لیست 32 شخصیت برتر در تاریخ انیمه‌ها

مدتی است که انیمه بسیار محبوب و موفق شده است. دو دلیل این موفقیت عبارت اند از شیوه روایی خاص و استفاده از جلوه های جذاب بصری. اما شیوه خلق و نمایش شخصیت های انیمه بسیار جالب است. این عوامل باعث یکپارچگی داستان و جذب بیننده می شود. اگر شما از جمله طرفداران جدی انیمه باشید پس برخی از شخصیت ها را ترجیح می دهید. در این مقاله می خواهیم برترین شخصیت های انیمه را به شما معرفی کنیم. با پروشات همراه باشید.


30. کی شیرو، ورود به افق – Log Horizon

کی شیرو شخصیت اصلی این انیمه است که “َیروی استراتژیست” یا “ویلن در شیشه ها” نامیده می شود. او رهبر و بنیان گذار “ورود به افق” می باشد و به عنوان دانشجوی مهندسی از لحاظ اجتماعی بیدار است. بازی موردعلاقه او Elder Tale است که به مدت 8 سال آن را بازی می کند. این شخصیت تحسین برانگیز و قابل ستایش با خواندن طلسم دوستانش را درمان می کند.


29. لنکا اوتسوگی، گاد ایتر – God Eater

لنکا اوتسوگی قهرمان اصلی گادایتر است، یک شخصیت مهربان که هدفش محافظت از دیگران و نابودی آراگامی است، حتی اگر در این راه کشته شود. هدف اصلی او تکمیل پروژه آگیس است که تصور می کند با آن می تواند دیگران را نجات دهد. به سختی می توان عاشق لنکا نشد.

همچنین بخوانید: لیست 20 تایی بهترین انیمه های سینمایی جهان


28. سوما یوکهیرا، شوکوگکی نو سوما – Shokugeki no Soma

سوما یوکهیرای 15 ساله قهرمان اصلی این انیمه است که به همراه پدرش در رستوران خانوادگی یوکهیرا کار می کند. او دوست دارد یک آشپز تمام وقت شده و از پدرش پیشی بگیرد. سوما از تجربه های جدید خوشش می آید، حتی اگر این تجربه ها نتیجه بدی داشته باشند. او همیشه برای رقابت های آشپزی آماده است و از تهیه غذاهای جدید خوشش می آید. اگر از این انیمه خوشتان بیاد حتما این شخصیت را دوست خواهید داشت.


27. امی یوسا، شیطان نیمه وقت است – The Devil is a Part Timer

امیلیا جاستینا قهرمان دنیای این انیمه است. او موهای قرمز بلندی دارد که تا پاهایش می رسد و شیطان را تا زمین دنبال می کند تا مرگ او را ثابت نماید. او سپس قدرت هایش را از دست داده و باید از نام قلابی امی یوسا استفاده کند. امی در توکیوی ژاپن در یک مرکز تلفن کار می کند. مادر او یک فرشته و پدرش انسان بود. زمانی که امی کودک بود، لوسیفر، یکی از خدمتکاران شیطان به روستایشان حمله کرد و پدرش را کشت. به همین دلیل است که امی می خواهد مائو را از بین ببرد. او سپس عاشق مائو شد و در کنار او در مگ رونالد کار می کند. این شخصیت بسیار دوست داشتنی است.

همچنین بخوانید: 28 انیمه سریالی برتر تاریخ که باید تماشا کنید


26. یاتو، نوراگامی – Noragami

یاتو یک خدای جنگ است که می خواهد برای خود معبدی بسازد. او خود را یاتوی خدا می نامد اما نام اصلی اش یابوکو است. او همیشه لباس ورزشی به تن کرده و یک شال گردن به دور گردنش می پیچد. یاتو همیشه شماره تلفن اش را در مکان های عمومی می نویسد تا اگر کسی به کمک نیاز داشت از او کمک بخواهد. او از فوبیای ترس از فراموش شدن یا athazagoraphobia رنج می برد و به هیوری علاقه دارد. او به طور کلی یک شخصیت جالب و به یاد ماندنی است.


25. نیجیما، کنیچی: قویترین شاگرد – Kenichi The Mightiest Disciple

این انیمه بسیار جالب بوده و بزرگ ترین دلیل آن هم وجود شخصیت نیجیما است. چهره بیگانه مانند او طنز انیمه را افزایش داده و نقطه قوت او هم شخصیت پردازی و رفتار او در شرایط مختلف است. اگرچه او دانش آموزان ضعیف را اذیت می کند اما در حقیقت یک شخصیت مهربان و خوش قلب است.

همچنین بخوانید: 50 بازی برتر در تاریخ بازی های کامپیوتری: از نوستالژیک ها تا مدرن ها


24. میکاسا آکرمن، حمله تایتان – Attack of Titan

حمله تایتان یک انیمه اکشن است که بیننده را میخکوب می کند. میکاسا آکرمن یکی از جالب ترین شخصیت هاست که در مقابل تایتان ها خشن و در مقابل ارن یک دختر مهربان است. او یکی از اعضای باارزش ارتش بوده و برای نجات ارن هرکاری میکند.


23. بیاکویا کوچیکی، بلیچ – Bleach

بلیچ یک انیمه زیبا با داستان جالب و شخصیت های تاثیرگذار و صحنه های اکشن است. بیاکویا کوچیکی یکی از شخصیت های اصلی این چندگانه است که سرپرست دارودسته کوچیکی بوده و به قوانین و مرتبه های اجتماعی اهمیت زیادی می دهد. زمانی که روکیا برای اقامت طولانی مدت بر روی زمین با مجازات مرگ رو به رو شده و قدرت هایش را به انسان می دهد، کوچیکی اصلا هراسی به خود راه نمی دهد. به جای آن تصمیم می گرد خودش مجازات را اجرا کند. او در طی سری های مختلف تغییر می کند، مخصوصا پس از ملاقات با ایچیگو.

همچنین بخوانید: 25 انیمیشن برتر تاریخ سینما


22. جک سیاه، پسر فضایی – Astro Boy

جک سیاه یکی از جالب ترین شخصیت های چندگانه پسر فضایی است و به عنوان یک پزشک بااستعداد یکی از بهترین ها می باشد. ما او جواز پزشکی ندارد و به طور غیرقانونی کار می کند. نقطه قوت شخصیت جالبش است که گاهی اوقات از ثروتمندان بیش از حد پول گرفته و از فقرا هیچ پولی دریافت نمی کند. اگرچه در ظاهر حریص به نظر می رسد اما در حقیقت اینگونه نیست و برای کارهای خیریه پول درمی آورد.


21. آلوکارد، هلسینگ – Hellsing

شخصیت آلوکارد به همراه همراهانش دوست دارد همه تهدیدهای علیه انسان را از بین ببرد. اگرچه او نامیراست اما به دشمنانش اجازه می دهد او را شکست داده و احساس قدرت کنند. اما این حس قدرت کوتاه مدت است و او بازگشته و قدرت خود را ثابت می کند. او گاهی بسیار مهربان است، مانند زمانی که تصمیم می گیرد زندگی افسر جوان، سراس را نجات دهد.


20. جیرایا، ناروتو – Naruto

جیرایا به عنوان معلم ناروتو توانسته بر او تاثیر بگذارد و از او یک مرد بسازد. اگرچه در ظاهر یک فرد بی خیال است اما زمانی که پای ناروتو در میان باشد همه چیز فرق می کند. او همه چیز، از نین جیت سو تا مبارزه را به ناروتو می آموزد تا یک نینجای واقعی باشد. او در حقیقت برای ناروتو یک پدر کامل است.


19. هیسوکا، هانتر × هانتر – Hunter x Hunter

هیسوکا یکی از ضدقهرمان های اصلی این انیمه است که تشنه قدرت بوده و از فکر کردن به مبارزه در برابر مبارزان قوی لذت می برد. گاهی اوقات آنقدر تشنه مبارزه است که تنها با کشتن طرف مقابل راضی می شود. او در بیشتر قسمت ها برای گان و کیلوآ دردسر درست کرده و گاهی اوقات هم به آنها کمک می کند. او یکی از دلایل قدرتمندتر شدن گان است.


18. کودک مرگ، سول ایتر – Soul Eater

این انیمه درباره شینیگامی و سلاح های اوست.  این سلاح ها یا اسلحه های مرگ ساخته دست انسان ویژگی های خاصی داشته و به سلاح مرگبار تبدیل می شوند. کودک مرگ به عنوان یکی از قهرمان های انیمه نگهبان مرگ بوده و از دو سلاح قدرتمند لیز تامپسون و پتی تامپسون استفاده می کند. او شخصیت قدرتمندی است و به خوب بودن تک بعدی باور ندارد. او معتقد است که باید بین خیر و شر تعادلی برقرار باشد و تلاش می کند به این تعادل برسد.


17. سباستین میکلز، کوروشیتسوجی – Black Butler

سباستین میکلز خدمتکار سیل فانتومیو است و تا زمانی به او خدمت می کند که روحش آزاد شود. او در ظاهر جذاب و تاثیرگذار و در باطن یک شرور بد ذات است که گاهی برای لذت خودش از کمک به سیل سر باز می زند.


16. کاکاشی هاتاکه، ناروتو – Naruto

کاکاشی هاتاکه یکی از شخصیت های اصلی چندگانه ناروتو است که یکی از اولین معلمین او هم می باشد. او علاوه بر این اولین معلم سه شخصیت اصلی ساسوکه، ناروتو و ساکورا هم است. او توانست کار تیمی را به ناروتو بیاموزد و با آموزش تکنیک چیدوری در زندگی ساسوکه هم تاثیرگذار بود. کاکاشی دانش آموز میناتو، هوکای چهارم بود. او تا آخر کنار دانش آموزان خود مانده و به آن ها کمک می کند.


15. ایزومی شینیچی، کیسیجو – Parasyte

کیسیجو یک انیمه اکشن است که تا مدت ها در یادتان می ماند. ایزومی شینیچی یکی از قهرمان های اصلی این انیمه بوده که پس از ناتوانی کیسیجو در کنترل مغز او، کنترل دستش را برعهده می گیرد. نکته جالب درباره او این است که بین خیر و شر قدم گذاشته و معنای کامل انسانیت را نشان می دهد.


14. موتوکو کوسانگی، شبح درون پوسته – Ghost in the Shell

یک انیمه جالب با جلوه های بصری زیبا که یک فیلم ضعیف با بازی اسکارلت جوهانسون از آن ساخته شد. موتوکو کوسانگی از دوران کودکی در یک جسم مصنوعی بوده و با توانایی های جاسوسی خود می تواند یک سرباز توانا باشد. او در سری اول به دنبال هکری به نام پاپت مستر است. موتوکو در هنگام مبارزه بسیار خشن بوده و از این نظر اصلا زنانه نیست.


13. هانا، فرزندان گرگ – Wolf Children

هانا یکی از مهم ترین شخصیت های این انیمه زیبا در ژانر غیراکشن است، که عاشق یک گرگینه می شود. او با این وجود عاشق گرگینه است و از او باردار می شود. ام و یوکی به دنیا آمده و هردو همانند پدرشان گرگینه هستند. پس از مرگ همسر زندگی هانا با وجود فرزندان گرگینه اش مشکل می شود و او باید با عشق مادرانه از فرزندانش مراقبت کند.


12. هیمورا کنشین، رورونی کنشین – Rurouni Kenshin

رورونی کنشین یک انیمه اکشن درباره اواخر قرن هجده بوده و هیمورا کنشین شخصیت اصلی آن است. او بسیار مهربان بوده و به همه عشق می ورزد. او قسم خورده هرگز کسی را به قتل نرساند و شمشیری دارد که لبه تیز آن در جهت دیگر قرار داشته و استفاده از آن مشکل است. او همیشه مهربان و مودب بوده و دیگران را به خود ترجیح می دهد.


11. کن کانکی، توکیو غول – Tokyo Ghoul

کن کانکی شخصیت اصلی توکیو غول بوده که به عنوان یک موجود ترکیبی مجبور می شود در برابر همنوعان خود بایستد. او در این انیمه نیمه انسان و نیمه غول است و باید برای مقابله با غول ها در کنار انسان ها مبارزه کند. به همین دلیل باید غول های هم نوع خود را به قتل برساند. او در این سریال با حوادث مختلف که اغلب غم انگیز می باشد، رو به رو می شود.

همچنین بخوانید: 10 انیمه جذاب شبیه توکیو غول که باید تماشا کنید


10. مانکی دی.لافی، وان پیس – One Piece

مانکی دی.لافی شخصیت اصلی این اینمه اکشن است که از کودکی می خواسته دزد دریایی شده و خدمه خود را داشته باشد. خوردن یک میوه سمی در دوران کودکی باعث شده که دست هایش لاستیک مانند شوند. او مهارت هایش را گسترش داده تا بتواند یک دزد دریایی موفق باشد و اکنون توانسته گنج گل دی. راجر، دزد دریایی فقید را پیدا کند.


9. مایت گای، ناروتو – Naruto

در سریال ناروتو مایت گای یکی از معلمان آکادمی نینجاست که در ابتدا یک شخصیت ترسوست اما رفته رفته جایگاه مهمتری پیدا می کند. او که در زمینه نین جوت سو مهارتی ندارد هرروز سخت تمرین می کند که تا بتواند عدم توانایی خود را جبران کند. او با سعی و تلاش بهترین نینجای روستای لیف می شود. کاکاشی در نبرد بزرگ نینجا متوجه برتری گای نسبت به خودش خواهد شد.


