لیست 32 شخصیت برتر در تاریخ انیمه‌ها

مدتی است که انیمه بسیار محبوب و موفق شده است. دو دلیل این موفقیت عبارت اند از شیوه روایی خاص و استفاده از جلوه های جذاب بصری. اما شیوه خلق و نمایش شخصیت های انیمه بسیار جالب است. این عوامل باعث یکپارچگی داستان و جذب بیننده می شود. اگر شما از جمله طرفداران جدی انیمه باشید پس برخی از شخصیت ها را ترجیح می دهید. در این مقاله می خواهیم برترین شخصیت های انیمه را به شما معرفی کنیم. با پروشات همراه باشید.


30. کی شیرو، ورود به افق – Log Horizon

کی شیرو شخصیت اصلی این انیمه است که “َیروی استراتژیست” یا “ویلن در شیشه ها” نامیده می شود. او رهبر و بنیان گذار “ورود به افق” می باشد و به عنوان دانشجوی مهندسی از لحاظ اجتماعی بیدار است. بازی موردعلاقه او Elder Tale است که به مدت 8 سال آن را بازی می کند. این شخصیت تحسین برانگیز و قابل ستایش با خواندن طلسم دوستانش را درمان می کند.


29. لنکا اوتسوگی، گاد ایتر – God Eater

لنکا اوتسوگی قهرمان اصلی گادایتر است، یک شخصیت مهربان که هدفش محافظت از دیگران و نابودی آراگامی است، حتی اگر در این راه کشته شود. هدف اصلی او تکمیل پروژه آگیس است که تصور می کند با آن می تواند دیگران را نجات دهد. به سختی می توان عاشق لنکا نشد.

همچنین بخوانید: لیست 20 تایی بهترین انیمه های سینمایی جهان


28. سوما یوکهیرا، شوکوگکی نو سوما – Shokugeki no Soma

سوما یوکهیرای 15 ساله قهرمان اصلی این انیمه است که به همراه پدرش در رستوران خانوادگی یوکهیرا کار می کند. او دوست دارد یک آشپز تمام وقت شده و از پدرش پیشی بگیرد. سوما از تجربه های جدید خوشش می آید، حتی اگر این تجربه ها نتیجه بدی داشته باشند. او همیشه برای رقابت های آشپزی آماده است و از تهیه غذاهای جدید خوشش می آید. اگر از این انیمه خوشتان بیاد حتما این شخصیت را دوست خواهید داشت.


27. امی یوسا، شیطان نیمه وقت است – The Devil is a Part Timer

امیلیا جاستینا قهرمان دنیای این انیمه است. او موهای قرمز بلندی دارد که تا پاهایش می رسد و شیطان را تا زمین دنبال می کند تا مرگ او را ثابت نماید. او سپس قدرت هایش را از دست داده و باید از نام قلابی امی یوسا استفاده کند. امی در توکیوی ژاپن در یک مرکز تلفن کار می کند. مادر او یک فرشته و پدرش انسان بود. زمانی که امی کودک بود، لوسیفر، یکی از خدمتکاران شیطان به روستایشان حمله کرد و پدرش را کشت. به همین دلیل است که امی می خواهد مائو را از بین ببرد. او سپس عاشق مائو شد و در کنار او در مگ رونالد کار می کند. این شخصیت بسیار دوست داشتنی است.

همچنین بخوانید: 28 انیمه سریالی برتر تاریخ که باید تماشا کنید


26. یاتو، نوراگامی – Noragami

یاتو یک خدای جنگ است که می خواهد برای خود معبدی بسازد. او خود را یاتوی خدا می نامد اما نام اصلی اش یابوکو است. او همیشه لباس ورزشی به تن کرده و یک شال گردن به دور گردنش می پیچد. یاتو همیشه شماره تلفن اش را در مکان های عمومی می نویسد تا اگر کسی به کمک نیاز داشت از او کمک بخواهد. او از فوبیای ترس از فراموش شدن یا athazagoraphobia رنج می برد و به هیوری علاقه دارد. او به طور کلی یک شخصیت جالب و به یاد ماندنی است.


25. نیجیما، کنیچی: قویترین شاگرد – Kenichi The Mightiest Disciple

این انیمه بسیار جالب بوده و بزرگ ترین دلیل آن هم وجود شخصیت نیجیما است. چهره بیگانه مانند او طنز انیمه را افزایش داده و نقطه قوت او هم شخصیت پردازی و رفتار او در شرایط مختلف است. اگرچه او دانش آموزان ضعیف را اذیت می کند اما در حقیقت یک شخصیت مهربان و خوش قلب است.

همچنین بخوانید: 50 بازی برتر در تاریخ بازی های کامپیوتری: از نوستالژیک ها تا مدرن ها


24. میکاسا آکرمن، حمله تایتان – Attack of Titan

حمله تایتان یک انیمه اکشن است که بیننده را میخکوب می کند. میکاسا آکرمن یکی از جالب ترین شخصیت هاست که در مقابل تایتان ها خشن و در مقابل ارن یک دختر مهربان است. او یکی از اعضای باارزش ارتش بوده و برای نجات ارن هرکاری میکند.


23. بیاکویا کوچیکی، بلیچ – Bleach

بلیچ یک انیمه زیبا با داستان جالب و شخصیت های تاثیرگذار و صحنه های اکشن است. بیاکویا کوچیکی یکی از شخصیت های اصلی این چندگانه است که سرپرست دارودسته کوچیکی بوده و به قوانین و مرتبه های اجتماعی اهمیت زیادی می دهد. زمانی که روکیا برای اقامت طولانی مدت بر روی زمین با مجازات مرگ رو به رو شده و قدرت هایش را به انسان می دهد، کوچیکی اصلا هراسی به خود راه نمی دهد. به جای آن تصمیم می گرد خودش مجازات را اجرا کند. او در طی سری های مختلف تغییر می کند، مخصوصا پس از ملاقات با ایچیگو.

همچنین بخوانید: 25 انیمیشن برتر تاریخ سینما


22. جک سیاه، پسر فضایی – Astro Boy

جک سیاه یکی از جالب ترین شخصیت های چندگانه پسر فضایی است و به عنوان یک پزشک بااستعداد یکی از بهترین ها می باشد. ما او جواز پزشکی ندارد و به طور غیرقانونی کار می کند. نقطه قوت شخصیت جالبش است که گاهی اوقات از ثروتمندان بیش از حد پول گرفته و از فقرا هیچ پولی دریافت نمی کند. اگرچه در ظاهر حریص به نظر می رسد اما در حقیقت اینگونه نیست و برای کارهای خیریه پول درمی آورد.


