معرفی 20 شخصیت قدرتمند انیمه‌ها که از “ناروتو” قوی‌تر هستند

“ناروتو اوزوماکی” یکی از شناخته‌شده‌ترین شخصیت‌های دنیای انیمه است که ظاهر خاص، تبدیل شدن از یک گوشه‌گیر به یک قهرمان، و قدرت‌های خداگونه، او را به شخصیت محبوب طرفداران انیمه و خیل تماشاگران، تبدیل کرده است. گرچه با قسمت آخر انیمه “ناروتو” (Naruto) داستان او ظاهراً به پایان رسید، اما با حضور در “باروتو: ناروتو نسل‌های بعدی” (Boruto: Naruto Next Generations) در راهنمایی پسرش باروتو در ماجراجویی نینجایی، دوباره خودش را اثبات کرد.

بی‌شک ناروتو شخصیتی محبوب و انگیزه بخش است، اما شخصیت‌هایی قوی‌تر از این شخصیت انیمه نینجا هم وجود دارند. او شاید یکی از قوی‌ترین شخصیت‌های دنیای خود باشد، اما شخصیت‌های دیگری هم هستند که نوع قدرتشان متفاوت است. در حقیقت آن‌ها می‌توانند به راحتی او را شکست دهند.

پدر باروتو پس از ساعت‌ها تمرین یک قدرت بی رقیب است که توانسته قدرت نینجای دمون فاکس و مردی که نینجوتسو را اختراع کرد را به دست آورد. با این وجود این بیست شخصیت مهارت‌ها و قدرت‌های خیلی بیشتری دارند که که از توانایی ناروتو خارج است. درحالی که رویارویی میان ناروتو و هرکدام از این شخصیت‌ها دیدنی خواهد بود، اما تصور پیروزی او در مقابل این شخصیت‌ها دشوار است. در اینجا 20 شخصیت قدرتمند انیمه‌ها که از ناروتو قوی‌تر هستند را به شما معرفی می‌کنیم. با پروشات همراه باشید.


20. سایتاما (وان پانچ من – One Punch Man)

سایتاما، شخصیت اصلی “وان پانچ من” با یک حرکت می‌تواند هر دشمنی را شکست دهد. گرچه این توانایی بهترین صحنه‌های اکشن را خلق می‌کند اما سایتاما را به موجود ترسناکی بدل می‌کند.

او پس از سه سال تمرین به قوی‌ترین قهرمان تبدیل شده و وقتی متوجه می‌شود که برای دستیابی به این توانایی چه مسیری را طی کرده، دیر می‌شود. گرچه زندگی او مانند زندگی ناروتو پربار نیست، اما به راحتی می‌تواند او را شکست دهد زیرا قدرتش هم بی‌رقیب بوده و هم دلیل غم و تنهایی اوست.

همچنین بخوانید: رتبه بندی برترین قسمت های انیمه وان پانچ من (One Punch Man)


19. سان گوکو (دراگون بال زد – Dragon Ball Z)

گوکو در همه شرایط نمی‌تواند ناروتو را شکست دهد اما پس از رستاخیز دوم در Majin Buu می‌تواند به راحتی ناروتو را شکست دهد. گوکو پس از تبدیل شدن به سوپر سایان سه، چنان قدرتی دارد که می‌تواند کل زمین را نابود کند. هیچ شخصیتی در ناروتو نمی‌تواند به چنان قدرتی دست پیدا کند، چه برسد به شخصیت اصلی. مسلماً، چنین قدرتی در نبرد تن به تن مفید نیست، اما وقتی گوکو سرعت و قدرت تبدیل شوندگی به سوپر سایان و الترا اینستینکت را داراست، به یک قدرت بی رقیب بدل می‌شود. سان کوگو، پدر انیمه شونن، از ناروتو و بسیاری از قهرمان‌های جدید بهتر است.


18. مانکی دی.لوفی (وان پیس – One Piece)

مانکی دی.لوفی، قهرمان سریال جذاب و تاثیرگذار “وان پیس” به راحتی می‌تواند نینجای بلوند را شکست دهد. درحالی که ناراتو می‌تواند شورش بزرگی به پا کند، اما برای انجام تکنیک‌هایش به قدرت شخصیت‌های دیگر وابسته است.

تمام حمله‌های لوفی، پس از تبدیل شدنش به خاطر میوه گام گام، از بدنش سرچشمه گرفته، درحالی که ناروتو برای شکست دشمنان به دمون فاکس و شخصیت‌های قدرتمند دیگر نیاز دارد. در نبردی تن به تن و بدون وجود قدرت‌های بیرونی، لوفی بعد از یک تلاش طولانی و سرگرم کننده پیروز می‌شود.


17. آیزاک نترو (هانتر × هانتر – Hunter X Hunter)

آیزاک نترو، رئیس سابق انجمن هانتر، بعد از نبرد طوفانی با شاه مروئم، جانش را از دست داد. درحالی که ناروتوی معمولی از آیزاک معمولی قویتر است، ما آیزاک یک استثناست و می‌تواند ناروتو را شکست دهد.

درحالی که ناروتو می‌تواند دمون فاکس را با خود همراه کند، مروئممی تواند با حملات مختلف کاراته دشمنش را شکست دهد. آیزاک از ناروتو باهوش‌تر و زرنگ‌تر است. چون در یک ماجراجویی که می‌توانست به قیمت جانش تمام شود، ده سال تمرین کرده تا بتواند فوراً ده هزار مشت بزند.


16. بان (هفت گناه کبیره – Seven Deadly Sins)

آیا ناروتو می‌توانست هر شخصیت دیگر در دنیای خودش را شکست دهد؟ قطعاً، اما بهرحال او جاودانه نیست. درحالی که گناه طمع، یا بان، پس از نوشیدن جام جاوادنگی که در جنگل فری کینگ یافته، عمر جاوادنه دارد. او در “هفت گناه کبیره” از هر حادثه‌ای جان سالم به در برده، و با ادامه سریال هرلحظه امکان مرگش وجود دارد اما دوباره زنده می‌شود.

گرچه شاید بان نتواند آسیب خاصی به ناروتو وارد کند، اما خودش می‌تواند هر آسیبی را تحمل کرده و خود را اتیام دهد. بنابراین هر نبردی میان بان و ناروتو به پیروزی بان منجر می‌شود.

همچنین بخوانید: رتبه بندی برترین قسمت های انیمه هفت گناه کبیره (Nanatsu no Taizai)


15. مآب (مآب سایکو 100 – Mob Psycho 100)

کاگیاما شیگو یا همان مآب، پس از آشنایی با جماعتی قدرت‌های دورجنبی یافته که نیروی تمام بلایای طبیعی را یکجا داراست. زمانی که مآب کنترل خود را از دست بدهد یا بیهوش شود، قدرت‌های روانی‌اش غیرقابل توقف خواهند شد.

شاید ناروتو از لحاظ جسمی از مآب قوی‌تر بوده و قدرت‌های بیشتری داشته باشد، اما هیچ سلاح و قدرتی نمی‌تواند در مقابل سلاح‌های ناپدید و روانی مآب از ناروتو محافظت کند. این دو شخصیت آنقدر بیخیال هستند که هرگز به جان هم نمی‌افتند. ناروتو هرگز با دشمنی مانند مآب نجنگیده و نمی‌تواند در مقابل نیروهای دورجنبی او مقاومت کند.


14. جوتارو کوجو (ماجراجویی عجیب جوجو – JoJo’s Bizarre Adventure)

جوتارو کوجو، سومین شخصیت مهم انیمه بلند “ماجراجویی عجیب جوجو” با استفاده از توانایی مقاومت ستاره پلاتینی، به آسانی می‌تواند ناروتو را شکست دهد. در این انیمه، این توانایی مربوط به روح بوده و توانایی انجام فعالیت‌های ماورایی را به یک فرد می‌دهد.

این توانایی به او این امکان را می‌دهد تا برای چند ثانیه زمان را متوقف کرده و در زمان متوقف شده و بعد از آن مشت‌های مرگ آور وارد کند. ناروتو نمی‌تواند در مقابل دشمنی که زمان را متوقف می‌کند مقاومت نماید و با هر حرکت او جوتارو حرکتی وارد می‌کند. جوتارو کوجو، یکی از سرسخت‌ترین شخصیت‌های انیمه است که در هر مبارزه می‌تواند ناروتوی نینجا را شکست دهد.


13. لایت یاگامی (دفتر مرگ – Death Note)

اگر ناروتو هم قدرت‌های پیچیده‌ای داشت شاید لایت یاگامی زنده نمی‌ماند. با این حال، این قاتل سریالی احتمالاً هرگز اجازه نمی‌داد رویارویی‌شان مرگبار شده و پیش از آنکه دیر شود از شر ناروتو خلاص می‌شد.

لایت که کیرا هم نام دارد، با استفاده از قدرت دفتر مرگ از شر هرکس که به نظرش ارزش زنده ماندن را ندارد، خلاص می‌شود. تنها کاری که او برای پایان دادن به زندگی یک نفر انجام می‌دهد، نوشتن نامش در دفتر مرگ و تجسم کردن صورت اوست. اگر می‌دانست ناروتو به سراغش می‌آید از قبل نامش را در دفتر نوشته و از شرش خلاص می‌شد. البته ناروتو هم از اینکه بقیه اسمش را ببرند یا به چهره‌اش فکر کنند خوشش می‌آید.


12. آلوکارد (هلسینگ نهایی – Hellsing Ultimate)

در مبارزه میان خون آشام ها و نینجاها، همیشه خون آشام ها خیالشان راحت است و اینبار هم همینطور است. آلوکارد که دراکولا هم نام دارد، در آغاز انیمه یک خون آشام جاودانه است، اما در پایان، می‌تواند در یک چشم بهم زدن ظاهر و ناپدید شود.

به علاوه او ارتشی از موجودات اهریمنی دارد که می‌توانند به جای او مبارزه کنند. با وجود قدرت‌های خون آشامی او و تمایلش به سلاح‌های آتشین، که البته ناروتو هیچ تصوری از آنها ندارد چون در زمان او وجود نداشتند، آلوکارد به راحتی می‌توانست نینجای نارنجی را شکست داده یا حتی قورت بدهد.

همچنین بخوانید: معرفی 12 فیلم جذاب و دیدنی شبیه ون هلسینگ (Van Helsing)


11. تتسو شیما (آکیرا – Akira)

تتسو شیما یک روانی با قدرت‌های بی‌رقیب است که می‌تواند کل جهان انیمه “آکیرا” را نابود کند. پس از اینکه در تصادف با موتورسیکلت نزدیک است جانش را از دست بدهد، درحالی بهوش می‌آید که نیروهایش بیشتر شده و می‌خواهد از دنیایی که برای یتیمی مانند او جایی ندارد، انتقام بگیرد.

درحالی که ناروتو از هرجهت قدرتمند است، تتسو در پایان فیلم آنقدر قوی است که می‌تواند با قدرت‌های روانی غیرقابل کنترلش کل جهان را نابود کرده و از نو بسازد. توانایی‌های تتسو در میدان نبرد او را بی رقیب کرده و ناروتو در مقابل این مرد جوان هیچ شانسی نخواهد داشت.

همچنین بخوانید: 10 فیلم برتر آکیرا کوروساوا که باید تماشا کنید


10. کربی (کربی: به موقع در یا – Kirby: Right Back At Ya)

درحالی که کربی بیشتر به خاطر بازی‌های ویدیویی‌اش شهرت دارد، در انیمه اختصاصی خود به نام “کربی: به موقع در یا” حضور خواهد داشت. این حباب صورتی رنگ محبوب در این انیمه در مقابل تهدیدهای مختلف از دریم‌لند محافظت کرده و قدرت‌های بسیاری را به نمایش می‌گذارد. کربی در این انیمه آنقدر قوی است که می‌تواند با قدرتش دشمن خود را به سمت خورشید فرستاده و بعد او را کباب شده تحویل بگیرد.

اگر قدرت او در بازی‌های ویدیویی را نیز درنظر بگیریم، او می‌تواند هیولاها را از بین برده و در آخرالزمانی که کسی باقی نمانده زنده بماند. عده کمی می‌توانند در برابر این حباب صورتی زنده بمانند و مسلماً ناروتو یکی از آنها نیست.


9. گاتس (برسک – Guts)

گاتس شمشیرباز شاید از لحاظ جسمی از ناروتو ضعیفتر باشد، اما از لحاظ عاطفی قوی‌تر است. در این فانتزی تاریک، گاتس توانسته هر اتفاق بدی را پشت سر بگذارد و زندگی‌اش را برای از میان برداشتن اشرار که وحشت ایجاد کرده‌اند، قربانی کند.

او پس از خیانت بهترین دوستش گریفیث، هنوز در حال التیام دردهای خود است، درحالی که نارتو به تدریج ارزش خود را پیدا می‌کند. گاتس از لحاظ عاطفی از هر لحاظ از ناروتو قوی‌تر است، و با شمشیر اژدهکش خود و دست مصنوعی‌اش می‌تواند هر نینجایی را شکست دهد.


8. ارن ییگر (حمله به تایتان – Attack On Titan)

آیا ارن ییگر از “حمله به تایتان” که می‌تواند خود را به یک تایتان 15 متری تبدیل کند، می‌تواند ناروتو را شکست دهد؟ قطعاً نه. ناروتو به راحتی می‌تواند فردی با توانایی تغییر چهره و مشت‌های سریع را شکست دهد. اما خوب این تنها قدرت ارن نیست.

کمی بعد در سریال، ارن متوجه می‌شود که می‌تواند تمام تایتان‌ها را تحت سلطه خود دربیاورد. درحالی که ناروتو می‌تواند به راحتی یک تایتان 15 متری را شکست دهد، اما نمی‌تواند در مقابل ارتش آنها ایستادگی کند. مخصوصاً زمانی که همه آنها 50 متری باشند. شاید ارن در مبارزه برابر پیروز نشود، اما در کنار ارتش تایتان‌ها پیروز است.


7. یامی یوگی (یو-گی-او – Yu-Gi-Oh)

یامی یوگی، پادشاه بازی‌ها، در هر تقابل فیزیکی می‌تواند ناروتو را شکست دهد. چقدر پیش می‌آید که مردم در انیمه با مشت مبارزه کنند؟ مسلماً احتمالش از بازی‌های دیگر کمتر است. یامی یوگی در بازی پوکر، شوگی و هر بازی دیگری که در دنیای ناروتو و هرجای دیگر باید ناروتو را شکست می‌دهد.

گرچه در دنیای ناروتو توانایی‌های یامی تاثیرگذاری کمتری دارند زیرا در این دنیا کارت بازی‌های کودکان کم‌اهمیت‌تر هستند، اما نمی‌توان انکار کرد که در بازی‌ها یوگی از ناروتو قوی‌تر است.

همچنین بخوانید: ۶ انیمه سینمایی جذاب و دیدنی از ۶ سال اخیر که حتما باید تماشا کنید


6. کوروسنسی (آنساتسو کیوشیتسو – Assassination Classroom)

ناروتو شخصیت قدرتمندی است که الهام بخش بسیاری بود، اما به اندازه هشت پای زردرنگی که به جوانان آموزش می‌دهد قوی نیست. با اشتباه شدن یک آزمایش علمی، کوروسنسی سرعت نامحدود و قدرت مرگبار یافته اما ظاهرش را از دست داده است.

او از اسلحه سریع‌تر بوده و آنقدر قوی است که می‌تواند ماه را ویران کند و شرط بسته که اگر دانش آموزان یک دبیرستان در عرض یک سال تحصیلی او را از بین نبرند همان بلا را سر زمین بیاورد. او چه در مبارزه یا در الهام بخشیدن به دیگران، همیشه پیشرو است.


5. ایچیگو کوروساکی (بلیچ – Bleach)

درحالی که ناروتو از “بلیچ” داستان منسجم‌تر و پرمعناتری داشته باشد، ایچیگو، قهرمان “بلیچ” می‌تواند در مبارزه ناروتو را شکست دهد. او پس از بیدار کردن قدرت‌های جدید، می‌تواند حتی خدایان را شکست دهد.

ناروتو در پایان انیمه‌ها به کمک ساسوکه و پس از یک نبرد تنها یک خدا یا بیگانه را از بین می‌برد. درحالی که در سریال “ناروتو” تمام سری‌ها تقریباً شبیه بودند اما “بلیچ” در قسمت‌های آخر بر قدرت ایچیگو افزود و مسلماً در نبرد او و ناروتو، ناروتو پیروز می‌شود.


4. کنشیرو (مشت ستاره شمالی – Fist Of The North Star)

یکی از اصلی‌ترین قهرمان‌های انیمه‌های شونن، و شخصیتی شبیه مکس دیوانه با قدرت‌های کونگ فو، که می‌تواند ناروتو را شکست دهد. او استاد هنر رزمی هوکوتو شینکن بوده و با ایجاد فشار و انرژی در بدن دشمن می‌تواند سرش را منفجر کند.

او نمی‌تواند حملات پرانرژی ناروتو را انجام دهد اما با یک ضربه خوب می‌تواند پیروز شود. ناروتو محتاط‌ترین مبارز نیست، بنابراین احتمالش وجود دارد که ناروتو در مقابل کنشیرو تسلیم شود چون او با یک ضربه مرگبار می‌تواند به پیروزی برسد.


3. یوسوکه اورامشی (یو یو هاکوشو – Yu Yu Hakusho)

کارآگاه یوسوکه اورامشی یکی از بهترین قهرمان‌های انیمه شونن و ستاره یکی از بهترین انیمه‌های شونن یعنی “یو یو هاکوشو” است. یوسوکه دوران کودکی سختش را پشت سر گذاشته و قبول می‌کند که ارزش عشق‌ورزی دیگران را دارد، همچنین به خاطر حملات مرگبارش قدرتمند می‌شود.

سلاح مرگبارش و قدرت تغییر چهره به او اجازه می‌دهد تا با هر دشمنی مبارزه کند. می‌توان گفت یوسوکه الهام بخش بسیاری از قهرمان‌های انیمه‌های شونن بود، گرچه تعداد کمی توانستند به عمق و جایگاه او برسند. نه تنها یوسوکه از ناروتو قوی‌تر است، بلکه شخصیت قدرتمندتر و جذاب‌تری دارد.

همچنین بخوانید: لیست 30 شخصیت برتر در تاریخ انیمه‌ها


2. کیوبی (پول میجای مادوکا مجیکا – Puella Magi Madoka Magica)

کیوبی وجودی بامزه و گربه مانند به نظر می‌رسد اما قدرتی هیولاگونه دارد که می‌توانند جهان را نابود کنند. کیوبی موجودی آشوب طلب است که در جستجوی نوعی ویرانی است تا دختران به مأمور نابودی تبدیل شده و خلقت را از بین ببرند. و موجودی قدرتمند و جاودانه است و در صورت داشتن وقت کافی می‌تواند ناروتو را از دنیا محو کند.

این هیولای احساسی نه شکست می‌خورد نه متوقف می‌شود. او جلوه مرگ بوده و می‌تواند دشمن خود را به مرگ و نابودی بکشاند، تا جایی که دشمنش از تمام تصمیماتش در طول زندگی پشیمان خواهد شد.


1. اتومسک (فولی کولی – Fooly Cooly)

اتومسک شاه دزدان دریایی بیشتر یک عنصر داستانی است تا شخصیت. او قدرت و آزادی بسیاری از شخصیت‌ها را داشته و مانند آنها دوست ندارد با محدودیت‌هایی که دیگران و جامعه اعمال کرده زندگی کند.

او نمی‌تواند در مقابل ناروتو شکست بخورد، زیرا او جلوه آزادی است و شکست توسط ناروتو با این موضوع تداخل دارد. به علاوه او یک ققنوس فضایی است که می‌تواند در زمان و مکان سفر کرده و گاهی اوقات مثل یک ربات، ربات‌های دیگر چند برابر اندازه‌اش را از بین می‌برد. ناروتو به هیچ شکل نمی‌تواند در برابر این شخصیت انیمه مقاومت کند.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (3077)

بستن فرم

  1. سایتاما

    شهریور 12, 1401

    چرا سایتاما آخر لیست بود؟

    چرا گارو توش نبود؟

    پاسخ

    • رهام در پاسخ به سایتاما

      شهریور 12, 1401

      چون این لیست مال چند سال پیشه بعد تبغ قدرتشون رده بندی نکردن

      پاسخ

  2. اال

    شهریور 9, 1401

    ناروتورو کربی(این بشر حتی واقعیت رو هم خورده) ایچیگو و سایتاما و گوکو کیوبی یوسکه اوراموشی(دیمن مود یا یه همچین چیزی هم داره که قویتره ظاهرا) تتسو شیما (جهان رو نابود کرده و دوباره ساخته) الوکارد تو این لیست میزنن

    پاسخ

    • رهام در پاسخ به اال

      شهریور 12, 1401

      میشه گفت اتفاقا زیادیاشون میزنن لوفی بان ماب و تقریبا غیر از یکی دوتا همه میزننش

      پاسخ

  3. ارن یگر شورشی

    مرداد 25, 1401

    ارن قویترین شخصیت انیمه ها بعد هم گوکو و سایتاما هستن

    پاسخ

    • Stan در پاسخ به ارن یگر شورشی

      مرداد 26, 1401

      سید به قرآن حولصه ترول ندارم بیا پایین

      پاسخ

    • اوتاکو * در پاسخ به ارن یگر شورشی

      مرداد 26, 1401

      منتغیسط

      پاسخ

    • رهام در پاسخ به ارن یگر شورشی

      مرداد 27, 1401

      باشه ترول نکن

      پاسخ

    • اال در پاسخ به ارن یگر شورشی

      مرداد 27, 1401

      ها؟؟؟؟
      درهمین حال یه دسته باندلس و اوترورسال حتی پانترک لول ها که ارن رو با یه انگشت ناد میکنن دارن میخندن

      پاسخ

    • اوتاکو * در پاسخ به ارن یگر شورشی

      مرداد 27, 1401

      بله ارنی که چهارتا آدم سرشو میزنن قویترین

      پاسخ

    • سایتاما در پاسخ به ارن یگر شورشی

      شهریور 12, 1401

      دوست عزیز سایتاما با یه مشت کار آرن رو میسازه

      پاسخ

      • امید در پاسخ به سایتاما

        شهریور 20, 1401

        مرد یک مشتی شکست ناپزیره
        همه این ها یک طرف اون یک طرف

        پاسخ

        • رهام در پاسخ به امید

          شهریور 21, 1401

          باشه ولی دیگه کامنت نذار

          پاسخ

          • Stan در پاسخ به رهام

            شهریور 22, 1401

            بهش سخت نگیر مثل خودته
            تو که هنوز بعد دو سال هنوز نمی فهمی جدیم یا ترول میکنم

            پاسخ

            • رهام در پاسخ به Stan

              شهریور 22, 1401

              😂😂😂😂😂😂😂لعنتی پیام بده تلگرام

              پاسخ

              • Stan در پاسخ به رهام

                شهریور 23, 1401

                تلمو حذف کردم الان کد برام نمیاد

                پاسخ

              • Stan در پاسخ به رهام

                شهریور 24, 1401

                کد تل برام نمیاد واتس اپ داری؟

                پاسخ

                • رهام در پاسخ به Stan

                  مهر 1, 1401

                  نتا کلا خرابه
                  ۰۹۳۰۲۹۴۴۶۹۳
                  ادمین تایید کن

                  پاسخ

    • Arya.G در پاسخ به ارن یگر شورشی

      شهریور 14, 1401

      داداش خودم فن ارنم ولی قویترین؟؟؟
      لوفی قبل اینکه بخواد بره تو حالت غول با هاکی شاهی میندازاش اصن اینم به کنار با هاکی مشاهده ۱۰ ثانیه از اینده رو میبینه که ارن هرکار کنه دربرابر اینده نمیتونه کاری کنه اصن اینم به کنار با هاکی ریوئو لوفی بدون لمس کرردن ارنو میزنه اینم به کنار ضربه های ارن و هیچکدوم از تایتان ها به لوفی اسیب نمیزنه چون لاستیکیه.

      پاسخ

  4. رهام

    مرداد 16, 1401

    دوستان متاسفانه وان ابو ال دیبانک سد و تجسم استنلی نیستش 😂خود استنلی اینو گفته بوده
    پس یعنی
    رایتر سولوز مارول

    پاسخ

    • اوتاکو * در پاسخ به رهام

      مرداد 17, 1401

      رایتر تایید شدست دیگه ؟

      پاسخ

    • Stan در پاسخ به رهام

      مرداد 17, 1401

      قبلاً تجسمش بود ولی دینابک شد خیلی سال پیش

      پاسخ

  5. For

    مرداد 16, 1401

    مترو من هم خیلی قویه حتی از گوکو قویتره

    پاسخ

    • رهام در پاسخ به For

      مرداد 16, 1401

      کی هست اصلا گوکو بیس فرمش مولتیورسالع 😐

      پاسخ

      • For در پاسخ به رهام

        مرداد 17, 1401

        مترو من میتونه دور زمین بدوئه انقدر قویه

        پاسخ

        • اوتاکو * در پاسخ به For

          مرداد 18, 1401

          دور زمین؟ گوکو سرعتش درحد گاسیه که تو ۵ دقیقه از سیاره بیروس رفت به زمین درست مثل این میمونه که تو ۵ دقیقه دور یونیورس دور بزنی و طبق گفته خودش حتی گرانولا هم از تلپورت گوکو سریعتره
          بهترین فیت سرعتی مترومن از مگا مایند این بود که تونست مرگشو جلع کپه و البته اینقدر سریع بود که زمان براش متوقف بشه که سرعتی چند برابر نورم نمیخواد

          پاسخ

        • رهام در پاسخ به For

          مرداد 21, 1401

          داری ترول میکنی سعی کن نکنی چون اصلا قابل قیاس نیستن گوکو تو چند دقیقه تو یونیورس تلپورت میکنه بعد تو میگی زمین؟

          پاسخ

          • For در پاسخ به رهام

            مرداد 23, 1401

            والا تو کل یوتیوب تو مقایسه غیر قابل مقایسه اینا چند نفر گفتن مترومن سریعتره چون زمان براش متوقف شده که اصلا در حد سرعت گوکو نیست اومدم ببینم اینجا چی فکر میکنن

            پاسخ

            • رهام در پاسخ به For

              مرداد 23, 1401

              متوقف کردن زمان؟داوش جوک نگو مسخره هم نکن

              پاسخ

      • For در پاسخ به رهام

        مرداد 17, 1401

        مولتیورس چیه ؟ مترو من از همه قویتره خودش گفته میتونه یه کوهو نابود کنه

        پاسخ

      • Stan در پاسخ به رهام

        مرداد 17, 1401

        ایشالا منظورش اون مترو من نباشه ولی تنها مترو منی که میشناسم اونه تو مگامایند

        پاسخ

        • For در پاسخ به Stan

          مرداد 18, 1401

          آره خودش اون تونسته زمانو متوقف کنه و یه دیوارو بشکونه و میتونه دور زمین بدوئه

          پاسخ

      • اوتاکو * در پاسخ به رهام

        مرداد 17, 1401

        انقدرم نیست دقت کنی برای بالا رفتن از یونیورس به مولتیورس یا بقیه تایر عوض کردن بینهایت برابر شدن قدرت نیازه و گوکو بیسش یونیورساله دیگه سایان اولترا اینستایکش هم مولتیورسال نیست
        ولی سایان ها پتانسیل بینهایت دارن و بینهایت جای پیشرفت دارن در لحظه اتفاق نمیوفته ولی جای قوی شدن دارن پس با این وضع به سطحش میرسن

        پاسخ

        • رهام در پاسخ به اوتاکو *

          مرداد 21, 1401

          تو تلگرام بیا تو چنل فیکشن جودگ از کیا بپرس برات توضیح میده یه مقاله هم اسکیلش دادن کامل

          پاسخ

          • Stan در پاسخ به رهام

            مرداد 25, 1401

            ایشالا فیکشن جاج منظورته دیگه؟

            پاسخ

            • رهام در پاسخ به Stan

              مرداد 30, 1401

              عه ارع

              پاسخ

        • رهام در پاسخ به اوتاکو *

          مرداد 25, 1401

          تو تلگرام بیا داخل چنل فیکشن جودگ یه مقاله زدن دوستان که گوکورو اسکیل دادن و با توجه به اسکیل گوکو لو مولتیورس تا مولتیورسه

          پاسخ

        • Stan در پاسخ به اوتاکو *

          مرداد 27, 1401

          وقتی فقط معنی مولتی ورس پلاسو میدونی

          پاسخ

    • اوتاکو * در پاسخ به For

      مرداد 17, 1401

      طبق گفته ها سرعت گوکو الان ۴ کوادریلیون برابر نوره انقدر نباشه از اونجایی که خود گارو با سرعتی میلیون های برابر نور حرکت میکرد گوکو حداقل میلیارد ها برابر نور سرعت داره و اگه میگی اون زمان رو متوقف میکنه باید بگم که گوکو از جیرنی سریعتر و قوی‌تر شده که فراتر از زمان بود و حتی برولی شده که بعد ۴ و ۵ رو بشکنه تو فایتش با گوجیتا چه برسه به گوکو پس مترومن شانسی نداره

      پاسخ

      • سون گوکو در پاسخ به اوتاکو *

        شهریور 14, 1401

        اینکه سرعتش ۴ کوادریلیون برابر سرعت نوره توی مانگاست ؟

        پاسخ

        • اال در پاسخ به سون گوکو

          شهریور 18, 1401

          نه
          ولی یکی با قانون سرعت بر کای که حساب کرد دیدم حداقل کوادریلیون ها سرعتشه
          فرض کن اون یارو دیسپو خودش چند میلیون برابر نور سرعت داشت
          گوکو که حداقل ۱۰۰۰۰۰ هزاربرابر سریعتره

          پاسخ

  6. رهام

    مرداد 10, 1401

    داداشی که بین اس سی پی ورس و دیسی مقایسه زدی باید بگم یه کرکتر ۲ بعدی تو اس سی پی ورس تمام ویسی رو بدون رایتر سولو میکنه

    پاسخ

  7. رو

    مرداد 1, 1401

    داش زنو که قوی ترین حتما دراگون بال ندیدی فقط برای سرگرمی چندین جهان رو نابود میکنه اخخخخخ 🥲

    پاسخ

    • اوتاکو * در پاسخ به رو

      مرداد 2, 1401

      زنو به هیچ وجه قویترین نیست ریمورو خودش اتفاقی با هالش ۱۰ هزارتا یونیورس نابود میکنه

      پاسخ

      • Stan در پاسخ به اوتاکو *

        مرداد 4, 1401

        تو دراگون منظورشه

        پاسخ

    • رهام در پاسخ به رو

      مرداد 3, 1401

      زنو حتی تو انیمه هم جزو ۲۰ تای برتر نیست 😂اکوتوسای
      فدرین
      بتلر
      کریتور
      کامی تنچی
      انوس
      ریمورو
      انتی اسپیرال
      گورن لاگان
      و…
      خیلی از زنو قوی ترن

      پاسخ

      • Stan در پاسخ به رهام

        مرداد 4, 1401

        تو انیمه مانگا شاید
        ولی اگه ناولا حساب بشه چون مثلاً خیلی از کرکترا تو ناول پاور لولشونه و ما پاور لولا رو حساب میکنیم اونجا جزع 300تا هم نیست

        پاسخ

      • Stan در پاسخ به رهام

        مرداد 4, 1401

        درظمن اون اسمش کریتور نیست یه جادو گر بوده که به بالاترین لول یعنی کریتور رسیده

        پاسخ

      • اميرحسين در پاسخ به رهام

        مرداد 5, 1401

        رهام داش زنو همه كاره دنيا دراگونه
        چجور ضعيف تر از ايناس؟

        پاسخ

        • Stan در پاسخ به اميرحسين

          مرداد 6, 1401

          زنو در حد نابودی حداکثرش هزار یونیورس قدرت داره
          ولی اینا کرکترای اوتر و های اوترن

          پاسخ

          • امیرحسین در پاسخ به Stan

            مرداد 9, 1401

            انگاری پیام دادم نیومد عیب نداره
            ببین از زنو واقعا چیز زیادی ندیدیم که چیزی بگیم منتها چیزی که واضحه اینه که زنو اختلاف فوق زیادی با همه اشخاص دراگون داره و اصلا جوری که تو خود ویکیش زده king of all thing هست
            پس این قدر قاطعانه نمیشه نظر داد

            پاسخ

        • رهام در پاسخ به اميرحسين

          مرداد 10, 1401

          همه کاره؟زنو تا ده نمیتونه بشمره و به دیسی نباید نگاه کرد زنو هیچ ای پی نداره

          پاسخ

          • امیرحسین در پاسخ به رهام

            مرداد 10, 1401

            ببین یه نظره خیلی بنظر خودمم هم جدی نیست منتها میگه که انگاری زنو چند تا حالت داره و الان رو حالت بچگونست ( بنظر خودم چائوزو رو اوردن تو وجودش😂😂 )
            اما خب برای کسی که این همه اختلاف داره قدرتش با بقیه اشخاص دراگون میشه خیلی انتظار داشت
            هر چند تا الان خیلی چیز زیادی نشون نداده
            بعد منظورم با اشخاص انیمه ایه

            پاسخ

            • رهتم در پاسخ به امیرحسین

              مرداد 11, 1401

              داش منم منظورم کمپانی دیسی نیست
              Dc /ap
              اینا یجور تشخیص قدرته زنو از نوع dc و نابودی و شاهکار قدرتش رو نشون دادن ولی ap فرق داره
              بعد زنو حتی تو دراگون بال هم اول نمیشه گفت هست چون زالاما هست سوپر شنرون هست گرند پریست هست و…

              پاسخ

              • امیرحسین در پاسخ به رهتم

                مرداد 12, 1401

                بد گرفتم
                گفتم مدت زمان حضور کمی داشته و نمیتونیم واقعا بگیم
                اما خب نسبت به بقیه خیلی ارزش بالاتری داره و بیشتر جدی گرفته میشه

                پاسخ

                • رهام در پاسخ به امیرحسین

                  مرداد 16, 1401

                  داش مولتی ورس دراگون بال کلا ۱۸ تا یونیورس بود که زنو شیش تاشو نابود کرده یعنی زنو حد اکثرش میتونه تا لول مولتی کامپلکس بره

                  پاسخ

                  • Stan در پاسخ به رهام

                    مرداد 16, 1401

                    هر یونیورسش به اندازه ده ها یونیورس کهکشان داره

                    پاسخ

                    • اوتاکو * در پاسخ به Stan

                      مرداد 17, 1401

                      درواقع هر یونیورس دراگون بال برابر نیست از ۳ تا ۹ برابر یونیورس های دنیای واقعی هستن بستگی داره هرکدوم از اون ۶ تا چقدره ولی بازم لاو مولتی به حساب میارن زنو رو

                      پاسخ

                    • رهام در پاسخ به اوتاکو *

                      مرداد 21, 1401

                      زنو رو با توجه به شاهکار هاش میشه مولتیورس الا های مولتی ورس به حساب اورد در حالی که هیچ ابیلیتی چ هکسی غیر از نابودی نداره

                      پاسخ

                  • امیرحسین در پاسخ به رهام

                    مرداد 24, 1401

                    اولا اندازه یونیورساش متفاوته ثانیا زنو به عنوان کسی که بالاترین حکمو داره میشه گفت که قادر مطلق جهانشه و توانایی تخریب بیشتری هم داره

                    پاسخ

                    • اوتاکو * در پاسخ به امیرحسین

                      مرداد 25, 1401

                      زنو هیچ فیتی نداره واسه اینکه قادرمطلق بشه
                      بعدم یونیورساش ۱۰ برابرن کیهان شناسی یومینکو و ماساداورس خیلی بالاتره و وقتی کاراکترای تایر بالارو مقایسه میکنی قبل از دقتت به هر نوع قدرتش مهم ترین چیز کیهان شناسیه که یومینکو و ماسادا ورس که تو هرکدوم ۱۰ تا کاراکتر قوی‌تر از زنو داریم خیلی بزرگتره

                      پاسخ

                    • امیرحسین در پاسخ به اوتاکو *

                      مرداد 26, 1401

                      فیت نداشتن به این معنی نیست که نباشه
                      یک تو مرتبه خیلی بالاتری نسبت به همه اشخاص داره
                      دو تو ویکیش omni king یا king of all thing
                      سه اینکه الکی نسبت به کسی انقد الکی گندش نمیکنن نمونش هم زیاد بوده تو اثری مثل دراگون

                      پاسخ

                    • اال در پاسخ به امیرحسین

                      شهریور 2, 1401

                      بازم تو دراگون بوده یارورو گنده کردن ولی هیچ کس هیچ کس هرچقدر با بقیه فرق داشت توانایی ها ساختنی و هکس های خیلی زیادی نداره

                      پاسخ

                    • اميرحسين در پاسخ به اال

                      شهریور 3, 1401

                      نداره چون فيت زيادي نديديم
                      بالاتر ببين نظرم گفتم

                      پاسخ

                    • رهام در پاسخ به امیرحسین

                      مرداد 25, 1401

                      زنو حد اکثر مولتیورسال+ هستش اگه زنو قادر مطلق ورسش بود زالاما دراگون بال رو خلق نمیکرد

                      پاسخ

                    • امیرحسین در پاسخ به رهام

                      مرداد 26, 1401

                      با یه چیز قضاوت نمیشه کرد
                      دوما الان وجود دراگون بال به این معنیه که نیست؟؟

                      پاسخ

                    • رهام در پاسخ به امیرحسین

                      شهریور 5, 1401

                      اگه زنو قادر مطلق بود زالاما دراگون بال رو خلق نمیکرد زنو حتی تا ۱۰ نمیتونه بشمره سید 😐

                      پاسخ

                  • سون گوکو در پاسخ به رهام

                    مرداد 30, 1401

                    زنو توی دراگون بال سوپر مگه ندیدی ۱۱ تا دنیای دیگه هم نابود کرد بجز اون ۶ دنیایی که توی خوده انیمه ش گفته

                    پاسخ

                    • رهام در پاسخ به سون گوکو

                      شهریور 5, 1401

                      مهم نیست هرچقد در یه ساختار کازمالوجی دیسی خرج کنی همچنان تایرت بالاترنمیره زنو مولتی+ تا کامپلکس مولتیورساله که کلی ازش قوی تر داریم

                      پاسخ

                    • اال در پاسخ به رهام

                      شهریور 6, 1401

                      حتی تراث هم بخاطر کازمولوجی ورسش یونیورسال و کسانی که اسکیلشون ازش بالاتر باشه میزننش
                      طرف خواه حقیقته و یه عالمه هکس داره بخاطر ورس فقط یونیورساله دیگه زنو که هیچ بیشتر از کمپلس مولتی نمیره

                      پاسخ

                    • اال در پاسخ به رهام

                      شهریور 9, 1401

                      بالاترین شاهکار زنو نابودی یه تایم لاین سری بود که معلوم نیست حتی یه یونیورس بوده و بخشی از تایم لاین رو حذف کرده یا کل مولتیورس دراگون بال نابود شده

                      پاسخ

              • Stan در پاسخ به رهتم

                مرداد 13, 1401

                زالاما و سوپر شنرون که یکین
                و گرند پریستم پنجمین مبارز بزرگه و از زنو پایین تره

                پاسخ

                • اوتاکو * در پاسخ به Stan

                  مرداد 15, 1401

                  هیچوقت گفته نشده گرند پریست پنجمه گفتن یکی از ۵ تای برتر جهانه به عنوان مبارز زنو مبارز نیست اصلا

