لیست 32 شخصیت برتر در تاریخ انیمه‌ها

مدتی است که انیمه بسیار محبوب و موفق شده است. دو دلیل این موفقیت عبارت اند از شیوه روایی خاص و استفاده از جلوه های جذاب بصری. اما شیوه خلق و نمایش شخصیت های انیمه بسیار جالب است. این عوامل باعث یکپارچگی داستان و جذب بیننده می شود. اگر شما از جمله طرفداران جدی انیمه باشید پس برخی از شخصیت ها را ترجیح می دهید. در این مقاله می خواهیم برترین شخصیت های انیمه را به شما معرفی کنیم. با پروشات همراه باشید.


30. کی شیرو، ورود به افق – Log Horizon

کی شیرو شخصیت اصلی این انیمه است که “َیروی استراتژیست” یا “ویلن در شیشه ها” نامیده می شود. او رهبر و بنیان گذار “ورود به افق” می باشد و به عنوان دانشجوی مهندسی از لحاظ اجتماعی بیدار است. بازی موردعلاقه او Elder Tale است که به مدت 8 سال آن را بازی می کند. این شخصیت تحسین برانگیز و قابل ستایش با خواندن طلسم دوستانش را درمان می کند.


29. لنکا اوتسوگی، گاد ایتر – God Eater

لنکا اوتسوگی قهرمان اصلی گادایتر است، یک شخصیت مهربان که هدفش محافظت از دیگران و نابودی آراگامی است، حتی اگر در این راه کشته شود. هدف اصلی او تکمیل پروژه آگیس است که تصور می کند با آن می تواند دیگران را نجات دهد. به سختی می توان عاشق لنکا نشد.

همچنین بخوانید: لیست 20 تایی بهترین انیمه های سینمایی جهان


28. سوما یوکهیرا، شوکوگکی نو سوما – Shokugeki no Soma

سوما یوکهیرای 15 ساله قهرمان اصلی این انیمه است که به همراه پدرش در رستوران خانوادگی یوکهیرا کار می کند. او دوست دارد یک آشپز تمام وقت شده و از پدرش پیشی بگیرد. سوما از تجربه های جدید خوشش می آید، حتی اگر این تجربه ها نتیجه بدی داشته باشند. او همیشه برای رقابت های آشپزی آماده است و از تهیه غذاهای جدید خوشش می آید. اگر از این انیمه خوشتان بیاد حتما این شخصیت را دوست خواهید داشت.


27. امی یوسا، شیطان نیمه وقت است – The Devil is a Part Timer

امیلیا جاستینا قهرمان دنیای این انیمه است. او موهای قرمز بلندی دارد که تا پاهایش می رسد و شیطان را تا زمین دنبال می کند تا مرگ او را ثابت نماید. او سپس قدرت هایش را از دست داده و باید از نام قلابی امی یوسا استفاده کند. امی در توکیوی ژاپن در یک مرکز تلفن کار می کند. مادر او یک فرشته و پدرش انسان بود. زمانی که امی کودک بود، لوسیفر، یکی از خدمتکاران شیطان به روستایشان حمله کرد و پدرش را کشت. به همین دلیل است که امی می خواهد مائو را از بین ببرد. او سپس عاشق مائو شد و در کنار او در مگ رونالد کار می کند. این شخصیت بسیار دوست داشتنی است.

همچنین بخوانید: 28 انیمه سریالی برتر تاریخ که باید تماشا کنید


26. یاتو، نوراگامی – Noragami

یاتو یک خدای جنگ است که می خواهد برای خود معبدی بسازد. او خود را یاتوی خدا می نامد اما نام اصلی اش یابوکو است. او همیشه لباس ورزشی به تن کرده و یک شال گردن به دور گردنش می پیچد. یاتو همیشه شماره تلفن اش را در مکان های عمومی می نویسد تا اگر کسی به کمک نیاز داشت از او کمک بخواهد. او از فوبیای ترس از فراموش شدن یا athazagoraphobia رنج می برد و به هیوری علاقه دارد. او به طور کلی یک شخصیت جالب و به یاد ماندنی است.


25. نیجیما، کنیچی: قویترین شاگرد – Kenichi The Mightiest Disciple

این انیمه بسیار جالب بوده و بزرگ ترین دلیل آن هم وجود شخصیت نیجیما است. چهره بیگانه مانند او طنز انیمه را افزایش داده و نقطه قوت او هم شخصیت پردازی و رفتار او در شرایط مختلف است. اگرچه او دانش آموزان ضعیف را اذیت می کند اما در حقیقت یک شخصیت مهربان و خوش قلب است.

همچنین بخوانید: 50 بازی برتر در تاریخ بازی های کامپیوتری: از نوستالژیک ها تا مدرن ها


24. میکاسا آکرمن، حمله تایتان – Attack of Titan

حمله تایتان یک انیمه اکشن است که بیننده را میخکوب می کند. میکاسا آکرمن یکی از جالب ترین شخصیت هاست که در مقابل تایتان ها خشن و در مقابل ارن یک دختر مهربان است. او یکی از اعضای باارزش ارتش بوده و برای نجات ارن هرکاری میکند.


23. بیاکویا کوچیکی، بلیچ – Bleach

بلیچ یک انیمه زیبا با داستان جالب و شخصیت های تاثیرگذار و صحنه های اکشن است. بیاکویا کوچیکی یکی از شخصیت های اصلی این چندگانه است که سرپرست دارودسته کوچیکی بوده و به قوانین و مرتبه های اجتماعی اهمیت زیادی می دهد. زمانی که روکیا برای اقامت طولانی مدت بر روی زمین با مجازات مرگ رو به رو شده و قدرت هایش را به انسان می دهد، کوچیکی اصلا هراسی به خود راه نمی دهد. به جای آن تصمیم می گرد خودش مجازات را اجرا کند. او در طی سری های مختلف تغییر می کند، مخصوصا پس از ملاقات با ایچیگو.

