بهترین سریال های کره ای عاشقانه و درام که نباید از دست بدهید

سریال های کره ای بسیار محبوب بوده و پر از تحقیقات جنایی، داستان های عاشقانه و درگیری های خانوادگی هستند و همین باعث شد تا لیست بهترین سریال های عاشقانه کره ای را تهیه کنیم. کره جنوبی سریال های موفقی تولید کرده است که برخی شدیدا به آن ها علاقه داشته و برخی از وجودشان بی خبر هستند. تلویزیون کره هم مانند سینمای آن در چند سال اخیر رشد بالایی داشته و فیلمسازان در ژانرهای جنایی، وحشت و غیره، فعالیت می کنند. در کنار آن درام های کمدی و عاشقانه نوجوانان نیز همچنان محبوبیت دارد. در هر صورت در تلویزیون کره برای هر سلیقه ای یک سریال موجود است.

اگر دوست دارید یک سریال غیرهالیوودی را تماشا کنید می توانید به سریال های کره ای روی بیاورید. با پروشات همراه باشید تا 20 سریال کره ای برتر را به شما معرفی کنیم.


1. مستر سانشاین – 2018 – Mr. Sunshine

در سال 1871 پسربچه‌ای از چوسان با کشتی به آمریکا می‌رود و بعد از 30 سال به عنوان یک سرباز آمریکایی دوباره به کره بازمی‌گردد و عاشق دختری اشراف‌زاده که به صورت پنهانی عضو دسته شورشی ها است و در برابر حمله ارتش آمریکا و ژاپن مقاومت می‌کند.

سریالی زیبا که تحولات استعماری چوسان را در قالب داستانی عاشقانه و غم انگیز نشان می دهد.


2. زیبای درون – The Beauty Inside – 2018

این سریال داستان جالبی دارد. سئو دو جائه یک مرد خوش چهره، باهوش و تیز است. همچنین مدیر بخشی از یک شرکت هواپیمایی هم می باشد. شاید در ظاهر یک فرد معمولی به نظر برسد اما در باطن رازهایی برای پنهان کردن دارد. او نمی تواند چهره ها را به ذهن بسپارد. این شرایط ادراک ‌پریشی چهره‌ ای نام دارد. او برای یادآوری مردم از شخصیت و رفتارشان کمک میگیرد. هان سی کایه یک بازیگر زیباست که او هم رازی دارد. او بنا به دلیلی ماهی یک بار به صورت یک شخصیت دیگر بیدار می شود. بنابراین هر ماه به مدت یک هفته به ظاهر فرد دیگری زندگی می کند. او دو جائه را میبیند. مشخص می شود که چهره سی کیه تنها شخصی است که دو چهره او را به ذهن میسپارد. اما با تغییر ظاهری سه کیه آن دو چگونه می توانند در کنار هم باشند؟

همچنین بخوانید: لیست بهترین سریال های کره ای در سال 2018


3. عاشقان ماه – 2016 – Moon Lovers

اگر به موضوع سفر در زمان در کنار مضامین عاشقانه علاقه دارید، حتما این سریال را تماشا کنید. البته این سریال پایان تلخی دارد و احساسات شما را به شدت درگیر خواهد کرد. داستان این سریال درباره ی دختری به نام “هه سو” است که در زمان فعلی و در شهر سئول زندگی می کند، اما به طور ناگهانی به گذشته و زمان امپراطوری گوریو سفر می کند و در آنجا با اتفاقات و حوادثی دست و پنجه نرم می کند که تماشای آن دیدنی و جذاب است.


4. لذت شرورانه – Devilish Joy – 2018

داستان این سریال آشناست. زیرا حافظه کوتاه مدت در داستان های تخیلی و غیرتخیلی به وفور به نمایش درآمده است. با این حال هنوز هم چنین داستانی می تواند جالب باشد. گانگ ما سونگ با بروز سختی ها سعی می کند لبخند را بر چهره اش حفظ نماید. او جانشین شرکت سون وو بود. گانگ ما متخصص اعصاب مغزی است و می تواند مسائل مربوط به آن را حل کند. یک روز می خواهد به یک زن کمک کند اما در یک تصادف درگیر می شود. این تصادف زندگی و نگرش او را تغییر می دهد. اما مهم تر از هرچیزی از لحاظ پزشکی او را دگرگون می کند. حافظه اش کاملا از دست رفته و تنها می تواند وقایع یک روز را به یاد آورد. که روز بعد آن را هم فراموش می کند. بنابراین برای یادآوری آن ها را در دفتر خاطرات ثبت می کند. به زودی عاشق زنی می شود که در گذشته بازیگر بود. او در گذشته مشهور بود اما به دلیل یک تصادف به فراموشی سپرده شد. گانگ ما عاشق او می شود. اما اگر هر روز او را فراموش کند چطور می تواند این رابطه را ادامه دهد؟

همچنین بخوانید: بهترین سریال های درام کره ای که در سال 2019 پخش خواهند شد


5. وارثان – 2013 – The Heirs

داستان این سریال در مورد “کیم تان” (با بازی لی مین هو) پسر دوم رئیس گروه ثروتمند امپراتوری است. او همیشه به خاطر اینکه فرزند زن دوم پدرش است توسط دیگران تحقیر شده و سعی دارد مادر واقعی اش را از دیگران مخفی کند و خودش را پسر همسر رسمی پدرش معرفی کند. او و برادرش باید بر سر قدرت با یکدیگر رقابت کنند اما “کیم تان” چنین چیزی را نمی‌خواهد. پدرش او را مجبور کرده که برای رسیدن به قدرت با دختری به نام “یو رائه” که “کیم تان” هیچ علاقه ای به او ندارد نامزد کند. اما کیم تان عاشق دختر فقیری به نام “چا ایون سانگ” می‌شود.


