معرفی تمام فیلم های تام کروز از بدترین تا بهترین، 42 اثر سینمایی پرخرج

تام کروز زمانی که در سال 1983 در فیلم “تجارت پرمخاطره” بازی کرد یک بازیگر بی پول بود اما اکنون یکی از بزرگ ترین ستارگان دنیاست که 35 سال در هالیوود فعالیت داشته و در انواع نقش ها و فیلم‌ها درخشیده است. همچنین توانست در این سه دهه در برخی از به یادماندنی ترین فیلم های تاریخ سینما نقش آفرینی کند.

“تاپ گان”، “جری مگوایر”، و فیلم های “ماموریت غیرممکن” نه تنها نشان دهنده استعداد بازیگری او در نقش های مختلف، بلکه نشان دهنده توانایی او در حضور در ژانرهای مختلف است، مانند عاشقانه، درام و البته اکشن. با اکران آخرین فیلم او یعنی “مأموریت غیرممکن – فال‌اوت” تصمیم گرفتیم تمام فیلم های او از بدترین تا بهترین را به شما معرفی کنیم. با پروشات همراه باشید.


42. دوران راک – Rock of Ages- 2012

تام کروز در این فیلم ناموفق اقتباسی از برادوی حضور خوبی داشت. اگرچه این فیلم قابل تماشا کردن نیست، اما کروز توانست صحنه های به یادماندنی خلق کند، مانند زمانی که به عنوان یک ستاره کلاسیک راک آهنگ هایی مانند Pour Some Sugar on Me و Wanted Dead or Alive را اجرا کرد.


41. عشق بی پایان – Endless Love – 1981

اولین حضور سینمایی تام کروز در این درام رمانتیک نوجوانانه در سال های 1980 بود که در کنار بروک شیلدز نقش آفرینی کرد و آهنگ عشق بی پایان دایانا راس/لیونل ریچی را اجرا نمود. کروز در این فیلم نقش یکی از دوستان شخصیت اصلی مرد را ایفا کرد که البته فیلم ناموفقی بود.

همچنین بخوانید: 10 فیلم برتر کیت وینسلت که باید تماشا کنید


40. جک ریچر: هرگز بازنگرد – Jack Reacher: Never Go Back – 2016

کروز تلاش کرد تا در کنار فیلم های “ماموریت غیرممکن”، اکشن چندگانه دیگری را آغاز کرده و شخصیت اصلی رمان های لی چایلد را خلق کند. اگرچه فیلم اول در سراسر جهان 200 میلیون دلار فروش داشت، اما نسخه دوم آن نشان داد که دیگر کسی نمی خواهد آقای ریچر را ببینید، زیرا در سراسر جهان تنها 162 میلیون دلار فروش داشت.


39. مومیایی – The Mummy – 2017

قرار بود که تام کروز با حضور در این فیلم، رابرت داونی جونیور دنیای یونیورسال دارک باشد و فیلم های خلاقانه دیگری ساخته شود. اما بازی در نقش سربازی که می خواهد مانع فروپاشی جهان توسط یک پرنسس مصری شود، نتوانست توجه مخاطبین را جلب کند. این هم چندگانه دیگری است که شاید نباید ساخته می شد.

همچنین بخوانید: 10 فیلم برتر جانی دپ به انتخاب منتقدین


38. از دست دادن آنها – Losin’ It – 1983

تام کروز در جوانی در این کمدی نوجوانانه بازی کرد که درباره چهار نوجوان است که برای رفتن به یک مهمانی و انجام رابطه جنسی برای اولین بار، یک سفر جاده ای به مقصد تیجوانا را آغاز می کند. بله حتی تام کروز هم نتوانست در آغاز راه از کمدی های نوجوانانه دور بماند.


37. ماموریت غیرممکن 2 – Mission: Impossible II – 2000

جان وو لایق بیش از این است. پس از کناره گیری برایان دی پالما از کارگردانی این چندگانه، جان وو، کارگردان هنگ کنگی، کارگردانی “ماموریت غیرممکن 2” را برعهده گرفت اما نتوانست موفقیت پیشین را تکرار کند. این فیلم با فروش جهانی بیش از 546 میلیون دلار، یکی از آثار پرفروش بود اما به دلیل داستان و شخصیت پردازی ضعیف، همانند فیلم اول (یا فیلم دیگر این چندگانه) یک فیلم به یادماندنی نخواهد بود.

