5 ابرقهرمان مارول که می‌توانند سوپرگرل دی‌سی را شکست دهند (و 5 تن که از او شکست می‌خورند)

کارا زور-ال (Kara Zor-El) یا سوپرگرل (Supergirl) همانند پسرعمویش سوپرمن، دقیقا قبل از نابودی کریپتون از آنجا فرار کرد. او سرانجام بر روی زمین فرود آمد؛ اما نسبت به سوپرمن این کار را خیلی دیرتر انجام داد. سوپرگل به‌جای یک کودک، در قالب یک نوجوان وارد این دنیا شد. نکته جالب توجه این است که وقتی آن‌ها کریپتون را ترک کردند، او مسن‌تر از کلارک بود.

اکنون سوپرمن بزرگ‌تر از او است و مربی او محسوب می‌شود. کلارک به روش‌های مختلف به سوپرگرل کمک و همواره تلاش کرد او را به یک قهرمان واقعی تبدیل کند. سوپرگرل به یکی از بزرگ‌ترین ابرقهرمانان کلارک بر روی زمین تبدیل شد؛ اما ممکن است سوپرمن نتواند در مقابل برخی از بهترین و درخشان‌ترین قهرمانان مارول به سوپرگرل کمک کند. طی این مطلب قصد داریم 5 ابرقهرمان مارول که سوپرگرل می‌تواند آن‌ها را شکست دهد و 5 ابرقهرمانی که او قادر به شکست دادن آن‌ها نیست، به شما معرفی کنیم. با پروشات همراه باشید.


10. شکست در مقابل: مرد عنکبوتی

تعداد کمی ابرقهرمان در دنیای مارول وجود دارند که بتوانند طی یک نبرد مقابل مرد عنکبوتی پیروز خارج شوند. او یکی از بهترین و محبوب‌ترین قهرمانان دنیای مارول محسوب می‌شود. او علاوه‌بر استفاده از توانایی‌های عنکبوتی‌اش، سعی می‌کند طی یک مبارزه از هوش خود نیز استفاده کند.

سوپرگرل مطمئنا می‌توانست به‌ لحاظ قدرت بالاتر از مرد عنکبوتی قرار بگیرد؛ اما این هوش و خلاقیت کاراکتر عنکبوتی ما است که باعث می‌شود او طی یک نبرد با سوپرگرل پیروز خارج شود. هرگاه سوپرگرل چیزی را به سمت مرد عنکبوتی پرتاب کند، او با برنامه‌ریزی و زمان‌بندی مناسب می‌تواند آن‌ حمله را خنثی کند. شاید حضور مرد عنکبوتی در منطقه فانتوم و اشتباه پیش‌رفتن نقشه‌هایش باعث شکست او شود.


9. پیروزی در مقابل: ولورین

گفته می‌شود ولورین در کاری که انجام می‌دهد بهترین است؛ اما در این مورد ولورین محکوم به شکست مقابل سوپرگرل است. او دارای قوای حسی تقویت‌ شده، اسکلت و پنجه‌هایی از جنس آدامانتیوم و قدرت بهبود فوق‌العاده است. تمام فاکتورهایی که ذکر شد ولورین را به رقیبی سرسخت طی یک نبرد تبدیل می‌کند. او همچنین مبارزی بااستعداد و بسیار مصمم محسوب می‌شود.

پنجه‌های ولورین احتمالا قادر هستند هر چیزی را خراش دهند و ببرند؛ اما هیچ ضمانتی وجود ندارد که این پنجه‌ها بتوانند به پوست سوپرگرل آسیبی بزرگ و جدی وارد کنند. وقتی چنین عنصر مهمی از قدرت‌های ولورین کنار گذاشته شود، او راهی برای شکست دادن سوپرگرل ندارد. از طرف دیگر سوپرگل روش‌های زیادی جهت شکست و غلبه بر ولورین دارد.


8. شکست در مقابل: ثور

خدای رعدوبرق و پادشاه اجتناب‌ناپذیر آسگارد، قدرت گسترده و چشمگیری را طی هر نبرد به‌ارمغان می‌آورد. در تمام جهان‌ها مبارزان بسیار کمی وجود دارند که قادر به شکست دادن ثور هستند. سوپرگرل در لیست این مبارزان جایی ندارد. این مبارزه همه‌چیز در اطراف آن‌ها را تحت تاثیر قرار می‌دهد؛ اما درنهایت این ثور است که از آن پیروز خارج می‌شود.

