معرفی 20 شخصیت قدرتمند انیمه‌ها که از “ناروتو” قوی‌تر هستند

“ناروتو اوزوماکی” یکی از شناخته‌شده‌ترین شخصیت‌های دنیای انیمه است که ظاهر خاص، تبدیل شدن از یک گوشه‌گیر به یک قهرمان، و قدرت‌های خداگونه، او را به شخصیت محبوب طرفداران انیمه و خیل تماشاگران، تبدیل کرده است. گرچه با قسمت آخر انیمه “ناروتو” (Naruto) داستان او ظاهراً به پایان رسید، اما با حضور در “باروتو: ناروتو نسل‌های بعدی” (Boruto: Naruto Next Generations) در راهنمایی پسرش باروتو در ماجراجویی نینجایی، دوباره خودش را اثبات کرد.

بی‌شک ناروتو شخصیتی محبوب و انگیزه بخش است، اما شخصیت‌هایی قوی‌تر از این شخصیت انیمه نینجا هم وجود دارند. او شاید یکی از قوی‌ترین شخصیت‌های دنیای خود باشد، اما شخصیت‌های دیگری هم هستند که نوع قدرتشان متفاوت است. در حقیقت آن‌ها می‌توانند به راحتی او را شکست دهند.

پدر باروتو پس از ساعت‌ها تمرین یک قدرت بی رقیب است که توانسته قدرت نینجای دمون فاکس و مردی که نینجوتسو را اختراع کرد را به دست آورد. با این وجود این بیست شخصیت مهارت‌ها و قدرت‌های خیلی بیشتری دارند که که از توانایی ناروتو خارج است. درحالی که رویارویی میان ناروتو و هرکدام از این شخصیت‌ها دیدنی خواهد بود، اما تصور پیروزی او در مقابل این شخصیت‌ها دشوار است. در اینجا 20 شخصیت قدرتمند انیمه‌ها که از ناروتو قوی‌تر هستند را به شما معرفی می‌کنیم. با پروشات همراه باشید.


20. سایتاما (وان پانچ من – One Punch Man)

سایتاما، شخصیت اصلی “وان پانچ من” با یک حرکت می‌تواند هر دشمنی را شکست دهد. گرچه این توانایی بهترین صحنه‌های اکشن را خلق می‌کند اما سایتاما را به موجود ترسناکی بدل می‌کند.

او پس از سه سال تمرین به قوی‌ترین قهرمان تبدیل شده و وقتی متوجه می‌شود که برای دستیابی به این توانایی چه مسیری را طی کرده، دیر می‌شود. گرچه زندگی او مانند زندگی ناروتو پربار نیست، اما به راحتی می‌تواند او را شکست دهد زیرا قدرتش هم بی‌رقیب بوده و هم دلیل غم و تنهایی اوست.

همچنین بخوانید: رتبه بندی برترین قسمت های انیمه وان پانچ من (One Punch Man)


19. سان گوکو (دراگون بال زد – Dragon Ball Z)

گوکو در همه شرایط نمی‌تواند ناروتو را شکست دهد اما پس از رستاخیز دوم در Majin Buu می‌تواند به راحتی ناروتو را شکست دهد. گوکو پس از تبدیل شدن به سوپر سایان سه، چنان قدرتی دارد که می‌تواند کل زمین را نابود کند. هیچ شخصیتی در ناروتو نمی‌تواند به چنان قدرتی دست پیدا کند، چه برسد به شخصیت اصلی. مسلماً، چنین قدرتی در نبرد تن به تن مفید نیست، اما وقتی گوکو سرعت و قدرت تبدیل شوندگی به سوپر سایان و الترا اینستینکت را داراست، به یک قدرت بی رقیب بدل می‌شود. سان کوگو، پدر انیمه شونن، از ناروتو و بسیاری از قهرمان‌های جدید بهتر است.


18. مانکی دی.لوفی (وان پیس – One Piece)

مانکی دی.لوفی، قهرمان سریال جذاب و تاثیرگذار “وان پیس” به راحتی می‌تواند نینجای بلوند را شکست دهد. درحالی که ناراتو می‌تواند شورش بزرگی به پا کند، اما برای انجام تکنیک‌هایش به قدرت شخصیت‌های دیگر وابسته است.

تمام حمله‌های لوفی، پس از تبدیل شدنش به خاطر میوه گام گام، از بدنش سرچشمه گرفته، درحالی که ناروتو برای شکست دشمنان به دمون فاکس و شخصیت‌های قدرتمند دیگر نیاز دارد. در نبردی تن به تن و بدون وجود قدرت‌های بیرونی، لوفی بعد از یک تلاش طولانی و سرگرم کننده پیروز می‌شود.


17. آیزاک نترو (هانتر × هانتر – Hunter X Hunter)

آیزاک نترو، رئیس سابق انجمن هانتر، بعد از نبرد طوفانی با شاه مروئم، جانش را از دست داد. درحالی که ناروتوی معمولی از آیزاک معمولی قویتر است، ما آیزاک یک استثناست و می‌تواند ناروتو را شکست دهد.

درحالی که ناروتو می‌تواند دمون فاکس را با خود همراه کند، مروئممی تواند با حملات مختلف کاراته دشمنش را شکست دهد. آیزاک از ناروتو باهوش‌تر و زرنگ‌تر است. چون در یک ماجراجویی که می‌توانست به قیمت جانش تمام شود، ده سال تمرین کرده تا بتواند فوراً ده هزار مشت بزند.


16. بان (هفت گناه کبیره – Seven Deadly Sins)

آیا ناروتو می‌توانست هر شخصیت دیگر در دنیای خودش را شکست دهد؟ قطعاً، اما بهرحال او جاودانه نیست. درحالی که گناه طمع، یا بان، پس از نوشیدن جام جاوادنگی که در جنگل فری کینگ یافته، عمر جاوادنه دارد. او در “هفت گناه کبیره” از هر حادثه‌ای جان سالم به در برده، و با ادامه سریال هرلحظه امکان مرگش وجود دارد اما دوباره زنده می‌شود.

گرچه شاید بان نتواند آسیب خاصی به ناروتو وارد کند، اما خودش می‌تواند هر آسیبی را تحمل کرده و خود را اتیام دهد. بنابراین هر نبردی میان بان و ناروتو به پیروزی بان منجر می‌شود.

همچنین بخوانید: رتبه بندی برترین قسمت های انیمه هفت گناه کبیره (Nanatsu no Taizai)


15. مآب (مآب سایکو 100 – Mob Psycho 100)

کاگیاما شیگو یا همان مآب، پس از آشنایی با جماعتی قدرت‌های دورجنبی یافته که نیروی تمام بلایای طبیعی را یکجا داراست. زمانی که مآب کنترل خود را از دست بدهد یا بیهوش شود، قدرت‌های روانی‌اش غیرقابل توقف خواهند شد.

شاید ناروتو از لحاظ جسمی از مآب قوی‌تر بوده و قدرت‌های بیشتری داشته باشد، اما هیچ سلاح و قدرتی نمی‌تواند در مقابل سلاح‌های ناپدید و روانی مآب از ناروتو محافظت کند. این دو شخصیت آنقدر بیخیال هستند که هرگز به جان هم نمی‌افتند. ناروتو هرگز با دشمنی مانند مآب نجنگیده و نمی‌تواند در مقابل نیروهای دورجنبی او مقاومت کند.


14. جوتارو کوجو (ماجراجویی عجیب جوجو – JoJo’s Bizarre Adventure)

جوتارو کوجو، سومین شخصیت مهم انیمه بلند “ماجراجویی عجیب جوجو” با استفاده از توانایی مقاومت ستاره پلاتینی، به آسانی می‌تواند ناروتو را شکست دهد. در این انیمه، این توانایی مربوط به روح بوده و توانایی انجام فعالیت‌های ماورایی را به یک فرد می‌دهد.

این توانایی به او این امکان را می‌دهد تا برای چند ثانیه زمان را متوقف کرده و در زمان متوقف شده و بعد از آن مشت‌های مرگ آور وارد کند. ناروتو نمی‌تواند در مقابل دشمنی که زمان را متوقف می‌کند مقاومت نماید و با هر حرکت او جوتارو حرکتی وارد می‌کند. جوتارو کوجو، یکی از سرسخت‌ترین شخصیت‌های انیمه است که در هر مبارزه می‌تواند ناروتوی نینجا را شکست دهد.


13. لایت یاگامی (دفتر مرگ – Death Note)

اگر ناروتو هم قدرت‌های پیچیده‌ای داشت شاید لایت یاگامی زنده نمی‌ماند. با این حال، این قاتل سریالی احتمالاً هرگز اجازه نمی‌داد رویارویی‌شان مرگبار شده و پیش از آنکه دیر شود از شر ناروتو خلاص می‌شد.

