5 ابرقهرمان مارول که می‌توانند سوپرگرل دی‌سی را شکست دهند (و 5 تن که از او شکست می‌خورند)

کارا زور-ال (Kara Zor-El) یا سوپرگرل (Supergirl) همانند پسرعمویش سوپرمن، دقیقا قبل از نابودی کریپتون از آنجا فرار کرد. او سرانجام بر روی زمین فرود آمد؛ اما نسبت به سوپرمن این کار را خیلی دیرتر انجام داد. سوپرگل به‌جای یک کودک، در قالب یک نوجوان وارد این دنیا شد. نکته جالب توجه این است که وقتی آن‌ها کریپتون را ترک کردند، او مسن‌تر از کلارک بود.

اکنون سوپرمن بزرگ‌تر از او است و مربی او محسوب می‌شود. کلارک به روش‌های مختلف به سوپرگرل کمک و همواره تلاش کرد او را به یک قهرمان واقعی تبدیل کند. سوپرگرل به یکی از بزرگ‌ترین ابرقهرمانان کلارک بر روی زمین تبدیل شد؛ اما ممکن است سوپرمن نتواند در مقابل برخی از بهترین و درخشان‌ترین قهرمانان مارول به سوپرگرل کمک کند. طی این مطلب قصد داریم 5 ابرقهرمان مارول که سوپرگرل می‌تواند آن‌ها را شکست دهد و 5 ابرقهرمانی که او قادر به شکست دادن آن‌ها نیست، به شما معرفی کنیم. با پروشات همراه باشید.


10. شکست در مقابل: مرد عنکبوتی

تعداد کمی ابرقهرمان در دنیای مارول وجود دارند که بتوانند طی یک نبرد مقابل مرد عنکبوتی پیروز خارج شوند. او یکی از بهترین و محبوب‌ترین قهرمانان دنیای مارول محسوب می‌شود. او علاوه‌بر استفاده از توانایی‌های عنکبوتی‌اش، سعی می‌کند طی یک مبارزه از هوش خود نیز استفاده کند.

سوپرگرل مطمئنا می‌توانست به‌ لحاظ قدرت بالاتر از مرد عنکبوتی قرار بگیرد؛ اما این هوش و خلاقیت کاراکتر عنکبوتی ما است که باعث می‌شود او طی یک نبرد با سوپرگرل پیروز خارج شود. هرگاه سوپرگرل چیزی را به سمت مرد عنکبوتی پرتاب کند، او با برنامه‌ریزی و زمان‌بندی مناسب می‌تواند آن‌ حمله را خنثی کند. شاید حضور مرد عنکبوتی در منطقه فانتوم و اشتباه پیش‌رفتن نقشه‌هایش باعث شکست او شود.


9. پیروزی در مقابل: ولورین

گفته می‌شود ولورین در کاری که انجام می‌دهد بهترین است؛ اما در این مورد ولورین محکوم به شکست مقابل سوپرگرل است. او دارای قوای حسی تقویت‌ شده، اسکلت و پنجه‌هایی از جنس آدامانتیوم و قدرت بهبود فوق‌العاده است. تمام فاکتورهایی که ذکر شد ولورین را به رقیبی سرسخت طی یک نبرد تبدیل می‌کند. او همچنین مبارزی بااستعداد و بسیار مصمم محسوب می‌شود.

پنجه‌های ولورین احتمالا قادر هستند هر چیزی را خراش دهند و ببرند؛ اما هیچ ضمانتی وجود ندارد که این پنجه‌ها بتوانند به پوست سوپرگرل آسیبی بزرگ و جدی وارد کنند. وقتی چنین عنصر مهمی از قدرت‌های ولورین کنار گذاشته شود، او راهی برای شکست دادن سوپرگرل ندارد. از طرف دیگر سوپرگل روش‌های زیادی جهت شکست و غلبه بر ولورین دارد.


8. شکست در مقابل: ثور

خدای رعدوبرق و پادشاه اجتناب‌ناپذیر آسگارد، قدرت گسترده و چشمگیری را طی هر نبرد به‌ارمغان می‌آورد. در تمام جهان‌ها مبارزان بسیار کمی وجود دارند که قادر به شکست دادن ثور هستند. سوپرگرل در لیست این مبارزان جایی ندارد. این مبارزه همه‌چیز در اطراف آن‌ها را تحت تاثیر قرار می‌دهد؛ اما درنهایت این ثور است که از آن پیروز خارج می‌شود.

البته گفته می‌شود این نبردی آسان برای ثور نخواهد بود. در این موقعیت او نمی‌تواند خیلی راحت سوپرگرل را شکست دهد. سوپرگرل ضربات سختی به ثور وارد خواهد کرد. ثور نیز در جواب ضرباتی به همان اندازه سخت را به او وارد می‌کند؛ اما درنهایت باید اعتراف کرد ضربات ثور سهمگین‌تر بوده و او به‌کمک این موضوع می‌تواند سوپرگرل را شکست دهد.


7. پیروزی در مقابل: مرد آهنی

اینگونه نیست که مرد آهنی قدرتمند نباشد؛ هر نسل از زره‌ها و اسلحه‌های مرد آهنی قدرتمندتر از قبلی هستند و گزینه‌های بیشتری را نسبت به قبل در اختیار او قرار می‌دهند. مسئله این نیست که تونی استارک باهوش نیست. درواقع او یکی از باهوش‌ترین و خلاق‌ترین کاراکترهای تمام کمیک‌ها محسوب می‌شود.

مشکل اصلی تونی پرت شدن حواسش طی این مبارزه است. سوپرگرل جهت مبارزه حاضر می‌شود و تونی نیز ضرباتی را به او وارد می‌کند؛ اما سوپرگرل به کمک همین حواس‌پرتی لحظه‌ای می‌تواند زره مرد آهنی را به‌مانند باز کردن قوطی نوشابه، باز کند. سوپرگرل قدرتمندتر از مرد آهنی است و می‌تواند از هر نقطه ضعفی که او نشان دهد استفاده کند.