8. پورت گاس دی، ایس، وان پیس – One Piece

دوباره به چندگانه وان پیس بازگشتیم. پورت گاس برادر مانکی دی.لافی است و از برادر کوچک ترش مودب تر و چابک تر است. او در مبارزات بسیار موفق و در شرایط دیگر هم از برادرش دلرحم تر می باشد. او توانایی های بسیاری داشته که در مبارزات از آن استفاده کرده و اجازه نمی دهد کسی به برادرش آسیب برساند.


7. سایتاما، وان پانچ من – One Punch Man

سایتاما یکی از محبوب ترین شخصیت های انیمه نسل خودش است که گرچه از زمان پخش این انیمه سه سال می گذرد اما همچنان محبوبیت خود را حفظ نموده است. هنوز منتظر فصل بعدی این انیمه هستیم که احتمالا سال بعد پخش شود. شخصیت او نوعی هجو شخصیت های دیگری است که خود را جدی گرفته اند. او یک ابرقهرمان کمدی است و با وجود قدرت زیادش می تواند با یک ضربه دشمن را شکست دهد. او یک پسر معمولی است و قدرت فیزیکی بالایش او را متفاوت کرده است.


6. شینجی ایکاری، نئون جنسیس اونگلیون – Neon Genesis Evangelion

در این انیمه علمی تخیلی شاهد فروپاشی انسانیت هستیم. تنها امید باقی مانده یک مبارزه رباتیک است که اوانجلیان نامیده می شود. شینجی ایکاری شخصیت مهمی است که با وجود علمی تخیلی بودن سریال، شبیه انسان های معمولی است. او سعی می کند قدرت خود را به پدرش نشان دهد و از یک کودک به یک قهرمان نجات دهنده بشر تبدیل می شود. مراحل مختلفی که او به آن ها وارد می شود بسیار جالب هستند.


5. ناروتو اوزوماکی، ناروتو – Naruto

ناروتو شخصیت اصلی انیمه ناروتو است که می خواهد بزرگ ترین نینجا باشد و به بزرگ ترین هوکای روستایش بدل می شود. اگرچه مردم او را با نیروهای اهریمنی دشمن مرتبط می دانند اما او مسیر درست را انتخاب کرده است. ذات پاک و تمایل اش برای حفاظت از مردم باعث شد که نگرش دیگران به او عوض شود. او در فصل آخر ” بوروتو: ناروتو نسل‌های بعدی” با هیناتا ازدواج کرده و هوکای فعلی است.


4. اش کچوم، پوکمون – Pokemon

اش کچوم در کنار پیکاچوی محبوب اش یکی از محبوب ترین شخصیت های پوکمون می باشد. او با وجود اینکه برای رویارویی تلاش بسیاری می کند، الهام بخش بسیار خوبی است. او حتی از شکست ها هم درس گرفته و برای بهتر شدن تلاش می کند. به همین دلیل می تواند به کودکان و بزرگسالان انگیزه دهد.


3. پسر فضایی، پسر فضایی – Astro Boy

شاید تصور کنید پسر فضایی یک انیمه کودکانه است، حق با شماست، اما این شخصیت می تواند در این فهرست قرار گیرد. زیرا این شخصیت خلق شده توسط تزوکا اوسامو، پدر انیمه، یکی از موفق ترین انیمه های چندگانه است. او از نظر نشان دادن اهمیت انسانیت همانند شینیچی در ” کیسیجو ” می باشد. اگرچه او ربات است اما می تواند الهام بخش کودکان و بزرگسالان اطرافش باشد. زمانی که ژاپن مشغول ترمیم خویش بوده خلق پسر فضایی ایده بسیار خوبی بود.


2. ال، دفتر مرگ – Death Note

یکی از بهترین انیمه های کاراگاهی که شخصیت ال در کنار لایت یاگامی با استفاده از دفتر مرگ همگان را کنار می زد. بینندگان با اگاهی درباره نبوغ این شخصیت عاشق او شدند زیرا به سرعت توانست به نقش لایت در قتل های کیرا پی ببرد. اگرچه او در نزدیکی پایان انیمه جان خود را از دست می دهد اما تاثیر خوبی به جا خواهد گذاشت.

همچنین بخوانید: 10 انیمه جذاب شبیه دفتر مرگ (Death Note) که باید تماشا کنید


1. اسپایک اسپیگل، کابوی بیباپ – Cowboy Bebop

یک انیمه ماجراجویانه با شخصیت های شکارچی که تا مدت ها در یادتان می ماند. اسپایک یکی از شکارچیان این انیمه است که در کنار جت بلک، با سفینه ببوپ به ماجراجویی می پردازند. اسپایک یکی از بهترین شخصیت های این انیمه است که در ابتدا به عنوان یک مبارز موفق با قدرت جاسوسی کار خود را آغاز کرده و به تدریج نقش اش مهم تر می شود. نکته جالب درباره او، گذشته این شخصیت و از دست دادن عشق اش جولیاست.  با دانستن درباره گذشته او شخصیت اش عمق بیشتری می یابد.


بنا به درخواست مکرر کاربران، شخصیت‌های زیر نیز به این لیست اضافه شد.

لیوای آکرمن، حمله به تایتان‌ – Attack on Titan

بدون شک اگر شخصیت “لیوای آکرمن” در انیمه مشهور “حمله به تایتان” وجود نداشت، این انیمه از یک کمبود و ضعف بزرگ برخوردار می‌شد که به هیچ طریقی قابل جبران نبود. این شخصیت حتی از شخصیت اصلی یعنی ارن پرطرفدارتر است و توانایی‌های او در مبارزه با تایتان‌ها خاص و تکرارنشدنی هستند. لیوای آکرمن بامهارت‌ترین، بااستعدادترین و قدرتمندترین شخصیت انیمه حمله به تایتان است که تاکنون بارها این ویژگی‌هایش در طول داستان به مخاطبان ثابت شده‌است.


لولوش لامپروژ، کد گیاس – Code Geass

لولوش لامپروژ ولیعهد سابق بریتانیا به‌ همراه خواهرش نانالی به عنوان مهره‌هایی در بازی سیاست به ژاپن فرستاده می‌شوند تا با دادن احساس امنیت دروغین به ژاپن، بریتانیا بتواند این کشور را فتح کند. هفت سال پس از این اتفاقات، یک روز لولوش به طور اتفاقی درگیر یک حمله‌ی تروریستی می‌شود و با دختری به نام C.C ملاقات می‌کند که با دادن قدرتی به نام گیاس به او، جانش را نجات می‌دهد. قدرت گیاس به لولوش به شرط اینکه بتواند با افراد ارتباط چشمی برقرار کند این امکان را به او می‌دهد که به آن‌ها هر دستوری که می‌خواهد بدهد. لولوش که یکی از باهوش‌ترین شخصیت‌ها در دنیای انیمه محسوب می‌شود، حالا با به دست آوردن این قدرت قرار است چه کند؟


امیدواریم از خواندن این مقاله لذت برده باشید. البته هزاران شخصیت دیگر در دنیای انیمه خلق شده است، اما در این لیست تصمیم داشتیم علاوه بر محبوب بودن شخصیت، نقش آن نیز در انیمه‌اش بسیار پر رنگ باشد. اگر شخصیت مورد نظر شما در لیست نبود در بخش نظرات برای ما بنویسید.

منتظر شنیدن نظرات شما هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (1221)

بستن فرم

  1. F

    اردیبهشت 28, 1400

    الان از بالا به پایین کامنتا رو بخونی فقط در مورد شخصیت ارن و لیوای و اروین و… توی اتک هس🥺😂
    ول کنین بابا خودتونو اذیت نکنین 😂
    من ارنو درک کردم به نظرم حقشه محبوب باشه
    ولی من به شخصه طرفدار اروینم.
    اتکم انیمه خوبیه ولی نه بهترین!
    لیوایم خوبه
    دیگه حرفی برا گفتن نمونده؟😂😂

    پاسخ

    • ^_____^ در پاسخ به F

      اردیبهشت 29, 1400

      اتک شاهکاره و جز بهترین ها اما اینکه میگی بهترین نیست رو کاملا قبول دارم

      پاسخ

    • ……. در پاسخ به F

      خرداد 4, 1400

      باشه بابا
      اتک بهترین نیست..
      اما ما کلا راجب شخصیت های اتک حرف میزنیم چون برای هر کدوم میشه یه طومار نوشت برخلاف اون شخصیت هایی که جنابعالی عاشقشونی (احتمالا ناروتو یا وان پیس فنی) میشه راجب شخصیت پردازی هر کدوم یه عالمه بحث کرد
      اما کمتر کاراکتر هایی مثل ارن هستن که راجبشون میشه مدام طومار تحویل داد

      پاسخ

    • ……. در پاسخ به F

      خرداد 4, 1400

      والا من ناروتو دیدم و وان پیس رو هم دیدم
      بنظرم شخصیت پردازی کاراکتر های اصلیشون مثل همیشه طبق کلیشه های انیمه شونن بود و عمق خاصی هم توشون ندیدم
      فقط ایتاچی بد نبود
      الان نیاین بگین ناروتو یا وان پیس رو عمقی ندیدم اتفاقا با دقت دیدم
      اوف کاراکتر کلیشه ای تر از ناروتو تو عمرم ندیدم بزرگ ترین ضعف این انیمه همین ناروتو بود
      میومد تو آخر هر قسمت انیمه رو صلحی و کلیشه ای میکرد و بعد میرفت
      البته انیمه شوننه از سطحی بودن شخصیت هاش نمیشه ایراد گرفت
      بهرحال شگرد شونن همینه دیگه
      کاراکتر اصلی بعد تلاش میشه خدا و همه فن حریف بعد مثلا همیشه خوبه ، همیشه خوبه یکدفعه عصبانی میشه و فوران میکنه و..‌. اَه..
      دوستان ما هم وقتی میگیم لیوای شخصیت پردازیش در اون حد نیست منظورمون این نیست که از ناروتو یا لوفی یا ..‌ پایین تره
      منظور ما اینه که به نسبت کاراکتر های شاهکار انیمیش سطح پایین تری داره

      پاسخ

      • اميرحسين در پاسخ به .......

        خرداد 4, 1400

        يو يو داداش خيلي ديگه داري تند ميري سرعت كم كن يه وقت نيوفتي تو دره اوف بشي
        شخصيت اصلي وان پيس كه لوفي باشه اول انقدر ضعيف بود كه وقتي به جزيره سابودي رسيد از شدت ضعيفي خدمش رو كامل از دست داد و گمشون كرد و خيلي خوش شانس بود كه كوما كمكش كرد كه بتونه زنده بمونه
        ميگي ليواي شخصيت بهتري داره بله من نميگم نداره و بنظرم از نظر شخصيتي بهتر از لوفيه اما ميگي لوفي عصبي ميشد خداي قدرت ميشد اها بزار چند تا نمونه مثال بزنم تا ببيني كه اينطور نبوده ماژلان با ماژلان داشت ميجنگيد خيلي عصبي شد و شروع كرد زدن اما ماژلان ككش. هم نگزيد كه داره چكار ميكنه لوفي و خيلي راحت لوفي رو زد يه مورد ديگه اوكيجي تو لانگ رينگ شش ساعت داشت اوكيجي رو ميزد اما اصلا انگار نه انگار كه لوفي داره ميزنش و خيلي راحت لوفي رو يخ زد اما نكشتش جلوي تيچ اونقدر عصبي شد كه شروع به جنگيدن باهاش كرد اما ضربه اي كه تيچ بهش وارد كرد چند برابر ضربه اي بود كه خودش به تيچ زد قبل تايم اسكيپ سه بار با اسموكر روبرو شد هر سه بار يه بار دراگون يه بار ايس يه بار هانكوك كمكش كردن
        كافي بود يا بيشتر بگم؟؟
        ميگي بعد تلاش همه فن حريف ميشن بله بله اصلا. فك نكنم ديده باشي كه ميگي بعد تايم اسكيپ كه دو سال تمرين كرد جلوي فوجيتورا كه يه ادميرال بود حتي نتونست بزنش جلوي بيگ مام چنان بهش حمله ور شد كه گفتم الان ميتركونش اما اصلا هيچيش نشد بيگ مام جلو كايدو با اخرين فرمش شش ساعت زدش اما با يه ضربه ساده گرز كايدو بيهوش شد
        حداقل لوفي مثل ارن نبود كه از اني اون همه كتك خورد اخرش چنان عصبي شد كه بخار از سرش زد بيرون كه اني رو گذاشت تو جيبش
        حالا بابت ليواي كه ميگي شخصيت پردازيش بهتر از شخصيت هاي وان پيسه كلي خنديدم بار از اين مطالب حق بفرست😂
        داش اصلا وان پيس نديدي فك كنم كه ميگي بيا ليواي رو با يكي از شخصيت هاي وان پيس مقايسه كن مثلا با بروك
        خب ليواي شخصيتي بود كه مادرش جلو چشمش مرد پوسيده شدن جنازه مادرش رو ديد و گرسنگي خيلي زيادي كشيد نميدونم چند وقت اما اگه ميدوني بگو و كني كه داييش بود كمكش كرد اما بعد چند وقت ولش كرد و اون تو محله خلافكارا بزرگ شد و جلوتر وقتي كه عضو گروه شناسايي شد شاهد كشته شدن همرزماش بود خب حالا بيا سراغ بروك
        بروك هيچكس نداشت كه دوستش داشته باشه يا بهش اهميت بده و به عنوان يه خانه به دوش شهر ها رو ميچرخيد و از اين شهر به اون شهر ميرفت و هم گرسنگي ميكشيد و مردمم واسش اهميت قائل نميشدن چون خانه به دوش بعد چندين سال با چند تا ادم تصميم گرفت كه به دريا بره و دريا رو با هم بگردن اما جلوتر كاپيتانشون بخاطر بيماري كه داشت مرد و رهبري گروه با عهده بروك گذاشت با يه بچه نهنگ دوست شد ولي واسه اينكه داشت به گرند لاين ميرفت بهش گفت كه منتظرش بمونه و بهش قول داد كه پيشش برگرده اما جلوتر همه دوستاش مردن و خودش هم مرد و نتونست هم به قولي كه به كاپيتانشون داد و هم قولي كه به لابون اون نهنگه داد عمل كنه و مثل ليواي نبود كه وقتي كسي ميميرد خيلي عصبي بشه و رواني بشه وقتي ديد دوستاش ميميرن و خودش هم داره ميميره حداقل خوشحال بود شاد بود
        بعد انقدر بد شانس بود كه ميوه شيطاني روح خورد و يجورايي جاودانه شد و وقتي به جنازش رسيد ديد كه بدن خودشو و دوستاش در حال پوسيده شدنه و به مدت پنجاه سال كنار جنازه دوستاش بود تمام خاطراتي كه داشت مرور شد از لحاظ رواني داغون شد اگه ليواي گرسنگي كشيد بروك واس پنجاه سال گرسنگي كشيد و نه تونست به قولي كه به لابون داد و نه تونست به قولي كه به دوستش داد عمل كنه اگه ليواي نتونست به قولي كه به اروين كشتن زيك داد عمل كنه باز تو مانگا اينكار كرد اما بروك چي؟؟
        شايد بتونه به لابون برسه اما به قولي كه به دوستش داد كه از خدمش محافظت كنه و با اونا دريا رو بگرده عمل كرد؟؟
        اگه ليواي مادرش ديد كه ميميره يا پوسيده شدن جنازش ديد يا از دست دادن دوستاش ديد بروك هم تمام دوستاش كه حدود بيست و خورده اي بودن از دست داد و پوسيده شدن جنازه اونا رو ديد درسته ليواي تو محله خلافكارا بزرگ شد اما وقتي بزرگ شد مردم دوستش داشتن اما بروك هم خانه به دوش شد و واسه هيچكس مهم نبود
        تو ميتوني يه ماه تنها بي اب و غذا يجا تك و تنها باشي و جنازه دوستات هم پيشت باشن؟؟
        و اگه ميشه ثبت كنيد متشكرم

