لیست 32 شخصیت برتر در تاریخ انیمه‌ها

مدتی است که انیمه بسیار محبوب و موفق شده است. دو دلیل این موفقیت عبارت اند از شیوه روایی خاص و استفاده از جلوه های جذاب بصری. اما شیوه خلق و نمایش شخصیت های انیمه بسیار جالب است. این عوامل باعث یکپارچگی داستان و جذب بیننده می شود. اگر شما از جمله طرفداران جدی انیمه باشید پس برخی از شخصیت ها را ترجیح می دهید. در این مقاله می خواهیم برترین شخصیت های انیمه را به شما معرفی کنیم. با پروشات همراه باشید.


30. کی شیرو، ورود به افق – Log Horizon

کی شیرو شخصیت اصلی این انیمه است که “َیروی استراتژیست” یا “ویلن در شیشه ها” نامیده می شود. او رهبر و بنیان گذار “ورود به افق” می باشد و به عنوان دانشجوی مهندسی از لحاظ اجتماعی بیدار است. بازی موردعلاقه او Elder Tale است که به مدت 8 سال آن را بازی می کند. این شخصیت تحسین برانگیز و قابل ستایش با خواندن طلسم دوستانش را درمان می کند.


29. لنکا اوتسوگی، گاد ایتر – God Eater

لنکا اوتسوگی قهرمان اصلی گادایتر است، یک شخصیت مهربان که هدفش محافظت از دیگران و نابودی آراگامی است، حتی اگر در این راه کشته شود. هدف اصلی او تکمیل پروژه آگیس است که تصور می کند با آن می تواند دیگران را نجات دهد. به سختی می توان عاشق لنکا نشد.

همچنین بخوانید: لیست 20 تایی بهترین انیمه های سینمایی جهان


28. سوما یوکهیرا، شوکوگکی نو سوما – Shokugeki no Soma

سوما یوکهیرای 15 ساله قهرمان اصلی این انیمه است که به همراه پدرش در رستوران خانوادگی یوکهیرا کار می کند. او دوست دارد یک آشپز تمام وقت شده و از پدرش پیشی بگیرد. سوما از تجربه های جدید خوشش می آید، حتی اگر این تجربه ها نتیجه بدی داشته باشند. او همیشه برای رقابت های آشپزی آماده است و از تهیه غذاهای جدید خوشش می آید. اگر از این انیمه خوشتان بیاد حتما این شخصیت را دوست خواهید داشت.


27. امی یوسا، شیطان نیمه وقت است – The Devil is a Part Timer

امیلیا جاستینا قهرمان دنیای این انیمه است. او موهای قرمز بلندی دارد که تا پاهایش می رسد و شیطان را تا زمین دنبال می کند تا مرگ او را ثابت نماید. او سپس قدرت هایش را از دست داده و باید از نام قلابی امی یوسا استفاده کند. امی در توکیوی ژاپن در یک مرکز تلفن کار می کند. مادر او یک فرشته و پدرش انسان بود. زمانی که امی کودک بود، لوسیفر، یکی از خدمتکاران شیطان به روستایشان حمله کرد و پدرش را کشت. به همین دلیل است که امی می خواهد مائو را از بین ببرد. او سپس عاشق مائو شد و در کنار او در مگ رونالد کار می کند. این شخصیت بسیار دوست داشتنی است.

همچنین بخوانید: 28 انیمه سریالی برتر تاریخ که باید تماشا کنید


26. یاتو، نوراگامی – Noragami

یاتو یک خدای جنگ است که می خواهد برای خود معبدی بسازد. او خود را یاتوی خدا می نامد اما نام اصلی اش یابوکو است. او همیشه لباس ورزشی به تن کرده و یک شال گردن به دور گردنش می پیچد. یاتو همیشه شماره تلفن اش را در مکان های عمومی می نویسد تا اگر کسی به کمک نیاز داشت از او کمک بخواهد. او از فوبیای ترس از فراموش شدن یا athazagoraphobia رنج می برد و به هیوری علاقه دارد. او به طور کلی یک شخصیت جالب و به یاد ماندنی است.


25. نیجیما، کنیچی: قویترین شاگرد – Kenichi The Mightiest Disciple

این انیمه بسیار جالب بوده و بزرگ ترین دلیل آن هم وجود شخصیت نیجیما است. چهره بیگانه مانند او طنز انیمه را افزایش داده و نقطه قوت او هم شخصیت پردازی و رفتار او در شرایط مختلف است. اگرچه او دانش آموزان ضعیف را اذیت می کند اما در حقیقت یک شخصیت مهربان و خوش قلب است.

همچنین بخوانید: 50 بازی برتر در تاریخ بازی های کامپیوتری: از نوستالژیک ها تا مدرن ها


24. میکاسا آکرمن، حمله تایتان – Attack of Titan

حمله تایتان یک انیمه اکشن است که بیننده را میخکوب می کند. میکاسا آکرمن یکی از جالب ترین شخصیت هاست که در مقابل تایتان ها خشن و در مقابل ارن یک دختر مهربان است. او یکی از اعضای باارزش ارتش بوده و برای نجات ارن هرکاری میکند.


23. بیاکویا کوچیکی، بلیچ – Bleach

بلیچ یک انیمه زیبا با داستان جالب و شخصیت های تاثیرگذار و صحنه های اکشن است. بیاکویا کوچیکی یکی از شخصیت های اصلی این چندگانه است که سرپرست دارودسته کوچیکی بوده و به قوانین و مرتبه های اجتماعی اهمیت زیادی می دهد. زمانی که روکیا برای اقامت طولانی مدت بر روی زمین با مجازات مرگ رو به رو شده و قدرت هایش را به انسان می دهد، کوچیکی اصلا هراسی به خود راه نمی دهد. به جای آن تصمیم می گرد خودش مجازات را اجرا کند. او در طی سری های مختلف تغییر می کند، مخصوصا پس از ملاقات با ایچیگو.

