بهترین سریال های درام کره ای که در سال 2019 پخش خواهند شد

درام های کره ای توجه مخاطبین سراسر جهان را به خود جلب کرده اند. البته تاثیر اینترنت را نیز نباید نادیده بگیریم زیرا دسترسی به آن ها را راحت می کند. طرفداران سریال هایی که در اینجا به شما معرفی می کنیم انجمن تشکیل داده اند. سریال هایی کرهای مانند “وارثان”، “به هیچکس اعتماد نکن”، “پدرم عجیب است” و چندین سریال دیگر، همانند سریال های آمریکایی دنبال می شوند. به همین دلیل درباره درام های کره ای آینده کنجکاو هستیم. و بسیاری از طرفداران با اشتیاق منتظرند. در سال 2018 شاهد درام های زیبایی بودیم که باعث شدند اشتیاق ما به درام های آینده افزایش یابد. در اینجا می خواهیم فهرستی از درام های کره ای که در سال 2019 و 2020 پخش می شوند را به شما معرفی کنیم. امیدواریم این درام های کره ای همانند درام های فعلی موفق باشند. با پروشات همراه باشید.


16. به همراه خدایان – Along With The Gods – 2019

یکی دیگر از درام های کره ای براساس یک کارتون وب به همین نام که در حال حاضر درباره آن چیز زیادی نمی دانیم. اگر کارتون وب و فیلم آن جالب باشند، سریال درباره زندگی پس از مرگ یک مرد خواهد بود. این سریال از لحاظ داستان از سایر درام های کره برتر است.

همچنین بخوانید: لیست بهترین سریال های کره ای در سال 2018


15. چه شده پونگ سانگ – What’s Wrong, Poong Sang – 2019

یک سریال جدید کره ای که در نه ژانویه پخش می شود. بازیگر اصلی آن یو جون سانگ است که نقش لی پونگ سانگ را بازی می کند. بازیگران دیگر عبارت اند از لی چانگ یاپ در نقش لی وی سانگ، اون جی هو در نقش لی جین سانگ، و جون هی بین در نقش لی جونگ سانگ. پونگ سانگ مردی است که هرگز به خاطر خودش زندگی نکرده و همیشه مراقب چهار خواهر و برادر کوچک ترش است. او از لحاظ مالی آن ها را تامین می کند زیرا والدین اش از پس این کار برنمی آیند. بزرگ ترین برادر پس از او جین-سانگ و کوچک ترین وی-سانگ است. جونگ سانگ و هوا-سانگاره خواهرانش هستند. درحالی که پونگ سانگ پیر سنش بالا می رود هنوز نگران آنهاست. برادر بزرگ تر جین-سانگ و برادر کوچک تر وی-سانگ، همیشه دردسرسازند. جونگ-سانگ یک پزشک بوده و باهوش است اما خواهر کوچکتر، هوا-سانگ احساس می کند از خواهرش کمتر است. در این سریال می خواهیم با زندگی این افراد همراه باشیم. این سریال قرار است در ژانویه 2019 اکران شود.

همچنین بخوانید: لیست بهترین فیلم های کره ای که در سال 2018 اکران شدند


14. واگاباند – Vagabond – 2019

اگر به تریلر علاقه دارید پس این سریال مناسب شماست. زیرا داستان پیچیده ای دارد. بازیگران اصلی عبارت اند از لی سئونگ-جی در نقش قهرمان مرد چا دال گون، که در سقوط هواپیما نقش دارد، و بائه سوزی در نقش گو هائه-ری، مامور سرویس مخفی و شین سونگ-روک رئیس سرویس مخفی. داستان درباره چا دال گون قهرمان داستان است، یک بدل کار که می خواهد در صنعت سینما بدرخشد و یکی از بزرگ ترین ستارگان اکشن باشد. اما یک روز درگیر سقوط هواپیما و یکی از بزرگ ترین رسوایی ها می شود که می تواند بزرگ ترین رسوایی کشور باشد. گو هائه-ری زنی است که از خانواده حمایت کرده و در سرویس مخفی شغلی را به عهده می گیرد. او می خواهد یک شغل اداری داشته باشد اما سرانجام به یکی از مامورین عملیات تبدیل می شود.


