بهترین فیلم‌های مشابه “جاده یخی” (The Ice Road) که باید تماشا کنید

آیا از فیلم‌های هیجان انگیز خوشتان می‌آید؟ پس حتماً “جاده یخی” را هم دوست دارید. فیلمی از “جاناتان هنزلی” (Jonathan Hensleigh) با حضور “لیام نیسون” (Liam Neeson) در نقش اصلی که یک تریلر هیجان انگیز است. اما داستان هم مثل کامیون‌های توی جاده روی یخ است. اتفاقی در شهر گروهی از معدن چیان را به خطر انداخته و حالا مأموریت نجات آنها شروع می‌شود. مأموریت نجات هیجان انگیز است و تماشای آن شما را میخکوب می‌کند. اگر این فیلم را دوست داشتید در اینجا بهترین فیلم‌های مشابه “جاده یخی” را به شما معرفی می‌کنیم. با پروشات همراه باشید.


6. بیشترین اوردرایو – Maximum Overdrive – 1986

یک فیلم ترسناک به نویسندگی و کارگردانی “استیون کینگ” (Stephen King). پس از سقوط یک شهاب سنگ روی زمین، ماشین‌ها زنده شده و علیه انسان شورش می‌کنند. در این میان گروهی از بازمانده‌ها باید با شرایط مقابله کنند. با رویارویی انسان‌ها و کامیون‌ها کابوسی آغاز می‌شود. بازیگران در نقش‌های خود درخشیده، جلوه‌های ویژه طنز بوده و برخی صحنه‌ها خشونت آمیز هستند. این از آن فیلم‌هایی است که یا از آن خوشتان می‌آید یا از آن متنفر می‌شوید.

همچنین بخوانید: بهترین فیلم‌ها درباره نابغه‌ها و مشکلاتشان که باید تماشا کنید و لذت ببرید


5. دوئل – Duel – 1971

فیلمی با وجود مار و عنکبوت و ماشین‌ها، دیگر از یک فیلم چه می‌خواهید؟ فیلمی از “استیون اسپیلبرگ” (Steven Spielberg) که در مدت زمان یک ساعت و نیمه صحنه‌های هیجان انگیز زیادی دارد. دیوید من تاجر با یک ماشین اجاره‌ای کارهایش را می‌کند. درحالی که دیوید گناهی ندارد اما راننده روانی از دست دیوید عصبانی است. درحالی که می‌خواهد به دیوید درسی بدهد ماجراجویی آنها به یک کابوس تبدیل می‌شود. این فیلم یکی از بهترین فیلم‌های مشابه “جاده یخی” است که باید آن را تماشا کنید.


4. آرگو – Argo – 2012

مأموریت‌های نجات به فیلم‌های پرفروش تبدیل می‌شوند و دلیلش واضح است. چون تماشاگران از دیدن تعقیب و گریزها لذت می‌برند. “بن افلک” (Ben Affleck) بازیگری با میمیک قوی است، اما چه کسی فکرش را می‌کرد که او بتواند فیلمی چنین دیدنی را کارگردانی کند؟ اما این فیلم جایزه اسکار دریافت کرد. افلک در فیلم خودش نقش اصلی را برعهده دارد و داستان درباره شش آمریکایی است که در تهران گیر می افتند. این فیلم یک تریلر دیدنی و جذاب است که باید تماشا کنید.

همچنین بخوانید: بهترین فیلم‌های جاده‌ای در تاریخ سینما که باید تماشا کنید و لذت ببرید


3. مکس دیوانه: جاده خشم – Mad Max: Fury Road – 2015

یک فیلم آخرالزمانی تریلر جاده‌ای که “جرج میلر” (George Miller) در 70 سالگی آن را ساخت و یکی از بهترین فیلم‌های این سری است. پنج دختر باید نجات پیدا کنند و امپراتور فوریوسا هم با مکس همراه می‌شود تا فیلمی جاده درباره بقا خلق شود. انفجارهای فراوان، کامیون‌های غول پیکر و قاتل‌های ترسناک در یک برهوت داستانی دیدنی خلق می‌کنند. بازیگران دیگر این اثر آخرالزمانی عبارتند از “تام هاردی” (Tom Hardy) و “شارلیز ترون” (Charlize Theron). یکی از بهترین فیلم‌های مشابه “جاده یخی” که باید تماشا کنید.


2. سرعت – Speed – 194

یک فیلم اکشن جاده‌ای با عناصر اکشن، جاده‌ای و مسابقه‌ای. یک دیوانه در یک اتوبوس عمومی بمب گذاشته و اگر اتوبوس به سرعت کمتر از 80 کیلومتر در ساعت برسد، بمب منفجر می‌شود. برای این که بیشتر خوشحال شوید باید بگوییم “کیانو ریوز” (Keanu Reeves) و “ساندرا بولاک” (Sandra Bullock) هم در آن حضور دارند. فیلمی به کارگردانی فیلمساز و فیلمبردار هلندی “یان ده بونت” (Jan de Bont) که یک اثر اکشن دیدنی است. با تماشای فیلم از لحظه اول میخکوب می‌شوید. کمتر فیلمی چنین قدرتی دارد. این فیلم یکی از بهترین فیلم‌های مشابه “جاده یخی” است که باید تماشا کنید.

همچنین بخوانید: بهترین انیمه های چندلایه که باید چندین بار تماشا کنید و لذت ببرید


1. جان سخت – Die Hard – 1988

حتماً دلیلی دارد که یک فیلم محبوب می‌شود. این فیلم ساخته “جان مک‌تیرنان” (John McTiernan)، خالق “غارتگر” (Predator)، براساس رمانی به نام Nothing Lasts Forever نوشته “رادریک ترپ” ساخته شد. “جان سخت” الهام بخش انبوهی از فیلم‌های تریلر و اکشن است. جان کاراگاهی موفق است که زمان را به چالش می‌کشد تا گروهی گروگان را نجات دهد. تقلای گروهی برای نجات گروگان‌ها داستانی آشناست، اما این فیلم بهترین اثر در ژانر خود است. در این تریلر اکشن “بروس ویلیس” (Bruce Willis) نقش آفرینی می‌کند که با انفجارها و هلیکوپترها و بدلکاری‌ها داستان را دیدنی می‌کند. این فیلم یکی از بهترین فیلم‌های مشابه “جاده یخی” است که باید تماشا کنید.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم