ

        • استون در پاسخ به محمد پور محتشم

          تیر 14, 1401

          توی کمیک هم توی چند ثانیه دست و پای تانوس رو قطع کرد و شکستش داد

          پاسخ

      • استون در پاسخ به رهام

        تیر 14, 1401

        شکست دادن آپوکالیپس
        شکست دادن بور
        شکست دادن هلا
        شکست دادن مار میدگارد
        شکست دادن سورتور
        شکست دادن اگزیتار سلستیال!!
        درست کردن طلسم های خیلی قدرت مند با استفاده از خون خودش به طوری که تونست با یه ضربه زره آپوکالیپس رو نابود کنه
        دیگه چی داری بگی

        پاسخ

    • Stan در پاسخ به خ

      اردیبهشت 28, 1401

      دلایلو گفتم پس نگو بی دلیل نوبی جان

      پاسخ

  2. ناشناس

    اردیبهشت 24, 1401

    این چ بحثیه میکنید خب معلومه سوپرمن قوی تره.کمیک رو بیخیال اصل فیلمشه.وقتی تانوس با دوتا مشت تونست دماغ ثور رو بشکونه پس جلوی سوپرمن میخاد چیکار کنه سوپرمن درحد فلش سریعه حتی مرداهنی تونست جلوی ثور مقاومت کنه پس دیگه نیازی به فشاری شدن نیست..تمام⁦;)⁩

    پاسخ

  3. محمدطاها

    اردیبهشت 19, 1401

    تور قویترین

    پاسخ

  4. محمد پور محتشم

    اردیبهشت 3, 1401

    تور و سوپرمن از لحاظ قدرت بدنی چه تو کمیک و چه تو سینما مساوی هستن این سابت شده و اسبات شده هست

    پاسخ

    • Stan در پاسخ به محمد پور محتشم

      اردیبهشت 15, 1401

      تو خوابت البته
      تو سینمایی که سوپرمن خیلی از الان ثور قوی تره که بحث نمی‌خواد تو کمیکم میلک من هست که شخصیتایی مثل پرزنس برایش مثل شوخین و قدرت تمام نسخه های سوپر منو داره

      پاسخ

      • محمد پور محتشم در پاسخ به Stan

        اردیبهشت 17, 1401

        تو خوابت ببینی که سوپرمن ثور رو شکست بده البته در حال حاضر ما ثور love and thunder رو داریم که معلومه ثور از سوپرمن قوی تر و قدرتمند تره تو کمیک هم که رون کینگ ثور رو داریم که بیاندر رو له کرده چه برسه سوپرمن کازمیک ارمور من از کجا بدنم تو فن افراطی سوپرمن نیستی.

        پاسخ

        • Stan در پاسخ به محمد پور محتشم

          اردیبهشت 18, 1401

          سوتونم بیاندر با بیاندرز فرق داره بیاندر از کل نژاد بیاندرز رو هم قوی تره درضمن این که سایه نشینان بیاندرز باشند تئوریه و اگه میخوای بر اساس تئوری بریم جلو که تئوری هست که داکس نوو پرزنسو کشته و کازمیکم داکس نوو رو شکست داده که قابل قیاس نیستن این دوتا درضمن کازمیکم قویترین نسخه سوپر من نیست میلک منه که قدرت تمام سوپرمن هایی که وجود دارن تو هر ورسی داره و امثال پرزنسو براش هیچن بازم حرفی داری

          پاسخ

          • Mahdi در پاسخ به Stan

            تیر 6, 1401

            سوتون جواب دومین نظرشو دادی جواب اولیش که ثور چهار رو میگه هم بده میدونم جوابی نداری :)))

            پاسخ

            • Stan در پاسخ به Mahdi

              تیر 7, 1401

              باو برازارین اول بیاد بعد ازش مایع بزارین
              درضمن من خودم فن ثورم مثل شماها تعصبی نیستم حقیقت و میگم

              پاسخ

              • mahdi در پاسخ به Stan

                تیر 14, 1401

                یکم دقت کنیم متوجه میشیم که ثور چقدر قوی میشه توی کمیک سه تا ثور به سختی تونستن گور رو شکست بدن تا اونجایی که یادمه یکیشون ثور وایکینگ بود اون یکی اولد کینگ ثور و سومی رویادم نمیاد و اولد کینگ ثور خیلی قویه و به نظرم ثور باید ثور تونسته باشه گور رو شکست بده داخل ثور چهار و اگر بمیره مسخره هست

                پاسخ

              • محمد پور محتشم در پاسخ به Stan

                تیر 15, 1401

                دروغ نگو من چند جا دیدم طرفدار قهرمان دی سی بودی دروغ نگو مردم هم الکی فریب نده

                پاسخ

                • Stan در پاسخ به محمد پور محتشم

                  تیر 20, 1401

                  والا تا جایی که خودم میدونم فن ثورم
                  مثل شماها تعصب ندارم من تو کل فیکشن فقط رو کریتوس تعصب دارم

                  پاسخ

                  • محمد پور محتشم در پاسخ به Stan

                    تیر 23, 1401

                    داداش من خودم ته اینجور کار ها هستم تو یوتیوب میگم فن سوپرمنم‌ بعد میگم ثور می‌بره و مردم رو گول میزنم دروغ نگو هیچ فنی غیر تعصبی وجود نداره 😉😉

                    پاسخ

                    • Stan در پاسخ به محمد پور محتشم

                      تیر 24, 1401

                      داش به مولا ثور فنم ولی قبول ندارم که میگین رون کینگ اوتره
                      کازمیکم چون تو اینجوری میگی با میلک من نسخه سوپر من حساب میکنم وگرنه بخوایم منطقی نگاه کنیم نسخه سوپر من نیستن

                      پاسخ

                    • Stan در پاسخ به محمد پور محتشم

                      تیر 24, 1401

                      من رو هیچکس بجز کریتوس اسکورپیون و دارث ویدر تعصب ندارم

                      پاسخ

          • محمد پور محتشم در پاسخ به Stan

            تیر 8, 1401

            مارول تایید کرده که اون ها بیاندرز بودن

            پاسخ

            • Stan در پاسخ به محمد پور محتشم

              تیر 9, 1401

              داش بیاندرزم قوی ضعیف دارن نژادشون همه در یه سطح نیستن
              خود بیاندرم یه کرکتر بی نهایت بعدیه یعنی پایین تر از کازمیک
              حالا میلک من مداد کمیکه چجوری میگی میخوره ؟؟؟

              پاسخ

              • محمد پور محتشم در پاسخ به Stan

                تیر 11, 1401

                اینکه دو نفری رفتن دادگاه زندگی رو کشتن خودش تایید می‌کنه چقدر قوی هستن سوتونم.

                پاسخ

                • دیسی در پاسخ به محمد پور محتشم

                  مرداد 14, 1401

                  دادگاه حواسش نبود میخواست پاکشون می‌کرد اونا از یونورسال هستن که از گالاکتوس شکست خوردن تا مولتیورسال

                  پاسخ

        • رهام در پاسخ به محمد پور محتشم

          تیر 13, 1401

          داش سوپر من کازمیک کل لیمبو رو رو انگشتش گذاشت و با کرکتری فایت داد که قادر بود کمیک رو رسما بوخوره اما هسچکاری نتونست با کازمیک بکنه و کازمیک به بیرون از ورس فرستادش

          پاسخ

      • محمد پور محتشم در پاسخ به Stan

        تیر 8, 1401

        ترو فارم ثور هم شخصیت هایی مثل والای همگان براش شوخین چه برسه به این میلک من و پرزنس.

        پاسخ

        • رهام در پاسخ به محمد پور محتشم

          تیر 9, 1401

          حرفات رسما کمدیه والای همگان ابیلیتی های بی نهایت داره و کل فیکشن رو دو بعدی میبینه یعنی همه کرکترای فیکشنو میتونه با یه حرکت ساده دستش پاک کنه درست مثل رایتر این دو نفر در رده باندلس قرار میگیرن بالاترین رده ممکنه

          پاسخ

          • محمد پور محتشم در پاسخ به رهام

            تیر 11, 1401

            در ضمن بر‌و جوابی که برات فرستادم رو بخون داشم.

