مبارزه ثور و سوپرمن؛ کدامیک در نبرد مرگ پیروز می‌شوند؟

طرفداران سالیان زیادی راجع‌به اینکه چه ابرقهرمانی می‌تواند دیگری را شکست دهد بحث می‌کنند. استاندارد طلایی قدرت ابرقهرمانی در این بحث‌های دوستانه کاراکتر سوپرمن است. با توجه به توانایی‌ها و قدرت نامحدود این ابرقهرمان دشوار است که بگوییم چه کاراکتر دیگری می‌تواند در یک چالش جدی به‌صورت عادلانه او را شکست دهد.

با‌این‌حال ثور، یکی از قدرتمندترین انتقام‌جویان مارول، ممکن است به‌ اندازه کافی قوی باشد تا این کاراکتر را شکست دهد. او با توانایی‌های ازگاردی و چکش فوق‌العاده‌اش یک خدا در عرصه مبارزه محسوب می‌شود. ثور به‌واسطه این قدرت‌ها می‌تواند دشمنان به مراتب قوی‌تر از خودش را طبق قاعده مبارزه شکست دهد.

با توجه به اینکه ثور می‌تواند قدرتمند باشد و سوپرمن نیز می‌تواند قدرتمندتر از یک لوکوموتیو و سریع‌تر از یک گلوله باشد، طی این مطلب قصد داریم پی ببریم اگر این دو ابرقهرمان در مقابل یکدیگر قرار بگیرند کدامیک پیروز شده و دیگری را شکست می‌دهد. با پروشات همراه باشید.


کدام نسخه از سوپرمن در مقابل کدام نسخه از ثور؟

با توجه به جهان‌های موازی و دوره‌های زمانی مختلف ابرقهرمانان در کمیک‌ها، دی سی و مارول نسخه‌های گوناگونی از سوپرمن و ثور را به طرفداران معرفی کرده‌اند. درنتیجه ابتدا باید مشخص کنیم کدام نسخه از این ابرقهرمانان را برای مقایسه انتخاب خواهیم کرد. در دنیای دی سی، سوپرمن قبل از خط داستانی “بحران در زمین‌های نامحدود” (Crisis on Infinite Earths) دارای قدرت زیادی بود.

طی برخی از کمیک‌ها که قبل از کمیک بحران در زمین‌های نامحدود منتشر شدند سوپرمن دارای توانایی‌های جدید و فوق‌العاده زیادی بود که بعدها در هیچ مطلب دیگری نتوانست به آن سطح از قدرت دست پیدا کند (لازم به ذکر است کمیک زمین‌های نامحدود در سال 1986 منتشر شده بود). به‌طور مثال عطسه سوپرمن به‌حدی نیرو داشت که می‌توانست نظم منظومه شمسی را برهم بزند.

در هیچ جای دیگری از تاریخ کاراکتر سوپرمن ما شاهد چنین میزان قدرتی در او نبودیم. نسخه مدرن این کاراکتر یعنی سوپرمن پس از بحران دارای محدودیت‌های گوناگونی است. حتی برخی از دشمنان او مانند دومزدی و دارک‌ساید به‌راحتی می‌توانند در عرصه قدرت با او مقابله کنند.

البته در جاهایی دیگر نیز سوپرمن دارای قدرت‌های زیادی بود. در کمیک All-Star Superman مرد پولادین قبل از لحظه مرگش قدرت بسیاری زیادی داشت و بسیار نیرومند شده بود.

اما ثور در طول تاریخ فرازونشیب کمتری داشته و از میزان قدرت نسبتا پایداری برخوردار بوده است. با‌این‌حال زمان‌هایی نیز در کمیک‌ها وجود داشت که این کاراکتر ضعیف‌تر یا قوی‌تر بود. از آنجایی‌که سوپرمن قبل از بحران با قدرت‌های عجیبش به‌راحتی می‌تواند ثور را شکست دهد، طی این مطلب قصد داریم قدرت سوپرمن بعد از بحران را با کاراکتر ثور دنیای اصلی مارول مقایسه کنیم. در واقع نسخه‌های نرمال و شناخته‌شده از این دو کاراکتر را در مقابل یکدیگر قرار خواهیم داد. مبارزه جذابی پیش رو داریم، اینطور فکر نمی‌کنید؟!


ثور قدرتمندتر است یا سوپرمن؟

هرطور محاسبه کنید سوپرمن به‌لحاظ قدرت نسبت به ثور برتری دارد. او در کمیک‌ها نظم سیارات را بهم ریخته و افراد را با قدرت وحشیانه‌اش به مدار خارج از جو پرتاب کرده. در جهان دی سی قدرت سوپرمن بی‌نظیر است. بااین‌حال ثور نیز قدرت قابل‌توجهی دارد. این کاراکتر با قدرت خالص خود توانست کل یک سیاره را طی مبارزه‌اش با بتا ری بیل نابود کند.

ثور گالاکتوس و فنیکس فورس را که از قدرت‌های کیهانی بزرگ بودند تقریبا شکست داده است. او وزن ازگارد را نگه‌داشته و در برابر جاذبه یک سیاه‌چاله مقاومت کرده. با وجود اینکه هنوز ممکن است سوپرمن کمی قدرتمندتر به‌نظر برسد، ولی این اختلاف قدرت بین سوپرمن پس از بحران با ثور چندان زیاد نیست.


کدام یک قدرت بیشتری دارد؟

به‌لحاظ قدرت‌های ابرانسانی سوپرمن پیروز می‌شود. با قدرت‌هایی چون تنفس انجمادی و دید حرارتی مرد پولادین به‌شکلی واضح مهمات بیشتری دارد. بااین‌حال ثور نیز پیوسته با غول‌های بزرگی در نبرد بوده و در مقابل نیروهای وحشتناکی چون سلستیال‌ها مقاومت کرده است. توانایی‌های سوپرمن ممکن است به ثور ضربه بزند ولی لزوما نمی‌تواند او را شکست دهد.

ثور علاوه‌بر توانایی‌های ازگاردی و نیروی فیزیکی‌اش، یک قدرت اصلی دیگر نیز دارد که کنترل صاعقه است. او به‌عنوان خدای رعد می‌تواند صاعقه را کنترل کند. قدرت صاعقه این کاراکتر فاکتوری است که می‌تواند نقشی موثر در مبارزه علیه سوپرمن داشته باشد.


سوپرمن و جادوی ثور

سوپرمن نقاط ضعفی نیز دارد. نزدیکی به یک خورشید سرخ یا کریپتونایت می‌تواند او را ضعیف کند. سوپرمن همچنین در مقابل جادو نیز ضعف دارد. این یکی از اصلی‌ترین دلایلی است که طبق آن شزم، ابرقهرمان وابسته به قدرت‌های جادویی، می‌تواند سوپرمن را شکست داده و بر او پیروز شود.

ثور با قدرت جادویی آمیخته شده است. این قدرت باعث شده ثور بتواند با سرعتی فراتر از سرعت صاعقه چکش خود را چرخانده و آن را به حرکت دربیاورد. توانایی‌های جادویی خدای رعد باعث شده تا او در هر شرایطی بتواند قدرت خود را حفظ کند. ثور با تولید صاعقه جادویی خویش می‌تواند صدماتی جبران‌ناپذیر به رقیب خود وارد کند.

درنتیجه وقتی سوپرمن با یکی از نقطه ضعف‌هایش مواجه شود دیگر مهم نیست تا چه اندازه قدرت داشته باشد. ثور در چیزی قدرت دارد که نقطه ضعف سوپرمن محسوب می‌شود. شاید مرد پولادین بتواند با قدرتش بر ثور غلبه کند؛ ولی خدای رعد با تکیه بر نیروهای جادویی‌اش می‌تواند صدماتی جدی به سوپرمن وارد کند.


کدامیک پیروز می‌شود؟

اجازه بدهید روراست باشیم؛ نمی‌توان بطور قطع گفت کدام یک در یک مبارزه تن به تن و عادلانه پیروز خواهد شد.

با وجود ضعف سوپرمن نسبت به جادو، ثور یک برتری دیگر نیز نسبت به مرد پولادین دارد. سوپرمن معمولا در مبارزه‌های دوستانه و زمانی‌که حریفش موجود شروری نباشد عقب می‌کشد. به همین دلیل است که بتمن اغلب سوپرمن را شکست می‌دهد. درنتیجه تصور اینکه سوپرمن در مبارزه با ثور مایل به عقب‌نشینی باشد سخت نیست. ولی ثور عاشق جنگیدن است و بدون شک از تک تک ثانیه‌های مبارزه‌اش با مرد پولادین لذت خواهد برد.

احتمالا سوپرمن با سرعت فوق‌العاده زیادش بتواند ثور را قبل از اینکه شانس داشته باشد صاعقه خود را ایجاد کند شکست دهد. اما سوپرمن معمولا در مبارزه‌هایش، به‌خصوص مبارزه با دوستان از حداکثر قدرت خود استفاده نمی‌کند. ولی ثور برخلاف او کاملا مبارزه را جدی گرفته و تمام سعیش را می‌کند تا در نبرد پیروز شود.

با توجه به قدرت جادویی ثور و اینکه سوپرمن در مبارزه‌اش تعلل می‌کند، ممکن است خدای رعد این شانس را داشته باشد تا به کمک جادو و صاعقه‌ مرد پولادین را شکست دهد. شاید سوپرمن مرد پولادین باشد، اما اگر تعلل کند ثور به‌ اندازه کافی قدرتمند است تا به کمک قدرت جادویی صاعقه‌اش او را شوکه کرده و شکست دهد، اما اگر سوپرمن با تمام قدرتش در این نبرد شرکت کند و از حداکثر توانایی خود استفاده کند احتمالا پیروز مبارزه خواهد بود.

نظر شما چیست؟ اگر مبارزه‌ای بین ثور و سوپرمن صورت بگیرد کدام یک پیروز خواهند شد؟ منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (4103)

بستن فرم

  1. ناشناس

    تیر 1, 1400

    پنی وایز قوی تره یا بتمن؟

    پاسخ

  2. Thor

    خرداد 31, 1400

    من نظر خودمه میگم ثور قویتره البته به سختی ثور رعد داره و با این قدرت گالاکتوسه فراری داده سوپرمن که لیزر داره درستع نفس منجمد کننده ثورم که عناصر کنترل مکنه پس تنفس منجمد کننده روش زیاد اثر نداره تو این بخش ثور برتره با اختلاف کم سرعتم که سوپرمنه مهارت های رزمی ثوره زور هم واقعا مشخص نیست برای همین برابر و با اختلاف بسیار کم ثور میبره البتع این نظر منه و به کسی تحمیلش نمیکنم

    پاسخ

  3. ناشناس

    خرداد 31, 1400

    دارک ساید قوی تره یا مستر میکسیزپتلک

    پاسخ

  4. ناشناس

    خرداد 31, 1400

    من دو تا سوال دارم
    ۱ کسی هست که از پرزنس قویتر باشه یا نه
    ۲ بتمن زورش بیشتره یا پنی وایز

    ممنون

    پاسخ

    • MFT در پاسخ به ناشناس

      خرداد 31, 1400

      سلام . درباره سوال یک که بله . رایتر و پرایمال مانیتور از پرزنس قویترند .
      درباره سوال دو هم نمی دونم .

      پاسخ

    • محمد در پاسخ به ناشناس

      خرداد 31, 1400

      منم سوال یک رو نمی دونم ولی سوال دو رایتر و فراتر از زمان و مکان از پرزنش قوی تر هست یعنی در اصل قوی ترین رایتر هست

      پاسخ

  5. محمد

    خرداد 22, 1400

    سلام این چیزی هایی که این زیر نوشتم کار های باور نکردنی سوپرمن معمولی هست اینا چیز هایی نیست که من دارم میگم چیز هایی هست که معتبر ترین سایت یعنی ویکی پیدا نوشته:
    سوپرمن توانسته کتاب بی‌نهایت را بلند کند، (وزن این کتاب بی‌نهایت است)[۳۶]
    سوپرمن به همراه واندر وومن اسپکتر رو بلند کرده که به اندازه ابدیت وزن دارد[۳۷]
    سوپرمن به سرعت بسیار فراتر از سرعت نور دست یافته، حتی به توانایی سفردرزمان هم دست یافته.[۳۸]
    سوپرمن به کریپتونایت و جادو وخورشیدقرمز[۳۹]غلبه کرده.
    سوپرمن درسری کمیک‌های جدید (همه چیز) را برای ساعت‌های طولانی نگه داشت وبلند کرد.[۴۰]
    سوپرمن یک کهکشان رویایک دست جابه‌جا کرده.[۴۱]
    سوپرمن به راحتی سوپرمنِ دنیای اینجاستیس (بی عدالتی) راشکست داد.[۴۲]
    سوپرمن توانست بایک مشت آنتی مانیتور کلاسیک راکه قبلاً باجذب انرژی جهان‌های پادماده قویتر شده بود ولی بعدش درآخر بدنش نابود شده بود را شکست دهد، (آنتی مانیتور کسی بود که اسپکتر تقویت شده را شکست داد).[۴۳]
    سوپرمن نیزه هایفادر روبا زوربینهایت ازدیوار سورس بیرون کشید وحتی درون سورس زنده ماند و دیوار سورس را شکاند.[۴۴]
    سوپرمن فرشتگان الهی رو شکست داده![۴۵]
    سوپرمن شیاطین جهنم رو شکست داده![۴۶]
    سوپرمن دربرابر آتش جهنم (هل فایر) مقاومت کرده![۴۷]
    سوپرمن یک واقعیت خلق کرده.[۴۸]
    سوپرمن توانسته بینهایت واقعیت رانابود کند.[۴۹]
    سوپرمن بدن سول فایر دارک ساید رو متلاشی کرد، سول فایر دارک ساید کسی بود که با سورس جنگید.[۵۰]
    سوپرمن بایه انفجاروانرژی به انداره بیگ بنگ برخورد کرد.[۵۱]
    سوپرمن، ماگدون رو شکست داده ماگدون به عنوان آخرزمان بود که فرشته هابه خاطرش می‌خواستند دنیارو ترک کنند.[۵۲]
    سوپرمن، پرالکس رو شکست داده.[۵۳]
    سوپرمن، گانتت و موگو رو شکست داده.[۵۴]
    سوپرمن، دارک ساید تِرو فورم رو شکست داده.[۵۵]
    سوپرمن، دومینوس (کسی که همتای شخصیت اترنیتی از مارول ینی کیزمیت رو زد) رو شکست داده.[۵۶]
    سوپرمن، ایمپریکس رو شکست داده.[۵۷]
    سوپرمن، سوپربوی پرایم رو شکست داده، سوپربوی پرایم کسی بود که تونست آنتی مانیتور رو بکشد.[۵۸]
    سوپرمن توانسته ستاره خلق کنه.[۵۹]
    سوپرمن نبولامن را شکست داد و قدرت نبولامن روی او هیچ تأثیری نداشت.[۶۰]
    سوپرمن با پرتو گرما یه سیاره رو نابود کرده.
    سوپرمن در برابر برخورد با سورس مقاومت کرده. (سورس یکی از قادرمطلق‌های دی سی است).[۶۱]
    سوپرمن یه موجود ۶ بُعدی (sixth) بُعدی به نام آلفیوس (ورلد فورجر) را با یک مشت شکست داده وباهمان یه مشت مولتیورسی که ورلد فورجر قصد جایگزین کردن آن راداشت را نابود کرد. (به گفته مستر مکسیزپیتلیک این موجودات باورنکردنی و غیرقابل تصور هستند)[۶۲]
    سوپرمن در بُعد ششم زنده مانده.[۶۳]
    سوپرمن یک‌بار نزدیک بود اسپکتر رابانیزه سرنوشت بکشد.[۶۴]
    سوپرمن، مستر میکسیزپیتلیک را شکست داد.[۶۵]
    سوپرمن یک منظومه خورشیدی را با تمام سیاراتش را به راحتی تکان داد و حمل کرد.[۶۶]
    سوپرمن با تنفس منجمد کنندهٔ خود یک ستاره را فقط با یک فوت خاموش کرد.[۶۷]
    سوپرمن توانسته وزن ده‌ها برابر سنگین‌تر از کره زمین را به راحتی تحمل کند.[۶۸]
    سوپرمن با یک عطسه یک منظومه خورشیدی را با تمام سیاراتش نابود کرد.[۶۹]
    سوپرمن یک سیاهچاله را در دستان خود نگه داشت.[۷۰]
    سوپرمن ازکشیده شدن به درون یک سیاه چاله بزرگ باسرعت فرار کرده.
    دمای پرتو گرمای سوپرمن از دمای مرکز خورشید بیشتر ثبت شده.
    سوپرمن دربرابر تمام پرتوهای اومگای دارک ساید که قادربه دستکاری ذرات هستند زنده ماند.[۷۱]
    سوپرمن به راحتی سیاره‌ها را جابه‌جا کرده.[۷۲]
    سوپرمن در برابر انرژی خالص و اثر مستقیم پرتوهای امگای دارک ساید که بافرمول آنتی لایف وجادوی بزرگ تقویت شده بود زنده مانده وآن تنها بابازویش آن را دفاع کرد.[۷۳]
    سوپرمن از انفجار بمب‌های اتم و حتی از انفجار بسیار قوی‌تر از بمب اتم هم جان سالم به‌در برده.[۷۴][۷۵]
    سوپرمن در برابر یک سیاه چاله بسیار بزرگ و یک کرم چاله مقاومت کرده.[۷۶]
    سوپرمن در برابر «مرگ» مقاومت کرد و شکستش داد.[۷۷]
    سوپرمن یک ابرنواختر رو تکان داد.
    سوپرمن یک سیاره را با تنفس منجمدکننده‌اش به یخ تبدیل کرد.[۷۸]
    سوپرمن با پرتو گرمایش پارگی‌های واقعیت رو تعمیر کرد.[۷۹]
    سوپرمن توانسته دورنوردی انجام دهد.[۸۰]
    سوپرمن با یک کف دست به هم زدن واقعیت را شکافت.
    سوپرمن یونیورس بینهایت رو بلند کرد.[۸۱]
    سوپرمن بُعد بی‌نهایت را نابود کرد.[۸۲]
    سوپرمن حصار بی‌نهایت را نابود کرد.[۸۳]
    سوپرمن بُعد فضا و زمان رو شکاند.[۸۴]
    سوپرمن تایم لاین را شکست.[۸۵]
    سوپرمن بدن امپراتور جوکر (ترکیب مسترمکسیزپتلک و جوکر) را نابود کردواورا شکست داد.[۸۶]
    سوپرمن بدن فانتوم استرنجر را نابود کرده و او را زد.[۸۷]

    پاسخ

    • سهیل در پاسخ به محمد

      خرداد 23, 1400

      فکر کنم داری زیاده روی میکنی داداش من کل اطلاعات سوپرمن رو تو ویکی پدیا خوندم که فقت در مورد کتاب بینهایت نوشته بود منم میتونم در مورد ثور دروغ بگم ولی نمیگم

      پاسخ

      • محمد در پاسخ به سهیل

        خرداد 28, 1400

        اول اینکه من در مورد سوپرمن یا دیسی اطلاعاتم خیلی پایین هست
        پس نمی دونم سوپرمن دقیقا چه کار هایی کرده و داخل این بحث ها هم خیلی مشارکت نمی کنم ولی این چیزی هست که تو ویکی پیدا نوشته و خودت هم می تونی بری بخونی
        fa.wikipedia.org/wiki/سوپرمن
        لطفا نظرم رو ثبت کنین ممنون

        پاسخ

      • رهام در پاسخ به سهیل

        خرداد 30, 1400

        تمامی چیزایی که گفت درستن داداش دروغ چیه درسته چندتاییش برای فرم عادی نبودن فکر کنم ولی همشون درستن

        پاسخ

        • هاجیمه ایسایاما در پاسخ به رهام

          خرداد 30, 1400

          همونطور که من گفته بودم ارن قدرمند ترین شخصیته بیا این هم مدرکش fa.m.wikipedia.org/wiki/%D8%A7%D8%B1%D9%86_%DB%8C%DA%AF%D8%B1

          پاسخ

      • رهام در پاسخ به سهیل

        خرداد 30, 1400

        ببین ام اف تی تنها مسی که قبول نکرده تویی بیا و تعصب رو کنار و بذار و حقیقت رو بپذیر سوپرمن با اختلاف کم هم که شده از ثور قوی تره تمامی دلایلی رو که اوردی با دلیل و مدرک رد کرند کاربرا پس دیگه چرا هی الکی بحث رو می پیچونی و دلیل های الکی میاری تعصبو بذار کنار و این بحث رو تموم کن

        پاسخ

      • super man (man of steel) در پاسخ به سهیل

        آبان 12, 1400

        نه منم توی ویکی پدیا درباره ی سوپر من اینارو خوندم

        پاسخ

  6. علی عشق ثور

    خرداد 18, 1400

    در یک کلام ثور قویتره

    پاسخ

  7. علی عشق ثور

    خرداد 18, 1400

    ببینید ثور از سوپرمن قویتره چون رعد و برق داره سوپرمن سلاح نداره اما ثور داره ک قویتره استورم بریکر و میولنیر هر دو رو پرت کنه سمت سوپرمن راحت نابودش میکنن تازه ثور میتونه سوپرمن رو تلپورت کنه و از خورشید زمین دورش کنه مثل یک انسان فانی میشه تازه ثور هنوز قدرت اصلی اودین براش نیومده ثور یک خداست پس قویتره

    پاسخ

    • رهام در پاسخ به علی عشق ثور

      خرداد 18, 1400

      چه ربطی داره سلاحاکه قبلا گفتم پر رعد و برقم پر بعدشم سوپرمن دیگه به خورشید وابسته نیست پس بای بده

      پاسخ

    • حسین در پاسخ به علی عشق ثور

      خرداد 26, 1400

      سوپرمن میتونه رعد و برق رو جذب کنه، بعد سلاح های ثور آنچنان تعصیری روی سوپرمن نداره.

      پاسخ

      • MFT در پاسخ به حسین

        خرداد 30, 1400

        نخیر سلاحی مثل استورم بریکر راحت سوپرمن رو نصف می کنه.

        پاسخ

        • دکترمنهتن در پاسخ به MFT

          خرداد 30, 1400

          نمیتونه

          پاسخ

          • MFT در پاسخ به دکترمنهتن

            خرداد 30, 1400

            چرا می‌تونه اون هم به راحتی . یارن بی یورن چی . اصلا یارن بی یورن رو یک یک سلاح فوق العاده برنده می دانند که فقط همین سلاح تونست دست ثور رو قطع کنه .

            پاسخ

            • دکتر منهتن در پاسخ به MFT

              خرداد 31, 1400

              نمیتونه سوپرمن جلوس سخت ترین چیز ها از جمله پرتوی امگای دارکساید تونسته مقاومت کنه

              پاسخ

        • تحلیل گر در پاسخ به MFT

          خرداد 30, 1400

          ملاک کمیکه نه فیلم!!

          پاسخ

          • MFT در پاسخ به تحلیل گر

            خرداد 30, 1400

            خب باشه فیلم هم حساب نکنیم ثور یارن بی یورن رو داره .

            پاسخ

      • آریا در پاسخ به حسین

        خرداد 31, 1400

        دقیقاً درست گفتی چون سوپرمن میتونه یه اسمان خراش رو بلند کنه و جذبش کنه و بعد به همه اجسام مثل رعد و برق ثور شلیک کنه تازه درست که ثور خدای ازگارده ولی فراموش نکنید که سوپرمن هم آخرین پسر کریپتونه و اونم به عنوان خدا و پادشاه کریپتونه تازه سوپرمن پسر به نامی کان _ال داره یا همون سوپر بوی پسر فکر کنید اگر ثور با این دو نفر درگیر بشه میتونه زنده بمونه پس نتیجه اینکه قبر ثور کندس

        پاسخ

        • MFT در پاسخ به آریا

          خرداد 31, 1400

          این که نامردیه سوپرمن کسی رو کمک خودش بیاره . ثور هم پدری به اسم اودین داره که اگر بیاد قبر سوپرمن رو کنده .

          پاسخ

          • رهام در پاسخ به MFT

            خرداد 31, 1400

            خود اودین میگه ثور ازش قوی تره تو چرا نطالب طنز می ذاری سوپربوی خیلیم قویه ولی به پای خود سوپرمن نمیرسه ولی در کل سوپر من و سوپر بوی هم اودین و هم ثور رو شکست میدن البته تو فیلم اینطوریه تو کامیک سوپرمن کازمیک خودش تکی برای رون کینگ و اودین کافیه

            پاسخ

            • دکتر منهتن در پاسخ به رهام

              تیر 3, 1400

              همون که تانوس رو قویتر از دارکساید میدونید نشون میده اطلاعاتتون چقدره اودین در فیلم گفت و فیلم ۱۸۰ درجه با کمیک فرق داره ثور در خواب هم نمیتونه اودین در اوج رو بزنه همونطور که تانوس حریف دارکساید نمیشه

              پاسخ

        • سبهان در پاسخ به آریا

          تیر 3, 1400

          ببین الکی حرف نزن ثور هم میتونه اودین رو بیاره یا زره نابودگر رو بیاره زره نابودگر قدرتش خیلی بیشتره سوپرمنه سوپرمن از گالاکتوس ضعیف تره ولی زره نابودگر 10 تا گالاکتوس رو حریفه بعدشم همین سوپرمن از انفجار بمب اتمی غش کرد چه برسه به انفجار گاد بلاست که کهکشان رو چرخوند ثور میتونه اذرخش و برف و سرما و باران وطوفان رو کنترل کنه ثور با طوفان به راحتی میتونه یه اسمان خراش رو بلند کنه و بندازه رو سوپرمن ثور میتونه مثل نفس یخی سوپرمن سرما رو کنترل کنه و با میلونیر بر هدفاش ساطح کنه صاعقه هم که مثل لیزر گرما که خیلی هم ازش قویتره میلونیر به راحتی سر سوپرمن رو میترکونه یا با استورم بریکر سوپرمن رو نصف کنه

          ( ادمین جان لطفا تایید کن چون توهین نکردم )

          پاسخ

          • دکترمنهتن در پاسخ به سبهان

            تیر 10, 1400

            زره نابودگر و اودین روهم حساب کردی میخوای کل مارول برای ثور حساب کنی بعد سوپرمن تنها؟! زره نابودگر اگه به زور یک گالاکتوس رو بزنه ده تا که بماند

            پاسخ

            • سبهان در پاسخ به دکترمنهتن

              تیر 17, 1400

              من در جواب به کاربر اریا گفتم که گفته بود سوپرمن میتونه سوپربوی رو بیاره بعدشم فکر کردی گالاکتوس ضعیفه گالاکتوس با ذهنش اجسام و ماده رو به حرکت در میاره زدن یک گالاکتوس هم کار کمی نیست تازه سوپرمن حریف همون یک گالاکتوس نمیشه گالاکتوس تو کمیک پس از تغذیه چند سیاره انرژی گرفته بود بعد میخواست به ازگارد حمله کنه تا زره نابودگر رو دید فرار کرد رفت، اودین با زره نابودگر گالاکتوس رو عقب روند

              پاسخ

          • حسین در پاسخ به سبهان

            تیر 11, 1400

            همین میلونیر آنچنان تاثیری روی هالک و تانوس نداشت چه برسه به سوپرمن.
            سوپرمن خیلی قویتر از ثور هستش.

            پاسخ

          • super man (man of steel) در پاسخ به سبهان

            آبان 12, 1400

            ثور هم در برابر اون ستاره ای که مقاومت کرد داشت میمرد
            ولی سوپر من انرژی بمب اتم رو جذب کرد و خودش رو ترمیم کرد

            پاسخ

  8. کاربر

    خرداد 14, 1400

    سلام دوستان جالبه بعضی ها میان میگن قدرت سوپرمن بینهایته خب ببینید سوپرمنی که مثل سوسک از دست دومزدی کشته شد چه قدرت بینهایتی داره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟تازه سوپرمنی که از بتمن با اون زره مسخرش شکست خورد چه قدرت بینهایتی داره ؟؟؟؟؟ ثور بتمن رو تو یه لحظه کج میکنه خورد میکنه بعد میخورتش 😂😂😂😂 یکی از کاربر ها میاد میگه ثور یه برق عادی ناک اوتش میکنه 😄😄😄خب داداش خانم یا آقای محترم ثور تو کمیک از انفجار های کیهانی جون سالم به در برده بعد برق عادی ناک اوتش میکنه ؟؟تازه تو فیلم بتمن علیه سوپرمن بتمن با گلوله های شیمیاییش سوپرمن رو از پا در اورد دیگه چه برسه صاعقه 😄😄😄 حالا بزار ویژگی های سوپرمن رو بگم
    ✔ پرواز
    ✔ قدرت فرا انسانی
    ✔ سرعتی میلیون ها برابر سرعت نور
    ✔ دید اشعه ایکس
    ✔ دیدتلسکوپی و میکروسکپی
    ✔لیزر حرارتی و نفس یخی
    که از اینها فقط نفس یخی و لیزر حرارتی و سرعت و قدرت و پرواز به دردش میخوره تازه ثور با میلونیر همه اینها رو دفع میکنه

    پاسخ

    • Deathstroke در پاسخ به کاربر

      خرداد 15, 1400

      دیدگاهت خنده دار بودش.
      Doomsday که Superman رو شکست داد Thor و Superman رو هم همزمان میتونه از بین ببره.
      اصلا در مورد Doomsday اطلاعات کافی نداری که اینطوری Superman رو ب دلیل شکست خوردن ازش تحقیر کردی. Doomsday حتی Darkseid رو شکست داده.

      اینکه بگی A از B بزرگتره B هم از C بزرگتره پس A از C بزرگتره اینجا کاربردی نداره. Batman صرفا به دلیل برخوردار بودن از کریپتونایت Superman رو شکست داد که Thor همچین چیزی نداره.

      برای مقایسه نمیشه یکی از کامیک بگی یکی DCU یکی DCEU … عشقی که نیس …

      اگر Thor فعلی مارول رو در برابر Superman فعلی DC قرار بدید 9 از 10 Superman میبره.
      تنها برتری Thor میتونه جادو باشه ن چیز دیگه ای.

      پاسخ

      • کربر در پاسخ به Deathstroke

        خرداد 15, 1400

        ببین الکی بتمن رو بزرگ نکن تو فیلم لیگ عدالت 2018 بتمن جلو زک اسنایدر هیچ قلطی نکرد و نمیتونست بکنه همش واندروومن و اکوامن جلوش مقاومت میکردن بعدشم منظورت از ثور فعلی مارول اون یارو چاقس اصلا از رو سینما یی یا از رو کمیک ا

        پاسخ

        • Deathstroke در پاسخ به کربر

          خرداد 19, 1400

          من کی بت من رو بزرگ کردم؟ اشتباه گرفتی ظاهرا.

          Post Awakened Thor یا IW Thor که میگی، در برابر Superman آره میتونه قرار بگیره و حتی شکستش بده.
          اما دقت کن من گفتم Thor فعلی مارول!!! ایراد الکی نگیر.
          در جریانی که فعلا مارول Fat Thor رو داره که تو بدنش ب جای صاعقه خودت میدونی چی جریان داره 🙂
          این Fat Thor اصلا هیچ چی نیستش جلو سوپر من بلک زک اسنایدر. له میشه اصلا.

          پاسخ

      • کاربر در پاسخ به Deathstroke

        خرداد 15, 1400

        داداش نظر قبلیم یه مشکلی پیدا کرد ببین از رو کمیکی یا سینما اگر از رو سینمایی باید بدونی ثور فعلی مارول ثور جنگه ابدیته که جلو ستاره نوترونی و 6 سنگ ابدیت مقاومت کرد و تانوس و افرادشم شکست داد ثور از نظر قدرت فیزیکی با سوپرمن برابره داداش تازه ثور افرادی که با سرعت فرا بشری حرکت میکنن رو میبینه و بهشون واکنش نشون میده تازه ثور از خودش صاعقه هم داره که لیزر و نفس یخی سوپرمن رو دفع و از عبور میکنه تازه ثور تجربه داره و 1500 سالشه بعدشم اگر سوپرمن پرواز میکنه ثور هم با میلونیر و استورم بریکر میتونه پرواز کنه پس برابرن

        پاسخ

        • Deathstroke Fan در پاسخ به کاربر

          خرداد 20, 1400

          من کی بت من رو بزرگ کردم؟ اشتباه گرفتی ظاهرا.

          Post Awakened Thor یا IW Thor که میگی، در برابر Superman آره میتونه قرار بگیره و حتی شکستش بده.
          اما دقت کن من گفتم Thor فعلی مارول!!! ایراد الکی نگیر.
          در جریانی که فعلا مارول Fat Thor رو داره که تو بدنش ب جای صاعقه خودت میدونی چی جریان داره 🙂
          این Fat Thor اصلا هیچ چی نیستش جلو سوپر من بلک زک اسنایدر. له میشه اصلا.

          پاسخ

        • محمد در پاسخ به کاربر

          خرداد 30, 1400

          ثور رو نبود که مقاومت کرد تبرش بود و اینکه بهتر هست ثور توی ام سی یو رو حساب نکنی چون در اون صورت سوپرمن خیلی قوی تر هست و از لحاظ قدرت فیزیکی هم بعید می دونم یکی باشن سوپرمن یکم قوی تر هست
          بعدش هم شما احتمالا یا حرف های ام اف تی رو خوندی یا از سایت ویکی پیدا عزیزم دروغ چرا دروغ تو دهن ویکی پیدا می ندازی؟؟ این نوشته سایت ویکی پیدا هست:او همچنین حواس بسیار قوی دارد که به او اجازه می‌دهد تا مسیر حرکت اجسام با سرعت بیشتر از نور را تشخیص داده
          ببین گفت می تونه اجسامی که سریع تر از سرعت نور حرکت می کنن رو ببینه نه اینکه با همون سرعت بهشون واکنش نشون بده
          مکان مبارز سوپرمن و ثور خیلی مهم هست اگه دقیقا کنار خورشید باشن صددرصد سوپرمن اگه داخل زمین باشن60% سوپرمن 40%ثور

          پاسخ

      • MFT در پاسخ به Deathstroke

        خرداد 15, 1400

        نخیر ثور تونسته منگوگ رو خلع صلاح کنه بعد از دومزدی شکست بخوره . 😂🤣🤣😂😂 عزیزم اصلا نباید منگوگ رو با دومزدی مقایسه کرد . در ضمن اون ثور فعلی مارول رو که بخاطر فمنیست بازی ضعیف کردن حساب نکن ثور اینفینیتی وار رو که تانوس رو با شش سنگ ابدیت در عرض کمتر از یک دقیقه زد رو حساب کن ‌‌.

        پاسخ

        • حسین در پاسخ به MFT

          خرداد 17, 1400

          دومزدی از منگوگ قویتره اتفافا این منگوگه که نباید با دومزدی مقایسه کرد دومزدی دارک ساید رو شکست داده منگوگ که سوسکه.
          دارک ساید از اودین قویتره

          پاسخ

          • سهیل در پاسخ به حسین

            خرداد 18, 1400

            منگوگ از نفرت میلیون ها نفر از نژادش به وجود اومده اودین و لوکی رو در کمیک شکست داده ثور هم فقط بهش اسیب زد وگر نه تو کمیک ثور هم شکست داده همین اودین از دارک ساید هم قویتره منگوگ زره نابودگر رو نصف کرده که جنس زره نابودگر از فلز میلونیر ساخته شده بعد منگوگ از دومزدی قویتره منگوگ دومزدی رو نصف میکنه منگوگ از گالاکتوس قویتره ولی دومزدی خیلی ضعیف تره

            پاسخ

            • حسین در پاسخ به سهیل

              خرداد 19, 1400

              اول اینکه دارک ساید از اودین قویتره حالا کاری با این ندارم، ولی شما مثل اینکه اطلاعاتت از دومزدی خیلی محدوده.

              دومزدی میتونه نسبط به حریفش نقطه ضعف هاشو پوشش بده در واقه هیچ نقطه ضعفی نداره ، بدنش یک جور طراحی شده که هر چقدر ضربه بخوره مستحکم تر و قویتر میشه، دومزدی با هر ضربه حریفش قویتر میشه، نسبت به عاملی که به وسیله اون کشته شده کاملا مقاوم میشه دومزدی رو هرگز نمیشه به دو روش کشت، بعد بدن دومزدی پوشیده شده از تیغ های کشنده است که قطعاً به منگوگ ضربات مرگباری خواهد زد چون فقط با یک ضربه این خار ها سوپرمن رو کشت سوپرمنی که از ثور خیلی قویتره در حالی که همین ثور منگوگ رو شکست داده، بعد شکست دادن دارک ساید را به اون اضافه کن که دارک ساید صد در صد از منگوگ قویتره، منگوگ از ثور شکست خورده 😃😄😃😂😂بعد میخواد بیاد قاتل سوپرمن رو بزنه 😃سوپرمن که از ثور قویتره.

              پاسخ

          • MFT در پاسخ به حسین

            خرداد 18, 1400

            برای چی چرت و پرت میگی . اطلاعات غلط به کاربر ها نده . منگوگ از دومزدی قویتره . برو یکم تحقیق کن بعد نظر بده .

            پاسخ

            • حسین در پاسخ به MFT

              خرداد 19, 1400

              اتفاقا این تو هستی که بلدی چرت و پرت بگی ثور فن متعصب، کامنت های یه متعصب که ثور رو از عالم و آدم قویتر میدونه ارزش خوندن نداره چه برسه به جواب دادن ولی میگم که بقیه بدونن و با طناب تو داخل چاه نرن، بعد تو به هیچ وجه با اطمینان نمیتونی بگی ثور قویترین انتقام جو هست شاید داخل سینما به این مقام نزدیک باشه، ولی کمیک با سینما فرق داره، برای مثال هالک توی سینما خیلی ضعیف شده حتا مردآهنی هم میتونه توی قدرت باهاش رقابت کنه چون خیلی ضعیف شده، ولی توی کمیک هالک به هیچ وجه ضعیف نیست و همون قدرت سابق رو داره و هنوز خیلی ها هستند که ممکنه هالک رو قویترین انتقام جو بدونن، بعد به جز ثور شخصیت های دیگه هم داریم که میتونن قویترین انتقام جو باشند مثل دکتراسترنج، اسکارت ویچ و سنتری.

              پاسخ

              • MFT در پاسخ به حسین

                خرداد 19, 1400

                هههههه ببین وقتی میگم چرت و پرت میگی کاربر متعصب هالک فن . الان تو دلیلت چیه ؟ با چه دلیلی میگی دومزدی از منگوگ قویتره . دید. فقط سفسطه می کنی و یک دلیل هم نمیاری . الان خودتو نزن اون راه . نرو تو جاده فرعی . من دلیل می خوام . آلن ما بحثمون سر ثور بود . ههههههخخخخخخ شما دلت از یه جای دیگه میسوزه . ثور داخل کمیک قویترین انتقام جو هست . ثور هم مثل هالک داخل ام سی یو بخاطر فمنیست بازی ضعیف کردند . ولی ثور صد درصد از هالک قویتره . دلیل می خوام .
                ادمین لطفاً کامنت رو قبول کن .

                پاسخ

                • حسین در پاسخ به MFT

                  خرداد 20, 1400

                  ببین ثور فن افراطی تو نمیتونی بگی صدرصد ثور از هالک قویتره، ممکنه هالک قویتر باشه، بعد دکتراسترنج و اسکارت ویچ چی؟؟؟؟؟؟؟سنتری؟؟؟؟؟؟همین که میگی صدردصد تعصب شما رو نشون میده.

                  پاسخ

                  • MFT در پاسخ به حسین

                    خرداد 22, 1400

                    نه پس شما متعصب نیستی . داخل ام سی یو که ثور بدون میولنیر داشت هالک رو مثل سگ می زد . پس داخل ام سی یو ثور قویتره
                    داخل کمیک هم که فکر کنم حرف مرحوم استنلی به اندازه کافی دلیل خوبی است که ثور قویتر از هالک باشه .

                    پاسخ

                    • حسین در پاسخ به MFT

                      خرداد 26, 1400

                      اول اینکه mcu و کمیک رو قاطی نکن، من دارم درباره کمیک حرف میزنم، بعد تو داری میگی ثور داشت هالک رو مثل سگ میزد اول اینکه هالک توی اون فیلم خیلی ضعیف شده بود بعد خود ثور هم از هالک کتک خورد، در کمیک هم فکر کنم شما دلیلی بجز نظر استنلی ندارید چون فقط همینو میگید، احتمالا در کمیک هالک قویتر باشه.

                      پاسخ

                    • MFT در پاسخ به حسین

                      خرداد 30, 1400

                      نخیر اتفاقا در کمیک هم ثور هالک رو زده . در ضمن هالک همیشه با تمام توانش با ثور مبارزه کرده ولی ثور با جدیت مبارزه نمی کنه چون نمی خواد به هالک صدمه بزنه و حتی یک جایی شنیدم که همین هالک در مبارزه با ثور یک دختر را گروگان گرفته بود . اصلا یک مقایسه 👇👇
                      قدرت : برابر
                      سرعت : ثور
                      مقاومت ثور
                      سلاح ثور
                      تجربه ثور
                      انرژی داخلی ثور
                      انرژی خارجی ثور
                      مهارت مبارزه ثور
                      پرواز ثور
                      برنده با اختلاف زیاد ثور
                      این هم مقایسه . دیگه از این بهتر .

                      پاسخ

        • Deathstroke در پاسخ به MFT

          خرداد 19, 1400

          نمیشه یک نسخه از کمیک برداری بیاری وسط بحث دنیای فیلم که. این کار یک هوادار متعصبه 🙂
          من طرفدار هیچ کدومشون نیستم صرفا نظرم رو گفتم حمله ور شدین.
          سوپر من هم یک نسخه هایی داره که خیلی از نسخه های سینمایی قوی ترن.
          Thor هم همینطور. الان بحث آخرین نسخه هایی ک در فیلم ها نشون دادن بود یعنی Fat Thor و Superman زک اسنایدر. برنده نبرد این دو هم واضحه. خیلی واضحه پس الکی بحث رو عوض نکنین.

          قطعا بعضی نسخه های کمیک Thor مثلا Rune King میتونن Doomsday رو شکست بدن

          این Mangog رو هم الکی وارد بحث نکنین. اگر میخواین villain های مارول رو بزرگ جلوه بدین سخت تر در اشتباهین 🙂 Trigon این منگوگ که ادعا میکنین از Doomsday قویتره رو خیلی خیلی راحت بدون مشکل میخوره 🙂

          پاسخ

          • MFT در پاسخ به Deathstroke

            خرداد 20, 1400

            اگه بحث سینماست که من حرفی ندارم چون لازم نیست بگم که ثور اندگیم چقدر ضعیف تر از نسخه ی کمیکش بود . ولی سوپرمن کمی قویتر از نسخه ی کمیکش بود . پس سینما مقیاس خوبی نیست . ولی ما باید منتظر فیلم عشق و تندر باشیم که ثور احتمالا به یکی از قویترین نسخه هاش تبدیل می شه . اونموقع میشه گفت که ثور سوپرمن رو به راحتی میخوره ( داخل سینما ) پس مقیاس من کمیک هست . این دو رو در نسخه‌ی عادی برابر می دونم . ( داخل کمیک ) .

            پاسخ

            • Deathstroke Fan در پاسخ به MFT

              خرداد 21, 1400

              خب درسته دیگه منم همین رو گفتم. اون نسخه Thor رو الکی و بی دلیل ضعیفش کردن. در حالی که DC سوپر من رو قوی تر کرد.

              سینما مقیاس خوبیه کمیک که هر کدوم هزارتا نسخه دارن.
              بعدشم سینما محبوبیت خیلی خیلی ببیشتری داره.

              اون Thor Love and Thunder در موردش شایعه زیاده. یکی میگ از Foster تا حد مرگ کتک میخوره. یکی میگ mighty Thor دیگه کلا بی معنی میشه
              و عنوان میشه Thor Odinson.

              تا اون موقع مونده هنوز. من کمیک رو که اصلا مقایسه نکردم.
              نسخه فعلی سینما رو مقایسه کردم ک درست هم هستش.
              نسخه IW تنهایی میتونه با Thanos در گیر بشه اما نسخه Fat با کمک Iron Man و Cap هم داغون شد.

              پاسخ

            • دکترمنهتن در پاسخ به MFT

              خرداد 30, 1400

              ببینید سوپرمن کمیک از سوپرمن سینما خیلی قویتره ثور کمیک هم از ثور سینما خیلی قویتره

              پاسخ

        • محمد در پاسخ به MFT

          خرداد 30, 1400

          ام اف تی ببین حرف خودت رو بخون
          ام اف تی:در ضمن اون ثور فعلی مارول رو که بخاطر فمنیست بازی ضعیف کردن حساب نکن ثور اینفینیتی وار رو که تانوس رو با شش سنگ ابدیت در عرض کمتر از یک دقیق زد حساب کن.
          دیدی؟؟من هم دقیقا همین رو میگم میگم اون استرنج2020 رو که مارول هرروز ضعیف تر از دیروز کرد رو حساب نکن اون استرنجی دهه70و60 رو حساب کن که تونست دورمامو و مفیستو رو تو بعد خودشون که قادر مطلق هستن شکست بده حساب کن
          پس فکر کنم دیگه حالا حرفم رو بفهمی

          پاسخ

      • سهیل در پاسخ به Deathstroke

        خرداد 17, 1400

        داداش ثوری که منگوگ رو زده بعد میگی از دومزدی شکست میخوره منگوگ نابودگر رو از وسط به دو نیم تقسیم کرده چه برسه به دومزدی ثور فعلی مارول ثور جنگ ابدیت هست که جلو ستاره نوترونی و 6 سنگ ابدیت وتانوس با ارتشش مقاومت کرد و بر همه غلبه کرد هست قدرت سوپرمن به اندازه خورشیده تمام قدرتش رو از قدرت خورشید میگیره که ستاره نوترونی 6 برابر خورشید انرژی داره که ثور جلوش مقاومت کرد پس ثور از سوپرمن 6 برابر قویتره تازه صاعقه و جادو هم روش اضافه کن دیگه هیچی تازه توجه من همه اینها رو بدون milonir و storembryker مقایسه کردم اگه این دوتا رم بیاریم وسط ثور سوپرمن رو با خاک یکسان میکنه . ثور گالاکتوس رو شکست داده نه دیگه دومزدی . تازه قضیه سرعت رو اگه میگی ثور با milonir کل کهشکشان رو تو 1 ثانیه دور زد قدرت فیزیکی ثور میلیارد ها برابر سوپرمنه چون وقتی قدرت فیزیکی سوپرمن نمیتونه جلو قدرت فیزیکی بتمن رو بگیره دیگه نباید انتطار بیشتری ازش داشت

        پاسخ

        • حسین در پاسخ به سهیل

          خرداد 17, 1400

          همین دومزدی که داری میگی شخصیتی قدرتمند تر از ثور رو کشته، پس با تعصب نظر نده

          پاسخ

          • سهیل در پاسخ به حسین

            خرداد 18, 1400

            نگاه کن خودت داری با تعصب میگی دومزدی شخصیتی رو شکست داده که از ثور قویتره منظورت سوپرمنه دیگه بعد به من میگی متعصب بزار برات یه مثال بزنم ستاره نوترونی

            پاسخ

            • رهام در پاسخ به سهیل

              خرداد 18, 1400

              به راحتی جلوش دووم میاره هر اشعه ی دومزدی معادل یبار انفجاری بود که ثور از ستاره ی نوترونی تحمل می کرد

              پاسخ

              • سهیل در پاسخ به رهام

                خرداد 19, 1400

                کامنت قبلیم خراب شد دستم اشتباهی رفت رو ارسال دیدگاه چی شددددددددد ؟؟هر لیزر دومزدی معادله انرژی ستاره نوترونی ؟؟؟ برو یکم کمیک بخون بعد بیا نظر بده 1000 تا لیزر دومزدی به اندازه یک صدم انرژی ستاره نوترونی نمیشه 😂😂😂😂

                پاسخ

        • تحلیل گر در پاسخ به سهیل

          خرداد 18, 1400

          😂😂😂🤣🤣قدرت سوپرمن اندازه خورشیده؟؟؟ خب چه ربطی داره چون از اون قدرت میگیره پس اندازه اون قدرت داره؟؟ الکیم فیلمو کمیکو باهم قاطی نکن تو فیلم ثور کی گالاکتوسو زده؟؟؟؟ اگر هم بحث کمیکه سوپرمن هم دارکساید رو زده و همچنین فیت هایی داره که… بازم میگم تو فیلم ثور کل کهکشانو طی نکرده و تو کمیک اینکارو کرده که تو کمیک هم سوپرمن بین ابعاد سفر کرده!!! زور تور میلیارد ها برابر سوپرمنه؟؟؟ 🤣🤣🤣جوک خوبی بود تو کمیک سوپرمن کتاب بینهاتو بلند کرده و همچنین انقد نوب و بی اطلاعاتی که نمیدونی بتمن با کریپتونایت با سوپرمن جنگیده نه تن به تن!!! پس بهتره بری چنتا کمیک بخونی بعد بیای بگی تور قویتره!!!

          پاسخ

          • سهیل در پاسخ به تحلیل گر

            خرداد 19, 1400

            تو کمیک گالاکتوس رو تو اوج زد

            پاسخ

            • حسین در پاسخ به سهیل

              خرداد 20, 1400

              دارک ساید از گالاکتوس قویتره

              پاسخ

          • سهیل در پاسخ به تحلیل گر

            خرداد 19, 1400

            گالاکتوس از دارک ساید قویتره بعدشم منظورم گالاکتوس معمولی نیست منظورم گالاکتوس در اوج که خیلی از دارک ساید قویتره بعدشم عزیزه من من بحثم کمیکه کاری با سینما ندارم

            پاسخ

        • Deathstroke در پاسخ به سهیل

          خرداد 19, 1400

          بحث سر نسخه های فعلیه سوپر من و ثور بود دوست عزیز.
          نسخه های کمیک و … رو وارد بحث نکن الکی.

          ببین من اینو گفتم :
          “اگر Thor فعلی مارول رو در برابر Superman فعلی DC قرار بدید 9 از 10 Superman میبره.”

          کامنت رو کامل بخون بعدش نظر بده.

          این که قدرت فیزیکه سوپر من و بت من رو مقایسه کردی خیلی خنده دار بودش …
          اصلا سطح اطلاعاتت رو نشون داد … مامورای شیلد م انسان هستن هم توی یکی از فیلم های ثور زدن ترکوندنش …

          پاسخ

          • سهیل در پاسخ به Deathstroke

            خرداد 20, 1400

            اونجا اودین قدرت ثور رو ازش گرفته بود ، چرا اونجا رو نمیگی که زره نابودگر رو شکست داد یا اونجا که هالک رو تو رگناروک شکست داد در برابر هلا و سربازاش مقاومت کرد یا اونجا که سر سارتور رو جدا کرد رو نمیگی یا اونجا که مرد اهنی رو از کار انداخت رو نمیگی یا اونجا که تانوس رو با 6 سنگ زد رو نمیگی یا اونجا که ابر غول یخی رو زد رو نمیگی الکی نیا نظر بده 😂😂😂😂 منظورت از ثور فعلی مارول چیه ؟ اون چاقه یا اون که در برابر 6 سنگ ابدیت و ستاره نوترونی مقاومت کرد و ازشون عبور کرد و سر تانوسو قطع کرد ؟؟ کدومو میگی اگه منظورت گزینه 2 هست باید بدونی سوپرمن پودر شد رفت. بعدشم من اطلاعاتم در حد سرگرمی و بحث های اینجوری خوبه بد نیست من دیگه کل زندگیم و وقتم رو نمیزارم در مورد این چیزا اطلاعات جمع کنم . اطلاعاتم تو کمیک بیشتره ولی در حدی هست که بتونم جواب امثال تو رو بدم جوری که کم بیاری .

            پاسخ

            • Deathstroke Fan در پاسخ به سهیل

              خرداد 23, 1400

              اصلا بحث با امثال تو که اطلاعاتی ندارن کار غلطیه.
              ببین نمیدونم چرا نمیفهمی. داری نسخه قوی ثور رو میگی .
              نسخه IW اگ اصلا بدونی چی هس. من گفتم ثور فعلی مارول یعنی اون چاقه.
              تو وقتی اینارو نمیدونی … قدرت فیزیکی سوپرمن و بت من هم مقایسه میکنی در حقیقت داری سطح اطلاعاتت رو نشون میدی.