6. منو بکش خلاصم کن – 2015 – Kill Me, Heal Me

سریالی برای علاقه مندان به مضامین روانشناسی که داستان پسری به نام “جی سونگ” با اختلال چند شخصیتی را روایت می کند. “جی سونگ” که همزمان هفت شخصیت دارد، تحت درمان روان درمانی به نام “او ری جین” قرار می گیرد که دختری جوان است و بعد از مدتی مشخص می شود که این دو نفر داستانی در گذشته با یکدیگر داشته اند.


7. زمانی که تو خواب بودی – 2017 – While You Were Sleeping

“نام هونگ جو” (بائه سوزی) خبرنگار شبکه sbs که در خواب هایش می تواند حوادث ناگوار آینده را ببیند. “جه چان” (لی جونگ سوک) دادستانی ست که بعد از آشنایی با “هونگ جو” سعی می کند از رخ دادن این حوادث جلوگیری کند. در ادامه ی داستان شاهد ایجاد رابطه ای عاشقانه بین این دو شخصیت هستیم که به زیبایی نمایش داده شده است.


8. شاهزاده صد روزه من – 100 Days My Prince – 2018

یک درام عاشقانه و تاریخی که در آن هانگ شیم بزرگ ترین دختر مجرد روستاست. او یک دختر قوی است که می خواهد از خود و پدرش حمایت کند. لی یول، شاهزاده جیسون هم بزرگ شده است. او آدم سختگیری است و از بیشتر افراد قصر خوشش نمی آید. اما در حقیقت یک فرد تنهاست. یک روز تصمیم می گیرد قانونی وضع کند که در آن تمام شهروندان کره ای آماده ازدواج پیش از رسیدن به سن 28 سالگی ازدواج کنند.  این مسئله برای هانگ شیم آسان نیست زیرا به آن سن نزدیک شده ست. برای جلوگیری از تنبیه باید هرچه زودتر موردی را برای ازدواج بیابد. اما سرنوشت پیچیده بوده و پس از ترور لی، او مجروح شده و توسط هانگ شیم و پدرش درمان می شود. لی در نتیجه جراحت به فراموشی موقت دچار شده است. هانگ برای پیشگیری از تنبیه با لی ازدواج می کند. آیا این آغاز داستان عاشقانه شان است؟

همچنین بخوانید: بهترین فیلم های سینمایی کره ای رمانتیک که باید ببینید


9. جومونگ – Jumong – 2006

سریال های تاریخی بسیاری در کره ساخته می شود. جومونگ یکی از این سریال هاست که براساس زندگی شاهزاده جومونگ، موسس سلسله گوگوریو در سال 37 قبل از میلاد، ساخته شده است. شاه گئوم وا از جومونگ کودک و مادرش نگهداری کرد. آن ها تصور می کردند پدر حقیقی جومونگ در مبارزه علیه سلسله هان از دنیا رفته است. گئوم وا دو پسر به نام های داسئو و یونگ پو دارد و جومونگ را در کنار آن ها بزرگ می کند. جومونگ به اندازه آنها قوی نبود و اغلب در سایه نام آن ها قرار می گرفت. یک روز جومونگ باعث آتش گرفتن یک مغازه شد، درنتیجه لقب سلطنتی اش را از او گرفتند. او که جایی برای ماندن نداشت به گروهی از سارقان برخورد و در آنجا با هائه موسو، که پدر واقعی اش بود، رو به رو شد. او مبارزه و نبرد را به پسرش آموخت. اما زمانی که برادران ناتنی اش هائه را می کشند جومونگ می خواهد انتقام بگیرد. آیا او می تواند خانواده سلطنتی را از بین برده و سلسله جدیدی ایجاد کند؟

همچنین بخوانید: لیست بهترین فیلم های کره ای که در سال 2018 اکران شدند


10. بهترین ضربه – The Best Hit – 2017

اگر می خواهید یک کمدی عاشقانه ساده را تماشا کنید بهتر است به این سریال رو آورید. این سریال به سفر در زمان هم می پردازد که نباید نگران جزئیات علمی آن باشید. لی جی هون به موسیقی و ترانه نویسی علاقه داشت و می خواست خواننده شود. چوی وو سئونگ بهترین دوست دوران کودکی جی است. آن دو برای امتحانات سازمان های دولتی اماده می شوند. آیا رویایی جی به حقیقت بدل می شود؟ یو هیون جائه عضو یکی از گروه های محبوب دهه 90 بود. اما همیشه به مشکل سازی شهرت داشت. او از سال 1993 به سال 2017 سفر می کند و با لی جی و دوستش چوی وو اشنا می شود. اکنون این احتمال وجود دارد که رویای جی به حقیقت تبدیل شود. این گروه در صنعت سرگرمی به ماجراجویی می پردازند. این سریال عشق، احساس و دوستی جوانان 20 ساله را به نمایش می گذارد.

همچنین بخوانید: 25 درام برتر سینمای کره جنوبی


11. تریوس مخفی من – Terius Behind Me – 2018

آیا دوست دارید یک سریال کره جنایی و جاسوسی تماشا کنید؟ پس این سریال گزینه خوبی است. داستان آن جالب است. کیم بون یکی از ماموران ویژه سازمان جاسوسی کره بود. او با نام سری تریوس در شغل خود یک فرد افسانه ای بود. اما سه سال پیش یک اتفاق رخ داد. یکی از ماموریت های او شکست خورد و از آن زمان ناپدید شده است. گو آئه رین یک زن معمولی و مادر مجرد است که همسرش فوت کرده و او هم در یک نبرد جاسوسی گیر افتاده است. مشخص می شود که کیم در آپارتمان مجاور گو آئه پنهان شده است. او پس از شکست ماموریت و از دست دادن زن مورد علاقه اش به این مکان رفت. از آن زمان به این فکر می کند که در تصادف چه رخ داد. او با آئه ملحق شده و می خواهند بدانند بر سر همسر آئه چه آمده است.

همچنین بخوانید: 28 انیمه سریالی برتر تاریخ که باید تماشا کنید


12. Hiru no Saint Zake – 2016

1

(اصلاحیه: این سریال محصول کشور ژاپن است)

اگر دوست دارید یک کمدی ژاپنی تماشا کنید این سریال مناسب شماست. اوتسومی تاکایوکی قهرمان سریال، یک مرد 42 ساله بی مصرف است که به حمام های عمومی علاقه دارد. او در شرکت تبلیغات هینوده فعالیت می کند. قبلا در شرکت منابع انسانی کار می کرد اما به دلیل عملکرد نادرست به بخش فروش و برنامه ریزی فرستاده شد. اما در آن جا هم به هیچ دردی نمی خورد و فروش ندارد. از آنجاییکه نمی تواند هیچ کاری را درست انجام دهد اعتماد به نفس ندارد. مردم باید او را مجبور کنند تا یک کار را درست انجام دهد. دوزونو شوکو رئیس او اغلب او را تحقیر می کند. اما اعتیاد او به حمام عمومی و نوشیدنی ادامه می یابد. یک روز تصمیم می گیرد کار را رها کرده و به حمام برود که با اتفاقات جالب رو به رو می شود.

همچنین بخوانید: 50 سریال خارجی برتر تاریخ سینما به انتخاب مخاطبان


13. چیزی نیست، این عشقه – 2014 – It’s Okay, That’s Love

“جانگ جه یول” (جو این سونگ) نویسنده بسیار معروفیست که بیماری روانی ای دارد. “جی هه سو” (گونگ هیو جین) روانشناسی ست که دوره کارآموزیش را در بیمارستان روانی می گذراند.بعد از اینکه “جانگ جه یول”، “جی هه سو” را می بیند، مسیر زندگیش کاملا عوض شده و متوجه بیماریش می شود.


14. گابلین – 2016 – Goblin

یک سریال عاشقانه با مضامین ماورایی درباره کیم شین (دیو) که در زمان سلسله گوریو بهترین ژنرال بود و مورد احترام قرار می گرفت. اما شاه به او خیانت کرد و اکنون با مجازات مرگ رو به رو شده است. اما خداوند برای او نقشه های دیگری دارد. او اکنون به یک دیو تبدیل شده و باید در زندگی ابدی خود جان انسان ها را نجات دهد. اما او چکار می کند؟ درست است که از مرگ میترسیم اما اگر زندگی ابدی به دست آوریم چه کار می کنیم؟ اما خداوند مقرر کرده که اگر با زنی که عروس او خواهد شد آشنا شود آزاد خواهد شد. کیم در کنار خانواده یو دئوک هوا زندگی می کند که طی نسل ها از دیوها حمایت می کنند. مسیر او به جی ایون تاک برمیخورد که کیم سالها پیش مادر او را نجات داده است. آیا او عروس حقیقی کیم است؟ آیا او کسی است که روح کیم را آزاد می کند؟

همچنین بخوانید: 25 درام برتر سینمای کره جنوبی


15. دادستان خون آشام – Vampire Prosecutor – 2011

فیلم و سریال های خون آشامی محبوب هستند بنابراین اگر می خواهید یک سریال کره ای خون آشامی را انتخاب کنید این سریال مناسب شماست. مین تائه یئون قهرمان این سریال یک دادستان است و یک روز توسط یک نفر کتک میخورد. رفته رفته  تغییر کرده و بدون اینکه متوجه شود به یک خون آشام تبدیل خواهد شد. اما از مسیر درستی خارج نمی شود. هنوز هم یک دادستان عادل و صادق است. اما به خون علاقه دارد. اما به جای کشتن انسان های زنده و نوشیدن خون آن ها از خون مردگان تغذیه می کند. قدرت های خون آشامی او گاهی مفید است. زیرا افراد جنایتکار و فراری را به دست قانون سپرده و مجازات می کند. ناگهان با یک پرونده مواجه می شود که به یک خون آشام تعلق دارد. او اکنون می داند که تنها خون َآشام ان شهر نیست.

همچنین بخوانید: 25 فیلم برتر کره‌ای تاریخ سینما


16. عشق بی پروا – 2016 – Uncontrollably Fond

“شین جون یونگ” (کیم وو بین) و “نو اول” (بائه سوزی) در یک دبیرستان درس می خواندند اما مشکلات سر راه باعث جداییشان می شود. اکنون در سال ۲۰۱۶ “شین جون یونگ” محبوب ترین بازیگر کره شده اما بیمار است و سه ماه بیشتر فرصت زندگی کردن ندارد و به دنبال زنده کردن عشق قدیمی خود است. “نو اول” یک مستند ساز سطح پایین است که برای بدست آوردن پول هرکاری می کند و وظیفه ساختن مستندی از زندگی “شین جون یونگ” را بر عهده می گیرد.


17. به من دروغ بگو – Lie To Me – 2011

زمانی که درباره ازدواج تان دروغ میگویید چه رخ می دهد؟ اگر می خواهید پاسخ این سوال را به دست آورید این سریال رمانتیک کمدی را تماشا کنید. اه-جونگ قهرمان زن این سریال است که برای دستیابی به یک شغل دولتی خوب مطالعه نموده است. سازمان فرهنگ، ورزش و گردشگری او را به عنوان یک کارمند اداری استخدام می کند. او در شغلش موفق بوده و با اداره کردن جلسه مقامات تحسین می شود. اما گروهی از زنبورها به این جلسه حمله کرده و همه چیز خراب می شود. او که مسئول این جلسه است با عواقب آن دچار شده و با ناراحتی به یک بار می رود و نوشیدنی می نوشد. سپس حالش بد شده و توسط هیون کی-جون به بیمارستان برده می شود. کی رئیس یک تجارت بزرگ به نام “گروه جهانی” است و خوش تیپ و ثروتمند هم هست. او آن روز به بار رفته بود تا برادرش را پیدا کند اما به جای آن با اه-جونگ رودررو می شود. بنابراین کنار او می ماند زیرا  تصور می کند که آن زن جای برادرش را می داند. سپس اه-جونگ به زنی برمیخورد که اولین عشق او را از چنگش درآورده است. بنابراین برای حفظ غرورش به دروغ می گوید که با کی-جون ازدواج کرده است. اتفاقاتی رخ داده و کی-جون مجبور می شود اه-جونگ را به خانه خود ببرد. در این صورت همه تصور می کنند که آن ها ازدواج کرده اند.

همچنین بخوانید: برترین فیلم‌های ترسناک سینمای ژاپن


18. تو از ستاره آمدی – 2013 – You Who Came from the Stars

“دو مین جون” (کیم سو هیون) یک موجود بیگانه است که در دوره سلسله چوسان از فضا به زمین آمده و به خاطر نجات یک انسان از سفینه اش جا می ماند و برای 4 قرن مجبور است در زمین منتظر بماند. بعد از گذشت 400 سال که سه ماه بیشتر به بازگشتش باقی نماده،  با یک بازیگر معروف آشنا می شود و باید بین عشق و زندگی خودش یکی را انتخاب کند.


19. نسل خورشید – 2016 – Descendants of the Sun

داستان این سریال دربارهٔ ی نیروهای کره ای حافظ صلح سازمان ملل است که برای انجام مأموریت به منطقه اوراک اعزام می‌شوند. سروان “یو شی جین”، فرمانده نیروی ویژه، حین انجام مأموریت با دکتر “کانگ مو یون” که از پزشکان بدون مرز است آشنا می‌شود. این دو درگیر یک رابطه عاشقانه می‌شوند که ماجرای اصلی این مجموعه را تشکیل می‌دهد.


20. میتوانی صدای قلبم را بشنوی – Can You Hear My Heart – 2011

در صدر فهرست ما یک درام عاشقانه قرار دارد که به مشکلات اغلب خانواده ها می پردازد. بونگ وو-ری هرگز پدر نداشته است، او حتی اسم هم ندارد. بدتر اینکه مادرش هم ناشنواست. با این حال مادرش را دوست دارد. بونگ یونگ-گیو یک عقب مانده ذهنی است که مادر وو-ری را دوست دارد. بنابراین با او ازدواج کرده و سرانجام وو هم خانواده دارد و هم نام. اما اوضاع برای بونگ ما-رو پسر یانگ-گیو مساعد نیست. او درباره بیماری پدرش نگران بوده و زمانی که با یک زن ناشنوا هم ازدواج می کند بیشتر ناراحت می شود. یک روز مادر وو-ری در آتش سوزی کارخانه ای که در آن کار می کرد میمیرد. زمانی که برادر ناتنی اش هم می خواهد او را ترک کند همه چیز بدتر می شود. وو-ری پس از بزرگ شدن می خواهد برادرش را پیدا کند. او با یک مرد ناشنوا به نام دونگ جو آشنا می شود که به نظر می رسد ما-رو را می شناسد. آیا می تواند برادرش را پیدا کند؟