            پاسخ

          • Mahdi در پاسخ به رهام

            تیر 14, 1401

            واقعیت اینجوریه که هیچکس از والای همگان قوی تر نیست چون تئوری میگه تصوری از استن لی هست و پرزنس هم خیلی ازش ضعیف تره و میلک من هم در حد و اندازه والای همگان نیست
            کلا اینکه میگن میلک من قوی تر از والای همگان هست شوخیه چون والای همگان دیگه تصوری از استن لی هست البته این حرف رو تو نزدی

            پاسخ

            • دیسی در پاسخ به Mahdi

              مرداد 13, 1401

              درواقع رایتر هم تجسم نویسنده این دو برابرن و بقیه کمیک براشون مورچه هستن

              پاسخ

  5. محمد پور محتشم

    فروردین 29, 1401

    ببینید سوپرمن استحکام و قوه ای که داره از سوپرمن بیشتره اما تور از سوپرمن قوی تره درست نمی تونن بگم که قدرتمند تره ولی قوی تر از سوپرمنه

    پاسخ

    • رهام در پاسخ به محمد پور محتشم

      فروردین 31, 1401

      شاهکار های قوی ترین نسخه هاشون قابل مقایسه نیست بدون دلیل و مدرک حرف نزن

      پاسخ

      • محمد پور محتشم در پاسخ به رهام

        اردیبهشت 12, 1401

        من بدون مدرک حرف نمی زنم برو تو سایت quar گفته شده تور تنهایی می‌تونه کتاب بینهایت رو بلند کنه

        پاسخ

        • Stan در پاسخ به محمد پور محتشم

          اردیبهشت 15, 1401

          چقدر مدرک موجهی داری از خود کنیم معتبر تره

          پاسخ

          • محمد پور محتشم در پاسخ به Stan

            اردیبهشت 17, 1401

            نه تو خیلی مدرک داری که سوپرمن می‌تونه ثور رو شکست بده‌.

            پاسخ

            • رهام در پاسخ به محمد پور محتشم

              اردیبهشت 17, 1401

              اون نگفت من میدم گفت مدرک بده نه خودش شما مدرک به من بده من به شما مدرک میدم شاهکار هاشون قابل مقایسه نیستن

              پاسخ

              • محمد پور محتشم در پاسخ به رهام

                اردیبهشت 18, 1401

                سوپرمن توانسته با کمک شزم نصف کتاب بینهایت رو بلند کنه اما ثور موفق به بلند کردن ۱۲۰ تریلیارد تن شده حالا چی

                پاسخ

                • رهام در پاسخ به محمد پور محتشم

                  اردیبهشت 19, 1401

                  سید وزن کتاب بینهایت بینهایته مقیاسی برا اندازه گیریش وجود نداره بعد از نظر زور بازو و استقامت قطعا سوپر من قوی تره الکی بهش نمیگن مرد پولادین طرف به استقامتش معروفه سید

                  پاسخ

                  • محمد پور محتشم در پاسخ به رهام

                    اردیبهشت 20, 1401

                    به ثور هم الکی نمیگم خدای آذرخش قدرت بدنیش از بلک ادام و هالک و شزم بیشتره استقامتش هم خوب که در حد اطلس بیاید قدرت بدنی ثور که در اساطیر نورس هست با قدرت بدنی سوپرمن مقایسه کنیم قدرت بدنی واقعی ثور رو بهش بدیم اگر قدرت بدنی اصلی ثور که در اساطیر نورس هست رو بهش بدیم صد در صد ثور قدرت بدنی اصلیش از سوپرمن بیشتره هر چند قدرت بدنیش تو mcu هم به مراتب بیشتر از سوپرمن هست اما قدرت بدنی واقعیش رو با قدرت بدنی سوپرمن مقایسه کنیم با اختلاف قدرت بدنی ثور از سوپرمن بیشتره به طوری که در اساطیر نورس. اومده ثور با یک ضربه مشت تونست زلزله ای در یوتنهایم به وجود بیاره که نسل جاینت های یوتنهایم رو به انقراض میره بر اثر همون مشت ثور من فقط یک کلمه میگم ثور سوپرمن رو شقه شقه می‌کنه و دلیل محکمی هم که دارم قدرت بدنی ثور هست و استقامتش و اگر سوپرمن مرد پولادین هست ثور خدای رعد و تندر هست تمام.

                    پاسخ

                  • استون در پاسخ به رهام

                    تیر 14, 1401

                    با کمک شزم خدای خدایان بلند کردن کتاب بینهایت رو به نظر من بود و نبود سوپرمن تاثیری نداشته:))))

                    پاسخ

                • invoker در پاسخ به محمد پور محتشم

                  خرداد 20, 1401

                  ای کیو. خوب نصب بینهایت همون بینهایت میشه دیگه.

                  پاسخ

                  • Mahdi در پاسخ به invoker

                    تیر 6, 1401

                    ریاضیت چند شده :/

                    پاسخ

  6. محمد پور محتشم

    اسفند 19, 1400

    تور قدرت بدنیش بالا تره تور برنده میشه تور وزن بیست سیاره گیتی رو بلند کرده تو رگناروک با اینکه هلا قدرت بی نهایت داشت اما تو جنگ رودررو از تور کم آورد من مخم مختل شده از بس تحقیق کردم راجع قدرت تور قدرت نامحدود خستگی ناپذیر اونا که میگن سوپرمن تعصب خیلی زیادی رو سوپرمن دارن تور خیلی قوی تره هی میگید سوپرمن کتاب بینهایت رو بلند کرده تور بیست سیاره سنگین وزن دنیا رو بلند کرده تور هیولای بزرگی که تو یوتنهایم به دوستاش حمله کرد با یک حرکت کشت سوپرمن هیولایی که ۲ برابر کوچیک تر از هیولایی که به تور حمله کرد بود سوپرمن رو کشت به زحمت زندش کردن لیگ عدالت به ولله تور بدون چکشش از سوپر من قوی تره با چکشش سوپرمن نابود بد بخت باور کنید کسایی که عاشق هیکل سوپرمن هستید 😂😂😂 به ولله تور قوی تره فقط بیوفتن به جون هم مرگ و شکست سوپرمن حتمیه

    پاسخ

    • پوریا در پاسخ به محمد پور محتشم

      اسفند 26, 1400

      تور در مقابل سوپر من هیچه

      پاسخ

      • محمد پور محتشم در پاسخ به پوریا

        فروردین 23, 1401

        برعکس گفتی سوپرمن رو به روی تور هیچه

        پاسخ

        • امیر در پاسخ به محمد پور محتشم

          فروردین 30, 1401

          جلوی سوپرمن نمیتونه دووم بیاره

          پاسخ

          • محمد پور محتشم در پاسخ به امیر

            اردیبهشت 14, 1401

            سوپرمن رو به روی واندروومن نتونست دووم بیاره اونوقت چطور میخواد رو به روی تور دووم بیاره

            پاسخ

            • invoker در پاسخ به محمد پور محتشم

              خرداد 20, 1401

              هالک یه بار به یه مشت کله ثور رو له کرد بعد ثور میخواد سوپرمن رو شکست بده.

              پاسخ

    • پوریا خوش وطن در پاسخ به محمد پور محتشم

      اسفند 26, 1400

      تور در مقابل هلا کم میاره و نمیتونه شکستش بده تو چجوری میگی که تور میتونه دی سی رو نابود کنه

      پاسخ

      • محمد پور محتشم در پاسخ به پوریا خوش وطن

        فروردین 23, 1401

        جدا از قدرت بدنی تور خلا رو شکست میده با وجود ستروم بریکر ای صوفیان شکن دو سوپرمن نشون داده به جادو حساسیت فوق العاده زیادی داره اصلا تور نیازی ندارد از قدرت بدنیش استفاده کنه با قدرت های آغشته به جادوش سوپرمن رو از بین می‌بره

        پاسخ

      • MOHAMADREZA در پاسخ به پوریا خوش وطن

        فروردین 25, 1401

        داداش خود هلا سوپر من رو جر میده😂😂

        پاسخ

      • MOHAMADREZA در پاسخ به پوریا خوش وطن

        فروردین 25, 1401

        دادا خود هلا سوپر من رو جر میده🤣🤣

        پاسخ

    • Superman در پاسخ به محمد پور محتشم

      فروردین 2, 1401

      بشین بینیم باوا ثور نمیتونه اون زره اهنی رو بدون پتک شکست بدع سوپرمن با باد یخی خیلی راحت یخ میزنتش پتکش رو میگیره