                  پاسخ

        • اوتاکو * در پاسخ به اميرحسين

          مرداد 29, 1401

          همش کار کیهان شناسیه زنو قادر مطلق هم باشه از پس اینا بر نمیاد چون اینه کیهان شناسیشون برتره کیهان شناسی از بینهایت و فیت و هکس و حتی چند بعدی بودن بالاتره
          مثلا ماساداورس کیهان شناسیش طوریه که سرباز های راینهارد هم کل ورس دراگون رو سولو میکنن
          همه خدایان هادوش از های اوتر تا باندلسن احتمالا بخاطر کیهان شناسی تنما یاتو و هاجون(پرایمش این رو مطئنم) ناراکا و هاباکی از اون ورس باندلس باشن
          شاید حتی سایتاما هم نتونه بیرس رو بزنه که پاورش میگن بینهایته چون کیهان شناسی بهتره
          فاصله کیهان شناسی غیر قابل مقایسست سایتاما مگه اینکه نشون بده از بینهایت بالاتره و گاد اصلی رو بزنه

          پاسخ

          • امیرحسین در پاسخ به اوتاکو *

            مرداد 30, 1401

            ببین داش نامفهوم صحبت میکنی اما خب ببین همون کیهان شناسی زنو رو هم ندیدیم که بگیم اره یا غلط

            پاسخ

            • اوتاکو * در پاسخ به امیرحسین

              شهریور 1, 1401

              زنو کیهان شناسی نداره کل ورس کیهان شناسی داره دراگون بال نسبت به اینا خیلی کوچیکه ۱۸ تا یونیورس هرکدوم ۱۰ برابر ۱۸۰ تا یونیورس دنیای واقعی

              پاسخ

            • اال در پاسخ به امیرحسین

              شهریور 2, 1401

              داش کیهان شناسی واسه واسه کیهان شناسی دراگون خیلی کوچیکتره

              پاسخ

    • فلانی در پاسخ به رو

      مرداد 27, 1401

      انتای اسپیرال یه مولتیورس( جهان های چندگانه) رو به اشتباه خورد بعد حرف از زنو میزنی؟ کامنت پایینی چرا چرت و پرت میگی 1000 تا یونیورس؟9 تا رو از بین برد بعدشم یونیورس برا انتای اسپیرال یه سلاحه و مثل توپ پرتش میکنه و تا الان شاید میلیارد ها یونیورس رو نابود کرده

      پاسخ

      • رهام در پاسخ به فلانی

        مرداد 29, 1401

        حیف که با تمام این شاهکارها تیرش های مولتی کامپلکسه

        پاسخ

      • اوتاکو * در پاسخ به فلانی

        مرداد 29, 1401

        تو فایت با سایمون که مقیاسش کمپلکس مولتیورساله یونیورس پرت میکنه بهش درسته شبیه کهکشانه ولی نویسنده گفته نمیدونستم چطور یه یونیورس رو بکشم پس جاش کهکشان رو گذاشتم و اینکه از سایمون خیلی قویتره به خواست خودش شکست خورد

        پاسخ

  8. امیررضا

    تیر 28, 1401

    واقن چرت ترین چیزی که خوندم لطفاً مانگا وان پانچ من ببینید لوفی ناروتو قویی تر اژ گوکو سایتاماس سایتاما سرعت از تلپورت سریع تر بود سرعت ۲میلیون برابر نور با مبارزع با گارو نشون داد بعد زد میلیارد ها کهکشان. ستاره از جهان مهو کرد حفره یونیورسی ساخت یکی از قمر های مشتری رو یا چهار انگشت خورد کرد بعد لوفی ناروتو از اینا قویی تره😂😂😂😂

    پاسخ

    • اميرحسين در پاسخ به امیررضا

      مرداد 6, 1401

      خفن
      يكم درست بخون
      رتبه بندي در كار نيست
      دارع اشخاص قويتر از ناروتو ميگه

      پاسخ

    • اوتاکو * در پاسخ به امیررضا

      مرداد 27, 1401

      اولا که هیچ تاییدی نبوده که بگه اونا کهکشانن شاید یونیورس کوچیکی بوده و با نابودی ستاره یا تعداد کم کهکشان یه حفره یونیورسی ایجاد شده
      ۲ میلیون از تلپورت سریع تر نیست
      بعد خوبه درباره مشتری نگفتی که باید بگم مشتری از گازه الان منم یه عطسه کنم میپره

      پاسخ

      • F در پاسخ به اوتاکو *

        مرداد 29, 1401

        یه چیزی بگم تعجب می‌کنی😂
        گاز مشتری از خاک زمین هم سنگین تره یعنی سایتاما با عطسه زده یه زمین به اندازه مشتری رو نابود کرده یا شاید بزرگتر😐😐
        خودم در تعجبم

        پاسخ

  9. رهام

    تیر 9, 1401

    اون داداشی که کامنتشو پیدا نکردم و میگع اون حالت ثور براش وان ابو ال شوخیه داش وان ابو ال یا همون استنلی کل فیکشن رو دو بعدی میبینه و در رده باندلسه یعنی نهایت این فرد ثور رو به صورت یه نقاشی میبینه 😂😂😂😂

    پاسخ

    • Stan در پاسخ به رهام

      تیر 14, 1401

      کرکترایی هستن که از آواتار نویسنده جلو می‌زنن تو نمونش تو لایت ناول آکوتو سای

      پاسخ

      • رهام در پاسخ به Stan

        تیر 27, 1401

        ولی ثور همچین قدرتی ندارد بعد اکوتوسای همچنان از نویسنده قوی تر نیتس حتی ازاتوث هم همینه

        پاسخ

    • اوتاکو * در پاسخ به رهام

      تیر 30, 1401

      یه سوال زنو گوکو میتونه بینهایت یونیورس هایی با جدول های بینهایت جهانی رو دوباره بسازه و مردی رو کشته که با فقط وجود داشتن داشت باعث نابودی یونیورس های دراگون بال هیروز میشد که همه تایم لاین های دراگون بال رو داره و تو گیم دمیگرا یه موجود مولتیورسال نسبتا پایین رو تو حالت بیسش شکست میده و تو سوپرسایان ۴ لیمیت بریکر هزاران برابر از بیسش قویتره الان تو چه تایریه؟

      پاسخ

      • Stan در پاسخ به اوتاکو *

        مرداد 4, 1401

        بیسش یونی پلاسه

        پاسخ

        • اوتاکو * در پاسخ به Stan

          مرداد 18, 1401

          بیس انیمش آره اما گیمش با حضورش زمان و مکان رو میشکنه و ۶ بعدیه (تو بیس)

          پاسخ

      • رهام در پاسخ به اوتاکو *

        مرداد 4, 1401

        یا های مولتی ورس لول یام هایپرورسال

        پاسخ

        • Stan در پاسخ به رهام

          شهریور 14, 1401

          های کامپلکس منظورته

          پاسخ

          • رهام در پاسخ به Stan

            شهریور 21, 1401

            اره مث ک رو کامپلکسه

            پاسخ

            • Stan در پاسخ به رهام

              شهریور 23, 1401

              تا جایی که فهمیدم بیسش لاو کامپلکسه

              پاسخ

  10. ماهد سعیدی

    تیر 4, 1401

    دوستانی که میگین لوفی دنده ۴ تا ۱۰ دقیقه نمیتونه حرکت کنه لوفی دنده ۵ که هنوز نیومده رو من دیدم قدرتش در هد سان گوکو تو حالت بهترینش میشه دنده ۵ لوفی تا ۱ دقیقه ناروتو رو میزنه زمین

    پاسخ

    • F در پاسخ به ماهد سعیدی

      تیر 5, 1401

      نه تا این حد😂

      پاسخ

    • رهام در پاسخ به ماهد سعیدی

      تیر 5, 1401

      داش داری جوک میگی؟لوفی حتی از مایدو هم تو اون حالت ضعیف تره با کجات حساب زدی؟؟گوکو؟گوکو با سوپر سایان بلو کل ورس وان پیس رو سولو میکنه

      پاسخ

      • اوتاکو * در پاسخ به رهام

        تیر 14, 1401

        گوکو بیسسشم براشون بسته فرض کن الو سری تو سوپر سایان ۳ واسه نبرد با بیروس سیاره ای که روش بودن نابود کردن فرض کن بعد تمرین با ویس تو حالت بیسشم از اون موقع خیلی خیلی قویتره

        پاسخ

        • رهام در پاسخ به اوتاکو *

          تیر 28, 1401

          الان تو مانگا خیلی هم از انیمه قوی تره

          پاسخ

    • Stan در پاسخ به ماهد سعیدی

      مرداد 4, 1401

      داش گوکو الان بیسشم تعداد بی شماری کهکشان یا حتی یه یونیورسو نابود کنه
      لوفی تازه شده استار لول

      پاسخ

    • اال در پاسخ به ماهد سعیدی

      مرداد 18, 1401

      برولی دراگون بال زد یه کهکشان نابود کرده پیکولو اوایل سری زد که پاور لولش ۵۰۰ تا بود ماه رو منفجر کرده مستر روشی تو دراگون بال با پاور لول ۷۰ (اون زمان) ماه رو پودر کرده کینگ وجیتا با یه حرکت منظومه شمسی رو از مدار خارج میکنه با پاور لول ۱۸۰۰ بعد لوفی ای که بست فیتش درحد یه جزیره بزرگه میخواد به قدرت گوکو مسترد اولترا اینستایتش برسه که همشون باهمو میزنه ؟ حتی بیس مود گوکو همه اینا (تو حالتی که اون فیت رو داشتن) رو باهم میزنه

      پاسخ

    • اال در پاسخ به ماهد سعیدی

      مرداد 20, 1401

      مقایسه پاور ناروتو لوفی ن گوکو هم اینطور نیست که یه چنل یوتوب زده باشه اومدن پاورلولشونو در آوردن لوفی گیر ۵ ۲۰ هزار پاور لول ناروتو باریون مود ۲۴ هزار پاور لول گوکو کایوکن چهاربرابر سایان ساگا ۳۲ هزار پاور لول بعد در حد بهترین حالت گوکوئه لوفی؟

      پاسخ

      • رهام در پاسخ به اال

        مرداد 21, 1401

        لوفی گیر ۵ ناروتو باریون رو میزنه بعد گوکو میتونه با یه انگشت تو بیس فرمش تمام ورس های ناروتو و وان پیس رو نابود کنه

        پاسخ

  11. Yasin

    خرداد 23, 1401

    جوتارو کوجو،ماب،ارن،لوفی،بان و گاتس خدا وکیلی ناروتو لهشون میکنه خودت حساب کن راسن شوریکن ناروتو هستش و تکنیک بدل بینهایت ناروتو میتونه راحت نابودشون کنه حتی اگه کروما رو هم حسابش نکنی

    پاسخ

    • Stan در پاسخ به Yasin

      خرداد 24, 1401

      سید جوتارو زمانو متوقف می‌کنه و ناروتو رو میترکونه
      لوفیم همون‌جوری که گفتم سرعتش بالاتره هکساش بیشتره فیتاشم تو یه سطح دیگس

      پاسخ

      • اوتاکو * در پاسخ به Stan

        تیر 14, 1401

        سرعت ناروتو بیشتره سریعترین شخص وانپیس کیزارو خوده نوره بعدم نور تو اون دنیا راحت ازش جاخالی داده میشه انگار هیچی نیست خود چوپر هم جاخالی داده ولی تو دنیا های دیگه نور خیلی ازش جاخالی دادن سختره ولی سرعت حرکت نهایی اونجا کیزارو با سرعت نوره

        پاسخ

      • اوتاکو * در پاسخ به Stan

        تیر 31, 1401

        اسپید واسه ناروتوئه لوفی رفلکسش ۴ برابر نوره سرعت دویدن و ضربه زدنش انقدر نیست

        پاسخ

    • سایتاما در پاسخ به Yasin

      شهریور 12, 1401

      موب اگه بخواد به ناروتو آسیب بزنه ناروتو جر میخوره

      پاسخ

  12. amirreza

    خرداد 23, 1401

    فکر نکنم لوفی و ارن قوی تر از ناروتو باشن
    لوفی که کلی نقطه ضعف داره تو گیر چهارم بیشتر از 10 دقیقه نمی تونه تحمل کنه بعدش خیلی ضعیف میشه پس تو مبارزه طولانی شکست می خوره
    ارن هم با اینکه میتونه تایتان هارو کنترل کنه ولی اگه یه جتسو مث راسن شوریکن بزنه تایتانا میمیرن

    پاسخ

    • Stan در پاسخ به amirreza

      خرداد 24, 1401

      لوفی میزنه سرعتشو هکساش و فیتاش تو یه سطح دیگس

      پاسخ

      • رهام در پاسخ به Stan

        خرداد 25, 1401

        هکس اره ولی اسپید ناروتو تو حالت طریقت هم اندازه نور بود دوست عزیز

        پاسخ

        • Stan در پاسخ به رهام

          خرداد 26, 1401

          سرعت واکنش لوفی چند برابر نور بود سرعت معمولی و دویدنشم میشه گفت تقریبا همون اندازس
          ولی ناروتو از دو برابر نورم کمتر بود

          پاسخ

          • رهام در پاسخ به Stan

            خرداد 28, 1401

            تو گیر چاهار یرعت لوفی اندازه صوت بود کجا گفتن سرعتش تو گیر پنج از نور بیشتر بوده وقتی فقط داشت میخندید و میپرید حالت های گگ طور داشت

            پاسخ

          • اوتاکو * در پاسخ به Stan

            خرداد 29, 1401

            چطور سریعتر بود الان کیزارو که خوده نوره سریعترین تو وان پیسه نه لوفی پس نمیشه که سرعتش از نور بیشتر باشه دوما نور تو دنیای وان پیس یه خرده فرق داره چوپر سرعت نورو جاخالی داده نامی رعد و برق انل رو جا خالی داده لوفی هم خودش اولین کاری که بعد تایم اسکیپ انجام داد جاخالی دادن از سرعت نور بودش دینای وان پیس یه خرده فیزیکی فرق داره مثل همینکه ماگمای آکاینو از آتیش آیس قوی‌تر معرفی شده

            پاسخ

  13. ناشناس

    خرداد 18, 1401

    سلام دوستان
    اگر کسی خواست شمارشو بده داخل واتساپ یک گروه انیمه بزنیم و بحث هامون رو اون تو انجام بدیم
    هرکس دوست بده
    آخه اینجا خیلی سخته بگیم نظرمون رو

    پاسخ

  14. 07-AIZEN

    خرداد 5, 1401

    ی کلمه میگم تمام شما برید تو کل سایت ها بگیرید (خارجی) تو سه تا انیمه بزرگ (ناروتو. بلیچ. وان پیس) از لحاظ قدرت و آرت و ویلین بلیچ اوله دوم ناروتو سوم وان پیس
    ایچیگو فقط با واستا لوردش برایون ناروتو رو شکست میده تو حالت آخریش تا جایی ک مانگا اومده میتونه کل دنیای ناروتو رو جم کنه بماند ک ایزن و یوهاباخ رو نگفتم رقیب و پدربزرگ ایچیگو
    یوهاباخ میتونه آینده رو تغییر بده یعنی اگه گوکو هم بیاد میتونه شکست بده.
    بعدشم هنوز مانگای بلیچ ادامه داره و ی چپتر ویژه داده و قراره ایچیگو قدرت های بیشتری بگیره!