همچنین بخوانید: 12 فیلم برتر لهستانی در تاریخ فیلم سازی این کشور


همچنین می‌توانید لیست بهترین سریال های کره ای در سال 2018 را نیز مطالعه کنید. امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (1086)

بستن فرم

  1. Nil

    آبان 10, 1398

    من سریال زیاد نگاه میکنم مخصوصا کره ای و الانم تایلندی .از بین سریالهایی که دیدم اینا به دلم نشسته و واقعا دوسشون داشتم و بهتون پیشنهاد میکنم حتما برای یکبارم شده ببینیدشون چون ارزشش رو داره ژانر بیشترش عاشقانه است اما چندتایی هم کمدی.فانتزی.معمایی و جنایی توش هست.

    ۱_نسل آفتاب
    ۲-ادیسه کره ای
    ۳-بکشم نجاتم بده
    ۴_ازبخت بد عاشقت شدم
    ۵-منشی کیم چشه
    ۶-مردشاهزاده خانم
    ۷-گابلین
    ۸-وقتی تو خواب بودی
    ۹-جهان موازیw
    ۱۰-چون این اولین زندگیمه(من عاشقشم بیشتراز ۱۰ بار نگاش کردم نه مثلث عشق داره نه انتقامی نه فقیر و پولداری یه عاشقانه ساده فوق العاده دوست داشتی و لذت بخش)
    ۱۱-لبخند پرکشیده از نگاهت
    ۱۲-زیبای درون
    ۱۳-شکارچی شهر
    ۱۴-عشقم اهل ستاره هاست
    ۱۵-عاشقانه ماه
    ۱۶-هوارانگ
    ۱۷-افسانه دریای آبی
    ۱۸-سیندرلاو۴ شوالیه
    ۱۹-شاهزاده صد روزه
    ۲۰-اگه میتونی عاشقم شو(چینیه معمایی جنایی عاشقانه است ۲۱-قشنگه ارزش نگاه کردن داره)
    ۲۱-امواج زندگی(تایلندی)*خیلی خوبه
    ۲۳-تو من هستی(تایلندی)
    ۲۴-همسر دوست داشتنی(تایلندی)
    ۲۵-وقتی بدن هیمان عوض شد(تایلندی)
    ۲۶-عروس ناخواسته(تایاندی)
    ۲۷-تاج شاهزاده(تایلندی)
    ۲۸-ماسایا(تایلندی)
    ۲۹-نوازش قلب
    ۳۰-صدا(اگه هیجانی و جنایی ومعمایی دوست دارید)
    ۳۱-مردبی گناه
    ۳۲-هیلر
    ۳۳-چیزی نیست این عشقه
    ۳۴-پری وزنه بردار
    ۳۵-تولد یک زیبایی
    ۳۶-مدرسه۲۰۱۷
    ۳۷-دوبونگ سون زن قوی
    ۳۸-عشق مخفی من
    ۳۹-دوست دخترم روباهه
    ۴۰-اوه روح من
    ۴۱-تو زیبایی
    ۴۲-وارثان
    ۴۳-بوسه شیطنت آمیز
    D_Day-۴۴
    ۴۵-پزشکان
    ۴۶-تاریخ آرتدال
    ۴۷-ذهن زیبا
    ۴۸-برگرد آجوشی
    ۴۹-چیزی حدود یک درصد
    ۵۰-ملوهولیک
    ۵۱-زندگی خصوصی او
    ۵۲-شریک مشکوک
    ۵۳-عشق نجیب من
    ۵۴-شقوط برای بی گناهی
    ۵۵-بدرخش یا دیوانه شو
    ۵۶-پونگ پال
    ۵۷-اوه ونوس من
    ۵۸-به خاطر سپردمت
    ۵۹-قهرمان عجیب من
    ۶۰-رویارویی
    ۶۱-خاطرات الحمرا
    ۶۲-عشق خطرناک
    ۶۳-آقای آفتاب
    ۶۴-فقط کنارتو(چینی_شاید به نظر بیشترش تجاری و فناوری باشه اما عاشقانه فوق العاده ای داخلش هست)
    ۶۵-محاصره درمه(چینی_قشنگه*)
    ۶۶-پسره خوشتیپ و جونگ اوم
    ۶۷-بیا بغلم کن(جنایی_عاشقانه)
    ۶۸-درباره زمان
    ۶۹-معشوقه
    ۷۰-هیولا
    ۷۱-سرت رو بزار روشونم(چینی)
    ۷۲-صدایت رامی شنوم(چینی_به هنین اسم کره ای هم هست ۷۳-اونو ندیدم ولی چینی قشنگ تره)
    ۷۴-آبیس
    ۷۵-زندگی مخفی منشی من
    ۷۶-اخرین ماموریت فرشته_عشق
    ۷۷-خوش امدی به زندگی

    بازم هست که خیلی قشنگه اما اسمش رو یادم نمیاد فقط کمی از داستان سریال یادمه…
    ببخشید که ژانر هاش ترتیب درست حسابی نداره هر چی یادم بود رو نوشتم دیگه…
    این سریالها حیلی خوبن البته از نظر من چون دیدگاه ها متفاوته ولی بازم پیشنهاد میکنم که از دستشون ندید😊

    پاسخ

    • Raha در پاسخ به Nil

      آبان 15, 1398

      تشکر برای معرفی فیلمها

      پاسخ

    • مبینا در پاسخ به Nil

      آذر 4, 1398

      خیلییییییییییییییییییییییییییییییی ممنونم خود سایت فیلمای قدیمی ای معرفی کرده من بیشتر فیلمای کره ایش رو دیدم به نظرم سلیقه تون تو فیلما خیلی خوبه و خیلی ممنونم که این همه وقت گذاشتید

      پاسخ

    • Meloco در پاسخ به Nil

      دی 20, 1398

      ممنونم از معرفي ها

      پاسخ

    • پریسا در پاسخ به Nil

      خرداد 12, 1399

      عالی بود
      استفاده کردم

      پاسخ

    • اِمِرینا در پاسخ به Nil

      شهریور 15, 1399

      سلام اگر دوست دارید سریال تایلندی روزگار شاهزاده رو هم ببینید اونم بسیار قشنگه

      پاسخ

  2. الهه

    مهر 23, 1398

    سلام وقت همگی بخیر
    این سریال ها رو از دست ندید
    1- پسران برتر از گل
    2- منشی کیم چشه
    3- Clean.With.Passion.For.Now

    پاسخ

  3. نیوشا

    مهر 21, 1398

    من خیلی سریال کره ای دیدم اما بهترین سریال های کره ای اینا هستن:
    هیلر ژانر اکشن عاشقانه
    عاشق ماه تاریخی سفر در زمان
    ملکه هفت روزه تاریخی
    ملکه کی تاریخی که از رو واقعیت ساختن
    عروس قرن
    دریم های مدرسه ای
    مرد ملکه این هیون سفر در زمان
    توژانر خوناشامی یا کاراگاهی هم سریال کاراگاه خوناشام قشنگه
    _____
    تعجب میکنم چطور این لیست رو نوشتید
    شوهر ۱۰۰ روزه خیلی سریال کسل کننده ایه بجاش هونگ گیل دونگ شورشی رو ببینید خیلی بصرفه تره😐

    پاسخ

  4. تارا

    مهر 14, 1398

    من عاشق سریالهای کره ایم..عاشقان ماه بی نظیره….

    پاسخ

    • شیوا در پاسخ به تارا

      آبان 17, 1398

      باسلام دنبال ی فیلم سینمایی کره ای هستم که دختر در این فیلم نابیانست و در بچه گی با یک همکلاسیش دوست میشه پ باهم بزرگ میشن….
      اسمش نمیدونم چی ممنون میشم بهم بگین

      پاسخ

      • نجمه در پاسخ به شیوا

        آبان 18, 1398

        فکر کنم فیلم sad love story باشه، که دختره با خالش میره آمریکا و پسره پدرش درمیاد تا پیداش کنه 🙁

        پاسخ

      • سحر در پاسخ به شیوا

        اسفند 18, 1398

        اسمش رو نمیدونم اما بازیگرش سونگ هه کیو هستش.

        پاسخ

  5. سمیه

    مهر 13, 1398

    فیلمی که پسره توسالن غذاخوری پادگان پیشونی دختررو میبوسه بعد دختره لباشو میبوسه

    پاسخ

    • sr در پاسخ به سمیه

      مهر 13, 1398

      نسل خورشید

      پاسخ

  6. یلدا

    مهر 6, 1398

    تازگیا کره سریالاش روی فاز جنایی و حقوقی و کارآگاهی میگرده… یه مدتم همش ژانر اداری بود … یه سریال خیلی قشنگ اداری دیدم از روی بیکاری ولی عاشقش شدم برخلاف ژانرش اصلا اداری نبود اسمش «زندگی مخفی منشی من» بود عالی بود بازیگراش . مخصوصا کیم یونگ کوانگ .