      پاسخ

      • محمد پور محتشم در پاسخ به Superman

        فروردین 23, 1401

        جوری میگی انگار تور علیل من که میدونم تو طرفدار دی سی و سوپرمن هستی تور قدرت هاش از خودش مشعل میگیره و قدرت هاش از خودش هست نشستی بچه تور با قدرت بدنیش هم می‌تونه سوپرمن رو از بین ببره تور با ساعقه میزنه سوپرمن رو می‌کشه

        پاسخ

      • دونالد بلیک در پاسخ به Superman

        تیر 6, 1401

        فکر کنم تو کمیک اصلا نخوندی برای موقعی بود که اودین نمرده بود و جادوی اودین بود که میزاشت افراد لایق فقط پتک ثور رو بردارن ولی حالا که اودین مرده دیگه جادویی روی پتک ثور نیست و فقط خودش میتونه بلندش کنه

        پاسخ

    • بی طرف در پاسخ به محمد پور محتشم

      اردیبهشت 14, 1401

      ببین تا حدی موافقم ولی دیگه زیاده روی نکن ثور چون خدای رعد هست و رعد هم جادو حساب میشه و جادو هم تقریبا ضعف سوپرمنه اگه تو کمیک هر دو تا رو تو حالت عادی حساب کنیم کار ثور سخته چون سوپرمن قدرت های اصلی و ذاتیش خیلی بیشترن ولی خب ثور هم چون جادو داره اون هم شانس زیادی داره.
      ولی تو سینما به نظرم سوپرمنو خیلی گنده کردن بیش از حد قویش کردن دلیل هام هم اینه که نسخه عادی سوپرمن تو سینما اول دوتا کریپتونی رو باهم تو مرد پولادین شکست میده بعد می‌ره سفینه ژنرال زاد رو نابود می‌کنه بعد درجا میره با ژنرال زاد میجنگه!!!!!!!این یعنی سه تا کریپتونی😶😶😶😶بعد تو فیلم لیگ عدالت زک اسنایدر هر پنج عضو لیگ عدالت رو میزنه!!!!!ولی ثور فقط تو جنگ ابدیت خیلی قوی بود که نزدیک بود تانوس رو بکشه ولی خب نتونست و اگه ما این نسخه ثور رو درنظر بگیریم به نظرم نسخه زک اسنایدر سوپرمن ثور رو له می‌کنه چون وقتی سوپرمن لباس سیاه پوشید چکش جادویی استپن ولف روش اثر نداشت که از جادو خالص بود بعد رعد ثور روش اثر کنه!!!!!!؟؟؟؟یا استورم بریکر میخواد سوپرمنی تقریبا مقاومتش دو برابر اطلس هر رو کاری کنه؟؟؟؟!!!!

      پاسخ

      • محمد پور محتشم در پاسخ به بی طرف

        اردیبهشت 16, 1401

        با سلام.
        خیلی راحت جوابت رو می‌دیم من کاملا باهات مخالفم اولا برای من ثابت نشده هست که تو اون لباس سوپرمن به جادو حساس نیست دوم اینکه سوپرمن در برابر ثور یک تازه به دوران رسیده هست داریم کسی که سنش ۱۵۰۰ سال هست رو با کسی که سنش ۳۵ سال هست مقایسه می‌کنیم یعنی چی که سوپرمن قدرت بدنیش از ثور بیشتره تو میتونی راحت با هاش کنار بیای که یکی مثل سوپرمن قدرت بدنیش از ثور بیشتر باشه سوپرمن از نظر ثور یک بچه هست که به جای این که قهرمان بازی کنه باید بره درسش رو بخونه ثور در ۱۵۰۰ پانصد سال روزانه مهارت جنگی و قدرت بدنیش رو افزایش میده سوپرمن که کلا ۳۵ سال می‌کنه تو میتونی قبول کنی که قدرت بدنیش از ثور بیشتر باشه اصلا مادریک قدرت بدنی یک بیگانه رو با قدرت بدنی قوی ترین و قدرتمند ترین خدای نورس مقایسه می‌کنیم داریم قدرت بدنی یک کریپتونی بیگانه رو با پادشاه آزگارد مقایسه می‌کنیم اصلا میدونید یعنی چی معلومه ثور قدرت بدنیش از ثور بیشتر در ضمن اسم اون نسخه لباس سیاه سوپرمن evel superman هست در سایت رسمی مارول مقایسه ای بین سوپرمن لباس سیاه و اینفیتی وار ثور شد که به نتیجه رسیدن که اینفیتی وار ثور سوپرمن لباس سیاه رو له می‌کنه یکی از دلیله محکمشون هم قدرت بدنی بود اونجا گفته شد بر خلاف چیزی که مردم فکر میکنن قدرت بدنی ثور با اختلاف از سوپرمن بیشتر هست زیرا ثور تمام عمرش را خرج افزایش دادن مهارت جنگی تجربه و به خصوص قدرت بدنی کرده است پس ثور از لحاظ قدرت بدنی از سوپرمن برتر هست و تنها کاراکتری که می‌تونه با ثور پنجه تو پنجه بشه در دنیای دسی دومزدی و دارکساید هستند در ضمن سوپرمن موفق به شکست دادن دومزدی نشد بلکه گروه trinity dc که متشکل از بتمن و واندروومن و سوپرمن هست موفق به شکست دادن دومزدی شدن که در این گروه از هوش بتمن و تجربه واندروومن و قدرت بدنی سوپرمن استفاده میشه و این ترکیب موفق به شکست دادن دومزدی شد وگرنه دومزدی خیلی راحت و مثل آب خوردن میتونست سوپرمن رو بکشه در مورد دارم ساید اگر گروه لیگ عدالت نباشن دراک ساید خیلی راحت میتونه سوپرمن رو بکشه و سوپرمن هیچ وقت موفق به شکست دادن سوپرمن نمیشه و تو اصلا زدی جاده خاکی و کلا ثور رو دسته کم گرفتی و سوپرمن رو الکی آنقدر گنده کردی که من یک لحظه گفتم پس سوپرمن لابد در حد نیروی اودین هست بابا سوپرمن هیچی جز یک بیگانه کریپتونی نیست در ضمن یادم رفت بگم ثور به استفاده از قدرت بدنیش موفق به بلند کردن ۱۲۰ تیلیارد تن شد.

        پاسخ

    • Stan در پاسخ به محمد پور محتشم

      اردیبهشت 15, 1401

      تویی که میگی هلا قدرت بی نهایت داشت حرف نزن دیگه
      قدرتش بینهایتم باشه به کازمیک ضربه بزنه جذبش می‌کنه میلک منم قدرت همه ی سوپر منا رو داره پس می‌تونه همه کارایی که هر سوپرمنی تواناییش و داره انجام بده
      همین پلات بی نهایت برا کل نسخه ها ثور کافیه یه مدرکو فایت بیار که حرفاتو تایید کنه وگرنه از کجا معلوم عمه ی من فلان قدرتو نداره و اینا که نمیشه گفت مدرکن

      پاسخ

      • محمد پور محتشم در پاسخ به Stan

        اردیبهشت 17, 1401

        توهم یک دلیل و مدرک محکم ببار که سوپرمن از لحاظ قدرت بدنی از ثور برتره کاری به برنده ندارم که از سایت cbr گرفته تا سایت فوق العاده معتبر quora.com میگن ثور برنده صد در صدی این مبارزه هست.

        پاسخ

        • invoker در پاسخ به محمد پور محتشم

          خرداد 20, 1401

          ۵ روز وزن کره زمین رو تحمل کرد که تنها یک قطره عرق کرد آخر سر هم به قدرت خودش پی نبرد. خوب اینم دلیل که قدرت فیزیکی بیشتری داره.

          پاسخ

    • ناشناس در پاسخ به محمد پور محتشم

      اردیبهشت 24, 1401

      تموم شد؟؟ جیگر سوپرمن قویتره کمیک رو بیخیال شو اونی که ساختتش میدونه سوپرمن قوی تره من الان دارم از زبون اون میگم نیاز ب فشاری شدن نیس

      پاسخ

      • invoker در پاسخ به ناشناس

        خرداد 20, 1401

        سوپرمن از ثور قویتره. درسته ثور هم شانس پیروزی داره ولی این که کدوم قویتره بدون شک سوپرمن قویتره.

