معرفی 20 شخصیت قدرتمند انیمه‌ها که از “ناروتو” قوی‌تر هستند

“ناروتو اوزوماکی” یکی از شناخته‌شده‌ترین شخصیت‌های دنیای انیمه است که ظاهر خاص، تبدیل شدن از یک گوشه‌گیر به یک قهرمان، و قدرت‌های خداگونه، او را به شخصیت محبوب طرفداران انیمه و خیل تماشاگران، تبدیل کرده است. گرچه با قسمت آخر انیمه “ناروتو” (Naruto) داستان او ظاهراً به پایان رسید، اما با حضور در “باروتو: ناروتو نسل‌های بعدی” (Boruto: Naruto Next Generations) در راهنمایی پسرش باروتو در ماجراجویی نینجایی، دوباره خودش را اثبات کرد.

بی‌شک ناروتو شخصیتی محبوب و انگیزه بخش است، اما شخصیت‌هایی قوی‌تر از این شخصیت انیمه نینجا هم وجود دارند. او شاید یکی از قوی‌ترین شخصیت‌های دنیای خود باشد، اما شخصیت‌های دیگری هم هستند که نوع قدرتشان متفاوت است. در حقیقت آن‌ها می‌توانند به راحتی او را شکست دهند.

پدر باروتو پس از ساعت‌ها تمرین یک قدرت بی رقیب است که توانسته قدرت نینجای دمون فاکس و مردی که نینجوتسو را اختراع کرد را به دست آورد. با این وجود این بیست شخصیت مهارت‌ها و قدرت‌های خیلی بیشتری دارند که که از توانایی ناروتو خارج است. درحالی که رویارویی میان ناروتو و هرکدام از این شخصیت‌ها دیدنی خواهد بود، اما تصور پیروزی او در مقابل این شخصیت‌ها دشوار است. در اینجا 20 شخصیت قدرتمند انیمه‌ها که از ناروتو قوی‌تر هستند را به شما معرفی می‌کنیم. با پروشات همراه باشید.


20. سایتاما (وان پانچ من – One Punch Man)

سایتاما، شخصیت اصلی “وان پانچ من” با یک حرکت می‌تواند هر دشمنی را شکست دهد. گرچه این توانایی بهترین صحنه‌های اکشن را خلق می‌کند اما سایتاما را به موجود ترسناکی بدل می‌کند.

او پس از سه سال تمرین به قوی‌ترین قهرمان تبدیل شده و وقتی متوجه می‌شود که برای دستیابی به این توانایی چه مسیری را طی کرده، دیر می‌شود. گرچه زندگی او مانند زندگی ناروتو پربار نیست، اما به راحتی می‌تواند او را شکست دهد زیرا قدرتش هم بی‌رقیب بوده و هم دلیل غم و تنهایی اوست.

همچنین بخوانید: رتبه بندی برترین قسمت های انیمه وان پانچ من (One Punch Man)


19. سان گوکو (دراگون بال زد – Dragon Ball Z)

گوکو در همه شرایط نمی‌تواند ناروتو را شکست دهد اما پس از رستاخیز دوم در Majin Buu می‌تواند به راحتی ناروتو را شکست دهد. گوکو پس از تبدیل شدن به سوپر سایان سه، چنان قدرتی دارد که می‌تواند کل زمین را نابود کند. هیچ شخصیتی در ناروتو نمی‌تواند به چنان قدرتی دست پیدا کند، چه برسد به شخصیت اصلی. مسلماً، چنین قدرتی در نبرد تن به تن مفید نیست، اما وقتی گوکو سرعت و قدرت تبدیل شوندگی به سوپر سایان و الترا اینستینکت را داراست، به یک قدرت بی رقیب بدل می‌شود. سان کوگو، پدر انیمه شونن، از ناروتو و بسیاری از قهرمان‌های جدید بهتر است.


18. مانکی دی.لوفی (وان پیس – One Piece)

مانکی دی.لوفی، قهرمان سریال جذاب و تاثیرگذار “وان پیس” به راحتی می‌تواند نینجای بلوند را شکست دهد. درحالی که ناراتو می‌تواند شورش بزرگی به پا کند، اما برای انجام تکنیک‌هایش به قدرت شخصیت‌های دیگر وابسته است.

تمام حمله‌های لوفی، پس از تبدیل شدنش به خاطر میوه گام گام، از بدنش سرچشمه گرفته، درحالی که ناروتو برای شکست دشمنان به دمون فاکس و شخصیت‌های قدرتمند دیگر نیاز دارد. در نبردی تن به تن و بدون وجود قدرت‌های بیرونی، لوفی بعد از یک تلاش طولانی و سرگرم کننده پیروز می‌شود.


17. آیزاک نترو (هانتر × هانتر – Hunter X Hunter)

آیزاک نترو، رئیس سابق انجمن هانتر، بعد از نبرد طوفانی با شاه مروئم، جانش را از دست داد. درحالی که ناروتوی معمولی از آیزاک معمولی قویتر است، ما آیزاک یک استثناست و می‌تواند ناروتو را شکست دهد.

درحالی که ناروتو می‌تواند دمون فاکس را با خود همراه کند، مروئممی تواند با حملات مختلف کاراته دشمنش را شکست دهد. آیزاک از ناروتو باهوش‌تر و زرنگ‌تر است. چون در یک ماجراجویی که می‌توانست به قیمت جانش تمام شود، ده سال تمرین کرده تا بتواند فوراً ده هزار مشت بزند.


16. بان (هفت گناه کبیره – Seven Deadly Sins)

آیا ناروتو می‌توانست هر شخصیت دیگر در دنیای خودش را شکست دهد؟ قطعاً، اما بهرحال او جاودانه نیست. درحالی که گناه طمع، یا بان، پس از نوشیدن جام جاوادنگی که در جنگل فری کینگ یافته، عمر جاوادنه دارد. او در “هفت گناه کبیره” از هر حادثه‌ای جان سالم به در برده، و با ادامه سریال هرلحظه امکان مرگش وجود دارد اما دوباره زنده می‌شود.

گرچه شاید بان نتواند آسیب خاصی به ناروتو وارد کند، اما خودش می‌تواند هر آسیبی را تحمل کرده و خود را اتیام دهد. بنابراین هر نبردی میان بان و ناروتو به پیروزی بان منجر می‌شود.

همچنین بخوانید: رتبه بندی برترین قسمت های انیمه هفت گناه کبیره (Nanatsu no Taizai)


15. مآب (مآب سایکو 100 – Mob Psycho 100)

کاگیاما شیگو یا همان مآب، پس از آشنایی با جماعتی قدرت‌های دورجنبی یافته که نیروی تمام بلایای طبیعی را یکجا داراست. زمانی که مآب کنترل خود را از دست بدهد یا بیهوش شود، قدرت‌های روانی‌اش غیرقابل توقف خواهند شد.

شاید ناروتو از لحاظ جسمی از مآب قوی‌تر بوده و قدرت‌های بیشتری داشته باشد، اما هیچ سلاح و قدرتی نمی‌تواند در مقابل سلاح‌های ناپدید و روانی مآب از ناروتو محافظت کند. این دو شخصیت آنقدر بیخیال هستند که هرگز به جان هم نمی‌افتند. ناروتو هرگز با دشمنی مانند مآب نجنگیده و نمی‌تواند در مقابل نیروهای دورجنبی او مقاومت کند.


14. جوتارو کوجو (ماجراجویی عجیب جوجو – JoJo’s Bizarre Adventure)

جوتارو کوجو، سومین شخصیت مهم انیمه بلند “ماجراجویی عجیب جوجو” با استفاده از توانایی مقاومت ستاره پلاتینی، به آسانی می‌تواند ناروتو را شکست دهد. در این انیمه، این توانایی مربوط به روح بوده و توانایی انجام فعالیت‌های ماورایی را به یک فرد می‌دهد.

این توانایی به او این امکان را می‌دهد تا برای چند ثانیه زمان را متوقف کرده و در زمان متوقف شده و بعد از آن مشت‌های مرگ آور وارد کند. ناروتو نمی‌تواند در مقابل دشمنی که زمان را متوقف می‌کند مقاومت نماید و با هر حرکت او جوتارو حرکتی وارد می‌کند. جوتارو کوجو، یکی از سرسخت‌ترین شخصیت‌های انیمه است که در هر مبارزه می‌تواند ناروتوی نینجا را شکست دهد.


13. لایت یاگامی (دفتر مرگ – Death Note)

اگر ناروتو هم قدرت‌های پیچیده‌ای داشت شاید لایت یاگامی زنده نمی‌ماند. با این حال، این قاتل سریالی احتمالاً هرگز اجازه نمی‌داد رویارویی‌شان مرگبار شده و پیش از آنکه دیر شود از شر ناروتو خلاص می‌شد.

لایت که کیرا هم نام دارد، با استفاده از قدرت دفتر مرگ از شر هرکس که به نظرش ارزش زنده ماندن را ندارد، خلاص می‌شود. تنها کاری که او برای پایان دادن به زندگی یک نفر انجام می‌دهد، نوشتن نامش در دفتر مرگ و تجسم کردن صورت اوست. اگر می‌دانست ناروتو به سراغش می‌آید از قبل نامش را در دفتر نوشته و از شرش خلاص می‌شد. البته ناروتو هم از اینکه بقیه اسمش را ببرند یا به چهره‌اش فکر کنند خوشش می‌آید.


12. آلوکارد (هلسینگ نهایی – Hellsing Ultimate)

در مبارزه میان خون آشام ها و نینجاها، همیشه خون آشام ها خیالشان راحت است و اینبار هم همینطور است. آلوکارد که دراکولا هم نام دارد، در آغاز انیمه یک خون آشام جاودانه است، اما در پایان، می‌تواند در یک چشم بهم زدن ظاهر و ناپدید شود.

به علاوه او ارتشی از موجودات اهریمنی دارد که می‌توانند به جای او مبارزه کنند. با وجود قدرت‌های خون آشامی او و تمایلش به سلاح‌های آتشین، که البته ناروتو هیچ تصوری از آنها ندارد چون در زمان او وجود نداشتند، آلوکارد به راحتی می‌توانست نینجای نارنجی را شکست داده یا حتی قورت بدهد.

همچنین بخوانید: معرفی 12 فیلم جذاب و دیدنی شبیه ون هلسینگ (Van Helsing)


11. تتسو شیما (آکیرا – Akira)

تتسو شیما یک روانی با قدرت‌های بی‌رقیب است که می‌تواند کل جهان انیمه “آکیرا” را نابود کند. پس از اینکه در تصادف با موتورسیکلت نزدیک است جانش را از دست بدهد، درحالی بهوش می‌آید که نیروهایش بیشتر شده و می‌خواهد از دنیایی که برای یتیمی مانند او جایی ندارد، انتقام بگیرد.

درحالی که ناروتو از هرجهت قدرتمند است، تتسو در پایان فیلم آنقدر قوی است که می‌تواند با قدرت‌های روانی غیرقابل کنترلش کل جهان را نابود کرده و از نو بسازد. توانایی‌های تتسو در میدان نبرد او را بی رقیب کرده و ناروتو در مقابل این مرد جوان هیچ شانسی نخواهد داشت.

همچنین بخوانید: 10 فیلم برتر آکیرا کوروساوا که باید تماشا کنید


10. کربی (کربی: به موقع در یا – Kirby: Right Back At Ya)

درحالی که کربی بیشتر به خاطر بازی‌های ویدیویی‌اش شهرت دارد، در انیمه اختصاصی خود به نام “کربی: به موقع در یا” حضور خواهد داشت. این حباب صورتی رنگ محبوب در این انیمه در مقابل تهدیدهای مختلف از دریم‌لند محافظت کرده و قدرت‌های بسیاری را به نمایش می‌گذارد. کربی در این انیمه آنقدر قوی است که می‌تواند با قدرتش دشمن خود را به سمت خورشید فرستاده و بعد او را کباب شده تحویل بگیرد.

اگر قدرت او در بازی‌های ویدیویی را نیز درنظر بگیریم، او می‌تواند هیولاها را از بین برده و در آخرالزمانی که کسی باقی نمانده زنده بماند. عده کمی می‌توانند در برابر این حباب صورتی زنده بمانند و مسلماً ناروتو یکی از آنها نیست.