21. آلوکارد، هلسینگ – Hellsing

شخصیت آلوکارد به همراه همراهانش دوست دارد همه تهدیدهای علیه انسان را از بین ببرد. اگرچه او نامیراست اما به دشمنانش اجازه می دهد او را شکست داده و احساس قدرت کنند. اما این حس قدرت کوتاه مدت است و او بازگشته و قدرت خود را ثابت می کند. او گاهی بسیار مهربان است، مانند زمانی که تصمیم می گیرد زندگی افسر جوان، سراس را نجات دهد.


20. جیرایا، ناروتو – Naruto

جیرایا به عنوان معلم ناروتو توانسته بر او تاثیر بگذارد و از او یک مرد بسازد. اگرچه در ظاهر یک فرد بی خیال است اما زمانی که پای ناروتو در میان باشد همه چیز فرق می کند. او همه چیز، از نین جیت سو تا مبارزه را به ناروتو می آموزد تا یک نینجای واقعی باشد. او در حقیقت برای ناروتو یک پدر کامل است.


19. هیسوکا، هانتر × هانتر – Hunter x Hunter

هیسوکا یکی از ضدقهرمان های اصلی این انیمه است که تشنه قدرت بوده و از فکر کردن به مبارزه در برابر مبارزان قوی لذت می برد. گاهی اوقات آنقدر تشنه مبارزه است که تنها با کشتن طرف مقابل راضی می شود. او در بیشتر قسمت ها برای گان و کیلوآ دردسر درست کرده و گاهی اوقات هم به آنها کمک می کند. او یکی از دلایل قدرتمندتر شدن گان است.


18. کودک مرگ، سول ایتر – Soul Eater

این انیمه درباره شینیگامی و سلاح های اوست.  این سلاح ها یا اسلحه های مرگ ساخته دست انسان ویژگی های خاصی داشته و به سلاح مرگبار تبدیل می شوند. کودک مرگ به عنوان یکی از قهرمان های انیمه نگهبان مرگ بوده و از دو سلاح قدرتمند لیز تامپسون و پتی تامپسون استفاده می کند. او شخصیت قدرتمندی است و به خوب بودن تک بعدی باور ندارد. او معتقد است که باید بین خیر و شر تعادلی برقرار باشد و تلاش می کند به این تعادل برسد.


17. سباستین میکلز، کوروشیتسوجی – Black Butler

سباستین میکلز خدمتکار سیل فانتومیو است و تا زمانی به او خدمت می کند که روحش آزاد شود. او در ظاهر جذاب و تاثیرگذار و در باطن یک شرور بد ذات است که گاهی برای لذت خودش از کمک به سیل سر باز می زند.


16. کاکاشی هاتاکه، ناروتو – Naruto

کاکاشی هاتاکه یکی از شخصیت های اصلی چندگانه ناروتو است که یکی از اولین معلمین او هم می باشد. او علاوه بر این اولین معلم سه شخصیت اصلی ساسوکه، ناروتو و ساکورا هم است. او توانست کار تیمی را به ناروتو بیاموزد و با آموزش تکنیک چیدوری در زندگی ساسوکه هم تاثیرگذار بود. کاکاشی دانش آموز میناتو، هوکای چهارم بود. او تا آخر کنار دانش آموزان خود مانده و به آن ها کمک می کند.


15. ایزومی شینیچی، کیسیجو – Parasyte

کیسیجو یک انیمه اکشن است که تا مدت ها در یادتان می ماند. ایزومی شینیچی یکی از قهرمان های اصلی این انیمه بوده که پس از ناتوانی کیسیجو در کنترل مغز او، کنترل دستش را برعهده می گیرد. نکته جالب درباره او این است که بین خیر و شر قدم گذاشته و معنای کامل انسانیت را نشان می دهد.


14. موتوکو کوسانگی، شبح درون پوسته – Ghost in the Shell

یک انیمه جالب با جلوه های بصری زیبا که یک فیلم ضعیف با بازی اسکارلت جوهانسون از آن ساخته شد. موتوکو کوسانگی از دوران کودکی در یک جسم مصنوعی بوده و با توانایی های جاسوسی خود می تواند یک سرباز توانا باشد. او در سری اول به دنبال هکری به نام پاپت مستر است. موتوکو در هنگام مبارزه بسیار خشن بوده و از این نظر اصلا زنانه نیست.


13. هانا، فرزندان گرگ – Wolf Children

هانا یکی از مهم ترین شخصیت های این انیمه زیبا در ژانر غیراکشن است، که عاشق یک گرگینه می شود. او با این وجود عاشق گرگینه است و از او باردار می شود. ام و یوکی به دنیا آمده و هردو همانند پدرشان گرگینه هستند. پس از مرگ همسر زندگی هانا با وجود فرزندان گرگینه اش مشکل می شود و او باید با عشق مادرانه از فرزندانش مراقبت کند.


12. هیمورا کنشین، رورونی کنشین – Rurouni Kenshin

رورونی کنشین یک انیمه اکشن درباره اواخر قرن هجده بوده و هیمورا کنشین شخصیت اصلی آن است. او بسیار مهربان بوده و به همه عشق می ورزد. او قسم خورده هرگز کسی را به قتل نرساند و شمشیری دارد که لبه تیز آن در جهت دیگر قرار داشته و استفاده از آن مشکل است. او همیشه مهربان و مودب بوده و دیگران را به خود ترجیح می دهد.


11. کن کانکی، توکیو غول – Tokyo Ghoul

کن کانکی شخصیت اصلی توکیو غول بوده که به عنوان یک موجود ترکیبی مجبور می شود در برابر همنوعان خود بایستد. او در این انیمه نیمه انسان و نیمه غول است و باید برای مقابله با غول ها در کنار انسان ها مبارزه کند. به همین دلیل باید غول های هم نوع خود را به قتل برساند. او در این سریال با حوادث مختلف که اغلب غم انگیز می باشد، رو به رو می شود.

همچنین بخوانید: 10 انیمه جذاب شبیه توکیو غول که باید تماشا کنید


10. مانکی دی.لافی، وان پیس – One Piece

مانکی دی.لافی شخصیت اصلی این اینمه اکشن است که از کودکی می خواسته دزد دریایی شده و خدمه خود را داشته باشد. خوردن یک میوه سمی در دوران کودکی باعث شده که دست هایش لاستیک مانند شوند. او مهارت هایش را گسترش داده تا بتواند یک دزد دریایی موفق باشد و اکنون توانسته گنج گل دی. راجر، دزد دریایی فقید را پیدا کند.


9. مایت گای، ناروتو – Naruto

در سریال ناروتو مایت گای یکی از معلمان آکادمی نینجاست که در ابتدا یک شخصیت ترسوست اما رفته رفته جایگاه مهمتری پیدا می کند. او که در زمینه نین جوت سو مهارتی ندارد هرروز سخت تمرین می کند که تا بتواند عدم توانایی خود را جبران کند. او با سعی و تلاش بهترین نینجای روستای لیف می شود. کاکاشی در نبرد بزرگ نینجا متوجه برتری گای نسبت به خودش خواهد شد.


