معرفی 20 شخصیت قدرتمند انیمه‌ها که از “ناروتو” قوی‌تر هستند

“ناروتو اوزوماکی” یکی از شناخته‌شده‌ترین شخصیت‌های دنیای انیمه است که ظاهر خاص، تبدیل شدن از یک گوشه‌گیر به یک قهرمان، و قدرت‌های خداگونه، او را به شخصیت محبوب طرفداران انیمه و خیل تماشاگران، تبدیل کرده است. گرچه با قسمت آخر انیمه “ناروتو” (Naruto) داستان او ظاهراً به پایان رسید، اما با حضور در “باروتو: ناروتو نسل‌های بعدی” (Boruto: Naruto Next Generations) در راهنمایی پسرش باروتو در ماجراجویی نینجایی، دوباره خودش را اثبات کرد.

بی‌شک ناروتو شخصیتی محبوب و انگیزه بخش است، اما شخصیت‌هایی قوی‌تر از این شخصیت انیمه نینجا هم وجود دارند. او شاید یکی از قوی‌ترین شخصیت‌های دنیای خود باشد، اما شخصیت‌های دیگری هم هستند که نوع قدرتشان متفاوت است. در حقیقت آن‌ها می‌توانند به راحتی او را شکست دهند.

پدر باروتو پس از ساعت‌ها تمرین یک قدرت بی رقیب است که توانسته قدرت نینجای دمون فاکس و مردی که نینجوتسو را اختراع کرد را به دست آورد. با این وجود این بیست شخصیت مهارت‌ها و قدرت‌های خیلی بیشتری دارند که که از توانایی ناروتو خارج است. درحالی که رویارویی میان ناروتو و هرکدام از این شخصیت‌ها دیدنی خواهد بود، اما تصور پیروزی او در مقابل این شخصیت‌ها دشوار است. در اینجا 20 شخصیت قدرتمند انیمه‌ها که از ناروتو قوی‌تر هستند را به شما معرفی می‌کنیم. با پروشات همراه باشید.


20. سایتاما (وان پانچ من – One Punch Man)

سایتاما، شخصیت اصلی “وان پانچ من” با یک حرکت می‌تواند هر دشمنی را شکست دهد. گرچه این توانایی بهترین صحنه‌های اکشن را خلق می‌کند اما سایتاما را به موجود ترسناکی بدل می‌کند.

او پس از سه سال تمرین به قوی‌ترین قهرمان تبدیل شده و وقتی متوجه می‌شود که برای دستیابی به این توانایی چه مسیری را طی کرده، دیر می‌شود. گرچه زندگی او مانند زندگی ناروتو پربار نیست، اما به راحتی می‌تواند او را شکست دهد زیرا قدرتش هم بی‌رقیب بوده و هم دلیل غم و تنهایی اوست.

همچنین بخوانید: رتبه بندی برترین قسمت های انیمه وان پانچ من (One Punch Man)


19. سان گوکو (دراگون بال زد – Dragon Ball Z)

گوکو در همه شرایط نمی‌تواند ناروتو را شکست دهد اما پس از رستاخیز دوم در Majin Buu می‌تواند به راحتی ناروتو را شکست دهد. گوکو پس از تبدیل شدن به سوپر سایان سه، چنان قدرتی دارد که می‌تواند کل زمین را نابود کند. هیچ شخصیتی در ناروتو نمی‌تواند به چنان قدرتی دست پیدا کند، چه برسد به شخصیت اصلی. مسلماً، چنین قدرتی در نبرد تن به تن مفید نیست، اما وقتی گوکو سرعت و قدرت تبدیل شوندگی به سوپر سایان و الترا اینستینکت را داراست، به یک قدرت بی رقیب بدل می‌شود. سان کوگو، پدر انیمه شونن، از ناروتو و بسیاری از قهرمان‌های جدید بهتر است.


18. مانکی دی.لوفی (وان پیس – One Piece)

مانکی دی.لوفی، قهرمان سریال جذاب و تاثیرگذار “وان پیس” به راحتی می‌تواند نینجای بلوند را شکست دهد. درحالی که ناراتو می‌تواند شورش بزرگی به پا کند، اما برای انجام تکنیک‌هایش به قدرت شخصیت‌های دیگر وابسته است.

تمام حمله‌های لوفی، پس از تبدیل شدنش به خاطر میوه گام گام، از بدنش سرچشمه گرفته، درحالی که ناروتو برای شکست دشمنان به دمون فاکس و شخصیت‌های قدرتمند دیگر نیاز دارد. در نبردی تن به تن و بدون وجود قدرت‌های بیرونی، لوفی بعد از یک تلاش طولانی و سرگرم کننده پیروز می‌شود.


17. آیزاک نترو (هانتر × هانتر – Hunter X Hunter)

آیزاک نترو، رئیس سابق انجمن هانتر، بعد از نبرد طوفانی با شاه مروئم، جانش را از دست داد. درحالی که ناروتوی معمولی از آیزاک معمولی قویتر است، ما آیزاک یک استثناست و می‌تواند ناروتو را شکست دهد.

درحالی که ناروتو می‌تواند دمون فاکس را با خود همراه کند، مروئممی تواند با حملات مختلف کاراته دشمنش را شکست دهد. آیزاک از ناروتو باهوش‌تر و زرنگ‌تر است. چون در یک ماجراجویی که می‌توانست به قیمت جانش تمام شود، ده سال تمرین کرده تا بتواند فوراً ده هزار مشت بزند.


16. بان (هفت گناه کبیره – Seven Deadly Sins)

آیا ناروتو می‌توانست هر شخصیت دیگر در دنیای خودش را شکست دهد؟ قطعاً، اما بهرحال او جاودانه نیست. درحالی که گناه طمع، یا بان، پس از نوشیدن جام جاوادنگی که در جنگل فری کینگ یافته، عمر جاوادنه دارد. او در “هفت گناه کبیره” از هر حادثه‌ای جان سالم به در برده، و با ادامه سریال هرلحظه امکان مرگش وجود دارد اما دوباره زنده می‌شود.

گرچه شاید بان نتواند آسیب خاصی به ناروتو وارد کند، اما خودش می‌تواند هر آسیبی را تحمل کرده و خود را اتیام دهد. بنابراین هر نبردی میان بان و ناروتو به پیروزی بان منجر می‌شود.

همچنین بخوانید: رتبه بندی برترین قسمت های انیمه هفت گناه کبیره (Nanatsu no Taizai)


15. مآب (مآب سایکو 100 – Mob Psycho 100)

کاگیاما شیگو یا همان مآب، پس از آشنایی با جماعتی قدرت‌های دورجنبی یافته که نیروی تمام بلایای طبیعی را یکجا داراست. زمانی که مآب کنترل خود را از دست بدهد یا بیهوش شود، قدرت‌های روانی‌اش غیرقابل توقف خواهند شد.

شاید ناروتو از لحاظ جسمی از مآب قوی‌تر بوده و قدرت‌های بیشتری داشته باشد، اما هیچ سلاح و قدرتی نمی‌تواند در مقابل سلاح‌های ناپدید و روانی مآب از ناروتو محافظت کند. این دو شخصیت آنقدر بیخیال هستند که هرگز به جان هم نمی‌افتند. ناروتو هرگز با دشمنی مانند مآب نجنگیده و نمی‌تواند در مقابل نیروهای دورجنبی او مقاومت کند.


14. جوتارو کوجو (ماجراجویی عجیب جوجو – JoJo’s Bizarre Adventure)

جوتارو کوجو، سومین شخصیت مهم انیمه بلند “ماجراجویی عجیب جوجو” با استفاده از توانایی مقاومت ستاره پلاتینی، به آسانی می‌تواند ناروتو را شکست دهد. در این انیمه، این توانایی مربوط به روح بوده و توانایی انجام فعالیت‌های ماورایی را به یک فرد می‌دهد.

این توانایی به او این امکان را می‌دهد تا برای چند ثانیه زمان را متوقف کرده و در زمان متوقف شده و بعد از آن مشت‌های مرگ آور وارد کند. ناروتو نمی‌تواند در مقابل دشمنی که زمان را متوقف می‌کند مقاومت نماید و با هر حرکت او جوتارو حرکتی وارد می‌کند. جوتارو کوجو، یکی از سرسخت‌ترین شخصیت‌های انیمه است که در هر مبارزه می‌تواند ناروتوی نینجا را شکست دهد.


13. لایت یاگامی (دفتر مرگ – Death Note)

اگر ناروتو هم قدرت‌های پیچیده‌ای داشت شاید لایت یاگامی زنده نمی‌ماند. با این حال، این قاتل سریالی احتمالاً هرگز اجازه نمی‌داد رویارویی‌شان مرگبار شده و پیش از آنکه دیر شود از شر ناروتو خلاص می‌شد.

