لیست قدرتمندترین موجودات کیهانی در دنیای مارول، از استرنجر تا والای همگان

در اینجا می خواهیم قدرتمندترین شخصیت های کیهانی (Cosmic Entities) کامیک مارول را به شما معرفی کنیم. این رتبه بندی براساس قدرت درونی آنهاست. برخی از شخصیت ها در جهان های مختلف وجود دارند. این لیست تنها شخصیت های Earth-616 را شامل می شود که در جهان های مختلف وجود دارند.

به این معنا که شخصیت هایی مانند درماموس، زئوس یا اودین در این لیست وجود ندارند. ابزاری مانند سلاح ابدیت شامل قدرت درونی نمی شود. بنابراین برای تانوس هم متاسفیم. موجودات کهکشانی منبع اصلی قدرت در جهان مارول محسوب می شوند. بسیاری از آنها می توانند به راحتی کل هستی را نابود کنند. چه کسی در مقام اول قرار می گیرد؟ با پروشات همراه باشید.


14. استرنجر – STRANGER

یکی از جذاب ترین موجودات کهکشانی دنیای مارول که مقاصد او هرگز واضح نبوده است. لیوینگ ترایبیونال یک بار صورت چهارم خود را نشان داد و آن را استرنجر نامید. استرنجر بعدها آن را تکذیب کرد. این شخصیت قدرت زیادی دارد. نه یک بار بلکه دو بار مگنتوی جهش یافته با قدرت امگا را اسیر کرده، ابومینیشن را برده خود نمود و ایگو سیاره زنده را خلق کرد.

این شخصیت بین قهرمان و ویلن قرار دارد. از یک سو با کمک هالک تحت تاثیر قرار گرفته می خواهد زمین را فتح کند و از سوی دیگر در داستان “دستکش بی‌نهایت” (Infinity Gauntlet) با تانوس مبارزه کند. قدرت او از مفیستو، درمامو، اودین و زئوس بیشتر است.

همچنین بخوانید: ققنوس در برابر تانوس؛ کدام شخصیت در مبارزه پیروز خواهد شد؟


13. گالاکتوس – GALACTUS

گالاکتوس که زمانی حاکم سیاره تا بود، توسط بیگ کرانچ خلق شد. این شخصیت میلیاردها سال پیش دگرگون شد و به ویلن خداگونه و دوست داشتنی امروز بدل شد. این شخصیت با تغذیه از سیارات زندگی می کند و یک بار با این حال آنقدر انرژی به دست آورد که نمی توانست آن را تحمل کند.

این شخصیت به خاطر سلاح هایی مانند موج‌سوار نقره‌ای و روح سوار کهکشانی شناخته می شود. گرچه این دو قدرتمند هستند، اما بازهم قدرت گالاکتوس بیشتر است. با این حال نقطه ضعف او در وابستگی میزان انرژی دریافتی او و انرژی فیزیکی اش، نهفته است. گالاکتوس ضعیف پیش از این کشته شد، اما اگر حداقل چهار سیاره بخورد، می تواند چند سلستیال را به قتل برساند.


12. آبلیوین – OBLIVION

این شخصیت برادر اترنتی، اینفینیتی و مرگ است که مرگ نقطه مقابل اوست. آبلیوین مسئول خلق شاه آشوب است که قدرت مطلق و انرژی کهکشانی در دست اوست. او همچنین با برادرش اینفینیتی دشمنی قدیمی دارد. او به عنوان یک موجود انتزاعی هدفش با مرگ یکی است. درحالی که مرگ وظیفه نظارت بر مرده را برعهده دارد، آبلیویون با پارادوکس های زمانی و مضامین غیرطبیعی دیگر بر مرده نظارت می کند. او همچنین مرده ها را جمع آوری کرده و به دلیل انرژی بی پایان کهکشانی و دستیابی به آرزوهایش یک دشمن دیرینه محسوب می شود. وابستگی قدرت او به آواتارها باعث می شود در جایگاه پایین این لیست باشد.

همچنین بخوانید: نگاهی به 10 شخصیت مرموز در فیلم های دیوید لینچ


11. تانوس – THANOS

تانوس حتی بدون سنگ های ابدیت و سلاح ابدیت بازهم یک ویلن کهکشانی قدرتمند است. این تایتان خشمگین اغلب با نابودی جهان مرگ را آزار می دهد. او برای مدتی حتی تا سلاخی فرزندش و کاپیتانش و حتی حذف نیمی از مردم جهان، پیش رفت.

تانوس حتی بدون ابزار هم فیزیک بدنی خود را تقویت کرده تا قدرتمندتر، چابک تر و کارآمدتر باشد. قدرت فکری او از بسیاری از شخصیت های مارول بیشتر بوده و در مبارزه تن به تن استاد است. تانوس بدون سلاح ابدیت افرادی چون موج سوار نقره ای، گالاکتوس، ادم وارلاک، کرونوس، بیاندر و بسیاری دیگر را شکست داده است.


10. سلستیال ها – CELESTIALS

سلستیال  ها شکست می خورند اما در کنار هم شکست ناپذیرند. این موجودات باستانی و فرازمینی مسئول ایجاد ابرقهرمان های زمین هستند. آنها ژن جهش یافته را خلق کرده و حتی باعث شدند انسان بتواند از پرتو گاما عبور کند. آنها جهان چندلایه را به وجود آوردند تا از شر موجودات خلق شده توسط خودشان فرار کنند.

زره آنها توسط فکرشان کنترل شده و جسم آنها به صورت یک مکانیزم دفاعی طراحی شد. آنها آنقدر قوی هستند که بر الماس های بی نهایت غلبه کرده، سیارات را نابود کنند و زمانی که خشمگین می شوند از هر زمان دیگری خطرناک تر خواهند شد. این موجودات سبک وزن، با قد 600 متر می توانند جهان های کوچک خلق کنند، پس از هر زخم التیام شوند، آنها از زمان پیدایش حیات دیده شدند و به عنوان دشمن هر ابرقهرمان پابرجا هستند.

همچنین بخوانید: لیست 40 تایی بهترین شخصیت های منفی در تاریخ سینما


9. نال – KNULL

نال یکی از شخصیت های جدی دنیای مارول است. او که مسئول ایجاد مسابقاتی نظیر اکسولون و کلینتر است، با وجود جدید بودنش در جایگاه خوبی از لیست قرار دارد. قدمت او به پیش از سلستیال ها بازمی گردد. هنگامی که خدایان فضایی به دنیای او وارد شدند، نال با شمشیر خود یکی از آنها را مجروح کرد. سر سلستیال مجروح جایی است که نگهبانان کهکشان به آنجا سفر می کنند، یعنی ناکجاآباد.

نال می تواند ارتش ها را که ورطه حیات می نامد، کنترل کند. او گرندل را به وجود آورد که گرندل هم در قرن های گذشته ثور را فراری داد. نال قابلیت تغییر ظاهری، تله پاتی و انرژی کهکشانی را داراست. او می تواند موجودات گونه های مختلف را از بین ببرد.


8. فینکس فورس – PHOENIX FORCE

فینکس فورس یک موجود انتزاعی باستانی است که از آغاز خلقت وجود داشت. این موجود قدرت بی نهایت داشته و می تواند کل جهان را نابود کرده و از نو بسازد. ماهیت خلق و نابودی باعث می شود که او کل انرژی هستی را از آن خود بداند. او حتی می تواند منابع انرژی آیندگان را نابود کرده و با این کار زندگی میلیون ها نفری که به دنیا نیامده اند را نیز نابود کند.

این موجود جاودانه می تواند با قدرت خود سیاهچاله ایجاد کرده و در زمان و مکان تداخل ایجاد کند. فینکس فورس قدرتمندترین موجود دنیای مارول است و با این حال قدرتش به میزبان بستگی دارد. تا به اینجا جین گری بهترین میزبان بوده است. اگر فینکس فورس به میزبان وابسته نبود می توانست در صدر لیست قرار بگیرد.

همچنین بخوانید: 10 شخصیت زن جذاب در بازی های ویدیویی


7. تای: ارباب آشوب/ ارباب نظم – TIE: LORD CHAOS/MASTER ORDER

این دو شخصیت نماد نظم و آشوب هستند. هردوی آنها در زمان خلقت جهان به وجود آمدند. آنها باعث شدند پیتر پارکر مرد عنکبوتی شود و در داستان سلاح بی نهایت در مقابل تانوس مبارزه کند. این شخصیت ها در بسیاری از وقایع دنیای مارول نقش مهمی داشتند. آنها به عنوان نماد تعادل بین آشوب و نظم در نبرد گاالکتوس شرکت کردند. آنها حتی با همکاری هم لیوینگ تریبونال را شکست دادند.