              دوباره هم میگم که اصلا اول طرف حرفم تو نبودی.

              سر Surtur ک میگی جدا کرده ، اون نسخه ضعیف بوده بدون آتش جاودان 🙂

              پاسخ

              • MFT در پاسخ به Deathstroke Fan

                خرداد 30, 1400

                ببین اونطوری که شما مقایسه می کنی اصلا عادلانه نیست . خوش باشی .

                پاسخ

      • Sadra در پاسخ به Deathstroke

        خرداد 19, 1400

        تازه جادو هم الآن دیگه نقطه ضعفش نیست

        پاسخ

    • محمد در پاسخ به کاربر

      خرداد 19, 1400

      اصلا بگو ببینم تو می دونی سرعتی میلیون ها برابر سرعت نور چی هست؟؟؟می دونی سوپرمن تونسته بار ها و بارها بر جادو و کریپتونایت غلبه کنه؟؟می دونستی تونسته به یه موجود پنج بعدی ضربه بزنه؟؟؟اینقدر زیاد هستن که من یادم رفته تمام این ها هم برای نسخه معمولی سوپرمن هستن در ضمن اون ماده شیمیای کریپتونایت هست که نقطه ضعیف سوپرمن هست وگرنه اکه ثور تا صبح هم به سوپرمن صاعقه بزنه سوپرمن هیچیش نمیشه بنابراین اگه سوپرمن از تمام قدرتش استفاده کنه بخصوص سرعتش کار ثور تو همون چند ثانیه اول تموم هست

      پاسخ

      • سهیل در پاسخ به محمد

        خرداد 20, 1400

        ابر قدرت ثور قدرت پدرش اودینه که اگر از اون استفاده کنه سوپرمن تو یک ثانیه نابود میشه ثور کسایی که با سرعت حتی فرا تر از نور حرکت میکنن رو میبینه و بهشون واکنش نشون بده مثلا ثور سوپرمن رو که با سرعت نور حرکت میکنه رو میبینه و میلونیر رو میزاره جلو راهش سوپرمن با سرعت نور به پتک ثور برخورد میکنه ببین اگر ماده ای با سرعت نور حرکت کنه با خودش یه انرژی زیاد حمل میکنه که اگه مثلا به سیاره ای برخورد کنه خود اون ماده تبدیل به چند تا اتم میشه و سیاره هم از بین میره . حالا سوپرمن با سرعت نور به پتک ثور برخورد کنه تبدیل به چند تا اتم میشه . بعدشم ثور میتونه سوپرمن رو تله پورت کنه به یه کهکشان دور افتاده اون جا سوپرمن تبدیل به یه انسان فانی میشه بعد ثور به یه ضربه میلونیر نابودش میکنه چون سوپرمن قدرتش رو از خورشید میگیره .

        پاسخ

        • دکترمنهتن در پاسخ به سهیل

          خرداد 30, 1400

          کلا بحث با امثال تو که نمیدونن سوپرمن کیه اشتباهه
          1-منظورت اودین فورسه؟!! نوب خان اودین فورس نباید حساب بشه چون بحث قدرت های خودشونه
          ۲-ببین کم آوردی داری حرف الکی میزنی چی شد سوپرمن یا پتک ثور برخورد کنه اتم میشه؟!!!!!!! بجای حرف الکی زدن یکم کمیک بخون سوپرمن جلو پرتوی امضای دارکساید دوام آورده جلو سیاهچاله دوام آورده در کنار خورشید سرخ و کریپتون رو حرکت داده نزدیک خورشید سرخ ! سوپرمن همه جا به جز کریپتون قدرت خودش رو داره فقط تحلیل میره اگه دور از خورشید باشه بعد کاربر ثور فن متعصب بعد سرعت سوپ من اصلا میدونی چقدره؟!! نه معلومه که نمیدونی اما حداقل ۳۰ یا ۴۰ برابر سرعت نور هست حداقل شاید هم بیشتر سوپرمن کتاب بینهایت روهم بلند کرده
          سوپرمن> ثور میخوای بخواه نمیخوای نخواه لطفا تایید کنید

          پاسخ

          • سبهان در پاسخ به دکترمنهتن

            تیر 6, 1400

            ببین الکی حرف نزن از خودت در نیار که سرعت سوپرمن 30 40 برابر نوره کجا خوندی بگو منم برم بخونم! ثور هم جلو انرژی ستاره نوترونی مقاومت کرد که جاذبش جوریه که اکه یه مورچه بندازی روش انفجارش ار اتفجار بمب اتم هم بزرگ تره و قویتره که همین سوپرمن جلو بمب اتم بیهوش شد پرتو اومگا دارک ساید چیزی نیست ثور هم مار میدگارد رو که تریلیون ها تن وزن دارد رو بلند کرد که تقریبا هم وزن زمینه 20 سیاره رو با یه دست نگه داشت ثور هم فلز اوو رو شکست همین میلونیر از جنس فلز اوور کتاب بینهایت مال خود سوپرمنه که تونست بلندش کنه ثور با یه گاد بلاست کار سوپرمن رو تموم میکنه داداش تازه ثور فنا نا پذیره تازه سرعت نور 2500 سال طول میکشه که کهکشان رو دور برنه که ثور با میلونیر تو چند ثانیه کهکشان رو دور زد که فلش هم نمیتونه ثور میتونه سوپرمن رو تل پورت کنه یه جایی دور از خورشید بعد اونجا کارش رو تموم کنه یا میتونه با میلونیرطوفان بزرگ درست کنه طوفان ثور به راحتی یا اسمان خراش رو از جا در میار باهاش سوپرمن رو سرگرم کنه با با گاد بلاست متلاشیش کنه داداش

            پاسخ

            • دکترمنهتن در پاسخ به سبهان

              تیر 9, 1400

              تو داری حرف از خودت درمیاری سرعت فلش حداقلش هزاران برابر نور هست ثور فنا ناپذیره؟!آره باشه همونی که از هالک شکست خورده دیگه اون خیلی قناناپذیره خیلی پرتوی امگای دارکساید به اسپکتر صدمه زده بعد چیزی نیست حرف از خودت درنیار البته دارکساید جاودانگی خاصی جلو اسپکتر داره اما این پرتو های امگا موفق شده به خیلی چیز ها آسیب بزنه سوپرمن فلش رو گرفته کسی که از ثور خیلیییی سریعتر هست چه بخوای چه نخوای پس سرعت سوپرمن حداقل باید اونقدر باشه که بتونه فلش رو بگیره سرعت ثور ابدا درحد سوپرمن و فلش نیست

              پاسخ

              • سبهان در پاسخ به دکترمنهتن

                تیر 11, 1400

                بله پرتو امگای دارک ساید در مقابل انرژی ستاره نوترونی هیچی نیست

                پاسخ

                • دکتر منهتن در پاسخ به سبهان

                  تیر 14, 1400

                  چرا هست قدرت این اشعه رو نمیدونی نگو هیچی نیست

                  پاسخ

        • محمد در پاسخ به سهیل

          خرداد 30, 1400

          این حرفت خنده دار هست اول این که میلیون ها برابر سرعت نور قدرت سوپرمن عادی نیست یعنی تو 0/0000000000000000000001 ثانیه کار ثور رو تموم می کنه
          بعدش هم یعنی تو داری میگی وقتی که ثور می بینه یکی سریع حرکت می کنه اونم سریع میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟حتی داخل ویکی پیدا هم گفته که می تونه ببینه و مسیر شون رو تشخیص بده نه اینکه با همون سرعت بهش واکنش بده تو فرض کن اصلا از میلیارد ها مایل اون طرف تر سوپرمن داره نزدیک میشه باشه حالا ثور مسیرش رو تشخیص داد چکشش هم اصلا فرض کنیم تا بالا آورد سوپرمن دیگه فقط700 کیلو متر با ثور فاصله حالا میاد با استفاده از قدرت دید میکروسکوپیش می بینه که ثور چکشش رو آورده بالا حالا به سرعت مسیرش رو تغییر میده و ثور حتی اگه بدونه که سوپرمن از چه مسیری داره بهش نزدیک میشه نمی تونه به همون سرعت واکنش بده
          حالا سرعتش رو کم می کنه و با تمام قدرت یه ضربه به ثور میزنه حالا از پشت می زنه دوباره از جلو می زنه می دونی سرعت نور چه قدر هست؟؟؟
          برو فیلم مردان ایکس رو نگاه کنه زمانی که پترو داشت حرکت می کرد انگار همه چی وایستاده بود حالا سرعت پترو با صوت یکی هست یعنی کمتر از سرعت نور هست پس ببین زمانی که فلش یا سوپرمن می خوان حرکت کنن چه اتفاقی میوفته

          البته اون رو هم باید در نظر داشته باشیم که سوپرمن باید از تمام قدرت هاش استفاده کنه تا بتونه پیروز بشه اگه مثلا قدرت سرعتش رو نداشت یا ازش استفاده نکنه شانسش کاهش پیدا می کنه
          چون در خیلی جاها دیدم که سوپرمن از قدرت سرعتش استفاده نکرده!!!!
          لطفا نظرم رو ثبت کنین ممنون

          پاسخ

        • محمد در پاسخ به سهیل

          خرداد 30, 1400

          الان ما داریم سر چی بحث می کنیم؟؟؟؟؟(البته ما که نه شما)همه جا همه سایت های چه ایرانی چه خارجی میگن اگه سوپرمن از تمام قدرتش استفاده کنه وقتی که هنوز نبرد شروع نشده سوپرمن با یه ضربه با سرعت نور کار ثور رو تموم می کنه آخه تو فرض کن 1 2 3 حالا سوپرمن در عرض کمتر از یک ثانیه می تونه به صورت مداوم 1000 تا مشت به ثور بزنه
          پس تمام شد
          تعصب رو بزارید کنار من خودم طرفدار استاد هنر های عرفانی هستم ولی این رو قبول دارم با اینکه سوپرمن نقطه ضعفش جادو هست و استرنج قدرت مند ترین جادوگر کیهان هست اگه سوپرمن از تمام قدرتش استفاده کنه با ضربه اول استرنج رو شکست میده

          پاسخ

          • سبهان در پاسخ به محمد

            تیر 4, 1400

            کجا خوندی که سرعت سوپرمن میلیون ها برابر نوره کدوم کمیک یا سایت ادرسش رو بگو تا برم بخونم

            پاسخ

          • سبهان در پاسخ به محمد

            تیر 11, 1400

            فلش جونت تو فیلم مردان ایکس میخواست بره مردم رو نجات بده حداقل چند دقیقه طول کشید تا برسه همچنین سوپرمن سرعت نور هفت دور زمین تو یه ثانیه هست پس نتیجه میگیریم دوتایشون سرعتشون اندازه نور نیست

            پاسخ

            • دکتر منهتن در پاسخ به سبهان

              تیر 14, 1400

              چی میگی فلش تو فیلم مردان ایکس فکرکنم منظورت لیگ عدالته ؟! از همین جمله معلوم شد کمیک نمیخونی چرا سرعت فلش حداقلش هزاران برابر نور هست سوپرمن هم سرعتش بالاتر از نوره بع برو اسنایدرکات رو ببین اگه کمیک نمیخونی اونجا فلش زمان رو به عقب برگردوند پس حتی در فیلم هم سرعتش بیشتر از نوره و سوپرمن بهش واکنش نشون داد در کمیک که هردو خیلی سرییعترن

              پاسخ

      • MFT در پاسخ به محمد

        خرداد 20, 1400

        برای چی داری چرت و پرت میگی . سرعت سوپرمن میلیون ها برابر نور نیست متعصب . در حالت و نسخه ی معمولی و اورجینال نهایتا دو برابر نور .
        نوب خان ثور با یک گادبلست سوپرمن رو پر پر می کنه . گادبلست توانایی تخریب یک ستاره رو داره و همین سوپرمن جلوی یک بمب اتم غش غشی شد بعد جلوی رعد ثور هیچیش نشه . هههههه یک گادبلست کافیه که سوپرمن از پا دراد پس هی چرت نگو .

        پاسخ

        • دکترمنهتن در پاسخ به MFT

          خرداد 30, 1400

          ببینید سوپرمن جلوی سیاهچاله دوام آورده سوپرمن سینما یک دهم کمیک هم قوی نیست و بله با گاد بالست ثور شاید فقط زخمی شه

          پاسخ

  9. مهدی اترنال

    خرداد 12, 1400

    ببینید ثور از نظر من قویتره چون که ثور دو یا سه تا قدرت خاص داره ولی سوپرمن چندین قدرت داره ماننده اشعه لیزر چشم نفس یخی طی ارض دوام بالا و بسیاری از قدرت های دیگه که خیلی هاش ناشناخته هستن و اینکه ثور یک شخص و موجود زنده هست ولی سوپرمن یک سیاره کامل موجود زنده هست !!!!!!! این حرف منو نمیتونید انکار کنید چه در کمیک چه در سینما در هر دو دنیا وقتی سیاره ی کریپتون داشت نابود میشد ژن تمام مردمان سیاره رو در داخل بدن سوپرمن وارد کردن پس سوپرمن یک شخص نیست بلکه میلیون ها یا شاید هم میلیارد ها شخصیت هست و اینکه نباید این دو نفر رو با شخصیت هایی مانند مرد اهنی یا بتمن مقایسه کرد چونکه این نوع شخصیت ها از خیلی وقت پیش نقشه اینکه این قهرمان ها شرور بشن نقشه قتل شون رو اماده کردن
    این حرف خیلی کوتاه و مختصر من بود و نه کلی و در اینده حرف های خیلی مهم تری از این دو شخصیت میزنم

    پاسخ

  10. نیما

    خرداد 4, 1400

    دیگه این مسخره بازیا چیه معلوم سوپر من قوی تر هر کی بگه نه باید ببینیم همون ثوری که ما دیدم دیده یانه

    پاسخ

  11. باربد

    خرداد 4, 1400

    مرد پولادین پیروز است تئوری اول: اگر سوپرمن چند تا حرف به ثور بزنه تور نمی تونه پتک رو بلند کنه چون احساس بی لیاقتی می‌کنه و اونوقت ثور بدون میولنیر = مورچه له شده
    تئوری دوم : سوپرمن دست رو نقطه ضعف احساسی ثور یعنی جین فاستر می گذاره و ثور احساس نا امیدی و بی لیاقتی می کنه نتونست نجاتش بده و سوپرمن ثور بدون پتک را شکست می دهد
    تئوری سوم : ثور به سربازان ازگارد دستور می دهد تا کریپتونایت و سلاح های خورشید قرمز که پیش ژنرال لین و وزارت دفاع است رو بدزدند و بدین ترتیب ثور با کریپتونایت و خورشید قرمز سوپرمن را به خاک می نشاند حدود ۵۱ درصد احتمال پیروزی سوپرمن درون جهان دی سی یونیورس حدود ۵۹ درصد
    احتمال پیروزیی ثور درون جهان مارول یونیورس چون هردونفر به سلاح های جهان های خود اشنا هستند مثلاً ثور می دونه با دستکش ابدیت سوپرمن رو پودر کنه

    پاسخ

    • مارول در پاسخ به باربد

      خرداد 5, 1400

      داداش ثور صاحب میلونیر هست و حتی اگر ادم شرور و بدی هم باشه میتونه پتک رو بلند کنه بعدشم جین فاستر عشق ثور هست وقتی سوپرمن اسمش رو بیاره خو ثور عصبانی تر میشه بعدشم ثور هم میتونه اسم نامزد سوپرمن رو بیاره بجاش سوپر من نا امید بشه بعدشم ثور بدون میلونیر هالک رو شکست داد بعد میگی ثوره بدون میلونیر = مورچه له شده بعدشم ثور میتونه از جادو که نقط ضعف مهم سوپرمنه استفاده کنه تازه ثور صاعقه داره ثور با انفجار گاد بلاست که کهکشان رو تکون داد استفده کنه قطعا سوپرمن از کار می افته بعدشم قدرت زور بازو ثور خیلی زیاده بعدشم قدرت ثور بینهایته یعنی هی وقتی قدرت ش ازاد قویتر میشه تازه ثور بدون میلونیر هم شانس پیروزی داره

      پاسخ

    • آرین در پاسخ به باربد

      خرداد 16, 1400

      ببین ثور خداس اینو نمیتونی انکار کنی که

      پاسخ

      • رهام در پاسخ به آرین

        خرداد 18, 1400

        که چی سوپرمنم یه کیریپتونیه
        منو نخندون هیچ کدوم از قابلیتای ثور رو سوپرمن اثر نداره از صلاحاش گرفته تا رعد و برقش

        پاسخ

        • MFT در پاسخ به رهام

          خرداد 21, 1400

          بهت گفتم که یک گادبلست کافیه تا سوپرمن غش غشی بشه . هههه سوپرمن جلوی یک بمب اتم غش غشی شد که یک شهر رو نابود می‌کنه پس جلوی گادبلست ثور که یک ستاره را تخریب می‌کند عددی نیست .

          پاسخ

          • حسین در پاسخ به MFT

            خرداد 26, 1400

            این رو به مشت های هالک و تانوس بگو 😄

            پاسخ

            • MFT در پاسخ به حسین

              خرداد 30, 1400

              نه این رو برای مشت هوایی که ثور به هالک می زد گفتم .