همچنین بخوانید: 25 انیمیشن برتر تاریخ سینما


22. جک سیاه، پسر فضایی – Astro Boy

جک سیاه یکی از جالب ترین شخصیت های چندگانه پسر فضایی است و به عنوان یک پزشک بااستعداد یکی از بهترین ها می باشد. ما او جواز پزشکی ندارد و به طور غیرقانونی کار می کند. نقطه قوت شخصیت جالبش است که گاهی اوقات از ثروتمندان بیش از حد پول گرفته و از فقرا هیچ پولی دریافت نمی کند. اگرچه در ظاهر حریص به نظر می رسد اما در حقیقت اینگونه نیست و برای کارهای خیریه پول درمی آورد.


21. آلوکارد، هلسینگ – Hellsing

شخصیت آلوکارد به همراه همراهانش دوست دارد همه تهدیدهای علیه انسان را از بین ببرد. اگرچه او نامیراست اما به دشمنانش اجازه می دهد او را شکست داده و احساس قدرت کنند. اما این حس قدرت کوتاه مدت است و او بازگشته و قدرت خود را ثابت می کند. او گاهی بسیار مهربان است، مانند زمانی که تصمیم می گیرد زندگی افسر جوان، سراس را نجات دهد.


20. جیرایا، ناروتو – Naruto

جیرایا به عنوان معلم ناروتو توانسته بر او تاثیر بگذارد و از او یک مرد بسازد. اگرچه در ظاهر یک فرد بی خیال است اما زمانی که پای ناروتو در میان باشد همه چیز فرق می کند. او همه چیز، از نین جیت سو تا مبارزه را به ناروتو می آموزد تا یک نینجای واقعی باشد. او در حقیقت برای ناروتو یک پدر کامل است.


19. هیسوکا، هانتر × هانتر – Hunter x Hunter

هیسوکا یکی از ضدقهرمان های اصلی این انیمه است که تشنه قدرت بوده و از فکر کردن به مبارزه در برابر مبارزان قوی لذت می برد. گاهی اوقات آنقدر تشنه مبارزه است که تنها با کشتن طرف مقابل راضی می شود. او در بیشتر قسمت ها برای گان و کیلوآ دردسر درست کرده و گاهی اوقات هم به آنها کمک می کند. او یکی از دلایل قدرتمندتر شدن گان است.


18. کودک مرگ، سول ایتر – Soul Eater

این انیمه درباره شینیگامی و سلاح های اوست.  این سلاح ها یا اسلحه های مرگ ساخته دست انسان ویژگی های خاصی داشته و به سلاح مرگبار تبدیل می شوند. کودک مرگ به عنوان یکی از قهرمان های انیمه نگهبان مرگ بوده و از دو سلاح قدرتمند لیز تامپسون و پتی تامپسون استفاده می کند. او شخصیت قدرتمندی است و به خوب بودن تک بعدی باور ندارد. او معتقد است که باید بین خیر و شر تعادلی برقرار باشد و تلاش می کند به این تعادل برسد.


17. سباستین میکلز، کوروشیتسوجی – Black Butler

سباستین میکلز خدمتکار سیل فانتومیو است و تا زمانی به او خدمت می کند که روحش آزاد شود. او در ظاهر جذاب و تاثیرگذار و در باطن یک شرور بد ذات است که گاهی برای لذت خودش از کمک به سیل سر باز می زند.


16. کاکاشی هاتاکه، ناروتو – Naruto

کاکاشی هاتاکه یکی از شخصیت های اصلی چندگانه ناروتو است که یکی از اولین معلمین او هم می باشد. او علاوه بر این اولین معلم سه شخصیت اصلی ساسوکه، ناروتو و ساکورا هم است. او توانست کار تیمی را به ناروتو بیاموزد و با آموزش تکنیک چیدوری در زندگی ساسوکه هم تاثیرگذار بود. کاکاشی دانش آموز میناتو، هوکای چهارم بود. او تا آخر کنار دانش آموزان خود مانده و به آن ها کمک می کند.


15. ایزومی شینیچی، کیسیجو – Parasyte

کیسیجو یک انیمه اکشن است که تا مدت ها در یادتان می ماند. ایزومی شینیچی یکی از قهرمان های اصلی این انیمه بوده که پس از ناتوانی کیسیجو در کنترل مغز او، کنترل دستش را برعهده می گیرد. نکته جالب درباره او این است که بین خیر و شر قدم گذاشته و معنای کامل انسانیت را نشان می دهد.


14. موتوکو کوسانگی، شبح درون پوسته – Ghost in the Shell

یک انیمه جالب با جلوه های بصری زیبا که یک فیلم ضعیف با بازی اسکارلت جوهانسون از آن ساخته شد. موتوکو کوسانگی از دوران کودکی در یک جسم مصنوعی بوده و با توانایی های جاسوسی خود می تواند یک سرباز توانا باشد. او در سری اول به دنبال هکری به نام پاپت مستر است. موتوکو در هنگام مبارزه بسیار خشن بوده و از این نظر اصلا زنانه نیست.


13. هانا، فرزندان گرگ – Wolf Children

هانا یکی از مهم ترین شخصیت های این انیمه زیبا در ژانر غیراکشن است، که عاشق یک گرگینه می شود. او با این وجود عاشق گرگینه است و از او باردار می شود. ام و یوکی به دنیا آمده و هردو همانند پدرشان گرگینه هستند. پس از مرگ همسر زندگی هانا با وجود فرزندان گرگینه اش مشکل می شود و او باید با عشق مادرانه از فرزندانش مراقبت کند.