        پاسخ

        • م در پاسخ به اميرحسين

          خرداد 6, 1400

          چقدر زیبا گفتی
          آره از نظر منم لوفی متفاوته با ناروتو و.‌.‌‌ امثال اینا
          شخصیت پردازیش خدایی عالیه

          پاسخ

        • م در پاسخ به اميرحسين

          خرداد 6, 1400

          فقط درباره این بخش بگم
          (((حداقل لوفي مثل ارن نبود كه از اني اون همه كتك خورد اخرش چنان عصبي شد كه بخار از سرش زد بيرون كه اني رو گذاشت تو جيبش)))
          ببین ارن همیشه عصبی میشد ولی هر دفعه بجز دو یا سه بار شکست خورد !
          که این دقیقا برعکس اکثر انیمه های شوننه
          توی انیمه های شونن معمولا شخصیت اصلی تا قصد مبارزه کنه حریفش رو شکست میده
          حالا مهم نیست کی باشه
          برای ارن اصلا این طور نبود و توی داستان نشون میده این شکست ها قراره ارن رو پخته تر کنه که در آینده در مقابل حریفش بهتر از الان باشه و نویسنده اینو در طول داستان و در مسیر پیشرفت شخصیتی ارن نشون میده

          پاسخ

          • اميرحسين در پاسخ به م

            خرداد 6, 1400

            خب سلام ميكنم به شما دوست عزيز
            خب ببين در بابت اون كه گفتم يكم بد گفتم اما اگه دقت كني ميبيني ارن وقتي واسه بار اول با اني روبرو تو جنگل بود فكر كنم كه اني همرزماي ليواي رو كشت ارن غول شد و باهاش جنگيد و شكست خورد كه اني بردش و ليواي نجاتش داد يا وقتي كه متوجه شدن كه ارن غوله اني بوده ارن باهاش جنگيد يادمه يه بار هم شكست خورد اما بدجور عصبي شد و يهو اني رو زد تركوند كه اگه دقت كني ميبيني تا قبل اون اختلاف قدرتشون خيلي زياد بود ولي يهو اين اختلاف از بين رفت و خيلي بيشتر شد يعني اخلاف قدرت ارن و اني كه اگه دقت كني فكر كنم ارمين هم گفت ارن اراده ي زيادي واسه شكست اني داره اما فقط اراده مهم نيست چون اني هنر جنگيدن داشت چيزي كه كه ارن به خوبي اون بلد نبود
            اما تو وان پيس من يادم نمياد اختلاف قدرت به اون زيادي باشه مثلا نبرد لوفي با كاتاكوري كه واقعا براي لوفي نبرد سختي بود كه كاتاكوري رو شكست داد اما تا قبل اينكه فرم جديد قدرتش رو نشون داد به سختي در مقابل كاتاكوري مقابله ميكرد و وقتي snakeman يكي از فرم هاي دنده چهار رو براي اولين بار نشون داد من فكر كردم الان خيلي راحت ميزنش اما اينطوري نبود و با كلي سختي كشيدن و اسيب ديدن كاتاكوري رو شكست داد كه اگه نبردش رو ببيني متوجه ميشي
            و اونكه گفتي معمولا شخصيت هاي شونن تا قصد مبارزه ميكنن و شكست ميدن من يادم نمياد لوفي هر موقع قصد مبارزه داشته شكست داده دشمنش رو مثلا تو درسروزا كه با فوجيتورا روبرو شد و فوجيتورا رو ديد كه كوره فكر كرد ادم ضعيفيه در صورتي كه از خود لوفي و تمام خدمش قويتر بود فوجيتورا
            يا جلو بيگ مام يا كايدو دو مقابل ماژلان يا كيزارو ، اوكيجي ، اكاينو ، سنگوكو جلو همه اينا لات شد ولي خب شكلاتي بيش نبود

            پاسخ

            • ^_____^ در پاسخ به اميرحسين

              خرداد 24, 1400

              والا یکمم درک خوبه ممنون میشم اگه یکم قبل حرف زدن فکر کنی بخدا شما وان پیس فنا شورشو در آوردید
              ارن اون موقع با کمک تکنیک های رزمی که از آنی یاد گرفته بود تونست شکستش بده و همین جور الکی آنی رو ناکار نکرد ضمن اینکه قبل از اون هم بار ها از آنی شکست خورده بود و اگه اتکو درست دیده بودی میتونستی بفهمی که ارن خیلی سعی میکرد حرکات آنی رو تکرار کنه
              اینکه اتک کاملا متفاوت از سایر شونن ها عمل کرده که کاملا ثابت شدس
              منم لوفی رو دوست دارم و به نظرم از ارن و لیوای بهتره اما شما هم لازم نیست برای اثبات لوفی ارنو بیاری پایین
              حالا الان باز میاد یه چیز دیگه میگه

              پاسخ

              • امیرحسین در پاسخ به ^_____^

                خرداد 24, 1400

                سلام من نمیگم که ارن چیکار کرد یا نکرد تو اون صحنه من اصلا ندیدم ارن از هنر رزمی استفاده کنه اگه دقت کنی داغون شده بود هیچ کاری نمیتوسنت بکنه تا اینکه یهو عصبی شد و رنگ پوستش سیاه شد رنگ چشماش ابی شد و حمله ور شد سمت انی و ترکوندش و وقتی انی از دیوار بالا رفت و میکاسا از دیوار پرتش کرد پایین ارن با یه ضربه کلش کند دستش کند و من یادم نمیاد از هنر رزمی استفاده کرده باشه و مثل یه حیوون وحشی که وقتی چیزی می بینه حمله ور میشه ارن هم اینکار کرد
                من نمیگم ارن شخصیت بدیه اتفاقا عالیه اما وقتی اون کاربر اومد گفت لوفی کلیشه ایه و هر موقع عصبی میشه دشمناش شکست میده منم اون نبرد ارن و انی رو مثال زدم

                پاسخ

      • علی در پاسخ به .......

        خرداد 5, 1400

        یه خورده احترامم خوبه خداییش
        یه کم منطق به کار بگیرین می فهمین کاراکتر های اتک هرچقدر هم خوب به اندازه انیمه های بلند شخصیت پردازی نشدن،از یه طرف وقتی که ناروتو و وان پیس جزو اولین ها هستن چطور کلیشه ای ان؟
        من والا دیگه زده شدم از طرفداری از اتک وقتی می بینم بقیه طرفدارا انقدر بقیه انیمه هارو مسخره می کنن 🤦🤦
        هیتر میگه داستان اتک کلیشه آیه
        متعصب میگه وان پیس و ناروتو کلیشه
        معنی کلیشه هم مطمئنا نمی تونین.

        پاسخ

        • م در پاسخ به علی

          خرداد 6, 1400

          خوب ببین انیمه های طولانی مدام کش میدن
          چنتا کاراکتر مثل ارن هستن؟
          منم از فنای ناروتو و وان پیس زده شدم اکثرا فقط میگن ناروتو اله و بله و اتک خاک کف پاش
          شما میگی هر چقدر هم خوب باشن به اندازه کاراکتر انیمه های طولانی خوب نیستن و پردازش نشدن که کاملا غلطه
          تعداد قسمت بیشتر همیشه نشان دهنده پردازش شدن بیشتر نیست
          الان مثال میزنم
          یه نفر تو ۱۰۰ قسمت فقط راه میره
          اما یه نفر تو ۳ قسمت کل زندگیش رو مرور میکنه و …
          کاراکتر های انیمه شونن (حالا کاراکتر های جوجوتسو و لوفی استثناء هستن) همه از یه کلیشه خاص پیروی میکنن و اکثرا هم نابالغ هستن
          کاراکتر های اتکو نباید با کاراکتر های انیمه شونن مقایسه کرد
          بهتره مثلا ارن رو با کاراکتر های ژانر های دیگه مقایسه کنیم
          مثلا با چنتا کاراکتر برزرک که شخصیت دارکی دارن
          نه با یه کاراکتر سر خوش و شاد که فقط میگرده این ور اون ور
          متاسفانه هنوز هم طرز فکری هست که میگه هر چی طولانی تر هم داستان بهتر و هم شخصیت پردازی…
          در آخر میشه گفت انیمه اتک بهتر از انیمه ناروتو و وان پیسه اما مانگای ناروتو و وان پیس بهتر از مانگای اتکه
          اونا شاید تو انیمه در حد مانگا درخشان عمل نکردن اما در زمینه مانگا از بهترینا هستن و شخصیت پردازی گرافیک و همچیشون تو مانگا میشه گفت بهتر از مانگای اتکه

          پاسخ

          • علی در پاسخ به م

            خرداد 6, 1400

            شما مگه همونی نیستی که تو لیست ۵۰ تایی گفتی ناروتو رو نیمه کاره رها کردی؟🤨

            پاسخ

            • م ر در پاسخ به علی

              خرداد 14, 1400

              نه دوست عزیز اون یکی دیگه بود که اسم خودشو م گذاشته بود من ناروتو رو کامل دیدن

              پاسخ

  2. دوستان یه سوال

    اردیبهشت 24, 1400

    ارن قهرمانه یا ویلن یا آنتی هیرو (ضد قهرمان) جدا تشخیص نمیشه داد

    پاسخ

    • علی در پاسخ به دوستان یه سوال

      اردیبهشت 25, 1400

      ضد قهرمان:خیلی سادست ،ارن ویژگی های یک قهرمان واقعی رو نداره ،خوب و بد با هم درش جمع شدن،در حالی که یک قهرمان با تمام ویژگی های آرمانی که بیننده دنبالشه داستان رو پیش می بره
      تو انیمه اتک اروین تنها قهرمان هستش و میشه گفت آرمین هم همچنین(
      در هر داستانی یکی قهرمان هست یکی شرور«کسی که نقطه مقابل قهرمانه یا راهشو سد کرده»قهرمان اصلی داستان ارنه!!(توجه کنین که شخصیت اصلی داستان در معنای کلی قهرمان داستانه مثلا لایت قهرمان داستان دت نته👉توضیح بیشتر نمیدم)
      تمام مردم بیرون پردایس آنتاگونیستهای اتک اند (هر چند نیت خیر دارن⁦◉‿◉⁩)
      شخصی مثل راینر هم هرچند تو فصول اول مانع مسیر قهرمانه ،اما با توجه به فصل پایانی ضد قهرمان محسوب میشه.
      اگه خواستین توضیح دقیق میدم….