آنها به صورت جداگانه قدرت کهکشانی عظیم دارند. در کنار هم می توانند یکی از موجودات قدرتمند دنیای مارول را شکست دهند. تنها نقطه ضعف آنها این است که نمی توانند بدون هم باشند.


6. تای: ایترنتی/اینفینیتی/آبراکساس – TIE: ETERNITY/INFINITY/ABRAXAS

اینفینیتی (بی نهایت) و اترنتی (ابدی) برادر هستند و قدرت شان بی همتاست. هردوی آنها در زمان خلق دنیای مارول وجود داشته و تنها رقیب شان لیوینگ ترایبیونال است. آبراکساس هم پس از تقسیم شدن جهان متولد شدند. ایترنتی برای پیشگیری از ادامه حیات آبراکساس از روش آزمون و خطا استفاده کرد.

اترنتی برای مقابله با آبراکساس گالاکتوس را خلق کرد. آبراساکس گریخت و با مرگ گالاکتوس وحشت در این کهکشان پراکنده شد. حتی نسخه های مختلف گالاکتوس در جهان های مختلف نیز کشته شدند. هر سه این شخصیت ها قدرت نامحدود داشته، می توانند زمان و مکان را عوض کنند، ماده را دستکاری کرده و انرژی نامحدود کهکشانی را تحت سلطه خود درآورند.

همچنین بخوانید: ققنوس در برابر تانوس؛ کدام شخصیت در مبارزه پیروز خواهد شد؟


5. لیوینگ ترایبیونال – LIVING TRIBUNAL

هدف از خلقت لیوینگ ترایبیونال ایجاد واسطه در جهان های مختلف است. این لیوینگ ترایبیونال بود که تصمیم گرفت ادام وارلوک نتواند سلاح بی نهایت را کنترل کند. همچنین بعدها برای پیشگیری از مشکلات آتی ساعت بی نهایت را خلق کرد.

قدرت بی نهایت از قدرت سلاح بی نهایت بیشتر است و به همین دلیل لیوینگ ترایبیونال جلوه کل جهان محسوب می شود. او همچنین نماینده “والای همگان” است. گرچه قدرت او بسیار زیاد است، اما به اندازه شخصیت بعدی قدرتمند نیست.


4. بیاندر – THE BEYONDER

بیاندر موجودی است که مانند لیوینگ ترایبیونال نسخه دیگری از او در جهان های دیگر وجود ندارد. او می تواند قدرتمندترین قهرمان ها و ویلن ها را  در جنگ های مخفی در مقابل هم قرار دهد.

او توانست کل جهان را نابود کرده و از بقایای آن دنیای نبرد ایجاد کند. او یک بار به اسارت دکتر دوم درآمد و سپس با فریب دکتر دوم و ایجاد شخصیت دیگری از خود به قدرت هایش دست یافت. قدرت او از اترنتی و لیوینگ تریبونال بیشتر است. او می تواند حقیقت را دستکاری کرده و با یک حرکت زمین را نابود کند.

همچنین بخوانید: بدترین فیلم های جهان سینمایی مارول کدام ها هستند؟


3. مرگ – DEATH

مرگ موجودی است که از زمان خلق آفرینش وجود داشته و در مقابل اترنتی قرار دارد. او تانوس را به سمت ویلن بودن کشاند. این مرگ بود که تانوس را دید و او را به کشتن کاپیتان و فرزندش ترغیب کرد.

وقایع زنجیره ای باعث شد تانوس برای خوشایندی مرگ، نیمی از جهان را نابود کند. مرگ به دلیل ماهیتش شکست ناپذیر است و با قدرت کیهانی نامحدود خود می تواند حتی ماده را کنترل کند. قوانین جهان باعث شده که مرگ نقطه ضعفی نداشته باشد.


2. والای همگان (وان اباو آل) – ONE-ABOVE-ALL

تنها شخصیت برتر از لیوینگ ترایبیونال، والای همگان است که خدای دنیای مارول محسوب می شود. این موجود حیات را خلق کرد. او از هر جهت مطلق بوده و می تواند ماده جهان را به هرچیزی تبدیل کند.

تنها شخصیتی که برتر از همه بوده و برای مدتی حتی سلاح ابدیت را کنار زد. تا اینکه لیوینگ ترایبیونال توسط ارباب نظم و ارباب آشوب کشته شد. والای همگان ظاهر خود را تغییر داده و به شکل یک پیرمرد با پیتر پارکر همدردی کرد.

همچنین بخوانید: معرفی 10 ویلن برتر در کامیک های مارول


1. پروتژ – PROTÉGÉ

برترین شخصیت قدرتمند دنیای مارول که بیشترین قدرت درونی را داراست. یک خدای کودک مانند که می تواند خود را به شکل هر موجود دیگری از جهان تبدیل کند. حتی به والای همگان و لیوینگ ترایبیونال.

لیوینگ ترایبیونال نتوانست پروتژ را شکست دهد و پروتژ خود را والای همگان جدید نامید. لیوینگ ترایبیونال مانع از نابودی جهان توسط پروتژ شد. با این حال اترنیتی اعتقاد داشت که به زودی پروتژ دیگر از دیگران تقلید نکرده و به قدرت مطلق والای همگان دست یابد. لیوینگ ترایبیونال گفته بود در گذشته همه حقایق بر دوش پروتژ بوده. البته تاکنون والای همگان با پروتژ درگیر نشده تا مشخص شود کدامشان برترین موجود جهان مارول است، با این حال پروتژ ادعای تبدیل شدن به والای همگان را داشته و خود را برتر از او می داند و به همین دلیل در رتبه اول این لیست قرار گرفته است.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (47)

بستن فرم

  1. msn

    خرداد 17, 1401

    فقط پوریای ولی

    پاسخ

  2. A

    خرداد 5, 1401

    تانوس و سلستیال از گلاکتوس ضعیف تر هستن

    پاسخ

    • ممد در پاسخ به A

      شهریور 17, 1401

      تانوس آره ولی سلستیال ها خیلی قوی تر از گالاکتوسن

      پاسخ

  3. Shayan

    اردیبهشت 14, 1401

    هالک مجاز کننده کهیهانی رو یادتون رفت

    پاسخ

  4. بروسلی

    بهمن 4, 1400

    در واقع خالق همه اینا استنلیه 👴

    پاسخ

  5. مبین

    دی 17, 1400

    داش تانوس رگلاتور رو یادت رفت کسی که والای همگان رو شکست داد

    پاسخ

    • ایران در پاسخ به مبین

      دی 18, 1400

      اون کمیک نان کنن بود و حسابش نکردن کلا در زمان اون یه شخصیته به اسم وان ابو آل ادرز هست یکی بالاتر از دیگران آواتار والای همگانشه این ثابت شد چون تو کمیک ایمورتال هالک شماره ۵۰ یکی زیر همگان خودش گفت من والای همگان و یه دفعه زرد شد و والای همگان بود پس اون آواتاری بیش نبود درظمن والای همگان اصلی که به شکل جک کربی ظاهر شد تجسم نویسنده بود کمیک مینوشت تو کمیک چهار شگفت انگیز ۲۰۰۴ بود تجسم نویسنده باقی کارکترا براش شوخین داستان دستشه دیگه چیزی ندارم بگم نمیدونم فهمیدی یا نه

      پاسخ

  6. آرمین

    آذر 11, 1400

    داداش اشتب میزنی تاونس چجوری بیاندر را شکت داده🤔در ضمن مگه میشه والای همگان رتبه ۲😵مرگ هم رتبه ۳ مگه میشه مرگ خیلی تلاش کنه رتبه اخر باشه گالاکتوس هم رتبش باید بیاد بالاتر 😐

    پاسخ

  7. پارسا

    آبان 18, 1400

    گالاکتوس ۱۳ هست بعد اون وقت نال تانوس ازش بالاترن انصاف داشته باشین بع یکی بالا تر از همه نفر اوله اون خالق مارول هست که قویترین هست تو مارول بیاندر ۲ و دادگاه زندگی ۳

    پاسخ

  8. رضا

    آبان 15, 1400

    حاجی والای همگان قویترین اون از همه چیز آگاهی کامل داره پس پرونژ هر کاری هم که بخواد انجام بده اون میتونه جلوش وایسه

    پاسخ

  9. محمد

    مرداد 12, 1400

    نیروی فونیکس هم خیلی قوی هست رتبش باید بالاتر بیاد

    پاسخ

  10. محمد

    مرداد 12, 1400

    در مورد ولاهم باید بگم مشخصه ولا قوی ترین هست اون بود که مارول رو خلق کرده پس خودش قوی ترین هست
    و این که تانوس جاش اصلا مناسب نیست

    پاسخ

  11. محمد

    مرداد 12, 1400

    مرگ در رتبه سوم هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اشتب شده استرنج تونسته مرگ رو شکست بده بعد مرگ تو رتبه سوم هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ

  12. میلاد

    اسفند 29, 1399

    رون کینگ ثور کو پس؟
    بیاندر ها کجان که از دادگاه زندگی قویترن

    پاسخ

  13. Thor

    بهمن 14, 1399

    باید ثور بالاتر از گالاکتوس باشه چون شکستش داد

    پاسخ

    • علی در پاسخ به Thor

      بهمن 24, 1399

      گالاکتوس از اودین هم قویتره و با قویترین موجودات کیهان مقایسه میشه‌.
      ثور فقط در نسخه رون کینگ ثور میتونه با گالاکتکس نبرد کنه.
      ثور معمولی و بقیه نسخه های ثور در مقابل گالاکتوس شکست میخورند.
      ثور فقط در نسخه رون کینگ ثور قدرت شکست دادن گالاکتوس را پیدا میکنه.

      پاسخ

      • Maker در پاسخ به علی

        بهمن 24, 1399

        سه بار در حالت عادی شکستش داده جناب

        پاسخ

        • دکتر منهتن در پاسخ به Maker

          فروردین 1, 1400

          بله ولی ابداااااا قویتر نیست

          پاسخ

      • تحلیل گر در پاسخ به علی

        فروردین 1, 1400

        نه اتفاقا تو نسخه های کازمیک کینگ ثور، نکروثور، کینگ ثور پیر و کینگ ثور پیر فونیکس هم میتونه گالاکتوسو بزنه!!!

        پاسخ

  14. پروتژ بالاتر از والای همگان
    این بچه بازی ها چیه
    والای همگان خالق ماروله(تمام موجودات) بعدی
    یکی از آفریده های خودش بالاتر از خودش باشه
    درسته میتونه به هر کسی تبدیل بشه اما به این معنا
    نیست که بتونه به اندازه والای همگان قدرتمند بشه
    اونی که گفت من والای همگان هستم میتونست فقط یه ادعا
    باشه.

    پاسخ

  15. کمیک خون

    آذر 30, 1399

    به نظرم والای همگان باید اول باشه چون پروتژ رو خلق کرده اگه جنگی بینشون باشه قطعا والای همگان میبره

    پاسخ

    • mr.h در پاسخ به کمیک خون

      اسفند 22, 1399

      دقیقا چون والای همگان تمام توانایی ها و قدرت ها رو داره حتی اونایی که غیر قابل درک هستن پس اون قطعا با هوش ترینه برای شکست دادن پروتز هزار جور نقشه و پلن داره پس با وجود ابن همه قدرت و درایت و این هم باید حساب کنیم که والاس همگان پروتز رو خلق کرده پس نقطه ضعف های زیادی هم ازش داره