12. هیمورا کنشین، رورونی کنشین – Rurouni Kenshin

رورونی کنشین یک انیمه اکشن درباره اواخر قرن هجده بوده و هیمورا کنشین شخصیت اصلی آن است. او بسیار مهربان بوده و به همه عشق می ورزد. او قسم خورده هرگز کسی را به قتل نرساند و شمشیری دارد که لبه تیز آن در جهت دیگر قرار داشته و استفاده از آن مشکل است. او همیشه مهربان و مودب بوده و دیگران را به خود ترجیح می دهد.


11. کن کانکی، توکیو غول – Tokyo Ghoul

کن کانکی شخصیت اصلی توکیو غول بوده که به عنوان یک موجود ترکیبی مجبور می شود در برابر همنوعان خود بایستد. او در این انیمه نیمه انسان و نیمه غول است و باید برای مقابله با غول ها در کنار انسان ها مبارزه کند. به همین دلیل باید غول های هم نوع خود را به قتل برساند. او در این سریال با حوادث مختلف که اغلب غم انگیز می باشد، رو به رو می شود.

همچنین بخوانید: 10 انیمه جذاب شبیه توکیو غول که باید تماشا کنید


10. مانکی دی.لافی، وان پیس – One Piece

مانکی دی.لافی شخصیت اصلی این اینمه اکشن است که از کودکی می خواسته دزد دریایی شده و خدمه خود را داشته باشد. خوردن یک میوه سمی در دوران کودکی باعث شده که دست هایش لاستیک مانند شوند. او مهارت هایش را گسترش داده تا بتواند یک دزد دریایی موفق باشد و اکنون توانسته گنج گل دی. راجر، دزد دریایی فقید را پیدا کند.


9. مایت گای، ناروتو – Naruto

در سریال ناروتو مایت گای یکی از معلمان آکادمی نینجاست که در ابتدا یک شخصیت ترسوست اما رفته رفته جایگاه مهمتری پیدا می کند. او که در زمینه نین جوت سو مهارتی ندارد هرروز سخت تمرین می کند که تا بتواند عدم توانایی خود را جبران کند. او با سعی و تلاش بهترین نینجای روستای لیف می شود. کاکاشی در نبرد بزرگ نینجا متوجه برتری گای نسبت به خودش خواهد شد.


8. پورت گاس دی، ایس، وان پیس – One Piece

دوباره به چندگانه وان پیس بازگشتیم. پورت گاس برادر مانکی دی.لافی است و از برادر کوچک ترش مودب تر و چابک تر است. او در مبارزات بسیار موفق و در شرایط دیگر هم از برادرش دلرحم تر می باشد. او توانایی های بسیاری داشته که در مبارزات از آن استفاده کرده و اجازه نمی دهد کسی به برادرش آسیب برساند.


7. سایتاما، وان پانچ من – One Punch Man

سایتاما یکی از محبوب ترین شخصیت های انیمه نسل خودش است که گرچه از زمان پخش این انیمه سه سال می گذرد اما همچنان محبوبیت خود را حفظ نموده است. هنوز منتظر فصل بعدی این انیمه هستیم که احتمالا سال بعد پخش شود. شخصیت او نوعی هجو شخصیت های دیگری است که خود را جدی گرفته اند. او یک ابرقهرمان کمدی است و با وجود قدرت زیادش می تواند با یک ضربه دشمن را شکست دهد. او یک پسر معمولی است و قدرت فیزیکی بالایش او را متفاوت کرده است.


6. شینجی ایکاری، نئون جنسیس اونگلیون – Neon Genesis Evangelion

در این انیمه علمی تخیلی شاهد فروپاشی انسانیت هستیم. تنها امید باقی مانده یک مبارزه رباتیک است که اوانجلیان نامیده می شود. شینجی ایکاری شخصیت مهمی است که با وجود علمی تخیلی بودن سریال، شبیه انسان های معمولی است. او سعی می کند قدرت خود را به پدرش نشان دهد و از یک کودک به یک قهرمان نجات دهنده بشر تبدیل می شود. مراحل مختلفی که او به آن ها وارد می شود بسیار جالب هستند.


5. ناروتو اوزوماکی، ناروتو – Naruto

ناروتو شخصیت اصلی انیمه ناروتو است که می خواهد بزرگ ترین نینجا باشد و به بزرگ ترین هوکای روستایش بدل می شود. اگرچه مردم او را با نیروهای اهریمنی دشمن مرتبط می دانند اما او مسیر درست را انتخاب کرده است. ذات پاک و تمایل اش برای حفاظت از مردم باعث شد که نگرش دیگران به او عوض شود. او در فصل آخر ” بوروتو: ناروتو نسل‌های بعدی” با هیناتا ازدواج کرده و هوکای فعلی است.


4. اش کچوم، پوکمون – Pokemon

اش کچوم در کنار پیکاچوی محبوب اش یکی از محبوب ترین شخصیت های پوکمون می باشد. او با وجود اینکه برای رویارویی تلاش بسیاری می کند، الهام بخش بسیار خوبی است. او حتی از شکست ها هم درس گرفته و برای بهتر شدن تلاش می کند. به همین دلیل می تواند به کودکان و بزرگسالان انگیزه دهد.


3. پسر فضایی، پسر فضایی – Astro Boy

شاید تصور کنید پسر فضایی یک انیمه کودکانه است، حق با شماست، اما این شخصیت می تواند در این فهرست قرار گیرد. زیرا این شخصیت خلق شده توسط تزوکا اوسامو، پدر انیمه، یکی از موفق ترین انیمه های چندگانه است. او از نظر نشان دادن اهمیت انسانیت همانند شینیچی در ” کیسیجو ” می باشد. اگرچه او ربات است اما می تواند الهام بخش کودکان و بزرگسالان اطرافش باشد. زمانی که ژاپن مشغول ترمیم خویش بوده خلق پسر فضایی ایده بسیار خوبی بود.