همچنین بخوانید: 16 فیلم برتر لئوناردو دیکاپریو که حتما باید تماشا کنید


36. جک ریچر –  Jack Reacher – 2012

اگرچه این فیلم اولین همکاری او با کارگردان فیلم “ماموریت غیرممکن: فال اوت” ( و ملت یاغی) یعنی کریستوفر مک کوری محسوب می شود و ورنر هرزوگ کارگردان افسانه ای هم ویلن داستان است، اما شخصیت جک ریچر با بازی تام کروز چندان جالب نیست.


35. فراموشی – Oblivion – 2013

در اینجا کروز در یک فیلم علمی تخیلی شرکت کرد تا تجربه فیلم “گزارش اقلیت” را تکرار کند. اما داستان آن چندان گیرا نبود و فضای آخرالزمانی آن هم نتوانست توجه مخاطب را جلب کند.


34. شیرها برای بره ها – Lions for Lambs – 2007

اولین فیلم اکران شده پس از مشارکت تام کروز و شریک اش پائولا واگنر در یوناید آرتیست (این دو پس از چند سال این کمپانی را ترک کردند)، این فیلم بود. یک درام تاثیرگذار درباره جنگ افغانستان به کارگردانی رابرت ردفورد که تام کروز به عنوان یک سناتور در مقابل مریل استریپ اجراهای خوبی داشت اما فیلم چندان موفق نبود.


33. دور و دورتر – Far and Away – 1992

در این فیلم به کارگردانی ران هاوارد، کروز و نیکول کیدمن، که در آن زمان همسرش بود، برای اولین بار در این اثر حماسی همبازی شدند و نقش مهاجران ایرلندی را ایفا کردند که در سال های 1890 برای یافتن زندگی بهتر به آمریکا می آیند. تنها نقطه قوت این فیلم فیلم برداری زیبای آن است و لهجه ایرلندی کروز هم افتضاح است.


32. آسمان وانیلی – Vanilla Sky – 2001

در این فیلم به کارگردانی کامرون کرو، پس از موفقیت همکاری این دو در فیلم “جری مگوایر”، کرو و کروز در کنار هم قرار می گیرند تا براساس فیلم اسپانیایی “چشمانت را باز کن” (Open Your Eyes)، یک داستان عاشقانه متفاوت بسازند. کروز نقش مالک یک رسانه در نیویورک را بازی می کند که پس از یک تصادف اتومبیل نگاهش به زندگی تغییر می کند. اگرچه کروز، کامرون دیاز و پنه لوپه کروز (که در “چشمانت را باز کن” هم حضور داشت) در این فیلم بازی های درخشانی را ارائه دادند اما به نظر می رسد کرو در داستان آن دست برد و محصول نهایی چندان مورد توجه قرار نگرفت.


31. ساخت امریکا – American Made – 2017

یک فیلم اکشن و کمدی سیاه که بازی در نقش بری سیل فروشنده مواد برای کروز جذاب بود اما در نهایت این فیلم به کارگردانی داگ لیمان آنقدر خوب نیست که جدی گرفته شود. (لهجه جنوبی کروز هم اصلا دلچسب نیست.)


30. آخرین سامورایی – The Last Samurai – 2003

کروز در این فیلم نقش یک سرباز آمریکایی در قرن 19 ژاپن را بازی می کند که از فرهنگ ژاپنی استقبال کرده است. اگرچه این فیلم نامزد چهار جایزه اسکار شد اما از آن دست فیلم هایی است که یک بار تماشای آن کافی می باشد. همچنین اگر این فیلم امروز اکران می شود در رسانه های اجتماعی به شدت سرکوب می شد.


29. والکیری – Valkyrie – 2008

یکی دیگر از فیلم های یوناید آرتیست که کروز با بازی در نقش یک مامور نازی می خواهد آدولف هیتلر را ترور کند. (کروز و شخصیت های دیگر مامور نازی برای داشتن لهجه آلمانی تلاش نکردند و انتخاب خوبی بود زیرا  بیننده هم به این مورد چندان توجه نکرد.)


28. کوکتل – Cocktail – 1988

یکی از فیلم های کارنامه کروز که بر جذابیت چهره او تاکید می کند. در حقیقت شاید بهتر بود نام این فیلم را “رابطه جنسی” می گذاشتند. کروز نقش یک کارمند بار جذاب را ایفا می کند که آرزو دارد بارش بزرگ تر شود و جذابیت او باعث رشدش می شود. وقتی صحبت از تام کروز جذاب کلاسیک به میان است چه کسی به داستان بی محتوای فیلم اهمیت می دهد؟


27. جنگ دنیاها – War of the Worlds – 2005

در این فیلم پرفورش که بازسازی یک کلاسیک علمی تخیلی است، کروز و استیون اسپیلبرگ پس از “گزارش اقلیت” مجددا در کنار هم همکاری می کنند. اگرچه این فیلم بسیار پرفروش بود اما فضای بسیار تاریکی داشت.


26. شوالیه و روز – Knight and Day – 2010

این فیلم یکی از آن فیلم هایی است که چندان موردتوجه قرار نگرفت. جیمز منگلد کارگردان این فیلم به طرز هوشمندانه ای تمام ویژگی های یک قهرمان اکشن را در اختیار کروز قرار داده تا آن ها را زیر سوال ببرد. شاید بخواهید این فیلم را دوباره تماشا کنید.


25. شیپور خاموشی – Taps – 1981

برخلاف “عشق بی پایان” کروز در این نقش کوچک درخشید. کروز در این فیلم  درنقش یک سرباز نظامی مسئولیت خود را جدی گرفت و نشان داد که می تواند نقش های اصلی را نیز برعهده بگیرد.


24. ماموریت غیرممکن 3 – Mission: Impossible III – 2006

جی.جی.آبرامز کارگردانی این سری از چندگانه را برعهده داشت و کارش را خوب انجام داد. همچنین باعث شد که هنرنمایی فیلیپ سیمور هافمن در نقش ویلن بیشتر به چشم بیاید. این فیلم از “ماموریت غیرممکن 2” بهتر بود، بنابراین به تدریج به سمت فیلم های موفق پیش می رویم.


23. خارجی ها – The Outsiders – 1983

این اثر اقتباسی فرانسیس فورد کاپولا از یک رمان کلاسیک، تقریبا تمام چهره های جوان هالیوود را دربرگرفت و کروز هم در میان آن ها بود. نقش آفرینی مت دیلون، رالف ماکیو، پاتریک سوویزی، سی.توماس هول، امیلیو استیوز و راب لو، و قرار گرفتن این استعدادهای جوان در کنار هم باعث ایجاد یک درام موفق شد.


22. ماموریت غیرممکن: ملت یاغی – Mission: Impossible — Rogue Nation – 2015

پس از اجرای معمولی کروز در “جک ریچر” این بار هم او و مک کوری در این فیلم همکاری کرده و یک اثر اکشن خلق می کنند. بله این فیلمی است که کروز از لبه یک هواپیمای درحال پرواز، آویزان می شود. بازی ربکا فرگوسن در نقش اصلی بر جذابیت فیلم می افزاید.


21. ماموریت غیرممکن: فال اوت – Mission: Impossible — Fallout – 2018

آخرین نسخه ماموریت غیرممکن می تواند یکی از بهترین ها باشد که صحنه های اکشن و بدلکاری آن بی نظیر می باشد. این بار مک کوری جلوه عمیق تری از ایتان هانت را نشان داده و باعث می شود از صحنه های اکشن آن لذت ببرید.


20. گزارش اقلیت – Minority Report – 2002

اولین همکاری استیون اسپیلبرگ و تام کروز با وجود تکنولوژی و جلوه های کامپیوتری یک همکاری موفق بود. این فیلم از لحاظ تکنولوژی آنقدر پیشرفته بود که ما را به یاد فیلم های ژوراسیک می اندازد و توانست بر بسیاری از فیلم های اکشن و علمی تخیلی تاثیر بگذارد.


19. تندر استوایی – Tropic Thunder – 2008

اگرچه کروز در این فیلم نقش طولانی به عهده ندارد اما نمی توان او را نادیده گرفت. او در این فیلم نقش یک مدیر سینمایی به نام لس گراسمن را به زیبایی ایفا کرده که شاید کمتر کسی از عهده آن برمی آمد. این نقش با بازی تام کروز یکی از بهترین اجراهای کمدی اوایل سال های 2000 است.


18. تمامی حرکات درست – All the Right Moves – 1983

دو ماه پس از حضور کروز در اولین نقش جدی اش، “تجارت پرمخاطره”، در یک فیلم متفاوت نقش یک بازیکن فوتبال دبیرستانی در پنسیلوانیا را ایفا می کند که با مربی اش به مشکل برخورده. این فیلم و فیلم “تجارت پرمخاطره” نشان داد که کروز می تواند نقش اصلی برعهده بگیرد، اما این فیلم نشان داد که کروز علاوه بر چهره جذاب، یک بازیگر جدی است.


17. مأموریت: غیرممکن – پروتکل شبح – Mission: Impossible — Ghost Protocol – 2011

این فیلم همان فیلمی بود که چندگانه ماموریت غیرممکن را دوباره زنده کرد. این فیلم پنج سال پس از “ماموریت غیرممکن 3” و زمانی اکران شد که کروز در چندین اثر ناموفق حضور یافت و باید با این نقش توانایی خود را ثابت می کرد. همچنین با حضور جرمی رنر، اگر کروز درخشان ظاهر نمی شد ممکن بود حضور خود را در این چندگانه از دست دهد. با این حال، کارگردانی برد برد و تلاش تام کروز – که در این فیلم باید از برج خلیفه، بلندترین برج جهان، بالا می رفت، باعث شد که دوباره در صدر قرار گرفته و فیلم هم به یک اثر موفق بدل شود.


16. شرکت – The Firm – 1993

یک فیلم اقتباسی از رمان پرفروش جان گریشام، با حضور کروز در نقش یک وکیل جذاب که با یکی از بزرگ ترین شرکت ها قرارداد بسته و سپس متوجه حقایق تاریکی می شود. این فیلم باعث آغاز دوره بازیگری کروز شد.


15. وثیقه – Collateral – 2004

درباره این فیلم چندان صحبت نشده است. این فیلم جنایی مایکل من، کروز را در نقش مزدوری نشان می دهد که یک راننده تاکسی (جیمی فاکس) را وادار می کند تا او را در لس آنجلس بچرخاند تا به کارهایش برسد. نقش آفرینی کروز و فاکس در این فیلم بهترین اجراهایشان است.


14. افسانه – Legend – 1985

این فیلم فانتزی زیبا از ریدلی اسکات حقیقتا یک شاهکار است که با وجود طراحی تولید و جلوه های زیبا، آن هم زمانی که جلوه های کامپیوتری کمتر استفاده می شدند، یک اثر نفسگیر است. کروز هم در نقش مردی ظاهر می شود که می خواهد دختر مورد علاقه اش را از دست ویلن داستان نجات دهد.


13. چشمان کاملا بسته – Eyes Wide Shut – 1999

این بار کیدمن و کروز در آخرین فیلم استنلی کوبریک در کنار هم قرار گرفتند و آنقدر تلاش کردند تا زندگی یک زوج در آستانه فروپاشی را نشان دهند. اگرچه نمی توان این فیلم را بهترین اثر کوبریک معرفی کرد اما اجرای این دو بازیگر زیبا بود.


12. روزهای تندر – Days of Thunder – 1990

هرچیزی که انتظار دارید در یک فیلم از تونی اسکات ببینید در این فیلم وجود دارد: خودروهای تندرو و اهداف بزرگ. کروز با بازی در نقش کول تریکل، راننده جذاب نسکار، در هر صحنه می درخشد (و کیدمن هم زن مورد علاقه اوست.)


11. تجارت پرمخاطره – Risky Business – 1983

این همان فیلمی بود که کروز را به یک ستاره تبدیل نمود. داستان کلیشه آن با وجود روایت زیبا تاثیرگذار است و کروز اجرای زیبایی داشت و مهارت دراماتیک خود را به خوبی نشان داد. چیزی که در دهه بعدی به اوج رسید.


10. ماموریت غیرممکن – Mission: Impossible – 1996

پس از بازی کروز در این فیلم همه چیز تغییر کرد. این فیلم اکشن با کارگردانی دی پالما به یک تریلر جذاب بدل شد. از آن زمان  صحنه های اکشن و داستان فیلم کمی تغییر کرد اما کروز همچنان در نقش هانت جذاب است. اولین فیلم بهترین اثر این چندگانه است. (در این فیلم هم کروز لهجه جنوبی دارد و در ابتدای فیلم تغییر شکل داده است. یکی از بهترین تغییرچهره ها که اگرچه کوتاه است اما موثر می باشد.)


9. مصاحبه با خون آشام – Interview with the Vampire – 1994

کروز در نقش لستاس، خون آشامی از سال های 1700 که پس از استخدام لوئیس (برد پیت) زندگی اش مهیج تر می شود، یکی از بهترین اجراهای خود را ارائه می دهد. (لهجه کوتاه فرانسوی او در نقش این شخصیت اقتباسی از رمان آنی رایس، در موفقیت فیلم موثر است.)

همچنین بخوانید: 15 فیلم برتر برد پیت که استعداد بازیگری او را ثابت کردند


8. لبه فردا – Edge of Tomorrow – 2014

این فیلم با نام دیگر “زندگی کن، بمیر و دوباره زندگی کن”، یک اکشن موفق است که با کارگردانی لیمان و نویسندگی مک کوری، کروز را در نقش سربازی نشان می دهد که مجبور است هرروز به دنیا آمده و یک روز را تکرار کند. اما ستاره دیگر فیلم امیلی بلانت است که در برخی از صحنه ها حضور کروز را در سایه قرار می دهد.


7. تاپ گان – Top Gun – 1986

کروز و تونی اسکات پیش از فیلم “روزهای تندر”، در این فیلم همکاری کردند که کروز در نقش یک خلبان خبره ظاهر شد. چهره جذاب و مهارت های والیبال در این فیلم به او کمک کرده است.


6. مرد بارانی – Rain Man – 1988

کروز که همیشه در نقش های پرچالش موفق است، این بار یک نقش میانه را برعهده دارد که تنها باید بتواند با برادر خود که به اوتیسم مبتلاست ( با بازی داستین هافمن) یک رابطه خوب داشته باشد.


5. جری مگوایر – Jerry Maguire – 1996

کروز با بازی در نقش یک مدیربرنامه ورزشی که زندگی اش به مشکل برخورده، نامزد دریافت بهترین بازیگر مرد شد و همچنین موقعیت اش در هالیوود به اوج رسید.


4. چند مرد خوب – A Few Good Men – 1992

در این فیلم درام راب راینر، کروز در مقابل جک نیکلسون قرار می گیرد و یک اثر جادویی به وجود می آید. اگرچه برخی از صحنه های فیلم فراموش نشدنی است، اما از همان صحنه آغازین ملاقات این دو شخص، صحنه های زیبا پدید می آید. دیالوگ های موفق از آرون سورکین، باعث می شود که هر دو بازیگر بدرخشند. صحنه پایانی که رودررویی این دو بازیگر را نشان می دهد که فراموش نشدنی است.


3. مگنولیا – Magnolia – 1999

در این اثر حماسی پل توماس اندرسون که به عشق، خانواده و بخشش، می پردازد، اجرای کروز خیره کننده است. او نقش هنرمندی را ایفا می کند که با مهارت هایش می خواهد یک سخنگوی موفق باشد و بی نظیر ظاهر می شود. اندرسون و کروز هردو از دست دادن پدر را تجربه کرده اند و به همین دلیل شخصیت فرانک تی.جی.مکی را به خوبی خلق می کنند، که به یک شخصیت شخصی و تاریک بدل می شود.


2. رنگ پول – The Color of Money – 1986

پل نیومن در طول دوره فعالیت اش تنها یک جایزه اسکار دریافت کرد که به خاطر این فیلم بود و کروز در این موفقیت نقش بسزایی داشت. نیومن در نقش ادی فلسون – نقشی که در فیلم “بیلیارد باز” (The Hustler) سال 1961 – باید به شخصیت کروز بیلیارد بیاموزد و کارآموز او از خودش هم پیشی می گیرد. اینبار هم کروز ثابت کرد علاوه بر چهره جذاب اش مهارت های دیگری هم دارد.


1. متولد چهارم ژوئیه – Born on the Fourth of July – 1989

کروز با بازی در نقش یک سرباز به نام ران کاویک که در جنگ ویتنام فلج شده، نامزد اسکار شد. الیور استون زندگی کاویک را نشان می دهد که با انگیزه تمام در جنگ شرکت کرد و به کارش ایمان داشت، اما پس از بازگشت به خانه متوجه شد همه چیز تغییر کرده و دیدگاهش به کشورش هم عوض شد. نقش آفرینی کروز در این فیلم بی نظیر است و هرگز این نقش را فراموش نمی کنیم.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (26)

بستن فرم

  1. Zari

    خرداد 6, 1402

    پس تاپ گان۲ کجای رده بندیتون بود؟

    پاسخ

  2. مهران نیم وجبی

    اسفند 12, 1401

    با گذشت چند سال از نوشتن همچین مطلب مغرضانه ای هنوز میشه شمیم حسد رو استشمام کرد البته وقتملاک ومعیار پرویز پرستویی باشه به این نقد باید اسکار داد

    پاسخ

  3. Mahdi

    شهریور 23, 1401

    سلام تاپ تریانش از نظر کسایی ک دیدن کدوماس؟ با وجود اینکه دوست دارم تام رو ولی وقت نمی کنم زیاد چن تا از بهتریناش رو بگید لطفا

    پاسخ

  4. یول آشان

    دی 19, 1400

    سلام مدیر محترم . بنده دنبال فیلمی از تام کروز هستم که توی فیلم یه یه مرد سیاه هستش که تو چشمش رنگ قرمز داره
    و حشراتی هستن به رنگ سیاه که هی تن تن تکثیر میشن و خورنده هستند همی چیرو میخورن فلز . انسان چوب و اینکه خیلی ریز هستن ……. و و و و
    خواستم اسم اون فیلم رو برام بگین
    ممتون میشم پاسخ بدین

    پاسخ

  5. ابوالفضل

    آبان 29, 1400

    با احترام، بدترین رتبه بندی ممکن. خیلی از شاهکار ها رو رتبه های پایین گذاشتید.
    چجوری آخرین سامورایی رتبه ۳۰؟
    ماموریت غیر ممکن فال اوت ۲۱؟
    به عنوان کسی که ۹۰ درصد فیلمای تام کروز بزرگو دیدم لیست جالبی نبود

    پاسخ

  6. بهادر مردانی

    مهر 10, 1400

    آخرین سامورایی فیلمی بسیار زیبا فیلمنامه عالی نقش آفرینی ها عالی جلوه های ویژه عالی فیلم برداری عالی
    نمیدونم شما چجوری میگی یه بار ارزش دیدن رو داره من به شخصه هر موقع حالم گرفته‌است این فیلم رو نگاه میکنم

    پاسخ

  7. Ali.j

    فروردین 30, 1400

    یه فیلم ک دوتا دختر تام کروز رو تو چاله کرده بودن فقط سرش بیرون بود اسمش چی بود؟

    پاسخ

    • مهدی در پاسخ به Ali.j

      دی 29, 1401

      اون تام کروز نبود ک داداش
      اون یارو کیانو ریوز بود و اسم فیلمش هم (knock knock) به معنی تق تق هستش

      پاسخ

  8. سینا

    دی 18, 1399

    ممنون بابت وقتی که برای تهیه و تنظیم این لیست گذاشتید ، ولی ای کاش فقط به معرفی داستان و محتوا ی فیلم بسنده می کردید و نقدی نمی نوشتید ، چون اکثر کسانی که این مطلب رو می خونن به قصد آشنایی و دیدن فیلم هاست ، و با انتقاد های بُرنده و قاطعی که از خیلی از فیلما کرده بودید ، ممکنه از دیدن همچین فیلم زیبایی محروم بشن ، اگر انتقادی از سطح کیفیت ، بازی بازیگران و درصد موفقیت و شکست فیلم بود ، ای کاش در مطلبی جداگانه و به مضمون نقد نوشته میشد ، نه برای معرفی فیلم …. چون هدف از معرفی تنها شناساندن و واگذار کردن تصمیم گیری برای دیدن یا ندین فیلم به خود مخاطب است . با تشکر