13. بهترین جوجه – Best Chicken – 2019

برخلاف تریلر پیشین، این فیلم داستان ساده ای دارد، یک درام معمولی درباره دو فردی که یکدیگر را دیده و به هم کمک می کنند. این دو فرد دو شخصیت اصلی بوده و در کنارشان افراد دیگری هم قرار دارند. پارک سون هو نقش قهرمان مرد پارک چوی گو را بازی می کند که می خواهد رستوران جوجه داشته باشد و کیم سو هیه نقش قهرمان، سئو بو اه را بازی می کند که می خواهد نویسنده کارتون وب باشد. داستان ساده است. پارک چوی گو می خواهد در میان رستوران های جوجه بهترین را داشته باشد. سئو بو اه نیز دختری است که در یک گرمابه زندگی می کند و خودش را از جامعه و مردم دور نگه می دارد. این گرمایه از پدربزرگ فقیدش به او ارث رسید. او می خواهد ستاره کارتون وب باشد (کامیک دیجیتال محبوب در کره جنوبی). با پیشروی داستان این دو شخصیت باهم رو به رو می شوند. این سریال قرار است در ژانویه 2019 پخش شود.

همچنین بخوانید: 25 درام برتر سینمای کره جنوبی


12. آن پسر روان سنج – That Psychometric Guy – 2019

این سریال قرار است در نیمه اول سال 2019 پخش شود. داستان سریال بسیار جالب است. لی آن فرد خاصی است که توانایی های روان سنجی دارد و می تواند خاطرات یک فرد را بخواند. او می خواهد با این توانایی از دنیای شرارت خلاص شود اما آنقدرها باهوش نیست. او با یون جائه-این، زنی با یک روان زخم آشنا می شود و آن دو باید در کنار هم پرونده های مختلف را حل کنند.

همچنین بخوانید: 25 فیلم برتر کره‌ای تاریخ سینما


11. قلبت را لمس کن – Touch Your Heart – 2019

یک درام رمانتیک که در ژانویه 2019 اکران می شود و داستان آن کمی کلیشه است. اوه یئون-سئو یک بازیگر زیباست اما در بازیگری استعداد ندارد. حتی با قرار گرفتن نام اش در کنار نام پسر یکی از خانواده های چایبول رسوایی به بار می آورد. سپس نقش دستیار یک وکیل به او پیشنهاد می شود اما برای بازی در این نقش باید در کنار وکیلی به نام جونگ-راک فعالیت کند. گرچه جونگ-راک از این موضوع راضی نیست اما موافقت می کند.

همچنین بخوانید: نگاهی به بهترین فیلم های سینمای چین در سال 2018


10. با فردی که از من بدش می آید ازدواج کردم – So I Married an Anti-Fan – 2019

داستان این کمدی رمانتیک هم کلیشه است. دو فرد از هم بدشان می آید و رابطه خوبی ندارند. اما پس از چند بار ملاقات نگاهشان به هم عوض می شود. سپس به هم نزدیک تر شده و عاشق هم می شوند. یک داستان تکراری با بازی پارک چانیول در نقش هو جون و سو-یونگ در نقش گئون-یونگ. هو جون یک ستاره محبوب و گئون یک گزارشگر است که می خواهد یک داستان جالب بیابد و به همین دلیل در افتتاحیه کلوپ شرکت می کند. در آنجا رفتار خشن هو جوپون را دیده و با او بدرفتاری می کند. گئون از شغلش اخراج شده و از آنجاییکه تصور می کند این مسئله تقصیر هو جون است در مقابل اداره اش اعتراض می کند. به زودی اعتراضات او معروف شده و به برنامه ای دعوت می شود که مردمی که از هم متنفرند باید با هم زندگی کنند. هردوی آن ها برای اینکار دلیلی داشته و موافقت می کنند. آن ها در این برنامه سعی می کنند برای هم دردسر درست کنند و در نهایت به هم جذب می شوند.

