بهترین سریال های کره ای عاشقانه و درام که نباید از دست بدهید

سریال های کره ای بسیار محبوب بوده و پر از تحقیقات جنایی، داستان های عاشقانه و درگیری های خانوادگی هستند و همین باعث شد تا لیست بهترین سریال های عاشقانه کره ای را تهیه کنیم. کره جنوبی سریال های موفقی تولید کرده است که برخی شدیدا به آن ها علاقه داشته و برخی از وجودشان بی خبر هستند. تلویزیون کره هم مانند سینمای آن در چند سال اخیر رشد بالایی داشته و فیلمسازان در ژانرهای جنایی، وحشت و غیره، فعالیت می کنند. در کنار آن درام های کمدی و عاشقانه نوجوانان نیز همچنان محبوبیت دارد. در هر صورت در تلویزیون کره برای هر سلیقه ای یک سریال موجود است.

اگر دوست دارید یک سریال غیرهالیوودی را تماشا کنید می توانید به سریال های کره ای روی بیاورید. با پروشات همراه باشید تا 20 سریال کره ای برتر را به شما معرفی کنیم.


1. مستر سانشاین – 2018 – Mr. Sunshine

در سال 1871 پسربچه‌ای از چوسان با کشتی به آمریکا می‌رود و بعد از 30 سال به عنوان یک سرباز آمریکایی دوباره به کره بازمی‌گردد و عاشق دختری اشراف‌زاده که به صورت پنهانی عضو دسته شورشی ها است و در برابر حمله ارتش آمریکا و ژاپن مقاومت می‌کند.

سریالی زیبا که تحولات استعماری چوسان را در قالب داستانی عاشقانه و غم انگیز نشان می دهد.


2. زیبای درون – The Beauty Inside – 2018

این سریال داستان جالبی دارد. سئو دو جائه یک مرد خوش چهره، باهوش و تیز است. همچنین مدیر بخشی از یک شرکت هواپیمایی هم می باشد. شاید در ظاهر یک فرد معمولی به نظر برسد اما در باطن رازهایی برای پنهان کردن دارد. او نمی تواند چهره ها را به ذهن بسپارد. این شرایط ادراک ‌پریشی چهره‌ ای نام دارد. او برای یادآوری مردم از شخصیت و رفتارشان کمک میگیرد. هان سی کایه یک بازیگر زیباست که او هم رازی دارد. او بنا به دلیلی ماهی یک بار به صورت یک شخصیت دیگر بیدار می شود. بنابراین هر ماه به مدت یک هفته به ظاهر فرد دیگری زندگی می کند. او دو جائه را میبیند. مشخص می شود که چهره سی کیه تنها شخصی است که دو چهره او را به ذهن میسپارد. اما با تغییر ظاهری سه کیه آن دو چگونه می توانند در کنار هم باشند؟

همچنین بخوانید: لیست بهترین سریال های کره ای در سال 2018


3. عاشقان ماه – 2016 – Moon Lovers

اگر به موضوع سفر در زمان در کنار مضامین عاشقانه علاقه دارید، حتما این سریال را تماشا کنید. البته این سریال پایان تلخی دارد و احساسات شما را به شدت درگیر خواهد کرد. داستان این سریال درباره ی دختری به نام “هه سو” است که در زمان فعلی و در شهر سئول زندگی می کند، اما به طور ناگهانی به گذشته و زمان امپراطوری گوریو سفر می کند و در آنجا با اتفاقات و حوادثی دست و پنجه نرم می کند که تماشای آن دیدنی و جذاب است.


4. لذت شرورانه – Devilish Joy – 2018

داستان این سریال آشناست. زیرا حافظه کوتاه مدت در داستان های تخیلی و غیرتخیلی به وفور به نمایش درآمده است. با این حال هنوز هم چنین داستانی می تواند جالب باشد. گانگ ما سونگ با بروز سختی ها سعی می کند لبخند را بر چهره اش حفظ نماید. او جانشین شرکت سون وو بود. گانگ ما متخصص اعصاب مغزی است و می تواند مسائل مربوط به آن را حل کند. یک روز می خواهد به یک زن کمک کند اما در یک تصادف درگیر می شود. این تصادف زندگی و نگرش او را تغییر می دهد. اما مهم تر از هرچیزی از لحاظ پزشکی او را دگرگون می کند. حافظه اش کاملا از دست رفته و تنها می تواند وقایع یک روز را به یاد آورد. که روز بعد آن را هم فراموش می کند. بنابراین برای یادآوری آن ها را در دفتر خاطرات ثبت می کند. به زودی عاشق زنی می شود که در گذشته بازیگر بود. او در گذشته مشهور بود اما به دلیل یک تصادف به فراموشی سپرده شد. گانگ ما عاشق او می شود. اما اگر هر روز او را فراموش کند چطور می تواند این رابطه را ادامه دهد؟

همچنین بخوانید: بهترین سریال های درام کره ای که در سال 2019 پخش خواهند شد


5. وارثان – 2013 – The Heirs

داستان این سریال در مورد “کیم تان” (با بازی لی مین هو) پسر دوم رئیس گروه ثروتمند امپراتوری است. او همیشه به خاطر اینکه فرزند زن دوم پدرش است توسط دیگران تحقیر شده و سعی دارد مادر واقعی اش را از دیگران مخفی کند و خودش را پسر همسر رسمی پدرش معرفی کند. او و برادرش باید بر سر قدرت با یکدیگر رقابت کنند اما “کیم تان” چنین چیزی را نمی‌خواهد. پدرش او را مجبور کرده که برای رسیدن به قدرت با دختری به نام “یو رائه” که “کیم تان” هیچ علاقه ای به او ندارد نامزد کند. اما کیم تان عاشق دختر فقیری به نام “چا ایون سانگ” می‌شود.


6. منو بکش خلاصم کن – 2015 – Kill Me, Heal Me

سریالی برای علاقه مندان به مضامین روانشناسی که داستان پسری به نام “جی سونگ” با اختلال چند شخصیتی را روایت می کند. “جی سونگ” که همزمان هفت شخصیت دارد، تحت درمان روان درمانی به نام “او ری جین” قرار می گیرد که دختری جوان است و بعد از مدتی مشخص می شود که این دو نفر داستانی در گذشته با یکدیگر داشته اند.