لایت که کیرا هم نام دارد، با استفاده از قدرت دفتر مرگ از شر هرکس که به نظرش ارزش زنده ماندن را ندارد، خلاص می‌شود. تنها کاری که او برای پایان دادن به زندگی یک نفر انجام می‌دهد، نوشتن نامش در دفتر مرگ و تجسم کردن صورت اوست. اگر می‌دانست ناروتو به سراغش می‌آید از قبل نامش را در دفتر نوشته و از شرش خلاص می‌شد. البته ناروتو هم از اینکه بقیه اسمش را ببرند یا به چهره‌اش فکر کنند خوشش می‌آید.


12. آلوکارد (هلسینگ نهایی – Hellsing Ultimate)

در مبارزه میان خون آشام ها و نینجاها، همیشه خون آشام ها خیالشان راحت است و اینبار هم همینطور است. آلوکارد که دراکولا هم نام دارد، در آغاز انیمه یک خون آشام جاودانه است، اما در پایان، می‌تواند در یک چشم بهم زدن ظاهر و ناپدید شود.

به علاوه او ارتشی از موجودات اهریمنی دارد که می‌توانند به جای او مبارزه کنند. با وجود قدرت‌های خون آشامی او و تمایلش به سلاح‌های آتشین، که البته ناروتو هیچ تصوری از آنها ندارد چون در زمان او وجود نداشتند، آلوکارد به راحتی می‌توانست نینجای نارنجی را شکست داده یا حتی قورت بدهد.

همچنین بخوانید: معرفی 12 فیلم جذاب و دیدنی شبیه ون هلسینگ (Van Helsing)


11. تتسو شیما (آکیرا – Akira)

تتسو شیما یک روانی با قدرت‌های بی‌رقیب است که می‌تواند کل جهان انیمه “آکیرا” را نابود کند. پس از اینکه در تصادف با موتورسیکلت نزدیک است جانش را از دست بدهد، درحالی بهوش می‌آید که نیروهایش بیشتر شده و می‌خواهد از دنیایی که برای یتیمی مانند او جایی ندارد، انتقام بگیرد.

درحالی که ناروتو از هرجهت قدرتمند است، تتسو در پایان فیلم آنقدر قوی است که می‌تواند با قدرت‌های روانی غیرقابل کنترلش کل جهان را نابود کرده و از نو بسازد. توانایی‌های تتسو در میدان نبرد او را بی رقیب کرده و ناروتو در مقابل این مرد جوان هیچ شانسی نخواهد داشت.

همچنین بخوانید: 10 فیلم برتر آکیرا کوروساوا که باید تماشا کنید


10. کربی (کربی: به موقع در یا – Kirby: Right Back At Ya)

درحالی که کربی بیشتر به خاطر بازی‌های ویدیویی‌اش شهرت دارد، در انیمه اختصاصی خود به نام “کربی: به موقع در یا” حضور خواهد داشت. این حباب صورتی رنگ محبوب در این انیمه در مقابل تهدیدهای مختلف از دریم‌لند محافظت کرده و قدرت‌های بسیاری را به نمایش می‌گذارد. کربی در این انیمه آنقدر قوی است که می‌تواند با قدرتش دشمن خود را به سمت خورشید فرستاده و بعد او را کباب شده تحویل بگیرد.

اگر قدرت او در بازی‌های ویدیویی را نیز درنظر بگیریم، او می‌تواند هیولاها را از بین برده و در آخرالزمانی که کسی باقی نمانده زنده بماند. عده کمی می‌توانند در برابر این حباب صورتی زنده بمانند و مسلماً ناروتو یکی از آنها نیست.


9. گاتس (برسک – Guts)

گاتس شمشیرباز شاید از لحاظ جسمی از ناروتو ضعیفتر باشد، اما از لحاظ عاطفی قوی‌تر است. در این فانتزی تاریک، گاتس توانسته هر اتفاق بدی را پشت سر بگذارد و زندگی‌اش را برای از میان برداشتن اشرار که وحشت ایجاد کرده‌اند، قربانی کند.

او پس از خیانت بهترین دوستش گریفیث، هنوز در حال التیام دردهای خود است، درحالی که نارتو به تدریج ارزش خود را پیدا می‌کند. گاتس از لحاظ عاطفی از هر لحاظ از ناروتو قوی‌تر است، و با شمشیر اژدهکش خود و دست مصنوعی‌اش می‌تواند هر نینجایی را شکست دهد.


8. ارن ییگر (حمله به تایتان – Attack On Titan)

آیا ارن ییگر از “حمله به تایتان” که می‌تواند خود را به یک تایتان 15 متری تبدیل کند، می‌تواند ناروتو را شکست دهد؟ قطعاً نه. ناروتو به راحتی می‌تواند فردی با توانایی تغییر چهره و مشت‌های سریع را شکست دهد. اما خوب این تنها قدرت ارن نیست.

کمی بعد در سریال، ارن متوجه می‌شود که می‌تواند تمام تایتان‌ها را تحت سلطه خود دربیاورد. درحالی که ناروتو می‌تواند به راحتی یک تایتان 15 متری را شکست دهد، اما نمی‌تواند در مقابل ارتش آنها ایستادگی کند. مخصوصاً زمانی که همه آنها 50 متری باشند. شاید ارن در مبارزه برابر پیروز نشود، اما در کنار ارتش تایتان‌ها پیروز است.


7. یامی یوگی (یو-گی-او – Yu-Gi-Oh)

یامی یوگی، پادشاه بازی‌ها، در هر تقابل فیزیکی می‌تواند ناروتو را شکست دهد. چقدر پیش می‌آید که مردم در انیمه با مشت مبارزه کنند؟ مسلماً احتمالش از بازی‌های دیگر کمتر است. یامی یوگی در بازی پوکر، شوگی و هر بازی دیگری که در دنیای ناروتو و هرجای دیگر باید ناروتو را شکست می‌دهد.

گرچه در دنیای ناروتو توانایی‌های یامی تاثیرگذاری کمتری دارند زیرا در این دنیا کارت بازی‌های کودکان کم‌اهمیت‌تر هستند، اما نمی‌توان انکار کرد که در بازی‌ها یوگی از ناروتو قوی‌تر است.

همچنین بخوانید: ۶ انیمه سینمایی جذاب و دیدنی از ۶ سال اخیر که حتما باید تماشا کنید


6. کوروسنسی (آنساتسو کیوشیتسو – Assassination Classroom)

ناروتو شخصیت قدرتمندی است که الهام بخش بسیاری بود، اما به اندازه هشت پای زردرنگی که به جوانان آموزش می‌دهد قوی نیست. با اشتباه شدن یک آزمایش علمی، کوروسنسی سرعت نامحدود و قدرت مرگبار یافته اما ظاهرش را از دست داده است.

او از اسلحه سریع‌تر بوده و آنقدر قوی است که می‌تواند ماه را ویران کند و شرط بسته که اگر دانش آموزان یک دبیرستان در عرض یک سال تحصیلی او را از بین نبرند همان بلا را سر زمین بیاورد. او چه در مبارزه یا در الهام بخشیدن به دیگران، همیشه پیشرو است.


5. ایچیگو کوروساکی (بلیچ – Bleach)

درحالی که ناروتو از “بلیچ” داستان منسجم‌تر و پرمعناتری داشته باشد، ایچیگو، قهرمان “بلیچ” می‌تواند در مبارزه ناروتو را شکست دهد. او پس از بیدار کردن قدرت‌های جدید، می‌تواند حتی خدایان را شکست دهد.

ناروتو در پایان انیمه‌ها به کمک ساسوکه و پس از یک نبرد تنها یک خدا یا بیگانه را از بین می‌برد. درحالی که در سریال “ناروتو” تمام سری‌ها تقریباً شبیه بودند اما “بلیچ” در قسمت‌های آخر بر قدرت ایچیگو افزود و مسلماً در نبرد او و ناروتو، ناروتو پیروز می‌شود.


4. کنشیرو (مشت ستاره شمالی – Fist Of The North Star)

یکی از اصلی‌ترین قهرمان‌های انیمه‌های شونن، و شخصیتی شبیه مکس دیوانه با قدرت‌های کونگ فو، که می‌تواند ناروتو را شکست دهد. او استاد هنر رزمی هوکوتو شینکن بوده و با ایجاد فشار و انرژی در بدن دشمن می‌تواند سرش را منفجر کند.

