معرفی 25 کمدی محبوب و دیدنی مناسب بزرگسالان (R-Rated)

ژانر کمدی یکی از ژانرهایی محبوبی است که در میان سینما دوستان طرفداران بسیاری دارد. این فیلم ها برای همه مناسب بوده و اغلب افراد می توانند از دیدن آن لذت ببرند. با این حال با ظهور ستاره های جدید کمدی، مانند “استیو کارل”، “کریستین ویگ”، “جوناه هیل”، “ساشا-بارون کوئن”، “زک گالیفیاناکیس”، “ویل فرل” و “امی شومر”، شاهد فیلم های جدید این ژانر بوده ایم.

در ژانر فیلم های بزرگسال، کمدی های بسیار موفقی تولید شده که اغلب از آن ها استقبال خوبی میشود. بیشتر این فیلم ها موضوعات عمومی که اغلب بزرگسالان در سراسر جهان با آن مواجه هستند را نشان می دهند، در حالی که برخی از آن ها جنبه های خاص تری مانند روابط، ازدواج، دولت و مسائل دیگر را هدف قرار می دهند. ترکیب ژانر کمدی با ژانرهایی چون عاشقانه، درام، اکشن و ترسناک، باعث ظهور فیلم های جدید شده است. به همین دلیل در اینجا فهرستی از برترین فیلم های کمدی بالای 18 سال را به شما معرفی می کنیم. با پروشات همراه باشید.


25. موعد مقرر – Due Date – 2010

فیلم نامه، جوک های گفته شده و دیالوگ های خنده دار میان رابرت داونی جونیور و زک گالیفیناکیس، باعث تولید یکی از برترین کمدی های چند سال اخیر شده است. با دیدن این فیلم با حضور یکی از جذاب ترین ستاره های کریسمسی و بازیگری که به دلیل بازی در نقش الن در سه گانه “خماری” (The Hangover) به موفقیت بین المللی رسید، لذت خواهید برد. نتیجه کار یک اثر کمدی است که نتیجه کار داونی و گالیفیناکیس است و لبخند را بر لبان تان می نشاند. گرچه موضوع مسافرت جاده ای همانند فیلم “هواپیماها، قطارها و اتومبیل ها”ست، که در جایگاه بالاتری از این فهرست قرار دارد، اما بد نیست که دو ساعت از زمان خود را به دیدن این فیلم اختصاص دهید.


24. تد – Ted – 2012

احتمالا این فیلم ساده ترین فیلم فهرست است که با داستان خطی و با وجود ضعف هایش یک اثر کمدی دیدنی است. با این حال تماشای اینکه خرس تدی سیگار بکشد، حرف بزند، رابطه جنسی داشته باشد و کارهای روزمره را انجام دهد، حقیقتا لذت می برید. داستان آن ساده است: آرزوی یک بچه برای زنده شدن خرس اش به حقیقت بدل شده و مشکلات زمانی آغاز می شود که بزرگ می شوند. اکنون باید میان تبدیل شدن به یک بزرگسال با مسئولیت و انجام وظایف کودکانه یکی را انتخاب کند. پایان فیلم پیچیده است، اما صداپیشگی زیبای ست مک‌فارلن جذابیت فیلم را دوچندان می کند و اجرای زیبای مارک والبرگ هم بر زیبایی فیلم می افزاید. همچنین اشاراتی به مسائل جذاب سال های 80 فیلم اثر را زیباتر می کند.


23. این آخرشه – This is the End – 2013

جیمز فرانکو، جوناه هیل، ست روگن، اوان گلدبرگ، جی باروشل، کریگ رابینسون و دنی مک براید همگی در خانه فرانکو گیر کرده و اتفاقات بدی برایشان رخ می دهد. گرچه منتظرید با دیدن این فیلم فقط بخندید اما با حضور ستاره های دنیای کمدی، باید در انتظار اتفاقات بیشتری باشید. هرچند این فیلم ضعف هایی هم دارد، از جمله داستان عجیب فیلم.


22. جاسوس – Spy – 2015

این فیلم سومین همکاری ملیسا مک کارتی و پل فیگ، پس از “ساقدوش ها” (Bridesmaids) و “مخمصه” (The Heat) محسوب می شود. اخیرا فیلم های جاسوسی و جیمز باندی بسیاری ساخته شده که بهترین آن “کینگزمن: سرویس مخفی” (Kingsman: The Secret Service) است. گرچه “جاسوس” چندان بزرگ نیست اما به طرز جالبی خنده دار است. اجرای مک کارتی در قالب یک کارمند که اتفاقاتی برایش رخ می دهد بسیار عالی بوده و حضور جیسون استاتهام بسیار خنده دار است به طوریکه تمام شخصیت ها حتی خودش را به تمسخر می گیرد. موضوعات مرتبط با چاقی و ضد زن بود، باعث ایجاد یک کمدی جذاب و فراتر از طنز فیزیکی شده است.


21. ما میلرها هستیم – We’re the Millers – 2013

یک فیلم خنده دار که می توانید در تعطیلات آخر هفته تماشا کنید و لبخند را بر لبان خود بنشانید. داستان آن ساده است: یک مواد فروش برای انتقال خودروی حاوی مواد از مکزیک به ایالات متحده یک خانواده جعلی شکل می دهد تا کسی شک نکند. قسمت های جالب داستان زمانی است که آن ها با مشکلات معمولی خانواده ها رو به رو می شوند، مشکلات مربوط به یک زن رقصنده، مرد مواد فروش، دختر بی خانمان و یک پسر بی پناه، که برای رهایی از شر آن ها دور هم جمع می شوند. بنابراین شاید یک هفته پس از دیدن آن، فیلم را فراموش کنید، اما از صحنه های سرگرم کننده آن لذت می برید.


20. مهمانان ناخوانده عروسی – Wedding Crashers – 2005

اگرچه شاید این فیلم آنقدرها موفق نباشد که شاهد حضور آن در اسکار باشیم ما داستان آن بسیار جذاب است و از زمانی که شخصیت های آن جوک و دیالوگ های خنده دارشان را آغاز می کنند، خنده بر لبان تان می نشیند. داستان فیلم درباره دو وکیل است که از تعهد و ازدواج ترس داشته و بدون دعوت به مراسم عروسی می روند تا تنها یک شب با مهمانان رابطه داشته باشند. اما سرانجام به یک مراسم رفته و عاشق می شوند. شخصیت این دو زن را ریچل مک آدامز و ایسلا فیشر ایفا می کنند و اجرای بسیار خوبی دارند. با این حال بار اصلی فیلم بر دوش شخصیت های اصلی یعنی وینس وان و اوون ویلسون است که اثر جذابی پدید می آورند.


19. ساقدوش ها – Bridesmaids – 2011

داستان فیلم درباره انی (ویگ) است که پس از ساقدوشی در  مراسم عروسی بهترین دوستش، لیلیان، با بازی مایا رادولف، اتفاقات عجیبی برایش رخ می دهد. بازیگران دیگر عبارت اند از رز بیرن، ملیسا مک کارتی، الی کمپر، کریس اودود و ریبل ویلسون. این فیلم نامزد دو جایزه اسکار شد و از یک اثر کمدی به یک اثر جذاب بدل شد. اجرای مک کارتی با استقبال مواجه شده و نامزد اسکار شد. رابطه او با کریستین ویگ و اجرای زیبای آن دو در کنار هم از دلایل موفقیت اثر بود.


18. دیکتاتور – The Dictator – 2012

از آنجاییکه در این فیلم شوخی های بسیاری می شود، اگر از شنیدن این توهین ها احساس توهین می کنید پس این اثر مناسب شما نیست. در این فیلم تمام دیدگاه های سیاسی، مذاهب، انجمن ها، نژادها، جنسیت ها یا حتی تمام کشورها، توسط ساشا بارون-کوهن مورد تمسخر واقع می شوند. او نقش یک غیرآمریکایی را ایفا می کند که در شرایط غیرآشنا قرار می گیرد. گرچه دولت آمریکا از او متنفر است اما او از روی ساده لوحی کارهایی انجام می دهد که بسیار خنده دار است.