البته گفته می‌شود این نبردی آسان برای ثور نخواهد بود. در این موقعیت او نمی‌تواند خیلی راحت سوپرگرل را شکست دهد. سوپرگرل ضربات سختی به ثور وارد خواهد کرد. ثور نیز در جواب ضرباتی به همان اندازه سخت را به او وارد می‌کند؛ اما درنهایت باید اعتراف کرد ضربات ثور سهمگین‌تر بوده و او به‌کمک این موضوع می‌تواند سوپرگرل را شکست دهد.


7. پیروزی در مقابل: مرد آهنی

اینگونه نیست که مرد آهنی قدرتمند نباشد؛ هر نسل از زره‌ها و اسلحه‌های مرد آهنی قدرتمندتر از قبلی هستند و گزینه‌های بیشتری را نسبت به قبل در اختیار او قرار می‌دهند. مسئله این نیست که تونی استارک باهوش نیست. درواقع او یکی از باهوش‌ترین و خلاق‌ترین کاراکترهای تمام کمیک‌ها محسوب می‌شود.

مشکل اصلی تونی پرت شدن حواسش طی این مبارزه است. سوپرگرل جهت مبارزه حاضر می‌شود و تونی نیز ضرباتی را به او وارد می‌کند؛ اما سوپرگرل به کمک همین حواس‌پرتی لحظه‌ای می‌تواند زره مرد آهنی را به‌مانند باز کردن قوطی نوشابه، باز کند. سوپرگرل قدرتمندتر از مرد آهنی است و می‌تواند از هر نقطه ضعفی که او نشان دهد استفاده کند.


6. شکست در مقابل: هالک

نتیجه این نبرد کاملا به وضعیت روحی و روانی هالک بستگی دارد. شما می‌توانید بحث زیادی داشته باشید که کدامیک از آن‌ها قدرتمندتر است؛ اما به‌احتمال‌زیاد هالک دارای قدرت بیشتری است و سوپرگرل نیز با فاصله کم بعد از او قرار دارد. مشکلی که سوپرگرل با آن روبه‌رو است عصبانت هالک است. این غول سبز هرچه بیشتر عصبانی شود قدرتش بیشتر می‌شود.

همچنین با افزایش عصبانیت هالک او خشن‌تر و غیرقابل ‌پیش‌بینی‌تر می‌شود. اگر هالک طی این نبرد نسبتا آرام بماند، سوپرگرل شانسی جهت پیروزی خواهد داشت؛ اما این اتفاق کاملا بعید به‌نظر می‌رسد. هالک تا زمان نابودی سوپرگرل (و احتمالا چشم‌انداز اطرافش) عصبانی و عصبانی‌تر خواهد شد.


5. پیروزی در مقابل: تینگ

مانند هالک، تینگ نیز قدرتمند و رویین‌تن است؛ اما او هرچه بیشتر عصبانی شود قدرتمندتر نمی‌شود. او در این شرایط تنها تمرکز خود را از دست می‌دهد. اگرچه تینگ دارای قدرت بسیار زیادی است؛ اما این قدرت به‌حدی زیاد نیست که طی یک نبرد بتواند به کمک آن سوپرگرل را شکست بدهد.

سوپرگرل دارای قدرت بیشتری نسبت به تینگ است و از توانایی‌های بالاتری برای مقابله با او برخوردار است. به خودی خود تینگ هیچ شانسی جهت پیروزی بر سوپرگرل ندارد. تنها راهی که او می‌تواند سوپرگرل را شکست دهد، کمک گرفتن از دیگر اعضای گروه چهار شگفت‌انگیز است. حتی با وجود تمام اعضای تیم و برنامه مستحکم آقای شگفت‌انگیز، شکست دادن سوپرگرل کاری دشوار محسوب می‌شود.