7. زمانی که تو خواب بودی – 2017 – While You Were Sleeping

“نام هونگ جو” (بائه سوزی) خبرنگار شبکه sbs که در خواب هایش می تواند حوادث ناگوار آینده را ببیند. “جه چان” (لی جونگ سوک) دادستانی ست که بعد از آشنایی با “هونگ جو” سعی می کند از رخ دادن این حوادث جلوگیری کند. در ادامه ی داستان شاهد ایجاد رابطه ای عاشقانه بین این دو شخصیت هستیم که به زیبایی نمایش داده شده است.


8. شاهزاده صد روزه من – 100 Days My Prince – 2018

یک درام عاشقانه و تاریخی که در آن هانگ شیم بزرگ ترین دختر مجرد روستاست. او یک دختر قوی است که می خواهد از خود و پدرش حمایت کند. لی یول، شاهزاده جیسون هم بزرگ شده است. او آدم سختگیری است و از بیشتر افراد قصر خوشش نمی آید. اما در حقیقت یک فرد تنهاست. یک روز تصمیم می گیرد قانونی وضع کند که در آن تمام شهروندان کره ای آماده ازدواج پیش از رسیدن به سن 28 سالگی ازدواج کنند.  این مسئله برای هانگ شیم آسان نیست زیرا به آن سن نزدیک شده ست. برای جلوگیری از تنبیه باید هرچه زودتر موردی را برای ازدواج بیابد. اما سرنوشت پیچیده بوده و پس از ترور لی، او مجروح شده و توسط هانگ شیم و پدرش درمان می شود. لی در نتیجه جراحت به فراموشی موقت دچار شده است. هانگ برای پیشگیری از تنبیه با لی ازدواج می کند. آیا این آغاز داستان عاشقانه شان است؟

همچنین بخوانید: بهترین فیلم های سینمایی کره ای رمانتیک که باید ببینید


9. جومونگ – Jumong – 2006

سریال های تاریخی بسیاری در کره ساخته می شود. جومونگ یکی از این سریال هاست که براساس زندگی شاهزاده جومونگ، موسس سلسله گوگوریو در سال 37 قبل از میلاد، ساخته شده است. شاه گئوم وا از جومونگ کودک و مادرش نگهداری کرد. آن ها تصور می کردند پدر حقیقی جومونگ در مبارزه علیه سلسله هان از دنیا رفته است. گئوم وا دو پسر به نام های داسئو و یونگ پو دارد و جومونگ را در کنار آن ها بزرگ می کند. جومونگ به اندازه آنها قوی نبود و اغلب در سایه نام آن ها قرار می گرفت. یک روز جومونگ باعث آتش گرفتن یک مغازه شد، درنتیجه لقب سلطنتی اش را از او گرفتند. او که جایی برای ماندن نداشت به گروهی از سارقان برخورد و در آنجا با هائه موسو، که پدر واقعی اش بود، رو به رو شد. او مبارزه و نبرد را به پسرش آموخت. اما زمانی که برادران ناتنی اش هائه را می کشند جومونگ می خواهد انتقام بگیرد. آیا او می تواند خانواده سلطنتی را از بین برده و سلسله جدیدی ایجاد کند؟

همچنین بخوانید: لیست بهترین فیلم های کره ای که در سال 2018 اکران شدند


10. بهترین ضربه – The Best Hit – 2017

اگر می خواهید یک کمدی عاشقانه ساده را تماشا کنید بهتر است به این سریال رو آورید. این سریال به سفر در زمان هم می پردازد که نباید نگران جزئیات علمی آن باشید. لی جی هون به موسیقی و ترانه نویسی علاقه داشت و می خواست خواننده شود. چوی وو سئونگ بهترین دوست دوران کودکی جی است. آن دو برای امتحانات سازمان های دولتی اماده می شوند. آیا رویایی جی به حقیقت بدل می شود؟ یو هیون جائه عضو یکی از گروه های محبوب دهه 90 بود. اما همیشه به مشکل سازی شهرت داشت. او از سال 1993 به سال 2017 سفر می کند و با لی جی و دوستش چوی وو اشنا می شود. اکنون این احتمال وجود دارد که رویای جی به حقیقت تبدیل شود. این گروه در صنعت سرگرمی به ماجراجویی می پردازند. این سریال عشق، احساس و دوستی جوانان 20 ساله را به نمایش می گذارد.

همچنین بخوانید: 25 درام برتر سینمای کره جنوبی


11. تریوس مخفی من – Terius Behind Me – 2018

آیا دوست دارید یک سریال کره جنایی و جاسوسی تماشا کنید؟ پس این سریال گزینه خوبی است. داستان آن جالب است. کیم بون یکی از ماموران ویژه سازمان جاسوسی کره بود. او با نام سری تریوس در شغل خود یک فرد افسانه ای بود. اما سه سال پیش یک اتفاق رخ داد. یکی از ماموریت های او شکست خورد و از آن زمان ناپدید شده است. گو آئه رین یک زن معمولی و مادر مجرد است که همسرش فوت کرده و او هم در یک نبرد جاسوسی گیر افتاده است. مشخص می شود که کیم در آپارتمان مجاور گو آئه پنهان شده است. او پس از شکست ماموریت و از دست دادن زن مورد علاقه اش به این مکان رفت. از آن زمان به این فکر می کند که در تصادف چه رخ داد. او با آئه ملحق شده و می خواهند بدانند بر سر همسر آئه چه آمده است.

همچنین بخوانید: 28 انیمه سریالی برتر تاریخ که باید تماشا کنید


12. Hiru no Saint Zake – 2016

1

(اصلاحیه: این سریال محصول کشور ژاپن است)

اگر دوست دارید یک کمدی ژاپنی تماشا کنید این سریال مناسب شماست. اوتسومی تاکایوکی قهرمان سریال، یک مرد 42 ساله بی مصرف است که به حمام های عمومی علاقه دارد. او در شرکت تبلیغات هینوده فعالیت می کند. قبلا در شرکت منابع انسانی کار می کرد اما به دلیل عملکرد نادرست به بخش فروش و برنامه ریزی فرستاده شد. اما در آن جا هم به هیچ دردی نمی خورد و فروش ندارد. از آنجاییکه نمی تواند هیچ کاری را درست انجام دهد اعتماد به نفس ندارد. مردم باید او را مجبور کنند تا یک کار را درست انجام دهد. دوزونو شوکو رئیس او اغلب او را تحقیر می کند. اما اعتیاد او به حمام عمومی و نوشیدنی ادامه می یابد. یک روز تصمیم می گیرد کار را رها کرده و به حمام برود که با اتفاقات جالب رو به رو می شود.

همچنین بخوانید: 50 سریال خارجی برتر تاریخ سینما به انتخاب مخاطبان


13. چیزی نیست، این عشقه – 2014 – It’s Okay, That’s Love

“جانگ جه یول” (جو این سونگ) نویسنده بسیار معروفیست که بیماری روانی ای دارد. “جی هه سو” (گونگ هیو جین) روانشناسی ست که دوره کارآموزیش را در بیمارستان روانی می گذراند.بعد از اینکه “جانگ جه یول”، “جی هه سو” را می بیند، مسیر زندگیش کاملا عوض شده و متوجه بیماریش می شود.


14. گابلین – 2016 – Goblin

یک سریال عاشقانه با مضامین ماورایی درباره کیم شین (دیو) که در زمان سلسله گوریو بهترین ژنرال بود و مورد احترام قرار می گرفت. اما شاه به او خیانت کرد و اکنون با مجازات مرگ رو به رو شده است. اما خداوند برای او نقشه های دیگری دارد. او اکنون به یک دیو تبدیل شده و باید در زندگی ابدی خود جان انسان ها را نجات دهد. اما او چکار می کند؟ درست است که از مرگ میترسیم اما اگر زندگی ابدی به دست آوریم چه کار می کنیم؟ اما خداوند مقرر کرده که اگر با زنی که عروس او خواهد شد آشنا شود آزاد خواهد شد. کیم در کنار خانواده یو دئوک هوا زندگی می کند که طی نسل ها از دیوها حمایت می کنند. مسیر او به جی ایون تاک برمیخورد که کیم سالها پیش مادر او را نجات داده است. آیا او عروس حقیقی کیم است؟ آیا او کسی است که روح کیم را آزاد می کند؟

همچنین بخوانید: 25 درام برتر سینمای کره جنوبی


15. دادستان خون آشام – Vampire Prosecutor – 2011

فیلم و سریال های خون آشامی محبوب هستند بنابراین اگر می خواهید یک سریال کره ای خون آشامی را انتخاب کنید این سریال مناسب شماست. مین تائه یئون قهرمان این سریال یک دادستان است و یک روز توسط یک نفر کتک میخورد. رفته رفته  تغییر کرده و بدون اینکه متوجه شود به یک خون آشام تبدیل خواهد شد. اما از مسیر درستی خارج نمی شود. هنوز هم یک دادستان عادل و صادق است. اما به خون علاقه دارد. اما به جای کشتن انسان های زنده و نوشیدن خون آن ها از خون مردگان تغذیه می کند. قدرت های خون آشامی او گاهی مفید است. زیرا افراد جنایتکار و فراری را به دست قانون سپرده و مجازات می کند. ناگهان با یک پرونده مواجه می شود که به یک خون آشام تعلق دارد. او اکنون می داند که تنها خون َآشام ان شهر نیست.

همچنین بخوانید: 25 فیلم برتر کره‌ای تاریخ سینما


16. عشق بی پروا – 2016 – Uncontrollably Fond

“شین جون یونگ” (کیم وو بین) و “نو اول” (بائه سوزی) در یک دبیرستان درس می خواندند اما مشکلات سر راه باعث جداییشان می شود. اکنون در سال ۲۰۱۶ “شین جون یونگ” محبوب ترین بازیگر کره شده اما بیمار است و سه ماه بیشتر فرصت زندگی کردن ندارد و به دنبال زنده کردن عشق قدیمی خود است. “نو اول” یک مستند ساز سطح پایین است که برای بدست آوردن پول هرکاری می کند و وظیفه ساختن مستندی از زندگی “شین جون یونگ” را بر عهده می گیرد.


17. به من دروغ بگو – Lie To Me – 2011

زمانی که درباره ازدواج تان دروغ میگویید چه رخ می دهد؟ اگر می خواهید پاسخ این سوال را به دست آورید این سریال رمانتیک کمدی را تماشا کنید. اه-جونگ قهرمان زن این سریال است که برای دستیابی به یک شغل دولتی خوب مطالعه نموده است. سازمان فرهنگ، ورزش و گردشگری او را به عنوان یک کارمند اداری استخدام می کند. او در شغلش موفق بوده و با اداره کردن جلسه مقامات تحسین می شود. اما گروهی از زنبورها به این جلسه حمله کرده و همه چیز خراب می شود. او که مسئول این جلسه است با عواقب آن دچار شده و با ناراحتی به یک بار می رود و نوشیدنی می نوشد. سپس حالش بد شده و توسط هیون کی-جون به بیمارستان برده می شود. کی رئیس یک تجارت بزرگ به نام “گروه جهانی” است و خوش تیپ و ثروتمند هم هست. او آن روز به بار رفته بود تا برادرش را پیدا کند اما به جای آن با اه-جونگ رودررو می شود. بنابراین کنار او می ماند زیرا  تصور می کند که آن زن جای برادرش را می داند. سپس اه-جونگ به زنی برمیخورد که اولین عشق او را از چنگش درآورده است. بنابراین برای حفظ غرورش به دروغ می گوید که با کی-جون ازدواج کرده است. اتفاقاتی رخ داده و کی-جون مجبور می شود اه-جونگ را به خانه خود ببرد. در این صورت همه تصور می کنند که آن ها ازدواج کرده اند.

همچنین بخوانید: برترین فیلم‌های ترسناک سینمای ژاپن


18. تو از ستاره آمدی – 2013 – You Who Came from the Stars

“دو مین جون” (کیم سو هیون) یک موجود بیگانه است که در دوره سلسله چوسان از فضا به زمین آمده و به خاطر نجات یک انسان از سفینه اش جا می ماند و برای 4 قرن مجبور است در زمین منتظر بماند. بعد از گذشت 400 سال که سه ماه بیشتر به بازگشتش باقی نماده،  با یک بازیگر معروف آشنا می شود و باید بین عشق و زندگی خودش یکی را انتخاب کند.


19. نسل خورشید – 2016 – Descendants of the Sun

داستان این سریال دربارهٔ ی نیروهای کره ای حافظ صلح سازمان ملل است که برای انجام مأموریت به منطقه اوراک اعزام می‌شوند. سروان “یو شی جین”، فرمانده نیروی ویژه، حین انجام مأموریت با دکتر “کانگ مو یون” که از پزشکان بدون مرز است آشنا می‌شود. این دو درگیر یک رابطه عاشقانه می‌شوند که ماجرای اصلی این مجموعه را تشکیل می‌دهد.


20. میتوانی صدای قلبم را بشنوی – Can You Hear My Heart – 2011

در صدر فهرست ما یک درام عاشقانه قرار دارد که به مشکلات اغلب خانواده ها می پردازد. بونگ وو-ری هرگز پدر نداشته است، او حتی اسم هم ندارد. بدتر اینکه مادرش هم ناشنواست. با این حال مادرش را دوست دارد. بونگ یونگ-گیو یک عقب مانده ذهنی است که مادر وو-ری را دوست دارد. بنابراین با او ازدواج کرده و سرانجام وو هم خانواده دارد و هم نام. اما اوضاع برای بونگ ما-رو پسر یانگ-گیو مساعد نیست. او درباره بیماری پدرش نگران بوده و زمانی که با یک زن ناشنوا هم ازدواج می کند بیشتر ناراحت می شود. یک روز مادر وو-ری در آتش سوزی کارخانه ای که در آن کار می کرد میمیرد. زمانی که برادر ناتنی اش هم می خواهد او را ترک کند همه چیز بدتر می شود. وو-ری پس از بزرگ شدن می خواهد برادرش را پیدا کند. او با یک مرد ناشنوا به نام دونگ جو آشنا می شود که به نظر می رسد ما-رو را می شناسد. آیا می تواند برادرش را پیدا کند؟

همچنین بخوانید: 12 فیلم برتر لهستانی در تاریخ فیلم سازی این کشور


همچنین می‌توانید لیست بهترین سریال های کره ای در سال 2018 را نیز مطالعه کنید. امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (1086)

بستن فرم

  1. Saye

    فروردین 9, 1399

    در بخش تاریخی بهترین سریال ایی که دیدم
    1عشق شاهزاده خانم (عاشق این سریالم حتما نگاه کنید خیلییییییییییی قشنگه)
    2هوارانگ
    3آژانس گل
    4مهتاب نقاشی شده با ابر
    5دلقک تاجدار
    6جنگ میان زنان(عالیهههههههههههههههه)
    7افسانه نوکدو
    8پادشاه صاحب ماسک(اینم خیلی قشنگه پیشنهاد میکنم حتما ببینید)
    9 عاشقان ماه (بینهایت عاشقانه و قشنگ فقد پایان تلخی داره)
    10تاریخ آرتدال (هنوز نگاه نکردم ولی میگن که خیلی قشنگه)

    بهترین سریال هاي تخیلی که دیدم
    1هی روح بیا بجنگیم (عاشقشممممم)
    2عشقم از ستاره ها اومده
    3افسانه دریای آبی (خیلی خیلی قشنگه حتما نگاه کنید‌)
    بهترین سریال هاي فانتزی
    1منشی کیم چشه
    2دوست دختر من روباهه نه دمه
    بقیشو یام نمیاد

    وجدیدترین سریال هایی که دیدم اینام خیلی باحالن
    1 آیا تو هم اانسانی
    2روحو بگیر
    3انتقام شیرین 1و2
    4سیندرلا و چهار شوالیه(حتما ببینید خیلییییییییییی قشنگههههههههه)
    5اولین عشق من
    6حالا با عشق تمییز کن
    7نسل خورشید
    8 گابلین
    9تو زیبایی
    10قهرملن عجیب من

    دیگه بقیشو یادم نمیاد امیدوارم خوشتون بیاد😁

    پاسخ

    • atosa در پاسخ به Saye

      فروردین 16, 1399

      عزیزم میشه یه سریال مثله سیندرلا و چهارشوالیه بهم معرفی کنی؟البته اگه میشناسی

      پاسخ

  2. وهاب

    فروردین 8, 1399

    سلام. آخرین سریال کره‌ایم ملکه کی بوده. آیا کسی میتونه با این خصوصیات فیلمی درام عاشقانه اکشن و رازآلود چیزی بهم معرفی کنه؟

    پاسخ

    • melina در پاسخ به وهاب

      فروردین 14, 1399

      به نظرم سریال پادشاه صاحب ماسک ، شاهزاده زیرشیروانی ( تایم تراوله ولی قشنگهو داستان قوی داره ) ،پادشاه دوقلب ، هیلر ، پسر روان سنج،یاد آور ، بیا بغلم کن رو نگاه کن

      پاسخ

  3. ماکان

    فروردین 6, 1399

    سلام،من از هنرپیشه های جان گیون سوک و لی مین هو چند تا سریال دیدم اکثرا خوب بودن،الانم تو از ستاره ها اومدی هم از هنرپیشه مردش خوشم اومد هم زنش و بعد افسانه دریای آبی رو دیدم،بعدش رفتم سراغ کی ۲ اما حس کردم با هنرپیشه اش شاید حال نکنم اول رفتم هیلر رو دیدم ارتباط برقرار شد بعدا اونم میبینم،سریال خوب با هنرپیشه های خوب چیزی میتونین بهم معرفی کنید؟ عاشقانه اکشن یا یکم تخلی زیاد فرق نداره،قبلا با شکاری شهر خیلی حال کردم الانم باران عشق رو دیدم بعد سوییچ رو اینام خوب بودن،ولی در حدی جذب نشدم که بیشتر کره ای ببینم،فعلا بر اساس هنرپیشه هاش داشتم جلو میرفتم-ممنون میشم بیشتر معرفی کنید

    پاسخ

    • Tania در پاسخ به ماکان

      فروردین 14, 1399

      پینوکیو(تقریبا مشابه شکارچی شهره)
      تو زیبایی
      باغ شهاب سنگ(وژن چینی پسران برتر از گل)
      دوست دختر من روباهه
      تو زیبایی
      باران عشق
      پری وزنه بردار کیم بوک جو
      بوسه شیطنت آمیز 1و2
      عاشقم شدی
      وارثان
      من اینارو دیدم همشووووونممم عالیییی

      پاسخ

      • یه دوست در پاسخ به Tania

        اردیبهشت 18, 1399

        پینوکیو مثل شکارچی شهره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
        حاجی چی زدی کجاش شبیه اونه پینوکیه رومنس اداری هست شکارچی شهر اکشن رومنس درامه.

        پاسخ

    • melina در پاسخ به ماکان

      فروردین 14, 1399

      فکر کنم از سریال های ژانر اکشن خوشتون میاد . برای همین بنظرم سریال های بی خانمان ، تاریخ آرتدال ، پادشاه دوقلب ، کتاب خانوادگی گو ، ملکه کی ، پادشاه صاحب ماسک ،هوارانگ،عاشقان ماه (پایانش تلخه اما یکی از بهترین هاست و بازیگرهای معروف زیادی داره )و نسل خورشید (حتما اینو اول ببینید ،فوق العاده است) وآقای آفتاب رو نگاه کنید
      اما سریال های دیگه که در ژانر های دیگه توصیه میکنم سریال های :
      خنده در وایکیکی ۱ (فصل دومش تقریبا کپی فصل اوله و به قشنگی اولی نیست)
      سری ریپلای (دو قسمتش رو نگاه کنید عاشقش میشید)
      ارباب خورشید( بازیگر زنش بازیگر سریال پاستاست اگه دیده باشین)
      شاهزاده زیرشیروانی
      دکتر کیم ۱و۲ ( سریال پزشکی و جذابیه)
      بازگشت زوجین
      پدرم عجیبه (سریال خانوادگیه ۵۲قسمته است اما خیلی قشنگه و اصلا احساس نمیکنی طولانیه )
      ادیسه کره ای
      همگی محاصره شدید
      من ربات نیستم
      آیا تو انسانی
      دبلیو دو جهان
      مبارزه در راه من
      کلاس ایته وون
      دوبونگ سو زن قوی
      تو زیبایی
      به تو که زیبایی
      گابلین (محشره)
      مهمان(ژانرش ترسناکه و عاشقانه نیست)
      آخرین ملکه
      فعلا اینا رو نگاه کنید تا بعد

      پاسخ

    • mahan در پاسخ به ماکان

      فروردین 25, 1399

      ارتدال . بی خانمان. قلمرو دو جهان.پدر عجیب و غریب. اجوشی لطفا برگرد. سزاوار یا دکتر هو. ایا تو هم انسانی. اینارو نگاه کن قشنگن ارزش دیدن دارن

      پاسخ

    • mahan در پاسخ به ماکان

      فروردین 25, 1399

      قلمرو دو جهانم قشنگه ولی تا حالا ندیدم جایی اسمی ازش باشه

      پاسخ

    • سایه در پاسخ به ماکان

      خرداد 9, 1399

      نسل خورشید و قهرمان عجیب من و من ربات نیستم واقعااااا عالیه
      هنر پیشه هاشونم که دیگه نگم

      پاسخ

  4. نورا

    فروردین 5, 1399

    سلام..میشه سریال کره ای با ژانر پزشکی بهم معرفی کنید؟؟
    دکنر غریبه و دکتر رمانتیک 2رو دیدم ولی دکتر غریبه بیشتر خوشم اومد چون دنبال داستانی هستم ک نقش اولش استعداد خارق العاده ای داشته باشه..ممنون

    پاسخ

    • shaz stars در پاسخ به نورا

      فروردین 5, 1399

      دکتر زندانی هم تو ژانر پزشکی هست

      پاسخ

    • melina در پاسخ به نورا

      فروردین 14, 1399

      خون رو نگا کن پس . پسر نقش اصلی یه خون آشامه که دکترم هست . سریال قشنگیه و پایان خوبی هم داره .

      پاسخ

    • شقایق در پاسخ به نورا

      اردیبهشت 14, 1399

      پزشکانو ببین

      پاسخ

  5. storm

    فروردین 4, 1399

    به لیست سریالا هیلر. شکارچی شهر. k2.و بی خانمانم اضافه کنید بنظرم سریالای خیلی قوی خوبی بودن که ارزش دیدن داره و اگر امکانش هست مشابه ب این سریالا بهم معرفی کنید

    پاسخ

    • Shaqayeq در پاسخ به storm

      فروردین 4, 1399

      Crash landing on you

      پاسخ

  6. مریم

    اسفند 27, 1398

    درود .پیشنهاد میکنم سریال چینی my sunshine رو نگاه کنید با بازیگری والاس چانگ ، و همینطور سریال چینی تاریخی من و ژنرال با بازی والاس چانگ . این دو سریال خیلی زیبا هستند علاوه بر اینکه چند بار هرکدام رو دیدم . هرروز یکی دو قسمتش رو نگاه میکنم . سریال هیلر ، سریال چینی دختر گردباد ۲ با بازی چی چلنگ ووک ، سریال پزشکان ،به سوی بهشت(پلکانی به سوی بهشت) زوج اورژانسی ،این سریال های چینی و کره ای ارز دیدن رو داره و یک سریال دیگه که من با اسم دیگری دیده بودمش ولی الان با اسم شرایط عشق پخش میشه و از نصف نشون میده که سونگ ایل گوک (جومونگ ) از امریکا برمیگرده که کلا زیبایی داستان از همون جاست که بدو ورودش به کره عاشق میشه . وقبل از اون توی سریال مشخش بوده که داستان چی بوده .موفق باشید .امیدوارم سریال های جدید هم به من معرفی کنید .****

    پاسخ

  7. Mitra

    اسفند 27, 1398

    من دنبال یه سریال کره‌ای میگردم ک خیلی وقت پیش تو فارسی وان پخش میشد، داستانش تا اونجایی ک یادمه دوتا دختر بودن ک تو بیمارستان جابجا شده بودن، اگ کسی اسم سریالشو میدونه میتونه بهم بگه؟؟

    پاسخ

    • محیا در پاسخ به Mitra

      اسفند 29, 1398

      فککنم قلب زرد

      پاسخ

    • mohammad در پاسخ به Mitra

      فروردین 11, 1399

      pesar bodan ja be ja shodan na dokhtar ….esmesh sharghe beheshte

      پاسخ

    • آراد در پاسخ به Mitra

      فروردین 21, 1399

      دبیرستان 2015

      پاسخ

    • طاهره در پاسخ به Mitra

      فروردین 24, 1399

      اسم سریال زندگی درخشان هست

      پاسخ

  8. مجید

    اسفند 25, 1398

    تریوس ؟!!!!
    یعنی اینو تو لیست گذاشتی بعد سریال هایی عین master’s sun و هیلر و اوه مای ونوس و سکرت گاردن رو نذاشتی …. عجب