17. پای آمریکایی – American Pie – 1999

فیلمی مورد علاقه نوجوانان و مردان سراسر جهان که چهار سری موفق دیگر از آن هم ساخته شد. موضوع فیلم درباره دانشجوهای کالج و مسائل جنسی مورد علاقه آنهاست که در فرهنگ مدرن بسیار محبوب شده است. شخصیت استیفلر و مادرش دائم در فیلم ها و سریال های مختلف مورد اشاره قرار می گیرند. بازیگران این اثر به موفقیت جهانی رسیده و این اثر را مهم ترین کارشان دانسته اند. صحنه های جنسی موفق و استفاده از اصطلاحات مخصوص بزرگسالان باعث شده این اثر در طبقه بندی فیلم های بزرگسال قرار بگیرد.


16. هارولد و کومار به کاخ سفید می روند – Harold and Kumar go to White Castle – 2004

این فیلم هم مانند اغلب کمدی ها با یک داستان معمولی آغاز شده و دو دوست را نشان می دهد که در پی یافتن یک چیز ساده هستند و با این حال داستان هایی برایشان رخ می دهد. این دو دوست می خواهند از برگرفروشی کاخ سفید همبرگر بخرند و در داستان های دیگری درگیر می شوند. اجرای زیبای جان چو و کال پن در کنار هم، رابطه خوب شان و واکنش آن ها در مقابل اتفاقات از جمه دلایل جذابیت این اثر است. سری های دیگر این فیلم در مقایسه با سری اولیه چندان جذاب نبودند.


15. خیابان جامپ شماره ۲۱ – 21 Jump Street – 2012

جوناه هیل یکی از شخصیت هایی است که به تنهایی می تواند باعث سرگرمی یک اثر شود. چانینگ تاتوم هم شخصیت دیگر فیلم است که در کنار هیل صحنه های زیبایی را پدید می آورند. داستان فیلم ساده است، این دو شخصیت پلیس هستند که برای یافتن یک مواد فروش به یک دبیرستان می روند تا مخفیانه جست و جو کنند اما حوادثی که برایشان رخ می دهد بسیار خنده دار است. یکی از صحنه های خنده دار زمانی است که آن دو ناخواسته مواد مخدر مصنوعی را مصرف کرده و به توهم دچار می شوند.


14. رئیس‌های وحشتناک – Horrible Bosses – 2011

اگر تا به حال در اداره کار کرده باشید شاید دلتان خواسته باشد با دستان خود رئیس تان را خفه کنید، زیرا او همیشه رئیس و شما زیردست هستید. البته شاید هم با رئیس تان رابطه صمیمانه ای داشته باشید. در هر صورت این فیلم درباره سه دوست است که می خواهند رئیس خود را به قتل برسانند. اما برنامه ریزی شان پیش نمی رود. حضور بازیگران موفق از جمله دلایل موفقیت این اثر است: جیسون بتمن، چارلی دی و جیسون سودیکیسدر نقش کارمندها و جنیفر آنیسون، کوین اسپیسی و کولین فارل در نقش رئیس ها. یادتان نرود که جیمی فاکس هم در این اثر حضور خواهد داشت.


13. تندر استوایی – Tropic Thunder – 2008

این فیلم تنها به دلیل در کنار هم قرار دادن تعدادی از ستاره ها یک اثر موفق است، ستاره هایی چون: بن استیلر، جک بلک، رابرت داونی جونیور، متیو مک کانهی، تام کروز، جیسون بتمن، نیک نولت و بیل هدر. این فیلم همه چیز را مسخره می کند، از هالیوود گرفته تا جنگ، بازیگران و صنایع مختلف. اجرای تام کروز (که بسیار جالب است) و مخصوصا بازی داونی در نقش یک بازیگر متد اکتینگ هالیوود که کارش را جدی گرفته و می خواهد گلدن گلوب را به دست آورد، از جمله دلایل موفقیت این اثر است. از جمله بازیگران دیگر این اثر عبارت اند از جی بروشل، دنی مک براید، براندون جکسون و استیو کوگان.


12. شان می ‌میرد – Shaun of the Dead – 2004

سه گانه کورنتو که با “شان میمیرد” در سال 2004 و با الهام از “طلوع مردگان” (Dawn of the Dead) ساخته شده، با حضور ادگار رایت، سیمون پگ و نیک فراست، به یکی از موفق ترین سه گانه های بریتانیایی چند سال اخیر بدل شد. این فیلم برای هر فرهنگ و بیننده ای زیبا بوده و نبوغ نویسندگی ادگار رایت هم یکی از دلایل موفقیت این اثر است. اغلب صحنه های طنز توسط  پگ هم خلق شده که نویسنده دوم اثر است، درحالی که حضور نیک فراست هم در موفقیت فیلم بی اثر نیست. بنابراین بهتر است این فیلم را تماشا کنید.


11. پلیس خفن – Hot Fuzz – 2007

دومین فیلم از سه گانه کورنتو در سال 2007 که از “شان میمیرد” هم بهتر بود و در میان تماشاگران بریتانیایی به جایگاه بالایی دست یافت. سه بازیگر پیشین این بار در نقش افسران پلیس ظاهر شده و حضور مارتین فریمن و بیل نای هم زیبایی فیلم را دو چندان کرده است. یکی از دلایل موفقیت این فیلم ادغام صحنه های طنز در کنار صحنه های اکشن سینمای آمریکا بوده است.


10. یه چیزی راجع به مری هست – There’s something about Mary – 1998

فیلم درباره شخصیت کامرون دیاز، یا مری است که به مرکز توجه سه مرد افسرده بدل می شود و تلاش های این مردان برای جلب توجه مری، جذابیت فیلم را دو چندان می کند. این اثر امروزه به عنوان یکی از بهترین آثار سال های 2000 محسوب می شود و به همین دلیل با وجود بودجه 23 میلیون دلاری در سراسر جهان بیش از 368 میلیون دلار فروش داشت. این کمدی مورد توجه سینما دوستان قرار گرفت و هنوز یکی از برترین آثار کمدی صنعت سینمای بزرگسال محسوب می شود.


9. سوپربد – Superbad – 2007

همکاری جود آپاتاو، ست روگن و جوناه هیل، یکی از برترین آثار سینمایی سال های اخیر را پدید آورده است که یکی از اولین نقش آفرینی های این چند بازیگر است. جوناه هیل و مایکل سرا نقش دو دانش آموز در آستانه فارغ التحصیلی از دبیرستان را نشان می دهد که می خواهند به مهمانی بروند. اما همه چیز طبق برنامه پیش نرفته و صحنه های خنده دار پدید می آید. این فیلم با واکنش های مثبت مواجه شد و حضور دو بازیگر در کنار هم بسیار درخشان بود. این فیلم پرفروش یکی از موفق ترین فیلم های تجاری رده بزرگسال بود.


8. سرزمین زامبی ها – Zombieland – 2009

این فیلمی ترکیبی از ژانر کمدی و وحشت محسوب شده و یکی از آثار موفق سینمای مدرن محسوب می شود. داستان درباره چهار شخصیت است که از دست زامبی ها زنده مانده اند و با ملاقات سه غریبه سفری در ایالات متحده را آغاز می کنند تا یک پناهگاه بیابند. از جمله بازیگران فیلم عبارت اند از وودی هارلسون، جسی آیزنبرگ، اما استون و ابیگل برسلین. این فیلم از لحاظ فروش و واکنش منتقدین یک اثر موفق بود و به دلیل نمایش خشونت و زامبی ها یک اثر موفق رده بزرگسال محسوب می شود.


