5 ابرقهرمان مارول که می‌توانند سوپرگرل دی‌سی را شکست دهند (و 5 تن که از او شکست می‌خورند)

کارا زور-ال (Kara Zor-El) یا سوپرگرل (Supergirl) همانند پسرعمویش سوپرمن، دقیقا قبل از نابودی کریپتون از آنجا فرار کرد. او سرانجام بر روی زمین فرود آمد؛ اما نسبت به سوپرمن این کار را خیلی دیرتر انجام داد. سوپرگل به‌جای یک کودک، در قالب یک نوجوان وارد این دنیا شد. نکته جالب توجه این است که وقتی آن‌ها کریپتون را ترک کردند، او مسن‌تر از کلارک بود.

اکنون سوپرمن بزرگ‌تر از او است و مربی او محسوب می‌شود. کلارک به روش‌های مختلف به سوپرگرل کمک و همواره تلاش کرد او را به یک قهرمان واقعی تبدیل کند. سوپرگرل به یکی از بزرگ‌ترین ابرقهرمانان کلارک بر روی زمین تبدیل شد؛ اما ممکن است سوپرمن نتواند در مقابل برخی از بهترین و درخشان‌ترین قهرمانان مارول به سوپرگرل کمک کند. طی این مطلب قصد داریم 5 ابرقهرمان مارول که سوپرگرل می‌تواند آن‌ها را شکست دهد و 5 ابرقهرمانی که او قادر به شکست دادن آن‌ها نیست، به شما معرفی کنیم. با پروشات همراه باشید.


10. شکست در مقابل: مرد عنکبوتی

تعداد کمی ابرقهرمان در دنیای مارول وجود دارند که بتوانند طی یک نبرد مقابل مرد عنکبوتی پیروز خارج شوند. او یکی از بهترین و محبوب‌ترین قهرمانان دنیای مارول محسوب می‌شود. او علاوه‌بر استفاده از توانایی‌های عنکبوتی‌اش، سعی می‌کند طی یک مبارزه از هوش خود نیز استفاده کند.

سوپرگرل مطمئنا می‌توانست به‌ لحاظ قدرت بالاتر از مرد عنکبوتی قرار بگیرد؛ اما این هوش و خلاقیت کاراکتر عنکبوتی ما است که باعث می‌شود او طی یک نبرد با سوپرگرل پیروز خارج شود. هرگاه سوپرگرل چیزی را به سمت مرد عنکبوتی پرتاب کند، او با برنامه‌ریزی و زمان‌بندی مناسب می‌تواند آن‌ حمله را خنثی کند. شاید حضور مرد عنکبوتی در منطقه فانتوم و اشتباه پیش‌رفتن نقشه‌هایش باعث شکست او شود.


9. پیروزی در مقابل: ولورین

گفته می‌شود ولورین در کاری که انجام می‌دهد بهترین است؛ اما در این مورد ولورین محکوم به شکست مقابل سوپرگرل است. او دارای قوای حسی تقویت‌ شده، اسکلت و پنجه‌هایی از جنس آدامانتیوم و قدرت بهبود فوق‌العاده است. تمام فاکتورهایی که ذکر شد ولورین را به رقیبی سرسخت طی یک نبرد تبدیل می‌کند. او همچنین مبارزی بااستعداد و بسیار مصمم محسوب می‌شود.

پنجه‌های ولورین احتمالا قادر هستند هر چیزی را خراش دهند و ببرند؛ اما هیچ ضمانتی وجود ندارد که این پنجه‌ها بتوانند به پوست سوپرگرل آسیبی بزرگ و جدی وارد کنند. وقتی چنین عنصر مهمی از قدرت‌های ولورین کنار گذاشته شود، او راهی برای شکست دادن سوپرگرل ندارد. از طرف دیگر سوپرگل روش‌های زیادی جهت شکست و غلبه بر ولورین دارد.


8. شکست در مقابل: ثور

خدای رعدوبرق و پادشاه اجتناب‌ناپذیر آسگارد، قدرت گسترده و چشمگیری را طی هر نبرد به‌ارمغان می‌آورد. در تمام جهان‌ها مبارزان بسیار کمی وجود دارند که قادر به شکست دادن ثور هستند. سوپرگرل در لیست این مبارزان جایی ندارد. این مبارزه همه‌چیز در اطراف آن‌ها را تحت تاثیر قرار می‌دهد؛ اما درنهایت این ثور است که از آن پیروز خارج می‌شود.

البته گفته می‌شود این نبردی آسان برای ثور نخواهد بود. در این موقعیت او نمی‌تواند خیلی راحت سوپرگرل را شکست دهد. سوپرگرل ضربات سختی به ثور وارد خواهد کرد. ثور نیز در جواب ضرباتی به همان اندازه سخت را به او وارد می‌کند؛ اما درنهایت باید اعتراف کرد ضربات ثور سهمگین‌تر بوده و او به‌کمک این موضوع می‌تواند سوپرگرل را شکست دهد.


7. پیروزی در مقابل: مرد آهنی

اینگونه نیست که مرد آهنی قدرتمند نباشد؛ هر نسل از زره‌ها و اسلحه‌های مرد آهنی قدرتمندتر از قبلی هستند و گزینه‌های بیشتری را نسبت به قبل در اختیار او قرار می‌دهند. مسئله این نیست که تونی استارک باهوش نیست. درواقع او یکی از باهوش‌ترین و خلاق‌ترین کاراکترهای تمام کمیک‌ها محسوب می‌شود.

مشکل اصلی تونی پرت شدن حواسش طی این مبارزه است. سوپرگرل جهت مبارزه حاضر می‌شود و تونی نیز ضرباتی را به او وارد می‌کند؛ اما سوپرگرل به کمک همین حواس‌پرتی لحظه‌ای می‌تواند زره مرد آهنی را به‌مانند باز کردن قوطی نوشابه، باز کند. سوپرگرل قدرتمندتر از مرد آهنی است و می‌تواند از هر نقطه ضعفی که او نشان دهد استفاده کند.


6. شکست در مقابل: هالک

نتیجه این نبرد کاملا به وضعیت روحی و روانی هالک بستگی دارد. شما می‌توانید بحث زیادی داشته باشید که کدامیک از آن‌ها قدرتمندتر است؛ اما به‌احتمال‌زیاد هالک دارای قدرت بیشتری است و سوپرگرل نیز با فاصله کم بعد از او قرار دارد. مشکلی که سوپرگرل با آن روبه‌رو است عصبانت هالک است. این غول سبز هرچه بیشتر عصبانی شود قدرتش بیشتر می‌شود.

همچنین با افزایش عصبانیت هالک او خشن‌تر و غیرقابل ‌پیش‌بینی‌تر می‌شود. اگر هالک طی این نبرد نسبتا آرام بماند، سوپرگرل شانسی جهت پیروزی خواهد داشت؛ اما این اتفاق کاملا بعید به‌نظر می‌رسد. هالک تا زمان نابودی سوپرگرل (و احتمالا چشم‌انداز اطرافش) عصبانی و عصبانی‌تر خواهد شد.


5. پیروزی در مقابل: تینگ

مانند هالک، تینگ نیز قدرتمند و رویین‌تن است؛ اما او هرچه بیشتر عصبانی شود قدرتمندتر نمی‌شود. او در این شرایط تنها تمرکز خود را از دست می‌دهد. اگرچه تینگ دارای قدرت بسیار زیادی است؛ اما این قدرت به‌حدی زیاد نیست که طی یک نبرد بتواند به کمک آن سوپرگرل را شکست بدهد.

سوپرگرل دارای قدرت بیشتری نسبت به تینگ است و از توانایی‌های بالاتری برای مقابله با او برخوردار است. به خودی خود تینگ هیچ شانسی جهت پیروزی بر سوپرگرل ندارد. تنها راهی که او می‌تواند سوپرگرل را شکست دهد، کمک گرفتن از دیگر اعضای گروه چهار شگفت‌انگیز است. حتی با وجود تمام اعضای تیم و برنامه مستحکم آقای شگفت‌انگیز، شکست دادن سوپرگرل کاری دشوار محسوب می‌شود.


4. شکست در مقابل: موج‌سوار نقره‌ای

گالاکتوس منادی‌های خود را احمقانه انتخاب نمی‌کند. هنگامی که او نورین راد را نجات داد و به موج‌سوار نقره‌ای تبدیل کرد، از نوع شخصیتی که قرار بود با او کار کند و نیروگاهی که قرار بود خلق کند کاملا آگاه بود. موج‌سوار نقره‌ای به یک دلیل به یکی از قدرتمندترین و ترسناک‌ترین قهرمانان دنیا تبدیل شد.

او در گذشته مقابل سوپرمن قرار گرفته بود و در مقابل او ایستادگی کرد؛ بنابراین مبارزه با سوپرگرل و شکست دادن او نمی‌تواند به‌اندازه مبارزه با سوپرمن دشوار باشد. موج‌سوار نقره‌ای شاید دارای قدرتی تقریبا برابر با قدرت سوپرگرل باشد؛ اما او دارای تجربه و مهارت بیشتری نسبت به سوپرگرل است.


3. پیروزی در مقابل: استورم

کنترل آب‌وهوا یک توانایی کاملا ویرانگر است. توانایی استورم در مهار صاعقه و باد یک برتری ویژه را نسبت به رقیبانش به او اعطا می‌کند. البته این قدرت منحصربه‌فرد قادر به شکست دادن سوپرگرل نیست. با درنظر گرفتن قدرت فوق‌العاده سوپرگرل، این قهرمان تحت هر شرایطی (حتی طوفان شدید) می‌تواند استورم را شکست دهد.

گفته می‌شود استورم طی یک درگیری موفق به شکست دادن زن شگفت‌انگیز شده بود؛ اما مطمئنا طی این نبرد او با بهره‌گیری از ضربه اولیه و عنصر غافلگیری توانست زن شگفت‌انگیز را شکست دهد. در یک مسابقه عادلانه، هم زن شگفت‌انگیز و هم سوپرگرل می‌توانند استورم را شکست دهند.


2. شکست در مقابل: دکتر استرنج

هم سوپرمن و هم سوپرگرل در مقابل فاکتور جادو دارای نقطه ضعف شدیدی هستند. از طرفی دکتر استرنج استاد هنرهای عرفانی و جادوگری است. با توجه به تجربه و دانش استرنج در این زمینه، شکست دادن او توسط سوپرگرل تقریبا غیرممکن است.

صادقانه بخواهیم بگوییم استرنج با کمک جادو قادر به انجام هرکاری است. سوپرگرل جهت شکست دادن دکتر استرنج باید از تمام قدرت خود استفاده کند؛ در غیر این صورت، استرنج او را به بعد دیگری فرستاده و در آنجا رها می‌کند. این زیباترین روش جهت شکست دادن سوپرگرل است.


1. پیروزی در مقابل: روگ

توانایی روگ جهش یافته در جذب قدرت‌ها و خاطرات افراد دیگر می‌تواند به‌شکل شگفت‌انگیزی ویران‌کننده باشد. کارول دانورز وقتی روگ بخشی از قدرتی را که او در خود نگه داشته بود جذب کرد، به شیوه سختی به ویرانگری قدرت روگ پی برد. این اتفاق باعث شد روگ به توانایی همیشگی پرواز، آسیب‌ناپذیری و قدرت فوق‌العاده دست پیدا کند.

سوپرگرل علاوه‌بر توانایی‌های ذکر شده، مهارت‌های بیشتری نیز دارد. اگر قدرت جهش یافته جذبی روگ در کار نباشد، او نمی‌تواند سوپرگرل را شکست دهد. حتی اگر روگ تلاش کند قدرت‌های او را به‌دست بیاورد، ممکن است توسط آن‌ها در هم شکسته شود و از آن‌ها صرفنظر کند.


منتظر نظرات شما راجع‌به این لیست در بخش دیدگاه‌ها هستیم.

                               

دیدگاه‌ها (249)

بستن فرم

  1. Soda

    اردیبهشت 20, 1400

    من عاشق سوپرگرل اوت عالیه و موندم چرا نتونسته مرد عنکبوتی شکست بده سوپرگرل هم قدرت داره هم سرعت قدت +سرعت =شکست ناپذیری میشه ولی خب من باز خیلی مرد عنکبوتی نمیشناسم ثور سوپرگرل شکست میده مسخرست وقتی واندروومن بتونه ثور شکست بده سوپرگرل که میتونه واندروومن شکست بده این مقاله کلا طرف مارول گرفته و سوپرگرل خیلی بهتر از هالکه چون سرعت داره و حتما متونه مرد آهنی شکست بده چون تو دنیای مارول چیزی به اسم کریپتونایت وجود نداره که بر الحه سوپرگرل ازش استقاده کنه حتما کاپتان مارول هم میتونست شکست بده کلا سوپرگرل خیلی عالیه

