لیست گران قیمت ترین بازیگران مرد جهان در حال حاضر

باور عموم بر این است که باید به دنبال علاقه تان باشید نه پول. اما اگر به مکتب فکری جوکر تعلق داشته باشید می دانید اگر در کاری موفق هستید نباید آن را رایگان انجام دهید. هر باوری که داشته باشید در هر صورت این پول است که جهان را می چرخاند. همچنین نیروی محرکه درونی بسیاری از افراد محسوب می شود. درحالی که هنرمندان معمولا انگیزه کاری خود را هنر می دانند اما به خاطر پول نیز زحمت می کشند. می توانید از تام کروز بپرسید که چرا بارها در نقش اکشن ظاهر می شود. منظورمان این نیست که هنرمندان به خاطر پول فیلم بازی می کنند، بلکه آنها نیز لیاقت پول دریافتی را دارند. منظورمان تنها این است که این گفته آنها “من به خاطر پول بازی نمی کنم” صحت ندارد.

ماهیت دنیای سرگرمی به گونه ای است که اگر موفق شوی در پول غرق خواهی شد. این موضوع برای بازیگران این لیست که در حال حاضر بیشترین مبلغ را دریافت می کنند صحت دارد. همانطور که می توانید حدس بزنید قسمت اعظم این بازیگران هالیوودی هستند. یک بازیگر از بالیوود نیز در این لیست قرار دارد. همچنین درآمدهای ذکر شده از 1 ژوئن 2018 تا 1 ژوئن 2019 را شامل می شوند. لیست گران قیمت ترین بازیگران مرد جهان در حال حاضر اینجاست. با پروشات همراه باشید.


10. ویل اسمیت – 35 میلیون دلار

ویل اسمیت به عنوان یکی از گران قیمت ترین بازیگران هالیوود چند دهه است که در لیست گران ترین ها جای دارد. او با توانایی اجرا در نقش های مختلف توانسته بازیگران مختلفی را به چالش بکشد. “اسمیت” که همیشه جز گران ترین هاست، در لیست جدید گران قیمت ترین بازیگران هالیوود در جایگاه دهم جای دارد. نقش او در فیلم موفق “علاءالدین” (Aladdin – 2019) پروژه ای است که در آن 35 میلیون دلار دریافت کرد. با این حال او دو فیلم آماده به اکران دیگر نیز دارد: “مرد ماه جوزا” (Gemini Man) از “انگ لی” و فیلم انیمیشن “جاسوسان نامحسوس” (Spies In Disguise).

همچنین بخوانید: بهترین فیلم های سال 2019 که هنوز اکران نشده اند + تریلر و خلاصه داستان


9. پال راد – 41 میلیون دلار

“پال راد” نامی نیست که به آسانی در لیست گران قیمت ترین ها دیده شود. اما همکاری او به عنوان مرد مورچه ای در این چندگانه مارول او را به یکی از گران قیمت ترین ها تبدیل کرد. درآمد “راد” در سال 2019 از اغلب همکاران او در این چندگانه بیشتر است زیرا او در همان زمان دو فیلم دیگر از مارول را نیز اکران کرد: “مرد مورچه ای و زنبورک” (Ant-Man And The Wasp) که در 6 جولای 2018 اکران شد و البته فیلم پرفروش “انتقام جویان: پایان بازی” (Avengers: Endgame) که در 26 آوریل 2019 اکران شد. او یکی از بازیگرانیست که پس از تماشای فیلم حتما شخصیتش را دنبال می کنید. احتمالا او در سال 2020 نیز با ادامه فیلم چهارم چندگانه Ghostbusters 2020 موفقیت خود را تکرار می کند.

همچنین بخوانید: لیست 25 تایی بهترین سوپر ویلن های کیهانی در دنیای مارول


8. کریس ایوانز – 43.5 میلیون دلار

به نظر می رسد بازیگران مارول در شرایط خوبی به سر می برند. لازم به ذکر نیست که کریس ایوانز یکی از بزرگ ترین ستاره های مارول بوده و به دلیل بازی در فیلم “انتقام جویان: پایان بازی” دستمزد بالایی دریافت کرد. درآمد کلی “ایوانز” در امسال 43.5 میلیون دلار بود که اغلب آن از فیلم “پایان بازی” به دست آمد. مسلما با فروش بالای فیلم ستاره های اصلی آن مانند “ایوانز”، اسکارلت جوهانسون و رابرت داونی جونیور، دستمزد بالایی دریافت خواهند کرد. “ایوانز” پیش از این در فیلم ” میعادگاه غوطه ور دریای سرخ” (The Red Sea Diving Resort) از نتفلیکس و فیلم نئو-نوآر کمدی سیاه “چاقوکشی” (Knives Out) نیز حضور یافت.

همچنین بخوانید: معرفی 25 کمدی محبوب و دیدنی مناسب بزرگسالان (R-Rated)


7. آدام سندلر – 57 میلیون دلار

آدام سندلر یکی از ثروتمندترین بازیگران تاریخ است که نامش اغلب در لیست گران قیمت ترین بازیگران قرار می گیرد. از آنجاییکه او یک تهیه کننده، خواننده و بازیگر کمدی است، بنابراین درآمدش فقط به بازیگری محدود نمی شود. با این حال سال های 2018 و 2019 به شدت برای او پرکار بودند. “سندلر” در انیمیشن “هتل ترانسیلوانیا 3: تعطیلات تابستانی” (Hotel Transylvania 3: Summer Vacation) حضور یافت و در فیلم “معمای قتل” (Murder Mystery) در کنار “جنیفر آنیستون” به ایفای نقش پرداخت. همچنین همکاری دیگر او با نتفلیکس در فیلم “ادم سندلر: 100% تازه” (Adam Sandler: 100% Fresh) بود که به درآمدهایش در سال 2018-2019 افزود.

همچنین بخوانید: 10 فیلم با حضور افتخاری ستاره ها یا کمئو


6. بردلی کوپر – 57 میلیون دلار

بردلی کوپر امسال بسیار موفق بود و هم توجه منتقدین را جلب کرد و هم توجه گیشه را. این بازیگر، تهیه کننده و کارگردان بااستعداد فیلم “ستاره ای متولد می شود” (A Star Is Born) در کنار ستاره پاپ “لیدی گاگا” نیز حضور دارد. این فیلم موفق یا بودجه 36 میلیون دلار به فروش 435 میلیون دلاری دست یافت. “کوپر” هم از فیلم درآمد زیادی به دست آورد و هم اینکه صداپیشگی نقش “راکت راکون” فیلم موفق “انتقام جویان: پایان بازی” را برعهده داشت. او همچنین در سال 2018 در درام جنایی “مول” (The Mule) از کلینت ایستوود بازی کرد.

همچنین بخوانید: لیست بهترین فیلم هایی که با موضوع فرار از زندان ساخته شده اند


5. جکی چان – 58 میلیون دلار

جکی چان به عنوان یکی از ثروتمندترین بازیگران تاریخ خودش یک مدرسه بازیگری است. او ژانر فیلم های اکشن را تعریف کرده و آن را به سطحی رسانده که پیش از ظهور او غیرممکن بود. او امسال دو فیلم به نامهای “شوالیه سایه ها: بین یین و یانگ” (The Knight of Shadows: Between Yin and Yang) و “وی ۲: سفر به چین” (The Mystery of Dragon Seal: Journey to China) را اکران کرد. “چان” از برندهای تبلیغاتی، سینماهای خود و فیلم های تولیدی اش درآمد زیادی کسب می کند.

همچنین بخوانید: 10 فیلم برتر جکی چان که ارزش چند بار دیدن را دارند


4. آکشی کومار – 65 میلیون دلار

“آکشی کومار” به عنوان تنها بازیگر بالیوودی این لیست سالانه حداقل چهار فیلم بازی کرده و به همین دلیل گران قیمت است. او به عنوان یکی از گران قیمت ترین بازیگران هند، بازار را قبضه کرده و هربار با اثر جدیدی از راه می رسد. او در سال 2018 در فیلم “2.0” حضور یافت که ششمین فیلم پرفروش تاریخ هند بود و به همین دلیل قیمتش افزایش یافت. فیلم موفق Kesari نیز از مرز 200 کرور (27.7 میلیون دلار) گذشت. درآمدهای دیگر او از تهیه کنندگی فیلم ها و تبلیغات به دست می آید.

همچنین بخوانید: پردرآمدترین بازیگران زن بالیوود در سال 2018


3. رابرت داونی جونیور – 66 میلیون دلار

بزرگ ترین ستاره دنیای مارول که با حضور در فیلم “مرد آهنی” (Iron Man) در سال 2008 این چندگانه را کلید زد. رابرت داونی جونیور را همواره بزرگ ترین ستاره جهان و یکی از گران قیمت ترین ها می دانند. طبیعتا مارول نیز به دلیل سهم او در موفقیت این فیلم ها درآمد بسیاری به او پرداخت تا در نسخه های دیگر هم حضور پیدا کند.