لایت که کیرا هم نام دارد، با استفاده از قدرت دفتر مرگ از شر هرکس که به نظرش ارزش زنده ماندن را ندارد، خلاص می‌شود. تنها کاری که او برای پایان دادن به زندگی یک نفر انجام می‌دهد، نوشتن نامش در دفتر مرگ و تجسم کردن صورت اوست. اگر می‌دانست ناروتو به سراغش می‌آید از قبل نامش را در دفتر نوشته و از شرش خلاص می‌شد. البته ناروتو هم از اینکه بقیه اسمش را ببرند یا به چهره‌اش فکر کنند خوشش می‌آید.


12. آلوکارد (هلسینگ نهایی – Hellsing Ultimate)

در مبارزه میان خون آشام ها و نینجاها، همیشه خون آشام ها خیالشان راحت است و اینبار هم همینطور است. آلوکارد که دراکولا هم نام دارد، در آغاز انیمه یک خون آشام جاودانه است، اما در پایان، می‌تواند در یک چشم بهم زدن ظاهر و ناپدید شود.

به علاوه او ارتشی از موجودات اهریمنی دارد که می‌توانند به جای او مبارزه کنند. با وجود قدرت‌های خون آشامی او و تمایلش به سلاح‌های آتشین، که البته ناروتو هیچ تصوری از آنها ندارد چون در زمان او وجود نداشتند، آلوکارد به راحتی می‌توانست نینجای نارنجی را شکست داده یا حتی قورت بدهد.

همچنین بخوانید: معرفی 12 فیلم جذاب و دیدنی شبیه ون هلسینگ (Van Helsing)


11. تتسو شیما (آکیرا – Akira)

تتسو شیما یک روانی با قدرت‌های بی‌رقیب است که می‌تواند کل جهان انیمه “آکیرا” را نابود کند. پس از اینکه در تصادف با موتورسیکلت نزدیک است جانش را از دست بدهد، درحالی بهوش می‌آید که نیروهایش بیشتر شده و می‌خواهد از دنیایی که برای یتیمی مانند او جایی ندارد، انتقام بگیرد.

درحالی که ناروتو از هرجهت قدرتمند است، تتسو در پایان فیلم آنقدر قوی است که می‌تواند با قدرت‌های روانی غیرقابل کنترلش کل جهان را نابود کرده و از نو بسازد. توانایی‌های تتسو در میدان نبرد او را بی رقیب کرده و ناروتو در مقابل این مرد جوان هیچ شانسی نخواهد داشت.

همچنین بخوانید: 10 فیلم برتر آکیرا کوروساوا که باید تماشا کنید


10. کربی (کربی: به موقع در یا – Kirby: Right Back At Ya)

درحالی که کربی بیشتر به خاطر بازی‌های ویدیویی‌اش شهرت دارد، در انیمه اختصاصی خود به نام “کربی: به موقع در یا” حضور خواهد داشت. این حباب صورتی رنگ محبوب در این انیمه در مقابل تهدیدهای مختلف از دریم‌لند محافظت کرده و قدرت‌های بسیاری را به نمایش می‌گذارد. کربی در این انیمه آنقدر قوی است که می‌تواند با قدرتش دشمن خود را به سمت خورشید فرستاده و بعد او را کباب شده تحویل بگیرد.

اگر قدرت او در بازی‌های ویدیویی را نیز درنظر بگیریم، او می‌تواند هیولاها را از بین برده و در آخرالزمانی که کسی باقی نمانده زنده بماند. عده کمی می‌توانند در برابر این حباب صورتی زنده بمانند و مسلماً ناروتو یکی از آنها نیست.


9. گاتس (برسک – Guts)

گاتس شمشیرباز شاید از لحاظ جسمی از ناروتو ضعیفتر باشد، اما از لحاظ عاطفی قوی‌تر است. در این فانتزی تاریک، گاتس توانسته هر اتفاق بدی را پشت سر بگذارد و زندگی‌اش را برای از میان برداشتن اشرار که وحشت ایجاد کرده‌اند، قربانی کند.

او پس از خیانت بهترین دوستش گریفیث، هنوز در حال التیام دردهای خود است، درحالی که نارتو به تدریج ارزش خود را پیدا می‌کند. گاتس از لحاظ عاطفی از هر لحاظ از ناروتو قوی‌تر است، و با شمشیر اژدهکش خود و دست مصنوعی‌اش می‌تواند هر نینجایی را شکست دهد.


8. ارن ییگر (حمله به تایتان – Attack On Titan)

آیا ارن ییگر از “حمله به تایتان” که می‌تواند خود را به یک تایتان 15 متری تبدیل کند، می‌تواند ناروتو را شکست دهد؟ قطعاً نه. ناروتو به راحتی می‌تواند فردی با توانایی تغییر چهره و مشت‌های سریع را شکست دهد. اما خوب این تنها قدرت ارن نیست.

کمی بعد در سریال، ارن متوجه می‌شود که می‌تواند تمام تایتان‌ها را تحت سلطه خود دربیاورد. درحالی که ناروتو می‌تواند به راحتی یک تایتان 15 متری را شکست دهد، اما نمی‌تواند در مقابل ارتش آنها ایستادگی کند. مخصوصاً زمانی که همه آنها 50 متری باشند. شاید ارن در مبارزه برابر پیروز نشود، اما در کنار ارتش تایتان‌ها پیروز است.


7. یامی یوگی (یو-گی-او – Yu-Gi-Oh)

یامی یوگی، پادشاه بازی‌ها، در هر تقابل فیزیکی می‌تواند ناروتو را شکست دهد. چقدر پیش می‌آید که مردم در انیمه با مشت مبارزه کنند؟ مسلماً احتمالش از بازی‌های دیگر کمتر است. یامی یوگی در بازی پوکر، شوگی و هر بازی دیگری که در دنیای ناروتو و هرجای دیگر باید ناروتو را شکست می‌دهد.

گرچه در دنیای ناروتو توانایی‌های یامی تاثیرگذاری کمتری دارند زیرا در این دنیا کارت بازی‌های کودکان کم‌اهمیت‌تر هستند، اما نمی‌توان انکار کرد که در بازی‌ها یوگی از ناروتو قوی‌تر است.

همچنین بخوانید: ۶ انیمه سینمایی جذاب و دیدنی از ۶ سال اخیر که حتما باید تماشا کنید


6. کوروسنسی (آنساتسو کیوشیتسو – Assassination Classroom)

ناروتو شخصیت قدرتمندی است که الهام بخش بسیاری بود، اما به اندازه هشت پای زردرنگی که به جوانان آموزش می‌دهد قوی نیست. با اشتباه شدن یک آزمایش علمی، کوروسنسی سرعت نامحدود و قدرت مرگبار یافته اما ظاهرش را از دست داده است.

او از اسلحه سریع‌تر بوده و آنقدر قوی است که می‌تواند ماه را ویران کند و شرط بسته که اگر دانش آموزان یک دبیرستان در عرض یک سال تحصیلی او را از بین نبرند همان بلا را سر زمین بیاورد. او چه در مبارزه یا در الهام بخشیدن به دیگران، همیشه پیشرو است.


5. ایچیگو کوروساکی (بلیچ – Bleach)

درحالی که ناروتو از “بلیچ” داستان منسجم‌تر و پرمعناتری داشته باشد، ایچیگو، قهرمان “بلیچ” می‌تواند در مبارزه ناروتو را شکست دهد. او پس از بیدار کردن قدرت‌های جدید، می‌تواند حتی خدایان را شکست دهد.

ناروتو در پایان انیمه‌ها به کمک ساسوکه و پس از یک نبرد تنها یک خدا یا بیگانه را از بین می‌برد. درحالی که در سریال “ناروتو” تمام سری‌ها تقریباً شبیه بودند اما “بلیچ” در قسمت‌های آخر بر قدرت ایچیگو افزود و مسلماً در نبرد او و ناروتو، ناروتو پیروز می‌شود.


4. کنشیرو (مشت ستاره شمالی – Fist Of The North Star)

یکی از اصلی‌ترین قهرمان‌های انیمه‌های شونن، و شخصیتی شبیه مکس دیوانه با قدرت‌های کونگ فو، که می‌تواند ناروتو را شکست دهد. او استاد هنر رزمی هوکوتو شینکن بوده و با ایجاد فشار و انرژی در بدن دشمن می‌تواند سرش را منفجر کند.

او نمی‌تواند حملات پرانرژی ناروتو را انجام دهد اما با یک ضربه خوب می‌تواند پیروز شود. ناروتو محتاط‌ترین مبارز نیست، بنابراین احتمالش وجود دارد که ناروتو در مقابل کنشیرو تسلیم شود چون او با یک ضربه مرگبار می‌تواند به پیروزی برسد.


