5 شخصیت فرعی انیمه که درخشان‌تر از شخصیت اصلی ظاهر شدند

همانطور که از نام آنها پیداست، شخصیت‌های اصلی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که در مرکز داستان باشند. به هر حال، داستان انیمه در مورد آنها است بنابراین منطقی است که آنها در کانون توجه قرار بگیرند. وقتی صحبت از انیمه و مانگا به میان می‌آید، نویسنده معمولا از چندین روش برای برجسته کردن شخصیت‌های اصلی استفاده می‌کند.

آنها می‌توانند این کار را از طریق جذاب کردن ظاهر شخصیت (برای مثال ظاهر پر زرق و برق یامی یوگی)،از طریق خصوصیت اخلاقی شخصیت (مثلا رفتار شاد و خل لوفی) یا حتی از طریق عقیده یا دیدگاه شخصیت (برای مثال عدالت کیرا) انجام دهند. ایده‌ی طراح و نویسنده، این است که تضاد زیادی بین کاراکترهای اصلی و فرعی ایجاد شود تا برای بینندگان، تشخیصشان راحت‌تر باشد. همانطور که گفته شد، مواقعی وجود دارد که شخصیت‌های فرعی موفق می‌شوند مرکز توجه را از شخصیت‌های اصلی بدزدند. آنها ممکن است که نسبت به شخصیت اصلی برای دیده شدن، کم‌تر زمان داشته باشند ولی بدون هیچ زحمتی، از شخصیت‌های اصلی جلو می‌زنند. در اینجا 5 شخصیت فرعی را معرفی می‌کنیم که در این کار موفق بوده‌اند. با پروشات همراه باشید.


5.اوکیتا سوگو “گینتاما” (Okita Sougo Gintama)

گینتاما (Gintama) یک انیمه پر از شخصیت‌های عجیب و غریب است. اتفاقات عجیب و غریب زیادی در هر قسمت از گینتاما رخ می‌دهد و بیشتر آنها در اطراف خودِ شخصیت اصلی یعنی گینتوکی ساکاتا (Gintoki Sakata) اتفاق می‌افتد. گینتوکی چه جوک‌های مبتذل را به زبان بیاورد و چه توپ های اژدها را تقلید کند، گینتوکی معمولاً در مرکز دیوانگی در گینتاما ایستاده است. با این حال، در میان همه‌ی کاراکترهای عجیب و غریب گینتاما، یک شخصیت فرعی وجود دارد که همیشه موفق می‌شود گینتوکی را از کانون توجه خارج کند. اسمش اوکیتا سوگو (Okita Sougo)، کاپیتان دسته اول شینسنگومی (Shinsengumi) است.

سرگرمی او چرت زدن و سوء قصد به جان نایب کاپیتان شینسنگومی، هیجیکاتا توشیرو (Hijikata Toushirou) است. با این وجود، اوکیتا سوگو با ظاهر گیرا، مهارت شمشیر باورنکردنی و شوخ طبعی ای که با قیافه ی جدی‌اش دارد، می‌تواند به راحتی قلب مخاطب را تسخیر کند و گینتوکی را در مسابقه محبوبیت شکست دهد.


4.کیوجورو رِنگوکو “شیطان کش” (Kioujuro Rengoku Demon Slayer)

به عنوان شخصیت اصلی، چیزهایی که کامادو تانجیرو (Kamado Tanjiro) را از سایر شخصیت‌ها متمایز کرده است، عزم مطلق او برای ایستادن و مبارزه، حتی زمانی که همه چیز بر علیه اوست و حس عمیق همدردی او است که حتی نسبت به دشمنش هم حس همدلی و دلسوزی دارد. او تا دم مرگ، با شیاطین می‌جنگد و پس از آن همچنان برای آن ها متاسف خواهد بود.این ویژگی دوگانه‌ی پرخاشگری و در عین حال ملایم بودن، چیزی است که او را به شخصیت بزرگی تبدیل می‌کند. با این حال، یک شخصیت دیگر هم در شیطان‌کش وجود دارد که خصوصیات مشابه تانجیرو را نشان می‌دهد. او هاشیرای شعله، کیوجورو رنگوکو (Kyoujiro Rengoku) است. رنگوکو مردی است که قلبش از اراده و اعتماد به نفس می‌سوزد. او ممکن است به اندازه تانجیرو با یک شیطان مهربان نباشد؛ اما وقتی نوبت به مردم عادی و دیگر شیطان کشان می‌رسد، بدون فکر کردن، خود را به اعماق جهنم می‌اندازد و جان خود را فدا می کند. رنگوکو هنگام مبارزه، تمام توانش را برای کشتن یک شیطان به میان می‌گذارد تا زمانی که سوخت بدنش تمام شود و بسوزد.  شاید رنگوکو برای مدت کوتاهی در سریال ظاهر شود؛ اما در همین مدت کوتاه، توانست تصویر آتشین خود را در ذهن هر بیننده‌ای بسوزاند.