    پاسخ

    • Samira در پاسخ به Soda

      اردیبهشت 29, 1400

      منم باهات موافقم

      پاسخ

    • رهام در پاسخ به Soda

      خرداد 10, 1400

      یک دهم درصدم اطلاعات نداری

      پاسخ

  2. TONI STARK

    اسفند 9, 1399

    مرد آهنی تونست با زره هالک باستر پدر هالک رو در بیاره سوپرگرل چیکار میخواد بکنه

    پاسخ

    • دکتر منهتن در پاسخ به TONI STARK

      فروردین 16, 1400

      خیلی راحت مرد آهنیو له میکنه

      پاسخ

    • M در پاسخ به TONI STARK

      اردیبهشت 4, 1400

      زره هالک باستر سریع نیست سوپر گرل سریعه تازه همون اول با اشعه لیزری میتونه زره رو نابود کنه

      پاسخ

      • رهام در پاسخ به M

        خرداد 10, 1400

        نابود کردن این زره به چیزی معادل نابود کننده ی زمین نیاز داره جناب

        پاسخ

        • حسن در پاسخ به رهام

          آذر 4, 1400

          اگه از لیزر سوپرگرل میدونستی این حرفو نمیزدی لیزر سوپرگرل به قدری حرارتش زیادی که میتونه هر فلزی رو ذوب کنه
          بهتره زیاد رو ایرون من تعصبی نشون ندید برنده قطعی این مبارزه سوپرگرله
          چون بدن سوپرگرل در برابر هرسلاحی مقاومه ولی اسلحه های آیرون من زیاد به کارش نمیاد

          پاسخ

          • ايرون من در پاسخ به حسن

            اردیبهشت 28, 1401

            يكم كميك بخون ايرون من زره هاى خفن و قدرتمند ديگه اى هم داره كه سوپرگرل رو به فنا مى ده مثل ققنوس باستر، ارو باستر،پدراهنين ، الهه كش،گالاكتوس باستر ، ثور باستر وخيلى چيزهاى ديگه تو اگه كميك خون بودى اين حرف رو نمى زدى

            پاسخ

            • حسین در پاسخ به ايرون من

              تیر 10, 1401

              اون زره ها مربوط به نسخه های قدرتمند ایرون من میشن نه نسخه عادی اون زره ها میتونن سوپرگر رو از بین ببرند ولی در نسخه معمولی سوپرگرل برنده میشه
              که نسخه های عادی ملاکن

              پاسخ

  3. کاظم گراچ

    اسفند 2, 1399

    اگر به جای مرد عنکبوتی با کاپیتان مارول مقایسه می کردی بهتر نبود ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ

  4. MARVEL AND DC

    بهمن 29, 1399

    به نظر من باید جای ۱۰ و ۹ عوض بشه.نمیشه اسپایدرمن ببره ولی ولورین نه ولورین اسپایدرمن رو واسه صبحونه میخوره

    پاسخ

  5. کسری

    بهمن 26, 1399

    میشه این رو با شخصیت های دیگه هم مقایسه کنید مثل شخصیت های انیمه ای چون از نظر من تو انیمه مرد تک مشتی راحت میبرتش

    پاسخ

    • رهام در پاسخ به کسری

      خرداد 10, 1400

      جناب انیمه ها شخصیتای بسیار بسیار قدرتمند دارن که بعضیاشون در حد اندازه ی د رایترو پرایمال مانیتون بعد این دختره حریفشون بشه ؟

      پاسخ

  6. TONI STARK

    بهمن 25, 1399

    و البته استقامته کریپتونی ها برابر استقامت یک فلز در کتاب های کمیک به نام سوپرمانیومه و این فلز از فلزاتی مثل ویبرانیو ، آدامنتیوم و ارو ضعیف تره و میشه گفت که این فلزات میتونن در مقابل کریپتونی ها دوام بیارند
    پس احتمالا سوپرگرل و ولورین باهم برابرند

    پاسخ

    • تحلیل گر در پاسخ به TONI STARK

      بهمن 25, 1399

      خب اونوقت کی گفته سوپرمنیوم از آدامنتیوم ضعیفتره؟؟سوپرمانیوم خییلی از آدامنتیوم قویتره و گفته میشه که جنس هل بت از این فلزه!!! و در نبرد سوپرگرل و ولورین سوپرگرل براحتی برندس!!!

      پاسخ

      • TONI STARK در پاسخ به تحلیل گر

        بهمن 26, 1399

        شما خودت برو در سایت های مختلف خارجی و ایرانی تحقیق کن به راحتی میفهمی آدامنتیوم جزء ۵ تا از قویترین فلزات کمیک هست پس لطفا اول اطلاعات کسب کنید بعد حرف بزنید

        پاسخ

        • Maker در پاسخ به TONI STARK

          بهمن 26, 1399

          😂😂😂😂😂

          پاسخ

    • DC در پاسخ به TONI STARK

      اردیبهشت 25, 1400

      داداش نباید که سوپر گرل حتما بکشه می‌تونه منجمدش کنه ببره بن آره داخل یه زندان دست وپاشم ببنده

      پاسخ

  7. TONI STARK

    بهمن 25, 1399

    خیر مردآهنی شکست نمی خوره چون اگه قویترین نسخه هارو بسنجید مثل ثور باستر،گالاکتوس باستر،ارو باستر و ققنوس باستر و قویترین نسخه سوپرگرل میبازه چون این زره هایی که معرفی کردم تونستن خدایانی مثل گالاکتوس کال بورسان و نیرو های کیهانی مثل ققنوس رو که سوپرگرل به خواب هم نمیدید رو شکست بده پس میشه گفت مرد آهنی میتونه قویترین نسخه ی سوپرگرل رو شکست بده

    پاسخ

    • تحلیل گر در پاسخ به TONI STARK

      بهمن 25, 1399

      خب اینجا اصلا قویترین نسخه هارو سنجیده؟؟؟ اینجا بحث نسخه ی عادیه که آیرون من در نسخه ی عادی رقیبی برای سوپرگرل در نسخه ی عادی نیس!!!