    پاسخ

    • F در پاسخ به 07-AIZEN

      خرداد 5, 1401

      Yhwatch حال حاضر شاید بتونه گوکو رو شکست بده
      ولی گوکو هم هنوز قدرت اصلی غریزه ماورایی رو بیدار نکرده و در حال قویتر شدنه.
      در حالت سوپر سایان 1 هنگام مبارزه با فریزا یه سیاره نابود شد حال یکم فکر کن در حالت سوپر سایان یک می‌تونه یک سیاره بترکونه حالا ببین
      تو حالت غریزه ماورایی که قدرتش چندین برابر میشه چقدر قویتره.
      هیچ کس غیر از نویسنده ها نمیتونه بگه کدوم یک برنده میشه.

      پاسخ

    • رهام در پاسخ به 07-AIZEN

      خرداد 5, 1401

      واقعا حرفاتو فبول دارم سطح پاور سیستم بلیچ به شدت بالاست

      پاسخ

    • اوتاکو * در پاسخ به 07-AIZEN

      خرداد 21, 1401

      وان پانچ من هم خیلی فن‌های تعصبی زیادی داره
      بدون اینکه از غریزه ماورایی گوکو اطلاعی داشته باشن حرف میزنن طرف میگه گرو نمیتونه گوکو رو شکست بده درسته اما میتونه کپی کنه قدرتشو
      درحالی که قدرت فرشته ها مثل همین غریزه ماورایی بدون آمادگی و آموزش برای اون نمیتونی ازش استفاده کنی پس گرو اگه سعی کنه ازشون استفاده کنه خودشو کشته مورو که خیلی از فرم های فعلی گرو قویتره اما اونم نتونست و برای نجات خودش به زمین تبدیل شد

      پاسخ

      • F در پاسخ به اوتاکو *

        خرداد 22, 1401

        چیزی که شما میگین درسته
        واقعا خودم دیدم توی شبکه ها و یوتیوب و … میان ویدیو هایی میسازن و میگن گارو می‌تونه شخصیت هایی مثل آنتی سپیرال و grand priest رو شکست بده😂😂
        چرا ؟ چون از ظاهرش قضاوت میکنن 😂
        داخل بدن گارو منظومه هست.. که چی ؟ آنتی سپیرال می‌تونه با یه انگشتش منظومه نابود کنه چطور ممکنه گارو شکستش بده؟
        خلاصه باید منتظر چپترهای بعدی باشیم تا ببینیم گارو چقدر قوی هست.

        پاسخ

        • Stan در پاسخ به F

          خرداد 22, 1401

          بابا گارو آخر کاری که تا حالا کرده آزاد کردن پرتوی گاما بوده یعنی در حال حاضر چیزی که نشون داده در حد استار لوله
          از روی ظاهرم بخواین مثل بعضیا حساب کنیم تهش گلکسی لوله
          و دیگه خیلی خیلی خیلی خیلی تهشو بگیم و تخفیف بدیم در حال حاضر یونیورسال سطح پایینه
          اصلا در حده کرکتری مثل آنتی اسپیرال که میشه تا مولتی ورسال سطح بالا در نظر بگیرید نیست

          پاسخ

        • رهام در پاسخ به F

          خرداد 22, 1401

          خدایی نمیگم که از اینا قویتره چون نیست قطعا اما واقعا نمیشه دسته کمش گرفت الان یه موجود چاهار بعدی و یه کرکتر یونیورساله هیچی نیست نتونه کپی کنه خود سایتامارو کپی کرد و از خود سایتاما هم تو قدرتش پیشی گرفت (بماند که سایتاما گفته بود نمیخواد اسیبی بهش بزنه)اما بازم خیلی قوی شد سرعتش تو وب کمیک در این حالت با سایتاما هزار و خورده ای برابر نور بود 😐حالا تو وب کمیک خیلی ضعیف تر و کندتر از انیمه هستش

          پاسخ

          • F در پاسخ به رهام

            خرداد 23, 1401

            درسته ولی تو کپی کردن قدرت نمیتونه به اندازه اصلی قدرت رو کپی کنه
            اگه می‌تونست به اندازه خود سایتاما کپیش کنه باید قدرتش بی نهایت میشد!!!
            آنتی سپیرال تقریبا قادر مطلقه و حتی از گاد توی وان پانچ من سطحش بالاتره
            یادته می‌گفتم ریمورو خیلی قوی هست ؟
            حالا آنتی سپیرال می‌تونه ریمورو رو آب پز بکنه بخوره یعنی اینقدر قویتره😂😂

            پاسخ

            • رهام در پاسخ به F

              خرداد 24, 1401

              قادر مطلق نیست قادر مطلق همه گوره مطلقع کسانی مثل وان ابو ال قادر مطلقن انتی اسپیرال یه خدای سطح بالاست انتی اپیرال یه مولتیورسال سطح بالا یا یه هایپرورساله
              اره نمیتونه به اندازه قدرت کپی کنه در واقع تکنیک رو کپی میکنه

              پاسخ

              • رهام در پاسخ به رهام

                خرداد 25, 1401

                دوست عزیز مث که اشتباه شد کلا کپی میکنه از ریشه

                پاسخ

                • F در پاسخ به رهام

                  خرداد 26, 1401

                  مگه خودت نمیگی سایتاما بینهایته؟؟؟
                  پس اگه کامل کپیش کنه اونم بینهایت میشه!!
                  پس اون موقع دیگه سایتاما نمیتونه شکستش بده!

                  پاسخ

                  • رهام در پاسخ به F

                    خرداد 28, 1401

                    فعلا هیچی مشخص نیست ولی مثل اینکه واقعا از ریشه کپی میکنه

                    پاسخ

                  • رهام در پاسخ به F

                    خرداد 28, 1401

                    البته داوش بینهایت یه عدد و تجسم نامشخصه و در فضای تخیل و فیکشن یه بینهایت میتونه از یه بینهایت دیگه بزرگ تر باشه و گارو در خواب هم پیروزی در برابر سایتامارو نمیتونه ببینه

                    پاسخ

                    • F در پاسخ به رهام

                      خرداد 29, 1401

                      در مورد بینهایت اونقدر اطلاعات دارم که میتونم برات یه مقاله بنویسم
                      کپی کردن از ریشه یعنی برابر شدن صد در صد
                      اگه از ریشه کپیش کنه اونوقت با سایتاما صد در صد برابره
                      ولی اگه سایتاما ازش قویتر باشه نشون دهنده اینه که گارو نمیتونه از ریشه کپی کنه و تا حدی می‌تونه خودشو مثل سایتاما بکنه نه کامل!!
                      دوتا سایتاما در نظر بگیر که دارن مبارزه میکنن
                      هیچ کدوم برنده نخواهد شد چون هر ضربه ای که بهم بزنن خنثی میشه
                      پس باید منتظر چپتر های بعدی باشیم تا ببینیم از سایتاما قویتره یا نه!!!
                      درضمن یادم رفته بود اینو بگم
                      گادی که تو مانگا سایتاما vs گاد بود خیلی خیلی ضعیف تر از این گاد هستش
                      ببینید به گارو فقط با یه لمس کوچک اینقدر قدرت داده
                      خودش چقدر قوی تره😱 🤯

                      پاسخ

                    • رهام در پاسخ به F

                      خرداد 30, 1401

                      اره این گاد قطعا از ap مولتیورسال برخورداره (کمه کمش)
                      میشه گفت برابرن وقتی سابتاما با گارو فایت داد چون گارو تکنیک های بیشتری بلد بود تونستی دست سایتامارو بپیچونه و بزنتش و تو اب پرتش کنه

                      پاسخ

                    • اوتاکو * در پاسخ به رهام

                      تیر 31, 1401

                      آقا من متوجه شدم گرو فقط دربرابر کسی که حد قدرتش بدونه میتونه کپی درست کنه واسه همین ضعیف تر از سایتاماست چون حد بینهایت سایتاما رو ندیده بود و بستگی داره به حریفش گوکو اگه باهاش بازی کنه و یکم از پاورشو نشون بده شاید گارو بتونه کپیش کنه ولی اگه جدی بره تو کارش و سریع بزنه بکشتش میبره

                      پاسخ

                    • رهام در پاسخ به اوتاکو *

                      مرداد 3, 1401

                      تو این چپتر مشخص شد سایتاما واقعا نامحدوده
                      اولش گفت اینجا میتونم با تمام قدرت باهات مبارزه کنم
                      اما بعد دیدیم ورق به راحتی به سمت سایتاما برگشت و به شدت قوی تر شد

                      پاسخ

                  • اوتاکو * در پاسخ به F

                    خرداد 29, 1401

                    احتمالا اون تکنیکو به همون اندازه کپی میکنه و سایتاما تو نبرد با اون فقط از مشت های عادیش استفاده می‌کرد

                    پاسخ

      • امیررضا در پاسخ به اوتاکو *

        تیر 28, 1401

        داداش کل نیرو یوینورس تو بدنش جریان داشت تونست کرم چاله و سیاه چاله با گرانش بینهایت بسازع نتونه کازمیک های فرشته های دراگون کپی کنه بنظرت عجیب نیست حرفت یه سوال دیگ ازت دارم اون الان می‌تونه حقایق کیهان دستکاری کنع اگه اطلاعات بیشتر میخای پیج اینیستام بدم

        پاسخ

        • اوتاکو * در پاسخ به امیررضا

          مرداد 18, 1401

          حقایق کیهان ؟ میزد بلستی که فایتشون رو میدید رو پاک می‌کرد اگه توانایی تغییر واقعیت داشت
          چیزی به اسم کای تو ورس اونجا وجود نداره چه برسه به کای خدایان خود خدایان با کای قوی خودشونو کشتن تا تونستن به این حالت برسن بعد گارو نمیتونه مودارو کپی کنه بتونه مود های یک سایان رو نه و گوکو اولترا اینسایت جدیدش مخصوص خودش و یک تکنیک سایانیه الان گرو شاهکارش با بیس گوکو میشه مقایسه کرد تو مود خودش که به زور گلکسی لوله ولی با مود سایتاما احتمالا بتونه یونیورسال باشه
          بعد جیرن از ابعاد و زمان پیشی گرفت که پاور لول ۱۲ سپتیلیون داشت فول پاورش گوکو ۱۷ و نیم سپتیلیونه ۵ و نیم سپتیلیون از ۵۰ تا سوپر سایان بلو فول پاور وجیتا تو انیمه بیشتره که وجیتا تو اون فرم گاد اف دسترکشن توپو رو شکست داده
          البته حتی خود گوکو تو سوپر سایان بلو تونست بعدی که هیت توش مخفی شده بود رو بشکنه تو جی تی بچه گوکو که عصبانی شده بود دامینیشن رو با یه کامه هامه شکوند

          پاسخ

    • پارسا در پاسخ به 07-AIZEN

      تیر 12, 1401

      اولا انیمه هارو نمیشه باهم مقایسه کرد بعدشم تو یه تویت یکی از اون کسانی که تو ساخت انیمه وان پیس مقش داشت گفته بود لوفی کاش هر موقع گیر یا دنده ۵ میزدی نمیمردی ینی با این حساب لوفی خیلی مردنش سخت میشه بعد ناروتو که بخواد نزدیک لوفی بشه لوفی میتونه خودشو بزرگ کنه و ازش خودش تا حدی محافظت کنه بعد م لوفی میتونه با گیر پنجمش زمین رو پلاستیکی کنه و دست به هر چیزی بزنه پلاستیکی میشه و هنوزم ۸۰ درصد قدرت هاش معلوم نیست این از نظر قدرت دوم از نظر محبوبیت وان پیس اوله امتیاز ۸/۹ داره ناروتو۸/۶ و بلیچ۸/۲ داره برو دوست داری بعد برو ببین راست میگم یا نه بعد وان پیس پر فروش ترین انیمه جهانه و ناروتو کلا با ناروتو شیپودن کلا دو انیمه حساب میشن و کلا سر حم ۷۴۰ قسمته ولی وان پیس از سال ۱۹۹۹ داره تا الان ساخته میشه و ۱۰۲۲ قسمته و قراره تا ۵ سال دیگه هم ساخته شه بعد ۲۳ سال از ناروتوی که ۲۰۰۷ ساخته شده برتره البته ناروتو شیپودن ۲۰۰۷ و ناروتو ۲۰۰۴ حتی بوروتو هم بندازیم کنارش ۹۹۰ قسمته ینی ببین بعد ۲۳ سال وان پیس هنوزم طرفدار خیلی بالای داره پس الکی از خودتون حرف درنیاری