همچنین بخوانید: 25 انیمیشن برتر تاریخ سینما


22. جک سیاه، پسر فضایی – Astro Boy

جک سیاه یکی از جالب ترین شخصیت های چندگانه پسر فضایی است و به عنوان یک پزشک بااستعداد یکی از بهترین ها می باشد. ما او جواز پزشکی ندارد و به طور غیرقانونی کار می کند. نقطه قوت شخصیت جالبش است که گاهی اوقات از ثروتمندان بیش از حد پول گرفته و از فقرا هیچ پولی دریافت نمی کند. اگرچه در ظاهر حریص به نظر می رسد اما در حقیقت اینگونه نیست و برای کارهای خیریه پول درمی آورد.


21. آلوکارد، هلسینگ – Hellsing

شخصیت آلوکارد به همراه همراهانش دوست دارد همه تهدیدهای علیه انسان را از بین ببرد. اگرچه او نامیراست اما به دشمنانش اجازه می دهد او را شکست داده و احساس قدرت کنند. اما این حس قدرت کوتاه مدت است و او بازگشته و قدرت خود را ثابت می کند. او گاهی بسیار مهربان است، مانند زمانی که تصمیم می گیرد زندگی افسر جوان، سراس را نجات دهد.


20. جیرایا، ناروتو – Naruto

جیرایا به عنوان معلم ناروتو توانسته بر او تاثیر بگذارد و از او یک مرد بسازد. اگرچه در ظاهر یک فرد بی خیال است اما زمانی که پای ناروتو در میان باشد همه چیز فرق می کند. او همه چیز، از نین جیت سو تا مبارزه را به ناروتو می آموزد تا یک نینجای واقعی باشد. او در حقیقت برای ناروتو یک پدر کامل است.


19. هیسوکا، هانتر × هانتر – Hunter x Hunter

هیسوکا یکی از ضدقهرمان های اصلی این انیمه است که تشنه قدرت بوده و از فکر کردن به مبارزه در برابر مبارزان قوی لذت می برد. گاهی اوقات آنقدر تشنه مبارزه است که تنها با کشتن طرف مقابل راضی می شود. او در بیشتر قسمت ها برای گان و کیلوآ دردسر درست کرده و گاهی اوقات هم به آنها کمک می کند. او یکی از دلایل قدرتمندتر شدن گان است.


18. کودک مرگ، سول ایتر – Soul Eater

این انیمه درباره شینیگامی و سلاح های اوست.  این سلاح ها یا اسلحه های مرگ ساخته دست انسان ویژگی های خاصی داشته و به سلاح مرگبار تبدیل می شوند. کودک مرگ به عنوان یکی از قهرمان های انیمه نگهبان مرگ بوده و از دو سلاح قدرتمند لیز تامپسون و پتی تامپسون استفاده می کند. او شخصیت قدرتمندی است و به خوب بودن تک بعدی باور ندارد. او معتقد است که باید بین خیر و شر تعادلی برقرار باشد و تلاش می کند به این تعادل برسد.


17. سباستین میکلز، کوروشیتسوجی – Black Butler

سباستین میکلز خدمتکار سیل فانتومیو است و تا زمانی به او خدمت می کند که روحش آزاد شود. او در ظاهر جذاب و تاثیرگذار و در باطن یک شرور بد ذات است که گاهی برای لذت خودش از کمک به سیل سر باز می زند.


16. کاکاشی هاتاکه، ناروتو – Naruto

کاکاشی هاتاکه یکی از شخصیت های اصلی چندگانه ناروتو است که یکی از اولین معلمین او هم می باشد. او علاوه بر این اولین معلم سه شخصیت اصلی ساسوکه، ناروتو و ساکورا هم است. او توانست کار تیمی را به ناروتو بیاموزد و با آموزش تکنیک چیدوری در زندگی ساسوکه هم تاثیرگذار بود. کاکاشی دانش آموز میناتو، هوکای چهارم بود. او تا آخر کنار دانش آموزان خود مانده و به آن ها کمک می کند.


15. ایزومی شینیچی، کیسیجو – Parasyte

کیسیجو یک انیمه اکشن است که تا مدت ها در یادتان می ماند. ایزومی شینیچی یکی از قهرمان های اصلی این انیمه بوده که پس از ناتوانی کیسیجو در کنترل مغز او، کنترل دستش را برعهده می گیرد. نکته جالب درباره او این است که بین خیر و شر قدم گذاشته و معنای کامل انسانیت را نشان می دهد.


14. موتوکو کوسانگی، شبح درون پوسته – Ghost in the Shell

یک انیمه جالب با جلوه های بصری زیبا که یک فیلم ضعیف با بازی اسکارلت جوهانسون از آن ساخته شد. موتوکو کوسانگی از دوران کودکی در یک جسم مصنوعی بوده و با توانایی های جاسوسی خود می تواند یک سرباز توانا باشد. او در سری اول به دنبال هکری به نام پاپت مستر است. موتوکو در هنگام مبارزه بسیار خشن بوده و از این نظر اصلا زنانه نیست.


13. هانا، فرزندان گرگ – Wolf Children

هانا یکی از مهم ترین شخصیت های این انیمه زیبا در ژانر غیراکشن است، که عاشق یک گرگینه می شود. او با این وجود عاشق گرگینه است و از او باردار می شود. ام و یوکی به دنیا آمده و هردو همانند پدرشان گرگینه هستند. پس از مرگ همسر زندگی هانا با وجود فرزندان گرگینه اش مشکل می شود و او باید با عشق مادرانه از فرزندانش مراقبت کند.


12. هیمورا کنشین، رورونی کنشین – Rurouni Kenshin

رورونی کنشین یک انیمه اکشن درباره اواخر قرن هجده بوده و هیمورا کنشین شخصیت اصلی آن است. او بسیار مهربان بوده و به همه عشق می ورزد. او قسم خورده هرگز کسی را به قتل نرساند و شمشیری دارد که لبه تیز آن در جهت دیگر قرار داشته و استفاده از آن مشکل است. او همیشه مهربان و مودب بوده و دیگران را به خود ترجیح می دهد.