    پاسخ

    • مبینا در پاسخ به یلدا

      آذر 4, 1398

      به نظرم اختلاف سنی بازیگرای شخصیت اصلی باعث شده بود به هم نیان تازه در خوبی شخصیت اصلی افراط شده من زیاد دوسش نداشتم به نظرم مون لاورز و گابلین و استرانگ وومن و تاچ یور هارت از سریالای عاشقانه خوب هستن(گابلین داستانش قوی و تاچ یور هارت تقریبا در ادامه داستان زوج دوم داستان است مون لاورز به شدت پیشنهاد میشه

      پاسخ

    • مبینا در پاسخ به یلدا

      آذر 4, 1398

      سلام ایا فیلم خوب دیگه ای از لی جی اون همونiuیا شخصیت اصلی دختر مون لاورز دارید بگید لطفا

      پاسخ

      • mch در پاسخ به مبینا

        اسفند 10, 1398

        آجوشی من (درامه و عاشقانه نیست )
        هتل دلونا

        پاسخ

  7. مسعود

    مهر 4, 1398

    فیلم مستر ساین شاین عالی بود و فوق العاده

    پاسخ

  8. Mobina

    شهریور 31, 1398

    به نظر من :سریال های گوهه ریونگ مورخ تازه کار،آخرین مأموریت فرشته،دابلیو،وقتی تو خواب بودی،وارثان،شکارچی شهر،عاشقان ماه،نسل خورشید عالین❤❤

    پاسخ

  9. tala

    شهریور 24, 1398

    ای جونم عکس چا ایون وو واسه best hit گذاشته بودین با اونکه اصلا نقش اصلی هم نیست (((((((:

    پاسخ

  10. Nafass_

    شهریور 22, 1398

    وقتی تو خواب بودی عالیههههه😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍خیلی قشنگه لی جونگ سوک و سوزی محشرن 😘😘😘

    پاسخ

  11. Nafass_

    شهریور 22, 1398

    سلام بنظرمن سریال ها:
    دبیلو 😍😍
    پینوکیو😍😍
    افسانه دریای ابی 😍😍
    تواز ستاره ها اومدی 😍
    دکتر غریبه 😍
    وارثان 😍
    دوبونگ سو زن قوی 😍😍
    اخرین ماموریت یک فرشته 😍😍
    مورخ تازه کار 😍😍😍
    هورانگ 😍😍
    یه چند تادیگه هم هست که اسمش یادم نیست

    پاسخ

  12. میترا

    شهریور 21, 1398

    تا زمانیکه mr sunshine ندیدیدراحت میتونیدنظر بدید بگیناین سریال و اون سریال، اماوقتی این سریالو ببینین نمیتونین نظر دیگه ای بدین،من از نت فلیکس دیدمش بازیرنویس انگلیسی اما باز اومدم زیرنویس فارسیشم گرفتم دیدم،این سریال پارسال پخش شد،خدای من بهترین بود

    پاسخ

    • بهناز در پاسخ به میترا

      شهریور 25, 1398

      موافقم.سریال خیلی قشنگ و متفاوتیه.

      پاسخ

    • مینو در پاسخ به میترا

      آذر 17, 1398

      دقیقا موافقم
      تازمانی ک اقای افتاب( مستر سانشاین) رو ندیدین میتونین از سریالهای دیگه تعریف کنید
      وقتی ببینید دیگه هیچ سریالی ب دلتون نمیشینه

      پاسخ

      • پ در پاسخ به مینو

        بهمن 23, 1398

        ولی به نظرم آجوشی من هم به همون اندازه قشنگه

        پاسخ

    • مهدی در پاسخ به میترا

      فروردین 14, 1399

      سریال Mr. Sunshine فوق العاده ای هستش، من معمولن ژانر رزمی و ترسناک تماشا میکنم سریال کره ای هم یک ده تایی معروف ترین هاشو دیدم اما این سریال طوریه که با تمام وجود دلتون میخوادفیلنامه رو دوباره بنویسین خیلی خیلی سریال تلخیه… اونایی که عاشق ژانر عاشقانه و درام هستن اصلا تماشا نکنن چون خیلی از دیدن اذیت میشن.

      پاسخ

  13. Fatemeh

    شهریور 19, 1398

    سلام ببخشید فک کنم ی عملیات غیر ممکن باشت خواستم ولی میشه کمک کنید من ی مینی سریال داشتم میدیدم قسمت اولش بود که مریض شدم و دیگه ول شد اولش اینجوری بود که ی اتوبوس دختر اوورده بودن واسه مدل بعد ی اقایی میگفت اینا چقد زشتن کین اینا تا همین جاش 😅کمک کنید ممنون میشم

    پاسخ

    • طاهره در پاسخ به Fatemeh

      شهریور 22, 1398

      سلام، فکر می کنم مینی سریال missing korea باشه

      پاسخ

    • l در پاسخ به Fatemeh

      آبان 6, 1398

      فکر کنم منظورتون miss korea باشه

      پاسخ

    • Lilia در پاسخ به Fatemeh

      دی 19, 1398

      ملکه حلقه است سریالش

      پاسخ

    • Lilia در پاسخ به Fatemeh

      دی 19, 1398

      افسانه نوکدو
      تاریخ اسدال
      تو فوق العاده ایی
      خیلی قشنگن وتقریبا جدیدا