9. گاتس (برسک – Guts)

گاتس شمشیرباز شاید از لحاظ جسمی از ناروتو ضعیفتر باشد، اما از لحاظ عاطفی قوی‌تر است. در این فانتزی تاریک، گاتس توانسته هر اتفاق بدی را پشت سر بگذارد و زندگی‌اش را برای از میان برداشتن اشرار که وحشت ایجاد کرده‌اند، قربانی کند.

او پس از خیانت بهترین دوستش گریفیث، هنوز در حال التیام دردهای خود است، درحالی که نارتو به تدریج ارزش خود را پیدا می‌کند. گاتس از لحاظ عاطفی از هر لحاظ از ناروتو قوی‌تر است، و با شمشیر اژدهکش خود و دست مصنوعی‌اش می‌تواند هر نینجایی را شکست دهد.


8. ارن ییگر (حمله به تایتان – Attack On Titan)

آیا ارن ییگر از “حمله به تایتان” که می‌تواند خود را به یک تایتان 15 متری تبدیل کند، می‌تواند ناروتو را شکست دهد؟ قطعاً نه. ناروتو به راحتی می‌تواند فردی با توانایی تغییر چهره و مشت‌های سریع را شکست دهد. اما خوب این تنها قدرت ارن نیست.

کمی بعد در سریال، ارن متوجه می‌شود که می‌تواند تمام تایتان‌ها را تحت سلطه خود دربیاورد. درحالی که ناروتو می‌تواند به راحتی یک تایتان 15 متری را شکست دهد، اما نمی‌تواند در مقابل ارتش آنها ایستادگی کند. مخصوصاً زمانی که همه آنها 50 متری باشند. شاید ارن در مبارزه برابر پیروز نشود، اما در کنار ارتش تایتان‌ها پیروز است.


7. یامی یوگی (یو-گی-او – Yu-Gi-Oh)

یامی یوگی، پادشاه بازی‌ها، در هر تقابل فیزیکی می‌تواند ناروتو را شکست دهد. چقدر پیش می‌آید که مردم در انیمه با مشت مبارزه کنند؟ مسلماً احتمالش از بازی‌های دیگر کمتر است. یامی یوگی در بازی پوکر، شوگی و هر بازی دیگری که در دنیای ناروتو و هرجای دیگر باید ناروتو را شکست می‌دهد.

گرچه در دنیای ناروتو توانایی‌های یامی تاثیرگذاری کمتری دارند زیرا در این دنیا کارت بازی‌های کودکان کم‌اهمیت‌تر هستند، اما نمی‌توان انکار کرد که در بازی‌ها یوگی از ناروتو قوی‌تر است.

همچنین بخوانید: ۶ انیمه سینمایی جذاب و دیدنی از ۶ سال اخیر که حتما باید تماشا کنید


6. کوروسنسی (آنساتسو کیوشیتسو – Assassination Classroom)

ناروتو شخصیت قدرتمندی است که الهام بخش بسیاری بود، اما به اندازه هشت پای زردرنگی که به جوانان آموزش می‌دهد قوی نیست. با اشتباه شدن یک آزمایش علمی، کوروسنسی سرعت نامحدود و قدرت مرگبار یافته اما ظاهرش را از دست داده است.

او از اسلحه سریع‌تر بوده و آنقدر قوی است که می‌تواند ماه را ویران کند و شرط بسته که اگر دانش آموزان یک دبیرستان در عرض یک سال تحصیلی او را از بین نبرند همان بلا را سر زمین بیاورد. او چه در مبارزه یا در الهام بخشیدن به دیگران، همیشه پیشرو است.


5. ایچیگو کوروساکی (بلیچ – Bleach)

درحالی که ناروتو از “بلیچ” داستان منسجم‌تر و پرمعناتری داشته باشد، ایچیگو، قهرمان “بلیچ” می‌تواند در مبارزه ناروتو را شکست دهد. او پس از بیدار کردن قدرت‌های جدید، می‌تواند حتی خدایان را شکست دهد.

ناروتو در پایان انیمه‌ها به کمک ساسوکه و پس از یک نبرد تنها یک خدا یا بیگانه را از بین می‌برد. درحالی که در سریال “ناروتو” تمام سری‌ها تقریباً شبیه بودند اما “بلیچ” در قسمت‌های آخر بر قدرت ایچیگو افزود و مسلماً در نبرد او و ناروتو، ناروتو پیروز می‌شود.


4. کنشیرو (مشت ستاره شمالی – Fist Of The North Star)

یکی از اصلی‌ترین قهرمان‌های انیمه‌های شونن، و شخصیتی شبیه مکس دیوانه با قدرت‌های کونگ فو، که می‌تواند ناروتو را شکست دهد. او استاد هنر رزمی هوکوتو شینکن بوده و با ایجاد فشار و انرژی در بدن دشمن می‌تواند سرش را منفجر کند.

او نمی‌تواند حملات پرانرژی ناروتو را انجام دهد اما با یک ضربه خوب می‌تواند پیروز شود. ناروتو محتاط‌ترین مبارز نیست، بنابراین احتمالش وجود دارد که ناروتو در مقابل کنشیرو تسلیم شود چون او با یک ضربه مرگبار می‌تواند به پیروزی برسد.


3. یوسوکه اورامشی (یو یو هاکوشو – Yu Yu Hakusho)

کارآگاه یوسوکه اورامشی یکی از بهترین قهرمان‌های انیمه شونن و ستاره یکی از بهترین انیمه‌های شونن یعنی “یو یو هاکوشو” است. یوسوکه دوران کودکی سختش را پشت سر گذاشته و قبول می‌کند که ارزش عشق‌ورزی دیگران را دارد، همچنین به خاطر حملات مرگبارش قدرتمند می‌شود.

سلاح مرگبارش و قدرت تغییر چهره به او اجازه می‌دهد تا با هر دشمنی مبارزه کند. می‌توان گفت یوسوکه الهام بخش بسیاری از قهرمان‌های انیمه‌های شونن بود، گرچه تعداد کمی توانستند به عمق و جایگاه او برسند. نه تنها یوسوکه از ناروتو قوی‌تر است، بلکه شخصیت قدرتمندتر و جذاب‌تری دارد.

همچنین بخوانید: لیست 30 شخصیت برتر در تاریخ انیمه‌ها


2. کیوبی (پول میجای مادوکا مجیکا – Puella Magi Madoka Magica)

کیوبی وجودی بامزه و گربه مانند به نظر می‌رسد اما قدرتی هیولاگونه دارد که می‌توانند جهان را نابود کنند. کیوبی موجودی آشوب طلب است که در جستجوی نوعی ویرانی است تا دختران به مأمور نابودی تبدیل شده و خلقت را از بین ببرند. و موجودی قدرتمند و جاودانه است و در صورت داشتن وقت کافی می‌تواند ناروتو را از دنیا محو کند.

این هیولای احساسی نه شکست می‌خورد نه متوقف می‌شود. او جلوه مرگ بوده و می‌تواند دشمن خود را به مرگ و نابودی بکشاند، تا جایی که دشمنش از تمام تصمیماتش در طول زندگی پشیمان خواهد شد.


1. اتومسک (فولی کولی – Fooly Cooly)

اتومسک شاه دزدان دریایی بیشتر یک عنصر داستانی است تا شخصیت. او قدرت و آزادی بسیاری از شخصیت‌ها را داشته و مانند آنها دوست ندارد با محدودیت‌هایی که دیگران و جامعه اعمال کرده زندگی کند.

او نمی‌تواند در مقابل ناروتو شکست بخورد، زیرا او جلوه آزادی است و شکست توسط ناروتو با این موضوع تداخل دارد. به علاوه او یک ققنوس فضایی است که می‌تواند در زمان و مکان سفر کرده و گاهی اوقات مثل یک ربات، ربات‌های دیگر چند برابر اندازه‌اش را از بین می‌برد. ناروتو به هیچ شکل نمی‌تواند در برابر این شخصیت انیمه مقاومت کند.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (3077)

بستن فرم

  1. مگنتو

    آبان 13, 1400

    مقاله معرکه بود و احسنت .
    رندال جون میبینم کسی رو برا خودت پیدا کردی اویزونش بشی این کار درستیه ؟ برو بشین مشقات رو بنویس . بنده خدا سی سالشه سن پدر تو رو داره . یه چیزی ؟ مگه بهت یاد ندادن با افراد غریبه که بزگتر از خودت هستن حرف نزنی ؟ .

    پاسخ

  2. آرتین

    آبان 10, 1400

    ناراتو چی پس؟ 😐😡

    پاسخ

    • چچچچ در پاسخ به آرتین

      آبان 21, 1400

      داش تیتر خوندی اصلا؟😐

      پاسخ

  3. آرتین

    آبان 10, 1400

    ناراتو چی پس؟ 😐😡

    پاسخ

  4. Randall

    آبان 10, 1400

    دارک نایت چقدر حق میگی بنده رو به عنوان مرید خودت قبول میکنی استاد جدا میخوام کتابتون رو پیش خرید کنم

    پاسخ

    • Randall در پاسخ به Randall

      آبان 10, 1400

      دوستان لطفاً احترام ها رو نگه دارید اقای باربد بزرگتر ماست ۳۰ سالشه کتاب داره مینویسه احترام ش رو نگه دارید از الفاظ تو و داش و این چیزا استفاده نکنید

      پاسخ

      • دارک نایت در پاسخ به Randall

        آبان 11, 1400

        رندال خدایی چرا طعنه میزنی؟
        اقا سر گالاکتوس و فونیکس زیاده روی کردم
        بعد هم پیش خرید؟
        بشین بعد از اینکه منتشر شد بخر😂

        پاسخ

        • ایران در پاسخ به دارک نایت

          آبان 12, 1400

          سر سلستیالا هم زیاده روی کردی کلا فقط یکی زده تو گفتی با اساره پودر کرده

          پاسخ

  5. حمید

    آبان 10, 1400

    یه سوال داشتم
    اگه بتل پس این سیزن کالاف رو بخریم
    بتل پس های سیزن های دیگه هم خریده میشه یا باید برای اونا جدا پول بدیم؟

    پاسخ

    • رهام در پاسخ به حمید

      آبان 11, 1400

      برادر مگه الکیه 😐نه باید جدا پول بدهیم 🤝البته تا اونجایی که بنده حقیر نیدونم

      پاسخ

  6. دارک نایت

    آبان 4, 1400

    در حینی که کاربران درمورد نانجیرو پینیجیرو و چه میدونم ناروتو پروتو و گوکو و سایتاما و و و بحث میکنند نهایت سواد بنده از انیمه همون شوت ببری کاکرو یوگا از اکادمی توهو به سمت دروازه گنزو واکی بایاشی از تیم نانکاتسوهه طلاعات بنده قابل قبول است؟
    پ ن : لامصب قدیم مینشستیم فوتبالیست ها می‌دیدیم منتظر بودیم که قیچی برگردون سوباسا اوزارا بعد ۳۰ دقیقه به دروازه حریف برسه که نمی‌رسید کشیده میشد به اپیزود بعدی ، لعنتی ها رو مخمون میرفتن سی دقیقه نشستیم منتظریم شوت از سی متر برسه به دروازه میفتاد اپیزود بعدی، اپیزود بعدی هم می‌خواستیم گل رو ببینیم ناگهان توپ اوت می‌رفت 😑

    پاسخ

    • رهام در پاسخ به دارک نایت

      آبان 4, 1400

      تنها نبودی داش خیلیا همینجوری بودن و همین الانشم همچین فرق خاصی نمی کنه و هر هفته یه قسمت میاد😐

      پاسخ

    • Randall در پاسخ به دارک نایت

      آبان 6, 1400

      دارک نایت اینا دارن از بی اطلاعی تو از مانگا و انیمه استفاده میکنن اولا اینکه جایی وان پانچ من تونست یک یونیورس رو پاره کنه نان کننه دوم اینکه در این بین نه امنی ورسی وجود داره نه مالتیورسی هیچ جای این مانگا های رسمی نبود فقط صحبت از چند یونیورس بوده مه قطعا یونیورس هایی هستند که از یونیورس های مارول و دی سی کوچک تر هستن ( یونیورس های مارول شامل وات ایف ها تایم لاین ها خط های فرا زمانی قلمرو های دورمامو ( بینهایت یونیورس ) که هر کدوم چند بی‌نهایت میشن )

      پاسخ

      • رهام در پاسخ به Randall

        آبان 6, 1400

        داش ماناگی سایتاما وی اس گاد رسمیه و خود موراتا کشیدتش و تا چند وقت دیگه داخل وب کمیک میاد 😐بعدم تو مانگای وی اس گاد سایتاما کلا یه یونیورس و ابعاد رو با چند درصد کم از پاورش نابود کرد

        پاسخ

        • Randall در پاسخ به رهام

          آبان 10, 1400

          نه خیر بنده درگاه از پیشگام عصر کمیک و مانگا استاد باربد دارم این حرف میزنم این مانگار نان کنن هست
          تا باشد نام باربد جاودان

          پاسخ

          • پوکر من در پاسخ به Randall

            آبان 14, 1400

            حاجی شاید باورت نشه ولی وان سایتامارو وارد مبارزه ای نمیکنه که ببازه و خدای متعال رو قراره با سایتاماروبهرو کنه که مث اینه که بخوای با چیزی شبیه کامی تنجی شاید باشه الان اونو شکست بده رسما با دکتر منهتن میشه مقایسش کرد البته نظر مانگاکا رو نمیدونم ولی اونو اونقدر قوی کنه شدنیه برای وان

            پاسخ

            • رهام در پاسخ به پوکر من

              آبان 15, 1400

              از دست یه نویسنده هر ماری بر میاد

              پاسخ

            • رهام در پاسخ به پوکر من

              آبان 15, 1400

              از دست یه نویسنده هر کاری بر میاد

              پاسخ

      • دارک نایت در پاسخ به Randall

        آبان 6, 1400

        صحیح

        پاسخ

  7. دارک نایت

    آبان 2, 1400

    ببخشید من خیلی اهل انیمه نیستم ، دوتا سوال داشتم از انیمه فن ها :
    ۱- گوکو هم رده کدام یک از شخصیت های دیسی و کدام یک از شخصیت های ماروله؟
    ۲-سایتاما هم رده کدام یک از شخصیت های دی سی و کدام یک از شخصیت های ماروله؟
    اونایی که هم از انیمه سر در میارن هم کمیک رو میشناسن بگن

    پاسخ

    • ایران در پاسخ به دارک نایت

      آبان 3, 1400

      والا سخته بگیم گوکو و سایتاما هردو خیلی قوین مثلا میتونم با سنتری در اوج که شاهکار های زیادی داره و سوپرمن وان میلیون پرایم مقایسه کنم ایندو رو شایدم قویتر باشن حتی کس دیگه ایی به ذهنم نمیرسه حقیقتش

      پاسخ

      • رهام در پاسخ به ایران

        آبان 3, 1400

        والا منم خیلی از کمیک سر در نمیارم اما ایندورو در این حد میدونم

        پاسخ

        • پوکر من در پاسخ به رهام

          آبان 4, 1400

          ببین دراین حد بگم که کل شخصیت های دی سی و مارول تو فیلم اصن نه حریف گوکو میشن نه حریف سایتاما توی کمیک سوپرمن اونقدر قویه که فوقش بتونه یه منظومه رو نابود کنه ولی این دوتا کهکشان رو گوکو میتونه نابود کنه و سایتاما اونقدر قویه که یه یونیورسو نابود کنه ساده بگم حتی قویترین شخصیتای مارول و دی سی ریف این دوتا نمیشن

          پاسخ

          • دارک نایت در پاسخ به پوکر من

            آبان 4, 1400

            انصافا سم بود😅
            سوپرمن نهایتا یک منظومه؟ به دوره ای از تاریخ رسیدیم که سوپرمنی که ورلد فورجر مگاورسال رو در اوج قدرت خویش ناک اوت کرد، نهایتا می‌تونه یک منظومه رو پودر کنه😑 با فریادش دارک ساید اصلی و فانتوم استرنجر رو متلاشی نمود و اکنون فقط توانایی خرد کردن یک منظومه را دارد
            خندیدم

            پاسخ

            • رهام در پاسخ به دارک نایت

              آبان 4, 1400

              بسیار تنظ بود حقیقتا 😂سوپرمن با عطسش منظومرو به هم میریخت😐😂

              پاسخ

              • دارک نایت در پاسخ به رهام

                آبان 4, 1400

                همون ، با عطسه منظومه شمسی رو پودر می‌کنه بعد نهایت کارش؟😂

                پاسخ

          • رهام در پاسخ به پوکر من

            آبان 4, 1400

            تنظ؟داش سوپرمن تو کامیک کل مولتیورس رو روی انگشتش قرار داده 😐😂

            پاسخ

          • ایران در پاسخ به پوکر من

            آبان 5, 1400

            الان قویترین شخصیت هارو سوپرمن در نظر میگیری برای مارول و دیسی ؟ ده ها موجود تقریبا با قدرت مطلق وجود داره تو کمیک با قدرت نابودی مولتیورس و حتی امنی ورس

            پاسخ

            • دارک نایت در پاسخ به ایران

              آبان 5, 1400

              اگه کپ اتم و منهتن و اودین بیان وسط گوکو و سایتاما موریانه ای بیش نخواهد بود.
              این حاجیمون صنعتی و سنتی با هم زده XD

              پاسخ

              • علی در پاسخ به دارک نایت

                آبان 6, 1400

                بابا چرا این جماعت متوجه نیستن ؟
                سایتاما تک مشتی نوشته شده چه اودین چه سوپر من چه دکتر منهتن نمی تونن شکستش بدن
                من مقایسه قدرت نمی کنم کار نویسنده رو نگاه می کنم.
                جالب اینجاست بازم شما میاین حرفاتونو از سر می گیریم!

                پاسخ

                • Randall در پاسخ به علی

                  آبان 6, 1400

                  دکتر منهتن کل هایپر تایم رو با یک اشاره میتونه نابود کنه
                  ( هایپر تایم مگاورسالی هیت که شامل چندین هزار یونیورس هست ) بعد از سایتما که نهایت کاریکه کرده پاره کردن زمان و مکان یک یونیورس بود شکست بخوره 😂😂
                  این کار رو هالک و سوپرمنم تونستن بکنند بعد با شخصیت امنی ورسال مقایسه می‌کنی ؟؟
                  عالی

                  پاسخ

                  • دارک نایت در پاسخ به Randall

                    آبان 6, 1400

                    لایک داری رندال
                    کاربر علی
                    این چه سمی بود؟😐
                    شخصیتی به نام : بتمن هو لفز قدرت منهتن رو در دث متال میگیره میاد شخصیتی رو بنام پریچوآ (خب می‌پردازیم، مالتیورس دیسی توسط پریچوآ ساخته شده خود پریچوآ یک شش بعدی/مگاورسال سطح بالاست که با نیگا کردن چندین مالتیورس رو نابود میکنه) دهنشو ……. میکنه 😂😐
                    یعنی بتمن هو لفز + قدرت منهتن = دارکست نایتvsپریچوآ=شکست مادر مالتیورس.
                    متوجه شدی؟ بیخیال نباید انتظار بیجا داشت
                    اودین که فک یه دسته سلستیالز (موجودات یونیورس سطح متوسط الی سطح بالا، قدرتمند ترینشون اگه اشتباه نکنم اسکاتانه (درسته رندال؟) که یک مالتیورسال سطح بالا در حدود دادگاه زندگی حساب میشه) رو پایین آورد، اگه اشتباه نکنم گالاکتوس رو هم گوشمالی داده و در شطرنج کیهانی پیروز شد و هزاران فیت دیگه، سوپرمن هم با فریادش دارک ساید اصلی (یک مالتیورسال سطح بالا که افرادی همچون اسپکتر و فانتوم استرنجر و گانتث (سه تا مالتیورس سطح پایین الی بالا) و هایفادر ( یونیورسال سطح بالا و هم رده اودین)کوئین تسنس (مگاورسال سطح متوسط الی بالا) رو با یه ضربه کشته!) رو متلاشی نمود.

                    پاسخ

                    • اوتاکو * در پاسخ به دارک نایت

                      آبان 12, 1400

                      قویترینشون باید والای همگان باشه ( این یکی دیگستا اصلیه نیست خودت میدونی )

                      پاسخ

                    • اوتاکو * در پاسخ به دارک نایت

                      آبان 12, 1400

                      دارکساید اصلی میتونه شخصیت مگاورسال هم به حساب بیاد ؟(طبق گفته خودت یعنی یدونه مگاورسال رو کشته )

                      پاسخ

                    • ایران در پاسخ به اوتاکو *

                      آبان 12, 1400

                      ۵ تا موجود که مولتورسال بودنو با یه ضربه کشت که اسپکتر و فانتوم استرنجر جزو اینا بودن مردن این دوتا قبلن یه بار جنگیدن نزدیک بود مولتیورس از بین بره ولی در کل کشتم همچین موجوداتی با یه ضربه یعنی حداقل سطح بالای مولتیورس یا مگاورسال میشه نطر گرفت ولی نعلوم نیست رئیس یه گروه شرور هست دارکساید اصلی که امتی هند و امساید داون منو اینا عضوشن اینام خودشون مولتیورسالن

                      پاسخ

                  • اوتاکو * در پاسخ به Randall

                    آبان 6, 1400

                    سایتاما ؟ حتی با اینکه اون ۱۵ درصد قدرتش بود ولی بازم سایتاما با مولتیورسال های پایین هم برابر نیست دکترمنهتن عمرا

                    پاسخ

                    • Randall در پاسخ به اوتاکو *

                      آبان 10, 1400

                      هر چی دارک نایت بگه

                      پاسخ

                    • دارک نایت در پاسخ به Randall

                      آبان 11, 1400

                      رندال
                      چرا طعنه میزنی؟ کجای کامنتم اشتباه بود؟

                      پاسخ

                    • Randall در پاسخ به دارک نایت

                      آبان 11, 1400

                      سلطان خودتو میگم هر چی خودت بگی سلطان

                      پاسخ

                    • پوکر من در پاسخ به Randall

                      آبان 12, 1400

                      جان من پپسی براهم باز نکنین بحث رو ادامه بدین من الکی این بحث رو راه انداختم که یکم حال کنم ببینم دی سی مارول فنا در برابر اوتاکو ها چقدر میتونن بحث رو ادامه بدن ادامه بدین تا ببینم اخرش کیا برنده میشن دی سی و مارول فنا یا اوتاکو ها

                      پاسخ

                    • Randall در پاسخ به پوکر من

                      آبان 12, 1400

                      تا باشد جان ما فدای دارک نایت بنده تا آخرین قطره خون برای ناموسم می‌جنگم

                      پاسخ

                    • رهام در پاسخ به Randall

                      آبان 13, 1400

                      سم 😂

                      پاسخ

                    • رهام در پاسخ به Randall

                      آبان 13, 1400

                      پاچه خاری 😂😂😂😂😂😂😂

                      پاسخ

          • اوتاکو * در پاسخ به پوکر من

            آبان 6, 1400

            حقیقتا طنزه سوپرمن قبل بحران یونیورسال سطح متوسط بودش حقیقتا با مشتش یونیورس نابود میکرد نه اینکه با نهایت قدرتش فقط یدونه منظومه بترکونه