      پاسخ

    • Prfect در پاسخ به 07-AIZEN

      تیر 29, 1401

      بلیچ بدون شک اوله
      اما وان پیس فکر کنم دوم باشه(وان پیس ندیدم اما کاراکترا رو میشناسم)
      یه کلیپ دیدم که تو میهاک خیلی راحت یه شهاب سنگو نابود کرد در حالی که تو ناروتو دو تا کاگه به زور تونستن جلوی یه شهاب سنگ رو بگیرن(ناروتو رو دیدم)

      پاسخ

      • اوتاکو * در پاسخ به Prfect

        تیر 31, 1401

        میهاک یکی از تاپ پادر های وان پیسه ولی اونوکی و گارا باهم هم خیری راحت از کاراکترای تاپ تن ناروتو شکست میخورن

        پاسخ

  15. آرتین

    اردیبهشت 29, 1401

    ارن بنیانگذار نمی تونه جلوی ناروتو رو بگیره ناروتو کلی قدرت داره بعد دوست و رفیقاش مثل کاکاشی،بوروتو،و و و

    پاسخ

    • اوتاکو * در پاسخ به آرتین

      اردیبهشت 30, 1401

      بحث تن به تن اوناست نه کاکاشی و بوروتو

      پاسخ

      • .. در پاسخ به اوتاکو *

        خرداد 10, 1401

        شاید بقیه بتونن ناروتو رو شکست بدن ولی کسایی مثل بان _ کروسنسی و ارن دیگه حریف ناروتو نمیشن

        پاسخ

  16. M

    اردیبهشت 19, 1401

    چقد مسخره هستش که انیمه هارو باهم مقایسه میکنید؟؟؟
    مانگاکای هر اثر میتونه هر جوری که دوس داره شخصیت هارو قوی نشون بده
    این اصلا ربطی به انیمه هایی دیگه نداره دادا
    البته نمیگم ناروتو خوبه یا گوکو یا هر کدوم دیگشون
    کی از این کارای بی دلیل و تعصبی دست برمیدارید؟؟؟😑😑😑

    پاسخ

    • اینکه کدوم شخصیت قویتر باشه بیشتر به تلاش و پشتکار و بعد به عوامل ژنتیکی خودش بستگی داره بعضی وقت ها هم شخصیت ها به طور شانسی میتونن یه قدرتی به دست بیارن که به دنیایی که توش زندگی میکنن ربط داره یه چیزی مثل میوه شیطانی توی وان پیس ولی خب بازم برای استفاده بهتر ازش به تمرینات زیادی احتیاجه، در کل همه کاری که مانگاکا ها انجام میدن اینه که زندگی شخصیت ها رو به تصویر بکشن الان بعضی شخصیت های برای به دست آوردن بانکای 30-40 سال تمرین کردن حتی خود مانگاکا هم نتونست مدت زمان تمرین برای به دست آوردن بانکای رو کاهش بده یا لوفی توی وان پیس فقط دو سال تمرین کرد تا یاد بگیره چطور از هاکی استفاده می کنن

      پاسخ

  17. انیمه

    اردیبهشت 18, 1401

    ببخشیدا ولی ناروتو ورحالت نه دم می تونه کوه ها رو نابود کنه
    درحالت شش طریقت میتونه یا خدای باستانی رو شکست بده
    و در حالت باریون مود میتونه همه رو حتی سون گکو رو شکست بده چون در اون حالت هر تماسی با ناروتو موجب کاهش زندگ و تماس بیشتر و یا طولانی تر موجب مرگ میشه

    پاسخ

    • F در پاسخ به انیمه

      اردیبهشت 18, 1401

      حرفت خنده داره😂
      گوکو اگه بره تو غریزه ماورایی ناروتو حتی نمیتونه بهش دست بزنه😂 بعدشم باریون مود کلی نقطه ضعف داره.
      بعدش تو گفتی ناروتو کوه نابود میکنه؟
      اصلا دراگون بال دیدی تو😂؟؟گوکو می‌تونه دنیا نابود کنه حاجی😂
      خلاصه بگم مبارزه ناروتو با گوکو کمتر از یک ثانیه طول می‌کشه و ناروتو کلا نابود میشه .

      پاسخ

      • حمید در پاسخ به F

        اردیبهشت 25, 1401

        جهان؟
        خنده داره🥲🤣
        کلی شخصیت از گوگو قویتر هستن که نمیتونن جهانم نابود کنند بعد گوگو می تونه🤣
        درضمن ناروتو می‌تونه کوه رو نابود کنه
        البته باز هم گوگو خیلی قویتره

        پاسخ

        • F در پاسخ به حمید

          اردیبهشت 26, 1401

          یکم سوادتو ببر بالا و کامنتو درست بخون
          من نگفتم جهان😒
          گفتم دنیا دنیایی مثل زمین
          خیلی هم راحت می‌تونه زمین رو نابود کنه

          پاسخ

          • حمید در پاسخ به F

            خرداد 5, 1401

            دنیا مثل زمین چیه میگی پس اینجوریه ناروتو می‌تونه زمینه نابود کنه پس ناروتو دنیا رو نابود می‌کنه در ضمن گوگو می تونه کهکشان هم نابود کنه زمین براش هیچی نیست

            پاسخ

            • F در پاسخ به حمید

              خرداد 5, 1401

              داداش من منظورم این نیست که ناروتو نمیتونه اینکارایی که گفتی بکنه منظورم اینه که ناروتو نمیتونه درحد گوکو قوی باشه

              پاسخ

              • حمید در پاسخ به F

                خرداد 18, 1401

                ببخشید بد برداشت کردم
                اره هیچی دربرابر گوگو نیست ولی گوگو می تونن یه کهکشانی نابود کنه

                پاسخ

          • Stan در پاسخ به F

            خرداد 5, 1401

            والا سواده شما مشکل داره اون اسمش سیارست دنیا یعنی یونی ورس نه سیاره

            پاسخ

            • F در پاسخ به Stan

              خرداد 6, 1401

              ببخشید ولی دنیا رو میشه برای کره زمین هم به کار برد یعنی دنیا دو معنی داره یکی جهان یکی کره زمین
              سوادم مشکل نداره عزیز

              پاسخ

        • King of anime در پاسخ به حمید

          اردیبهشت 26, 1401

          ایچیگو میتونه فکرکنم گوکو هم بتونه

          پاسخ

        • محمد در پاسخ به حمید

          تیر 28, 1401

          متأسفانه قدرت های گوکو این اجازه رو دارن تا بتونن یونیورس و نابود کنن البته اگه یکم تحقیق کنی
          فیلر هم بخشی از واقعیت درون انیمست و تو دنیای انیمه تاثیر میذاره حالا قدرت گوکو exno یه فیلر حساب میشه و قدرتش قادر به نابود کردن یونیورسه

          پاسخ

          • Stan در پاسخ به محمد

            مرداد 4, 1401

            داش به نظرم این که میگن وب کامیکو یا ناول و فیلرو نباید حساب کرد اشتباهه
            چون ما پاور لولو حساب میکنیم مهم اینه که اون چیزی که داره مقایسه میشه واقعی باشه و فن میده نباشه

            پاسخ

        • Stan در پاسخ به حمید

          مرداد 4, 1401

          گوکو تو فورمای بالاش همه یونیورسای دراگون راحت میترکونه

          پاسخ

    • رهام در پاسخ به انیمه

      اردیبهشت 19, 1401

      باریون مود روی فردی که از چاکرا استفاده نمیکنه هیچگونه تاثیری نداره بعد اصلا ناروتو و گوکو قابل مقایسه نیست گوکو کسیه که بعضی خدایان هم ازش وحشت دارن

      پاسخ

      • Hana در پاسخ به رهام

        خرداد 16, 1401

        اممم..در این حد هم یعنی نمیدونی که همه چاکرا دارن عزیزم؟‌ حتی من و توعم داریم، خنده داری

        پاسخ

        • رهام در پاسخ به Hana

          خرداد 17, 1401

          داشتانش که داریم ولی شکل ماهیتش تو ناروتو به شکل منبق قدرته در صورتی که نه من و نه تو نمیتونیم با به کار انداختن چاکرا در بدن همچین کارایی بکنیم

          پاسخ

        • رهام در پاسخ به Hana

          خرداد 17, 1401

          بعد شما در به من میگی که ما همه چاکرای داریم؟تو ناروتو به شکل منبع قدرته ولی الان بیان از لوفی چاکراشو بگیرن هیچ اتفاقی براش نمی افته چرا چون اصلا از چاکرای درونش استفاده نمیکنه و هیچ ماخیت قدرتی ازش نمیگیره

          پاسخ

          • M در پاسخ به رهام

            خرداد 18, 1401

            رهام تو گفتی کالاف داری درسته؟
            این آیدی منه اگه خواستی می تونیم با هم بازی کنیم

            亗KILLER.BEE亗

            پاسخ

            • رهام در پاسخ به M

              خرداد 22, 1401

              اگ رفتم تو گیم بهت ریکوست میدم

              پاسخ

        • F در پاسخ به Hana

          خرداد 17, 1401

          وقتی اطلاعات کافی نداری کامنت نده.
          شکل انرژی دراگون بال و ناروتو خیلی فرق داره مال ناروتو چاکرا هست و مال گوکو ki
          اختلاف قدرت ki و چاکرا زمین تا آسمانه
          طوری که گوکو با ki خودش می‌تونه با یه کا مه ها مه ها زمین رو بترکونه
          و یه چیز دیگه ما چاکرا نداریم …ATP داریم

          پاسخ

        • اوتاکو * در پاسخ به Hana

          خرداد 21, 1401

          باید بگم اطلاعات کافی از انیمه ناروتو نداری دلیل اینکه ناروتو میتونست اینکارو بکنه این بود که چاکرا ها متصل هستن و با کم شدن عمر کوراما عمر حریف هم کم میشد و اتصال رو هاگورومو اوتسوتسوکی ایجاد کرده بود پس اون اتصال مخصوص بدن شخصیت های اون انیمست

          پاسخ

  18. امیر

    اردیبهشت 9, 1401

    من حس میکنم کلا این مطلب رو یه هیتر ناروتو گذاشته انصافا ناروتو توی این لیست شاید فقط از سایتاما بخوره همین وگرنه بقیه رو راحت میبوسه میزاره کنار😒

    پاسخ

    • King of anime در پاسخ به امیر

      اردیبهشت 10, 1401

      بیا پایین انیمه دیگه ندیدی بجز سایتاما گوکو وموب وجوتارو ولایتو تتسو شیما و آلوکارد و کربی ایچیگو اوتوموسک و کیوبی هم میزننش

      پاسخ

      • اوتاکو * در پاسخ به King of anime

        اردیبهشت 11, 1401

        فصل ۳ موب سایکو ۱۰۰ بیاد دیگه ناروتو نمیتونه بزنتش فعلا

        پاسخ

        • رهام در پاسخ به اوتاکو *

          اردیبهشت 12, 1401

          فصل سه جدا از مانگاعه ولی اره

          پاسخ

      • M در پاسخ به King of anime

        اردیبهشت 25, 1401

        بعضی از هیتر های ناروتو مثل خودت اینقدر خنگ هستن که بی دلیل میگن این از ناروتو قوی تره🤣
        گوگو.سایتاما.ماب.ایچیگو.لایت(اگه کنار هم نباشن و لایت یواشکی اسمشو بنویسه وگرنه هیچه).بقیه رو نمیدونم ولی بدون دلیل چرا نگو🤣

        پاسخ

    • سون گوکو در پاسخ به امیر

      اردیبهشت 11, 1401

      تو خودت یه ناروتو تعصبی هستی اینهمه دلیل برات آوردیم که گوکو قوی تر از ناروتو هست حتی شخصیتای دیگه تو باز حرف خودتو میزنی

      پاسخ

    • سون گوکو در پاسخ به امیر

      اردیبهشت 11, 1401

      تو خودت یه ناروتو تعصبی هستی اینهمه دلیل برات آوردیم که گوکو قوی تر از ناروتو هست حتی شخصیتای دیگه تو باز حرف خودتو میزنی، فکر کنم فشاری شدیا.

