لیست 32 شخصیت برتر در تاریخ انیمه‌ها

مدتی است که انیمه بسیار محبوب و موفق شده است. دو دلیل این موفقیت عبارت اند از شیوه روایی خاص و استفاده از جلوه های جذاب بصری. اما شیوه خلق و نمایش شخصیت های انیمه بسیار جالب است. این عوامل باعث یکپارچگی داستان و جذب بیننده می شود. اگر شما از جمله طرفداران جدی انیمه باشید پس برخی از شخصیت ها را ترجیح می دهید. در این مقاله می خواهیم برترین شخصیت های انیمه را به شما معرفی کنیم. با پروشات همراه باشید.


30. کی شیرو، ورود به افق – Log Horizon

کی شیرو شخصیت اصلی این انیمه است که “َیروی استراتژیست” یا “ویلن در شیشه ها” نامیده می شود. او رهبر و بنیان گذار “ورود به افق” می باشد و به عنوان دانشجوی مهندسی از لحاظ اجتماعی بیدار است. بازی موردعلاقه او Elder Tale است که به مدت 8 سال آن را بازی می کند. این شخصیت تحسین برانگیز و قابل ستایش با خواندن طلسم دوستانش را درمان می کند.


29. لنکا اوتسوگی، گاد ایتر – God Eater

لنکا اوتسوگی قهرمان اصلی گادایتر است، یک شخصیت مهربان که هدفش محافظت از دیگران و نابودی آراگامی است، حتی اگر در این راه کشته شود. هدف اصلی او تکمیل پروژه آگیس است که تصور می کند با آن می تواند دیگران را نجات دهد. به سختی می توان عاشق لنکا نشد.

همچنین بخوانید: لیست 20 تایی بهترین انیمه های سینمایی جهان


28. سوما یوکهیرا، شوکوگکی نو سوما – Shokugeki no Soma

سوما یوکهیرای 15 ساله قهرمان اصلی این انیمه است که به همراه پدرش در رستوران خانوادگی یوکهیرا کار می کند. او دوست دارد یک آشپز تمام وقت شده و از پدرش پیشی بگیرد. سوما از تجربه های جدید خوشش می آید، حتی اگر این تجربه ها نتیجه بدی داشته باشند. او همیشه برای رقابت های آشپزی آماده است و از تهیه غذاهای جدید خوشش می آید. اگر از این انیمه خوشتان بیاد حتما این شخصیت را دوست خواهید داشت.


27. امی یوسا، شیطان نیمه وقت است – The Devil is a Part Timer

امیلیا جاستینا قهرمان دنیای این انیمه است. او موهای قرمز بلندی دارد که تا پاهایش می رسد و شیطان را تا زمین دنبال می کند تا مرگ او را ثابت نماید. او سپس قدرت هایش را از دست داده و باید از نام قلابی امی یوسا استفاده کند. امی در توکیوی ژاپن در یک مرکز تلفن کار می کند. مادر او یک فرشته و پدرش انسان بود. زمانی که امی کودک بود، لوسیفر، یکی از خدمتکاران شیطان به روستایشان حمله کرد و پدرش را کشت. به همین دلیل است که امی می خواهد مائو را از بین ببرد. او سپس عاشق مائو شد و در کنار او در مگ رونالد کار می کند. این شخصیت بسیار دوست داشتنی است.

همچنین بخوانید: 28 انیمه سریالی برتر تاریخ که باید تماشا کنید


26. یاتو، نوراگامی – Noragami

یاتو یک خدای جنگ است که می خواهد برای خود معبدی بسازد. او خود را یاتوی خدا می نامد اما نام اصلی اش یابوکو است. او همیشه لباس ورزشی به تن کرده و یک شال گردن به دور گردنش می پیچد. یاتو همیشه شماره تلفن اش را در مکان های عمومی می نویسد تا اگر کسی به کمک نیاز داشت از او کمک بخواهد. او از فوبیای ترس از فراموش شدن یا athazagoraphobia رنج می برد و به هیوری علاقه دارد. او به طور کلی یک شخصیت جالب و به یاد ماندنی است.


25. نیجیما، کنیچی: قویترین شاگرد – Kenichi The Mightiest Disciple

این انیمه بسیار جالب بوده و بزرگ ترین دلیل آن هم وجود شخصیت نیجیما است. چهره بیگانه مانند او طنز انیمه را افزایش داده و نقطه قوت او هم شخصیت پردازی و رفتار او در شرایط مختلف است. اگرچه او دانش آموزان ضعیف را اذیت می کند اما در حقیقت یک شخصیت مهربان و خوش قلب است.

همچنین بخوانید: 50 بازی برتر در تاریخ بازی های کامپیوتری: از نوستالژیک ها تا مدرن ها


24. میکاسا آکرمن، حمله تایتان – Attack of Titan

حمله تایتان یک انیمه اکشن است که بیننده را میخکوب می کند. میکاسا آکرمن یکی از جالب ترین شخصیت هاست که در مقابل تایتان ها خشن و در مقابل ارن یک دختر مهربان است. او یکی از اعضای باارزش ارتش بوده و برای نجات ارن هرکاری میکند.


23. بیاکویا کوچیکی، بلیچ – Bleach

بلیچ یک انیمه زیبا با داستان جالب و شخصیت های تاثیرگذار و صحنه های اکشن است. بیاکویا کوچیکی یکی از شخصیت های اصلی این چندگانه است که سرپرست دارودسته کوچیکی بوده و به قوانین و مرتبه های اجتماعی اهمیت زیادی می دهد. زمانی که روکیا برای اقامت طولانی مدت بر روی زمین با مجازات مرگ رو به رو شده و قدرت هایش را به انسان می دهد، کوچیکی اصلا هراسی به خود راه نمی دهد. به جای آن تصمیم می گرد خودش مجازات را اجرا کند. او در طی سری های مختلف تغییر می کند، مخصوصا پس از ملاقات با ایچیگو.

همچنین بخوانید: 25 انیمیشن برتر تاریخ سینما


22. جک سیاه، پسر فضایی – Astro Boy

جک سیاه یکی از جالب ترین شخصیت های چندگانه پسر فضایی است و به عنوان یک پزشک بااستعداد یکی از بهترین ها می باشد. ما او جواز پزشکی ندارد و به طور غیرقانونی کار می کند. نقطه قوت شخصیت جالبش است که گاهی اوقات از ثروتمندان بیش از حد پول گرفته و از فقرا هیچ پولی دریافت نمی کند. اگرچه در ظاهر حریص به نظر می رسد اما در حقیقت اینگونه نیست و برای کارهای خیریه پول درمی آورد.