11. کن کانکی، توکیو غول – Tokyo Ghoul

کن کانکی شخصیت اصلی توکیو غول بوده که به عنوان یک موجود ترکیبی مجبور می شود در برابر همنوعان خود بایستد. او در این انیمه نیمه انسان و نیمه غول است و باید برای مقابله با غول ها در کنار انسان ها مبارزه کند. به همین دلیل باید غول های هم نوع خود را به قتل برساند. او در این سریال با حوادث مختلف که اغلب غم انگیز می باشد، رو به رو می شود.

همچنین بخوانید: 10 انیمه جذاب شبیه توکیو غول که باید تماشا کنید


10. مانکی دی.لافی، وان پیس – One Piece

مانکی دی.لافی شخصیت اصلی این اینمه اکشن است که از کودکی می خواسته دزد دریایی شده و خدمه خود را داشته باشد. خوردن یک میوه سمی در دوران کودکی باعث شده که دست هایش لاستیک مانند شوند. او مهارت هایش را گسترش داده تا بتواند یک دزد دریایی موفق باشد و اکنون توانسته گنج گل دی. راجر، دزد دریایی فقید را پیدا کند.


9. مایت گای، ناروتو – Naruto

در سریال ناروتو مایت گای یکی از معلمان آکادمی نینجاست که در ابتدا یک شخصیت ترسوست اما رفته رفته جایگاه مهمتری پیدا می کند. او که در زمینه نین جوت سو مهارتی ندارد هرروز سخت تمرین می کند که تا بتواند عدم توانایی خود را جبران کند. او با سعی و تلاش بهترین نینجای روستای لیف می شود. کاکاشی در نبرد بزرگ نینجا متوجه برتری گای نسبت به خودش خواهد شد.


8. پورت گاس دی، ایس، وان پیس – One Piece

دوباره به چندگانه وان پیس بازگشتیم. پورت گاس برادر مانکی دی.لافی است و از برادر کوچک ترش مودب تر و چابک تر است. او در مبارزات بسیار موفق و در شرایط دیگر هم از برادرش دلرحم تر می باشد. او توانایی های بسیاری داشته که در مبارزات از آن استفاده کرده و اجازه نمی دهد کسی به برادرش آسیب برساند.


7. سایتاما، وان پانچ من – One Punch Man

سایتاما یکی از محبوب ترین شخصیت های انیمه نسل خودش است که گرچه از زمان پخش این انیمه سه سال می گذرد اما همچنان محبوبیت خود را حفظ نموده است. هنوز منتظر فصل بعدی این انیمه هستیم که احتمالا سال بعد پخش شود. شخصیت او نوعی هجو شخصیت های دیگری است که خود را جدی گرفته اند. او یک ابرقهرمان کمدی است و با وجود قدرت زیادش می تواند با یک ضربه دشمن را شکست دهد. او یک پسر معمولی است و قدرت فیزیکی بالایش او را متفاوت کرده است.


6. شینجی ایکاری، نئون جنسیس اونگلیون – Neon Genesis Evangelion

در این انیمه علمی تخیلی شاهد فروپاشی انسانیت هستیم. تنها امید باقی مانده یک مبارزه رباتیک است که اوانجلیان نامیده می شود. شینجی ایکاری شخصیت مهمی است که با وجود علمی تخیلی بودن سریال، شبیه انسان های معمولی است. او سعی می کند قدرت خود را به پدرش نشان دهد و از یک کودک به یک قهرمان نجات دهنده بشر تبدیل می شود. مراحل مختلفی که او به آن ها وارد می شود بسیار جالب هستند.


5. ناروتو اوزوماکی، ناروتو – Naruto

ناروتو شخصیت اصلی انیمه ناروتو است که می خواهد بزرگ ترین نینجا باشد و به بزرگ ترین هوکای روستایش بدل می شود. اگرچه مردم او را با نیروهای اهریمنی دشمن مرتبط می دانند اما او مسیر درست را انتخاب کرده است. ذات پاک و تمایل اش برای حفاظت از مردم باعث شد که نگرش دیگران به او عوض شود. او در فصل آخر ” بوروتو: ناروتو نسل‌های بعدی” با هیناتا ازدواج کرده و هوکای فعلی است.


4. اش کچوم، پوکمون – Pokemon

اش کچوم در کنار پیکاچوی محبوب اش یکی از محبوب ترین شخصیت های پوکمون می باشد. او با وجود اینکه برای رویارویی تلاش بسیاری می کند، الهام بخش بسیار خوبی است. او حتی از شکست ها هم درس گرفته و برای بهتر شدن تلاش می کند. به همین دلیل می تواند به کودکان و بزرگسالان انگیزه دهد.


3. پسر فضایی، پسر فضایی – Astro Boy

شاید تصور کنید پسر فضایی یک انیمه کودکانه است، حق با شماست، اما این شخصیت می تواند در این فهرست قرار گیرد. زیرا این شخصیت خلق شده توسط تزوکا اوسامو، پدر انیمه، یکی از موفق ترین انیمه های چندگانه است. او از نظر نشان دادن اهمیت انسانیت همانند شینیچی در ” کیسیجو ” می باشد. اگرچه او ربات است اما می تواند الهام بخش کودکان و بزرگسالان اطرافش باشد. زمانی که ژاپن مشغول ترمیم خویش بوده خلق پسر فضایی ایده بسیار خوبی بود.


2. ال، دفتر مرگ – Death Note

یکی از بهترین انیمه های کاراگاهی که شخصیت ال در کنار لایت یاگامی با استفاده از دفتر مرگ همگان را کنار می زد. بینندگان با اگاهی درباره نبوغ این شخصیت عاشق او شدند زیرا به سرعت توانست به نقش لایت در قتل های کیرا پی ببرد. اگرچه او در نزدیکی پایان انیمه جان خود را از دست می دهد اما تاثیر خوبی به جا خواهد گذاشت.

همچنین بخوانید: 10 انیمه جذاب شبیه دفتر مرگ (Death Note) که باید تماشا کنید


1. اسپایک اسپیگل، کابوی بیباپ – Cowboy Bebop

یک انیمه ماجراجویانه با شخصیت های شکارچی که تا مدت ها در یادتان می ماند. اسپایک یکی از شکارچیان این انیمه است که در کنار جت بلک، با سفینه ببوپ به ماجراجویی می پردازند. اسپایک یکی از بهترین شخصیت های این انیمه است که در ابتدا به عنوان یک مبارز موفق با قدرت جاسوسی کار خود را آغاز کرده و به تدریج نقش اش مهم تر می شود. نکته جالب درباره او، گذشته این شخصیت و از دست دادن عشق اش جولیاست.  با دانستن درباره گذشته او شخصیت اش عمق بیشتری می یابد.


بنا به درخواست مکرر کاربران، شخصیت‌های زیر نیز به این لیست اضافه شد.

لیوای آکرمن، حمله به تایتان‌ – Attack on Titan

بدون شک اگر شخصیت “لیوای آکرمن” در انیمه مشهور “حمله به تایتان” وجود نداشت، این انیمه از یک کمبود و ضعف بزرگ برخوردار می‌شد که به هیچ طریقی قابل جبران نبود. این شخصیت حتی از شخصیت اصلی یعنی ارن پرطرفدارتر است و توانایی‌های او در مبارزه با تایتان‌ها خاص و تکرارنشدنی هستند. لیوای آکرمن بامهارت‌ترین، بااستعدادترین و قدرتمندترین شخصیت انیمه حمله به تایتان است که تاکنون بارها این ویژگی‌هایش در طول داستان به مخاطبان ثابت شده‌است.


لولوش لامپروژ، کد گیاس – Code Geass

لولوش لامپروژ ولیعهد سابق بریتانیا به‌ همراه خواهرش نانالی به عنوان مهره‌هایی در بازی سیاست به ژاپن فرستاده می‌شوند تا با دادن احساس امنیت دروغین به ژاپن، بریتانیا بتواند این کشور را فتح کند. هفت سال پس از این اتفاقات، یک روز لولوش به طور اتفاقی درگیر یک حمله‌ی تروریستی می‌شود و با دختری به نام C.C ملاقات می‌کند که با دادن قدرتی به نام گیاس به او، جانش را نجات می‌دهد. قدرت گیاس به لولوش به شرط اینکه بتواند با افراد ارتباط چشمی برقرار کند این امکان را به او می‌دهد که به آن‌ها هر دستوری که می‌خواهد بدهد. لولوش که یکی از باهوش‌ترین شخصیت‌ها در دنیای انیمه محسوب می‌شود، حالا با به دست آوردن این قدرت قرار است چه کند؟


امیدواریم از خواندن این مقاله لذت برده باشید. البته هزاران شخصیت دیگر در دنیای انیمه خلق شده است، اما در این لیست تصمیم داشتیم علاوه بر محبوب بودن شخصیت، نقش آن نیز در انیمه‌اش بسیار پر رنگ باشد. اگر شخصیت مورد نظر شما در لیست نبود در بخش نظرات برای ما بنویسید.

منتظر شنیدن نظرات شما هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (1221)

بستن فرم

  1. F

    اسفند 21, 1399

    دوستان ارن شده پنجمین شخصیت پر طرفدار گوگل😍
    اولینش هم گوکو هستش

    پاسخ

    • سلام در پاسخ به F

      اسفند 25, 1399

      جدا ؟
      از کجا دیدی ؟
      ممنون میشم به منم بگی

      پاسخ

    • رهام در پاسخ به F

      اسفند 28, 1399

      داری دقیقا از کدوم سایت میگی ؟

      پاسخ

      • F در پاسخ به رهام

        اسفند 30, 1399

        از روی خود گوگل
        از روی تعداد سرچ های نام کاراکتر ها ترتیب بندی شده اند اولین گوکو دومی ساسکه سومی لوفی چهارمی ایتاچی پنجمی ارن ششمی لیوای

        پاسخ

        • رهام در پاسخ به F

          اردیبهشت 8, 1400

          هر سایتی که ایننو دیدی باید بدونی کاملا اشتباه هستش ساسوکه محبوبیت کمتری نسبت به ایتاچی و ناروتو داره برو از سایتای معتبر اطلاعات بیار

          پاسخ

          • ^_____^ در پاسخ به رهام

            اردیبهشت 19, 1400

            نگفت سایت و آمار محبوبیت
            گفت بر اساس تعداد سرچ گوگل

            پاسخ

            • رهام در پاسخ به ^_____^

              اردیبهشت 19, 1400

              الان مثلا اینکه سرچش کردن چه ربطی به محبوبیت داره الان من برم با ۱۸ تا اکانت ۵۰۰ بار ناروتو رو سرچ کنم 😂

              پاسخ

  2. 0024

    اسفند 19, 1399

    سلام اولا ممنون بابت مقاله هاتون چه مخالف باشیم چه موافق مقاله هاتون بسیار جالب توجه هستند ولی بسیار مشکلاتی بر لیست وارد بود
    1 لولوش نبود – لیوای نبود – دازای هم نبود ( خداوکیلی خیلی عجیبه چرا اینا نیستن )
    2 آلوکارد – سباستین _ کاکاشی یکی 17 یکی 16 یکی 21 چجوری 21 شخصیت بهتر از آلوکارد انتخاب کردید فقط تیپ الوکارد افرادی مثل کانکی و ایزوما و …. نفراتی که بالاتر از الوکارد گذاشتید رو میخوره اصلا قابل قیاس نیستن سباستین یک شخصیت جذاب و فوق العاده کار شده بود کاکاشی هم همینطور هر سه تا این شخصیت ها عالیند و باید در 5 تای اول قرار بگیرن
    3 پسر فضایی چی میگه اون وسط ( این که اصلا با هر منطقی میرم جلو برام عجیبه )
    4 اسپایک شخصیت خوبیه ولی اول بودن یه ذره چیزه
    5 اش کچوم چرا از ناروتو بالاتره
    6 ناروتو چرا پنجمه
    خلاصه از نطر من این رتبه بندی درست تر به نظر میرسه
    1 الوکارد
    2 لیوای
    3 لولوش
    4 سباستین
    5 کاکاشی
    6 ال
    7 لوفی
    8 ایتاچی
    9 دازای
    10 یاتو یا اروین
    اهان از میکاسا هم متنفرم خیلی ارن ارن میکنه

    پاسخ

    • sia iron در پاسخ به 0024

      اسفند 23, 1399

      منم مغزم هنگ کرد الوکاردو گذاشته اخرا تازه چرا اریمارو نذاشته یکی از شخصیت توکیو غول اونم خوبه دویل می کرای نیست اصلا یه جوریه

      پاسخ

    • sia iron در پاسخ به 0024

      اسفند 23, 1399

      والا اگه من بخوام شخصیت محبوب هامو بگم اولش الوکاده دومیش ناروتوعه سومیش لیوای چهارمیش سایتاماست و بقیه تو جاش خیلی دوستشون دارم ولی اینا از نظر من باحال ترن

      پاسخ

    • رهام در پاسخ به 0024

      اسفند 28, 1399

      الان لوفی ناروتو و گوکو کشکن ؟

      پاسخ

    • h در پاسخ به 0024

      اسفند 30, 1399

      چرا دازای اینجا نیس دازای که بهترینه!

      پاسخ

    • mohammad در پاسخ به 0024

      فروردین 18, 1400

      خدایی بگین این لولوش یا موشموش چی داره مضخرف ترین شخصیت ولی با بقیه موافقم مخصوصا میکاسا درست مثل ساکورا تو ناروتو میمونه

      پاسخ

      • رهام در پاسخ به mohammad

        اردیبهشت 8, 1400

        ۷۰ درصد فنهای لولوش دخترن و تو کراش ترین پسرای انیمه ای لولوش اوله حاجی

        پاسخ

        • علی در پاسخ به رهام

          اردیبهشت 11, 1400

          خدایی بد طرفداری کردی .لولوش چی داره؟من ازت میپرسم بقیه شخصیت های این لیست چی دارن؟اصن چند نفرشون جلوی لولوش حرفی برای گفتن دارن؟

          پاسخ

          • رهام در پاسخ به علی

            اردیبهشت 13, 1400

            از نظر قدرت بخوام بگم که در پقابل اونایی که میگم لولوش کلا یه گردوخاکه پس قدرتو بیخیال
            لوفی جذاب نی ناروتو چی اینا وقتی پوقع چنگن و چهرشون عوض میشه جذاب تر میشن لیوایو که کلا باید دوست داشت کاراکتور خیلی خوبی داره
            فن تعصبی لولوش هستی پسر جان لولوش فقز جذابه و به خواطر همین فن زیاد داره وگرنه کاراکتور خیلی خاصی نداره از نظرم و همون طور که گفتم ۷۰ درصد فن های لولوش به خواطر جذابیتش دخترن

            پاسخ

            • علی در پاسخ به رهام

              اردیبهشت 14, 1400

              خب اول اومدی لولوش رو از جهت قدرت مقایسش کردی،بعد جذابیت پس معلومه دایره تعریفت از شخصیت پردازی تا همین جا بیشتر شعاع نداره.😌منم راستش شبیه هوتارو ام دفاعیه لولوش: ………………………..

              پاسخ

            • ^_____^ در پاسخ به رهام

              اردیبهشت 19, 1400

              خیلی معیارات سطحین
              یعنی شخصیت پردازی به قدرت و به خوشگلی صورته؟
              من باید تا پایان کد گیاسو ببینم بعد راجب شخصیت پردازی ایشون نظر بدم ولی تا همین جا هم عالی بوده

              پاسخ

              • رهام در پاسخ به ^_____^

                اردیبهشت 19, 1400

                قدرت رو که اوشون گفت نه من ولی در کل شماها ازش خوشتون میاد پن اصلا خوشم نیومد ازش هر کسی نظری داره

                پاسخ

  3. Maker

    اسفند 19, 1399

    میکاسا آکرمن برای چی توی لیست هست این بشر چقدر نچسبه

    پاسخ

  4. ararar

    اسفند 19, 1399

    خدایی دازای حق داشت تو لیست باشه . شخصیت کشکی ای نبود و خیلیم طرفدار داره

    پاسخ

  5. F

    اسفند 17, 1399

    😂😂😂چه حالی میده میام نظراتو میخونم

    پاسخ

    • سلام در پاسخ به F

      اسفند 25, 1399

      اثلا چیز عجیبیه .
      خیلی خوندن نظرات کار جالبیه .
      من معمولا سعی میکنم یه وقتی هم بذارم واسه خوندن نظرات مردم زیر پست ها .

      پاسخ

      • ^_____^ در پاسخ به سلام

        اردیبهشت 19, 1400

        جادو دارن نظرات مردم

        پاسخ

        • رهام در پاسخ به ^_____^

          اردیبهشت 19, 1400

          حال میده کلا من دلم می خواد با ملت بحص کنم 😂

          پاسخ

  6. …….

    اسفند 14, 1399

    میکاسا این همه عکس قشنگ داره این چه عکسیه گذاشتید؟

    پاسخ

    • ^_____^ در پاسخ به .......

      اردیبهشت 19, 1400

      زیادش هم هست
      همین عکس براش خوبه

      پاسخ

  7. سلام

    اسفند 14, 1399

    کاش به جای مایت گای ایتاچی رو میذاشتید . اون بهتر بود حداقل . لوفی رو هم کاش جلوتر میذاشتید .
    عکس های مقاله هم زیاد خوب نیست .

    پاسخ

  8. سلام

    اسفند 13, 1399

    خیلی از کاربر ها گفتن که لولوش باید توی لیست باشه .
    خواهشا یه آپدیتی بکنید .