6. شکست در مقابل: هالک

نتیجه این نبرد کاملا به وضعیت روحی و روانی هالک بستگی دارد. شما می‌توانید بحث زیادی داشته باشید که کدامیک از آن‌ها قدرتمندتر است؛ اما به‌احتمال‌زیاد هالک دارای قدرت بیشتری است و سوپرگرل نیز با فاصله کم بعد از او قرار دارد. مشکلی که سوپرگرل با آن روبه‌رو است عصبانت هالک است. این غول سبز هرچه بیشتر عصبانی شود قدرتش بیشتر می‌شود.

همچنین با افزایش عصبانیت هالک او خشن‌تر و غیرقابل ‌پیش‌بینی‌تر می‌شود. اگر هالک طی این نبرد نسبتا آرام بماند، سوپرگرل شانسی جهت پیروزی خواهد داشت؛ اما این اتفاق کاملا بعید به‌نظر می‌رسد. هالک تا زمان نابودی سوپرگرل (و احتمالا چشم‌انداز اطرافش) عصبانی و عصبانی‌تر خواهد شد.


5. پیروزی در مقابل: تینگ

مانند هالک، تینگ نیز قدرتمند و رویین‌تن است؛ اما او هرچه بیشتر عصبانی شود قدرتمندتر نمی‌شود. او در این شرایط تنها تمرکز خود را از دست می‌دهد. اگرچه تینگ دارای قدرت بسیار زیادی است؛ اما این قدرت به‌حدی زیاد نیست که طی یک نبرد بتواند به کمک آن سوپرگرل را شکست بدهد.

سوپرگرل دارای قدرت بیشتری نسبت به تینگ است و از توانایی‌های بالاتری برای مقابله با او برخوردار است. به خودی خود تینگ هیچ شانسی جهت پیروزی بر سوپرگرل ندارد. تنها راهی که او می‌تواند سوپرگرل را شکست دهد، کمک گرفتن از دیگر اعضای گروه چهار شگفت‌انگیز است. حتی با وجود تمام اعضای تیم و برنامه مستحکم آقای شگفت‌انگیز، شکست دادن سوپرگرل کاری دشوار محسوب می‌شود.


4. شکست در مقابل: موج‌سوار نقره‌ای

گالاکتوس منادی‌های خود را احمقانه انتخاب نمی‌کند. هنگامی که او نورین راد را نجات داد و به موج‌سوار نقره‌ای تبدیل کرد، از نوع شخصیتی که قرار بود با او کار کند و نیروگاهی که قرار بود خلق کند کاملا آگاه بود. موج‌سوار نقره‌ای به یک دلیل به یکی از قدرتمندترین و ترسناک‌ترین قهرمانان دنیا تبدیل شد.

او در گذشته مقابل سوپرمن قرار گرفته بود و در مقابل او ایستادگی کرد؛ بنابراین مبارزه با سوپرگرل و شکست دادن او نمی‌تواند به‌اندازه مبارزه با سوپرمن دشوار باشد. موج‌سوار نقره‌ای شاید دارای قدرتی تقریبا برابر با قدرت سوپرگرل باشد؛ اما او دارای تجربه و مهارت بیشتری نسبت به سوپرگرل است.


3. پیروزی در مقابل: استورم

کنترل آب‌وهوا یک توانایی کاملا ویرانگر است. توانایی استورم در مهار صاعقه و باد یک برتری ویژه را نسبت به رقیبانش به او اعطا می‌کند. البته این قدرت منحصربه‌فرد قادر به شکست دادن سوپرگرل نیست. با درنظر گرفتن قدرت فوق‌العاده سوپرگرل، این قهرمان تحت هر شرایطی (حتی طوفان شدید) می‌تواند استورم را شکست دهد.

گفته می‌شود استورم طی یک درگیری موفق به شکست دادن زن شگفت‌انگیز شده بود؛ اما مطمئنا طی این نبرد او با بهره‌گیری از ضربه اولیه و عنصر غافلگیری توانست زن شگفت‌انگیز را شکست دهد. در یک مسابقه عادلانه، هم زن شگفت‌انگیز و هم سوپرگرل می‌توانند استورم را شکست دهند.


2. شکست در مقابل: دکتر استرنج

هم سوپرمن و هم سوپرگرل در مقابل فاکتور جادو دارای نقطه ضعف شدیدی هستند. از طرفی دکتر استرنج استاد هنرهای عرفانی و جادوگری است. با توجه به تجربه و دانش استرنج در این زمینه، شکست دادن او توسط سوپرگرل تقریبا غیرممکن است.

صادقانه بخواهیم بگوییم استرنج با کمک جادو قادر به انجام هرکاری است. سوپرگرل جهت شکست دادن دکتر استرنج باید از تمام قدرت خود استفاده کند؛ در غیر این صورت، استرنج او را به بعد دیگری فرستاده و در آنجا رها می‌کند. این زیباترین روش جهت شکست دادن سوپرگرل است.


1. پیروزی در مقابل: روگ

توانایی روگ جهش یافته در جذب قدرت‌ها و خاطرات افراد دیگر می‌تواند به‌شکل شگفت‌انگیزی ویران‌کننده باشد. کارول دانورز وقتی روگ بخشی از قدرتی را که او در خود نگه داشته بود جذب کرد، به شیوه سختی به ویرانگری قدرت روگ پی برد. این اتفاق باعث شد روگ به توانایی همیشگی پرواز، آسیب‌ناپذیری و قدرت فوق‌العاده دست پیدا کند.

سوپرگرل علاوه‌بر توانایی‌های ذکر شده، مهارت‌های بیشتری نیز دارد. اگر قدرت جهش یافته جذبی روگ در کار نباشد، او نمی‌تواند سوپرگرل را شکست دهد. حتی اگر روگ تلاش کند قدرت‌های او را به‌دست بیاورد، ممکن است توسط آن‌ها در هم شکسته شود و از آن‌ها صرفنظر کند.


منتظر نظرات شما راجع‌به این لیست در بخش دیدگاه‌ها هستیم.

                               

دیدگاه‌ها (249)

بستن فرم

  1. ناشناس

    بهمن 27, 1402

    کسی نمیتونه سوپر گرلو شکست بده با اون هوشش سوپر گرل خیلی از این بدترا رو تجربه کرده حتا سوپر منم شکست داده اگر با قدرتش نتونه شکست بده حتما یه راحی دیگه ای پیدا میکنه پس از هر ابر قهرمانی که دیدم سوپر گرل قوی تر وبنده بود

    پاسخ

  2. ثور بزرگ

    خرداد 27, 1402

    با همه موافقم غیر از مرد عنکبوتی …..بعضی کاربران زره های قوی مرد اهمیت که مثل همون حالت های قوی هستن رو مقابل سوپرگرل گذاشتن خب این کار اشتباهه….چرا این دو رو در حالت معمولی مقایسه نمیکنید؟؟؟؟؟؟!!!!!مثل بقیه شخصیت های ذکر شده؟

    پاسخ

  3. Parsa

    بهمن 10, 1400

    مرد اهنی رو از سوپرگرل ضعیف تر دونستید ؟
    مرد اهنی راحت با زره هالک باستر که در معرض اشعه گاما و چند راکتور ارک ساخته شده سوپرگرل بماند سوپرمن رو هم نصف میکنه ، مرد اهنی مرد اهنی اگر چند راکتور ارک به زره پوشش اضافه کنه راحت وزنی معادل ۱ کیلو تن ( ۱ کیلوتن = هزار تن ) رو بلند کنه و مرد اهنی مگر از پلاستیک ساخته شده که بخواد مثل قوطی نوشابه بازش کنه مرد اهنی از الیاژ طلا و تیتانیوم ساخته شده که با ویبرانیوم سپر کاپیتان امریکا برابر ، مرد اهنی موشک کوچکی با خودش حمل میکنه که قدرت چند بمب هسته ای رو داره و این موشک قادره یدنه ادامانیتیومی الترون نابود کنه از ویبرانیوم هم قویتره پس سوپر گرلی در کار نیست

    پاسخ

    • بتمن در پاسخ به Parsa

      دی 15, 1401

      با دکتر استرنج زیاد موافق نیستم چون سوپرگرل اگر توی بعد دیگه هم بیفته می‌تونه زنده بمونه و برنده کسیه است که عکس عمل بالایی داشته باشه اگر دکتر استرنج آزادی عمل رو به سوپرگر بده سوپرگرل می‌تونه از این فرصت استفاده کنه با یک ضربه کار استرنج رو تموم کنه در غیر این صورت دکتر استرنج اون رو آلپورت میکنم به بعد دیگه که سوپرگرل می‌باره ولی زنده میمونه و استرنج برای شکست دادن حتمیش باید اون.رو به یک خورشید سرخ بفرسته که بعید می‌دونم از این نقطه ضعف آگاهی داشته باشه از طرف شما ضعف شدید سوپرگرل رو به جادو در نظر گرفتید و ضعف دکتر استرنج رو به ضربات فیزیکی را نادیده گرفتید پس برنده به شخص تصمیم گیرنده بستگی داره
      با مرد عنکبوتی هم موافق نیستم
      هوش خلاقیت
      داریم در مورد یک نبرد نا معلوم حرف می‌زنیم
      یعنی نمیشه بگیم مرد عنکبوتی نقشه شکست سوپرگرل رو داره یا نه شاید مرد عنکبوتی نتونه را شکست کشف کنه یعنی شما مغز مرد عنکبوتی می‌خونید که نقشه شکست سوپرگرل
      رو بلده در یک نبردی که هیچی معلوم نیست
      ما باید روش معمول که اون حریفاشونو شکست میدم حساب کنیم نه هوش و خلاقیت این مسخره ترین دلیل پیروزیی که تا به حال دیدم از طرف مرد عنکبوتی نقطه ضعف هایس سوپرگرل رو از کجا می‌دونمه که میخواد با حاش شکستش بده

      پاسخ

    • حسین در پاسخ به Parsa

      دی 22, 1401

      درسته مرد آهنی از تیتانیوم ساخته شده ولی برای سوپرگرل مثل یک قوطی نوشابه است

      پاسخ

    • M در پاسخ به Parsa

      تیر 6, 1402

      هرچقدر درباره لباسی که یه مرد عادی میپوشه تعریف کنی فکر نمیکنم بازم بتونی هم سطحش کنی با دختری که از یه سیاره دیگه اومده و از خورشید انرژی میگیره
      لازم به گفتن ام هست که سوپرگرل از سوپرمن هم قویتره و اثبات شده پس انقد با جدیت حرف رو نزن

      پاسخ

  4. SpIdEr_ FaN

    آذر 6, 1400

    با سلام،اول از همه اینکه دوستان مقاله ترجمه سایت cbr است.cbrیکی از معتبر ترین سایت های کمیک بوکی در دنیا است اما بعضی اوقات مقالاتی مینویسه که ادم به عقل اون نویسنده شک میکنه!
    از این ده تا مورد،با همه موافقم به غیر از موارد۱۰،۷ و ۹.ببینید سوپرگرل فردی فوق العاده قویه و خب طبیعتا قدرتش باید با افرادی مثل سوپرمن برابری کنه.مردعنکبوتی نباید توی این لیست میبود.درسته که افراد قوی رو شکست داده ولی سوپرگرل رو که دیگه نمیتونه!
    ولورین رو هم خیلی موافق نیستم.درسته که بدنش از فلز قوی ساخته شده اما خب در برابر سوپرگرل کافی نیست.
    آیرون من هم قطعا مبارز سختی میشه.اما خب ایرون من زره هایی داره که میتونه باهاش خود سوپرمن رو له کنه چه برسه به سوپرگرل،حالا تنها چیزی که باقی میمونه اینه که ایا میتونه به اون زره هاش دست پیدا کنه یا نه؟!
    با تشکر

    پاسخ

    • حسین در پاسخ به SpIdEr_ FaN

      دی 21, 1400

      ببین این که کی ببره یا کی بیاره بسته به نظر شخصی نویسنده داره این نویسنده می‌تونه
      بگه مرد عنکبوتی می‌تونه هم شزم و هم سوپرمن رو بزنه خب ارزشی نداره پس هر چی که نویسنده ها مینویسند نباید قبول کرد

