لیست 32 شخصیت برتر در تاریخ انیمه‌ها

مدتی است که انیمه بسیار محبوب و موفق شده است. دو دلیل این موفقیت عبارت اند از شیوه روایی خاص و استفاده از جلوه های جذاب بصری. اما شیوه خلق و نمایش شخصیت های انیمه بسیار جالب است. این عوامل باعث یکپارچگی داستان و جذب بیننده می شود. اگر شما از جمله طرفداران جدی انیمه باشید پس برخی از شخصیت ها را ترجیح می دهید. در این مقاله می خواهیم برترین شخصیت های انیمه را به شما معرفی کنیم. با پروشات همراه باشید.


30. کی شیرو، ورود به افق – Log Horizon

کی شیرو شخصیت اصلی این انیمه است که “َیروی استراتژیست” یا “ویلن در شیشه ها” نامیده می شود. او رهبر و بنیان گذار “ورود به افق” می باشد و به عنوان دانشجوی مهندسی از لحاظ اجتماعی بیدار است. بازی موردعلاقه او Elder Tale است که به مدت 8 سال آن را بازی می کند. این شخصیت تحسین برانگیز و قابل ستایش با خواندن طلسم دوستانش را درمان می کند.


29. لنکا اوتسوگی، گاد ایتر – God Eater

لنکا اوتسوگی قهرمان اصلی گادایتر است، یک شخصیت مهربان که هدفش محافظت از دیگران و نابودی آراگامی است، حتی اگر در این راه کشته شود. هدف اصلی او تکمیل پروژه آگیس است که تصور می کند با آن می تواند دیگران را نجات دهد. به سختی می توان عاشق لنکا نشد.

همچنین بخوانید: لیست 20 تایی بهترین انیمه های سینمایی جهان


28. سوما یوکهیرا، شوکوگکی نو سوما – Shokugeki no Soma

سوما یوکهیرای 15 ساله قهرمان اصلی این انیمه است که به همراه پدرش در رستوران خانوادگی یوکهیرا کار می کند. او دوست دارد یک آشپز تمام وقت شده و از پدرش پیشی بگیرد. سوما از تجربه های جدید خوشش می آید، حتی اگر این تجربه ها نتیجه بدی داشته باشند. او همیشه برای رقابت های آشپزی آماده است و از تهیه غذاهای جدید خوشش می آید. اگر از این انیمه خوشتان بیاد حتما این شخصیت را دوست خواهید داشت.


27. امی یوسا، شیطان نیمه وقت است – The Devil is a Part Timer

امیلیا جاستینا قهرمان دنیای این انیمه است. او موهای قرمز بلندی دارد که تا پاهایش می رسد و شیطان را تا زمین دنبال می کند تا مرگ او را ثابت نماید. او سپس قدرت هایش را از دست داده و باید از نام قلابی امی یوسا استفاده کند. امی در توکیوی ژاپن در یک مرکز تلفن کار می کند. مادر او یک فرشته و پدرش انسان بود. زمانی که امی کودک بود، لوسیفر، یکی از خدمتکاران شیطان به روستایشان حمله کرد و پدرش را کشت. به همین دلیل است که امی می خواهد مائو را از بین ببرد. او سپس عاشق مائو شد و در کنار او در مگ رونالد کار می کند. این شخصیت بسیار دوست داشتنی است.

همچنین بخوانید: 28 انیمه سریالی برتر تاریخ که باید تماشا کنید


26. یاتو، نوراگامی – Noragami

یاتو یک خدای جنگ است که می خواهد برای خود معبدی بسازد. او خود را یاتوی خدا می نامد اما نام اصلی اش یابوکو است. او همیشه لباس ورزشی به تن کرده و یک شال گردن به دور گردنش می پیچد. یاتو همیشه شماره تلفن اش را در مکان های عمومی می نویسد تا اگر کسی به کمک نیاز داشت از او کمک بخواهد. او از فوبیای ترس از فراموش شدن یا athazagoraphobia رنج می برد و به هیوری علاقه دارد. او به طور کلی یک شخصیت جالب و به یاد ماندنی است.


25. نیجیما، کنیچی: قویترین شاگرد – Kenichi The Mightiest Disciple

این انیمه بسیار جالب بوده و بزرگ ترین دلیل آن هم وجود شخصیت نیجیما است. چهره بیگانه مانند او طنز انیمه را افزایش داده و نقطه قوت او هم شخصیت پردازی و رفتار او در شرایط مختلف است. اگرچه او دانش آموزان ضعیف را اذیت می کند اما در حقیقت یک شخصیت مهربان و خوش قلب است.

همچنین بخوانید: 50 بازی برتر در تاریخ بازی های کامپیوتری: از نوستالژیک ها تا مدرن ها


24. میکاسا آکرمن، حمله تایتان – Attack of Titan

حمله تایتان یک انیمه اکشن است که بیننده را میخکوب می کند. میکاسا آکرمن یکی از جالب ترین شخصیت هاست که در مقابل تایتان ها خشن و در مقابل ارن یک دختر مهربان است. او یکی از اعضای باارزش ارتش بوده و برای نجات ارن هرکاری میکند.


23. بیاکویا کوچیکی، بلیچ – Bleach

بلیچ یک انیمه زیبا با داستان جالب و شخصیت های تاثیرگذار و صحنه های اکشن است. بیاکویا کوچیکی یکی از شخصیت های اصلی این چندگانه است که سرپرست دارودسته کوچیکی بوده و به قوانین و مرتبه های اجتماعی اهمیت زیادی می دهد. زمانی که روکیا برای اقامت طولانی مدت بر روی زمین با مجازات مرگ رو به رو شده و قدرت هایش را به انسان می دهد، کوچیکی اصلا هراسی به خود راه نمی دهد. به جای آن تصمیم می گرد خودش مجازات را اجرا کند. او در طی سری های مختلف تغییر می کند، مخصوصا پس از ملاقات با ایچیگو.

همچنین بخوانید: 25 انیمیشن برتر تاریخ سینما


22. جک سیاه، پسر فضایی – Astro Boy

جک سیاه یکی از جالب ترین شخصیت های چندگانه پسر فضایی است و به عنوان یک پزشک بااستعداد یکی از بهترین ها می باشد. ما او جواز پزشکی ندارد و به طور غیرقانونی کار می کند. نقطه قوت شخصیت جالبش است که گاهی اوقات از ثروتمندان بیش از حد پول گرفته و از فقرا هیچ پولی دریافت نمی کند. اگرچه در ظاهر حریص به نظر می رسد اما در حقیقت اینگونه نیست و برای کارهای خیریه پول درمی آورد.


21. آلوکارد، هلسینگ – Hellsing

شخصیت آلوکارد به همراه همراهانش دوست دارد همه تهدیدهای علیه انسان را از بین ببرد. اگرچه او نامیراست اما به دشمنانش اجازه می دهد او را شکست داده و احساس قدرت کنند. اما این حس قدرت کوتاه مدت است و او بازگشته و قدرت خود را ثابت می کند. او گاهی بسیار مهربان است، مانند زمانی که تصمیم می گیرد زندگی افسر جوان، سراس را نجات دهد.


20. جیرایا، ناروتو – Naruto

جیرایا به عنوان معلم ناروتو توانسته بر او تاثیر بگذارد و از او یک مرد بسازد. اگرچه در ظاهر یک فرد بی خیال است اما زمانی که پای ناروتو در میان باشد همه چیز فرق می کند. او همه چیز، از نین جیت سو تا مبارزه را به ناروتو می آموزد تا یک نینجای واقعی باشد. او در حقیقت برای ناروتو یک پدر کامل است.


19. هیسوکا، هانتر × هانتر – Hunter x Hunter

هیسوکا یکی از ضدقهرمان های اصلی این انیمه است که تشنه قدرت بوده و از فکر کردن به مبارزه در برابر مبارزان قوی لذت می برد. گاهی اوقات آنقدر تشنه مبارزه است که تنها با کشتن طرف مقابل راضی می شود. او در بیشتر قسمت ها برای گان و کیلوآ دردسر درست کرده و گاهی اوقات هم به آنها کمک می کند. او یکی از دلایل قدرتمندتر شدن گان است.


18. کودک مرگ، سول ایتر – Soul Eater

این انیمه درباره شینیگامی و سلاح های اوست.  این سلاح ها یا اسلحه های مرگ ساخته دست انسان ویژگی های خاصی داشته و به سلاح مرگبار تبدیل می شوند. کودک مرگ به عنوان یکی از قهرمان های انیمه نگهبان مرگ بوده و از دو سلاح قدرتمند لیز تامپسون و پتی تامپسون استفاده می کند. او شخصیت قدرتمندی است و به خوب بودن تک بعدی باور ندارد. او معتقد است که باید بین خیر و شر تعادلی برقرار باشد و تلاش می کند به این تعادل برسد.


17. سباستین میکلز، کوروشیتسوجی – Black Butler

سباستین میکلز خدمتکار سیل فانتومیو است و تا زمانی به او خدمت می کند که روحش آزاد شود. او در ظاهر جذاب و تاثیرگذار و در باطن یک شرور بد ذات است که گاهی برای لذت خودش از کمک به سیل سر باز می زند.


16. کاکاشی هاتاکه، ناروتو – Naruto

کاکاشی هاتاکه یکی از شخصیت های اصلی چندگانه ناروتو است که یکی از اولین معلمین او هم می باشد. او علاوه بر این اولین معلم سه شخصیت اصلی ساسوکه، ناروتو و ساکورا هم است. او توانست کار تیمی را به ناروتو بیاموزد و با آموزش تکنیک چیدوری در زندگی ساسوکه هم تاثیرگذار بود. کاکاشی دانش آموز میناتو، هوکای چهارم بود. او تا آخر کنار دانش آموزان خود مانده و به آن ها کمک می کند.


15. ایزومی شینیچی، کیسیجو – Parasyte

کیسیجو یک انیمه اکشن است که تا مدت ها در یادتان می ماند. ایزومی شینیچی یکی از قهرمان های اصلی این انیمه بوده که پس از ناتوانی کیسیجو در کنترل مغز او، کنترل دستش را برعهده می گیرد. نکته جالب درباره او این است که بین خیر و شر قدم گذاشته و معنای کامل انسانیت را نشان می دهد.


14. موتوکو کوسانگی، شبح درون پوسته – Ghost in the Shell

یک انیمه جالب با جلوه های بصری زیبا که یک فیلم ضعیف با بازی اسکارلت جوهانسون از آن ساخته شد. موتوکو کوسانگی از دوران کودکی در یک جسم مصنوعی بوده و با توانایی های جاسوسی خود می تواند یک سرباز توانا باشد. او در سری اول به دنبال هکری به نام پاپت مستر است. موتوکو در هنگام مبارزه بسیار خشن بوده و از این نظر اصلا زنانه نیست.


13. هانا، فرزندان گرگ – Wolf Children

هانا یکی از مهم ترین شخصیت های این انیمه زیبا در ژانر غیراکشن است، که عاشق یک گرگینه می شود. او با این وجود عاشق گرگینه است و از او باردار می شود. ام و یوکی به دنیا آمده و هردو همانند پدرشان گرگینه هستند. پس از مرگ همسر زندگی هانا با وجود فرزندان گرگینه اش مشکل می شود و او باید با عشق مادرانه از فرزندانش مراقبت کند.


12. هیمورا کنشین، رورونی کنشین – Rurouni Kenshin

رورونی کنشین یک انیمه اکشن درباره اواخر قرن هجده بوده و هیمورا کنشین شخصیت اصلی آن است. او بسیار مهربان بوده و به همه عشق می ورزد. او قسم خورده هرگز کسی را به قتل نرساند و شمشیری دارد که لبه تیز آن در جهت دیگر قرار داشته و استفاده از آن مشکل است. او همیشه مهربان و مودب بوده و دیگران را به خود ترجیح می دهد.


11. کن کانکی، توکیو غول – Tokyo Ghoul

کن کانکی شخصیت اصلی توکیو غول بوده که به عنوان یک موجود ترکیبی مجبور می شود در برابر همنوعان خود بایستد. او در این انیمه نیمه انسان و نیمه غول است و باید برای مقابله با غول ها در کنار انسان ها مبارزه کند. به همین دلیل باید غول های هم نوع خود را به قتل برساند. او در این سریال با حوادث مختلف که اغلب غم انگیز می باشد، رو به رو می شود.

همچنین بخوانید: 10 انیمه جذاب شبیه توکیو غول که باید تماشا کنید


10. مانکی دی.لافی، وان پیس – One Piece

مانکی دی.لافی شخصیت اصلی این اینمه اکشن است که از کودکی می خواسته دزد دریایی شده و خدمه خود را داشته باشد. خوردن یک میوه سمی در دوران کودکی باعث شده که دست هایش لاستیک مانند شوند. او مهارت هایش را گسترش داده تا بتواند یک دزد دریایی موفق باشد و اکنون توانسته گنج گل دی. راجر، دزد دریایی فقید را پیدا کند.


9. مایت گای، ناروتو – Naruto

در سریال ناروتو مایت گای یکی از معلمان آکادمی نینجاست که در ابتدا یک شخصیت ترسوست اما رفته رفته جایگاه مهمتری پیدا می کند. او که در زمینه نین جوت سو مهارتی ندارد هرروز سخت تمرین می کند که تا بتواند عدم توانایی خود را جبران کند. او با سعی و تلاش بهترین نینجای روستای لیف می شود. کاکاشی در نبرد بزرگ نینجا متوجه برتری گای نسبت به خودش خواهد شد.


8. پورت گاس دی، ایس، وان پیس – One Piece

دوباره به چندگانه وان پیس بازگشتیم. پورت گاس برادر مانکی دی.لافی است و از برادر کوچک ترش مودب تر و چابک تر است. او در مبارزات بسیار موفق و در شرایط دیگر هم از برادرش دلرحم تر می باشد. او توانایی های بسیاری داشته که در مبارزات از آن استفاده کرده و اجازه نمی دهد کسی به برادرش آسیب برساند.


7. سایتاما، وان پانچ من – One Punch Man

سایتاما یکی از محبوب ترین شخصیت های انیمه نسل خودش است که گرچه از زمان پخش این انیمه سه سال می گذرد اما همچنان محبوبیت خود را حفظ نموده است. هنوز منتظر فصل بعدی این انیمه هستیم که احتمالا سال بعد پخش شود. شخصیت او نوعی هجو شخصیت های دیگری است که خود را جدی گرفته اند. او یک ابرقهرمان کمدی است و با وجود قدرت زیادش می تواند با یک ضربه دشمن را شکست دهد. او یک پسر معمولی است و قدرت فیزیکی بالایش او را متفاوت کرده است.


6. شینجی ایکاری، نئون جنسیس اونگلیون – Neon Genesis Evangelion

در این انیمه علمی تخیلی شاهد فروپاشی انسانیت هستیم. تنها امید باقی مانده یک مبارزه رباتیک است که اوانجلیان نامیده می شود. شینجی ایکاری شخصیت مهمی است که با وجود علمی تخیلی بودن سریال، شبیه انسان های معمولی است. او سعی می کند قدرت خود را به پدرش نشان دهد و از یک کودک به یک قهرمان نجات دهنده بشر تبدیل می شود. مراحل مختلفی که او به آن ها وارد می شود بسیار جالب هستند.


5. ناروتو اوزوماکی، ناروتو – Naruto

ناروتو شخصیت اصلی انیمه ناروتو است که می خواهد بزرگ ترین نینجا باشد و به بزرگ ترین هوکای روستایش بدل می شود. اگرچه مردم او را با نیروهای اهریمنی دشمن مرتبط می دانند اما او مسیر درست را انتخاب کرده است. ذات پاک و تمایل اش برای حفاظت از مردم باعث شد که نگرش دیگران به او عوض شود. او در فصل آخر ” بوروتو: ناروتو نسل‌های بعدی” با هیناتا ازدواج کرده و هوکای فعلی است.


4. اش کچوم، پوکمون – Pokemon

اش کچوم در کنار پیکاچوی محبوب اش یکی از محبوب ترین شخصیت های پوکمون می باشد. او با وجود اینکه برای رویارویی تلاش بسیاری می کند، الهام بخش بسیار خوبی است. او حتی از شکست ها هم درس گرفته و برای بهتر شدن تلاش می کند. به همین دلیل می تواند به کودکان و بزرگسالان انگیزه دهد.


3. پسر فضایی، پسر فضایی – Astro Boy

شاید تصور کنید پسر فضایی یک انیمه کودکانه است، حق با شماست، اما این شخصیت می تواند در این فهرست قرار گیرد. زیرا این شخصیت خلق شده توسط تزوکا اوسامو، پدر انیمه، یکی از موفق ترین انیمه های چندگانه است. او از نظر نشان دادن اهمیت انسانیت همانند شینیچی در ” کیسیجو ” می باشد. اگرچه او ربات است اما می تواند الهام بخش کودکان و بزرگسالان اطرافش باشد. زمانی که ژاپن مشغول ترمیم خویش بوده خلق پسر فضایی ایده بسیار خوبی بود.