      پاسخ

      • TONI STARK در پاسخ به تحلیل گر

        بهمن 26, 1399

        اگه به نسخه های عادی در سینما باشه برابرن چون مرد آهنی زره بلیدینگ اج رو داره که با پیشرفته ترین فناوری های دنیا کار میکنه

        پاسخ

        • دکتر منهتن در پاسخ به TONI STARK

          اسفند 20, 1399

          مرد آهنی بازنده قطعی این نبرده! سوپرگرل نه چندان سخت لهش خواهد کرد بعدهم
          عنصر ایکس و سوپرمانیوم قطعا از آدامانتیوم قویتره و مرد آهنی هیچی جلوی شزم و سوپرگرل نیست

          پاسخ

          • رهام در پاسخ به دکتر منهتن

            خرداد 10, 1400

            مرد اهنی قویتره چرا ؟ تو برو اند گیم ببین میفهمی

            پاسخ

            • biggest shazam fan ever در پاسخ به رهام

              خرداد 25, 1400

              اولا بحث بحث کمیگه دو سوپرگرل
              مرد آهنی اندگیم رو میزنه

              پاسخ

  8. mutant

    بهمن 22, 1399

    من با ثور و مرد عنکبوتی موافق نیستم اول اینکه ثور قدرتش کمی زیادتر از سوپرگرل هست چون میتونه با 2و3 بار صاعقه سوپرگرل رو شکست بده ثانیا سوپرگرل به اندازه ی سوپرمن قویه اگه ببینید کی در مقابل مردعنکبوتی شکست خوره خوده سوپرمنه پس باید سوپرگرل هم شکست می خورد و موج سوار نقره ای اول بازی بدونه اینکه شروع کنه شکست می خوره

    پاسخ

    • Maker در پاسخ به mutant

      بهمن 23, 1399

      چی چرت و پرت میگی کجا سوپرگرل در حد سوپرمن هست ؟ اون در حد گرین لنترن هم نیست چه برسه به سوپرمن
      موج سوار نقره ای با نال جنگیده احتمال میدم نمیدونی کیه

      پاسخ

  9. DCEUMCU

    آذر 7, 1399

    با موج‌سوار نقره ای ثور و هالک موافق بودم اما مرد عنکبوتی!! واقعا ناامید شدم سوپرگرل قدرتش اندازه سوپرمن هست و میتونه با یه ضربه مرد عنکبوتی رو بفرسته فضا!!
    لطفا اینو اصلاح کنید تشکر👌👌👏👏

    پاسخ

    • ناشناس در پاسخ به DCEUMCU

      دی 5, 1399

      عزیزم اصلا توی ذنیا کمیک گفتهذ شده که سوپرگررل مرد عنکبوتی رو می بره من نمی دونم والا این جا چی نوشته

      پاسخ

      • Maker در پاسخ به ناشناس

        دی 5, 1399

        اصلا نیاز به گفته شدن داره ؟ تابلو سوپرگرل مرد عنکبوتی رو میزنه

        پاسخ

        • حسن در پاسخ به Maker

          آذر 4, 1400

          کاملا مشخصه که سوپرگرل اسپایدرمنو میزنه هر سایتی هر چیزی مینویسه نباید باور کرد مشخصه این نویسنده ای که گفته مرد عنکبوتی سوپرگرل رو میزنه از رو تعصب نوشته میگم چرا چون این تو یکی از این مقالاتش نوشته مرد عنکبوتی از سوپرمن شکست میخوره ولی حالا اینجا نوشته سوپرگرل از مرد عنکبوتی شکست میخورد کاربران محترم سوپرمنو سوپرگرل قدرت یکسانی دارن اونوقت سوپرمن میتونه مرد عنکبوتی رو شکست بده ولی سوپرگرل نمیتونه سوپرگرل چی از سوپرمن کم داره حتی سوپرمن هم اعتراف کرده قدرت تو از من بیشتره سوپرگرل قدرتش با سوپرمن مقایسه میشه اونوقت اینجا زده مرد عنکبوتی سوپرگرل رو میزنه
          کاملا مشخصه از روی تعصب نوشته شده
          بعد هوشو خلاقیت طوری هم میگه انگار فقط این ادم عقل داره

          پاسخ

    • TONI STARK در پاسخ به DCEUMCU

      بهمن 26, 1399

      این دو هردو کریپتونی اند و اگه قدرت های فرا انسانی رو حساب نکنیم میشه مبارزه ی یه زنه جوان با یک مرد که میشه گفت مرد به راحتی برندس و کریپتونی ها هم همینطور البته یه زره خرابی و ویرانی بیشتر ه وجود میاد

      پاسخ

    • ناشناس در پاسخ به DCEUMCU

      اردیبهشت 16, 1400

      سلام سوپر کرل قدرتش در حد سوپر من نیست از سوپر بوی هم ضعیف تره بعد شما میگی با موج سوار نقره ای موافقی مرد عنمبوتی دو بار موج سوار نقره ای رو شکست داده یه بار با سیمبیوت کارنیج

      پاسخ

      • biggest shazam fan ever در پاسخ به ناشناس

        خرداد 25, 1400

        قطعا از سوپربوی قویتره سوپرگرل و مرد عنکبوتی رو با یه دید حرارتی نابود کرده مقایسه مرد عنکبوتی با اینا غلطه اصلا

        پاسخ

    • حسین در پاسخ به DCEUMCU

      آبان 25, 1400

      این آقا خودش می‌دونه مرد عنکبوتی نمیتونه سوپرگر رو شکست بده اون از رو تعصبش اینو نوشته و هیچ وقت اینو اصلاح نمیکنه

      پاسخ

  10. مهدی

    شهریور 19, 1399

    بنظر من همش درست بود بجز شماره 10 بجای اسپایدرمن کاپیتان ما ولو میزاشتی بهتر نبو🤔🤔🤔

    پاسخ

    • تحلیل گر در پاسخ به مهدی

      شهریور 19, 1399

      سلام بله اگر کاپیتان مارول بود بهتر میشد اما همون کاپیتان‌مارول هم باختلاف کمی از سوپرگرل ضعیف تر است!!!!

      پاسخ

      • TONI STARK در پاسخ به تحلیل گر

        بهمن 25, 1399

        خیر کاپیتان مارول و سوپرگرل باهم برابرند

        پاسخ

        • تحلیل گر در پاسخ به TONI STARK

          بهمن 25, 1399

          تو میتونی اینجوری فکر کنی!!