        پاسخ

  7. جادو

    اسفند 15, 1400

    اما حالا بیاید کراس اور رو در نظر نگیریم چون از نظر نویسنده بوده.تو کمیک برعکس دنیای سینمای دی سی اعضای لیگ عدالت حتی از اون چیزی که فکرشو میکنید قوی ترن.مثلا مارشن خیلی قوی تره یا کاپیتان اتم خودشو منفجر کنه انتقام جویان به چوخ میرن یا مثلاً همین واندرومن خودمون!!! خیلییییییی قوی تره.سوپرمن هم که در کمیک خیللللللییییییی قوی تره .یا شزم یا بیگ باردا یا اتریگن (اینا همه شخصیت هایی در حد سوپرمن هستن)ولی انتقام جویان تا جایی که من میدونم شخصیت های قوی است در دنیای سینما خیلی ضعیف ترن مثل واندا یا کاپیتان مارول و کاپیتان امریکا ولی ثور و هالک و سنتری و دکتر استرنج خیلی در کمیک قوی تره(یه جز سنتری چون اصلا در سینما حضور ندارند)اما در کمیک سنتری خیلی قدرتمند هست و نباید اون رو در نظر گرفت(توجه کنید ما منظورمان حال حاضره و گرنه استار برند و از انتقام جویان و مثل وارد فورجر از دیسی.)اینا نه.اما کلی نظر من اینه که در کمیک برابر و تا حدودی لیگ عدالت قوی تره.(,مقایسه اعضای اصلی بود،),اما اگه اعضای فرئی رو بیاریم لیگ عدالت متحدین بیشتری داره مثل ارتش فانوس سبز و خدایان جدید سیاره نیو جنسیس.اما در کل به نظرم لیگ عدالت در هردو زمینه قوی تره و در سینما چه در کمیک پس از لحاظ متحدین سوپرمن بهتره.اما اگه بخوایم اعضای اصلی اصلی رو در سینما حساب کنیم فکر نمیکنم انتقام جویان کاری کنه😂😂😂😂سوپرمن واسه هالک ،هالک پارههههههههه میشه،واندررومن ثور برابر و تا حدودی خیلییییییی کم ثور، بتمن و کاپیتان که بتمن می‌بره،فلش با کی؟؟؟؟آکوامن چی؟؟؟؟؟؟فقط مرد اهنی سایبورگ هست که به زره بیشتر سایبورگ.(,لابد فلش میخواد بیفته با هاکای و آکوامن با ناتاشا😂😂😂😂😂)خدا وکیلی قبول کنید لیگ عدالت هم از لحاظ اعضای اصلی در دو زمینه قوی تره هم از لحاظ اعضای کلی.پس تو بخش متحدین ثور خیلی عقبه.

    پاسخ

    • محمد پور محتشم در پاسخ به جادو

      فروردین 26, 1401

      آقا بیاید خودمون مقایسه کنیم قدرت بدنی هر دوشون مساویه قدرت هایی که دارن تور قدرت هاش از سوپرمن هم بیشتره و قوی تره سرعت سوپرمن چون یک رو به روی فلش پیروز شد تجربه تور تور هزار و پانصد سالشه در حالی سوپرمن سی و پنج سالشه مهارت تور تور به علت تمرین های زیادی که تو این هزار و پانصد سال داشته مهارتش خیلی از سوپرمن بیشتره در نتیجه معلوم میشه تور از سوپرمن قوی تره و می‌تونه سوپرمن رو از بین ببره پس برنده تور.

      پاسخ

      • invoker در پاسخ به محمد پور محتشم

        خرداد 20, 1401

        تجربه و مهارتش خیلی فاکتر های خوبی نیستن جلوی سوپرمن. جلوی هالک به کارش نیمود چه برسه به سوپرمن.

        پاسخ

  8. جادو

    اسفند 12, 1400

    اما متحدین که تو کمیک لیگ عدالت میزنه برای مطمئن شدن برید دی سی علیه مارول رو در ویکی پدیا بخونید.اما سینما از لیگ عدالت فقط ۱۳ نفر به غیر از سوپرمن هست!!!!مارشن منهانتر اواخر زک اسنایدر بود.واندرومن،آکوامن،فلش،سایبورگ،بتمن.آخر فیلم شزم سوپرمن رو دیدیم پس شزم هم شاملشه.حالا اینکه شد ۷ نفر!!! خانواده شزم هم شاملش میشن . همچنین مرا زن آکوامن که تا حدی کمک لیگ عدالت کرد:صحنه ای که اون و ارتور با هم با استپنولف جنگیدن.شد چهارده تا که اگه اعضای انتقام جویان رو بدون نگهبانان کهکشان در نظر بگیریم(اگه نگهبانان کهکشان باشند بتمن هم به رییس جوخه انتحار میگه جوخه انتحار بیاد)لیگ عدالت می‌بره.چون سوپرمن در سینما تونست دوتا کریپتونی رو همزمان در فیلم مرد پولادین بزنه اونم به دلیل اینکه جمجمه ای که قدرت سیاره کریپتون درونش بود رو در بدن خودش داره.مارشن که از سوپرمن هم قوی تره!!!!شزم هم قدرتش تقسیم بشه همونه ولی باز در حد سوپرمنه.مرا اب افزاری بلده.بتمن کافیه فرصت بهش بدن همه انتقام جویان رو به خاک سیاه مینشونه.اون چهار تای دیگر هم واندرومن در حد ثوره فلش که می‌تونه زمان رو به عقب برگردونه،او دوتا هم دیگه سر جمع اندازه واندرومن هستن.حالا انتقام جویان:ثور و واندرومن برابر سوپرمن با لباس سیاه می‌ره واسه واندا (با لباس سیاه تبر جادویی استپن ولف رو سوپرمن اثر نداشت)ژان ژونز هم خیلی بهش سخت بگیریم حد اقل کاپیتان مارول و هالک فعلی که ریاضی دان هست!رو میزنه.شرم واسه دکتر استرنج که از مزد عنکبوتی شکست خورد خیلی زیاده!!!مرا واسه استرنج.والله نیروی سخت دیگه ای از اونجرز به ذهنم نمی‌رسه (در اخرین فیلم ها).شزم و آکوامن و سایبورگ واسه بقیه بستن.اون دوتا هم برن دیگه تمومه و حتی اگه نگهبانان کهکشان هم بیارن جوخه انتحار هست(,فکر کنم همون یارو که موش هارو میاورد واسه همشون بسته😂😂😂😂

    پاسخ

    • امیر در پاسخ به جادو

      فروردین 3, 1401

      بنگی پیام برا پیام قبلیت.واندروومن رو استورم شکست داده بعد میگی ثور فقط با اختلاف خیلی کم واندروومن رو میزنه؟الحق ک فن تعصبی دی سی هستی

      پاسخ

    • محمد پور محتشم در پاسخ به جادو

      فروردین 26, 1401

      ما کاری به متحدین نداریم داریم نبرد بین خودشون رو میگیم نه متحدین مگه جنگ انتقام جویان و لیگ عدالت الکی اومدی متحدین رو گذاشتی جنگ بین خودشون پسر خوب

      پاسخ

  9. جادو

    اسفند 12, 1400

    دوستان توجه کنید که جادو تقریبا نقطه ضعف سوپرمن هست.در کمیک اگه که نسخه های اصلی هر شخص رو (بدون سلاح),در نظر بگیریم ثور شکست میخوره.با سلاح فقط با استورم بریکر بره شانسش زیاده .با یارن بی یورن هم یکم شانس داره ولی میولنر نه.اما تا الان فقط تجهیزات و سلاح های ثور رو در نظر گرفتیم،اگه سوپرمن مثلاً لباس سیاه بپوشه که قدرتش چند برابر میشه ثور با استورم بریکر هم بیاد کاری نمیتونه بکنه یا مثلاً سوپرمن شمشیرش رو بیاره که قدمت شمشیر سوپرمن به اندازه بیگ بنگه .از لحاظ نسخه هم قوی ترین نسخه ثور رون کینگ ثوره و سوپرمن هم کازمیک ارمور که کازمیک قوی تره چون با هر ضربه که دشمنش بهش وارد می‌کنه قوی تر میشه.با این حساب تو کمیک سوپرمن قوی تره.حالا سینما:تو سینما ثور قویترین حالتش تو اینفینیتی وار بود که دیدیم تانوس رو تا حدی زخمی کرد اما سوپرمن:تنها دلیلی که دارم اینه که :آیا ثور می‌تونه واندرومن،آکومن،فلش،سایبورگ رو هم راه با هم بزنه؟؟؟؟؟؟فکر نکنم از پس واندرومن هم بر بیاد اخه واندرومن ارس رو فقط با استفاده از دستبند های جادویی زد. واندرومن مقابل ثور پنجاه پنجاه هست.حتی اگه اون رو هم بتونه اگه آکوامن هم بیاد کمک واندرومن دیگه نمیتونه این یکی زیاد زیاد ۱۰ درصد.حتی گه اینم بتونه که خیلی احتمالش کمه اگه سایبورگ بیاد احتمال به صفر میرسه.دیگه چه برسه به فلش که می‌تونه زمان رو به عقب برگردونه!!!!!پس تو سینما هم سوپرمن قوی تره.