او نمی‌تواند حملات پرانرژی ناروتو را انجام دهد اما با یک ضربه خوب می‌تواند پیروز شود. ناروتو محتاط‌ترین مبارز نیست، بنابراین احتمالش وجود دارد که ناروتو در مقابل کنشیرو تسلیم شود چون او با یک ضربه مرگبار می‌تواند به پیروزی برسد.


3. یوسوکه اورامشی (یو یو هاکوشو – Yu Yu Hakusho)

کارآگاه یوسوکه اورامشی یکی از بهترین قهرمان‌های انیمه شونن و ستاره یکی از بهترین انیمه‌های شونن یعنی “یو یو هاکوشو” است. یوسوکه دوران کودکی سختش را پشت سر گذاشته و قبول می‌کند که ارزش عشق‌ورزی دیگران را دارد، همچنین به خاطر حملات مرگبارش قدرتمند می‌شود.

سلاح مرگبارش و قدرت تغییر چهره به او اجازه می‌دهد تا با هر دشمنی مبارزه کند. می‌توان گفت یوسوکه الهام بخش بسیاری از قهرمان‌های انیمه‌های شونن بود، گرچه تعداد کمی توانستند به عمق و جایگاه او برسند. نه تنها یوسوکه از ناروتو قوی‌تر است، بلکه شخصیت قدرتمندتر و جذاب‌تری دارد.

همچنین بخوانید: لیست 30 شخصیت برتر در تاریخ انیمه‌ها


2. کیوبی (پول میجای مادوکا مجیکا – Puella Magi Madoka Magica)

کیوبی وجودی بامزه و گربه مانند به نظر می‌رسد اما قدرتی هیولاگونه دارد که می‌توانند جهان را نابود کنند. کیوبی موجودی آشوب طلب است که در جستجوی نوعی ویرانی است تا دختران به مأمور نابودی تبدیل شده و خلقت را از بین ببرند. و موجودی قدرتمند و جاودانه است و در صورت داشتن وقت کافی می‌تواند ناروتو را از دنیا محو کند.

این هیولای احساسی نه شکست می‌خورد نه متوقف می‌شود. او جلوه مرگ بوده و می‌تواند دشمن خود را به مرگ و نابودی بکشاند، تا جایی که دشمنش از تمام تصمیماتش در طول زندگی پشیمان خواهد شد.


1. اتومسک (فولی کولی – Fooly Cooly)

اتومسک شاه دزدان دریایی بیشتر یک عنصر داستانی است تا شخصیت. او قدرت و آزادی بسیاری از شخصیت‌ها را داشته و مانند آنها دوست ندارد با محدودیت‌هایی که دیگران و جامعه اعمال کرده زندگی کند.

او نمی‌تواند در مقابل ناروتو شکست بخورد، زیرا او جلوه آزادی است و شکست توسط ناروتو با این موضوع تداخل دارد. به علاوه او یک ققنوس فضایی است که می‌تواند در زمان و مکان سفر کرده و گاهی اوقات مثل یک ربات، ربات‌های دیگر چند برابر اندازه‌اش را از بین می‌برد. ناروتو به هیچ شکل نمی‌تواند در برابر این شخصیت انیمه مقاومت کند.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (3077)

بستن فرم

  1. Olan

    آذر 7, 1399

    داداش شتاب دهنده در انیمه شتاب دهنده یادت رفته بابا بدبخت بیشتر از ۱۰۰۰۰۳۳۱نفر کشته و قدرتش واقعا باور نکردنی گلوله هم روش اصر نداره ولی اگه به ناروتو گلوله بزنی بای بای (منظورم میمیره)

    پاسخ

    • رهام در پاسخ به Olan

      آذر 18, 1399

      کی گفته اگه ناروتو رو با تیر بزنی میمیره🤔

      پاسخ

      • Abbas در پاسخ به رهام

        دی 13, 1399

        باو تو بوروتو شمشیر ت شکم ناروتو بود 😂اینا میگن با گلوله میمره بعد ناروت از گلوله سریع تره و به راحتی میتونه جاخالیش بده

        پاسخ

    • …. در پاسخ به Olan

      اردیبهشت 22, 1400

      ناروتو ترمیم می‌شه بدنش داش

      پاسخ

    • در پاسخ به Olan

      اردیبهشت 22, 1400

      فقط سایتاما قوی تر از ناروتوعه

      پاسخ

      • کاراکتر در پاسخ به ...

        اردیبهشت 22, 1400

        یعنی جوک گفتیا
        بقیه اش رو نمیدونم ولی آلوکارد ناروتو رو قورت میده
        کوروسنسی هم میکشش
        لایت هم که یه مداد میخواد واسه کشتنش
        ماب هم لهش میکنه مطمینا

        پاسخ

  2. Vera

    آذر 5, 1399

    بعضی هاشون می تونن مثل وان پانچ و دراگون بال اما لوفی نمی تونه و بعد اگه ناروتو به لایت حمله کنه زنده نمی مونه اما اگه لایت مخفیانه اسم ناروتو رو بنویسه لایت برندست اما هنوز بخاطر روباه نه دم مطمعا نیستم اما بین ناروتو و ایچیگو ناروتو قوی تره اما بازم مبارزه سختی میشه

    پاسخ

    • Jin در پاسخ به Vera

      خرداد 23, 1401

      تعصبو ببین خدایی ، چجوری ممکنه ناروتو (حتی توی باریون مود) بتونه حتی لوفی رو لمس کنه ، لوفی با هاکی مشاهده میتونه آینده رو ببینه 😂

      پاسخ

    • حسین در پاسخ به Vera

      فروردین 28, 1402

      داداش لوفی از همیه افراد لیست قویتره دنده پنج لوفی یک مشت لازمه تا ناروتو بمیره تازه کلاه نفر اخر لیست مال لوفیه

      پاسخ

  3. امیر علی

    آذر 4, 1399

    ناروتو با یک انگشت همه رو شکست میده زایه ها وان پیس کیه اون همه ی اون۲۰ نفرو با یک انگشت می کشه انگشت ناروتو هم نیست مثل این که داریم درباره استاد هوکاگه ناروتو اوزاماکی حرف میزنمیم
    اون (ناروتو اوزاماکی هست😡😡😡شما هقی ندارید که در باره ی ناروتو اوزا ماکی
    بد حرف بزنید😡😡😡😡😡😡😡

    پاسخ

    • ادم در پاسخ به امیر علی

      آذر 5, 1399

      عجب منطقی

      پاسخ

    • ادم در پاسخ به امیر علی

      آذر 5, 1399

      اول بگم که اصلا مسخرست قدرت شخصیتا رو با هم مقایسه کنی ولی بزار بگم که ۶ نفر از کسایی که نوشته بودی چرت بودن😐

      پاسخ

    • ایران در پاسخ به امیر علی

      آذر 8, 1399

      من خودم ناروتو رو دیدم ولی به نظرم نمیتونه در برابر گوکو و سایتاما پیروز بشه سایتاما آسیب ناپذیر و گوکو میتونه با مشت هاش جهانو به لرزه در بیاره و برو قسمت اول وان پانچ من ببین به قدرتش پی میبری در مانگا سایتاما وی اس گاد تمام دنیا از بین میره و گاد سایتاما رو جایی میفرسته که همه چیز توش پودر میشه سایتاما حتی یه زخم هم بر نمی داره بعد جدی می شه سایتاما و گاد به هم مشت می زنند این مشت اونقدر قوی که تمام سیاره و ستاره ها از بین میروند و بافت زمان و مکان پاره میشه و سایتاما رو به ۱۵۰ میلیارد سال قبل میبره واین همه فقط از تأثیر یک مشت ولی بدون سایتاما هیچ وقت تو انیمه جدی نمیشه نمیشه بگی چون ناروتو هوکاگه است هیچکی حریفش نمیشه

      پاسخ

    • امیر در پاسخ به امیر علی

      آذر 14, 1399

      عجب منطقی کسانی که فقط ناروتو را دیدند نظر ندند بهتره

      پاسخ

    • EHSAN در پاسخ به امیر علی

      آذر 16, 1399

      داداش سایتاما از هر موجودی قوی تره ناروتو با ی مشتش میمره

      پاسخ

      • VICTOR در پاسخ به EHSAN

        آذر 24, 1399

        دقیقاا

        پاسخ

      • کاگویا در پاسخ به EHSAN

        دی 5, 1399

        خخخ در برابر کاگویا اوتسوتسوکی چی

        پاسخ

        • ایلیا در پاسخ به کاگویا

          دی 10, 1399

          هم سایتاما تکی میتونه همشونو برنه یا گوکو

          پاسخ

      • کاگویا در پاسخ به EHSAN

        دی 5, 1399

        راستی سایتاما و نارتو هردوش با تلاش زیاد نیروشون رو بدست اوردن و هردو تو یه جناح هستن