          پاسخ

          • TONI STARK در پاسخ به تحلیل گر

            بهمن 26, 1399

            چون دارم به واقعیت فکر میکنم

            پاسخ

            • Maker در پاسخ به TONI STARK

              بهمن 26, 1399

              اشتباه به واقعیت فکر می کنی

              پاسخ

              • TONI STARK در پاسخ به Maker

                بهمن 26, 1399

                الان مسخره کردید

                پاسخ

        • یک نفر در پاسخ به TONI STARK

          خرداد 10, 1400

          فرض کن جایی که خورشید زرد نیست، سوپرگرل و کایتان مارول مقابل هم قرار میگیرند. سوپرگرل قدتش از خورشید هست. خورشید که نباشه، یک مهره بی ارزش میشه. حالا فهمیدی برابر نیستند و کاپیتان قوی تره ؟

          پاسخ

          • حسین در پاسخ به یک نفر

            آبان 18, 1400

            تو هیچی از کنیم سر در نمیاره اگر خورشید زرد نباشه بازم سوپر گر می‌تونه مبارزه کنه چون مو قعی که خورشید زرد هست سوپرگر می‌تونه انرژی جذب کنه و موقعی که نیست ازش استفاده کنه

            پاسخ

  11. امیر

    شهریور 9, 1399

    قبول دارم

    پاسخ

  12. تحلیل گر

    شهریور 9, 1399

    با سلام این مقاله مقاله خوبی بود فقط دهمی کاملا اشتباه بود چون اسپایدرمن کار زیادی مقابل سوپرگرل نمی تونه بکنه و مطمئنا از اون شکست میخوره چونکه اسپایدرمن اگر بخواهد به سوپرگرل لگد بزنه این پای خودشه که میشکنه اما سوپرگرل کافیه فقط یک مشت به اسپایدرمن بزنه تا اسپایدرمن بیهوش بشه کسانی که به شکست ولورین در مقابل سوپرگرل شک دارند کاملا اشتباه می کنند چون ولورین با چنگ هایش نمیتواند به سوپر‌گرل آسیب بزند اما سوپرگرل میتونه اونو نصف کنه ولورین زود درمانیش بالاست اما به هیچ وجه زودتر از یک روز نمیتونه خودش رو درمان کنه و مبارزه به نفع سوپر گرل تموم میشه. اگر شماره ۱۰ را در نظر نگیریم این مقاله کاملا درست بود.

    پاسخ

    • Sam_supergamer در پاسخ به تحلیل گر

      شهریور 10, 1399

      به هرحال ولورین از سوپرگرل قوی تره

      پاسخ

      • تحلیل گر در پاسخ به Sam_supergamer

        شهریور 10, 1399

        بر چه اساس اینو میگی؟؟؟؟؟؟؟من دلیل آوردم که سوپرگرل از ولورین قویتره و تو هم باید دلیل بیاری!!!!!

        پاسخ

        • Sam_supergamer در پاسخ به تحلیل گر

          شهریور 11, 1399

          چطور ممکنه چنگک های ولورین به سوپرگرل آسیب نزنه یکی بگه . ولورین تا یک روز خوددرمانیش طول بکشه ، مسخره س.
          اگه ولورین به نقاط آسیب پذیر سوپرگرل ضربه بزنه(نمیخوام اسم ببرم) سوپرگرل پاره میشه یا میمیره

          پاسخ

          • تحلیل گر در پاسخ به Sam_supergamer

            شهریور 11, 1399

            خب نه دیگه جنگ های ولورین به سوپرگرل آسیب بزنند، مسخرس!!!! سوپرگرل هم می تونه ولورین رو از وسط نصف کنه هم میتونه با نفس یخی چنگال های ولورین رو یخ بزنه بعدش با یه مشت اونارو رو تیکه تیکه کنه

            پاسخ

            • استرنج در پاسخ به تحلیل گر

              شهریور 12, 1399

              اینقدر اینشکلی فکر نکن چون ولورین فقط به چنگک هایش وابسته نیست و دارای قدرت فیزیکی بالا هم هست. من خودم شخصا با شکست از دکتر استرنج موافقم

              پاسخ

              • تحلیل گر در پاسخ به استرنج

                شهریور 14, 1399

                ولورین فقط به چنگک هاش وابسته نیست اما زورش اصلاً قابل مقایسه با سوپرگرل نیست!!!! و سوپرگرل دهم از دکتر استرنج شکست میخوره و همانطور که گفتم این فقط لیست یک اشکال داره اون هم شماره ده است

                پاسخ

            • امیررضا در پاسخ به تحلیل گر

              آبان 1, 1399

              الکی حرف نزن. چنگال های ولورین از آدمانتیوم . قوی ترین فلز کمیک. غیر قابل نابود شدنه

              پاسخ

              • تحلیل گر در پاسخ به امیررضا

                آذر 15, 1399

                چییییی؟؟؟؟ آدامنتیوم؟؟؟ قویترین فلز کمیک؟؟؟ هان؟؟؟ آدامنتیوم از آمازونیم قویتره؟؟؟ از ارو قویتره؟؟؟ آدامنتیوم خیییلی از آمازونیم، ارو و… ضعيف تره!!!!! قویترین فلز کمیک فکر کنم فلز دهم( عنصر ایکس)باشه!!!!

                پاسخ

                • Batman در پاسخ به تحلیل گر

                  آذر 15, 1399

                  با حرفتون کاملا موافقم فکر کنم فلز هشتم و نهم هم از آدمانتیوم مقاوم تر باشن.

                  پاسخ

                  • تحلیل گر در پاسخ به Batman

                    آذر 16, 1399

                    ببینید فلز هشتم اگه اشتباه نکنم همون آمازونیمه و قطعا خیییلی از آدامنتیوم قویتره!!!!! فلز نهم رو دقیق یادم نیس ولی فکر کنم بتمانیوم باشه!!!!! که قطعا خییییییلی از آدامنتیوم قویتره!!!!

                    پاسخ

                    • Batman در پاسخ به تحلیل گر

                      آذر 16, 1399

                      بله شما درست میگید

                      پاسخ

                    • TONI STARK در پاسخ به تحلیل گر

                      بهمن 25, 1399

                      ببخشید فلز آدامنتیوم از بتمانیوم ضعیف تره؟؟؟؟؟؟؟
                      این کاملا اشتباست فلز آدامنتیوم جزء ۵ فلز برتر در کمیک اما بتمانیوم نه
                      آقای تحلیل گر لطفا عقلانی تر نظر بدید و برید در مورد کمیک و فلزات قوی موجود در کمیک هم تخقیق کنید

                      پاسخ

                    • تحلیل گر در پاسخ به TONI STARK

                      بهمن 25, 1399

                      تو فقط بلدی حرف بزنی یا دلیلم داری؟دلیلت چیه که آدامنتیوم جز 5 فلز برتر کمیکه؟؟ هان؟؟ آدامنتیوم در حدی نیست که بخواد جز 5تا فلز اول کمیک بشه!!!

