پلتفرم موسیقی آدیوم: دانلود آهنگ‌‌های جدید، قدیمی و خاص

موسیقی، بخشی جدایی‌ناپذیر از زندگی ماست. شما احتمالاً می‌خواهید در هر حالتی، چه شاد، چه غمگین یا مضطرب، به موسیقی گوش دهید. موتورهای جستجوی ویژه موسیقی، همواره بهترین راه برای یافتن انواع محتوای صوتی بوده‌اند. بنابراین، چنانچه با مشکلاتی مانند پیدا نکردن آهنگ، تبلیغات مزاحم و… روبرو شدید و یا حتی اگر آهنگ جدید یا قدیمی مورد نظر خود را نتوانستید دانلود کنید، موتورهای جستجوی موسیقی، بهترین راه‌حل هستند.

موتور جستجوی موسیقی چیست؟

موتورهای جستجو موسیقی به صورت تخصصی فقط فایل‌های صوتی را در صفحات وب جستجو کرده و همه نتایج آن را در یک مکان به شما نمایش می‌دهند. بدیهی است که با استفاده از ساختار خاصی که این موتورها ارائه می‌دهند، جستجو برای پیدا کردن آهنگ مورد علاقه شما، بسیار راحت‌تر می‌شود و در زمان شما صرفه‌جویی می‌شود.

معایب موتورهای جستجوی موسیقی و ارائه راهکار هوشمند

اولین موتور جستجوی ایرانی برای یافتن تمامی آهنگ‌ها در دنیای موسیقی، «آوا» در ذره‌بین بود. هرچند تا به حال هیچ نوع پلتفرم موسیقی در ایران معرفی نشده بود که با استفاده از تکنولوژی این موتورها کار کند. از این رو، افراد معمولاً برای یافتن و گوش دادن به آهنگ مورد علاقه خود مجبور بودند با جستجو در گوگل و دیدن تبلیغات زیاد، وب‌سایت‌های مختلفی را بررسی کنند که حتی گاهی اوقات امکان دانلود آهنگ یا گوش دادن به آن وجود نداشت، چرا که یا منبع تغییر می‌کرد یا آهنگ اصلاً وجود نداشت. از طرفی دیگر دانلود فایل از منابع متعدد ممکن بود سیستم شما را ویروسی کند.

یکی دیگر از معایب موتورهای جستجوی موسیقی، عدم امکان ارائه موسیقی مطابق با سلیقه کاربران است. هرچند، پلتفرم‌های موسیقی مبتنی بر موتورهای جستجو مانند آدیوم توانسته‌اند بر این مشکل غلبه کنند. آدیوم بسیار منحصربه‌فرد است؛ چرا که مطابق خواست کاربران قادر است تا طیف گسترده‌ای از آهنگ‌های شاد، غمگین، جاده‌ای، ماشینی و… را در اختیار علاقه‌مندان به موسیقی قرار دهد.

آدیوم، اولین پلتفرم موسیقی برگرفته از موتورهای جستجوی صوتی

سرویس آدیوم که در اواسط سال ۱۴۰۲ معرفی شد، توانست تا امکان جستجوی راحت‌تری را برای پیدا کردن انواع آهنگ‌های جدید، قدیمی و سنتی در دسته‌های متنوعی مانند شاد، غمگین، تم عروسی و تولد و غیره، در اختیار کاربران قرار دهد. علاوه بر این، این سرویس قادر است تا با استفاده از هوش مصنوعی مجموعه‌ای از موسیقی‌های مورد علاقه شما را بر اساس آهنگ‌هایی که دانلود و گوش داده‌اید، به شما پیشنهاد دهد. شما با استفاده از آدیوم قادر خواهید بود تا به راحتی مجموعه‌ای از آهنگ‌ها و خوانندگانی را که مطابق با سلیقه شما در موسیقی هستند، پیدا کنید.

قابل ذکر است که یکی از مزایای اصلی استفاده از این سرویس، گوش دادن و دانلود آهنگ‌ها بدون مواجه شدن با تبلیغات مزاحم است. با آگاهی از ایمن بودن فایل‌های موسیقی، می‌توانید به آسانی و با خیالی آسوده، موسیقی خوانندگان مورد علاقه خود را در آدیوم پیدا کنید و از گوش دادن به آن لذت ببرید.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم