لیست 32 شخصیت برتر در تاریخ انیمه‌ها

مدتی است که انیمه بسیار محبوب و موفق شده است. دو دلیل این موفقیت عبارت اند از شیوه روایی خاص و استفاده از جلوه های جذاب بصری. اما شیوه خلق و نمایش شخصیت های انیمه بسیار جالب است. این عوامل باعث یکپارچگی داستان و جذب بیننده می شود. اگر شما از جمله طرفداران جدی انیمه باشید پس برخی از شخصیت ها را ترجیح می دهید. در این مقاله می خواهیم برترین شخصیت های انیمه را به شما معرفی کنیم. با پروشات همراه باشید.


30. کی شیرو، ورود به افق – Log Horizon

کی شیرو شخصیت اصلی این انیمه است که “َیروی استراتژیست” یا “ویلن در شیشه ها” نامیده می شود. او رهبر و بنیان گذار “ورود به افق” می باشد و به عنوان دانشجوی مهندسی از لحاظ اجتماعی بیدار است. بازی موردعلاقه او Elder Tale است که به مدت 8 سال آن را بازی می کند. این شخصیت تحسین برانگیز و قابل ستایش با خواندن طلسم دوستانش را درمان می کند.


29. لنکا اوتسوگی، گاد ایتر – God Eater

لنکا اوتسوگی قهرمان اصلی گادایتر است، یک شخصیت مهربان که هدفش محافظت از دیگران و نابودی آراگامی است، حتی اگر در این راه کشته شود. هدف اصلی او تکمیل پروژه آگیس است که تصور می کند با آن می تواند دیگران را نجات دهد. به سختی می توان عاشق لنکا نشد.

همچنین بخوانید: لیست 20 تایی بهترین انیمه های سینمایی جهان


28. سوما یوکهیرا، شوکوگکی نو سوما – Shokugeki no Soma

سوما یوکهیرای 15 ساله قهرمان اصلی این انیمه است که به همراه پدرش در رستوران خانوادگی یوکهیرا کار می کند. او دوست دارد یک آشپز تمام وقت شده و از پدرش پیشی بگیرد. سوما از تجربه های جدید خوشش می آید، حتی اگر این تجربه ها نتیجه بدی داشته باشند. او همیشه برای رقابت های آشپزی آماده است و از تهیه غذاهای جدید خوشش می آید. اگر از این انیمه خوشتان بیاد حتما این شخصیت را دوست خواهید داشت.


27. امی یوسا، شیطان نیمه وقت است – The Devil is a Part Timer

امیلیا جاستینا قهرمان دنیای این انیمه است. او موهای قرمز بلندی دارد که تا پاهایش می رسد و شیطان را تا زمین دنبال می کند تا مرگ او را ثابت نماید. او سپس قدرت هایش را از دست داده و باید از نام قلابی امی یوسا استفاده کند. امی در توکیوی ژاپن در یک مرکز تلفن کار می کند. مادر او یک فرشته و پدرش انسان بود. زمانی که امی کودک بود، لوسیفر، یکی از خدمتکاران شیطان به روستایشان حمله کرد و پدرش را کشت. به همین دلیل است که امی می خواهد مائو را از بین ببرد. او سپس عاشق مائو شد و در کنار او در مگ رونالد کار می کند. این شخصیت بسیار دوست داشتنی است.

همچنین بخوانید: 28 انیمه سریالی برتر تاریخ که باید تماشا کنید


26. یاتو، نوراگامی – Noragami

یاتو یک خدای جنگ است که می خواهد برای خود معبدی بسازد. او خود را یاتوی خدا می نامد اما نام اصلی اش یابوکو است. او همیشه لباس ورزشی به تن کرده و یک شال گردن به دور گردنش می پیچد. یاتو همیشه شماره تلفن اش را در مکان های عمومی می نویسد تا اگر کسی به کمک نیاز داشت از او کمک بخواهد. او از فوبیای ترس از فراموش شدن یا athazagoraphobia رنج می برد و به هیوری علاقه دارد. او به طور کلی یک شخصیت جالب و به یاد ماندنی است.


25. نیجیما، کنیچی: قویترین شاگرد – Kenichi The Mightiest Disciple

این انیمه بسیار جالب بوده و بزرگ ترین دلیل آن هم وجود شخصیت نیجیما است. چهره بیگانه مانند او طنز انیمه را افزایش داده و نقطه قوت او هم شخصیت پردازی و رفتار او در شرایط مختلف است. اگرچه او دانش آموزان ضعیف را اذیت می کند اما در حقیقت یک شخصیت مهربان و خوش قلب است.

همچنین بخوانید: 50 بازی برتر در تاریخ بازی های کامپیوتری: از نوستالژیک ها تا مدرن ها


24. میکاسا آکرمن، حمله تایتان – Attack of Titan

حمله تایتان یک انیمه اکشن است که بیننده را میخکوب می کند. میکاسا آکرمن یکی از جالب ترین شخصیت هاست که در مقابل تایتان ها خشن و در مقابل ارن یک دختر مهربان است. او یکی از اعضای باارزش ارتش بوده و برای نجات ارن هرکاری میکند.


23. بیاکویا کوچیکی، بلیچ – Bleach

بلیچ یک انیمه زیبا با داستان جالب و شخصیت های تاثیرگذار و صحنه های اکشن است. بیاکویا کوچیکی یکی از شخصیت های اصلی این چندگانه است که سرپرست دارودسته کوچیکی بوده و به قوانین و مرتبه های اجتماعی اهمیت زیادی می دهد. زمانی که روکیا برای اقامت طولانی مدت بر روی زمین با مجازات مرگ رو به رو شده و قدرت هایش را به انسان می دهد، کوچیکی اصلا هراسی به خود راه نمی دهد. به جای آن تصمیم می گرد خودش مجازات را اجرا کند. او در طی سری های مختلف تغییر می کند، مخصوصا پس از ملاقات با ایچیگو.

همچنین بخوانید: 25 انیمیشن برتر تاریخ سینما


22. جک سیاه، پسر فضایی – Astro Boy

جک سیاه یکی از جالب ترین شخصیت های چندگانه پسر فضایی است و به عنوان یک پزشک بااستعداد یکی از بهترین ها می باشد. ما او جواز پزشکی ندارد و به طور غیرقانونی کار می کند. نقطه قوت شخصیت جالبش است که گاهی اوقات از ثروتمندان بیش از حد پول گرفته و از فقرا هیچ پولی دریافت نمی کند. اگرچه در ظاهر حریص به نظر می رسد اما در حقیقت اینگونه نیست و برای کارهای خیریه پول درمی آورد.


21. آلوکارد، هلسینگ – Hellsing

شخصیت آلوکارد به همراه همراهانش دوست دارد همه تهدیدهای علیه انسان را از بین ببرد. اگرچه او نامیراست اما به دشمنانش اجازه می دهد او را شکست داده و احساس قدرت کنند. اما این حس قدرت کوتاه مدت است و او بازگشته و قدرت خود را ثابت می کند. او گاهی بسیار مهربان است، مانند زمانی که تصمیم می گیرد زندگی افسر جوان، سراس را نجات دهد.


20. جیرایا، ناروتو – Naruto

جیرایا به عنوان معلم ناروتو توانسته بر او تاثیر بگذارد و از او یک مرد بسازد. اگرچه در ظاهر یک فرد بی خیال است اما زمانی که پای ناروتو در میان باشد همه چیز فرق می کند. او همه چیز، از نین جیت سو تا مبارزه را به ناروتو می آموزد تا یک نینجای واقعی باشد. او در حقیقت برای ناروتو یک پدر کامل است.


19. هیسوکا، هانتر × هانتر – Hunter x Hunter

هیسوکا یکی از ضدقهرمان های اصلی این انیمه است که تشنه قدرت بوده و از فکر کردن به مبارزه در برابر مبارزان قوی لذت می برد. گاهی اوقات آنقدر تشنه مبارزه است که تنها با کشتن طرف مقابل راضی می شود. او در بیشتر قسمت ها برای گان و کیلوآ دردسر درست کرده و گاهی اوقات هم به آنها کمک می کند. او یکی از دلایل قدرتمندتر شدن گان است.


18. کودک مرگ، سول ایتر – Soul Eater

این انیمه درباره شینیگامی و سلاح های اوست.  این سلاح ها یا اسلحه های مرگ ساخته دست انسان ویژگی های خاصی داشته و به سلاح مرگبار تبدیل می شوند. کودک مرگ به عنوان یکی از قهرمان های انیمه نگهبان مرگ بوده و از دو سلاح قدرتمند لیز تامپسون و پتی تامپسون استفاده می کند. او شخصیت قدرتمندی است و به خوب بودن تک بعدی باور ندارد. او معتقد است که باید بین خیر و شر تعادلی برقرار باشد و تلاش می کند به این تعادل برسد.


17. سباستین میکلز، کوروشیتسوجی – Black Butler

سباستین میکلز خدمتکار سیل فانتومیو است و تا زمانی به او خدمت می کند که روحش آزاد شود. او در ظاهر جذاب و تاثیرگذار و در باطن یک شرور بد ذات است که گاهی برای لذت خودش از کمک به سیل سر باز می زند.


16. کاکاشی هاتاکه، ناروتو – Naruto

کاکاشی هاتاکه یکی از شخصیت های اصلی چندگانه ناروتو است که یکی از اولین معلمین او هم می باشد. او علاوه بر این اولین معلم سه شخصیت اصلی ساسوکه، ناروتو و ساکورا هم است. او توانست کار تیمی را به ناروتو بیاموزد و با آموزش تکنیک چیدوری در زندگی ساسوکه هم تاثیرگذار بود. کاکاشی دانش آموز میناتو، هوکای چهارم بود. او تا آخر کنار دانش آموزان خود مانده و به آن ها کمک می کند.


15. ایزومی شینیچی، کیسیجو – Parasyte

کیسیجو یک انیمه اکشن است که تا مدت ها در یادتان می ماند. ایزومی شینیچی یکی از قهرمان های اصلی این انیمه بوده که پس از ناتوانی کیسیجو در کنترل مغز او، کنترل دستش را برعهده می گیرد. نکته جالب درباره او این است که بین خیر و شر قدم گذاشته و معنای کامل انسانیت را نشان می دهد.


14. موتوکو کوسانگی، شبح درون پوسته – Ghost in the Shell

یک انیمه جالب با جلوه های بصری زیبا که یک فیلم ضعیف با بازی اسکارلت جوهانسون از آن ساخته شد. موتوکو کوسانگی از دوران کودکی در یک جسم مصنوعی بوده و با توانایی های جاسوسی خود می تواند یک سرباز توانا باشد. او در سری اول به دنبال هکری به نام پاپت مستر است. موتوکو در هنگام مبارزه بسیار خشن بوده و از این نظر اصلا زنانه نیست.


13. هانا، فرزندان گرگ – Wolf Children

هانا یکی از مهم ترین شخصیت های این انیمه زیبا در ژانر غیراکشن است، که عاشق یک گرگینه می شود. او با این وجود عاشق گرگینه است و از او باردار می شود. ام و یوکی به دنیا آمده و هردو همانند پدرشان گرگینه هستند. پس از مرگ همسر زندگی هانا با وجود فرزندان گرگینه اش مشکل می شود و او باید با عشق مادرانه از فرزندانش مراقبت کند.


12. هیمورا کنشین، رورونی کنشین – Rurouni Kenshin

رورونی کنشین یک انیمه اکشن درباره اواخر قرن هجده بوده و هیمورا کنشین شخصیت اصلی آن است. او بسیار مهربان بوده و به همه عشق می ورزد. او قسم خورده هرگز کسی را به قتل نرساند و شمشیری دارد که لبه تیز آن در جهت دیگر قرار داشته و استفاده از آن مشکل است. او همیشه مهربان و مودب بوده و دیگران را به خود ترجیح می دهد.


11. کن کانکی، توکیو غول – Tokyo Ghoul

کن کانکی شخصیت اصلی توکیو غول بوده که به عنوان یک موجود ترکیبی مجبور می شود در برابر همنوعان خود بایستد. او در این انیمه نیمه انسان و نیمه غول است و باید برای مقابله با غول ها در کنار انسان ها مبارزه کند. به همین دلیل باید غول های هم نوع خود را به قتل برساند. او در این سریال با حوادث مختلف که اغلب غم انگیز می باشد، رو به رو می شود.

همچنین بخوانید: 10 انیمه جذاب شبیه توکیو غول که باید تماشا کنید


10. مانکی دی.لافی، وان پیس – One Piece

مانکی دی.لافی شخصیت اصلی این اینمه اکشن است که از کودکی می خواسته دزد دریایی شده و خدمه خود را داشته باشد. خوردن یک میوه سمی در دوران کودکی باعث شده که دست هایش لاستیک مانند شوند. او مهارت هایش را گسترش داده تا بتواند یک دزد دریایی موفق باشد و اکنون توانسته گنج گل دی. راجر، دزد دریایی فقید را پیدا کند.


9. مایت گای، ناروتو – Naruto

در سریال ناروتو مایت گای یکی از معلمان آکادمی نینجاست که در ابتدا یک شخصیت ترسوست اما رفته رفته جایگاه مهمتری پیدا می کند. او که در زمینه نین جوت سو مهارتی ندارد هرروز سخت تمرین می کند که تا بتواند عدم توانایی خود را جبران کند. او با سعی و تلاش بهترین نینجای روستای لیف می شود. کاکاشی در نبرد بزرگ نینجا متوجه برتری گای نسبت به خودش خواهد شد.


8. پورت گاس دی، ایس، وان پیس – One Piece

دوباره به چندگانه وان پیس بازگشتیم. پورت گاس برادر مانکی دی.لافی است و از برادر کوچک ترش مودب تر و چابک تر است. او در مبارزات بسیار موفق و در شرایط دیگر هم از برادرش دلرحم تر می باشد. او توانایی های بسیاری داشته که در مبارزات از آن استفاده کرده و اجازه نمی دهد کسی به برادرش آسیب برساند.


7. سایتاما، وان پانچ من – One Punch Man

سایتاما یکی از محبوب ترین شخصیت های انیمه نسل خودش است که گرچه از زمان پخش این انیمه سه سال می گذرد اما همچنان محبوبیت خود را حفظ نموده است. هنوز منتظر فصل بعدی این انیمه هستیم که احتمالا سال بعد پخش شود. شخصیت او نوعی هجو شخصیت های دیگری است که خود را جدی گرفته اند. او یک ابرقهرمان کمدی است و با وجود قدرت زیادش می تواند با یک ضربه دشمن را شکست دهد. او یک پسر معمولی است و قدرت فیزیکی بالایش او را متفاوت کرده است.


6. شینجی ایکاری، نئون جنسیس اونگلیون – Neon Genesis Evangelion

در این انیمه علمی تخیلی شاهد فروپاشی انسانیت هستیم. تنها امید باقی مانده یک مبارزه رباتیک است که اوانجلیان نامیده می شود. شینجی ایکاری شخصیت مهمی است که با وجود علمی تخیلی بودن سریال، شبیه انسان های معمولی است. او سعی می کند قدرت خود را به پدرش نشان دهد و از یک کودک به یک قهرمان نجات دهنده بشر تبدیل می شود. مراحل مختلفی که او به آن ها وارد می شود بسیار جالب هستند.


5. ناروتو اوزوماکی، ناروتو – Naruto

ناروتو شخصیت اصلی انیمه ناروتو است که می خواهد بزرگ ترین نینجا باشد و به بزرگ ترین هوکای روستایش بدل می شود. اگرچه مردم او را با نیروهای اهریمنی دشمن مرتبط می دانند اما او مسیر درست را انتخاب کرده است. ذات پاک و تمایل اش برای حفاظت از مردم باعث شد که نگرش دیگران به او عوض شود. او در فصل آخر ” بوروتو: ناروتو نسل‌های بعدی” با هیناتا ازدواج کرده و هوکای فعلی است.


4. اش کچوم، پوکمون – Pokemon

اش کچوم در کنار پیکاچوی محبوب اش یکی از محبوب ترین شخصیت های پوکمون می باشد. او با وجود اینکه برای رویارویی تلاش بسیاری می کند، الهام بخش بسیار خوبی است. او حتی از شکست ها هم درس گرفته و برای بهتر شدن تلاش می کند. به همین دلیل می تواند به کودکان و بزرگسالان انگیزه دهد.


3. پسر فضایی، پسر فضایی – Astro Boy

شاید تصور کنید پسر فضایی یک انیمه کودکانه است، حق با شماست، اما این شخصیت می تواند در این فهرست قرار گیرد. زیرا این شخصیت خلق شده توسط تزوکا اوسامو، پدر انیمه، یکی از موفق ترین انیمه های چندگانه است. او از نظر نشان دادن اهمیت انسانیت همانند شینیچی در ” کیسیجو ” می باشد. اگرچه او ربات است اما می تواند الهام بخش کودکان و بزرگسالان اطرافش باشد. زمانی که ژاپن مشغول ترمیم خویش بوده خلق پسر فضایی ایده بسیار خوبی بود.


2. ال، دفتر مرگ – Death Note

یکی از بهترین انیمه های کاراگاهی که شخصیت ال در کنار لایت یاگامی با استفاده از دفتر مرگ همگان را کنار می زد. بینندگان با اگاهی درباره نبوغ این شخصیت عاشق او شدند زیرا به سرعت توانست به نقش لایت در قتل های کیرا پی ببرد. اگرچه او در نزدیکی پایان انیمه جان خود را از دست می دهد اما تاثیر خوبی به جا خواهد گذاشت.

همچنین بخوانید: 10 انیمه جذاب شبیه دفتر مرگ (Death Note) که باید تماشا کنید


1. اسپایک اسپیگل، کابوی بیباپ – Cowboy Bebop

یک انیمه ماجراجویانه با شخصیت های شکارچی که تا مدت ها در یادتان می ماند. اسپایک یکی از شکارچیان این انیمه است که در کنار جت بلک، با سفینه ببوپ به ماجراجویی می پردازند. اسپایک یکی از بهترین شخصیت های این انیمه است که در ابتدا به عنوان یک مبارز موفق با قدرت جاسوسی کار خود را آغاز کرده و به تدریج نقش اش مهم تر می شود. نکته جالب درباره او، گذشته این شخصیت و از دست دادن عشق اش جولیاست.  با دانستن درباره گذشته او شخصیت اش عمق بیشتری می یابد.


بنا به درخواست مکرر کاربران، شخصیت‌های زیر نیز به این لیست اضافه شد.

لیوای آکرمن، حمله به تایتان‌ – Attack on Titan

بدون شک اگر شخصیت “لیوای آکرمن” در انیمه مشهور “حمله به تایتان” وجود نداشت، این انیمه از یک کمبود و ضعف بزرگ برخوردار می‌شد که به هیچ طریقی قابل جبران نبود. این شخصیت حتی از شخصیت اصلی یعنی ارن پرطرفدارتر است و توانایی‌های او در مبارزه با تایتان‌ها خاص و تکرارنشدنی هستند. لیوای آکرمن بامهارت‌ترین، بااستعدادترین و قدرتمندترین شخصیت انیمه حمله به تایتان است که تاکنون بارها این ویژگی‌هایش در طول داستان به مخاطبان ثابت شده‌است.


لولوش لامپروژ، کد گیاس – Code Geass

لولوش لامپروژ ولیعهد سابق بریتانیا به‌ همراه خواهرش نانالی به عنوان مهره‌هایی در بازی سیاست به ژاپن فرستاده می‌شوند تا با دادن احساس امنیت دروغین به ژاپن، بریتانیا بتواند این کشور را فتح کند. هفت سال پس از این اتفاقات، یک روز لولوش به طور اتفاقی درگیر یک حمله‌ی تروریستی می‌شود و با دختری به نام C.C ملاقات می‌کند که با دادن قدرتی به نام گیاس به او، جانش را نجات می‌دهد. قدرت گیاس به لولوش به شرط اینکه بتواند با افراد ارتباط چشمی برقرار کند این امکان را به او می‌دهد که به آن‌ها هر دستوری که می‌خواهد بدهد. لولوش که یکی از باهوش‌ترین شخصیت‌ها در دنیای انیمه محسوب می‌شود، حالا با به دست آوردن این قدرت قرار است چه کند؟


امیدواریم از خواندن این مقاله لذت برده باشید. البته هزاران شخصیت دیگر در دنیای انیمه خلق شده است، اما در این لیست تصمیم داشتیم علاوه بر محبوب بودن شخصیت، نقش آن نیز در انیمه‌اش بسیار پر رنگ باشد. اگر شخصیت مورد نظر شما در لیست نبود در بخش نظرات برای ما بنویسید.

منتظر شنیدن نظرات شما هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (1221)

بستن فرم

  1. یک نفر

    تیر 24, 1400

    هی، بسیار هم عالی، فقط انتظار داشتم کاکاشی از مایت گای بالا تر باشه رتبه اش، اما در کل خوب بود. واقعا در لیست تا تن کی لولوش وجود نداره ؟

    پاسخ

  2. یک نفر

    تیر 24, 1400

    سلام. خیلی عالی.
    راستی، مورد اول لیست که مربوط به لوگ هوریزون بود، دوستانش را دوستایش نوشته بودید.

    پاسخ

  3. یکی

    تیر 23, 1400

    داداش اسول کردی؟؟؟؟؟
    لیوای قوی تر از هوکاگه نارنجیه؟؟؟ معلومه الکی آوردیش چون فنشی
    بعد میکاسا از پرنسس بیوکگان و ساکورا قوی تره؟
    ماداره چی پس؟

    پاسخ

    • من در پاسخ به یکی

      تیر 23, 1400

      دقیقاااااااا
      کلللل این لیست تماما چرررررت و پرت بود

      پاسخ

      • رهام در پاسخ به من

        تیر 24, 1400

        دادایان این لیست برتریناست نه قوی ترینا اگه قوی ترینا بود ک فقط دراگون بال و وان پانچ من ازش کاراگتور می اومد😂

        پاسخ

    • ……. در پاسخ به یکی

      تیر 23, 1400

      خیلی حق گفتی
      اصلا اتک‌ کاراکتراش در حد ناروتو نیستن (نمیخوام متعصب بازی در بیارم ولی خقیقته ارن خیلی بی خوده)

      پاسخ

      • علی در پاسخ به .......

        تیر 24, 1400

        اگه نمی خوای متعصب باشی چرا با لحن بهتر نمیگی؟حداکثر سه تا کاراکتر تو اتک هستن که عمق شخصیتیشون با شخصیت های ناروتو برابری می‌کنه.

        پاسخ

        • mehrsa در پاسخ به علی

          فروردین 11, 1402

          هرکی یه سلیقه ای داره بعضیا ناروتو رو دوست دارن و یا اتک ان تایتان ، جوجوتسو کایسن ، وان پیس ، بلیچ ، کد گیاه، وان پانچ من و …
          به نظر هم احترام بزارین دلیل نمیشه که شما یه چیزیو دوست داشته باشین بقیه دوست داشته باشن
          الان من از گارو خوشم میاد توی انیمه وان پاچ من مخصوصا تو مانگاش بیم چپتر های ۱۵۴ بود فکر کنم دلیل نمیشه که من گارو دوست دارم شما دوسش داشته باشین به نظر هم احترام بزارین

          پاسخ

  4. اتک شخصیت هاش خیلی خویب نیستن چرا اینقدر راجبشون بحث میکنید
    بنظرم انیمه آنه شرلی از همه کاراکترای انیمه ای شخصیت پردازیش بهتره و بیشتر سختی کشیده
    اما بین جدیدا ناروتو عه
    من منظورم این نیست که اتک بده

    پاسخ

  5. لیوای بنظرم بهتر از ارنه

    پاسخ

  6. بهترینشون ناروتو عه
    لوفی هم عالیه

    پاسخ

  7. الان جدا ناروتو از همه اینایی که تو اینن بیشتر زجر کشیده چرا رتبش بالا تر نیست
    ارن هم سختی خیلی کشیده اما بیشتر از گاتس و ناروتو نبود

    پاسخ

    • علی در پاسخ به ناروتو جونم (محمد هستم)

      تیر 25, 1400

      مگه ترتیب لیست زجر کشیده هاست.یا حتما باید شخصیت زجر بکشه تا مهم و بالاتر باشه؟
      تازشم بدبختی ارن با ناروتو قابل مقایسه نیست. ناروتو الان داره با زن و بچش زندگی می کنه و به هدفش رسیده .اما ارن چی؟
      یه تناسبی هم باید باشع.

      پاسخ

  8. Silencer

    تیر 21, 1400

    شو کورونای در فرفره های انفجاری هم باید میان لیست میبود

    پاسخ

  9. Otaku123

    تیر 21, 1400

    اهااا خیلی جالبه کانکی ۱۱مه داخل لیست بعد استرو بوی چیه اون وسط ؟
    لیوای ک ب زور اوردید
    ارن
    ارمین
    گوجو
    سوکونا
    ایتاچی
    سانگوو
    دازای
    لیست شدیداااااا ناقصع شدیداااااا

    پاسخ

  10. ابولفضل

    تیر 15, 1400

    بابا برو جان خودت دنیا فقط ارن یگر (eren yeager)
    باید اولین نفر باشه تازه عاشق میکاسا اکرمن هم هستم عشقن و هتا لیوای

    پاسخ

    • Ozymandias در پاسخ به ابولفضل

      تیر 15, 1400

      خیلی ممنون بابت نظر کارشناسی شما حتما پیگری میکنم جناب

      پاسخ

    • کاراکتر در پاسخ به ابولفضل

      تیر 19, 1400

      بل بل بله

      پاسخ

    • کاراکتر در پاسخ به ابولفضل

      تیر 19, 1400

      من الان انیمه واینلند ساگا رو تموم کردم و باید بگم از شخصیت آسکلاد خیلی خوشم اومده واقعا شخصیت باحالیه اوایل ازش متنفر بودم ولی رفته رفته واقعا عاشقش شدم از مهارتش که بگذریم رهبر خوبیه و نسبت به سرزمین مادریش وفاداره و روی خانواده و نژادش تعصب زیادی داره
      یکی از نترس ترین ها هم هست که **** هشدار اسپویل ******
      سر شاه رو قطع کرد چون به مادرش توهین کرده بود و در آخر هم قهرمان بی چون و چرای انیمه خودش بود
      کسایی که واینلند رو دیدن با من موافقن ؟؟؟؟

      پاسخ

    • پوکرمن در پاسخ به ابولفضل

      تیر 21, 1400

      میکاسا خیلی دختر خوب و شخصیت مهمی بود تا چند صفحه جدید که به چیتر اخر اضافه شد

      پاسخ

      • شخصیت هایی اتک ان تایتان خلن کلا 😅
        میکاسا بعد این همه ارن ارن هاش سر ارنو قطع کرد و رفت با جان ازدواج کرد😂
        ارتم نابود گره کلا
        لیوای باهوش تره
        اروینم همین جور
        آرمینم خیلی خله چون میخواد با دنیا صلح بکنه با همه سن کمم میدونم فکر درست و حسابی نیست😂😂

        پاسخ

        • فن اتک در پاسخ به ناروتو جونم (محمد هستم)

          تیر 29, 1400

          فعلا که ناروتو باید خجالت بکشه معلوم نیس چنتا اپیزود داره

          پاسخ

          • رهام در پاسخ به فن اتک

            شهریور 18, 1400

            چه ربطی داره به طولانی بودنش 😂😂😂الان انبمه داریم انیمه کاراگاه کونان بالا یک کا قسمت داره و فکر کنم از وان پیس قبل تر پخش میشد و همین الانشم کلی طرفدار داره اتک داستان خیلی بزرگیو توی انبمه ای کوتاه گنجوند میتونست انیمرو طولانی کنه صحیح تر توضیح بده تا بیننده همه چیز رو با فهم کامل درک کنه ولی حجم چپترای اخر اینقدر از داستان پر بود که من به شخصه مجبور شدم دوباره بخونم درسته اتک انبمه خوبیه ولی بازم نمی تونه برای ما اوتاکوهایی که از قبل اومدن اتک ناروتو و وان پیس نگاه می کردیمو بگیره

            پاسخ

    • اول ناروتو عه
      ارن خوبه اما به پای ناروتو نمیرسه

      پاسخ

  11. Za

    تیر 14, 1400

    ای بابا پسسسس اِما کووو نزوکو کوو تانحیرو کووووو

    پاسخ

  12. .

    تیر 14, 1400

    ملیوداس کجاست اون از ناروتو بهتره گوجو و سوکونا این دوتا ایتادوری کوش استا کجاست همه شخصیت مهم هارو نذاشته

    پاسخ

  13. اهورا

    تیر 14, 1400

    دنیا کن کانکی عشقه خیلی دوسش دارم

    پاسخ

  14. حسین

    تیر 4, 1400

    با لولوش به شدت موافقم

    پاسخ

  15. کاراکتر

    خرداد 25, 1400

    دوستان یه انیمه میشناسید که شخصیت اصلیش مثل آلوکارد باشه ؟
    منظورم از نظر قدرت و اخلاقیات و این چیزاس اگه میشناسین معرفی کنین لطفا

    پاسخ

    • کاراکتر در پاسخ به کاراکتر

      تیر 8, 1400

      اه
      دمتون گرم یه نفر نبود پیشنهاد بده ؟

      پاسخ

      • علی در پاسخ به کاراکتر

        تیر 9, 1400

        آلوکارد شخصیت ضد قهرمانیه که در نقش قهرمان ظاهر شده مثل خون آشام ولاد سنگدله که (گذشته تاریکی داره)
        خودم دازای و ریونک (تیپ شخصیتیشون)به ذهنم رسید ولی اینا شخصیت اصلی نیستن،انیمهThe Garden of Sinners از سری fate و خادم سیاه شخصیت مشابهی دارن .
        اما ..چیزی که سرچ کردم انیمه
        (Blade of the immortal) هست که به شدت پیشنهاد می کنم.

        پاسخ

  16. :|

    خرداد 10, 1400

    وات د فاز پس ایتاچی کجاس ؟ هر جوری نگا کنی ایتاچی از گای خیلی بهتره |:
    اون پسر فضایی چی میگه این وسط؟ خیلی از کاراکترای معروف رو نیاوردید لیست اصلا از نظر من بدرد نمیخوره

    پاسخ

    • تینا در پاسخ به :|

      خرداد 19, 1400

      چرا از آرمین و میکاسا اسمی نیست؟ 😐
      این دو تا واقعا از ارن و لیوای هم بیشتر سختی کشیدن و آرمین هم خیلی بهتر از اروین رهبری میکنه
      باید حتما آرمین میبود
      میکاسا هم خوشگل قوی و وفاداره
      ارن فقط خورده شدن ننه شو به چشم دیده 😐
      اما میکاسا مادر و پدرش جلوی چشمش مردن
      آرمین هم که بابا بزرگشو از دست داد

      پاسخ

      • م ر در پاسخ به تینا

        خرداد 20, 1400

        اوف
        من برادرم هم با همین گوشی وارد این سایت میشه همش نکرانم که من و اون با هم قاطی شیم 😅
        جدا میخوای تا صب برات از بدبختی های ارن و لیوای بگم؟
        خود منم حسم به ارن خیلی پر رنگ نیست و اروین و زیک شخصیت های مورد علاقه منن
        مثلا اکثر اونایی که از ارن متنفرن بخاطر ضعیف بودن ارن از نظر بدنی این حسو بهش دارن اما توجه نمیکنن به بدبختی های که تو زندگیش کشیده و اینکه این گریه ها و رفتار ها براش طبیعیه
        مادرشو جلوی چشمش عین کلوچه خرمایی گاز زدن و اون فقط میتونست نگا کنه
        به موجودی که بیشتر از همه ازش متنفر بود تبدیل شد و پدرشو کشت
        هر روز بخاطر قدرت بدنی کمش عده زیادی از همرزماش جلوی چشماش میمردن و اون فقط میتونست نگاه کنه
        کسایی که از برادر بهش نزدیک تر بودن بهش خیانت کردن و پشتشو خالی کردن (راینر برتولت)
        هانس جلوی چشماش تیکه تیکه شد و اون فقط تونست نگاه کنه
        اسپویل
        .
        دست هیستوریا رو بوسید و آینده خودش و دوستاشو دید فهمید دشمنی در اصل وجود نداره و تنها راه نجات الدیا نابودی خودشه
        با استفاده از خون سلطنتی زیک به گذشته خودش سفر کرد و بخاطر محافظت از دوستاش در آینده مسیری رو پیش گرفت که مجبور بود توش مادرشو به سمت مرگ هدایت کنه یعنی بدون خواست قلبی خودش مادرش و یجورایی برادر و پدرش رو هم کشت یعنی مسیری که پیش گرفت باعث نابودی همه اینا شد
        خودشو بر زد تمام کسایی که براش واقعا عزیز بودن قرار داد و مجبور شد دلشونو بخاطر محافظت از خودشون بشکنه
        مجبور بود مرگ عده زیادی رو (از جمله ساشا) بخاطر هدفش با چشم ببینه
        برای نجات دوستاش انسانیتشو زیر پا گذاشت و ۸۰ درصد مردم دنیا رو با تمام عذاب وجدانی که داشت زیر پاش له کرد
        بعد ارن میدونست قراره بمیره و تماما تنها بود تا لحظه آخر در صورتی که هم میکاسا هم آرمین و هم بقیه حمایت دوستاشونو داشتن اما ارن هیچ (درباره آرمین هم بگم : نه تنها قدرت اروینو تو رهبری نداشت حتی این آخرا فکرشم مثل قبل کار نمیکرد اروین رهبر بود قدرت داشت اراده داشت دل رحم نبود(این خیلی مهمه چون کسی که دل رحمه به درد جنگ نمیخوره ) اگه اروینی میموند ارن اینقدر تنها نمیموند و مطمئنن اونو میگرفت زیر پر و بالش چرا ؟ چون همه طابع اروین بودن و اروینم اونقدر احمق نبود که بخواد بره با دنیا صلح کنه در کل خیلی میشه در این باره بحث کرد اما نه اینجا جاشه نه من حوصلشو دارم)
        با اینکه دوست داشت پیش دوستاش زندگی کنه و عاشق میکاسا بود اما بازم برای اینکه قدرت تایتانا از بین بره و میکاسا زندگی شادی رو بدون اون داشته باشه از این خواستش صرف نظر کرد و حتی به میکاساهم نگفت که دوسش داره
        در آخر به دست دوستاش مرد
        البته کاملا نمرد 😐 تبدیل شد به ییمر بعدی یعنی تا ابد در بند اسارته (منظورم همون ۸ صفحه جدیدیه که ایسایاما جان منتشر کرده)
        درست مثل ییمر
        حتی در آخر به بزرگ ترین خواستش که آزادیه نرسید و…..
        قطعا بستگی داره به اینکه چقدر بتونی ارنو درک کنی و این دست خودت نیست احتمالا
        اما بازم نگین ارن سختی نکشید
        هر جور بخوای فکر کنی ارن با وجود سن کمش از همه کاراکتر ها بیشتر توی فشار بود (از نظر روحی)
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        حالا لیوای
        مادرش جلوی چشاش پوسید
        پیش خلافکارا بود
        بعد که به اروین ملحق شد هر روز مرگ عده خیلی زیادی رو میدید با چشماش و مجبور بود همه اینا رو تحمل کنه و بره به سمت جلو
        هر دفعه هر کسی که براش عزیز بود جلوی چشمش میمرد
        اروین پترا هانجی ایزابل فارلان و خیلی های دیگه رو به چشم دید و…..
        واقعا بیشتر از اینا سختی کشیده اما دیگه جدا حوصله تایپ ندارم

        پاسخ

        • m در پاسخ به م ر

          خرداد 22, 1400

          واقعا ممنون ، دمت گرم که اسپویل کردی :/
          خدایی این همه مطلب نوشتی قبلش یه هشدار اسپویل میزدی خوب ، چرا اسپویل میکنید آخه

          هشدار اسپویل انیمه اتک ان تایتان
          .
          .
          .
          .
          .
          اون از یه نفر که اومد اسپویل کرد ارن به دست میکاسا کشته میشه
          اینم شما که اومدی میگی ارن باباشو میکشه
          .
          .
          .
          .
          .
          .
          .
          .
          ..
          پایان اسپویل (دیدی زیادم سخت نبود )
          الان فصل 4 اتک ان تایتان رو با چه امیدی باید ببینم :/ ؟

          پاسخ

          • رهام در پاسخ به m

            خرداد 24, 1400

            حاجی ب مولا این خوبه من تو سایت پی اس ارنا همسن اسپچیلم نوشتم بعد اسپویل کردم پسره اومده فحش میده میگه چرا اسپویل کردی هشدارم ندادی میگم هشدار دادم بعدشم شمایی که دیدی داری اسپویل میشی ادامشو واسه چی مس خونی ؟ بعد طرف گفت اسپویل کردی طلبکارم هستی ….😑داداش خودتپ خسته نکن اچل اخر ملت هرکاریشون کنی همینن

            پاسخ

        • p در پاسخ به م ر

          تیر 5, 1400

          میخوای منم از بدبختی های ناروتو اوزوماکی برات بگم
          قبول دارم میکاسا و ارن و میکاسا خیلی بدبختی کشیدن ولی زجزی که اونا کشیدن نصف زجر ناروتو نیست

          پاسخ

          • حاج آقا لولوش لامپرو در پاسخ به p

            تیر 23, 1400

            بیا برو تو رو خدا😐
            قبول دارم ناروتو بهتر از ارنه
            اما خدا وکیلی زجرای ارنو با ناروتو یکی میکنی
            تن ارن تو قبر به عرشه افتاد به مولا

            پاسخ

      • رهام در پاسخ به تینا

        خرداد 24, 1400

        حتمی اتک رو کامل ندیدی که این حرفو می زنی 😂

        پاسخ

      • Rozita در پاسخ به تینا

        تیر 22, 1400

        عزیز دلم نگا کن اولا که میکاسا بینشون بود دوما اگه داری اینطور حرف میزنی نه مانگای اتکو دیدی نه فصل ۴ اتک ان تایتانو چون اگه ببینی فصل ۴ و مانگارو بخونی اینجوری در مورد ارن حرف نمیزنی اگه بفهمی که چه زجرایی کشید 😐🤦🏽‍♀🤦🏽‍♀🤦🏽‍♀🤦🏽‍♀

        پاسخ

      • بی در پاسخ به تینا

        تیر 22, 1400

        فقط ارن و لیوای چون اگه ارن نبود تایتانا نبود نمیشد

        پاسخ

        • رهام در پاسخ به بی

          تیر 23, 1400

          چی میگی ارن ک داشت ونیا رو نابود می کرد😑

          پاسخ

      • sara در پاسخ به تینا

        شهریور 23, 1400

        تینا
        حالت خوبه؟ میکاسا و ارمین بیشتر از لیوای سختی کشیدن؟؟؟؟؟
        لیوای مادرشو که از دست داد داییشم همینطور دوستاشم همینجوری یکی یکی داره از دست میده :/ این اسمش سختی نیست پس چیه؟

        پاسخ

    • – – – – – در پاسخ به :|

      خرداد 19, 1400

      باید مینوشتید لیست شخصیت های ناروتو و وان پیس نه همه انیمه ها 🙄😕😐🤔
      آخه جیرایا؟
      پورت گاس دی؟
      مایت گای؟
      کاکاشی؟ (البت این یکی بهتره)
      هر جور فکر کنی مثلا ارن و اروین لایق ترن برای بودن توش
      یا کاراکترای انیمه های دیگه
      مثل گوجو
      حداقل ایتاچی رو میاوردی چون واقعا خوبه
      اصلا لیست بشدت ناقصه و مسخره

      پاسخ

      • ^_____^ در پاسخ به - - - - -

        خرداد 24, 1400

        ببین جناب هر چقدر هم خوب باشه ۲۰۰ تا از اون بهتر داریم
        نه خیلی محبوبه نه خیلی لایق که بخواد تو لیست باشه
        قبول دارم خیلی جالبه اما واقعا از اون بهتر هم داریم
        شما هم از نظرت تمام کاراکترای وان پیس بهترینن و باید توی ۵۰ تاپ باشن :////////
        الان جدا اروین بهتر از آیس نیست؟ یا ایتاچی؟ و هزار تا کاراکتر دیگه
        حتی تو خود وان پیس هم از اون بهتر خیلی داریم
        شما هم تا هر کی میاد میگه فلانی بده داستان زندگیشو میگی
        والا از اتک فقط دو تا شخصیت بدردنخور تو لیست هست اونوقت اروین نیست
        یا ارن
        یا خدایی ایتاچی حقش نیست که باشه؟؟؟ :///
        ضمنا دنیای اتک هم جزئیات بشدت زیادی داشت و هر چقدر هم که کوچیک تر از وان پیس باشه بازم عالیه و نمیشه گفت سطحش از وان پیس پایین تره ://////
        تو هم بالا بری پایین بیای اروین بهتر از آیسه
        هر چند سلیقه ها متفاوته اما آمار محبوبیت و نظر اکثریت هم اینو میگه :)))
        بله قبول دارم شخصیت های وان عالین و قطعا بین شخصیت هاش از اروین بهتر هم پیدا میشه
        اصلا وان پیس از بهترین انیمه هاس در زمینه شخصیت پردازی خودمم عاشقشم اما بنظر خودت آیس اونقدر خوبه که بین ۳۰ شخصیت با همچین رتبه بالایی باشه؟؟؟؟؟

        پاسخ

        • اشكان در پاسخ به ^_____^

          تیر 27, 1400

          يا حق واقعا ماشالله اصلا گل كاشتي يعني يه چيز اونور عالي🔥🔥 دسخوش
          دوست عزيز خير سرت الان مثلا بررسي كردي كه چنان با جديت حرف ميزني انگاري ايس چرت ترين شخصيت تو تاريخه
          بررسي كردي مثلا الان ايس رو ؟؟ چي شد ؟؟ نتيجه چي شد؟؟
          الان من بگم ارن شخصيت چرتيه شما مگه بقول خودتون ادماي فهميده اي نيستين وقتي كسي ارن بكوبه توضيح ميدي ازش و توضيح از ارن جزو داستان زندگي اون شخص حساب نميشه ؟؟ خدايي چه منطقيه
          والا اصلا فك كنم اشتباه فهميدي اون كاربر داره ميگه چرا ايس تو ليسته تو ميگي شخصيت هاي وان پيس بنظر شما بهترينن و همش بايد از وان پيس باشه😐😐😂
          اصلا چرا اروين بايد بياد جاي ايس؟؟ چرا نبايد جاي پسر فضائي باشه يا اصلا چرا جاي اش كچوم نباشه ؟؟
          من اصلا دوست ندارم نظر خودم ارجاع بدم چون اصلا كار درستي نيست ولي مثل خود شما كه اينجوري ميگي چه بالا بري پايين بياي اتك ان تايتان نه دنيا بزرگي در حد وان پيس داره نه دنياسازي و نه جزئيات و از اين لحاظ خيلي سطحش پايين تره گرچه توهين نباشه قصدم توهين نيست
          حالا يه توضيح سريعي بدم راجع به ايس كسي بود كه مادرش تو روز تولدش ميميره و مجبور ميشه كه از همون بچگي به جاهاي خطرناك بره قبل اينكه بره دريا تعداد ادم هايي كه دوستش داشتن به پنج تا هم نميرسيدن هميشه شاهد توهين به خودش پدرش و مادرش بوده وقتي دزد دريايي ميشه كلي خطرات مختلف تجربه كرد دشمن هاي زيادي داشت ادم هايي ميديد كه بدبختي ميكشن وقتي دستگير شد و ديد كلي از دوستاش فقط بخاطر خودش دارن ميميرن و در اخر خودش براي لوفي فدا كرد و بنظر شما همچين شخصيتي حق نداره كه تو بيست باشه و خب من خودم قبلا تو بحث با كاربر م گفتم شخصيت مورد علاقم تو اتك ان تايتان اروين و از ايس بيشتر دوستش دارم ولي نه جوري كه به ايس توهين بشه و ميتونستي بگي كه از نظر من اروين بهتره نه كه اينجوري بگي و درباره محبوبيت، محبوبيت يكي از ملاك هاي برتر دونستنه و خب اينجوري كه شما ديدم كه ميگي ارن بهتر از ليواي ولي ليواي محبوب تره پس بهتره ؟؟ و با تنها جاي حرفت كه موافقم اينه كه از وان پيس خيلي شخصيت بهتر از ايس هست ولي خب حالا اينجا اومده و خب قرار نيست كه توهين كنيم بدون هيچ دليل عاقلانه اي
          و اگه ميشه ثبت بشه كه معلوم بشه

          پاسخ

      • رهام در پاسخ به - - - - -

        خرداد 24, 1400

        خوب اینایی که نوشته شده مصلما عقیده ی نویسندست و اینکه شما همین شخصیتارو با اونا مقایسه می کنی و خودتم جوابو می دونی اشتیاهه الان تو می تونی شخصیت ایس رو با اروین مقایسه کنی ؟مصلما نه دیگه چون جواب مشخه یا می تونی ایتاچی رو با ارن مقایسه کنی ؟بازم نه جواب مشخصه

        پاسخ

        • p در پاسخ به رهام

          تیر 5, 1400

          موافقم

          پاسخ

      • p در پاسخ به - - - - -

        تیر 5, 1400

        تو اصلا ناروتو و وان پیس رو دیدی

        پاسخ

    • آکیرا در پاسخ به :|

      تیر 12, 1400

      اره چرا ایتاچی رو نیاوردین خود ماساشی کیشیموتو میگه قوی ترین و کامل ترین شینوبی توی ناروتو ایتاچی

      پاسخ

      • رهام در پاسخ به آکیرا

        تیر 23, 1400

        چی میگی برادر ؟ایتاچی قوی ترین؟کیشیموتو گفته کامل ترینه نه قوی ترسن قوی ترینشون در اینده بوروتو خواهد بود

        پاسخ

  17. AMIR

    خرداد 6, 1400

    ببینید لیوای یه شخصیت فرعیه و چون خیلی قویه و یجورایی ناجیه اتکه خیلی کم ازش استفاده میشه. دیدید تو فصل چهار ک ارن قوی شده بود از لیوای خیلی کم استفاده شد. فصل یک کلا از قسمت ۱۴ میاد و حضورش خیلی کمه فصل دو ک اصلا مصدومه فصله سه یکی از شخصیت های اصلی میشه و بیشتر بهش پرداخته میشه فصل چهار ک حتی از فصل یک هم کمتره. کلا حضور لیوای به یه فصل خلاصه میشه در این زمان این کرکتر رو درک کنید میبینید چقدر بی نقصه طراحی شده بالا تر هم نظرمو درباره ی شخصیت پردازیش گفتم. قبول دارم کسایی ک از اپیزود 17 سیزن ۳ عاشقش شدن فقط خفن بودن براشون مهمه اما واسه کسایی مث من ک از همون قسمت ۱۴ سیزن یک درکش کردن ملاک های دیگه ای هم وجود داره.
    من در ارن هیچ چیز خاصی نمیبینم ک بخواد بیاد جزو محبوب ترین کرکتر های به سه فصل اولش ک کلا کاری ندارم دارم در باره فصل چهار حرف میزنم (مانگا خوندم) هرچی فکر میکنم چه چیز مثبتی باشه ک ازش خوشم بیاد نمیبینم، شاید من نتونستم درکش کنم! ارن خیلی خفن شده قد بلند کول اندام رو فرم و خیلی از فنگرل های لیوای رفتن سمت ارن و الان این جمله ک لیوای بخاطر فنگرل هاش محبوبه اعتبار نداره چون من توی هرجا از هر چهار دختر ۳ تا ارن فن میبینم .اما توی شخصیت پردازیش هیچی نمیبینم، البته خودمو در جایگاهی نمبینم ک بگم چرا محبوب شده چون به من ربطی نداره هرکسی عقل داره و سلیقه ای فقط نظرمو میگم. یوی ازم پرسیده بود ک ۱۰ کاراکتری برتری ک بهترین شخصیت پردازی رو دارن رو نام ببرم.
    1_ زیک یاگر : اصلا این از نظر شخصیت پردازی فوق العادس و به نظرم بهترین شخصیت پردازی رو تو اتک داره من مث همه ی لیوای فن ها ازش متنفرم اما هرچی تلاش میکنم یه نکته منفی توی شخصیت پردازیش پیدا کنم نتونستم‌.
    ۲_لیوای اکرمن: این شخصیت تموم ملاک هایی ک من واسه علاقه داشتن به یه شخصیت رو میخوام داره برای مثال: تظاهر به بی احساس بودن، قوی(نه از نظر جسمی بلکه از نظر روحی لیوای قوی ترین روح رو توی تموم کرکتر های اتک داره) کینه ای نبودن، و….. ک بالاتر ها نوشتم.
    ۳_ اروین اسمیت
    ۴_راینر
    ۵_ژان
    ۶_گریشا
    ۷_ یلنا
    ۸_ارن
    ۹_هانجی
    ۱۰_گالدیارد

    این رتبه بندیه من در مورد شخصیت پردازی انیمس اگر بخوام بر اساس علاقه رتبه بندی کنم فرق های زیاد خواهد داشت.
    به نظرم بد ترین کرکار اتک و‌ ک از محبوبیتش تعجب میکنم میکاساس اصلا نمیتونم باهاش کنار بیام به جز خفن بودن هیچی نداره.

    پاسخ

    • آزاده در پاسخ به AMIR

      خرداد 7, 1400

      منظورت از اینکه لیوای ناجی اتک هست دقیقا چیه؟اینکه تو چیزی خاصی در ارن نمیبینی چیزی رو عوض نمیکنه بخوای نخوای ارن جزو محبوب ترین شخصیت های تاریخ انیمه هست⁦:-)⁩راجب فن گرل ها واقعاً یکم منطقی باش اینو همه میدونن که لیوای بیشتر از بقیهشون فن گرل های شیش آتیشه داره.راجب شخصیت پردازی هم واقعاً نظرته وگرنه ارن یکی از قوی ترین شخصیت پردازی های اتک رو داره و دیگه عرض کنم تمام• لیوای فن ها از زیک متنفر نیستن تعدادیشون اینجورن

      پاسخ

      • AMIR در پاسخ به آزاده

        خرداد 8, 1400

        ببین معمولا قدرتمند ترین کاراکتر های انیمه خیلی در انیمه ظاهر نمیشن و بیشتر انیمه رو و کاراکتر های انیمه ای رو از خطر نجات میدن و جنبه ناجی رو میگیرن لیوای هم همینطوری بار ها اتک رو و کاراکتر های اصلی رو نجات داده(البته نقش های اصلی مث ناروتو بحثش جداس) . من اوتاکو نیستم، بیشتر سریال میبینم و این موضوع حتی توی سریال ها هم مشهوده. ارن جزو 20 کرکتر محبوبه مشکلی باهاش ندارم اصلا مهم نیست، یجویری تو کامنتا از شخصیت پردازی ارن حرف میزنید انگار لولوش یا ال رو توصیف میکنید. منم نظرم گفتم ک هیچ چیز خاصی تو ارن نمیبینم. فنگرل درسته لیوای هنوز فنگرلش از ارن بیشتره اما خیلی از فنگرل های لیوای روی ارن کراش زدن. ارن الان قوی شده درسته هنوز قدرتش در حدی نیست ک لیوای رو شکست بده ولی بازم خیلی قوی شده در اینده 100 برابر قوی تر هم خواهدشد، بدنش بسیار رو فرمه چهره اش جذاب شده. میتونم بگم تموم فنگرل های آبکی لیوای که فقط قیافه و قدرت براشون مهمه رفتن به سمت ارن. اونایی ام که موندن تو پارت بعدی میرن به سمت ارن اگر مانگا خونده باشید. اگر چیز خاصی تو شخصیت پردازی ارن میشناسید به جز (ازادی) برام بنویسید

        پاسخ

        • م ر در پاسخ به AMIR

          خرداد 14, 1400

          فقط میگی چیز خاصی نمیبینی اونم چون ارن قوی نیست
          اما ما تا آخر انیمه صبر میکنیم برای قضاوت شخصیت پردازی یک کاراکتر … لولوش هم تا پایان فصل دوم انیمش فقط کاراکتر خوبی بود اما پایان انیمه اونو بالاتر از هر کاراکتری برد و شاهکارش کرد!
          پس برای قضاوت ارن باید مانگا یا انیمه رو تا پایان ببینی
          نیمه دوم که بیاد میبینی تمام این اتفاقات فصل چهار و فصول قبلی مثل یه زنجیر بهش وصل بوده و ایسایاما خیلی روی ارن فکر کرده
          از اونجایی که مانگا نخوندی نمیتونم زیاد توضیحی بدم چون اسپویل میشی و میای منو شتک میکنی 😅😂
          اما میتونی بری نظرات قدیمی دوستان رو توی همین پست راجب ارن بخونی که هر کدوم طومار نوشتن
          والا من تا جایی که دیدم فن گرلای ارن واقعا کم بودن و اگه بودن بیشتر فن بوی بودن من حتی دیدم که خانوما قیافه ارنو مسخره میکنن و اگه کسی بیشتر فن گرل آویزونش باشه اون لیوایه
          شما داری اینو میگی اما خیلیا معتقدن ارن تو سه فصل قبل خیلی قیافه بهتری داشته نسبت به این فصل حتی میم هم درست کردن از قیافش 😂⁦👌🏻⁩
          لولوش که قطعا از ارن بهتره
          اما ال؟؟؟؟
          والا من از یه جایی به بعد هیچی توش ندیدم بجز اینکه بشینه روی یه صندلی و به لایت شک کنه!
          از یه جایی به بعد فقط یه گوشه مینشست و به لایت شک میکرد
          حقیقتا منم چیزی تو لیوای نمیبینم دلایلش هم زیاد بود که دوستان تو کامنتای قدیمی بهش اشاره کردن و منم نمیخوام سرتو به درد بیارم
          عده ای فکر میکنن شخصیت پردازی یعنی اینکه باهوش باشی همیشه تصمیم درست بگیری و…
          ولی نه…. میتونه بی عقل باشه ضعیف باشه مدام اشتباه بکنه همه نجاتش بدن و خودش بی عرضه و احساسی و بی منطق باشه اما شخصیت پردازی و عمق زیادی داشته باشه
          ارن هم همچین حالتیه در پایان مانگا هم تصمیم غلط و احساسی گرفت اما این توی شخصیت پردازی اون مشکلی ایجاد نمیکنه چون اصلا ملاک نیست! در واقع همین تصمیم الکی و اشتباهش به ما نشون داد که چقدر عاشق دوستاشه …
          توی کد گیاس منطق در راس قرار داره توی اتک احساسات و هیچ کدوم مشکلی ندارن چون این سبک انیمشونه
          شما با چنتا سرچ ساده هم مفهوم صحیح شخصیت پردازی میاد دستت اصلا این مسائل ربطی ندارن
          واقعا زشته که جلوی ارن از شخصیت پردازی لیوای حرف بزنی
          توی همون سه فصل اول هم شخصیت پردازیش بهتر از لیوای بود (حتی اگه فصل چهار رو هم در نظر نگیریم بازم شخصیت پردازیش از لیوای بهتره)
          کاش مانگا خونده بودی برات یه طومار مینوشتم اما حیف 🙂
          البته با یه نکته موافقم
          ارن تو این فصل یکم کول و خفن شده(به قول معروف😂) بخاطر همین یکمم فن گرلاش بیشتر شدن اما مطمئنن عامل اصلی محبوبیتش چیز دیگه ایه چون هزار تا از اون خوشگل تر داریم ولی هیچکدوم مثل این محبوب نیستن 😐
          اما لیوای صرفا خفنه و قوی برای همین محبوبه
          نمیتونی اینو هم رد کنی چون اکثرا نظرشون راجب لیوای همینه
          اگه کامنتای خیلی خیلی قدیمی سایت رو هم بخونی متوجه میشی
          ملاک های شما برای برتر دونستن لیوای:
          تظاهر به بی احساس بودن، قوی(نه از نظر جسمی بلکه از نظر روحی لیوای قوی ترین روح رو توی تموم کرکتر های اتک داره) کینه ای نبودن، و….. ک بالاتر ها نوشتم

          ____________________
          ⁦👌🏻⁩⁦👌🏻⁩⁦👌🏻⁩⁦👌🏻⁩
          وری نایس بسیار هم عالی
          اما روحیه قوی رو ارن نداره؟؟؟؟؟؟
          خوب فکر کنم اون کینه ای نیست کنایه نسبت به ارن بود
          اولا گفتم ویژگی های ذاتی شخصیت در شخصیت پردازی اون نقشی نداره
          اما درباره کینه ای بودن ارن یه متنی یکی از دوستان تو همین سایت نوشته که کپیش میکنم واست
          =
          ((((((((برو قسمت ۵ فصل ۴ رو ببین تا انگیزه ارنو درک کنی اون به راینر گفت من دیگه انسان های خارج دیوار رو دشمن نمیدونم و درکشون میکنم
          در واقع ارن چاره دیگه ای نداشت و اصلا قصد انتقام نداشت و کینه ای نیست و اون الان فقط میخواد دوستاشو نجات بده شاید تو فصل یک و دو و سه دنبال انتقام بود
          اما اون موقع هیچی از انسان های بیرون دیوار نمیدونست الان که میدونه فهمیده مثل خودش انسانن و نابودی کل دنیا رو فقط راهی برای آزادی دوستاش میدونه و در واقع دنبال انتقام نیست
          همین احساساتی بودن ارن باعث میشه دلم ما براش بسوزه و بیشتر درکش کنیم
          لولوش اروین که عالین
          از ارن خیلی بهترن البته نظر منه اما
          همین احساسی بودن ارن شخصیت پردازی اونو کامل میکنه و دلسوزی ما رو نسبت بهش بیشتر میکنه
          ما مگه توی دنیای خودمون همیشه نداریم آدمایی رو که بر اساس احساس پیش میرن؟
          به نظر من اگر ارن مردم دنیا رو نجات میداد و دوستاشو میکشت خیلی مسخره میشد چون انیمه از همون اول نشون میداد که واسه ارن دوستاش از همه مهم ترن و اگه ارن دوستاشو میکشد انیمه دچار به تناقض میشد چون قابل درک نیست که فردی مثل ارن با بی رحمی دوستاشو قتل عام کنه
          و در آخر دوست عزیز لایت رو نباید با ارن مقایسه کرد چون بشدت مسخرس
          لایت برای خدا شدن و قدرت میجنگید و جون کسی براش مهم نبود حتی میخواست خواهر و پدر خودش رو هم بکشه
          اما ارن خودش رو به کشتن داد و این وسط فقط دنبال آزادی دوستاش بود
          اروین هم یه کاراکتر عالیه اما اونم انسان های زیادی رو برای هدف خودش که فهمیدن اون راز بود قربانی کرد))))))))
          .
          .
          خودمم البته یه نکاتی رو بهش اضافه کردم
          در واقع اون آزادی هم که در توصیف ارن گفتی خودش خیلی گستردس و اصلا کم نیست همون آزادی رو در نظر بگیریم هم یه سر و گردن بالاتر از لیوایه (حالا بزار نیمه دوم هم بیاد بهتر میفهمی منظورمو)
          و بغییر از این آزادی هم بعد های خیلی وسیع تری داره شخصیت پردازیش که توی پارت دو ایشالله متوجه میشید
          البته هیچ ایرادی نداره که از ارن خوشتون نیومده و درکش نکردید کاراکتر های زیادی هستن که منم نمیتونم باهاشون ارتباط برقرار کنم اما این دلیل بر این نیست که شخصیت پردازیشون بده !
          بهر حال هر کسی دیدی داره و همه قرار نیست عاشق یکی باشن …
          خواهشاً منتشر کنید هیچ کلمه بدی استفاده نشده ضمنا خیلی محترمانه هم هست .

          پاسخ

          • AMIR در پاسخ به م ر

            خرداد 22, 1400

            اگر من هم بخوام ریز به ریز شخصیت پردازی لیوای رو بریزم وسط قطعا از مطلبی که نوشتی بیشتر میشه در حالی که لیوای فقط دو قسمت به شخصیت پردازیش مربوط میشه و یک دهم ارن در انیمه حضور نداره کامنت های قبلیمو اگه بخونی میبینی که ویژگی هایی شخصیت پردازی لیوای رو نوشتم اینا چیزایی بود که خودم خیلی باهاش حال کردم. همه ی کامنتتو نخوندم چون وقتشو ندارم فقط اخراشو خوندم. ارن سه فصل بود که حضور کامل داشت توی انیمه اما فن های زیادی نداشت اما از موقع نمایان شدن ایت پک😂 و قیافه کول و خفن فن هاش فوران کرد خیلی از کسایی لیوای فن بودن رفتن ارن فن شدن به چشم خودم دیدم. تو روح لیوای رو با ارن یکی میکنی؟ لیوایی که هم از نظر روحی هم از نظر جسمی کاملا نابود شده اما از جنگیدن دست بر نداشت و تا اخر لحظه برای بشریت جنگید. ارن از دیدن آینده کلا نابود شد و که البته باعث محبوب شدنش هم شد😂. فشار روانی ارن که البته برای نجات دوستانش بود و این میتونه ترمیم کنه بخشی از اون فشار رو در فصل چهار زیاد بود اما هرجور که حساب کنیم درد های لیوای خیلی از ارن بیشتره. از همون بچگی تو زیرزمین زندگی میکرد، مادرش فاحشه بود، و مادر از گرسنگی جلوش زنده زنده پوسید و مرد. خودش هم منتظر بود تا بمیره که داییش اومد و نجاتش داد، بعد تو میگی ارن مادرشو جلوش خوردن درسته خیلی سخته اما با این یکی میکنی؟…….
            لیوای از حدود 25 سالگی وارد هنگ شد قبلش هم داخل زیرزمین به عنوان لات زندگی میکرد و با دزدی زندگیشو میگذروند. بعد اجاز داد تا دوتا دوستش.. تنها کسایی رو که داشت.. بیان به ماموریت و همین باعث شد تا به وجیع ترین شکل ممکن سلاخی بشن. بدترین چیز واسه لیوای از دست دادن اطرافیانشه و تو این بازه زمانی میدونی چقدر از سربازاش سلاخی شدن و مرگشونو دیده؟ ولی چون شخصیت فرعیه قادر به نشون دادن نبودن. بعد از ورود ارن به هنگ انی زد همه جوخشو به فنا داد همرو کشت و لیوای که قوی ترین سرباز بشریت حتی نتونست جنازه هاشونو برگردونه..البته بخاطر نجات ارن مصدوم شد… و اگر به چهره ی لیوای موقعی برگشتن از ماموریت توجه کنه میبینی که از درد خفه شده و صداش در نمیاد… خب یه فصل که مصدومه در فصل سه داییش کنی میاد و سربازاشو میکشه و لیوای مجبور میشه کسی که مث پدرشه بکشه…. در صدم ثانیه اکثر همرزم هاش توسط زیک به فنا میرن و مجبور میشه اروین مه بهترین دوسشه و بهش وابستس(میدونی یه واسه اکرمن چقدر مهمه) رو به سمت مرگ بفرسته باکلی افراد تازه کار تا زیک رو بکشه ولی نتونست……
            سرم رو به اروین نمیزنه و خودش باعث میشه که اروین دیگه نفس نکشه… میره جلوتر مجبور میشه سی تا از افرادشو که تبدیل به تایتان شدن و چهار سال باهاشون زندگی کرده سلاخی کنه…. اسپویل مانگا…… خودش به معنای واقعی میمیره و فقط بخاطر خون اکرمنیش زنده میمونه. تنها دوستی که براش موند هانجی هم خودشو فدا میکنه و عملا کسی که مهم ترین چیز توی زندگیش اطرافیانشن تنها میشه. اما بازم به جنگیدن ادامه میده…..
            لیوای در همین حضور کوتاهی که داخل انیمه داره تمام لحظاتش درد و رنج بوده. اگر ارن در فصل سه فقط ارمین رو از دست میداد آیا میتونست تحمل کنه؟ فکر نمیکنم.
            در مورد شخصیت پردازی هم گفتم قبلا میتونی بگردی پیدا کنی

            پاسخ

        • ^_____^ در پاسخ به AMIR

          خرداد 14, 1400

          همین که یلنا رو که اصلا شخصیت پردازی نداره بالای ارن گذاشتی نشون میده چقدر از شخصیت پردازی سرت میشه:///
          یلنا صرفا یه کاراکتر اضافس که همینطوری آوردنش تو داستان (البته کاراکتر اضافه و بی اهمیت نداریم تو این انیمه اما منظورم اینه که یلنا کار خاصی نمیکنه)
          اولین باره یکی اسم یلنا رو بین بهترینا میاره ://////
          دقیقا شخصیت پردازی اون چیه؟؟؟
          حتی جز بدترین ها هم نمیشه اسمشو آورد :/ چون میشه گفت اصلا اینقدر کمرنگه که کاراکتر هم به حساب نمیاد 😂

          پاسخ

          • ^_____^ در پاسخ به ^_____^

            خرداد 14, 1400

            اسم آرمین رو هم که نیاوردی
            در شخصیت پردازی عالی آرمین شکی هست؟

            پاسخ

          • AMIR در پاسخ به ^_____^

            خرداد 22, 1400

            اشتباه شما ارن فنا همینجاست که فکر میکنید کسی شخصیت پردازی خوبی داره که بیشتر توی انیمه باشه😂 پس ناروتو از ال بهتره چون ناروتو بیشتر از 300 قسمت بهش پرداخته شده ولی ال کلا در 25 قسمت حضور داشته یلنا خیلی کم بهش پرداخته شده تا الان وای اگر مانگا خونده باشی میبینی چه شخصیت پردازی خوبی داره و انگیزش چی بوده و خودش کی هست. به نظرم از ارنی که توی اگر اشتباه نکنم 76 قسمت حضور داشته شخصیت پردازی بهتری داره
            بعد ارمین😂 وجدانن ارمین رو انتظار داشتی توی ده تای اول بیارم؟ اون کنار میکاسا توی رتبه 20 و 21 جا میگیره☺️

            پاسخ

        • جناب با چه منطقی میگی لیوای کینه ای نیست؟ ⁦☺️⁩
          ارن تو سه فصل اول بخاطر عدم آگاهی درست نسبت به دشمن هاش خواستار انتقام بود اما همون طور که بقیه گفتن بعد از اینکه دشمن هاشو ملاقات کرد و فهمید که اونا چاره ای نداشتن دیگه انتقام رو نمیخواست
          اما لیوای با اینکه میدونه زیک بهرحال باید وضیفشو انجام میداد و مجبور بود اروینو از سر راهش بر داره بازم دنبال انتقام گیری از زیکه :))))))
          دیگه معلومه کی کینه ایه
          البته نمیگم کار لیوای بده
          منم اگر کسی که برام عزیزه رو از دست بدم از باعث و بانیش انتقام میگیرم حالا به هر دلیلی هم که باشه =)))))
          اما بهرحال ارن اونقدری درک و فهم داشت که بتونه کار راینر و برتولت رو که منجر به مرگ مادرش بود بپذیره و دیگه از اونا کینه به دل نداشته باشه
          میگی اکثر فنای آبکی لیوای که فقط برا قوی بودن و قیافه لیوای رو دوست داشتن بخاطر قیافه و تیپ خوب ارن رفتن سمتش تو این فصل که اشتباهه!
          میدونی چرا؟
          چون گلم با توجه به چیزی که ۹۰ ٪ مواقع توی فضای مجازی میبینم اکثر فنای لیوای اونو بخاطر خفن بودنش دوست دارن و دلیل دیگه ای نداره
          نمیتونی اینو انکار کنی خدایی
          اکثرا (مخصوصا فن گرلاش) برای همینا دوسش دارن
          و طبق منطق تو الان تو این فصل لیوای باید همه طرفداراشو از دست میداد چون همشون قیافه خوب رو دوست دارن و طبق حرفت باید کشیده میشدن سمت ارن!
          فنای لیوای همچنان اکثرا متعصب هستن و از عقیده خودشون کوتاه نمیان
          ارن بخاطر یه سری مسائل دیگه محبوبه که مانگا رو بخونی میفهمی
          نمیگم نیستن کسایی که بخاطر تیپ و قیافه ارنو دوست دارن اما خدایی کمترن چون برعکس لیوای هر جا میرم بجای کشیدن بحث قیافه از شخصیت پردازی عالی ارن صحبت میشه
          من از لیوای خوشم نمیاد اما برعکس لیوای فنا هیچوقت توهین نمیکنم
          ارن دوستا هر جا میرن باید یه طعنه از لیوای فنا بشنون
          معمولا هم قصدشون اینه که بگن چقدر لیوای نایسه و ارن چقدر در مقابلش پخمس
          حتی یبار یکی داشت برتری های لیوای به ارنو برام میگفت : گفت قد لیوای بلند تره 😐 آخه من اینو کجای دلم بذارم 😂 اصلا اسم هم از شخصیت پردازی نیاورد برادر حتی بعید میدونم معنی کلمه شخصیت پردازی رو هم بلد باشه 😐
          فقط از نظر قیافه و قدرت بررسی کرد که اونم باز مقایسه خیلی ناعادلانه ای بود 😐 بابا باشه من همون قیافه زشت ارن به دلم نشسته اونم بخاطر شخصیت پردازیشه
          الحق فنای ارن بدبخت ترین فندوم توی کل اتکن
          میدونی چرا؟ ارن علاوه بر محبوبیت زیاد خیلی هم هیت میشه
          ارن ۴ امین شخصیت مورد هیت اتکه!
          یعنی بعد از گبی ، هانجی ، برتولت از همه بیشتر هیت میشه!
          ما هر جا میگیم ارن … فورا چهار تا میکاسا فن یا لیوای فن اعلم شنگه (خدا کنه درست نوشته باشم) بپا میکنن و میگن نه آقا فقط لیوای یا فقط میکاسا یا… هر جا میریم باید با فن بوی های تعصبی اینا رو در رو بشیم 😐
          الانم که شما..
          فقط یکم ادب خوبه

          پاسخ

          • دوست عزیز اگر لیوای کینه ای بود انی رو داخل فصل یک رها نمیکرد برای نجات ارن در حالی که میکاسا به قصد کشتن انی جلو رفت و همین باعث شد لیوای مصدوم بشه و کلی سرباز در فصل دو به فنا برن.
            اگه لیوای کینه ای بود بجای اینکه توی قسمت 19 فصل 3 دست بکشه رو سر ارن و میکاسا یه کتک بهشون میزد تا ادب بشن
            اگر لیوای کینه ای بود ارن رو بخاطر تصمیم اشتباهش بازخواست میکرد سر به فنا رفتن جوخش

            ….. مانگا…… اگر لیوای کینه ای بود کنار انی نمیجنگید برای نجات بشریت
            برادر به لیوای هرچی رو بچسبونی کینه ای بودن رو نمیتونی
            کشتن زیک برای لیوای یک وظیفه و قول بود به اروین و اگر موفق نمیشد مانگا مسخره میشد
            چون اون همه همرزم و بهترین دوستش رو برای اینکار فدا کرده بود. من منظورم ارن نبود چون موقع توصیف کردن لیوای به هیچ کرکتر دیگه ای فکر نمیکنم

            پاسخ

        • رهام در پاسخ به AMIR

          خرداد 24, 1400

          قوی ترین شخصیت انیمه ارن شد

          پاسخ

          • AMIR در پاسخ به رهام

            خرداد 24, 1400

            اره ارن قویترین شد ولی خب چه ربطی داره

            پاسخ

    • ^_____^ در پاسخ به AMIR

      خرداد 16, 1400

      یه سوال الان ازت دارم کجای شخصیت پردازی ژان خوبه؟ ^_^

      پاسخ

      • AMIR در پاسخ به ^_____^

        خرداد 22, 1400

        ژان پسری بود که فقط برای راحتی میجنگید و خودخواهانه فقط برای خودش زندگی میکرد
        اما با مرگ دوستش تحول درش ایجاد شد و باتوجه به این منطقی هستش فهمید که با وجود تایتانا هیچ کجا از دیوارا امن نیست
        همچین کسی که مورد احترام هیچکس نیست کم کم تبدیل میشه به فرمانده ی یه جوخه و کسی که جون تک تک افراد براش اهمیت داره حتی موقعی که ساشا مرد
        گفت این دو بچه رو بکشیم چه فرقی میکنه جنگ تموم میشه؟
        و منطقی ترین سرباز در بین میکاسا، کنی، ساشا، ارن و…. هستش

        پاسخ

    • حاج آقا لولوش لامپرو در پاسخ به AMIR

      خرداد 20, 1400

      یچیزی میگم امیدوارم بدت نیاد اما لیوای توی سیزن سه و دو خیلی محبوب شد و اصلا تعداد فناش تو سیزن ۱ خیلی کمتر بود 😐
      ارن هم زیاد راجبش بحث شد
      اما از اون جایی که میدونم کامنت طولانی نمیخونی حدس میزنم اون کامنتای قدیمی رو هم نخوندی وگرنه نمیگفتی چیزی تو ارن نمیبینم 😐
      در مورد ال هم بگم
      باحاله اما از یجایی به بعد به قول دوستان فقط میشینه و به لایت شک میکنه و دیگه مسخره میشه😐
      لولوش که نایسه
      اما یه سوال تو داری میگی ما یجوری راجب ارن حرف میزنیم انگار که ال یا لولوشه
      اما خب میتونم در جواب بگم که مگه فقط باید راجب کاراکتر های برتر نظر بدیم؟ یعنی نمیتونیم راجب ارن کامنت بدیم؟
      ______
      ارن هم میشه گفت خوشگله اما به جذابیت باشه صد درصد لیوای جذاب تره و قطعا از عوامل محبوبیت لیوایه چون یکی از دلایلیه که باعث میشه خودمم دوسش داشته باشم
      من خودمم فن لیوایم و با شخصیت پردازی بد برای لیوای موافق نیستم درسته خیلی بهش کم پرداخته شده اما همون برای یه کاراکتر فرعی کافیه
      و میتونم با توجه به شخصیت های مورد علاقت یعنی ال و لولوش و لیوای بگم که تو از کاراکتر هایی مثل لایت و ارن خوشت نمیاد و توی یکی از کامنت های خیلی قدیمت هم به این موضوع اقرار کردی
      گفتی با انگیزه ارن و لایت مخالف هستی (یعنی ضد قهرمان هایی که دنیا رو نابود میکنن) و برای همین شخصیت پردازیشون بنظرت بده
      خب ببین این اصلا به شخصیت پردازی مربوط نیست
      کاراکتر ها میتونن انتخاب اشتباه داشته باشن اما شخصیت پردازی خوبی داشته باشن
      برو به صحنه آخر دفتر مرگ نگاه کن
      لایت رو نشون میده که با بدن زخمی فرار میکنه و یک دفعه زندگی عادی ای که قبل از اون داشته رو نشون میده
      نشون میده که چقدر اون موقع معصوم بوده و قبل از اینکه به هیولا تبدیل بشه چه زندگی عادی ای داشته
      بعد برو به بخش آخر قسمت یک
      اون تیکه که شیمیگامی ریوک بهش میگه : بعد از اینکه انسان های بد رو از روی زمین پاک کردی ، تنها آدم بد روی زمین خودت میشی دیگه؟
      لایت در جواب با خنده میگه : چی میگی من یه دانش آموز خوب و نمونه هستم
      شاید در نگاه اول جواب مسخره ای داده اما این نشون میده که لایت بعد از این همه کار باز هم امید داشته به اینکه آدم خوبی میمونه اما بعد از مدتی میشه ویلن و شرور داستان و این خیلی دردناکه
      در واقع اینا اشتباه کردن (ارن و لایت) اون دنیایی که میخواستن رو نساخت و بی عقل بودن اما همین اشتباهات اونا قابل درکشون میکنه
      آدم حتما نباید باهوش و قهرمان و فداکار باشه که شخصیت پردازی خوبی داشته باشه
      تو از اول به زندگی ارن نگاه کن
      خیلی سختی کشیده
      اون تمام احساسات خودشو زیر پا گذاشت برای نجات دوستاش
      خب آره نقشه زیک بهتر بود
      اما ارن بی عقلی کرد و بر اساس احساسات پیش رفت اما بشخصه فکر نمیکنم این مشکلی توی ارن ایجاد کنه این سبک ارنه که بر اساس احساس عمل کنه
      ما از همون اول میدونستیم ارن دوستاش براش مهمن و احساسیه اگر پایان انیمه این فلسفه که توی سه فصل راجب ارن ، به مخاطب القا شده بود رو زیر سوال میبرد مسخره میشد
      بنظرت از همچین ارنی بر میاد که به نقشه زیک عمل کنه و الدیا رو نابود کنه؟
      خب نه
      انجا تناقض ایجاد میشد توی شخصیت پردازیش
      چون ما میدونیم ارن این کار رو‌ نمیکنه و داستان الکی دلش خواسته ارنو فداکار جلوه بده
      خب الانم ارن برای دوستاش فداکاری کرد
      خیلی کامنتم خر تو خری شد 😐🙄

      پاسخ

      • AMIR در پاسخ به حاج آقا لولوش لامپرو

        خرداد 22, 1400

        نمیدونم اینو میزاره یا نه چون چندین کامنت نوشتم یکباره.
        با حرفات موافقم تا حدودی منطقی حرف میزنی
        ما داریم در مورد شخصیت پردازی حرف میزنیم نه کار هایی که انجام میدن ال شخصیت پردازی فوق العاده ای داره شاید از یه جایی به بعد بشینه و لایت رو تحلیل کنه ولی کمترین چیزی که میتونم دربارش بگم با اینکه 25 سالشه اما معصومیت بچه 5 ساله رو داره و در قسمت 25 میتونی ببینی
        راستش مرگ ال خیلی ابکی بود جوری که بهم برخورد به عنوان فنش توی قسمت بعدش لایت و پدرش و چن نفر دیگه جوری رفتار کردن انگار یه پلیس عادی مرده و من بعد از قسمت 26 دیگه نگاه نکردم دث نوت رو. مم ارن توی چپتر اخر رو کمی دوست داشتم که از حالت کول اومد بیرون و حرف دلشو زد که البته کمی خودخواهانه هم بود البته توی عشق همیشه همینجوره اما قبلشو هیچی ندیدم که بگن شخصیت پردازی بی نقصی داره و فلان. من فن کاراکتر هایی هستم که در حضور کم طیف وسیعی از شخصیت پردازی رو ارائه میدن نه شخصیتی که 950 قسمت حضور داشته باشه اما هنوز شخصیتش کامل نشده باشه به نظرم ارن هم توی حداقل 95 قسمت با احتساب پارت دو شخصیت پردازی انچنانی نداشت.

        پاسخ

        • اميرحسين در پاسخ به AMIR

          تیر 6, 1400

          اگه منظورت تو 950 قسمت لوفيه لوفي مشكلش چي بود ؟؟

          پاسخ

          • علی در پاسخ به اميرحسين

            تیر 20, 1400

            منظورش لوفیه؟آقا شما تو نظرت شخصیت سازی چه معنی ای میده؟

            پاسخ

            • اميرحسين در پاسخ به علی

              تیر 21, 1400

              والا من ديگه انيمه اي سراغ ندارم كه انقدر قسمت باشه و مورد توجه باشه اگه منظورش با لوفي نيست با چه كسي ميتونه باشه بعد دقت كن نوشتم اگه منظورت لوفيه
              به نظر من شخصيت پردازي تو خيلي چيز ها خلاصه ميشه يه وقتي هست يه شخصيتي از عمق زيادي برخورد داره و اين يه جور شخصيت پردازي ميتونه باشه
              يه وقتي هست يه شخصيتي عمق چنداني نداره اما شخصيتيه كه تلاش ميكنه و كار هاي بزرگ انجام ميده يه وقتي هست شخصيتي واسه نوع فكري متفاوتي كه داره ميتونه متمايز بشه و خب اين نظر منه نظر شما چيه؟؟

              پاسخ

              • علی در پاسخ به اميرحسين

                تیر 24, 1400

                از نظرم این آقا فقط به شخصیت هایی که دوست داره لیبل شخصیت پردازی عالی میزنه،از نظرم هیچ چیز ال جذاب تر و بهتر از لوفی نبود،نه شخصیت پردازی و نه خصوصیاتش،محبوبیت ال هم نسبت به لایت اورریتده

                پاسخ

  18. سید یوسف عادلی

    خرداد 4, 1400

    از نظر من اگه ساسکه خفن بود توی این لیست قرار می‌گرفت حتی هیچکس نگفته که توی لیست قرارش بدید پس هی نیاید بگید ساسکه خفن تر از لیوان ساسکه فلانه ساسکه بد بخته چون کاپیتان لیوان از بچگی توی خیابونای کثیف شهر بزرگ شده جایی که باید واسه هر لقمه نون بجنگی چاقو نزنی چاقو میخوری رفیق بچگیت و هم رزمات بخاطر اینکه به دشمن برسی جون خودشونو فدا کنن جلوی چشمات بمیرن ولی ساسکه توی نعمت بزرگ شده و تمام عمرش اسکل شده بود و فرق دوست و دشمن نمیفهمید فکر می‌کرد بقیه سربازاشن و خیلی خود خواه بود