        پاسخ

    • عباس در پاسخ به امیر علی

      آذر 17, 1399

      با این آدمای متعصب نمیشه بحث کرد

      پاسخ

    • sda در پاسخ به امیر علی

      آذر 28, 1399

      بجز ناروتو انیمه دیگه ای دیدی بعد اینجوری حرف میزنی شماهایید که گند میزنید به چهره طرفداران ناروتو تعصب بزارید کنار

      پاسخ

    • رهام در پاسخ به امیر علی

      دی 6, 1399

      تو ام مثل چند سال پیش من فقت ناروتو می بینی مگه نه به خواطر همینه اینطوری حرف می زنی ولی باید قبول کنی کسانه مثل گوکو و سایتاما ازش قوی ترند

      پاسخ

      • Abbas در پاسخ به رهام

        دی 13, 1399

        کوگو و سایتاما قویترین های انیمه هستن هممون انتظار قدرت اصلی سایتاما رو داریم که ببینیم

        پاسخ

      • Abbas در پاسخ به رهام

        دی 13, 1399

        الان گند زدی با این مقایسه تو بعضی هاش مانگا رو اوردی تو بعضی ها نه قدرت جدید ناروتو فقط با خوردن ی انگشت باعث کاهش عمر طرف میشه بجز سایتاما و کوگو هیچ کس حرفیش نمیشه

        پاسخ

        • رهام در پاسخ به Abbas

          دی 17, 1399

          شما الان با منی 🤔 من که چیزی نگفتم

          پاسخ

    • امیر در پاسخ به امیر علی

      بهمن 12, 1399

      خیلی نوبی

      پاسخ

      • رهام در پاسخ به امیر

        بهمن 14, 1399

        اولا درست صحبت کنید ما اینجا داریم موادبانه حرف می زنیم
        دوما..😂😂

        پاسخ

        • امیر در پاسخ به رهام

          بهمن 18, 1399

          منظورم اون نوب نیست منظورم تازه کاره

          پاسخ

          • رهام در پاسخ به امیر

            بهمن 19, 1399

            اهان من اشتباه برداشت کردم😂 ببخشید

            پاسخ

    • Uchiha madara در پاسخ به امیر علی

      اردیبهشت 8, 1401

      داش چیزا میگی دوتا اول صدرصد میبرن بعد لوفی با قدرت جدیدش ناروتو له میکنه یکم منطقی باش اگه بقیه انیمه هارو ندیدی الکی نظر نده ممنون 😒

      پاسخ

    • حسین در پاسخ به امیر علی

      فروردین 28, 1402

      داش لان چی بگم به تو وان پیس یعنی تولانی وبهترین انیمه ی تاریخ: یعنی لوفی با هاکی پادشاهی فقط با نگاه کردن به ناروتو ناروتورو نفله میکنه مشتی کجایی تازه ناروتو میخواد با انگشت لوفی رو بزنه 😂😂😂😁

      پاسخ

  4. امیر

    آذر 3, 1399

    سایتاما و گوکو از تک تک اینا قوی ترن اونایی که انیمه دراگون بال یا وان پانچ منو ندیدید نگید ناروتو از همه قوی تره چون ناروتو به هیچ عنوان پشم این دوتا هم نمیشه
    بعدشم سایتاما تاحالا هیچ وقت تمام قدرتشو استفاده نکرده.

    پاسخ

    • امیر علی در پاسخ به امیر

      آذر 4, 1399

      ممنون از شما هق با شماست ناروتو همه رو می بره

      پاسخ

      • امیر در پاسخ به امیر علی

        آذر 5, 1399

        ناروتو سومین شخصیت قدرت مند انیمه ای سایتاما دومی و گوکو قوی ترین البته اگه سایتما همه ی قدرتشو استفاده کنه شاید بتونه جایگاه قوی ترین رو بدست بیار.

        پاسخ

        • amin در پاسخ به امیر

          آذر 7, 1399

          برادر این سایتاماست گوکو با تمام قدرتش بزندش آخرش میبینی واسیده میگه سوکا بعد یه مشت میزنه گوکو کلا محو میشه

          پاسخ

          • امیر در پاسخ به amin

            آذر 7, 1399

            قبول دارم درضمن من طرفدار سایتاما ام بعدسایتاما ناروتو رودوست دارم بعدش گوکورو

            پاسخ

          • shirzad در پاسخ به amin

            بهمن 25, 1399

            شما ها برید تو یوتیوب بزنید goku vs saitama میبینید اول سایتاما و گوکو چند دقیقه باهم می جنگند بعدش یک خلافکار بزرگ که اسمش goku black هستش اونی که تو انیمه گوکو هست نه یکم فرق داره بعدش یم نبرد بزرگ بین این سه راه میفته گوکو و سایتاما باهم با گوکو بلک میجنگن اول سایتاما کل قدرتش رو ازاد میکنه که به قول شما ها میگین او محو میکنه اینقدر گوکو بلک رو میزنه که اخر سایتاما خود به خود قدرتش تحلیل میره ولی گوکو بلک هیچیش نمیشه اما بعد گوکو در اخر به یک قدرتی دست پیدا میکنه که حتی از حالت ultar یا همان mui doku هم قویتره بعد همه شخصیت های دیگه مثل ناروتو ساسوکه سایتاما ایچیگو و غیره همه فقط به گوکو خیره شدن و اون حالتی که بهش تبدیل سده روی سینش ی خط قرمز هست و روی پیشونیش یک A اینگلیسی هس توان حالت یک شخصیت هم حریفش نیست

            پاسخ

            • امیر در پاسخ به shirzad

              بهمن 25, 1399

              دیدمش توی اون حالت اون حالت گوکو یه گوی میفرسته سمت بلک گوکو اون جاخالی میدی و گوی میخوره به سایتاما اما سایتاما اون گوی رو با یه مشت میفرسته سمت بلک گوکو و اون محو میشه بعدش بیرس و چند نفر دیگه ضاحر میشن
              اون قوی ترین حالت گوکو نبود و اون مبارزه هم یه چیز ساخت طرفدارا بود

              پاسخ

              • رهام در پاسخ به امیر

                بهمن 29, 1399

                دقیقا سایتاما اصلا همه ی قدرتشو ازاد نکرده اونا چجوری ورداشتن همه ی قدرتشو نشون دادن که تو اون حالتم قدرتش تحایل میره سایتاما محدودیتی نداره و راحت با نصف قدرتش می تونه چنتا منظومه ی شمسی رو از بین ببره گوکو هم همین طور

                پاسخ

                • SONGOKU2020 در پاسخ به رهام

                  خرداد 17, 1400

                  نه رهام فقط سایتاما نیست که قدرت نامحدود داره گوکو هم داره بنابراین با هم برابرن نه اون میتونه از تمام قدرتش استفاده کنه نه گوکو

                  پاسخ

            • اوتاکو * در پاسخ به shirzad

              شهریور 24, 1400

              منم دیدم ولی اون یکم سانسور بود و اولش از این شروع میشد که دوتا سربازای کنار زنو دارن با یه ربات میجنگن و تقریبا با هم مساوی هستن و بعدش میبینی وجیتا یه حالت جدید داره و گوکو هم سعی میکنه بدست بیارتش و از درون با پدرش (پدر گوکو بعید میدونم اون شکلی باشه ولی میگفت توسان) صحبت میکنه و به اون حالت میرسه نمیدونم اون هست یا نه ولی تهش ناروتو و ساسکه راجع به اونا حرف میزنن

              پاسخ

        • Bleach1380 در پاسخ به امیر

          دی 2, 1399

          ناروتو اصلا سوم هم نیست شاید بیستم یا پایین تر حال اگر مانگا بلیچ رو خونده باشیم پی میبریم ایچیگو خیلی قویتره

          پاسخ

          • امیر در پاسخ به Bleach1380

            دی 2, 1399

            این اشتباه ناروتو از ایچیگو قوی تره بعدشم اگه بخوایم خدایانی مثل زنو رو حساب کنیم که همه ی اینا میرن ته جدول

            پاسخ

            • رهام در پاسخ به امیر

              دی 9, 1399

              دقیقا ما کاری به خدایان نداریم چون اگه اونجوری باشه ناروتو باز هم از همه قوی تر میشه شما دانا ی ششتریقت رو حساب کن خودش یه خداست یا کاگویا هامورا موموشیکی همه ی اینا خدایین برای خودشون منم اینو قبول دارم ناروتو رتبه ی سوم تو قوی ترین شخصیت ها ی انیمه ایهبعد ناروتو لوفی بعدش ایچیگو بعدش ملیوداس بعد نتسو و …