                      پاسخ

                    • TONI STARK در پاسخ به تحلیل گر

                      بهمن 26, 1399

                      لطفا برید در سایت های معتبر ایرانی و خارجی تحقیق کنید بعد میفهمید
                      میشت گفت آدامنتیوم خیلی راحت دربرابر بمب اتم دوام میاره

                      پاسخ

                    • Maker در پاسخ به TONI STARK

                      بهمن 26, 1399

                      تحقیق کردم حالا چی

                      پاسخ

                    • تحلیل گر در پاسخ به TONI STARK

                      بهمن 27, 1399

                      تحقیق کردم اما هیچ جا آدامنتیوم رو جز 5تای اول نذاشته!!! خب مقاومت کنه قویترین بمب اتم شاید نتونه یه کشور بزرگو نابود کنه اما انفجاری که بتونه مولتی ورسو نابود کنه آسیب چندانی به فاینال بتسوئیت نمیزنه!!

                      پاسخ

                • امیررضا در پاسخ به تحلیل گر

                  آذر 15, 1399

                  کاملا در اشتباهی آدامنتیوم غیر قابل نابود شدنه. توی یه کمیک که یادم نمیاد یه بمب اتم به ولورین خورد اسکلت بدنش باقی موند(چون اسکلتش با آدامنتیوم پیوند خورده)

                  پاسخ

                  • تحلیل گر در پاسخ به امیررضا

                    آذر 15, 1399

                    اصلا و ابدا غیر قابل نابود شدن نیس!!!! آدامنتیوم مقاومتش اصلا در این حد نیس و این مثلا نهایت شاهکار آدامنتیومه!!!!! در حالیکه ارو و آمازونیم به راحتی مقابل انفجارهای کیهانی مقاومت میکنن و هیچیشون نمیشه!!!! فاینال بتسوئیت تقریبا با دکترمنهتن برابره!!!! فاینال بتسوئیت از فلز دهم یا عنصر ایکسه ینی فلز دهم انقدر قویه که نابود کردنه اون حتی برای دکترمنهتنم آسون نیس!!!!!( دکترمنهتنی که به راحتی میتونه مولتی ورسو نابود کنه!!!!! )حالا هیچکومه اینا غیر قابل نابود شدن نیستن چون پرزنس یا والای همگان به راحتی میتونن همه ی اینارو نابود کنن!!!!

                    پاسخ

                    • امیررضا در پاسخ به تحلیل گر

                      آذر 15, 1399

                      ممنون قانع شدم😁😁😁😁

                      پاسخ

                    • Batman در پاسخ به امیررضا

                      آذر 15, 1399

                      الان مسخره کردی یا واقعا قانع شدی ؟
                      حرف کاربر تحلیلگر هم کاملا صحیحه

                      پاسخ

                    • امیررضا در پاسخ به Batman

                      آذر 15, 1399

                      نه داداش مسخره نکردم

                      پاسخ

                    • TONI STARK در پاسخ به تحلیل گر

                      بهمن 25, 1399

                      ببخشید من بازهم میگم من تا حد ممکن تحقیق کردم اما چیزی بدست نیاوردم
                      یعنی هیچی از فاینال بتسوییت نه در کمیک ونه در اینترنت وجود نداره

                      پاسخ

                    • تحلیل گر در پاسخ به TONI STARK

                      بهمن 25, 1399

                      😭😭تو همون مقاله هم جوابتو دادم آخه تو انقدر نوبی که نمیدونی فاینال بتسوئیت رو باید به انگلیسی سرچ کنی ینی باید سرچ کنی:final batsuit

                      پاسخ

                    • TONI STARK در پاسخ به تحلیل گر

                      بهمن 26, 1399

                      فاینال بت سوئیت وجود داره قبول اما بازهم نمیتونه با ققنوسی که مرد آهنی شکست داد نمیرسه
                      و البته اون زره هل بت نبود زره بتمن جهنمی بود

                      پاسخ

                    • امیررضا در پاسخ به TONI STARK

                      بهمن 26, 1399

                      داداش هل بت همون بتمن جهنمیه هههههههههههههههههههه بعدشم داداش فینال بت سوئیت از عنصر ایکس هست یعنی میتونه به هر فرد عادیی قدرتی اندازه دادگاه زندگی بده

                      پاسخ

                    • TONI STARK در پاسخ به امیررضا

                      اسفند 9, 1399

                      اون دیگه فوقش می تونه واقعیت رو تغیر بده که صلاح الهه کش (سلاحی که برای نابودی سلستیال ها ساختند) هم این قدرت رو داره والبته اون سلاح به هر کسی که ازش استفاده کنه قدرت آسپیان هارو میده که تقریبا قادر مطلق هستند

                      پاسخ

                    • تحلیل گر در پاسخ به TONI STARK

                      بهمن 27, 1399

                      فاینال بتسوئیت قدرتی برابر با دکترمنهتن داره و دکترمنهتن از ققنوس قویتره!!! خب نوب جان هل بت همون زره بتمن جهنمیه دیگه!!

                      پاسخ

                    • Maker در پاسخ به تحلیل گر

                      بهمن 27, 1399

                      یک ذره زبان انگلیسی هم بلد نیست

                      پاسخ

                    • Batman در پاسخ به TONI STARK

                      بهمن 28, 1399

                      تونی استارک از ققنوس با همون زره هم شکست خورد. تو انقدر نوبی که حتی اینم نمیدونستی.
                      فاینال بتسوییت با یک حرکت تمام زره های آیرون من نابود می کنه.
                      حالا به جای متعصب بودن برو خدا شکر کن امروز از دنده چپ بلند نشدم.

                      پاسخ

                    • TONI STARK در پاسخ به Batman

                      اسفند 9, 1399

                      ببخشید تمام زره ها ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
                      بتمن با الهه کش تقریبا برابره بعد اگه از زره های ارو باستر ، گالاکتوس باستر ، ققنوس باستر و یا از قویترین زرهی که ساخته یعنی پدر آهنین راحت برندس

                      پاسخ

                • TONI STARK در پاسخ به تحلیل گر

                  بهمن 25, 1399

                  آمازنیوم از آدامنتیوم ضعیف تره شما اگه یکم در مورد کمیک تحقیق کنی میفهمی که آدامنتیوم جزء 5 فلز برتر کمیک هست و از آمازونیوم محکم تره

                  پاسخ

                  • Maker در پاسخ به TONI STARK

                    بهمن 26, 1399

                    مطالب طنز ؟

                    پاسخ

            • TONI STARK در پاسخ به تحلیل گر

              بهمن 26, 1399

              چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ سوپرگرل با یک فوت و مشت آدامنتیوم رو نابود کنه؟؟؟؟؟؟؟؟😂😂😂😂😂😂
              از غیرممکن هم غیرممکن تره
              فلز آدامنتیوم نه تنها میتونه به پوست سوپرگرل نفوذ کنه بلکه تخریب ناپذیر

              پاسخ

              • تحلیل گر در پاسخ به TONI STARK

                بهمن 27, 1399

                نفس یخی سوپرگرل در نهایت قدرت میتونه یه شهرو یخ بزنه!!! در نهایت قدرت هم با یه مشت میتونه زمینو نابود کنه!!! آدامنتیوم هم ابدا غیر قابل تخریب نیس!!