2. ال، دفتر مرگ – Death Note

یکی از بهترین انیمه های کاراگاهی که شخصیت ال در کنار لایت یاگامی با استفاده از دفتر مرگ همگان را کنار می زد. بینندگان با اگاهی درباره نبوغ این شخصیت عاشق او شدند زیرا به سرعت توانست به نقش لایت در قتل های کیرا پی ببرد. اگرچه او در نزدیکی پایان انیمه جان خود را از دست می دهد اما تاثیر خوبی به جا خواهد گذاشت.

همچنین بخوانید: 10 انیمه جذاب شبیه دفتر مرگ (Death Note) که باید تماشا کنید


1. اسپایک اسپیگل، کابوی بیباپ – Cowboy Bebop

یک انیمه ماجراجویانه با شخصیت های شکارچی که تا مدت ها در یادتان می ماند. اسپایک یکی از شکارچیان این انیمه است که در کنار جت بلک، با سفینه ببوپ به ماجراجویی می پردازند. اسپایک یکی از بهترین شخصیت های این انیمه است که در ابتدا به عنوان یک مبارز موفق با قدرت جاسوسی کار خود را آغاز کرده و به تدریج نقش اش مهم تر می شود. نکته جالب درباره او، گذشته این شخصیت و از دست دادن عشق اش جولیاست.  با دانستن درباره گذشته او شخصیت اش عمق بیشتری می یابد.


بنا به درخواست مکرر کاربران، شخصیت‌های زیر نیز به این لیست اضافه شد.

لیوای آکرمن، حمله به تایتان‌ – Attack on Titan

بدون شک اگر شخصیت “لیوای آکرمن” در انیمه مشهور “حمله به تایتان” وجود نداشت، این انیمه از یک کمبود و ضعف بزرگ برخوردار می‌شد که به هیچ طریقی قابل جبران نبود. این شخصیت حتی از شخصیت اصلی یعنی ارن پرطرفدارتر است و توانایی‌های او در مبارزه با تایتان‌ها خاص و تکرارنشدنی هستند. لیوای آکرمن بامهارت‌ترین، بااستعدادترین و قدرتمندترین شخصیت انیمه حمله به تایتان است که تاکنون بارها این ویژگی‌هایش در طول داستان به مخاطبان ثابت شده‌است.


لولوش لامپروژ، کد گیاس – Code Geass

لولوش لامپروژ ولیعهد سابق بریتانیا به‌ همراه خواهرش نانالی به عنوان مهره‌هایی در بازی سیاست به ژاپن فرستاده می‌شوند تا با دادن احساس امنیت دروغین به ژاپن، بریتانیا بتواند این کشور را فتح کند. هفت سال پس از این اتفاقات، یک روز لولوش به طور اتفاقی درگیر یک حمله‌ی تروریستی می‌شود و با دختری به نام C.C ملاقات می‌کند که با دادن قدرتی به نام گیاس به او، جانش را نجات می‌دهد. قدرت گیاس به لولوش به شرط اینکه بتواند با افراد ارتباط چشمی برقرار کند این امکان را به او می‌دهد که به آن‌ها هر دستوری که می‌خواهد بدهد. لولوش که یکی از باهوش‌ترین شخصیت‌ها در دنیای انیمه محسوب می‌شود، حالا با به دست آوردن این قدرت قرار است چه کند؟


امیدواریم از خواندن این مقاله لذت برده باشید. البته هزاران شخصیت دیگر در دنیای انیمه خلق شده است، اما در این لیست تصمیم داشتیم علاوه بر محبوب بودن شخصیت، نقش آن نیز در انیمه‌اش بسیار پر رنگ باشد. اگر شخصیت مورد نظر شما در لیست نبود در بخش نظرات برای ما بنویسید.

منتظر شنیدن نظرات شما هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (1221)

بستن فرم

  1. F.v.2005

    خرداد 1, 1399

    کیریتو آخه! بین همه انیمه ها کیریتو ی هنرشمشیرزنی انلاین بهترینه ✋🏻

    پاسخ

  2. AdrianAgrast

    اردیبهشت 27, 1399

    چرا ساسوکه ایتاچی تاکومی اوسویی سایتاما و ……. رو نذاشتین البته شاید اونهایی که گذاشتین خوب باشن ولی اینها هم خیلی خوبن

    پاسخ

  3. Hasseen

    اردیبهشت 25, 1399

    نه لایت از دت نوت هست
    نه ایتاچی از ناروتو
    نه اون دختره از انیمه میرای نیکی
    نه اون شرور فصل اول انیمه سایکو پاس
    اصلا قبول ندارم😑😑😑😑😑

    پاسخ

    • AdrianAgrast در پاسخ به Hasseen

      اردیبهشت 27, 1399

      باهات موافقم

      پاسخ

    • عرشیا در پاسخ به Hasseen

      تیر 30, 1399

      داش به اسم بگو ولی کلا میخوام بگم شما ها که میگین ایتاچی اصلا یک بار کله انیمه ناروتو رو دیدین قبول دارم ایتاچی واقعا واقعا قویه حتی بعد مرگش هم دیدیم چه کرد که جای تحسین داشت ولییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
      به گرد پای حتی یکی از اعضای خانواده اوتسوسکی هم نمیرسه بابا من اینو به کی بگم رو دسته اونا نیست شما برین یه سرچ قویترین افراد انیمه ناروتو بزنین ببین مثلا بین 50 تا چندتاشون از اوتسوسکی ها بودن بابا اینا خدا هستن اصلا رو دستشون نیست هر چند که به نظرم فقط و فقط ناروتو رو عشق است و بس حالا بیا بگو باز مایت گاااای رو میزارن بابا اون کلا یه جا تموم زورشو رو کرد بازم از مادارا اوچیها شکست خورد داشت میمرد حالا باز مایت گای رو بزارین لیست واقعا ناقصه

      پاسخ

  4. amir

    اردیبهشت 18, 1399

    لایت یاگامی نیست چرا:/

    پاسخ

    • Danial در پاسخ به amir

      اردیبهشت 27, 1399

      چون لایت خود خواه و بی لیاقته

      پاسخ

      • northdi در پاسخ به Danial

        خرداد 25, 1399

        لایت برعکس ال عشق من بود……

        پاسخ

      • am در پاسخ به Danial

        مرداد 4, 1399

        دقیقا خوشم ازش نیومد بنظرم شخصیت ال خیلی بهتر بود

        پاسخ

        • Sasha..Gamer در پاسخ به am

          مرداد 4, 1399

          صد درصد ال بهتره👍

          پاسخ

      • Dark.man در پاسخ به Danial

        مرداد 16, 1399

        لایت شخصیت واقعا فوق العاده عالیییییه
        چون در عین اینکه میتونی ازش در حد مرگ متنفر باشی میتونی همزمان عاشقشم باشی و واسش احترام قائل شی ، انتظار داشتم تو لیست ببینمش:)

        پاسخ

        • o در پاسخ به Dark.man

          شهریور 8, 1399

          دقیقا
          من هم ازش متنفر بودم هم دوسش داشتم ولی موقع مرگش خیلی ناراحت شدم
          هر چند ال رو هم خیلی دوست داشتم به نظرم با مرگ ال داستان خیلی افت کرد.

          پاسخ

      • YASAMAN در پاسخ به Danial

        آذر 16, 1399

        داش لیست مال کاراکتر های پرطرفداره …
        نه کاراکتر های بچه مثبت😐

        پاسخ

  5. Gelare

    اردیبهشت 17, 1399

    الان خیلی انیمه های جدید اومده که طرفدار داره مثلا سگ های ولگرد بانگو شخصیت دازای خیلی محبوب
    یا لیوای تو اتک :/
    اگه میشه تودوروکی شوتو یا باکوگو کاتسوکی از مای هیرو آکادمی هم بزارید البته این نظر منه شاید خیلی ها قبول نداشته باشن

    پاسخ

  6. Mehmet

    اردیبهشت 5, 1399

    واقعا جای ناتسو دراگونیل خالی بود

    پاسخ

  7. Amir

    فروردین 23, 1399

    لیست خوبی هست اما چرا ایچیگو کوروساکی از انیمه بلیچ رو قرار ندادید

    پاسخ

  8. ..N..

    فروردین 11, 1399

    اونایی که میگن کانکی خوبه و برای عزیزانش چه کارها که نکرد بد نیست به کد گیاس و شخصیت فوق العاده ش یعنی لولوش هم یه نگاهی بندازن(اگه ندیدن)و تا آخرش هم نگاه کنن. هر چند من هم با کانکی موافقم و هم با لولوش. خواهش میکنم بد برداشت نکنید

    پاسخ

    • Arsadat27 در پاسخ به ..N..

      تیر 24, 1399

      یوسا امی که نه عاشق مائو شد نه باهاش کار میکرد:/

      پاسخ

  9. س.ز

    فروردین 3, 1399

    ارن یگر و لیوای اکرمن رو بدجوری یادت رفت مخصوصا ارن😍😍😍

    پاسخ

    • sss در پاسخ به س.ز

      تیر 19, 1399

      لیوای رو موافقم
      ولی ارن جزو شخصیت های برتر نیست و نخواهد بود
      ولی لیوای کلی محبوبه

      پاسخ

      • Pf در پاسخ به sss

        تیر 21, 1399

        من خودم از طرفدارای لیوای ام ولی باز هم به پای ارن یگر نمی رسه. اصلا بدون وجود ارن اتک ان تایتان معنایی نداشت.

        پاسخ

        • Mohsen در پاسخ به Pf

          تیر 28, 1399

          کی گفته لیوای به پای ارن نمیرسه!!؟😐 لیوای هزار برابر بهتر از ارنه:/ حرفت خیلی غیرمنطقیه از این لحاظ ک میگی ارن به پای لیوای نمیرسه:| درسته که ارن شخصیت اصلی داخل اتکه ولی داخل انیمه ی خودش خفن به حساب میاد اما لیوای کلا نسبت به کاراکتر های انیمه های مختلف خفن و محبوب تره

          پاسخ

          • Berrie S.TNR در پاسخ به Mohsen

            تیر 31, 1399

            اخ گفتی /:

            پاسخ

          • Mohsen در پاسخ به Mohsen

            مرداد 3, 1399

            چرا اشتباهیی نوشتم😅 درستش اینه:***حرفت خیلی غیر منطقیه از این لحاظ ک میگی لیوای به پای ارن نمیرسه:||

            پاسخ

            • am در پاسخ به Mohsen

              مرداد 4, 1399

              خخخخخ من نفهمیدم اشتباه نوشتی

              پاسخ

          • am در پاسخ به Mohsen

            مرداد 4, 1399

            من بخاطر لیوای انیمه رو دیدم اصلا میکاسا چرت ترینش بود اول لیوای بعد ارن

            پاسخ

            • Sasha..Gamer در پاسخ به am

              مرداد 4, 1399

              دقیقااااا
              میکاسا واقعنم چرت ترین بود ی شخصیت مزاحم و رو اعصاب😑😑

              پاسخ

          • آزاده در پاسخ به Mohsen

            اردیبهشت 7, 1400

            برای اون آقا ارن بهتره برای شما لیوای.اما سعی نکنید نظرتون رو تحمیل کنید.لیوای از ارن بهتر نیست هردو کاراکترهای عالی ای هستن و طرفدار های خودشونو دارن

            پاسخ

        • Sasha..Gamer در پاسخ به Pf

          مرداد 4, 1399

          ارن به پای لیوای نمیرسه؟😑 اگه میخوای بگی ارن قویه که دیگه همه می دونن قویترین شخصیت اتک لیوایه😏