      پاسخ

      • حاج آقا لولوش لامپرو در پاسخ به علی

        اردیبهشت 25, 1400

        اما مگه تو داستان اتک قهرمان هم وجود داشت که ارن بخواد بر ضد اون باشه و ضد قهرمان محسوب بشه ؟
        مردم بیرون پارادایس قصدشون خیره؟ :/ من دیگه حرفی ندارم ⁦🚶🏼‍♀️⁩
        راستی گفتی بجز اروین و آرمین قهرمانی تو اتک وجود نداره که نفهمیدم منظورتو

        پاسخ

        • علی در پاسخ به حاج آقا لولوش لامپرو

          اردیبهشت 26, 1400

          نه دیگه ،نگرفتی!!
          ضد قهرمان یه مفهومه(معنای بر ضد قهرمان ندارع) می تونه تو نقش پروتاگونیست(قهرمان)ظاهر بشه..تو اتک ارن شخصیت ضد قهرمان رو داره هم ارزش های اخلاقی مطلوب قهرمان رو نداره و هم تو راه هدفش دست به کارایی میزنه که از نظر بیننده صحیح نیست اما در آخر داستان وقتی از نیتش خبر دار میشیم باهاش همدردی می کنیم((این خودش از ویژگی های ضد قهرمانه که در وهله اول قابل درک نیست))
          .
          مردم پارادیس هم من از یه قاعده عقلی استفاده کردم ،ما خومون هم بودیم شبیه اونا فکر نمی کردیم؟شما فکر می کنین می تونین بدون نفرت زندگی کنین؟حالا من اون بالا رتبه های کشورا رو کاری ندارم که فتنه اصلی از اوناست ،ولی با تصوری که برا مردم بیرون دیوار تداعی شده ،ترجیح میدن نابود کنن تااینکه به فکر نابودی خودشون باشن ((دفع خطر احتمالی الزامیه)).
          .
          بزار اینجوری بگم شاید بفهمین ،قهرمان یه معنای حقیقی داره (آدم خوبه شجاع قوی)یه معنای مجازی (بار قبل گفتم ارن قهرمان داستانه(قهرمان مجاز از نقش اول و کسیه که ما فراز و نشیب هاشو می بینم)ارن پروتاگونیست داستانه با ماهیت ضد قهرمانیه
          .
          اروین ویژگی های مطلوب رو داره نیتش صحیحه،فرمانده امیددهنده هم که هست،دیگه از یه قهرمان چی می خوای؟اما آرمین نیت و تفکر صحیح رو داره اما قدرتشو نداره و چون نقش اصلی نیست نویسنده نخواسته ویژگی هاشو تقویت کنه(به یک ویژگی بسنده کرده)اما در آخر کار آرمین منادی صلحه،کسی که قراره نفرت رو از دنیا پاک کنه،پس یه ارفاق بدیم قهرمان خوبی ازش درمیاد.
          .
          از کسایی که وقتشون بابت خوندن کامنتم تلف شد عذر می خوام😒

          پاسخ

          • ^_____^ در پاسخ به علی

            اردیبهشت 29, 1400

            چرا تلف؟
            کامنتت که خیلی خوبه

            پاسخ

        • Maker در پاسخ به حاج آقا لولوش لامپرو

          اردیبهشت 29, 1400

          چه ربطی داره اصلا به صد قهرمان بودن اون همه توضیح داده درباره صد قهرمان ها ( شخصیت های به اصطلاح خاکستری ) بعد میگی اتک کجای قهرمان داره
          😔😔🤦🤦🤦🤦

          پاسخ

    • تینا در پاسخ به دوستان یه سوال

      اردیبهشت 25, 1400

      خوب من نمیدونم
      ولی قهرمان نیست
      ویلن هم نیست
      نمیدونم
      کسی میدونه؟

      پاسخ

  3. نیما

    اردیبهشت 20, 1400

    بابا واقعا چرا این لیوای تو آیینه🤦🤦؟؟؟؟

    پاسخ

  4. حاج آقا لولوش لامپرو

    اردیبهشت 19, 1400

    کاربر Amir ازت یه سوال دارم فقط برای کنجکاوی خواهشا جواب بده اگه بخوای شخصیت های اتکو از نظر شخصیت پردازی رتبه بندی کنی چطوری میکنی ؟ دوست دارم نظرتو بدونم
    بقیه هم جواب بدن نظر همه رو بدونیم
    لیست خودم
    ۱. زیک : دلایلی برای این انتخابم دارم من اونو یکم از ارن عاقل تر میدونم
    ۲. ارن :اصلا لازمه توضیح بدم؟ همین جملات معروفی که تو انیمه گفته نشان دهنده تاریک بودن و عمق این کاراکتره
    ۳. اروین : هنوز فریاد قلب هایتان را فدا کنیدش تو گوشمه بشخصه میخواستم قلبمو واسش بدم
    ۴. آرمین : کاراکتر باهوش و حساب شده ایه روی دیالوگ هاش هم به شدت کار شده
    ۵. گریشا : شاید یکم براتون عجیب باشه که اینو آوردم ولی اگر چپتر های ۱۲۲ ، ۱۲۱ و..رو خونده باشید میدونید چرا تو لیستمه
    ۶. راینر : اینم واقعا شخصیت پردازی خوبی داره یه گذشته مشخص و قابل درک
    ۷.لیوای : درسته فرعیه و حضور کمی داره اما واقعا کاراکتر تاریک و عالی ایه بشخصه عاشق مبارزه ها و فایت هاش تو انیمه هستم
    ۸. هیستوریا : کلا نیمه اول فصل سوم خیلی به این کاراکتر پرداخته شد و سرگذشتش و تغییر رفتاری که توی فصل های بعد ازش دیدم و اینکه از فرش به عرش رسید با تلاشش برام واقعا برام جالبه
    ۹. آنی : آنی هم کاراکتر جالبی بود برای من
    ۱۰. ساشا : :)))) میدونم خیلی واسش پارتی بازی کردم چون شخصیت پردازی عالی ای نداره ولی اینقدر شیرینه که دلم میخواد بخورمش :))))
    ۱۱. هانجی : میدونم واسه اینم پارتی بازی کردم ولی انصافا باحال نیست؟
    ۱۲. میکاسا : میکاسا اصلا کامل نیست و ایراداتی داره اما همین وفاداریش به ارن اسپویل از مانگا….. و اینکه با وجود این وفاداری روی نفسش پا گذاشت و ارن رو کشت ……..
    .
    . پایان اسپویل
    باعث میشه درکش کنم و دوسش داشته باشم
    .
    اما بهترین کاراکتر های انیمه ای از نظرم
    ۱.لولوش لامپرو
    ۲.ال
    ۳.لوفی ، ناروتو
    ۴. ایتاچی ⁦👌🏻⁩
    ۵. ارن ، لیوای
    ۶. لایت
    ۷. اروین
    ۸. سایتاما ، کن کانکی(بدم میاد بهش میگید نغ نغو خیلی زیر فشار روانی بود و خیلی زجر کشید گریه کردنش کاملا طبیعیه)
    ۹. کیلوا
    ۱۰. تودوروکی
    ۱۱. یاتو
    ۱۲.آلوکارد
    ۱۳. گوجو

    پاسخ

    • کاراکتر در پاسخ به حاج آقا لولوش لامپرو

      اردیبهشت 19, 1400

      1 خوبه
      2 خوبه
      3 جفتشون خوبن
      4 که وری نایس
      5 اصلا از ارن خوشم نمیاد ولی لیوای خوبه
      6 لایت اصلا نمیدونم چرا محبوبه چیزی جز کمبود روانی درش ندیدم
      7 جونز اصلا
      8 کچل خودمه کانکی دوسش ندارم به نظرم جزو بدبخت ترین کاراکتر هاست
      9 خوبه
      10 اعصاب معصاب یخت
      11 خوبه
      12 بهترین
      واسه اتکم از نظزم
      1 لیوای
      2 اروین
      3 ارن
      فقط ظلم نیست به نظرت آلوکارد از سایتاما و یاتو و تودوروکی پایین تر باشه

      پاسخ

      • حاج آقا لولوش لامپرو در پاسخ به کاراکتر

        اردیبهشت 20, 1400

        دستت درد نکنه نظر دادی آلوکارد و سایتاما و یاتو رو واقعا دوست دارم
        راستش زیاد به رتبه بندیم توجه نکن خودمم نمیدونم چطور و بر چه اساسی این لیست رو رتبه بندی کردم 😅
        اما در شخصیت پردازی عالی آلوکارد ، سایتاما ، یاتو ، تودوروکی قطعا شکی نیست و هر کدوم جایگاه ویژه خودشونو دارن
        در مورد ارن هم به نظرم حتی اگه دوسش نداری باهاش کنار بیا یه دفعه به خودت میای و میبینی دیگه از اتک لذت نمیبری آخه ارن کاراکتر اصلیه
        البته تعجبی نمیکنم عده ای از ارن خوششون نیاد آخه چهارمین شخصیت مورد هیت اتکه و بعضی وقتا رو اعصابه!
        به هر حال سعی کن باهاش کنار بیای

        پاسخ

    • رهام در پاسخ به حاج آقا لولوش لامپرو

      اردیبهشت 20, 1400

      خوب ۴ کاراکتوری که من تو اتک دوستشون داشتم
      ۱.ارمین
      ۲.ارن
      ۳.راینر
      ۴.لیوای
      حالا تو انیمه ها
      ۱.ناروتو
      ۲.سایتاما
      ۳.لوفی
      ۴.ایتاچی
      ۵.شنکس
      ۶.گوکو
      ۷.گوجو
      ۸.باکوگو
      ۹.اوبیتو
      ۱۰.گرن (ینو هیچکسی نمیشناسه چرا که شخصیت کتابیه که خودم دارم می نویسم و حالا بعد ها که رفتم واسه ادامه تحصیل ژاپن مانگاش می کنم 😅)خدایی مسخره نکنید و نخندید به هر حال هر کسی ارزو و رویاهایی داره

      پاسخ

      • حاج آقا لولوش لامپرو در پاسخ به رهام

        اردیبهشت 20, 1400

        ممنونم که نظر دادی
        آره واقعا به نظر منم ناروتو فوق‌العاده ست
        تلاشگر مهربون و عالی لوفی هم به همچنین
        کلا کاراکتر های انیمه های شونن دوست داشتنی هستن درست مثل نوجوان ها
        در مورد گرن هم موافقم
        منم عاشقشم ولی بیچاره خیلی گمنامه هیچکس نمیشناسه این بنده خدا رو ⁦😞

        پاسخ

        • رهام در پاسخ به حاج آقا لولوش لامپرو

          اردیبهشت 20, 1400

          نکنه فکر کردی گروبز منظورم ؟نه منظورم اون نبود ولی در کل شماره ۱۰ رو ول کنید

          پاسخ

        • ^_____^ در پاسخ به حاج آقا لولوش لامپرو

          اردیبهشت 24, 1400

          کاراکتر های انیمه شونن معمولا کلیشه ای و تکراری هستن
          البته ناروتو وان پیس و… استثناء ان
          اتک البته بحثش جداس و اون درسته بهش میگن شونن ولی از شونن ها جلوتر و دارک تره حتی اول مجله شونن جامپ بخاطر دارک بودن اتک میگفت شونن نیست ولی ایسایاما نمیخواست با فن سرویس الکی اتکو خراب کنه
          فقط بخاطر فصل اول و تا حد کمی فصل دو حال و هوای شونن داره
          تو فصل سه و چهار همه فهمیدن که فرق داره با شونن ها
          برا همین کاراکتر های اتکو مثال نزدم

          پاسخ

  5. ممنونم

    اردیبهشت 19, 1400

    دوستانی که میگن ارن از میکاسا و لیوای بهتره جالبه بدونن خود ایسایاما هم گفته از محبوبیت ارن تعجب میکنه و ارن برده داستانه
    اصلا لیوای واقعا جذاب قوی و باحاله
    ارن شاید خوشگل باشه ولی اصلا جذاب نیست
    منم از ارن بدم نمیاد ولی جذابیتش کمتر از لیوایه
    لیوای هم که واقعا قوی تره و کیه اینو ندونه😂😏
    اصلا از چه نظر ارن بهتره ؟
    شخصیت پردازی به نظر من اصلا مهم نیست مهم اینه که کاراکتر خودش رو بتونه توی دل مخاطبش جا کنه

    پاسخ

    • Maker در پاسخ به ممنونم

      اردیبهشت 19, 1400

      همین جمله شخصیت پردازی مهم نیست همه چیز رو مشخص کرد 😞😞

      پاسخ

    • آزاده در پاسخ به ممنونم

      اردیبهشت 20, 1400

      آره معلومه از ارن بدت نمیاد 😂.شخصیت پردازی مهم نیست؟شما چند سالته؟!الان که چی مثلا گفتی لیوای قویه جذابه باحاله و ارن جذاب نیست؟اینا دلایلی ان که باهاشون میخوای ثابت کنی ارن کاراکتر محبوبی نیست؟😂عزیزم چه بخوای چه نخوای ارن محبوبه.با اینکه توی سه فصل اول نصف قدرت و ابهت و پختگی الانش رو نداشت بین اون همههه کاراکتر انیمه ای بین بیست شخصیت محبوب بود و الانم که شونزدهمه.انیمه هم که کامل اومد خواهیم دید رتبش میاد کجا🤝و به جای اینکه سعی در تخریب ارن داشته باشی میتونی به کاراکتر موردعلاقه خودت توجه کنی و دنبال دعوا نباشی

      پاسخ

    • رهام در پاسخ به ممنونم

      اردیبهشت 20, 1400

      دوست عزیز مطالب طنز خونم بالارفت
      اسپویل
      لیوای در مقابل ارن با تایتان پادر یه پشست

      پاسخ

    • حاج آقا لولوش لامپرو در پاسخ به ممنونم

      اردیبهشت 20, 1400

      حاجی منم لیوای رو دوست دارم و بنظرم از بهترین شخصیت های اتکه
      قبول دارم ارن کیوته ولی لیوای جذابه
      اما اینکه با افتخار میگی قوی تر از ارنه ..
      خب اینجا یه مسئله پیش میاد اونم اینه که ارن هنوز به اندازه لیوای با تجربه نیست و لیوای خونی توی رگاشه که باعث میشه بدون تمرین خاصی خیلی قوی باشه
      اون جمله آخرت هم واقعا زور داشت حاجی 😶
      شخصیت پردازی مهم ترینه
      خیلی مهمه که شخصیت پردازی یه کاراکتر خوب باشه
      در کل به نظر من لیوای و ارن هر دو فوق‌العاده هستن و به قول معروف هر گلی یه بویی داره 😉

      پاسخ

    • حاج آقا لولوش لامپرو در پاسخ به ممنونم

      اردیبهشت 20, 1400

      حاجی فقط راجب اون جمله ایسایاما بگم که
      اولا هیچوقت به حرف ایسایاما اعتماد نکن😅
      دوما گفته از محبوبیت این کاراکتر تعجب میکنه نگفته شخصیت پردازیش بده که!
      مطمئن باش ایسایاما خودش عاشق ارنه اگه به اتک دقت کنی و به داستان ایسایاما درست توجه کنی متوجهش میشی😅

      پاسخ

    • . در پاسخ به ممنونم

      اردیبهشت 24, 1400

      😶😶😶😶😶😶😶😶😶لیوای از ارن قیافش بهتره؟ اینو به لیوای بگی خندش میگیره داوش

      پاسخ

  6. علی

    اردیبهشت 18, 1400

    ببخشید من اینجا سوال رو می پرسم از مدیریت محترم
    من تو بخش لیست انیمه نظر داده بودم(همون اول)ارسال نشد یا شما ثبت نکردین؟ چند بار تلاش کردم صفحه ارور وب اومد (nonce(ممنون میشم جواب بدید.⁦(•‿•)⁩

    پاسخ

  7. امیرحسین

    اردیبهشت 15, 1400

    از نظر من این شخصیت ها هم میتونستن تو لیست باشن
    ایتاچی صد درصد لایق بودن تو لیسته اصلا یکی از فداکارترین شخصیت های انیمه ای ایتاچیه
    کنپاچی زاراکی یکی از باحال ترین شخصیت های انیمه ایه از نظر من اصلا خیلی باحاله هم قوی هم با اعتماد به نفس هم هم سگ جون خیلی خوبه این بشر مانگاکای جوجوتسو کایسن شخصیت تودو رو از کنپاچی الهام گرفت
    ارن واقعا حقشه تو لیست باشه خیلی شخصیت پردازی عالی داره
    اروین رو هم میتونستین بذارین من توی اتک ان تایتان اروین رو بیشتر از همه دوست دارم
    وایتبرد اصلا این بشر خیلی خوبه خیلی کسایی که وان پیس دیدن میدونن چی میگم هم مهربونه هم قوی هم فداکار هم خیلی وفادار و شخصیتیه که تا اخرین توانش تو میدون جنگ مارینفورد جنگید
    زورو خیلی شخصیت خوبیه به شخصه خیلی باهاش حال میکنم هم وفادار هم قدرتمند هم فداکار بعضی شخصیت ها هستن که با اینکه گذشته ای ازشون ندیدیم اما یک شخصیت پردازی عالی دارن
    سانجی شخصیت خیلی مهربون خیلی بامزه وفادار ولی یه گذشته سختی رو داشته و بنظرم تو این لیست میتونست باشه
    گاتس یعنی این همه انیمه دیدم بدبخت تر از این گاتس ندیدم زجر کشید بدبختی کشید شکنجه شد دوستاش از دست داد و… واقعا حقشه باشه تو لیست
    گوکو رو هم میتونستین بذارین شخصیت شوخ و جالبی داره خیلی قدرتمند و بامزه اس خیلی خاطره باهاش دارم
    کیلوا زولدیک رو میتونستین بذارین خیلی باحاله این بشر هم قوی هم یه دوست خوب و شخصیت عالی داره
    یا مثلا شخصیت هایی مثل ترافالگار لاو شیسویی اوچیها میناتو نامیکازه شونسویی کیوراکو دون کیشوت روزینانته و… هم میتونستن بیان

    پاسخ

    • ایمان در پاسخ به امیرحسین

      اردیبهشت 18, 1400

      داداش لیوای خیلی از ارن محبوب ترع

      پاسخ

      • اميرحسين در پاسخ به ایمان

        اردیبهشت 18, 1400

        چي ميگي اصلا من گفتم محبوبيت كي بيشتره من گفتم ارن حقشه تو ليست باشه حرفي از محبوبيت نزدم كه ميگي محبوبيت

        پاسخ

      • Maker در پاسخ به ایمان

        اردیبهشت 18, 1400

        برتر بودن ربطی به محبوب بودن نداره

        پاسخ

    • یکی در پاسخ به امیرحسین

      اردیبهشت 19, 1400

      با همش موافقم
      همشون عالی و جالبن بجز ارن که فقط شخصیت پردازیش خوبه دیگه هیچی نداره

      پاسخ

      • اميرحسين در پاسخ به یکی

        اردیبهشت 19, 1400

        داش منم شخصيت پردازيش رو ميگم

        پاسخ

      • Maker در پاسخ به یکی

        اردیبهشت 19, 1400

        شخصیت پردازی مهم ترین فاکتور یک کاراکتر هست چطور هیچی به جز شخصیت پردازی ندارن یعنی هر شخصیت خوبی باید تیپ و ظاهر خفن و این طور چیزا داشته باشه
        جالبه واقعا من دیگه رد دادم دیگه

        پاسخ

        • حاج آقا لولوش لامپرو در پاسخ به Maker

          اردیبهشت 20, 1400

          حاجی حقیقتا منم از دست این جماعت رد دادم 😅
          دوستان شخصیت پردازی یکی از مهم ترین پخش های مربوط به یه کاراکتره
          حالا منم دیده بودم یه عده هیتر ارن چشم گنده ارن رو بهونه کرده بودن و بهش میگفتن چشم زاغی از این چشم زاغ متنفر باشید😂 امید وارم شما (کاربر یکی) از این دسته آدما نباشی
          بحث سر اینه که اصلا زیبایی صورت ملاک نیست
          شما شخصیت پردازی برات مهم نیست ولی تیپ و قیافه واست مهمه؟
          ضمنا ارن به نظر من زشت نیست که شما میگی به جز شخصیت پردازی هیچی نداره😅

          پاسخ

  8. کاراکتر

    اردیبهشت 15, 1400

    نظرات درسته متفاوته ولی لیست خیلی عجیب بود فک نکنم کسی از این نظر مخالفم باشه یه سری کاراکتر ها واقعا خوب بودن اما خیلی بد رتبه بندی شدن نمونه اش آلوکارد یا سباستین یا کاکاشی یا لیوای که اصلا نبودش تو لیست شاید از نظر بعضی ها لیوای شخصیت جالبی نباشه اما باید به احترام فن هاش از جمله خودم هم که شده تو لیست قرار بگیره فقط این شخصیت نیست کاراکنر های دیگری هم هستن مثل لولوش یا دازای که البته من هیچ چیز خاصی درش نمیبینم اما به خاطر معروفیت باید رتبه بندی بشن
    به نظرم
    1 آلوکارد ( تمام عیار قد بلند خوشتیپ قوی موهای بلند روحیه جنگی لبخند های باحالش اسلحه اش شخصیت نترس و در کل بینظیره واقعا رتبه 21 واقعا ظلمه )
    2 لیوای ( تمام عیار نیست کوتاهه قیافه خاصی نداره ولی این دو معیار مهم اصلا یرای افت این شخصیت کارساز نبودن و بزرگترین نقطه قوت این شخصیت هم همینه سرد بودنش در حالی که با احساسات سرکوفت شده اش میجنگه ( چقدر فلسفی شد پشمام ) و اون قسمتی که زیک رو جر داد همه اینا رو ده برابر کرد از نظرم و البته فاکتور دیگرش مهارت و استعدادشه )
    3 کاکاشی ( ناروتو فن نیستم ولی این بشر فوق العاده است از موهای سفید و جالبش که بگذزیم یک شخصیت کار شده فوق العاده است شوخی هایی که با ناروتو و بقیه میکنه مثل اون اوردنگی که به ناروتو زد ( میدونم الان شاید بگید که چون فقط تو این صحنه باحال بود دوسش داری و خدمتتون عارضم که همین صحنه های کوچک هستن که شخصیت رو میسازن ) در عین حال که شخصیت بیخیالیه ودر برخی مواقع فوق العاده جدیه )
    4 سباستین ( میدونم شخصیتی نیست که ایده آل همه باشه ولی من خودم خیلی جذاب میبینمش از اینکه بعضی مواقع شیل رو اذیت میکنه حذر میبرم تیپش که عالیه کار درست هم هست دیگه چی آها از جمله یس مای لرد بی اندازه جوگیر میشم )
    5 لوفی ( بله بله یک شخصیتی که احتمالا ااکثرتون قبول دارین شخصیت خوبیه درس های زیادی به من داده و یک شخصیت عالیه گرچه این رو هم در نظر بگیریم که شخصیتی که در حدود 500 قسمت حضور داشته باشه رو نباید با شخصیت های دیگه که مدت زمان کمتری در انیمه حضور داشتن مقایسه کرد ( روی صحبتم با کساییه که لیوای رو که تو کل اتک2ساعتم حضور نداشت رو میان با لوفی مقایسه میکنن ))
    6 لولوش ( یک استراتژی چین فوق العاده هوش نسبتا بالا خوشتیپم که هست دیگه همین دیگه )
    7 ایتاچی ( جدی جدی ناروتو فن نیستم ولی این بشر هم فوق العاده است چشمایی داره که تا فیها درونت رخنه میکنن قوی هم هست و شخصیت جالبیه و به شخصه برام اینکه کل خاندانش رو کنفیکون کرد تا ببینه چقدر قویه جالبه و برای بعضی ها هم جالب نیس که طبیعیه )
    8 اسدث ( اصلا جون بابا معرکه است از همه شخصیت های مونث بهتره به نظرم )
    9 ال ( جالبه فرم نشستنش فرم ایستادنش هوش بالاش رفتارش که من واقعا نفهمیدم ادم سردیه یا گرم البته بیشتر برام سرد بود قند و شیرینی هم که زیاد میخوره خخخ )
    10 سایتاما ( فقط طنز خخخ هیچی نمیتونم بگم راجع بهش کچله درست قیافه نداره درست ولی اصلا محشره )
    11 اروین ( آخ آخ حیفم میاد ببینم میکاسا هست این بزرگوار نیستش واقعا سوختم از این قضیه رهبر شجاع با درایت خوشگل خوشتیپ با فرماندهی بی نقص )
    12 ناروتو ( توی اکثر قسمت ها حضور داشته نتونستم با بقیه مقایسه اش کنم ایشون رو به رتبه بندیم توجه نکنین اصلا جدا حسابش کنین خیلی کله خره هیچ وقت تسلیم نمیشه به فکر دوستاشه و خیلی دوست داشتنیه به نظرم )
    13 یاتو ( نگم براتون )
    14 زورو ( اونم جون فقط )
    15 اوکابه ( تسلیم نمیشه دیوونه بازی هاشو دوست دارم خنده هاش که دنیاییه لامصب )
    همین دیگه نظری چیزی داشتین تنبل نباشین کامنت کنید برام

    پاسخ

    • حاج آقا لولوش لامپرو در پاسخ به کاراکتر

      اردیبهشت 19, 1400

      دلایلی که برای شخصیت پردازی بد لیوای گفتن فقط تیپ و قیافه نبود اتفاقا به اون خیلی کم اشاره شد
      مواردی زیادی بودن که دوستان بهش اشاره کردن

      پاسخ

      • کاراکتر در پاسخ به حاج آقا لولوش لامپرو

        اردیبهشت 19, 1400

        وای عاشق اسمتم خخخ
        اولا لیوای شخصیت پردازی بدی نداره فقط چون نقش فرعی بود مدت زمان زیادی حضور نداشت که بازم از 95 درصد لیست بهتره
        دوما من فقط راجع به قد نگفتم گفتم سرده ولی احساسات زیادی زیرش دفنه گفتم با مهارته با ابهته و قد و تیپش هم هیچ تاثیری روش نذاشته و خیر سرش شخصیت فرعیه و رتبه 4
        دیگه ببخشید بالاتر از این نمیتونست بیاد

        پاسخ

        • رهام در پاسخ به کاراکتر

          اردیبهشت 20, 1400

          ببین اینکه تو دختری معلومه و بیشتر فن های لیوای به خواطر جذابیتش دخترن کاملا مثل لولوش
          ۹۵درصد ؟دقیقا گفته ی دوستان درسته محبوب بودن ربطی به برتر بودن نداره الان کاراکتورای ژانر شونن کلا شخصیتای برترن اون از ناروتو اون از لوفی اون از گوکو و سایتاما و جندین و چندین و چند شخصیت دیگه ببین هرمسی نظری داره و دلیل نمیشه به خواطر نظرش نظر بقیرو نادیده بگیره و نظر هودشو بهشون متحمل کنه

          پاسخ

          • کاراکتر در پاسخ به رهام

            اردیبهشت 20, 1400

            نه دلبندم پسرم
            بعدم شما یه دور نظر رو بخونی نوشتم لیوای قیافه و قد خاصی نداره

            پاسخ

        • حاج آقا لولوش لامپرو در پاسخ به کاراکتر

          اردیبهشت 23, 1400

          اسمم رو دوست داری؟😂
          خودمم عاشقشم
          لیوای به عنوان نقش فرعی عالیههههه
          فکر کنم درست تو کامنت قبل منظور خودمو نرسوندم
          شخصیت پردازی لیوای عالیه و چون نقش فرعیه مشخصه حضورش کمه
          به نظر منم لیوای سرده ‌‌‌و احساسات خودشو بروز نمیده ولی این به این معنا نیست که اون بی احساسه در واقع اینقدر قویه که نمیتونه احساسات خودشو بروز بده
          از نصف کاراکتر های لیست هم بالاتره اون که معلومه
          اما بازم به نظرم در حد ارن بهش پرداخته نشد

          پاسخ

        • آرش در پاسخ به کاراکتر

          اردیبهشت 27, 1400

          لیوای در حال حاضر توی لیست محبوب ترین در سایت my.anime.list از لحاظ محبوبیت دومه یعنی الان اول لولوش دوم لیوای…..

          پاسخ

  9. Maker

    اردیبهشت 15, 1400

    فن های لیوای ناراحت نشن وای لیوای یک شخصیت تک بعدی هست و شخصیت پردازی درست و درمونی نداره محبوبیتش هم به دلیل همین به اصطلاح خفن بودنش هست
    شخصیت پردازی شخصیت های اتک به ترتیب به نظر من
    اروین
    رینر بروان
    ارن
    زیک یگر
    گریشا یگر
    ارمین

    پاسخ

    • رهام در پاسخ به Maker

      اردیبهشت 16, 1400

      و حالا از نظر من
      ۱.ارمین
      ۲.ارن
      ۳.راینر
      ۴.لیوای
      درسته خوب اروینو دوست نداشتم نظر خودمه ماکرم نظر خودشو گفت پس اتک مزنید رومون

      پاسخ

    • کاراکتر در پاسخ به Maker

      اردیبهشت 19, 1400

      همون به اصطلاح خفن رو نه راینر داره نه ارن نه زیک نه گریشا نه آرمین
      اروین ولی نایسه
      میگم میخوای لیوای رو بد ترین شخصیت اتک فرض کن فعلا اون بالاهاس داشی بقیه حتی نزدیکشم نشدن

      پاسخ

      • Maker در پاسخ به کاراکتر

        اردیبهشت 20, 1400

        اصلا مهم نیست که اون بالاها هست به خاطر فن های تعصبیش
        از کی تا حالا خفن بودن شده ملاک ما نمیدونستیم

        پاسخ

        • رهام در پاسخ به Maker

          اردیبهشت 20, 1400

          والا
          ببین اتک اصلا مسخره رفت بالا فن هاش همه تعصبین رفتن به فول متال منفی دادن که بیاد پایین تا اتکو بکشن بالا بعد اینا میچن بدون تحریک مردم محبوب شد 🤣

          پاسخ

          • کاراکتر در پاسخ به رهام

            اردیبهشت 20, 1400

            خخخخ
            البته فول متال از اتک بهتره

            پاسخ

            • رهام در پاسخ به کاراکتر

              اردیبهشت 20, 1400

              والا من که جیز خاصی تو فول متال ندیدم ولی خوب انیمه ی خوبیه حد اقل از اتک که بهتره از نظرم

              پاسخ

          • حاج آقا لولوش لامپرو در پاسخ به رهام

            اردیبهشت 23, 1400

            فن های اتک اصلا تعصبی نیستن و حق اتک بود
            خود فنای فول متال هم کم عقده ای نیستن
            اصلا فول متال انیمه ایه که شاید هزار تا بهتر از اون باشه ولی فنای متعصبش تا میبینن یه انیمه داره بهش نزدیک میشه میرن شروع میکنن یک دادن
            اتک شخصیت پردازی داستان دنیاسازی واقعا خوبی داره و حق جایگاهش رو داره
            حالا هر چقد هم که یه عده بخوان بیارنش پایین چیزی از ارزش هاش کم نمیشه

            پاسخ

          • ^_____^ در پاسخ به رهام

            اردیبهشت 24, 1400

            بله بله
            دو میلیون نفری که رای دادن متعصبن تو راست میگی

            پاسخ

            • رهام در پاسخ به ^_____^

              اردیبهشت 25, 1400

              داداش نمیگم بده اما خوشت میاد من برم با ۱۰۰۰ تا اکانت ۵۰۰ بار یا ۱۰۰۰ بار به ناروتو رای بدم ؟ یسریاش که رای فیکه و اونیکیم با اکانتای دیگه ی ملته یه کامنت دادم ولی نمیدونم چرا ثبت نشد اما بدوتید که من قسدم پایین کشیدن اتک نیست هر چی به جای گاه خودش تو ذهن مردم داره

              پاسخ

              • حاج آقا لولوش لامپرو در پاسخ به رهام

                اردیبهشت 25, 1400

                ببین عزیز من
                در اون حد هم مسخره نیست سیستم mal
                خودش هر چند وقت یه بار آرای فیک رو حذف میکنه :/
                و اگر فن بیس اتک با صد تا اکانت بهش ۱۰ دادن مطمئن باش فن های ناروتو هم اینکارو کردن😉

                پاسخ

            • کاراکتر در پاسخ به ^_____^

              اردیبهشت 25, 1400

              از نظر اقای رهام همه متعصبن به جز فنای وان پیس و ناروتو
              حالا خوبه بیشترین رای فیک برا لوفی بوده خخخخ

              پاسخ

        • کاراکتر در پاسخ به Maker

          اردیبهشت 20, 1400

          خب یهو اینجوری بگو نظر اون 120 هزار و خورده ای نمیدونم دقیق چند تاست در مورد لیوای اشتباهه ولی نظر من که راینر رو از لیوای بهتر میدونم درسته
          جلل خالق
          تا توی بحثی نمیدونین چی بگین پای تعصب رو وسط نکشین
          خفن بودنم از وقتی ملاک شده که لیوای دومه خخخ از همون موقع ملاک شده

          پاسخ

          • حاج آقا لولوش لامپرو در پاسخ به کاراکتر

            اردیبهشت 23, 1400

            خفن بودن ملاک شخصیت پردازی درست و حسابی نیست
            شاید ملاک محبوبیت باشن ولی ذره ای به شخصیت پردازی مربوط نیست
            اینجا هم لیست کاراکتر های برتره که محبوبیت توش ملاک نمیشه و شخصیت پردازی مهم ترین فاکتورشه

            پاسخ

      • حاج آقا لولوش لامپرو در پاسخ به کاراکتر

        اردیبهشت 23, 1400

        ببین شخصیت پردازی ارن از لیوای واقعا بالا تره این کاملا مشخصه
        کسی که مانگا خونده باشه نمیتونه ردش کنه
        منم عاشق لیوای آکرمن هستم
        البته به نظر من مقایسه شخصیت پردازی این دو تا با هم در حق لیوای واقعا ظلمه
        چون به هر حال ارن کاراکتر اصلیه و بیشتر بهش پرداخته میشه
        الان یعنی ارن خفن نیست؟
        قیافش که خوبه چرا اینطور میگین؟
        ،،،،،،،،،
        الان رم هم محبوبه ولی دلیلش خوشگل بودنشه
        خوب میشه اونو کاراکتر برتر دونست؟
        یا میکاسا هم محبوبه ولی شاید خیلی از کاراکتر ها ازش شخصیت پخته تری داشته باشن
        محبوبیت دلیل برتر بودن نیست

        پاسخ

        • کاراکتر در پاسخ به حاج آقا لولوش لامپرو

          اردیبهشت 24, 1400

          خب بله در اینکه شخصیت پردازی ارن از لیوای بهتره شکی نیست ارن شخصیت اصلیه ولی لیوای نیست این کاملا طبیعیه که شخصیت پردازی ارن بهتر باشه
          ولی از نظرم خود ارن با وجود شخصیت پردازی قوی بازم به پای لیوای نمیرسه
          فک کنم بیست بار گفتم ولی بازم میگم ارن تو 95 درصد قسمت ها بود ولی لیوای کلا به 3 ساعتم نکشید حضورش پس این طبیعیه که شخصیت پردازی ارن بهتر باشه ولی با وجود این لیوای بازم سر تره

          پاسخ

          • حاج آقا لولوش لامپرو در پاسخ به کاراکتر

            اردیبهشت 25, 1400

            خوب از جهاتی حرفتو قبول دارم
            مثلا لیوای خیلی قوی تر از ارنه
            یا باحال تره
            و همینم باعث میشه محبوب باشه

            پاسخ

            • کاراکتر در پاسخ به حاج آقا لولوش لامپرو

              اردیبهشت 25, 1400

              دقیقا
              اگه از نظر محبوبیت بریم ارن انگشت کوچیکه لیوای نمیشه ولی از نظر شخصیت پردازی صد در صد شخصیت اصلی بهتره
              البته منم نوشتم شخصیت های محبوب یعنی خیلی شخصیت پردازی رو ملاک قرار ندادم بیشتر برام محبوبیت بود وگرنه از نظر شخصیت پردازی ارن بهتره

              اما در کل اگه بخوام لیوای و ارن رو مقایسه کنم میگم لیوای بهتره

              پاسخ

    • Amir در پاسخ به Maker

      خرداد 6, 1400

      اگر با شخصیتی ارتباط نگرفتی دلیل نمیشه که اون شخصیت تک بعدی باشه نمیدونم.
      +چطوری خفن به نظر برسم؟
      _به همه ی کاراکتر های محبوب هیت بده

      پاسخ

  10. حسین

    اردیبهشت 15, 1400

    فقط لیوای مقم اولم براش کمه

    پاسخ

    • ترورسیت در پاسخ به حسین

      اردیبهشت 15, 1400

      الان کسایی که فقط میگن لیوای انیمه دیگه ای دیدن؟
      لولوچ محبوب ترین شخصیت انیمه ایه چطوری از قبل نزاشتینش؟

      پاسخ

  11. حسین

    اردیبهشت 15, 1400

    فقط و فقط لیوای هرکی قبول نداره به درک لیوای حتی مقام اول محبوب ترین کاراکتر هم براش کمه

    پاسخ

    • Maker در پاسخ به حسین

      اردیبهشت 15, 1400

      محبوب هست قبول ولی این لیست برترین ها هست محبوب ترین ها نیست

      پاسخ

    • رهام در پاسخ به حسین

      اردیبهشت 15, 1400

      داوش اروم باش با عجله نگو مطالب طنز خونم به شدت بالا رفت 😂

      پاسخ

  12. Maker

    اردیبهشت 13, 1400

    سوال داشتم واقعا لیوای و میکاسا چرا در لیست باید باشند در حالی که برترین شخصیت اتک یعنی اروین نباشه ؟
    در حق اروین خیلی ظلم میشه

    پاسخ

    • ^_____^ در پاسخ به Maker

      اردیبهشت 14, 1400

      یعنی با تک تک سلول های بدنم باهات موافقم
      موافقم
      موافقم
      اروینننننننن
      سردار
      چرا تو لیست نذاشتن اینو
      بعد میکاسا نچسب هست…
      لیوای رو خیلی دوست دارم اما اگه علاقه شخصی رو بذارم کنار کار خاصی تو انیمه انجام نمیده که تو لیست گذاشتنش :/
      بجاشون کاش اروین یا حتی ارن رو میذاشتن
      اصلا اروین خیلی گمنامه

      پاسخ

      • علی در پاسخ به ^_____^

        اردیبهشت 15, 1400

        الان اینو مشخص کنین اروین دقیقا چی داره که بتونه تو همچین لیستی باشه؟بگیم نه لیوای نه آرمین نه میکاسا نه ارن …….اروین دقیقا چجوری برترین شخص اتکه ؟یا دارین شوخی میکنین🤨

        پاسخ

        • Maker در پاسخ به علی

          اردیبهشت 15, 1400

          شخصیت پردازی عالی
          نماد فداکاری ، امید و اراده
          البته جزو برترین شخصیت های اتک هست نظر ها متفاوتند

          پاسخ

      • ترورسیت در پاسخ به ^_____^

        اردیبهشت 15, 1400

        اره منم شخصا با آنی خیلی حال میکنم ولی اگه واقع بین باشیم اروین خفن ترین بود شاید خفن ترین شمشیر مال لیوای باشه ولی جلوتر هم میبینین عقل اروین چیزی بود که لازمه(نمیگم چرا اسپویل نشه)

        پاسخ

  13. ^_______^

    اردیبهشت 12, 1400

    خوب لیست از دید من
    لولوش لامپرو : ببینم اینجا به غیر از من کس دیگه ای هم هست که از این یارو بدش بیاد؟
    لیوای آکرمن : بهترین شخصیت اتک
    .
    .
    .
    ۱_خیلی کاراکتر جالبیه
    ۲_ عالیه
    ۳_. 😐👋 فقط افق کدوم وریه؟
    ۴_ جدا از ارن تاثیر گذار تر بود؟ چرا این رتبه بالا؟
    ۵_اصلا خوشم ازش نمیاد نه از خودش نه از پسرش اما ایتاچی رو دوست دارم
    ۶_شخصیت خوبیه ولی رایش زیاده رویه
    ۷_اصلا قربون این کچل قهرمان بامزه برم من
    ۸_آخه این مرتیکه چرا باید از لوفی بالا تر باشه؟
    ۹_😐
    ۱۰_یکی از بهترینها
    ۱۱_کانکی هم خوبه و تاثیر گذار
    ۱۲_بیش از حد واسش پارتی بازی کردین
    ۱۳_خوبه ولی در این حد هم نیست
    ۱۴_ خیلی خوبه
    ۱۵_بد نیست ولی خدایی تاثیر گذاره
    ۱۶_ خیلی خوشم ازش میاد
    ۱۷_خیلی بدم ازش میاد اورریتد..
    ۱۸_ خوبه
    ۱۹_هیسوکا تنها شخصیتیه که اینقدر میبینم سادیسم داره ولی اصلا هیت نمیخوره.
    ۲۰_خوبه
    ۲۱_خوبه
    ۲۲_ این دیگه چیه؟!😐
    ۲۳_حالم ازش بهم میخوره
    ۲۴_ وای خدا این منو کشت با ارن ارن کردنش به خدا به ارن حق میدم حتی بزنه تو گوش میکاسا روانیمون کرد . هر کس دیگه ای هم که باشه بدش میاد یه نفر صب تا شب در گوشت هی وز وز کنه
    ارن اینو نمیخواد این دختره نچسب باز عین کنه صب تا شب تو دهن ارنه . اعتراف هم نمیکنه به ارن . خوب یخ ماست بگو عاشقتم میمیرم برات تمومش کن بره دیگه صب تا شب تو دهن ارن بدبختی . شیر برنج ماست
    ۲۵_😂😐
    ۲۶_ خوبه
    ۲۷_خوبه
    ۲۸_خوبه
    ۲۹_ خوبه
    ۳۰_ خوبه ولی من اصلا خوشم ازش نمیاد

    .
    حالا لیست خودم
    ۱_لیوای
    ۲_یونو گاسای (چرا نبود؟)
    ۳_رم (تو re zero)
    ۴_ ال
    ۵_لایت
    ۶_ایتاچی
    ۷_هیستوریا ، هانجی( :))))))))))) )
    ۸_گاتس
    ۹_لوفی
    ۱۰_ارن
    حالا منفور ترین کاراکتر های عمرم
    ۱_,میکاسا
    ۲_ساکورا
    ۴_ایچیگو
    ۵_سباستین(با عرض پوزش)
    ۶_ پسر فضایی (فقط بخاطر اینکه تو لیست بود:/. )
    ۷_نینا توی کدگیاس
    ۸_تاکر توی فول متال
    ۹_گبی
    ۱۰_ارن(هم ازش بدم میاد هم دوسش دارم :/. )
    راستی اطلاعات عمومی: اولین شخصیت مورد هیت اتک گبی ، دومی هانجی ، سومی برتولت ، چهارمی ارن ، دهمی میکاساس (اگر کسی از پنجمی ، شیمی ،هفتمی ، هشتمی و نهمی با خبره بگه)
    نظرتون رو راجب کامنتم بگید

    پاسخ

    • نیما در پاسخ به ^_______^

      اردیبهشت 13, 1400

      نظر من درباره کامنت شما = دیگه نظر نده این پیشنهاد من به شما.
      اولاً ایچیگو هم ناروتو کلی فن دارن حالا اطلاعات پایین شما درباره ناروتو به کنار،چی ایچیگو منفور اتفاقا کاراکتر خیلی باحالی هم قوی هم اخلاقش جالبه.
      ناروتو هم که دیگه معلوم خیلی فن داره جزو برترین کاراکتر های تاریخ،و دیگه با حرف که درباره لولوش زدی دیگه مطمئن شدم اطلاعات صفر و انقدر ایراد هست بگیرم……

      پاسخ

      • ^_____^ در پاسخ به نیما

        اردیبهشت 13, 1400

        ای بابا 😂
        نظر خودمو گفتم چیش اینقدر زور داشت
        آخه جدا لولوش به نظرم چیز خاصی نداره
        البته هنوز فصل اول کد گیاس رو دیدم ولی به هر حال تو این ۲۵ قسمت هیچ چیز خاصی ازش ندیدم 😕

        پاسخ

        • رهام در پاسخ به ^_____^

          اردیبهشت 14, 1400

          نظرت راجب لولوش رو کاپلا تصدیق می کنم ولی با بقیش راجب ناروتو و … موافق نیستم

          پاسخ

    • رهام در پاسخ به ^_______^

      اردیبهشت 13, 1400

      تو پعلومه شخصی هستس که از وان پانچ من و ناروتو چیزی نفهمیده سایتاما شخصیت واثعا جالبی داشت و همین طور ناروتو که از نظر انیمه و کاراکتوری فقط وان پیس بهش میرسه
      راجب منفورا باهان پوافقم 😂

      پاسخ

      • ^_____^ در پاسخ به رهام

        اردیبهشت 14, 1400

        من عاشق سایتاما هستم جایی تو کامنتم نگفتم که دوسش ندارم
        گفتم _قربون این کچل قهرمان برم من_
        این یعنی دوسش دارم:)))
        من با انیمه ناروتو هم مشکلی ندارم و به نظرم شاهکاره فقط از نقش اصلیش به دلایلی خوشم نمیاد
        وگرنه من از ایتاچی ، کاکاشی و…. خیلی از شخصیت های ناروتو خوشم میاد
        از بروتو هم بدم میاد یادم رفت تو لیست منفور هام بنویسمش :/
        داداش راستی خیلی با عجله تایپ میکنی واسه همین حواست به غلط هات نیست مثلا تو کیبورد ‘و’ ‘پ’ کنار هم هستن تو موافقم رو بخاطر بی دقتی پاوفقم نوشتی
        منظور خاصی ندارم فقط میگم دقت کن

        پاسخ

        • علی در پاسخ به ^_____^

          اردیبهشت 15, 1400

          من قبل از اینکه اینجا نظر بدم باور نمی کردم اوتاکو جماعت به انیمه ای هیت بده..هیچ!..الان حتی تعجب می کنم چطور لولوش هیتر داره ⁦🙁واویلا

          پاسخ

        • رهام در پاسخ به ^_____^

          اردیبهشت 15, 1400

          نه با عجله تایپ ممی کنم کیبوردم خرابه
          ااااهههههاااااا
          بروروتو رو منم بدم میاد

          پاسخ

          • نیما در پاسخ به رهام

            اردیبهشت 17, 1400

            مشکلت باهاش چیه شخصیت جالبیه اخلاق قیافه طراحی لباس عالیه وقتی به موموشیکی تبدیل میشه که دیگه عالی میشه

            پاسخ

            • رهام در پاسخ به نیما

              اردیبهشت 17, 1400

              ببین درسته پسر ناروتوعه اما ا۱لا شبیه اون نی تو نگاه کن ناروتو چقدر تلاش کرد و سختی کشید که قددتاشو بدست بیاره همون راسنگان ۳ هفته یا بیشتر طول کشید و چقدر عوارض داشت ؟حالا بوروتو رو نگا تو ۳ روز راسنگانو یاد گرفت هیچ زحمتی نمیکشه بعد همه ی قدرتارو سریع به دست میاره بعد اینکه مبارزه هاش اصلا هیجان نداره برعکس ناروتو مثلا وقتی بچه بودن تو جنگ ناروتو و ساسوکه چقدر خوب بود الان اگه کل بورونو رو با احتساب مانگا بدون جنگ ناروتو و ساسوکه با ایشیکی و موموشیکی رو همم بذاریم من به یبار چنگ ناروتو و ساسوکه نمیدم کلا بوروتورو چرت درست کردن این از کیفیت و گرافیک و انیمیشن پزخرف تو اون قسمت کونوهامارو اتیش گرفت داشت میمرد بعد بوروتو با کارما جذبش کرد کونوهامارو هیچیش نشده بود افراد فقط حرف میزنن و الکی قدرتارو به دست میارن من کلا از بوروتو خوشم نیومد

              پاسخ

    • کاراکتر در پاسخ به ^_______^

      اردیبهشت 22, 1400

      لیست شخصیت هات رو دوست داشتم بجز هانجی ازش بدم میاد خودم نمیدونم چرا
      منفور هارو موافقم ساکورا واقعا منفوره میکاسا هم همینطور گبی هم همینطور ارن رو منم مثل تو ام پسر فضایی هم خیلی ولی بیشتر از انوی بدم میاد تو فول متال خیلی کثیف بود لامصب
      ولی سباستین خخخ
      عیب نداره ولی از چی بدبخت بدت میاد

      پاسخ

      • ^_____^ در پاسخ به کاراکتر

        اردیبهشت 24, 1400

        سباستین :///
        مغروره
        حالم از اینش بهم میخوره و اینکه بجز شیل به هیچکس اهمیت نمیده
        اصلا رو مخمه ⁦😑

        پاسخ

  14. سل

    اردیبهشت 10, 1400

    نمی‌دونم بعضی از شما چرا اینطوری رفتار میکنید
    نوشته شخصیت برتر ننوشته محبوب ترین که
    همش میگین لیست مزخرفه….
    فلان کاراکتر توش باید می‌بود و…

    پاسخ

    • علی در پاسخ به سل

      اردیبهشت 11, 1400

      چون اولا :شخصیت برتر هم نوشته بازم این لیست در نمیاد دوما :تازه بیشتر کاربران از لفظ برتر استفاده می کنن تا محبوب تر (آخر مقاله هم نوشته علاوه بر محبوبیت نقش پر رنگی دارن(که مطمئنا لیوای جزوشون نیست ) ،سوما: سایت لیستی با عنوان محبوب ترین نداره اینجا نظر داده میشه (امیدوارم از این به بعد حرفه ای تر مقاله بزارین)،چهارما :شما انیمه بین هستی انشاء اله یا هر کس دیگه ای ؛میدونین شخصیت هایی مثل گوکو،لولوش ،گینکو،گاتس (فقط با شروع گ😂) از برترین ها هستن.
      فقط برای پیشرفت مقاله ها تو هر زمینه ای (میتونین از کاربرا بهره بگیرین

      پاسخ

      • ^_____^ در پاسخ به علی

        اردیبهشت 12, 1400

        ۱.اکثر شخصیت های معرفی شده خوبن و تاثیر گذار
        ۲.خود کاربرا کولی بازی در اوردن و همش حرف های غیر منطقی میزدن که لیوای باید تو لیست باشه وگرنه از اول تو لیست نبود
        ۳. قبول دارم خیلی از کاراکتر ها مثل گاتس گینکو و…. باید می‌بودم ولی نیستن (به نظرم تا پایان فصل ۴ اتک نمیشه راجب ارن قضاوت کرد اما بعد از پایان اتک اونم حتما باید بیاد تو لیست)
        ببخشید راستی یه سوال داشتم نظر شما راجب شخصیت پردازی ارن چیه؟
        و اینکه چرا اینقدر لیوای رو بدون دلیل میکوبید؟

        پاسخ

        • علی در پاسخ به ^_____^

          اردیبهشت 13, 1400

          خب دوست عزیز شما که تازه نظر دادی نصفشون خوبن …..من اینو میگم.حتی الان که از نصف کاربرای اینجا کم تر انیمه دیدم ؛مفهوم (ترین)رو می تونم جا بدم تو یه لیست ،البته که لیست برای ۳ سال قبله (فقطم برای بحث با دیگر کاربران نظر دادم)
          .
          می تونم دونه دونه شخصیت هایی رو که شما گفتین خوبن تحلیل کنم که جاشون تو چنین لیستی هست یا نه(بازم میگم لیست برترین هاست)ولی فقط میگم, امیدوارم اوتاکوی دیگه ای پیدا نشه که از لولوش بدش بیاد
          .
          ارن هم شخصیت پردازی خوبی داشت هیچ کس نمیتونه بگه بد و حداکثر از نصف کاراکتر های این لیست تاثیر گذار تره واقعا!
          (پسری که به دنبال آزادی بود)،همین پایانش گواه این نظره.(البته گویا هاجیمه شنیدم از پایان ناراضیه یا یه همچین چیزی..)لیوای رو هم کمتر کسی میکوبه و در کل شخصیت اوورریتدیه (در واقع اینطور کردنش)

          پاسخ

          • ^_____^ در پاسخ به علی

            اردیبهشت 13, 1400

            Yes
            منم ارنو دوست دارم
            ولی ازش بدم هم میاد:/
            راستش بعضی از کاراش تو سه فصل اول احمقانس البته میدونم سنش کم بود و بی تجربه ولی خوب…
            اما بخاطر مانگا و اون اتفاقاتی که تهش افتاد دوسش دارم. راستش با اختلاف غم انگیز ترین مرگ توی سریال ها بود که من دیدم….
            نمیدونم حقیقتا تکلیفم باهاش روشن نیست.

            پاسخ

          • ^_____^ در پاسخ به علی

            اردیبهشت 13, 1400

            و راجب لیوای
            قبول دارم در حدی نیست که بشه ۴ امین شخصیت محبوب انیمه ای و اورریتدش کردن اما بازم خیلیا دوسش دارن چرا؟
            چون شخصیت سرد و خشنی داره اینطور کاراکتر ها معمولا نقطه ضعف خاصی ندارن و خیلی خفنن و دلیل اصلی محبوبیتشون اینه
            نمونش : تودوروکی ، ایتاچی(البته این شخصیت پردازیش برعکس لیوای عالیه)، اون مرده تو تیغه شیطان ، ایشیگامی (love is war)
            درسته معمولا از نظر شخصیت پردازی ضعیفن ولی بازم عامه پسندن و در واقع نویسنده ها و سازنده ها با استفاده از خفن جلوه دادن اینا میخوان عیبشونو بپوشونن
            اما مثلا ما ایشیگامی یو توی Love is warرو داریم که هم شخصیتش مثل لیوای سرده و هم شخصیت پردازی عالی ای داره. یا مثلا همون ایتاچی…
            به هر حال به همون دلایلی که گفتم لیوای محبوبه
            ارن شخصیت پردازیش تقریبا بی نقصه و واقعا یه کاراکتر کامله ولی نقص های زیادی داره (از نظر شخصیت پردازی نمیگم منظورم اینه که مثلا خراب کاری زیاد میکنه یا مثلا گاهی اوقات زیاد نق میزنه) خوب این طور کاراکتری برای اونایی که به شخصیت پردازی و عمق کاراکتر اهمیت میدن بهترینه ولی برای کسی که صرفا میخواد کراش بزنه بدردنخوره😐😂
            و افرادی که فقط میخوان یه کاراکتر بی نقص رو پیدا کنن بیشترن به نسبت اونایی که عمق واسشون مهمه
            بنابراین کاراکتر هایی مثل میکاسا لیوای تودوروکی و… خیلی محبوب میشن

            پاسخ

          • در پاسخ به علی

            اردیبهشت 16, 1400

            من کاری به بقیه لیست ندارم فقط یه سوال این پسری که تو میگی دنبال آزادیه ؟ همون ارن
            به نظر من شخصیتش تناقض داره این پسر مادرشو تو حمله تایتان ها به شهر از دست داد ولی زمانی که بزرگ شد رفت وسط محل زندگی دشمنانش تبدیل به تایتان شد و نه تنها نظامی ها و بلکه انسان های بی گناه رو کشت همین پسری که میگی زمان مرگ دوستش به خودش زحمت نداد تلاش کنه بره بالا سرش و این پسری که میگی کسایی که همیشه همراهیش کردن رو فریب داد شاید دلشون هم شکست به نظرم ارن شخصیت خوبی بود ، اما فقط تا فصل سه ! حتی اگه بگیم به دوستاش نگفت و دلشونو شکست چون میخواست ازشون محافظت کنه هم قانع کننده نیست میتونست بهشون بگه و ازشون محافظت کنه

            پاسخ

            • ^ در پاسخ به ...

