معرفی 5 تا از بهترین ویلن‌های انیمه در بهار 2022

از ویلن‌ها (شرورها) به راحتی می‌توان متنفر بود؛ از آنها بیزار باشیم و تحقیرشان کنیم، اما بیاید صادق باشیم، آنها می‌توانند به یک انیمه رونق ببخشند یا آن را نابود کنند. وقتی انیمه‌ای، یک پسر یا دختر ویلن را معرفی می‌کند، بینندگان امیدوارند که بتواند با کاراکتر قهرمان، در یک سطح باشد. ما در پروشات، عاشق یک قهرمان خوب هستیم اما به پسر شرور بد هم علاقه داریم و انتظار داریم که آنها بتوانند ما را هیجان زده کنند.

در بهار 2022، انیمه‌ها منتخبی از ویلن‌ها دارند و ما 5 تا از بهترین ویلن‌های بهار 2022 را همین حالا و در همین‌جا نام می بریم! با پروشات همراه باشید.


5. استفانی فوآفری (Stephanie Fou Offery) از ” به دام‌افتاده در سیم‌کارت دوست‌یابی: دنیای بازی‌های اوتوم برای اراذل و اوباش سخت است” (Trapped in a Dating Sim: The World of Otome Game is Tough for Mobs)

وجود یک زن در ” به دام‌افتاده در سیم کارت دوست یابی … ” می تواند کمی ترسناک باشد. بله؛ دخترانی مثل اولیویا و آنجلیکا رافا رِدگرِیو، زیبا هستند و به وایفوی جدید ما تبدیل شده‌اند اما سایر زنان در این انیمه، کاملاً شیطان‌صفت هستند. نمونه ی بارز آن، استفانی فوآفِری (Stephanie Fou Offery)، به معنای واقعی کلمه از نفوذ خود استفاده می‌کند تا دیگران را برای انجام کارهای شرم‌آور و کار در کنار دزدان دریایی، تحت‌تاثیر قرار دهد. اقدامات استفانی باعث می‌شود که لئون و چند نفر دیگر، تقریباً کشته یا گروگان گرفته‌شوند؛ اما خوشبختانه، شیطان نصفه و نیمه‌ی ما به نقشه‌ی آن زن پایان می‌دهد و همه را نجات می‌دهد. استفانی یک قلدر است و به وضوح تصور می‌کند که جایگاهش باعث می‌شود که او شکست‌ناپذیر است… او شکست‌ناپذیر نبود و احتمالاً الان هم که دستگیر شده، متوجه خواهد شد.


4. رهبر معظم بوسلار (Supreme Leader Bosslar) از “عشق پس از سلطه جهانی” (Love After World Domination”)

بسیارخوب، تا آنجایی که افراد بد در بدی جلو می‌روند، رهبر معظم بوسلار (Supreme Leader Bosslar) از ” عشق پس از سلطه جهانی” آنقدرها هم شیطانی نیست اما او به دلیل خاصی در لیست ما قرار دارد. با توجه به این واقعیت که بوسلار سازمان شیطانی گِکو (Gekko) را اداره می‌کند، زوج قدرتمند اصلی ما یعنی فودو (Fudo) و دِسومی (Desumi) نمی‌توانند بدون مخفی کردن رابطه‌شان و سروکار داشتن با طرف‌های مخالف، باهم باشند. بوسلار فقط باید متوجه شود که نیروهایش در برابر گلاتو 5 (Gelato 5)، هرگز برنده نخواهند شد؛ در این صورت است که دِسومی و فودو می‌توانند عاشق بمانند و رابطه‌ی خود را پنهان نکنند!