    پاسخ

    • محمد پور محتشم در پاسخ به جادو

      فروردین 24, 1401

      داداش کاری به این کار ها ندارم بزار من برات توضیح بدم سوپرمن جلوی تور
      سوپرمن پارهههههههههه چرا؟؟؟؟ قدرت بدنی که یکسان هستن تور نقطه ضعف خاصی نداره و برخلاف چیزی که تو گفتی سوپرمن هم در کمیک و هم در سینما نشون داده که به جادو فوق العاده زیاد حساس و تور سوپرمن رو به همین دلیل نابود می‌کنه و از بین می‌برش واندروومن که هیچ گوزی رو به روی تور نیست همین ایکاریس می‌تونه بزنه واندروومن رو لتو پار کنه آره تور می‌تونه تک تک انتقام جویان رو نابود کنه و لیگ عدالت هم همینطور لیگ عدالت هم نابود می‌کنه و بحث سر قدرت پایه تور و سوپرمن یکسان هستن و قدرت اصل یا همون قدرت پایه هر دو شون از هالک بیشتره و سوپرمن قطعا هالک رو میزنه چون سوپرمن هم ضربه بخوره اعصابش خورد میشه و هالک رو یا می‌کشه یا شکست میده تور هم همین طور این که ثابت شده هست اما سوپرمن ثابت شده نیست تور تو رگناروک اثبات کرد که از لحاظ قدرت بدنی از هالک قوی تره اون هایی که میگن هالک از لحاظ قدرت بدنی قوی تره اشتباه میکنن یعنی تور اعصاب نداره معلومه که اگر تور هالک رو عصبانی کنه و هالک اون رو بزنه تور هم دو برابر عصبانی میشه و اگر کار به جا های جدی بکشه و قدرت بدنی و عصبانیت تور به آخرش هالک هر چقدر هم که قوی و عصبانی بشه تور مهلت نفس کشیدن بهش نمیده چون تور دیگه به آخر قدرت بدنی خودش رسیده این از این متحد ها هم انتقام جویان ارتش ازگارد رو دارن با اینکه ازگارد نابود شد اما مردمش هنوز جنگجو زیاد دارن و ارتش واکاندا و گروه انترنالز تور و انتقام جویان سوپرمن و لیگ عدالت رو پاره میکنن پس بدون آدم مثل تو هم هست که طرفدار مارول باشه و این هم حقیقت تلخ برای تو امثال تو.

      پاسخ

    • محمد پور محتشم در پاسخ به جادو

      فروردین 26, 1401

      تو سینما مساوی هستن تو کمیک تور

      پاسخ

      • رهام در پاسخ به محمد پور محتشم

        فروردین 27, 1401

        دوست عزیز کازمیک ارمور سوپر من داخل کمیک خیلی شاهکار های زیاد تری نسبت به قوی ترین نسخه ثور یعنی رون کینک ثور داره این کاراکتر کل مولتیورس رو رو انگشتش قرار داده ولی دارای پلات بی نهایته یعنی هرگونه قدرتی از ثور میتونه قویترش کنه

        پاسخ

        • محمد پور محتشم در پاسخ به رهام

          اردیبهشت 12, 1401

          تور هم قادر مطلق اگر بگی سوپرمن کازمیک ارمور می‌تونه رون کینگ تور رو شکست بده یعنی قبول کردی که سوپرمن کازمیک ارمور می‌تونه دارکساید اصلی رو شکست بده و والای همگان هم می‌تونه شکست بده پس با عقل جور در نمیاد در ضمن تو از کجا میدونی کار هایی که سوپرمن کازمیک ارمور می‌تونه انجام بده رون کینگ تور نمیتونه انجام بده سوپرمن کازمیک ارمور قادر مطلق نیست اما رون کینگ تور قادر مطلقه و هر کاری که فکرش رو بکنی از پسش بر میاد اما سوپرمن کازمیک ارمور نه برنده رون کینگ تور رون کینگ تور هم از سوپرمن کازمیک ارمور قوی تره و هم قدرتمند تر برنده رون کینگ تور تمام.

          پاسخ

          • invoker در پاسخ به محمد پور محتشم

            خرداد 20, 1401

            رون کینگ ثور باید با سوپرمن پرایم مقایسه بشه نه کازمیک.
            کازمیک خیلی خیلی از رون کینگ ثور قویتره. کسی که ماندراک رو شکست داده رو نباید با رون کینگ ثور مقایسه کرد. ماندراک از بیاندر قبل رتکن قدرتمندتره چه برسه به بعد رتکن.

            پاسخ

            • محمد پور محتشم در پاسخ به invoker

              تیر 24, 1401

              ثور دادگاه زندگی رو شکست داده که از لوسیفر هم قوی تره. مردی حالا حرف بزن

              پاسخ

              • Stan در پاسخ به محمد پور محتشم

                تیر 26, 1401

                داش دیگه یکم تعصب رو مارولو بزار کنار بیاندرم حریف لوسیفر نی چه برسه به لیوترابلیون
                لوسیفر اوتره سطح متوسطه بیاندرم اوتر سطح پایین ولی دادگاه و منهتن هایپرن

                پاسخ

        • دیسی در پاسخ به رهام

          مرداد 14, 1401

          پلات بینهایت داشت لوسیفر ازش قوی‌تر نبود چون لوسیفر اوتره و از فیکشن بالاتر نیست و فقط کاراکترایی مثل پرزنس که فراتر از فیکشن میتونن باهاش مقابله کنن
          پلاتش فوق‌العاده زیاده و البته بالاتر از قدرت ثور هست و با همین پلاتش ثورو شکست میده

          پاسخ

      • invoker در پاسخ به محمد پور محتشم

        خرداد 20, 1401

        توی کمیک که قطعا سوپرمن توی سینما هم با این ثوری که مارول ساخته احتمالا باز هم سوپرمن.

        پاسخ

  10. alirezaeskandari

    بهمن 27, 1400

    سوپرمن خیلی قویتره قدرت نامحدودی داره مقاومت بیشتر وو…..

    پاسخ

    • محمد پور محتشم در پاسخ به alirezaeskandari

      فروردین 24, 1401

      تور هم اگر به آخر قدرتش برسه مثل یک کسی میشه که قدرتش نامحدود هست مسابقه قدرت بدنی شوند هم ناعادلانه هست چون اگر ازگارد بود تور میتونست قدرتش رو از ازگارد بگیره و قدرتش نامحدود بشه نه تور قوی تره

      پاسخ

    • محمد پور محتشم در پاسخ به alirezaeskandari

      فروردین 26, 1401

      آخه کجای قدرتش نامحدود الکی چرت و پرت میگی

      پاسخ

  11. محمد مهدی

    بهمن 18, 1400

    اگر نظر منو بخاهید ثور قویتره چون تحقیقات من نشون میده سوپر من وقط روی گاهی زمین قدرت زیادی داره در سیاره های دیگه مثله یک امد ادی بدون قدرت وی وی هم بدن یعنی داره
    ثور قویتره

    پاسخ

    • بهاالدین در پاسخ به محمد مهدی

      بهمن 23, 1400

      سوپرمن قوی تره سوپرمن میتونه از ذهنش هم نیرو بگیره واندروومن میتونه ثور رو شکست بده پس سوپرمن هم میتونه ثور رو شکست بده سوپرمن برنده است

      پاسخ

    • Thor در پاسخ به محمد مهدی

      بهمن 23, 1400

      به نظر من سوپرمن چون ثور بدون سلاحش واقعا ضعیفه سوپرمن توانایی بیشتری داره قدرت بدنی بیشتری داره

      پاسخ

      • محمد پور محتشم در پاسخ به Thor

        اسفند 19, 1400

        نه ولله تو رگناروک تور جوری با یک دستش یکی از سرباز های دشمن رو پرت کرد که اندازه یک ساختمون ۲ الی ۳ طبقه رفت تو هوا ویدئو که ساختن برای جنگشون تور همش سوپر من رو کشته.