3.ساتورو گوجو “جوجوتسو کایسن” (Satoru Gojo “jujutsu Kaisen)

یوجی ایتادوری (Yuji Itadori)، خصوصیتی مشابه دیگر شخصیت‌های اصلی شونن دارد. او پسری سخت کوش است که نگرش خوبی به همه چیز دارد و همیشه موفق می‌شود حتی وقتی با مشکلات سنگین سر و کار دارد، خوش بین می‌ماند. علیرغم وجود روح نفرین شده در بدنش، یوجی همچنان تمام تلاش خود را می کند از ضعیفان محافظت کند و هر روح نفرین شده‌ای را که سر راهش قرار می گیرد، شکست دهد. از سوی دیگر، ساتورو گوجو (Satoru Gojo) تجسم قدرت مطلق است. او مسلماً قوی‌ترین شخصیت این انیمه است و با این حال او  دارای شخصیتی حباب مانند و در عین حال کاریزماتیک و جذاب هم هست. در دنیای جوجوتسو کایسن (jujutsu Kaisen)، ساتورو گوجو همان چیزی است که یوجی ایتادوری تلاش می کند باشد. بنابراین، مهم نیست که مبارزه فعلی ایتادوری چقدر هیجان‌انگیز است؛ وقتی گوجو وارد میدان می‌شود، توجه ها کاملا به سمت او خواهد بود.


2. لیوای آکرمن “اتک آن تایتان” (Levi Ackerman (Attack on Titan

ارن یاگر (Eren Yeager)، یک شخصیت اصلی دارای دو قطب است. حداقل چیزی است که می‌توان گفت. برخی از تماشاگران او را دوست دارند در حالی که برخی دیگر از او متنفرند. برخی با او همدردی می‌کنند در حالی که برخی دیگر تحمل نگاه کردن به او را ندارند. همانطور که گفته شد، قابل بحث است که ارن بهترین شخصیت اصلی انیمه ای است که در بازی کردن با قلب طرفدارانش روز به روز موفق تر است. او خشمگین و عجول است در صورتی که داستان اتک ان تایتان (Attack on Titan) هم همینطور است. ارن، اولین فردی در این مجموعه است که قدرت خارق العاده‌ای به دست می‌آورد که می‌تواند آدرنالین هر بیننده ای را که مبارزات او را تماشا می‌کند، بالا ببرد. با این حال، کسی که در نهایت توجهات را می‌دزدید، کسی نیست جز قوی ترین سرباز بشریت، لیوای آکرمن (Levi Ackerman). لیوای مردی سرد و حسابگر است که علیرغم محدودیت های فیزیکی‌اش، هر تایتانی را به چالش بکشد. وقتی همه چیز در بلاتکلیفی قرار دارد، لیوای آکرمن تنها چیز ثابتی است که که همیشه راهی برای حرکت رو به جلو پیدا می‌کند و به همین دلیل است که او همیشه از شخصیت اصلی، جلو می زند.


1.روی موستانگ “کیمیاگر تمام فلزی” (Roy Mustang: Fullmetal Alchemist)

ادوارد الریک (Edward Elric)، شخصیتی نیست که به‌راحتی بتوان بیشتر از آن درخشید. هر چه باشد، او مردی پر سروصدا و بلوند است و بازویی فلزی دارد و می‌تواند قوانین را از کثیفی پاک کند. او دارای ویژگی‌های بسیاری است که برای متفاوت کردن او از بقیه، طراحی شده اند و در بیشتر مواقع، فوق العاده خوب کارش را انجام می‌دهد. با این حال، یک شخصیت فرعی وجود دارد که می‌تواند به راحتی از ادوارد جلو بزند. نام او، سرهنگ روی موستانگ (Roy Mustang) است. او کیمیاگر شعله ای است که می‌تواند فقط با یک ضربه انگشتش، آتش را شعله‌ور کند. نه تنها این، بلکه او تنها شخصیتی است که می‌تواند با حرف‌هایش، دل ادوارد را بسوزاند.