      پاسخ

  16. عاقل

    آبان 4, 1399

    با سلام
    بنظرم مقاله ی معمولی بود .
    چون ایرادات نسبتاً زیادی داشت .
    البته درسته که این یه مقاله ترجمه شده هست و نظر شخصی‌ این سایت نیست ولی من ایراداتم رو بصورت خلاصه عرض میکنم .
    اولاً کسانی که در لیست نام برده شد بعضی هاشون اواتارن .
    منظورم اینه که بخشی کوچکتری از خودشون هستن .
    دراصل متعلق به یه لول بالاترن .
    از اینفینیتی و اترنیتی گرفته تا ابلیوین و مرگ ، همشون اواتارن و با فرم اصلیشون فرق دارند .
    بنظرم نویسنده مقاله احتمالاً به ثانوس علاقه داشته که همچین جایی براش گذشته .
    یعنی ثانوس از نهاد های کیهانی مثل ابلیوین قویتره ؟!
    این اصلاً درست نیست .
    قدرت ثانوس فوقش در حد کسایی مثل اودین است ( البته بازم کمتر ) درسته ثانوس یه تایتان قدرتمند و باهوشه البته زور فیزکی اش هم کم نیست . خب تونسته بار ها هالک رو تو نبرد تن به تن فقط شکست بده ولی این که یک نهاد کیهانی حسابش کنیم زیاده رویه .
    در اصل بهتره ثانوس رو به عنوان یک قاتل کیهانی حساب کنیم .
    اصن نباید ثانوس تو این مقاله باشه .
    قدرت ثانوس از کسایی مثل دورمامو و اودین کمتره ، اگر قرار باشه ثانوس باشه و اینا نباشن مسخره میشه .
    درضمن قدرت گالاکتوس و دورمامو توی یه سطح هست و تازه کمی هم به نفع دورمامو هست .
    در مورد رتبه ۸ هم بگم درسته و جایگاه خوبی داره . همونطور هم که در مقاله اشاره شد این دوتا با کمک هم تونستن دادگاه زندگی رو شکست بدن و اگه این مقاله دوتا شون رو باهم حساب کرده قطعاً باید جایگاه بالاتری داشته باشند .
    بنظرم فینکس فورس هم میتونست جایگاه بهتری داشته باشه ، البته جایگاه فعلی اش هم خوبه ولی میتونست راحت تو رتبه ۶ باشه .
    هر چی نباشه فینکس فورس نیروی حیات و حیات بخش کلی مولتیورس و مسئول ایجاد تکامل و کنترل تکامل در سطح مولتیورسه . همچنین فینکس فورس موجودیتی مولتیورسال هست که فراتر از زمان و مکان فعالیت میکنه و خوبی و بدی نمیشناسه و فقط و فقط وظیفه اش رو انجام میده ( نیو اکس من والیم یک رو بخونید )
    البته باید بگم مولتیورس مارول بر خلاف دیسی با یه سری نکسوس سر و شکل میگیره که مهم ترین نکسوس مارول ام کاران شیلده .
    فینکس فورسم محافظ و نگهدارنده تمام نکسوس ماروله ( انکنی اکس من بخونید )
    و وقتی بشکنه مولتیورسی وجود نداره که بخواد کسایی اعم از اترنیتی گالاکتوس یا حتی دادگاه توش وجود داشته باشن .
    راستش تا اونجایی که من اطلاع دارم ابلیوین نقطه تضاد فینکس فورس هست نه مرگ .
    و اما بنظرم مهم ترین اشکال مقاله این که مرگ جایگاه ۳ رو داره 😐😑
    مرگ قدرتش در حد همون اترنیتی و اینفینیتی هست و قدرتش از دادگاه هم کمتر است چه برسه بخوایم از بیاندر بالاترش بزاریم .
    معلومه نویسنده شناخت زیادی از بیاندر نداشته چون بیاندر راحت میتونست جایگاه ۲ رو داشته باشه
    بیاندر موجودیتیه که فرا مولتیورسه و خارج از مولتیورس مارول وارد مارول شده و مخلوق وان اباو ال هم نیست و وان اباو ال روش هیچ کنترلیم نداره و موجودیتای اواتار مارول اعم از اترنیتی ، فینکس فورس ، ابلیوین و … مجبور همزیستی باهاش هستن وگرنه بیاندر با اراده میتونه مولتیورس مارول رو نابود کنه .سطح قدرتش میلیون ها بار فراتر از موجودات مولتیورسه . ( سیکرت وارز ۱ و ۲ رو بخونید که قدیمیه مال سال ۱۹۸۴ نه این سیکرت وارز ۲۰۱۵ )
    و پروتژ رو هم الکی گنده کرده چون سطح قدرتش اصن در حد امنی ورسال نیست و مولتیورساله ( گاردین او د گلگسی دهه ۹۰ بخونید )

    پاسخ

    • abas در پاسخ به عاقل

      خرداد 5, 1400

      هنننن؟؟؟
      تانوس بدون دستکش بیاندر و گالاکتوس رو شکست داده جناپ😐😐😐😐
      تو کامیک دستکش بینهایت استرنجر،ابراکسس،مرگ،ابدیت،گالاکتوس نتونستن جلوشو بگیرن جناپپپپ😐

      تو دیگه کی هستی

      پاسخ

      • ایران در پاسخ به abas

        خرداد 5, 1400

        کجا بدون دستکش بیاندر رو کشت لینکشو بده ماهم ببینیم تانوس با دستکش هم حریف بیاندر نیست بعد تو میگی با دستکش اصلا میدونی چی میگی امروز

        پاسخ

      • اوتاکو * در پاسخ به abas

        شهریور 25, 1400

        اون بیاندرز بود فکر کنم بیاندر فرق داره اون قویتره مثل سلستیالز و سلستیال که فکر کنم خودتون بودید اشاره کردید قویترین سلستیال که اسمش والای همگانه یکی از قویترین موجودات کیهانیه اینم همون شکلیه

        پاسخ

        • محمد در پاسخ به اوتاکو *

          اسفند 4, 1400

          نتنها گالاکتوس رو شکست میده بلکه ثور بیاندر رو توی حالت عادی شکست داده
          (در واقع ثور خدایان سایه نشین رو شکست داده لوکی هم گفت ممکنه بیاندر باشه )

          پاسخ

          • ایران در پاسخ به محمد

            اسفند 5, 1400

            یه نکته ایی بدون بیاندر با بیاندرز متفاوته بیاتدر یه نفر بود با قدرتی که کل نهاد ها حتی دادگاه با هم جلوش نتونستن کاری کنن حتی مرگ رو کشت و یه مرگ جدید خلق کرد ایت بیاندر کلاسیک قبل رتیکاتش مربوط به کمیک secret wars 1985 شماره ۲ هست و اما بیاندرز ها یک نژاد بودن با هزاران عضو که نهاد های کیهانی نارول کشتن ۳ تاشونم با هم تونستن دادگاه رو بزنن ضعیف هاشون از ابر قهرمانا میخوردن که یکیشونو ثور بود که بیاندرز ضعیفو زد اون یکیو یادم نیست اونم یه ابر قهرمان بود یکیو زد در آخر دکتر دووم با مولکول من هایی که خود بیاندرز ها خلق کرده بودن کل نژتد بیاندرز رو منفجر کرد و کشته شدن بقیه اتفاقاتم تو کمیک secret wars 2015 میتونی بخونی بیاندر رو هیچکی ننونست شکست بده و گفت میلیون ها برابر مولتیورس مارول قویم ولی بیاتدرز ها با ابنکه زیاد یودن ولی به اتدازه اون شاخ نبودن تموم شد رفت نسخه های ضعیفتری از بیاندرم هست که مربوط به کمیک های ۱۹۹۰ بود که با پروتژ جنگید این بیاندر از دادگاه ضعیفتر بود امیدوارم توضیحاتمو خوب بخونی و فهمیده باشی اونام که زد رون کینگ ثور بود که نزد سایه نشینای بالا رو تا آخر کنیکم بودن فقط ارتباطشون رو با این دنیا قطع کرد هیچ مدرکیم نیست که بیاندرز بوده باشن

            پاسخ

          • ارش در پاسخ به محمد

            اردیبهشت 3, 1401

            از اونجايى كه لوكى خداى شرارته پس شايد دروغ گفته و بعد اگرهمم راست گفته باشه اون رون كينگ ثور بوده و تازه بياندر و بياندرز فرق دارن بياندر يك نفره ولى بياندرز مجموعه اى متشكل از تعداد زيادى هست ولى بعيد مى دونم ثور (حالت عادى)بتونه گالاكتوس رو وقتى كه چند تا سياره خورده باشه شكست بده

            پاسخ

    • abas در پاسخ به عاقل

      خرداد 5, 1400

      من با رتبه بندی مشکل دارم

      تانوس باید۵نفر اول میزاشتید
      چرا؟
      دلیل
      همون جوری که خودتونم گفتید بدون دستکش راحت تونست بیاندری که رتبه۴گزاشتیدو شکست داده

      تو یه کامیکی ابراکسس،ابدیت،اترنجر،سلسیال،مرگ
      هم نتونستن جلوشو بگیرن

      در کامیک فرجام والای همگان و دادگاه زندگی رو کشت

      چندین سلسیال رو زندانی و کشته
      ابدیت رو زندانی کرده بود

      حتی بیاندرزم شکست داده

      شما همه این شخصیت ها رو که بعضی هاشون تک نسخنو نسخه قدرتمندشونو گزاشتیت

      پس با این وجود تانوسم باید قوی ترین نسخشو میزاشتید که با اختلاف رتبه یک رو داشت

      و اینکه اصلا پروتژ چرا باید رتبه اولو داشته باشه؟
      به والای همگان تبدیل میشه ولی نه با قدرتش
      یعنی اگه تبدیل بشه قدرت والای همگانو در اختیار نداره

      و اینکه چرا فالکرام نیست؟
      فالکرامی که حتی از پروتژم قوی تره

      یه سوالم دارم که دادگاه زندگی ۳صورت متحده یا نه؟
      اگه نه که رتبه بندیش درسته اگه اره که کم کم باید رتبه سوم رو داشت
      ۱ تانوس ریگلاتور(فرجام بینهایت)
      ۲ والای همگان
      ۳ دادگاه زندگی(۳صورت متحد)
      ۴ فالکرام
      ۵ سلسیال(والای همگان)
      ۶ پروتژ
      ۷ رون کینگ ثور
      ۸ گالاکتوس(پاور کازمیک)
      ۹ نال
      ۱۰ ابراکسس،بینهایت،ابدیت
      من اینجوری میدونم رتبه بندیو