همچنین بخوانید: لیست بهترین فیلم های فانتزی خارجی که در سال 2018 اکران شدند


9. قلمرو – Kingdom – 2019

یکی دیگر از سریال های نتفلکیس که قرار است در 25 ژانویه 2019 پخش شود. یک سریال تاریخی با بازی جو جی-هون در نقش شاهزاده، ریو سئونگ-ریونگ در نقش جو هاک-جو و بائه دو-نا در نقش سئو-بی. این سریال از کامیک وب محبوب Burning Hell Shinui Nara به نویسندگی کیم ایون-هی الهام گرفته است. شاهزاده جوسیون با سرایت یک بیماری در سرزمین قلمروی خود را می یابد. او باید درباره این بیماری تحقیق کرده و راه درمان آن را بیابد. اگر از داستان های زامبی خوشتان بیاید پس از این سریال خوشتان می آید، البته داستان آن از داستان های آخرالزمانی زامبی متفاوت است.

همچنین بخوانید: 40 فیلم برتر ژاپنی در تاریخ سینما (بخش دوم)


8. عشق یک مکمل است – Romance is a Supplement – 2019

یک سریال کمدی رمانتیک دیگر از سینمای کره که تولید آن مدتی است آغاز شده و قرار است در 29 ژانویه از شبکه tvN پخش شود. لی نا-یونگ و لی جونگ-سوک در نقش های اصلی کانگ دان-یی و چا ایون-هو بازی می کنند. این شخصیت ها در شرکت چاپ کار کرده و با داستان زندگی شان آشنا می شویم. کانگ دان-یی به عنوان یک ستاره آینده روشنی داشت اما اکنون یک مطلقه است که در شرکت چاپ کار می کند. چا ایون-هو یک نویسنده بامهارت و جوان ترین ویراستار شرکت است.

همچنین بخوانید: 40 فیلم برتر ژاپنی در تاریخ سینما (بخش اول)


7. بابل – Babel – 2019

اگر از سریال های کارآگاهی و رمانتیک خوشتان می آید، در آن صورت از این سریال خوشتان می آید. اولین فیلمنامه خوانی آن در نوامبر امسال آغاز شد و از ماه ژانویه 2019 پخش می شود. بازیگران اصلی آن پارک شی هو و جانگ هی جین هستند که پارک شی هو نقش قهرمان مرد چا وو-هیوک را بازی می کند که می خواهد از یک شرکت بزرگ انتقام بگیرد، درحالی که جانگ هی جین نقش بازیگر محبوبی به نام هان جونگ-وون را بازی می کند که به جرم قتل همسرش دستگیر شده است. این دو شخصیت مهره های اصلی داستان هستند. پدر چا وو-هیوک در یک تصادف مرده و مادر افسرده اش خودکشی می کند. او به زودی متوجه می شود که یک شرکت در تصادف پدرش نقش داشت. او نیز عصبانی شده و می خواهد انتقام بگیرد. هان جونگ-ون یک بازیگر موفق است که با مردی از روسای یک شرکت بزرگ ازدواج کرده و وو-هیوک هم عاشق او می شود. اما با پیشروی داستان باید از جونگ-ون که مظنون به قتل همسرش است تحقیق کند.

همچنین بخوانید: برترین فیلم‌های ترسناک سینمای ژاپن


6. عشق اول اول من – My First First Love – 2019

یک سریال رمانتیک که اگر به داستان های رمانتیک علاقه دارید از آن خوشتان می آید. این سریال قرار است در سپتامبر 2019 پخش شود و برای دانلود آماده خواهد شد. این سریال توسط اوه جین-سئوک کارگردانی شده و کیم مین-سئو نویسنده آن است. کل سریال در هشت فصل تولید می شود. بازیگران اصلی آن عبارت اند از جی سو، جونگ جین یونگ و جونگ چائه یئون، و بازیگران فرعی آن چوی ری، جی وو و جونگ شی اه. داستان بسیار جالب است و با داستان زندگی سه شخصیت اصلی جی سو، جونگ جین یونگ و جونگ چائه یئون آشنا می شویم که باید سخت کار کرده و برای روابط عاشقانه و دوستانه تلاش کنند. گرچه این افراد چندان با کسی آشنا نمیشوند اما در میان شان یک مثلث عشقی پدید می آید. سوال اصلی این است: چه کسی این دختر را به دست می آورد؟