    پاسخ

  9. Porco Galliard

    اسفند 8, 1399

    جای خالی لولوش حسابی حس میشه
    لیوای رو هم اگه یه رتبه بندی میکردید عالی تر میشد!
    ارنم که یقین دارم میره صدر لیست مانگا رو خونده باشه طرف ، میرسه به حرفم
    و میکاسا
    طی سه فصل قبل دلم میخواست کلشو بکوبونم تو دیوار ولی تو فصل چهار هم عاقل تر و هم بالغ تر شده دیگه رو اعصابی قبلیشو نداره پس خوبه جاش تو لیست
    جای ال هم که درست

    پاسخ

    • نیما در پاسخ به Porco Galliard

      اسفند 9, 1399

      اینجوری که باید بنویسن رتبه بندی شخصیت های اتک به جای کل انیمه ها

      پاسخ

  10. فريد

    اسفند 8, 1399

    سلام میگم خوب بود ولی تو 2 جا داستان لو دادید البته برای من که مهم نیست من دیدم ولی یکی که می‌دیده بخونه خیلی براش مسخره میشه میفهمه مثلا چه اتفاقی قرار بیوفته.

    پاسخ

  11. مهدی

    اسفند 7, 1399

    😐خب چرا کریتو از انیمه هنر شمشیر زنی انلان را نگذاشته اید یا اون overlord اونم جالب بود هر دو اون انیمه ها هم خیلی جالب بودن

    پاسخ

  12. ALI_BI_GAHM

    اسفند 6, 1399

    چرا هیرو رو از انیمه درالینگ در فرکانس رو قرار ندادید حداقل 002 رو قرار میداید اخه گای سنسی خوب بود من که از گای سنسی خوشم نمیاد

    پاسخ

  13. مریم

    اسفند 2, 1399

    حداقل اسپویل نکنین :/

    پاسخ

  14. مهدی

    اسفند 1, 1399

    از بین این انیمه ها فقط دفتر مرگ،مردتک مشتی،توکیو غول و حمله به تایتان رو دیدم رتبه هاشون هم درست بود.

    پاسخ

    • ستایش در پاسخ به مهدی

      اسفند 3, 1399

      بله عالی هستن انیمه های برتر باید بره قرار بگیره 😍❤❤

      پاسخ

  15. امیرحسین

    بهمن 28, 1399

    اقا چرا زورو و ایتاچی نیستن چرا وایتبرد یا راک لی نیستن چرا کیلوا نیست چیه لوفی و ناروتو و ایس و کاکاشی از پسر فضایی یا لیوای کمتره که رتبشون پایین تره

    پاسخ

    • نیما در پاسخ به امیرحسین

      اسفند 5, 1399

      باهات موافقم به خصوص در مورد وایت برد ایس و ایتاچی وایت برد با ایتاچی از بیشتر اینا مهبوب ترن

      پاسخ

    • نیما در پاسخ به امیرحسین

      اسفند 5, 1399

      واقعا خیلی شخصیت می‌تونستین بزارین مثل ناتسو از فری تیل و از گینتاما و رتبه یک تا چهار واقعا بچه گونه است و بر اساس نظر سنجی ها لوفی از همه محبوب تره پس چرا ایس ازش بالاتر گذاشتین

      پاسخ

  16. انیمه باز

    بهمن 28, 1399

    لیست افتضاح بود از هز نظر چطور ممکنه رتبه این کانکی بچه ننر از شخصیت های آلوکارد و سباستین و کاکاشی بیشتر باشه مگه میشه مگه داریم پسر فضایی سوم ولمان کنید
    اوکابه کو ؟ چرا هر چی میگردم نیست
    میکاسا چرا تو لیسته ؟ چیه میکاسا شما رو جذب میکنه جز قیافه اش ( که البته فصل 4 همون قیافه رو هم نداره )
    لیوای نبود بعد تازه اضافه اش کردین
    آکسیه آرو از انیمه خاطرات اینده کو ؟
    شخصیت کیث از انیمه بی سراغاز ؟ موستانگ نیست یا من به آب مروارید مبتلام ؟
    ناروتو 5 یا خدا نمیگم نباید تو لیست باشه ها ولی 5 خیلی رتبه بالاییه
    لولوش کو ؟ واقعا نمیبینمش خواهش میکنم بگید استیگماتیسم دارم
    من خودم با شخصیت دازای خیلی موافق نیستم ولی از نصف این شخصیت ها بهتر بود
    کنی آکرمن هم نبود دیگه ار اون خفن تر کیه ( به جز آلوکارد البته )
    اروین هم میتونست باشه
    ساسوکه رو موافق نیستم ولی ایتاچی کو ؟
    هیچی دیگه خلاصه الان با جیرایا و گای نشستم دارم تخمه میشکنم اونام به فکر فرو رفتن که چرا ایتاچی نیست ولی این دو تا هستن فعلا به هیچ توافق نطری نرسیدیم دوستان دلیلی به ذهنتون میرسه بگید این مشکل رو هم به حول قوه الهی حل کنیم

    پاسخ

    • صادق در پاسخ به انیمه باز

      اسفند 2, 1399

      زورو نذاشته سانجي نذاشته ايتاچي نذاشته لولوش نذاشته كيلوا نذاشته بياد اوكابه بذاره چيه اوكابه از اينا بهتره ناروتو رتبه پنج هم خيلي هم خوبه وقتي گينتوكي نيست كني اكرمن بياد باشه الان اوكابه بهتر از اينا بود

      پاسخ

      • انیمه باز در پاسخ به صادق

        اسفند 2, 1399

        سلطان نظر رو درست بخون
        همه اینایی که گفتی هم گفتم جز زورو بعدم نگفتم اوکابه باید بالاتر از لولوش و ایتاچی باشه که گفتم اگه گای و جیرایا و یه مشت عتیقه هستن پس اوکابه هم باید باشه
        ناروتو از آلوکارد و سباستین و کاکاشیم حتما بهتره از نظرت
        واقعا که اوف داره