8. پورت گاس دی، ایس، وان پیس – One Piece

دوباره به چندگانه وان پیس بازگشتیم. پورت گاس برادر مانکی دی.لافی است و از برادر کوچک ترش مودب تر و چابک تر است. او در مبارزات بسیار موفق و در شرایط دیگر هم از برادرش دلرحم تر می باشد. او توانایی های بسیاری داشته که در مبارزات از آن استفاده کرده و اجازه نمی دهد کسی به برادرش آسیب برساند.


7. سایتاما، وان پانچ من – One Punch Man

سایتاما یکی از محبوب ترین شخصیت های انیمه نسل خودش است که گرچه از زمان پخش این انیمه سه سال می گذرد اما همچنان محبوبیت خود را حفظ نموده است. هنوز منتظر فصل بعدی این انیمه هستیم که احتمالا سال بعد پخش شود. شخصیت او نوعی هجو شخصیت های دیگری است که خود را جدی گرفته اند. او یک ابرقهرمان کمدی است و با وجود قدرت زیادش می تواند با یک ضربه دشمن را شکست دهد. او یک پسر معمولی است و قدرت فیزیکی بالایش او را متفاوت کرده است.


6. شینجی ایکاری، نئون جنسیس اونگلیون – Neon Genesis Evangelion

در این انیمه علمی تخیلی شاهد فروپاشی انسانیت هستیم. تنها امید باقی مانده یک مبارزه رباتیک است که اوانجلیان نامیده می شود. شینجی ایکاری شخصیت مهمی است که با وجود علمی تخیلی بودن سریال، شبیه انسان های معمولی است. او سعی می کند قدرت خود را به پدرش نشان دهد و از یک کودک به یک قهرمان نجات دهنده بشر تبدیل می شود. مراحل مختلفی که او به آن ها وارد می شود بسیار جالب هستند.


5. ناروتو اوزوماکی، ناروتو – Naruto

ناروتو شخصیت اصلی انیمه ناروتو است که می خواهد بزرگ ترین نینجا باشد و به بزرگ ترین هوکای روستایش بدل می شود. اگرچه مردم او را با نیروهای اهریمنی دشمن مرتبط می دانند اما او مسیر درست را انتخاب کرده است. ذات پاک و تمایل اش برای حفاظت از مردم باعث شد که نگرش دیگران به او عوض شود. او در فصل آخر ” بوروتو: ناروتو نسل‌های بعدی” با هیناتا ازدواج کرده و هوکای فعلی است.


4. اش کچوم، پوکمون – Pokemon

اش کچوم در کنار پیکاچوی محبوب اش یکی از محبوب ترین شخصیت های پوکمون می باشد. او با وجود اینکه برای رویارویی تلاش بسیاری می کند، الهام بخش بسیار خوبی است. او حتی از شکست ها هم درس گرفته و برای بهتر شدن تلاش می کند. به همین دلیل می تواند به کودکان و بزرگسالان انگیزه دهد.


3. پسر فضایی، پسر فضایی – Astro Boy

شاید تصور کنید پسر فضایی یک انیمه کودکانه است، حق با شماست، اما این شخصیت می تواند در این فهرست قرار گیرد. زیرا این شخصیت خلق شده توسط تزوکا اوسامو، پدر انیمه، یکی از موفق ترین انیمه های چندگانه است. او از نظر نشان دادن اهمیت انسانیت همانند شینیچی در ” کیسیجو ” می باشد. اگرچه او ربات است اما می تواند الهام بخش کودکان و بزرگسالان اطرافش باشد. زمانی که ژاپن مشغول ترمیم خویش بوده خلق پسر فضایی ایده بسیار خوبی بود.


2. ال، دفتر مرگ – Death Note

یکی از بهترین انیمه های کاراگاهی که شخصیت ال در کنار لایت یاگامی با استفاده از دفتر مرگ همگان را کنار می زد. بینندگان با اگاهی درباره نبوغ این شخصیت عاشق او شدند زیرا به سرعت توانست به نقش لایت در قتل های کیرا پی ببرد. اگرچه او در نزدیکی پایان انیمه جان خود را از دست می دهد اما تاثیر خوبی به جا خواهد گذاشت.

همچنین بخوانید: 10 انیمه جذاب شبیه دفتر مرگ (Death Note) که باید تماشا کنید


1. اسپایک اسپیگل، کابوی بیباپ – Cowboy Bebop

یک انیمه ماجراجویانه با شخصیت های شکارچی که تا مدت ها در یادتان می ماند. اسپایک یکی از شکارچیان این انیمه است که در کنار جت بلک، با سفینه ببوپ به ماجراجویی می پردازند. اسپایک یکی از بهترین شخصیت های این انیمه است که در ابتدا به عنوان یک مبارز موفق با قدرت جاسوسی کار خود را آغاز کرده و به تدریج نقش اش مهم تر می شود. نکته جالب درباره او، گذشته این شخصیت و از دست دادن عشق اش جولیاست.  با دانستن درباره گذشته او شخصیت اش عمق بیشتری می یابد.


بنا به درخواست مکرر کاربران، شخصیت‌های زیر نیز به این لیست اضافه شد.

لیوای آکرمن، حمله به تایتان‌ – Attack on Titan

بدون شک اگر شخصیت “لیوای آکرمن” در انیمه مشهور “حمله به تایتان” وجود نداشت، این انیمه از یک کمبود و ضعف بزرگ برخوردار می‌شد که به هیچ طریقی قابل جبران نبود. این شخصیت حتی از شخصیت اصلی یعنی ارن پرطرفدارتر است و توانایی‌های او در مبارزه با تایتان‌ها خاص و تکرارنشدنی هستند. لیوای آکرمن بامهارت‌ترین، بااستعدادترین و قدرتمندترین شخصیت انیمه حمله به تایتان است که تاکنون بارها این ویژگی‌هایش در طول داستان به مخاطبان ثابت شده‌است.


لولوش لامپروژ، کد گیاس – Code Geass

لولوش لامپروژ ولیعهد سابق بریتانیا به‌ همراه خواهرش نانالی به عنوان مهره‌هایی در بازی سیاست به ژاپن فرستاده می‌شوند تا با دادن احساس امنیت دروغین به ژاپن، بریتانیا بتواند این کشور را فتح کند. هفت سال پس از این اتفاقات، یک روز لولوش به طور اتفاقی درگیر یک حمله‌ی تروریستی می‌شود و با دختری به نام C.C ملاقات می‌کند که با دادن قدرتی به نام گیاس به او، جانش را نجات می‌دهد. قدرت گیاس به لولوش به شرط اینکه بتواند با افراد ارتباط چشمی برقرار کند این امکان را به او می‌دهد که به آن‌ها هر دستوری که می‌خواهد بدهد. لولوش که یکی از باهوش‌ترین شخصیت‌ها در دنیای انیمه محسوب می‌شود، حالا با به دست آوردن این قدرت قرار است چه کند؟


امیدواریم از خواندن این مقاله لذت برده باشید. البته هزاران شخصیت دیگر در دنیای انیمه خلق شده است، اما در این لیست تصمیم داشتیم علاوه بر محبوب بودن شخصیت، نقش آن نیز در انیمه‌اش بسیار پر رنگ باشد. اگر شخصیت مورد نظر شما در لیست نبود در بخش نظرات برای ما بنویسید.

منتظر شنیدن نظرات شما هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (1221)

بستن فرم

  1. ناکجا اباد موعود

    شهریور 14, 1399

    خداروشکر که حداقل لیوای رو اضافه کردین

    پاسخ

  2. هری پاتر

    شهریور 14, 1399

    1 لیوای 2کانکی3اروین 4 گارفیلد 5 ایکیو سان 6 ساساکی7جوکر

    پاسخ

    • آمستریدا در پاسخ به هری پاتر

      شهریور 27, 1399

      اگر منظورت از اروین ،همونیه که تو اتکه به نظرم باید بعد لیوای باشه چون باهوش وبه نظر من ابروهای اون بهش میاد چون به هر کسی یه چیزی میاد
      به نویسنده این مقاله هم باید بگم بزرگترین اشتباهتون اینه که لیوای رو نفر اول باید سال جزو سه نفر اول نذاشتید و میکاسا اصلا لیاقت حضور تو این لیست نداشت فقط قیافه داره همین
      بر خلاف لیوای که هم اخلاق درستی داره هم قیافه داره
      آنقدر از این میکاسا بدم میاد یکی از دلایل مرگ اروین اون بود و اینکه شمشیرش با خود خواهی گذاشت رو گردن لیوای
      به نظرم اینکه نمیتونه به خاطر بشریت از جون دوستانش بگذره جزو هزاران ایرادیه که داره در حالی که لیوای با مرگ دوستانش کنار اومد
      اگر نویسنده داستان اتک من بودم اروین رو زنده نگه می داشتم نه آرمین لوس وبی خود رو که از هر جهت اروین از آرمین سر تر بود خدا بیامرز

      پاسخ

      • emilua در پاسخ به آمستریدا

        شهریور 27, 1399

        به شدت باهات موافقم.
        واقعا فکر میکنی میکاسا بخاطر بشریت نمیتونه از دوستش بگذره؟!!!!!! بشریت هه! ی درصد فکر کن میکاسا به فکر بشریت باشه-___- اون تقلایی هم که داشت برای نجات دادن ارمین میکرد هم همشو همش بخاطر احساسات شخصیو خودخواهی خودش بود نه بخاطر بشریت!!
        اتک از اینیم که هست میتونست بهتر باشه البته اگه ی باگی مث میکاسا توش نبود!!!
        کا جای میکاسا ی شخصیت بهتر و تو دل بروتری میاوردن تو اتک.
        بخدا میکاسا اصلا ذره ای هم با لیوای قابل برابری نیست!!!!! لیوای کجا و این ماست چکیده کجا!!!
        به غرور ادم بر میخوره که این بیخاصیت از خودراضی ارن دوستو با لیوای مقایسه کنن!
        قیافه ی میکاسا بخوره تو سرش من هیچ زیبایی ای توش نمیبینم اصلا !!! لقبشو گذاشتم ماست چکیده بس که بی بخاره:/
        لیوای خیلی به فکر بشریته و همچنین خیلیم فداکاره مخصوصا خیلی بامهارت و بااستعداده و نحوه ی جنگیدنش هم که فوق العادس اگه لیوای نبود تا الان صد بار بشریت نابود میشد و همچینین لیوای قدرتمند ترین اکرمنیه که تا الان دیدیم حتی داییشم کنی اکرمن ب اون تجهیزات پیشرفته ترش در برابرش هیچی نبود!!!!
        میکاسا به هیچ عنوان با لیوای قابل برابری نیس این ماست چکیده که فقط به فکر ارنه و بس. نه براش بشریت و اینده بشریت مهمه و نه هیچ کس دیگه ای!! حاضره همه چیزو همه کسو فقط و فقط بخاطر ارن کله پوک فدا کنه واقعا خیلی نفرت انگیزه و حالمو بهم میزنه مخصوصا خیلیم رومخ و اعصاب خورد کنه اعصاب ما رو خورد کرد با این ارن ارن کردنای بیخودش تو فصل یک 114 بار ارن ارن کرده-___-
        واقعا موندم به چه جراتی شمشیرشو گذاشت رو لیوای!!!!!
        واقعا حیف اون قدرتی که ایسایاما داده به این ماست چکیده بیخاصیت از خودراضی ارن دوست-_____-
        انقدر از این ماست چکیده متنفرم که دلم میخواد از وسط به شیشصد قسمت نامساوی تقسیمش کنم.
        بزرگترین اشتباهتون اوردن میکاسا توی لیست بوده.
        واقعا میکاسا خیلی بیخودی اسم در کرده موندم این دختره ی نفرت انگیز بیخاصیت بی ارزش چی داره که بعضیا میمیرن براش-___-
        از همه ی اینا رواعصاب ترینش اینه که فامیلش اکرمنه!!!!! حیف اون قدرتی که به این بی ارزش داده شده واقعا حیف!!!! این قدرت باید به یک شخصیت خیلی با ارزش تر میرسید نه این ماست چکیده ی ازخود راضی ارن دوست-_____-
        اگه من جای ارن بودم همچین میکوبیدم تو دهن میکاسا تا همه ی دندوناش یکجا با هم بریزه مثل چسب چسبیده به ارنو شب تا صبح اویزونشه!!!!!!!!!!
        واقعا موندم ارن چجوری میتونه انقدر این ماست چکیده رو تحمل کنه اگه به من بود که همون لحظه تیکه تیکش میکردم.