3. یوسوکه اورامشی (یو یو هاکوشو – Yu Yu Hakusho)

کارآگاه یوسوکه اورامشی یکی از بهترین قهرمان‌های انیمه شونن و ستاره یکی از بهترین انیمه‌های شونن یعنی “یو یو هاکوشو” است. یوسوکه دوران کودکی سختش را پشت سر گذاشته و قبول می‌کند که ارزش عشق‌ورزی دیگران را دارد، همچنین به خاطر حملات مرگبارش قدرتمند می‌شود.

سلاح مرگبارش و قدرت تغییر چهره به او اجازه می‌دهد تا با هر دشمنی مبارزه کند. می‌توان گفت یوسوکه الهام بخش بسیاری از قهرمان‌های انیمه‌های شونن بود، گرچه تعداد کمی توانستند به عمق و جایگاه او برسند. نه تنها یوسوکه از ناروتو قوی‌تر است، بلکه شخصیت قدرتمندتر و جذاب‌تری دارد.

همچنین بخوانید: لیست 30 شخصیت برتر در تاریخ انیمه‌ها


2. کیوبی (پول میجای مادوکا مجیکا – Puella Magi Madoka Magica)

کیوبی وجودی بامزه و گربه مانند به نظر می‌رسد اما قدرتی هیولاگونه دارد که می‌توانند جهان را نابود کنند. کیوبی موجودی آشوب طلب است که در جستجوی نوعی ویرانی است تا دختران به مأمور نابودی تبدیل شده و خلقت را از بین ببرند. و موجودی قدرتمند و جاودانه است و در صورت داشتن وقت کافی می‌تواند ناروتو را از دنیا محو کند.

این هیولای احساسی نه شکست می‌خورد نه متوقف می‌شود. او جلوه مرگ بوده و می‌تواند دشمن خود را به مرگ و نابودی بکشاند، تا جایی که دشمنش از تمام تصمیماتش در طول زندگی پشیمان خواهد شد.


1. اتومسک (فولی کولی – Fooly Cooly)

اتومسک شاه دزدان دریایی بیشتر یک عنصر داستانی است تا شخصیت. او قدرت و آزادی بسیاری از شخصیت‌ها را داشته و مانند آنها دوست ندارد با محدودیت‌هایی که دیگران و جامعه اعمال کرده زندگی کند.

او نمی‌تواند در مقابل ناروتو شکست بخورد، زیرا او جلوه آزادی است و شکست توسط ناروتو با این موضوع تداخل دارد. به علاوه او یک ققنوس فضایی است که می‌تواند در زمان و مکان سفر کرده و گاهی اوقات مثل یک ربات، ربات‌های دیگر چند برابر اندازه‌اش را از بین می‌برد. ناروتو به هیچ شکل نمی‌تواند در برابر این شخصیت انیمه مقاومت کند.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (3077)

بستن فرم

  1. Yousef

    فروردین 28, 1401

    اونایی ک میگن لوفی نمیتونه ناروتو بزنه مسخرس اصلا مانگا نمیخونن و پیگیر انیمه نیستن😑 gear 5 لوفی هیچ کسی نمیزنه فقط تو چند قسمت کایدو رو شوت میکنه ،همینطور زورو بعد از بیداری ، بنظرم زورو بیشتر اینایی ک گفتی ناروتو رو میزنن رو هم میزنه

    پاسخ

    • رهام در پاسخ به Yousef

      فروردین 29, 1401

      مانگا رو خوندم و قبول دارم لوفی واقعا خیلی قویشده ولی زورو به هیچ وجح به اون سطح نمیرسه

      پاسخ

  2. محمد

    فروردین 28, 1401

    بابا لوفی حریف ناروتو نی همینطور ارن

    پاسخ

  3. سید اصغر بورژوا

    فروردین 26, 1401

    ب ب ب ب ب ب ب ب ب ب
    شما وقتی اطلاعات کافی نداری پست نزن
    ناموسا اورامشی میتونه ناروتو رو بزنه؟؟؟

    پاسخ

  4. به تو چه

    فروردین 26, 1401

    قاریان مود خیلی هاشون و جر میده مثل آرن لوفی وچند تا دیگه

    پاسخ

  5. امیر

    فروردین 22, 1401

    اون انیمه هایی که ندیدمو اصلا کاری ندارم اونا اصلا ناروتو رو میزنن تیکه تیکه میکنن 😂 بعدش من اصلا وان پانچ منو جزو قوی ترینا حساب نمیکنم ببین اومدن یه شخصیتو بی همتا کردن چجوری اصلا طرف اینقدر قویه چرا همش یه مشت میزنه همه چی تموم میشه از نظر من هیچ هیجانی نداره البته کیفیت ساخت انیمه و فایتش خوبه ولی هیجان کافی نداره این نظر منه بعد اومدی ناروتو رو قهوه ای کردی میگی این از لحاظ عاطفی میزنه اون بره تو قدرت کاملش میزنه خب ناروتو هم تو حالت بایرو کل شخصیتایی که من میشناسمو له میکنه اینم به کنار…بابا ناروتو به یه بمب بیجو ارن و کل تایتانارو پودر میکنه چخوری میگی ۵۰ متر تایتان و حریف نیست در صورتی که خود کیوبی ۵۰ متر حتی بیشتره و تازه میتونه گاگه بونشین بزنه تو اون حالت یکم دقت کن ناروتو شخصیتش جدا از قدرت خودش قلبشه که خیلی قویه من یکیو خیلی ادب کرد

    پاسخ

    • اوتاکو * در پاسخ به امیر

      فروردین 23, 1401

      تو که میگی گنکو قوی‌تر نیست از باریون مود مطمئنی فقط دراگون بال ندیدی؟ تو همون اولای سوپر سوپر سامان گاد قوی‌تر میشه و تموم

      پاسخ

    • رهام در پاسخ به امیر

      فروردین 25, 1401

      وان پانچ من سبک جدیدی از خودش نوشن داده دلیل نمیشه چون با یه حرکت کارا تمومه انیمه هیجان نداشته باشه فایت سیزن یک سایتاما و بروس جزو بهترین فایتای انیمست تازع تو مانگا الان ترکونده آرت فایتا استوری ترکونده کلا

      پاسخ

      • amirhossein در پاسخ به رهام

        فروردین 31, 1401

        داداش رهام امیر راست میگه خیلی مسخرست تا یه مشت میزنه همچین تمومه

        پاسخ

  6. علی ⁦ಠ_ಠ⁩

    فروردین 18, 1401

    یه سوال چرا ریمورو و سونگ جین_وو نیستن و کسانی که میگن انیمه ها رو مثل دراگون بال خیلی عقب جلوی باید بکونی (زیرنویسشو) راحت از تلگرام زیرنویس چسبیده دان کنید animworlddl اگه خواستید

    پاسخ

  7. سینا

    فروردین 9, 1401

    به نظرتون وان پیس قشنگتره یا ناروتو شیپودن یا بلیچ

    پاسخ

    • رهام در پاسخ به سینا

      فروردین 11, 1401

      وان پیس از نظر من البته هر کسی نظری داره

      پاسخ

      • M در پاسخ به رهام

        فروردین 15, 1401

        خیلی نامردیه ناروتو شیپودن انیمه اش تمام شده ولی وان پیس نه خب وان پیس داره ادامه پیدا می‌کنه ولی ناروتو نه خب معلومه وان پیس برتره

        پاسخ

        • رهام در پاسخ به M

          فروردین 16, 1401

          دا کیشیموتو میتونست بوروتو رو به یه چیز ناب تبدیل کنه که از ناروتو بهتر باشه و جایگزینش بشه و جالبه بدونی که باز هم با این حال ناروتو تو بعضی چیزا واقعا از وان پیس سر تره

          پاسخ

          • M در پاسخ به رهام

            فروردین 17, 1401

            نظرتو کاملا قبول دارم راست میگی دقت نکردم
            در ضمن باید منتظر بمونیم بوروتو تایم اسکیپ ساخته بشه بعد مقایسه کنیم

            پاسخ

            • رهام در پاسخ به M

              فروردین 18, 1401

              از نزدیک ۲۵۰ قسمت بوروتو ۱۸۰ قسمت بیشترش فیلره یا کنانه دایی تاریخیه بلیچو کنار زده

              پاسخ

        • amirhossein در پاسخ به M

          فروردین 31, 1401

          بوروتو هست خب

          پاسخ

      • امیر در پاسخ به رهام

        فروردین 26, 1401

        ببین داش زنو از همه قوی تره میخوای بدو تحقیق کن

        پاسخ

        • سون گوکو در پاسخ به امیر

          اردیبهشت 2, 1401

          با اینکه فن دراگون بال هستم ، کی گفته تو فقط چند تا انیمه که کارکتراش ضعیف بوده داری با زنو مقایسه می‌کنی که زنو رو قویترین کارکتر نشون بدی