    پاسخ

  9. shyda

    اسفند 21, 1398

    سلام ميشه سريال موزيكال-عاشقانه كره اي بجز تو زيبايي و ميخوام اهنگتو بشنوم معرفي كنيد

    پاسخ

    • Exo در پاسخ به shyda

      اسفند 26, 1398

      دروغگو و معشوقه اش موزیکال و عاشقانس ولی من به شخصه خیلی ازش خوشم نیومد

      پاسخ

    • بهناز در پاسخ به shyda

      اسفند 27, 1398

      رویا های بلند ۱ و ۲

      پاسخ

    • بهناز در پاسخ به shyda

      اسفند 27, 1398

      من دوس دارم سریال گابلین رو نگاه کنم.ارزش دیدن داره؟

      پاسخ

      • روحی در پاسخ به بهناز

        فروردین 2, 1399

        فوق العاده بود من عاشقش شدم

        پاسخ

      • Shaqayeq در پاسخ به بهناز

        فروردین 4, 1399

        Awlie

        پاسخ

      • AIDA در پاسخ به بهناز

        فروردین 21, 1399

        are kheyli ghashnage

        پاسخ

    • storm در پاسخ به shyda

      فروردین 4, 1399

      بلند پرواز 1 ببین قشنگه

      پاسخ

    • مهدیه در پاسخ به shyda

      اردیبهشت 20, 1399

      به نظرم رویای بلند هم میشه موزیکال به حساب اورد و قشنگه

      پاسخ

  10. لاله

    اسفند 16, 1398

    بچه ها اینو میگین لطفا

    میشه اسم‌ اون سریال و‌بگید که ت مدرسه ی پسره همش در حال ضایع کردن و محل ندادن ب دخترس در حالی ک دیوانه وار دوستش داره.
    اسمش چیه؟؟؟

    پاسخ

    • minimi در پاسخ به لاله

      اسفند 24, 1398

      سلام چندتا فیلم با این موضوع داریم، بوسه های شیطنت آمیز، پسران فذاتر از گل

      پاسخ

    • sahra در پاسخ به لاله

      اسفند 25, 1398

      پسران فراتر از گل ( f4)

      پاسخ

    • نازی در پاسخ به لاله

      فروردین 4, 1399

      اقا میگه دختره دیوانه وار دوسش داره تو پسران برتر از گل که همچین چیزی نبود دوتاشون سگ و گربه بودن خخخ فکر کنم kiss playful یا همون بوسه بازیگوشانه رو میگی

      پاسخ

    • storm در پاسخ به لاله

      فروردین 4, 1399

      پسران برتر از گل؟

      پاسخ

  11. mch

    اسفند 9, 1398

    سلام . ممنون به خاطر معرفی این سریال ها .
    اما به نظرم جای بعضی سریال ها تو این لیست خالی بود .
    مهمان
    آجوشی من
    فرزندان هیچکس
    خنده در وایکیکی
    سری ریپلای
    بی خانمان
    قلعه آسمان
    کیم بوک جوک پری وزنه بردار
    باغ مخفی
    صدا
    دکتر رمانتیک
    هاید جکیل و من (شبیه سریال بکش و خلاصم کنه )
    سقوط بر روی تو
    پدرم عجیبه
    وسریال های دیگه که الان حضور ذهن ندارم .
    راستی شما می دونید اسم این فیلم هندی چیه . یه ویدیو کلیپ ازش دیدن و دنبالش میگردم اما پیداش نمی کنم .
    یه دختر فیزیوتراپ که برای درمان پادشاه وارد کاخ سلطنتی میشه و اونجا با شاهزاده که یه پسر منظبط و مغروره آشنا میشه و ….

    پاسخ

    • شی شی در پاسخ به mch

      اسفند 21, 1398

      سلام اسم فیلم Khoobsurat

      پاسخ

  12. Sara

    اسفند 9, 1398

    من شش ساله کیدرامر ام و قشنگ ترین سریال هایی که دیدم :
    1_گابلین
    2_مستر سان شاین
    3_عشق بی پروا
    4_ماشین تحریر شیکاگو
    حتما ببینید ♡

    پاسخ

    • storm در پاسخ به Sara

      فروردین 4, 1399

      هیلر. پدر عجیب غریب. شکارچی شهر . بی خانمان و k2 اینارو هم ببین خیلی خوبن

      پاسخ

  13. آبتین

    بهمن 28, 1398

    تنها سریالی که از این لیست از نظرمن ارزش وقت گذاشتن و دیده شدن رو داشت تنهاIt’s Okay, That’s Loveبود

    پاسخ

  14. پ

    بهمن 22, 1398

    سلام دوستان … شما فیلم یا سریال هایی میشناسید که دارای شخصیت هایی باشه که والدینشون دوستشون ندارند یا طردشون کردند مثل شخصیت وانگ سو در عاشقان ماه یا مثل کیم هه نا تو سریال مادر یا مثل سو جی ساب تو سریال متاسفم دوستت دارم مثل اینا ؟؟؟؟؟(فرقی نمیکنه فیلم یا سریالش ساخت کدوم کشور باشه)

    پاسخ

    • mch در پاسخ به پ

      اسفند 9, 1398

      میراث درخشان (داستانش یکم سیندرلایی )
      سیندرلا و چهار شوالیه
      تو سریال های کره ای زیاد نمی تونی با این مضمون سریال پیدا کنی و اکثرا یا توسط یکی از اعضای خانواده طرد شدن یا بعدا پدر و مادرشون پشیمون میشه و دوباره با کلی هندی بازی بهم برمیگردن . بنظرم سریال های ترکیه ای بیشتر همچین داستان هایی داشته باشن.

      پاسخ

      • پ در پاسخ به mch

        اسفند 29, 1398

        خب تو سریال های ترکی میشه یه چندتایی بگید؟؟؟ مرسی

        پاسخ

    • مریم در پاسخ به پ

      اسفند 16, 1398

      وارثان
      لذت شرورانه
      قهرمان عجیب من

      پاسخ

    • نازی در پاسخ به پ

      فروردین 4, 1399

      فرزندان هیچ کس:) ببین اینو از اسمشم مشخصه چیزی ک میخوایه خیلی هم زیبا واموزندس

      پاسخ

      • پ در پاسخ به نازی

        فروردین 7, 1399

        خیلی ممنونم .. آره کامل دانلودش کردم ولی وقت نشد ببینمش … فک کنم شبیه سریالای آجوشی من و مادر باش

        پاسخ

    • مریم در پاسخ به پ

      خرداد 1, 1399

      شعله های جاه طلبی

      پاسخ

    • باران ۸۰ در پاسخ به پ

      خرداد 17, 1399

      قشر مرفه دخترسفیر بی وفا قلب آتشی….. همه این سریالها و خیلی سریال ترک این موضوع سوژه شده

      پاسخ

  15. pari

    دی 30, 1398

    سلام … میشه غمگین ترین سریالایی که دیدین رو بگین دوستان

    پاسخ

    • Mobin در پاسخ به pari

      بهمن 1, 1398

      13 reasons why
      Vampire diaries

      پاسخ

      • mahdieh در پاسخ به Mobin

        فروردین 27, 1399

        The Vampire Diaries غمگین نبود که!