          پاسخ

        • Levi.fan در پاسخ به Pf

          مرداد 5, 1399

          چی چی میگی برای خودت میدونی اگه لیوااااااااااااااااای نباشه اتک نصف بیشتر فناشو از دست میده داداش دیگه چرت نگو تو خودت بهتر میدونی ارن به پای لیوای نمیرسع پس برعکس نکن جملرو!
          تو بیشتر مواقع هم این لیوای بود که ارنو نجات میداد وگرنه ارن زره ای هم عرضه نداشت از یک جا خوندم نوشته بود ارن تو حالت انسانی فقط یک تایتان کشته بعد اومدی اینجا میگی لیوای به پاش نمیرسه؟-_____- به نظرم برررترین شخصیت چه جهانی چه تو اتک لیوای اکرمنه این شخصیت واقعا فوق العادس هم جذابه و هم مهمتر از اون خیلی قوووویه فکر کن انسانیشو انقدر قویه تو حالت تایتانیش که دیگه……………………… بعد بیا بگو لیوای به پای ارن نمیرسه——-__________________———

          پاسخ

          • سلام در پاسخ به Levi.fan

            اسفند 10, 1399

            فکر کنم فقط به خاطر لیوای اتکو دیدی . اتک ویژگی های مثبت زیادی داره و قطعا با حذف کاراکتر لیوای نصف طرفدار هاش رو از دست نمیده . درضمن مرگ قهرمانانه برای یک کاراکتر خیلی هم زیبا و خوبه

            پاسخ

        • ناشناس در پاسخ به Pf

          شهریور 8, 1399

          برای من همین که لیوای آکرمن تو لیست هست کافیه:)

          پاسخ

      • ارام در پاسخ به sss

        مرداد 4, 1399

        لیوای بهترین شخصیت انیمه ایه ک تو عمرم دیدم

        پاسخ

        • Sasha..Gamer در پاسخ به ارام

          مرداد 4, 1399

          اوهوم برترین شخصیت لیوای اکرمنه اصلا لنگه نداره لیوای و ال برترین شخصیت انیمه ای هستن که تا حالا دیدم👍👍

          پاسخ

      • آزاده در پاسخ به sss

        اردیبهشت 7, 1400

        ارن جزو شخصیت های برتر تاریخ انیمه هست و خواهد بود .تعصب رو بزارید کنار

        پاسخ

    • Dark.man در پاسخ به س.ز

      مرداد 16, 1399

      اگه مثلا میگفتی فقط لیوای اکرمن میگفتم درود به شرفت. ولی ارن اخه ؟؟؟؟ 😐 😐 😐 منظورم اینه که ارن!?!?! جدا ارن عمق شخصیتی خاصی نداره که بخواد بیاد تو لیست یعنی اون چیزی که داره رو توی این لیست 3 نفر دیگه هم دارن:|

      پاسخ

      • همسایه در پاسخ به Dark.man

        شهریور 10, 1399

        اقا دمت گرم همینو بگو😂😂😂

        پاسخ

      • سلام در پاسخ به Dark.man

        اردیبهشت 7, 1400

        خیلی عذر میخوام ارن عمق شخصیتی نداره ولی لیوای داره؟

        پاسخ

  10. abolfazl

    فروردین 3, 1399

    چرا کوروسنسه تو این لیست حضور نداره؟؟؟

    پاسخ

  11. باران

    فروردین 3, 1399

    خب…به نظرم اون هایی رو که گذاشته بودی رو درست شماره بندی کرده بودی ولی خدایی محبوب ترین شخصیت انیمه ای بی شک لولوش بوده و هست و البته تو انیمه ناروتو ایتاچی محبوب ترینه…توی اتک هم قژعا لیوای محبوب ترینه و مطمئنا میکاسا از اون محبوب تر نیست…تازه یونو گاسای از هر جهت از میکاسا بهتره البته من خودم طرفدار هردو هستم ولی یونو گاسای بهترین شخصیت مونث از نظر من بوده و هست
    در هر حال جای خیلی ها خالی بود ولی قطعا مقام اول باید مال لولوش می بود نه این مرده که تا به حال قیافشم ندیدم،به جای پسر فضایی اخدبوقی لیوای و ایتاچی رو میزاشتین

    پاسخ

    • عرشیا در پاسخ به باران

      تیر 30, 1399

      عزیزم به نظرم تو فقط و فقط نظره خودتو دادی و اصلا با آمار کاری نداشتی کی گفته تو ناروتو محبوب ترین ایتاچی بوده شما ها که اینو میگین مشخصه اصلا انیمه ناروتو رو تا آخر ندیدن از همه پر طرفدار تر خوده ناروتوس چون با وجود تموم سختیایی که کشید باز به آرزوش رسید ولی من نمیگم ایتاچی محبوب نیست چرا اتفاقا من خودمم عاشق ایتاچیم و بعد از فهمیدن ماجراش با خاندان اوچیها اشکم در اومد ولی از اول حدسش رو میزدم خیانت کار نباشه ولی نه دیگه اینجوری و انقد خفن ولی با اون بخش پسره فضایی موافقم چی بود آخه این حالم بد شد اه

      پاسخ

  12. زهرا

    اسفند 22, 1398

    سلام ، ببخشید اما وان پیس شخصیت های فوق العاده ای داره که همه دوسشون دارن که اونارو نزاشتین؛زورو شنکس از همه مهم تر چرا ترافالگار دی واتر لاو رو نزاشتین تو نظر سنجی انیمه دوم شده بود ایتاچی و میناتو هم که نیست واقعا اینا محبوب ترینن؟!