      پاسخ

    • مهدی در پاسخ به امیر

      اردیبهشت 19, 1401

      فکر کنم آیزن بهش یه شمشیر بزنه😂

      پاسخ

  19. امیر

    اردیبهشت 1, 1401

    ریمورو کو اون اینقدر قوی هست که سایتاما گوکو و رو باهم بزنه تازه ای تو انیمه است انیمه خیلی عقبه حتی مانگا هم عقبه حتی لایت ناول تو وب ناول اینقدر قوی که به راحتی کهکشان پودر میکنه به قدرت گلاتونی نیش میتونه کره زمان نابود کنه جاودانه است و یک دانای اعظم داره به اسم رافائل که هیچ سوالی نیست که نتونه جواب بده هزاران مهارت داره یکی از یکی قویتر تو انیمه هم هزاران مهارت داره یک کشور رو مدیریت میکنه ارتشی از شیاطین داره ۱۰ کشور متحد داره ارتش زیادی داره ۱۰ سرباز برتر دارن قدرت شون با ریموروی انیمه برابری میکنه دوستانی داره که براش جونشونم میدن با بلعیدن یک هیولا میتونه قدرت های اونو تقلید کنه و شکل اونو بگیره تو وب ناول درحد زنو است در وب ناول هر روز قدرتش دوبرابر روز قبلش میشه

    پاسخ

    • رهام در پاسخ به امیر

      اردیبهشت 3, 1401

      داش سایتاما با یه مشت واقعیت و دنیارو نابود کرد و گوکو هم تو همون حالا سوپر سایان گاد با یه مشتش کل دنیا لرزید اصلا قابل مقایسه نیستن چرا هرکی چاهار تا چیز گنده دیده میاد میگه اونا قوین بعد کاراکتری مثل زنو هنوز حتی درصدی از پاورش رو نشون نداده ک کل دنیا ازش میترسن با یه حرکت ۶ یونیورس رو از واقعیت محو کرد سایتاما یه گگ هستش کاراکتری مثل باگ وسط خلقت سایتاما نمیتونه شکست بخوره جلوی همچین کاراکرترای چون محدودیتی برای شکست خوردن نداره تنها چند طبقه از موجودات میتونن شکستش بدن اولیا اوتو ورسال ها هستن که خدایان دنیای واقعیت و خودمونن
      بعدی نویسنوه هاان
      و اخری ام قادران مطلق اونایی که واقعا قادر مطلق هستن
      سایتاما تو مانگا ی اصلی سرعتش جلوی گارو که مبارزشون براش شوخی بود چند دا برابر نور بود خود گارو تو یکی از فایتاش سرعتش به سی برابر نور رسید و سایتاما به راحتی گارو رو ترکوند
      از اون ور گوکو قادر به تلپرته یعنی سرعتش بیشتر از قدریه که نور به پاش برسه
      سایت‌اما تو مانگای گاد جلوی نابودی یونیورس و خلا از بعد ۴ ایستادگی کرد و از بعد چهار عبور کرد
      کلی دلیل و مدرک دیگه یا کاراکتر های دیگه میتونم مثال بزنم که ریمورو جلوشون هیچی نیست

      پاسخ

      • گوكو در پاسخ به رهام

        اردیبهشت 4, 1401

        اون مانگا غير رسميه

        پاسخ

        • F در پاسخ به گوكو

          اردیبهشت 4, 1401

          داداش ول کن من چندین بار توضیح دادم که اون مانگا غیر رسمیه.
          ایشون چون کلا سایتاما فن هستن و نمی‌دونن اصلا ریمورو تو ناولش چقدر قدرتمنده ک حتی می‌تونه زنورو هم بزنه
          شش یونیورس چیزی نیس که زنو نابود کرد ریمورو تو ناولش هزاران یونیورس رو نابود و دوباره خلق میکنه همون ابعادی که میگی ریمورو به راحتی نابودشون میکنه به طور کلی نامیراست
          می‌تونه واقعیت رو تغییر بده.
          از این گذشته سایتاما نمیتونه حتی بهش نزدیک بشه چون اگه نزدیک بشه ریمورو جذبش می‌کنه و میخورتش.حتی اگه اون مانگایی که تو میگی واقعیت داشته باشه بازم جلو ریمورو هیچی نیس تمام.

          پاسخ

          • سون گوکو در پاسخ به F

            اردیبهشت 5, 1401

            زنو قدرت واقعیش رو نشون نداده چرا نمیفهمین شما الان دارین کارکتری رو که کل قدرتش رو نشون داده دارین با کارکتری مقایسه میکنین که کل قدرتش رو نشون نداده ، باز شما حالا حرف خودتون رو میزنین اگه قبول ندارین تعصبی هستین با شما هستم F

            پاسخ

            • F در پاسخ به سون گوکو

              اردیبهشت 5, 1401

              زنو نه قدرت مبارزه کردن داره نه قابلیت های خاص فقط می‌تونه حذف کنه وگرنه نیازی به نگهبان نداشت!

              پاسخ

              • سون گوکو در پاسخ به F

                اردیبهشت 6, 1401

                وقتی میگم قدرت واقعیش رو نشون نداده یعنی بعضی از قابلیت هاشو هم نشون نداده بعدش مگه علم غیب داری میگی فقط قدرت نابودی داره ؟ بعدش این ربطی نداره که نگهبان داره یا نه

                پاسخ

                • F در پاسخ به سون گوکو

                  اردیبهشت 11, 1401

                  تو خودت مگه علم غیب داری میگی قدرت واقعی شو نشون نداده
                  شاید بعداً مشخص بشه که نهایت قدرتش همون حذف کردنه؟
                  از کجا مطمئنی قوی تر از این حالتشه؟

                  پاسخ

                  • رهام در پاسخ به F

                    اردیبهشت 11, 1401

                    زنو فقط قادر نابودیه

                    پاسخ

                  • سون گوکو در پاسخ به F

                    اردیبهشت 12, 1401

                    پس توهم نگو قدرت زنو نابودیه چون که قدرت واقعیش و نشون نداده ممکنه قدرتش فقط نابودی باشه یا قابلیت های دیگه ای هم داشته باشه

                    پاسخ

              • رهام در پاسخ به F

                اردیبهشت 7, 1401

                داش به اون باشه که زنوی اینفینیتی فورم هم باید حساب بشه که قادر مطلقه

                پاسخ

              • اوتاکو * در پاسخ به F

                اردیبهشت 12, 1401

                خیلی هم نیاز داره ؟ آیا نگهبانا میتونن زنو رو از خطری که زنو توش موفق نباشه نجات بدن ؟

                پاسخ

                • F در پاسخ به اوتاکو *

                  اردیبهشت 14, 1401

                  یکم فکر کنید ببینید آیا زنو به نگهبان نیاز داره یا نه اگه نیاز نداره چرا وقتی گوکو رفت پیشش نگهبانا خیلی ترسیدن که آسیبی به زنو وارد نشه!
                  وجود نگهبان برای یک خدا نشان دهنده‌ی آسیب پذیر بودن آن خداست .
                  کسی مثل grand priest که قدرت واقعی شو نشون نداده ومهارت مبارزه وحشتناک و سرعت وقدرت و…ممکنه از زنو هم قویتر باشه کسی که ضربه صد در صد بیروس رو با یه انگشت تو مانگا میگیره!!!
                  و یه چیز دیگه به گفته خود نویسنده اون نامیکی که دراگون بال رو به وجود میارن بسته به قدرتی که دارن اون توپ هارو میسازن
                  و سازنده سوپر دراگون بال که از کهکشان ها بزرگ تره و هر آرزو رو می‌تونه برآورده کنه ببین چه قدرتی داره که اونا رو ساخته
                  فک کنم اسمش zalama بود
                  بخاطر همین فک کنم ویس به گوکو گفت grand priest از بین پنج مبارز برتر جهان است و نگفت قویترین!!!

                  پاسخ

                  • رهام در پاسخ به F

                    اردیبهشت 22, 1401

                    زالاما در ورس دراگون بال از همه قوی تره و قدرت زنو هم فقط نابودیه میتونم یه تئوری که شنیدم رو بدم که به مانگای کاد مرطبت نیست
                    گاد(تومانگای اصلی ) کل امنیورس دراگون بال رو خلق کرده و به کسانی که پاوروشن در حد امنی ورسالع میگن اوتورسال یا فراتر از بینهایت و اگه سایتاما قرار باشه با همچین کاراکتری درگیر بشه باید یا اوتورسال باشه یا باندلس (تایر زیرو قوی ترین طبقه موجود برای کاراکتر ها)که قطعا فکر نمیکنم باندلس باشع چرا چون سایتاما بینهایته و باندلس به کسانی میگن که بینهایت براشون بی معنیه یعنی یا سایتاما لو اوتورسال یا aاوتورساله که بعنی میشه گفت در حد کاراکتر هایی مثل وان ابو ال یا …هستش ولی فکر نمیکنم در این حد باشه چون قادر به نابودیه و خلق جزو پاور هاش نیست ولی باز هم کل پاور بیگ بنگ رو با یه مشت که زره ای از قدرتش بود ازاد کرد

                    پاسخ

                    • F در پاسخ به رهام

                      اردیبهشت 22, 1401

                      به هیچ عنوان نمیشه سایتاما رو با one above all مقایسه کرد چون می‌تونه کارهایی رو بکنه که حتی سایتاما یک صدم درصدش هم نمیتونه بکنه
                      و در ضمن اون گادی که تو مانگا گاد سایتاما کشت حکم یه فرشته رو داشت پس اونقدرام قوی نبود که اوتورسال باشه اگه قرار باشه با گاد واقعی درگیر بشه قطعا سایتاما وجودشو از خدا گرفته و گاد می‌تونه ازش پس بگیره
                      کلا اون مانگا خیلی پیچیده بودو بعضی چیزا نامعلوم بود

                      پاسخ

                    • رهام در پاسخ به F

                      اردیبهشت 23, 1401

                      سایتاما توسط نوینسده خلق شده بعد تو یه طبغه قرار میگیرن من نگفتم هم اندازه همن ولی اینم یه تئوریه و کاملا منطغیه وقتی گادمتعال اوتورسال باشه سایتاما که از اون قویتره قطعا اوتورسال سطح b باید باشه

                      پاسخ

                    • F در پاسخ به رهام

                      اردیبهشت 24, 1401

                      سایتاما به عنوان یک انسان محدودیت های زیادی داره حتی اگه گفته باشن محدودیت نداره.
                      آخه اگه محدودیت نداره چرا نمیتونه پرواز کنه؟
                      چرا به خوردن و خوابیدن نیاز داره؟
                      سایتاما فقط به عنوان یک انسان محدودیت هاش رو شکسته نه اینکه تبدیل به یک خدا بشه!!!
                      بعدش بهتون گفتم سایتاما گادی که اوتورسال باشه رو شکست نداده فقط یکی از کپی هاشو شکست داده.
                      بعدش من کلی سرچ کردم تحقیق کردم دوست عزیز سایتاما شخصیت گگ نیست. و بیشتر سایت های انیمه ای و حتی یوتوبرا مانگا و وب کامیک اصلی رو در نظر میگیرن نه یک کمیکی که یکی دیگه درست کرده.
                      اگه این طور باشه دراگون بال یه نسخه دیگه داره که فن ها درستش کردن که توش گوکو اونقدر قویه که حتی سایتاما نمیتونه بهش نزدیک بشه ولی با اون نسخه مقایسه نمیکنن با نسخه اصلی مقایسه میکنن. امیدوارم فهمیده باشین.

                      پاسخ

                    • رهام در پاسخ به F

                      اردیبهشت 26, 1401

                      داش اون کپی گاد نی حکم فرشته رو داره بعد سایتاما یه شخصیت گگه وقتی سرچ کنی گگ به معنای خنده و شادی و الکی خوشحالی میشه و اشکال عجیب در اوردن این شخصیت ها گگ هستن و سایتاما برای جنبه فان بعضی کار هارو میکنه سایتاما تا ناتمام قادره در هوا شناور بمونه و نفسش رو حبس کنه سایتاما و گارو تو فایتشون هزاران بازر زمین رو در ۱ میکرو ثانیه دور زدن میشه حدودا چند صد هزار برابر سرعت نور که سایتاما اصلا به خودش فشار نمی اورد بعد خود موراتا داره همه جا میگه سایتاما بینهایته بری تویتاشو ببینی میفهمی بعد من از رو مانگای اصلی دارم باهات حرف میزنم بعد کاراکتر های گگ خدا نیستن یه گور باگ مانند وسط اون ورسن مشا کجای سریال یا مانگا دیدی سایتاما بگه گشنمه یا به دستشویی رفتن نیاز دارم؟بعد اصلا مانگا میخونی؟بشر طرف سازندست داره میگه نامحدوده شما داری میگی نیست؟سایتاما اسیب ناپذیره نمیشه با حرکات فیزیکی از پا درش اورد و رده ای که قادرن گگ هارو محو کنن قادران مطلقی مثل وان ابو ال هستن به بالا تو همین مانگا اخرین چپتری که تا الان اومده چپتر ۲۰۹ گارو به سایتاما ضربه ای زد که سایتاما به هسته زمین رفت و کلا زمین رو کج کرد اما بعدش با یه حرکت کاملا ایزی گارو رو از هسته کش اومده زمین به سطح زمین فرستاد

                      پاسخ

                    • F در پاسخ به رهام

                      اردیبهشت 26, 1401

                      تورو خدا بس کن دیگه شخصیت های گگ شخصیتهای عجیبی هستن که وقتی برای مثال یه سیلی بهش میزنی سرش هزار دور می‌چرخه بعد دوباره میاد سر جاش یعنی تا این حد عجیب
                      بعد شخصیت های گگ میتونن هرچی تو سرشون میگذره بکنن مثلاً از جیبشون یدونه هلیکوپتر در بیارن و قابلیت های یکی دیگه رو کپی کنن
                      کلا بهت بگم سایتاما تنها چیزی که یه شخصیت گگ داره صورت بدون دتایل هستش بقیه قدرتش حاصل تمرینات و مبارزاتش هس
                      وقتی نمیدونی گگ چیه نگو سایتاما گگ هست عزیز
                      بعد گگ فقط خوشحالی و خنده و اشکال مختلف نیست گگ به شخصیتی گفته میشه که مدام شوخی می‌کنه و سایتاما چی یه شخصیت بی حوصله که به ندرت احساساتش و نشون میده
                      نمیتونه یه گگ باشه
                      و بهت گفتم شخصیت‌ هایی که قادر مطلق نیستن هم میتونن گگ نابود کنن مثل بیروس پس دیگه نگو شخصیت گگ رو فقط قادر مطلق می‌تونه نابود کنه.