          پاسخ

    • amirhossein در پاسخ به سینا

      فروردین 31, 1401

      ناروتو شیپودن رو انتخاب میکنم اونا مسخرن

      پاسخ

  8. اوتاکو *

    فروردین 9, 1401

    میگم یه جا دیدم گوکو گفته برولی از بیرس احتمالا قویتره یعنی از فرشته های در حال آموز هم قویتره ؟؟؟

    پاسخ

    • محمد جواد در پاسخ به اوتاکو *

      فروردین 9, 1401

      درسته دراگون بال ندیدم ولی اینقدر از یوتیوب فایت دراگون بال دیدم که بفهم بیروس صد برابر بریلی هست😂
      فکر کنم گوگو مست بود 😂

      پاسخ

    • رهام در پاسخ به اوتاکو *

      فروردین 10, 1401

      ممکن نیست از اونجایی که بیرس هیچ جا ته قدرتشو نشون ندادع و همینجوریش گوکو و ویجیتا رو می زنه قطعا میتونه برولی رو با یه هاکای پودر کنه

      پاسخ

    • ایران در پاسخ به اوتاکو *

      فروردین 10, 1401

      دا وجیتا از بیروس تمرین دید یه مدت الان همسطح گوکو غریزه است و حتی برترم هست تو بعضی چیزا نمیشه گفت تازه کمی از قدرت یه خدای نابودیو داره آموزش دیده میتونه کنترل حالا فرض کن بیروس خودش چیه ( الان مانگا گوکو خیلی قویتر از انیمست )

      پاسخ

  9. راد

    فروردین 7, 1401

    هیچ کس توی این لیست به جز گوکو و سایتاما قوی تر از ناروتو نیست
    سان گوکو هم کلا قدرت خدا دادی داره
    سایتاما هم که یک ابله پر زوره

    پاسخ

    • اوتاکو * در پاسخ به راد

      فروردین 8, 1401

      هست ایچیگو و کیوبی فکر کنم آلوکاردم باشه

      پاسخ

    • Stan در پاسخ به راد

      فروردین 8, 1401

      کربی و ایچیگو هم راحت شکستش میدن

      پاسخ

    • ایران در پاسخ به راد

      فروردین 9, 1401

      اتفاقا هست اگه اطلاع نداری اون یه چیز دیگه است ولی در کل لیست بگی غیر سایتاما و گوکو اشتباه است که درست نیست کیوبی شماره ۲ لیست تجسم مرگه اون راحت میزنه ایچیگو راحت میزنه آلوکارد میزنه و…

      پاسخ

    • امیر در پاسخ به راد

      فروردین 22, 1401

      سان گوکو هم نمیتونه حالت بایرو رو بزنه سایتاما هم که کلا قبول ندارم

      پاسخ

      • اوتاکو * در پاسخ به امیر

        فروردین 23, 1401

        این سان گوکویی که قبولش نداری الان خیلی قوی شده فقط یه نگاه به سوپر هیروز بندازی میفهمی قدرتش با یه علامت نشانه طوری بود که گوی های کی براش اسلوموشن بودن

        پاسخ

        • سون گوکو در پاسخ به اوتاکو *

          اردیبهشت 4, 1401

          سلام انیمه دراگون بال هیروز رو کجا از قسمت ۲۷ به بعد دیدی ؟ من هنوز کامل دراگون بال هیروز رو ندیدم

          پاسخ

      • Ali Babazadeh در پاسخ به امیر

        فروردین 27, 1401

        داش کوکو دیگه ی پا خدا شده تو انیمه اینو حتی خود ژاپنی هام قبول دارند که اون قویترین اگه واقعا بخواد ناروتو با دهکده همرو باهم نابود میکنه

        پاسخ

        • رهام در پاسخ به Ali Babazadeh

          فروردین 27, 1401

          داش بحث اصلا سر مقایسه ناروتو و گوکو نی درسته گوکو قویه ولی تو ورس های انیمه جزو ۲۰ نفر برترم نیست خیلی کاراکترا داریم که ازش خیلی قویترن تو ورس خودش بیش از ده نفر و بیشتر ازش خیلی قویترن

          پاسخ

      • ایران در پاسخ به امیر

        فروردین 27, 1401

        باز شروع کردن به باریون گفتن این ناروتو فنا باریون چندتا مشت به ایشیکی زد فکر کردن ( ایشیکی هیچ وقت قویترین فرد ورس ناروتو نبوده و نخواهد بود) خیلی شاخه باو ایشیکی بیاد تو دراگون بال تاپ صدم نمیشه گذاشتش گوکو که هیچ پسر بزرگشم که یه دختر داره که نوه گوکو میشه اونم هیچ پسر کوچیکه گوکو گوتن واسه کل ورس ناروتو و بوروتو کافیه بدون هیچ بحثی

        پاسخ

        • اوتاکو * در پاسخ به ایران

          تیر 29, 1401

          درواقع اون ۳۰ درصد از پاور کامل ایشیکی بود تو رمان کل قدرتش که نشون دادن درحد منظومه شمسی بود

          پاسخ

      • سون گوکو در پاسخ به امیر

        اردیبهشت 3, 1401

        دراگون بال دیدی اگه دیدی ولش ،گوکو توی میگاتنو گوکوی می‌تونه مشتی یا لگدی که با فراتر از سرعت نور می‌ره با غریزش جاخالی بده ، که ناروتو نمیتونه بزنش تازه گوکو داره قوی تر میشه ، این تازه اول قدرتهای گوکو هست ، اگه دراگون بال ندیدی و کلی ازش اطلاعات داری بازم کافی نیست باید بری مانگا یا انیمه رو ببینی

        پاسخ

      • سون گوکو در پاسخ به امیر

        اردیبهشت 3, 1401

        گوکو می‌تونه ناروتو رو بزنه سایتاما هم می‌تونه ناروتو رو بزنه یا فکر می‌کنی سایتاما ضعیف تر از گوکوئه؟به نظر من نمیتونیم بگیم گوکو می‌تونه سایتاما رو بزنه یا سایتاما می‌تونه گوکو رو بزنه چون گوکو داره هنوز تمرین می‌کنه قوی تر میشه ،و سایتاما هم هنوز قدرت واقعیش رو نشون نداده پس نمیتونیم بگیم گوکو قوی تره یا سایتاما،بعدش اینی که میگی اصلا سایتاما رو قبول نداری اصلا بحث قدرته ،نه شخصیت پردازی یا چیز های دیگه

        پاسخ

  10. M

    فروردین 3, 1401

    فاز بعضیارو نمی‌فهمم که میگن اره لوفی و کایدو رو اسفالت می‌کنه(صفحه قبل یعنی دوازده)😂😂
    داش الان میگم که چجوریه خوده شخصیتهای اتک به سختی ارنو شکست دادن که البته ارن زیاد سخت نگرفت چون می خواست دوستاش به قهرمان تبدیل بشن
    بگذریم الان یکی از سریع ترین شخصیت های اتک گالیارد با فرم تایتانیک هست که صد در صد از سرعت یک بوگاتی یا لامبورگینی کناره بیاد با لوفی و کایدو مقایسه بشن؟
    البته این حرفم به ارن ربطی نداشت ولی در کل میگم چون قدرتش به فالکون رسید و فالکون تو نبرد با ارن نقش داشت
    درکل با اینا مقایسه نکنید 😂

    پاسخ

  11. سون گوکو

    اسفند 27, 1400

    اون های که می‌خوان دراگون بال زد رو ببینن برن انیمه آن رو دانلود کنن که فقط تا قسمت ۲۵ تا ۲۹۹ داره که ۲۴ قسمت اون یکی هم برین در تلگرام دانلود کنید و زیرنویس رو از ساب کده دانلود کنید و در ام ایکس پلیر تا مثبت ۱۰۹ بزنید(خودم زیاد مطمئن نیستم و انیمه آن بعضی از قسمت‌های رو نداره)

    پاسخ

  12. Ramtin

    اسفند 25, 1400

    کل لیست رو من قبول میکنم. ولی به جز دو نفر لوفی و ارن
    بله ناروتو به راحتی میتونه تایتان های غول آسا رو نابود کنه ولوفی چیش الان از ناروتو برتره ؟ بعد لیست میگه ناروتو قدرتش از کوراما میاد الان مگه لوفی قدرتش از میوه گومو گومو نیومده ؟ ناروتو هم از بدنش نیرو میگیره خب درضمن ناروتو خودش کوراما رو شکست داده به عبارتی برای قدرتش جنگیده نه اینکه وابسطه باشه بهش

    پاسخ

    • امیر در پاسخ به Ramtin

      فروردین 22, 1401

      اصلا ناروتو واسه ارن و تایتانا نیازی به کوراما نداره با حالت سنین و راسن شوریکن دو روزه تایتانارو پاره میکنه

      پاسخ

  13. M

    اسفند 23, 1400

    آقایون خسته نباشید من بعد چند قرن برگشتم🤣
    من با دوستم بحثم شد می خوام از شما بپرسم
    انیمه قویتره (کل شخصیت‌ها) یا کمیک(کل شخصیت‌ها)

    پاسخ

    • رهام در پاسخ به M

      اسفند 27, 1400

      کمیک اگه کسی مثل رابتر حساب کنیم

      پاسخ

    • ایران در پاسخ به M

      اسفند 29, 1400

      کمیک به آسونی شخصیتاش خیلی قدرتمندش خیلی خیلی بیشترن

      پاسخ

      • Titan در پاسخ به ایران

        اسفند 29, 1400

        قدرتمندترین شخص توی انیمه tori bot هست و اگه اونو حساب کنیم
        حتی اگه تمام شخصیت های کمیک جمع بشن هم نمیتونن شکستش بدن

        پاسخ

        • ایران در پاسخ به Titan

          فروردین 1, 1401

          عزیز چرا وقتی اطلاع نداری نمیفهمی خوب توری بات تجسم نویسنده مانگا هست خوب از اون ور رایتر از دیسی و تجسم جک کربی از مارولم همینن تجسم نویسنده خلاص

          پاسخ

          • F در پاسخ به ایران

            فروردین 2, 1401

            میدونم دیگه 😂
            خود ما از همشون قویتریم خلاص😂😂

            پاسخ

          • Titan در پاسخ به ایران

            فروردین 2, 1401

            دوست گرامی
            اطلاع دارم اگه دقت کرده باشی ننوشتم شخصیت نوشتم شخص
            از این گذشته تو هر کدوم از دوتا اون قدر شخصیت قدرتمند هست که نمیشه جواب درستی داد .
            ولی یه چیزی رو میتونم بگم مارول و دیسی هر کدوم فقط یک جهان هستن و هر کدوم فقط یدونه خدای مطلق دارن.
            ولی اگه انیمه رو حساب کنیم چندصد انیمه هستن که جهان های متفاوتی دارن و هر کدوم از اون جهان ها صد در صد یک خدا داره امکان نداره یه جهانی بدون خدا باشه فقط بعضیا نشون میدن بعضیا نشون نمی‌دن مثل کامی تنچی !!!! باید به این هم دقت کنیم.

            پاسخ

            • ایران در پاسخ به Titan

              فروردین 17, 1401

              افراد مطلق فقط یه جهان ؟ حاجی امنی ورسن ( بینهایت مولتیورس و ابعاد و… ( و نمیدونم میشناسی یا نه ولی افراد مطلق و اوتسورسال و اینا اتفاقا خیلی خیلی زیاد دارن تجسم نویسنده هم حتی دارن که کلا شخصیت ها براش جوکن افرادی دارن که بینهایت واسشکن معنی نداره و جلوشون کوچیکه افراد فرا کمیکی هست بخوای قویا رو حساب کنی مال مارول و دیسی خوب خیلی خیلی بیشترن

              پاسخ

              • Titan در پاسخ به ایران

                فروردین 17, 1401

                میخوای بگی توی دیسی یا مارول بیش از یک خدای متعال وجود داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟
                one above all و persence تو دنیای خودشون فقط یدونه هستن و البته قویترین هم هستن
                تجسم نویسنده که به قول خودت شخصیت نیست و نباید حساب کنی
                تو کل انیمه اونقدر خدای مطلق وجود داره که نگو! قویترین هاشون the creator و kamitenchi هستن که هیچ محدودیتی ندارن
                برو یه سرچی در مورد god fusion بکن که حتی از تجسم نویسنده هم قویتره تازه من فقط چند تا خدا از انیمه نام بردم هر انیمه ای خدای خودشو داره و ما صد ها انیمه با جهان های متفاوت داریم
                و هر کدوم یه خدا داره که اگه همشونو حساب کنیم انیمه و مانگا از کمیک قویتره.

                پاسخ

                • اوتاکو * در پاسخ به Titan

                  فروردین 23, 1401

                  آیا اون ها خدای خودشونو نشون دادن ؟ نه بحث سر شخصیت‌های موجوده

                  پاسخ

                  • رهام در پاسخ به اوتاکو *

                    فروردین 25, 1401

                    داش اونها خداهاشون همون وان ابو ال (جک کربی )و رایترن که دنیاهاشون رو ساختن یعنی همون نویسندگان

                    پاسخ

                    • اوتاکو * در پاسخ به رهام

                      فروردین 26, 1401

                      اونارو میدونم دنیای انیمه رو میگم که میگه هزاران هزار دنیا هست و خوب اونا چیزی از خداشون نمیدونیم

                      پاسخ

                • اوتاکو * در پاسخ به Titan

                  تیر 29, 1401

                  کریتور اصلا شخصیت نیست یه حد از پاور لوله که به قویترین جادوگرا میدادن

                  پاسخ

                  • Stan در پاسخ به اوتاکو *

                    تیر 30, 1401

                    درسته کریتور یه لوله
                    که بعضی از افراد مثل فدراین تو ناول بهش رسیدن
                    این که بهش میگن کریتور یه جادوگر بوده که به این لول رسیده بوده

                    پاسخ

                • اوتاکو * در پاسخ به Titan

                  تیر 31, 1401

                  گاد فیوژن گوکو رو مقایسه نباید کرد اون با افراد واقعی زیادی ترکیب شده

                  پاسخ

                  • اوتاکو * در پاسخ به اوتاکو *

                    مرداد 7, 1401

                    بزارید یه دعوای جدید راه بندازم
                    اس سی پی ورس قویتره یا کمیک
                    نظر خودتون رو بگید بدون تحقیق بیشتر

                    پاسخ

                    • Stan در پاسخ به اوتاکو *

                      مرداد 9, 1401

                      بحث طولانی داره و بستگی داره ولی از نظر من اس سی پی ورس

                      پاسخ

                • اوتاکو * در پاسخ به Titan

                  شهریور 2, 1401

                  لوسیفر اوروید ۹۹.۹ انیمه رو خودش تکی میزنه
                  یه هاجون یه ناراکا یه کریتور یه axiom ازش نمیخورن کلا

                  پاسخ

                  • Stan در پاسخ به اوتاکو *

                    شهریور 4, 1401

                    آکوتو هم تکی کل مارول و ۹۹ درصد دی سی رو تکی میزنه

                    پاسخ

        • اوتاکو * در پاسخ به Titan

          تیر 29, 1401

          بدون حساب توری بات وان ابو ال خودش تکی که انیمه رو میزنه جز یکی دوتا کاراکتر

          پاسخ

          • رهام در پاسخ به اوتاکو *

            تیر 31, 1401

            وان ابو ال تجسم نویسندست نمیشه مقایسش کرد با کرکترا ولی انیمه هم او پی هاش قوین اکوتو سای هاجون بتلر فدرین گیلگامش شینرا و …

            پاسخ

      • محمد جواد در پاسخ به ایران

        فروردین 1, 1401

        اگه ۱۰تای کمیک با ۱۰تای انیمه مقایسه بشن چی؟کدوم قویتره

        پاسخ

        • ایران در پاسخ به محمد جواد

          فروردین 2, 1401

          کمیک به راحتی گفتم که

          پاسخ

          • King of anime در پاسخ به ایران

            فروردین 16, 1401

            اینجوریم دیگه نیست اگه لایت ناول و مانگا و اینا رو حساب کنیم و کنیم مارول و دی سی رو حساب کنیم و تجسمارو حساب نکنیم
            چون شخصیت های مثل کریتور آماتور سای فدراین کامی تنکهی ریمورو و آنوس و گیلیگامیش هاجان رین فوجی شین باب و…شانس زیادی دارن

            پاسخ

            • رهام در پاسخ به King of anime

              فروردین 16, 1401

              داش بازم زیاد ترن مال دیسی و مارول حساب کن تو تایپ ۵۰ شخصیت مارول یکیوشن بود اخر از همه بود طرف به راحتی یونیورس هارو پودر می کرد

              پاسخ

              • King of anime در پاسخ به رهام

                فروردین 17, 1401

                نگاه کن همین آکاتوسای و هاجان و رن فوجی و شین باب و فدراین از شخصیتایی مثل لوسیفرم بالا ترن کامی تنچی و کریتورم از شخصیتایی مثل پرزنس بالا ترن و در حد افرادی مثل پرایمال مانیتورن
                تازه ده ها شخصیت در حد آکاتو و اینا هستن که چون اولن زیادن نگفتم دومن چون یه اسما عجیب غریبی دارن باید دو ساعت دنبال خواندن و نوشتن درست اسمشون باشی برای همین افراد سطح پایین ترایی مثل گیلیگامیش و ریمورو و آنوس رو مثال زدم(میتونی راجب اینایی که گفتم تحقیق کنی مثال از سایتایی مثل fandom البته بهت پیشنهاد میدم همون مانگا و لایت ناول و اینارو بخونی چون این سایتها ممکنه خیلی از اطلاعاتی که توی این سایتاس اشتباه باشه)

                پاسخ

                • Goku در پاسخ به King of anime

                  فروردین 18, 1401

                  دقت کردی برای حرفات هیچ دلیلی نمیاریی!! فقط میگی این از اون بالاتره و این از اون!؟
                  .
                  .
                  .
                  ببین هر جور هم حساب کنیم قطعا کمیک شخصیت های بیشتر و قدرتمندتری داره!! یعنی هر شخصیتی در هر سطح قدرتی که فکرشو بکنی داره.

                  پاسخ

                  • King of anime در پاسخ به Goku

                    فروردین 19, 1401

                    همین فدراین که در برابر آکاتو و رن فوجی و اینا هیچی نیست به راحتی شخصیتی که یه مولتی ورسو تو مشتش خورد کرد وان شات کرد
                    در ضمن بفرمایید مانگا بخونید خودتون میفهمین
                    پس نگو بدون مدرک چون توی خود داستان مانگا سطح قدرتشون مشخصه

                    پاسخ

                    • Goku در پاسخ به King of anime

                      فروردین 19, 1401

                      پیشنهاد میکنم شما کمیک بخونید.

                      پاسخ

                    • King of anime در پاسخ به Goku

                      اردیبهشت 10, 1401

                      خوندم پیشنهاد میکنم شما هم مانگا بخونی

                      پاسخ

                    • رهام در پاسخ به King of anime

                      فروردین 20, 1401

                      داش هر کور حساب کنیم سطح قدرت کاراکترای کمیک بالاتر از انیمست تعداد خدایان کامیک خیلی زیادن و مثلا یکی مثل لوسیفر میتونه بیاد بزنه کل انیمه هارو حالا غیر از چندتایی ک قدرتمندن بپکونه

                      پاسخ

                    • ایران در پاسخ به King of anime

                      فروردین 20, 1401

                      کی بهت گفته فدراین در برابر رن فوجی هیچی نیست ؟ قویتره اونم به شدت اکوتو سای بگی حله میشه گفت با فدراین تو یه سطحن در کل اگه بحث قدرت کاراکترا باشه کمیک به شدت برتره

                      پاسخ

                    • King of anime در پاسخ به ایران

                      اردیبهشت 10, 1401

                      کسی نگفته داداش منظورم کریتور بود اشتباه نوشتم
                      آکاتو ولی نسبت به فدراینو اینجور کارکترا تو یه سطح دیگس
                      تو دو تا شخصیت بجز میلک من اسم ببر من قبول میکنم قویترن درظمن میگم کارکتر نه تجسم چون اگه بحث تجسمه که منم تجسم رو میکنم

                      پاسخ

                    • رهام در پاسخ به King of anime

                      تیر 31, 1401

                      داش همین لویاتان تو دیسی کل انیمه رو سولو میکنه

                      پاسخ

                    • Stan در پاسخ به رهام

                      مرداد 1, 1401

                      داش آکوتو از داستان بیرون اومد و داستان خودش رو پایانشو نوشت شروع به نوشتن داستان کرد
                      و توی اون داستانا کرکترای های اوتر زیادی خلق کرد
                      یه جورایی جای آواتار نویسنده رو گرفت لویاتان در حدش نی

                      پاسخ

                    • Stan در پاسخ به ایران

                      شهریور 17, 1401

                      جفتشون پاورشون دیبانک شده

                      پاسخ

        • سون گوکو در پاسخ به محمد جواد

          فروردین 16, 1401

          بستگی به اون مانگا یا کمیک داره ، چرا الکی از خودتون در میارین؟

          پاسخ

  14. اوتاکو *

    اسفند 12, 1400

    الیته اساتید خودشون میدونستن

    پاسخ

  15. اوتاکو *

    اسفند 12, 1400

    یکی پیدا کردم با محدود کننده هاشم ناروتو رو ۷ هیچ زده
    بدون اونا تکون بخوره کار شهر تمومه
    سایکی کوسو
    این استاد کلاس پنجم دبستانش با اشاره میتونسته آپارتمان هارو بلند کنه یا از وسط ماه رد بشه نابودش کنه
    هر روز قوی‌تر میشه و ۴ ساله داره سال دوم رو میگذرونه واسه این که کسی شک نکنه که دار جهان تکرار میشه
    با کنترل ذهن خیلی راحت همه چیرو درست کرد رفت
    بخوابه بدون محدود کننده ها یه کشتی غرق شده خیلی بزرگ از کوچیکترین چیزایی که ممکنه با یه هتل پنج ستاره آپورت کنه
    کلا شخصیت گگ مانگائه یه جورایی دیگه

    پاسخ

    • M در پاسخ به اوتاکو *

      اسفند 24, 1400

      فری فایر بازی میکنی؟

      پاسخ

      • رهام در پاسخ به M

        فروردین 16, 1401

        داش ما کالاف پلیریم فیری فایر چیه

        پاسخ

        • M در پاسخ به رهام

          فروردین 17, 1401

          کالاف بازی نیست
          کالاف گاد هست
          نه آخه گفت ناروتو رو 7 هیچ میزنه .توی فری فایر کاستوم روم ها 7 ست هستش برای همین پرسیدم😂
          اره منم کالاف پلیرم و عاشقشم

          پاسخ

          • رهام در پاسخ به M

            فروردین 18, 1401

            صحیح

            پاسخ

  16. ankal

    اسفند 12, 1400

    لیستتون نسبتا خوب بود توی این لیست ار همه قوی تر گوکو بود اینو همه میدونن الان یه ادم نا اگاه میاد میگه
    نه تو چی میگی فلانی قوی تره دوست عزیز یا دراگون بال ندیدی
    یا خیلی احمقی که اینو میگی

    پاسخ

    • رهام در پاسخ به ankal

      اسفند 15, 1400

      درست دراگون بال ندیدم ولی اینقدری اطلاعات ازش دارم که بگم گوکو از سایتاما ضعیف تره

      پاسخ

    • اوتاکو * در پاسخ به ankal

      اسفند 15, 1400

      سایتاما قویتره به وی اس گاد مراجعه بنما

      پاسخ

      • More در پاسخ به اوتاکو *

        اسفند 16, 1400

        خب بیایین در مورد این که شما میگین گوکو از سایتاما ضعیفتره صحبت بکنیم
        خب اول از همه اون مانگا ساخت خود موراتا یا وان نیستش.
        دوم اینکه اون گادی که توی مانگا اصلی اومده با اون گادی که سایتاما مبارزه کرده زمین تا آسمان فرق داره
        قسمتی از مانگا که گاد رو ماه ایستاده بود حتی از خود ماه هم بزرگتر بود و اگه یکم فکر کنین میبینین که اگه یه موجودی که از ماه بزرگتره و برای مثال خود ایران رو مثال بزنم پاشو بزاره رو زمین ایران زیر پاش میمونه
        ولی توی اون مانگا گاد به اندازه یه کوه بود.
        بعدشم اگه ملاک قویتر بودن رو از fan made ها میفهمین برین animewar رو نگاه کنین تو یوتیوب اونجا سایتاما جلو آرکون پشه هم نیست ولی گوکو می‌تونه درحدی بهش آسیب بزنه.در ضمن بیش از نود میلیون بازدید هم خورده…
        Power level سایتاما و گوکو هم تو یوتیوب هست برین ببینین
        هر کجا رو سرچ کنین با دلایل مختلف گوکو از سایتاما قویتره پس دیگه قبول کنین.

