10 شخصیت زن جذاب در بازی های ویدیویی

این شخصیت های زن بازی های ویدیویی بسیار زیبا، باهوش و قوی هستند، بنابراین نباید گول ظاهر فریبنده شان را بخورید. در این مقاله می خواهیم این شخصیت ها را براساس جذابیت فیزیکی و زیبایی شان طبقه بندی کنیم. البته برخی از ویژگی های ظاهری شان غیرواقعی به نظر می رسد. با پروشات همراه باشید.


10. کیتانا – Mortal Kombat Series

پس از آفرینش سری دوم این بازی، کیتانا با ظاهر زیبا و شخصیت پیچیده خود، در این چندگانه به نماد جنسیت زن تبدیل شد. و در عین حال یکی از شناخته شده ترین شخصیت های زن بازی ها می باشد. با اینکه او حدودا 10،000 ساله است اما هنوز زیبا و جوان می باشد.

همچنین بخوانید: 10 بازی ویدیویی دونفره برای پلتفرم PS4 با گیم پلی عالی


9. آنا ویلیامز – Tekken series

او جذاب، دلفریب و خوش لباس است و اندام زیبایش را به رخ می کشد. تاکتیک های مبارزه او هر دشمنی را به زانو درمی آورد. او یک زن بد و جذاب است و تکنیک های مرگبارش تمام دشمنان را می ترساند.

همچنین بخوانید: معرفی 10 بازی برتر شبیه کانتر استرایک نسخه GO


8. نینا ویلیامز – Tekken series

یک زن بلوند جذاب اما قدرتمند و مرگبار که برخلاف خواهرش آنا که همیشه تلاش می کند جذاب به نظر برسد، ذاتا جذاب و فریبنده است. او نماد کامل جذابیت و سرد بودن است.

همچنین بخوانید: 10 شخصیت اصلی دوست داشتنی در بازی‌های کامیپوتری مدرن


7. چونی لی – Street fighter series

دختر محبوب چینی با پیراهن آبی که نماد بازی مبارزه و یکی از زنان برتر دنیای بازی محسوب می شود. پاهای ماهیچه ای و فرز او می توانند با سرعت نوز حرکت کرده و قربانی را از پا دربیاورند.

همچنین بخوانید: 30 بازی ویدیویی که بهترین های 2018 هستند


6. کاسومی – Dead or alive series

او نه تنها اندام بسیار جذابی دارد بلکه لگدهای پرسرعت او و حملات مرگبارش هر دشمنی را به راحتی شکست می دهد. این دختر 17 ساله بلوند علاوه بر اینکه یک مبارز بامهارت است، یکی از جذاب ترین اندام های دیجیتالی تاریخ را داراست.

همچنین بخوانید: اگر به بازی GTA علاقه دارید، این 10 بازی را از دست ندهید


5. ماریگان آنسلند – Darkstalkers series

شخصیت خاص چندگانه ماریگان با زیباترین بال های ممکن که عقایدتان درباره زیبایی را تغییر می دهد. نام او از یک الهه الهام گرفته شده و با دیدن عکس او به دلیل این نامگذاری پی می برید. او تکنیک های جادویی داشته و می تواند بال های خود را به سلاح و سپر تبدیل کند.

همچنین بخوانید: 50 بازی برتر در تاریخ بازی های کامپیوتری: از نوستالژیک ها تا مدرن ها


4. ایوی ولنتاین – Soul caliber series

دختر یک دزد دریایی نامیرا که با هیکل زیبا، شمشیر شلاقی و پوشش خاص خود، هم بیننده را مشتاق کرده و هم او را می ترساند. در حقیقت نمی توان گفت ظاهر زیبایش بیشتر به چشم می آید یا توانایی های مبارزه اش. اگر ظاهرش توجهتان را جلب نکرده مطمئنا مهارت های مبارزه اش این کار را می کند.


3. بایونتا – Bayonetta series

همیشه جادوگرها را پیر و زشت تصور کرده ایم اما این مورد چنین نیست. لباس چرم مشکی، کفش های پاشنه بلند و عینک زیبا او را به جذاب ترین جادوگر موجود تبدیل کرده است. اما توانایی او تنها به زیبایی محدود نمی شود، او می تواند با تفنگ و جادو با دشمنان اش مبارزه کند. موهایش لباس او بوده و می توانند به هیولاهای غول پیکر تبدیل شوند. دست و پاهای او از حالت طبیعی بلندتر بوده و همین مسئله او را به یک شخصیت اکشن جذاب تر تبدیل می کند.


2. تیفا لاکهارت – Final fantasy series

تیفا با وجود ظاهر زیبا یک زن بسیار جذاب است که در تمام مبارزه ها شرکت می کند. او علاوه بر اینکه یک مبارز سرسخت است یک شخص مهربان هم می باشد. موهای بلند او همانند دم دلفین است و لباس هایش ساده و عادی است. تیفا نمونه بارز یک شخصیت جذاب، مستقل و قوی است و بدون شک یکی از بهترین شخصیت های مونث بازی های ویدیویی می باشد. اگر انیمیشن Final fantasy: Advent children را دیده باشید کاملا با او آشنایی دارید.


1. لارا کرافت – Tomb Rider series

در صدر این فهرست یک باستان شناس زیباست که نه تنها بهترین قهرمان بازی های ویدیوی می باشد، بلکه هیکل زیبایش بر جلد بسیاری از مجلات قرار گرفته است. لهجه بریتانیایی و مهارت هایش در استفاده از سلاح، از ابتدا یکی از دلایل جذابیت های این بازی بوده است. او همیشه یک تاپ تنگ با شلوارک کوتاه و بوت می پوشد و یک کوله پشتی آبی و قهوه ای رنگ هم بر دوشش دیده می شود.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (40)

بستن فرم

  1. Amir06

    اردیبهشت 21, 1401

    عالی بود . نینا و آنا ویلیامز باید حتما باشن که هستن . کلر ردفیلد و ربکا چیمبرز هم کیوتن میتونستن توی لیست باشن ، ایدا وانگ فقط توی اویل ۴ جذاب بود . کریستی مانترو هم به نظرم خیلی خوبه

    پاسخ

  2. بابک

    آذر 15, 1400

    فقط الی لست اف اس

    پاسخ

  3. بابک

    آذر 15, 1400

    فقطططط ellie

    پاسخ

  4. تمام..

    آبان 19, 1400

    اینارم اضافه کنید ، Sitara Dhawan , Judy Alvarez , TNtina , elzbieta bosak , Casey Cage , Ellie

    پاسخ

  5. محمد

    آبان 1, 1400

    مرسی از مقاله ی زیباتون خانوم باقری البته ایدا وانگ از سری رزیدنت اویل هم مینوشتین خالی از لطف نبود:)

    پاسخ

    • خاطره باقری در پاسخ به محمد

      آبان 1, 1400

      خوشحالم که مقاله رو دوست داشتید.

      پاسخ

      • تمام در پاسخ به خاطره باقری

        آبان 19, 1400

        TNtina , Sitara Dhawan , Judy Alvarez اینارم اضافه کنید. ضمنا یک خانوم جذاب حتما نباید کم لباس باشه 🤦

        پاسخ

  6. ابولفظل

    فروردین 19, 1400

    شخصیت های رزیدنت ایول هم کم خشکل نبودند از خانوم تا اقا همه ناز بودن

    پاسخ