        پاسخ

        • M.R در پاسخ به emilua

          آذر 24, 1399

          وای چه گیری به این میکاسای بدبخت دادید من دوستش دارم😅😂
          به خاطر اینکه قویه و انقدر روی ارن حساسه خیلی خوشم میاد و باحاله😂
          اسپویل
          حالا نگران اونجاهاش نباش فصل ۴ ارن انقدر میکاسا رو تحقیر میکنه و میزنه تو سرش …
          دیگ واقعا ادم دلش میسوزه
          بعد در کل به نظرم میکاسا هم جز شخصیت های بدبخت بود فقط ۹ سالش بود که جلوی چشماش مامان و باباش رو میکشن خب وقتی ارن رو میبینه تصمیم میگیره نزاره واس این اتفاقی بیوفته

          پاسخ

      • emilua در پاسخ به آمستریدا

        شهریور 27, 1399

        ای کاش اروین انتخاب میشد که از هر لحاظی بهتر و بالاتر و باتجربه تر از آرمین بود.
        اگه اروین زنده میموند بدون هیچ شکی تا الان با اون استراتژی و هوش و ذکاوت بالاش میزد دهن ارنو سرویس میکرد.
        دقیقا نمیدونم که قصد ایسایاما از حذف کردن اروین چی بوده شاید آرمین میتونه یک کاریو در اخر به سر انجام برسونه که نه اروین میتونست نه هیچ کسه دیگه ای.
        فعلا که ندیدم آرمین هیچ کار خاصی انجام بده حالا شاید بالاخره بخواد تو چپتر جدید یک خودی ای چیزی نشون بده وگرنه ایسایاما انقدر بی ملاحظه نیست که یک شخصیت خیلی باتجربه و باارزش رو همینجوری الکی فدا کنه حتما قصدی داشته!
        حالا باید منتظر بمونیم و ببینیم که در اینده آرمین میخواد چیکار کنه.

        پاسخ

      • Levi Ackerman در پاسخ به آمستریدا

        مهر 4, 1399

        من کاملا با حرف شما مخالفم …. به نظرم نویسنده داستان کار بسیار درستی کرد که آرمین رو به جای اروین انتخاب کرد .

        اگر شما یکم بیشتر به روابط دوستی ارن ، میکاسا و آرمین دقت می کردین ، هرگز همچین حرفی نمی زدید …..
        بزارین یه جور دیگه حرفمو بگم ؛ فرض کنید شما ارن باشید ( با توجه به ویژگی های “خاص فیزیکی ” و “شخصیتی” ارن و وابستگی ای که اون به دوستاش داره ) اگر آرمین رو که میشد نجاتش داد ، رها میشد و به جای اروین میمرد ؛ شما چه حسی داشتید ؟ … می تونستید واقعا اگر که شما ارن بودید ، بی توجه به مرگ آرمین ( در حالی که میشد نجاتش داد ) برای بشریت بجنگید و روحیتونو حفظ کنید ؟ ….. با توجه به شناختی که همه ی ما از ارن سابق ( ارن قبل از فصل 4 اتک) داریم ، می دونیم پاسخش خیر هست ( چون من شک ندارم که اگه واقعا همچین اتفاقی میوفتاد ؛ حداقل فقط تا یک هفته ، ارن سر لیوای غر میزدو عصبانی میشدو گریه می کرد ) . و لیوای کار درستی کرد که آرمین رو ( به هر دلیلی ) نجات داد . درسته تجربه آرمین به اندازه ی اروین نیست ولی به نظر من گروه سه نفره ی ارن ، ارمین و میکاسا ، ارزششون از اروین بیشتره . تازه این سه تا هنوز بچه هستنو این همه موفقیت کسب کردند …..

        خلاصه اینکه اگر منم نویسنده بودم ، همین کارو می کردم چون ترجیح می دادم که تیم شناسایی ، هم سلاح قدرتمند خودشو ( یعنی ارن که به نوعی دارای قدرت غول مادره ) و هم هوش آرمینو ( ترجیحا به جای هوش اروین ) حفظ کنه … با این انتخاب سخت انگار که با یه تیر ، دو نشونو می زنیم …. یا به عبارتی ، هم خدارو داریم و هم خرما ….

        ( پس با این اوصاف ، نویسنده کار درستی کرد ؛ … اگر قرار بود نویسنده ی یه همچین انیمه خفنی ، فردی عادی با افکاری عادی مثل عموم مردم بود که دیگه همچین شاهکاری خلق نمیشد …. .. اگر فکر می کنید من و نویسنده اشتباه می کنیم و حق با شماست ، می تونیم هممون بعد از اومدن فصل 4 اتک و اتمامش ، همدیگه رو قضاوت کنیم و بگیم که واقعا چه کسی انتخاب درست رو انجام داد ……شما ؟! ……یا ..نویسنده ؟! )

        پاسخ

        • آمستریدا در پاسخ به Levi Ackerman

          مهر 9, 1399

          ببخشید اما من هم کاملا با نظر شما مخالفم چون اینجور که من از دوستان مانگا خونم شنیدم، اگر اروین زنده میموند نه هانجی میمرد نه نصف مردم پارادایس تایتان میشدن.
          و با توجه به اینکه اگر من جای ارن بودم و با این وصف که بشریت برای ارن خیلی مهمه با مرگ دوستانم کنار می اومدم.
          آخه این جور که از مانگا بر میاد آرمین نسبت به سه فصل اخیر خیلی خنگ شده. و تو اون سه فصل هم،نقشه های آرمین با کمک نقشه های مکمل اروین موفقیت آمیز میشد بعد از اینکه باهم آشنا شدن.
          هرچند از ایسایاما هیچی بعید نیست و شاید مرگ اروین، به خاطر این بوده که آرمین کاریو می تونسته انجام بده در آخر که هیچ کس دیگه ای نمی تونسته انجام بده.
          شاید اگ راینر هم اونجا بود میشد هردو رو باهم نجات داد.
          میدونید من از این حرصم میگیره که طبق اون چیزی که تو این سه فصل دیدیم همه، آرمین و اروین مکمل هم بودن. اگر آرمین نقشه ای می کشید، اروین ایراد های نقشه رو می گفت و اصلاح می کرد و بالعکس.
          فعلا ما باید منتظر فصل چهار انیمه باشیم.

          پاسخ

          • Levi Ackerman در پاسخ به آمستریدا

            مهر 10, 1399

            کاملا منتظر واکنشتون بودم …
            … راستش من علاقه ای به مانگا خوندن ندارم … برای من دیدن انیمه و نقدش ، جذابیت بیشتری داره …..
            با توجه به نظراتتون ، من متوجه شدم که فرد ظاهر بینی هستید . لطفا کمی در همه چیز عمق بین باشید ……
            وقتی که من در کامنت قبلیم، مخالفتم رو با نظر شما اعلام می کنم ، این خودش به تنهایی به این معنیه که قطعا شما هم با نظر من مخالف هستید و مجددا اعلام کردن مخالفت شما صرفا یه کار بیهودست ….
            درثانی ، ارن فردی نیست که صرفا برای بشریت بجنگه … نجات زندگی دوستاش برای اون در اولویت قرار داره …. اگه اینطور نیست ، پس چه دلیلی وجود داره که ارن بخواد در مقابل لیوای برای نجات آرمین ، ایستادگی کنه …
            درضمن ، اگر من خواستم که شما خودتون رو جای ارن بزارید ، منظورم این نبود که به جای اون تصمیم بگیرید ، بلکه منظورم درک شخصیت و روحیات ارن بود ( داخل کامنت قبلیم ، من حتی داخل پرانتز هم به این قضیه به طور ویژه اشاره کردم و گفتم که با توجه به ویژگی هایی که ارن داره شما خودتون رو جای اون بزارید و تصمیمی که گرفته رو درک کنید )
            البته قطعا شما هیچ وقت نمی تونید این تصمیم ارن رو درک کنید ، چون یقینا از آرمین و میکاسا متنفر هستید .

            به نظرم دیگه دلیلی نداره بیشتر از این حرف بزنم ، تا همینجا هم خیلی تایپ کردم .
            اگر تصمیم داشتین که در دفاع از خودتون ، در پاسخ به کامنتم ، کامنت بزارید ؛ انتظار پاسخگویی و حتی خوندنش رو توسط من نداشته باشید چون دیگه دلیلی نداره که من بخوام به این سایت سر بزنم ( اگه تا الان هم اینکارو کردم ، چون منتظر عکس العمل شما بودم )

            ودر پایان دوست دارم که یکی از زیباترین دیالوگ های آنی لئون هارت رو اینجا بیان کنم :
            برخلاف جریان رفتن…..شجاعت زیادی می خواهد. من به آن احترام می گذارم. شاید افرادی که توان این کار را دارند احمق باشند. ولی از این مطمئن هستم که خیلی کمیاب هستند!

            پاسخ

        • ‌‌M.R در پاسخ به Levi Ackerman

          آذر 9, 1399

          من با نظرت واقعا موافقم من اصلا دلم نمیاد یک شخصیت مهمی مثل آرمین بمیره☺

          پاسخ

      • سلام در پاسخ به آمستریدا

        اسفند 10, 1399

        بابا لیوای قیافش کجا بود .

        پاسخ

        • آمستریدا در پاسخ به سلام

          فروردین 18, 1400

          برادر من حتما که نباید چشمای بزرگ داشته باشه ،یا هر چیز دیگه ای که تو شخصیتای دیگه بود.همین که چهرهاش به واقعیت نزدیکتره،برای من یکی کافیه.

          پاسخ

          • ^_____^ در پاسخ به آمستریدا

            اردیبهشت 19, 1400

            برادر من بحث سر اندازه چشم نیست کاراکتر هایی رو داریم که چشم ریزی دارن ولی خوشگلن
            ضمنا من نمیفهمم اصلا مگه ربطی هم به قیافه داره؟

            پاسخ

    • پوریا در پاسخ به هری پاتر

      آبان 7, 1399

      داداش اینا انیمه نیستن :/
      گارفیلد :/
      خدایی ….

      پاسخ

  3. محمد

    شهریور 14, 1399

    23 boy hot anime🔥

    فقط یه لیست هست که 100 تا از هات ترین پسرای انیمه ای سال 2020 رو معرفی کرده.

    در ادامه 23 تاشونو معرفشون میکنیم.

    1. Shinya Kogami (Psycho-Pass)

    2. Yato Noragami (Noragami)

    3. Levi Ackerman (Attack on Titan)

    4. Haruka Nanase (Free!)

    5. Kakashi Hatake (Naruto)

    6. Sebastian Micheals (Black Butler)

    7. Ichigo Kurosaki (Bleach)

    8. Portgas D. Ace (One Piece)

    9. Kei Mikhail Ignatov (Psycho-Pass)

    10. Soushi Miketsukami (Inu x Boku SS)

    11. Zero Kiryu (Vampire Knight)

    12. Shizuo Heiwajima (Durarara!!)

    13. Ban (The Seven Deadly Sins)

    14. Roronoa Zoro (One Piece)

    15. Sanji (One Piece)

    16. Rin Matsuoka (Free!)

    17. Aomine Daiki (Kuroko no Basket)

    18. Hak (Akatsuki no Yona)

    19. Taiga Kagami (Kuroko no Basket)

    20. Ichinose Tokiya (Uta no Prince-Sama)

    21. Kuroo Tetsurou (Haikyuu!!)

    22. Ayato Sakamaki (Diabolik Lovers)

    23. Laito Sakamaki (Diabolik Lovers)

    منبع: t.me/animediabolik

    myanimelist

    ولی اونایی که سال قبل بالا بودن الان رتبشون پایینه و این نشون میده که شخصیتای قوی تری اومدن. از اون جالب تر رتبه کانکی اخر اخر لیسته یعنی از 115 شخصیت رو رتبه 112 هست و ازون جالب تر دازای که کلا تو لیست نیستتتتت نه دازای نه چویا😂😂😂😂😂

    پاسخ

    • layera در پاسخ به محمد

      آبان 12, 1399

      :||||||

      پاسخ

    • علی در پاسخ به محمد

      آذر 9, 1399

      معلومه کسانی که جدیدا اومدن رای دادن نفهمیدن شخصیت هایی که خوب بودن رفتن شخصیت هایی رو رای دادن که برابری نمیکه با یکی مثل کانکی یا دازای اینا توی لیستی که لایت امثال اون نباشن چهار تا شخصیت مضخرف باشه همون بهتر خراب بشه

      پاسخ

  4. balrog

    شهریور 13, 1399

    توی این لیست جای Tomioka Giyuو Tanjiro Kamado از انیمه Kimetsu no Yaiba خالی هستش ولی خوب برام قبل درک هست که توی این لیست نباشه چون تازه یک فصلش پخش شده اما من که دیدم خیلی خوب بود برای من Tomioka Giyu مثل Levi Ackerman می مونه

    پاسخ

  5. لولو کجاست نمیبینمش😂 لولو رو نمیبینم واقعا🧐

    پاسخ

  6. Arman

    شهریور 11, 1399

    چراااااا
    چراااااااااااا
    بابااا لولوش از همشون پرطرفدااار ترهههههه

    پاسخ

  7. ایلیا

    شهریور 11, 1399

    پسر فضایی چی میگه این وست به جایه اون ناروتورو میزاشتین

    پاسخ

  8. Mareyui

    شهریور 10, 1399

    چقدر از کن کانکی و کیریتو بدم میاد😩

    پاسخ

  9. 10

    شهریور 10, 1399

    تو این لیست از هیچکس به اندازه میکاسا آکرمن بدم نمیاد😡
    دلم میخواد تیکه تیکش کنم😾
    خیلیییییییییییییییییییییییییییییی رو اعصابه واقعا😡😣😑
    من اصلا به هیچ وجه نمیتونم درک کنم که این میکاسای رو اعصاب بی بخار چرا محبوبه!!!! 😦😦😐😐
    واقعا به هیچ عنوان نمیتونم درک کنم 😐☹️😑😒🙁