4. شکست در مقابل: موج‌سوار نقره‌ای

گالاکتوس منادی‌های خود را احمقانه انتخاب نمی‌کند. هنگامی که او نورین راد را نجات داد و به موج‌سوار نقره‌ای تبدیل کرد، از نوع شخصیتی که قرار بود با او کار کند و نیروگاهی که قرار بود خلق کند کاملا آگاه بود. موج‌سوار نقره‌ای به یک دلیل به یکی از قدرتمندترین و ترسناک‌ترین قهرمانان دنیا تبدیل شد.

او در گذشته مقابل سوپرمن قرار گرفته بود و در مقابل او ایستادگی کرد؛ بنابراین مبارزه با سوپرگرل و شکست دادن او نمی‌تواند به‌اندازه مبارزه با سوپرمن دشوار باشد. موج‌سوار نقره‌ای شاید دارای قدرتی تقریبا برابر با قدرت سوپرگرل باشد؛ اما او دارای تجربه و مهارت بیشتری نسبت به سوپرگرل است.


3. پیروزی در مقابل: استورم

کنترل آب‌وهوا یک توانایی کاملا ویرانگر است. توانایی استورم در مهار صاعقه و باد یک برتری ویژه را نسبت به رقیبانش به او اعطا می‌کند. البته این قدرت منحصربه‌فرد قادر به شکست دادن سوپرگرل نیست. با درنظر گرفتن قدرت فوق‌العاده سوپرگرل، این قهرمان تحت هر شرایطی (حتی طوفان شدید) می‌تواند استورم را شکست دهد.

گفته می‌شود استورم طی یک درگیری موفق به شکست دادن زن شگفت‌انگیز شده بود؛ اما مطمئنا طی این نبرد او با بهره‌گیری از ضربه اولیه و عنصر غافلگیری توانست زن شگفت‌انگیز را شکست دهد. در یک مسابقه عادلانه، هم زن شگفت‌انگیز و هم سوپرگرل می‌توانند استورم را شکست دهند.


2. شکست در مقابل: دکتر استرنج

هم سوپرمن و هم سوپرگرل در مقابل فاکتور جادو دارای نقطه ضعف شدیدی هستند. از طرفی دکتر استرنج استاد هنرهای عرفانی و جادوگری است. با توجه به تجربه و دانش استرنج در این زمینه، شکست دادن او توسط سوپرگرل تقریبا غیرممکن است.

صادقانه بخواهیم بگوییم استرنج با کمک جادو قادر به انجام هرکاری است. سوپرگرل جهت شکست دادن دکتر استرنج باید از تمام قدرت خود استفاده کند؛ در غیر این صورت، استرنج او را به بعد دیگری فرستاده و در آنجا رها می‌کند. این زیباترین روش جهت شکست دادن سوپرگرل است.


1. پیروزی در مقابل: روگ

توانایی روگ جهش یافته در جذب قدرت‌ها و خاطرات افراد دیگر می‌تواند به‌شکل شگفت‌انگیزی ویران‌کننده باشد. کارول دانورز وقتی روگ بخشی از قدرتی را که او در خود نگه داشته بود جذب کرد، به شیوه سختی به ویرانگری قدرت روگ پی برد. این اتفاق باعث شد روگ به توانایی همیشگی پرواز، آسیب‌ناپذیری و قدرت فوق‌العاده دست پیدا کند.

سوپرگرل علاوه‌بر توانایی‌های ذکر شده، مهارت‌های بیشتری نیز دارد. اگر قدرت جهش یافته جذبی روگ در کار نباشد، او نمی‌تواند سوپرگرل را شکست دهد. حتی اگر روگ تلاش کند قدرت‌های او را به‌دست بیاورد، ممکن است توسط آن‌ها در هم شکسته شود و از آن‌ها صرفنظر کند.


منتظر نظرات شما راجع‌به این لیست در بخش دیدگاه‌ها هستیم.