            پاسخ

      • دارک نایت در پاسخ به ایران

        آبان 3, 1400

        فقط من بگم که، سنتری اگه اجازه بده ووید کنترلش رو بدست بگیره صدها یونیورس رو پودر می‌کنه قدرت زود درمانی وحشتناکی هم داره ، ثور با میولنیر مغزش رو سه شقه کرد (میولنیر سه تا بیاندر ما بعد رتکن رو خرد کرده و فونیکس فورس رو ناک اوت کرده) و پرتش کرد تو خورشید ، مغزش ترمیم شد سوختگی بدنش خوب شد اومد بیرون 😂😐 بنظرم فک نکنم در اون حد بره
        سوپرمن پرایم وان میلیون هم قدرت ۱۳ میلیارد خورشید رو داره که با اشاره ده تا یونیورس رو به درک واصل می کنه اینفینیتی بوک که فقط با باز شدنش صدها هزار یونیورس نابود میشه پرایم وان میلیون جلوش مقاومت کرد!! گوکو و سایتاما شاید درحد سوپرمن و ثور باشن البته به شخصه سوپرمن و ثور رو از سایتاما برتر می‌دونم ثور هم میولنیر رو داره که سه تا بیاندر ما بعد رتکن رو خرد کرد و فونیکس فورس به اون عظمت رو ناک اوت کرد و یارن بی یورن رو داره که به تنهایی فک سه تا سلستیال رو پایین اورد ، گادبلست رو داره که گالاکتوس کبیر رو ناک اوت کرد بنظرم یه ضربه میولنیر کافیه برا سایتاما حالا کاربر رهام فکنم سایتاما فن هستند خوشحال میشم باهاشون بحث کنم ، سوپرمن هم فیت های عظیمی داره همچون ناک اوت کردن ایمپریکس , متلاشی کردن دارکساید تروفورم با فریاد (همون اصلی که با یه ضربه اسپکتر و فانتوم استرنجر و گانتث و هایفادر و کوئین تنسس رو ناک اوت کرد! تو کمیک اینفینیتی فرانتیر شماره ۱ صفحه اخر) ، متلاشی کردن فانتوم استرنجر کبیر با فریاد ، ناک اوت کردن اسپکتر دوبار یک بار در اکشن کامیکس ۱۹۹۰ و یک بار با استفاده از اسپیر آو دستنی، ناک اوت کردن اکلیپسو که اسپکتر رو کشته بود ، تازه جلو جادو هم مقاومت کرده با اینکه یکی از نقطه ضعف هاشه! جلو جادوی اینچنترس مقاومت کرد خب همون‌طور که میدونید اینچنترس یکی از ساحران قدرتمند دیسیه اطلس تایتان نسل دوم هم با سلاح جادویی قدرتمند بنام آرسنال آو مجیک به زمین اومد ولی سوپرمن جلو جادوش ضعف نشون نداد ، اینا گلچینی از فیت های ثور و سوپرمن و پرایم وان میلیون و سنتری هستند اها سنتری مولکول من رو تجزیه کرد (مولکول من امنیورس مارول رو یعنی کل جهان مارول رو توی یک جعبه گذاشت! بعد سنتری تجزیش کرد!) بنا بر حدس خودم درحد چنین کاراکتر هایی نیستند درکل اگه اشتباه میگم خوشحال میشم کسی راهنمایی کنه

        پاسخ

        • اوتاکو * در پاسخ به دارک نایت

          آبان 5, 1400

          باید بگم که سایتاما فراتر از بعد چهارمه چون توی مانگا وی اس گاد تو فضایی بود که فقط موجودات چهاربعدی میتونن توش زنده بمونن و بعد های پایین تر در کسری از ثانیه پودر میشن بدون خراش اون خلا رو با یه مشت پاره کرد و اومد بیرون خدای سطح یونیورسال رو داشت عین سگ فرار میکرد بعد با یه مشت ۱۵ درصد قدرت ۱۵ درصد قدرتش یونیورس چند تا خلا و زمان و مکان رو نابود کرد و ضربه گاد که باعث شد در ثانیه همه موجودات زمین تجزیه بشن کاری به کارش نداشت با مشت های سطح متوسط چند درصدی قدرتش که ۶ یا ۸ درصدی بودن با گاد رد و بدل کرد و دوتا یونیورس ترکید قدرت آخرین مشت انقدر بود که به ۱۵۰ میلیارد قبل از اینکه اومنی ورس انیمه شکل بگیره برگشت با ۱۵ درصد قدرت

          پاسخ

        • اوتاکو * در پاسخ به دارک نایت

          آبان 5, 1400

          در حد اونا نیست ولی سنتری تو حالت عادی بدون اعتماد بنفس خیلی ازشون ضعیفتره گوکویی که قدرت خدایان تو مشتش آورد و از خدای نابودی قویتر شد الان دیگه شخصیت ضعیفی نیست

          پاسخ

          • Randall در پاسخ به اوتاکو *

            آبان 6, 1400

            شما یکم سطح اطلاعاتت رو ببر بالا
            یادمه سنتری نیروی یک کازمیک کیوب رو تحمل کرد و شکست داد
            یک کازمیک کیوب توانایی نابودی کل سلستیال ها رو داره ( هزاران سلستیال) و کازمیک کیوب میتونه کل مالتیورس رو‌ احیا بکنه
            فقط ۵ سلستیال توانایی کشتن اسکای فادر هایی مثل اودین و زئوس رو دارن
            اگرم یادم باشه باز سنتری در برابر نابود کننده نهایی مقاوت کرد که حتی اترنیتی هم به خاطرش مرد اترنیتی تجسم کل مولتیورس مارول هست
            همین دو تا ثابت میکنه مولتیورسال سطح بالا هست کوگو شانشی نداره در برابرش

            پاسخ

    • اوتاکو * در پاسخ به دارک نایت

      آبان 4, 1400

      جواب در اوج در حد افراده مولتیورسال متوسط باید باشن البته با چیزی که تا الان نشون دادن در اوج ۱۰۰ درصد وگرنه چیزای دیگه ای هم ممکنه باشه مثلا ممکنه یه حالت برا گوکو بیاد اسمش اومنی پانتته البته قادر نیستا ولی با اشارش چند صد هزار کهکشان نابود میشه یجورایی یه یونیورس رو البته نیومده شاید بیاد یا سایتاما قراره خدای مطعالشو بزنه که هم رده پرزنسه ضعیفتره ولی بازم خالق اومنی ورس قوی وان پانچ من هست و سایتتما باید یه مصونیت خاصی به نویسندگی و تغییر واقعیت پیدا بکنه

      پاسخ

      • دارک نایت در پاسخ به اوتاکو *

        آبان 4, 1400

        مالتیورسال متوسط افرادی همچون پرایم وان میلیون هستند
        بعد بنظرم نباید کیهان شناسی های دو دنیای انیمه و کمیک رو قاطی کرد ، یه توضیح مختصر میدم
        بالای ۱۰۰ هزار بیلیارد یونیورس=مالتیورس دیسی! حالا سوال اینجاست گوکو و سایتاما میتونن ۱۰۰ هزار بیلیارد یونیورس رو نابود یا خلق کنند؟
        ۱۰۰ مالتیورس بیشتر = مگاورس / بعد ششم ، افراد مگاورسال وابسته به بعد ششمند البته حالت فول پاور کلا اگه میخوان فول پاور باشن باید تو بعد ۶ باشن
        تیلیارد ها مگاورس = متاورس ، خب کاراکتر های متاورسال میتونن کمیک رو نابود کنند!! افرادی همچون سوپرمن کازمیک آرمور یا مندراک ضدداستان
        بیلیارد ها متاورس=امنیورس دیسی ، حالا مطمئنید امنیورس انیمه مث امنیورس دیسیه؟

        پاسخ

        • اوتاکو * در پاسخ به دارک نایت

          آبان 5, 1400

          داریم در این حد در نظر می‌گیریم و گفتم ۱۵ درصد قدرت و بیگ بنگی که جهان را به وجود آورده در حد متاورس یا اومنی ورس هست و قدرت سایتاما در اینه گوکو تو اولترا خییل راحت یونیور نابود میکنه همت کنه شاید مولتیورسال سطح پایین بشه و گفتم هنوزم این دوتا ادامه دارن و اون کسی که من گفتم خدای متعال یه خالق نهاییه که موجودات اومنی ورسال مولتیورسال و یونیورسالی رو خلق کرده و کل اومنی ورس رو به وجود آورده و روی تمام موجودات محدودیت هایی گزاشته که سایتاما همرو شکونده و قدرتشون برابره پس قدرتی نزدیک به خیلی شخصیت های مولتیورسال داره و احتمالا به تغییر واقعیت مصونیت داره یا شاید حتی به نویسندگی که قویترین قدرته و پلات یه چیز سطح پایین در نویسندگیه و باید بگم همه اینا به کنار ما فردی داریم به اسم آکیرا که هیچ خلقی انجام نداده ولی میتونه کسی با قدرتش در حد دکترمنهتن و خیلی قویا هست رو به سادگی شکست بده در صورتی که اون خودش ۴ تا نویسنده رو شکست داده آکیرا با والای همگان و رایتر برابره چون یه نویسنده مثل رایتر که به چیز خاصی کاری نداره و کم نشون داده میشه ولی قدرت فوق‌العاده داره که نشون داده شده در حد رایتر

          پاسخ

          • دارک نایت در پاسخ به اوتاکو *

            آبان 5, 1400

            حاجی متاورس ناموسا؟😑 کاراکتر های متاورسال همچون کازمیک آرمور و مندراک ضد داستان نابودی کمیک براشون مث اب خوردنه ، سایتاما میتونه مانگا رو نابود کنه؟ جوابش سادست
            بقیش هم گفتم امنیورس ها رو نباید قاطی کرد از کجا معلوم امنیورس انیمه بیشتر از مالتیورس دیسی نباشه اندازش؟

            پاسخ

            • اوتاکو * در پاسخ به دارک نایت

              آبان 5, 1400

              مانگا خودشو میخوره ولی خب مانگاهای دیگه رو نه و من نگفتم سایتاما متا ورساله چون آکیرا وجود داره که پرزنس رو هیچی حساب نمیکنه ولی اگه مانع نداشته باشه میتونه

              پاسخ

        • اوتاکو * در پاسخ به دارک نایت

          آبان 5, 1400

          و بگم سوپرمن بعد قبل بهران که هنوزم مولتیورسال به حساب نمیاد درسته ؟ از گوکو کمی ضعیفتره گوکویی که هزاران برابر سرعت نور داره و درحد فلشه لگد هایی که کل یونیورس هفتم رو به لرزه مینداختن کامه هامه هایی که یونیورس رو متلاشی کرد هیولایی که به اندازه یونیورس وسعت داشت دووم آوردن جلوش تا اینکه زنو کارشو تموم کرد نشان قدرت گوکو ان همشون قبل از اولترا بودن حالا اولترا اینسایدت گوکو تو حالت اصلی در حد سوپرمن قبل از بهران به حساب میاد فکر کنم

          پاسخ

          • دارک نایت در پاسخ به اوتاکو *

            آبان 5, 1400

            کاربر اوتاکو با یک جمله تمام حرفتونو زیر سوال می برم،،
            ایا امنیورس انیمه هم اندازه امنیورس دیسیه؟ اگه میگید بله با دلیل شرح دهید

            پاسخ

            • اوتاکو * در پاسخ به دارک نایت

              آبان 5, 1400

              به این دلیل میگم ضعیف تر از پرزنس هستش خدای متعال چون اومنی ورس انیمه حدود نصفه اونه و مولتیورس هم نصفه مولیتورس دیسی هستش اومنی ورس انیمه کمی از متا ورس دیسی بزرگتره ولی بازم گوکو کمی با قدرتی که نشون داده از سوپرمن معمولی قبل بحران احتمالا قویتره و حتی دکتر منهتن هم کسی برای زنو نیست قویترین شاهکار او کشتن چهار نویسنده در حد خدای متعال و تو حالت نهاییش قادر مطلقه و با پرزنس مقایسه میشه (ولی مطمئنا ضعیفتره در حد تاریکی اعظم باید باشه )و یه سوال داشتم یکی زیر همه میتونه از پرزنس قویتر باشه چون والای همگان خیلی از پرزنس قویتره همتای تاریکش هم باید در حد پرایمال مانیتور باشه حداقل درسته ؟ (اطلاعات زیادی ندارم ولی شنیدم که همتای تاریک والا هستش درسته ؟ )

              پاسخ

              • دارک نایت در پاسخ به اوتاکو *

                آبان 5, 1400

                اوتاکو
                دلیل نیاوردید که چرا امنیورس انیمه از متاورس دیسی بزرگتره
                یکی پایین تر از همه نیمه تاریک آواتار والاست نه والای همگان رایتر! آواتار والا هم از پرزنس ضعیفتره بنابراین خیر یکی پایین تر از همه نهایتا نهایتا نهایتا نهایتا نهایتا برابر با پرزنسه

                پاسخ

                • اوتاکو * در پاسخ به دارک نایت

                  آبان 6, 1400

                  چون تو دراگون بال دیدیم که یه گوی کوچیک حاوی ۱۰۰ها بیلیارد فضا که توش حدود حداقل یه ۱۰۰۰ تا کهکشانی بود (با اینکه خدای نابودی بیرس داشت هی کهکشانارو نابود میکرد کایوشین ها نمیتونستن بسازن وگرنه میتونستش ۱۰۰۰ بیلیون باشه )شد یه یونیورس و مالتیورس انیمه حدود ۱۶ تا از اینا بود و بقیه توسط زنو خراب میشدن و ساخته نمیشدن وگرنه ما موجود قادرمطلقی داریم به اسم سوپر شنرون که اندازه چند تا از این یونیورسا بود همون بغل بود و کاخ زن اندازه دوتا سیاره بود و اصلا اومنی ورس نداشت ولی تو مانگا ما ۶ تا نویسنده داشتیم که همه درحد پرزنس بودن و چون قویترینشون آکیرا نمیذاشت نمیتونستن بیشتر بسازن و آخر قدرت اینو داد به زنو که

                  پاسخ

                • اوتاکو * در پاسخ به دارک نایت

                  آبان 6, 1400

                  چون تو دراگون بال دیدیم که یه گوی کوچیک حاوی ۱۰۰ها بیلیارد فضا که توش حدود حداقل یه ۱۰۰۰ تا کهکشانی بود (با اینکه خدای نابودی بیرس داشت هی کهکشانارو نابود میکرد کایوشین ها نمیتونستن بسازن وگرنه میتونستش ۱۰۰۰ بیلیون باشه )شد یه یونیورس و مالتیورس انیمه حدود ۱۶ تا از اینا بود و بقیه توسط زنو خراب میشدن و ساخته نمیشدن وگرنه ما موجود قادرمطلقی داریم به اسم سوپر شنرون که اندازه چند تا از این یونیورسا بود همون بغل بود و کاخ زن اندازه دوتا سیاره بود و اصلا اومنی ورس نداشت ولی تو مانگا ما ۶ تا نویسنده داشتیم که همه درحد پرزنس بودن و چون قویترینشون آکیرا نمیذاشت نمیتونستن بیشتر بسازن و آخر قدرت اینو داد به زنو که بره بزنه چهارتاشون رو بکشه و پنجمی مرده و ششمی خودش بود وقتی ۶مچین خالق هایی داره احتمالا در این حده

                  پاسخ

                • پوکر من در پاسخ به دارک نایت

                  آبان 12, 1400

                  میتونم یه سوال ازت بپرسم پرزنس قویتره یاوان اباو آل یا پروتژ کودوم یکی از این سه تا قویترینه ممنون میشم اگه بگی

                  پاسخ

                  • Goku در پاسخ به پوکر من

                    آبان 13, 1400

                    اول پرزنس
                    دوم وان اباو آل
                    سوم پروتژ

                    پاسخ

                  • رهام در پاسخ به پوکر من

                    آبان 13, 1400

                    وان ابو آل خالقه نویسنده هست مقایسه ندار که ابن خالق پروتژه 😐

                    پاسخ

                  • ایران در پاسخ به پوکر من

                    آبان 13, 1400

                    اگه قویترین بخوای هیچکدوم نیست دلیل اینکه وان ابو ال یه جا تجسم نویسنده است یه جا قادر مطلقه اگه تجسم نویسنده باشه که ازش قویتر نیست راجب پرزتس پرزتس ورتیگو منظورته دیگه زیر مجموعه دیسیه کاراکتراشم همونن تقریبا اون قادر مطلق ولی فرا کمیک اینا نیست پروتژ هم سلستیال اسکاتان و دادگاه با هم شکستش دادن اصلا نباید میاوردی دوم اینکه رایتر که تجسم نویسنده است و پرایمال مانیتور که نماد صفه کاغذ کمیکه از پرزنس خیلی فراتن براشون شوخیه سورسم بینهایت مولتیورس خلق کرده تو دیسی اونو میشه با پرزنس ورتیگو مقایسه کرد خوب قویترینا اینان رایتر و وان ابو ال نویسنده نه اونی که قادر مطلقه بعدم پرایمال مانیتور که نماد صفحه کاغذ کمیکه اینان

                    پاسخ

              • ایران در پاسخ به اوتاکو *

                آبان 6, 1400

                قبول ندترم زنو ۱۲ تا یونیورس نابود کرد با دکتر منهتن مقایسه میکنی ؟ میکسی که میتونه مولتیورس رو نابود کنه ( بینهایت یونیورس ) میگفت قدرت دکتر منهتن ورای تصوره بعد با زنو مقایسه میکنی اون چیزایم که شنیدی دروغه زنو حالت دومی نداره حتی تا الان تو مانگا هم همون زنو سابقه وقتی میخوای مقایسه کنی با دکتر منهتن موجودات مطلقی مثل کامی تنچی یا کریتور رو بیار وسط

                پاسخ

                • ایران در پاسخ به ایران

                  آبان 6, 1400

                  یه مقایسه کلی میکنم رایتر و آکیرا هردو تجسم نویسنده حالا موجودات مطلق و تقریبا مطلق پرایمال مانیتور کسی تو انیمه نیست باهاش مقایسه بشه صفحه کاغذ کمیکه کریتور کامی تنچی الدر گاد دمون بان vs اینا حالا برای کمیک سورس که دستاش بینهایت مولتیورس خلق کرده پرزنس ورتیگو مطلق کازمیک آرمور سوپرمن لوسیفر و مایکل که اگه خواستین شاهکاراشونو میگم پرپچوا که بعد ۶ و مولتیورس دیسی رو خلق کرده بیاندر قبل رتیکان که اگه خواستین شاهکاراشو میگم چند میلیون برابر از مولتیورس مارول قویتره شیطان وحشی عظیم اسپکتر و…… بیشترم هستن میبینین که شخصیت های قدرتمند کمیک خیلی بیشترن زنو و کاهن اعظم و فرشته ها و گوکو اینا اصلا در حد اینا قوی نیستن تمام

                  پاسخ

                  • دارک نایت در پاسخ به ایران

                    آبان 6, 1400

                    با اجازت من شاهکارهاشونو میگم
                    کازمیک آرمور سوپرمن در فاینال کرایسز:سوپرمن بیاند #2 مندراک ضدداستان که همینطور داشت کمیک رو میخورد رو با یه هیت ویژن و مشت سرعتی ناک اوت کرد!! کازمیک آرمور سوپرمن جلو نابودی کمیک مقاومه و یک کاراکتر متاورسال سطح بالا حساب میشه
                    البته اسپکتر الان مالتیورسال بیش نیست مالتیورس سطح بالا، شیطان وحشی عظیم هم یک امنیورساله سورس و پرزنس ورتیگو هم همینطور بنظرم پرزنس دیسی هم امنیورساله لوسیفر مورنینگ استار و مایکل دمیورگوس هم امنیورسالن اینطور که شما میگی امنیورس انیمه همانند پشست برا امنیورس دیسی و مارول

                    پاسخ

                • اوتاکو * در پاسخ به ایران

                  آبان 6, 1400

                  تو اون مانگایی که ۶ نویسنده بودن زنو چهارتا نویسنده زد بعد شما میگی ضعیفه آخه و کریتور و کامی تنچی رو با پرزنس میشه مقایسه کرد نه منهتن

                  پاسخ

                  • Randall در پاسخ به اوتاکو *

                    آبان 6, 1400

                    کدوم مانگا اسمش رو بده

                    پاسخ

                    • اوتاکو * در پاسخ به Randall

                      آبان 6, 1400

                      منم نخوندم برو از کاربر امیر بپرس

                      پاسخ

                  • رهام در پاسخ به اوتاکو *

                    آبان 6, 1400

                    داش زنو هیچ حالتی غیر از خودش نداره زنو حتی قادر نابودی هم نیست قادر نابودی به اونی میگن که کل کامیکو یجا نابود کنه نه به کسی که کلا ۶ تا یونیورس ترکونده و تا ده نمیتونه بشمره

                    پاسخ

                  • ایران در پاسخ به اوتاکو *

                    آبان 6, 1400

                    داش غیر اکیرا هیچ نویسنده دیگه ایی نداریم تو دراگون بال اون حرفارو کاربر امیر زد شما هم باور کردید برید خودتون مانگا بخونید تا بفهمین

                    پاسخ

                • Randall در پاسخ به ایران

                  آبان 6, 1400

                  امیر دزست میگی اینا حتی منظور مولتی ورس رو هم نمیدونن
                  زنو نهایتاً بشه با اودین ( درست کردن ۱۰ قلمرو ) مورد مقایسه بشه دکتر منهتن از دادگاه هم فاصله بسیار زیاد چه به یک اسکای فادر معمولی

                  پاسخ

            • بیاندر در پاسخ به دارک نایت

              آبان 13, 1400

              هر انیمه ایی مولتیورس/ اومنیورس/ یونیورس خودشو داره ربطی به هم ندارن پس نباید گفت اومنیورس انیمه برای مثال دراگون بال ۱۲ جهان داره اما یومینکو بینهایت مولتیورس داره پس حرفت اشتباهه در ضمن شخصیتی به نام اکیرا وجود نداره

              پاسخ

          • دارک نایت در پاسخ به اوتاکو *

            آبان 5, 1400

            سوپرمن یک یونیورسال سطح پایین الی متوسطه
            و بری آلن یا والی وست؟ بری آلن تونسته سرعت ۱۳ میلیون به خود بگیره
            والی وست هم تونسته از بلک فلش های دارکست نایت (طبق گفته ها بلک فلش ها میتونن کل امنیورس دیسی رو در عرض یک دهم ثانیه طی الارض کنند) فرار کنه که نشون میده سرعتش بینهایته

            پاسخ

            • دارک نایت در پاسخ به دارک نایت

              آبان 5, 1400

              * ۱۳ میلیون برابر نور

              پاسخ

            • Randall در پاسخ به دارک نایت

              آبان 5, 1400

              درسته باربد 👍

              پاسخ

              • دارک نایت در پاسخ به Randall

                آبان 5, 1400

                رندال اسپاکتور
                ععهه؟ تو هم اینجایی؟ عجب

                پاسخ

            • اوتاکو * در پاسخ به دارک نایت

              آبان 5, 1400

              من شنیده بودم سرعت فلش عادی فقط ۱۳ هزار برابر نوره اگه اینطوره گوکو موشه از نظر سرعتی

              پاسخ

              • دارک نایت در پاسخ به اوتاکو *

                آبان 5, 1400

                اوج سرعتش ۱۳ میلیون برابر نوره
                والی وست هم به طرز وحشتناکی از بری سریعتره
                برا والی وست اتم هم حساب نمیشه

                پاسخ

              • رهام در پاسخ به اوتاکو *

                آبان 5, 1400

                داش گوکوبه سرعت نیاز نداره تلپورت داره 😐😂

                پاسخ

                • دارک نایت در پاسخ به رهام

                  آبان 6, 1400

                  حاجی
                  والی وست هم هستی و جهان براش معنی نداره تازه قدرت های دکتر منهتن کبیر رو هم داره می‌تونه گوکو رو قبل از اینکه خودشو تلپورت کنه با یه اشاره تجزیه کنه و نابودش کنه

                  پاسخ

                  • دارک نایت در پاسخ به دارک نایت

                    آبان 6, 1400

                    و اینکه کوئین تسنس که یک دانای مطلق مگاورسالی سطح پایین الی متوسط هست ، در کمیک فلش فوروارد گفته والی وست سرعتش بینهایته

                    پاسخ

                  • رهام در پاسخ به دارک نایت

                    آبان 6, 1400

                    مقصد بنده حقیر سرعت بود نه قدرت

                    پاسخ

    • امیر در پاسخ به دارک نایت

      آبان 5, 1400

      در حد بیاندر حسابشون کن

      پاسخ

      • دارک نایت در پاسخ به امیر

        آبان 6, 1400

        هان؟😑

        پاسخ

      • اوتاکو * در پاسخ به امیر

        آبان 6, 1400

        تعصبت مرا کشته گوکو همت کنه از گالاکتوس و ثور قویتره یا سوپرمن فرزند سرخ نه این بیاندری که کل دنیای انیمه بجز گاد متعال و آکیرا و زنو و کامی تنچی و کریتور و ۱ یا ۲ نفر دیگه هیچکی حریفش نیست