2. ال، دفتر مرگ – Death Note

یکی از بهترین انیمه های کاراگاهی که شخصیت ال در کنار لایت یاگامی با استفاده از دفتر مرگ همگان را کنار می زد. بینندگان با اگاهی درباره نبوغ این شخصیت عاشق او شدند زیرا به سرعت توانست به نقش لایت در قتل های کیرا پی ببرد. اگرچه او در نزدیکی پایان انیمه جان خود را از دست می دهد اما تاثیر خوبی به جا خواهد گذاشت.

همچنین بخوانید: 10 انیمه جذاب شبیه دفتر مرگ (Death Note) که باید تماشا کنید


1. اسپایک اسپیگل، کابوی بیباپ – Cowboy Bebop

یک انیمه ماجراجویانه با شخصیت های شکارچی که تا مدت ها در یادتان می ماند. اسپایک یکی از شکارچیان این انیمه است که در کنار جت بلک، با سفینه ببوپ به ماجراجویی می پردازند. اسپایک یکی از بهترین شخصیت های این انیمه است که در ابتدا به عنوان یک مبارز موفق با قدرت جاسوسی کار خود را آغاز کرده و به تدریج نقش اش مهم تر می شود. نکته جالب درباره او، گذشته این شخصیت و از دست دادن عشق اش جولیاست.  با دانستن درباره گذشته او شخصیت اش عمق بیشتری می یابد.


بنا به درخواست مکرر کاربران، شخصیت‌های زیر نیز به این لیست اضافه شد.

لیوای آکرمن، حمله به تایتان‌ – Attack on Titan

بدون شک اگر شخصیت “لیوای آکرمن” در انیمه مشهور “حمله به تایتان” وجود نداشت، این انیمه از یک کمبود و ضعف بزرگ برخوردار می‌شد که به هیچ طریقی قابل جبران نبود. این شخصیت حتی از شخصیت اصلی یعنی ارن پرطرفدارتر است و توانایی‌های او در مبارزه با تایتان‌ها خاص و تکرارنشدنی هستند. لیوای آکرمن بامهارت‌ترین، بااستعدادترین و قدرتمندترین شخصیت انیمه حمله به تایتان است که تاکنون بارها این ویژگی‌هایش در طول داستان به مخاطبان ثابت شده‌است.


لولوش لامپروژ، کد گیاس – Code Geass

لولوش لامپروژ ولیعهد سابق بریتانیا به‌ همراه خواهرش نانالی به عنوان مهره‌هایی در بازی سیاست به ژاپن فرستاده می‌شوند تا با دادن احساس امنیت دروغین به ژاپن، بریتانیا بتواند این کشور را فتح کند. هفت سال پس از این اتفاقات، یک روز لولوش به طور اتفاقی درگیر یک حمله‌ی تروریستی می‌شود و با دختری به نام C.C ملاقات می‌کند که با دادن قدرتی به نام گیاس به او، جانش را نجات می‌دهد. قدرت گیاس به لولوش به شرط اینکه بتواند با افراد ارتباط چشمی برقرار کند این امکان را به او می‌دهد که به آن‌ها هر دستوری که می‌خواهد بدهد. لولوش که یکی از باهوش‌ترین شخصیت‌ها در دنیای انیمه محسوب می‌شود، حالا با به دست آوردن این قدرت قرار است چه کند؟


امیدواریم از خواندن این مقاله لذت برده باشید. البته هزاران شخصیت دیگر در دنیای انیمه خلق شده است، اما در این لیست تصمیم داشتیم علاوه بر محبوب بودن شخصیت، نقش آن نیز در انیمه‌اش بسیار پر رنگ باشد. اگر شخصیت مورد نظر شما در لیست نبود در بخش نظرات برای ما بنویسید.

منتظر شنیدن نظرات شما هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (1221)

بستن فرم

  1. m4

    مرداد 11, 1399

    سلام خسته نباشید واقعا سایت خیلی خیلی بدرد بخوری دارید دمتون گرم… اما این لیست کلی اسم کم به نظرم لیست صدتایی بزارید که توسط ویژگی های مختلف دسته بندی شده باشه این لیست کنونی بی سر و ته معلوم نیست بر چه حسبی این اسم ها اومده در هر حال چند تا ابرشخصیت اسم برده نشدمثل لولوش ایتاچی یا ساسکه اوچیها یا تو سینمایی ها هاکو سِن ….

    پاسخ

    • Himesamaa در پاسخ به m4

      مرداد 15, 1399

      جای ایتاچی با ساسکه حسابی خالیه:/

      پاسخ

  2. شایان

    مرداد 8, 1399

    دوستانی هم که سر ارن و لیوای بحث میکنن بگم که واقعا ارن هم خیلی جذابه.صدای دوبلورش فوق العاده است.لیوای خیلی خانه وگرنه از نظر جذابیت به نظرم ارن حتی از لیوایجذاب تره.ولی از نظر خفن بودن لیوای شاید ترین باشه توی کل شخصیت ها.

    پاسخ

    • F..m در پاسخ به شایان

      مرداد 9, 1399

      کاملا برعکس ! ارن کیوته ولی از نظر جذابیت لیوای خیلی سرتر از ارنه! به نظرم هیچکدوم از کاراکتر های اتک به پای جذابیت لیوای نمیرسن! از این لحاظ که ارن کیوته و صدابردارش بامزس موافقم ولی از نظر جذابیت به هیچ عنوان به پای لیوای نمیرسه مخصوصا صدابردار لیوای هم فوق العاده جذابه!
      اره واقعا لیوای تکه!