21. آلوکارد، هلسینگ – Hellsing

شخصیت آلوکارد به همراه همراهانش دوست دارد همه تهدیدهای علیه انسان را از بین ببرد. اگرچه او نامیراست اما به دشمنانش اجازه می دهد او را شکست داده و احساس قدرت کنند. اما این حس قدرت کوتاه مدت است و او بازگشته و قدرت خود را ثابت می کند. او گاهی بسیار مهربان است، مانند زمانی که تصمیم می گیرد زندگی افسر جوان، سراس را نجات دهد.


20. جیرایا، ناروتو – Naruto

جیرایا به عنوان معلم ناروتو توانسته بر او تاثیر بگذارد و از او یک مرد بسازد. اگرچه در ظاهر یک فرد بی خیال است اما زمانی که پای ناروتو در میان باشد همه چیز فرق می کند. او همه چیز، از نین جیت سو تا مبارزه را به ناروتو می آموزد تا یک نینجای واقعی باشد. او در حقیقت برای ناروتو یک پدر کامل است.


19. هیسوکا، هانتر × هانتر – Hunter x Hunter

هیسوکا یکی از ضدقهرمان های اصلی این انیمه است که تشنه قدرت بوده و از فکر کردن به مبارزه در برابر مبارزان قوی لذت می برد. گاهی اوقات آنقدر تشنه مبارزه است که تنها با کشتن طرف مقابل راضی می شود. او در بیشتر قسمت ها برای گان و کیلوآ دردسر درست کرده و گاهی اوقات هم به آنها کمک می کند. او یکی از دلایل قدرتمندتر شدن گان است.


18. کودک مرگ، سول ایتر – Soul Eater

این انیمه درباره شینیگامی و سلاح های اوست.  این سلاح ها یا اسلحه های مرگ ساخته دست انسان ویژگی های خاصی داشته و به سلاح مرگبار تبدیل می شوند. کودک مرگ به عنوان یکی از قهرمان های انیمه نگهبان مرگ بوده و از دو سلاح قدرتمند لیز تامپسون و پتی تامپسون استفاده می کند. او شخصیت قدرتمندی است و به خوب بودن تک بعدی باور ندارد. او معتقد است که باید بین خیر و شر تعادلی برقرار باشد و تلاش می کند به این تعادل برسد.


17. سباستین میکلز، کوروشیتسوجی – Black Butler

سباستین میکلز خدمتکار سیل فانتومیو است و تا زمانی به او خدمت می کند که روحش آزاد شود. او در ظاهر جذاب و تاثیرگذار و در باطن یک شرور بد ذات است که گاهی برای لذت خودش از کمک به سیل سر باز می زند.


16. کاکاشی هاتاکه، ناروتو – Naruto

کاکاشی هاتاکه یکی از شخصیت های اصلی چندگانه ناروتو است که یکی از اولین معلمین او هم می باشد. او علاوه بر این اولین معلم سه شخصیت اصلی ساسوکه، ناروتو و ساکورا هم است. او توانست کار تیمی را به ناروتو بیاموزد و با آموزش تکنیک چیدوری در زندگی ساسوکه هم تاثیرگذار بود. کاکاشی دانش آموز میناتو، هوکای چهارم بود. او تا آخر کنار دانش آموزان خود مانده و به آن ها کمک می کند.


15. ایزومی شینیچی، کیسیجو – Parasyte

کیسیجو یک انیمه اکشن است که تا مدت ها در یادتان می ماند. ایزومی شینیچی یکی از قهرمان های اصلی این انیمه بوده که پس از ناتوانی کیسیجو در کنترل مغز او، کنترل دستش را برعهده می گیرد. نکته جالب درباره او این است که بین خیر و شر قدم گذاشته و معنای کامل انسانیت را نشان می دهد.


14. موتوکو کوسانگی، شبح درون پوسته – Ghost in the Shell

یک انیمه جالب با جلوه های بصری زیبا که یک فیلم ضعیف با بازی اسکارلت جوهانسون از آن ساخته شد. موتوکو کوسانگی از دوران کودکی در یک جسم مصنوعی بوده و با توانایی های جاسوسی خود می تواند یک سرباز توانا باشد. او در سری اول به دنبال هکری به نام پاپت مستر است. موتوکو در هنگام مبارزه بسیار خشن بوده و از این نظر اصلا زنانه نیست.


13. هانا، فرزندان گرگ – Wolf Children

هانا یکی از مهم ترین شخصیت های این انیمه زیبا در ژانر غیراکشن است، که عاشق یک گرگینه می شود. او با این وجود عاشق گرگینه است و از او باردار می شود. ام و یوکی به دنیا آمده و هردو همانند پدرشان گرگینه هستند. پس از مرگ همسر زندگی هانا با وجود فرزندان گرگینه اش مشکل می شود و او باید با عشق مادرانه از فرزندانش مراقبت کند.


12. هیمورا کنشین، رورونی کنشین – Rurouni Kenshin

رورونی کنشین یک انیمه اکشن درباره اواخر قرن هجده بوده و هیمورا کنشین شخصیت اصلی آن است. او بسیار مهربان بوده و به همه عشق می ورزد. او قسم خورده هرگز کسی را به قتل نرساند و شمشیری دارد که لبه تیز آن در جهت دیگر قرار داشته و استفاده از آن مشکل است. او همیشه مهربان و مودب بوده و دیگران را به خود ترجیح می دهد.


11. کن کانکی، توکیو غول – Tokyo Ghoul

کن کانکی شخصیت اصلی توکیو غول بوده که به عنوان یک موجود ترکیبی مجبور می شود در برابر همنوعان خود بایستد. او در این انیمه نیمه انسان و نیمه غول است و باید برای مقابله با غول ها در کنار انسان ها مبارزه کند. به همین دلیل باید غول های هم نوع خود را به قتل برساند. او در این سریال با حوادث مختلف که اغلب غم انگیز می باشد، رو به رو می شود.

همچنین بخوانید: 10 انیمه جذاب شبیه توکیو غول که باید تماشا کنید


10. مانکی دی.لافی، وان پیس – One Piece

مانکی دی.لافی شخصیت اصلی این اینمه اکشن است که از کودکی می خواسته دزد دریایی شده و خدمه خود را داشته باشد. خوردن یک میوه سمی در دوران کودکی باعث شده که دست هایش لاستیک مانند شوند. او مهارت هایش را گسترش داده تا بتواند یک دزد دریایی موفق باشد و اکنون توانسته گنج گل دی. راجر، دزد دریایی فقید را پیدا کند.


9. مایت گای، ناروتو – Naruto

در سریال ناروتو مایت گای یکی از معلمان آکادمی نینجاست که در ابتدا یک شخصیت ترسوست اما رفته رفته جایگاه مهمتری پیدا می کند. او که در زمینه نین جوت سو مهارتی ندارد هرروز سخت تمرین می کند که تا بتواند عدم توانایی خود را جبران کند. او با سعی و تلاش بهترین نینجای روستای لیف می شود. کاکاشی در نبرد بزرگ نینجا متوجه برتری گای نسبت به خودش خواهد شد.


8. پورت گاس دی، ایس، وان پیس – One Piece

دوباره به چندگانه وان پیس بازگشتیم. پورت گاس برادر مانکی دی.لافی است و از برادر کوچک ترش مودب تر و چابک تر است. او در مبارزات بسیار موفق و در شرایط دیگر هم از برادرش دلرحم تر می باشد. او توانایی های بسیاری داشته که در مبارزات از آن استفاده کرده و اجازه نمی دهد کسی به برادرش آسیب برساند.


7. سایتاما، وان پانچ من – One Punch Man

سایتاما یکی از محبوب ترین شخصیت های انیمه نسل خودش است که گرچه از زمان پخش این انیمه سه سال می گذرد اما همچنان محبوبیت خود را حفظ نموده است. هنوز منتظر فصل بعدی این انیمه هستیم که احتمالا سال بعد پخش شود. شخصیت او نوعی هجو شخصیت های دیگری است که خود را جدی گرفته اند. او یک ابرقهرمان کمدی است و با وجود قدرت زیادش می تواند با یک ضربه دشمن را شکست دهد. او یک پسر معمولی است و قدرت فیزیکی بالایش او را متفاوت کرده است.


6. شینجی ایکاری، نئون جنسیس اونگلیون – Neon Genesis Evangelion

در این انیمه علمی تخیلی شاهد فروپاشی انسانیت هستیم. تنها امید باقی مانده یک مبارزه رباتیک است که اوانجلیان نامیده می شود. شینجی ایکاری شخصیت مهمی است که با وجود علمی تخیلی بودن سریال، شبیه انسان های معمولی است. او سعی می کند قدرت خود را به پدرش نشان دهد و از یک کودک به یک قهرمان نجات دهنده بشر تبدیل می شود. مراحل مختلفی که او به آن ها وارد می شود بسیار جالب هستند.


5. ناروتو اوزوماکی، ناروتو – Naruto

ناروتو شخصیت اصلی انیمه ناروتو است که می خواهد بزرگ ترین نینجا باشد و به بزرگ ترین هوکای روستایش بدل می شود. اگرچه مردم او را با نیروهای اهریمنی دشمن مرتبط می دانند اما او مسیر درست را انتخاب کرده است. ذات پاک و تمایل اش برای حفاظت از مردم باعث شد که نگرش دیگران به او عوض شود. او در فصل آخر ” بوروتو: ناروتو نسل‌های بعدی” با هیناتا ازدواج کرده و هوکای فعلی است.


4. اش کچوم، پوکمون – Pokemon

اش کچوم در کنار پیکاچوی محبوب اش یکی از محبوب ترین شخصیت های پوکمون می باشد. او با وجود اینکه برای رویارویی تلاش بسیاری می کند، الهام بخش بسیار خوبی است. او حتی از شکست ها هم درس گرفته و برای بهتر شدن تلاش می کند. به همین دلیل می تواند به کودکان و بزرگسالان انگیزه دهد.


3. پسر فضایی، پسر فضایی – Astro Boy

شاید تصور کنید پسر فضایی یک انیمه کودکانه است، حق با شماست، اما این شخصیت می تواند در این فهرست قرار گیرد. زیرا این شخصیت خلق شده توسط تزوکا اوسامو، پدر انیمه، یکی از موفق ترین انیمه های چندگانه است. او از نظر نشان دادن اهمیت انسانیت همانند شینیچی در ” کیسیجو ” می باشد. اگرچه او ربات است اما می تواند الهام بخش کودکان و بزرگسالان اطرافش باشد. زمانی که ژاپن مشغول ترمیم خویش بوده خلق پسر فضایی ایده بسیار خوبی بود.


2. ال، دفتر مرگ – Death Note

یکی از بهترین انیمه های کاراگاهی که شخصیت ال در کنار لایت یاگامی با استفاده از دفتر مرگ همگان را کنار می زد. بینندگان با اگاهی درباره نبوغ این شخصیت عاشق او شدند زیرا به سرعت توانست به نقش لایت در قتل های کیرا پی ببرد. اگرچه او در نزدیکی پایان انیمه جان خود را از دست می دهد اما تاثیر خوبی به جا خواهد گذاشت.

همچنین بخوانید: 10 انیمه جذاب شبیه دفتر مرگ (Death Note) که باید تماشا کنید


1. اسپایک اسپیگل، کابوی بیباپ – Cowboy Bebop

یک انیمه ماجراجویانه با شخصیت های شکارچی که تا مدت ها در یادتان می ماند. اسپایک یکی از شکارچیان این انیمه است که در کنار جت بلک، با سفینه ببوپ به ماجراجویی می پردازند. اسپایک یکی از بهترین شخصیت های این انیمه است که در ابتدا به عنوان یک مبارز موفق با قدرت جاسوسی کار خود را آغاز کرده و به تدریج نقش اش مهم تر می شود. نکته جالب درباره او، گذشته این شخصیت و از دست دادن عشق اش جولیاست.  با دانستن درباره گذشته او شخصیت اش عمق بیشتری می یابد.


بنا به درخواست مکرر کاربران، شخصیت‌های زیر نیز به این لیست اضافه شد.

لیوای آکرمن، حمله به تایتان‌ – Attack on Titan

بدون شک اگر شخصیت “لیوای آکرمن” در انیمه مشهور “حمله به تایتان” وجود نداشت، این انیمه از یک کمبود و ضعف بزرگ برخوردار می‌شد که به هیچ طریقی قابل جبران نبود. این شخصیت حتی از شخصیت اصلی یعنی ارن پرطرفدارتر است و توانایی‌های او در مبارزه با تایتان‌ها خاص و تکرارنشدنی هستند. لیوای آکرمن بامهارت‌ترین، بااستعدادترین و قدرتمندترین شخصیت انیمه حمله به تایتان است که تاکنون بارها این ویژگی‌هایش در طول داستان به مخاطبان ثابت شده‌است.