    پاسخ

    • امیرحسین در پاسخ به زهرا

      دی 3, 1399

      دقیقا از وان پیس خیلیا می تونستن باشن شنکس زورو دوفلامینگو مارکو کاتاکوری وایت برد راجر ترافالگار واتر لا همه اینا فوق العاده بودن

      پاسخ

  13. نازنین

    اسفند 12, 1398

    خیلی خوب بود در ضمن شخصیت های شیل فانتوم هایو از خادم سیاه ، توکا از تکیو غول ، آندرتیکر از خادم سیاه و( ایکی) از انیمه فراموشی رو هم اضافه کنید و تعداد رو به ۳۴ نفر افزایش بدید

    پاسخ

  14. رهام

    اسفند 10, 1398

    جای ایتاجی که خیلی خالی است ولی چرا گاسای یونو از انیمه خاطرات اینده رو نزاشتی این شخصیت بهترین است من خودم یکی از قشنگترین انیمه هایی که دیدم این بود وواقعا چرا لیوای تو این لیست نیست من میگم لیوای رو اضافه کنی خیلی بهتر میشه قبول کن که چندتا اشتباه تو لیست داری که باید درست بشه و هنر شمشیرزنی انلاین هم باید 1 یا 2 تا میزاشتی لیست بد نیست ولی میتونه خیلی بهتر بشه من انیمه های زیادی دیدم ولی باید دکتر تنمار هم برای انیمه ی هیولا رو میزاشتی ممنون به خاطر لیست ولی خیلی ایرادداره بهتر کن لطفا اون لیست 50 تا انیمه برتر هم خوبه اون مشکلی نداره ولی این داره و اون های که میگن کانکی نباید باشه اشتباهی بزرگی دارند میکنند کانکی شخصیت خوبی است و انیمه گاد ایتر هم خوبه برین اون رو ببینید

    پاسخ

  15. Atena

    اسفند 10, 1398

    عکس یاتو رو عوض کنین :/ این همه عکس خوشگل و جیگر داره این چه عکسیه واسش گذاشتین 😐
    نوراگامی خیـــــــلی خوبه

    پاسخ

    • عرشیا در پاسخ به Atena

      تیر 30, 1399

      موافقم عکسا اصلا خوب نیست و اگه کسی نشناسه جذب نمیشه مخصوصاااااااا عکس ناروتو بابا تو حالت نهاییش که هم رفته تو حالت روباه نه دمش و هم تو حالت دانای شش طریقتش که کله بدنش یه چی بین زرد و نارنجی میشه و… رو خیلی خفن تره نه این عکس بچگیاش هرکی ببینه فکر میکنه یه معلول ذهنی چیزیه

      پاسخ

  16. هیده رو از انیمه توکیو غول جا انداختی

    پاسخ

  17. اوتاکو

    اسفند 6, 1398

    انیمه ایسکای خوب من Re : zero , yojo senky , overlord , konosoba و angel beats رو پیشنهاد میکنم حتما نگاه کنید.

    پاسخ

    • Himesamaa در پاسخ به اوتاکو

      مرداد 15, 1399

      اولا درستش اینه youjo senki نه Yoko senky!!!! لامصب youjo senki محشر بود یعنی چه حالی کردم با شخصیت اصلیش😖
      بهترین انیمه های ایسکای از نظر من youjo senki و re:zero هستن angel beats رو هم هنوز ندیدم پس نظری نمیدم دربارش

      پاسخ

  18. آبتین

    اسفند 1, 1398

    شخصیتای انتخاب شده واقعا اکثریتشون به جا انتخاب شدن واقعا با دقت انتخاب شدن ویه نکته جالبی که وجود داره تو انتخاب این شخصیتها تفاوت وجود درونی این شخصیتا با چیزی که در ظاهر نشون میدن بطور مثال هیسوکا که هر کس به نظرش بدترین فرد داستان باشه ولی در حال این فرد تو رشد دو شخصیت اصلی این داستان تاثیر بسزایی داشته یا ال در دفترچه مرگ که به ظاهر فردی گوشه گیر و ضعیفی به نظر میرسه ولی یه مغز متفکر داستان یا کانکی توکیو غول که یه دانشجو معمولی بود ولی در موقعیت های حساس انتخاب های رو انجام میده که هر فردی رو شوکه میکنه سوما شخصیت جذاب جنگ غذا که اصلا از باخت نمیترسه ……………خلاصه اینکه شخصیت ها خیلی نکته سنج و با ظرافت انتخاب شدن

    پاسخ

  19. ک

    بهمن 18, 1398

    بسوزین لیوای نیست ولی کانکی هست . *** اخ چی لیوای به کانکی میخوره . قیافش 🤣

    پاسخ

    • Mahdi در پاسخ به ک

      تیر 17, 1399

      مگه قراره کاراکترارو بر اساس قیافه انتخاب کنن؟!! یعنی همینقدرم نمیدونی
      هه واقعا که اتاکو بودنت تو حلقم
      اولا که لیوای فقط با قدرت انسانیش انقدر قویه صد تا تایتانو خاک میکنه
      و در مورد قیافشم که خداییش خیلی جذاب و خفنه

      پاسخ

      • سلام در پاسخ به Mahdi

        اسفند 10, 1399

        منم لیوایو دوست دارم اما از لحاظ قیافه هیچ جذابیتی توش ندیدم

        پاسخ

    • Sss در پاسخ به ک

      تیر 19, 1399

      والا لیوای از کانکی خیلی بهتره
      تا الان از لیوای باجذبه تر ندیدم!! باید فورا ب چشم پزشک مراجعه کنی!

      پاسخ

      • am در پاسخ به Sss

        مرداد 4, 1399

        صد در صد لیوای بهترینه

        پاسخ

    • Sss در پاسخ به ک

      تیر 19, 1399

      ال که برام جای خودشو داره یکی از محبوب ترین کاراکترامه
      و اینکه خیلی تعجب کردم دیدم لیوای و لولوش نیستن از برترین کاراکتران و واقعا هم باید حتما تو لیست قرار میگرفتن جفتشون تو میانگین کلی جزو ده تای برترن!!