      پاسخ

    • F..m در پاسخ به شایان

      مرداد 9, 1399

      خداییش باید لیوای رو اضافه کنین خیلی خفن و تک و خاصه!!!!
      موافقم اگه اول میزاشتینش جای هیچ شکایتی نبود!
      ولی اصلا توی لیست نمییبنمش!کی قراره بالاخره لیست رو اپدیت کنید!!-_- وجدانا پسر فضایی سوم😂؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ من یکی که اصلا این لیست رو به هیچ عنوان قبول ندارم کلا خرابه/ نیاز به اپدیت فوری داره!

      پاسخ

    • Ervin در پاسخ به شایان

      مرداد 13, 1399

      بحث سر اینکه کدومشون جذابتره نیست
      بحث سر قدرتشونه که لیوای صد درصد قدرتمندتره!

      پاسخ

      • ^_____^ در پاسخ به Ervin

        اردیبهشت 19, 1400

        شما اشتباه میکنی
        نه قیافه و نه قدرت
        فقط و فقط عمق شخصیتی کاراکتر اهمیت داره
        اگر به قدرت بود که شخصیت های اتک هیچکدوم نباید توی لیست آورده میشدن
        چون هزار تا از اونا قوی تر هم هست

        پاسخ

    • Amir_reza در پاسخ به شایان

      مرداد 23, 1399

      اخه ارن چیش خوبه واقعا طبق گفته ی بعضیا که میگن هیچ عمق شخصیتی خاصی نداره واقعا راست میگن 😐 بخدا خودم ی فکت خوندم که ارن تو حالت انسانی خودش فقط تونسته یک تایتان بکشه فقط یک تایتان😐 بعد توقع دارین بیارنش توی لیست اخه😐 اگه قراره فقط بخاطر ریخت کاراکترا باشه که بیارنشون تو لیست هزاار تا خوشگل و جذابتر دیگه ریخته که از ارن خیلی خیلی قوی ترن و شخصیت پیچیده تری دارن😐 به نظر من اگه قراره از اتک کسیو بیارن باید لیوای رو بیارن نه ارن رو چون لیوای هم شخصیت خیلی جالبی داره هم خیلی قویه اگه از اتک بخوان لیارن خب معلومه که لیوای رو میارن واقعا این دعواهای خیلی مسخره و ضایتون سر لیوای و ارن چیه اخه😐

      پاسخ

      • ناشناس در پاسخ به Amir_reza

        شهریور 8, 1399

        موافقم

        پاسخ

      • فن اتک در پاسخ به Amir_reza

        اسفند 10, 1399

        با اجازت ارن سومین شخصیت محبوب اتکه و اونقدر ها هم بی عرضه و بی دست و پا نیست مخصوصا تو فصل چهار که بینظیر شده . فاصله ی ارن با میکاسا از لحاظ محبوبیت زیاد نیست و راحت میتونه حتی جای لیوای رو هم بگیره

        پاسخ

    • یه در پاسخ به شایان

      اسفند 10, 1399

      آره واقعا لیوای خفن ترینه .
      ارن شاید جذاب ترین باشه اما هیچ عمق شخصیتی خاصی نداره . برعکس لیوای

      پاسخ

      • ^_____^ در پاسخ به یه

        اردیبهشت 19, 1400

        ارن عمق شخصیتی نداره؟
        افق….

        پاسخ

  3. شایان

    مرداد 8, 1399

    حاجی،لیوای رو حقیقتا اگه اول میزاشتی جای شکایت نداشت اصلا.و لی اصلا نذاشتی؟حمله به تایتان انیمه ای که کرکتر هارو به خوبی نشون میده پس من انتظار داشتم۳یا۴کرکتر ازش باشه.
    آواتار رو هم نمیدونم انیمه است یا نه ولی اگه انیمه باشه جاش باید میبود توی لیست.

    پاسخ

  4. Mehdi73

    مرداد 6, 1399

    هم لیوای اکرمن و هم کن کانکی جفتشون به نحوی کاراکتر های فوق العاده ای هستن !
    نبود لیوای و مخصوصا لولوش توی لیست کلا اشتباهه واقعا بهترین کاراکتر هارو نزاشتی!
    من خودم به شخصه هم از ال و هم از لایت یاگامی خوشم اومد لایت هم شخصیت فوق العاده ای بود واقعا جای لیوای و لولوش و لایت حسابی خالیه تو لیست..
    جای نصف شخصیت های بی ارزشی که قرار دادین اینارو اضافه کنید که هم محبوب ترن و هم فوق العاده!

    پاسخ

  5. 82 sh

    مرداد 5, 1399

    ولی چراااا لیوای نیس؟ نامردیه ب ولله

    پاسخ

  6. 82 sh

    مرداد 5, 1399

    کانکی بهترینه

    پاسخ

  7. Kakashi

    مرداد 5, 1399

    عه خوبه کاکاشیو گذاشتین*_*

    پاسخ

  8. Kakashi

    مرداد 5, 1399

    لیستی که کاکاشی هاتاکه لیوای آکرمن و لولوش لامپروژ توش نباشن به درد … میخوره:/
    اگه لیوای و لولوش تو لیست نیستن که دیگه تا اخرشو میشه خوند:/

    پاسخ

    • Levi.fan در پاسخ به Kakashi

      مرداد 5, 1399

      واقعا که😑😠 باورم نمی شد وقتی که دیدم لیوای تو لیست نیست شاخ در اوردم اصلا🦌🦌 اَه

      پاسخ

  9. Shapely_bou

    مرداد 5, 1399

    جای پسر فضایی لیوای رو میزاشتین-__-
    خداییش نصف کاراکتر های این لیست…… چی بگم دیگه کلا لیست داغونیه! لولوش و لیوای خیلی مهمن که متاسفانه تو لیست قرارشون ندادین!!