                               

دیدگاه‌ها (249)

بستن فرم

  1. Amirreza

    مرداد 8, 1399

    حاجی اخه این چه مقایسه ایه یعنی سوپر گرل که دختر عموی سوپر منه از مرد عنکبوتی شکست بخوره؟؟؟؟؟؟ من دیگه رد دادم

    پاسخ

  2. شاهرخ

    تیر 29, 1399

    مقاله خوبیه ولی فکر کنم روگ برنده باشه

    پاسخ

  3. علی

    تیر 27, 1399

    بنظرم تجربه سوپر گرفت هم اندازه ی‌ سوپر من هست و بنظرم شکست دادن مرد عنکبوتی برایش مثل آب خوردن است و اگر کسی سوپر گرل یا سوپرمن را با کیبتونایت شکست دهد با نامردی برده است

    پاسخ

    • دانیال در پاسخ به علی

      تیر 27, 1399

      سوپرگرل ( نه سوپر گرفت ) نصف تجربه و قدرت سوپرمنو نداره و مرد عنکبوتی رو در یک مبارزه سخت می بره

      پاسخ

      • Darthwader در پاسخ به دانیال

        شهریور 19, 1399

        وقتی سوپرگرل پیش واندر ومن تا فنون رزم را یاد بگیره سوپرمن فقط به دلیل قدرتش هست که یکه بزنه

        پاسخ

        • استرنج در پاسخ به Darthwader

          آبان 1, 1399

          مثلا واندروومن چی بلده؟واندروومن به لیزر و واقعیت مجازی خیلی حساسه

          پاسخ

  4. سید

    تیر 21, 1399

    حاجی سوپر من مرد عنکبوتی رو میزنه بتمن هم میزنه قدرت سوپر گرل هم بیشتر نه ولی کمتر از سوپرمن نیست پس چجوری مرد عنکبوتی سوپر گرل رو میزنه

    این هم اضافه کنم شما نوشتید کمتر کسی تو نبرد با مرد عنکبوتی پیروز بیرون میاد ولی تقریبا اکثر دیسی مرد عنکبوتی رو شکست میدهند به جز یه سری افراد

    پاسخ

  5. سید

    تیر 21, 1399

    همه بحث که زور نیست سوپرا گرل خیلی راحت میتونه با لیزر کله هالک رو بترکونه

    پاسخ

    • Sam_supergamer در پاسخ به سید

      شهریور 1, 1399

      به این راحتی ها که میگی هم نیست

      پاسخ

  6. امیرعلی

    تیر 20, 1399

    حاجی تو یک مقاله زدی سوپرمن میتونه مرد عنکبوتی رو بزنه راستش سوپرگرل به خاطر جوون بودنش زورش از سوپر من هم بیشتره این رو خود سوپرمن اعتراف کرده مرد عنکبوتی یک کامیون هم به سوپرگرل بزنه هیچ چیش نمیشه تو چجوری میگی مرد عنکبوتی میبره

    پاسخ

  7. م و

    تیر 17, 1399

    از نظر من همشون درست بود به جز مرد عنکبوتی

    پاسخ

  8. ناشناس

    تیر 15, 1399

    جاااااااااان.واقعا برای نویسنده این مطلب متاسفم.قدرت سوپرگرل تقریبا با سوپرمن برابری میکنه اون وقت میگی مرد عنکبوتی میتونو سوپرگرلو بزنه؟واقعا خیلی عصبی شدم.تنها کسی بین قهرمانای مارول بتونه شایددددددد سوپرگرلو بزنه ثور هست.

    پاسخ

    • Sam_supergamer در پاسخ به ناشناس

      مرداد 28, 1399

      هالک ، موج سوار نقره ای و اودین و البته فالکون هم هستن و اسپایدی سوپرگرل رو شکست میده

      پاسخ

      • Maker در پاسخ به Sam_supergamer

        دی 19, 1399

        یکی اسپایدی سوپرگرل رو میزنه یکی علی منصوریان کچل نیست
        فالکون میخواد چیکار کنه نه دبگو به من

        پاسخ

  9. AnnA 9۸

    تیر 11, 1399

    این چه جورشه؟
    قطعا میتونه مرد عنکبوتی رو شکست بده و قطعا از روگ شکست میخوره

    پاسخ

    • Sam_supergamer در پاسخ به AnnA 9۸

      مرداد 29, 1399

      به نظر من روگ یک خنگ به تمام معنا هستش

      پاسخ

    • Maker در پاسخ به AnnA 9۸

      دی 19, 1399

      قطعا شما متعصب و نوب هستی و قطعا این صحبت ها برای مختار هم گنگ هست

      پاسخ

      • امیررضا در پاسخ به Maker

        دی 20, 1399

        الان برای چی؟؟ روگ اگه به سوپرگرل فقط دست بزنه سوپرگرل شما دیگه هیچی نیست یا آدم عادی هست دیگه

        پاسخ

        • Maker در پاسخ به امیررضا

          دی 20, 1399

          روگ فقط قدرت جهش یافته ها رو دریافت می کنه

          پاسخ

  10. محمود ریاحی

    تیر 7, 1399

    ۱قدرت های سوپر گرل خیلی بالاست و مرد عنکبوتی در برابر اون هیچ شانسی نداره
    ۲ سوپر گرل هالک را شکست میده چون قدرت بدنی او دقیقا عین هالکه

    پاسخ

    • کمیک فن در پاسخ به محمود ریاحی

      تیر 13, 1399

      در قدرت اولیه
      اما هالک قدرتش اضافه میشود

      پاسخ

      • سید در پاسخ به کمیک فن

        تیر 21, 1399

        سوپر گرل هم چیز هایی مثل لیزر داره که هالک نداره

        پاسخ

        • امیررضا در پاسخ به سید

          آذر 15, 1399

          هالک هم چیز هایی به مثل موج انرژی داره که به هر فردی میتونه آسیب جدی بزنه

          پاسخ

          • حسین در پاسخ به امیررضا

            آذر 4, 1400

            من با این اقا سید موافقم سوپرگر میتونه هالکو شکست بده چرا چون قدرت های ذاتی بیشتری نسبت به هالک داره همچنین سوپرگر بخاطر خاصیت پرواز و مبارزه کردن در فضا
            میتونه هالکو ببره تو فضا از اونجا که هالک نمیتونه پرواز کنه نمیتونه اونجا بجنگه و به همین راحتی سوپرگر میتونه هالکو شکست بده و عصبانیت هالک مانع شکست اودر برابر سوپرگر نمیشه

            پاسخ

  11. امیر

    تیر 5, 1399

    سوپرگرل قدرتاش همون قدرت های سوپرمنه . پس میتونه اسپایدرمنو شکست بده

    پاسخ

    • دانیال در پاسخ به امیر

      تیر 13, 1399

      کاملا اشتباه می کنی سوپر گرل نمی تونه با سوپرمن برابری کنه ولی می تونه مرد عنکبوتی رو شکست بده

      پاسخ

      • Donya در پاسخ به دانیال

        مرداد 12, 1399

        سوپرگرل تونست سوپرمن رو شکست بده
        اتفاقا سوپرمن خودش گفت قدرت تو از من بیشتره
        فک کنم بهتره اول سوپرگرل رو نگاه کنی بعد نظر بدی

        پاسخ

      • Darthwader در پاسخ به دانیال

        شهریور 19, 1399

        این رو موافقم چون سوپر گرل گاهی اوقات حتی از سوپرمن هم قوی تره ومقاوم تره قطعا با سوپرمن برابری نمی کنه😆😆

        پاسخ

      • کارا در پاسخ به دانیال

        دی 19, 1399

        نه کاملا در اشتباهی خود سوپرمن گفت از سوپرگرل ضعیف تره برو به جای دعوا فیلم ببین و دوستانی که میگین سوپرگرل از اسپایدرمن شکست میخوره اشتباه میکنین و سوپرگرل از هالک میبری چون با چشم لیزری میتونه نابودش کنه

        پاسخ

        • Maker در پاسخ به کارا

          دی 19, 1399

          سوپرگرل توی کدوم فیلمه؟
          همون سریال چرت رو میگی ؟ 😂😂😂
          شما برو کمیک بخون بحث هم در مورد کمیک بوده
          سوپرمن دارکساید زده ورلد فروگر موجودی که مولتیورس رو شکل داده رو با یک مشت ناتوان کرده بعد سوپرگرل بزنش

          پاسخ

          • دکتر منهتن در پاسخ به Maker

            بهمن 23, 1399

            دقیقا سوپرگرل نصف سوپرمنم نیست نمیدونم برابر بودن رو از کجا میارن

            پاسخ

  12. AVENGERS

    تیر 4, 1399

    می خواستم بگم مرد عنکبوتی اشتباه هست چون سوپر گرل دقیقا سوپر منه ولی بعد دیدم منطقیه چون سوپر گرل تجربه ی سوپر من رو نداره