همچنین، به لطف رفتار خونسرد روی، زبان شعله‌ور و حملات شعله‌ور او، همیشه می تواند صحنه‌ی نمایش را در هر صحنه ای که در آن حضور دارد، در دست بگیرد؛ حتی زمانی که ادوارد آنجاست و در کنار او می‌جنگد. ناگفته نماند، جاه‌طلبی آتشین او که درخشان تر از خورشید می‌سوزد نیز چیز دیگری است که او را نسبت به شخصیت اصلی، برجسته‌تر نشان می‌دهد.


سخن پایانی

طبیعی است که یک قهرمان، از قهرمان دیگر پیشی بگیرد یا رقیب از قهرمان داستان، همدردی بیشتری دریافت کند. در هر حال، هر چند وقت یکبار، یک شخصیت فرعی ظاهر می‌شود و از قهرمان داستان، جلو می‌زند. این پنج شخصیت همان‌هایی هستند که موفق به انجام این کار شدند. همانطور که گفته شد، آنها تنها شخصیت‌هایی نیستند که می توانند این کار را انجام دهند. سایر شخصیت‌های فرعی ای را که فکر می‌کنید باید در این لیست باشند را در بخش نظرات زیر، به اشتراک بگذارید.

                               

دیدگاه‌ها (13)

بستن فرم

  1. سنا

    آبان 23, 1402

    من شخصا سر گذشته ی ایتاچی عررررررر زدم چون ایتاچی خیلی توی سری ناروتو شیپودن درخشید
    البته قبول دارم همه قبل از دونستن گذشته ی ایتاچی اونو به پشمشونم نمی گرفتن به هرحال اون شخصیتی بود که حنما باید می بود داخل این لیست
    و یکی دیگه یوجیو از هنرشمشیر زنی انلاین یود که من وقتی مرد عرررررررررر زدم به شدت و می خواستم بکوبونم تو
    صفحه ی لپ تاپ

    پاسخ

  2. مرداد 28, 1402

    مایکی
    توکیو ریونجرز

    پاسخ

  3. mryam.shhaby@gmail.com

    تیر 6, 1402

    ایا زورو و ایتاچی و مایکی و میتسوری و ال براتو یک جوک هستن؟

    پاسخ

  4. ممد>_<

    دی 22, 1401

    دازای هم که هیچی کاکاشی هم خوابه😐

    پاسخ

    • STAR در پاسخ به ممد>_<

      بهمن 8, 1401

      والااااااااا 😪😂

      پاسخ

    • یونو:) در پاسخ به ممد>_<

      بهمن 28, 1401

      اره باو اصن مایکیم که پشم قبول ال هم مترسک بقول تو دازای و کاکاشیم که هیچی ایتاچیم هویج تودوروکیم که اصن در اون دنیا به سر میبره😐
      چرا هیچ کدومشون نیستنننننن

      پاسخ

      • ناروتو ساسکه در پاسخ به یونو:)

        آبان 23, 1402

        ایتاچی و کاکاشی که پشم
        جرا یوجیو از هنرشمشیر زنی انلاین رو نگذاشتین یعنی کسایی که دیدن این انیمه رو اوتاکو نیستن برای یوجیو از گریه چشماشون قرمز نشده باشه

        پاسخ

  5. سیامک

    آذر 22, 1401

    ایتاچی و کاکاشی و تومیوکا نیستن چرته پس

    پاسخ

  6. ب ت چه :>

    آبان 21, 1401

    وای دقیقاااا مخصوصا رنگوکو ولی انقد سر مردنش تر زدم :<

    پاسخ

    • Gg در پاسخ به ب ت چه :>

      آبان 22, 1401

      ممنون ک اسپویل کردی

      پاسخ

      • Stan در پاسخ به Gg

        آبان 23, 1401

        دیگه هرکس میخواست ببینه تا الان دیده بود

        پاسخ

        • کرکس در پاسخ به Stan

          مهر 26, 1402

          ربطی نداشت کلی انیمه هست که یه اوتاکو تازه میخواد ببینه یا شاید حتی یه اتاکو قدیم که دیمن اسلایر(شیطان کش)طوی لیستش هست و بعدا میخواد ببینه
          حرفت واقعا بی معنی بود

          پاسخ