3. سِر آیزاک رِی پلهام وِستکات (Sir Isaac Ray Pelham Westcott) از “Date A Live IV”

“Date A Live” وارد چهلمین فصل خود شده است و سِر آیزاک رِی پِلهام وِستکات، همچنان خاری در چشم شیدو (Shido) است. وِستکات (Westcott) ثابت کرده است که ابزاری برای متوقف کردن شیدو در نجات ارواح دارد و حملات بی‌شماری را برای تلاش در جهت کشتن او انجام داده است! قسمت 9 از فصل 4، وستکات ارواح مصنوعی را به سمت شیدو می‌فرستد و به آنها دستور می‌دهد که او را به هر قیمتی نابود کنند. خوشبختانه، شیدو و ارواح همکارش در حال حاضر به این سطح از حمله عادت کرده‌اند و از وستکات نمی‌ترسند!


2. مدیران (Administrators) از “بازی توموداچی” (Tomodachi Game)

دوستی، یک عبارت آزمایش شده در دنیای “بازی توموداچی” (Tomodachi Game) است. در حالی که بسیاری از شخصیت‌ها، انگیزه‌های پنهانی دارند و نمی توان به برخی از آنها اعتماد کرد، ویلن واقعی این مجموعه در نیروهای نادیده است که به عنوان مدیران (Administrators) شناحته می‌شوند. متشکل از ماهیت‌های مختلف – ما از دوتا از مانیتور‌هایی که با آنها کار می‌کنند برای شناسایی تصویرشان استفاده کردیم – مدیران، آنقدر ظالم هستند که مردم را فقط برای سرگرمی خود، به بازی‌های شدید دعوت می‌کنند. بدتر از آن، به نظر می‌رسد که قدرت آنها بسیار گسترده است؛ زیرا می توانند به معنای واقعی کلمه، مردم را بکشند / اگر بازی بیمارگونه‌ای که در آن شرکت می‌کنند را فاش کنند، می‌توانند آنها را بکشند. این ویلن‌ها ترسناک‌اند و شما باید کنجکاو باشید که آیا افراد واقعی مانند آنها در دنیای ما وجود دارند یا خیر…


1. کیو اِتنینا (Kyo Ethnina) 《قهرمان کتاب》از فصل دوم “ظهور قهرمان سپر” (The Rising of the Shield Hero)

به‌راحتی، می‌توان گفت بی‌رحم‌ترین ویلن بهار، کیو اِتنینا (Kyo Ethnina) است که به آن «قهرمان کتاب» می گویند. علیرغم داشتن عنوان “قهرمان”، کیو مردی ظالم است که دارای روحیه‌ای هولناک است و هیچ توجهی به هم‌نوعان خود ندارد. برنامه‌های کیو، اخیراً به عنوان تلاش برای ایجاد امواج بود – زمانی که دیگران فکر می‌کردند او می‌کوشد آنها را متوقف کند – در آزمایش بیمارگونه‌اش، نشان می‌دهد که جهان و همه‌ی ساکنین آن جز خوکچه ی هندی، چیز دیگری نیستند. کیو حتی سعی می‌کند از رافتالیا (Raphtalia) برای نقشه‌ی پیچیده‌ی خود استفاده کند … این به تنهایی، در ذهن ما غیر قابل بخشش است!


سخن پایانی

بهار 2022، ویلن‌های انیمه ای زیادی داشت؛ اما فکر می‌کنیم لیست ما تعدادی از بهترین این دشمنان شیطانی را پیدا کرده‌است! آیا فکر می‌کنید ویلنی هست که از لیست ما جا افتاده باشد؟ در قسمت نظرات، با ما در میان بگذارید!

                               

دیدگاه‌ها (1)

بستن فرم

  1. نیما

    شهریور 19, 1401

    با سلام وخسته نباشید! خوشحاالم که بعد از مدت ها فعالیت تون رو در زمینه انیمه و سینما دوباره شروع کرده اید. امیدوارم ادامه دار باشه این روند!

    پاسخ

  2. نیما

    شهریور 19, 1401

    با سلام وخسته نباشید! خوشحاالم که بعد از مدت ها فعالیت تون رو در زمینه انیمه و سینما دوباره شروع کرده اید. امیدوارم ادامه دار باشه این روند!

    پاسخ