              پاسخ

          • دکترمنهتن در پاسخ به MFT

            خرداد 30, 1400

            چرا بدون اطلاعات حرف میزنی چرا فقط از روی فیلم بتمن علیه سوپرمن که سوپرمن در اون یک دهم کمیک هم نبود فقط نگاه میکنی بحث بحث کمیکه و در کمیک سوپرمن با بمب اتم ککش هم نمیگزه

            پاسخ

        • حسین در پاسخ به رهام

          خرداد 26, 1400

          یجورایی باهات موافقم، حدود ۷۵ درصد از توانایی های ثور بدردش نمیخورن، فقط همون تجربه و مهارتش به چشم میاد، کلا سوپرمن شخصیتیه که از ثور قدرتمند تره، سوپرمن واقعاً قویتره.

          پاسخ

          • MFT در پاسخ به حسین

            خرداد 30, 1400

            که ۷۵ درصد قدرت ثور به دردش نمیخوره . رعد و برق چی ؟! زور چی ؟؟! مقاومت چی ؟؟! سرعت چی ؟؟! پرواز چی ؟؟! بس بود یا بازم بگم .

            پاسخ

            • علی در پاسخ به MFT

              تیر 11, 1400

              تمام این هایی که گفتی سوپرمن در سطح بیشتری داره

              پاسخ

  12. علی

    خرداد 3, 1400

    همه عالم فهمیدن سوپرمن قدرتمندتره، ولی بازم هم این ثور فن های متعصب افراطی قبول نمی کنند.

    پاسخ

    • MFT در پاسخ به علی

      خرداد 4, 1400

      می‌دونی بدم میاد میگی سوپرمن قویتره ولی یه دلیل هم نمیاری . تا وقتی که دلیل نیاری روی حرفت اعتباری نیست . هر وقت دلیل آوردی بیا کامنت بده .

      پاسخ

    • احمد در پاسخ به علی

      خرداد 14, 1400

      دقیقا مردم نمیدونم ساقیشون کیه ثور من یه مشت میزنه به هالک هالک تا مریخ پرتاپ میشه بعد ثور به زور با لوکی میجنگه 😂😂 خدایی منم ثور خیلی دوس دارم ولی سوپر من خیلی قویتره

      پاسخ

      • MFT در پاسخ به احمد

        خرداد 21, 1400

        ههههه . اینقدر مطالب طنز ارسال نکنید . ثور به زور با لوکی می جنگه 🤣🤣😂😂😂

        پاسخ

        • حسین در پاسخ به MFT

          خرداد 26, 1400

          توی انتقام جویان که اینجوری بود

          پاسخ

  13. Maker

    خرداد 1, 1400

    Mft
    ( با سلام . من هنوز ۱۳ سال سن دارم . اگر می شود به من بگویید چه کمیک و سایت های را می خوانید که اینقدر اطلاعات دارید. اگر می شود و از نظر سایت مشکلی ندارد یکی به من بگوید چه کمیک و چه سایت هایی را مطالعه کنم تا اطلاعاتم بالا برود.)
    با این جمله ها اومدی الان به من میگی مغرور ؟
    تعصبی ؟ بی اطلاعات ؟ کلا دو ماه نیست که کمیک میخونی بعد به منی که یکی دو سال هست کمیک رو دنبال میکنم ( البته نه به صورت جدی ) میگی بی اطلاعات ؟
    منم روزی مثل تو متعصب و بی اطلاعات بودم امیدوارم تو هم از این رویا تعصبت دست برداری

    پاسخ

    • MFT در پاسخ به Maker

      خرداد 2, 1400

      کی گفته من یکی دو ماه داخل این عرصه شروع به خواندن کمیک کردم . من الان حداقل شش ماه است که دارم کمیک می خونم و تو فقط چند ماه زود تر از من شروع به خواندن کمیک کردی . اون حرفها هم مربوط به پنج شش ماه پیش است .

      پاسخ

      • Maker در پاسخ به MFT

        خرداد 2, 1400

        پنچ شش ماه پیش ؟ هاهاها بامزه بود
        این کامنت برای ۲ ماه پیش بود تازه با تقریب رو به بالا من چند ماه زودتر شروع کردن اصلا اگر تو ۶ پیش شروع کردی باشی بازم نزدیک به سیزده چهارده ماه از زودتر شروع کردم

        پاسخ

        • MFT در پاسخ به Maker

          خرداد 2, 1400

          نه خیر میکر اون کامنت مربوط به تقریبا دی و بهمن بود . ریاضیاتت هم که ضعیفه . نخیر من تقریبا پنج شش ماه است که کمیک می خونم .

          پاسخ

          • Maker در پاسخ به MFT

            خرداد 3, 1400

            باشه باشه 😂😂

            پاسخ

            • MFT در پاسخ به Maker

              خرداد 4, 1400

              حیف که داخل سایت نمیشه عکس فرستاد و گرنه واست اسکرین شات می فرستادم . البته برای تو لازم نیست چون خودت خوب می دونی قضیه مال چند ماه پیش است . هر کسی خواست داخل همین صفحه کامنت های من هست . فکر کنم ۲۱ یا ۲۲ بهمن بود . برید نگاه کنید .

              پاسخ

  14. یک نفر

    اردیبهشت 29, 1400

    در این مقاله گفته شده به طور قطعی نمیتوان گفت ثور میبره یا سوپرمن، چون سوپرمن در مبارزات با دوستانش عقب میکشه. واقعا ؟! خب سوپرمن مال دی سی هستش و ثور مال مارول. توی تمام کراس اوور های دنیای کمیک هم این شخصیت ها با هم دشمن بودند. اگر بخوایم رو راست باشیم، سوپرمن برنده است. اما اگر حریف مقابل سوپرمن ثور نباشه چی ؟ تا حالا به این فکر کردید ؟ مثلا شاید ثور نتونه شکستش بده، اما دکتر استرنج میتونه، واندا هم میتونه( برای دوستانی که فقط فیلم دیدند، یادتون بیاد دکتر استرنج چطوری ثور رو به یک بعد دیگه فرستاد و توی یک چاله بی نهایت حبسش کرد برای مدت محدودی ؟ ) شکست همیشه به معنی مردن و مرگ نیست. دکتر استرنج میتونه سوپرمن رو توی یک بعد دیگه حبس کنه، توی یک سیاه چال تا آخر عمرش نگش داره یا اینکه بفرستتش به جهنم. توی یک زندان بی نهایت حبسش کنه در کل تا بمیره. برای وستان متعصب و مخالف هم باید بگم، سرعت جادوگر اعظم خیلی بالاتر از سوپرمن شماست.
    من حرفم رو زدم. حالا لطفا مخالفین محترم، بیاید و با دلیل برای من توضیح بدید که اگر سوپرمن دلیلش چیه ؟ چطوری دکتر استرنج رو شکست میده ؟

    پاسخ

    • دکتر منهتن در پاسخ به یک نفر

      تیر 1, 1400

      خب شما معلومه رو دکتر استرنج تعصب داری چی سرعت دکتر استرنجت نصف سوپرمن نیست سوپرمن فلش رو گرفته اصلا میدونید سرعت فلش چقدره ؟؟ پس قدرت بدنی و سرعت و استقامت سوپرمن بالاتره حالا نمیگم برندست اما اینکه گفتید سوپرمن سرعتش از دکتر استرنج کمتره مرز تعصب رو‌جابه جا کردید

      پاسخ

    • محمد در پاسخ به یک نفر

      تیر 9, 1400

      سرعت سوپرمن چندین برابر سرعت نور هست!!!!و بعید می دونم استرنج تاحالا همچین سرعتی داشته باشه
      من طرفدار استرنجم اما استرنج در برابر سوپرمن شکست می خوره بستگی داره داری کدوم استرنج رو حساب می کنی اون نسخه ضعیف 2020 که بیشتر افراد استرنج رو با اون حالت می شناسن یا اون استرنج ابرقدرت دهه های 70 و 60 خب اگه دهه های 70 و 60 رو که میگی اگه از اول مبارزه سوپرمن از سرعتش استفاده نکنه سوپرمن به سرعت شکست می خوره
      اما نسخه 2020 ، تو یکی از کمیک ها که اسمش دقیق یادم نیست دارکساید یه کپی از سوپرمن می سازه با تمام خوبی ها و بدی هاش فیت در مقابل سوپرمن قرار میگره و فکر می کرد که می تونه شکستش بده اما فیت شکست خورد!!!!
      نسخه 2020 استرنج از فیت ضعیف تر هست پس سوپرمن می تونه استرنج رو بده شکست بده ولی خب بازم بستگی داره چون سوپرمن بار ها و بار ها تونسته در مقابل جادو مقاومت کنه ولی خیلی وقت های دیگه از پا در امده!!
      پس دقیق نمیشه گفت ولی اگه سوپرمن از تمام قدرتش استفاده کنه شانسش بیشتر هست

      پاسخ

  15. No-name

    اردیبهشت 28, 1400

    یک سوال این کمیک ها رو از کجا میخونید؟اگه میشه چند تا منبع بدید

    پاسخ

    • رهام در پاسخ به No-name

      اردیبهشت 29, 1400

      خوب والا باید از سایتای مختلف مخصوصش دانلود کنی منم بعضی وقتا دنبال یکی میگردم ولی چون سایتشو بلد نیستم پیداش نمی کنم منم ممنون میشم اگه جواب بدن

      پاسخ

    • Maker در پاسخ به No-name

      اردیبهشت 29, 1400

      Read comic online
      Get comic

      پاسخ

      • رهام در پاسخ به Maker

        خرداد 1, 1400

        فارسی نداره ؟ترجمه شدست یا نه

        پاسخ

        • Maker در پاسخ به رهام

          خرداد 1, 1400

          ترجمه شده ؟ نه بابا ترجمه ها بیشتر خراب می‌کنه
          این دو تا انگلیسی هستند هر کمیکی که بخواهی رو دارند البته چند جا ترجمه می کنند
          یکی فرام انیمه قبلا ترجمه می کرد یکی ترینیتی کمیک که یکیشون حالا خیلی رسوا شد
          کامیکان الان ترجمه می‌کنه که نسبتا کیفیت بالایی داره
          یکی از جا ها هم ماهنوا ( اسمش همین حدود ها هست ) البته بیشتر مانگا ترجمه می‌کنه تا کمیک
          فری کمیک هم هست که نزدیک به ۱۶۰۰ کمیک داره ولی ولی ( تلگرام )
          خیلی از ترجمه هاشون به شدت ضعیف هست و ادیت هم همینطور یعنی بسیار ضعیف ولی چند تاشون خوب هست باز
          سایت اسپایدی هست کیفیتش بالاست که من خودم بهت پیشنهاد نمیدم چون تو فندوم کمیک ایران خیلی منفور هستند فقط هم اگر رفتی کمیکش رو بخون سمت مقالات و نقد و کامنت هاش نرو که خیلی سمیه
          یک جا هست جدیدا اومده کیفیت کمیک بالای هم داره خدایی کمیک ریجن ( تلگرام )
          یکی دیگه هم هست سایت کمیک اسکواد که کیفیت بالایی داره و خودم یکی از برترین کمیک ها رو اونجا خوندم سندمن ترجمه این اثر واقعا سخت هست و سایتش هم مقالات خوبی داره هم جو خوبی داره و هم متعصب نیست
          این بود جا هابی که کمیک ترجمه می کنند

          پاسخ

          • رهام در پاسخ به Maker

            خرداد 2, 1400

            مانهوا ذو نمی دونستم کامیک ترجمه می کنه
            اوکی ممنون شاید بخونم چند کامیکی که کاربر ایران معرفیی کرد ترجمه سده هست ایا ؟

            پاسخ

  16. مارول

    اردیبهشت 28, 1400

    سلام خیلیا میگن انتقام جویان حیلی ضعیفتر از دیسی هست خب بعد میگن نیروی کمکی قویترو بیشتری دارن خب انتقام جویان میتونن از زره نابودگر که از ازگارد محافظت میکنه و ساخته دست اودینه استفاده کنن خب زره نابودگر از فلزی ساخته شده که از فلز پتک ثور سخت تره و خیلی مقاومت بالایی داره! زره نابودگر قدرت فیزیکی بالایی داره که میتونه 20 تا هالک رو شکست بده ! زره نابودگر گالاکتوس و ثور و هالک و سارتور رو به راحتی شکست داده تو کمیک سرعت زره نابود خیلی زیاده زره نابودگر با سرعت مافوق صوت حرکت میکنه زره نابودگر اشعه ای سوزان به نام پلاسما شلیک میکنه که ضد ماده بهش میگن یعنی هر چیزی رو میکنه یعنی کسی مثل سوپرمن رو تو یک ثانیه نابود میکنه اشعه ای پلاسما از لیزر سوپرمن و دارک ساید خیلی قدرت بیشتری داره زره نابود گر تقریبا بینهایت بمب اتم هم نمیتونه نابودش کنه پس انتقام جویان هم از زره نابودگر که جز ماروله کمک میگیرن زره نابودگر یه لیزر شلیک کنه دی سی از بین میره زره نابودگر با اشعه پلاسما تو یک دقیقه لیگ عدالت و گرین لنترن هاو جوخه انتحار و….. نابود میکنه و هیچ چیزی هم جلو دارش نیست من این اطلاعات رو از سایت ویکی پدیا و ایرونی سنتر خوندم / برنده انتقام جویانن )

    پاسخ

    • رهام در پاسخ به مارول

      اردیبهشت 28, 1400

      ببین تو فیلمو ما داریم مقایسه می کنیم اکه کامیکه که من یسریارو میارم پدر مادر زره نابودگرو یکی کنن ناموسا چرت هرکسو میارید یهو از کل دیسی قوی ترش می کنید 😂نوب بودن تا چه حد اخه دوست عزیز زره نابودگرو خود ثور تنهایی تو فیلم شکست داد بعد لیگ عدالت نتونن ؟ 😂

      پاسخ

      • مارول در پاسخ به رهام

        اردیبهشت 28, 1400

        با میلونیر شکستش داد

        پاسخ

      • مارول در پاسخ به رهام

        اردیبهشت 28, 1400

        ثور با میلونیر همون پتکش شکستش داد وگر نه خودت دیدی کل اون شهر رو نابود کرد با اشعه پلاسما ش ماشین ها رو پرت میکرد خیابان رو خراب کرد بعدشم واندوومن و بتمن و سایبورگ و فلش و اکوامن رو با اشعه پلاسما ش نابود میکنه تازه اون اشعه ای که زره نابودگر شلیک میکنه سپر کاپیتان امریکا رو هم نابود میکنه قبول کن تازه سوپرمن هم شانسی در مقابلش نداره چون مثل ثور پتکی به این قدرتمندی نداره که زره نابودگر رو شکست بده بعدشم بالاخره خیلیا از لیگ عدالت رو میتونه نابود کنه هر چی هم باشه لیگ عدالت رو سرگرم میکنه بعد انتقام جویان حمله میکنن لیگ عدالت رو شکست میدن انتقام جویان رو خیلی دست کم گرفتی تازه زره نابودگر تو کمیک دارک ساید هم حریفش نیست

        پاسخ

        • رهام در پاسخ به مارول

          اردیبهشت 29, 1400

          وااااات دارم ساید حریفش نی ؟ چرت نگو دیگه خدایی
          اصلا زره نابودگر چرا باید به انتقام جویان کمک کنه ؟ این سوال منه
          خو سوپرمن به جای پتک زور بازو داره

          پاسخ

          • مارول در پاسخ به رهام

            اردیبهشت 29, 1400

            نگاه کن زره نابودگر ماله ازگارده مالک ازگارد اودینه ثور هم پسر اودینه ثور هم انتقام جو هست پس ثور زره نابودگر رو میتونه ببره حالا نگاه مثلا واندروومن چطوری میخواد شکستش بده ؟ بدنه زره نابودگر از فلزی ساخته شده که از فلز میلونیر مقاوم تره تازه زره نابودگر با اشعه پلاسماش سوپرمن رو ذوب میکنه تمام گرین لنترن ها رو با اشعه پلاسماش ذوب میکنه خودت دیدی که چی اشعه وحشتناکی بود تمام شهر رو نابود کرد گرین لنترن ها در برابر زره نابودگر چی کار میخوان بکنن هی چی به فلز زره نابودگر نفوذ نمیکنه دارک ساید چطور میخواد زرهه نابود گر رو شکست بده ؟ با اشعه پلاسما ش دارک ساید هم شکست میده بعدشم ثور هم زور بازو داره

            پاسخ

            • رهام در پاسخ به مارول

              اردیبهشت 29, 1400

              زره نابودگرو میاری ؟ دومزدی رو مثارم میافته به جونش هر چقتدر زره نابودگر بزنتش قدرت دومزدی بیشتز میشه و تنها راه شکستش تو فیلم کریپتونایته ⁦(^^)⁩

              پاسخ

              • MFT در پاسخ به رهام

                اردیبهشت 29, 1400

                تا اونجایی که من میدونم دومزدی از گالاکتوس ضعیفتره و گالاکتوس هم از زره نابودگر فراریه و اینکه زره نابودگر دومزدی رو کتلت می کنه . در ضمن دومزدی به جای اینکه کمک کنه بدتر با لیگ عدالت مشکل پیدا می کنه داداش.