      پاسخ

    • Hesamixe در پاسخ به SpIdEr_ FaN

      بهمن 30, 1400

      چرا انقد تعصبی جواب میدی . قطعا هیچکدوم ازینایی ک گفتی توی مبارزه با سوپرگرل شانس زیادی ندارن شاید شکستشون بدن ولی احتمال زیادم میبازن توی مبارزه هیچی معلوم نیس وقتی تانوس تونسته والای همگان رو توی یه دنیا بکشه چ انتظاری میشه رفت شاید یه ادم معمولیم بتونه سوپرگرل رو بزنه . ولی تو ک میگی اسپایدرمن ضعیفه اسپایدرمن تاحالا خود مردآهنیو شکشت داده فایر لرد رو شکست داده مورلان رو شکست داده کل اعضای اکس من رو شکست داده شش خبیث رو وقتی ک انتقام جویان نتونستن شکستشون بدن شکست داده حتی کارنیج رو ب تنهایی زده چی میگی مطمعنم اهل کامیک نیستی

      پاسخ

      • آذرخش در پاسخ به Hesamixe

        دی 22, 1401

        سوپرگر هم سوپرمن رو شکست داده

        پاسخ

      • حسین در پاسخ به Hesamixe

        دی 22, 1401

        تویی اصلا کمیک نمی‌فهمی
        همش شاهکار های مرد عنکبوتی رو گفتی
        بزار کار های رو که سوپرگرل انجام داده رو بهت بگم
        سوپرمن رو شکست داده که مرد عنکبوتی
        تو خوابم نمیتونه شکستش بده
        مستر میکسیس پیتلیک رو شکست داده
        که هر کاری رو با فکر کردن می‌تونه انجام بده
        حکمران رو شکست داده که به کریپتونایت ضعف نداشت به خورشید زرد هم وابسته نبود
        در کل سوپرگرل با افراد قویتر و باهوش تر از اسپایدر من رو شکست داده
        لکس لوتر با اون هوش و اون تسلیحاتی
        ضد کریپتونی کاری نتونست بکنه
        بعد تو مرد عنکبوتی کردی دانای مطلق
        انگار بقیه کاراکتر ها هوش ندارن
        در مورد تانوس هم باید بگم اون با دستکش بینهایت تونست والای همگان رو بکشه
        اما اسپایدر من چه برگ برنده ای در مقابل
        سوپرگر داره
        بعد کارتریج چه شاخی است با یک صدا یک آتیش میمیره سوپرگرل این چیز ها روش اثر ندارن درسته هیچی معلوم نیست ولی میشه با شواهد و مدارک احتمال داد
        همین مونده بگی مرد عنکبوتی لیگ عدالت رو هم میزنه

        پاسخ

      • حسین در پاسخ به Hesamixe

        بهمن 3, 1401

        موج سوار نقره ای هم نوشته شاید قدرت تقریبا برابر با سوپرگرل داشته باشه یعنی
        سوپرگرل حداقل کمی از موج سوار نقره ای قویتره

        پاسخ

      • حسین در پاسخ به Hesamixe

        بهمن 3, 1401

        تنها شخص توی این لیست که شانس بالایی برای شکست سوپرگرل دارد ثور است

        پاسخ

        • حسین در پاسخ به حسین

          بهمن 4, 1401

          قدرت داخلی سوپرگرل
          قدرت خارجی سوپرگرل
          قدرت بدنی سوپرگرل
          ماندگاری سوپرگرل
          استقامت سوپرگرل
          تجربه مرد عنکبوتی
          تجهیزات مرد عنکبوتی
          سطح قدرت دشمنان مرد عنکبوتی
          سرعت سوپرگرل
          حواس برابر
          هوش برابر
          برنده سوپرگرل

          پاسخ

          • حسین در پاسخ به حسین

            بهمن 5, 1401

            به همین راحتی دگه یک اسپایدر فن بیاد بگه هوش خلاقیت

            پاسخ

        • حسین در پاسخ به حسین

          بهمن 5, 1401

          با استرنج

          پاسخ

      • حسین در پاسخ به Hesamixe

        مرداد 10, 1402

        یا رو اسپایدر فنه میگی مرد عنکبوتی هیچ شانسی نداره تو چی داری میگی متعصب

        پاسخ

  5. Mani

    آبان 16, 1400

    آخه اسپایدرمن سوپرگرل رو میزنه؟
    چرا اطلاعات غلط میدید به مردم؟
    سوپرگرل با لیزر راحت میکشه اسپایدرمنو

    پاسخ

    • 😐 در پاسخ به Mani

      آبان 27, 1400

      وقتی میاد لیزر بزنه یه چیزی هست به اسم اسپایدرسنس که فارسیش رو نمیدونم چی میشه تا سوپرگرل لیزرش رو بزنه به اسپایدرمن ،اسپایدرمن جاخالی میده

      پاسخ

      • اوتاکو * در پاسخ به 😐

        آبان 30, 1400

        آخه سرعت نزدیک به نورو مقایسه کن شما با سرعت عنکبوتی😶

        پاسخ

        • یه نفر در پاسخ به اوتاکو *

          آذر 1, 1400

          شاید این حرفی که میزنم به نظرت غیر منطقی بیاد اوتاکو،ولی فرقی نداره که چه چیزی یا چه کسی با چه سرعتی به مردعنکبوتی حمله کنه چون حس عنکبوتی حتی میتونه برای چند ثانیه اینده رو هم ببینه و جدا از اون،حس عنکبوتی میتونه این رو تشخیص بده که چه زمانی باید هشدار بده.
          در واقع به موقع هشدار میده تا مردعنکبوتی در هر زمانی که هست جاخالی بده.مثلا فرض کن یک گلوله داره به سمت مردعنکبوتی شلیک میشه و یک متر باهاش فاصله داره که حس عنکبوتی هشدار میده و اون موقع مردعنکبوتی از گلوله فرار میکنه.اگه بگیم سوپرگرل داره با سرعت نور حرکت میکنه و یک کیلومتر دیگه میرسه به مردعنکبوتی،حس عنکبوتی همون موقع هشدار میده تا مردعنکبوتی فرصت فرار داشته باشه.
          .
          در واقع این فقط یه مثال بود تا متوجه نحوه کارایی اسپایدر سنس بشی.حس عنکبوتی خودش رو با سرعت هر جسم یا فردی تطبیق میده و با توجه به سرعت اون جسم یا فرد به مردعنکبوتی هشدار میده

          پاسخ

          • اوتاکو * در پاسخ به یه نفر

            آذر 1, 1400

            پس وقتی نزدیکه نمیگه خب عادیه که سخت میشه نبرد به سرعت نیست ولی بازم قویتره بنظرم

            پاسخ

            • حسین در پاسخ به اوتاکو *

              آذر 2, 1400

              اوتاکو شما درست واینم باید بگم که حس عنکبوتی آینده رو نمیتونه ببینه
              فکر کنم این یک نفر حس عنکبوتی رو با سنگ زمان اشتباه گرفته حس عنکبوتی می‌تونه سعت رو تشخیص بده ولی نمیتونه به هر .چیزی واکنش نشون بده چون اون برای واکنش نیازبه زمان داره مثلاً مرد عنکبوتی حداقل یک ثانیه زمان احتیاج داره ولی سوپرگر میتونی زیر یک ثانیه به مرد عنکبوتی حملی کنه
              پنل اون بخاطر فقط یک تار پرتاب کنه قبل از اون سوپرگر مرد عنکبوتی رو زده و هیچ کدوم از دشمنان مرد عنکبوتی سرعت سوپرگر رو ندارن
              اینم باید بگم که حواس سوپرگر اگه بیشتر از مرد عنکبوتی نباشه کمتر هم نیست

              پاسخ

              • یه نفر در پاسخ به حسین

                آذر 2, 1400

                حسین جان،دوست عزیز من خودم دارم یک ساله مقالات و کمیک های مردعنکبوتی رو به صورت حرفه ای میخونم.حس عنکبوتی میتونه برای مدت خیلی کوتاهی آینده رو ببینه.سیلک که یه زن عنکبوتی هست این قدرت رو خیلی بیشتر نسبت به مردعنکبوتی اصلی داره.
                .
                و من نگفتم برنده مردعنکبوتیه که!
                سوپر گرل قطعا برندست ولی حواس مردعنکبتی هم چیز کمی نیست.

                پاسخ

                • حسین در پاسخ به یه نفر

                  آذر 3, 1400

                  به هر حال شاید من اشتباه کردم ببخشید ولی سوپرگر برنده قطعی این نبرده سوپرگر واکنش ابر انسانی داره اونم هوشو حواسش کمتر از مرد عنکبوتی نیست

                  پاسخ

            • یه نفر در پاسخ به اوتاکو *

              آذر 2, 1400

              در کل سوپر گرل قویتره،خیلی قویتره.
              .
              حس عنکبوتی وقتی نزدیک هم هست هشدار میده.در واقع فقط بستگی داره که اون جسم با چه سرعتی به سمت اسپایدرمن حرکت میکنه و اون موقع حس عنکبوتی به موقع بهش هشدار میده.

              پاسخ

              • Hesamixe در پاسخ به یه نفر

                بهمن 30, 1400

                درسته قویتره سوپرگرل خب ت هرکیو بگی یکی قویتر ادم سراغ داره دیگ توی دنیای کمیک ربطی ب قویتر ضعیفتر بودنش نداره ولی تو ک کمیک حرفه ای میخونی باید بدونی مردعنکبوتی هم تونسته خیلیارو با هوشش شکست بده مثل مورلان .فایرلرد.سوپربوی .جاگرنات و … اینکه ب نویسنده بستگی داره رو کار ندارم ولی اگ درصدی بخایم حساب کنیم ۷۵ درصد سوپرگرل میبره و ۲۵ درصد مردعنکبوتی

                پاسخ

                • حسین در پاسخ به Hesamixe

                  بهمن 5, 1401

                  این رو خوب اومدی

                  پاسخ

              • محمد پور محتشم در پاسخ به یه نفر

                اردیبهشت 13, 1401

                سر چی دارین بحث میکنین
                سوپرگرل مرد عنکبوتی ؟!؟!؟!
                سوپرگرل در حد کسایی مثل تور هست.
                نه یک بچه که عنکبوت نیشش جدا از نبرد مرد عنکبوتی و سوپرگرل که معلومه برنده سوپرگرل هست.
                سوپرگرل در برابر هالک از نظر من سوپرگرل برنده هست حقیقتش هالک رو خیلی از حد اندازش قوی تر کردن هالک درسته که خیلی قویه اما در حد کسایی مثل سوپرگرل قوی نیست جدا از اون سوپرگرل دید حرارتی داره که تقریباً می‌تونه همون شدت صدمه ای رو به هالک بزنه که صاعقه تور میزنه به هالک و سرعت سوپرگرل که با سرعتفلش مقایسه میشه هالک هم نمیتونه مثل تور به سرعت های اندازه نور یا حتی بیشتر واکنش نشون بده یعنی هالک قبل از اینکه بتونه مشت خودش رو بالا ببره یا قبل از اینکه به سوپرگرل حمله کنه سوپرگرل با سرعتش می‌تونه کار هالک رو یک سره کنه درسته که هالک از نظر قدرت بدنی خیلی از سوپرگرل قوی تره اما سوپرگرل قطعا خیلی قدرتمند تر از هالک هست پس برنده نبرد بین هالک و سوپرگرل سوپرگرل هست و سوپرگرل هالک رو شکست میده در باره مبارزش مفید و مختصر بگم تور هم از لحاظ قدرت بدنی هم از لحاظ قدرت هایی که دارن قوی تره کوتاه تر بگم تور هم از سوپرگرل قوی تره هم قدرتمندتر پس برنده نبرد بین سوپرگرل و تور برنده تور هست.

                پاسخ

          • حسین در پاسخ به یه نفر

            آذر 2, 1400

            درسته حس عنکبوتی مرد عنکبوتی می‌تونه هرچیزی رو تشخیص بده ولی با واکنش نشون دادن فرق می‌کنه اینم باید بگم سوپرگر هم از هواس بالایی بر و واکنش ابر انسانی داره و می‌تونه به هر چیزی سریع واکنش نشون بده

            پاسخ

          • blackalfa در پاسخ به یه نفر

            بهمن 23, 1400

            حتی اگه جا خالی هم بده بازم نمیتونه سوپرگرل رو شکست بده مثلا با مشت یا لگد بهش ضربه بزنه فقط استخونه خودش خورد میشه

            پاسخ

    • چچچچ در پاسخ به Mani

      خرداد 1, 1401

      بحث سر هوش هست،مردعنکبوتی حس عنکبوتی داره و از خطرات اگاه میشه و دشمنای خیلی سرسختی هم شکست داده،اگه به اینه که با لیزر کشته بشه پس راحت همون اول ونوم سر مردعنکبوتی رو جدا میکرد از تنش،مردعنکبوتی یه جا صبر نمیکنه تا بسوزوننش یا بخورنش و از این مسائل

      پاسخ

      • حسین در پاسخ به چچچچ

        خرداد 5, 1401

        خیلی خنگی تو فکر می‌کنی فقط مرد عنکبوتی هوش داره وسوپرگر خنگه میزاره همین تور مرد عنکبوتی براش نقشه بکشه
        نابغه و هوش های بالا تر از مرد عنکبوتی بودن که نتونستن راهی برای شکست سوپرگر پیدا کنن مثل لکس لوتر و اینکه مرد عنکبوتی تونست ونوم رو شکست بده چون نقطه ضعفشو داشت که صدا بود
        ولی مرد عنکبوتی نقطه ضعف سوپرگر رو ندارن که کرپتوناته پس نمیتونه اون رو شکست بده واین هم بگم مرد عنکبوتی نقشه شکست همه ابر قهرمانان رو ندارن
        اون باید بدونه جنگی در راه است تا خودش رو برای مبارزه آماده کنه اگه به این که میگی باشه پس مرد عنکبوتی می‌تونه سوپرمن رو هم شکست بده واین که می ببره یا کی ببازه هم بسته به نظر شخصی نویسنده ها داره

        پاسخ

      • ali در پاسخ به چچچچ

        خرداد 21, 1401

        مرد عنکبوتی سوپر بوی رو هم شکست داده چه برسه به سوپر گرل

        پاسخ

  6. ستایش

    آبان 11, 1400

    با دکتر استرنج ، ثور و استورم موافقم اما بقیه ش نه .
    دیگه خیلی سطح سوپرگرل بدبختو اوردید پایین

    پاسخ

    • اوتاکو * در پاسخ به ستایش

      آبان 12, 1400

      موج سوار نقره ای میتونه از ثور قویتر هم باشه هاک هم خیلی قویه

      پاسخ

    • کاربر در پاسخ به ستایش

      دی 22, 1401

      اون کراس اور اشغال رو میگی بی ارزشه

      پاسخ

  7. رضا

    مهر 25, 1400

    همشون رو قبول دارم به جز مرد اهنی مرد اهنی خودت گفتی که تو لباس ازش قویتره ولی مرد اهنی هوش ابر انسانی داره و به هیچ وجه لباس آهنیشو در نمیاره

    پاسخ

    • اوتاکو * در پاسخ به رضا

      آبان 6, 1400

      آره حتی بگم که مثل بیشتر شخصيت ها حالت های وااای مرد آهنی زرهشن نه از دنیای مواضی پس باید حتما زره هایی مثل پدر آهنین و ایناکه سطحی در حد فاینال بتسوییچ هستن هم حساب باشه که سوپرگرل عددی نیست

      پاسخ

    • حسین در پاسخ به رضا

      بهمن 13, 1401

      چطور مرد عنکبوتی رو قبول داری

      پاسخ

  8. blackalfa

    مرداد 9, 1400

    مقاله خوبی بود ولی مرد عنکبوتی اصلا در حد سوپر گرل نیست مرد عنکبوتی هر چقدر هم قوی باشه نمیتونه جلوی کریپتونی قرار بگیره با ضربه زدن به سوپر گرا فقط استخونای خودشو خرد میکنه قبلا هم گفتم لطفا مرد عنکبوتی رو انقدر قدرتمند جلوه ندید

    پاسخ

    • رضا در پاسخ به blackalfa

      مهر 25, 1400

      اتفاقا مرد اهنی تا بحال با هالک در افتاده و با هر مشتی که به هالک میزد هالک پرواز می‌کرد سوپر گرل که با یه مشت فلش بی هوش شد

      پاسخ

      • Marvel در پاسخ به رضا

        اسفند 9, 1400

        چی میگی هالک تو کمیک بار ها و بار ها مرد آهنی رو له کرده تو سینما هم توسط اسکارلت ویو کنترل میشد وگرنه مرد آهنی له شده بود

        پاسخ

    • حسین در پاسخ به blackalfa

      آبان 10, 1400

      من حرف تورو قبول دارم اصلا قدرت مرد عنکبوتی در حد سوپر گرنیست تو مقاله نوشته مرد عنکبوتی بخاطر هوش خلا قیت که داره می‌تونه سوپر گرا رو شکست بده اشتباه است چون هوش و خلاقیت سوپرگر هم دسته کمی از مرد عنکبوتی ندارم سوپر گر سرعت نور رو داره و به اندازه یک قطار باری قدرت داره چطور مرد عنکبوتی می‌تونه حملات اونو خنثی تازه سوپر گر نفوذ ناپذیری هر چه قدر هم تلاش کنه نمیتونه به اون اسیبی بزنه تنها راهی که مرد عنکبوتی می‌تونه سوپر گرا رو شکست بده کریپتونات که مرد عنکبوتی به اون هیچ دسترسیه نداره سوپر گرا کافی فقط با یک ضربه مرد عنکبوتی رو نابود کنه

      پاسخ

    • حسین در پاسخ به blackalfa

      آبان 18, 1400

      این سایت ضده دیسیه این آقا حاضره بخاطر نابود کردن شخصیت های درسی هر کاری بکنه واقعا ظلمه شما مرد عنکبوتی رو بالا تر از سوپرگر می‌بینید

      پاسخ

  9. EMPIRE.25.25

    مرداد 3, 1400

    حالت خوبه؛از کمیک سر در نمیاری مقاله میزاری.زن شگفت انگیز می‌تونه استورم رو شکست بده آیا..؟؟؟تو کراس آور که شکست خورد..
    دوم اینکه استورم قابلیت پرواز و صاعقه داره و می‌تونه زن شگفت انگیز رو شکست بده.
    دیگه نگم برات.