    پاسخ

    • دانیال در پاسخ به AVENGERS

      تیر 13, 1399

      سوپرمن اصلا قابل مقایسه با سوپرگرل نیست

      پاسخ

    • Donya در پاسخ به AVENGERS

      مرداد 12, 1399

      تو سریال سوپرگرل ،سوپرگرل سوپر من رو شکست داد ربطی به تجربه نداره تازه سوپر من خودش اعتراف کرد سوپرگرل قدرت مند تره

      پاسخ

      • مهدی در پاسخ به Donya

        مرداد 28, 1399

        الان قوربون اون دهنت بقیه رو فککنم سامتشون کردی

        پاسخ

      • Maker در پاسخ به Donya

        دی 19, 1399

        خدایاااااا مطلب بر اساس کمیک هست

        پاسخ

    • Sam_supergamer در پاسخ به AVENGERS

      شهریور 11, 1399

      درست اصلا نمیشه بگی نظر بدیه🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉

      پاسخ

    • حسین در پاسخ به AVENGERS

      بهمن 6, 1401

      درسته تجربه سوپرمن رو ندارن ولی می‌تونه شکستش بده و شماره ده کاملا غلطه

      پاسخ

  13. البرز داوطلب

    تیر 4, 1399

    اولا همه میتونن سوپر گرل رو شکست بدن اگه کریپتون نایت داشته باشن

    ولورین کلا یکی از بهترین خوددرمان هاست . اگه شکست بخوره دوباره زنده میشه

    من شخصا با دکتر استرنج موافقم .

    به نظرم کنسانتین هم بتونه سوپر گرل رو شکست بده چون تقریبا مثل دکتر استرنجه . فکر کنم دارک ساید هم بتونه چون تفریحش اینه که سوپر من های دنیا های موازی رو بکشه چه برسه به سوپر گرل . دومزدی هم جاش خالیه .

    در ضمن پاورگرل هم میتونه شکستش بده . ( پاورگرل همون سوپرگرله توی یه دنیای موازی ولی با تجربه ی بیشتر . )

    اتریگن هم میتونه شکستش بده چون شرایط دکتر استرنج و کنسانتین رو داره .

    پاسخ

  14. صادق

    خرداد 28, 1399

    با تمام موارد موافقم بجز مرد عنکبوتی
    سوپرگرل قدرت های پسر عموش سوپرمن رو داره و مرد عنکبوتی فکر نکنم بتونه شکستش بده

    پاسخ

  15. ilia

    خرداد 25, 1399

    تمام کسانی که توانستند سوپر گرل را شکست دهند به دست لوسیفر می سپارم تا پودر و خاک شیر شوند و به التماس بیفتند
    خخخخ

    پاسخ

  16. تارا

    اردیبهشت 26, 1399

    مرد عنکبوتی چطوری میتونه سوپرگرل رو شکست بده؟سوپر گرل قدرت های پسر عمویش را یعنی سوپرمن رو داره وخیلی از اون قوی تره.

    پاسخ

  17. ماکان

    اردیبهشت 20, 1399

    مرد عنکبوتی پیروزی سوپر گرل هالک پیروزی سوپر گرل سوپر گرل سرعتش زیاده و این هر دو برتری از مرد عنکبوتی و هالک هست

    پاسخ

    • کمیک فن در پاسخ به ماکان

      تیر 13, 1399

      شما اگه یکم کمیک خونده بودی میدونستی که هالک هم سرعت بالا داره یه چیزی نزدیک های فلش

      پاسخ

      • علی قنبری در پاسخ به کمیک فن

        تیر 27, 1399

        فلش می تونه همه‌ی قهرمانای مارول و دیسی رو در مسابقه دوش شکست بده

        پاسخ

      • Darth wader در پاسخ به کمیک فن

        شهریور 19, 1399

        دوست عزیز شما هم اگه یکم کامیک می خوندی می فهمیدی سوپرگرل سرعت نور رو داره هالک سریع هست اما به گرد پای سوپرگرل هم نمی رسه