        پاسخ

        • صادق در پاسخ به انیمه باز

          اسفند 2, 1399

          داش اومدي داري نظرت ارجاع ميدي يجوري ميگي ناروتو انگار بايد بين ده و بيست باشه ناروتو به اين خوبي نگفتم كاكاشي بده كاكاشي هم جز يكي از خفن تريناس و قاعدتا رتبه اش بايد بالا باشه ولي نيا اينطور بگو كه حتما بايد از نظرت اينطوري باشه نظرت كه قرار نيست معيار قرار بگيره مياي چهار ميگي كني اكرمن كه انگار كيه الوكارد خيلي هم باحال بود ولي تو اومدي داري ميگي كه بايد اينطور باشه مياي ميگي اوكابه بالاتر از گاي و جيرايا چيه اوكابه بهتر از ايناس حداقل تهش بگو از نظر بنده نه كه بياي بگي ناروتو بايد پايين تر باشه كني اكرمن حتما بايد باشه يا خيلياي ديگه اگه قراره كني باشه خيلي ادماي ديگه هم هستن كه بهتر از كني هستن پس بهتر بگو

          پاسخ

          • انیمه باز در پاسخ به صادق

            اسفند 3, 1399

            بابا لامصب من به ترتیب ننوشتم که چون کنی رو چهارم نوشتم منظورم این نبود که چهارمه وایسا عین انسان رتبه بندی کنم ببینی
            1 لیوای آکرمن
            2 آلوکارد
            3 لولوش
            4 سباستین
            5 کاکاشی
            6 لوفی
            7 ال
            8 ایتاچی
            9 اسیه آرو
            10 ناروتو
            11 موشتانگ
            12 اروین
            13 کیث
            14 دازای
            15 کنی آکرمن
            16 اوکابه

            پاسخ

            • نیما در پاسخ به انیمه باز

              اسفند 5, 1399

              باز یک آدم پیدا شد که میخواد ناروتو حقیر جلوه بده دکتر شما که خیلی بلدی به منم راهنمایی کن که من اشتباه میبینم یا شما موستانگ اشتباه نوشتی کاکاشی از لوفی با ناروتو ایتاچی بالاتره درام خواب میبینم بعد میگی جیرایا نباید می‌بود اصلا من دیگه دارم خسته میشم واقعا عجیبه طبق این حرف مادارا هم باید می‌بود آلفونس باید می‌بود و…..
              سعی نکن نظرت ارجاع بدی اعجوبه یک جوری میگی انگار ناروتو شخصیت بدی بعد میای میگی جیرایا مزخرف و کاکاشی از ایتاچی بالا میزاری

              پاسخ

              • اميرحسين در پاسخ به نیما

                اسفند 5, 1399

                ولشون كن بابا تو چرا حرص ميخوري همين كه ليواي و الوكارد بالاتر از ناروتو و كاكاشي و لوفي گذاشته و ايس هم نذاشته خودش معلومه ديگه چه خبره اينا فقط ميخوان انيمه هايي مثل وان پيس ناروتو رو يد جلوه بدن كه بقيه فكر كنم بدن ناروتويي كه نوزده سال پيس پخش شد و هنوز يكي از محبوب تريناس و وان پيسي كه بيست و سه ساله پخش ميشه و اين همه محبوبيت داره اينطوري ميگن خودش معلومه ديگه نبتدي با بحث كردن نداره

                پاسخ

            • نیما در پاسخ به انیمه باز

              اسفند 5, 1399

              لیست از نظر خودم
              ایتاچی
              ایس
              مادارا
              ناروتو و لوفی
              وایت برد
              زورو
              آلفونس
              لیوای
              ال
              لولوش
              کاکاشی
              دارای

              پاسخ

          • انیمه باز در پاسخ به صادق

            اسفند 3, 1399

            در پاسخ به امیر حسین از هر دری بری اشتاینز گیت بهتره هم نمره ای ام دی بی اشتاینز گیت از وان پیس بیشتره هم نمره مای انیمه لیستش مگه اینکه فکر کنی ام ای ال نامعتبره از ناروتو هم بیشتره قمپی نیا تعصبی دفاع کنی
            1 لیوای
            2 الوکارد
            3 سباستین
            4 لولوش
            5 کاکاشی
            6 لوفی
            7 ایتاچی
            8 موستانگ
            9 ال
            10 آکسیه آرو
            11 دازای
            12 اروین
            13 یاتو
            14 ناروتو
            15 کنی آکرمن

            پاسخ

            • اميرحسين در پاسخ به انیمه باز

              اسفند 5, 1399

              مگه همه چي IMDb يا mal يه مشت ادمن كه دور هم جمع شدن به يه انيمه نمره ميدن نمرات بالاتر بوده ولي از نظر شخصيت پردازي به وان پيس نميرسه از لحاظ داستان به وان پيس نميرسه از هيچ لحاظ تو فقط داري نمرات ميبيني وگرنه ديگه چي داري كه بگي

              پاسخ

              • نیما در پاسخ به اميرحسين

                اسفند 5, 1399

                والا

                پاسخ

              • سلام در پاسخ به اميرحسين

                اسفند 7, 1399

                Mal و imdb سایت های بدی نیستن و حرفشون برای خیلی ها سنده من خودمم ناروتو و وان پیس رو بیشتر از اشتاین گیت دوست دارم یکم اشتاین گیت برام خسته کننده بود ، اما مردم وقتی به یک فیلم یا سریال نمره خوبی میدن حتما اون سریال اونقدری خوب بوده که نظر عده زیادی رو به خودش جلب کرده .