    پاسخ

    • اشكان در پاسخ به سید یوسف عادلی

      تیر 6, 1400

      سلام اقاي عادلي من راستيت وان پيس فنم و ناروتو فن نيستم اما منكر ناروتو نميشم حالا ميگيد ساسكه شخصيت خوبي نداره خب تا قبل اينكه ايتاچي خاندانش بكشه زندگي خوبي داشته اما وقتي ايتاچي تمام خاندانش كشت خيلي تحت تاثير قرار گرفت چون اوچيها يه خاندان بزرگ و كلي ادم بودن اما يهو ساسكه ديد كه همه خاندانش كشته شدن و پي انتقام برادرش افتاد چون خاندان اوچيها خيلي ادم هاي زيادي بودن و همه كشته شدن بعدش پي گرفتن انتقام افتاد و ديدي كه چقدر درد كشيد از اون همه تكنيك زياد و سختي تا آواره شدن تو كوچه ها روبرو شدن با كلي ادم وحشي و بي رحم تا نفرين شدن توسط اوروچيمارو
      قبل تر با ايتاچي روبرو شد كه ايتاچي زد تركوندش و تو گنجوتسو بردش و كشته شدن خانوداش رو نزديك دو هزار بار ديد يعني تمام اون اتفاقات رو دو هزار بار
      بعدش قوي شد و سراغ ايتاچي رفت و كشتش وقتي كشتش متوجه شد كه ايتاچي بخاطر صلح خانوادش كشته و عذاب وجدان گرفت يعني اون همه درد رواني جسمي رو متحمل شد كه ايتاچي بكشه و وقتي كشت فهميد ايتاچي قهرمان بوده نه يه هيولا
      قرار نيست هر شخصيتي رو كه ما ميبينيم با ليواي مقايسش كنيم

      پاسخ

  19. Levi Ackerman

    اردیبهشت 30, 1400

    سلام بچه ها شما می دونین از کجا میشه انیمه اتک آن تایتان رو با زیرنویس فارسی و کاملا بدون سانسور رو دید اگه کسی میدونه لطفا بگه با تشکر…؟؟؟؟🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏

    پاسخ

    • ……. در پاسخ به Levi Ackerman

      خرداد 4, 1400

      فکر کنم از انیمه لیست بشه
      ولی زیرنویس چسبیده نیست دیگه باید خودت روش بذاری زیرنویس رو
      آنی پلاس هم هست
      آها البته میتونی از دیجی مووی با زیرنویس چسبیده فارسی دانلود کنی
      زیرنویس انگلیسی هم اگه خواستی دانلود کنی که ریخته

      پاسخ

  20. امیر

    اردیبهشت 29, 1400

    چرا اینجا اسمی از ساسکه اچیها نیست

    پاسخ

    • کاراکتر در پاسخ به امیر

      اردیبهشت 29, 1400

      همچین شخصیت محبوبی و لایقی نیستش که تو سی تای برتر باشه

      پاسخ

      • نیما در پاسخ به کاراکتر

        خرداد 1, 1400

        نمیگم شخصیت خوبی خودم هم فنش نیستم اما حداقل از لیوای و خیلی شخصیت این تو بهتره حداقل مثل لیوای یک شخصیت تو خالی و خشک نبود که آدم نتونه باهاش ارتباط بگیره هدف مشخصی داشت و آدم میتونست درکش کنه و کم هم فن نداره پس لطفاً همینجوری هست نده دلیل بیار برای حرفت.

        پاسخ

        • اميرحسين در پاسخ به نیما

          خرداد 1, 1400

          من به شخصه قبولش دارم چرا وقتي شما بچه باشي يهو ببيني كه برادرت تمام خانوادت رو كشته خب خيلي سخته تازه اونم واسه يه بچه شش هفت ساله و از اونجا به بعدش رو پي انتقام افتاد و وقتي برادرش رو كشت متوجه شد كه چه خبري بوده و اين ادم چقدر فداكار بوده خيلي از نظر رواني تحت تاثير قرار گرفت چون فكر كن تو بيشتر زندگيت پي انتقام از كسي بيفتي كه جون تورو نجات داده و از نظر من اين بشر واقعا درد كشيد در بابت ليواي از نظر من ساسكه شخصيت بهتري از ليوايه البته اگه كسي گير نده به من

          پاسخ

        • ……. در پاسخ به نیما

          خرداد 4, 1400

          به هیچ وجه از لیوای بهتر نیست
          کی میگه ما نمیتونیم با لیوای ارتباط بگیریم
          ما منظورمون نیست که به نسبت کاراکتر های مثل ساسکه پایینه
          ما میگیم در مقایسه با راینر ارن زیک و..‌ شخصیت پردازیش پایین تره
          شما ناروتو فنا هم جو ورتون نداره
          همین که دومین شخصیت محبوب انیمه ایه نشون میده خیلی ها باهاش ارتباط برقرار کردن
          تو صورت لیوای رو موقع کشته شدن دوستاش دیدی؟ چطور میتونی بهش بگی خشک و بی احساس
          لیوای نمیخنده ولی بی احساس نیست
          تو خودت رو جاش بذار
          تو اصلا ova لیوای رو دیدی؟
          فکر نکنم تو انیمش کسی بجز ارن به اندازه اون زجر کشیده باشه
          از بچگی مادرت روسپی باشه جلوی چشمات بپوسه و بمیره تنها باشی و همه همرزم هات جلوی چشمات کشته بشن رو نمیتونی درک کنی؟
          نمیتونی خودتو جاش قرار بدی؟
          بعد تو داری با کسی مقایسش میکنی که برادرش خانواده ش رو کشته و اونم دنبال انتقامه؟؟؟؟
          اصلا سختی هاش در مقابل ارن و لیوای هیچه
          لیوای یه عالمه فن داره و وقتی میگیم زیاد روی لیوای کار نشده منظور ما اینه که به اندازه کاراکتر های فرعی یا اصلی انیمش شاهکار نیست نه به نسبت یه کاراکتر سطحی شونن
          حالا الان حس خود برتر بینی بهتون دست نده

          پاسخ

          • نیما در پاسخ به .......

            خرداد 4, 1400

            من اصلا به نظر تو یا هرچی اتک فن کار ندارم تو خودت بجای ساسکه قرار بده که برادرش که بیشتر از هر کسی دوست داشت کشت و بعدش فهمید اشتباه کرده
            و ساسکه قطعا از لیوای بهتر از هر لحاظ

            پاسخ

            • علی در پاسخ به نیما

              خرداد 5, 1400

              نمی خواستم به این حقیقت اقرار کنم ولی درکل شخصیت لیوای آکرمن اوورریتده (یعنی ….)

              پاسخ

              • کاراکتر در پاسخ به علی

                خرداد 5, 1400

                البته هر کسی نظری داره ولی به نظرم اووریتد نبود و محبوبیتش حقشه

                پاسخ

                • علی در پاسخ به کاراکتر

                  خرداد 5, 1400

                  نظرم نبود فکته
                  قاعده عقلی
                  شخصیت فرعی انیمه ،کلا چقدر(زمان) نقش داشته؟
                  هر چه قدر هم جذاب و باحال و زجر کشیده .
                  کم مونده از لولوش جل‌و بزنه🤦🤦
                  دیگه چه معنی می‌تونه داشته باشه؟
                  !!!Please be reasonable

                  پاسخ

                  • م در پاسخ به علی

                    خرداد 6, 1400

                    نه ببین داری اشتباه میگی! این که اورریتده از این جهت مشخصه چون که خیلیا میگن از ارن شخصیت پردازی بهتری داره و این غلطه!
                    آره از نظر شخصیت پردازی اورریتدش کردن فناش
                    اما محبوبیتش کاملا درسته
                    مردم به شخصیت پردازی کاری ندارن
                    کاراکتری که باحاله و جذابه و باهاش ارتباط میگرن محبوب میشه الان همین ناروتو بخاطر قوی بودن و باحال بودن محبوبه نه شخصیت پردازی
                    اما ایتاچی بخاطر فداکاریش محبوبه
                    پس در نتیجه محبوبیت دو بعد داره
                    امیدوارم منظورمو فهمیده باشی 😐 چون خودم نفهمیدم

                    پاسخ

            • م در پاسخ به نیما

              خرداد 6, 1400

              من خودمو جای اون قرار دادم همین الان
              و واقعا اگه جاش بودم خودکشی میکردم
              اما لیوای یکی از زجر کشیده ترین کاراکتر های انیمه ایه و وقتی خودمو جاش میزارم میبینم اصلا نمیتونم وضعیت اونو تحمل کنم
              اونم نظر توعه
              لیوای به نسبت کاراکتر های انیمش ضعیفه و اورریتد
              اما همین الانم از خیلی کاراکتر های مسخره انیمه ای بالا تره

              پاسخ

        • mb در پاسخ به نیما

          خرداد 6, 1400

          اقای نیما شما چرا انقدر از اتک بدت میاد؟

          پاسخ

          • نیما در پاسخ به mb

            خرداد 6, 1400

            چون رفتار فناش عمیقاً اعصابم بهم ریخته.
            خودم اوایل فنش بودم اما انقدر این فناش رفتار مسخره ای انجام دادن از انیمه بدم اومد من شاهکار بودنش انکار نمیکنم انیمه خیلی با مفهوم هست اما دیگه اینکه بیای بگی خدای انیمه و…. واقعاً مسخره اگه یادت باشه یکی از خود فن های اتک این بحث شروع کرد،من تا الان تو یوتیوب کلی سایت با کلی فن از وان پیس و…. بحث کردم اما همه دلیل منطقی آوردن برای نمونه امیر حسین آرش و… که واقعاً منطقی جواب دادن نیومدن ناروتو بکوبن و وقتی بحث تموم شد دوباره شروع نکردن الان دقت هر وقت بحث تموم شد یکی دیگه از فن های اتک اومد شروع کرد.
            البته منظورم شما نیست نظر شما برام محترمه

            پاسخ

            • م ر در پاسخ به نیما

              خرداد 14, 1400

              امیدوارم بهتون برنخوره
              اما فنای ناروتو بشدت تاکسیت هستن
              از تاکسیت ترین فندوم ها بر اساس آمار
              دراگون بال
              وان پیس
              ناروتو
              مای هیرو آکادمی
              هستن
              واقعا از فندوم اتک بدترن
              نمیگم فندوم اتک خوبن ها
              اونا هم به نوبه خودش متعصب زیاد دارن
              منظورم اینه که بدتر از فنای ناروتو نیستن
              اون بحث خدای انیمه رو هم اول از همه کاربر (ناروتو فن متعصب) توی یکی از بحث هاش مطرح کرد🙏
              اگه کامنتای پست انیمه لیست پنجاه تایی رو کسی بخونه متوجه میشه ناروتو فنا هم خیلی نظر ارجاع دادن

              پاسخ

              • نیما در پاسخ به م ر

                خرداد 14, 1400

                داش اینو از کجا آوردی تعصب اتک فنا بعد فول متال فنا از هم بیشتر اتک فنا با خوشونم بحث میکنن به سر اینکه کدوم کاراکتر بهتر اینو دیگه همه میدونن
                هر جور حساب کنی فندوم اتک متعصب ترین فندوم تاریخ

                پاسخ

                • ناروتو در پاسخ به نیما

                  خرداد 20, 1400

                  دقیقا
                  مشخصه که ناروتو بهترینه و نه اتک به پاش میره و نه انیمه دیگه ای
                  اتک چرته

                  پاسخ

                  • امیر در پاسخ به ناروتو

                    خرداد 20, 1400

                    حاجی سرگیجه گرفتم همتون هعی اس عوض میکنید

                    پاسخ

        • AMIR در پاسخ به نیما

          خرداد 6, 1400

          +چطور نشون ندم ک نوبم؟
          _به لیوای هیت بده و بگو شخصیت تک بعد و تو خالییه….

          پاسخ