        پاسخ

        • کارا در پاسخ به Darth wader

          دی 19, 1399

          دقیقا گل گفتی

          پاسخ

          • Maker در پاسخ به کارا

            دی 19, 1399

            هالک سوپرگرل رو میزنه

            پاسخ

            • حساب در پاسخ به Maker

              آبان 30, 1400

              بر چه اساس اینو میگی هالک سوپرگر رو میزنه تویی که میگی هالک سوپرگر رو میزنم فقط گول هیکل هالک رو خوردی قدرت های ذاتی سوپرگر از هالک بیشتره چطور میگی هالک می‌تونه سوپرگر رو بزنه
              سوپرگرل سرعت نورو داره و راحت می‌تونه از زبان هالک جاخالی بده
              اینجا نوشته از اونجا که هالک هرچه عصبانی میشه قویتر میشه سوپرگر نمیتونه هالک رو شکست بده ولی یک را هست اونم اینه که هالکو ببره تو فضا دیگه هالک نمیتونه اونجا مبارزه کنه و اینجوری می‌تونه هالک رو شکست بده هر

              پاسخ

      • Maker در پاسخ به کمیک فن

        دی 19, 1399

        فلش ۱۳ تریلیون برابر سرعت نور داره بعد چه جوری هالک سرعتش نزدیک به فلش هست
        از اینجا تا کرج پرانتز

        پاسخ

        • در در پاسخ به Maker

          دی 16, 1401

          فلش بری آلن بینهایت
          فلش والی وست فراتر از معنی سرعت

          پاسخ

  18. استیو راجرز

    بهمن 13, 1398

    با سلام .
    من شخصا زیاد از اینجور مقالات CBR خوشم نمیاد . اما خوب این یکی نسبتا خوب بود . مقالات CBR ، اکثرا همدیگر رو نقض میکنند . یعنی در یک مقاله میاد میگه مثلا 5 شخصیتی که میتوانند هالک را شکست دهند و مثلا شزم یکی از اونهاست و بعد همین مقاله در مورد شزم هم هست که میگه هالک میتونه شکستش بده . در کل مقالاتش خیلی با هم ضد و نقیض هست . برای همین هم میگم که از اینجور مقالات زیاد خوشم نمیاد . یکی دیگر از دلایلش هم اینکه این مقالات زیاد صحیح نیست . البته همانطور که گفتم ، این یکی مقاله زیاد بد نبود . مثلا در مورد همین مقاله هم ، فکر نمیکنم که مرد عنکبوتی بتونه سوپرگرل را شکست بده .
    موفق باشید .

    پاسخ

  19. محمدرضا

    بهمن 12, 1398

    ببخشید اشتباه شد

    پاسخ

  20. محمدرضا

    بهمن 12, 1398

    مقاله خوبی بود ولی چرا رو عکس مقاله کاپیتان مارول بود ولی تو هیچ یک از گزینه ها نبود

    پاسخ

    • amir در پاسخ به محمدرضا

      آذر 24, 1399

      عکس مقاله سوپر گرله

      پاسخ

      • حسین در پاسخ به amir

        آبان 11, 1400

        حاجی شما چطور میگید هالک می‌تونه سوپر گر رو بزنه میدونین سوپر گر اسیب ناپذیره هالک هرچه قدر هم عصبانی بشه بازم برای نابو کردنش کافی نیست برتری های هالک فقط شامل استقامت و قدرت میشه ولی سوپر گر به غیر از اینها می‌تونه پرواز کنه سرعت زیادی داره لیزر تنفس بادی تنفس منجمد کننده نامرعی شدن و فراصوت پس یعنی شانس سوپر گر برای پیروزی بیشتر از هالک است سوپر گر سرعت نور داره وتا هالک بخواد اقدامی کنه تو فضاست
        اون می‌تونه راحت از زربان هالک جاخالی بده و هالک نمیتونه از زربانش فرار کنه ولی من بیشتر با مرد عنکبوتی مخالفم شما میگید مرد عنکبوتی با هوش خلاقیتی که داره می‌تونه سوپر گرو شکست بده ولی چطوری وقتی که اسیب ناپذیره تو دنیا مارول هم چیزی به اسم کریپتونات وجود نداره که مرد عنکبوتی بخواد شکستش بده بعد فقط خودشو خلاقیت مال مرد عنکبوتیه یعنی سوپر گر هوش خلاقیت نداره

        پاسخ