                پاسخ

          • علی در پاسخ به Sam_supergamer

            آذر 15, 1399

            سوپر گرل اون قدر تواناست که می تونه واندر ومن رو شکست بده بعد اومدی میگی که ولفرین می تونه سوپر گرل شکست بده!! اولن چه سوپرمن و چه بدن یوپر گرل از تایتان است و غیرقابل نفوذاست ضربات اون ها اونقدر قوی است که می تونه زمین رو دو نیمه کنه سرعت پرواز سوپر من اونقدر سریعه که از سرعت نور بیشتره همینطور سوپر گرل به علاوه قدرات دیگر ولی ولفرین ،هالک ،مرد عنکبوتی نمی تونند سوپرگرل رو شکست بدن چون قدرت آن یک قدرت خدایان داره ولی قدرت نمی دونم مرد عنکبوتی ،هالک ،ولفرین یک قدرت فرا بشری است و هیچ گاه به قدرت خدایان نخواهد رسید

            پاسخ

            • تحلیل گر در پاسخ به علی

              آذر 15, 1399

              اول اینکه سوپرگرل از واندروومن ضعیف تره!!! دوم اینکه خدا بودن دلیل بر برتری نیس!!!!!بعدشم سوپرگرل خدا نیس!!!! خدا داریم تا خدا مثلا بیگ باردایی هست که یه خدای جدیده ولی هالکی که خدا نیس به راحتی نابودش میکنه!!! به نظرمن سوپرگرل از هالک ضعيف تره!!!

              پاسخ

              • حسین در پاسخ به تحلیل گر

                آبان 10, 1400

                تو چه دلیلی داری که بگی هالک از سوپر گر قویتره قدرتهای سوپرگرل در حد سوپرمنه قدرتهای هالک شامل استقامت و قدرت بدنیه ولی سوپرگرل بعلاوه بر اون می‌تونه پرواز کنه سرعت زیادی داره لیزر تنفس باد ی تنفس انجمادی نامرعی شدن فراصوت و خیلی چیز های دیگه که هالک نداره سوپرگرل می‌تونه هالکو بلند کنه بندازه تو خورشید سرعتش در حد نوره تا بخواد هالک اقدامی کنه اون تو اسمون برده اون افرادی که میگن هالک قویتره فقط حیکل هالک رو نگاه میکنن

                پاسخ

            • TONI STARK در پاسخ به علی

              بهمن 25, 1399

              حرفاتون اصلا درست نبود هالک چنان قدرتی داره که آسیب ناپذیره و میتونه سوپرگرل رو شکست بده
              بعدشم در کدوم کمیک گفته شده که کریپتونی ها تایتان هستند ؟؟؟؟
              لطفا یکم تحقیق کنید

              پاسخ

              • حسین در پاسخ به TONI STARK

                آذر 6, 1400

                اینو باید به تو بگن سوپرگر هم چنان قدرت زیادی داره که اسیب ناپذیره به علاوه قدرت های ذاتی اون از هالک بیشتره

                پاسخ

    • TONI STARK در پاسخ به تحلیل گر

      بهمن 25, 1399

      آقای تحلیل گر لطفا یه ظره فکر کنید آدامنتیوم تخریب ناپذیره و میتونه بو فلز سوپرمانیوم نفوذ کنه و چون استقامت کریپتونی ها برابر با استقامت همین فلزه که از فلزات قدرتمندی مثل ویبرانیوم ،ارو و آدامنتیوم ضعیف تره
      شما اگه یکم اطلاعات در مورد کمیک کسب کنید میفهمی

      پاسخ

      • تحلیل گر در پاسخ به TONI STARK

        بهمن 25, 1399

        😱😱چییی؟؟ کپی ای که از رو ویبرانیوم ساخته شده غیر قابل تخریبه؟؟؟ همین که آدامنتیوم کپی ای از رو ویبرانیومه مشخص میکنه که آدامنتیوم خیییلی از سوپرمنیوم ضعیفتره!!!

        پاسخ

  13. سبحان

    شهریور 8, 1399

    واقعا مرد عنکبوتی از سوپرگل قوی تره اون وقت ولولرین ضعیف تره؟

    پاسخ

    • علی در پاسخ به سبحان

      آذر 15, 1399

      تو چی میگی از چه نظر قوی تره پس بیا بگو که مرد عنکبوتی از سوپر من قوی تره اون قدرتش به مرد آهنی نمی رسه بعد میگی از سوپر گرل که بدن آن غیر قابل نفوذ و می تونه با یک ضربه زمین رو نابود کنه اون توننست واندرومن رو شکست بده و همه می دونن که واندر ومن دختر خدایانه بچه برو کارتون تام و جری نگاه کن

      پاسخ

      • TONI STARK در پاسخ به علی

        بهمن 25, 1399

        موافقم اما سوپرگرل به قدرت خیلی خیلی زیادی نیاز داره تا بتونه زمین رو نابود کنه
        آقای علی

        پاسخ

  14. مهدی

    مرداد 28, 1399

    بنظرتون هری پاتر مقابل سوپر گرل برتری داره؟؟؟

    پاسخ

  15. مهدی

    مرداد 28, 1399

    ببینیم یه کارگردان می‌تونه همه اینارو تبدیل به یه فیلم کنه و راستگو دروغ مقایسه رو بگه

    پاسخ

  16. مهدی

    مرداد 28, 1399

    نه ولی خداییش اونیک مقایسه کرده دلایل خودشو داره

    پاسخ

  17. مهدی

    مرداد 28, 1399

    خوب اگه اینجوری باشه سوپرگرل خیلی ضعیفع

    پاسخ

  18. shayan

    مرداد 28, 1399

    من خودم مارول فن هستم ولی تا جایی ک میدونم سوپر گرل دست کمی از سوپرمن نداره واقعا توی این مقاله تعصب بکار نرفته؟آخه ی کریپتونی به اسپایدرمن ببازه؟

    پاسخ

    • Sam_supergamer در پاسخ به shayan

      مرداد 28, 1399

      پس واسه همین از قابلیت های ولورین خبر نداری

      پاسخ

      • shayan در پاسخ به Sam_supergamer

        مرداد 29, 1399

        من کاملا از ویژگی های ولورین خبر دارم خیلی بیشتر از شما هرچی باشه تو کل مارول از دو هیرو خوشم میاد اولی ثور دومی ولورین ولی روشون تعصب ندارم ولورین ی قهرمان کاملا ضعیفه و هیچ شانسی برابر سوپرگرل نداره(نسخه معلولیش) اسپایدرمن هم همینطور…
        من ولورین رو خوب میشناسم ولی شما مطمئنا سوپرگرل یا سوپرمن رو نمیشناسید.