      پاسخ

  14. N

    شهریور 9, 1398

    راستی سریال تایوانی قبل اینکه ازدواج کنیم یادتون نره اونم فوق العادس

    پاسخ

  15. N

    شهریور 9, 1398

    سلام دوستان تمامی سریالایی که مطرح شدن همش قشنگه منم چند تا سریال جدیدی که گفته نشده میگم امیدوارم لذت ببرین
    سریالهای کره ای: 1 .اوه اله من یا oh my venus
    2. سیندرلا و 4 شوالیه 3. بزرگترین عروسی یا عروسی بزرگ 4. وزش باد زمستانی
    حالا 1 سریال چینی بهتون معرفی میکنم ارزش دیدنشو داره واقعا با بازی یه ستاره کره ای هستش سریال عشق در دوردست ها
    حالا بهترینای تایوانی : 1. فقط بخاظر تو 2. عاشقم شو 3.بازگشت جنتلمن اینا همش با بازی ستاره تایوان آرون یانه و 4.توجه عشق
    امیدوارم خوشتون بیاد

    پاسخ

    • Raha در پاسخ به N

      آبان 15, 1398

      فیلم های بازیگر تایلندی که به اسم بوش میشناسند اگه دیدی معرفی کن ممنون

      پاسخ

      • N در پاسخ به Raha

        آبان 17, 1398

        سلام رها جان
        اینایی که میگم سریالای محبوبه پوشه:1.حلقه گل 2.u prince
        3.جوجه اردک زشت 4.angel magic

        پاسخ

  16. hana

    شهریور 4, 1398

    سلام دوستان میشه یه فیلم عاشقانه ی عالی بهم معرفی کنید؟
    ممنون میشم

    پاسخ

    • محمد در پاسخ به hana

      شهریور 5, 1398

      هالیوودی: تایتانیک – بیفور سانرایز(قبل از طلوع) – نوت بوک – می بیفور یو(من قبل از تو)
      بالیوودی: صنم تورو قسم – وقتی هری سجال را دید – هامپتی شارما
      ژاپنی: آسمانی از عشق
      سریال کره ای: عاشقان ماه – هوارانگ

      پاسخ

      • hana در پاسخ به محمد

        شهریور 8, 1398

        ممنون از لطفتون.

        پاسخ

    • S در پاسخ به hana

      مهر 2, 1398

      سریال بکش خلاصم کن عالیه…..مخصوصا اگه اهل هیجان هم باشید….

      پاسخ

  17. M

    مرداد 22, 1398

    Perfume
    The K2
    Goblin
    The beauty inside
    A Korean Odyssey
    while you were sleeping
    پیشنهاد میشه🙋

    پاسخ

  18. Sahar.A

    مرداد 12, 1398

    سلام. به نظرم تو زیبایی و عاشقان ماه فوق العاده و قوی بودن.
    میشه سریالای کره‌ایه با موضوع جدید و جذاب معرفی کنین؟!
    به دیدنش بی‌ارزه ی جوری نباشه وسطش حوصلم سر بره :/

    پاسخ

    • Hussein در پاسخ به Sahar.A

      مرداد 29, 1398

      سلام خوبی؟ اگر تاریخی بخوای پادشاه صاحب ماسک هم از لحاظ هیجانی و هم از لحاظ عاشقانه و تاریخی عالیه

      پاسخ

    • سالی در پاسخ به Sahar.A

      شهریور 8, 1398

      گابلین فوق العادس یه مینشو هم نمیزنی جلو

      پاسخ

  19. پری

    مرداد 7, 1398

    عاشقان ماه/وارثان/گابلین/یک ادیسه کره ای/کی2/هیلر/بلک/دلقک تاجدار/بکش و خلاصم کن/افسانه دریای ابی/زن قوی دوبونگ سون/دبلیو/لبخندپرکشیده از نگاهت/نسل خورشید/شادی شیطانی/کتاب خانوادگی گو/ایدی من خوشگل گانگنامه/شاهزاده صدروزه/من ربات نیستم/زیبای درون/شکارچی شهر/ملکه کی

    اینا بهترینایی بودن ک دیدم! سعی کردم به ترتیب بنویسم! ژانر همشونم عاشقانس! اصن فیلم کره ای ب عاشقانه هاش جذابیت داره!!!!خخخخ

    پاسخ

  20. p.r

    تیر 29, 1398

    منم چندتا سریال به کی درامرای عزیز توصیه میکنم که دیدنش خالی از لطف نیست😍

    *بازگشت زوجین* یک بسته دستمال کاغذی کنارتون باشه چون گریه داره نگی نگفتی😥😥 ولی بسیار زیباست

    *راز عشق و عاشقی* یه داستان عشقی متفاوته بیشتر از این نمیگم که داستان لو نره

    برای هیجانی دوست ها *مدافع* *فرزندان هیچ کس* * I remember you 2015*

    تو سبک طنز هم *خنده در وایکیکی 1و 2* و رئیس کیم*😍😍

    یه چندتا دیگه هم هست که به نظرم بسیاار دوست داشتنی بودن و داستان زیبایی داشتن 🤩🤩توضیح دیگه ای ندارم واسشون،ببینید حتمااا ضرر نمیکنید

    مبارزه برای راهم ، چون این اولین زندگیمه ، چیزی نیست عشقه ، بکش و خلاصم کن (kill me،heal me)
    سه گانه ی ریپلای ها reply 1997 / reply1994 / reply 1988
    30اما 17 ، چیزی در باران
    و در اخر لبخند پرکشیده از نگاهت ☹❤( سد اندینگه)

    پاسخ