        پاسخ

        • invoker در پاسخ به محمد پور محتشم

          خرداد 20, 1401

          الان یه نفر رو اندازه یه ساختمون انداخته بالا یعنی قویتره خخخخخخخ اگه سوپرمن بخواد یکی رو بندازه که از مدار زمین خارج میشه. نه سوپرمن قویتره

          پاسخ

    • invoker در پاسخ به محمد مهدی

      خرداد 20, 1401

      سوپرمن تا حالا خارج از زمین و توی سیارات دیگه هم جنگیده به خورشید زمین محدود نیست

      پاسخ

  12. عاقل

    بهمن 13, 1400

    اقا دست بردارید دیگه من خودم اهل سوپرمن و این چرت و پرت ها بودم الان فهمیدم که اون موقع کمی از نظر عقلی عقب بودم من بعضی وقت ها میام کامنت ها رو میخونم خندم میگیره نشتید با ثور و سوپرمن هالک و چرت مزخرفات اقا منم میتونم برم یه کمیک بنویسم راک راکون رو از پرزنس قویتر بدونم و کمیکم رو ثبت کنم که یکی مثل شما بیاد بخونه اقا کمیک نه وجود داره و نخواهدم داشت ۳ سال میبینم چند نفر هی بحث و حرف تکراری میکنن سر ثور و سوپرمن
    بابا اینا این کمیک ها رو ساختن که ما سرگرم کنن خودشون و بچه هاشون پیشرفت کنن خارجی ها
    اقا اخه زمان شئ فیزیکی نیست که بهش مشت بعد هالک ……. اومد مشت بهش بس کنید بابا‌
    یارو داره میره مریخ بعد ما نشتیم با کمیک و چرت و پرت ها
    اقا خسته نمیشی انقدر گفتی سوپرمن کتاب بینهایت رو بلند کرد ؟

    اخه کدوم بینهایت حیف این زمان که هدرش داد
    الان تو میدونی کمپانی مارول چقدر پول زده به جیب ؟ چیش رسید من یا بتو ؟ فقط از ما سو استفاده شد و زمانمون از بین رفت
    با یک مشت تخیل !!!
    سر این چرت و پرت ها
    بیاید ما از اون ها بزنیم جلو اگر کمیک ها و فیلم هاشون رو نگاه نکنیم در عوض خودمون توسعه بدیم ما شکستشون میدیم پس بلند شو یک ۱ ساعت با خودت فکر کن
    جای اینترنتی که صرف خوندن کمیک میکنی صرف یادگیری یک چیز ارزشمند کن مثلا افراد ۱۲ ، ۱۳ ساله جای کمیک بشینید برنامه ریزی کنید برای ایندتون برید دانشگاه درس بخونید کاره ای بشید
    با کمیک ادم به جایی نمیرسه

    لطفا و خواهشا تایید کنید ممنون

    پاسخ

  13. مبین

    دی 3, 1400

    بابا من خیلی تحقیق کردم مدرک هم زیاد دارم
    تقریبا ۴ ساله دارم درباره سوپر من و قدرتهاش تحقیق می کنم
    قدرت:بینهایت
    خستگی ناپذیر
    قدرت بینهایتش رو از ویکی پدیا میشه پیدا کنید سوپرمن تونست کتاب بینهایت رو بلند کنه و نذاره به زمین و منظومه شمسی برخورد کنه وزن کتاب بینهایت بینهایته
    در این مبارزه به راحتی سوپرمن پیروز میشه سوپرمن با جادو فقط آخ میگه و نه چیز دیگه‌ای توی یه کمیک در سال ۱۹۸۹ سوپرمن تونست هالک رو شکست بده به روشی خیلی راحت فقط با بردن او به فضا بعد از خسته کردنش
    توی یه کمیک مشتی تو سال ۱۹۹۱ سوپرمن به سختی که نه به یه چیز بین راحتی و سختی تونست ثور رو شکست بده
    و تازه سوپرمن می تونه تبر ثور رو بداره لایق نیست با قدرت بینهایتش توی کمیک ۱۹۹۰ ثابت شد که می تونه تبر ثور رو با قدرتش بلند کنه
    برنده این مبارزه سوپرمنه قویترین قهرمان دنیا سوپرمنه چه بخواین چه نخواین بردی تحقیق کنید متوجه میشید باور نمی کنید به …..

    پاسخ

    • چکنتدپمومپد در پاسخ به مبین

      بهمن 3, 1400

      داداش قوی ترین قهرمان نیست ولی با شمشیر سوپرمن قوی ترین می‌تونه باشه چون به یک قادر مطلق تبدیل میشه

      پاسخ

  14. مهدی

    آذر 17, 1400

    اگر نظر من را بخواهید ثور با میولنیر شکست میخوره
    اما با یارن بی یورن یا استورم بریکر صد در صد برده مخصوصا استورم بریکر که باهاش تانوس را در فیلم شکست داد . از یارن بی یورن هم میشه اشاره به کشتن آپوکالیپس و یکی از قوی ترین سلستیال ها اشاره کرد. ثور گالاکتوس هم شکست داده
    بعد هنوز معلوم نیست که نکرو قوی است یا رون کینگ ثور. قوی ترین نسخه سوپرمن ۱میلیون پرایمه که از این نسخه های ثور شکست میخوره
    و ثور از کلی شخصیت دیگه هم قوی تره مثل هایپریون هالک و… پس نباید یه مشت بچه سال بگن سوپرمن یه انگشت بزنه ثور پودر میشه . ثور میلیون ها سال تجربه داره. ولی اگه ثور با میولنیر با سوپرمن بجنگه باخته

    پاسخ

    • رهام در پاسخ به مهدی

      آذر 17, 1400

      داش قوی تربن نسخه سوپر من میلک منه که اون به کنار
      کازمیک ارمور رو هم در نظر بگیر بعدم جالبه به حرف اودین سری بزنیم که میفرمایند(میولنیر فقط متمرکز کننده قدرتت بود و …)

      پاسخ

    • اوتاکو * در پاسخ به مهدی

      آذر 18, 1400

      اولا یارن بی یورن از میولنیر از یارن بی یارن قویتره و با استورم بریکر تقریبا برابر دوما کازمیک و میلکمن نابودی ثور براشون راحته راحت

      پاسخ

  15. آکین

    آذر 1, 1400

    سلام بنظرم ثور قوی تر هست چون سلاح قدرتمندی دارم به اسم استورم بریکر که این سلاح برتری زیادی به ثور میدهد و جز آن سلاح در انتقام جویان پایان بازی ثور دوباره چکش خود را بدست آورد و در عشق تاندر بدنش به حالت قیبلیش برمیگرده یعنی دیگر چاق نیست و چون تبر و پتک دارد او میتواند سوپرمن را شکست دهد

    پاسخ

    • رهام در پاسخ به آکین

      آذر 17, 1400

      مثل این میمونه که بگیرم اون اقا بکسره که تو کمیک سوپرمن رو زد به خواطر بلد بودن زد 😂😂😂😂

      پاسخ

    • چکنتدپمومپد در پاسخ به آکین

      بهمن 3, 1400

      بابا برید یکم کمیک بخونید یا فیلم ببینید بعد حرف بزنید چه ربطی داره سوپرمن با شمشیرش قادر مطلق میشه و دانایی مطلق پیدا می‌کنه.بعد اونی که میگه رون کینگ ثور از همه نسخه های سوپرمن قوی تره معلومه فقط از ثور مقاله خونده چون کازمیک ارمور سوپرمن به راحتی رون کینگ ثور میزنه چون اولن که قادر مطلقه،حضور مطلق،دانای مطلق و مهم ترین اینه که اگه دشمنش بهش ضربه بزنه اون قوی تر میشه یعنی می‌تونه با نیروی رون کینگ ثور خود رون کینگ ثور رو شکست بده

      پاسخ

      • امیر در پاسخ به چکنتدپمومپد

        اسفند 28, 1400

        خب شما در مورد رون کینگ ثور هم چیزی نمی‌دونید اون قادر مطلق حاضر مطلق و دانای مطلق هست و درضمن خدای طلسم ها هم هست و رون کینگ ثور کمی از کازمیک ارمور قویتره

        پاسخ

        • invoker در پاسخ به امیر

          خرداد 20, 1401

          اتفاقا خیلی هم از کازمیک ضعیفتره خیلی ضعیفتره.