    پاسخ

    • blackalfa در پاسخ به EMPIRE.25.25

      مرداد 9, 1400

      تو خودت از کمیک سر در نمیاری اول واندروومن هم قدرت پرواز داره بعد دست بند های واندروومن قابلیت جذب و پرتاب انرژی و رعد رو داره اون میتونه با کمند استورم رو به زانو در بیاره واندروومن توی فیلمش کسی رو شکست داد که صد برابر استورم قدرت داره

      پاسخ

      • وانیا در پاسخ به blackalfa

        مرداد 24, 1400

        من مانیا من مقاله هاش رو ندیدم ولی اگه چیز هایی که نوشتی غلت هستن لطفا پاکش کن

        پاسخ

      • اوتاکو * در پاسخ به blackalfa

        آبان 6, 1400

        واندروومن بحث سر سوپرچرله ولی جفتشون استورم رو به خاک میکشونن کراس اور ها هم فقط برا محبوبیته

        پاسخ

  10. Thor

    خرداد 21, 1400

    چقدر مسخره سوپرگرل از همه به جز روگ شکست میخوره اخه . ولورین مرد جاودانه که با پنجه هاش میتونه به راحتی کله سوپرگرل رو قطع کنه چطور شکست بخوره اگه به خواد ولورین رو به خورشید ببره نصف راه نشده کلش قطع میشه . خودش گفته از هالک شکست میخوره و بعد این ولورین نبود که دار دسته هالک و هالک بزرگ رو کشت و یک چیزی پوست هالک از مال سوپرمن زخیم تره

    پاسخ

    • دکتر منهتن در پاسخ به Thor

      خرداد 31, 1400

      بهتره یکم اطلاعات جمع کنی بعد اینارو بگی اولا سوپرگرل راحت و با چند حرکت مرد عنکبوتی رو میزنه دوما اگه بر فرص محال چنگال های ولوورین بتونه به سوپرگرل اسیب بزنه که نمیتونه چیزی جز نهایتا یک خراش نمیتونه رو پوستش بندازه و اگر هم اسیب جدی تر بزنه که نمیزنه سوپرگرل با سرعت بالاش جاخالی میده و بعد با سرعت بالا ولوورین رو از پشت میگیره میبره فصا نمیمیره اما حرکت خاصی نمیتونه و اونجا سوپرگرل له و لوردش میکنه البته چنگال هاش اسیب جدی به سوپرگرل نمیزنه

      پاسخ

  11. رهام

    خرداد 10, 1400

    باهمش مواققم

    پاسخ

  12. یک نفر

    خرداد 10, 1400

    احساس میکنم این مقاله رو سایت اسپایدی نوشته. چون فقط سایت اسپایدی میتونه مرد عنکبوتی رو از سوپرگرل بالاتر ببینه. آخه هوش ؟! خلاقیت ؟!!
    پیتر آدم خلاقی هست ولی مثلا میخواد چیکار کنه، کریتونایت بتمن رو قرض بگیره بره سراغ سوپرگرل ؟! اصلا وقتی نمیشناسه حریفش رو ، چیکار میخواد بکنه ،
    در ضمن کاربر ناشناس، موج سوار نقره ای و فایر لرد رو کاری ندارم که باید اطلاعاتتون رو ببرید بالا و ببینید با چه حالات و چه چیز ها و چه اشخاصی شکستشان داده. اما جاگرنات، جاگرنات رو توی سیمان گیر انداخت. چندان خلاقانه هم نیست ها! در ضمن جاگرنات دختر عموی مرد پولادین نیست. هست ؟! سوپرگرل اگر قرار باشه شکست هم بخوره، از ولورین شکست میخوره. البته هیچکدوم نبرد رو نمیبرند ولی شکست هم نمیخورند( اشاره به شکست ناپذیری ولورین) و احتمالا بعد یک نبرد چندین و چند روزه تازه میفهمن توی یک جبهه هستند. الله اکبر. یکم مطقی باشیم!!

    پاسخ

    • رهام در پاسخ به یک نفر

      خرداد 10, 1400

      جناب معلومه اطلاعاتی از کامیک نداری اسپایدر من نسخه های خیلی قویی تو کامیک داره که از سوپرگرل خیلی قویترن

      پاسخ

      • دکترمنهتن در پاسخ به رهام

        خرداد 25, 1400

        نسخه عادی ملاکه و در نسخه عادی سوپرگرل راحت اسپایدر من رو میزنه

        پاسخ

  13. یک نفر

    خرداد 10, 1400

    از این دکتر استرنج خیلی خوشم میاد. در برابر هر کسی که نتونه از جادو استفاده بکنه، راحت میتونه یک بعد به دنیای موازی باز کنه. دکتر با این کار میتونه بتمن و سوپرمن و واندروومن و کلا خیلی از شخصیت های دیسی رو شکست بده. حتی آکوآمن. جادو کلا از قدرت بدنی مهم تره و نیروی بیشتری داره.

    پاسخ

    • Super pahram در پاسخ به یک نفر

      اسفند 1, 1400

      سوپر منو نمیتونه من موندم چرا این شخصیتا رو با سوپر گرل و سوپرمن مقایسه میکنید سوپرمن به تنهایی میتونه همه‌ی اینا رو بزنه حتی تو یه مبارزه تن به تن تونسته ثور و هالک رو شکست بده. تونسته شزم رو بکشه. اینا براش سوسکن

      پاسخ

      • May Alk در پاسخ به Super pahram

        اسفند 9, 1400

        حالت خوبه هالک تو کمیک سوپرمن رو شکست داد . و بعد سوپرمن بیهوش‌ کردش
        هالک تو کمیک گلاکتوس رو که از دارکساید قوی تره کشت . و چهار تا والچر رو له و آورده کرد