    پاسخ

    • Kakashi در پاسخ به Shapely_bou

      مرداد 5, 1399

      والا:/

      پاسخ

    • 8 در پاسخ به Shapely_bou

      مرداد 6, 1399

      اخه من موندم پسر فضایی چی دااره ک اینا گذاشتنش

      پاسخ

  10. یه بنده خدایی

    مرداد 5, 1399

    هیچی مثل کن کانکی و کاکاشی نمیشه

    پاسخ

    • Kakashi در پاسخ به یه بنده خدایی

      مرداد 5, 1399

      واقعنم هیچکی کاکاشی نمیشه!

      پاسخ

      • ERROR در پاسخ به Kakashi

        مهر 2, 1399

        ای کاش یه نگاهی به هانتر ایکس میکردی بعد شخصیت کیلوا . هیسوکا رو میدیدی نظرت متفاوت میشد ولی البته جای کاکاشی سنسی محفوظ

        پاسخ

  11. Sasha..Gamer

    مرداد 4, 1399

    بخدا با ندیدن لیوااااااااای پشمااام ریخت😐😐😐😐😐😐😑😑!!!!
    مگه میشه لیواااای تو لیستی نباشه!! حتما باید لیست رو اپدیت کنید!!!!
    والا ندیدم میکاسا از لیوای محبوب تر باشه…..لیوااای از میکاسا خیلی محبوب تره خیلییی😑😑
    دوما ارن فقط تو حالت تایتانیش قویه انسانیشو ک دیگع نگم براتون
    یک تایتان بیشتر نکشته تو حالت انسانیش😂😑😑 این برای اون باکا هایی که میگن ارن از لیوای بهتره ههههه:|
    البته اینو ک دیگه همه می دونن پرقدرت ترین شخصیت اتک لیوای اکرمنه👍😏😏 و ارن شصت پای لیوایم نیس تو جنگیدن -__-)

    حقیقتش من خودمم به شخصه اصلا از میکاسا خوشم نیومد ایش-_- اعصاب خورد کن ترین و مزاااحم ترین شخصیت اتک که کل افکار و اعصابمو بهم میریخت همین میکاسا بود-___- با این ارن ارن کردناااااش چپ ارن راست اررن اَههههه😑 دختره کَنه …..(البته این نظر شخصیه منه بعد میکاسا دوستا نیان نگن چرا گفتی میکاسا اینجوریه و اونجوریه😑😑البته وااقعنم هسسسسست اییییییی😑😑😑😑😑)

    پاسخ

    • …….N در پاسخ به Sasha..Gamer

      مرداد 4, 1399

      کاملا موافقم 😏

      پاسخ

    • Sebastian در پاسخ به Sasha..Gamer

      مرداد 5, 1399

      احسنت👏👏👏👏گل گفتی 👌

      پاسخ

    • Shapely_bou در پاسخ به Sasha..Gamer

      مرداد 5, 1399

      کاملا درسته
      دقیقا باهات موافقم میکاسا خیلی رو اعصابه کشت ما رو با ارن ارن کردنش-____- بابا ارن نمیخوادش بازم از رو نمیره خداییش😑
      امیدوارم به طرز ناشیانه ای از انیمه حذف بشه🤲

      پاسخ

    • Kakashi در پاسخ به Sasha..Gamer

      مرداد 5, 1399

      من بدتر از تو برگام ریخت-_-
      وقتی لولوش رو نزاشتن دیگه چه انتظاری میشه داشت!

      پاسخ

    • Levi.fan در پاسخ به Sasha..Gamer

      مرداد 5, 1399

      اخه چراااااااااااااااا
      لیوااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای رو فراموش کردین بزارین؟!!!! واقعا که! -____________- اصلا نصف شخصیتای این لیستو قبول ندارم با نیاوردن لیوای تو لیست کارو از پایه خراب کردین -___-
      همینو بگو ارن خاک پای لیوایم نیست-_______-ارن دقیقاااا فقط یک تایتان کشته تو حالت انسانیش:/ خودشونم میدونن که لیوای از ارن قویتره ولی باز الکی میان حرف میزنن 😑 نمیگم از ارن متنفرم ولی دیگه از لیوای که قویتر نیست خدایی😐‌
      اخ گفتی-_- ‌میکاسا رو که نگو دلم میخواد له لوردش کنم منم حالم بهم میخوره ازش ای کاش اصلا تو اتک نمی بود -____________-

      پاسخ

    • Levi.fan در پاسخ به Sasha..Gamer

      مرداد 5, 1399

      لیوواااااااااااااااااای اکرمن کوووووووو🧐🧐🧐🧐 پس؟😳🧐🧐🧐😡
      با نیاوردن لیوای بزرگترین اشتباه ممکنو کردی😡 زدی کارو از پایه خراب کردی 😑😡
      دستت درد نکنه واقعا😑😑😡 زدی میکاسا رو اوردی اونوقت لیوای رو نه؟ واقعا که با این لیستتون😡👽

      پاسخ

    • Itachi در پاسخ به Sasha..Gamer

      مرداد 14, 1399

      به معنای تمام کلمه حالم از میکاسا اکرمن بهم میخوره!
      میکاسا چی داره خداییش؟؟؟؟! تمام وقت فقط چسبیده به ارن تنفر انگیز ترین شخصیت اتک برای من میکاساست!

      پاسخ

    • 17rainer در پاسخ به Sasha..Gamer

      مرداد 15, 1399

      اینو باید بگم که لیوای خیلی جذاب و قویه درسته ولی
      ارن بد نیست من که میگم جفتشون عالین ارنم خیلی باحاله ولی اره لیوای خیلی قدرتمند تر از ارنه
      اگه بخوایم از این لحاظ که کدومشون قویتره با هم مقایسشون کنیم که معلومه دیگه لیوای صد درصد قویترینه ولی از لحاظ جذابیت باز لیوای واقعا خیلی جذاب و هاته اما ارنم بد نیست اونم باحاله.