              پاسخ

              • Ichigo در پاسخ به رهام

                دی 9, 1399

                اگه نمیدونی زنو برای شکست دادن ناروتو حتی به حرکت کردن هم احتیاجی نداره برای زنو ناروتو فقط مثل یه حشره ست😐😂
                شخصیتی که تا حالا 17 تا یونیورس رو نابود کرده میلیارد کهکشان رو

                پاسخ

                • رهام در پاسخ به Ichigo

                  دی 10, 1399

                  برادرم من ناروتو رو نگفتم خدایان انیمشو گفتم اول متنو درست بخون بعد نظر بده😑😑

                  پاسخ

                  • رهام در پاسخ به رهام

                    دی 12, 1399

                    حالا از همه قکیتر که نه ولی بازم تو جدول خدایان رتبه ی خوبی رو کسب می کنه ولی هیچ جوره جلوی زنو خدایانش دووم نمیارن

                    پاسخ

                  • Ichigo در پاسخ به رهام

                    دی 22, 1399

                    حالا که دوباره میخونمش مثل اینکه خودم اشتباه کردم 🤦‍♀️😐

                    پاسخ

          • انوشئروان در پاسخ به Bleach1380

            بهمن 5, 1399

            خب اصلا ۴ دست هم میتونه کارتو رو نابود کنه چون فیلمه بستگی به کارگردانی داره😂😂😂😂😂😂

            پاسخ

            • رهام در پاسخ به انوشئروان

              بهمن 14, 1399

              اگه اونجوری باشه که باب اسفنجی از همه قوی تر میشه هیچ جوره نمیشه کشتش

              پاسخ

            • امیر در پاسخ به انوشئروان

              بهمن 22, 1399

              اینجوری حساب کنیم ماریو قارچ خور قوی ترینه

              پاسخ

  5. ابوالفضل

    آذر 3, 1399

    من فیلم ناروتو رو دیدم تا آخر ناروتو از همه اون ها قوی تر ناروتو با کمک دوستانش راحت همه شون رو شکست میده قدرتی که بدون لاش بدست میاد میگن قدرت الکناروتو با تلاش قدرت بدست آورده و از اون 20 نفر هم قوی تر ناروتو چون با کمک دوستانش برنده میشه

    پاسخ

    • رهام در پاسخ به ابوالفضل

      آذر 18, 1399

      فیلم نننننههههههه ااااننننییییممممهههه😡😡😠😠😲😲😲😬😬

      پاسخ

  6. حسین CH

    آبان 29, 1399

    داداشا هر شخصیتی باید تو داستان خودش قدرتش رو نشون بده
    مسخره است مقایسه قدرت شخصیت هایی که داستانشان هیچ ربطی به هم ندارند

    پاسخ

    • عباس در پاسخ به حسین CH

      آذر 17, 1399

      سایتاما و گوکو توانایی شکست ناروتو رو دارن در مورد لوفی هنوز نمیشه نتیجه گیری کرد لوفی هنوز به قدرت کاملش نرسیده ولی با فعال شدن دنده ۵ میتونه ناروتو رو شکست بده

      پاسخ

      • رهام در پاسخ به عباس

        آذر 18, 1399

        اشتباه نکن لوفی حتی اگه با تمام قدرتشم به ناروتو ضربه بزنه هیچ جوره نمیتونه جلوی راسن شوریکنایی که ناروتو تو اخرین جنگش با ساسوکه زد دووم بیاره

        پاسخ

        • sda در پاسخ به رهام

          دی 1, 1399

          صد در صد اون راسن شوریکن قویه ولی نمیشه گفت با همون کار لوفی تموم میشه مشتی که لوفی میزنه تو فیلم آخر وان پیسو دیدی بعد یونکو ها بیگ مام و کایدو واقعا شخصیت های قوی هستن و گفته شده پایان ارک وانو لوفی از کایدو هم قوی تر میشه نمیگم ناروتو رو میزنه ولی میتونه جلوش وایسه اونقدر ضعیف نیس که ناروتو هم اونو بزنه

          پاسخ

          • رهام در پاسخ به sda

            دی 6, 1399

            قبول من تو نوشته ی قبلیم گفتم که باهم برابرند و لوفی می تونه با ناروتو مبارزه کنه ولی از ناروتو قوی تر نیست چون لوفی ادامه داره ممکنه قوی تر بشه ولی با این حال بوروتو هم ادامه داره و ناروتو هم توش قوی تر میشه

            پاسخ

        • پارسا در پاسخ به رهام

          اسفند 7, 1400

          شگی توی اسکوبیدو از همه قویتره تو یوتوب بزنید میفهمید و اگه منطقی بخایم نگاه کنیم سایتاما از گوکو قویتره چون سایتاما کل قدرتشو نشون نداده ولی گوکو حالت آخرش غریزه ماورایی رو هنوز کنترلش رو بدست نیوورده ولی یه حالت داره که اگه دراگون بال هیروز رو ببین متوجه میشین که لباس گرند پیرس رو داره و اون حالت از بیرس و استادش اسمشو یادم نمیاد قویتره

          پاسخ

    • محمد در پاسخ به حسین CH

      بهمن 22, 1399

      خیلیی موافقم

      پاسخ

  7. ashkan

    آبان 27, 1399

    تمامی این انیمه هارو من دیدم… فقط یک چیز میگم، اونم اینکه تحت هیچ شرایطی نباید سان گوگو رو قاطی این بچه بازی ها کرد… گوگو قویترین شخصیت ساخته شده تو کول انیمه و کامیک بوک و مانهوا هاست… اصل داستان دراگون بال نحوه تبدیل شدن گوگو به پادشاه میمون هاست…. اصلا نداریم از پادشاه میمون ها قوی تر…. حتی بین خدایان هم این بشر یه دیونه عشق مبارزه با هزار تا قابلیته… جطوری اون و با این شخصیت ها یکی کردید اخههههههه…..

    پاسخ

    • بنده خدا در پاسخ به ashkan

      آذر 9, 1399

      اهمم پس اون جین موری چیه تو اصلا انیمه یونو دختری که در اکران دنیا نقمه عشق را سرمیدهد رو دیدی یا god of high scoolتو چی میگی تو فرق انیمه ناروتو با بورو تو رو نمی فهمی بعد میگی من اوتاکوم

      پاسخ

    • رهام در پاسخ به ashkan

      آذر 18, 1399

      من اخرشم نفهمیدم اخرین حالت و قدرتمنود ترین حالت گوکو کدوم حالتشه با اینکه دراگون بال ندیدم فکر کنم باید سوپر سایان ۳ باشه

      پاسخ

  8. یک بار مصرف

    آبان 27, 1399

    یه سوال از مدیر
    آخرش معلوم نشد که ناروتو میبره یا ایچیگو
    چون آخرش نوشتید که در نبرد ناروتو و انچیگو، ناروتو برنده میشه

    پاسخ

    • رهام در پاسخ به یک بار مصرف

      آذر 18, 1399

      اونش که دیگه سوال نداره. معلومه ناروتو یعنی از این ضایع تر😧😧

      پاسخ

  9. حسام

    آبان 23, 1399

    چه جوری تایتان ها لشگر کشی میکونن همشون دوتاین که ناروتو شکست میخوره من میخوام اسپات کنم که ناروتو همشونو میزنه شما جوری تقلید کردید که همش انرژیه کونگ فو یعنی قوی تر از چاکرای!!!!!
    حاجی ماموندیم بعدم اگه روباه ازاد شه تکی همه رو کلشونو با هم میزنه. ممنون از همتون😃که همه ی شخصیتارو اوردین💀

    پاسخ

    • Fn در پاسخ به حسام

      آبان 27, 1399

      تورو خدا مسخره بازی هاتونو تموم کنید انیمه با انیمه فرق داره

      پاسخ

      • نیما مردانیان در پاسخ به Fn

        آذر 1, 1399

        آره دیگه همشون قدرت های بسیار مسخره ای دارند که با ناروتو و دراگون بال و وان پیس مقایسه میکنید.انیمه ها آنقدر زیاد شدن که بعضیاشون خیلی مضخرف شدن😐😐😐