              اردیبهشت 18, 1400

              بله از یه هیتر انتظار هم ندارم درک کنه اینو ولی حداقل بهت میگم
              توی هر جنگی چی لازمه؟ قربانی
              ارن باید چی کار میکرد
              به هر حال مجبور بود تبدیل شه و یه عالمه بی گناه رو زیر پاش له کنه
              ببینم انتظار داشتی ارن بره بالا سر ساشا بکوبه تو صورتش و گریه زاری… ارن هدفش این بود دوستاشو از خودش دور کنه نه اینکه کاری کنه که عاشقش بشن!
              ارن دل دوستاشو شکست تا بتونن جلوی اونو بگیرن و در آخر هم به هدفش رسید چون ما دیدیم دوستانش در آخر خوشحال بودن البته بجز میکاسا که هنوز هم غمگینه
              @میتونست بهشون بگه و ازشون محافظت کنه@
              :/
              عزیزم به نظرت اگه به میکاسا و آرمین میگفت اونا میکشتن ارنو ؟ و ارن به هدفش میرسید؟
              بسه یکم فکر کنید
              فقط دنبال یه دلیل الکی میگردین که هیت بدین

              پاسخ

            • ^_____^ در پاسخ به ...

              اردیبهشت 19, 1400

              کاری به حرفات ندارم اما اگه فکر میکنی کینه ای و بدنبال انتقامه
              برو قسمت ۵ فصل ۴ رو یه بار دیگه ببین تا انگیزه ارنو درک کنی اون به راینر گفت من دیگه انسان های خارج دیوار رو دشمن نمیدونم و درکشون میکنم
              در واقع ارن چاره دیگه ای نداشت و اصلا قصد انتقام نداشت
              همین احساساتی بودن ارن باعث میشه دلم ما براش بسوزه و بیشتر درکش کنیم
              لولوش اروین که عالین
              از ارن خیلی بهترن البته نظر منه اما
              همین احساسی بودن ارن شخصیت پردازی اونو کامل میکنه و دلسوزی ما رو نسبت بهش بیشتر میکنه
              ما مگه توی دنیای خودمون همیشه نداریم آدمایی رو که بر اساس احساس پیش میرن؟
              به نظر من اگر ارن مردم دنیا رو نجات میداد و دوستاشو میکشت خیلی مسخره میشد چون انیمه از همون اول نشون میداد که واسه ارن دوستاش از همه مهم ترن و اگه ارن دوستاشو میکشد انیمه دچار به تناقض میشد چون قابل درک نیست که فردی مثل ارن با بی رحمی دوستاشو قتل عام کنه
              و در آخر دوست عزیز لایت رو نباید با ارن مقایسه کرد چون بشدت مسخرس
              لایت برای خدا شدن و قدرت میجنگید و جون کسی براش مهم نبود حتی میخواست خواهر و پدر خودش رو هم بکشه
              اما ارن خودش رو به کشتن داد و این وسط فقط دنبال آزادی دوستاش بود
              اروین هم یه کاراکتر عالیه اما اونم انسان های زیادی رو برای هدف خودش که فهمیدن اون راز بود قربانی کرد

              پاسخ

  15. تینا

    اردیبهشت 9, 1400

    من با لیست مشکلی ندارم
    ولی این لیست محبوب ترین کاراکتر هاس که الان لینک میدم
    با فیلتر شکن
    https://myanimelist.net/character.php

    پاسخ

    • تینا در پاسخ به تینا

      اردیبهشت 19, 1400

      چرا مای انیمه لیست قاطی کرده
      ارن تا دیروز ۶۵۰۰۰ تا بود امروز شده ۴۳۰۰۰ میکاسا خیلی کم شده
      لولو از ۱۸۸۰۰۰ رسیده به ۱۳۳۰۰۰ چشه مای انیمه لیست

      پاسخ

      • کاراکتر در پاسخ به تینا

        اردیبهشت 19, 1400

        قاط نزده رای های فیک رو جمع کرده

        پاسخ

      • اميرحسين در پاسخ به تینا

        اردیبهشت 19, 1400

        اره لوفي حدود ١٣٠ هزار تا راي داشت يهو شد ٩٩ هزار تا
        يا ارن و لولوش خيلي كم شدن

        پاسخ

        • حاج آقا لولوش لامپرو در پاسخ به اميرحسين

          اردیبهشت 23, 1400

          اصلا همه کاراکتر ها به شدت اومدن پایین
          لیوای ۴۰۰۰۰ تا فیک داشته
          ارن ۲۰۰۰۰ تا
          لولوش ۵۰۰۰۰ تا
          میکاسا ۲۰۰۰۰ تا
          همینطور بقیه
          لوفی بدبخت منو چقدر کشیدن پایین …
          ناروتوی بیچاره…

          پاسخ

      • رهام در پاسخ به تینا

        اردیبهشت 19, 1400

        چیزیش نیست فقط فن هاشون واقع بین تر شدن

        پاسخ

  16. تنها

    اردیبهشت 9, 1400

    به نظرم به زور میشه لیوای رو جز ۲۰ شخصیت برتر اتک دونست برای من ارن بهترین کاراکتر سریاله بحث سر علاقه شخصی هم نیست ارن دقیقا جز همون دسته از آدماس که حالم ازشون بهم میخوره ولی خدایی درک نمیکنم که چطور لیوای رو توی متن به ارن برتری دادین اره لیوای محبوب ترین شاید باشه ولی خدایی همچین آش دهن سوزی هم نی :/ فک کنم از اون دسته کاراکتر هاییه یکی خوشش اومده ازش بعد تو عالم سر و صدا به پا کرده که آهای اینها ناس این عالیه بعد اینقدر ازش تعریف کرده که مردم ناخوداگاه عاشقش شدن
    وگرنه اصلا محبوبیتش با عقل جور در نمیاد😂

    پاسخ

    • ترورسیت در پاسخ به تنها

      اردیبهشت 15, 1400

      ارن اخه چی داره یک پسربچه کینه ای که فقط چند تا دوستاش رو میشناسه و همه کاراش از روی احساساته .
      شخصیت درست حسابی باید مثل اروین و لولوچ و لایت باشه

      پاسخ

      • گیم پلی در پاسخ به ترورسیت

        اردیبهشت 18, 1400

        ارن به هیچ‌ وجه کینه ای و به دنبال انتقام نیست
        برو قسمت ۵ فصل ۴ رو یه بار دیگه ببین تا انگیزه ارنو درک کنی اون به راینر گفت من دیگه انسان های خارج دیوار رو دشمن نمیدونم و درکشون میکنم
        گفت من برای شما دشمنم و شما برای من
        در واقع ارن چاره دیگه ای نداشت و اصلا قصد انتقام نداشت
        همین احساساتی بودن ارن باعث میشه دلم ما براش بسوزه و بیشتر درکش کنیم
        لولوش اروین که عالین
        از ارن خیلی بهترن البته نظر منه اما همیشه آدمی که بر اساس عقل و منطق میره جلو برتر از اونی که با احساسات پیش میره نیست
        همین احساسی بودن ارن شخصیت پردازی اونو کامل میکنه و دلسوزی ما رو نسبت بهش بیشتر میکنه
        ما مگه توی دنیای خودمون همیشه نداریم آدمایی رو که بر اساس احساس پیش میرن؟
        اتفاقا ارن از این نظر خیلی واقع گرایانست
        به نظر من اگر ارن مردم دنیا رو نجات میداد و دوستاشو میکشت خیلی مسخره میشد چون انیمه از همون اول نشون میداد که واسه ارن دوستاش از همه مهم ترن و اگه ارن دوستاشو میکشد انیمه دچار به تناقض میشد چون قابل درک نیست که فردی مثل ارن با بی رحمی دوستاشو قتل عام کنه
        و در آخر دوست عزیز لایت رو نباید با ارن مقایسه کرد چون بشدت مسخرس
        لایت برای خدا شدن و قدرت میجنگید و جون کسی براش مهم نبود حتی میخواست خواهر و پدر خودش رو هم بکشه
        اما ارن خودش رو به فنا داد و این وسط فقط دنبال آزادی دوستاش بود تا ابد از ارن توی انیمه به عنوان آدم کثیفی که قتل عام کرد یاد میشه اون خودشو بد دنیا کرد عابروی خودشو برد خودش هم مرد
        در حالی که نمیخواست کل دنیا رو زیر پاش له کرد
        من موندم انگیزه کثیف لایت رو چطور میتونی با ارن مقایسه کنی
        نمیگم کار ارن انسانی و عالی بود هر چی باشه اونم عده زیادی رو قتل عام کرد اما حداقل به چیزی غیر از خودش و قدرت اهمیت میداد و جون خودش رو گذاشت عذاب وجدان به دوش کشید عابرو و اعتبارش رو از دست داد قلب عزیز ترین دوستاش رو برای اینکه ازش متنفر بشن شکست که چی ؟ که از دوستاش حفاظت کنه نه اینکه بشه خدا و قدرت به دست بگیره نباید این دو تا با هم مقایسه بشن
        لولوش هم کارش یه چیزی تو مایه های کار ارن بود
        اروین هم یه کاراکتر عالیه اما اونم انسان های زیادی رو برای هدف خودش که فهمیدن اون راز بود قربانی کرد

        پاسخ

    • کاراکتر در پاسخ به تنها

      اردیبهشت 19, 1400

      خیلی هم اشتباه
      لیوای با وجود نبود قد و قیاقه رتبه چهارم رو داره تو شخصیت های انیمه ای
      نمیدونم چرا نمیخواید بفهمید ارن تو اتک تو هر قسمت حضور داشته ولی لیوای تو کل اتک سه ساعتم نبوده ولی با این وجود بازم ارن باید جلوش لنگ بندازه
      لیوای سرده اما به شدت احساسی با مهارته ننر نیستش ( فصل 1 تا 3 اتک ارن ) ابهت داره و صد تای ارن می ارزه

      مدت زمان حضور لیوای = 3 ساعت و خورده ای
      مدت زمان حضور ارن = 95 درصد قسمت ها
      رتبه کدوم بالاتره رتبه لیوای حالا کدوم بهتره

      پاسخ

      • آزاده در پاسخ به کاراکتر

        اردیبهشت 20, 1400

        اینکه کی محبوب تره ربطی به بهتر بودنش نداره!اما راجب محبوب بودن.ارن تا قبل از اینکه فصل چهار بیاد با اینکه توی سه فصل اول نصف قدرت و ابهتو پختگی الانش رو نداشت بازم هم جزو بیست شخصیت محبوب بود(بین اونهمه کاراکتر انیمه ای) الان هم فقط یک پارت اومدع ولی ارن کلی جلورفت.وقتی پارت دوم بیاد خواهیم دیدی رتبش چند میشه🤝🤝و اینکه ارن ننر نیست نمیدونم با چه منطقی اینرو گفتی!

        پاسخ

        • کاراکتر در پاسخ به آزاده

          اردیبهشت 22, 1400

          چرا خیلی ننره اتک رو از اول ببین تمام جاهایی رو که نق میزنه گریه میکنه عصبانی میشه ( عصبانیتش هم خیلی جیغ میغ داره ) رو بشمار بعد بیا نطر بده

          پاسخ

          • حاج آقا لولوش لامپرو در پاسخ به کاراکتر

            اردیبهشت 23, 1400

            ننر نیست
            کلا شاید تو دو سه تا تیکه که واقعا حالش خراب بود گریه کرده باشه
            اتفاقا ارن از شجاع ترین شخصیت های انیمه س شاید حتی شجاع ترین
            شجاع بودن ارن چیزیه که خیلی بهش اشاره میشه
            اما در مورد عصبانیت زیاد باهات موافقم
            ضمنا ببین ارن اون موقع ۱۵ سالش بود
            نباید ازش انتظار اینو داشته باشی که به اندازه لیوای ۴۰ ساله عقل و منطق از خودش نشون بده
            ولی الان ۲۰ سالگیشو داریم میبینیم دیگه…

            پاسخ

  17. شیل فانتوم هایو

    اردیبهشت 8, 1400

    واقعا سباستین میکلز معروف تر از شیل فانتوم هایو هست
    باورم نمیشه😧😧😧😧😧
    ولی خیلی ممنون

    پاسخ

  18. Tara

    اردیبهشت 8, 1400

    دازای-آکوتاگاوا-نانامی-کاگیاما-اما-چویا-ری-مانامی-هیناتا-فورویا-ناروکو،کووووووووووووشن

    پاسخ

  19. فاطی

    اردیبهشت 7, 1400

    باید سوباسا رو هم می گذاشتی اونم بهترین شخصیت هست کارتون فوتبالیست هاست

    پاسخ

    • ^______^ در پاسخ به فاطی

      اردیبهشت 12, 1400

      😐
      اون کیه؟
      اسمش رو هم نشنیدم

      پاسخ

  20. Sajedeh

    اردیبهشت 7, 1400

    واقعا جای کیریگایا کازوتو کم بود
    لیست بدون ان اسم اصلا معنی نمی ده

    پاسخ

    • رهام در پاسخ به Sajedeh

      اردیبهشت 19, 1400

      حالا که داده واقعا اخه این کاراکتورای بی معنی مثل کیریتو و لولوش چرا باید معروف باشن بعد ۲ تا از بهترین کاراکتورای انیمه ای یعنی لوفی و ناروتو نباشن ؟

      پاسخ