                      پاسخ

                    • رهام در پاسخ به F

                      اردیبهشت 28, 1401

                      داداش گگ قوی داریم تا قوی نمودی الان باب اسفنجی هم گگه سایتاما گگه الان قابل مقایسه ان؟؟؟

                      پاسخ

                    • F در پاسخ به رهام

                      اردیبهشت 29, 1401

                      دوست عزیز سایتاما شخصیت گگ نیست اگه قبول نداری تعصبی هستی
                      درضمن شخصیت گگ هایی که من میگم قویتر از سایتاما هستن جوری که حتی اگه تیکه تیکه بشن نمیمیرن .
                      پس در مورد سوالی کردی میگم بله قابل مقایسه ان و حتی قویتر از سایتامایی که فقط تواناییش قدرت و سرعت هست.سایتاما هرگز نمیتونه یه شخصیت گگ مثل شخصیتی که من گفتم رو نابود بکنه یا شکست بده.

                      پاسخ

                    • رهام در پاسخ به F

                      اردیبهشت 30, 1401

                      داوش طرف خود نویسندست داره میگه سایتامل گگ و بی نهایته تو داری حرفشو نغز میکنی بعد برادر من سایتاما اصلا قابل تیکه تیکه دشن نیست چون از فیزیک این دنیا پرت دشه بیرون (خود نویسنده تایید کرده)بعد گفته نشده قدرتش فقط قدرت و سرعته حالا درسته نون داده نشده ولی میگم یهو دیدی ابعاد رو از هم گشود بعد همون شخصیتی که شما گفتی همون بیرس داشته نابودش میکرده پس حرفت چیه که میگی سایتامایی که قدرت واقعیت نابود کردنه بی حد حصره نمیتونه نابودش کنه؟

                      پاسخ

                    • F در پاسخ به رهام

                      اردیبهشت 31, 1401

                      چرا از خودت در میاری کجا نویسنده گفته سایتاما گگه من همه جا دنبالش میکنم و تا حالا ندیدم بگه گگه😒
                      پس نشون میده از خودت در میاری و بدون مدرک حرف میزنی
                      بعد تو فصل یک خود سایتاما گفت من یک انسانم و انسانا نمیتونن پرواز کنن یا جادو کنن یا چیز دیگه
                      سایتاما خودش گفته به عنوان یک انسان محدودیت های خود رو شکسته نه اینکه یه سری قدرت های دیگه به دست بیاره🙄

                      پاسخ

                    • رهام در پاسخ به F

                      خرداد 1, 1401

                      توییتر دنبالش میکنی ؟؟؟مصاحبه هاشو میبینی؟من نگفتم سایتاما جادوگره برادر من تو خود مانگاش دیگه نشون دادن و مدرک هم داخلش هست که نشون بده سایتاما بی نهایته من نگفتم سایتاما خدا شده سایتاما تا حالا نشون داده در یرعت و استقامت و قدرت نابوید محدودیتی نداره و حتی از نظر ذهنی هم توانایی مقابله با ویلنای سری رو داشته و حتی تو فایت با ققنوس ابعاد ذهنی ققنوس رو شکست

                      پاسخ

                    • F در پاسخ به رهام

                      خرداد 1, 1401

                      حاجی
                      بیروس یدونه بگه هاکای سایتاما پودر میشه و فرقی نمیکنه چقدر شخصیت گگ قوی باشه بعد arale هنگام مبارزه با وجیتا سرش قطع شد و دوباره مثل زامبی سرشو برداش گذاشت سر جاش😂سایتاما چجوری میخواد شکستش بده وقتی نمیمیره؟؟؟؟؟؟؟

                      پاسخ

                    • رهام در پاسخ به F

                      خرداد 2, 1401

                      داش قرار نیست همه بمیرن این کاراکتر ها از واقعیت محو میشن سایتاما بیرون از فیزیک ابعاده نمیتونه از ضربات فیزیکی اسیب ببینه بوروس هم نامیرا بود و هی ریوایو میشد اما سایتاما چیمارش کرد اتم های بدنشو نابود کرد که دیگه ریوایو نشه تو تاحالا دیدی اصلا تو مانگا هم کک سایتاما بلرزه؟سایتاما با ضربات فیزیکی نمیتونه اسیب ببینه

                      پاسخ

                    • F در پاسخ به رهام

                      خرداد 3, 1401

                      داداش بوروس بخاطر توپی که تو داخل بدنش بود می‌تونست ریوایو کنه و با شکستن اون توپ مرد
                      ولی arale نامیرا هست تنها کسانی که میتونن شکستش بدن خدایان نابودی و زنو و قادران مطلق هستن چون نمیمیره و باید از واقعیت حذف بشه با مشت و چیزهای دیگه نمیتوان اونو کشت.
                      درضمن سایتاما با کسانی مبارزه می‌کنه که زیادی ضعیفن حد و توانشون درحد نابود کردن یک سیاره هست ولی حتما اگه با کسی مثل ریمورو که واقعا تو ناولش به یک خدا تبدیل میشه و تو ناولش هزاران یونیورس رو نابود و دوباره خلق می‌کنه مبارزه کنه قضیه فرق خواهد داشت چون واقعا میگم ریمورو می‌تونه قدرت حریفشو تقلید کنه و صد برابر قویترش کنه قدرت دست کاری در زمان و قدرت جذب انرژی حریفش و سرعت بی نهایت و قدرت نابودی مطلق و قدرت خلق کردن و هزاران هزار جادو و نامیرا بودنش و …حتما سایتاما جلوش کم میاره.
                      چون در واقع هر ضربه ای که سایتاما به ریمورو وارد کنه در واقع داره قویترش میکنه.

                      پاسخ

                    • رهام در پاسخ به F

                      خرداد 4, 1401

                      در مورد ریمورو خودم یسری اطلاعات جمع کردم و خداییش اره الان تو مانگا گارو تو فرم قبلیش پلنت باستر بود الان احتمال زیاد میتونه منظومه هارو نابود کنه بخوایم از نظر سرعت در نظر بگیریم که کلا با گوکو قابل مقایسه نیست و تو وب کمیک خیلی فراتر از این حرفاست جوری که با محاسبات یکی از اشناها سرعت سایتاما گارو هزاران برابر نور رسید و خودتم داری میگی سایتاما هنوز با حریفای ضعیف مبارزه میکنه پس نیا قضاوت کن

                      پاسخ

                    • F در پاسخ به رهام

                      خرداد 5, 1401

                      بحث سر سرعت باشه سایتاما و گارو هر چقدر سریع باشن جلو کسی که می‌تونه زمان رو دستکاری و متوقف کنه سریع نیستن چون زمان رو متوقف کنه دیگه نمیتونن حرکت کنن
                      خود سرعت بستگی به زمان داره مثل m/s

                      پاسخ

                    • رهام در پاسخ به F

                      خرداد 7, 1401

                      داش گوکو مگه میتونه زمان و مکان رو کنترل کنه؟درسته در این صورت بله حاضران مطلق و کنترل کنندگان زمان اینها فرای اینهان من سزعتو جلو گوکو و سایتاما پیش کشیدم

                      پاسخ

                    • F در پاسخ به رهام

                      خرداد 7, 1401

                      نه من منظورم گوکو نبود به طور کلی گفتم

                      پاسخ

                    • رهام در پاسخ به F

                      خرداد 9, 1401

                      گفتت درسته ولی حالا معلوم نیست سایتاما تا چه حد میتونه پیش بره چون موراتا تو مصاحبش گفته که سایتاما از قوانین فیزیک مانگا پرت شده بیرون و هیچ محدودیت فیزیکی نداره

                      پاسخ

          • F در پاسخ به F

            اردیبهشت 5, 1401

            در ضمن نیاز به خوابیدن و خوردن و نفس کشیدن نداره و می‌تونه در هر زمان و مکانی سفر کنه و سرعتش بینهایته!!!

            پاسخ

            • رهام در پاسخ به F

              اردیبهشت 7, 1401

              یرعت بی نهایت یعنی حضور مطلق ریمورو حاضر مطلقه؟حتی خدایان هم بعضی هاشون حاضر مطلق نیستن کسایی که ریمورو رو از واقعیت محو میکنن

              پاسخ

              • F در پاسخ به رهام

                اردیبهشت 7, 1401

                اره برو ناولشو بخون هرجا و هر مکان و زمانی می‌تونه بره
                تو یکی از قسمتا تو زمان صفر میکنه و می‌ره گذشته
                سایتاما قبل از تمرین آیا قوی بود؟؟؟؟؟
                ریمورو آیا نمیتونه بره گذشته و سایتاما رو شکست بده ؟؟

                پاسخ

                • رهام در پاسخ به F

                  اردیبهشت 8, 1401

                  داش یک نسخه از سایتاما وجود داره سایتاما نه گذشته داره و نه آینده بعد از حذفمحدودیت هاش سایتاما یکی شد بعد حضور مطلق نه اینکه همه جا بری یعنی همه جا باشی همیشه

                  پاسخ

                  • F در پاسخ به رهام

                    اردیبهشت 9, 1401

                    وات😐
                    یعنی چه گذشته نداره ؟؟
                    اصلا هرچی دلیل بیارم قبول نمیکنید و یه دلیل غیر منطقی میارید.
                    میشه بهم بگید کسی که گذشته نداره چجوری به وجود اومده؟ میشه بهم بگی چجوری آینده نداره؟

                    پاسخ

                    • King of anime در پاسخ به F

                      اردیبهشت 10, 1401

                      منظورش اینه بدنش به گذشته متصل نیست دیگه یعنی اگه سایتامای گذشته بمیره تاثیری رو بقیه ی سایتاما ها مثلا آینده نداره

                      پاسخ

                    • F در پاسخ به King of anime

                      اردیبهشت 11, 1401

                      میشه بهم بگین دقیقا کجای انیمه یا مانگا چنین چیزی گفته شده؟؟؟؟؟؟

                      پاسخ

                    • رهام در پاسخ به F

                      اردیبهشت 12, 1401

                      در واقع تئوریه ولی جزو منطقی ترین چیزا راجب سایتاماست و خیلی هاشونم توسط موراتا تایید شده

                      پاسخ

                    • رهام در پاسخ به F

                      اردیبهشت 11, 1401

                      یه مقاله واست فرستادم ولی نیومد
                      سایتاما با حذف محدودیت هاش تمامی ماحیت های خودش از ابعاد رو غیر از همینی که میبینیم حذف کرده یعنی ریمورو نمیتونه برگرده به گذشته و سایتامارو بکشه چون سایتامایی در گذشته وجود نداره

                      پاسخ

          • رهام در پاسخ به F

            اردیبهشت 7, 1401

            ازونجایی که قادر مطلق نیست پس قطعا نمیتونه یه گگ رو بکشه و از بین ببره بعد کجا هزاران یونیورس و اینارو نابود کرد میتونی توضیح بدی؟بعدم من ناروتو فنم

            پاسخ

            • F در پاسخ به رهام

              اردیبهشت 7, 1401

              تو یکی از قسمت های دراگون بال نمی‌دونم دیدی یا نه شخصیتی به نام arale هست یه دختر کوچولو
              که اونم شخصیت گگ هست که بیروس خدای نابودی که قادر مطلق نیست کم مونده بود اون شخصیت رو نابود کنه که جلوشو گرفتن و به گفته خود نویسنده واقعا می‌تونست نابودش کنه !!!
              پس تنها قادر مطلق ها نیستن که میتونن شخصیت گگ رو از بین ببرن.

              پاسخ

              • رهام در پاسخ به F

                اردیبهشت 9, 1401

                دوست عزیز گگ قوی داریم تا ضعیف الان لوفی تو مانگا یچورایی گگ شده ولی گگ ضعسف خونده میشه کسی مثل سایتاما چزد گگ های قدرتمنده

                پاسخ

              • اوتاکو * در پاسخ به F

                اردیبهشت 11, 1401

                بیروس خدای نابودیه یکی از قویتریناشونم هست
                میتون هرچیزی رو تقریبا نابود کنه
                از لحاظ قدرت نمیزنه احتمالا ولی میتونه حضورشون ازش بگیره

                پاسخ

        • رهام در پاسخ به گوكو

          اردیبهشت 4, 1401

          چیزی که خود موراتا و وان توش دست داشتن و کشیدنش و تمامی کاراکتراش و گفته هاشون تا الان اثبات شده میشه بگی چطوری غیر رسمیه وقتی حتی خود موراتا تو توییترش تاییدش کرده؟

          پاسخ

  20. رضا

    فروردین 30, 1401

    العان ارن چجوری میخاد ناروتو رو شکست بده ها

    پاسخ