                پاسخ

                • رهام در پاسخ به MFT

                  خرداد 18, 1400

                  ببین دچمزدی دارک سایدو زده که گالاکتوسو به راحتی میکشه بعد گفتم زره نابودگر هرچقدر دومزدی رو بزنه قدرت دچمزدی بیشتر میشه پس بای

                  پاسخ

            • رهام در پاسخ به مارول

              اردیبهشت 29, 1400

              زور سوپرمن از ثور بیشتره بعدشم پارک ساید با یه ضربه ی معمولی مشتش مولتیورسارو نابود می کنه 😂با اشعه ی پلاسمای خودش قادره یونیورسارو نابود کنه بعد با اشعه ی پلاسمای زره نابودگر بمیره ؟

              پاسخ

              • مارول در پاسخ به رهام

                اردیبهشت 29, 1400

                اشعه پلاسمای زره نابودگر قویتر از دارک ساید بعدشم اشعه پلاسما ی زره نابودگر ضد ماده هست یعنی هر چی رو که بگی نابود میکنه پس دیگه میتونه با اشعه پلاسما ش دومزدی و یا دارک ساید رو نابود کنه اگر دارک ساید رو شکست نده خودش هم شکست نمیخوره

                پاسخ

                • رهام در پاسخ به مارول

                  اردیبهشت 29, 1400

                  دارک سایدم بعد پنجمیه خوب که چی 😐بهدشم داریم فیلم حساب می کنیم و نو فیلم زره نابودکر کلا چندتا شهرو می تونه نابود کنه و دارک ساید کلونش با یه ضربه زمینو ترکوند !!!! دومزدی هم که همینجوری داشت قوی تر میشد و زد شهرو با خاک یکسان کرد

                  پاسخ

                  • حسین در پاسخ به رهام

                    خرداد 26, 1400

                    کاربر رهام ایشون رو ولش کنید، هیچی نمیدونه وقتی زره نابودگر رو با دارک ساید مقایسه میکنه سطح اطلاعاتشون رو نشون میده، این دو اصلا قابل قیاس نیستند، دارک ساید خیلی خیلی قویتره، دارک ساید قدرتی برابر با اودین داره.

                    😄تا حالا زره نابودگر فن ندیده بودیم که اینم دیدیم😄

                    پاسخ

    • دکتر منهتن در پاسخ به مارول

      تیر 1, 1400

      برنده لیگ عدالته تعصبتون بینهایته بینهایت واقعا کسی که زره نابودگر رو از دارکساید قویتر بدونه معلومه اطلاعاتتون
      زیر صفره از دیسی دادکساید کسیه ک زیوس رو در حالت تصعیف شده کشت زیوس ! قدرت زئوس رو در سطح امثال اودین برآورد میکنن در اینکه شما اصلا سپاه لانترن رو نمیشناسی شکی نیست کل لانترن ها نمیتونن نابودگر رو شکست بدن؟؟!!!! لانترن ها اگه کلشون باهم باشن قطعا ازپس نابودگر برمیان تازه نگهبانان اوآ هم هستن اونا که یکدونشون هم ازپس نابودگر برمیاد اگه برنیاد دوتاشون قطعا برمیان برنده دیسی و لیگ عدالته

      پاسخ

  17. Maker

    اردیبهشت 28, 1400

    جالبه طرف میاد میگه منگوگ با دومزدی برابره د آخه آدم حسابی منگوگ کسی هست که از نفرت هزاران کهکشانی که اودین نابود کرده به وجود اومده کسی هست که لوکی رو شکست داده کسی که اودین رو شکست داده کسی که نابودگر رو نصف کرده بعد با دومزدی برابره ؟
    حتما اگر مطالعه بیشتری داشتی میدونستید ثور کسایی که قدرتمند تر هم هستند شکست نمونه ؟ زلیا زمانی که قدرت اودین رو داشت سرتور زمانی که اودین رو شکست داد ,کمیک ۲۰۱۰ ثور رو مطالعه کنید با گاد بلستش تار و پود جهان ها رو نابود و موانع بیشمار جهان رو نابود کرده کسی که گلوری کسیکه ۱۰ هزار خدای پانتئون قدرتش بوده رو شکست داده و تنها کسی بوده که اون رو به جیغ بیندازه
    ۱۰ هزار خدای پانتیون خدایان تمام این ها میتونه ادعای قدرتمند تر بودن ثور باشه ولی
    ۱۰ برابر این ادعا ها میشه سوپرمن رو قویتر دونست
    تازه جالبیش این هست که میگه سوپرمن و واندروومن با کریپتونایت دومزدی. رو کشتن یعنی کمیک مرگ سوپرمن رو هم مطالعه نکرده
    میگه قدرت ثور بیشتر 😂
    میگه استقامت ثور بیشتر 😂
    میگه سرعت ثور بیشتر 😂😂😂😂
    میگه تجربه برابر 😂😂
    میگه مهارت مبارزه سوپرمن بیشتر 😂😂😂😂😂

    پاسخ

    • MFT در پاسخ به Maker

      اردیبهشت 28, 1400

      ههههه تو حتی کامنت من هم کامل نخوندی بعد میای نظر میدی یکبار دیگه کامنت رو بخونی که گفتم ثور در حالت دیوانگی جنگجویان که قدرت ثور ده برابر میشه و قدرت در اون حالت صد درصد ثور . هههههه حالا بخند 😭😭😂🤣😂
      استقامت ثور ده برابر میشه صدر درصد ثور هههه بازم بخند 😭😭😭😭🤣😂
      سرعت ثور ده برابر میشه که صد درصد ثور خخخخخخ بازم بخند 😭🤣😂😂😂
      در اون حالت ثور از تجربش نمیتونه استفاده کنه چون دوانه شده و همه را با هم نابود میکنه خخخخههههه بازم بخند میکر 😭🤣😂🤣😭🤣
      در این حالت ثور چون دیوانه شده دوست و دشمن را با هم نابود و نمیتونه از مهارت مبارزه استفاده کنه خخخخخخخخ بازم بخند 😂😭🤣🤣😭🤣
      میدونم که الان این کامنت رو میخونی داری بد میسوزی که حتی نتونستی یک کامنت را کامل بخونیم بعد ادعا هم داری. جناب خوش خنده فقط باید یکی رو استخدام کنیم به تو بخنده . ببینید هواستون رو جلوی من جمع کنید چون من سوتی گیر خوبی هستم و بیچاره میشید . نمونه اش همین maker بیچاره . امیدوارم برای شما هم درس و عبرت بشه . میکر جان ناراحت نشو انسان جایز و الخطاست حواست باشه از این به بعد اشتباه نکنی . من هنوز اینجام 😉😉😉😉

      پاسخ

      • Maker در پاسخ به MFT

        اردیبهشت 29, 1400

        قدرتش ۱۰ برابر میشه ؟ بشه قدرت سوپرمن بی نهایت هست
        سرعتش ۲۰ برابر میشه ؟ بشه سرعت سوپرمن ۵٫۷ کوینتیلیون بار سریعتر از نور سریع بوده ثور بهترین شاهکارش دور زدن یک کهکشان در چند دقیقه با میولینر
        ۱۰ برابر استقامت ؟ در برابر بینهایت استقامت هیچی نیست
        همین ثور در حالت جنون جنگجویان کتک خورد از هالک 😉
        من میسوزم ؟ 😂 بیچاره تا دیروز نمیدانستی چطور از کجا کمیک بخونی الان
        به من میگی درس عبرت برای بقیه
        چقدر تو شاخی 😂
        اره جنون جنگجویان تو همون حالتی که با سنگ قدرت از پس تانوس برنیامد
        اره تانوس از سلاح استفاده کرد
        مثل خود ثور که از میولینر استفاده کرد
        اره دیگه نمی خوام ثور فن ها قلبشپن درد بگیره
        فقط ثوری که گلوله عادی بسیار سخت زخمیش می‌کنه روراربا سوپرمن مقایسه میکنید

        پاسخ

        • MFT در پاسخ به Maker

          اردیبهشت 29, 1400

          ببین میکر داری متعصب بازی در می آری . ده با گفتم کتاب بینهایت مال سوپرمن بعد از بحران بود ؟؟؟؟؟!! آها پس بگو ثور هم سایه نشینان بالا را زده . ببخشید کی گفته قدرت سوپرمن بعد از بحران بینهایت بود ؟ ها ؟؟! ببین وقتی میگم متعصب نگو نه ؟!!! سرعت سوپرمن بیشتره درسته . کی گفته مقاومت سوپرمن بینهایته ؟! همین سوپرمن وقتی بهش یه بمب اتم خورد مثل کپ مارول غش غشی شد ؟؟! بعد میگی بینهایت . داداش تو مرز تعصب رو رد کردی از همون بینهایت فهمیدم که نتونستی جواب بدی به دیوانگی جنگجویان وایستادی متعصب بازی.

          پاسخ

          • Maker در پاسخ به MFT

            اردیبهشت 29, 1400

            بله برای بعد از بحران بود اصلا تو می‌دونی قضیه بحران چی هست یا حرف. بقیه رو تکرار میکنی ؟
            فاینال کرایسس سوپرمن کتاب بینهایت رو بلند کرد
            اصلا چیه ربطی داره به سایه نشینان بالا اون رون کینگ ثور بوده اینم سوپرمن بوده تازه بعد از بحران در زمین های بینهایت
            کی گفته من میگم که جلوی سورس دوام آورد
            اصلا تو نمیدونی قضیه بحران ها چیه نه ؟ تمام این ها بعد از بحران بوده بحران جریانش برای سال ۱۹۸۵ بوده وقتی که سوپرمن کتاب بینهایت رو بلند کرد سال ۲۰۰۸ بود متعصب
            توی نیو ۵۲ غش کرده زمانی که تضعیف شده بود
            آها پس ثور مقاومتش زیاد هست که تو کمیک ثور ۲۰۲۰ در حالت کازمیک کینگ ثور وقتی یک سنگ به سرش میخوره نیافته زمین
            همونی که گلوله معمولی آسیب وحشتناکی بهش نیزنه

            پاسخ

            • MFT در پاسخ به Maker

              اردیبهشت 30, 1400

              عزیز من بله می دونم بحران چیه که من فکر کردم مال قبل از بحران بود ولی ثور تونسته مقابل آتیش سارتور مقاومت کنه ، جلوی انرژی گالاکتوس ، جلوی انرژی یک ستاره نوترونی که قدرتش فکر کنم دوازده برابر یک خورشید هست یا به طور کلی بگم داخل خورشید مقاومت کرده و اون نظر مسخره نویسندست که به یک گلوله واکنش نشون بده . مثل همونی که سوپرمن از یک بوکسور معمولی شکست خورد در حالی که به قول خودت سوپرمن کسانی رو زده که مهارت مبارزه ی فوق العاده ای داشتند . پس نظر نویسندس . نه مقاومتش بینهایت است یا نه قدرتش و نه سرعتش . خودت داری برای سرعت عدد میگی پس صد سال سیاه بینهایت نیست .

              پاسخ

              • Maker در پاسخ به MFT

                اردیبهشت 30, 1400

                ثور برق عادی ناک اوتش کرد
                حداقل سوپرمن از یک انفجار بی هوش شده نه که یک سنگ تا توانش کنه
                ثور در برابر نیروی سورس مقاومت کرده اگر اطلاعات نداری برو چند تا کمیک بخون ببین نیروی سورس در چه حدی هست
                در اون کمیک از محمد علی کلی شکست خورد کریپتونایت داشت

                پاسخ

            • MFT در پاسخ به Maker

              اردیبهشت 30, 1400

              راستش رفتم تحقیق کردم و اینکه تو کم آوردی داری شاهکار یکی از نسخه های سوپرمنی رو می گی که تقریبا در اون کمیک اندازه منهتن قدرت داشت . من هم سایه نشینان بالا ، قطع چرخه رگنارگ رو میارم . این هم مثل سوپرمن نسخه معمولی نیست یا زدن گالاکتوس و بلک وینتر . فکر کنم به اندازه کافی گفتم که تو داری متعصب بازی در می آری.

              پاسخ

              • Maker در پاسخ به MFT

                اردیبهشت 31, 1400

                چی میگی تو کمیک های اصلی سوپرمن چرا سفسطه می‌کنی عمویی
                اون به اندازه منهتن قدرت داشته
                در اخه دکتر منهتن تو دی سی از امثال پرزنس دی سی خیلی قویتر بعد سوپرمن اندازه دکتر منهتن قدرت داشته ؟
                میهن عادی بودع و تو داری میپیچونی و شروع به دروغ گویی کردی
                ثوری که یک برق عادی یک سنگ کوچک و یک عرشه ناک اوتش کنه رو با سوپرمن مقایسه میکنی ؟

                پاسخ

                • MFT در پاسخ به Maker

                  خرداد 1, 1400

                  گفتم اون ها همه نظر نویسنده برای جذابیت کمیک بوده و گرنه کسی که جلوی ستاره نوترونی که دوازده برابر خورشید نیرو داره ، انفجار انرژی یک بیاندر که تقریبا با لوسیفر برابره ، انرژی گالاکتوس ، نابودی یک یونیورس مقاومت کرده خیلی مسخرس که این چیزها را بهش نسبت داد . در ضمن رعد عادی هم نظر نویسندس چون ثور خدای رعد هست و خودش رعد رو جذب می کنه پس زیاد زور نزن که مقاومتش رو بیاری پایین چون همین مقاومت های ثور که بالا اشاره کردم بس بود.

                  پاسخ

                  • رهام در پاسخ به MFT

                    خرداد 4, 1400

                    واااااااااااااات یه بیاندر با لوسیفر برابرع ؟ این دیگه مرز های تعصبو شکست الان حتما میگی رون کینگ ثور از پرزنس قوی تره 😐

                    پاسخ

                    • MFT در پاسخ به رهام

                      خرداد 4, 1400

                      نخیر عزیزم مرز تعصب رو رد نکردم . من نمیگم خیلی از سایت ها میگن. ببین دو تا از بیاندر ها برای تفریح دادگاه زندگی رو با اون عظمت زدند بعد تو میگی تعصب . برو یکم درباره بیاندر ها تحقیق کن بعد بیا بگو تعصب و فلان . اصلا اگه خواستی داخل سایت بپرسی تا جوابت رو بدن . وقتی درباره بیاندر ها چیزی نمی دونی لطفاً اینطوری نظر نده . بله بیاندر اندازه لوسیفر دی سی قدرت داره . حالا شاید کمی کمتر . برای همین من میگم که اگه فرضیه سایه نشینان بالا درست باشه باید فاتحه کازمیک رو خوند .

                      پاسخ

                    • رهام در پاسخ به MFT

                      خرداد 4, 1400

                      ببین لوسیفر از لویینگ ترایبونال خیلی قویتره این رو هم خیلیا قبول دارن و لوسیفر معمولا بعد از پرزنس و والای همگان قرار میگیره و ببین کازمیک در واقع از لوسیفرم قوی تره و این تو خود ماکیکش گفته شده اگه اشتب نکنم ولی چون کل قدرتشو نشون نداده الان لوسیفر ازش قویتر دونسته میشه

                      پاسخ

                    • Ozymandias در پاسخ به رهام

                      خرداد 4, 1400

                      چرا وقتی اطلاعات نداری در مورد کمیک نظر میدی ؟

                      پاسخ

                    • MFT در پاسخ به رهام

                      خرداد 4, 1400

                      هاااااااا ؟!!!! کازمیک از لوسیفر قویتره . هههههه البته رهام جان یادم نبود که تو یک جلد کمیک هم نخوندی و میگی کازمیک از لوسیفر قویتره . 😭😭😂😂😂🤣🤣🤣🤣 داداش وقتی این کامنت ها تو می خونم از خنده بیهوش می شم . لطفا برای دفعه بعد حواست رو جمع کن تا دیگه اینطوری نظر ندی . میگه کازمیک از لوسیفر قویتره . خخخخخخخ🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                      پاسخ

                    • رهام در پاسخ به MFT

                      خرداد 5, 1400

                      تویی که میگی لوسیفر با بیاندر برابره ازت این حرف بعیدم نی داوش تو اصلا کامیک دیسی نمی خونی پس چرا حرفی میزنی که نمی دونی 😂من خودمم نمی خونم اما خد اقل اطلاعات دارم ازش اگه اشتباه نکنم تو خود کامیک سوپرمن کازمیک گفته شده اگه تو تمام قدرتتو استفاده کنی حتی لوسیفر هم ازش در عمان نخواهد بود که یعنی سوپرمن تقریبا کنی از لوسیفر قویتره

                      پاسخ

                    • حسین در پاسخ به MFT

                      خرداد 26, 1400

                      لابد تویی که بیاندر رو با لوسیفر مقایسه کردی کمیک خوندی😂😂😂😂😂😂 شخصیت هایی مثل دادگاه زندگی و بیاندر برای لوسیفر کشک هم حساب نمیشن.

                      پاسخ

                    • ایران در پاسخ به MFT

                      خرداد 4, 1400

                      پوردگار دووم که قدرت تمام نژاد بیاندرز رو جذب کرد با لوسیفر مقایسه میکنن و بیاندر اصلی در کمیک جنگ های پنهان لوسیفر دیسی اصلا لوسیفر نیست لوسیفر اصلی مال ورتیگو هست زیر مجموعه دیسیه بعد اگه قدرتاشو بدونی میبینی که امثال دادگاه زندگی در برابرش هیچی نیستند اونو باید با پروتژ و فالکرام و بیاندر قبل از رتیکان و یکی زیر همه مقایسه کرد دادگاه زندگی هیچ شانسی در برابر لوسیفر نداره

                      پاسخ

                    • MFT در پاسخ به ایران

                      خرداد 4, 1400

                      همون پروردگار دووم به زور تونست پلنگ سیاه رو با سنگ های ابدیت بزنه بعد با لوسیفر مقایسه بشه . 😂😂😂😂 اگه اینطوری باشه که همین ثور فینیکس پروردگار دووم رو زده پس باید بگیم از امثال کازمیک قویتره . به نظرت درسته . یکم فکر کن بعد نظر بده . بای 🤣🤣🤣

                      پاسخ

                    • تحلیل گر در پاسخ به MFT

                      خرداد 4, 1400

                      اتفاقا رد کردی!!! سایتها بیاندر کلاسیک رو با لوسیفر مقایسه میکنن که یه بیاندرز انگشت اونم نبود!!! 😂😂😂خب که چی سه تاشون دادگاه زندگی رو زدن، میکائیل برادر لوسیفر هم با دو ضربه به راحتی اسپکتری که با همون دادگاه زندگی برابره رو زده!! اتفاقا تو هیچی از لوسیفر نمیدونی و حالا تئوری سایه نشینان بالا هم درست باشه رون کینگ ثور شاید در حد کازمیک آرمور باشه ولی از اون قویتر نمیشه!!!

                      پاسخ

                    • Ozymandias در پاسخ به تحلیل گر

                      خرداد 4, 1400

                      اسپکتر برابر با دادگاه هست ؟
                      بامزه بودددد 😂😂

                      پاسخ

                    • ایران در پاسخ به Ozymandias

                      خرداد 4, 1400

                      بله دوست عزیز همیشه اسپکتر با دادگاه زندگی مقایسه میشه درزمن قدرت های اسپکتر توسط پرژنس محدود شدن تا جهان رو نشکنه اگه پرژنس محدودیت هاشو برداره حتی دادگاه زندگی هم جلودار اسپکتر نیست

                      پاسخ

                    • Ozymandias در پاسخ به تحلیل گر

                      خرداد 4, 1400

                      ۱ کاربر رهام لطفا وقتی اطلاعات نداری بحث نکن وگرنه سوژت میکنم
                      ۲ بیاندر کلاسیک از لوسیفر دی سی خیلی قویتر هست بیاید مقایسه کنیم
                      لوسیفر پسر پرزنس هست در کره خدایان که توی مالتیورس دی سی خیلی نقش بزرگی نداره
                      ولی از آن طرف دادگاه زندگی کل مالتیورس مارول رو کنترل می‌کنه
                      و خود بیاندر از کل مالتیورس مارول ( بالاتر از همگان دادگاه زندگی فونیکس فورس و … ) یک میلیون برابر قویتر هست 😁😁
                      گرفتید دیگه
                      اما اگر لوسیفر ورتیگو و سندمن ورس رو مقایسه کنیم می‌تونه رقیب خیلی خوبی برای بیاندر باشه و حتی قویتر

                      پاسخ

                    • رهام در پاسخ به Ozymandias

                      خرداد 5, 1400

                      ببین داوش اگه منظورت از بالاتر از همگان والای همگانه که بیاندر در چاقع یک کوادریلیونوم ازش ضعیف تره 😂تو منو سوژه کنی ؟ داش تو در حدی نیستی که من لازم باشه جوابتو بدم 😹خو دادگاه مولتیورسو میچرخونه ؟ لوسیفر جهنمو میچرخونه و خودشم یه مولتیورس هلق کرده 😹حالا چی ؟

                      پاسخ

                    • MFT در پاسخ به رهام

                      خرداد 6, 1400

                      وقتی چیزی نمی دونی لطفاً نظر نده .

                      پاسخ

                    • رهام در پاسخ به MFT

                      خرداد 6, 1400

                      خو جوابتو دادم

                      پاسخ

                    • MFT در پاسخ به رهام

                      خرداد 6, 1400

                      می‌دونی چرا گفتم نمی دونی جواب نده . اگه منظورت اون بیاندری بود که به گفته ی مارول قویترین شخصیت خلق شده توسط مارول هست که با والای همگان برابر و قویتر است . برای این میگم نظر نده . اوکی .

                      پاسخ

                    • رهام در پاسخ به MFT

                      خرداد 9, 1400

                      میشه بگی کارول کحا گفته ؟

                      پاسخ

                    • MFT در پاسخ به رهام

                      خرداد 11, 1400

                      اون بیاندر ما قبل رتیکان بود که اونقدر قوی بود حذفش کردن چون مثلا یک خدا باید باشه و والای همگان رو گذاشتن و اونو حذف کردند .

                      پاسخ

                    • رهام در پاسخ به تحلیل گر

                      خرداد 4, 1400

                      حالا کازمیکم شاید به تحتمال ۱۰ درصد بزنه میلک کمو چیکار می کنه ؟

                      پاسخ

                    • MFT در پاسخ به تحلیل گر

                      خرداد 5, 1400

                      کی گفته . اگه اون تئوری درست باشه
                      شهر اصلا می‌دونی یعنی چی ؟ یک بیاندر تقریبا با لوسیفر برابر هست . اون پروردگار دوومی که تو می گفتی به زور پلنگ سیاه رو با سنگ های ابدیت زد بعد با لوسیفر مقایسه بشه ؟؟! خیر . اگر اینطوری باشه ثور فینیکس هم پروردگار دووم رو زده . یعنی از لوسیفر قویتره ؟؟! ها ؟؟؟! داشتم می گفتم یک بیاندر اندازه لوسیفر قدرت داره حالا شاید کمی کمتر . اصلا من از شما یک سوال داشتم . بیاندر با لوسیفر برابر هست ؟؟

                      پاسخ

                    • رهام در پاسخ به MFT

                      خرداد 5, 1400

                      معلومه که نیست بیاندر شاید بتونه میکاییلو یکم حریف باشه اما به لوسیفر نمیرسه بعد میشه بگی تو کدو سایت یا تو کدو کامیک یا کلا چه جایی گفته شده که بیاندر قدرتش اندازه ی لوسیفره ؟؟؟من خودم تو مارول بیاندرو خیلی دوست دارم و واقعا قدرتمنده اما دیگه در این حد نیست که گرداننده ی جهنمو حریف باشه 😑

                      پاسخ

                    • حسین در پاسخ به رهام

                      خرداد 26, 1400

                      کاربر رهام این ثور فن های افراطی رو ولشون کنید، اینا اصلا لوسیفر رو نمیشناسن که فقط اسمشو شنیدن، همه بیاندر ها با هم بهش حمله کنن شک دارم بتونن کاری از پیش ببرن، کسی که شایعه هست از رون کینگ ثور شکست خورده رو با لوسیفر مقایسه میکنن😂😂😂😂

                      پاسخ

                    • ایران در پاسخ به MFT

                      خرداد 5, 1400

                      اگه میخوای بدونی بیاندر کی هست با بیاندرز فرق داره بیاندر یه شخصیت هست که تو کمیک secret wars 1984 و secret wars ۱۹۸۵ حضور داشته برو ببین چه میکنه حتی نویسنده کمیک خودش میگفت این بیاندر قویترین شخصیت خلق شده مارول تا به الانه یعنی فقط والای همگان میتونه شکستش بده و بس تازه این بیاندر خودش گفت که میلیون ها برابر از کل مولتیورس مارول قویتره و جایی که از اون میاد مولتیورس مارول مثل یه قطره هست در برابرش یعنی از افرادی مثل دادگاه زندگی مرگ و بینهایت و ابدیت میلیون ها برابر قویتر هست این بیاندر رو با لوسیفر ورتیگو مقایسه میکنن که خودشون میگن فقط پرژنس قادر به شکست دادنش هست این دو بسیار قویتر از بیاندرز ها هستن

                      پاسخ

                    • Ozymandias در پاسخ به MFT

                      خرداد 4, 1400

                      پسر خوب عمویی بیاندر از لوسیفر دی سی خیلی قویتر هست

                      پاسخ

                    • MFT در پاسخ به Ozymandias

                      خرداد 5, 1400

                      برو خودتو مسخره کن که تمام کامنت هات بی محتوا بودند .

                      پاسخ

                    • رهام در پاسخ به Ozymandias

                      خرداد 7, 1400

                      بسیار مطلب طنزی بود

                      پاسخ

                    • Nima در پاسخ به MFT

                      خرداد 17, 1400

                      همه حرفای قبلت درصته بیاندر ها هم خیلی قوین ولی اصلا در حد لوسیفر نیستن… لوسیفر و میکاییل اولین موجودایی بودن که پرزنس خلق کرده اسمشون رو تک تک اتم های دنیای دی سی نوشته شده.. دیگه نتیجه گیری واقعا آسونه

                      پاسخ

                • Nima در پاسخ به Maker

                  خرداد 17, 1400

                  آقا همه حرفات خداوکیلی درصت بعد دکتر منهتن قوی تره از پرزنس؟ پرزنس که قدرتاشم به احتمال زیاد خوندی یکی از قدرتاش نابودی هستی و نیصتی یعنی همه چی منهتن بدبخت بیاد چیکار کنه

                  پاسخ

        • مارول در پاسخ به Maker

          اردیبهشت 29, 1400

          ثور انرژی ستاره نوترونی رو تحمل کرد بعد با یه گلوله عادی زخمی بشه بعدشم ثور نمیخواست به هالک صدمه خودت دیدی بعدشم وقتی ثور عصبانی شد هالک رو زد داغون کرد تازه اونجا که ثور قدرت صاعقش ازاد شد دیدی که چطوری هالک رو پرت کرد هوا اونجا اگر اون یارو پیره مرده با اون دستگاهه جلو ثور رو نمیگرفت ثور هالک رو کشته بود بعدشم کینگ ثور به ذهنش گالاکتوس رو شکست داد همین کارو یا سوپرمن میکنه تازه ثور اگه اون صاعقه ای که به هلا زد رو به سوپرمن بزنه سوپرمن از پا درمیاد

          پاسخ

          • Maker در پاسخ به مارول

            اردیبهشت 30, 1400

            به من چه برو یقه نویسنده رو بگیر
            اصلا چی میگی تو در مورد کمیک حرف میزنی یا سینما از اسمت مشخصه نوبی بیش نیستی

            پاسخ

            • مارول در پاسخ به Maker

              خرداد 1, 1400

              چی دوا داری حالا کی یقه تو رو گرفته که بره ماله نویسنده رو بگیره من 2ساله با کمیک اشنا شدم و بیشتر وقتم رو کمیک میخونم ولی بیشتر از رو سینما مقایسه میکنم ، من بیشتر فیلم های مارول رو نگاه میکنم مثل انتقام جویان و مردان ایکس و فیلم های اختصاصی شخصیت ها و … طرفدار مارولم

              پاسخ

            • مارول در پاسخ به Maker

              خرداد 1, 1400

              داداش کم داری فک کنم من 2 ساله کمیک میخونم ولی چون بیشتر فیلم های مارول رو میبینم طرفدار مارولم بیشتر علاقه دارم از سینما مقایسه کنم فکر کنم خود درگیری داری

              پاسخ

              • MFT در پاسخ به مارول

                خرداد 1, 1400

                عزیزم اطلاعاتت ازش بیشتر نباشه کمتر نیست چون اون هم انگار با تو شروع کرده.😐😐

                پاسخ

          • رهام در پاسخ به مارول

            اردیبهشت 30, 1400

            داری کینگ ثورو با نسخه ی معمولی سوپرمن مقایسه می کنی کامیک به کنار بحث سینماست
            وات اون ساعقه ای که به هلا زد روش خطم منداخت و از اونجایی که میگید ساعقه های ثور جادو داره باید بدونی سوپرمن دیگه جادو نقطه ضعفش نی 😏

            پاسخ

            • مارول در پاسخ به رهام

              خرداد 1, 1400

              سوپرمن فامیلته پسر عموته

              پاسخ

              • رهام در پاسخ به مارول

                خرداد 1, 1400

                از تعصب بی حدوحصر دیگه نمی دونی چی بگی

                پاسخ

  18. MFT

    اردیبهشت 28, 1400

    مقایسه ثور و سوپرمن . خوبی جنگجویان افسانه ای و اساطیری اینه که قدرت های مخفی است . یعنی شاید مثل فضایی ها یخ و لیزر نداشته باشند ولی اونها قدرت هایی مثل دیوانگی جنگجویان دارند . چی شد ؟؟! هههههه بله عزیزم حالا من دیگه گاد بلست و ضد انفجاری که تونست منگوگی رو شکست بده که همون منگوگ با اون دومزدی برابری می‌کنه که نشون میده ثور توانایی شکست دومزدی رو داره که همین سوپرمن به کمک واندروومن و بتمن و کریپتونات به زور تونستن اون هم با کریپتونات دومزدی رو شکست بدن ( تازه سوپرمن هم مرد ) ههههههه😭😭🤣😂 در این حالت دیوانگی جنگجویان قدرت و سرعت و مقاومت و ….. ده برابر میشه پس مقایسه ثور و سوپرمن 👇👇👇
    قدرت : ثور
    سرعت : ثور
    مقاومت : ثور
    تجهیزات : ثور
    تجربه : برابر
    هوش : سوپرمن
    مهارت مبارزه : سوپرمن
    نتیجه ثور ۴ – ۳ سوپرمن
    برنده : ثور
    خب حالا باز میگید سوپرمن ههههه خخخخخخ👋😭🤣😂😂👋👋👋👋

    پاسخ

    • Maker در پاسخ به MFT

      اردیبهشت 28, 1400

      که کلا سه جلد کمیک نخوندی سوپرمن رو مسخره می‌کنی ؟ الان با حرف تو ثور از سوپرمن قویتر شد ؟
      نمی خوام فیت های سوپرمن رو بگم که ناراحت بشی ولی نمیزاری دیگه

      پاسخ

      • MFT در پاسخ به Maker

        اردیبهشت 28, 1400

        میکر جان با اینکه کلی کمیک خوندی ولی باز به گرد پای خیلیا هم نمی رسی . دوست ندارم بگم چون ناراحت میشی . می‌دونی تو هم تعصب زیادی داری که میگی سوپرمن تریلیون ها برابر نور سرعت داره . مطمىنی اون مال سوپرمن نسخه ی عادی هست . یا چیزی میزنی ؟! ها ؟!! می‌دونی اولندش که نتیجه گیریم کاملا درست بود که اگر تو فیت ها را که اصلا مقیاس خوبی نیست رو نمیگی من هم جادو و ….. را حساب نمیکنم . مشکل تو اینه که به نوب ها و تازه کارهایی مثل ( نمی خوام به کسی اشاره کنم ) کاری نداری ولی به کسایی که طرفدار ثور هستن مشکل داری . خوب لج هستی دیگه چیکار کنم . کاریش نمیشه کرد . تو حتی حرف های خودتم زیر سوال می بری بعد به من میگی نوب . اگه خواستی برات مثال می زنم و گر نه ولش کن …..

        پاسخ

        • Maker در پاسخ به MFT

          اردیبهشت 28, 1400

          من گفتم همه چیز دان کمیک هستم ؟ 🤔
          لابد کاربر استیو راجرز همه چیز دان هستند اره ؟ 😁
          حداقل از هر دو دنیا اطلاعات دارم نه مثل تو که از سوپرمن هیچ کمیکی نخوندی از ثور هم فکر نکنم خونده باشی 😉
          من تعصب زیادی دارم ؟؟ ببین پسر گل ( شایدم دختر گل ) منم مثل تو بودم زمانی رو ثور تعصب داشتم ولی الان دیگه قشنگ تعصب رو کنار گذاشتم فهمیدم سوپرمن قویتره
          سوپرون تریلیون ها برابر سرعت نود داره میخوای لینکش رو بدم ؟
          اصلا چرا لینک بیا خودمون با هم حساب کنیم
          سوپرمن کل یونیورس رو توی دو ماه روز طی کرد هر یونیورس حدودا ۱۲۰ تریلیون سال نوریه که تقسیم شصت میشه روزی ۲ تریلیون سال نوری و تقسیم بر ۲۴ میشه حدود ۹۰ بیلیون سال نوری در ساعت و تقسیم بر ۶۰ دقیقه میشه ۶۰÷۹۰ که میشه حدود ۲.۵ بیلیون سال نوری در دقیقه و ۲.۵ تقسیم بر ۶۰ میشه حدود ۴.۱ میلیون سال نوری بر ثانیه که سال نوری
          که سال نوری مسافتیه که نور توی یک سال طی می‌کنه
          که نور فقط توی حدود چندین یک سال طی می‌کنه ۱۴ تریلیون بار سریعتر نور
          ۴٫۱ میلیون × ۱۴ تریلیون
          ۵٫۷ کوینتیلیون بار سریعتر از نور 😁
          قدرت بدنی بلند کردن کتاب بینهایت
          کشتی که تمام برینیاک های مولتیورس اون رو احیای کردند و خیلی فیت دیگه
          استقامت
          زنده موندن از سياه چاله ايي كه كل يونيورس رو داشت ميخورد
          مقاومت جلوي يك طوفان كيهاني
          مقاومت جلوي انفجار دو سياره
          بله مطمئنم برای سوپرمن عادی هست
          حرف های خودم رو میبرم زیر سوال ؟ خب اگر چیز اشتباهی گفته باشم اصلاحش میکنم اگرم نه که هیچی

          پاسخ

          • MFT در پاسخ به Maker

            اردیبهشت 29, 1400

            ببین داداش من یا شاید آبجی من برو کامنت بالاییم رو بخون تا حساب کار بیاید دستت . تو حتی مقاله هم زیر سوال می بری . کتاب بینهایت مال سوپرمن بعد از بحران بود ؟؟!؟؟!؟؟! ها ؟!!؟ ببین دیگه نمی تونی چی در جواب دیوانگی جنگجویان بدی داری می کشونی به فرعی و خنده و هرهرههرهرهر هر هه ببین تو باید یکی رو استخدام کنی که به خودت بخنده ( چون نمی دونم دختری یا پسر پس ) ( خانم /آقا) اونش بستگی به خودت داره که یه کامنت رو کامل نخوندی بعد ادعا هم داری . 😭😭😭😂🤣😭😂🤣🤣🤣😂😂 گفتم که میکر جان ( اگر دختری ناراحت نشی اگرم پسری که هیچی ) 🤣😭😂😂😭😭🤣😂 داشتم می گفتم که میکر جان انسان جایز و الخطاست پس از این به بعد حواست رو جمع کن 😭😉🤣😂😂😉😉 عیبی نداره ناراحت نباش فقط تو نیستی که جلوی من سوتی زیاد می دی و من هم اصلا بهت رحم نمی کنم کلا همه جلوی من کم میارن . ناراحت نباش درست میشه 🤣😭😭😭😂😉🤣

            پاسخ

            • Maker در پاسخ به MFT

              اردیبهشت 29, 1400

              تو منو مسخره می‌کنی
              من اون حرفو زدم برای مسخره کردن نبود
              به من میخوره دختر باشم آخه
              بله برای بعد بحران بود
              حالا تو یکدونه استیکر هم می‌فرستادی میفهمیدم که خیلی می سوزی

              پاسخ

              • MFT در پاسخ به Maker

                اردیبهشت 31, 1400

                نه خب به نظر خودت به من هم می خوره دختر باشم . حتی اسم من هم بین کل کاربر ها خاص است و خلاصه بگم من پسر خاص هستم 😎😎😎 ( وجدانا تعریف از خود نیست ولی همه میگن من خاص هستم . 😎😎

                پاسخ

                • رهام در پاسخ به MFT

                  خرداد 1, 1400

                  داش به ماام از این حرفت زیاد میزدن خیلی جدی نگیر 😹

                  پاسخ

                  • MFT در پاسخ به رهام

                    خرداد 1, 1400

                    نه عزیزم قضیه من فرق می کنه.

                    پاسخ

                    • رهام در پاسخ به MFT

                      خرداد 2, 1400

                      اره داوش منم یادمه ۵ سالم بود کل ایلمون نمی تونستن تو شطرنج شکستم بدن دع سالم که شد فهمیدم چقدر نوب بودم 😹نقاشیمم خیلی خوبه و بارها تو مدرسه جایزه گرفتم و الانم کلاس میرم و فهنیدخ اینجا هم نوب بودم و بهتر از من هست و در خال حاضر وقتی به نقاشی خیلی خوب میکشم ته تقدیر ازم افرینه 😹اینارو بهت میگم که زیاد جو برت نداره ما همگی نوبی بیش نیستیم 😹ولی حالا اینا که شوخیه ولی در کل حالا تو هرچیزی که میگی خاصی پ اینا سعی کن پیشرفت کنی و موفق باشی 🙃

                      پاسخ

                    • MFT در پاسخ به رهام

                      خرداد 2, 1400

                      عزیزم من تو مدرسه داخل فوتبال زبان زد بودم و مسابقه می رفتم . کلاس چهارم بودم که دعوتم کردن به مسابقات مدرسه ای کل شهر با کلاس پنجم و ششمی ها . یعنی با بزرگتر از خودم بازی می کردم . داخل کیک بوکسینگ هم که دیگه نگم . تازه داخل نقاشی هم داخل مسابقات شرکت می کنم و گل های که می کشم زبان زد هستند . این هم گفتم که من دو برابر هر کس دیگه ای خاص هستم . همیشه هم کامل بودم .😎😎

                      پاسخ

                    • رهام در پاسخ به MFT

                      خرداد 2, 1400

                      این که اینکارارو کردی دلیل بر خاص بودن فرد نیست و این فقط نشون دهنده ی زیاد جوگیر بودن توعه اینکه با بزرگترا بازی مردی کارشاخی نیست و همه انجام میدن از جمله خودم که جلوی شوتایی رو کرفتم که دستای تمانی رفیقامو سیاه و کبود کرده بود یا شوتایی زدم که بزرگا نه نی تونستن ببینن نه بگیرنش توی نقاشی هم کلا ادم هایی که هیلی خوب بکشن کلا یک در هزارن ولی اصلا خودمو ادم عادی هم به خساب نمیارم وه برسه به خاص بودن 😹 من تاخالا تورو ندیدم پس تظری راجبت ندارم اما اینطوری که نشون میدی ادمی هستی که خودتو هیلی قبول داری و یکم جوگیری و همیشه هم خودتو دسته بالا میگیری اما سعی کن نباشی

                      پاسخ

                    • رهام در پاسخ به MFT

                      خرداد 2, 1400

                      کیک بوکسینگ خیلی وقت پیش رفتم اما خوشم نیومد ولش کردم بنده با افسوس کلاس های شنا فوتبال والیبال نقاشی کیم بوکس و … رفتم اینکه تو نیگی من با کلاس ششمی و پنجمی ها بازی می کردم کار خاصی نیست و منم از این کارا کردم حتی قبل ترشم با بزرگترایی که میگی بازی کردم جلوی کلاس ۱۰ یا ۱۱ همی ها هم من بازی کردم 😹 شنا رو هم قبل از کلاس رفتن تقریبا از ۵ سالگی بلدم 😹و نقاشیمم از ۴ یا ۵ سالکی از فامیلام بهتر بود 😹و اینایی که میگی اصلا خاص بودن خساب نمیشه اینا توانایی های فردیه که عر کسی به نوبه ی خودش داره اگه میشه شمارتو داشته باشم باهم بیشتر اشنا بشیم از شخصیت مغرورت خوشم اومد 😹

                      پاسخ

                    • MFT در پاسخ به رهام

                      خرداد 3, 1400

                      ببین عزیزم من همیشه با جهار پنج سال بزرگتر از خودم بازی می کردم . اونها برای مسابقات مدرسه ای بود . چه توپ های که من پخش نمی کردم . چه حمله های چند نفره ای که من تنهایی اونها را جمع می کردم . چه گل هایی که من نزدم . شنا هم رفتم و لوح تقدیر هم بهم دادن . اتفاقا تیمم تقریبا یک ماه پیش داخل مسابقات دوم شد و لوح تقدیر گرفتیم . عزیزم ، من داخل بهترین تیم شهر هستم که همین مربی ما چند تا بازیکن درست کرد که به تیم های لیگ برتر و اردوی تیم ملی رفتند . حتی من داخل مدرسه ای درس می خونم که جزو ده تا مدرسه برتر کشور است و دو سال پیش مدرسه برتر کشور شد . اصلا می‌دونی یعنی داخل کل ایران مدرسه برتر شد . اگه خواستی اسم مدرسه ام را بهت می گویم . البته باید آزمون بدی و قبول بشی و خیلی از هم کلاسی هایم تیز هوشان قبول شدن ولی اومدن این مدرسه . پس یعنی از تیز هوشان بیشتر قبولش دارند .

                      پاسخ

                    • رهام در پاسخ به MFT

                      خرداد 4, 1400

                      ببین اینایی که میگی نشونه ی خاص بودن نیست این نشونه عا تو هر فردی هست خاص بودن یعنی کار یا چیزی که فقط تو اونو بلدی اما کسایی از تو برترم هستن این بحثارم نکردم که خودمو بخوام بالاتر از تو نشون بدم هرکسی نحوه ی زندگی خودشو داره و در نوع زندگی خودش برتری داره

                      پاسخ

                • امیر محمد در پاسخ به MFT

                  خرداد 18, 1400

                  آره تو خاصی.
                  از چه نظر؟از این نظر که هر مقاله ای که براش کامنت میزاری رو تبدیل به جهنم می کنی. برید بخش 6 و 7 و 8 کامنت های رتبه بندی اعضای انتقام جویان رو بخونید. تا قبل این که ام اف تی وارد بشه صلح مطلق بود. الان کارمون به اینجا کشیده که میانجی لازم داریم.😐😐
                  بعدشم دلیلی وجود نداره که تو خاص باشی. بعد چرا قضیه تو فرق می کنه؟ آسمون پاره شد تو افتادی زمین؟ یا نکنه خدایی چیزی هستی نزول درجه پیدا کردی؟ یا شایدمآخرین بازمانده از یه نژاد قدرتمندی؟ یا همه اطرافیان تو همشن روانشناس و روانسنج کارکشته ن که چون همه به تو میگن تو قضیه ت فرق می کنه؟

                  پاسخ

    • رهام در پاسخ به MFT

      اردیبهشت 28, 1400

      تنها راه شکست دومزدی کریپتونایته هر چقدر ثور بزنتش قدرتشو بیشتر می کنه 😂

      پاسخ

      • Maker در پاسخ به رهام

        اردیبهشت 28, 1400

        یک ذره کمیک بخون سوپرمن با دست خالی کشتش

        پاسخ

        • رهام در پاسخ به Maker

          اردیبهشت 28, 1400

          خوب اوشون فیلمو حساب می کنه که تو فیلم باید با کریپتونایت شکستش داد

          پاسخ

    • صدرا در پاسخ به MFT

      خرداد 1, 1400

      ببین درسته ثور دیوانگی جنگجویان رو داره ولی سوپر من و بتمن داشتن با شزم و پاورگرل و استار فایر و کاپیتان اتم و چند نفر دیگه می جنگیدن که سوپرمن عصبانی شد و زد همشونو شکست داد باز می خوای در مورد خشم سوپرمن بگم؟

      پاسخ

      • MFT در پاسخ به صدرا

        خرداد 1, 1400

        خب ثور هم یک بار لیاقتش رو از دست داد و خشمگین شد و زد کل انتقام جویان رو پوکوند . انتقام جویان هم دست به دامن تانوس شدند و ثور رو شکست دادند . این هم خشم ثور بود که اگه دیوانگی جنگجویان هم استفاده کنه می شه نو الا نور . فکر نکن فقط سوپرمن از ‌‌ این شاهکار ها داره . ثور دو برابرش رو داره .

        پاسخ

      • دکتر منهتن در پاسخ به صدرا

        تیر 1, 1400

        سوپرمن از کپ اتم ضعیفتره نمیدونم در کدوم کمیک این اتفاق افتاده اگه اسمش رو بگید ممنون میشم البته بگم بنده دقیق نمیدونم شاید افتاده اما برتیش رو در حالت عصبانیت ابدا به این شخصیت ها ثابت نمیکنه

        پاسخ

  19. Maker

    اردیبهشت 27, 1400

    قبلا چهار نفر کمیک خونده با هم اینجا بحث میکردند الان شده بحث چند تا بچه دبستانی و راهنمایی با هم

    پاسخ

    • ناآشنا در پاسخ به Maker

      اردیبهشت 28, 1400

      منم موافقم .

      پاسخ

    • رهام در پاسخ به Maker

      اردیبهشت 28, 1400

      تیکه ننداز لعنتی خودتم ۱۸ سالته سنتو به رخ بقیه کنش

      پاسخ

      • MFT در پاسخ به رهام

        اردیبهشت 29, 1400

        رهام جان ولش کن برو دو تا کامنت بالایم را بخون که میکر هم بخونه خودش میفهمه که ما اینقدرا هم دست و پا بسته نیستیم و یک جورایی اینجا برتریم .

        پاسخ

        • رهام در پاسخ به MFT

          اردیبهشت 29, 1400

          دقیقا بعضی جاها کوچیک نرا از بزرگ ترا بیشتر میفهمن ولی بزرنرا به خواطر اینکه بزرگ ترن فکر می کنن حرفشون درسته

          پاسخ

        • Maker در پاسخ به MFT

          اردیبهشت 29, 1400

          عمویی من که تو رو بد ضایعه کردم الان چرا اومدی
          من دلم بخواد میتونم کاری کنم که سوژه خنده کمیک فنا بشی نزار …..

          پاسخ

          • MFT در پاسخ به Maker

            اردیبهشت 30, 1400

            می‌دونی میکر خیلی از بزرگترها سعی کردن من رو ضایع کنن ولی هیچکدومشون نتونستن چون سرنوشت این رو نخواست . تو هم یکی از اون هزارتا هستی که قراره شکست بخورند . هههههه فهمیدی 🤣🤣😂😭😂😉🤣

            پاسخ

      • Maker در پاسخ به رهام

        اردیبهشت 29, 1400

        چه تیکه ای ؟ قبل از اومدن کاربری مثل عباس اینجا کاربران با اطلاعات زیادی بودن. الان چی ؟ چند نفر که اطلاعاتشون فقط از حرف چند کاربر دیگر هست بحث میکنند

        پاسخ

    • نا آشنا در پاسخ به Maker

      اردیبهشت 28, 1400

      مثلا کیا خیلی نوب هستند ؟

      پاسخ

    • یک نفر در پاسخ به Maker

      اردیبهشت 29, 1400

      دقیقا، اما جمله ات یک ایرادی داشت، بچه های دبستانی متعصب دنیا ندیده و متکبر درستش هست. البته امیدوارم توهینی نکرده باشم فقط خواستم این جمله شما رو رست کنم

      پاسخ

      • MFT در پاسخ به یک نفر

        اردیبهشت 29, 1400

        نه داداش توهین چیه . همین دنیا ندیده دو تا کامنت داده بالا برو بخون که بفهمی دنیا ندیده کیه . 😉😂😭🤣🤣😭😂 . عزیزم من داخل شهر خودمون اونقدر خوب بحث می کنم که ده تا مثل ( نام نمی برم ) یک انگشت من هم نمیشن .

        پاسخ

        • رهام در پاسخ به MFT

          اردیبهشت 29, 1400

          جالبه بدونی من ۶۰ درصد اطلاعاتمو از سایتای مختلف جمع کردم 😐این جواب کامنت بالات بود
          ببین اصلا تو خوبی جناپ اگه نمیشدن چرا ۵ نفری ریختید سر عباس راضی نشد 😂

          پاسخ

      • رهام در پاسخ به یک نفر

        اردیبهشت 29, 1400

        خدارو شکر راهناییم اونایی که گفتی نشدم 🤐😂

        پاسخ

    • امیر محمد در پاسخ به Maker

      خرداد 18, 1400

      حالا سنشون دلیل نمیشه ولی آره والا. مثلا همین ام اف تی. کلا فوقش یه ساله کمیک می خونه. بعد میاد ادعا هم می کنه. میشینه مو به مو حرفای طرف رو می خونه که دو تا سوتی از حرفاش در بیاره. بعدم میگه من خیلی آدم ریزبینیم. نه خیر اتفاقا تو خیلی آدم گیر و رو اعصابی هستی. باور کن اگه همین پایین نیومد دو تا از سوتی های من رو بگه؟ تازه هر چقدرم که دلیل بیارم بازم میگه نه خیر!!!دیگه دیر شده!!!!این سوتی بهترین سوتی کمیک فنا میشه. یه جوری میگه انگار خودش جزو کله گنده های کمیکه که تا سوتی یه نفر رو گفت،همه بهش بخندن و یارو رو مسخره کنن. خودم میگم الان سوتیامو. من میگم اسکارلت ویچ می تونه کاری کنه که واقعیت تغییر کنه. پس می تونه تاریخ رو طوری بنویسه که توش مثلا هیچکس نتونسته جلوی رگنوراک رو بگیره و اکثر خداهای اسکاندیناوی از جمله تور توی اون ماجرا مردن. بعد میاد میگه حرفت خیلی متعصبانه بود. بعد میگه دلیل نامریی هم نیار. خب قدرت هایی که به اراده مربوط میشن همه نامریین! خود رون کینگ تور با اراده منگوگ رو نابود کرد. اگه اینجوری باشه منم می تونم بگم اون حساب نیست. بعد اسم اینو میزاره سوتی. یه سوتی دیگه م این بود که گفتم نکرو تور در واقع همون رون کینگ تور که آل بلک سورد رو پیدا کرده. خب من اینو توی یه سایتی خونده بودم.چون زیاد کمیک های تور رو با دقت زیاد دنبال نمی کنم. اکثر اطلاعاتم راجع بهش از توی سایتها اومده. سوتی آخرم. که قبول دارم خیلی بد بود این بود. که گفتم نقطه ضعف تور جادوئه. خیلی بد سوتی دادم. چون تور و سوپرمن رو با هم قاطی کردم اینطوری شد. الان چندوقته که هر وقت کم میاره میاد سراغ سوتی هام و قفلی می زنه روشون. بقیه حرفا رو هم نادیده می گیره.

      پاسخ

  20. ناشناس

    اردیبهشت 26, 1400

    ثور خیلی خیلی خیلی از سوپر قوی تره بیشتر بچه ها سوپر‌من رو دوست دارن ولی همه میدونن ثور میتونه سوپر من رو له کنه ثور قوی تره چون که تانوس میتونه با یه ضربه کار سوپرمنو تموم کنه ولی نتونست به ثور آسیبی بزنه که هیچ تازه ثور اونو تقربیا کشت اگه سنگ مکان رو نداشت کار تانوس تموم بود از نظر من سوپر من حتی زور بتمن رو هم نداره چه برسه به ثور

    پاسخ

    • رهام در پاسخ به ناشناس

      اردیبهشت 27, 1400

      متعصب نوبی دیگه چی بهت بگم
      دوست عزیز با فیلم نمیشه جواب شماهارو داد چون هر چی میگم و تتزه دلیلم میارم میگسد اینطوری نی
      شوپر من کازمیک کل مولتیورسو رو یه انگشتش گذاشت کل مولتیورسو تو یه احظه تی کرد سرعت تریلیارپ ها برابر نوره قادر مطلقه از دیواری که کل زمانو مکان و ابعاد رو بهم ریخته بودهم رد شده و … خدایی چند تا مثال بزن که ثور به ایناش برسه

      پاسخ

      • Nima در پاسخ به رهام

        خرداد 18, 1400

        آقا قدرتاشو درصت گفتی ولی دیگه توی کل سایتا هم گفته شده دیواری که میگی تمام ابعادو به هم ریخته اسمش سوروسه تنها کسی که تونسته ازش رد بشه فقط دارک ساید بوده که نه برای نابودی چیزی فقط دنبال معادله ضد زندگی بود

        پاسخ