لولوش لامپروژ، کد گیاس – Code Geass

لولوش لامپروژ ولیعهد سابق بریتانیا به‌ همراه خواهرش نانالی به عنوان مهره‌هایی در بازی سیاست به ژاپن فرستاده می‌شوند تا با دادن احساس امنیت دروغین به ژاپن، بریتانیا بتواند این کشور را فتح کند. هفت سال پس از این اتفاقات، یک روز لولوش به طور اتفاقی درگیر یک حمله‌ی تروریستی می‌شود و با دختری به نام C.C ملاقات می‌کند که با دادن قدرتی به نام گیاس به او، جانش را نجات می‌دهد. قدرت گیاس به لولوش به شرط اینکه بتواند با افراد ارتباط چشمی برقرار کند این امکان را به او می‌دهد که به آن‌ها هر دستوری که می‌خواهد بدهد. لولوش که یکی از باهوش‌ترین شخصیت‌ها در دنیای انیمه محسوب می‌شود، حالا با به دست آوردن این قدرت قرار است چه کند؟


امیدواریم از خواندن این مقاله لذت برده باشید. البته هزاران شخصیت دیگر در دنیای انیمه خلق شده است، اما در این لیست تصمیم داشتیم علاوه بر محبوب بودن شخصیت، نقش آن نیز در انیمه‌اش بسیار پر رنگ باشد. اگر شخصیت مورد نظر شما در لیست نبود در بخش نظرات برای ما بنویسید.

منتظر شنیدن نظرات شما هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (1221)

بستن فرم

  1. b.a

    آذر 3, 1398

    باید قبول کنم که شخصیتای فوق العاده ای توش بودن اما مثلا به جای کانکی باید ایتاچی رو می ذاشتین این شخصیت واقعا فوق العاده بود اگر بخوام بگم من ایتاچی رو به عنوان بهترین شخصیت انیمه ای در نظر می گرفتم
    بعدم با اینکه من کد گیاس رو کامل ندیدم اما باید لولوش رو می ذاشتین توی لیست

    پاسخ

    • کانکی در پاسخ به b.a

      دی 29, 1398

      هزااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااار تا شخصیت مزخرف تو این لیستن…چرا کانکی…تو هم یه چیزیت میشه هااااااااااا

      پاسخ

  2. Amyar

    آبان 20, 1398

    سلام میشه به من چندتا انیمه ایسکای معرفی کنید به نظر من نائوفومی رو از قهرمان سپر معرفی می کردید

    پاسخ

  3. Raul

    مهر 28, 1398

    با سلام به خاطره عزیز
    شخصیت کی شیرو خیلی فوق العادس.
    ممنون از مقاله خوبی که تهیه کردی

    پاسخ

  4. Mahdi

    مهر 28, 1398

    این چه لیستی شخصیتایی مثل مادارا .هاشیراما .ایتاچی. شیسویی .ساسوکه.میناتو.ابیتو.اینارو داخلشون قرار ندادین

    پاسخ

    • عرشیا در پاسخ به Mahdi

      تیر 30, 1399

      والا کاملا بات موافقم بعد مایت گای رو کزاشتن :/
      اخه کجاش پرطرفدار بود قبول دارم دوست داشتنی بود ولی اصلا عضو برتر ها نبود معلوم هم هست که خیلیا که نظر میدن اصلا انیمه ناروتو رو تا ته ندیدن و انیمه بورتو رو هم تا حالا هیچی ازش ندیدن برین ببینین ناروتو و اوتسوسکی چه داستانی به پا کردن

      پاسخ

  5. لیوای اکرمن

    مهر 14, 1398

    خدایی این چه لیستیه که منو نیاوردی توش اصن کارو از پایه خراب کردی با این لیستت ………………………….(خودم حرفامو سانسور کردم)😐😑😒😬

    پاسخ

    • آریو در پاسخ به لیوای اکرمن

      اسفند 11, 1398

      😊

      پاسخ

    • Sasha..Gamer در پاسخ به لیوای اکرمن

      مرداد 4, 1399

      😅😅 ارع واقعا لیستی که لیوای اکرمن توش نباشه اصا لیست نیست 😐😑

      پاسخ

    • Himesamaa در پاسخ به لیوای اکرمن

      مرداد 15, 1399

      برای من لیوای تکه عشقه این بشر عشققققق. دو تا از بهترین شخصیت ها از نظر من یکی لیوایه یکی کاکاشی از این دو تا بیشتر از همه شخصیت ها خوشم میاد😎 خیلی خفنن خدایی😎

      پاسخ

    • What tine در پاسخ به لیوای اکرمن

      شهریور 12, 1399

      لیوای تو لیسته 😘😘

      پاسخ

  6. رهام

    مهر 12, 1398

    سلام دوستان عزیز
    پس لیوای کو؟ولی ناروتو و جیرایا جاشون خوبه .ساسکه و ایتاچی نیستن لطفا تغیر بدین

    پاسخ

  7. مهراسا

    مهر 11, 1398

    خدای لیوای چیش از این مسخره ها مخصوصا کانکی کمتره؟؟؟؟؟

    پاسخ

    • Diana در پاسخ به مهراسا

      آبان 8, 1398

      کانکی خیلی هم خوبه

      پاسخ

      • چقدر بی فرهنگی در پاسخ به Diana

        تیر 18, 1399

        لیوای هم خیلی پرطرفدار تر و هم خیلی بهتره ^_-
        جایگاهش از کانکی واقعا خیلی بالا تره
        عین حقیقته محضه 😐
        میخوای قبول کن میخوای نکن-___-

        پاسخ

        • Sasha..Gamer در پاسخ به چقدر بی فرهنگی

          مرداد 4, 1399

          اوووووف اره بابا از کانکی که خیلی محبوب تره
          از لحاظ قیافه هم لیوای یک جذبه ی فوق العاده خاااصی دااااره به شخصه اگه این دوتا رو کنار هم بزاری صد درصد بیشتر لیوای رو انتخاب میکنن خودمم تاحالا از چند نفر که توکیو غول رو دیدن پرسیدم لیوای یا کانکی لیوای رو انتخاب کردن😎😎
          نمیگم کانکی زشته ولی لیوای صد درصد صد درررصد از کانکی بالااتره 👌

          پاسخ

        • Himesamaa در پاسخ به چقدر بی فرهنگی

          مرداد 15, 1399

          👏🏻👏🏻

          پاسخ

    • هینامی در پاسخ به مهراسا

      دی 29, 1398

      یعنی الان قشنگ معلومه مسخره کیه(:

      پاسخ

    • Levi.fan در پاسخ به مهراسا

      مرداد 5, 1399

      برترین شخصیت جهان رو تو لیست نزاشتن دیگه چی میشه گفت اخه😶

      پاسخ

    • O_Zero_O در پاسخ به مهراسا

      مرداد 13, 1399

      فقط لیوای از اتک✋🏻لیوای بهترینه

      پاسخ

    • Himesamaa در پاسخ به مهراسا

      مرداد 15, 1399

      لیوای خفن ترین و بهترینه بابا 👍🏻 من که خیلی قشنگ تونستم با این شخصیت ارتباط برقرار کنم به هیچ عنوان لیوای رو با هیچ شخصیت دیگه ای عوض نمیکنم👎🏻

      پاسخ

    • ناشناس در پاسخ به مهراسا

      شهریور 8, 1399

      لیوای خیلی عالیه

      پاسخ

  8. N

    شهریور 17, 1398

    سلام دوست عزیز من نمیدونم چرا شخصیت های خوب اصلا تو لیست جایی ندارن
    لولوش که انقدر نایسه و حرف اول رو میزنه نیستش. پس دیگه تا آخرش رو می شه خوند. خواهشا لیست رو درست کن. با تشکر

    پاسخ

  9. Sunshine

    شهریور 15, 1398

    اول از همه اینکه نویسنده پرونده خیلی به ناروتو علاقه داشته و بعدشم لیوای اکرمن و لایت چرا نیست. حالا لایت هیچی لیوای داخل میانگین کلی جزو ۱۰ تای برتره🤨

    پاسخ

    • عرشیا در پاسخ به Sunshine

      تیر 30, 1399

      یعنی چی؟؟؟؟
      یعنی میخوای بگی ناروتو حقش نبوده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      عزیز برو برو برو 4 تا انیمه ببین بعد بیا بشین 720 تا قسمت ناروتو ببین بفهمی انیمه چیه
      باش میشه زندگی کرد

      پاسخ

    • کاراکتر در پاسخ به Sunshine

      اردیبهشت 22, 1400

      اولا اصلا درست نیست ناروتو جز تاپ تن بوده یه چیز طبیعیه چون سلیقه ایه اصلا هم عجیب نیست
      لیوای رو که خودم دومین شخصیت برترمه ولی لایت یک کمبود روانی به تمام معنا بود

      پاسخ

  10. پریا

    شهریور 10, 1398

    سلام چطور شده که هاول قلعه متحرک هاول یادتون رفته از همه ای اینای که گفتی جذابتر بود

    پاسخ

    • آریو در پاسخ به پریا

      اسفند 11, 1398

      پریا جان سلیقه آدما باهم فرق داره،ونمیشه همه رو راضی کرد….😊😉

      پاسخ

  11. arman

    شهریور 7, 1398

    بابا چرا کانکی تو لیسته مزخرف ترین شخصیت جهانه. تازه چرا لولوش و ایتاچی توی لیستت نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ

    • آراد در پاسخ به arman

      مهر 23, 1398

      داداش من اصلا منطقتو درک نمی کنم منم موافقم که لیستش خیلی مسخرس ولی سر چه حسابی میگی کانکی مسخره ترین شخصیت جهانه تو یا اصلا توکیو غول رو ندیدی یا اصلا ذره ای نتونستی این شاهکار و شخصیت هاشو درک کنی

      پاسخ

      • Diana در پاسخ به آراد

        آبان 8, 1398

        توکیو غول به خصوص کانکی شخصیت عالی ای هستش که هر کسی نمیتونه درک کنه

        پاسخ

        • کانکی در پاسخ به Diana

          دی 29, 1398

          همینطوره… من واقعا از دست هیتر ها خسته شدم.
          این ها عقل ندارن و دلیل و منطق حالیشون نمی شه , فقط باید بکوبونی تو دهنشون
          نمی فهمن که چقددددر یه شخصیت باید فداکار باشه که به خاطر جون عزیزانش حاضر باشه تا پای مرگ بره… اینا به نظرشون ادم باید حتما 10000000000000000 تا خالکوبی داشته باشه و حتما خیلییییییییییییییییییییییییییییییییی خوف باشه تا بشه کراش , بقیه مثبت ان…
          نصف هیتر های توکیوغول و کانکی , از فصل 2 به بعد رو ندیدن و ندیدن که چقدر خفن شد و کلللللل توکیو رو زد داغون کرد و همه غول ها کانکی ساما صداش می زدن.
          لیوای , ناروتو , کیریتو … هیچ کدوم واقعا حریف کانکی نیستن

          پاسخ

          • باران در پاسخ به کانکی

            فروردین 3, 1399

            کاملا باهات از همه جهات موافقم…باشه لیوای گذشته ی بدی داشت و تو زیرزمین زندگی می کرد و مادرش تو بچگی مرد…ولی بک استوری کانکی و زندگیش حتی درطول انیمه از لیوای بدتر بود، پدرش قبل از تولدش مرد،مادرش وقتی کوچک تر از لیوای بود مرد،تو روز تولدش به مدت ده روز شکنجه‌ای شد که آدم مو به تنش سیخ میشه،کلی تلاش برای محافظت از دوستاش کرد ولی بیشتر اوقات شکست خورد حتی با اینکه کسایی که عاشقشون بود رو ول کرد تا قدرت به دست بیاره،و البته حافظشو از دست داد و به انسان ها ملحق شد و به دوستاش ناخواسته آسیب زود و البته هزار تا اتفاق تلخ و غم انگیز دیگه که اون با وجود همه ی اینها باز هم قوی و موند و تسلیم نشد و از عزیزانش محافظت کرد. لیوای چی داره؟چون پوکره؟چون خشکه؟چون هندسامه؟کانکی از هرجهتی بهتره…کیوت تر،قوی تر،فداکار تر،خفن تر، و البته شخصیت جالب و محکم تری داره،منم از فن های لیوای به حساب میام ولی به هیچ وجه البته از نظر من بهتر از کانکی نیست

            پاسخ

            • آبان در پاسخ به باران

              خرداد 31, 1399

              سلام ببخشید اما یکی از ویژگی های خوب انیمه های ژاپن اینه که هر یه جور تو زندگیش سختی میکشه
              اگر جناب کانکی لین همه سختی کشیده که طبق گفته خودتون تو بچگیش بیشتر بوده لیوای بیشتر سختیش تو بزرگ سالیش بوده لیوای تعداد دوستاش خیلی کم بوده و همونا هم مردن به طرز وحشتناک و مثل کانکی که خودش به دوستاش ضربه میزد نبوده
              بعدم لیوای برای آزادی بشریت میجنگید و کانکی آخرش زده توکیو رو نابود کرده دقیقا مثا همون کاری که تایتانا میکردن

              پاسخ

            • Sasha..Gamer در پاسخ به باران

              مرداد 4, 1399

              لااقل لیوای مثل کانکی به دوستاش اسیب نزدو مثل کانکی که توکیو رو نابود کرد اینجوری نکرد-______- و برای پیشرفت و ماندگاری بشر میجنگه و اینکه کی گفته لیوای کمتر از کانکی زجر کشیده ؟؟؟😐 لیوای همیشه ی خدا دوستاشو از دست میده و تنها تره نسبت به کانکی-_____-
              دوما درسته کانکی کیوته ولی صد درررررررررررصد لیوای با جذبه تر و خفن تره و از نظر من بهتر از کانکیه-_____- هر چند رتبش از کانکی تو میانگین کلی خیلیی بالاتره 😏

              پاسخ

            • ناشناس در پاسخ به باران

              شهریور 8, 1399

              از نظر من که لیوای به هیچ وجه از کانکی کمتر نیست به هیچ وجه 😐
              لیوای واقعا فوق العادس.
              من که خوب تونستم ارتباط برقرار کنم باهاش و به جرعت میتونم بگم کاراکتر محشر و خفنیه.
              فقط از نظر خودته که هیچ کس نمیتونه از کانکی بهتر باشه 😐 😐 😐 😐
              لیوای چیش کمتر از کانکیه اخه!؟؟؟؟؟ 😐 😐 😐
              لیوای خیلی شخصیت باحال مرموز خفن باابهت جالب و پرجذبه ای داره!
              با اینکه چهره ی جدی و محکمی داره ولی از درون خیلییی مهربونو احساساتیه*_*
              خیلییییم قدرتمنده. قدرتمندترین و خفن ترین شخصیت اتک ان تایتان!!
              از نظر قیافه هم که خدایی خیلییی جذااااااب و باحاله!
              من توکیو غول رو دیدم و کانکی رو هم دوست دارم ولی لیوای رو خیلی خیلی بیشتر .
              لیوای کلا ی چیز دیییگس واقعا. اتک رو از اولم بخاطر لیوای شروع کردم.
              واقعا لیوای لایق این همه محبوب بودن هست.
              کلا یک جذبه متفاوت و ویژگی خیلی خاصی داره:) اینکه میبینی لیوای محبوب تر از کانکیه حتما تو یک چیزی متفاوتن دیگه:))

              پاسخ

            • Mohammad sharifi در پاسخ به باران

              شهریور 10, 1399

              قشنگ معلومه که چرا همه لیوای رو دوست دارن. بخاطر اینکه لیوای کاریزمای خیلی خاصی داره که هیچ کاراکتر دیگه ای نداره. خیلی زیاد پرجذبس
              لیوای کاریزماتیکه. خودمم از لیوای بیشتر از کانکی خوشم میاد

              پاسخ

            • یکی در پاسخ به باران

              اسفند 10, 1399

              نه لیوای هندسام نیست اونم به خاطر سختی هایی که تو زندگیش کشیده محبوبه .
              وگرنه توی انیمه خودش هم صد نفر هستن که از اون خوش قیافه ترن مثلا همین ارن

              پاسخ

          • Levi.fan در پاسخ به کانکی

            مرداد 5, 1399

            چی میگی برا خودت:/ بدون هیچ شکی کانکی حریف لیوای نیست-_’ خلاصه هر کسی نمیتونع درکش کنه:/

            پاسخ

          • M_h_n4513 در پاسخ به کانکی

            مرداد 27, 1399

            به نظرم توکیو غول داستانش همچین چنگی به دل نمیزنه ینی هدف خاصی نداره حالا همه به خاطر کاراکتر اصلیش فکر میکنن وای چه انیمه ی شاخیو فلان که کاراکتر پردازیه اونم خیلی ساده و بی مزس:/ طراحی کاراکتری که کلا ساکته و توقیافس فقط واسه کسایی جذابه که کلا تو عمرشون 20 تا انیمه ی درست و حسابیم ندیدن که میگن خیلی خفنه….اینو از نمره هاش توی مای انیمه لیستم میشه فهمید. ولی اتک ان تایتان هیچ ایراد کوچیکی نمیشه بهش گرفت بخاطر طراحی عالی و داستان فوق العاده جذابش.
            برامم اصلا مهم نیست که فنای توکیو غول چه جوابی بهم بدن ، من نظر خودمو گفتم.

            پاسخ

          • Amin در پاسخ به کانکی

            شهریور 2, 1399

            خداییش دیگه لیوای که کمتر از کانکی نیست😐

            پاسخ

          • ……………………………….. در پاسخ به کانکی

            شهریور 8, 1399

            نمیخوام با فنای کانکی بحث کنم ولی حقیقتش به نظرم کانکی هیچ جذابیتی نداره اصلا. بلکه خیلی ماست و بی مزس کلا 😐
            فقط بلده گریه کنه 😐 رومخمه واقعا 😐
            توکیوغول رو همه دارن میگن دو فصل اخرش فاجعه بود فاجعه!!!!!!!!
            بیشتر فناشم بعد از دیدن فصل سه و چهار شروع کردن به هیت دادن!
            من خودمم همون وسط فصل سه ولش کردم از بس که مزخرف بود :/

            پاسخ

          • Me در پاسخ به کانکی

            شهریور 21, 1399

            تو لیست منفور ترین شخصیت های جهان حقیقتا کانکی باید اول لیست باشه
            چون مضخرفه به شدت 😐 خیلی بیخود و پخمه و ذلیل و بی عقله هی مثل ابشار شرشررررررررر اشک میریزه و فقط بلده زر بزنه انقدر دهنشو سرویس کردن تا یه ضربه زد به طرف ینی بهش بگید ننت ته چاه منتظرته میره همون ته چاه:/
            انیمشم تهش انقدر بیخود تموم شد که اصلا معلوم نبود چی شد به عنوان ی پسر به هیچ عنوان از پایانش راضی نبودم.

            پاسخ

        • هری پاتر در پاسخ به Diana

          شهریور 14, 1399

          میدونم چی میگی منم از طرفدارای کانکیم هرکسیم نمیتونه شخصیتشو درک کنه کاش فصل اخرش بهتر تموم میشد همیشه فک میکردم کانکی اخر فیلم قراره بمیره اگه میمرد انیمه جذاب تر میشد کانکی میشد قهرمان انیمه ها حیف که من جاویسندش نبودم

          پاسخ

      • هینامی در پاسخ به آراد

        دی 29, 1398

        موافقم … مثل اینکه اینجا یه سری دختر بچه ی سیزده ساله هست که نمیتونن نبود کراششون رو درک کنن… دلم میخواد بدونم مشق هاشونو نوشتن یا نه :)) اخییییییییییییی گوگولیا