        پاسخ

    • رهام در پاسخ به حسام

      آذر 18, 1399

      قبول دارم. خود چی از چاکرا میاد چه مقایسه ایه این ؟

      پاسخ

      • اوتاکو * در پاسخ به رهام

        شهریور 24, 1400

        نژادشون ۹ تا هست ولی بیشتر از ۳ میلیون تایتان داریم

        پاسخ

    • رهام در پاسخ به حسام

      آذر 18, 1399

      بعدشم ما داریم از مقایسه ی قدرت حرف می زنیم نه از مقایسه ی بهتر بازی کردن یا از لحاظ عاطفی حتی تز لحاظ عاطفیم ناروتو زندگی خیلی بدی رو پشت سر گذاشته

      پاسخ

    • رهام در پاسخ به حسام

      دی 12, 1399

      ۹ تا تایتان وجود داره نه ۲ تا ولی اره ناروتو خیلی از ارن و انیمش قوی تره

      پاسخ

      • اوتاکو * در پاسخ به رهام

        شهریور 24, 1400

        نه چی منظورت اگه از چی کی هست که اصلا از چاکرا نمیاد چاکرا ترکیب نیروی جسمانی و روحانیه ولی کی ترکیب تمام حس هاس و باهاش میشه حتی مثل اتفاده آتا ازش قدرت طرف رو خوند یا فهمید که انرژیش از کجا میاد حتی اگه اون طرف خودش از کی استفاده نکنه

        پاسخ

    • اوتاکو * در پاسخ به حسام

      شهریور 24, 1400

      نژادشون ۹ تا هست ولی بیشتر از ۳ میلیون تایتان داریم

      پاسخ

  10. رضا

    آبان 15, 1399

    واییی وایی وایییی… یعنی بان رو نوشتید.. ولی کاپیتان رو ننوشتید.. بان و کاپیتان تو فیلم هفت گناه کبیره جفتشون بودن و قویترین شخصیت که حتی می خواستن به عنوان جانشین شیطان انتخابش کنن و قبول نکرد کاپیتان بودددد…. اسمشو خوب یادم نیست ولی تو انیمه همیشه بهش میگفتن کاپتان…

    پاسخ

    • رهام در پاسخ به رضا

      آذر 17, 1399

      داداش مثل اینکه نظر سنجی نگاه نمی کنی ها . کاپتانی که تو میگی اسمش ملیوداسه بعدشم تو نظر سنجی ملیوداس نفر هفتمه یعنی قبل از اینکه به فکر کشتن ناروتو بیفته از هستی به نیستی میره

      پاسخ

  11. مهدی

    آبان 12, 1399

    وقتی این موجودات قدرتمندن (با توجه به قوانین دنیای واقعی) که اندازشون خیلی بزرگتر از انسان باشه مثلا سایتاما 5 متر،گکو 100 متر،ماب بالای یک کیلومتر قد داشته باشن
    چون باید اون قدرت ها تو جسمشون جا بشه اگه اون قدر قدرت داشته باشن و جسمشون کوچیک باشه بدنشون نمیتونه اون قدرت ها رو تحمل کنه و به احتمال زیاد جسمشون میترکه

    پاسخ

    • مهدی در پاسخ به مهدی

      فروردین 30, 1400

      البته تو دنیای واقعی

      پاسخ

  12. ساسکه

    آبان 7, 1399

    مادارا
    اوبیتو
    کاگویا
    دانا شش تریقت
    هامورا
    دانته
    زنون
    ساسکه
    همه اینا از ناروتو قوی ترن
    ایند را
    عاشورا

    پاسخ

    • رهام در پاسخ به ساسکه

      آبان 27, 1399

      فقت کاگویا از ناروتو قوی تره داداش تو چجوری حساب کردی

      پاسخ

      • یک بار مصرف در پاسخ به رهام

        آبان 27, 1399

        یکی از دلایلی که ایچیگو میتونه ناروتو رو بزنه اینه که ناروتو اصلا نمیتونه شینیگامی هارو ببینه!

        پاسخ

        • رهام در پاسخ به یک بار مصرف

          دی 9, 1399

          کی گفته ناروتو با سنجوتسوی دانای شش تریقت به چیز هایی پی می بره که هیچ کسی ازشون خبر نداره پس می تونه حتی با اون چشم هاش شینیگامی هارو هم ببینه

          پاسخ

      • رهام در پاسخ به رهام

        آذر 18, 1399

        و دانای شش طریقت و برادرش هامورا.ایناچی هم از ناروتو قویتره

        پاسخ

        • delaram در پاسخ به رهام

          آذر 28, 1399

          نه ایتاچی اندازه وزغم چاکرا نداره گنجوتسوش رو کسایی که حالت دانایی دارن جواب نمیده اماتراسوش هم روی ناروتو جواب نمیده چون چاکرای بیجو اون رو پس میزنه اگه فایت اخر ناروتو و ساسکه رو دیده باشی ناروتو میتونه ایتاچی رو شکست بده ولی ایتاچیم رقیب اسونی نیست

          پاسخ

          • رهام در پاسخ به delaram

            دی 6, 1399

            ایتاچی تبغ.گفته ی خود کیشیموتو قوی ترین شخصیت انیمست اصلا کیشیموتو برای تین ایتاچی رو کشت که که ایتاچی می تونست خیلی یعنی زیادی راحت مادارا و اوبیتورو شکست بده یعنی اینو نمی دونی 🤤🤤؟

            پاسخ

      • JDNOSJ در پاسخ به رهام

        آذر 24, 1399

        ناروتو
        ساسکه
        گاگویا
        هوکاگه اول
        مادارا
        پدر ناروتو
        اینا 6 نفر برتر هستن

        پاسخ

    • رهام در پاسخ به ساسکه

      آبان 27, 1399

      اقا ما اصلا کاری به خدایان نداریم اون شخصیت هایی که شما گفتی بغیر از گوکو و سایتاما هیچ کدوم به گرد پای ناروتو هم نمی رسن حالا لوفی و ایچیگو چرا ولی اونیکیا نه بعدشم تو ناروتو رو بدون کوراما حساب کردی در این صورت پس ارن رو هم بدون تایتانش حساب کن دیگه و اینکه ارن نمیتونه یه لشکر تایتان درست ارن اصلا کامل نمیتونه حتی یه تایتان معمولی رو کنترل کنه چه برسه به پنجاه متری !!!

      پاسخ

      • ایران در پاسخ به رهام

        آذر 8, 1399

        وقتی فصل ۴ بیاد میبینی ارن قدرت تایتان مادر رو فعال کرده و تایتان های داخل دیوار رو بلند میکنه ۱۰ میلیون تایتان داخل دیوار هستند که ارن همرو کنترل میکنه و خودش به یک تایتان ۱۰۰۰ متری تبدیل میشه من مانگا شو خوندم وقتی انیمه امد میفهمی

        پاسخ

        • رهام در پاسخ به ایران

          آذر 13, 1399

          برادر مانگا با انیمه کلا داستانش فرق می کنه شاید یکم شبیه هم باشن اما اشتباه نکن بعدشم ارن وقتی تونست یه تایتانو کنترل کنه که دستش با یکی از افراد خاندان سلطنتی برخورد کرد شاید زیک این قدرتو داشته باشه اما ارن فقط در همین صورتی که گفتم می تونه تایتانا رو کنترل کنه

          پاسخ

          • رهام در پاسخ به رهام

            آذر 18, 1399

            اقا قبول اصلا مانگا و انیمه یکی تایتان ۱۰۰۰ متری اصلا نمیشه اقا نمیشه بعدشم ارن باید برای اینکار تایتان مادرو بوخوره وهمین طور زیک توی این کار از ارن قوی تره و ثهم بیشتری از این خون برده

            پاسخ

          • رهام در پاسخ به رهام

            دی 6, 1399

            اقا اشتباه کردم مانگا رو خوندم ولی ارن تایتانا رو نمی کشه داخل دیوارا تایتانا ی خود دیوار رو ازاد می کنه ولی با این حال بازم ناروتو می تونه از قدرت سایه هاش استفاده کنه بعدشم طرف خود با قدرتش باید بجنگه اون جوری نمی شه چون حتی اگه اینکارو انجام بده ناروتو بدل درست می کنه و با بیجو اوداماد که می تونه یه کوه رو نابود کنه خیلی راحت همشونو نابود می کنه در ضمن برادرم ارن با کمک زیک به ابن قدرت می رسه خون سلطنتی و تایتان مادر یعنی کلا ما هر جوری به خواهیم حساب کنیم ارن نمی تونه ناروتو رو شکست بده

            پاسخ

          • امیرعلی در پاسخ به رهام

            دی 6, 1399

            داستان انیمه با مانگا فرق نداره
            فقط اینکه مانگا داخل قسمتای آخر داستان هستیم
            ولی انیمه وسطای داستانیم