        پاسخ

        • Sam_supergamer در پاسخ به shayan

          شهریور 4, 1399

          ضعیف آره پس خوددرمان بودن ویژگی بدیه از نظر شما که نیست

          پاسخ

        • TONI STARK در پاسخ به shayan

          بهمن 25, 1399

          اصلا هم ضعیف نیست و تا حد زیادی از بتمن قویتره

          پاسخ

    • کاربر در پاسخ به shayan

      بهمن 7, 1401

      کاملا تعصب به کار رفته حتما نویسنده ا از اسپایدر من خوشش اومده اون رو برنده کرده
      Cbr مضخرف

      پاسخ

  19. Sam_supergamer

    مرداد 27, 1399

    شکست از اسپایدی عالیه فقط چطور ولورین رو شکست میده🤔

    پاسخ

    • مهدی در پاسخ به Sam_supergamer

      مرداد 28, 1399

      من میدونم ک می‌تونه از ولورین شکست بخوره چون ولورین خودرمانه

      پاسخ

      • Sam_supergamer در پاسخ به مهدی

        مرداد 29, 1399

        بله دقیقا . یکی از دلایلش اینه

        پاسخ

      • کارا در پاسخ به مهدی

        دی 19, 1399

        سوپرگرل هم خود درمانه وقتی زیر نور خورشید میره برو فیلمشو درست ببین

        پاسخ

        • TONI STARK در پاسخ به کارا

          بهمن 25, 1399

          باید نور خورشید رو هزاران برابر متمرکز روی سوپرگرل بزاری تا به زور خود درمانی کنه
          ولورین نمیزاره سوپرگرل ببرتش تا فضا
          میتونه زمانی که سوپرگرل گرفتتش با چنگک هاش سوپرگرلو زخمی کنه

          پاسخ

          • تحلیل گر در پاسخ به TONI STARK

            بهمن 28, 1399

            آخه وقتی اطلاعات نداری واسه چی الکی چرت میگی!! سوپرگرل فقط کافیه بره جلو خورشید تا زخماش خیلی راحت درمان بشن!! ولورین خیلی زور بزنه در نهایت شاید بتونه با چنگگ هاش سوپرگرلو زخم کنه!! اما تا چشم به هم بزنه تو فضاس!!!

            پاسخ

      • Maker در پاسخ به مهدی

        دی 19, 1399

        سوپرگرل پرواز کنه ولورین رو بندازه توی خورشید با زود درمانی میخواد چیکار کنه ؟
        دیگه لطفاً حق نگید

        پاسخ

  20. Sam_supergamer

    مرداد 27, 1399

    چطوری سوپرگرل ولورین رو میبره شاید بهتره بگم سوپر سوسک ولی حتما بیوه سیاه رو میپکوند . برد اسپایدرمن رو خیلی خوب اومدین

    پاسخ

    • shayan در پاسخ به Sam_supergamer

      مرداد 28, 1399

      وات د فاز فرند مقاله همینکه سوپرگرل رو با هیروهای ضعیفی مث اسپایدرمن و ولورین مقایسه کرده ینی از بیخ میلنگه حالا اینکه پیروز نشون داده هم ک جای خود دارد اونوقت ب باخت ولورین گیر میدی؟

      پاسخ

      • Sam_supergamer در پاسخ به shayan

        مرداد 28, 1399

        ولورین که سوپرگرل رو نابود کرده اما باید به صورت وحشیانه این کار را انجام دهد که نمیخواهم بگویم و گرنه کمتر کسی جرأت خوندن کامنت ها رو میکنه

        پاسخ

      • Sam_supergamer در پاسخ به shayan

        مرداد 28, 1399

        ضعیف هم سوپرگرله نه اوناییکه تو گفتی ☠☠☠☠☠☠

        پاسخ

        • shayan در پاسخ به Sam_supergamer

          مرداد 29, 1399

          میشه بگی ولورین تو کدوم کمیک سوپرمنو نابود کرد🤔😁
          شما رفتی چند تا کمیک یا فیلم مبارزه که طرفدارا ساختن رو دیدی فک کردی خبریه ولی نه از این خبرا نیس اونا همشون فیک و چرت و پرت هستن و ولورینو باید با امثال خودش مقایسه کنی مث ددپول نه ی خدا از دیسی تا کسی به نظراتت نخنده و اونایی که گفتم(ولورین و اسپایدی)از ضعیفترین قهرمانای مارول هستن و نباید با سوپرمن مقایسه شن.

          پاسخ

          • Sam_supergamer در پاسخ به shayan

            شهریور 1, 1399

            ددپول که خیلی بهتر از ولورین هست ولی بهتره کامنتو چک کنی و البته از حرفایی که میزنی اصلا مارولی نیستی و فن دی سی هستی اسپایدرمن هم از قویترین هاست ، تو هم فکر میکنی من اشتباه میگم درضمن سوپرگرل نه سوپرمن

            پاسخ

            • Maker در پاسخ به Sam_supergamer

              دی 19, 1399

              مرد عنکبوتی از قویترین هاست
              یک از قابلیت های بگید جناب 😂😂😂

              پاسخ

          • TONI STARK در پاسخ به shayan

            بهمن 25, 1399

            اتفاقا خیلی هم قوی اند

            پاسخ

          • TONI STARK در پاسخ به shayan

            بهمن 25, 1399

            به غیر از شماره ۷و ۱۰ و۹ همشون درستن دلایل شماره ۱۰و۹ رو گفتم
            و دلایل شماره۷ پیداست لطفا اصلاح کنید

            پاسخ

            • حسین در پاسخ به TONI STARK

              آذر 6, 1400

              تنها ایرادی که این مقاله داشت شماره ۱۰ بود نه ۷ و ۹ چون سوپرگر بدنش غیر قابل نفوذه و اسله های
              ایرون من نمیتونه به اون اسیب بزنه
              ازاون ور سوپرگر لیزرش میتونه هر فلزی رو ذوب کنه پس ایرون من حریفش نیست
              قدرت سوپرگر هم خیلی بیشتر از ولورینه و قدرت های ذاتی بیشتری داره اونم نمیتونه شکستش بده
              تنها ایرادش همین شماره ۱۰ است

              پاسخ