    پاسخ

    • خخخ حالا اینجوری نگو وگرنه فناش فحش بارونت میکنن😅😅چون خودم یک جا گفتم میکاسا خیلی رومخه فقط همینو گفتم من نه به این شخصیت فحش دادم نه چیز دیگه ای ولی یک عده از فناش کلا منو فحش بارون کردن😐😩😓😅
      جالبم اینجاس خودشون شروع کردن به فحش دادنو خیلیم عقده ای بودن بعد به من گفتن عقده ای😑 اونم فقط بخاطر اینکه گفتم شخصیت میکاسا از نظر من خیلی رومخه😒😒😒 از میکاسا اصلا خوشم نمیاد ولی تا حالا به این شخصیت فحش ندادم😣
      هنوز که هنوزه خیلی ناراحتم که چرا فناش بیخودی و الکی منو فحش بارون کردن و بهم گفتن عقده ای😓😓😓😓😡 خیلی عصبااانیم هنوز که هنوزه😑

      پاسخ

    • دبگ نبینم از میکاسا بد بگی =| در پاسخ به 10

      شهریور 24, 1399

      شاید بعضیا از شخصیتش خوششون بیاد لطفا نه مسخره کن شخصیتی رو نه نظر بیخودی بده =(

      پاسخ

  10. Hikary

    شهریور 8, 1399

    پسر فضایی این وسط چی میگه برش دارین این واقعا نامردیه پسر فضایی به این داغونی رو گذاشتین ایتاچی رو نزاشتین واقعا نامردیه ایتاچی به گفته خوب کیشیموتو کامل ترین و بهترین شینوبی داستانشه و کلی هم فداکاری کرده بیشتر از خودش به دهکده و اوچیها و ساسکه اهمیت میداد لطفا بزارینش تو لیست کلا اگه ایتاچی توش نباشه بی معنیه و اینکه پسر فضایی رو بردارید واقعا ضایعس

    پاسخ

    • Khati در پاسخ به Hikary

      شهریور 9, 1399

      واقعا اون وسط چیه اون الان بچه های کوچیکم اونو نگاه نمیکنن به جاش بایداز انیمه های دیگه میزاشت مثلا کلاس ادم کشی اخه اون چیه گذاشته 😐

      پاسخ

    • Khati در پاسخ به Hikary

      شهریور 9, 1399

      چرا از انیمه سگ های ولگردبانگو ئ کلاس ادمکشی چارلوت و… نذاشتی؟

      پاسخ

    • Khati در پاسخ به Hikary

      شهریور 9, 1399

      کاش به جای مایت گای ساسکه یا گارا رو میزاشتی واقعا حیف شداونا بهترازاونن انصافا:|

      پاسخ

      • … . در پاسخ به Khati

        شهریور 10, 1399

        منم موافقم باید به جای مایت گای ساسکه رو بزارن

        پاسخ

    • Khati در پاسخ به Hikary

      شهریور 9, 1399

      لطفا سایتتم بروزکن و انیمه های جدیدم بزار:)

      پاسخ

    • آیدین در پاسخ به Hikary

      شهریور 21, 1399

      بهترین کارکتر ناروتو ب نظر خیلی از بیننده ها فقط ایتاچی بود ولی درک نمیکنم چرا انقدر مظلوم واقع شده و بهش پرداخته نمیشه بجاش میان پسر فضای و مات گای و… میزارن 😔😔

      پاسخ

      • میکاسا هیتر در پاسخ به آیدین

        شهریور 21, 1399

        اره والا 😐

        پاسخ

      • ERROR در پاسخ به آیدین

        مهر 2, 1399

        اینا چی ب نظرم بهترین ن ولی خاص ترین شخصیت دنیای اینکه است عاشقشم

        پاسخ

  11. Hikary

    شهریور 8, 1399

    به نظرتون احترام میزارم ولی ….
    1-ایتاچی از ناروتو
    2-میکا از اسرافیل پایانی
    3-ساسکه از ناروتو
    4-اندرتیکر از خادم سیاه (زیاد برام مهم نیس ولی خیلیییی خوشگله)
    جاشون خالیه و اما سباستین سباستین به نظر من محبوب تر از این حرفاس یه آکومای همه کاره رتبه ش نامردیه حقش بیشتر ازین حرفاس و اینکه لولوش هم از کد گیاس هم خوبه

    پاسخ

    • در پاسخ به Hikary

      شهریور 9, 1399

      میکائلا خیلی ضعیفه واقعا جاش تو لیست نیست 😐

      پاسخ

    • در پاسخ به Hikary

      شهریور 9, 1399

      نمیدونم چرا کانکی بی بخار برای یک عده انقدر جذابه 😐 بخدا من هیچ جذابیتی توش نمیبینم لامصب خیلیییییییییی خیلییییییییییییی ماسته 😐 ببخشید ولی کانکیِ ماست ماست چکیدههههههه 😐 از هیچ شخصیت انیمه ای به اندازه کانکی متنفر نیستم دلم میخواد بکشمش 😐

      پاسخ

    • …. در پاسخ به Hikary

      شهریور 9, 1399

      از ارن هم خیلی بدم میاد خیلی خیلی بدم میاد بی اندازه بدمممممم میاد 😐 😐
      چون از مدل شخصیتایه خیلی نق نقو ضعیف سرخود و کلا دردسری بیش نیست 😐 یعنی هیچکاری از دستش بر نمیاد خیلی ضعیفه تو حالت انسانی فقط و فقط یک تایتان کشته تو حالت تایتانیشم فقط بیست و دو یا سه یا شایدم کمتر یعنی با تایتانشم هیییییییییچی نیست 😐 فقط بلده حرف بزنه ولی هیچکاری از دستش بر نمیاد خیلییییییییییییی حرف میزنه چرت و پرت زیاد میگه کلا همش بقیه باید برن نجاتش بدن وگرنه خودش ذره ای هم عرضه نداره:/ اونجا هم که تایتان مونث یا همون انی دخلشو اورد و گرفتش ، شانس اورد که لیوای اومد و نجاتش داد:| یعنی دلم میخواد ارن رو بکشم تیکه تیکش کنم -__- واقعا موقع دیدن اتک با خودم گفتم این ضعیفه نق نقو رومخ شخصیت اصلی اخه 😐 😐 😐 😐 😐 بعد اومدین این دردسر نق نقو رو با لیوای مقایسه کردین 😐
      این کجا لیوای کجا!!! این اصلا با لیوای یک درصدم قابل مقایسه نیست 😐 😐

      پاسخ

      • امید در پاسخ به ....

        شهریور 9, 1399

        داداش به خودت مسلط باش 🙂

        پاسخ

      • Farhan در پاسخ به ....