        پاسخ

      • مهدیه در پاسخ به Mobin

        فروردین 27, 1399

        سلام من هر سریالی رو نمیبینم اومدم اینجا ببینم کدوم سریالا خیلی خوبه و زیاد پیشنهاد شده کامنتا رو داشتم میخوندم دیدم خیلی سریالا رو گفتن ولی خب سلیقه ها متفاوته و مثلا من دیدم عشق بی پروا رو خیلیا گفتن درحالی که اصلا دوستش نداشتم فقط میدیدم که تموم بشه من خودم سلیقه م اینجوریه که از سریالای غمگین اصلا خوشم نمیاد مثل عشق بی پروا… سریال تخت تعقیب هم دیدم خیلی مسخره بودش اما سریالای هیجانی و عاشقانه و خنده دار رو دوست دارم اگه من بخوام معرفی کنم اینا رو میگم:
        1 پسران برتر از گل (فکر نمیکنم کسی کیدرامر باشه و ندیده باشه!)
        2 هیلر
        3 تو زیبایی
        4صداتو میشنوم
        5 باغ مخفی
        6 گونگ شیم زیبا( خنده دار بودش)
        7 دبلیو
        8 شاهزاده اتاق زیر شیروانی( چون طنز بود اما با اینکه قسمت آخرش گریه دار بود حال نکردم!)
        9 منو بکش خلاصم کن!(طنز بود وعالی بازی میکردن)
        10 نسل خورشید
        غیر کره ای هم The Vampire Diaries فوق‌العاده بود
        بازم هست ولی اینا بهتریناش بود!
        ناگفته نماند که اینارم دیدم!
        (او زیبا بود_ معمولی بود.
        مبارزه با ارواح_ خوب بود داستان متفاوتی داشت
        سیندرلا و چهار شوالیه_معمولی
        کی تو_ خوب بود! به هیلر نمیرسید
        منو به ارامی ذوب کن هم داستان یکنواختی داشت خوشم نیومد!
        سریالای سوکی و سریالای لی مین هو رو هم دیدم کلا!)
        اینا هم تو لیستم هستن!
        (گوبلین، خنده در واکیکی، عاشقان ماه، کتاب خانوادگی گو،خون)
        حالا لطفا با توجه به سلیقه یکی بهم معرفی کنه چی ببینم که هیجانی و طنز و عاشقانه باشه!
        غمگین نباشه ها!

        پاسخ

        • نازی در پاسخ به مهدیه

          تیر 4, 1399

          ای بابا چه سلیقه جالبی داری و البته نزدیک به من ولی من بیشتر سمت غمگینا کشیده میشم خخ حالا بگذریم من خودم گونگ شیم زیبا رو خیلی دوس داشتم عالی بود و خنده دار
          با توجه به چیزی که شما دوس داری بنظرم دوبونگ سون زن قوی رو حتما ببین
          اگه پزشکی دوس داری دکتر رمانتیک دو تا فصلشو ببین بنظرم خیلی هیجانی و طنزه های ریزی داره
          بیا بجنگیم روح
          مرد ملکه اینهیون قدیمیه ولی حتما پیشنهادی همه ببینن اصلا ^_^
          سامسون هم بدک نیس ولی قدیمیه
          اوه روح من با بیا بجنگیم روح فرق داره
          ونوس من
          پنیر در تله

          پاسخ

        • Zj در پاسخ به مهدیه

          تیر 18, 1399

          افسانه دریای آبی

          پاسخ

    • Nanaz در پاسخ به pari

      بهمن 16, 1398

      غمگین ترین سریال های کره ای که دیدم :
      عاشقان ماه : که آخرش خیلی غمگینه کلی اشک ریختم واسش
      دلم برات تنگ شده :اینم غمگینه واقعا
      پادشاه مد : اینم غمگینه اخرش مثل عاشقان ماه یکیشون میمیره
      لبخند پر کشیده از نگاهت
      هتل دلونا : زمان هایی که گذشته آی یو رو نشون میداد غمگین بود
      عشق بی پروا : آخرش ووبین میمیره خعلی غمگینه

      پاسخ

    • مینوفر در پاسخ به pari

      اسفند 22, 1398

      (مستر سانشاین )اقای آفتاب
      عالیه ولی آخرش خیلی غمگینه
      تنها سریالیه ک چند روز درگیرش بودم

      پاسخ

    • نفس در پاسخ به pari

      خرداد 24, 1399

      پاییز در قلب من خیلییی باهاش گریه کردم

      پاسخ

  16. فاطمه

    دی 23, 1398

    سلام الان عاشقانه ترین فیلم کره ای که پیشنهادمیکنین چیه.به جزپسران فراترازگل ووارثان توازستاره هااومدی افسانه دریای ابی باغ مخفی توزیبایی شکارچی شهرکه واقعاقشنگ وعالین ولی دیدمشون به جزایناچیروپیشنهادمیکنین

    پاسخ

    • پریزاد در پاسخ به فاطمه

      دی 30, 1398

      سریال فرود بر روی عشق یا همون سقوط روی تو.در حال پخش اما عالیه

      پاسخ

    • Nanaz در پاسخ به فاطمه

      بهمن 16, 1398

      عاشقانه اگه ندیدی حتما ببین خیلی قشنگن : باران عشق _ عاشقان ماه_ من ربات نیستم _عشق در دبیرستان_ اولین عشقم_ انتقام شیرین 2

      پاسخ

    • F در پاسخ به فاطمه

      اسفند 17, 1398

      این ها همشون قدیمی هستن سریال extraordinary you بهترین و عاشقانه ترین سریالی هست که من تا حالا دیدم البته ناگفته نمونه سریال گوبلین هم عالیه.