7. چهل ساله باکره – The 40-Year-Old Virgin – 2005

استیو کارل یکی از برترین کمدین های موفق است که سال 2006 برای او سال موفقی بود، باعث شد با موفقیت جهانی رو به رو شده و در فیلم هایی چون “اداره” (The Office) و “میس سان شاین کوچولو” (Little Miss Sunshine)  حضور یافته است. او در این فیلم نقش اندی 40 ساله  را ایفا می کند که هنوز با کسی رابطه نداشته است. اما سپس با شرایط و مسائلی رو به رو می شود که بسیار خنده دار است. این فیلم هم با موفقیت تجاری رو به رو شد و هم واکنش مثبت منتقدین را برانگیخت. این فیلم محبوب بزرگسالان یکی از آثار برتر کمدی است.


6. بُرات: یادگیری‌های فرهنگی آمریکا برای انجام منفعت ملت پرشکوه قزاقستان – Borat! Cultural Learnings of America for Make Benefit Glorious Nation of Kazakhstan – 2006

ساشا بارون-کوهن یک نابغه کمدی است که به دلیل موفقیت در عرصه سینما، تلویزیون و تئاتر، یک بازیگر موفق محسوب می شود. او نقش بورات ساگدیف را ایفا می کند، یک روزنامه نگار قزاق که برای ضبط مستند درباره زندگی با آمریکایی ها به ایالات متحده می رود. این فیلم ترکیبی از ژانر کمدی و مستند بوده و به همین دلیل با واکنش های مثبت مواجه شد. این اثر یکی از برترین آثار کمدی است و فیلمنامه کوئن هم باعث شد نامزد اسکار شود. همچنین برای ایفای نقش بورات جایزه گلدن گلوب را دریافت نمود. پس حتما این فیلم را تماشا کنید.


5. خماری – The Hangover – 2009

علاوه بر فیلم “پای آمریکایی” فیلم “خماری” هم یکی از شناخته شده ترین چندگانه های ژانر کمدی است که داستان درباره چهار دوست است  که برای جشن پیش از ازدواج به لس آنجلس می روند و سپس اتفاقات جالب و خنده داری برایشان رخ می دهد. حضور بازیگران بااستعدادی چون ادهلمز، بردلی کوپر و زک گالیفیناکیس از جمله دلایل موفقیت اثر است. این فیلم در زمان اکران پرفروش ترین فیلم رده بزرگسال بود.


4. اوقات خوش در ریجمونت های – Fast Times at Ridgemont High – 1982

اگر فیلم موفق “مات و مبهوت” (Dazed and Confused) در دهه 90 برای دهه هفتادی ها عجیب باشد، فیلم ” اوقات خوش در ریجمونت های ” برای ما چنین حسی دارد. اگرچه بسیاری این فیلم را به خاطر صحنه استخر به یاد دارند، اما این فیلم صحنه های خنده دار دیگری هم دارد. نقطه قوت فیلم حضور شان پن است که نقش یک موج سوار شورشی را ایفا می کند. شکی نیست که کامرون کرو، نویسنده فیلم، در دبیرستان تجربه های خوبی داشته و با الهام از آن فیلمنامه این اثر را نوشته است. در حقیقت داستان مبنایی ندارد و تنها تجربه های چند دانش آموز دبیرستان را نشان می دهد. با وجود اینکه این فیلم تجربه های شخصی دبیرستانی را نشان می دهد اما تماشای آن بسیار لذت بخش است. بنابراین حتما این اثر کلاسیک را، که برای دهه هشتادی ها، یک نوستالژی است، تماشا کنید.


3. هواپیماها، قطارها و اتومبیل ها – Planes, Trains & Automobiles – 1987

یک فیلم با داستان جذاب و اجراهای خیره کننده استیو مارتین و جان کندی، که یکی از آثار برتر سینمای کمدی محسوب می شود. داستان فیلم مربوط به افرادی است که می خواهند با دیگران آشنا شوند و حوادثی برایشان رخ می دهد. جان هیوز با فاصله گرفتن از سینمای نوجوانان و فیلم های دبیرستانی، با ساخت یک فیلم بزرگسالانه یکی از بهترین آثارش را پدید آورد. این فیلم پر از صحنه های جالب و خنده دار است و به همین دلیل معرف ژانر کمدی می باشد. بدون شک این اثر یکی از برترین آثار دهه 80 است و می توانید آن را در تعطیلات مشاهده کنید.