        مهر 23, 1399

        سلام
        نظر شما مورد احترامه ولی ارن تو سه فصل اول اینجوری بچه ننس
        من مانگا رو خوندم و میگم :
        تو فصل چهار ارن آنقدر پیشرفت می‌کنه که توی مانگا طرف دارای ارن با لیوای یک اندازه میشه
        ارن به یک آدم فهمیده باهوش و بی رحم تبدیل
        میشه البته خوشتیپتر هم میشه!!

        پاسخ

      • Farhan در پاسخ به ....

        مهر 23, 1399

        ازتون ممنون که لیوای رو گذاشتین
        راجب کسایی که فک میکنن ارن شخصیت بی ارزشیه باید بگم سخت در اشتباهن
        فصل چهار خواهید دید طرف دارای ارن از لیوای بیشتر میشن!!!!
        ارن 180 درجه فرق می‌کنه کلا از اون رو به این رو میشه

        پاسخ

      • Ziz در پاسخ به ....

        آذر 18, 1399

        بابا در نظر بگیرین ارن ی نوجوان 16 17 ساله اس، یکم این رفتارا براش طبیعیه… در مقابل لیوای نزدیک به 30 سالشه و کاملا شخصیت پخته ای داره( خودم لیوای هم ی جا تو فصل 3 گفت که ارن فقط 16 سالشه و اینکارا برای سنش طبیعیه).. در کل منم علاقه ای به میکاسا و ارن ندارم ولی ازشون بدمم نمیاد.. با اینکه قبول دارم میکاسا بسیار خودخواهه

        پاسخ

        • تینا در پاسخ به Ziz

          اسفند 10, 1399

          تازه ۱۶ نیست ۱۵ سالشه بدبخت اما الان که بزرگ‌ شده واقعا عاقله و جالب

          پاسخ

  12. Rohi

    مرداد 30, 1399

    یو و میکا از اسرافیل چی ؟
    ارن از اتک ان تایتان کو ؟ فک میکردم باید اول باشه =”(
    یوکی و یونو از میرای نیکی کو ؟
    اکیسه ؟
    اکیسه ک حتمن باید میبود =(
    در حقشون کم کاری شدی =(
    ویکتور و یوری از یوری ان ایس =”((((

    پاسخ

    • در پاسخ به Rohi

      شهریور 8, 1399

      اخه ارن اول؟؟؟ 😐 😐

      پاسخ

    • Arman در پاسخ به Rohi

      شهریور 11, 1399

      نچ باید لولوش اول باشح

      پاسخ

    • YASAMAN در پاسخ به Rohi

      آذر 16, 1399

      ارن ؟ اول؟ ناموسا؟⁦😐
      یو و میکا؟ اون دو تا اینقدر انیمه شون مضخرف بود که وسط داستان ول کردن ادامه رو 😑
      یوکی و یونا …😐انیمه شون واقعن فوق العاده بود و یونا میتونست توی لیست باشه بخاطر شخصیت جالب و محیجش(آخرای لیست😐 چون کاراکتر های بهتر از اون زیاده) اما یوکی نه-_-

      حدس میزنم انیمه زیاد ندیده باشی ….
      چون کاراکتر های خیلی باحالتری هستن که ازشون نام نبردی😐

      پاسخ

    • تینا در پاسخ به Rohi

      اسفند 10, 1399

      ارن باید تو لیست میبود . اما نه اول

      پاسخ

  13. amir_reza

    مرداد 23, 1399

    به نظر منم باید از ناروتو شخصیت های بیشتری تو لیست میبودن جای ناروتو و کاکاشی واقعا درسته از اتکم باید لیوای رو میاوردین از کدگیاسم لولوش رو واقعا جای لایتم از دث نوت خیلی خالیه واقعا خیلی شخصیت باحالی داشت

    پاسخ

  14. Arash

    مرداد 20, 1399

    فقط لایت لیوای اوکابه لولوش کاکاشی و ایتاچی بهترین هستن

    پاسخ

  15. پارسا

    مرداد 15, 1399

    ناروتو باید شخصیت های بیشتری تو رتبه ها می داشت

    پاسخ

  16. Dazai

    مرداد 14, 1399

    من به نظر همه احترام میزارم ولی نظر من اینه
    ۱. لولوش
    ۲. دازای
    ۳.چویا
    بین بقیه شخصیتا هم من گون و کیلوا رو خیلی دوس دارم و به نظرم باید در لیست قرار میگرف و نمیخوام با فن های لیوای بحث کنم ولی من ارن رو خیلی دوس دارم از لیوای هم خوشم میاد خیلی جذابه ولی هر کاری میکنم ارن رو دوس دارم و به نظرم این دو شخصیت باید در لیست قرار میگرف
    کلا این لیست کمبود های زیادی داشت

    پاسخ

    • Himesamaa در پاسخ به Dazai

      مرداد 15, 1399

      لیوای و چویا عشقن عشقققققققق حالا چویا هیچی دیگه لیوای رو که باید اضافه میکردن😐

      پاسخ

    • Himesamaa در پاسخ به Dazai

      مرداد 15, 1399

      لیوای ساسکه لولوش ایتاچی لایت برترین شخصیت های انیمه ای هستن که تا الان دیدم خصوصااا لیوای و لولوش و ساسکه بهترین و محبوب ترین هستن 👌🏻

      پاسخ

    • هنوزم در تعجبم که این دازای عشق خودکشی چی داره که ی عده میمیرن براش دازای که فقط میخواد خودکشی کنه بمیره:| زودتر بره بمیره راحت شم😂

      پاسخ

  17. علی

    مرداد 14, 1399

    این لیست بدون لیوای آکرمن در رتبه اول شخصیت محبوب حمله به تایتان اصلا درست نیست و بسیار چرته

    پاسخ

    • Hatari.senpai در پاسخ به علی

      مرداد 14, 1399

      دقیقا!!!!

      پاسخ

    • Hatari.senpai در پاسخ به علی

      مرداد 14, 1399

      ****بدون لیوای زندگی هرگز**** اونوقت چرا تو لیست قرارش ندادن!!!!!!

      پاسخ

    • Hatari.senpai در پاسخ به علی

      مرداد 14, 1399

      بدون لیوای که اصلا اتک ان تایتان……. خداییش اگه لیوای بمیره اتک ان تایتان کاملا افت میکنه که خداروشکر تا اخرش زندس. خیلی مسخرس که نزاشتتش !!!!!!!

      پاسخ

  18. مرداد 13, 1399

    فقط و فقط لیوای و کانکی با لولوش

    پاسخ

  19. Zahra

    مرداد 13, 1399

    لیوای😶😐

    پاسخ

  20. *-*

    مرداد 12, 1399

    خیلی از شخصیت هایی که تو لیست نبود تو نظرت گفته شده مثل…….
    اما به نظرم جای خالیه کوروساکی ایچیگو از انیمه بلیچ توی لیست احساس میشد من انتظار داشتم که تو لیست باشه وقتی دیدم نیست جا خوردم😟

    پاسخ