“داونی” از سال 2015 تنها در فیلم های مارول حضور یافته است و مسلما این وفاداری او در افزایش قیمتش سهم بسزایی دارد. درآمد دیگر او از طریق تبلیغات و امضای قرارداد با کمپانی چینی تولید تلفن همراه وان پلاس در سال 2019 به دست می آید که میلیون ها دلار به همراه داشت. اکنون که شخصیت مرد آهنی در “انتقام جویان: پایان بازی” از دنیا رفت، طرفداران منتظر ادامه فعالیت او خواهند بود. او در سال 2020 فیلم “دولیتل” (Dolittle) را اکران خواهد کرد.

همچنین بخوانید: 13 فیلم برتر رابرت داونی جونیور که باید ببینید


2. کریس همسورث – 76.4 میلیون دلار

کریس همسورث ستاره دیگری از مارول است که اکنون محبوب ترین شخصیت دنیای مارول محسوب می شود. او برخلاف همکاران دیگرش “رابرت داونی” و “کریس ایوانز” در سال های آینده نیز در چندگانه مارول حضور خواهد داشت. درآمد او در سال های 2018 و 2019 این بازیگر استرالیایی را به دومین بازیگر گرانقیمت جهان تبدیل کرده و در فیلم های “انتقام جویان: پایان بازی” و “مردان سیاه‌پوش: بین‌المللی” (Men in Black: International) حضور یافته است. اجرای او در نقش خدای طوفان در فیلم های ثور دنیای ماورل باعث شد از هر فیلم 15 میلیون دلار درآمد کسب کند و علاوه بر این مانند همکارانش درآمد ثابت نیز کسب کرد. اما برای “جذاب ترین مرد زنده” جهان در سال 2014 فیلم تنها منبع درآمد نیست. او با برند ساعت های لوکس تگ هوئر و لباس و اکسسوری هوگو باس قرارداد تبلیغانی بسته و درآمد دریافت می کند.

همچنین بخوانید: 10 فیلم برتر کریس همسورث که باید تماشا کنید


1. دواین جانسون – 89.4 میلیون دلار

بزرگ ترین ستاره اکشن جهان که فیلم های او در گیشه پرفروش بوده و به عنوان یک کشتی کج کار به گران قیمت ترین بازیگر هالیوود تبدیل شده است. تبدیل شدن دواین جانسون به صدر هالیوود رویای عملی شده اوست. او فعالیت خود را به عنوان کشتی کج کار مسابقات WWE آغاز کرد و به یکی از برترین ستاره ها بدل شد. جذابیت او در رینگ و صدای رسایش در این مسابقات او را به بزرگ ترین ستاره تبدیل نمود.

اجرای جانسون در فیلم های “آسمان خراش” (Skyscraper) و “هابز و شاو” (Hobbs & Shaw) باعث شد در سال های 2018 و 2019 به درآمد 89 میلیون دلار برسد. او بسیار فعال بوده و چالش ها را کنار میزند. او همچنین در تلویزیون هم ظاهر شده و در سریال “فوتبالیست‌ها” (Ballers) شبکه HBO و برنامه تلویزیونی “بازی های تایتان” (Titan Games) شبکه NBC شرکت کرد. برخلاف ستاره های دیگر که به تولید فیلم روی آوردند این بازیگر خط تولید لباس و اکسسوری دارد که اغلب درآمدش از آن تامین می شود.

همچنین بخوانید: لیست بهترین فیلم های دواین جانسون (Dwayne Johnson) که نباید از دست بدهید


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید، منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (1)

بستن فرم

  1. فومنی

    شهریور 27, 1398

    بانگاهی مختصر به لیست بالا متوجه می شویم فیلمهای علمی تخیلی سکوی پرتاب بیشتربازیگران (خصوصا) مرد ، پردرآمدهالیوود می باشدوجالب اینکه کاربردگسترده جلوه های ویژه واستفاده ازبدلکاران درفیلم های علمی تخیلی واکشن مجال ارزیابی درست تماشاگران ازبازی بازیگر راسلب نموده وتهیه کنندگان هالیوود بااین اهرم هنرپیشه های به اصطلاح وطنی (بفروش)را جهت فروش بیشترتولیدات خوداستفاده کرده که این امرازکیفیت هنری تولیدات این چنینی خواهدکاست.

    پاسخ