      پاسخ

      • Baran در پاسخ به F

        اسفند 20, 1398

        سریال تو فوق العاده ای موضوعش خوب و جدید بود اما باعث جذب شدن ادم برای دیدن ادامه نمیشد در کل ضعیف بود

        پاسخ

    • Nejhla در پاسخ به فاطمه

      اسفند 29, 1398

      سلام
      بدون شک (عاشقان ماه) بهترین سریال کره ای هست حتما ببینین تا آخر
      تنها فیلمی که منو خیلی تحت تاثیر قرار داد
      سعی کنین با دوبله ترکیه ببینین اگه بلدین

      پاسخ

  17. mary

    دی 3, 1398

    من سریال های کره ای زیاد دیدم و تا حدودی هم راضی بودم بهترین سریالهایی که میتونم به این لیست اضافه کنم
    سربال های
    بی خانمان
    نسل خورشید
    هیلر
    کی دو (بخصوص قسمتهای اخرش)
    شکارچیه شهر
    کتاب خانوادگی گو
    عشق بی پروا
    عاشقان ماه (اولاش بسیار خنده دار و اخراش بسیار غمناک)
    پدر عحیبه
    وارثان
    پری دریای ابی
    فعلا همینا یادمه
    شماهم اگه پیشنهاد خوبی دارین ممنونم بهم بگین

    پاسخ

    • mahta در پاسخ به mary

      دی 12, 1398

      سلام من از این سریالایی که شما گفتین راضی بودم اما پیشنهاد میکنم اگه سریال دلقک تاجدار رو ندیدن ببینید شاید بعد از دیدنش خوشتون بیاد

      پاسخ

      • Mzph در پاسخ به mahta

        دی 19, 1398

        سلام کاربر محترم من سریال دلقک تاجدار رو دیدم و به معنی واقعی کلمه شگفت انگیز بود مخصوصا موسیقی هاش لطفا اگه میشه چند تا سربال معرفی کنید چون فکر میکنم سلیقه هامون تا حدودی یکی باشه و یه چیز دیگه من سریال دکتر جان رو دیدم عالی بود پیشنهاد میکنم

        پاسخ

    • storm در پاسخ به mary

      فروردین 4, 1399

      اجوشی لطفا برگرد و ببینید اونم قشنگه

      پاسخ

    • سعید طهماسبی در پاسخ به mary

      فروردین 21, 1399

      اخ اخ نگو کتاب خانوادگی گو ،دیوانه وار دوسش داشتم

      پاسخ

    • MOBINA در پاسخ به mary

      اردیبهشت 29, 1399

      خب من پنج ساله که کیدرمایی هستم و تقریبا تموم سریال ها رو به جز چند تا دیدم سریال معروف رو که میشناسین مثل اونایی که جی چانگ ووک یا لی مین هو یا کیم س.هیون وجو جی هیون غیره که توش بازی کردن میخوام یه چن تا دیگه که من خوشمم اومد البته باید باژانر مورد علایقه شما هم جور در بیاد رو بهتون معرفی میکنم
      1 ناظر ژانر هیجانی و اکشن وملو درام
      2 ایا تو هم انسانی ژانر علمی تخیلی عاشقانه کمدی
      3 وکیل بی قانون ژانر هیجانی عاشقانه اکشن حقوقی
      4 طلسم شیطانی ژانر عاشقانه ملودرام
      5 خون ژانر پزشکی علمیتخیلی عاشقانه
      6 ایدی من خوشگل گانگنامه ژانر مدرسه عاشقانه کمدی
      7 برج بابل ژانر هیجانی اکشن درام
      8 جنگل ژانر پزشکی عاشقانه درام کمدی
      9 عشق پنهونی من ژانر اداری اشپزی عاشقانه خانوادگی
      10 دکتر رمانتیک فصل اول و دوم ژانر پزشکی عاشقانه
      11 اخرین ماموریت فرشته عشق ژانر عاشقانه تخیلی فانتزی
      12 گوی سحر امیز ژانر تخیلی عاشقانه فانتزی کمدی
      13 خانم حمورابی ژانر درام حقوقی

      بعضی از این سریال ها خیلی مطرح نشدن اما مناسب هستن البته بستگی به نوع سلیقه تون داره که ژانر سریال چی باشه
      امیدوارم از معرفی این سریال ها لذت برده باشین البته اگه نگاشون کردین فعلا بای

      پاسخ

  18. فری

    آذر 30, 1398

    تو هیچ لیستی تعجب میکنم سریال my golden life نبود بی نظیره من خیییییییلی سریال نگاه کردم از وارثان و هیلر و پسران برتر از گل و… بهتره

    پاسخ

  19. آذر 13, 1398

    سلام دوستان
    لطفا هر کسی فیلم سینمایی(یک قسمتی) عاشقانه کره ای یا چینی یا … میشناسه معرفی کنه
    مثلا never gone (هرگز نرسیده)

    پاسخ

    • ^_^ در پاسخ به ...

      آذر 13, 1398

      فیلم خارجی عاشقانه هم بود معرفی بود ( سینمایی باشه)
      مثلا After*_*

      پاسخ

      • zahra در پاسخ به ^_^

        اسفند 20, 1398

        مثل بخت پریشان
        اولین فرصت

        پاسخ

    • زهرا در پاسخ به ...

      اسفند 25, 1398

      فیلم always خییییلی قشنگه خیییییلی

      پاسخ

  20. Dvrpnh

    آذر 1, 1398

    سلام از اونجا که خیلی فیلم معرفی کردین میشه لطفا فقط یک سریال خیلی خوب که اعصاب خوردکنی زیاد نداشته باشه و خیلی خیلی قشنگ و جذاب باشه معرفی کنید ؟؟؟ و تعداد قسمت هاشم بگین لطفا

    پاسخ

    • mahta در پاسخ به Dvrpnh

      دی 12, 1398

      سلام به نظر من سریال دلقک تاجدار و شاهزاده بزرگ قشنگه وپایان خوبی هم داره

      پاسخ

      • Dvrpnh در پاسخ به mahta

        دی 19, 1398

        ممنون دوست عزیز

        پاسخ

    • فرزان در پاسخ به Dvrpnh

      فروردین 6, 1399

      تو زیبایی رو حتما ببینید
      من خیلی دوسش داشتم
      16 قسمت

      پاسخ