                پاسخ

            • رهام در پاسخ به انیمه باز

              اردیبهشت 8, 1400

              نمره اصلا مهم نیست مهم اینه که چقدر دوسش دارن و درضمن هرچقدر بخواید ناروتو یا لوفی یا شخصیتای دیگرو الکی حقیر کنید و هیترشون باشید یعنی چشم دیدن خوبی و بهتر بودن شخصیت رو نداریو و این نشون میده چقدر این شخصیتا خوبن

              پاسخ

        • اميرحسين در پاسخ به انیمه باز

          اسفند 2, 1399

          از كدوم معبدي اومدي استاد اعظم كه ميگي نبايد ناروتو بالاتر از اينا بذاره من خودم طرفدار كاكاشيم و بيشتر از ناروتو دوسش دارم ولي اينكه اين نظرش گفته بهت مياي ميگي اوف داره اگه قراره نظر اون اوف داشته باشه نظر تو كه خيلي بدتره گل پسر نميخوام از نظرت ايراد بگيرم چون درست نيست ولي تو بيست بهترين انيمه ها مياي اشتاينر گيت بالاتر از ناروتو وان پيس اتك يا انيمه هاي ديگه ميزاري خودش خيلي مسخرس بعدش ميگي اوكابه بهتر از گاي و جيرايا😂😂😂 حرفت ته خندس اگه قراره نظر صادق اوف داشته باشه نظر خودت يه چيزي فراتره چنان گفتي كني اكرمن كه با خودم گفتم كيه چنان گفتي من با خودم موندم

          پاسخ

    • سلام در پاسخ به انیمه باز

      اسفند 7, 1399

      میکاسا دومین شخصیت محبوب اتکه و خیلیا
      از جمله خودم دوسش دارن چرا توهین میکنی .
      در مورد کانکی باید بگم که منم زیاد دوسش ندارم ولی خیلی محبوبه و نباید این طور راجبش بگی .
      آکیسه آرو هم شخصیت محبوب و خیلی تاثیر گذاری نیست هر چند دوسش دارم . به نظرم یونو گاسای بهتره از انیمه میرای نیکی . هم محبوب تره و هم واقعا شخصیت تاثیر گذاری بود توی انیمه و به جرعت میشه گفت اگه تو این انیمه نبود ، انیمه نابود میشد .
      در مورد کیث موافقم .
      در مورد ناروتو موافق نیستم . به نظرم رتبش خیلی هم مناسبه براش چون واقعا شخصیت قوی و دوست داشتنی ایه .
      در مورد لولوش به شدت موافقم . اثلا نبودش توی لیست خیلی عجیبه. آخه چرا نیست ؟
      من به شدت کنی رو دوست دارم . ولی به نظرم نباید تو لیست باشه .
      اروین رو موافقم .
      نبود ایتاچی توی لیست خیلی عجیبه . به نظر منم باید میبود .

      پاسخ

    • amir در پاسخ به انیمه باز

      اسفند 8, 1399

      ببین نمیدونم مشکلت با جیرایا چیه ولی بدون جیرایا ب مراتب بهتر از ایتاچیه چرا ؟ باخاطر اینکه قاتل نیست بخاطر اینکه با اعضای خوانوادش کاری نکرد که نصف عمرشون ازش متنفر باشن چرا بخاطر اینکه هم استاد بود هم پدر چرا بخاطر اینکه همه چیشو برا شاگردا و کونوها فداکرد شما بیشتر قیافه کارکترا برات مهمه خواهشا به کارکترای انیمه هیت نده و نظر شخصیتو که مفت نمی ارزه ب اشتراک نزار

      پاسخ

    • Porco Galliard در پاسخ به انیمه باز

      اسفند 8, 1399

      با تک تک حرفات موافقم 🤚🏻👌🏻

      پاسخ

    • Levi در پاسخ به انیمه باز

      اسفند 15, 1399

      گلم ب جای ..خوردن بعتره بری یکم اطلاعات جمع کنی بعد بخوری اوک؟لیوای و میکاسا قوی ترین و محبوب ترین فرد توی کل تنیمه شدن پس گوه نخور لطفا

      پاسخ

      • اميرحسين در پاسخ به Levi

        اسفند 17, 1399

        قويترين شخصيتا😐😐

        پاسخ

      • سلام در پاسخ به Levi

        اسفند 25, 1399

        واقعا ببخشید قصد توهین ندارم اما چرا اینقدر این لیوای براتون مهمه ؟ اگر اون چند تا ova و چند قسمت اول فصل سه رو از لیوای بگیری در کل ۸۰٪ شخصیت پردازی لیوای از بین میره . البته قبول دارم که دوست داشتنیه اما واقعا شخصیت های بهتری توی اتک وجود دارن مثل میکاسا و ارن (مخصوصا ارن فصل چهار ) که شخصیت پردازی عالی ای دارن .

        پاسخ

      • سلام در پاسخ به Levi

        فروردین 10, 1400

        تو رو خدا منو نخندون
        آخه لیوای چی داره ؟
        فقط قدرت منده
        تموم

        پاسخ

      • آزاده در پاسخ به Levi

        اردیبهشت 7, 1400

        عزیزم انقدر تعصبی رفتار نکن.لیوای و میکاسا قوی ترین ها نیستن جزو قوی ترین هان.یمیر فریتز قوی ترین کاراکترا اتک هست و بعدش ارن لیوای و میکاسا .راجب محبوب بودن در حال حاضر به ترتیب لیوای_ارن بعد میکاسا.که البته انیمه باید کامل بیاد تا معلوم شه محبوب ترین از نظر مردم کیه .

        پاسخ

  17. کاگویا

    بهمن 26, 1399

    سلام به نظر من بهتره دازای و چویا رو هم به این لیست اضافه کنین و از انیمه های شناخته شده کارکتر های بیشتری رو اضافه کنین .. آریگاتو

    پاسخ

  18. Hikari Yagami

    بهمن 24, 1399

    لطفا کیریتو و دازای هم اضافه کنید🧡

    پاسخ

  19. نیما

    بهمن 21, 1399

    واقعا برام سوال شد چرا از فول متال الکسمیت شخصیتی نداشتین بعد چرا از دراگون بال نذاشتین
    چرا رتبه لوفی با ناروتو بالاتر نیست

    پاسخ

  20. Tsukiko

    بهمن 19, 1399

    جای دازای و چویا از انیمه بانگو خالی بود

    پاسخ