          پاسخ

      • محمد پور محتشم در پاسخ به چکنتدپمومپد

        فروردین 24, 1401

        چرا شما فن بوی های سوپرمن و دی سی آنقدر سمی هستید

        پاسخ

        • invoker در پاسخ به محمد پور محتشم

          خرداد 20, 1401

          همون جور که فن بوی های ثور و مارول اینقدر سمی هستن.

          پاسخ

      • محمد پور محتشم در پاسخ به چکنتدپمومپد

        اردیبهشت 12, 1401

        داداش قادر مطلق و حضور مطلق و دانای مطلق لقب های رون کینگ تور هست معلومه فن بوی سوپرمن هستی و معلومه فقط کمیک سوپرمن رو خوندی پیشنهاد میکنم بیشتر کمیک بخونی تعصبی هم رفتار نکن رون کینگ تور به راحتی می‌تونه سوپرمن کازمیک ارمور رو شکست بده چون ازش قوی تر و قدرتمند تره.

        پاسخ

        • invoker در پاسخ به محمد پور محتشم

          خرداد 20, 1401

          کازمیک با اختلاف وحشتناکی از رون کینگ ثور قدرتمندتره.
          میتونی با یکم تحقیق راحت بفهمی. البته اگه تعصب اجازه بده.

          پاسخ

  16. محمد امین

    آبان 21, 1400

    اگر کمیک رو خوب بخونین ثور شزم رو شکست داده و سوپرمن هم اگه باشزم جنگ کنه شزم برنده میششه پس معلوم میشه که ثور قوی تره

    پاسخ

    • رهام در پاسخ به محمد امین

      آذر 17, 1400

      داداش کی گفته سوپر من از شزم شکست مبخوره؟سوپر من قبل بهران با به عطسه منظومه شمسی رو نابود می کرد

      پاسخ

      • محمد امین در پاسخ به رهام

        آذر 20, 1400

        داداش چه ربطی داره ثور هم با نسخه معمولی گالاتوس رو شکست داد بعدشم شزم تمام قدرتاش جادویی هستش سوپرمن هم یکی از نقطه ضعفا همینه بخاطر همین سوپرمن از شزم شکست می‌خوره تازه نابود کردن منظومه ی شمسی برای تور کاری نداره اما سوپرمن حتی جرعت این کارو نداره دیگه چقدر دلیل بیارم تور قوی تره

        پاسخ

        • چکنتدپمومپد در پاسخ به محمد امین

          بهمن 3, 1400

          خودت داری میگی نقطه ضعف سوپرمن یعنی شزم کلن نقطه ضعف سوپرمنه ثور که نقطه ضعفش جادو نیست بعد سوپرمن تونسته مستر میکسیزپیتلیک رو در حالت عادی شکست بده مستر با یک بشکن می‌تونه گالاگاتوس رو از دنیا محو کنه شما ها هیچی کمیک نخوندین نه؟

          پاسخ

          • عرفان در پاسخ به چکنتدپمومپد

            بهمن 11, 1400

            این مینستر نمی دونم چی چی اصلا از نهایت قدرتش استفاده نکرد وگرنه سوپرمن رو با ی اشاره پودر می کرد و فقط می خواست آذیتش کنه

            پاسخ

            • جادو در پاسخ به عرفان

              اسفند 15, 1400

              داداش حالت خوبه تو یه کمیک مسترمیکسیزپپیتلیک داشت سوپرمنو میکشت تو همون کمیک بود سوپرمن شکستش داد. بعد سوپرمن در مقابل این که مثلاً کسی بخواد از واقعیت حذفش کنه مقاومه،یعنی حذف نمیشه.

              پاسخ

        • نتتننااپتدد در پاسخ به محمد امین

          بهمن 4, 1400

          بعد شزم نمیتونه سوپرمن رو بزنه چون هربار که باهم درگیر شدن سوپرمن شزم رو مهار کرده

          پاسخ

        • نتتننااپتدد در پاسخ به محمد امین

          بهمن 4, 1400

          دوستانی که میگن نسخه های ثور قوی تر هستن باید بگم که کازمیک ارمور سوپرمن می‌تونه از پرنسس که مثل والای همگان مارول میمونه هم قوی تره!!! می‌پرسید چرا؟؟چوون کازمیک با هر ضربه که ببهش بخوره قوی تر میشه و می‌تونه پرنسس رو به راحتی به کنه یعنی از قدرتی که پرنسس به اون وارد کرده برای نابود کردن پرنسس استفاده کنه

          پاسخ

          • اوتاکو * در پاسخ به نتتننااپتدد

            بهمن 5, 1400

            پرزنس هم اون توانایی رو داره و قویتره ولی کازمیک آرمور ازنگاه های ثور قویتره

            پاسخ

    • چکنتدپمومپد در پاسخ به محمد امین

      بهمن 3, 1400

      اون کاملا از دیدگاه نویسنده بوده ،بعد اگه اینطور باشه سوپرمن در یک کمیک ثور رو زده

      پاسخ

  17. حشمت

    آبان 13, 1400

    یدونه لیزر سوپرمن می ارزه به کل هیکل ثور

    پاسخ

    • محمد پور محتشم در پاسخ به حشمت

      اسفند 21, 1400

      یک دونه از آذرخش های کوچیک تور کل هیکل سوپر من رو میرزه

      پاسخ

    • invoker در پاسخ به حشمت

      خرداد 20, 1401

      با این هیکلی که مارول از ثور ساخته واقعا می ارزه خخخخ

      پاسخ

  18. مارول

    آبان 11, 1400

    یه کریپتونایت بندازه روش مرده ثور برنده احتمال ۱۰۰ درصد

    پاسخ

    • ناشناس در پاسخ به مارول

      دی 9, 1400

      بعد دانشمند از کجا گیر بیاره؟؟

      پاسخ

    • محمد در پاسخ به مارول

      بهمن 2, 1400

      دانشمند کریپتونایت بچه بازی که نیست دست هر کسی بیفته 😂😂

      پاسخ

    • محمد در پاسخ به مارول

      بهمن 2, 1400

      بیاید از چند جنبه مقایسه کنیم
      نبرد از راه دور : توی این زمینه ثور دو تا چکش رو داره و میتونه صاعقه بزنه ولی سوپر من کک شم نمیگزه چون حتی بمب اتم هم بر سوپرمن تاثیر نداره چه برسه به یه صاعقه
      نبرد تن به تن : خب اگه ثور بخواد از چکش استفاده کنه میدونیم که سوپر من لایق نیست اما با قدرتش میتونه چکش رو بلند کنه و بندازتش دور
      و همچنین این نبرد توی زمینه دیگه و رمین خورشید داره و مرد پولادین میتونه لباس سیاهش رو بپوشه که قدرتش رو چند برابر کنه و ثور رو شکست بده
      نتیجه : بدون شک سوپر من برنده ست

      پاسخ

      • محمد پور محتشم در پاسخ به محمد

        اسفند 19, 1400

        کاملا بر عکس تور پیروزه چون هرکس لایقش هست سوپرمن هرکاری کنه نمیتونه بلندش کنه تور با یک حرکت بکس سوپرمن رو از جو خارج می‌کنه تور بخاد انتقام جویان که هیچی لیگ عدالت هم بیاد با سوپرمن هم بیاد چون تور قدرت بینهایت داره نمیتونن جلوش رو بگیرن رسانه های خارجی همه قبول دارن که قدرت تور بیشتره از سوپرمن کاری نداره نابودی جو برای تور میخوای برات منظومه شمسی و خورشیدی رو با یک حرکت برات ناقص و نابود کنه 😂😂😂😂

        پاسخ

        • invoker در پاسخ به محمد پور محتشم

          خرداد 20, 1401

          زرشک!
          این خودشو نگه داره تا از هالک و تانوس کتک نخوره. نابودی منظومه شمسی رو نخواستیم.