        پاسخ

      • محمد پور محتشم در پاسخ به Super pahram

        اردیبهشت 13, 1401

        داداش دیگه داری زیاده روی میکنید شاید بتونه هالک رو بزنه اما از پشه ثور بر نمیاد گفته شده اگر یک با دیگه سوپرمن و ثور با هم درگیر بشن سوپرمن شانسی پیروزیش بیست درصد هست و شانس پی روزی ثور هشتاد درصد حالا دلیل های پیروزی ثور رو به روی سوپرمن!!!!!!
        قدرت بدنی سوپرمن درسته که تونسته کتاب بینهایت رو بلند کنه اما این کار رو با کمک خدای خدایان شزم انجام داده ولی ثابت شده که ثور به تنهایی می‌تونه کتاب بینهایت رو بلند کنه پس یعنی ثور قدرت بدنیش به مراتب بیشتر از قدرت بدنی سوپرمن هست!:!:!:
        جادو که سوپرمن خیلی به جادو حساسه
        قدرت هایی که دارن ثور خیلی قدرت هاش بیشتر و قوی تر از قدرت های سوپرمن هستن!!!
        ثور نقطه ضعف خاصی نداره و این شانس بیشتری برای پیروز شدن نسبت به سوپرمن بهش میده!!!!!
        برنده این مبارزه قطعا ثور هست و سوپرمن هیچ شانسی رو به روی ثور ندارن پس خواهشاً پا ثور رو وسط نکشید که توانایه شکست تمام این شخصیت ها و داره از جمله سوپرمن و سوپرگرل.تمام.

        پاسخ

  14. ناشناس

    خرداد 10, 1400

    خب چرا مقاله رو کامل نمیخونین زده قدرت سوپر گرل بیشتر از مرد عنکبوتی این هوش و خلاقیت مرد عنکبوتی که اونو پیروز میکنه و گرنه مرد عنکبوتی دشمنان قوی تر از سوپر گرل شکست مثل موج سوار نقره ای و فایر لرد و جاگرنات

    پاسخ

    • حسین در پاسخ به ناشناس

      آبان 8, 1400

      درسته مرد عنکبوتی باهوشه ولی هوش سوپرگرل هم دسته کمی از مرد عنکبوتی نداره مردعنکبوتی هرچقدر هم باهوش باشه شانس زیادی در مقابل سوپر گرا ندارم
      چون نقطه ضعف سوپرگرل کریپتوناته که مرد عنکبوتی به اون هیچ دسترسیه نداره

      پاسخ

      • کاربر در پاسخ به حسین

        آذر 29, 1400

        آخه هوشو خلاقیت این نویسنده فکر کنم سوپرگرل رو با ونوم و مرد شنی و الکترو اشتباه گرفته مرد عنکبوتی زمانی می‌تونه سوپرگرل رو شکست بده که عنصر شکست سوپرگرل که کریپتوناته داشته باشه مرد عنکبوتی تونست اونا رو شکست بده چون وسیله شکست دادنشونو داشت بعد خوش خلاقیت سوپرگر حتا بمب ساعتی هم روش اثر ندارد پس مرد عنکبوتی میخواد چطوری اونو بزنه اینم بگم سوپرگر هم هوشش هیچ دسته کمی از مرد عنکبوتی نداره

        پاسخ

    • حسین در پاسخ به ناشناس

      آبان 25, 1400

      خب درسته مرد عنکبوتی همیشه تونسته با هوش و خلاقیتش دشمنان قویتر از خودش رو شکست بده ولی با سوپرگر نجنگیده و اصلا معلوم نیست میخواد در مقابلش چکار کنه الان شما نمیتوانید هیچ راهی بگید که مرد عنکبوتی از طریق اون بتونه سوپرگر رو شکست بده ولی سوپرگر راه های زیادی جهت شکست دادن مرد عنکبوتی داره و از اینجا میشه گفت مرد عنکبوتی نمیتونه سوپر گر رو شکست بده
      اونوقت نمی‌دونم اینجا چینوشته آخه هر آدم عاقلی می‌دونه مرد عنکبوتی نمیتونه سوپرگر رو شکست بده اون وقت یکی نوشته سوپرگر از مرد عنکبوتی شکست میخوره باید باور کنید یعنی عقلمونو بدیم به این آقا مگه هر چی که می‌نویسه درسته مثلاً اون بگه مرد عنکبوتی سوپرمنو میزنه باید باور کنید اینم باید بگم که هوش سوپرگر هیچ دسته کمی از مرد عنکبوتی. نداره وقت فقط هوش مرد عنکبوتی رو دلیل بر پیروزیش نوشت اصلا آقا روی مقاله های که می‌نویسه فکر نمیکنه تو یک مقاله زده مرد عنکبوتی از سوپرمن شکست میخوره
      حالا اینجا نوشته سوپرگر از مرد عنکبوتی شکست میخوره سوپرمن و سوپرگر قدرت یکسانی دارن اونوقت سوپرمن می‌تونه ولی سوپرگر نمیتونه مگه سوپرگر چی از سوپرمن کم داره حتا سوپرمن اعتراف کرده که قدرت تو از من بیشتره دیگه ایراد از این بزرگ تر نداریم

      پاسخ

    • ح در پاسخ به ناشناس

      دی 13, 1400

      آره ما مقالرو کامل نمیخونیم یا تویی که فکر میکنی هرچی که نویسنده ها مینویسند درسته
      خیلی از نویسنده ها از روی تعصب ونظر شخصی خودشون چیزی رو مینویسند
      آخه هوشو خلاقیت آره میدونم پیتر آدم خلاقیه ولی میخواد چکار کنه تو الان برو مقالرو کامل بخون ببین راهی میبینی که مرد عنکبوتی
      از طریق اون بتونه سوپرگر رو شکست بده
      سوپرگرل بمب ساعتی هم روش اثر نداره
      اونوقت مرد عنکبوتی با چی میخواد اون رو بزنه اگه بخواد لگد بزنه فقط استخوان های خودش خورد میشه مرد عنکبوتی حتا اگه یک کامیون هم به سوپرگر بزنه بازم هیچیش نمیشه من تمام راه هایی که مرد عنکبوتی
      می‌تونه انجام بده گفتم تنها راهی که مرد عنکبوتی می‌تونه باهاش سوپرگر رو شکست بده کرپتوناته مثلا اگه مرد عنکبوتی نقطه ضعف ونوم رو نداشت میتونست اون رو شکست بده نه پس اگه نقطه ضعف سوپرگر هم نداشته نمیتونه اون رو شکست بده
      اینم بگم هوشو حواس سوپرگر اگه بیشتر از مرد عنکبوتی نباشه کمتر نیست پس نگو ما مقالرو کامل نمیخونیم این نویسنده فکر کرده سوپرگر مثل ونوم این چیزاست

      پاسخ