همچنین بخوانید: 12 فیلم برتر لهستانی در تاریخ فیلم سازی این کشور


5. برق چشمانت – The Light in Your Eyes – 2019

این سریال در ژانویه سال 2019 پخش می شود. کیم هایه-جا مدت هاست که آرزو دارد مجری شود. یک روز از خواب بیدار شده و خود را یک زن دهه 70 میبیند. همچنین می تواند زمان را دستکاری کند. لی جون-ها می خواهد یک گزارشگر شود . برای این موضوع تلاش می کند اما در حال حاضر زحماتش راه به جایی ندارد. تا اینکه یک روز با کیم هایئه-جا رو به رو خواهد شد.

همچنین بخوانید: 15 فیلم برتر سینمای آسیا در سال 2017


4. تاریخچه اسادل – Asadal Chronicles – 2019

این فیلم از شبکه tvN به روی آنتن رفته و داستان آن درباره جنگ بر سر قدرت، عشق و پیشرفت، در شهر باستانی اسادل، پایتخت گوجوسئون است. این سریال در حال حاضر مراحل تولید را سپری کرده و امیدوارکننده است. یک سریال تاریخی که سانگ جونگ-کی نقش ایون سئوم یک کودک طلسم شده را بازی می کند. او در آینده فرمانروای اسادل می شود. جونگ دونگ-گان هم نقش تا گان را بازی می کند که به قبیله سائنیوک تعلق داشته و یک قهرمان جنگی است. انتظارات از این سریال بالاست و بزرگترین ستاره های سینمای کره در آن حضور دارند.

همچنین بخوانید: 33 فیلم برتر اسپانیایی زبان که باید ببینید


3. نمونه – Item – 2019

جو جین هو و جین سه-یون از ستارگان این سریال ماورایی هستند. داستان درباره دو فرد است که درباره یک موضوع تحقیق می کنند. اما این موضوع به فساد سیاسی یا اختلاس های مالی ربطی ندارد بلکه درباره موجودات ماورایی است. شخصیت کانگ گون با بازی جو جین هو کارآگاهی است که هم باید از برادرزاده اش محافظت کند و هم درباره نمونه ای با قدرت ماورایی تحقیق کند. جین سه-یون هم نقش شین سو-یونگ، یک مجرم را بازی می کند.

همچنین بخوانید: 30 فیلم برتر آسیایی در قرن 21 (بخش سوم)


2. اخطار عشق – Love Alarm – 2019

نتفلیکس پر از سریال های کره است و “اخطار عشق” هم یک درام کره ای است که قرار است در سال 2019 از نتفلیکس پخش شود. این سریال شامل 8 قسمت است که براساس یک کارتون وب به همین نام ساخته شد. داستان درباره یک اپلیکیشن آشنایی است که اگر عاشق پنهانی شان در 10 متری شان باشد اخطار می دهند. درنتیجه سه دانش آموز در یک مثلث عشقی درگیر خواهند شد.

همچنین بخوانید: 30 فیلم برتر آسیایی در قرن 21 (بخش دوم)


1. ورطه – Abyss – 2019

داستان درباره دو نفر است، یک کارآگاه زن زیبا و یک مرد زشت. ظاهر این دو به دلیل تعلق به یک نژاد خاص تغییر یافته است. درنتیجه زن زیبا اکنون یک دختر غیرعادی و مرد زشت یک مرد جذاب است. این زن درباره تغییر ظاهرش تحقیق کرده و در این بین عشقی میان شان پدید می آید.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (73)

بستن فرم

  1. ناشناس

    فروردین 7, 1401

    سلام، یه فیلمی بود که پسره پولداره و شرکت داره و همسرش فوت شده و یه پسر کوچیک داره بعد به یه دختره وابسته میشه پدره هم همینطور باعث میشه وارد زندگیشون بشه اسم این فیلمو میدونید؟

    پاسخ