2. مات و مبهوت – Dazed and Confused – 1993

فیلم محبوب دهه نود که دانش آموزان دبیرستانی دهه 70 را نشان می دهد. این فیلم بیش از آنکه یک اثر نوستالژی باشد، یک درام زیبا با حضور بازیگرانی است که امروزه هر کدام شان ستاره هستند. گرچه شاید بینندگان امروزی نتوانند با برخی از مضامین فیلم ارتباط برقرار کنند اما روی هم رفته یک اثر خنده دار است. گرچه شاید بهترین اثر کارگردانی شده توسط ریچارد لینکلاتر نباشد، اما یکی از آثار موفق یک کارگردان جوان محسوب می شود. حضور مک کانهی به عنوان یکی از شخصیت های دبیرستانی هم بسیار خیره کننده است. این فیلم از آن دست فیلم هایی است که  می تواند همیشه دیدنی و خنده دار باشد.


1. لبوفسکی بزرگ – The Big Lebowski – 1998

بهترین و موفق ترین فیلم ژانر کمدی با یک داستان مسخره و خنده دار، که به دلیل فیلمنامه جذاب و اجرای بازیگران یک اثر موفق محسوب می شود. طنز این فیلم بیشتر موقعیتی بوده و کمتر بر اعمال وقیحانه تمرکز دارد. شخصیت ها اجراهای بسیار جالب و رفتارهای خنده داری دارند. این اثر یک اثر کلاسیک موفق محسوب می شوند.


امیدواریم از مطالعه ی این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (42)

بستن فرم

  1. دانیال

    تیر 15, 1402

    اقا من یک فیلم دیدم یه شخصیت اصلی ی سیاه پوست بود ک یه عروسک عجیب غریب تو خونه پیدا میکنه و باهاش رابطه جنسی برقرار میکنه کسی نمیدونه اسمش چیه خیلی خنده دار بود

    پاسخ

  2. Frdin

    بهمن 8, 1401

    سلام رفقا
    من خیلی وقتع دنبال ی فیلم زامبی٫کمدی هستم
    چن سال پیش دیدمش اسمش یادم نیس متاسفانه
    داستان فیلم راجب چن تا دوستن ک موزیک راک کار میکنن اسم یکیشون زک یکیشون برودیِ اینا از رو ی برگع ک پیدا میکنن نوتع اهنگع گیتار میزنن بعد ی اتفاقی میوفتع همه ت شهر بجز اون چن نفر زامبی میشن..
    کسی اگ دیده ممنون میشم بهم بگع اسمشو
    خیلی وقتع دنبالشم

    پاسخ

    • امیرارسلان در پاسخ به Frdin

      اسفند 17, 1401

      شبهای لس‌آنجلس
      آره یادش بخیر فیلم vhs بود بین بچه هایی که همه از شاگردان آشیخ سعید طوسی بودن دست به دست میشد

      پاسخ

      • پیمان رضازاده در پاسخ به امیرارسلان

        اردیبهشت 24, 1402

        سری فیلم های PORKYS هم از جمله فیلمهای موفق این ژانر در اوایل دهه 80 میلادی بودند. خصوصا قسمت اول اون که سال 1981 اکران شد . همینطور آکادمی پلیس

        پاسخ

  3. عباس

    آبان 7, 1401

    سلام میشه لطفا یه سایت معرفی کنید برای تماشای سوپر بد با زیر نویس؟

    پاسخ

  4. Sana

    اسفند 11, 1400

    فیلم grew up 1,2 (بزرگ شده ها) بود تو لیست ؟!