      پاسخ

      • اوتاکو * در پاسخ به abas

        شهریور 30, 1400

        ضایع بازی در نیار اون بیاندرز بود اون زد ولی بیاندر قدرتش یکم از والای همگان کمتره و پروتژ زورش بهش نمیرسه واقعا اون بیاندر ما بعد ریتکان رو زد ولی اون ماقبل ریتکانه و قدرتش با والای همگان برابره خیلی قویه و اگه میگی ۳ تا از اون بارز ها زدن کشتن دادگاه زندگی رو باید بگم که اونا وقتی دادگاه آگاه نبود حمله کردن وگرنه دادگاه ۳ صورت متحد خیلی قویه

        پاسخ

      • اوتاکو * در پاسخ به abas

        مهر 3, 1400

        بیاندر از ۳ صورت متحد قویتره هرچی باشه اون قدرتش با والای همگان برابره و توسط والای همگان خلق نشده و پروتژ قویتر از اونه چرا ؟ چون که به هرکی تبدیل میشه قدرتش هم میگیره و دادگاه گفته پروتژ بزودی دیگه قدرتش تقلید نمیکنه و به قدرت والای همگان دسترسی پیدا میکنه سلستیال والای همگان هم از پروتژ قویتر نیست (منظورم این بود که پروتژ از ۳ صورت متحد قپیتره)

        پاسخ

      • علی رضا در پاسخ به abas

        تیر 8, 1402

        دیگه این حرفو هیچ جا نزن بهت میخندن اون بیاندرز بود که تانوس تونست بدون دستکش هم نابودش کنه بیاندر رو تمام ابرشرور ها و ابرقهرمان ها با هم نمیتونن شکستش بدن حتی دادگاه زندگی هم جلوش هیچ شانسی نداره

        پاسخ

    • محمد در پاسخ به عاقل

      مرداد 12, 1400

      تقریبا حرفت درسته ولی یه سری اشکالات داره مثلا تانوس از هالک می ترسه و جرعت نداره باهاش روبه رو بشه پس تانوس از هالک ضعیف تره
      در مورد دورمامو و اودین حرفت کاملا درسته البته اگه دورمامو از بعد خودش خارج بشه در حد گلاکتوس ورگنه اگه داخل بعد خودش باشه یه قادرمطلق هست چون دونیای خودشه و من بجز استرنج که با هوش بی نهایتش تونست دورمامو رو تو بعد خودش در دهه های 70 و 60 شکست بده،کس دیگه نتونسته دورمامو رو شکست بده

      پاسخ

  17. پیمان

    شهریور 29, 1399

    اینکه والای همگان بیاد با مخلوق خودش درگیر بشه ارزش خودش رو کم کرده مثل این میمونه که من انسان بگم من خدای همه چیز هستم ولی درواقع اینطور نیست چون یه خدایی وجود داره که من جلوش از پشه کمترم

    پاسخ

    • ناشناس در پاسخ به پیمان

      خرداد 8, 1400

      به نظر من پشه هم خیلی خیلی خیلی خیلی زیادیه

      پاسخ

  18. دانیال

    تیر 15, 1399

    والای همگان اسمش روشه و مثل پرزنس می مونه و اوله نه دوم

    پاسخ

    • محمد در پاسخ به دانیال

      مرداد 17, 1399

      پرزنس هم اول نیست بالاتر از اون مانیتور ذهنه

      پاسخ

    • Goku در پاسخ به دانیال

      آذر 14, 1400

      درسته

      پاسخ

  19. صادق

    خرداد 16, 1399

    والای همگان باید اول باشه
    درسته که پروتژ ادعا کرده که میتونه تبدیل به والای همگان بشه اما والای همگان خالق تمام هستی و زندگی در دنیای ماروله و فکر نمیکنم که پروتژ بتونه به اون تبدیل بشه حرف جناب علیرضا هم کاملا درسته
    والای همگان خداست و از هر نظر قادر مطلقه
    به نظرم والای همگان اوله

    پاسخ

  20. علیرضا

    اردیبهشت 24, 1399

    خیلی خیلی خیلی خیلی مسخرست درسته والای همگان و پروتژ باهم جنگ نکردن ولی والای همگان همون چیزیه که بهش میگیم خدا و خالق همه چیزه و همون پرزنس دیسی هستش و شماره یک این لیست هست

    پاسخ