        پاسخ

        • رهام در پاسخ به More

          اسفند 17, 1400

          داش خود موراتا تو ساخت مانگا دست داره و تو پیجشم میتونی ببینیش دوست عزیز اون کادی که سایتاما دید در پاقع گاد متعال بود که کل وان پانچ من رو خلق کرده و گادب که سایتاما باهاش مبارزه کرد یجورایی جلوی اون گاد اصلی فرشته به حساب میاد و چندین کاد دیگه مثل این وجود داره که ازش قوی ترن یوت یوب همش از خودشون در میارن من حتی دیدم جایی ناروتو از زنو قوی تر بوده پس اون به کنار
          داش گوکویی که شما داری ازش تعریف میکنی هنوز یه کهکشان رو نابود نکرده ولی سایتاما یه یونیورس و تمامی ابعاد واقعیت رو بدون فشار اوردن به خودش پودر کرد و بعدش برگشت گفت مثل ورزش صبح گاهی بود 😐همون گادی که میگی کل فضا زمان رو دستکاری می کنه و میتونه گوکو رو به خلع بفرسته و تبدیل به خاکسترش کنه ولی سایتاما خیلی راحت از خلع بیرون اومد

          پاسخ

          • Anime در پاسخ به رهام

            اسفند 18, 1400

            و میدونستین گوکو یه فرم به نام super Saiyan infinity داره و کلی مو در میاره؟؟😂😂
            سایتاما اگه با اون نسخه رو در رو بشه
            میره سوپر سایان میشه که مو در بیاره😂😂😂

            پاسخ

            • رهام در پاسخ به Anime

              فروردین 7, 1401

              داش اون که الکیه و فن میده یعنی وی اونجوری باشه سایتاما وی اس گاد قطعا جلوش واقعیت به حساب میاد😂😂

              پاسخ

          • سون گوکو در پاسخ به رهام

            فروردین 7, 1401

            میگی جایی دیدی که ناروتو از زنو قوی تره واقعا نمیدونم هر چی توی اینترنت در مورد انیمه یا مانگا یا یوتیوب باور می‌کنی ولی ناروتو اگه یک میلیون سال دیگه هم بیاد نمیتونه زنو رو شکست بده

            پاسخ

            • رهام در پاسخ به سون گوکو

              فروردین 7, 1401

              نه دا مسئله چیز دیگه ایه میگم اطلاعات یوت یوب همش درست نیستن و بعضیاش از رو تعصبیته

              پاسخ

        • King در پاسخ به More

          اسفند 17, 1400

          خبر داری saitama vs godرو دستیارها موراتا نوشته و وب کمیکه؟؟
          فن مید یعنی ساخت طرفدارا اما اون وب کمیکه تفاوتشان رو هم که ایشالا بلدی آرکهانو هم تو انیمه وار گوکو فقط وقتی تونست بزنتش که با سایتاما ترکیب شد وگرنه خودش کاری از پیش نبرد تو انیمه وار

          پاسخ

        • اوتاکو * در پاسخ به More

          تیر 14, 1401

          درواقع فن میده حساب کنیم نیازی به انیمه وار نیست چون سی سی گوکو یونیورسال بلو خیلی قویه و با شخصیت‌هایی مثل آنوس و ریمورو میشه مقایسش کرد

          پاسخ

  17. اوتاکو *

    اسفند 7, 1400

    پارسا که نظرتو پیدا نمیکنم ولی شگی از همه قویتره منظورت اون مود فرای دی نایت فانکین که نیست
    اونجا حالا یه اسپر شد و البته اون اورجینال نیست طرفدار های اون بازی اینو ساختن و البته یه آتیش روشن کردن و این کارا چیز سختی نیست

    پاسخ

    • سون گوکو در پاسخ به اوتاکو *

      اسفند 7, 1400

      شمایی که وان پیس دیدین و میگین زونیشا بزرگترین کارکتر انیمه هست ، برین اول دراگون بال رو ببینین ، همین سوپر دراگون بال سیاره ها براش مثل مورچه ست همین مورچه ای که روش پا میزارن لهشون میکنن سوپر دراگون بال سیاره ها براش همینقدره

      پاسخ

      • اوتاکو * در پاسخ به سون گوکو

        اسفند 9, 1400

        شما خیلی تعصبی هستی بنظرت وان پیسی که فراتر از زمین میره رو با دراگون بال تو مولتیورس مقایسه کرد ؟ نه
        تو خود وان پیس تا حالا بزرگترین بوده

        پاسخ

        • اوتاکو * در پاسخ به اوتاکو *

          اسفند 10, 1400

          فراتر از زمین نمیره
          اشتباه نوشتم

          پاسخ

        • M در پاسخ به اوتاکو *

          فروردین 9, 1401

          وان پیس با دراگون بال مقایسه می‌کنی🥲
          خوبه
          به نظرم توکیو ریونجرز از انیمه وان پانچ من بی نهایت قوی تره😂
          نظر تو مثل این میمونه

          پاسخ

      • ایران در پاسخ به سون گوکو

        اسفند 13, 1400

        عزیز کامنت هارو درست بخونی بد نیست من کی گفتم بزرگترین یه مقایسه بود تا بفهمن تایتان های اتک واسه بعضی شخصیتای وان پیس مورچه حساب میشن در کل دراگون بال رو دیدم و میدونم سوپر شنرون چقدر بزرگه بزرگترین کاراکترای انیمه یکی سوپر شنرونه که خودت باهاش آشنا هستی یکی سوپر تنگن تاپا گورن لاگان از انیمه گورن که تقریبا به همون اندازه بزرگه به خصوص سلاحش بحث ما سر وان پیس و اتک بود نه بزرگترین شخصیت و فلان

        پاسخ

  18. Alfa7

    اسفند 6, 1400

    😐آبرومونو بردین اخهاین چکاریه ناموسن شماهایی که انیمه هارو ندیدین از چی صحبت میکنین 😂تو برو وانپیسو ببین نیازی نی لوفی بیاد وسس زورو کافیه اصن زورو چرا میگیم بیگ مام بیاد یا اصن آنل 😐😂اخه انیمه رو ببینین بعد چرت بگین این ازلوفی قوی تره اخه چرا ندیده نشناخته چرت میگین بعدم اونایی که انیمه وان پیسو ندیدنو چرت میگن😂خوشبحالشون بریین با خودتون خیال بافی کنین
    اولندش اوفی نیازی به دنده چهارو سه نداره با دنده دو و هاکی خالی میتونه شکستشون بده و یاه م با قدرتی که سیلورز ریلی بهش یاد داده میتونه با همون شکستشون بده راحتو بی دردسر😐😂بیاین بحقو عوض کنین میگم فیله که تو وان پیسه بیاد لهتون کنه ها🤣

    پاسخ

    • اوتاکو * در پاسخ به Alfa7

      اسفند 7, 1400

      ناروتو از لوفی خیلی قویتره تو که به اوکوکو هاکی هنوز میگی قدرتی که ریلی یادش داد صحبت نکن ۸ نفر از لیست حدودا ازش قویترن

      پاسخ

    • هاجیمه ایسایاما در پاسخ به Alfa7

      اسفند 7, 1400

      نظراتت خنده داره بهتره به جز وان پیس انیمه های دیگه ای هم ببینی

      پاسخ

    • رهام در پاسخ به Alfa7

      اسفند 9, 1400

      شمایی که نه دراگون بال و نه ناروتو و وان پانچ من و…ندیدی صحبت نکن تو دراگون بال کاراکترایی داریم که با حرکت انگشتاسون منظومه ها و کهکشان هارو خاکستر میکنن🤣🤣🤣همین ناروتو میتونه به راحتی لوفی رو بکشه شما برو بوروتو ببین که بفهمی تو وان پانچ من گاد هایی داریم که مبتونن با فکر کردن واقعیت وان پیس رو از بین ببرن🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

      پاسخ

      • پوکرمن در پاسخ به رهام

        اسفند 12, 1400

        اغا توی یه مانگا به اسم یه کاراکتر به اسم the creator اولین کاراکتر مانگایی هستش که بعد از چند سال از بیشتر خالقان دراگون بال پیشی گرفت و تونست خودش رو به دومین کارکتر قدرتمند جهان انیمه تبدیل کنه

        پاسخ

        • Anime در پاسخ به پوکرمن

          اسفند 13, 1400

          من فکر نمیکنم از antispiral یا the truth از انیمه کیمیاگر تمام فلزی یا از kami tenchi قویتر باشه
          Antispiral که لازم به گفتن نیست هممون قدرتاشو میدونیم که قادر مطلقه و تقریبا هر کاری می‌تونه بکنه.
          The truth به معنی واقعیت هست واقعیت چیزیه که نمیشه شکستش داد چون تو خودت هم جزو واقعیت هستی و اگه بخوای شکستش بدی باید خودتم شکست بدی!!! اگه واقعیت نابود بشه یعنی کل یونیورس ها .خودت .همه چیز باید نابود بشه پس واقعیت شکست ناپذیره
          از کامی تنچی تنها چیزی که میدونم اینه که از تمامی شخصیت های انیمه ای قویتره حتی واقعیت چون کسی که واقعیت رو به وجود آورده خداست.