        پاسخ

        • دارک نایت در پاسخ به اوتاکو *

          آبان 6, 1400

          نه دیگه شما هم زیاده روی میکنی
          همت کنه چه شکری میخوره؟😂😐 گالاکتوس؟ ناموسا؟ گالان جهانخور از ما قبل بیگ بنگ از گوکو در اوج بخوره؟ نابود شدم…
          محض اطلاع، گالاکتوس در حالت گرسنه فونیکس فورس (اگه خواستی توضیح بدم) رو سلاخی می‌کنه بعد گوکو؟ ناموسا؟ گالاکتوسی که مث آب خوردن یک دسته سلستیالز رو با اشاره پودر نمود از گوکو در اوج بخوره؟
          یا حضرت عباس
          ثوری هم که عرض میکنی با میولنیر بیاندر ما بعد رتکن رو خرد نمود فونیکس فورس رو ناک اوت نمود با گادبلست گالاکتوس رو ……
          خیلی اوتی حاجی

          پاسخ

          • Randall در پاسخ به دارک نایت

            آبان 10, 1400

            احسنت استاد اصلا کمیک پیدا کردم گالاکتوس نمسیس و والای همگان رو هم شکست میده جالبه نویسندش هم ایرانه اسمش عباسه

            پاسخ

          • ایران در پاسخ به دارک نایت

            آبان 10, 1400

            داش گالاکتوس معمولی تو هیچ کمیکی نتونسته سلستیال پودر کنه یه بار درگیر شد با چهارتا سلستیال معمولی که یکیو زد نه پودر کردن زد فقط،۳ تای دیگه ترکیب شدن زدنش خلاص تو هیچ کمیکی هم فینیکس رو جذب نکرده داش فقط یه بار دورمامو رو جذب کزده که قدرتا خیلی،زیاده بهش داده گالاکتوس نسخه های قدرتمند زیادی داره میتونی اونارو

            پاسخ

            • Randall در پاسخ به ایران

              آبان 10, 1400

              لطفاً رو حرف باربد حرف نزنید ایشون بزرگ جامعه کمیک هست ۱۰ ساله کمیک میخونه جتما اطلاعات محرمانه ای دارد
              هرچی باربد بگه اصلا

              پاسخ

          • ایران در پاسخ به دارک نایت

            آبان 10, 1400

            داش گالاکتوس معمولی تو هیچ کمیکی نتونسته سلستیال پودر کنه یه بار درگیر شد با چهارتا سلستیال معمولی که یکیو زد نه پودر کردن زد فقط،۳ تای دیگه ترکیب شدن زدنش خلاص تو هیچ کمیکی هم فینیکس رو جذب نکرده داش فقط یه بار دورمامو رو جذب کزده که قدرتا خیلی،زیاده بهش داده گالاکتوس نسخه های قدرتمند زیادی داره میتونی اونارو نام ببری

            پاسخ

            • دارک نایت در پاسخ به ایران

              آبان 11, 1400

              اقا خیلی خوب اشتباه کردم
              من مگه گفتم جذب کرد ؟ می‌تونه باهاش در بیفته
              بعد هم اره سلستیال رو شکست داد سلستیال عادل هم بودن
              گالاکتوس اگه اشتباه نکنم یه نسخش با اولتران ترکیب شده که خیلی قدرتمنده

              پاسخ

      • رهام در پاسخ به امیر

        آبان 6, 1400

        داش در حد بیاندر؟ 😐ودف

        پاسخ

  8. s

    آبان 1, 1400

    هیچ کاری با هیچ کدوم از کارکترای اورده شده ندارم…جز ارن!!!!ناروتو بعد از دریافت چاکرای دانای شش طریقت به کل سطحش از این رو به اون رو شد..اگه یادتون باشه شهاب سنگای مادارا رو با راسنگاناش نابود کرد…خب میتونه چن بار از اونا به ارن و تایتانای غول پیکر بزنه..یا با بمب هیولای دم دار پودرشون کنه!!!اصلا هیچ کدوم..به شکل نه دم در بیاد میخوان چیکار کنن؟!میخوان بخورنش؟!اصلا میتونن چاکرا یا به عبارتی انرژی رو بخورن؟!ناروتو تو حالت باریون مود هم که بره..تو عرض چند دقیقه بیشتر طول نمیکشه که کارشونو یکسره کنه

    پاسخ

    • اوتاکو * در پاسخ به s

      آبان 2, 1400

      حق گو بابا کوراما صدتاشونو تو هم میچپونه بعد میخوره اینا میخوان کورامارو بخورن که ۲۰۰ متره

      پاسخ

    • عباس بوعزار در پاسخ به s

      آبان 2, 1400

      وان پانچ من با یه مشت شهاب سنگو می‌تونه نابود کنه اونم فقط با یه مشت ساده

      پاسخ

      • رهام در پاسخ به عباس بوعزار

        آبان 3, 1400

        همین؟داش تو انیمه جلوی قدرتی رو با هفشت درصد پاورش گرفت که میتونست کل زمینو پودر کنه تازه این به کنار مانگا بخونی میفهمی تو مانگای سایتاما وی اس گاد سایتاما با سرعتی صدها برابر نور از یونیورس خارج میشه و در میان کشش سرعتش دووم میاره و حتی خراشم بر نمیداره و با یه مشت به راحتی کل هستی و واقعیت رو نابود می کنه

        پاسخ

    • پوکر من در پاسخ به s

      آبان 2, 1400

      این کورو سنسی هم هستش ناروتو از نور سریعتره اونوقت این کورو سنسی چی میگه یوسوکه هم اصن درحد ناروتوعه اصن ؟ هرکی این صفحه رو ساخته قطعی ناروتو هیتره

      پاسخ

      • رهام در پاسخ به پوکر من

        آبان 3, 1400

        نه این لیست در واقع اگه یادم باشه واسه سال ۲۰۱۶ بود فکر کنم و اون موقع ناروتو هنوز حتی سیکس پثم ندات 😐

        پاسخ

      • رهام در پاسخ به پوکر من

        آبان 3, 1400

        نه این لیست در واقع اگه یادم باشه واسه سال ۲۰۱۶ بود فکر کنم و اون موقع ناروتو هنوز حتی سیکس پثم نداشت 😐

        پاسخ

  9. M

    مهر 29, 1400

    کاربر ایران این چه سمیه؟
    تو گفتی ناروتو ده بار چاکراش تموم بشه یه کشور رو نمیتونه نابود کنه
    اگه بخوایم با قوانین دنیای ما این مسئله رو بگیم ناروتو می‌تونه زمینه به راحتی نابود کنه
    چرا؟
    چون اگه یه شهاب سنگ با سرعت نور بخوره به زمین زمین پودر میشه
    ناروتو سرعتش از نارو بالا تره البته اینو رهام به من گفت اگه اشتباه گفتم برین گردن رهام رو بگیریم
    حالا ناروتو قدرتش بیشتره یا یک شهاب سنگ؟
    معلومه ناروتو
    پس ناروتو می‌تونه راحت زمین رو نابود کنه
    حالا شما میگین ناروتو ده بار چاکراش تموم بشه نمیتونه یه کشور نابود کنه
    کاربر ایران مطما هستم اینو میدونستم ولی نمیدونم چرا اینو گفتی

    پاسخ

    • رهام در پاسخ به M

      مهر 29, 1400

      داش بستگی به حجم شهاب سنگ داره الان اگه یه شهاب سنگ اندازه یه خودرو بوخوره به زمین به نظرت انفجار بزرگی رخ میده؟

      پاسخ

      • M در پاسخ به رهام

        مهر 30, 1400

        با سرعت نور من حساب میکنم چون به قول خودت ناروتو از نور سریع تره

        پاسخ

      • پوکر من در پاسخ به رهام

        مهر 30, 1400

        طبق قانون e=mc2انیشتن یه سوزن باسرعت نور به زمین بخوره زمینو نابود میکنه پس اره

        پاسخ

        • M در پاسخ به پوکر من

          آبان 1, 1400

          اره مطلبشو دیدم

          پاسخ

      • دارک نایت در پاسخ به رهام

        آبان 2, 1400

        گمان میکنم زمین در مقیاس کوارکی کوانتومی نابود خواهد شد.
        همون طور که کاربر پوکرمن گفت سوزن با سرعت نور زمین رو به نابودی میکشونه
        سرعت نور هم با تقریب ۳ میلیون متر بر ثانیست.

        پاسخ

    • ایران در پاسخ به M

      مهر 30, 1400

      داش اول اینکه ناروتو تو حالت شش طریقت فقط،سرعتش از نور بیشتر بوده دومن ناروتو تو آشورا مد جلو ساسکه کل چاکراشو رو راسن شوریکن هاش گذاشت و اونورم ساسکه کل چاکراشو رو تیر ایندرا گذاست به هم دیگه خوردن کلا ۱۰ ۱۵ کیلومتر نابود شد خودتم دیدی دیگه و بعد چاکراش تموم شد حالا به نظرت این ناروتو میتونه زمینو با یه بار تخلیه چاکراش نابود کنه ؟ بعد این حمله هم ناروتو هم ساسکه چاکراشون تموم شد

      پاسخ

      • M در پاسخ به ایران

        آبان 3, 1400

        من مشتهاشو حساب میکنم در ضمن ناروتو تو حالت باریون فقط از راسنگان استفاده کرد نه چیز دیگه ای
        از کجا معلوم شاید راسن شوریکن توی حالت باریون قویتر شده باشه
        دیدی که راسنگان چقدر قوی شد

        پاسخ

        • ایران در پاسخ به M

          آبان 3, 1400

          ببین داش برای همین میگم مانگا رو بخونید من ده ماه پیش تو مانگا باریون رو دیدم و کوراما گفت تو حالت باریون نمیتونی هیچ جوتسویی بزنی چون کل چاکرا و انرژی زندگی من با چاکرای خودت روی تایجوتسو تمرکز دارن اگه بزنی باریون یک دقیقه هم دوام نمیاره و شاید حتی بمیری تو استدیو هم اومدن برای اینکه باریون رو خفن نشون بدن یه راسنگان باهاش زدن که اون فیلر بود و طبق حرفای کوراما هیچ منطقی نداشت گفتم که نمیشه تو این حالت جوتسو زد استدیو به خاطر طرفدارا خواست باریون رو خیلی قویتر نشون بده که دیگه از منطق رفت بیرون و زیاده روی کرد وگرنه اصلا اینطوری نبود یه ضربه به ایشیکی بزنه صد متر پرتش کنه نبرد برابری بود در حقیقت که ایشیکی مشت هایی خورد ولی پرتاب نشد سر آخر با دوضربه زد ناکار کرد ناروتو هم بیهوش شد خوب دیگه توضیحاتمو دادم دیگه فهمیدنش به خودت بستگی داره

          پاسخ

          • رهام در پاسخ به ایران

            آبان 3, 1400

            دقیقا همین بود تو انیمه باریونو خیلی قوی نشون دادن که ایشیکی رو حقیر کرد و حدودا دوسه دیقه در خال جنگیدن بودن ولی تو مانگا کلا چند ثانیه بود و همون چند ثانیه هم فایت برابری بود همم باریونش قویتر بود چرا چون تو چند ثانیه کاریو کرد که تو چند دقیقه ی انیمه انجام شد و درسته راسنگان زد در صورتی که کوراما گفته بود حتی یه جوتسوی کوچولو هم نمیتونی بزنی 😐

            پاسخ

            • پوکر من در پاسخ به رهام

              آبان 4, 1400

              خب اره قشنگ ناروتو رو قوی کردن ولی فعلااینو بیخیال اینو قطعا میتونیم بگیم ناروتو یه سیاره رو میتون نابود کن اون جایی که میان تو انیمه اینو یاشیکی اخرین قهرما میتونه یه شهاب سنگ که میتونه زمینو نابود کنه نابود میکنن پس ناروتو که از اونا قویتر میتونه سیاره رو نابود کنه از این جهت هم یه نگاه بکنین