            پاسخ

    • نیما مردانیان در پاسخ به ساسکه

      آذر 1, 1399

      آشورا نه عاشورا خودمون😐

      پاسخ

    • ابوالفضل در پاسخ به ساسکه

      آذر 3, 1399

      ناروتو تونست ساسکه رو شکست بده تا زشم ناروتو همه اون های که تو گفتی شکست داد

      پاسخ

    • lighting در پاسخ به ساسکه

      آذر 28, 1399

      چی زدی داداش ساسکه فن متعصب نباش زدی شخصیت ناروتو رو ترکوندی کی گفته ساسکه از ناروتو قوی تره؟ تو این بین فقط کاگویا و هاگورومو و هامورا ازش قوی ترن خواهشا چرت و پرت تلاوت نکن

      پاسخ

      • e.a در پاسخ به lighting

        بهمن 24, 1399

        الان هم ناروتو هم ساسکه با توانایی های جدیدشون هم از ایشیکی هم از کاگویا قوی ترن و باهم کاملا برابرن

        پاسخ

        • رهام در پاسخ به e.a

          اسفند 27, 1399

          اری

          پاسخ

  13. عرشیا

    آبان 5, 1399

    داداش 1نمیشه گفت کدوم قوی تره، چون قانونایی انیمش فرق داره، هرجا یجوره، 2بعضیاش اصلاااا قوی تر از ناروتو نیستن(باتوجه به قانوناشون) ولی درکل نمیشه مقایسه کرد مگه این که شبیه هم باشن

    پاسخ

  14. mmm

    مهر 29, 1399

    نمیگم بقیه شون چرتن ولی شماره پنج و شونزده رو موافقم

    پاسخ

    • عرشیا در پاسخ به mmm

      آبان 5, 1399

      داداش فک کنم یا ناروتو ندیدی یا این 2تا رو بین همشون دیدی، هروقت همرو دیدی بعد بیا🙂😘

      پاسخ

      • شیسویی در پاسخ به عرشیا

        آبان 5, 1399

        الان ناروتو رو بدون احتساب کوراما در نظر گرفتین بعد ارن رو با تایتان ها و بان میتونه ناروتو رو بزنه احمقانه ترین مقاله انگار اصلا ناروتو مهر و موم بلد نیس و اینکه خدایان تو انیمه بلیچ رو داری با موموشکی مقایسه میکنی تازه ناروتو بدون کیوبی با ساگا مود انواع راسگان که تو سینمایی های وابسته به انیمه دیدیم راسنشوریکن چواوداما راسنشوریکن رگبار چواوداما راسنگان که با کاگه بونشین میزنه نمی تونه لوفی رو بزنه یا برسرگ مقابل بیجوداما چیکار میخواد بکنه کوراما جزی از ناروتو هس و باید اونو حساب کرد وگر نه چرا دث نو رو با لایت حساب کردی؟ چرا کارت های یوگی رو حساب کردی و چن تا دیگه هم هستن که دیگه زیاد میشه معلومه تو اصلا به جزییات دقت نکردی فقت داری با مقصودت که شکست ناروتو هست داستان سرایی میکنی

        پاسخ

        • نیما مردانیان در پاسخ به شیسویی

          آذر 1, 1399

          آره یا مثلا مادارا با حالت شش طریقت سوکویومی ابدی زد که میتونه تمام این شخصیت ها رو شکست بده . و اونجا فقط سوسانوی ساسکه بود که از برخورد سوکویومی محافظت میکرد😐😐

          پاسخ

    • رهام در پاسخ به mmm

      آذر 18, 1399

      🤤🤤🤤😲😲😲😵😵😵😱😱😱🤒🤒🤒😰😰😰

      پاسخ

  15. sobhan

    مهر 27, 1399

    سلام دیدم که توی لیست ارن هم بود اصلا کاری به این که ارن میتونه ناروتو رو شکست بده یا نه ندارم ولی این که نوشتید ارن میتونه تایتان ها رو کنترل کنه اشتباهه! ارن تنها یکبار تونست این کار رو انجام بده اونم وقتی که دستش با یک تایتان که قبلا از خاندان سلطنتی بوده برخورد کرد و توی قسمت اخر وصل 3 هم به این موضوع اشاره شده
    ولی ممنون که وقت گذاشتی و این مطلب رو قرار دادی گفتم که این نکته رو گفته باشم

    پاسخ

    • ایران در پاسخ به sobhan

      آبان 20, 1399

      عزیزم فصل ۴ اتکو ببینی میفهمی ارن چه قدرتی داری اون ۱۰ میلیون تایتان ۵۰ متری رو از تو دیوار میکشه بیرون و میخواد با اونا دنیارو نابود کنه خودش هم تبدیل میشه به یه تایتان ۱۰۰۰ متری من مانگا اتک ان تایتان خوندم

      پاسخ

  16. حمید‌

    مهر 23, 1399

    سلام‌به‌نظرمن‌شوما‌هیچی‌در‌باره‌شخصیتRAGBORAKنمیدونید‌‌او‌میتواند‌بایه‌مشت‌یا‌پنجه‌کل‌کاعنات‌رانابود‌کند‌او‌خدای‌مرگ‌لغب‌دارد‌چراگه‌هرکی‌با‌او‌رودرو‌شده‌مرده‌به‌صورت‌قعتله‌آم‌های‌وحشت‌ناک‌او‌قدرت‌بینحایت‌دارد‌و‌تا‌الان‌با‌حریف‌های‌زیادی‌جنگیدس‌و‌تغریبن‌‌تمام‌حریفان‌او‌ابر‌خدا‌بودند‌ولی‌هیچ‌کودوم‌پیروز‌نشدن‌او‌میتواند‌تبدیل‌به۶تا‌رگنوراک‌قوی‌تر‌شود‌حالات‌آخرش‌خدای‌شر‌نام‌دارد‌چراکه‌فقد‌برای‌قوی‌ترین‌دشمن‌ها‌است‌و‌اون‌نه‌نفس‌میکشد‌ونه‌زندس‌و‌روحم‌ندارد‌او‌یک‌هریمنست‌که‌شیطان‌راکشته‌او‌‌یه‌پسر‌۱۳سالس‌ولی‌‌باتبدیل‌او‌هیولای‌درونش‌را‌آزاد‌میکند‌‌و‌اون‌میشود‌یه‌ماشین‌کشتار‌حرفییی‌او‌تا‌علان‌قتل‌های‌زیادی‌انجام‌داده‌‌.‌از‌آدمم‌بگیر‌تا‌خدا‌‌او‌بدون‌هیچ‌احساسی‌آدم‌میکشد‌او‌جم‌جمع‌حری‌فانش‌را‌خورد‌میکند‌و‌قلبشان‌را‌درمیارد‌و‌خونش‌را‌میخورد‌و‌تو‌فالش‌را‌دور‌میندازد‌او‌یک‌روانیه‌اهریمنیس‌پسریکه‌تویه‌هادسه‌بزرگ‌تبدیل‌به‌یه‌خدای‌شیطانی‌شد‌‌او‌درون‌یه‌سیاه‌چاله‌که‌به‌زمین‌آمد‌فرورفت‌در‌آنجا‌او‌رو‌حش‌را‌از‌دست‌داد‌ولی‌قدرت‌هیولای‌خاصی‌گرفت‌و‌تمام‌موجودات‌زنده‌زمین‌راکشت‌تنهایی‌حرچی‌جلو‌تر‌میرفت‌قوی‌تر‌میشد‌و‌بیشتر‌میمردن‌او‌باخیلی‌ها‌جنگیدست‌همچنان‌بازی‌خودراهم‌دارد‌برایps4او۶بازیه‌خاث‌وجالب‌دارد‌و‌او‌‌نامیراس‌و‌فنا‌نا‌پذیر‌‌،‌شکست‌ناپذیر‌خیلی‌یا‌رو‌بادست‌خالی‌کشته‌خب‌باتشکر‌خدا‌حافظ.