          پاسخ

          • پوکرمن در پاسخ به Anime

            اسفند 14, 1400

            نه حاجی انتی اسپیرال و د تراس رو من هم میشناسم ولی این the cretor دومین کاراکتر بینهایت انیمه ای به حساب میاد تراس و انتی اسپیرال موجودات مطلقین ولی فرا ابعادین نه بینهایت وهمونطور که گفتم از کامی تنجی پیشی نگرفته

            پاسخ

          • اال در پاسخ به Anime

            شهریور 18, 1401

            کامی هایپره
            تراس یونیورساله
            آنتی اسپایرال کمپلکس مولتیورساله
            کریتور های اوتر تا باندلسه
            (از ماریای آینده و فدرین صد در صد بالاتره که یعنی های اوتر هست با اینکه هیچ فیتی نداره)

            پاسخ

        • اوتاکو * در پاسخ به پوکرمن

          تیر 30, 1401

          اونطور که من فهمیدم کریتور یه سطح قدرته نه یه کاراکتر و به جادوگر قوی میگن کریتور حالا اینکه انقدر گندش کردن نمیدونم چرا احتمالا قویترین کسی که لقب کریتور داشته خیلی قوی بوده یا هرچیزی

          پاسخ

    • اوتاکو * در پاسخ به Alfa7

      اسفند 14, 1400

      دقت کردی دنده دو یه کوه رو هم کاملا نابود نمیکنه چه با هاکی چه بی هاکی ؟

      پاسخ

    • اوتاکو * در پاسخ به Alfa7

      تیر 30, 1401

      هنوزم بیگ مام قوی‌تر از زورعه یک دوما انل از همه تو وان پیس قویتره جز لوفی بخاطر لاستیکی بودنش حتی کایدو از رعد و برق لوفی جاخالی میده و ال تور انل ولتاژش بار ها و بارها بالاتره

      پاسخ

  19. امیرعلی

    بهمن 28, 1400

    خدایی ارن ضعیف تره بجز سایتاما و دراگون بال زن و لوفی همه از ناروتو ضعیف ترن

    پاسخ

    • اوتاکو * در پاسخ به امیرعلی

      اسفند 7, 1400

      جای لوفی که ضعیفتر
      آلوکارد و ایچیگو رو حساب کن

      پاسخ

    • سون گوکو در پاسخ به امیرعلی

      اسفند 7, 1400

      اصلا چی میگی واسه خودت گوکو قوی تره ناروتو براتون دلیل میارم چرا گوکو قویتر از ناروتو ، گوکو کسی که قوی تر از یک خداست رو شکست داده پلی من در ناروتو ندیدم که ناروتو یکی که قوی تر از یک خداست رو شکست بده بعدش هم شما میگین ناروتو قوی تر از گوکو ؟ ناروتو هم حتی اگه بره باریونمود ش نمیتونه گوکو رو شکست بده و گوکو بره توی میگاتنو گوکوی (غریزه ماورایی) یعنی آخرین حالته گوکو ، ناروتو نمیتونه گوکو رو شکست بده ، چون گوکو تجسم خدایان هست

      پاسخ

      • اوتاکو * در پاسخ به سون گوکو

        اسفند 9, 1400

        گفت گوکو قویتره تو فقط چشمت دراگون بال میبینه ها

        پاسخ

        • سون گوکو در پاسخ به اوتاکو *

          اسفند 10, 1400

          من خودم می‌دونم ناروتو حد توانش تا باریونمود هست ولی گوکو همین میگاتنو گوکوی (غریزه ماورایی) تازه یکمی از قدرت خدایان هست اگه کلش رو کنترل کنه اصلا ناروتو خوابشو ببینه گوکو رو شکست بده

          پاسخ

          • Anime در پاسخ به سون گوکو

            اسفند 11, 1400

            شما کلا گوکو فن هستین
            و درست نیست بیایی ناروتو رو با گوکو مقایسه کنی خب معلومه گوکو قویتره آخه جای بحث داره؟؟؟؟
            اگه الان من بیام بگم antispiral —————truth——–kamitenci————anos———rimuru———-creator——–zeno از گوکو قویتر هستن دیگه اینو همه میدونن که اینا همشون از گوکو قویترن…
            و منم میدونم گوکو جلوی اینا اگه تمامی غریزه ماورایی هم داشته باشه هیچه…..

            پاسخ

            • سون گوکو در پاسخ به Anime

              اسفند 12, 1400

              تو چرا بحث اینو می‌کشی وسط مگه من گفتم قوی ترین کارکتر انیمه ای گوکو هست کلی شخصیت هستن که حتی از گوکو هم قوی تر هستند

              پاسخ

              • امیررضا در پاسخ به سون گوکو

                اسفند 13, 1400

                داداشا چرا بحث میکنید.
                سانتانا قویترین شخصیت انیمه ای تامام 😂😂🤝

                پاسخ

                • سون گوکو در پاسخ به امیررضا

                  اسفند 14, 1400

                  تو الان فقط داری قوی ترین حالت سایتاما رو حساب می‌کنی و قویترین حالت شخصیت های انیمه ای دیگه رو حساب نمیکنی بزار یه شخصیت بگم که حتی می‌تونه سایتاما رو هم شکست بده یه شخصیت توی فول متال هست قادر مطلق هست همون می‌تونه سایتاما رو با یه اشاره انگشت پودر کنه

                  پاسخ

              • Anime در پاسخ به سون گوکو

                اسفند 13, 1400

                منم میدونم
                فقط خواستم بگم زیاد گوکو رو تو سر ناروتو نزن
                فقط همین

                پاسخ

            • پوکرمن در پاسخ به Anime

              اسفند 14, 1400

              قبول ندارم ریمورو و انوس توی لایت ناول قویتراز گوکو وسایتاما بشن اما هردوشون موجودات فرا بعدین سایتاما هم موجود فرا بعدی هستش ولی گوکو موجود ابعادیه ولی بازم ریمومرو و انوس جهان هاشون خیلی ضعیف تر از جهان های ایناس بیشتر شبیه حباب های فیت هستش که گلیمکش نابود میکنه پس الان انصافه بگیم ریمورو قویتره وقتی گوکو میتونه یکی از قویترین ابعاد جهان انیمه رو نابود کنه یا سایتاما که واقعا برای نابود کردن یه بعد حتی به خودش فشار نیاورد بعدش اومد دو سه تا کهکشانم سر مبارزش نابود کرد مقایسه کنیم این الان چند وقته برام سوال شده الان به گلیمکش میگن موجود فرا بعدی بعد جلو گوکو نمیتونه تره هم خورد کن نظر شما چیه

              پاسخ

              • Anime در پاسخ به پوکرمن

                اسفند 14, 1400

                من فقط یه چند تا مثال زدم که ایشون متوجه بشن هرچیزی قدرت نیست.دلیل برتر دونستن یک شخصیت نسبت به شخصیت دیگه قدرتش نیست بلکه شخصیتی برتر هست که از نظر چندین ابعاد مختلف نسبت به دیگری برتر باشه نه فقط قدرت من هیتر نیستم و طرفدار گوکو و سایتاما هم هستم ولی باید قبول کرد توی انیمه چندین شخصیت وجود داره که از گوکو و سایتاما طرفدار زیادتری دارن و این همون برتری هست که من میگم .
                در مورد آنوس و ریمورو من فکر میکنم نسخه دیمن کینگشون قویتر باشه چون فنا ناپذیر هستن و نمیمیرن!مرگ براشون معنی نداره!درحالی که احتمال مرگ گوکو و سایتاما تو دنیای خودشون وجود داره و گوکو چند بار مرده 😂😂

                پاسخ

                • پوکرمن در پاسخ به Anime

                  اسفند 14, 1400

                  مننظر خودم رو بگم بهترین قدرت یه انیمه شخصیتاش هستن الان هرکسی میتونه یه کاراکتر رو جذاب طراحی کنه تا مردم عاشقش بشن از جمله گوجو و سوکونا ولی اینکه بیای یه کاراکترایی مث سایتاما و گوکو درست کنی که خیلی سادن و مردم دوستشون دارن اونموقع هستش که کارت هنر واقعیهستش الان انیمه های انوس وریمورو قد هرکول خرج برداشته اخر سر حتی درحد مرد تک مشتی و دراگون بال نیستن

                  پاسخ

                • اوتاکو * در پاسخ به Anime

                  اسفند 15, 1400

                  اون هایی که کشتنش همه خیلی راحت منظومه شمسی رو نابود میکردن الان از همه اونایی که کشتنش هم قوی‌تر شده

                  پاسخ

                  • Anime در پاسخ به اوتاکو *

                    اسفند 16, 1400

                    منظورت اینه که cell می‌تونه منظومه نابود کنه حاجی؟؟؟😂😂😂

                    پاسخ

                    • اوتاکو * در پاسخ به Anime

                      فروردین 8, 1401

                      نه بابا منظورم تا حد مرگ پیش بردن بود تو دراگون بال سوپر نه زد

                      پاسخ

                    • اوتاکو * در پاسخ به Anime

                      تیر 14, 1401

                      آقا اشتباه شد رفتم تحقیق کردم دیدم سل انفجارش میتونست منظومه شمسی رو نابود کنه

                      پاسخ

            • اوتاکو * در پاسخ به Anime

              اسفند 14, 1400

              کجای آنوس و ریمورو از گوکو قویتره ریمورو شاید شاید تو ناولش

              پاسخ

  20. ممد

    بهمن 28, 1400

    من که میگم ایران از همشون قویتره😂کشور اسیارو هم میزنه

    پاسخ

    • رهام در پاسخ به ممد

      بهمن 29, 1400

      داش اسیا کشور نی قارست 😂😂😂😂😂😂

      پاسخ