              پاسخ

  10. امیر

    مهر 28, 1400

    بیا پایین بابا سرمون درد گرفت یک سریا هستن در حد فصل سه ناروتو شیپودن دیدن میان میگن ارن قویتره ناروتو با ی دست و بدون کوراما لوفیو له میکنه میدونم لایت میتونه ناروتو رو بکشه ولی ضایس اسمشو بیاری چون نه قدرتی داره هیکل هم که نداره اونایی که میگن ناروتو از سایتاما قوی تره اصلا قبول ندارم سایتاما خیلی قویتره ناروتو قدرت دانای شش طریقتو داره و میتونه کلی قدرتای دیگه هم استفاده کنه لوفی نمیتونه شکستش بده و اینکه میگی ناروتو به دور و برش وابستس در حد اینکه از اینو بخواد به بقیه وصلش کنه و از ساکورا بخواد بعضیا رو درمان کنه

    پاسخ

  11. پوکر من

    مهر 27, 1400

    بچه ها سایت مانهوا برا من بسته شده چه غلطی اید بکنم

    پاسخ

  12. 484_

    مهر 27, 1400

    درحالی که شما دارین سر اینکه کی قویه بحث میکنین من نشستم اینجا سرمو میکوبم تو دیوار چون فقط دوتا از اینارو میشناسم؛ به لطف کنکور فعلا هیچی نمیتونم ببینم

    پاسخ

    • رهام در پاسخ به 484_

      مهر 28, 1400

      😂😂😂😂ایشالا موفق باشی بالاخره میشناسیشون

      پاسخ

    • محمد جواد در پاسخ به 484_

      مهر 28, 1400

      کنکور واقعا سخته تلاشتو بکن

      پاسخ

    • پوکر من در پاسخ به 484_

      آبان 4, 1400

      تو یه روز دوساعت میتونی انیمه ببینی من خودم روزی 17ساعت درس میخونم 2ساعت انیمه میبینم بقیشم هم مایحتاج زندگیمه

      پاسخ

      • محمد جواد در پاسخ به پوکر من

        آبان 10, 1400

        من هر جور حساب میکنم هر درسی داشته باشی حتا خیلی سخت
        نمیدونم تو این 17 ساعت چیکار می‌کنی ولی 17 درس خواندن واقعا عجیبه

        پاسخ

        • Randall در پاسخ به محمد جواد

          آبان 10, 1400

          😂 حرف هر کی رو داخل مجازی رو باور نکن ۹۹ درسد دروغ میگن
          ۱۷ ساعت درس خوندن ؟!
          عالی اقا عالی
          🤡🤡

          پاسخ

        • Randall در پاسخ به محمد جواد

          آبان 10, 1400

          درصد 🙂

          پاسخ

  13. Amir

    مهر 26, 1400

    😐 😐 😐 😐 😐 بیشترشو ناروتو میخوره به یک مشت😑.اصلا درست نبودن.بعدشم این همه چرت آوردید اما گوجو رو نیووردید💔😒

    پاسخ

    • رهام در پاسخ به Amir

      مهر 28, 1400

      گوجو نمیتونه ناروتو رو بزنه داچ

      پاسخ

      • محمد جواد در پاسخ به رهام

        مهر 28, 1400

        نمیتونه درست
        اما منظورش این بود که چندتا شخصیت آوردین که از گوجو ضعیفترن ولی شما بجای گوجو اینارو آوردین

        پاسخ

    • محمد جواد در پاسخ به Amir

      مهر 28, 1400

      این سایت مال خیییلی وقت پیشه زمانی که گوجو شناخته شده نبود

      پاسخ

  14. بیاندر

    مهر 24, 1400

    درباره سایتاما تحقیق کنید تو بتل ویکی سطح قدرتش در حد نابود کردن ستارست چیزایی که کاربر رهام و ایران میگن الکیه ناروتو هم سایتاما رو میزنه

    پاسخ

    • اوتاکو * در پاسخ به بیاندر

      مهر 25, 1400

      ای تو ساکت باش که میگی پوکمون سطح دنیاش از دراگون بال بالاتره سایتاما خودشون گفتن مجموعه ای از بینهایت کهکشان و ستاره نابود کرد میشه همون یونیورس و تو مانگا سایتاما وی اس گاد اتفاق افتاد

      پاسخ

    • پوکرمن در پاسخ به بیاندر

      مهر 25, 1400

      حاجی بهت پیج مانگای سایتاما در برابر خدا رو بدم برو ببین بعد بیا این حرفو دوباره بزن ببینم میتونی بزنیhttps://manhwafa2.ir/دانلود-مانگا-saitama-vs-god-با-ترجمه-فارسی-و-لینک-م/

      پاسخ

    • رهام در پاسخ به بیاندر

      مهر 26, 1400

      ای جناب نوبی که حرف نویسندرو رد می کنی شمایی که باید بری اطلاعات جمع کنی نه من و کاربر ایرانی که از وقتی وان پانچ من اومده داریم نگاهش می کنیم

      پاسخ

    • رهام در پاسخ به بیاندر

      مهر 26, 1400

      جناپ شما باید یه سری به مانگای گاد و پبج موراتا بزنی تا نعنی اطلاعات رو بفهمی

      پاسخ

    • رهام در پاسخ به بیاندر

      مهر 26, 1400

      جناپ شما باید یه سری به مانگای گاد و پبج موراتا بزنی تا معنی اطلاعات رو بفهمی

      پاسخ

    • ایران در پاسخ به بیاندر

      مهر 28, 1400

      داش من چرا خودتو به اون راه میزنی صدبار گفتم مانگای سایتاما vs گاد رو بخونین تا خودتون بفهمین حرفای الکیم نزن هرکسی همون انیمه وان پانچ رو دیده باشه میدونه ناروتو تو هیچ حالتی شانسی در برابر سایتاما نداره حالا اگه تعصب دارید دیگه من نمیدونم چی بگم بالای یه ساله دارم بحث میکنم دوباره یکی میاد میگه نه ناروتو همه اینارو میزنه به جا این کمی کامنت هارو بخونین متوجه بشین

      پاسخ

  15. رهام

    مهر 24, 1400

    جناپ ace درسته گوکو از ناروتو و لوفی باهم هم به راحتی قوی تره ولی لوفی از ناروتو قوی تر نیست شاید با دنده پنج زورش بچربه که جلو ناروتو وایسه و باهاش مساوی کنه ولی به هیچ عنوان نمیتونه فعلا قوی تر ازش بشه باریون مود میتونه به راحتی با هر ضربه ای که حتی خود لوفی به ناروتو می زنه به ناروتو وقت بیشتری بده و مقدار بیشتری از زندگی لوفی رو ازش بگیره حتی اگه لوفی به خود ناروتو ضربه بزنه از عمر خودش کم ویه و ضعیف تر میشه ولی هر چی بیشتر به ناروتو ضربه بزنه ناروتو میتونه وقت بیشتری تو باریون مود بمونه و لوفی رو راحت تر از پا در بیاره

    پاسخ

  16. حمید

    مهر 24, 1400

    مانگا بوروتو جدید نیومد؟
    منظورم بوروتو بزرگ سالیش هستش؟

    پاسخ

    • رهام در پاسخ به حمید

      مهر 26, 1400

      داش مانگا بوروتو هنوز سری اولش حتی تمومم نشده چحوری بزرگیاش بیاد؟

      پاسخ

  17. LOFI🏴‍☠️

    مهر 24, 1400

    اینا شخصیت خیالی هستم نویسنده قوی و ضعیف رو مشخص میکنه اینا هم حرف من نیستن حرفهای سازنده شخصیت های خیالی مارول استن لی هستن

    پاسخ

  18. عرفان

    مهر 22, 1400

    بخشید ولی ناراتو قویتره حالت باریون داره خیلی خیلی خیلی قوی شده باید الان خیلی قویه حتا از لوفی و گوکو و سایتاما و بان

    پاسخ

    • ایران در پاسخ به عرفان

      مهر 22, 1400

      ببین داشم باریون یک دفعه بود رفت از ایشیکیم شکست خورد بعد سایتاما مشت های سنگین تری میزنه یا باریون ؟ گوکو که سیارات رو نابود کرد وقتی نامیرا باشی آیا باریون که ۵ دقیقه مبارزه میکنه کاری میتونه انجام بده بیاید متعصب نباشید خواهشا دراگون بالم ببینید تا بفهمین قدرت یعنی چی

      پاسخ

    • رهام در پاسخ به عرفان

      مهر 22, 1400

      بان که اره با اون ماری ندارم
      ولی
      ناروتو هیچ حرفی جلوی گوکو و سایتاما نمی تونه بزنه تو مشتای باریونو با مشتای جهان لرزون گوکو و مشتای ویرانگر جهانی سایتاما مقایسه می کنی؟

      پاسخ

  19. اورکی

    مهر 20, 1400

    چرا میگین ناروتو ضعیفه؟
    لیست کاملا درست
    1.ناروتو
    ۲.ایچیگو
    3.گوکو
    ۴.زنو
    ۵.اوروچیمارو
    ۶.جیرایا
    ۷.کاکاشی
    ۸.ایشیکی
    ۹.دانای شش تریقت
    10.لوفی
    اینا قویترین شخصیت های انیمه ای هستن و ناروتو با پلک زدن می‌تونه جهانو نابود کنه
    گوکو حال نمیتونه یا روستا رو هم نابود کنه🤣🤣
    اونایی که ناروتو ندیدن نظر ندن

    پاسخ

    • یک نفر در پاسخ به اورکی

      مهر 21, 1400

      دوست عزیز، من علاوه بر ناروتو بوروتو هم دیدم، پس بگذار در جوابت فقط یک جمله بنویسم:
      اونایی که ناروتو سهله، هیچ انیمه ای ندیدن، کلا نظر ندن. با تشکر.

      پاسخ

    • دازای در پاسخ به اورکی

      مهر 21, 1400

      😌🤭😄😂🤣🤢🤮🤯

      پاسخ

    • اوتاکو⁦✌️⁩ در پاسخ به اورکی

      مهر 21, 1400

      آره آره دلفینا هم پرواز میکنن فقط چرا ساکورا نیست؟؟

      پاسخ

    • اوتاکو * در پاسخ به اورکی

      مهر 21, 1400

      چون موب یدونه بهش بزنه میره منظومه اون وری الان با باریون بازم زورش به اون نمیرسه بعد گوکو سوم باشه ؟تازه سایتاما کو پسرک منو نخندون تو گوکو دراگون بال رو داری با این مقایسه میکنی تو دراگون بال سوپر یونیورس یونیورس میخوره میره جلو

      پاسخ

    • اوتاکو * در پاسخ به اورکی

      مهر 21, 1400

      ناروتو فن متعصبی آخه جیرایا یا کاکاشی حرفی نمیتننن بزنن یا اصلا چرا دانای شش طریقت از یه مشت بچه پر رو که درست از چاکرای اون استفاده نمیکنن ضعیف تره ؟

      پاسخ

    • ایران در پاسخ به اورکی

      مهر 21, 1400

      اخه غیر ناروتو چی دیدی تو کسی که تدیده نظر نده بهتره ناروتو اول 😄😄😄 دنیا نابود کرد کجا تونستهدیه سیاره بترکونه که کارشربه دنیا کشیده ؟ واقعا چرا نظر میدی تو زنو رو گذاشتهدپشت ناروتو در حالی که کل شخصیت های ناروتو رو تو دو ثانیه پاک میکنه بعدم اومده گوکو رو از،زنو بالاتر گذاشته باو دراگون بال ۵۰ تا شخصیت داره که از کل شخصیتای ناروتو قویتر وقتی چیزی ندیدی چرا نظر نمیدی یاد اونایی افتادم که میگفتن لیوای قویترین شخصیت انیمه ایی چون فقط اتک دیده بودن 😃😃😃

      پاسخ

    • mamad در پاسخ به اورکی

      مهر 21, 1400

      من دراگون بال ندیدم میدونم گوکو ناروتو رو میزنه تا حالا کسی اینقدر تعصبی ندیده بودم چرا نود درصد لیست از ناروتو هستش

      پاسخ

    • mamad در پاسخ به اورکی

      مهر 21, 1400

      یک سوال گوکو حالتی داره که حقیقت رو تغییر بده

      پاسخ

    • رهام در پاسخ به اورکی

      مهر 21, 1400

      عجب سمییییییی 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣چجوری حساب کردی که کاکاشی از اشبکی قوی تر شد و زنو از از ناروتو و گوکو ضعیف تره 😐🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣یا داری مسخره می کنی یام واقعا میگی که در این صورت واقعا متاسفم برات