    پاسخ

    • M در پاسخ به حمید‌

      آذر 1, 1399

      دوستان نمیتونین به جا اینچیزا راجع به لیست بحث کنین ، خیلی رفتار بچه گونه ایه مدام دعوا سر اینکه کدوم شخصیت خیالیوقوی تره

      پاسخ

    • رهام در پاسخ به حمید‌

      دی 10, 1399

      چی میگی من هرچی سرچ کردم نیاورد 🤣🤣😂🤣😂🤣

      پاسخ

    • امیر در پاسخ به حمید‌

      بهمن 24, 1399

      چی میگی اون حتی از ناروتو و سایتاما هم ضعیف تره بازی بره به درک قدرت توی انیمه و مانگا مهمه حداقل صد تا شخصیت توی خدایان و فرشتا ها و شخصیت های عادی ازش قوی ترن
      نمونش شخصیتای دراگون بال اکثرا که فکر کنم خودشون صد تا بشن انیمه ندیدی واسه چی نظر میدی

      پاسخ

  17. Mahan

    مهر 20, 1399

    این فکر کنم کلا با انیمه‌ناروتو مشکل داشته خوب و اینکه مثل من فقط با شماره ۵ و ۱۳ و ۱۸ و یک شخصیت دیگه که میتونی ناروتو شکست بده داخل انیمه شاه شیاطین با آکادمی ناسازگار است هستش واقعا من وقتی قدرت هاشو دیدم پرام ریخت �یه شخصیت‌های که گفته همه با اما و اگر و هیچ سندی برای این نیست که بتونه ناروتو رو شکست بده این واقعاً ناروتو رو دست کم گرفته و در آخر اگه چیزی نمیدونی در مورد نظر ندید لطفاً کسی که یه انیمه ۱۸۰۰ قسمتی ناروتو رو دیده میدونی که شخصیتش چه توانایی توانایی‌های خود دارد

    پاسخ

    • mm در پاسخ به Mahan

      مهر 27, 1399

      داداش چرا جوگیر میشی ناروتو کلا هفصد و پنجاه قسمته

      پاسخ

      • رهام در پاسخ به mm

        آذر 18, 1399

        کمتر ناروتو کلا ۷۲۴ قسمته

        پاسخ

        • رهام در پاسخ به رهام

          دی 17, 1399

          فکر کنم دست بنده خدا اشتباهی رو یک خورده

          پاسخ

    • ایران در پاسخ به Mahan

      آبان 20, 1399

      سایتاما با یه مشت هر چیزیو میترکونه هرکی نتونه شکستش بده اون میتونه واین که به نظرم ارباب آیزن ساما رو باید به لیست اضافه میکردی من تقریبا تمام این انیمه هارو دیدم

      پاسخ

      • FLASH luiting در پاسخ به ایران

        آذر 1, 1399

        سلام سایتاما قویترین انیمه خلق شده هست برید ببینید اسم انیمه وان پانچ من هست سایتاما هر چیزی رو با یک مشت نابود میکنه .

        پاسخ

        • LG در پاسخ به FLASH luiting

          فروردین 30, 1400

          نوچ سایتاما یکی از قوی ترین هاست

          پاسخ

      • رهام در پاسخ به ایران

        دی 9, 1399

        با اینکه انسمشو ندیدم ولس تو بازی جامپ فورس با ایزن بازی کردم واقعا شخصیت قدرت مندیه راحت گوکو و سایتامارو شکست میده باید به جای یکی شون ایزن رو قرار میدادن

        پاسخ

  18. anime lover

    مهر 20, 1399

    میگما میدونید انسان چقد زور داره که توسط مغز بسته شده انیمه ناروتو شخصیت هاش یه نیرویی به اسم چاکرا داشتند که تمام انسان های روی زمین دارند سایتاما با تمرین مغزش از کار افتاده اخه احساسی نداره بخواطر همین قوی شده فکنم البته این نظر منه

    پاسخ

  19. محمد

    مهر 19, 1399

    نصف اينا از نارتو قوي تر نبودن كه ‘-‘ لوفي چطوري ميخواد نارتو رو شكست بده يا ارن؟يا گاتس؟اصلا در مورد يوگي كه نگم كه تقريبا هر نينجايي متيونه شكستش بده

    پاسخ

    • AmirMohammad در پاسخ به محمد

      مهر 19, 1399

      از نظر من بهترین ها:
      1) لوفی
      2) گوکو
      3) ناروتو
      4) گاتس

      پاسخ

    • امیرعلی در پاسخ به محمد

      مهر 27, 1399

      لایک
      آخه نمی شه که اگه چاکرا و کیوبی ناروتو رو بگیری باید میوه گومو گومو و هاکی لوفی رو هم ازش بگیری که هیچ کدوم از این دو شخصیت بدون اینا اصن معنی ندارن

      پاسخ

      • ebj در پاسخ به امیرعلی

        آذر 17, 1399

        مسلماً اگه قراره ناروتو با کسی مقایسه بشه باید کیوبی همراش باشه

        پاسخ

    • abbas در پاسخ به محمد

      آذر 17, 1399

      داستان لوفی هنوز تموم نشده و هنوز خیلی مونده که لوفی به اوج قدرتش برسه ولی مطمئنم لوفی با تمام قدرتش میتونه ناروتو رو بزنه

      پاسخ

      • edi در پاسخ به abbas

        آذر 17, 1399

        موافقم ناروتو الان به حدش رسیده ولی لوفی تازه شروع کرده همین الان به پایه ناروتو میرسه و حتما ازش جلو میزنه

        پاسخ

        • رهام در پاسخ به edi

          آذر 18, 1399

          بچه ها اشتباه نکنید درسته که ناروتو تموم شده ولی بوروتو هنوز ادامه داره و ناروتو هم تو طول این انیمه قوی تر میشه. اول برید ناروتو و بوروتو رو ببینید بعد بیاید ناروتو و لوفی رو مقایسه کنید

          پاسخ

        • رهام در پاسخ به edi

          آذر 18, 1399

          ناروتو تو حالت دانای شش تریقت میتونه با سرعت نور حرکت کنه یعنی حتی اگه جوتارو کوجو تز قدرتش استفاده کنه ناروتو بازم می تونه حرکت کنه این چه مقایسه س بی خودیه اخه

          پاسخ

          • امیر در پاسخ به رهام

            فروردین 7, 1400

            بله تو کاملا درست میگی ناروتو در حالت اواتاری کوراما میتونه با ذهنش چیز های معنوی رو حس کنه پس کسی نمیتونه زمانو برای ناروتو نگه داره

            پاسخ

  20. محمدرضا

    مهر 6, 1399

    ولی به نظرم سایتاما دروغ میگه که با تمرین همچین قدرتی گرفته برین تیتراز فصل یک رو ببینید یک صحنه داره که رعد و برغ میخوره بهش من به نظرم همونطوری قدرت گرفته

    پاسخ

    • نوید در پاسخ به محمدرضا

      مهر 9, 1399

      شاید با تمرین قدرتش فعال شده

      پاسخ

    • sobhan در پاسخ به محمدرضا

      مهر 27, 1399

      نه من فکر نمیکنم اتفاق خاصی براش افتاده باشه چون انیمه فان هستش میخواد نشون بده که سایتاما یه اسکله که انقدر تمرین کرده این قدرت رو بدست اورده

      پاسخ

      • ایران در پاسخ به sobhan

        آذر 8, 1399

        تو مانگا گفته تو دنیای سایتاما گاد ها برای موجودات محدودیت گذاشتن ببرای این که هر محدودیت بشکنی باید با کسانی قوی تر از خودت بجنگی و اگه تسلیم نشی بلاخره محدودیت میشکنی و لی شکلت تغییر میکنه ممکنه به هیولا تبدیل بشی سایتاما همه محدودیت هارو شکسته ولی فقط کچل شده و قدرتش نامحدود هست

        پاسخ

        • امیر در پاسخ به ایران

          فروردین 7, 1400

          ببین دوست من در انیه ناروتو قدرت هایی هست که در نبرد نمیتونی باهاشون تماس فیزیکی داشته باشی و در این شرایط مشت سایتاما قابل استفاده نیست

          پاسخ

          • رهام در پاسخ به امیر

            اردیبهشت 16, 1400

            ربطی نداره

            پاسخ

        • LG در پاسخ به ایران

          فروردین 30, 1400

          سایتاما محدودیت داره

          پاسخ

          • رهام در پاسخ به LG

            اردیبهشت 20, 1400

            نداره

            پاسخ

    • علی در پاسخ به محمدرضا

      آبان 23, 1399

      داش برو مانگا سایتاما vs گاد بخون چیتر 12 بخون راز قدرت سایتامارو می فهمی

      پاسخ

      • ممد در پاسخ به علی

        دی 17, 1399

        ور زش؟

        پاسخ

        • رهام در پاسخ به ممد

          دی 18, 1399

          تو که انیمرو ندیدی واسه چی نظر میدی اخه

          پاسخ

          • farhan در پاسخ به رهام

            مهر 5, 1400

            بابا چشام درد گرفت چقدر بحث میکنین هر انیمه ای شخصیت اصلی خودشو داره که تو دنیای خودش قوی ترین هستن به نظرتون درسته اینقدر خودتونو درگیر این چیزا کنین😂

            پاسخ