    پاسخ

  5. علی

    مرداد 20, 1400

    سلام دوستان وقت بخیر بنده دنبال سریالی خارجی میگردم که دهه ۷۰ یا ۸۰ شمسی (بین ۱۵ تا ۲۰ سال پیش) توسط تلویزیون خود ایران پخش میشده در این سریال ۳ نفر بودند ۱مرد شیمیرزن
    ۱مرد تبر زن اگر اشتباه نکنم و ۱زن جنگجو ماجراجویی های زیادی داشتند و این سریال تخیلی هست یک دیو هم بخاطر میارم که دشمن مرد شمشیرزن است این دیو بطور کامل سفید و بدون مو است که تو یه قلعه تاریک هست و یک مجسمه کوچک شبیه این دیو هم وجود داره احساس میکنم ۱ جادوگر هم بود تو یکی از قسمتها کنار درخت میخوابه ریشه های درخت میکشنش تو و یه طوری خودشو درمیاره یکی از قسمت ها یه مادر و پسر میان که پسرش کاملا شبیه مرد شمشیرزن بوده و چشاش بطور کامل سیاه میشده و موقع مردنش میذارنش روی آب و فکر کنم یه جونوری میاد میخورش یه قسمت دیگش اون زنه که باهاشون بوده تبدیل توسط ۲ نفر دیگه که تبدیل به بالدار سیاه میشدن تبدیل به جونور بالدار سیاه میشه تا جایی که میدونستم سعی کردم معرفیش کنم این فیلم مورد علاقه دوران بچگیم بوده اگر اسمی ازش میدونید بگید با تشکر

    پاسخ

    • رضا در پاسخ به علی

      آذر 10, 1401

      سلام دوست عزیز فکر کنم اسمش شوالیه ی تاریکی باشه که از تلویزیون هم پخش میشد

      پاسخ

  6. ابراهیم متقی

    دی 16, 1399

    سلام دوستان من بدنبال یک فیلم قدیمی هستم ولی متاسفانه به هیچ وج موفق نشدم پیداش کنم
    کسی میتونه بمن‌ کمک کنه؟

    پاسخ

  7. سونیا

    اسفند 17, 1398

    سینمایی هست که فیلمهای ترسناک رو به مسخره گرفته وتا اونجایی که یادم هست چند قسمت بود
    یک چیزی در مایه های کرزی مووی یا همچین چیزی اسمش بود اینترنت سرچ کردم چیزی پیدا نکردم اگه شما فهمیدین کدوم سری سینماییو میگم اسمشو برام بفرستین☺

    پاسخ

  8. mahdi

    شهریور 28, 1398

    من 25 دقیقه اول لبوفسکی بزرگ رو دیدم خیییییییلی مسخره و چرت بود

    پاسخ

    • Kasra در پاسخ به mahdi

      آذر 9, 1398

      منم اگه 25 دیقه اولشو میدیدم و ادامه نمیدادم،نظر تو رو داشتم اما خوشبختانه اشتباه تو رو نکردم مهدی جان و تا ته ش فیلمو نگا کردم و الآن این فیلم،فیلم کالت منه…

      پاسخ

  9. Mohammad

    شهریور 20, 1398

    سلام خیلی ممنون
    اگه میشع ادامه بدین و بیشتر فیلم های کمدی معرفی کنید اینا عالی بودن

    پاسخ

    • Yald در پاسخ به Mohammad

      مهر 4, 1399

      همسایه ها دو سریه .تعطیلات .بازدارندگان .بازی تمومه. این رومانتیک نیست ؟ .وفتی برای بار اول هم را دیدیم .شب اشتباه.چگونه سینگل باشیم.اوازه خوان حرفه ای .مایک و دیو برای عروسی همراه میخواهند.پدربزرگ کثیف . برادران گریمزبی.دیگه یادم نیس فکنم همه این فیلم طنزارا دیدم اگ کسی بیشتر میشنایه ب منم بگه

      پاسخ

  10. مصطفی

    شهریور 19, 1398

    سلام، آقا واقعا حیفه که توی لیست طنز، اسم فیلم های باحالی مثل وان یر، کاراگاه حیوانات نیست

    پاسخ

  11. محمد

    شهریور 10, 1398

    سلام فیلم های برادران گریمزبی 2016 و were the millers 2013 را هم اضافه کنید خیلی خنده دارن