      پاسخ

      • محمد جواد در پاسخ به رهام

        مهر 25, 1400

        این اورکی منم این کامنت رو من گذاشتم فقط می خواستم بنویسم که ببینم بقیه نظرشون چیه و ببینم چه فحش های میدن🤣🤣
        یکم فکر کنید احمق ترین آدم دنیا هم نمیاد همچین کامنت در مورد قدرت شخصیت ها بزاره

        پاسخ

        • رهام در پاسخ به محمد جواد

          مهر 26, 1400

          حاجی منم یبار همین کارو کردم 😂😂😂😂😂

          پاسخ

    • عباس بوعزار در پاسخ به اورکی

      مهر 24, 1400

      لایت از همه قوی تره حرف نزنید دیگه

      پاسخ

      • رهام در پاسخ به عباس بوعزار

        مهر 24, 1400

        کی گفته؟لایت با دفترچه ساده حتی قادر نیست سایتامازو بمشه باید دفترچه ژلایی داشته باشه که اونم فن میده

        پاسخ

        • محمد جواد در پاسخ به رهام

          مهر 26, 1400

          اینا چیه میگین
          لازم نیست لایت رو کسی بکشه چون خودش مرده
          و چون مرده دیگه حساب نمیشه

          پاسخ

    • پوکرمن در پاسخ به اورکی

      مهر 25, 1400

      چی میگی دراگون بال زد رو دیدی تازه زنو خیلی از گوکو قویتره

      پاسخ

    • Reza در پاسخ به اورکی

      مهر 26, 1400

      کل دنیای ناروتو نمتونن ی بیاکویا کوچکی رو شکست بدن
      1 گوکو
      2 ایچیگو
      3 یوها باخ
      4 ایزن
      5وان پالنچ من
      6یاماماتو
      7 لوفی
      8 جین موری
      و…
      ناروتو کل دنیاش شاید بتونه جلوی یاماماتو فقط دوم بیاره ولی بقیه رو نمتونن

      پاسخ

      • اوتاکو * در پاسخ به Reza

        آبان 2, 1400

        جناب موری ؟ خیلی قویه ولی ناروتو میخورتش بدون کوراما تو یه نبرد سخت شکستش میده ناروتو خیلی باتجربستا تازه اینم گویم که سایتاما از گوکوهم تو مانگا قویتر شده و ناروتو میتونه با تکنیک دانا شینیگامی هارو ببینه و بزنه پس افرادی که خیلی قوین مثل ایشیکی بیاکویا کوچیکی رو شکست میدن

        پاسخ

      • رهام در پاسخ به Reza

        آبان 2, 1400

        مطالب طنز جدید؟ناروتو کل دنیاش بیاکویارو نمیتونن بزنن؟گنده ی بلیچ که همون ایچیگوشون باشه به زور شاید ناروتو رو بزنه
        سایتاما از گوکو قویتره
        بعدم چجوری حساب کردی که ایچیگو از سایتاما قوی تر شد؟ایچیگو اصلا تا حالا یه سیاررو نابود کرده؟سایتاما هستیرو نابود کرد و واقعیت رو از بین برد بعد الان پایین تر از ایچیگوعه؟ایچیگو حتی اگه شینیگامی هم باشه ناروتو میتونه ببینتش و به راحتی حیاط رو از بدنش بیرون بکشه

        پاسخ

        • پوکر من در پاسخ به رهام

          آبان 12, 1400

          خود ایچیگو هم نمیتونه بزنه قوی ترین فنش توان یک ضرب رو فقط داره که اونهم نمیتونه هرکسی رو بکشه چون ایزن رو نتونست پس ناروتو رو هم نمیتونه ناروتو هم قدرت ترمیمش بالاست پس بعد حملش هم سریع درمان میشه بعدش یه ناروتوعه ویه ایچیگو که هیچ قدرتی نداره

          پاسخ

    • ناشناس در پاسخ به اورکی

      مهر 29, 1400

      اممم فقط خواستم بگم الان ناروتو کوراما رو نداره و دیگه توی این لیست نیست.
      همین🙂
      ناروتو الان ضعیفه و چاکرای سابق رو نداره پس به راحتی شکست میخوره(اگه بوروتو رو ندیدی ریپلی نزن الکی)

      پاسخ

  20. محمد جواد

    مهر 11, 1400

    کی اون موقع که کوراما داشت می‌رفت و آهنگ پخش شد گریه کرد؟
    فقط می خوام بدونم کی مثل من گریه کرد
    واقعا قم انگیز بود🥺😭

    پاسخ

    • M در پاسخ به محمد جواد

      مهر 12, 1400

      اولین بار که دیدم گریم گرفت ولی دفعه های بعدی نه
      فکر کنم چون میدونستم چی میشه گریم نمیومد البته فکر کنم

      پاسخ

    • رهام در پاسخ به محمد جواد

      مهر 12, 1400

      متاسفانه چون تو مانگا خونده بودم همچین ناراحت نشدم

      پاسخ

      • رهام در پاسخ به رهام

        مهر 12, 1400

        اما بازهم خیلی تاثیر گذار بود الان که تو انیمه دیدم اتفاقا براش گریه هم کردن 😐فکر نمی کردم مرگش مثل اوبیتو ناراحتم کنه ولی از اونم بیشتر ناراحتم کرد مخصوصا اون اندینگ اخرش خیلی قشنگ بود

        پاسخ

        • محمد جواد در پاسخ به رهام

          مهر 13, 1400

          اندکی آخرش اصل کاری بود
          همون ناراحت کننده کرد
          تا حالا واسه هیچی گریه نکردم به جز این قسمت اشکم ریخت
          ولی آخرش بوروتو خر مزاحم ناراحتیم شد🤬🤬

          پاسخ

    • اریا در پاسخ به محمد جواد

      مهر 12, 1400

      من مثل سگ زوزه میکشیدمممم😭😭😭😭😭😭

      پاسخ

    • اوتاکو * در پاسخ به محمد جواد

      مهر 13, 1400

      من داشتم یه کامنت مینوشتم اون موقع که مرد کوراما بعد نوشتم نمیشه برگشت به گذشته ؟ بعد گفتم ساسکه هم رینگان نداره گریم گرفت دیگه

      پاسخ

      • پوکرمن در پاسخ به اوتاکو *

        مهر 16, 1400

        من جر خوردم از گریه

        پاسخ

      • علی در پاسخ به اوتاکو *

        مهر 16, 1400

        خو الان چی شد
        کیوبی دوباره احیا نمیشه؟

        پاسخ

        • پوکرمن در پاسخ به علی

          مهر 16, 1400

          اینا بیجو هستن اشکالی از چاکرا هستن تا اون حد که میدونم اگه وقتی جینچوریکی میمیره بیجو استخراج نشده باشه اونم میمیره ولی بعدش احیا میشن پس میشه اینجوری گفت که شاید احیا بشه البته امیدوارم اگه این کیشیموتو سادیسمی بازی در نیاره احتمالا احیا میشه

          پاسخ

          • رهام در پاسخ به پوکرمن

            مهر 17, 1400

            دا بیجو قابل احیا نی تو چجوری می خوای چاکرارو احیا کنی؟
            تنها راه برگردوندن کوراما تقسیم کردن جیوبی ایشیکیه که با اون راه هم همون کوراما برنمیگرده و تازه به این هم شک دارم چون با این قسمتی که براشون درست کردن بعیده

            پاسخ

            • پوکرمن در پاسخ به رهام

              مهر 18, 1400

              حاجی یادت نمیاد وقتی رایکاگه میخواست باناروتو مبارزه کنه چی گفت گفت اگه ناروتو رو بکشم تا زمان احیای کیوبی اکاتتسکی مجبوره نبردش رو عقب بندازه خب وقتی یه بیجو توبدن جینچوریکی باشه جینچوریکی بمیره بیجو هم میمیره دیگه خوب یعنی بیجو ها احیا میشن دیگه پس میشه گفت شاید دوباره زنده شه البته امیدوارم

              پاسخ

              • اوتاکو * در پاسخ به پوکرمن

                مهر 18, 1400

                انن واسه وقتیه که جینچیوریکی میمیره و حاملش از بنی میره و خودش هم نابود میشه ولی احیا میشه نه اینکه کل انرژی زندگی و چاکراش از بین بره و تو دنیا نباشه تنها راه واسه افراد این بود که با رینگان احیا شن ولی نه رینگان داریم نه جسد کورامارو تا روحش از اون دنیا با فن احیای رینه برگردوننش

                پاسخ

                • پوکرمن در پاسخ به اوتاکو *

                  مهر 25, 1400

                  اینو نمیدونم اما کیشیموتو گفته قراره ناروتو از اینم قویتر بشه بدون کوروما هم ف نکنم بتونه از اینم قوی بشه پس باید یجوری احیاش کنه

                  پاسخ

                  • رهام در پاسخ به پوکرمن

                    مهر 26, 1400

                    من که گفتم تنها راه از نظر من همینه که جیوبی رو تقسیم کنن اما واقعا نمیدونم مانگاما چیکار می کنه چون هر کاری از دستشون بر میاد

                    پاسخ

          • شایان در پاسخ به پوکرمن

            مهر 20, 1400

            به نظر من احیا نمیشه چون که اگه احیا بشه قدرت ساسکه زیر سوال می‌ره چون تنها کسی که می‌توانست ناروتو رو شکست بده ساسکه بود الان که ساسکه رینگان ندارم ناروتو هم کیوبی الان بازم نیروشون اندازه همه پس برا همین دیگه نیروشون برای همیشه به نظرم همین میمونه

            پاسخ

            • پوکرمن در پاسخ به شایان

              مهر 25, 1400

              داش ناروتو تو حالت باریون از اون پیشی گرفت پس میشه کلا نظر تورو رد کرد

              پاسخ

              • haaa در پاسخ به پوکرمن

                آبان 8, 1400

                ناروتو قدرت هاش خیلی فرا طبیعی بود و خیلی بیشتر از اینا قدرت داره انیمه ناروتو رو ندیدی از خودد نساز

                پاسخ

                • پوکر من در پاسخ به haaa

                  آبان 9, 1400

                  چی میگی الکی از خودت

                  پاسخ

              • haaa در پاسخ به پوکرمن

                آبان 8, 1400

                بوروتو مسخرس ولی حالا که ناروتو روباهش رو از دست داده ساسکه قویتره. از بوروتو بدم میاد🥴

                پاسخ

                • رهام در پاسخ به haaa

                  آبان 8, 1400

                  داش کوراما تامین کنندهی چاکرای سیح برای ناروتو بود و همین الانم ناروتو حالت سیج رو دره ولی چاکرای اون موقع رو نداره 😐بعدم ساسکه کلا یه مانگیکیو داره که یعنی نه اماتراسو دره نه سوسانو

                  پاسخ

                  • اوتاکو * در پاسخ به رهام

                    آبان 9, 1400

                    آماتراسو که داره ولی سوسانو نه چون کلا تک چشمه نه اینکه رینگان مانگکیو بشه

                    پاسخ

                • پوکر من در پاسخ به haaa

                  آبان 9, 1400

                  ساسکه هم رینگانو از دت داد سوسانو هم دیگه نمیتونه بزنه

                  پاسخ

                  • ایران در پاسخ به پوکر من

                    آبان 9, 1400

                    چرا دروغ میگین تو شیپودونم گفتن که فقط یک بار نیازه مانگکیو رو تو هردو چشم فعال کنید بعد اگه یه چشمم از دست بدید باز میتونین سوسانو بزنین الان ساسکه میتونه بزنه طبق منطق شیپودون ولی زیاد نمیتونه نگه و به احتمال زیاد پرفکت سوسانو نمیتونه بزنه اگه حرفمو باور نمیکنین برید دیتابوک های ناروتو شیپودون رو بخدنید که توسط خود کیشیموتو نویسنده یا مانگاکای ناروتو نوشته شدن

                    پاسخ

                    • پوکر من در پاسخ به ایران

                      آبان 12, 1400

                      منظورم همون پرفکت سوسانوعه تازه اوبیتو هم نمیتونست بزنه با یه چشم پس باید خیلی برای ساسکه هم سخت باشه

                      پاسخ

    • ن در پاسخ به محمد جواد

      مهر 18, 1400

      قم انگيز😂🤝

      پاسخ