      پاسخ

      • am در پاسخ به Sss

        مرداد 4, 1399

        دارم میمیرم چرا لیوای نیسسسسسسسسسسس

        پاسخ

        • Levi.fan در پاسخ به am

          مرداد 5, 1399

          لیوای خفن ترین و بهترین کاراکترو نزاشتن تو لیست مگه میییییشه اخه؟؟

          پاسخ

    • Levi.fan در پاسخ به ک

      مرداد 5, 1399

      یعنییییی توووووو………………………………… لیوای خیلی خفن تر قویتر و جذاب تره بدون هیچ شکی صد دررررصد لیوای رو انتخاب میکنم چون لیاقتش بیشتره و مهم تر از اون تکه با هر کسی قابل مقایسه نیست😎!
      بعد میان میگن اگه یکی به کاراکتر مورد علاقتون توهین کنه چیکار میکنین!!!!!! این تمه هم نمونش☝🏻😑 وقتی هیچی نمیدونی حرف نزن خواهشا.
      تو کوری نمیبینی اگه قیافه نداشت و جذاب نبود از بین پنجاه و خورده ای پسر جذاب انیمه ای رتبه ی دوم رو نمیااااورد خداااییش😏😏😏😏😏

      پاسخ

      • س در پاسخ به Levi.fan

        اسفند 10, 1399

        اون لیس ۵۰ تا کاراکتر جذاب انیمه ای رو یکی اومده بود بر طبق سلیقه خودش نوشته بود اون واسط معیار نباشه .
        اصلا لیستش ….. ‌. خیلی مسخره بود رتبه بندی هاش . لیوای هم از لحاظ قیافه خدایی هیچی نداره . خود ایسایاما گفته زیباییش از دید افراد تو انیمه دو از ده 😂ارن نه از ده ، میکاسا هشت از ده ، هانجی شیش از ده ، آرمین پنج از ده و…. تقریبا زشت ترین فرد اتکه . ،😂

        امااااا…. به لحاظ شخصیتی از کامل ترین و پردازش شده ترین کاراکتر های دنیاست .

        پاسخ

    • M_h_n4327 در پاسخ به ک

      مرداد 27, 1399

      😐😐😐😐

      پاسخ

    • o در پاسخ به ک

      شهریور 8, 1399

      واااا 😐 😐 😐 😐 😐 😐
      همینه دیگه به شخصیت مورد علاقه دیگران توهین میکنین بعد اگه ی چی درباره کانکی بگن بهتون برمیخوره 😐 واقعا متاسفم براتون.

      پاسخ

    • Meri در پاسخ به ک

      شهریور 12, 1399

      😐
      قبلش برو یکم تحقیق کن بعد بیا کامنت بزار 😑
      بد نیست یک سر به لیست هات ترین کاراکتر های پسر انیمه ای سال 2020 بزنی 😎
      لیوای جزو سه تای اول بود💪🏻
      ولی کانکی جزو دوازده تای اولم نبود 🤭

      پاسخ

      • xsax در پاسخ به Meri

        شهریور 21, 1399

        دوازده تای اول که هیچ کانکی جزو صد تای اولم نبود از بین 115 شخصیت تو رتبه 112 قرار داره همون اخره اخره اخر. من که میگم تو لیست نمیزاشتنش بهتر بود خخخخخخخخخ

        پاسخ

  20. Sevin.16

    بهمن 3, 1398

    پس چرا ایتاچی ولولوش واوسویی ومخصوصا لیوای بینشون نبودن؟لیوای ولولوش خیلی از کانکی محبوب ترن!

    پاسخ

    • Kakashi در پاسخ به Sevin.16

      مرداد 5, 1399

      متاسفانه نه لیوای رو اوردن تو لیست
      ن کاکاشی
      ن لولوش
      ن ایتاچی:/
      دیگه تا اخرشو میشه خوند
      بهترین شخصیتا همینان واقعا لیاقت بودن تو لیست رو دارن!! نصف بیشتر شخصیتایی ک تو لیستن واقعا لیاقتشو ندارنو خیلی بی ارزش و مسخرن!!! جای اینا میزدی لیوای ایتاچی کاکاشیو لولوش رو اضافه میکردی اونوقت میشد لیست درست و حسابی!

      پاسخ

    • Levi.fan در پاسخ به Sevin.16

      مرداد 5, 1399

      صد درصد لیوای بهترینه!!!
      فقط با قدرت انسانیش انقدرِ قویه اگه تبدیل به تایتان بشه که خودتون می دونید😏😏😏

      پاسخ

      • ناشناس در پاسخ به Levi.fan

        شهریور 8, 1399

        درسته.
        لیوای خیلی خیلی قویه.
        ولی اکرمنا نمیتونن تبدیل به تایتان بشن!

        پاسخ

        • همسایه در پاسخ به ناشناس

          شهریور 10, 1399

          از کجا مطمئنی که خاندان اکرمن نمیتونه تبدیل به تایتان بشه؟؟؟
          تو اون قسمت که از لیوای بخار تایتان بلند شد پس لیوای تایتان شیفتره

          پاسخ

          • what tine در پاسخ به همسایه

            شهریور 12, 1399

            منم میگم لیوای تایتان شیفتره
            ولی اینکه گفتی اکرمن ها نمیتونن تایتان بشن رو اگه میشه منبعش رو لطف کن بنویس😁

            پاسخ

      • آزادی در پاسخ به Levi.fan

        اردیبهشت 7, 1400

        😐😂عزیزم قدرت انسانی کدومه؟آکرمن ها نتیجه ی آزمایش روی تایتان هان انسان عادی نیستن.نکنه واقعا فکر کردی همینجور الکی قوین؟قدرت آکرمن همون قدرت تایتانه یعنی یک تایتان در قالب انسان.حرفهای خنده داری میزنید واقعاً!!

        پاسخ