    پاسخ

  9. یه بنده خدا

    آذر 26, 1399

    واقعا براتون متاسف ک شان یک بازیگر رو انقد کم نشون میدین…ی فیلم نورش کمه ی فیلم صحنه های اکشن خوبی نداره….فقط دنبال این هستید ک از دیگران ایراد بگیرید…نمیشه برای هر فیلم یک ایرادی گذاشت و کسانی رو ک این فیلم ندیدن رو با ظرات خودتون از دیدن این فیلم منصرف کنین…کاملا مشخصه ک شما از بازی اقای تام کروز لذت نمیبرید و برای همینم از تمام فیلمای ایشان حداقل یک ایراد رو گرفتید…شما نمیتونید فیلمی رو پیدا کنین ک بی نقص باشه تمام فیلم ها حتی بهتریناشون هم بی نقص نیستند…

    پاسخ

  10. asus

    مهر 2, 1399

    با سلام
    من واقعا با دیدن بازی تام کروز لذت میبرم فیلم جک ریچر یکی از بهترین فیلمهایی بود که دیدم و بعد از دیدن جک ریچر تقریبا 70% فیلمهاش رو دیدم و باز هم اونایی که ندیدم رو دانلود میکنم
    من نمیدونم با تام کروز چه مشکلی دارید ولی اگر امتیازات فیلمهاش رو نگا کنید اکثرا بالای 7 هستند
    و اینکه مثلا توو جک ریچر 2 گفتید (((اگرچه فیلم اول در سراسر جهان ۲۰۰ میلیون دلار فروش داشت، اما نسخه دوم آن نشان داد که دیگر کسی نمی خواهد آقای ریچر را ببینید، زیرا در سراسر جهان تنها ۱۶۲ میلیون دلار فروش داشت))) لطفا 162.000.000 رو ضربدر 28.000 تومان کنید.
    میشه 4.536.000.000.000 و این عدد از نظر شما یعنی شکست؟؟؟؟
    دوست دارم ادمین

    پاسخ

    • محمدرضا در پاسخ به asus

      مهر 4, 1399

      چه منطق و معیار احمقانه‌ای برای تعیین شکست با پیروزی یک پروژه سینمایی هالیوودی!!!!!
      ارزش دلار به پول ایران؟؟؟؟!!!!
      فکر کنم با این حساب از این به بعد دیگه هیچ فیلمی شکست نخوره چون ظاهرا حالا-حالاها دلار قصد سازگاری با واحدهای پولی ایران رو نداره
      ۱۶۲ میلیون دلار برای یک پروژه هالیوودی با اونهمه هزینه‌هایی که میکنن یعنی یک شکست بزرگ، عزیزم.
      شما فک کردی مثه ایرانه که (۵۰۰میلیون تومن سرمایه + یه سایت شرط‌بندی بعنوان اسپانسر + ۲تا بازیگر جوون بدردنخور + یه خواننده ناشناس) رو میریزن توی دیگ یکم روش آب میبندن و هم میزنن و تموم. به اسم سریال شبکه خانگی به مردم میفروشن!؟
      تازه شاکی هم هستن که چرا مردم دانلود میکنن و قانونی خرید نمیکنن
      دقیقاً به خاطر همین تعصبات غیر منطقی و میل به جانبداری هست که منتقد شدن برای هرکسی آسون نیست

      پاسخ

  11. وحید

    شهریور 8, 1399

    حق باشماست احسنت

    پاسخ

  12. محمد

    مرداد 30, 1399

    دیگه فیلمی نمونده که نذاشته باشیدها !! بهترین‌ها نهایتا توی 10-11 تا خلاصه میشن. این لیستتون فاقد اعتباره متاسفانه.

    پاسخ

  13. ایرانی

    خرداد 23, 1399

    تام کروز بدون پول وارد سینما شد و حالا یکی از بازیگرانی است که بیشترین میزان دستمزد و درآمد را درمیان بازیگران سینمای هالیوود دارد و چندین بار نامزد جایزه اسکار، برنده جایزه گلدن گلوب و جوایز دیگر از جشنواره‌های سینمایی معتبر جهان شده‌است. در سال 1986 وی به عنوان هنرپیشه اصلی فیلم تاپ گان برگزیده شد. داستان این فیلم حادثه‌ای در مورد آموزش خلبان جنگنده هواپیمای جنگنده در نیروی هوایی ایالات متحده آمریکا بود. این فیلم ( پرفروش‌ترین فیلم سال ) آمریکا شد و برای تام کروز شهرت فراوانی به همراه آورد. در فیلم سامورایی به همراه ( کن واتانابه و هیرویوکی سانادا ) بسیار عالی ظاهر شد . هزینه فیلم حدود 140 میلیون دلار و فروش گیشه ۴۵۶٬۷۵۸٬۹۸۱ دلار بوده …که مسئولین سایت
    بدون اطلاع و متاسفانه بی توجه مطالب اشتباه درج میکنند . متاسفانه سطح پایین فیلم های تولید داخل , از لحاظ محتوا , تایم سرعت فیلم و تایم دور ریز و عدم هماهنگی داستان , مخصوصا سریال های سینمایی از رشد معلومات سینمایی مردم کم می کند .

    پاسخ

  14. Khaliji 88

    مرداد 3, 1398

    با عرض سلام..واقعا خیلی خیلی مشخصه که مدیر این سایت بیش از حد از تام کروز بدش میاد به همین خاطر اگر توجه‌ کنین تو توضیحی که واسه فیلماش داده همه جا به کروز ایراد وارد کرده و کاراشو کوچیک جلوه داده حتی تو فیلم لبه‌ی فردا که شاهد بازی فوق العاده از تام کروز در نقش اصلی فیلم بودیم..بزرگترین مشکل ما ایرانیا همینه که همش حسودیم..هیچکی به طرز فکر جنابعالی در مورد ستاره هالیوود اهمییتی نمیده فقط بهت گفتم که این حرفا و ایراداتت فقط حسادتت رو بیشتر میکنه..اگه نظرمم تایید نکنی مشکلی نیست.فقط اینقدر حسود نباشید هیچی گیرتون نمیاد

    پاسخ

    • عباس در پاسخ به Khaliji 88

      مرداد 3, 1398

      سلام،
      مقاله کاملا بی طرفانه نوشته شده دوست عزیز 🌹

      پاسخ

    • آریو در پاسخ به Khaliji 88

      مرداد 3, 1398

      کسیکه حسود باشه نمیاد همچین لیست وقت گیری درست نمیکنه!

      پاسخ

    • سجاد در پاسخ به Khaliji 88

      تیر 13, 1399

      احسنت ما همه مثل هم هستیم😔😔

      پاسخ

    • سجاد در پاسخ به Khaliji 88

      تیر 13, 1399

      تام واقعا بازیگر خیلی خوبیه ازش خیلی لذت میبرم

      پاسخ

    • Yalda در پاسخ به Khaliji 88

      اسفند 8, 1399

      احسنت 😂😂😂

      پاسخ

    • Yalda در پاسخ به Khaliji 88

      اسفند 8, 1399

      واقعا بازی آقای تام کروز عالیه من خیلی ایشون رو دوست دارم و اینم بگم که فیلم آخرین سامورایی که شما گفتین یه بار دیدنش کافیه از نظر من اینطور نیست حتی اگه این فیلمو ۱۰۰۰ بار هم ببینی کمه
      ماموریت غیرممکن هم که خیلییی عالی بود
      ولی احساس میکنم شما یه طوری دارین تام کروز رو جلوه میدین که انگار بازیگری بلد نیست و یا همش توی فیلمای مزخرف بازی کرده که اصلللللا اینطور نیست
      با تشکر 🙏🙏

      پاسخ

  15. تام کروز پیر شده دیگه نمی تونه ماموریت غیر ممکن را بازی کنه بدلکاری فیلم خودش انجام می دهید

    پاسخ