        پاسخ

        • آبان در پاسخ به هینامی

          خرداد 31, 1399

          عذر می خوام جناب دختر یا پسر سیزده ساله اصلا مشق ندارن چون اول راهنمایی ان
          ثانیا عقاید همه یکی نیست من خودم کانکی رو قبول دارم ولی لیوای آکرمن رو بیشتر میدونی چرا برادر و یا خواهر من چون همش به عشق و علاقه ربطی نداره هرکس شخصیتیو دوست داره که اخلاقش به اون نزدیکتره در نتیجه به بقیه توهین نکنید و شخصیت دخترا رو خرد نکنید لطفا
          و آقای نویسنده هم دستش درد نکنه اما لیوای بیشتر از میکاسا لیاقت او جایگاه رو داشت

          پاسخ

          • Marsha Sama در پاسخ به آبان

            تیر 17, 1399

            اره واقعا
            لیواااای کلا از هر لحاظی از میکاسا بالاتره و همچنین خیلی محبوب تر!!
            واقعا جالبه که چرا تو لیست نیست
            لطفا لیست رو اپدیت کنید
            اصلا مگه میشه بدون لیوای 😐😑

            پاسخ

            • هری پاتر در پاسخ به Marsha Sama

              شهریور 14, 1399

              لیستو خوب نگاه کن کلا این لیست از دم ایراد داره کدوم بی ذوقی اینو درس کرده

              پاسخ

          • Marsha Sama در پاسخ به آبان

            تیر 17, 1399

            چه بخواین چ نخواین
            لیوای تو جهان خیلی محبوب تر از کانکیه😏

            پاسخ

            • Mohammad در پاسخ به Marsha Sama

              مرداد 5, 1399

              صد درصد
              من خودمم بیشتر لیوای آکرمن رو قبول دارم.

              پاسخ

            • آبان در پاسخ به Marsha Sama

              شهریور 27, 1399

              باهاتون موافقم من الان کلا از کانکی متنفرم

              پاسخ

            • آبان در پاسخ به Marsha Sama

              شهریور 27, 1399

              منم همینو گفتم میگم لیوای رو خیلی بیشتر قبول دارم

              پاسخ

        • ناشناس در پاسخ به هینامی

          شهریور 8, 1399

          وااا 😐 😐

          پاسخ

      • HRSN8378 در پاسخ به آراد

        اسفند 2, 1398

        دوتا فصل آخر توکیو غول یه فاجعه‌ی بع تمام معناست برای همین باعث شده انیمه و شخصیت هاش از فوق العاده تبدیل بشن به عادی 🙂

        پاسخ

        • باران در پاسخ به HRSN8378

          فروردین 3, 1399

          به نظر من دو فصل آخر جالب بودن…برخلاف فصل اول پایان خوشی داشتن…البته موافقم!کانکی فصل یکو دو خیلی خفت تر بود ولی شخصیت هایی مثل توکا و هینامی خیلی بهتر شدن مخصوصا توکا

          پاسخ

      • باران در پاسخ به آراد

        فروردین 3, 1399

        انبمه مورد علاقم اتکه ولی شخصیت های توکیو غول حتی منفی هم(بر خلاف اتک)جذاب هستن و بک استوریشون قوی تره…شخصیت کانکی یکی از بهترین ها و جذاب تریناست

        پاسخ

        • همسایه در پاسخ به باران

          شهریور 10, 1399

          برخلاف نظر شما بک استوری شخصیت های اتک خیلی قویتره

          پاسخ

        • آمستریدا در پاسخ به باران

          شهریور 27, 1399

          به نظرم شما برو یه دور دیگه اتک آن تایتانو نگاه کن بک استوریاشو خصوصا یه بار دیگه مرور کن همشون فوق العاده اس از هر لحاظ
          من فقط اون بخش کوتاه که اروین تو خود انیمه اصلی در مورد گذشته اش با پیکسیس حرف میزد رو دیدم به داستان فوق العاده و موضوع فوق العاده تر اتک پی بردم خداییش داستان اتک پیچیدگی کافی رو داره من تا قبل اینکه اروین بگه برای چی اینکارا رو میکرده فکر میکردم فقط برای بشریت که آنقدر تلاش میکنه
          اما از شخصیت اصلی ها بدم میاد متنفرم.
          به خدا شخصیت مکمل ها و فرعی ها به شدت سر تر از اون سه تا کودن هستن اتک ان تایتان البته به نظر من فقط به خاطر شخصیت مکملاشه که پر طرفداره من اول طرفدار اروین اسمیت به خاطر هوشش و استراتژیش و بعد لیوای به خاطر مهارت وشجاعت وفداکاریاش و بعد هانجی رویی هم باحال و هم باهوشه و هم جذابه

          پاسخ

          • emilua در پاسخ به آمستریدا

            شهریور 27, 1399

            کاملا باهات موافقم مخصوصا طبیعی بودن چهره ی کاراکتر های اتک باعث میشه که خیلی جذاب تر و بهتر جلوه کنن .
            منم دقیقا از اون سه تا کله پوک فوق العاده متنفرم مخصوصا میکاسا اکرمن !!!! واقعا نمیفهمم که چرا فامیل کسی مثل این با لیوای یکیه !!!!
            میکاسا یک صد هزارمه لیوای هم نمیشه !!!!
            هنوز که هنوزه بخاطر اون شمشیری که با پررویی و خودخواهی تمام گذاشت رو لیوای دلم میخواد تیکه تیکش کنم دختره ی نمک نشناس بی لیاقت رو!!
            اگه دقیق یادت باشه تو اون صحنه که لیوای انی رو تو 1 ثانیه جرواجر کرده بود و بعد میکاسای کله پوک خیلی سر خود عمل کرد و کم مونده بود که بره تو مشت تایتان مونث یا همون انی له بشه که لیوای نجاتش داد و در عوض پای خودش پیچ خورد !!!!!!
            میکاسای نمک نشناس بی لیاقت. با این وجود که لیوای نجاتش داده با خودخواهی تمام شمشیر گذاشت روش واقعا حالم به معنای واقعی کلمه از میکاسا بهم میخوره نفرت انگیز تر از این ندیدم تا حالا.

            پاسخ

        • آماندا در پاسخ به باران

          شهریور 27, 1399

          علاوه بر نظر قبلیم اضافه می کنم که شخصیتهای منفی اگر هم خیلی جذاب هستن، شما طراحی چهره اتک آن تایتانو نمی بینی چقدر طبیعی طراحی شدن

          پاسخ

    • آراد در پاسخ به arman

      مهر 23, 1398

      ببخشید یک درخواستی داشتم اگه میشه وقتی مقاله رو آپدیت کردین کیریتو داخل هنر شمشیر آنلاین رو داخلش نزارین من معذرت می خوام ولی واقعا خیلیارو درک نمیکنم که چرا اینقدر برای برای بعض ها جذابه بنظر من اون شتر مرغه تو ناروتو هم از کیریتو شخصیت پیچیده تری داره کیریتو هیچ چیز خاص و متفاوتی نداره خیلی معمولی شخصیت پردازیش خیلی بچگونست

      پاسخ

      • Spider 16 در پاسخ به آراد

        دی 19, 1398

        موافقم

        پاسخ

      • Mohammad در پاسخ به آراد

        مرداد 5, 1399

        ببخشید این نظر شخصیه منه امیدوارم به کسی برنخوره. ولی اره هزارتا شخصیت بهتر از کیریتو هست کیریتو از لحاظ ارت استایل واقعا خیلی معمولیو سادس خیلی معمولی:/ دقیقا مثل شخصیتای عادی پسر تو انیمه های عادی!
        من خودم به هیچ عنوان کیریتو از sao رو قبول ندارم! به نظرم شخصیتای فوق العاده ی دیگه ای هستن که شایسته این مقام بودن!‌‌

        پاسخ

    • Diana در پاسخ به arman

      آبان 8, 1398

      کانکی خیلیم خوبه حالا ایتاچی یه چیزی لولوش کیه دیگه اصلا

      پاسخ

      • باران در پاسخ به Diana

        فروردین 3, 1399

        عزیزم من خودم کانکی رو یکجورایی بیشتر از لولوش دوست دارم ولی می دونی تفاوت محبوبیتشون با لولوش چقدره؟
        لولوش خیلی خفنه و نبودش تو لیست بدترین اشتباه ممکنه

        پاسخ

    • باران در پاسخ به arman

      فروردین 3, 1399

      اولن که با لولوش و ایتاچی موافقم ولی کانکی هم جزو محبوب ترین شخصیت های تاریخه که کاملا شایسته‌ی این مقامشه و باید بگم اگه یکی به شخصیت مورد علاقت این رو بگه چی بهش میگی؟ -____-

      پاسخ

  12. آیلا

    شهریور 3, 1398

    لیستت خییییییلی مزخرفه
    پس شخصیت های عاشقان شیطانی کو ؟
    یا مثلا توموئه توی بوسه ایزدی ؟
    لیستتو تغییر بده

    پاسخ

    • Diana در پاسخ به آیلا

      آبان 8, 1398

      توموئه واقعا عالیه باید تو لیست میبود

      پاسخ

    • Spider16 در پاسخ به آیلا

      دی 19, 1398

      سلیقه شما مزخرف می باشد این انیمه ها اصلا جزو بدترین ها و با داستانی بی معنی هستند کسایی هم که مبگن کانکی بده شما قدرت درک این شخصیتو ندارین راستی چرا ارن و لیوای و لایت و مخصوصا لولوش نیستن

      پاسخ

      • باران در پاسخ به Spider16

        فروردین 3, 1399

        کاملا موافقم…آخه واقعا عاشقان شیطانی چی داره؟موضوع؟داستان قوی؟کاراکتر های جذاب؟ یه وندتا پسر که از صبح تا شب ریختن رو سر یه دختره خونشو می خورن…راستش از عاشقان شیطانی به معنی واقعی کلمه متنفرم

        پاسخ

        • همسایه در پاسخ به باران

          شهریور 10, 1399

          دقیقا از نظر داستانیو موضوع که کلا هیچی نیست.
          ولی اینکه گفتی کاراکتر های جذاب نداره کاملا برعکس! بخاطر همین کاراکتراشه که انقدر دخترا عاشقشن

          پاسخ

    • توکا در پاسخ به آیلا

      دی 29, 1398

      : — ا واقعا نمیدونم چی بگم بهت … واقعا

      پاسخ

    • باران در پاسخ به آیلا

      فروردین 3, 1399

      توی عاشقان شیژانی فقط لایتو و دوتا داداشش جزو صد شخصیت محبوب هستن…که اونا هم رتبشون زیر ۶۰ تای اوله

      پاسخ

  13. هلیا

    مرداد 18, 1398

    لولوش چرا نیست ؟؟؟ لولوش شخصیت انیمه ای یک جهانه تو اینترنت هم بزینین میاره برترین شخصیت انیمه ای که توی دنیا شناخته شده است

    پاسخ

  14. gintoki

    مرداد 18, 1398

    این لیست از بیخ غلطه
    گینتوکی واقعا استحقاق بودن تو این لیستو داشت
    ناراحتم کردین

    پاسخ

  15. Anime fan

    مرداد 11, 1398

    پس ساسکه کو ساسکه از گای و کاکاشی و جیرایا محبوب تره تازه کی گفته گای از کاکاشی محبوب تره

    پاسخ

    • باران در پاسخ به Anime fan

      فروردین 3, 1399

      گای خدایی محبوبه؟ گای باحاله ولی خدایی در حد بهترین ها نیست

      پاسخ

  16. m

    مرداد 7, 1398

    سلام داداش لیست جالبی بود اما akagami shanks کبیر رو ننوشتین دلخور شدم

    پاسخ

  17. Akpg10

    مرداد 2, 1398

    ناروتو و لوفی و ایچیگو بهترین ها هستن

    پاسخ

  18. محمد

    تیر 21, 1398

    رو چه حساب این لیستو نوشتین و فقط از یه سایت اخه خب یه جمله best anime catheters رو تو گوگل بنویسید خودش یه لیست از بیشترین جست وجو هارو میاره که لیوای هم توشونه سایت anime underground هم لیوای رو تو رتبه 28 گذاشته. تمام این شخصیت ها که بالاتر از لیوای هستن توانیمه خدشون جزو شخصیت های اول حساب میشن ولی لیوای با اینکه شخصیت فرعیه اینقدر معروفه و داره معروف تر هم میشه.
    حتی کنی دایی لیوای هم به نصف این شخصیتا میارزه

    پاسخ

    • Mahdi در پاسخ به محمد

      تیر 17, 1399

      دقیقا
      لیست بدون لیوای آکرمن کلا داغونه!

      پاسخ

    • ناشناس در پاسخ به محمد

      شهریور 8, 1399

      راستشو بخوای من کنی اکرمن دایی لیوای رو هم خیلی دوست دارم 😐

      پاسخ

    • سارا در پاسخ به محمد

      بهمن 19, 1399

      میگما به نظر میرسه انیمه زیاد میبینی 🤤 میشه اسم چند تا انیمه باحال رو بدی برم ببینم😃

      پاسخ

  19. محمد

    تیر 21, 1398

    لیوای کو پس

    پاسخ

  20. علی

    تیر 19, 1398

    پس لیوای کو ؟ لیوای که از میکاسا خیلی محبوب تره !!!لایتم نیست

    پاسخ