      پاسخ

      • یکی در پاسخ به 17rainer

        اسفند 10, 1399

        فک کنم اینقدر زدی تو گوگل “عکس های لیوای آکرمن ” عاشق قیافش شدی .
        اثلا جذاب نیست . حالا مثلا میکاسا جذابه ، ارن کیوته ولی لیوای چیش جذابه خدایی.
        حداقل بگو از نظر خودم .

        پاسخ

    • shinobi در پاسخ به Sasha..Gamer

      مرداد 15, 1399

      فکر نمی کردم بقیه هم مثل من از میکاسا بدشون بیاد:))
      ولی فقط ایتاچی و بس!بعدشم کاکاشی.

      پاسخ

      • Himesamaa در پاسخ به shinobi

        مرداد 15, 1399

        دقیقا! فقط ایتاچی کاکاشی و لیوای بهترینان البته ساسکه هم خیلی خفنه

        پاسخ

      • Himesamaa در پاسخ به shinobi

        مرداد 15, 1399

        اخه کی از میکاسا خوشش میاد بابا چرت ترین کاراکتر اتک ان تایتان قطعا خود همین میکاساعه:/

        پاسخ

      • ریریچیو در پاسخ به shinobi

        شهریور 8, 1399

        مررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررگ برررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
        میکاسا 😐 خخخخخ اخه خیلی ازش متنفرم خیلی خیلی 😐

        پاسخ

    • در مورد میکاسا کاملا باهات موافقم ازش بدم میاد
      ولی مطمئن باش که فناش فحش بارونت میکنن همونطور که من بدبخت رو که فقط گفتم رومخه و بس فحش بارون کردن خیلی بد😓😓😓😓

      پاسخ

    • آزاده در پاسخ به Sasha..Gamer

      اردیبهشت 7, 1400

      اول از هرچیز بگم این حجم از تعصب و بی منطق بودن شما عجیبه!.قوی ترین شخصیت اتک یمیر فریتزه بعد از اون ارن _لیوای و میکاسا.اگر یکم اطلاعاتتونو ببرید بالا و همینجوری هرچیزی رو نگید بهتره.جوری میگید ارن فقط توی‌حالت تایتانی قویه انگار حواستون نیست که آکرمن ها هم نتیجه ی آزمایش روی تایتان ها و دستکاری ژنی هستن .قدرت آکرمن همون قدرت تایتانه. پس لیوای هم درواقع همون قدرت تایتانو داره و قوی بودنش بخاطر قدرت تایتانه .درضمن ارن اگر توی‌حالت انسانی تایتان های کمی رو کشته بخاطر اینه که بیشتر اوقات درجنگ ها توی‌حالت تایتانی بود و اینجور میکشتشون یا با دشمن میجنگیده.درحال حاضر هم یکی از پرقدرت ترین شخصیت های اتکه بخاطر داشتن تایتان مادر_پتک و حمله.اگر از لیوای خوشت میاد بیاد ولی به بقیه ی کاراکتر ها بی احترامی نکن

      پاسخ

  12. زیدان

    مرداد 1, 1399

    سلام اومدم یه انیمه سراغ بگیرم گمشده هم بود مهم نیست خوبارو دیدم مثلا وان پیس ناروتو و و و اکادمی و دفترچه و توکیو یه چی بگین سرگرمی باشه

    پاسخ

    • ……N در پاسخ به زیدان

      مرداد 4, 1399

      نوراگامی ، جن‌گیر آبی ، سگ های ولگرد بانگو ، خادم سیاه ، دارلینگ اند فرینکس ، کلاس ترور ، ناکجاآباد موعود ، دورارارا ….

      پاسخ

    • Himesamaa در پاسخ به زیدان

      مرداد 15, 1399

      اسرافیل پایانی اتک کوروشیتسوجی youjo senki سایکوپاس …….فعلا مخم هنگ کرده هیچی به ذهنم نمیرسه:/

      پاسخ

    • error در پاسخ به زیدان

      مهر 2, 1399

      هانتر ایکس هانتر .اتک آن تایتان .کدگیاس.وینلند ساگا

      پاسخ

    • ERROR در پاسخ به زیدان

      مهر 2, 1399

      سلام خسته نباشید لطفا سایتتون آپدیت کنین
      سایت خوبیه توی لیستتون هم میتونین کیلوا از هانتر ایکس و اضافه کنید یا جایگزین مرسی تشکر

      پاسخ

  13. پریا

    مرداد 1, 1399

    پس لولوش لامبروژ از انیمه ی کد گیاس چی؟؟
    ببخشید من ندیدمش. اکه نبست میشه اضافش کنید؟ لولوش بی شک یکی از برترین شخصیت هاست.

    پاسخ

  14. علی

    تیر 25, 1399

    انیمه ها خوبن ولی چیزی که خوب نیست فصل اولشون میاد ولی فصل دوم نداره اینجوری بدرت نمیخوره

    پاسخ

    • Kakashi در پاسخ به علی

      مرداد 5, 1399

      بدیش همینجاست هرچی انیمه ی خفنه ب طرز وحشتناکی باز تموم میشن و فصل دومیم ندارن
      باز هر چی انیمه اشغاله هزار تا فصل ازش میدن بیرون-___- چه مسخره:/

      پاسخ

      • Rs در پاسخ به Kakashi

        مرداد 5, 1399

        صنعت انیمه سازی اصلا راحت نیست ، تو دهه های اخیر اکثر استودیو ها برای سرمایه گذاری مطمئن از استراتژی فصل ها ۱۲ قسمتی استفاده میکنن ( به طور میانگی هر هفته یک اپیزود میسازن ) تا کمتر ضرر کنن ، و اگه فروش دی وی دی بلو ری اون هم فقط در ژاپن از یه حدی بالاتر باشه شاید فصل بعدی هم بسازن ، استودیو های زیادی مثل Silver link یا Lerch به اینکه معمولا فصل دوم نمیسازن معروفن ، تنها نکته امید بخش اینه که کم کم استریمینگ هم داره اندازه فروش بلو ری مهم میشه که خیلی کمک کننده است

        پاسخ

  15. ریحانه رجبی

    تیر 24, 1399

    ناروتو که عشق اما هیف شد جیرایا مرد چقدر گریه کردم😭😭😭😭

    پاسخ

    • ^_____^ در پاسخ به ریحانه رجبی

      اردیبهشت 19, 1400

      میگم اتفاق خاصی برات میوفته اگر هشدار اسپویل بزنی ؟ ^_^
      آخه درک و فهم هم خوبه

      پاسخ

  16. Ace

    تیر 15, 1399

    سلام ؛ اقا جای خیلیا خالی بود ؛ البته کسایی که تو لیست ؛ خیلی خوبن ولی خیلی هام نیستن ! لیوای نیست لاو نیست زورو نیست

    پاسخ

  17. A

    خرداد 30, 1399

    راستش به نظرم خیلی کاراکتر های دیگه هستن که معروف تر و پر طرفدار تر از بعضی اسامی توی این لیستن ، ولی اسم شون نبود . مثل دازای اوسامو از انیمه ی سگ های ولگرد بانگو … لیوای آکرمن یا ارن از انیمه ی اتک آن تایتان … سباستین و شیل از انیمه ی خادم سیاه و… . به نظرم خیلی اسامی دیگه هستن که نسبت به شخصیت های توی این لیست بهترن :/

    پاسخ

    • mrez در پاسخ به A

      تیر 10, 1399

      خیلی خوب گفتی ولی حای چوپا از سگ های ولگرد هم خالیه

      پاسخ

    • عرشیا در پاسخ به A

      تیر 30, 1399

      کاملا با ایشون موافقم تو اینمه اتک آن تایتانز خیلی افراد بیشتری هم بودن و اینو باید بگم که افراد قدرت مند تو انیمه ناروتو بی نهایتا و خیلی خیلی خیلی زیادن و میشد یکی دوتاشون که واقعا آس بود رو میزاشتین جز ناروتو هیچ کدوم از اونایی که گزاشتین حتی تو قوی ترین حالتشون هم تو 10 تای برتر نمیامدن از خانواد اوتسوسکی که از همه قوی ترن حتی یکی رو هم نگفتین بعد مایت گای که حتی نینجوتسو هم بلد نیست گزاشتین؟؟ اون تو قوی ترین حالتش باز هم از مادارا اوچیها شکست خورد

      پاسخ

    • Sasha..Gamer در پاسخ به A

      مرداد 4, 1399

      لیوای رو که صد درصد ارع-__- بالاخره که محبوب هست و تو هر لیستی که تاحالا دیدم بودع حالا فقط اینجا جا گذاشتنش :/

      پاسخ

  18. Ms

    خرداد 30, 1399

    یه چیز رو راجع به Ash یادتون رفت …… اون نامیراست بعد از گذشت ۲۰ سال هنوز ۱۰ سالشه ، شایعات میگن اون روح دوستاش از سری های قبل رو میخوره تا سنش زیاد نشه 😱

    پاسخ

  19. لبالب

    خرداد 29, 1399

    آقا پس لیوای کو؟
    به نظر من لیوای باید اول میشد

    پاسخ

    • Berrie S.TNR در پاسخ به لبالب

      تیر 31, 1399

      صد بار با بغض این صفحه رو بالا پایین کردم هی میگفتم پس لیوایم کو /:

      پاسخ

    • Berrie S.TNR در پاسخ به لبالب

      تیر 31, 1399

      لیوایم کو😢 قویترین سرباز بشریت کو -_- لیوای رو نزاشتین اونوقت میکاسا رو آوردین /: تازه انیمه سگ های ولگرد بانگو رو هم جا انداختین -_○

      پاسخ

      • ارام در پاسخ به Berrie S.TNR

        مرداد 4, 1399

        لیوای رو چرا جا انداختن چرااااا لیوای جذاب

        پاسخ

      • Sasha..Gamer در پاسخ به Berrie S.TNR

        مرداد 4, 1399

        همینو بگو اخع میکاسا😑😑😑

        پاسخ

    • ارام در پاسخ به لبالب

      مرداد 4, 1399

      ایول همینو بگو لیوای عشقه بابا اینا چرا نزاشتنش

      پاسخ

    • Sasha..Gamer در پاسخ به لبالب

      مرداد 4, 1399

      کاملا موافقم مثل اینکه جا گذاشتنش …….
      لیوای آکرمن بررررترین شخصیته
      مخصوصا اون سکانس جنگش با اون تایتان حیوونی شکل😏😏😏

      پاسخ

      • Levi.fan در پاسخ به Sasha..Gamer

        مرداد 5, 1399

        اره ارررررره خیلی پشم ریزون بود لامصب یعنی حال کردم

        پاسخ

    • Levi.fan در پاسخ به لبالب

      مرداد 5, 1399

      دقیقاا

      پاسخ

  20. n.i

    خرداد 26, 1399

    به مرگ خدم با ندیدن لیوای و لولوش و یونو و لایت و ایتاچی شاخام از قد خودم بیشتر رشد کرد:/ مخصوصا اصلا زروی وان پیس و ومپایرنایت رو ندیدم

    پاسخ