          پاسخ

  19. امیر

    آبان 7, 1400

    ببینید شما هرجا مقایسه بوده گفتید وقتی سوپر من در نهایت قدرتش باشه ولی اسمی از نهایت قدرت ثور نبردید اگه از رون کینگ ثور که از تمام شخصیت ها جز خدایان اصلی مثل والای همگان و… قوی تره صرف نظر کنیم باز نسخه هایی داره که به راحتی سوپر من رو شکست میدن مثل old king thor بود فکر کنم
    انقد تعصبی و یک طرفه مقاله یا نظر ندیم
    اگه برید جدید ترین کمیک ثور رو بخونید می‌بینید که سوپر من هیچی نیست در مقابلش

    پاسخ

    • اوتاکو * در پاسخ به امیر

      آبان 11, 1400

      باید بگم که اون مالتیورسال سطح بالاست ولی ما کاراکتر متاورسال داریم یعنی سوپرمن کازمیک آرمر که قدرتی نزدیک به پرزنس داره و میلکمن سوپرمن رو داریم که بعد از پرایمال مانیتور و رایتر قویترینه

      پاسخ

    • اوتاکو * در پاسخ به امیر

      آبان 11, 1400

      سوپرمن قبل از بهران با عطسه منظومه شمسی رو نابود کرد و قدرت اعظمی داشت و اینکه ثور قویتر از گالاکتوس نیست ولی شکستش داده اینو بدون و خب میگی رون کینگ ثور که موشی بیش نیست دربرابر میلکمن و اولدکینگ ثوری که برا سوپرمن پرایم که بعد از سوپرمن میلکمن و کازمیک آرمور و پرایم وان میلیون قویترین نسخه سوپرمنه حریف سختی بحساب میاد ولی قویتر نیست

      پاسخ

      • حسام در پاسخ به اوتاکو *

        آبان 13, 1400

        اولندش میلکمن نسخه دیگر سوپر من باشه تایید نشده دومندش چرا با بازی با کلمات اسمی جدید و نسخه های جدید برا سوپر من در میاری هر سایت معتبری بری دو نسخه برتر برا سوپر من زده که اینکه قدرت کازمیک ارمور و پرایم از نکرو ثور و روند کینگ ثور بیشتره کاملا نظر شخصی تو هست تازه این وسط کینگ ثور فینیکس هم میمونه که خودش پروردگار دوم را شکست داده. و قدرتش بیشتر از روند کینگ و نکرو نباشه کمتر هم نیست

        پاسخ

        • Goku در پاسخ به حسام

          آبان 13, 1400

          چرا از نسخه های سوپرمن حساب میشه

          پاسخ

        • بیاندر در پاسخ به حسام

          آبان 13, 1400

          مثل اینکه میلک من رو نمیشناسی میلک من تجسم مداد کمیکه

          پاسخ

        • اوتاکو * در پاسخ به حسام

          آبان 13, 1400

          چی میگی اصلا درک داری کازمیک آرمر سوپرمن قدرتش در حد پرزنسه کاراکتر متاورساله و میتونه کمیک رو نابود بکنه بعد رون کینگ ثور مالتیورسال بالا رو مقایسه میکنی کینگ ثور پیر فینیکس خیلی ضعیف تره از رون کینگ ثوری که قدرتی در حد دادگاه زندگی داره کینگ ثور پیر فینیکس با نکرو ثور میتونه مقایسه بشه و میلکمن نسخه سوپرمنه و از پرزنس هم خیلی قویتره نسخه سوپرمن پرایم از ناروتو هم ضعیفتره که همون بزرگ شده سوپر بوی پرایمه ولی سوپرمن پرایم وان میلیون قویتره از نکرو ثور با اختلاف

          پاسخ

          • حسام در پاسخ به اوتاکو *

            آبان 16, 1400

            شما بر تو سی بی ار قوی ترین نسخه را پرایم زده میلکمن هم نسخه سوپرمن حساب نکرده
            بعد شما از سی بی از بیشتر بلدی؟

            پاسخ

            • رهام در پاسخ به حسام

              آبان 16, 1400

              داش قوی ترین حالت سوپرمن کازمیک ارموره که تو خود کامیک اومده و کل مولتیورسو رو روی انگشتش قرار داد این بشر قادر مطلقه 😐پرایم ناموسا؟

              پاسخ

            • بیاندر در پاسخ به حسام

              آبان 17, 1400

              هرچیزی که cbr میگه درست نیست

              پاسخ

              • حسام در پاسخ به بیاندر

                آبان 17, 1400

                ببین اصلا بحث این نیست که کازمیک امروز قوی تره یا پرایم.
                بحث من اینه که میلکمن نسخه سوپرمن نیست
                شاید یک تقلید از سوپرمن باشه اما نسخه دیگر نه

                پاسخ

        • چکنتدپمومپد در پاسخ به حسام

          بهمن 3, 1400

          کازمیک اونم میزنه از لحاظ نسخه ای سوپرمن قوی تره

          پاسخ

    • ابوالفضل در پاسخ به امیر

      دی 23, 1400

      دقیقاً آفرین

      پاسخ

    • چکنتدپمومپد در پاسخ به امیر

      بهمن 3, 1400

      خوب قوی ترین نسخه سوپرمن اینارو له می‌کنه برید بزنید کازمیک ارمور سوپرمن ویکی پدیا هر چی داره بخونید بعد بگید ثور قوی تره بعد اگه هر دو شخصیت در حد معمول خودشان باشند سوپرمن می‌بره از هر لحاظ هم مقایسه کنید مثلاً:هالک بیشترین قدرت بدنی رو در مارول داره که سوپرمن قدرت بدنیش از هالک بیشتره ،یا تجربه سوپرمن هیچ کدوم از دشمنان ثور به پای دشمنان سوپرمن نمیرسن یا تجهیزات سوپرمن اگه با شمشیرش بره تقریبا قادر مطلق هست و…

      پاسخ

  20. حسام

    آبان 4, 1400

    ببینید
    قدرت سوپرمن. هر چند مبحث قدرت خیلی قابل بحث هست یعنی ثور هم درخت ایگدراسیل را تکان داد که خودش دارای بذر میلیون‌ها یونیورس هست اما باز هم قدرت با سوپرمن
    سرعت. سوپرمن این مبحث هم خیلی قابل بحث نیست چون نهایت سرعت ثور که من ازش به یاد دارم این بود که سیلور سرفر را سرعتش بهش رسید البته برتری سرعت سوپرمن چیزی نیست که خیلی هم به کارش بیاد چون ثور تا حالا بار ها نسبت به موجودات سریع مثل کوییک سیلور واکنش داده
    دوام برابر خوب هردو طرف شاهکار های دوام فوق العاده ای دارند که برای گفتنشون به یک لیست طولانی نیاز داریم
    استقامت ثور. خوب شاهکار های استقامت ثور نه ماه جنگ پیاپیبا زئوس و دو سال جنگ با شیاطینه که فکر نکنم سوپر من شاهکار بهتری داشته باشه .حالا باز یک عده میان شاهکار های دوام سوپرمن را جای استقامت مینویسند،😁
    مهارت مبارزه ثور .خوب البته سوپرمن هم بعد از سالها مبارز ماهری شده. و حتی دیده شده بدون قدرت هاش با دشمنان قدرتمند مبارزه کنه اما مهارتش به هیچ عنوان برابر با ثور نیست
    تجربه ثور. این هم که اصلا نیازی به توضیح ندارد
    نقاط ضعف سوپرمن بیشتره خوب این هم که برای همه واضح هست در ابتدا جادو که ثور و پتکش کلا از جنس جادو اند هر چند ضعف سوپرمن به جادو سال هاست که کمتر شده و حتی اون را جذب کرده اما چون اینگونه موارد خیلی نادر بوده پس جادو‌ را همچنان نقطه ضعفش حساب می کنیم
    برق. البته موارد ضعف سوپر من به برق خیلی نادر بوده پس این را هم حساب نمی کنیم
    خورشید سرخ. البته ثور در صورتی که این نقطه ضعف را بدونه فقط می تونن ازش استفاده کنه

    پاسخ

    • چکنتدپمومپد در پاسخ به حسام

      بهمن 3, 1400

      تجربه ثور؟؟؟؟؟؟مهارت مبارزه ثور؟؟؟؟؟؟سوپرمن توسط واندرومن اموزش دیده که یک امازونی هست که مطمئنن مهارت او در مبارزه از ثور بیشتره،بعد دشمنان سوپرمن از ثور بیشتر هستن حتی اگه دشمن های ثور بیشتر باشن هیچ کدوم از دشمنان ثور در حد دکتر منهتن یا مسترمیکسیزپپیتلیک نیستن بعد ثور علم غیب داره که میخواد نقاط ضعف سوپرمن رو پیدا کنه؟

      پاسخ