    پاسخ

    • ارمین در پاسخ به محمد

      تیر 27, 1401

      من فقط برادران گریمزبی رو دیدم وحشتناک خنده دار بود .عجیب بود تو لیست ندیدم

      پاسخ

  12. سامان

    شهریور 9, 1398

    بعضی(شاید اغلب) این فیلم ها دارای محتوی نامناسب هستند و مناسب برای دیدن نمی‌باشند
    لطفا مراعات کنید

    پاسخ

    • عباس در پاسخ به سامان

      شهریور 9, 1398

      سلام سامان جان،
      درسته تو عنوان مقاله ذکر شده که فیلم ها برای بالای 18 سال مناسب هستند، اما معنیش این نیست که محتوای نامناسب دارن.
      منظور شما کدوم فیلم هاست؟

      پاسخ

      • سامان در پاسخ به عباس

        شهریور 11, 1398

        علیک سلام عباس جان.
        فیلم های مانند بُرات…دیکتاتور و …. دارای محتوی نامناسب هستند
        در کل بیشتر فیلم های کمدی خارجی محتوی نامناسب دارند و بهتره از دیدنشون پرهیز بشه…

        پاسخ

        • آریو در پاسخ به سامان

          شهریور 11, 1398

          اونش بستگی به جنبه ی فرد داره…

          پاسخ

        • محمد در پاسخ به سامان

          شهریور 12, 1398

          بورات و دیکتاتور و .. خنده دارترین فیلمای دنیان و نمی خوای که با خانواده ببینی پس مشکلی نداره
          خودت هم که از پشت کوه نیومدی که هر روز داری اینجور فیلما رو میبینی دیگه
          اگر هم که فیلم خارجی نگاه نمی کنی پس تو این سایت چکار داری؟

          پاسخ

        • کیارش در پاسخ به سامان

          شهریور 22, 1398

          اقا سامان دیکتاتور که چیزه بدی نیست من با دخرت عموم که 12 سالشه نگاه کردم هیچی نفهمید فقط وسط فیلم یه فوحش بد داد

          پاسخ

          • Amir در پاسخ به کیارش

            مهر 18, 1399

            داداش بدون سانسور دیدی؟

            پاسخ

        • Dodo در پاسخ به سامان

          اردیبهشت 31, 1399

          چحشم برادر سامان

          پاسخ

          • جمشیدسواری در پاسخ به Dodo

            مهر 6, 1402

            سلام دوستان من یک فیلم کمدی خارجی صحنه دار. دیدم اسمش یادم نیست دوتا دانشجو بودن یکیش با موتور تو تعطیلات تابستان می ره خونه دوستش که یه خواهر و پیش خدمت داشت سر میز غذا همه با هم ور میرفتن دوستش ترتیب پیش خدمت رو میداد اونم ترتیب خواهر رو که خودش رو به مریضی زد خانواده رفتن مهمونی این دوتا دوستش با خواهرش ماندن خونه و ….. خیلی خنده دار بود دوبله فارسی بود

            پاسخ

        • taleb در پاسخ به سامان

          مهر 23, 1400

          جیش بوس لالا

          پاسخ

        • saman fucker در پاسخ به سامان

          مرداد 26, 1402

          عقیده ه و نظرات پشت کوهی تو نگه دار واسه خودت R_rated که دیدی نوشته یعنی طنز بزرگسالان تو همون برو بشن خاله شادونه تو ببین

          پاسخ

      • Delaram در پاسخ به عباس

        مهر 7, 1399

        فیلمش بدک نبود خوب بود ولی به سلیقه من نمیخورد

        پاسخ

    • پ در پاسخ به سامان

      شهریور 18, 1398

      تو نبین ولی دیگه حق نداری بگی بقیه هم نبینن
      #به عقیده دیگران احترام بذاریم

      پاسخ

      • کیارش در پاسخ به پ

        شهریور 22, 1398

        چه جمله نابی

        پاسخ

    • عماد در پاسخ به سامان

      مهر 18, 1399

      محتوا از نظر تو نامناسبه

      پاسخ